[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.201 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Het zijn geruchten he, het kan net zo goed pas in de herfst van 2020 komen. Ik zou zeggen koop de Switch nu, en mocht het dan blijken dat de nieuwe versie echt zoveel beter is dan kun je je huidige switch verkopen, en wat bijlegggen voor de Switch “pro”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:11
Arunia schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:04:
@chippie777 Dat is die andere knop. Dus de andere joycon. Als losse joycon blijft de functie van de knop met het huisje de home knop en de vierkante voor een screenshot. Dat is niet anders in te stellen, dus moet dat haast wel zo blijven. :P
Ik speelde alleen, helemaal niet gedacht aan de andere joycon. Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:07
Ik heb sinds vandaag ook Super Mario Party gekocht, moet zeggen dat ie goed in de smaak valt. Ik vind de mini games erg leuk en de toevoegingen die ze hebben gemaakt in het klassieke bord game doen het goed (partner systeem, verschillende dobbelstenen, items zoals gouden buis). Sowieso voelt de klassieke game mode wat vlotter dan voorgaande delen wat prettig is.

De overige modes zijn ook erg leuk, vooral de rhythmbased mini games zijn leuk om te doen. Nog niet online gespeeld maar ook dat lijkt me gaaf om tegen echt een uitdaging in de minigames te vinden.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroper
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:43
boefje79 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:30:
Vraagje:

Iemand al wrist-straps gespot en groen/paars die passen bij de joycons die oa in een set met mario party zitten?
Is toch groen/roze :+ ?
Die kleuren zijn ook verkocht ten tijde van de launch van Splatoon 2 en toen dacht ik er wel in de winkel gezien te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Tiwazz schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:39:
ISowieso voelt de klassieke game mode wat vlotter dan voorgaande delen wat prettig is.
Vlotter? Met welke voorgaande delen vergelijk je? Ik heb alleen 10 niet veel gespeeld.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48

Megalodon86

Enzyme X

boefje79 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:30:
Vraagje:

Iemand al wrist-straps gespot en groen/paars die passen bij de joycons die oa in een set met mario party zitten?

Ik kan alleen geel, blauw, rood en grijs vinden...
Ik dacht dat ik vorige week ergens op een nintendo site terecht kwam waar je de kleuren van de controllers en straps helemaal zelf kon configureren, maar kan hem nu niet meer vinden. Misschien was dat de Amerikaanse Nintendo store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:07
Phusebox schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:22:
[...]

Vlotter? Met welke voorgaande delen vergelijk je? Ik heb alleen 10 niet veel gespeeld.
Eigenlijk alle voorgaande delen, ik heb het gevoel dat de game een stuk sneller laat spelen en je minder lange stukjes hebt waar je moet wachten op uitleg die je niet kan door drukken of zo. Het voelt dat je effectief eerder aan zet bent.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:51
Megalodon86 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:36:
[...]

Ik dacht dat ik vorige week ergens op een nintendo site terecht kwam waar je de kleuren van de controllers en straps helemaal zelf kon configureren, maar kan hem nu niet meer vinden. Misschien was dat de Amerikaanse Nintendo store.
Dat kan in de Japanse Nintendo Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tiwazz schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:41:
[...]

Eigenlijk alle voorgaande delen, ik heb het gevoel dat de game een stuk sneller laat spelen en je minder lange stukjes hebt waar je moet wachten op uitleg die je niet kan door drukken of zo. Het voelt dat je effectief eerder aan zet bent.
Ik vond het juist trager aanvoelen, grappig hoe iets voor mensen zo verschillend kan zijn. Diegene waar ik mee speelde vond het ook traag. Gelukkig wordt je ook niet verplicht de motion controls te gebruiken voor het dobbelen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 20:24
Ik merkte gisteren dat mijn rechter joycon dat die soms niet of traag reageert als ik deze uit de handheld mode haal.
Dan moet ik als ik bijv. op a druk wel 3 keer drukken wil deze geregistreerd worden.

En als ik bijv Zelda doe en ik heb bewogen met de motion control en wil snel bijstellen met de circlepad dan registreert die dit niet en moet ik een paar keer op en neer bewegen van het circelpad wil deze wel pakken.

Maar meldingen dat deze gedisconnect zijn of iets krijg ik niet.
Vind het maar vreemd.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Clavat schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:01:
Ik merkte gisteren dat mijn rechter joycon dat die soms niet of traag reageert als ik deze uit de handheld mode haal.
Dan moet ik als ik bijv. op a druk wel 3 keer drukken wil deze geregistreerd worden.

En als ik bijv Zelda doe en ik heb bewogen met de motion control en wil snel bijstellen met de circlepad dan registreert die dit niet en moet ik een paar keer op en neer bewegen van het circelpad wil deze wel pakken.

Vind het maar vreemd.
Same here, bij Mario Party al diverse games verloren omdat de "a" knop het niet doet. Ook de rechter joy-con.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Clavat schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:01:

Vind het maar vreemd.
Identiek hetzelfde probleem hier, en ik weet dat er hier nog mensen zijn met hetzelfde probleem

Kort samengevat: de joycon controllers zijn waardeloos. Hang een degelijke gamepad aan de usb poort.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 03:03
Ik heb na het spelen van Mario party ook problemen gekregen met het connecten van mijn joy cons. Mijn switch heeft bedacht dat er alleen nog maar met losse joy-cons gespeeld kan worden, dit geeft hij ook aan als ik een ander spel speel en via de controller configuratie de configuratie wijzig.

Ik heb tijdens het spelen van Mario Party wel het vermoeden gekregen dat er een speakertje zit in de joy cons! Verder is me dat nog niet eerder opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Oke dan weet ik dat ik niet de enige ben.
Maar apart dat die een week oud is amper gebruikt en deze problemen geeft.

Zou het zo zijn als je een setje erbij haalt dit probleem ook zal zijn?

