[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.203 views

Verwijderd

Die NES titels werken ook met vliegtuigmodus aan, top!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 08:33

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Toch even deze tip van de week delen voor het nemen van een Nintendo online account.

Ik heb zelf een account op regio Africa. Hiermee kan je betalen in Afrikaanse dollars. Op dit account heb ik een family abonnement genomen voor +- 25 euro. Met dit account heb ik daarna het Nederlandse account van mijn zoontje toegevoegd. 

We kunnen beide gebruik maken van de online dienst. Nintendo online service family accounts laten dus verschillende regio's toe on elkaar toe te voegen als familie. Scheelt weer wat centjes. :)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:17
Wat nieuws:
  • FF XII, FFX / X-2 en World of Final Fantasy krijgen fysieke releases in Japan, en het lijkt erop ook in de USA (meer op siliconera). Geeft hoop voor een EU fysieke release.
  • Er is off-screen footage verschenen van Yokai Watch 4 op Twitter. Vermoedelijk dus snel een officiële trailer release.
  • Romancing Saga 3 krijgt een remaster, aangekondigd op TGS. Trailer.
  • De fysieke release van Golf Story (door LimitedRunGames) zal vanaf de 28ste preorderbaar zijn. Er is ook een collector's edition beschikbaar:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DngGviwUwAAhTHp.jpg:large

Wat het sharen van games betreft, iemand op Reddit heeft deze handige infographic gemaakt. Klik erop om te vergroten.

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/7uag7UND0nqkS1MId6aKxm5zSjuMjcbmx_IoWcZF6d4.png?s=bc97e4bda3f41f2983c455a71b142e88

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 20-09-2018 09:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb gisteren Switch Online afgesloten, de familie variant. Gisteren ook even de NES games gespeeld en ik vind de controls nog wel meevallen, maar zoals sommigen hier het onspeelbaar noemen, dat is het zeker niet.

Ik vind het irritanter dat bij bijvoorbeeld Zelda het super lastig te zien is bij het aanmaken van een savegame / het invullen van de naam e.d. welk teken of welke optie geselecteerd is. Dat gebeurd aan de hand van een (rood/bruin? Ik ben kleurenblind) vierkantje wat knippert achter de witte tekst, maar dat is op de Switch althans super slecht te zien.

De controls zijn op zich prima, al zou ik gevoelsmatig zeggen dat de A en B knop misschien net wat fijner zou spelen dan A en X. Maar om te zeggen dat het onspeelbaar is? Nee, dat vind ik echt overdreven. Bovenstaand punt vind ik dan irritanter.

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2018 09:25 ]

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:30
Kadardar schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:18:
Opzich kan ik de NES games prima spelen nadat ik had gevonden dat XA ook werkt. Voelt redelijk natuurlijk aan.

Wil nog wel de NES controllers hebben maar deze blijken nog niet bestelbaar, al zijn ze bestelbaar als ik de Amerikaanse website mag geloven worden ze pas in December toegestuurd. Dat is best balen want dat duurt nog wel eventjes. ;(
Nadat ik had uitgevonden dat XA ook werkt is het inderdaad beter speelbaar. Maar het meest natuurlijk zou toch echt YB zijn (en op internet lees ik dat velen het wat dat betreft eens zijn). Hopelijk komt die optie er nog.

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
CH4OS schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:18:
Ik heb gisteren Switch Online afgesloten, de familie variant. Gisteren ook even de NES games gespeeld en ik vind de controls nog wel meevallen, maar zoals sommigen hier het onspeelbaar noemen, dat is het zeker niet.

Ik vind het irritanter dat bij bijvoorbeeld Zelda het super lastig te zien is bij het aanmaken van een savegame / het invullen van de naam e.d. welk teken of welke optie geselecteerd is. Dat gebeurd aan de hand van een (rood/bruin? Ik ben kleurenblind) vierkantje wat knippert achter de witte tekst, maar dat is op de Switch althans super slecht te zien.

