WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Gelukkig geen ervaring mee.. één keer een Pro Controller moeten omruilen omdat ie de schouderknoppen niet meer accepteerde maar dat heb ik gewoon bij de winkel(keten) gedaan waar ik 'm gekocht had. Zij regelen 't onderling wel weer met Nintendo.Dutchzilla schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:52:
iemand ervaring met de doorlooptijd van die switch apparaten? mijne besloot op een willekeurig moment tijdens Mario vast te lopen. uit te gaan en naar plaatsen in de officieel nintendo dock. gewoon even af te sterven. apparaat incl. alles richting Nieuwegein gestuurd. Echter ben ik benieuwd hoelang het ongeveer duurt. daar waar de medewerker van de klantenservice niet heel spraakzaam was.
[ Voor 3% gewijzigd door DigitalExorcist op 25-09-2018 14:27 ]
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Heb nu 3x pro controllers + 1x setje JC.
Wat zou jullie advies zijn? Hoe ga ik trouwens het extra setje JC's opladen, onhandig eraf/erop zetten?
Wat opladen betreft: ik wissel dat gewoon af op de Switch zelf, normaal nooit lege controllers. Niet alsof er elke dag met 4 'gemultiplayered' wordt hier, en een JC gaat toch een 20tal uur mee.lowskilled-ftw schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:08:
Zit nu toch sterk te twijfelen om mijn Pro controller in te ruilen voor een setje JC, dit met het oog op Mario Party volgend weekend. Ook al kan ik samen met maatje alsnog aan de volledige 4 JC's komen, ik wil er niet van afhankelijk zijn....
Heb nu 3x pro controllers + 1x setje JC.
Wat zou jullie advies zijn? Hoe ga ik trouwens het extra setje JC's opladen, onhandig eraf/erop zetten?
Klopt! Alleen zit dan met het probleem dat ik een tweetal JC's rond dwalen door mijn woonkamer, zou het mooiste zijn als er een mooie oplaad unit zou zijn voor twee JC's of mooie standaard.JackAvery schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:15:
[...]
Wat opladen betreft: ik wissel dat gewoon af op de Switch zelf, normaal nooit lege controllers. Niet alsof er elke dag met 4 'gemultiplayered' wordt hier, en een JC gaat toch een 20tal uur mee.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Mark of the Ninja Remastered Edition heeft nu een datum, komt uit op 9 oktober. Topgame die ik van harte aanraad.
En verder mss nog even onder de aandacht brengen dat Towerfall overmorgen uitkomt!
[ Voor 64% gewijzigd door JackAvery op 25-09-2018 19:37 ]
Ik was vergeten te vermelden (druk weekend) dat ik een e-mail had gestuurd en vervolgens een bevestiging op de hand heb gekregen. Dus die bestelling zit goed.outlandos schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:52:
[...]
Ik wil contact opnemen met Nintendo over mijn order van de NES controllers, maar moet dat echt naar .de? En moet het dan in het Engels? (Duits begin ik sowieso niet aan)
Stond gewoon in het systeem, denk ergens launch bugje ofzo waardoor die bevestiging niet werd verstuurd.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Welk email adres heb je gebruikt?Kadardar schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:20:
[...]
Ik was vergeten te vermelden (druk weekend) dat ik een e-mail had gestuurd en vervolgens een bevestiging op de hand heb gekregen. Dus die bestelling zit goed.
Stond gewoon in het systeem, denk ergens launch bugje ofzo waardoor die bevestiging niet werd verstuurd.
Als ik de bestelling probeer te annuleren krijg ik steeds de melding: Sorry, there was an error processing your request. Try again shortly.
contact@nintendo.de, gewoon in het nederlands.outlandos schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:49:
[...]
Welk email adres heb je gebruikt?
Als ik de bestelling probeer te annuleren krijg ik steeds de melding: Sorry, there was an error processing your request. Try again shortly.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Na lange tijd toch maar overstag gegaan, kijk nu al uit naar de games die ik allemaal nog kan spelen met name omdat ik de Wii U heb overgeslagen (dus ports zijn voor mij min of meer 'nieuw').