Want terug gaan naar de winkel met alles erop en eraan wil ik liever niet doen.
Of zal een mail naar Nintendo support wel soelaas bieden?
want het is wel jammer dat dit voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Emmavdv schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:15:
Ik heb tijdens het spelen van Mario Party wel het vermoeden gekregen dat er een speakertje zit in de joy cons! Verder is me dat nog niet eerder opgevallen.
Er zit geen speaker in de joy-cons ;) Waarschijnlijk gebruiken ze de HD rumble om geluid af te spelen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Magic schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:19:
[...]

Er zit geen speaker in de joy-cons ;) Waarschijnlijk gebruiken ze de HD rumble om geluid af te spelen.
Klopt helemaal, er zijn meer games die dit hebben trouwens, het nadeel is vaak dat je het niet hoort tenzij je de Joy-con tegen je oor houdt :)

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Emmavdv schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:15:
Ik heb na het spelen van Mario party ook problemen gekregen met het connecten van mijn joy cons. Mijn switch heeft bedacht dat er alleen nog maar met losse joy-cons gespeeld kan worden, dit geeft hij ook aan als ik een ander spel speel en via de controller configuratie de configuratie wijzig.
Ik heb Nintendo technische dienst gemaild met bovenstaand probleem. Ben benieuwd wat ik terug ga krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Ik heb ook eens een mail gewaagd naar Nintendo met mijn bevinding.
Ben benieuwd wat eruit gaat komen.

Als deze opgestuurd moet worden misschien toch maar een extra setje Joycons aanschaffen wie weet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Nou mijn ervaring met Super Mario Party...een leuke avondje gamen :) Is gewoon simpel vermaak....als je uitgedaagd wil worden, kan je beter wat anders spelen inderdaad. Mario Party is voor mij gewoon een spel wat je gezellig met wat vrienden speelt onder het genot van een lekker hapje en drank(je) :+ (afgelopen zaterdag avond dus)

En sinds niet al mijn vrienden "gamers" zijn, is dit een leuk spel om te spelen zonder ze af te schrikken omdat ze toch nooit kunnen winnen... Het is maar net wat je zoekt, maar voor mij een leuk spel erbij voor dat soort avondjes. De hardcore game nights zullen vanaf December pas beginnen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Om even terug te komen op de Joy-con issue's. Ja die zijn er en voornamelijk met de eerste batch Switches. Als je de Joy-con op een bepaalde manier vasthoud of twee Joy-cons gesplitst naast je houd (je been blokkeert het signaal) dan kunnen er connectie issue's ontstaan. Dit komt nu vooral weer naar voren met Mario Party merk ik wel, het probleem moet opgelost worden door de Joy-con op te sturen helaas.

Het is misschien een tip en absoluut geen fix, maar zelf gebruiken wij een joy-con grip waardoor je dus niet de joy-con helemaal blokkeert met je handen (en het speelt fijner met Mario Party) :)

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Ik heb ook problemen gehad met Mario Party afgelopen weekend. Ook weer die linker editie van de joy con ook nog eens..
Ik heb mij toen gewoon wat dichter gezet bij de switch die was aangesloten op de televisie en toen had ik het probleem niet meer!

K.W.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-09 11:48
Afgelopen zaterdag Mario Party gespeeld met 3 vrienden. Gigantisch gelachen, probleemloos de avond gespeeld en was ik soms erg blij dat ik toch maar het bandje om heb gedaan van de JoyCon. :') ! Enige nadeel vind ik persoonlijk dat je tijdens het bordspel de conversaties/uitleg soms er traag zijn en lang duren.. Wat dan weer een beetje de snelheid eruit haalt.
Is mijn eerste keer dat ik echt gespeeld heb met de Joy Cons, viel me alles mee...

Al met al, geweldig vermaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Emmavdv schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

Ik heb Nintendo technische dienst gemaild met bovenstaand probleem. Ben benieuwd wat ik terug ga krijgen :)
Ik ben benieuwd wat ze zeggen, ik heb onlangs wat problemen vernomen bij o.a. Overcooked en Kirby waar ik dat voor Kirby niet had. Verder lijken de problemen na de 6.0 update weer afgenomen te zijn maar nog steeds reageren alle vier de joy-cons niet even goed als ik Overcooked speel. Dat is zowel los als in pairs.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavat
Ik heb een reactie vanuit Nintendo over mijn Joycon.
Ze geven aan deze op te sturen naar hun toe ter beoordeling.

Dus eens kijken of ik eerst een nieuwe aanschaf zodat ik wel nog kan gamen of dat ik hem opstuur en een aantal weken kwijt ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gisteren ook een Switch gekocht, samen met Mario Kart & Super Mario Party. Met Mario Party (met z'n 2en) al enorm gelachen, het eerste Mario Party avondje met vrienden staat voor Zaterdag gepland! Ben benieuwd haha.
Merkte ook al wel wat connectie issues met 1 van de 2 joycons, die viel soms weg en dan moest ik hem reconnecten. Geen ramp, maar wel onhandig.

Wil voor die weekend nog ff een extra setje joycons kopen, zodat we zaterdag met z'n 4en kunnen spelen, maar die dingen zijn toch nog best duur! Iemand nog tips voor aanbiedingen of zo?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:21
DennusB schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:08:
Gisteren ook een Switch gekocht, samen met Mario Kart & Super Mario Party. Met Mario Party (met z'n 2en) al enorm gelachen, het eerste Mario Party avondje met vrienden staat voor Zaterdag gepland! Ben benieuwd haha.
Merkte ook al wel wat connectie issues met 1 van de 2 joycons, die viel soms weg en dan moest ik hem reconnecten. Geen ramp, maar wel onhandig.