De controls zijn op zich prima, al zou ik gevoelsmatig zeggen dat de A en B knop misschien net wat fijner zou spelen dan A en X. Maar om te zeggen dat het onspeelbaar is? Nee, dat vind ik echt overdreven. Bovenstaand punt vind ik dan irritanter.
Op de Switch zelf heb je Toegankelijkheidsopties om kleuren te veranderen/aan te passen/te inverteren. Werkt dat door in de NES games wellicht? (Zelf nog niet getest)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zal dat eens proberen, geen idee of dat werkt. Kan het echter vanavond pas proberen, wanneer ik weer thuis ben. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
outlandos schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:42:
[...]

Nadat ik had uitgevonden dat XA ook werkt is het inderdaad beter speelbaar. Maar het meest natuurlijk zou toch echt YB zijn (en op internet lees ik dat velen het wat dat betreft eens zijn). Hopelijk komt die optie er nog.
Klopt, de ronding in de meeste controllers maakt BA heel moeilijk, vanuit de originele controller en de latere nes dogbone controller was dit heel goed te doen omdat die controllers gemaakt waren om die 2 knoppen heen. Deze dagen worden controller button layouts als een soort 45 graden gedraaide vierkant gemaakt en dan BA proberen is heel erg krampachter zitten om een knopje in te drukken als je echt BA aanhoud. XA is prima te doen maar het voelt net niet goed genoeg wat mij betreft. Misschien ben ik een azijnpisser of zit het in me hoofd maar dat neemt niet weg dat het net niet goed aanvoelt voor mijn speel plezier.

Hoop dat die button remap er komt want dan kan iedereen gewoon spelen zoals die wilt op welke controller dan ook. Ik heb hetzelf al opgelost door die NES controllers, zoals het bedoeld was om gespeeld te worden. :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• outlandos
Zijn er nog meer mensen die de NES controllers hebben besteld? Hebben jullie wel een bevestigingsmail ontvangen van Nintendo?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik weet nog niet wat ik met de NES-controllers ga doen. Ik vind ze best verschrikkelijk duur voor de (imo) beperkte mogelijkheden. Zover ik begrijp zijn ze alleen te gebruiken met de NES-games. Hoewel dat super tof is, weet ik niet of ik al die games echt veelvuldig ga spelen, ondanks dat die bibliotheek alsmaar uitbreid.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2018 10:54 ]

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:03
JackAvery schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:51:
Wat nieuws:
  • FF XII, FFX / X-2 en World of Final Fantasy krijgen fysieke releases in Japan, en het lijkt erop ook in de USA (meer op siliconera). Geeft hoop voor een EU fysieke release.
  • Er is off-screen footage verschenen van Yokai Watch 4 op Twitter. Vermoedelijk dus snel een officiële trailer release.
  • Romancing Saga 3 krijgt een remaster, aangekondigd op TGS. Trailer.
  • De fysieke release van Golf Story (door LimitedRunGames) zal vanaf de 28ste preorderbaar zijn. Er is ook een collector's edition beschikbaar:
[Afbeelding]
Woow die CE van golf story ziet er onwijs leuk uit! Hopen dat deze in NL beschikbaar komt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
schumi1986 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:47:
Woow die CE van golf story ziet er onwijs leuk uit! Hopen dat deze in NL beschikbaar komt..
LimitedRunGames' releases kan je enkel kopen door ze op hun website te bestellen tijdens de preorder periode. Dit zijn - zoals hun naam al insinueert - beperkte oplages. Deze worden uit de USA verzonden, dus kan best een prijzige opgave zijn voor Europese import.

Als je er een wilt, best op de 28ste naar hun site gaan. CE's maken ze gewoonlijk ~3000 exemplaren van.

• Kadardar
outlandos schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:34:
Zijn er nog meer mensen die de NES controllers hebben besteld? Hebben jullie wel een bevestigingsmail ontvangen van Nintendo?
Nu nadat je het zegt, verrek ook geen e-mail. :| Zou vanavond wel even emailen naar de nintendo store helpdesk. Eens kijken wat zij te melden hebben hierover.

E-mail is contact@nintendo.de volgens deze website https://www.nintendo.nl/S...ntendo-Store-1106624.html

• outlandos
Kadardar schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:29:
[...]

Nu nadat je het zegt, verrek ook geen e-mail. :| Zou vanavond wel even emailen naar de nintendo store helpdesk. Eens kijken wat zij te melden hebben hierover.