Mario Party vind ik persoonlijk een geweldig spel om samen met wat vrienden, mijn vriendin en/of alleen te spelen..sderooij schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:13:
Gaat mario party een hit worden denken jullie? Ik wil het spel wellicht aanschaffen, maar meer om met m'n boys van 6 en 9 te spelen
Pot bier erbij & have fun!

En iets totaal anders, maar ik ben de laatste dagen Into The Breach aan het spelen, echt een fijn spel voor even tussendoor. Zijn er nog FTL fans hier die deze opgepikt hebben?"If a Nintendo Switch Online membership expires, users won’t be able to access their Save Data Cloud backups. However, Nintendo will allow users who resubscribe within 180 days to access their previous Save Data Cloud backups," the Nintendo spokesperson said.
...we hebben nu een zondebok gevonden.R4m0n_46 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 07:14:
met name omdat ik de Wii U heb overgeslagen (dus ports zijn voor mij min of meer 'nieuw').

RayNbow schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:57:
Voor de mensen die ziek worden van al die ports...
[...]
...we hebben nu een zondebok gevonden.
Ik heb de Wii U in een heel laat stadium met een mooi pakket overgenomen van een Tweaker maar heb ook genoeg spellen overgeslagen die ik ook nog op de Wii U had kunnen spelen. Zo speel ik op het moment Donkey Kong Tropical Freeze want die had ik nog niet eerder gespeeld
Haha, in de tijd dat ik nog student was kon ik me al die dure luxe artikelen niet veroorloven.RayNbow schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:57:
Voor de mensen die ziek worden van al die ports...
[...]
...we hebben nu een zondebok gevonden.
Mijn excuses
Deze gebruiken wij om de JC's op te laden.
werkt zoals je er van verwacht.
If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!
Top! Zoiets zocht ik... Ziet er goed en strak uit + officieel gelicentieerd door Nintendo!YMGV4LIFE schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:04:
https://www.bol.com/nl/p/...IQcYtAyQ.1.5.ProductTitle
Deze gebruiken wij om de JC's op te laden.
werkt zoals je er van verwacht.
Bij deze iemand die en grijs setje JC's wil ruilen voor een pro controller?
Dit is de enige game die ik spee op dit moment. Wilde de game uitspelen en een nieuwe game kopen, maar man wat valt dat tegen. Dacht “speel DK wel even snel uit”, maar hij wordt vrij lastig! Speel de game wel op mijn gemak. Zoek dan ook alle puzzelstukjes etc. 1 van de beste games op de Switch als je het mij vraagtpsychoclown schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:08:
[...]
![]()
Ik heb de Wii U in een heel laat stadium met een mooi pakket overgenomen van een Tweaker maar heb ook genoeg spellen overgeslagen die ik ook nog op de Wii U had kunnen spelen. Zo speel ik op het moment Donkey Kong Tropical Freeze want die had ik nog niet eerder gespeeld
Ik neem er ook wel mijn tijd voor maar soms loop ik even vast op stukken waar ik een dag of wat later opeens met alle gemak langs knal. Zal wel met vermoeiheid/druk van werk te maken hebben.Squ1zZy schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:19:
[...]
Dit is de enige game die ik spee op dit moment. Wilde de game uitspelen en een nieuwe game kopen, maar man wat valt dat tegen. Dacht “speel DK wel even snel uit”, maar hij wordt vrij lastig! Speel de game wel op mijn gemak. Zoek dan ook alle puzzelstukjes etc. 1 van de beste games op de Switch als je het mij vraagt
Verder speel ik ook nog af en toe een potje Mario Kart, Kirby en Overcooked (1). De laatste twee veelal met mijn vriendin. De rest staat even op een lager pitje voor als ik wat spellen uitgespeeld heb/meer tijd heb.
Laatste games zijn toch wel Mario Odyssey, Mario Kart en Street Fighter.