Wil voor die weekend nog ff een extra setje joycons kopen, zodat we zaterdag met z'n 4en kunnen spelen, maar die dingen zijn toch nog best duur! Iemand nog tips voor aanbiedingen of zo?
Mag ik vragen waar jij je Switch hebt gekocht? Ik moet er ook 1 hebben voor 17 november haha zit een beetje te kijken of er toevallig een aanbieding is ergens..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44

Leuk man! welcome to the club.

Hou ook al even de joycon situatie in de gaten om nog een setje aan te schaffen maar helaas heb ik nog niet echt veel aanbiedingen gezien. Behalve ooit een setje met snipperclips als bunder die prijstechnisch erg voordelig was en de marioparty bundel die eind november uitkomt. Helaas wordt het denk ik gewoon de portemonnee trekken voor joycons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Wie weet wordt bij de nieuwe versie van de Switch ook een geupdate versie van de Joycons uitgebracht.
Die de problemen niet zullen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Rohit schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Mag ik vragen waar jij je Switch hebt gekocht? Ik moet er ook 1 hebben voor 17 november haha zit een beetje te kijken of er toevallig een aanbieding is ergens..
Gekocht bij de GameMania voor 309!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:23
Clavat schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:46:
Ik heb een reactie vanuit Nintendo over mijn Joycon.
Ze geven aan deze op te sturen naar hun toe ter beoordeling.
Het lijkt erop dat dat hun standaard reactie is, en groot gelijk. Dus opsturen maar :*) Mijn Switch is ondertussen (verzekerd) verstuurd naar Nintendo, ben benieuwd hoelang het gaat duren voor dat die weer terug is. Gelukkig heb ik geen haast, als die voor 23 November maar binnen is ivm Mario party bundel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Laatst online: 18:00
Sokkeh schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:50:
[...]

Hou ook al even de joycon situatie in de gaten om nog een setje aan te schaffen maar helaas heb ik nog niet echt veel aanbiedingen gezien. Behalve ooit een setje met snipperclips als bunder die prijstechnisch erg voordelig was en de marioparty bundel die eind november uitkomt. Helaas wordt het denk ik gewoon de portemonnee trekken voor joycons :P
Haha same here, 75 euro vind ik dan weer net wat teveel van het goede voor die ene keer dat er 2 man extra meespelen, maar het is wel direct stukken leuker als je gewoon met z'n 4en kunt karten of party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
rudyman85 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:16:
[...]

Het lijkt erop dat dat hun standaard reactie is, en groot gelijk. Dus opsturen maar :*) Mijn Switch is ondertussen (verzekerd) verstuurd naar Nintendo, ben benieuwd hoelang het gaat duren voor dat die weer terug is. Gelukkig heb ik geen haast, als die voor 23 November maar binnen is ivm Mario party bundel
Eerst voor ik het opstuur een reserve setje halen.
Anders heb ik een kleine uitdaging.

Er staat niet bij dat deze binnen een bepaalde tijd opgestuurd dient te worden.
Dus kan ik eerst nog eens rustig shoppen voor een setje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Metroidvania fans rejoice, want vandaag is de poort van Guacamelee uitgekomen (aankondiging)! Alle DLC is inbegrepen. In december volgt Guacamelee 2.

Aan de mensen met joycon problemen: contact opnemen met Nintendo ;) Ze geven één jaar lang fabrieksgarantie. Tweede jaar moet via de verkoper, anders betaal je.

Je kan natuurlijk je linkerjoycon ook zelf gaan fiksen met een stuk geleidend schuim, als je liever prutst.

[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 08-10-2018 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:11
JackAvery schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:58:
Metroidvania fans rejoice, want vandaag is de poort van Guacamelee uitgekomen (aankondiging)! Alle DLC is inbegrepen. In december volgt Guacamelee 2.

Aan de mensen met joycon problemen: contact opnemen met Nintendo ;) Ze geven één jaar lang fabrieksgarantie. Tweede jaar moet via de verkoper, anders betaal je.

Je kan natuurlijk je linkerjoycon ook zelf gaan fiksen met een stuk geleidend schuim, als je liever prutst.
Ik vind zo jammer dat er zoveel titels worden aangekondigd die ik al op andere platformen heb gespeeld....
En ik kan me niet voorstellen dat dit niet opgaat voor een hele grote groep switch gebruikers, of hebben hebben de meeste switch gebruikers geen andere platformen in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun

Kun je niet beter 8bitdo controllers halen? joycons heb je weinig aan als je ze gebruikt voor multiplay, en je kan maar 1 setje op je switch kwijt.
En die 8bitdo werken op bijna alles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:16
kneusteun schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:56:
[...]

Kun je niet beter 8bitdo controllers halen? joycons heb je weinig aan als je ze gebruikt voor multiplay, en je kan maar 1 setje op je switch kwijt.
Als ik daar dit weekend zelf nou eens aan had gedacht... Bedankt Teun!

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
[...]

https://www.bol.com/nl/p/...AqRwEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Die bedoel je?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
@kneusteun, dit is deels speculatie van mijn kant maar vaak zijn gebruikers van Nintendo platformen verdeeld tussen 'core' gamers die het platform als secundair beschouwen, en Nintendo-fans/nostalgie die zich beperken tot één platform. Hoewel het bij Switch het geval lijkt te zijn dat de install base zich meer heeft ontwikkeld in die eerste groep (20-35 jaar oud en vaak mannelijk), zijn er meerdere redenen dat deze ports goed verkopen:

- een deel van de installed base heeft de game nog niet gespeeld
- een deel van de core gamers koopt de game opnieuw
- een verder deel van de core gamers wacht tegenwoordig om een game te kopen omdat ze handheld prefereren, en daarvoor bereid zijn concessies te doen mbt performance.

Dan heb je ook nog een trend tijdens deze generatie dat publishers meer inzetten op remakes en rereleases. Dit kost soms relatief weinig itt een volledig nieuwe game te ontwikkelen, en er is duidelijk een markt voor.

