[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.193 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
CT schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:56:
Weet iemand wat precies de 'business' is achter het idee van Nintendo om voor de Online service geld te vragen maar F2P games buiten te sluiten?

Bij Splatoon kan ik het nog een beetje begrijpen, tis een exclusive.
Diablo 3 ok, je moet ook betalen op de PS4 (zou een argument kunnen zijn).
Maar Rocket League ..
Het lijkt erop dat als een Game initieel geld kost je ook voor online moet betalen.
Is een game geheel gratis (F2P) dan is online ineens ook gratis..

Is dan tegen het geweld van bijv. Fortnite een nieuw ontwikkelde game wel opgewassen?
Gaat een publisher dan niet sneller F2P mobile games overgooien (zoals Paladins etc.) omdat je zo veel meer gebruikers (en geld met die microtransacties) krijgt?
Had nintendo dit niet gewoon moeten voorkomen door alle online functies in het online-pakket te gooien of willen ze dit graag stimuleren en weten ze iets dat wij niet weten?

Veel vragen, maar kan niet echt duidelijke diepgaande artikelen vinden over deze beslissing (voornamelijk 'flame baits' en nutteloze internet discussies), misschien kan iemand mij helpen :)
PS4 heeft in feite precies hetzelfde probleem? Dus ik zie eerlijk gezegd geen punt of angst bij de Switch. Bovendien heeft de PS4 een x86 processor dus het maken van games voor de PS4 en de PC is makkelijker, waardoor de PS4 volgens jouw beredenering zou moeten floppen?

Dus ik snap je 'probleem' niet helemaal. Paladins vind ik zelf best een mooi en goed spel, voor iets wat F2P is? Je hoeft niet bang te worden dat ontwikkelaars allemaal F2P bagger spel zullen leveren, want zelfs als ze dat doen dan zullen er altijd wel betaalde spellen zijn die meer te bieden hebben qua kwaliteit. Zeker Nintendo's eigen first/second party games zijn altijd van hoge kwaliteit.

Dus nee ik ben niet bang en ook niet voor de PS4, kijk maar naar het succes van Spiderman ondanks het feit dat het een singleplayer spel is, is die zeer vermakelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Emmavdv schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:21:
[...]

Volgens mij gaat het er vooral om dat Fortnite niet draait op servers van Nintendo. Dit in tegenstelling tot de andere door jou genoemde games waarvoor je wel de service moet aanschaffen.
Nee dat geld niet voor alle games, eigenlijk is er alleen maar een speculatie dat de games die niet gratis zijn dus save data op de cloud van Nintendo bewaren en dat kost dan geld (Splatoon dan weer niet, gek genoeg). En je Fortnite of Paladins account worden weer bewaard op de server van de devloper.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 08:31
AstralizeR schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:26:
[...]

Nee dat geld niet voor alle games, eigenlijk is er alleen maar een speculatie dat de games die niet gratis zijn dus save data op de cloud van Nintendo bewaren en dat kost dan geld (Splatoon dan weer niet, gek genoeg). En je Fortnite of Paladins account worden weer bewaard op de server van de devloper.
Ik denk dat mijn bericht niet helemaal goed bij je is aangekomen. Ik heb het niet over cloud saves, ik heb het over de servers waar deze spellen op draaien. Fortnite draait op servers van Epic games, terwijl Splatoon draait op servers van nintendo bij een online spel. Het zou raar zijn als je moet betalen voor online service aan nintendo voor games die helemaal niet op hun servers draaien en waar zij dus geen onderhoud aan hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:41
Simyager schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:26:
Bovendien heeft de PS4 een x86 processor dus het maken van games voor de PS4 en de PC is makkelijker
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lmH4BmaSxpU0WAJSuoV69Uiv/full.png

...want compileren voor ARM is moeilijk? :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
RayNbow schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:46:
[...]

[Afbeelding]

...want compileren voor ARM is moeilijk? :p
ZOMG we found the magic compile for everything button! :9 :9 :9

snap echt niet waarom niet alle games op elk platform uitkomen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Emmavdv schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:30:
[...]

Ik denk dat mijn bericht niet helemaal goed bij je is aangekomen. Ik heb het niet over cloud saves, ik heb het over de servers waar deze spellen op draaien. Fortnite draait op servers van Epic games, terwijl Splatoon draait op servers van nintendo bij een online spel. Het zou raar zijn als je moet betalen voor online service aan nintendo voor games die helemaal niet op hun servers draaien en waar zij dus geen onderhoud aan hebben.
Ja ik haalde dat er bij al voorbeeld waarom de ene game geld kost en de andere niet maar ik zei in het begin dat het niet voor elke game zo is, Rocket League draait op de servers van Psyonix bijvoorbeeld en toch kun je die niet spelen zonder NSO.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:04
AstralizeR schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:01:
[...]

Ja ik haalde dat er bij al voorbeeld waarom de ene game geld kost en de andere niet maar ik zei in het begin dat het niet voor elke game zo is, Rocket League draait op de servers van Psyonix bijvoorbeeld en toch kun je die niet spelen zonder NSO.
Rocket League maakt gebruik van Nintendo services voor online. Je logt daar bijv. ook in met je Nintendo account. Ik vind het daarom niet gek dat je daar dus voor moet betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

avec_style schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:06:
[...]

Rocket League maakt gebruik van Nintendo services voor online. Je logt daar bijv. ook in met je Nintendo account. Ik vind het daarom niet gek dat je daar dus voor moet betalen.
Ja dat klopt, het is daarom niet vanzelfsprekend dat als een game niet op de 'Nintendo servers' draait daarom automatisch gratis is.

Over Rocket League gesproken. Ze zijn wel bezig met Rocket ID .. en of dat dan hetzelfde gaat worden als een Fortnite account - dat je kunt spelen op elke systeem met 1 account - is niet bekend, maar het zou dan zomaar kunnen dat die ook gratis gaat worden.

EDIT: Volgens mij sla je hier de spijker wel op zijn kop wat betreft waarom je moet betalen
heeft een game jou Nintendo ID nodig dan moet je NSO hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door AstralizeR op 12-10-2018 13:16 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Laatst online: 22:33
CT schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:56:
Weet iemand wat precies de 'business' is achter het idee van Nintendo om voor de Online service geld te vragen maar F2P games buiten te sluiten?

Bij Splatoon kan ik het nog een beetje begrijpen, tis een exclusive.
Diablo 3 ok, je moet ook betalen op de PS4 (zou een argument kunnen zijn).
Maar Rocket League ..
Het lijkt erop dat als een Game initieel geld kost je ook voor online moet betalen.
Is een game geheel gratis (F2P) dan is online ineens ook gratis..