Die zijn er sowieso, maar het ligt er natuurlijk aan wat je leuk vind. Mijn persoonlijke favoriet is toch wel Xenoblade 2. Die heeft een erg spannend verhaald waar je helemaal in opgeslokt wordt, en bied ruim 100 uur speeltijd.Mime010 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:01:
Zijn er nog games die ik moet spelen? Ben dit weekend niet thuis, dus misschien leuk om de Switch mee te nemen. Heb op dit moment de Switch al een tijdje niet aangeraakt.
Laatste games zijn toch wel Mario Odyssey, Mario Kart en Street Fighter.
Source
K.W.
Kijk dat is mooi nieuws, insta buy for me. Deel 1 gespeeld, vond het zeer tof. Deel 2 nooit gekocht, wachtte op een aanbieding. Maar als ik hem handheld kan spelen dan koop ik het gewoon direct.KoensSocialL schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:08:
Divinity: Orginal Sin 2, gemaakt door een Belgische gamestudio, komt ook naar de Nintendo Switch!
Source
1 veel gespeeld, 2 op kickstarter gefund en de game staat in steam, maar nooit gespeeld vooral door melding van vervelende bugs in het begin, daarna is hij een beetje blijven liggen.Baelrog schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:37:
[...]
Kijk dat is mooi nieuws, insta buy for me. Deel 1 gespeeld, vond het zeer tof. Deel 2 nooit gekocht, wachtte op een aanbieding. Maar als ik hem handheld kan spelen dan koop ik het gewoon direct.
Maar als ie redelijk geprijst is en een beetje performt, dan komt ie er waarschijnlijk voor de switch gewoon nog een keer, om er dan eindelijk eens in te duiken
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Met die definitive edition die laatst uitkwam schijnen veel bugs opgelost te zijn, nieuwe story toegevoegd etc. update was iets van 8gb of 11gbMagic schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:04:
[...]
1 veel gespeeld, 2 op kickstarter gefund en de game staat in steam, maar nooit gespeeld vooral door melding van vervelende bugs in het begin, daarna is hij een beetje blijven liggen.
Maar als ie redelijk geprijst is en een beetje performt, dan komt ie er waarschijnlijk voor de switch gewoon nog een keer, om er dan eindelijk eens in te duiken
Daarnaast zou Mario 64 HD zeer goede verkopen maken, (de DS versie verkocht ook goed) En de fanboys werken al jaren met man en macht naar zeer mooie Unreal 4 (YouTube video) remakes die telkens door Nintendo offline worden gehaald zodra ze er lucht van krijgen.
KoensSocialL schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:08:
Divinity: Orginal Sin 2, gemaakt door een Belgische gamestudio, komt ook naar de Nintendo Switch!
Source

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Volgens mij als je op beide dezelfde epic account gebruikt dan moet het wel meekomen. Zelfs speel ik geen fortnite, maar volgens mij heb ik bij de kids van vrienden wel gezien dat ze gewoon beide spelen met dezelfde inhoud.Arunia schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:11:
@DigitalExcorcist volgens mij betekent het eerder dat je met andere platforms samen kan spelen of tegen elkaar. Niet dat je items mee gaan, dat is tussen de pc en switch ook niet namelijk.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Dat is gekoppeld aan je Epic account... lijkt me van wel dus.Arunia schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:11:
@DigitalExcorcist volgens mij betekent het eerder dat je met andere platforms samen kan spelen of tegen elkaar. Niet dat je items mee gaan, dat is tussen de pc en switch ook niet namelijk.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik heb het spel eigenlijk blind gekocht, zit er nu een uurtje ofzo in.boe2 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:52:
Iemand de Labyrinth of Refrain demo al geprobeerd? Je kan het uitgebreid uitproberen (reeds 4 uur in gespendeerd) en als fan van Etrian Odyssey en Disgaea ben ik zeer aangenaam verrast aangezien het spel positieve elementen van beide games bevat. Sterk aan het overwegen om hem te kopen.
Wel echt een goed uitgelegd complex spel, hij is echt leuk tot nu toe.
Ga het wel eens bekijken. Is dan wel grappig als dat zo kan.