Wat mij betreft is het krijgen van meer keuze geen slechte zaak, zeker niet in het geval van kwaliteitsgames zoals Guacamelee.

Trouwens, wat die 8bitdo's betreft, hadden die geen connectieproblemen/inputlatency bij gebruik van meerdere controllers? Ik dacht dat dat pas opgelost was bij de meest recente revisie van de SN30 Pro? Corrigeer me aub als het niet zo is, maar zoek het op zijn minst even op voor je er meerdere koopt voor multiplayer situaties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Met Mario Party werken alleen de joy-cons... Dus laat daar wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:10:
[...]

Met Mario Party werken alleen de joy-cons... Dus laat daar wel op.
Goed om te weten... dan toch de joy-cons maar halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
DennusB schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:15:
[...]

Goed om te weten... dan toch de joy-cons maar halen!
Goedkoopste waar ik ze heb gezien is bij Amazon Frankrijk daar zijn ze 63.28 en ze verzenden ook naar Nederland: https://www.amazon.fr/s/ref=nb_sb_noss?__mk_fr_FR=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&url=search-alias%3Daps&field-keywords=joy-con

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Dountill schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:57:
[...]

Als ik daar dit weekend zelf nou eens aan had gedacht... Bedankt Teun!
Hej! Ja we gebruiken hier 3 paar joycons en een 8bitdo, dus ik kan niet zeggen of het gaat storen of niet..... maar had er ook niet aan gedacht dat je bij mario party echt joycons nodig had.

Ik merk wel bij mijn linker joycon dat deze soms niet lijkt bij te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:21
DennusB schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:14:
[...]

Gekocht bij de GameMania voor 309!
Ja daar de goedkoopste idd.. Denk dat ik hem ook daar bestel tenzij er binnen nu en 3 weken echt concrete plannen komen voor een nieuw model...

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Emmavdv
Rohit schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:05:
[...]

Ja daar de goedkoopste idd.. Denk dat ik hem ook daar bestel tenzij er binnen nu en 3 weken echt concrete plannen komen voor een nieuw model...
Dan zou nintendo wel een beetje zijn eigen ruiten ingooien wat betreft de Pokemon en Smash editie, dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:17
Zojuist starlink battle for atlas ge-preordert bij Ubisoft samen met een extra schip:)
Ben benieuwd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Sokkeh schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:50:
[...]

Amazon.de/.it/.fr in de gaten houden, daar zijn ze al geregeld voor 55 euro over de toonbank gegaan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sokkeh
psychoclown schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:52:
[...]

[...]

Amazon.de/.it/.fr in de gaten houden, daar zijn ze al geregeld voor 55 euro over de toonbank gegaan.
zie dat ze nu idd op amazon.fr 63 euro zijn voor een setje! ga het even in de gaten houden, zou namelijk graag de groen/roze willen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

timetje100 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:50:
Zojuist starlink battle for atlas ge-preordert bij Ubisoft samen met een extra schip:)
Ben benieuwd!
Ik heb 'm ook besteld met een kortingscode van 20% (Als je nog 100 Ubi punten hebt) was die maar € 63,99
incl. bonus poppetje o.i.d. :9

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

timetje100 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:50:
Ben benieuwd!
Ik was ook bijna in de verleiding gekomen ja, maar ik heb me kunnen inhouden... voor mij geen pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
AstralizeR schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:07:
[...]

Ik heb 'm ook besteld met een kortingscode van 20% (Als je nog 100 Ubi punten hebt) was die maar € 63,99
incl. bonus poppetje o.i.d. :9
Ik heb idd ook de 20% korting gebruikt, heb het schip van Lance en blaster erbij gekocht:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Ik twijfel sowieso of ik de game voor de Switch of PS4 wil kopen... Natuurlijk heeft Switch Starfox, maar ik ga er even vanaf dat de PS4 versie wat soepeler draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megalodon86 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:06:
Ik twijfel sowieso of ik de game voor de Switch of PS4 wil kopen... Natuurlijk heeft Switch Starfox, maar ik ga er even vanaf dat de PS4 versie wat soepeler draait.
de switch heeft een heel ander systeem. ik denk niet dat je kwa snelheid echt verschil merkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 12:59
Werkt dat cloud backuppen met Nintendo online nou enkel voor het account waar je mee speelt? (en dus online voor aanschaft) of enkel voor de games die met dat account zijn gekocht? Zal vast wel ergens in dit topic staan, maar ik zie het even niet.Bijna al mijn games komen uit Zuid Afrika namelijk dus het maakt nogal uit.
Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:11:
[...]

de switch heeft een heel ander systeem. ik denk niet dat je kwa snelheid echt verschil merkt..
Nee maar het zal wel mooier zijn op de PS4 aangezien deze simpelweg krachtiger is. En ik moet zeggen dat er best veel 3rd party developers moeite hebben om een stabiele framerate aan te houden op de Switch in tegenstelling tot wat Nintendo er zelf mee kan. Op zich ook logisch dat er meer tijd besteed wordt aan een exclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:36:
Werkt dat cloud backuppen met Nintendo online nou enkel voor het account waar je mee speelt? (en dus online voor aanschaft) of enkel voor de games die met dat account zijn gekocht? Zal vast wel ergens in dit topic staan, maar ik zie het even niet.Bijna al mijn games komen uit Zuid Afrika namelijk dus het maakt nogal uit.

[...]

Nee maar het zal wel mooier zijn op de PS4 aangezien deze simpelweg krachtiger is. En ik moet zeggen dat er best veel 3rd party developers moeite hebben om een stabiele framerate aan te houden op de Switch in tegenstelling tot wat Nintendo er zelf mee kan. Op zich ook logisch dat er meer tijd besteed wordt aan een exclusive.
das waar. ik speel voornamelijk officele games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Zal die Starlink echt zo goed zijn ik twijfel over de preorder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Megalodon86 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:06:
Ik gebruik momenteel mijn switch meer dan mijn PS4.
Als je een PS4 aanschaft gaan dan sowieso voor de pro!!!! anders kan je steeds minder games fatsoenlijk spelen.