E-mail is contact@nintendo.de volgens deze website https://www.nintendo.nl/S...ntendo-Store-1106624.html
Kun jij wel als je inlogt ergens een bestel geschiedenis vinden met daarop je bestelling van de controllers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
outlandos schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:31:
[...]

Kun jij wel als je inlogt ergens een bestel geschiedenis vinden met daarop je bestelling van de controllers?
Ja die heb ik dan weer wel. Dacht eigenlijk dat het wel goed zat maar beetje vreemd dat ik geen bevestiging via e-mail heb gehad.

Dit kun je vinden op nintendo.nl en dan linker kant my nintendo store (een van de rode tegels) -> bestellingen

• outlandos
Kadardar schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:35:
[...]

Ja die heb ik dan weer wel. Dacht eigenlijk dat het wel goed zat maar beetje vreemd dat ik geen bevestiging via e-mail heb gehad.

Dit kun je vinden op nintendo.nl en dan linker kant my nintendo store (een van de rode tegels) -> bestellingen
Thanks, daar zie ik hem inderdaad. Aan mijn ordernummer te zien ben ik nummer 95 die ze heeft besteld.

Ik vond het hele bestelproces ook absoluut niet anno 2018, zo werd mijn adres niet herkend en dus heb ik mijn ouders hun adres moeten gebruiken. Dit probleem lees ik ook terug bij meerdere reacties op Nintendolife.com. En verzendkosten is ook een beetje achterhaald. Zeker bij een product met een dergelijke premium-prijs imo.

Nintendo en online blijft een aparte combinatie.

Ik ga trouwens even goed nadenken of ik die controllers nog wel wil, kan gelukkig makkelijk annuleren. Vrees wel dat ik m'n voucher van 3 euro (300 golden points) dan kwijt ben.

[ Voor 5% gewijzigd door outlandos op 20-09-2018 13:59 ]

• Kadardar
outlandos schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:54:
[...]

Thanks, daar zie ik hem inderdaad. Aan mijn ordernummer te zien ben ik nummer 95 die ze heeft besteld.
Ik de 69ste.
Ik vond het hele bestelproces ook absoluut niet anno 2018, zo werd mijn adres niet herkend en dus heb ik mijn ouders hun adres moeten gebruiken. Dit probleem lees ik ook terug bij meerdere reacties op Nintendolife.com. En verzendkosten is ook een beetje achterhaald. Zeker bij een product met een dergelijke premium-prijs imo.

Nintendo en online blijft een aparte combinatie.

Ik ga trouwens even goed nadenken of ik die controllers nog wel wil, kan gelukkig makkelijk annuleren. Vrees wel dat ik m'n voucher van 3 euro (300 golden points) dan kwijt ben.
Ja ik had ook even wat ruzie met het adres maar nu nadat alles staat zie ik geen problemen ermee. :) Qua points kun je altijd nog Nintendo vragen hoe dat zit, desnoods een handmatige actie laten doen om die terug te krijgen.

• outlandos
Kadardar schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:37:
[...]

Ik de 69ste.

[...]

Ja ik had ook even wat ruzie met het adres maar nu nadat alles staat zie ik geen problemen ermee. :) Qua points kun je altijd nog Nintendo vragen hoe dat zit, desnoods een handmatige actie laten doen om die terug te krijgen.
Ik heb een adres die er dus gewoon niet in voorkwam, wat ik ook probeerde. Maar gezien het aantal loopt het nog niet erg storm dan. Hopelijk komen ze er nu achter dat 60 euro + 5 euro verzendkosten toch echt iets aan de (te) hoge kant zit hiervoor.

• Kadardar
outlandos schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:41:
[...]

Ik heb een adres die er dus gewoon niet in voorkwam, wat ik ook probeerde. Maar gezien het aantal loopt het nog niet erg storm dan. Hopelijk komen ze er nu achter dat 60 euro + 5 euro verzendkosten toch echt iets aan de (te) hoge kant zit hiervoor.
Het is niet zo dat Nintendo bij deze een uniek product heeft en hij staat ook redelijk verstopt op de website. Dus dat zou wel kunnen uitleggen waarom het niet zo hard loopt. Daarbij is er nog een partij die pro-actief controllers maakt waarvan er maar 1 niet compatible is met de switch dus de markt was wel al redelijk voorzien voor de mensen die echt willen.