Rocket League doet dat namelijk absoluut niet. Wat dan wel erg jammer is.
boe2 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:52:
Iemand de Labyrinth of Refrain demo al geprobeerd? Je kan het uitgebreid uitproberen (reeds 4 uur in gespendeerd) en als fan van Etrian Odyssey en Disgaea ben ik zeer aangenaam verrast aangezien het spel positieve elementen van beide games bevat. Sterk aan het overwegen om hem te kopen.
Ik heb volgens m'n save al meer dan 50 uur erop zitten... maar dat komt omdat de tijd door blijft lopen in standby.disgeae schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:37:
[...]
Ik heb het spel eigenlijk blind gekocht, zit er nu een uurtje ofzo in.
Heb van de eerste dungeon al 3 floors verkend (en een keer op een 4e floor gevallen met vijanden die je one-shotten).
Wat beeldmateriaal:
Aanmaken van een puppet (party member):
[Video: Craft puppet]
Een paddestoelvijand 🤔:
[Video: Shroomkin]
In ander nieuws, de Smash Hype een beetje aanwakkeren:

[ Voor 23% gewijzigd door RayNbow op 27-09-2018 10:57 ]
Nou dat dacht ik gisteren dus ook. Maar in het begin heb ik een nieuw epic account gemaakt voor de Switch. En het lijkt erop dat die gekoppeld is aan mijn Switch/Nintendo account. Ookal verwijder ik de save-data wordt ik gewoon weer ingelogd met dat "nieuwe" epic account.DigitalExcorcist schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:26:
[...]
Dat is gekoppeld aan je Epic account... lijkt me van wel dus.
"Goed uitgelegd"? Ik ben behoorlijk fan van het spel, maar in het spel is de uitleg wel erg mager. Ook de online handleiding is niks, 4 pagina's waarbij alleen de knoppen worden beschreven. Het is spel waarbij je vooral niet bang moet zijn om zelf te ontdekken. Zo is de "gentle world" uitermate geschikt voor level grinding, terwijl de "nightmare world" beter geschikt is voor mana grinding.disgeae schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:37:
[...]
Ik heb het spel eigenlijk blind gekocht, zit er nu een uurtje ofzo in.
@boe2: Ik ben inmiddels bij de 5de dungeon en heb zo'n 32 uur op de klok staan en ik vermaak me nog steeds geweldig. Wel ben ik aan het save-scummen en gaan de helft van de battle op de automatisch piloot, maar de map onderzoeken, het verhaal in de dungeons en het verhaal buiten de dungeons zijn beide fantastisch. Ik kan dan ook niet wachten wanneer die twee verhalen met elkaar verbinden.
Los van een paar quality of life issues (je moet soms behoorlijk veel menu's door als je wilt aanpassen en vergelijken) is het een fantastisch game. Ik zelf zit nu ook te twijfelen of Etrian Odyssey voor de 3DS zal aanschaffen puur vanwege dit spel.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Ik vind dat de game een soort vertraging heeft met input van controls. Het voelt langzamer dan andere games als ik een beweging maak. Dit heeft mij doen beslissen om de game door te verkopen, ben tot de 3e boss gekomen. Heb me zeker op bepaalde momenten vermaakt, ook enkele bossfights waren redelijk pittig.Walkman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:06:
Ben zelf ook bezig met Donkey Kong en hij kan af en toe moeilijk zijn, maar altijd geeft het je het gevoel dat het aan jou en niet aan het spel ligt en je met nog een paar keer proberen er wel voorbij komt (eventueel met wat extra items)
Die staat op mijn backlog. Ik ben nu bezig met Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk; en Monster Hunter.Beakzz schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:41:
Niemand met Valkyria Chronicles 4 bezig? Het spel krijgt erg goede reviews zag ik. Zit te twijfelen of ik eerst deel 1 wil spelen (heb die al op de PS4 en Steam) of gelijk maar voor deze te gaan en dan deel 1 later met korting op te pakken.