Eigenlijk is de PS4 vervangen voor een PC want games zijn goedkoper en grafisch beter en geen maandelijkse online kosten. Helaas dat de switch dat geouwehoer nu ook heeft ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:38
Beakzz schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:36:
Werkt dat cloud backuppen met Nintendo online nou enkel voor het account waar je mee speelt? (en dus online voor aanschaft) of enkel voor de games die met dat account zijn gekocht?
Cloud back-up is een dienst verbonden aan NSO. NSO is gekoppeld aan een Nintendo Account. Alleen het profiel dat gekoppeld is aan een Nintendo Account met een NSO abonnement kan van NSO-diensten gebruikmaken.
Clavat schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:19:
Zal die Starlink echt zo goed zijn ik twijfel over de preorder..

[ Voor 25% gewijzigd door RayNbow op 09-10-2018 13:32 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

kneusteun schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:22:
[...]

Ik gebruik momenteel mijn switch meer dan mijn PS4.
Als je een PS4 aanschaft gaan dan sowieso voor de pro!!!! anders kan je steeds minder games fatsoenlijk spelen.

Eigenlijk is de PS4 vervangen voor een PC want games zijn goedkoper en grafisch beter en geen maandelijkse online kosten. Helaas dat de switch dat geouwehoer nu ook heeft ;(
PS4 heb ik al, Switch krijg ik volgende maand. PC heb ik ook, maar die is zowat antiek met de 2de generatie i5 haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RayNbow schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:31:
[...]

Cloud back-up is een dienst verbonden aan NSO. NSO is gekoppeld aan een Nintendo Account. Alleen het profiel dat gekoppeld is aan een Nintendo Account met een NSO abonnement kan van NSO-diensten gebruikmaken.
Ja dat begrijp ik (volgens mij), maar games die ik op een ander account heb gekocht (ZA) en op mijn hoofdaccount (die dan dus NSO heeft) speel worden die meegenomen in die backup of ben ik dan beter af met een familie abo? De saves staan dan natuurlijk in het hoofdaccount, maar ze zijn daar niet op aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RayNbow schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:31:
[...]

Ik ben stiekem intussen blij dat ik de ene game die ik uit de Japanse eShop heb gekocht op dezelfde account heb gedaan als mijn EU-games door eerst de region te verwisselen. Anders had die ene game geen cloud saves kunnen gebruiken. :')

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RayNbow
Beakzz schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:04:
[...]

Ja dat begrijp ik (volgens mij), maar games die ik op een ander account heb gekocht (ZA) en op mijn hoofdaccount (die dan dus NSO heeft) speel worden die meegenomen in die backup of ben ik dan beter af met een familie abo? De saves staan dan natuurlijk in het hoofdaccount, maar ze zijn daar niet op aangeschaft.
NMe schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:33:
[...]

Ik ben stiekem intussen blij dat ik de ene game die ik uit de Japanse eShop heb gekocht op dezelfde account heb gedaan als mijn EU-games door eerst de region te verwisselen. Anders had die ene game geen cloud saves kunnen gebruiken. :')
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/517v4Mtpn91zNQzDgm4jAK8s/full.png

神巫女/KAMIKO gekocht met mijn Japanse account dat gekoppeld is aan mijn しんのノワール profiel. Gespeeld met mijn ShinNoNoir profiel dat gekoppeld is aan mijn ShinNoNoir EU/NL Nintendo Account. Ik heb een NSO-abonnement alleen afgesloten op m'n EU/NL account, dus alleen ShinNoNoir kan saves backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RayNbow schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:47:
[...]

[...]

[Afbeelding]

神巫女/KAMIKO gekocht met mijn Japanse account dat gekoppeld is aan mijn しんのノワール profiel. Gespeeld met mijn ShinNoNoir profiel dat gekoppeld is aan mijn ShinNoNoir EU/NL Nintendo Account. Ik heb een NSO-abonnement alleen afgesloten op m'n EU/NL account, dus alleen ShinNoNoir kan saves backuppen.
Ah tnx voor je duidelijke reply. Dat wordt dus een familie abo met 2 vrienden. Jammer had het liever zelf gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Beakzz schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:52:
[...]

Ah tnx voor je duidelijke reply. Dat wordt dus een familie abo met 2 vrienden. Jammer had het liever zelf gehad.
Eh, hoezo dat? Lees m'n reply nog eens goed. Ik heb de game met een secundair account gekocht, maar met m'n primaire profiel/account gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RayNbow schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:54:
[...]

Eh, hoezo dat? Lees m'n reply nog eens goed. Ik heb de game met een secundair account gekocht, maar met m'n primaire profiel/account gespeeld.
Oh stom, zat aan de telefoon terwijl ik je reply aan het lezen was en ik las het daardoor verkeerd (en door het bericht voor die van jou). Goed nieuws dan! Top _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 09-10-2018 14:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
3 nieuwe games aan de NES collectie toegevoegd.