• avec_style
  • Laatst online: 22-09 19:26
Nog even over de darksouls networktest die dit weekend wordt gehouden.

Je kunt deze vrijdag, zaterdag en zondag spelen van 19:00 tot 23:00 uur.
Je kunt zowel singleplayer als multiplayer spelen.
De client is trouwen nu al te downloaden. (ruim 880 MB)

Klinkt op zich wel redelijk. Er zijn wel een paar kleine minpunten:
- Je hebt een online abbonement nodig
- je savegame kan niet worden bewaard voor de full game (mocht je deze aanschaffen)

bron: variety.com/2018/gaming/news/dark-souls-remastered-switch-network-test-1202947956/

Ik vind het wel heel erg jammer dat je een online abo moet hebben. Gelukkig kunnen we ook nog gebruik maken van de 7 dagen trial.

[ Voor 6% gewijzigd door avec_style op 20-09-2018 15:16 ]

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Hey guys, ik heb iets vreemds. Mijn rechter JoyCon heeft vaak moeite met verbinden of verliest tijdens het spelen de verbinding. Links is bijvoorbeeld binnen 2sec connected waarbij ik rechts wel 3X "wakker" moet maken. Afstand is nog geen 2 meter vrij zocht. Heb al dat kleine "pair" knopje ingedrukt gehouden om te pairen maar heeft niets opgelost. Zijn er nog tips? Ik ga volgende week op vakantie dus retour sturen is (nu) geen optie.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• outlandos
Kadardar schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:14:
[...]

Het is niet zo dat Nintendo bij deze een uniek product heeft en hij staat ook redelijk verstopt op de website. Dus dat zou wel kunnen uitleggen waarom het niet zo hard loopt. Daarbij is er nog een partij die pro-actief controllers maakt waarvan er maar 1 niet compatible is met de switch dus de markt was wel al redelijk voorzien voor de mensen die echt willen.
Klopt. Ik heb al 2 SNES controllers van 8bit, die zijn echt heel erg goed.

Deze van Nintendo zijn leuk voor erbij, zeker omdat je ze aan je Switch kunt sliden. Maar ik vind 60 euro gewoon aan de dure kant ervoor. Maar goed, niemand verplicht me om ze te kopen natuurlijk :+

Ik ben nog wel benieuwd naar de reactie van Nintendo nav je mail inzake ontbreken bevestigingsmail trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door outlandos op 20-09-2018 15:33 ]

• JackAvery
@Mattie112 is dit een nieuw probleem met een oudere controller of gaat het om een recent aangekochte Switch?

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 20-09-2018 15:36 ]

• Mattie112
  • Nu online
Ik heb de switch een maandje geleden overgenomen van een tweaker. Merkte altijd al dat rechts langer nodig had om te verbinden maar vandaag wel continue disconnects. Geloof dat de switch zelf 4maanden oud is

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:19

nlboy

Alles kitz?

Mattie112 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:37:
Ik heb de switch een maandje geleden overgenomen van een tweaker. Merkte altijd al dat rechts langer nodig had om te verbinden maar vandaag wel continue disconnects. Geloof dat de switch zelf 4maanden oud is
Heel herkenbaar probleem (rechter joy-con). Wat je kunt proberen is het volgende:
Try this; have your switch in handheld mode, take the joycons out, go into settings and disconnect the controllers (forgot where it's at) then when the joycons are unpaired/disconnected, DO NOT TOUCH THE JOYCONS. Then hold the power button and press power down. When it's fully off, power the switch back on then connect the joycons to the switch. Then bam! It should fix.
Helaas werkte dit bij mij niet, maar je weet maar nooit. Ik hou de comments even in de gaten.

• Mattie112
  • Nu online
Bedankt voor de tip ga het meteen proberen en laat het weten of het beter is geworden!

• JackAvery
Raar, meestal was het de linker joycon die slechter werkte op oudere modellen (door een designfoutje bij de antenne). De joycons werken met bluetooth en de eerdere revisies hebben soms serieuze connectie problemen.