Ik zou gewoon met deel 4 beginnen als de demo je bevalt. Ik heb de demo uitgespeeld en ik kon eigenlijk geen verschil vinden tussen deel 4 of deel 1. Ik heb zelfs dezelfde maat van "haat" voor de hoofdpersoon (in beide games hebben ze bepaalde tic die ik verschrikkelijk vind).
Waarom deel 4 en niet deel 1? Omdat deel 4 waarschijnlijk fijner speelt
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
[ Voor 4% gewijzigd door Rohit op 27-09-2018 14:30 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Zo ja, dan is deze wel goed ja. Ik heb ook een EVO plus (maar dan met een hogere capaciteit)
Bol.com heeft de preorders voor de Switch LE versie verkloot, dus nee.Beakzz schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:41:
Niemand met Valkyria Chronicles 4 bezig?
(Als ze het niet hadden verkloot, dan was ik nog niet bezig, want zit momenteel in een andere tijdzone. Had dus geen pakketje kunnen openen.)
Ik heb 'm zelf ook. Nee serieus. Prima kaartje, doet wat ie moet doen.Rohit schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:18:
Is dit kaartje goed voor de Nintendo Switch? pricewatch: Samsung EVO Plus 128GB
Same here, alhoewel de 256GB variant. Volgens mij is de Samsung EVO Plus de meest geliefde SD kaart voor de Switch samen met de Sandisk (die dan meer vanwege de zeer lage prijs).DigitalExcorcist schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:45:
[...]
Ik heb 'm zelf ook. Nee serieus. Prima kaartje, doet wat ie moet doen.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Hmmz even in de gaten houden dan, ik heb een sd kaartje in mijn switch maar ben even kwijt hoe groot, misschien die upgraden en het huidige kaartje dan inzetten in mijn retro pc engine mod ding (super sd 3 voor de geintresseerden......ALS ik besluit om die te bestellenSir_Hendro schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:47:
[...]
Same here, alhoewel de 256GB variant. Volgens mij is de Samsung EVO Plus de meest geliefde SD kaart voor de Switch samen met de Sandisk (die dan meer vanwege de zeer lage prijs).
10 second ninja DONE
[ Voor 21% gewijzigd door Flozem op 27-09-2018 18:37 ]

Oh wow... Die zien er vet uit... Waar kon je die winnen?JackAvery schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:20:
Een van de mensen die exclusieve Labo joycons heeft gewonnen, heeft foto's online gezet. Mooier dan ik had verwacht:
[Afbeelding]
Sinds gisteren erachter gekomen dat dit niet alles is. Kwam een verborgen item tegen die een nieuw female Aster Knight design toevoegt.RayNbow schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:26:
Wat beeldmateriaal:
Aanmaken van een puppet (party member):
[Gfycat: Craft puppet]
Bij Nintendo zelf door mee te doen aan een Labo-wedstrijd.Hazzz-E schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:21:
[...]
Oh wow... Die zien er vet uit... Waar kon je die winnen?
Misschien zijn er trouwens ook games die je goedkoper kunt scoren, maar daar had ik geen behoefte aan.
Ook naar Nederland?Phentaq schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:01:
Amazon.fr geeft €10 korting op producten boven €50. De Joy-Cons (blauw-rood of grijs) zijn hierdoor €53,80 en de Pro Controller (indien je gratis Amazon Prime activeert die je gelijk weer kan annuleren) rond de €50. Gebruik de code FRENCHDAYS10 om de korting te krijgen. Ik heb beide controllers nog nooit goedkoper gezien
Misschien zijn er trouwens ook games die je goedkoper kunt scoren, maar daar had ik geen behoefte aan.
Ik zie dat de procontroller 56 kost + 2.60 verzendkosten, daar zou 10 euro vanaf gaan en dan is het dus iets van 48.60, of heb jij ze ergens gezien voor 50 euro - 10 euro korting is 40 euro?Phentaq schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:01:
Amazon.fr geeft €10 korting op producten boven €50. De Joy-Cons (blauw-rood of grijs) zijn hierdoor €53,80 en de Pro Controller (indien je gratis Amazon Prime activeert die je gelijk weer kan annuleren) rond de €50. Gebruik de code FRENCHDAYS10 om de korting te krijgen. Ik heb beide controllers nog nooit goedkoper gezien
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Met de korting erbij bedoelde ik rond €50. Goedkoper gaat het volgens mij niet worden.Gynnad schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:54:
[...]