- NES Open
- Solomons Key
- Dodge Ball

Plus nog een speciale versie van Zelda 1 waarbij je het spel begint met een vol inventaris.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Vandaag stukje over Stardew Valley aan het lezen. En denk dat ik hem na al die tijd toch maar eens een keer aan ga schaffen. Zo duur is het spel ook weer niet. Denk dat het voor mijn vrouw ook wel leuk is om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Arunia schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:37:
Vandaag stukje over Stardew Valley aan het lezen. En denk dat ik hem na al die tijd toch maar eens een keer aan ga schaffen. Zo duur is het spel ook weer niet. Denk dat het voor mijn vrouw ook wel leuk is om te doen.
Goede beslissing. Daar kan je heel wat uurtjes in kwijt op een super releaxte manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Beakzz Heb hem eigenlijk niet gekocht omdat ik een kickstarter van het spel Moonlighter heb meegedaan. Beetje het zelfde soort idee dacht ik. Je moet een winkel met equipment bij houden, maar ook zelf de dungeons in om spullen te halen en aan het eind te verkopen in je winkel. Met dat geld kun je weer upgraden etc. Deze krijg ik de Switch code als het goed is in november. De fysieke variant zou langer duren en duurder en de pc variant heb ik geskipped voor deze.

Maar het is uiteindelijk niet hetzelfde soort spel en SV is niet zo heel duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casio Ridder
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18-09 16:26
Tof spel! Twee weken geleden gekocht, nu zo'n 8 uurtjes er in zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:51

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik zit al ruim over de 50 uur op de switch met stardew :$

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Touchdomex schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:38:
Ik zit al ruim over de 50 uur op de switch met stardew :$
Hier al 80. Verslavend spelletje...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:00
Deze waarschijnlijk? https://www.gq.com/story/stardew-valley-eric-barone-profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 16:05

Turfschipper

Hup NAC

Is er iemand hier die al een flip grip of iets dergelijks heeft?

Zit ik op te wachten, zodat tate mode supervet wordt. Pinball en shmups, miss pacman ed straks. Maar voor flipperen moet ik hem echt hebben.

Voor Zen pinball is het eerste Williams pack gelanceerd. Met 1 pin gratis; Fishtales. Echt een leuke klassieke toptafel.

Er komt dit jaar nog een Williams pack met 4 tafels.

[ Voor 8% gewijzigd door Turfschipper op 11-10-2018 05:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 11:45
Stardew Valley is 1 van die spellen dat als ie klikt, je heel snel heel veel uren verder bent. In het boek "Blood, Sweat and Pixels" wordt het al vrij snel duidelijk dat de maker van de game een perfectionist is en jaren van zijn leven heeft ingezet om deze game te maken.

Voor mij is deze game net een warme deken. Op de PS Vita heb ik de game "uitgespeeld", op de Switch ben ik gisteren overnieuw begonnen. Het "nog 1 dagje afmaken" syndroom is hoog, de muziek en de sfeer is super. O+

Ik zit zelf nog te denken om de guidebook van Fangamer er nog bij te bestellen, maar de verzendkosten (en waarschijnlijk de inklaringskosten) maakt het een vrij duur boekje helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-08 12:35
Ben ook aan het twijfelen of ik een switch erbij zou kopen (heb een PS4 en game/htpc) zit te kijken naar de "voordeel" bundel met smash Bros maar zie het voordeel niet echt. Switch los 308 en spel 60 bundel is 379, mis ik iets of is het in hun voordeel bundel?... Denk dat ik ook maar beter kan wachten op de "nieuwe" switch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

bjorn1 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:01:
Ben ook aan het twijfelen of ik een switch erbij zou kopen (heb een PS4 en game/htpc) zit te kijken naar de "voordeel" bundel met smash Bros maar zie het voordeel niet echt. Switch los 308 en spel 60 bundel is 379, mis ik iets of is het in hun voordeel bundel?... Denk dat ik ook maar beter kan wachten op de "nieuwe" switch?
De bundel is vooral vanwege de limited artwork interessant. Als je daar niks om geeft, kan je net zo goed de aankopen apart doen ja.

De 'nieuwe' Switch is maar een gerucht. Overigens verwacht ik wel dat die komt, maar voor hetzelfde geld is dat alleen maar een revisie met goedkopere/zuinigere onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Turfschipper schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 05:22:
Is er iemand hier die al een flip grip of iets dergelijks heeft?
Nee, maar nu wil ik het wel. Eens kijken of het te koop is al lijkt me het vrij makkelijk om te printen? Dit werkt dus ook met Zen pinball? Want dan is het goud :)

Edit : Ja dus :)

https://www.thingiverse.com/thing:2992467

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 11-10-2018 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavat
Gisteren SkyForce Reloaded voor die 10 euro aangeschaft.
Ik vermaak me er prima mee.
Beetje vliegen upgraden e.d. en het ziet er mooi ui zowel tv als handheld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Beakzz schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:19:
[...]

Nee, maar nu wil ik het wel. Eens kijken of het te koop is al lijkt me het vrij makkelijk om te printen? Dit werkt dus ook met Zen pinball? Want dan is het goud :)

Edit : Ja dus :)

https://www.thingiverse.com/thing:2992467
Cool! De Flip Grip zelf is pre-orderbaar via hun kickstarter pagina maar hun verschepingstarget is uitgesteld tot december, mede dankzij een paar tyfoons en het Chinese Midherfstfestival.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:44

-ET-

Phone Home

Gaaf die flip grip. Meteen besteld. Van de week ook al de nieuwe pinball van Zenstudios gedownload. Toen dacht ik nog zou handig zijn als de switch gedraait kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
-ET- schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:44:
Gaaf die flip grip. Meteen besteld. Van de week ook al de nieuwe pinball van Zenstudios gedownload. Toen dacht ik nog zou handig zijn als de switch gedraait kan worden.
Lijp ding inderdaad! Mocht er iemand een willen bestellen: misschien kunnen we samen bestellen om verzendkosten te minimaliseren :)!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
Peter_Aragorn schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:47:
[...]

Lijp ding inderdaad! Mocht er iemand een willen bestellen: misschien kunnen we samen bestellen om verzendkosten te minimaliseren :)!
Slecht idee, want dan kom je samen weer boven het bedrag uit wat je mag bestellen zonder mogelijke invoerkosten. December is mij ook te lang dus ik ontwerp zelf wel wat voor de 3D printer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn1
Megalodon86 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:09:
[...]