Is dan tegen het geweld van bijv. Fortnite een nieuw ontwikkelde game wel opgewassen?
Gaat een publisher dan niet sneller F2P mobile games overgooien (zoals Paladins etc.) omdat je zo veel meer gebruikers (en geld met die microtransacties) krijgt?
Had nintendo dit niet gewoon moeten voorkomen door alle online functies in het online-pakket te gooien of willen ze dit graag stimuleren en weten ze iets dat wij niet weten?

Veel vragen, maar kan niet echt duidelijke diepgaande artikelen vinden over deze beslissing (voornamelijk 'flame baits' en nutteloze internet discussies), misschien kan iemand mij helpen :)
Eigenlijk is het heel simpel als je dit vanuit het perspectief van de developers/publishers bekijkt: het volledige financiële model van F2P games is gebaseerd op het idee dat men gratis kan spelen, en dat de kosten voor de game en eventuele winst worden terugverdiend via microtransacties of advertenties. Als Nintendo (of een ander bedrijf) deze games' hun online functionaliteit achter een abonnement zet, heeft dit een directe impact op de levensvatbaarheid van de games van deze developers op hun platform. Daarbij moet je ook rekening houden met het feit dat veel F2P games focussen op een online component omdat multiplayer games gemiddeld hun spelersbasis langer kunnen vasthouden dan bij singleplayer games. Dit resulteert in meer inkomen.

F2P games zoals Fortnite hebben verder een enorm groot deel van de markt in handen, dus Nintendo wilt deze games beschikbaar hebben op hun platform. Developers van F2P games zouden het spel gewoon niet meer op Switch beschikbaar maken als de online capabiliteit achter een betaalmuur zit. Daarom krijgen zij een uitzondering. De developers behouden toegang tot de volledige install base van Nintendo, Nintendo kan zeggen dat ze immens populaire games zoals Fortnite ondersteunen. Win-win.

Dit staat overigens los van de redeneringen achter waarom Nintendo, Sony en Microsoft geld vragen voor online. In de meeste gevallen is het antwoord daarbij eigenlijk grofweg "omdat het kan".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Heeft iemand van jullie Tricky towers gespeeld? Ik twijfel of ik hem zal halen. Ik lees namelijk dat de single player mode wat mager is. Maar hoe zit het met online? Zijn er daar een beetje genoeg mensen om daadwerkelijk tegen te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:29

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

@Emmavdv @JackAvery Toevallig heb ik een game gevonden die F2P is, maar wel NSO nodig heeft: Dawn of the Breakers.
Rocket League kan ik niks vinden over of zij nintendo servers gebruiken, ik denk het niet, omdat ze 'cross platform' als plus punt bij hun product aangeven.
edit:
ik zie dat de ps4 versie ook psn nodig heeft, net zoals diablo 3, dus dat is vermoed ik meer aan de orde

Het is dus een aardige mixed bag, en omdat Paladins, Warframe en Fortnite geheel gratis zijn, maar ook de 'publiekstrekkers' is het misschien wel een uitzondering voor deze games. Tenslotte heb je ook al de reclame verpakking van de switch (+Fornite)..
Nu ligt de lat wel enorm hoog voor F2P op het moment, dus het kan ook zo zijn dat Nintendo het idd niet als een bedreiging ziet voor hun eigen en andere betaalde games. Ook als je alleen fortnite speelt en je hebt de Switch er voor gekocht is het kassa voor Nintendo.

[ Voor 6% gewijzigd door CT op 12-10-2018 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
CT schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:25:
@Emmavdv @JackAvery Toevallig heb ik een game gevonden die F2P is, maar wel NSO nodig heeft: Dawn of the Breakers.
Dit lijkt me eerder toeval. Pinball FX3, dat in principe een F2P game is, was bijvoorbeeld ook tijdelijk geblokkeerd. Dit heeft men na protest erg snel opgeheven en leek gewoon een foutje te zijn geweest (?) ... maar niet elke F2P game is succesvol, en niet elke community is bereid genoeg lawaai over zoiets te maken.
Rocket League kan ik niks vinden over of zij nintendo servers gebruiken, ik denk het niet, omdat ze 'cross platform' als plus punt bij hun product aangeven.
Rocket League gebruikt zijn eigen dedicated servers. Cross platform is een kwestie van er gewoon voor te zorgen dat spelers met een verschillende console-id in dezelfde game kunnen spelen. Dit moet toegelaten zijn door beide partijen, maar behalve log-in hebben Nintendo servers niks met Rocket League te maken.

Veel consolegames gebruiken trouwens een simpel peer-to-peer protocol.. maw jijzelf of een andere speler bent/is de host. Nintendo (en andere consolemakers) faciliteren voornamelijk het account systeem.

Wat concurrentie betreft: entertainmentsbedrijven concurreren in de eerste plaats om de tijd van de consument. Als Nintendo iemand overtuigt om Fortnite te spelen op Switch ipv PS4, is dat al een win voor hen. Mensen die veel tijd op het platform doorbrengen, hebben vaker een positieve associatie met dat platform, en gaan misschien meer geneigd zijn om geld uit te geven. Of dat nu aan Fortnite is of op de eShop of fysiek, de platformhouder verdient sowieso er iets aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Peter_Aragorn schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:51:
[...]

Ook geen slecht idee dat laatste. Heb ik dan ook wel interesse in.
Zal wel laten weten als de print af is en bevalt. Kan mijn ontwerp gewoon beschikbaar stellen of printen als het een bij een enkele liefhebber blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Beakzz schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:01:
[...]

Zal wel laten weten als de print af is en bevalt. Kan mijn ontwerp gewoon beschikbaar stellen of printen als het een bij een enkele liefhebber blijft.
Tof!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28
@Emmavdv Ik heb wel lokaal met mijn vrouw dit spel op de PS3 of 4 gespeeld. Ondertussen gekocht op steam voor weinig en vind het wel leuk, maar denk dat je dat spel het leukste speelt met meerdere tegelijk.
Online kan ik dan weinig over zeggen. Geen idee of het Multi console werkt dus dat je op de Switch ook tegenover pc, PS en Xbox kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Emmavdv schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:23:
Heeft iemand van jullie Tricky towers gespeeld? Ik twijfel of ik hem zal halen. Ik lees namelijk dat de single player mode wat mager is. Maar hoe zit het met online? Zijn er daar een beetje genoeg mensen om daadwerkelijk tegen te spelen?
Heb deze op de PS4, dus kan wel iets over de gameplay zeggen maar niet over de specifieke Switch versie. Vond deze game het leukste om gezamenlijk co-op op de bank te spelen, gezien potjes relatief kort zijn lijkt het mij op prima geschikt voor on the go met de Switch. Online had ik op de PS4 geen problemen om voldoende spelers te vinden maar dat zegt natuurlijk niks over de Switch versie. Je hebt ook verschillende spelmodi waardoor het spel wel afwisselend blijft. De single player vond ik zelf wel leuk om steeds een hogere score te halen of om de challenges te spelen. Al met al zou ik het spel wel aanraden voor 15 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:35
Ups tracking code gekeken voor Starlink battle for atlas, maandagmiddag komt het binnen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Ben best benieuwd naar indrukken en reviews van Starlink. Het budget is er even niet om deze zelf aan te schaffen maar het lijkt me een leuke game voor tussendoor.