Ik zie dat de procontroller 56 kost + 2.60 verzendkosten, daar zou 10 euro vanaf gaan en dan is het dus iets van 48.60, of heb jij ze ergens gezien voor 50 euro - 10 euro korting is 40 euro?
Twijfel over de aanschaf €30,00 is toch best wat voor een indie, mocht hij echt goed zijn wil ik hem wel halen.
"Princess Bowser" was apparently almost canon (Art of Super Mario Odyssey) 🤔RayNbow schreef op zondag 23 september 2018 @ 03:29:
De verdere ontwikkeling en implicaties van de nieuwe Peachette lore:
[Afbeelding]
🤔

Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Heb net deze review gelezen:Baelrog schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:08:
Heeft iemand prison architect gekocht? Hoe zijn de controls? Framerate bij een grotere gevangenis?
Twijfel over de aanschaf €30,00 is toch best wat voor een indie, mocht hij echt goed zijn wil ik hem wel halen.
http://www.nintendolife.c...t_nintendo_switch_edition
En die zeggen dat je controls matig zijn, maar dat het desondanks wel de 30 euro waard is.
Ik wilde zelf eigenlijk wachten tot Nintendo online, zodat er misschien kortingsacties zouden zijn, maar het lijkt er niet op dat dat ooit gaat gebeuren.
Besteld. Bedankt voor the heads-up.JackAvery schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:12:
De pre-orders voor de fysieke versie van Golf Story zijn geopend op de site van LimitedRunGames. Je kan een exemplaar bestellen tot,12 oktober.
Wil graag Switch online aanschaffen en heb geen creditcard en of paypal.
Nu zie ik hier: https://www.primera.nl/nintendo-tegoed-codes/ dat ze kaarten verkopen van 15, 25 en 50 euro.
Maar daar staat dan weer bij: "Je kunt je Nintendo tegoed gebruiken voor de Nintendo DSi (XL), 2DS, 3DS en de Wii U."
Als ik zoek op de nintendo site kom ik ook telkens bij die systemen uit?
Iemand een idee?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ik heb de eshop kaarten ook gebruikt voor mijn Switch en werkt prima.Franko P. schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:53:
Wellicht een domme vraag, maar ik kan maar niet duidelijk krijgen of ik voor aankopen in de eshop van de switch elke Nintendo eshop kaart kan gebruiken.
Nu zie ik hier: https://www.primera.nl/nintendo-tegoed-codes/ dat ze kaarten verkopen van 15, 25 en 50 euro.
Maar daar staat dan weer bij: "Je kunt je Nintendo tegoed gebruiken voor de Nintendo DSi (XL), 2DS, 3DS en de Wii U."
Iemand een idee?
Edit:
Nintendo eShop Digital Cards are redeemable only through the Nintendo eShop on the Nintendo Switch, Wii U, and Nintendo 3DS family of systems. Digital Card balances can be shared across Nintendo Switch, Wii U and Nintendo 3DS family of systems, but may only be used on a single Nintendo eShop account.
Bovenstaande tekst komt van Amazone welke ook aangeeft dat je de eshop kaarten kan gebruiken voor de Switch.
[ Voor 23% gewijzigd door Yptisem op 29-09-2018 16:04 ]
Het is meer een interactief verhaal, maar dat is eigenlijk elke point en click.
Top dat er zulke games uitkomen voor de Switch!
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik heb gisteren besteld. Met de korting kwam ik uit op €51,45.Gynnad schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:54:
[...]
Ik zie dat de procontroller 56 kost + 2.60 verzendkosten, daar zou 10 euro vanaf gaan en dan is het dus iets van 48.60, of heb jij ze ergens gezien voor 50 euro - 10 euro korting is 40 euro?