De bundel is vooral vanwege de limited artwork interessant. Als je daar niks om geeft, kan je net zo goed de aankopen apart doen ja.

De 'nieuwe' Switch is maar een gerucht. Overigens verwacht ik wel dat die komt, maar voor hetzelfde geld is dat alleen maar een revisie met goedkopere/zuinigere onderdelen.
Zolang Nintendo het niet stellig ontkracht ga ik er maar even van uit dat die wel gaat komen. Een in het begin dan toch nog keus of de nieuwe of de oude mocht de nieuwe minder interessant zijn. Kan nog wel een paar maanden zonder Zelda haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:30

Nitai

Live the life you love.

JackAvery schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:13:
[...]

Cool! De Flip Grip zelf is pre-orderbaar via hun kickstarter pagina maar hun verschepingstarget is uitgesteld tot december, mede dankzij een paar tyfoons en het Chinese Midherfstfestival.
De sad truth is dat door uit the stellen China er mee aan de haal gaat en binnen de kortste keren een kloon op AliExpress e.d. te bestellen is nog voordat die startup de kans heeft om lekker te verkopen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

bjorn1 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:01:
Verwacht bij Nintendo apparaten geen voordeel te halen, Nintendo haal je voor de games.
En de Switch haal je ook voor de mobiliteit.
Check budgetgaming.nl dagelijks voor nieuwe deals voor de Switch & games.
Je kan wachten op een nieuwe Switch, maar ik zal niet wachten persoonlijk.
Heb de Switch zelf nu al 11 maanden, en had het gekocht voor 333 euro bij Mediamarkt, met Mario Odyssey erbij. Een Switch los voor 308 euro is echt een koopje. Mijn advies is om te wachten tot winkels zoals Mediamarkt of websites zoals Bol.com met hun eigen acties/bundels komen. Haal 3 games, 2 betalen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Beakzz schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:59:
[...]

Slecht idee, want dan kom je samen weer boven het bedrag uit wat je mag bestellen zonder mogelijke invoerkosten. December is mij ook te lang dus ik ontwerp zelf wel wat voor de 3D printer.
Ook geen slecht idee dat laatste. Heb ik dan ook wel interesse in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Laatst online: 19-09 20:44
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:41:
[...]

Verwacht bij Nintendo apparaten geen voordeel te halen, Nintendo haal je voor de games.
En de Switch haal je ook voor de mobiliteit.
Check budgetgaming.nl dagelijks voor nieuwe deals voor de Switch & games.
Je kan wachten op een nieuwe Switch, maar ik zal niet wachten persoonlijk.
Heb de Switch zelf nu al 11 maanden, en had het gekocht voor 333 euro bij Mediamarkt, met Mario Odyssey erbij. Een Switch los voor 308 euro is echt een koopje. Mijn advies is om te wachten tot winkels zoals Mediamarkt of websites zoals Bol.com met hun eigen acties/bundels komen. Haal 3 games, 2 betalen enzo.
Je kan ook soms mooie deals vinden op martkplaats/2dehands/FB.
Heb begin dit jaar de switch + BOTW + SD kaartje voor 280 euro gevonden en zie regelmatig wel een switch met 2 games aan de 300 euro met nog een jaartje garantie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:30
bjorn1 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:10:
[...]

Zolang Nintendo het niet stellig ontkracht ga ik er maar even van uit dat die wel gaat komen. Een in het begin dan toch nog keus of de nieuwe of de oude mocht de nieuwe minder interessant zijn. Kan nog wel een paar maanden zonder Zelda haha
Nintendo komt voor de console niet vaak met upgrades, hooguit met redesigns. De N64 had wat meer kleurtjes en zo, meer niet, de Cube eveneens, en de Wii kreeg eerst een variant die geen GameCube compatibility meer had, en later een mini-versie zonder online-mogelijkheden. De hardware an sich was echter identiek.

De handhelds doen dat wél. De GameBoy kreeg de Color, de Advance de SP, de DS de DSi en de 3DS de New 3DS. Die hadden allemaal upgrades qua hardware ten opzichte van het origineel, maar ze kwamen allemaal pas jaren na de release van het origineel.

Het is afwachten welk patroon Nintendo gaat volgen met de Switch, maar als we even aannemen dat ze de handhelds blijven doorzetten, zal er op den duur inderdaad wel een upgrade komen. Teardowns van de huidige Switch lieten al zien dat de interne opslag op een apart daughterboard zit – dat kan dus heel eenvoudig vervangen worden en het is dus goed denkbaar dat er varianten met meer opslag gaan komen.
Het is echter ook zo dat de upgrades meestal maar beperkt gebruikt werden – alleen de Game Boy Color heeft een flink aantal Color-only games gekregen, maar veel games werkten op beiden. De SP was op hardwaregebied eigenlijk gelijk aan de standaard GBA, en de exclusives voor de DSi en de N3DS kun je op één hand tellen.

Ik denk dan ook dat een nieuwe versie wel gaat komen, maar ik denk niet dat ze die niet compatible gaan maken met de oude – games zullen waarschijnlijk gewoon op beiden gaan werken, al dan niet met wat mooiere effecten of hogere framerate op de nieuwe.

Ik zou er sowieso niet op gaan wachten, tenzij Nintendo al aangekondigd dát het ding eraan komt, en wanneer hij gaat verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:50
Seal64 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:15:
[...]

Nintendo komt voor de console niet vaak met upgrades, hooguit met redesigns. De N64 had wat meer kleurtjes en zo, meer niet, de Cube eveneens, en de Wii kreeg eerst een variant die geen GameCube compatibility meer had, en later een mini-versie zonder online-mogelijkheden. De hardware an sich was echter identiek.