Ik weet niet of er hier mensen zijn die van plan zijn om Mark of the Ninja aan te schaffen, maar even een kleine heads-up: Klei Entertainment is er bij de Switch versie niet in geslaagd om de game aan 60 FPS te doen draaien. Dit is volgens hen de schuld van de manier waarop de engine in elkaar steekt. De framerate is zowel docked als handheld daarom 30 FPS. De developer heeft pas enkele dagen na de launch het volgende gecommuniceerd:
There have also been some discussions about the framerate on the Switch. While we spent months trying to claw back the milliseconds to make it work, ultimately the original game assumed sequential execution in all of its gameflow, and we realized there was no chance we could reach 60FPS without rewriting the entire game engine.

In the latest patch we have fixed the issue where the framerate would sometimes flip from locked and unlocked during docking and undocking. Because we were not able to achieve a full 60FPS, the game is locked to 30FPS for a better user experience rather than flipping between 60FPS and 30FPS
Wat mij betreft hadden ze dit echt eerder mogen communiceren. Niemand had dit verwacht, omdat ook de X360 versie een 60 frames per seconde game was. Hoewel Mark of the Ninja nog steeds een topgame is, moet je dus wel voor jezelf beslissen of je gevoelig bent aan een lagere framerate of niet, en op die basis beslissen of je de Switch versie aanschaft. Ik zou zelf wachten op een sale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:30
anderen hier die ook diablo 3 hebben gereserveerd/gekocht? :o

kan niet wachten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:16
Toch ook maar Overcooked gekocht, al weet ik niet eens of ik deze echt veel zal spelen.
Toch weer in de kracht van 'aanbiedingen' getrapt (laatste dag overigens).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
@Marc3l nodig een paar vrienden uit, spelen met een paar pintjes op, plezier gegarandeerd :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:16
JackAvery schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:10:
@Marc3l nodig een paar vrienden uit, spelen met een paar pintjes op, plezier gegarandeerd :)
Of ruzie zoals ik hier eens las :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 19:19
Ik zag Chasm in de store staan, ziet er leuk uit! Tweakers die het gespeeld hebben, wat vinden jullie ervan?

[ Voor 13% gewijzigd door ndonkersloot op 14-10-2018 11:50 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
@Marc3l relatie perikelen. Wij hebben bijvoorbeeld geen problemen met een ikea kast of überhaupt dat soort dingen. Tenten opzetten ook niet, Mario kart gaat ook goed. Maar overcooked. Man, ik stop op het moment dat ik geïrriteerd raak. :p en dat is bij dit spel al gauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 17:41
Om even over Starlink verder te gaan, dit is voor mij de game hoe ik No Mans Sky voorgesteld zou hebben. Ik ben persoonlijk niet van de diepgaande 'ik moet mijn spaceship weer opbouwen om te kunnen vliegen' game maar Starlink heeft me vanaf het begin gepakt.

Enige grote nadeel, de uitbereidingen zijn duur, de wapens die je op het begin krijgt zijn voldoende om een tijd vooruit te gaan maar je merkt toch wel dat je wat mist bij verschillende battles. Dat gezegd, het on te fly kunnen wisselen van wapens, schepen en mods is echt super vet.

Het RPG element, het levelen van je wapens en schepen is simpel, maar geeft genoeg voldoening om ook te simpele quests te spelen.
Graphics op de switch (in handheld mode) zijn voor mij echt zeer goed. Alles is duidelijk zichtbaar maar je merkt dat er veel herhaling in de omgevingen zijn (ook al heb ik de eerste 2 planeten pas gespeeld).

Mocht je met Star-Fox en kornuiten gaan spelen ipv met de standaard hoofdpersonages, pak dan ook het starfox ship, hier krijg je na een aantal uurtjes spelen een paar goede verassingen voor.

All in all, als je het geld ervoor over hebt zou ik de game zeker kopen! Vooral omdat je gewoon een draagbare space shooter game hebt die het mogelijk maakt om van een planeet op te stijgen hoe geweldig is dat!

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Starlink lijkt mij ook erg mooi, maar ik wacht even af hoe nodig die uitbreidingen precies zijn. De 10 jarige in mij vind die modellen echt supervet, maar gelukkig wint de 35 jarige het daar nog in.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
Magic schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:32:
Starlink lijkt mij ook erg mooi, maar ik wacht even af hoe nodig die uitbreidingen precies zijn. De 10 jarige in mij vind die modellen echt supervet, maar gelukkig wint de 35 jarige het daar nog in.
Die modellen houden mij tegen. Als je dit spel gewoon voor 50 euro kon kopen en er van kon genieten had ik hem al lang besteld.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
Viper_4111 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:21:
Om even over Starlink verder te gaan, dit is voor mij de game hoe ik No Mans Sky voorgesteld zou hebben. Ik ben persoonlijk niet van de diepgaande 'ik moet mijn spaceship weer opbouwen om te kunnen vliegen' game maar Starlink heeft me vanaf het begin gepakt.

Enige grote nadeel, de uitbereidingen zijn duur, de wapens die je op het begin krijgt zijn voldoende om een tijd vooruit te gaan maar je merkt toch wel dat je wat mist bij verschillende battles. Dat gezegd, het on te fly kunnen wisselen van wapens, schepen en mods is echt super vet.

Het RPG element, het levelen van je wapens en schepen is simpel, maar geeft genoeg voldoening om ook te simpele quests te spelen.
Graphics op de switch (in handheld mode) zijn voor mij echt zeer goed. Alles is duidelijk zichtbaar maar je merkt dat er veel herhaling in de omgevingen zijn (ook al heb ik de eerste 2 planeten pas gespeeld).

Mocht je met Star-Fox en kornuiten gaan spelen ipv met de standaard hoofdpersonages, pak dan ook het starfox ship, hier krijg je na een aantal uurtjes spelen een paar goede verassingen voor.

All in all, als je het geld ervoor over hebt zou ik de game zeker kopen! Vooral omdat je gewoon een draagbare space shooter game hebt die het mogelijk maakt om van een planeet op te stijgen hoe geweldig is dat!
Mooi, kan het vandaag ophalen dus ga vanavond meteen spelen met de toys:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Gezien we op Tweakers zijn is er misschien wat interesse hiervoor: GameExplain heeft het eerste deel gepubliceerd van een technische analyse van Smash Ultimate. De auteur van de video focust op de gebruikte renderingmethodes en hoe ze een upgrade zijn van Smash voor WiiU.