Als het probleem zich blijft voordoen zou ik zeker contact opnemen met Nintendo. 2 meter is niet normaal. Probeer zeker de tip hierboven en probeer ook de firmware van je joycons up te daten als dat nog niet gebeurd is (dat kan via de system settings). Maar het feit is dat bij de Joycons wat extra interferentie soms al voor deze problemen kan zorgen.

Heb je toevallig iets in de kamer van plek veranderd? Een nieuw meubel of stuk tech geïnstalleerd?

• Mattie112
  • Nu online
Nee niks veranderd er stond en staat niks tussen de switch en mezelf :-) Heb de reset gedaan dus zal vanavond kijken of het hiermee opgelost is!

Edit:
Switch en controllers zijn up2date!

[ Voor 13% gewijzigd door Mattie112 op 20-09-2018 17:16 ]

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Wij hebben hier het probleem ook met de rechter controllers. Het is een nieuwe Switch niet het oude model. Af en toe verliest hij eventjes verbinding.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• Cobb
  • Nu online
Wij hebben hier het probleem ook met de rechter controllers. Het is een nieuwe Switch niet het oude model. Af en toe verliest hij eventjes verbinding.

Hier staat de Wii U inmiddels weer vaker aan dan de Switch.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
Leuk Mario bros 1 weer aan het spelen maaaar telkens zit dit in me hoofd door de muziek.

YouTube: The Super Mario Bros Super Show Title Theme

Verwijderd

‘Ze’ hebben nintendo online alweer gebruikt om games die er niet binnen vallen alsnog speelbaar te maken... Onder andere (incl regulier):

Metroid
Super Dodge Ball
NES Open Tournament Golf
Solomon's Key
Mighty Bomb Jack
TwinBee
Wario's Woods
Ninja Gaiden
Adventures of Lolo
Super Mario Bros. 2 (US Ver)
Zelda II: The Adventure of Link
Ninja Gaiden II: The Dark Sword of Chaos
Ninja Gaiden III: The Ancient Ship of Doom
Battletoads
Castlevania
Castlevania II: Simon's Quest
Castlevania III: Dracula's Curse
Blaster Master
DuckTales
Kirby's Adventure

Benieuwd of Nintendo die games straks zelf ook brengt.

• Mattie112
  • Nu online
Mattie112 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:14:
Nee niks veranderd er stond en staat niks tussen de switch en mezelf :-) Heb de reset gedaan dus zal vanavond kijken of het hiermee opgelost is!

Edit:
Switch en controllers zijn up2date!
Weet niet of het toeval is maar met even Mario Kart en Super Mario gedaan en het lijkt zowaar goed te gaan nu. Had 1 moment waar ik even een "lag" dacht te merken maar daar was ik niet 100% zeker van. I'll keep you posted!

• Marc3l
  • Laatst online: 14:18

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:39

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Mattie112 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:37:
Zag een latere reactie van je omtrent dit probleem, ik heb de Switch nu een paar maanden terug nieuw gekocht maar ik krijg sinds 2-3 weken ook problemen met de rechter joy-cons. Ik dacht eerst dat het kwam doordat er iets tussen zat of dat de Wifi router teveel verstoord maar als er meerdere mensen last van hebben dan misschien toch eens contact opnemen met Nintendo..

Ze hebben sinds 6.0 wel een update gehad dus ik kijk eerst nog een week aan of het nu weer zoals vanouds werkt.
Zag hem gisteren ook, leuke trailer en ook genoeg beelden die ik nog niet gezien had. Met name ook erg blij met de online functionaliteit, al vind ik het jammer dat je een bordspel niet online lijkt te kunnen spelen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
@psychoclown Maar zou je dan (met het bordspel online) geen ragequitters hebben? Of zou iedereen die disconnect vervangen moeten worden door een CPU-speler en automatisch een loss incasseren?