De handhelds doen dat wél. De GameBoy kreeg de Color, de Advance de SP, de DS de DSi en de 3DS de New 3DS. Die hadden allemaal upgrades qua hardware ten opzichte van het origineel, maar ze kwamen allemaal pas jaren na de release van het origineel.

Het is afwachten welk patroon Nintendo gaat volgen met de Switch, maar als we even aannemen dat ze de handhelds blijven doorzetten, zal er op den duur inderdaad wel een upgrade komen. Teardowns van de huidige Switch lieten al zien dat de interne opslag op een apart daughterboard zit – dat kan dus heel eenvoudig vervangen worden en het is dus goed denkbaar dat er varianten met meer opslag gaan komen.
Het is echter ook zo dat de upgrades meestal maar beperkt gebruikt werden – alleen de Game Boy Color heeft een flink aantal Color-only games gekregen, maar veel games werkten op beiden. De SP was op hardwaregebied eigenlijk gelijk aan de standaard GBA, en de exclusives voor de DSi en de N3DS kun je op één hand tellen.

Ik denk dan ook dat een nieuwe versie wel gaat komen, maar ik denk niet dat ze die niet compatible gaan maken met de oude – games zullen waarschijnlijk gewoon op beiden gaan werken, al dan niet met wat mooiere effecten of hogere framerate op de nieuwe.

Ik zou er sowieso niet op gaan wachten, tenzij Nintendo al aangekondigd dát het ding eraan komt, en wanneer hij gaat verschijnen.
Goed advies, en daarnaast niet vergeten, wel leven in de marktplaats age. Je kan met vrij weinig verlies je current gen switch verkopen en dan je opbrengst gebruiken voor de next gen switch. Die idd zeer wsl backwards compatible zal zijn (maar die idd zeer wsl niet opeens een 4k hdr oled scherm met 3dagen battery life zal zijn :+ het mes snijd aan 2 kanten)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Hopelijk volgende maand Ark! Kan niet wachten. Teveel gave games, te weinig geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:00
Ik vind het tijd worden voor Firewatch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
firewatch zit ik ook wel een beetje op te wachten ja, lijkt me echt een leuke game om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn1
Seal64 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:15:
[...]

Verwacht ook geen grote upgrades als in PS4 - PS4 pro, maar eerder gewoon een paar aanpassingen als bijvoorbeeld de PS4 slim. Zoals ik al zei heb er ook geen haast mee. Mario en Zelda kunnen nog wel even wachten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

De nieuwe gratis pinball tafel in Zen Pinball FX3 is weer een leuke. Fish Tales. Dit is één van de Williams tafels, waar ze sinds kort de license van hebben, en dus een simulatie in tegenstelling tot hun andere tafels.
Als je van pinball houdt, geen reden om 'm niet te downloaden dus..

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Ik heb al bericht van Ubisoft dat Starlink verzonden is.
Zal die dan al morgen binnen komen?
Ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
Clavat schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:49:
Ik heb al bericht van Ubisoft dat Starlink verzonden is.
Zal die dan al morgen binnen komen?
Ik ben benieuwd
Ik kreeg hetzelfde bericht, maar UPS express is volgens mij niet zo snel dus verwacht dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb nog niets gehoord, maar komt dan ook van Amazon.co.uk vandaan dus zal ook wel volgende week worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:24

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Weet iemand wat precies de 'business' is achter het idee van Nintendo om voor de Online service geld te vragen maar F2P games buiten te sluiten?

Bij Splatoon kan ik het nog een beetje begrijpen, tis een exclusive.
Diablo 3 ok, je moet ook betalen op de PS4 (zou een argument kunnen zijn).
Maar Rocket League ..
Het lijkt erop dat als een Game initieel geld kost je ook voor online moet betalen.
Is een game geheel gratis (F2P) dan is online ineens ook gratis..

Is dan tegen het geweld van bijv. Fortnite een nieuw ontwikkelde game wel opgewassen?
Gaat een publisher dan niet sneller F2P mobile games overgooien (zoals Paladins etc.) omdat je zo veel meer gebruikers (en geld met die microtransacties) krijgt?
Had nintendo dit niet gewoon moeten voorkomen door alle online functies in het online-pakket te gooien of willen ze dit graag stimuleren en weten ze iets dat wij niet weten?

Veel vragen, maar kan niet echt duidelijke diepgaande artikelen vinden over deze beslissing (voornamelijk 'flame baits' en nutteloze internet discussies), misschien kan iemand mij helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
CT schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:56:
Weet iemand wat precies de 'business' is achter het idee van Nintendo om voor de Online service geld te vragen maar F2P games buiten te sluiten?

Bij Splatoon kan ik het nog een beetje begrijpen, tis een exclusive.
Diablo 3 ok, je moet ook betalen op de PS4 (zou een argument kunnen zijn).
Maar Rocket League ..
Het lijkt erop dat als een Game initieel geld kost je ook voor online moet betalen.
Is een game geheel gratis (F2P) dan is online ineens ook gratis..

Is dan tegen het geweld van bijv. Fortnite een nieuw ontwikkelde game wel opgewassen?
Gaat een publisher dan niet sneller F2P mobile games overgooien (zoals Paladins etc.) omdat je zo veel meer gebruikers (en geld met die microtransacties) krijgt?
Had nintendo dit niet gewoon moeten voorkomen door alle online functies in het online-pakket te gooien of willen ze dit graag stimuleren en weten ze iets dat wij niet weten?

Veel vragen, maar kan niet echt duidelijke diepgaande artikelen vinden over deze beslissing (voornamelijk 'flame baits' en nutteloze internet discussies), misschien kan iemand mij helpen :)
Volgens mij gaat het er vooral om dat Fortnite niet draait op servers van Nintendo. Dit in tegenstelling tot de andere door jou genoemde games waarvoor je wel de service moet aanschaffen.
Pagina: 1 ... 70 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.