Hoge kwaliteitsvideo als je interesse hebt in renderingtechnieken, light phyisics etc. Dit is van dezelfde persoon die vorig jaar de Breath of the Wild engine in detail heeft geanalyseerd.
ph4ge schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:38:
[...]

Die modellen houden mij tegen. Als je dit spel gewoon voor 50 euro kon kopen en er van kon genieten had ik hem al lang besteld.
Je kan ook gewoon alles digitaal kopen hoor, modellen zijn optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 09:44
Magic schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:32:
Eens... dit is precies waarom ik deze game (nog) niet heb gekocht. Ik wil eerst reviews zien en weten of het spel zonder al dat plastic "dlc" goed te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48

Megalodon86

Enzyme X

Naar mijn idee is de beste strategie voor Starlink om je niet te laten verleiden door de verzameldrang die het met zich mee brengt. Dan kan je gewoon rustig de aanbiedingen afwachten, en wat er dan al uitverkocht is, heb je dan maar niet. Dat ging me met de Skylanders games (Superchargers en Imaginators) ook goed af, bijna alles met 50% korting gekocht, of tenminste toch 20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Zoals hierboven gezegd kan je idd alles ook digitaal kopen. Dat vind ik veel praktischer. Die modellen zijn tof hoor, maar hier wint de 30-jarige het wat dat betreft ook wel. Haha.

Is het digitaal dan ook goedkoper om iets te kopen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb zelf de versie met Fox want Fox. :P
Maar denk dat ik de rest links laat liggen. Hoop eigenlijk stiekem dat er een stand is om Fox met Arwing etc op een stand te zetten wanneer niet in gebruik. Dat houdt het verzamelen wel tegen eigenlijk. Want het is eerst de pillot, dan het schip daar bovenop en dan de wapens.

On a different note, Amazon Engeland heeft nog niets verstuurd op het moment.

[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 15-10-2018 10:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Peter_Aragorn schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:35:
Zoals hierboven gezegd kan je idd alles ook digitaal kopen. Dat vind ik veel praktischer. Die modellen zijn tof hoor, maar hier wint de 30-jarige het wat dat betreft ook wel. Haha.

Is het digitaal dan ook goedkoper om iets te kopen trouwens?
Ja, wat mij eigenlijk verbaast. De digitale prijzen zijn 11 of 12 dollar voor ship-packs, dus dat zal hetzelfde in euro's zijn denk ik. Tegenover 30 euro voor een fysiek ship-pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Iemand enig idee waarom je Starlink niet in de eshop kan pre orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Megalodon86 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:37:
[...]

Ja, wat mij eigenlijk verbaast. De digitale prijzen zijn 11 of 12 dollar voor ship-packs, dus dat zal hetzelfde in euro's zijn denk ik. Tegenover 30 euro voor een fysiek ship-pack.
Oh kijk! Wel netjes dat ze dat doen! Al is het wel een flink verschil inderdaad. Iets meer dan 1/3e van de prijs van een fysiek pakket.

Maakt het voor mij overigens nog duidelijker: ik ga de toys niet halen.
Arunia schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:37:
Ik heb zelf de versie met Fox want Fox. :P
Maar denk dat ik de rest links laat liggen. Hoop eigenlijk stiekem dat er een stand is om Fox met Arwing etc op een stand te zetten wanneer niet in gebruik. Dat houdt het verzamelen wel tegen eigenlijk. Want het is eerst de pillot, dan het schip daar bovenop en dan de wapens.

On a different note, Amazon Engeland heeft nog niets verstuurd op het moment.
Neem aan dat Fox sowieso in de Switch versie zit... Fysieke versie of niet.

[ Voor 36% gewijzigd door Peter_Aragorn op 15-10-2018 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Peter_Aragorn Vast wel. Gaat bij mij uiteraard om de versie met de toys.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:07
Ronwiel schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:41:
Iemand enig idee waarom je Starlink niet in de eshop kan pre orderen?
Bij Starlink zit een accessoire die gebruikt wordt tijdens het spelen. Misschien dat daarom de digital pre-order er nog niet is. Misschien komt ie later er nog wel, want de game is iig ook zonder de accessoire te spelen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Hier eigenlijk wel nieuwsgierig naar de kwaliteit van die Arwing toy... :P Als iemand met de fysieke versie daarop wilt commenten, go ahead ;)

Buiten de Arwing zou ik ook eerder digitaal kopen. Prijsverschil tussen EU en US in dit geval trouwens enorm, in dollars is de digital deluxe edition echt veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Is dat niet omdat die prijzen daar excl. VAT zijn? Hier in NL komt er altijd nog 21% btw bij, en die is al inclusief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:38:
[...]

Volgens mij is ie 60 euro digitaal, en 80 euro voor de fysieke versie met plastic rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hier overzicht: https://www.reddit.com/r/...king_of_buying_digitally/. Weliswaar geen rekening gehouden met USA vs EU taxes. Maar dan nog is het in de EU 20e inclusief btw duurder. Zonde.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Emmavdv
Er is zonet een Diablo 3 limited edition Switch aangekondigd. Bijzonder voor een 3th party spel!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackAvery
Emmavdv schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:10:
Er is zonet een Diablo 3 limited edition Switch aangekondigd. Bijzonder voor een 3th party spel!
En meteen eens tonen hoe dat eruit ziet:

Afbeeldingslocatie: https://www.nintendo.com/switch/assets/images/switch/buy-now/bundle_diabloiii_docked.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.nintendo.com/switch/assets/images/switch/buy-now/bundle_diabloiii_back.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.nintendo.com/switch/assets/images/switch/buy-now/bundle_diabloiii_carrycase.jpg

De Amerikaanse prijs is hetzelfde als de Smash bundle, dan komt het er eigenlijk op neer dat je de case 'gratis' krijgt :)

Heb overigens D3 niet gepreordered, maar bij een prijsverlaging zou ik deze zeker overwegen. Lijkt me fijn om couch coop te doen, heb ettelijke honderden uren versleten aan de PC versie.

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 15-10-2018 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
JackAvery schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:35:
[...]

En meteen eens tonen hoe dat eruit ziet:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

De Amerikaanse prijs is hetzelfde als de Smash bundle, dan komt het er eigenlijk op neer dat je de case 'gratis' krijgt :)

Heb overigens D3 niet gepreordered, maar bij een prijsverlaging zou ik deze zeker overwegen. Lijkt me fijn om couch coop te doen, heb ettelijke honderden uren versleten aan de PC versie.
Aan de ene kant ziet de dock en de switch er best leuk uit, van de andere kant is het alweer een vrij saai design.

Wat mij opvalt bij de LE modellen van de Switch zijn vooral 3 dingen, de Switch logo is te groot om een leuk design te maken op de hele Switch/dock, het is alweer grijs (persoonlijke voorkeur, wat de Pokémon variant doet is een mooi begin maar ik hoop dat de nieuwe LE modellen meer kleuren hebben of dat tenminste de niet LE switch meer kleur opties krijgen).