Bij Game Mania kun je codes kopen die gelijk 3 of 12 maanden Nintendo Switch Online toevoegen aan je accountFranko P. schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:53:
Wellicht een domme vraag, maar ik kan maar niet duidelijk krijgen of ik voor aankopen in de eshop van de switch elke Nintendo eshop kaart kan gebruiken.
Iemand een idee?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
40+ levens verspeeld aan de eindbaas en nog niet gewonnen. Grote frustratie. Begin de game een beetje te haten geloof ik. Man o man...psychoclown schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:59:
[...]
Ik neem er ook wel mijn tijd voor maar soms loop ik even vast op stukken waar ik een dag of wat later opeens met alle gemak langs knal. Zal wel met vermoeiheid/druk van werk te maken hebben.
Verder speel ik ook nog af en toe een potje Mario Kart, Kirby en Overcooked (1). De laatste twee veelal met mijn vriendin. De rest staat even op een lager pitje voor als ik wat spellen uitgespeeld heb/meer tijd heb.
https://hori.jp/products/nsw/juji_con_l_blue/
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb de eerste 2 delen vroeger gespeeld, is het nodig om 3 en 4 nog te spelen?CosmoKramer schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 16:09:
Iemand al begonnen aan Broken Sword 5? Ik zit er nu een uur of twee in en de sfeer die ze altijd in die games weten neer te zetten is echt zo fijn.
Het is meer een interactief verhaal, maar dat is eigenlijk elke point en click.
Top dat er zulke games uitkomen voor de Switch!
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Voorlopig alleen Japan jammergenoeg. Verder nog niks bekend.timetje100 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:13:
Heeft iemand al wat meer info over assassin's Creed Odyssey voor de switch? Ik hoor tot nu toe dat hij alleen voor Japan is? Cloud based gaming.
Ja een paar minuten, begin is behoorlijk saai weet niet ok ik het nog ga spelen, kan je beter Sky Force Reloaded halen.BvanOsch schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:08:
Iemand toevallig al Velocity 2X gespeeld?
Voor 99 euro kan je ofwel Mario Party of Mario Tennis of Mario Kart samen met een set joy-cons naar keuze kopen!
https://www.saturn.de/de/shop/Nintendo-Aktion.html
Als er iemand een tip weet om te bestellen en dit te laten leveren in BE (of NL), laat maar weten!
K.W.
http://www.huifkarverzendservice.nl/KoensSocialL schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:51:
Als er iemand een tip weet om te bestellen en dit te laten leveren in BE (of NL), laat maar weten!
Ik heb met de actie die hierboven eerder genoemd is van amazon.fr een set joy-cons voor 57,70 (inc verzenden), en Mario party voor 52,- inc verzenden (via ygz) naar Nederland. Dan heb je voor een tientje meer hetzelfde, maar dan heb je geen derde partij nodigKoensSocialL schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:51:
Actie bij Saturn Duitsland.
Voor 99 euro kan je ofwel Mario Party of Mario Tennis of Mario Kart samen met een set joy-cons naar keuze kopen!
https://www.saturn.de/de/shop/Nintendo-Aktion.html
Nee, sterker nog, ik zou het gewoon bij die delen laten.TheKillingBean schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:43:
[...]
Ik heb de eerste 2 delen vroeger gespeeld, is het nodig om 3 en 4 nog te spelen?
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Mwoah, het is best vermakelijk moet ik zeggen. En nee, je hoeft de tussendelen niet gespeeld te hebben.InF.Inc schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:52:
[...]
Nee, sterker nog, ik zou het gewoon bij die delen laten.
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Bij bol had je het setje Mario party en 2 Joy-cons voor 99,- heb deze gepreorderd. https://www.bol.com/nl/p/...paign=CPS&utm_content=txlEmmavdv schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:55:
[...]
Ik heb met de actie die hierboven eerder genoemd is van amazon.fr een set joy-cons voor 57,70 (inc verzenden), en Mario party voor 52,- inc verzenden (via ygz) naar Nederland. Dan heb je voor een tientje meer hetzelfde, maar dan heb je geen derde partij nodig
nu uitverkocht zie ik, in de gaten houden?