En de 3de punt is dat de dock wel een "mooi" design heeft maar de Switch zelf niet, nou snap ik dat je niks van ziet als je Switch in de dock zit maar er zijn ook mensen die vooral in handheld spelen.

Nogmaals het ziet er best leuk uit, maar als ik kijk naar sommige 3DS LE modellen zie je meer creativiteit en leukere designs, vooral als je ook japan meetelt (natuurlijk heb je ook 3DS modellen die een saai design hebben, maar ik bedoel ook niet dat het allemaal mooi moet wezen).

Ben benieuwd of dat gaat veranderen, wat wel leuk zou zijn is als je die case los kon kopen want die vind ik juist wel tof uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:06
Je kan gewoon die afbeelding erin graveren met laser toch?
Ik denk als je even zoekt er vast wel een bedrijf is die dat voor je kan doen. Doen ze ook bij macbooks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

JackAvery schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:24:
Hier eigenlijk wel nieuwsgierig naar de kwaliteit van die Arwing toy... :P Als iemand met de fysieke versie daarop wilt commenten, go ahead ;)
Kwaliteit is wel goed, heb niet het idee dat het snel breekt, de G diffusers kun je in verschillende standen zetten (nog niet getest of dit dan ook zo in de game is). Verder klikt alles goed in elkaar en zal niet zomaar van je mount afvallen

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Even Starlink gespeeld. Vandaag binnen gekomen.

De Arwing van Fox kun je ontmantelen door de vleugels eraf te halen om zo andere erop te zetten die weer invloed hebben op je schip.

Zit zeer stevig in elkaar en niet losjes dus kwalitatief erg goed.

Het spel zelf de eerste missie gedaan op het kleine scherm en ik moet zeggen het heeft mij positief verrast zowel de bestuuring als gameplay en de beelden.
Ik vind het leuk. En natuurlijk de barrelrol...

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 18:32
Clavat schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:11:
Even Starlink gespeeld. Vandaag binnen gekomen.

De Arwing van Fox kun je ontmantelen door de vleugels eraf te halen om zo andere erop te zetten die weer invloed hebben op je schip.

Zit zeer stevig in elkaar en niet losjes dus kwalitatief erg goed.

Het spel zelf de eerste missie gedaan op het kleine scherm en ik moet zeggen het heeft mij positief verrast zowel de bestuuring als gameplay en de beelden.
Ik vind het leuk. En natuurlijk de barrelrol...
Kun je mij vertellen of de couch-co-op mode lekker werkt? Kun je met 1 “set” arwing op een controller en speler 2 met bijv de pro controller en dan wel samen tegelijk splitscreen spelen of moet je dan 2x een arwing hebben...?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
cypress3d schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 00:06:
[...]

Kun je mij vertellen of de couch-co-op mode lekker werkt? Kun je met 1 “set” arwing op een controller en speler 2 met bijv de pro controller en dan wel samen tegelijk splitscreen spelen of moet je dan 2x een arwing hebben...?
Daar kan ik je geen antwoord op geven omdat ik geen pro controller heb en geen coop gestart heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
cypress3d schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 00:06:
[...]

Ik weet dat je iniedergeval Co-op kunt spelen met inderdaad een iemand arwing controller en de co-op speler kan alles digitaal gebruiken zonder speciale controller

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:42:
Volgens mij is ie 60 euro digitaal, en 80 euro voor de fysieke versie met plastic rommel.
Tja, maar hoeveel lol heb je zonder er niet nog eens een lading DLC bij te moeten kopen (overigens koop ik geen games digitaal tenzij niet anders mogelijk)? Mijn indruk is ondanks dat het een interessant spel is het teveel een cashgrab is, maar dat is mijn indruk tot dusver ik heb nog geen kans gehad om het zelf te spelen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
ph4ge schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:45:
[...]

Tja, maar hoeveel lol heb je zonder er niet nog eens een lading DLC bij te moeten kopen (overigens koop ik geen games digitaal tenzij niet anders mogelijk)? Mijn indruk is ondanks dat het een interessant spel is het teveel een cashgrab is, maar dat is mijn indruk tot dusver ik heb nog geen kans gehad om het zelf te spelen.
Wat ik merk zal het wel meevallen tot nu toe
De schepen om extra aan te schaffen zijn optioneel. (zodat je je zou kunnen combineren)
Wapens kan je krijgt er 2 bij de fysieke versie en kan ze upgraden.
De piloten geen idee ik heb van de 3 alleen met starfox gevlogen.

Ik vermoed dat je het met het standaard pakket wel uit kunt spelen en dat de rest optioneel is om er sneller doorheen te gaan en sommige vijanden makkelijker neer te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Clavat schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:50:
[...]

Wat ik merk zal het wel meevallen tot nu toe
De schepen om extra aan te schaffen zijn optioneel. (zodat je je zou kunnen combineren)
Wapens kan je krijgt er 2 bij de fysieke versie en kan ze upgraden.
De piloten geen idee ik heb van de 3 alleen met starfox gevlogen.

Ik vermoed dat je het met het standaard pakket wel uit kunt spelen en dat de rest optioneel is om er sneller doorheen te gaan en sommige vijanden makkelijker neer te halen zijn.
Extra schepen zijn ook heel handig als je dood gaat, dan kun je namelijk een ander schip erop klikken en verder gaan. Helaas kan je niet als je de fysieke versie aan het spelen bent je digitale schip selecteren.
Echter kan je alles je volledig digital speelt wel je andere schip selecteren. Dat is dus een minpuntje van fysiek spelen.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 16:54
Ik heb sinds een weekje de Switch, fantastisch apparaat. Lekker op de bank mezelf kwijtraken in BotW :).

Alleen wel een klein probleempje, ik heb het gevoel dat de analog stick van mijn rechter joycon veel stroever is dan de linker joycon. Als ik de joycons los 1 voor 1 vast houd voel ik duidelijk het verschil. De linker analog stick is veel soepeler. Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mana
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 10:35
Hoe kindvriendelijk is de switch? Mijn kinderen hebben nu nog een Wii, maar ik overweeg om richting de feestdagen een Switch aan te schaffen voor ze (en ook een beetje voor mij en mijn vriendin ;) ). In hoeverre zijn spellen vertaald naar het Nederlands? Kan er niet al te veel over vinden namelijk. Zag dat Mario Oddessy wel NL ondertitels had. Dat zou op zich voldoende zijn, lezen lukt wel inmiddels bij de kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Mana schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:24:
Hoe kindvriendelijk is de switch? Mijn kinderen hebben nu nog een Wii, maar ik overweeg om richting de feestdagen een Switch aan te schaffen voor ze (en ook een beetje voor mij en mijn vriendin ;) ). In hoeverre zijn spellen vertaald naar het Nederlands? Kan er niet al te veel over vinden namelijk. Zag dat Mario Oddessy wel NL ondertitels had. Dat zou op zich voldoende zijn, lezen lukt wel inmiddels bij de kinderen.
Spellen zullen de taal van het systeem aanhouden mits de ingestelde taal aanwezig is. Heb jij de Switch in het Nederlands ingesteld dan zullen de spellen ook in het Nederlands weegegeven worden.
The language for a game or software application will default to the language setting that has been selected on the console, so long as the intended language is supported by the game or software application.

For example, if the system language is set to Spanish and the game or software application is supported in Spanish, the language for the game or software application will also be Spanish.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Mensen die Pokemon Let's Go hebben getest op Gameforce (BE) of Firstlook (NL) een van de afgelopen weekends ?
Zo ja, iemand de Pokebal Plus getest? Wat vonden jullie ervan?

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mana
  • Laatst online: 15-09 10:35
psychoclown schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:29:
[...]

Spellen zullen de taal van het systeem aanhouden mits de ingestelde taal aanwezig is. Heb jij de Switch in het Nederlands ingesteld dan zullen de spellen ook in het Nederlands weegegeven worden.

[...]
Op zich duidelijk, maar in dat stukje staat ook
so long as the intended language is supported by the game
Hoe is de ervaring daarmee, hoeveel spellen ondersteunen het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Mana schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:32:
[...]

[...]

Op zich kun je er van uitgaan dat alle grote games met een AL, 3+ of 8+ rating in ieder geval Nederlandstalige tekst hebben. Indiegames zijn zelden nederlandstalig.

als je het zeker wil weten, kun je het beste de games waar je interesse in hebt even checken op nintendo.nl

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Clavat schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:01:
[...]

Daar kan ik je geen antwoord op geven omdat ik geen pro controller heb en geen coop gestart heb.
Kun je me wel vertellen of je de game kunt spelen zonder het opzetstuk/arwing op je controller? Maar dat je dan wel met fox speelt? Ik hoef niet ten alle tijden de arwing erop te hebben en wil ook wel eens spelen met de pro controller... kan dat als je de starterspack koopt en dus niet digital?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

cypress3d schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:35:
[...]

Kun je me wel vertellen of je de game kunt spelen zonder het opzetstuk/arwing op je controller? Maar dat je dan wel met fox speelt? Ik hoef niet ten alle tijden de arwing erop te hebben en wil ook wel eens spelen met de pro controller... kan dat als je de starterspack koopt en dus niet digital?
Dit klopt inderdaad, je kan ook alleen digitaal spelen als je wilt. Het is op dit moment zelfs beter omdat je met het starter pack 2 schepen hebt digitaal en als toys maar 1. Maar met 1 schip red je het meestal ook wel, en respawnen is relatief goedkoop/kosteloos.

[ Voor 7% gewijzigd door Leeghoofd21 op 16-10-2018 16:48 ]

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Iemand starlink al gevonden voor 60 euro?

Ik heb geen trek om meteen 80 euro te gaan uitgeven aan een spel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
Jelmer93 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:54:

https://www.wehkamp.nl/Bl...a_highlight_dagdeal&opt=5

65😉

Nog maar 60 minuten 🙈

[ Voor 4% gewijzigd door DarkChylde op 16-10-2018 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Bedoelde meer een digitale versie zonder extra schepen enzo, ik had gehoord dat er 1 van 60 euro zou uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Mooie deal ! Voor €64,95 morgen in huis !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Jelmer93 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:27:
[...]

Bedoelde meer een digitale versie zonder extra schepen enzo, ik had gehoord dat er 1 van 60 euro zou uitkomen
In de US eShop is ie 60 dollar.

In ander nieuws, we kunnen de Switch de deur uit doen. Huawei komt met een Switch-killer.

[ Voor 29% gewijzigd door RayNbow op 17-10-2018 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:30
RayNbow schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 07:24:
[...]

In de US eShop is ie 60 dollar.

In ander nieuws, we kunnen de Switch de deur uit doen. Huawei komt met een Switch-killer.
but does it play botw? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavat
cypress3d schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:35:
[...]

Ja gisteren geprobeerd en het kan.
Het lijkt erop dat als je 1 maal de fysieke toy aangesloten hebt het geunlocked is voor jou en daarna niet meer nodig hebt.
Natuurlijk is het wel leuk om het fysiek te hebben en het erop te zetten maar het lijkt me dat het uiteindelijk een gimmick is.

correct me if i'm wrong

en dus ik was fout. 7 dagen zonder ze opnieuw te linken

In addition to the unique gameplay experience created by playing with the modular toys, players can also continue playing without their physical starships at any time. Connecting any Starlink toy to the game will unlock a digital version of it for seven days, allowing you to continue playing without toys at any time, or to leave them at home while playing on the go with Nintendo Switch.

[ Voor 23% gewijzigd door Clavat op 17-10-2018 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:04
Heerlijk die reactie op Huawei: 'Sure Huawei. Can't wait to play Candy Crush in glorious 1080p.' :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Nee, maar het ondersteunt wel BlueTooth, Discord, Netflix, YouTube... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
RayNbow schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 07:24:
[...]

Voor 900 dollar, en geen Nintendo titels 😅 Maar wel goed om te zien dat het ding zo goed als geen bezels heeft, hopenlijk wordt Nintendo hier door getriggerd! Het zal hopenlijk net zo gaan als met de DS tot DS lite waar de zwarte bezels opeens wegwaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Jeffrey88 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:53:
[...]

Voor 900 dollar, en geen Nintendo titels 😅 Maar wel goed om te zien dat het ding zo goed als geen bezels heeft, hopenlijk wordt Nintendo hier door getriggerd! Het zal hopenlijk net zo gaan aks met de DS tot DS lite waar de zwarte bezels opeens wegwaren.
Kijk, op zich betaal je toch al snel 800 euro voor een knappe telefoon, dan kan die 100 er ook nog wel bij als het echt de Switch bespaard. Maar dat doet het niet, want Nintendo games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

[...]

Voor 900 dollar, en geen Nintendo titels 😅 Maar wel goed om te zien dat het ding zo goed als geen bezels heeft, hopenlijk wordt Nintendo hier door getriggerd! Het zal hopenlijk net zo gaan aks met de DS tot DS lite waar de zwarte bezels opeens wegwaren.
Weet je hoeveel games ik kan kopen voor die 900 ekkermannen.

300 voor de switch, 60 per game en dan nog en telefoon voor 200 :o

:o :o :o

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:30
[...]

Geen bezels wil je niet op een handheld die tegen een stootje moet kunnen. De hele reden dat je op de WiiU een dikke bezel rond het scherm had was dat dat ding praktisch onverwoestbaar moest zijn. De Switch kun je, zoals al uit tests is gebleken, makkelijk een keer laten stuiteren. Ik durf te stellen dat dit apparaat dat niet gaat overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Jelmer93 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:54:

Zie mijn V&A advertentie.
Ik ga namelijk ook over op de digitale versie, echter nog niet te vinden momenteel in de Nintendo shop.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Leeghoofd21 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:47:
[...]