Nouja, ik ben dus al voorzienrudyman85 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:28:
[...]
Bij bol had je het setje Mario party en 2 Joy-cons voor 99,- heb deze gepreorderd. https://www.bol.com/nl/p/...paign=CPS&utm_content=txl
Ik hoef niet persee de limited edition, en ik ben blij dat ik voor een tientje meer alles vrijdag al in huis ga hebben i.p.v. nog anderhalve maand te moeten wachten!
Die bundel is leuk, maar komt pas 1,5 maand later uit dan de losse game. Daar kan ik niet op wachten.rudyman85 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:28:
[...]
Bij bol had je het setje Mario party en 2 Joy-cons voor 99,- heb deze gepreorderd. https://www.bol.com/nl/p/...paign=CPS&utm_content=txl

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Het is een digitale game waar een preorder geen zin heeft. Ze kunnen niet "out of stock" raken. Je kunt deze gewoon op de release date van de eshop plukken.aDutchCow schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:05:
Had mooi wat tegoed gekregen van wat vrienden voor mn verjaardag om Pokemon Let's Go te preorderen, maar die kan ik nergens in de e-shop vinden. Terwijl de datum bij 'Binnenkort beschikbaar' tot 20 november loopt. Zou je die misschien niet digitaal kunnen kopen?
GTA VI - All aboard the hype train!!
Waarschijnlijk wel, maar de meeste verschijnen slechts in de shop wanneer ze beschikbaar zijn. Preorders zijn bij Nintendo eerder een uitzondering.aDutchCow schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:05:
Had mooi wat tegoed gekregen van wat vrienden voor mn verjaardag om Pokemon Let's Go te preorderen, maar die kan ik nergens in de e-shop vinden. Terwijl de datum bij 'Binnenkort beschikbaar' tot 20 november loopt. Zou je die misschien niet digitaal kunnen kopen?
@Sir_Hendro , grotere spellen kan je vaak (een paar dagen voor release) preorderen, zodat je ze op de dag zelf niet meer moet wachten op de trage downloads van de Nintendo shop.
[ Voor 14% gewijzigd door Stroper op 02-10-2018 09:22 ]
Dat worden weer mooie scheldpartijen over de random 'star steals' en dobbelresultaten. Of zit dat er allemaal niet meer in?lowskilled-ftw schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:18:
Zijn er al mensen een beetje hyped voor Mario Party?
Wij gaan hem uitvoerig testen in het vliegtuig naar de VS over een tijdje; zullen de mensen om ons heen blij mee zijn.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nee dat weet ik, maar ik wil mezelf behoeden om van dat tegoed een ander spel te halenSir_Hendro schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:21:
[...]
Het is een digitale game waar een preorder geen zin heeft. Ze kunnen niet "out of stock" raken. Je kunt deze gewoon op de release date van de eshop plukken.
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Dat hoop ik van wel.. Zaterdag ga ik erachter komen.. Met 4 man avondje ingepland!Phusebox schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:23:
[...]
Dat worden weer mooie scheldpartijen over de random 'star steals' en dobbelresultaten. Of zit dat er allemaal niet meer in?
Wij gaan hem uitvoerig testen in het vliegtuig naar de VS over een tijdje; zullen de mensen om ons heen blij mee zijn.
Same here! Wordt mn eerste Mario Party game (shame shame) maar heb er echt zin inlowskilled-ftw schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:52:
[...]
Dat hoop ik van wel.. Zaterdag ga ik erachter komen.. Met 4 man avondje ingepland!
's Avonds dat ik thuis was nog een paar keer geprobeerd de gamecard erin/eruit halen maar nog steeds de melding niet herkend. Daarna heb ik de Switch opnieuw opgestart (met de Kirby gamecard erin) en toen werd het spel wel herkend en kon ik meteen spelen
Iemand anders dit wel eens meegemaakt?
Hail to the king baby!
Dit topic is gesloten.