Zie mijn V&A advertentie.
Ik ga namelijk ook over op de digitale versie, echter nog niet te vinden momenteel in de Nintendo shop.
Of je moet hem in de Mexicaanse eshop kopen. Omgerekend €50 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
KoensSocialL schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:29:
Mensen die Pokemon Let's Go hebben getest op Gameforce (BE) of Firstlook (NL) een van de afgelopen weekends ?
Zo ja, iemand de Pokebal Plus getest? Wat vonden jullie ervan?
Niet getest op firstlook, maar wel tijdens Pokemon Worlds in Nashville dit jaar.
Pokeball plus vind ik echt een gimmick,m je moet em echt specifiek vasthouden anders vliegen je ballen alle kanten op behalve de juiste. Ik zeg niet waard voor alleen de Mew die je ervoor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Peter_Aragorn schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:01:
[...]

Of je moet hem in de Mexicaanse eshop kopen. Omgerekend €50 volgens mij.
Zat daar niet een blokkade op tegenwoordig? Volgens mij kun je niet met een europese credit card daar iets kopen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:40
Mana schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:32:
[...]

[...]

Magic schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:37:
[...]

Op zich kun je er van uitgaan dat alle grote games met een AL, 3+ of 8+ rating in ieder geval Nederlandstalige tekst hebben. Indiegames zijn zelden nederlandstalig.

als je het zeker wil weten, kun je het beste de games waar je interesse in hebt even checken op nintendo.nl
Inderdaad, veel grote titels zijn in het Nederlands. In ieder geval Mario Odyssee, Mario Kart 8, Splatoon 2, Kirby zijn Nederlands. Op de site van Nintendo kan je ook wel zien in welke taal de game beschikbaar is.

Wat wel een minpuntje is, is dat als je je Switch op bijvoorbeeld Nederlands hebt ingesteld dan kan je in je account niet kiezen voor een andere taal voor de games. Ik heb de Switch op nederlands ingesteld voor de kinderen, maar voor mij zijn de games dan ook in het nederlands, terwijl ik liever engels zou hebben.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

Zeror schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:31:
[...]

Zat daar niet een blokkade op tegenwoordig? Volgens mij kun je niet met een europese credit card daar iets kopen.
US Paypal aanmaken in taxvrije staat zoals Oregon, en daar je EU CC aan linken (wel eerst ontkoppelen van je NL Paypal).

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online

DevWouter

Creator of Todo2d.com

C0nscious schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:36:
[...]

US Paypal aanmaken in taxvrije staat zoals Oregon, en daar je EU CC aan linken (wel eerst ontkoppelen van je NL Paypal).
Volgens mij ben je dan bezig met belastingfraude in twee landen. Of draag jij de VAT netjes af?

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
C0nscious schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:36:
[...]

Kun je dan niet beter kijken of je ergens mexicaanse eshop tegoed kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vandaag Starlink met Fox binnen. Prima te doen alhoewel ik met de wapens het idee heb dat je nog geen deuk in een pakje boter schiet. Uiteindelijk de combo van turret en dat freeze ding waarbij ik gewoon lt en rt snel wissel door te tappen, toen ging het ineens hard.
Daarbij lijkt de shredder unlocked, maar kan deze niet virtueel monteren.

Binnenkort maar eens coop proberen. Geen idee hoe dat verder werkt. En vind het wel vervelend dat er even 6GB nog binnen moet komen met een snelheid waar een slak nog niet eens trots op zou zijn. :p
Wellicht dat het vannacht binnen is. Dan kan ik morgen mijn ubi account koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Arunia schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 23:50:
Vandaag Starlink met Fox binnen. Prima te doen alhoewel ik met de wapens het idee heb dat je nog geen deuk in een pakje boter schiet. Uiteindelijk de combo van turret en dat freeze ding waarbij ik gewoon lt en rt snel wissel door te tappen, toen ging het ineens hard.
Daarbij lijkt de shredder unlocked, maar kan deze niet virtueel monteren.

Binnenkort maar eens coop proberen. Geen idee hoe dat verder werkt. En vind het wel vervelend dat er even 6GB nog binnen moet komen met een snelheid waar een slak nog niet eens trots op zou zijn. :p
Wellicht dat het vannacht binnen is. Dan kan ik morgen mijn ubi account koppelen.
Na de update kun je de Shredder koppelen, maar deze is ook niet de sterkste.
Als je er straks mods op gaat zetten dan is het beter te doen.

Ook het wisselen van je Ship is dan dacht ik mogelijk.

DIt weekend eens een fysieke weapon pack erbij halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Clavat oh, helder. Dank je. Verklaard waarom ik dat niet kon doen. Dus straks is dat wel mogelijk als die binnen is.

Ga nog eens uitzoeken als ik Fox niet gebruik, of dan het verhaal ook niet soort van anders is. Want nu krijg je een deel over Fox namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Arunia schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:31:
@Clavat oh, helder. Dank je. Verklaard waarom ik dat niet kon doen. Dus straks is dat wel mogelijk als die binnen is.

Ga nog eens uitzoeken als ik Fox niet gebruik, of dan het verhaal ook niet soort van anders is. Want nu krijg je een deel over Fox namelijk.
Ik weet niet hoe ver je precies in de game zit, de missies van Fox zijn voor hem alleen maar het is er bij naast de main story/quests die je kunt doen, dus er veranderd niet zoveel als je van pilot wisselt behalve dat je de Fox missies niet kunt doen.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Seal64 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:38:
[...]

Geen bezels wil je niet op een handheld die tegen een stootje moet kunnen. De hele reden dat je op de WiiU een dikke bezel rond het scherm had was dat dat ding praktisch onverwoestbaar moest zijn. De Switch kun je, zoals al uit tests is gebleken, makkelijk een keer laten stuiteren. Ik durf te stellen dat dit apparaat dat niet gaat overleven.
Ik vind deze hele vergelijking met de Switch echt ontzettend slim van Huawei. Het is echt een vergelijking van niks, maar moet je eens zien hoeveel gratis punliciteit voor hun product ze hiermee genereren, en dat ook nog onder de doelgroep, namelijk de gamers! Het internet staat bomvol met het 'nieuwtje', ook op websites die voornamelijk gericht zijn op Nintendo spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:30
Emmavdv schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:11:
[...]

Ik vind deze hele vergelijking met de Switch echt ontzettend slim van Huawei. Het is echt een vergelijking van niks, maar moet je eens zien hoeveel gratis punliciteit voor hun product ze hiermee genereren, en dat ook nog onder de doelgroep, namelijk de gamers! Het internet staat bomvol met het 'nieuwtje', ook op websites die voornamelijk gericht zijn op Nintendo spelers.
Klopt, maar het is geen positieve publiciteit. Ik heb nog niet één reactie gezien die serieus van mening is dat dit apparaat ook echt de Switch gaat "vervangen". De meeste reacties gaan er meer op in dat het een belachelijke vergelijking is, dat je alsnog de helft van de controls mist en dat je hardware nog zo goed kan zijn, maar dat een platform valt of staat met de games die je erop kunt spelen. En hoewel ze zo wel veel mensen bereiken, denk ik niet dat er veel van daadwerkelijk een Huawei gaan kopen, in plaats van een Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Seal64 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:07:
[...]

Klopt, maar het is geen positieve publiciteit. Ik heb nog niet één reactie gezien die serieus van mening is dat dit apparaat ook echt de Switch gaat "vervangen". De meeste reacties gaan er meer op in dat het een belachelijke vergelijking is, dat je alsnog de helft van de controls mist en dat je hardware nog zo goed kan zijn, maar dat een platform valt of staat met de games die je erop kunt spelen. En hoewel ze zo wel veel mensen bereiken, denk ik niet dat er veel van daadwerkelijk een Huawei gaan kopen, in plaats van een Switch.
Ik ben het volledig met je eens, maar het zou best goed kunnen dat er mensen zijn die van plan zijn een nieuwe telefoon te kopen dit toestel hierdoor gaan overwegen. Grote kans dat wij er anders helemaal niet van gehoord zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 11:27
Vergeet niet dat de gaming markt in Azië heel anders is. Daar wordt er veel meer op mobiel gegamed dan hier en zijn spellen als Arena Of Valor (welke Huawei hier ook gebruikt) en PU:BG mobile gigantisch. De dedicated handheld gamemarkt is daar ook groot (PS Vita, Nintendo 3DS) maar ik denk dat mobiel daar best wat van af kan snoepen. Kom je als bedrijf dus met een device waardoor jij spellen als Arena of Valor beter op kunt spelen is daar zeker een markt voor. Dan hoef je ook nog eens geen games van 60€ te kopen want free-to-play, plus een telefoon heb je toch al nodig. Ook ik vind het een kromme vergelijking, daar niet van hoor. Maar ik denk dat ze in Azië hier net iets anders over denken.

Over die laatste game gesproken, hoe actief is de Tweakers Switch discord? Ik wil eigenlijk wel eens wat meer met mensen uit eigen land gaan spelen met de Switch! Arena of Valor speel ik veel, maar ook Paladins/Splatoon 2/Mario Kart. Eventueel wat Pinball FX3 toernooitjes. En uiteraard straks Smash!

[ Voor 6% gewijzigd door Dufniall op 18-10-2018 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Morgen Dark Souls!

HYPE

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Ik heb oprecht interesse in deze game. Alleen al de hoeveelheid mensen die krankzinnig geworden zijn door deze game is briljant. Ik wil me daar graag bij aansluiten ;-)

Anyway. Ik heb deze game nog nooit gespeeld. Hoe zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
Ik koop geen Dark Souls op de Switch tenzij BN de audio fixed.

Een kennis kreeg hem vandaag binnen en het viel mij meteen op, de audio is vreselijk.

Ik weet niet welke compressie bandai namco heeft gebruikt maar gezien de Switch file size wilden ze het op max 4gb cartridge.

Ter vergelijking de PS4 versie is 7.3gb en op mijn PC is het net onder de 8gb, de Switch versie is 3.9gb (zie e-shop) en je maakt het mij niet wijs dat het door lagere textures komt, het is definitief de audio.

(klinkt nog erger via een hoofdtelefoon dan op TV)

Video is niet van mij, maar je hoort duidelijk het verschil in audio.

https://m.youtube.com/wat...GNqmq12I&feature=youtu.be

[ Voor 29% gewijzigd door Mizgala28 op 18-10-2018 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Emmavdv schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:11:
[...]

Geen zin om me in detail in de discussie te mengen, maar wil er gewoon even toevoegen dat deze vergelijking tussen Huawei's nieuwe phablet en de Switch slechts 2-3 slides was in een zeer lange presentatie. Inderdaad nauwelijks een detail dus, gewoon marketing die willen tonen dat 'he onze high-end phablet kan ook games spelen en kijk eens hoeveel beter we zijn dan dit dedicated gaming device met een 2015 socket' :P Als exposure telt het wel :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik heb vandaag de shells van m'n joy-con vervangen door doorzichtige shells. Het was een priegelwerk, maar het resultaat is best cool al zeg ik het zelf. De shells en schroevendraaiers zijn gewoon te koop op amazon.de

Nintendo Switch Clear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Erg cool, maar echt no way dat ik met die dure bende zou gaan knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:16
BvanOsch schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:26:
[...]

Ik heb oprecht interesse in deze game. Alleen al de hoeveelheid mensen die krankzinnig geworden zijn door deze game is briljant. Ik wil me daar graag bij aansluiten ;-)

Anyway. Ik heb deze game nog nooit gespeeld. Hoe zijn jullie ervaringen?
Dit wordt de 4de Dark Souls 1 die ik in m'n bezit heb. Mijn ervaring is dat het met de moeilijkheidsgraad wel meevalt. Het was vooral tijdens de release van Dark Souls 1 moeilijk omdat eigenlijk niemand ergens vanaf wist.
Dark Souls is een game waar je niet te snel moet gaan, verder zit de wereld perfect in elkaar.
Ik zie mensen klagen over het geluid maar ik verwacht voor de switch sowieso geen wonder. Overigens zie ik die klacht niet terug bij verschillende reviews, dus het zal wel weer meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Er komt wat extra post-game content (ivm Yellow) in Pokemon Let's Go in de vorm van Master Trainers. Trailer:

Ik moet zeggen dat een feature woals dit mij toch doet twijfelen om deze op te pikken. Mix van nostalgie en dan toch nog iets van uitdaging. Welkome toevoeging dus.
Mizgala28 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:58:
Ik koop geen Dark Souls op de Switch tenzij BN de audio fixed.

Een kennis kreeg hem vandaag binnen en het viel mij meteen op, de audio is vreselijk.

https://m.youtube.com/wat...GNqmq12I&feature=youtu.be
Digital Foundry werkt aan een technische analyse van DS Switch, en gaat ook de audio compressie bespreken. Ben benieuwd, maar denk dat het een gevalletje 'hoeveel stoor je je eraan' gaat zijn voor de mensen die handheld willen spelen. In de YouTube versie hoor ik wel een beetje verschil maar weinig wat mij persoonlijk echt stoort? Misschien ben ik gewoon niet kritisch of heb ik slechte oren...

Van de filesize uitgaande is het hen gelukt om een 4GB cart te gebruiken, voor Bandai Namco is dat weer wat extra marge verdiend op de game.
Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.