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

DigitalExcorcist schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:19:
@psychoclown Maar zou je dan (met het bordspel online) geen ragequitters hebben? Of zou iedereen die disconnect vervangen moeten worden door een CPU-speler en automatisch een loss incasseren?
Ja precies zoiets zat ik ook aan te denken. Merk toch vaak bij Mario Party games dat ze het leukst zijn met andere spelers, met vrienden op de bank natuurlijk helemaal maar dat gaat niet altijd. Een online bordspel zou zeker een uitkomst zijn. Het verbaasd me echt dat het uberhaupt zo lang geduurd heeft voordat er een online component in de serie toegevoegd is. Ik kan me ook zo voorstellen dat er genoeg mensen zijn die de serie links later liggen omdat het pas echt leuk is om met andere te spelen offlline danwel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@DigitalExcorcist Volgens mij gebeurde dat bij de oudere versies ook al (vervangen door CPU). Lijkt me het meest handige. Vraag me inderdaad af of je dan volledige potjes krijgt zonder gezeik.

ps, ik ga half oktober naar De Melkweg in A'dam voor Taylor Davis!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:25
psychoclown schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:25:
[...]

Ja precies zoiets zat ik ook aan te denken. Merk toch vaak bij Mario Party games dat ze het leukst zijn met andere spelers, met vrienden op de bank natuurlijk helemaal maar dat gaat niet altijd. Een online bordspel zou zeker een uitkomst zijn. Het verbaasd me echt dat het uberhaupt zo lang geduurd heeft voordat er een online component in de serie toegevoegd is. Ik kan me ook zo voorstellen dat er genoeg mensen zijn die de serie links later liggen omdat het pas echt leuk is om met andere te spelen offlline danwel online.
Dit dus.. Als het bordspel ook online komt ga ik me hier wel heeeeel wat uurtjes mee vermaken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Online bordspel ala Mario Party zou ik eigenlijk enkel met bekenden willen spelen, maar spijtig dat het er niet in zit. Anders zou ik het zelf nog wel kopen om met mijn zusje te kunnen spelen. Nu.. heb ik gewoon een extra excuus om langs te gaan ;)

Gisteren Super Mario Bros 3 online met haar geprobeerd, het verbaasde ons beide dat die low latency optie niet standaard aan staat. Zonder valt het spel online eigenlijk niet te spelen, best wat input lag.

Nog wat meer vanaf de Tokyo Gaming Show:
  • De release datum van Katamari Damacy Reroll is aangekondigd op TGS: 30 november (fysiek 7 december)
  • Eerste (off-screen) Yokai Watch 4 gameplay:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Arunia schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:26:
@DigitalExcorcist Volgens mij gebeurde dat bij de oudere versies ook al (vervangen door CPU). Lijkt me het meest handige. Vraag me inderdaad af of je dan volledige potjes krijgt zonder gezeik.

Ben bij het eerste concert van haar geweest. Fantástisch was het! Veel plezier, het is de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:33

4play

-Nintendo- fan

psychoclown schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:59:
[...]

Zag een latere reactie van je omtrent dit probleem, ik heb de Switch nu een paar maanden terug nieuw gekocht maar ik krijg sinds 2-3 weken ook problemen met de rechter joy-cons. Ik dacht eerst dat het kwam doordat er iets tussen zat of dat de Wifi router teveel verstoord maar als er meerdere mensen last van hebben dan misschien toch eens contact opnemen met Nintendo..

Ze hebben sinds 6.0 wel een update gehad dus ik kijk eerst nog een week aan of het nu weer zoals vanouds werkt.

[...]
Ik heb inmiddels nu 4 weken een Switch en bemerk ook dat de rechter joycon soms uitvalt O.A. in monster hunter en Dragon Quest Builders. Ik hoop dat het beter gaat met de nieuwe update van de Joycon firmware van afgelopen week. Problemen lijken op die van jou, later verbinding maken en soms wegvallen van 5 seconden ofzo. Behoorlijk irritant probleem... :(

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Arunia schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:26:
Nooit een live performance gezien, maar heb wel deze cover van haar als ringtone ingesteld: YouTube: Chrono Cross Dream of the Shore Near Another World Violin and Piano ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Cobb schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:30:
Ik speel normaal met een "gewone" controller, maar vorig weekend nog eens een sessie gedaan met de joycon controllers, en het viel me op dat de rechtercontroller soms niet reageert. Dit is een algemeen probleem dan?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
boe2 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:05:
[...]

Ik speel normaal met een "gewone" controller, maar vorig weekend nog eens een sessie gedaan met de joycon controllers, en het viel me op dat de rechtercontroller soms niet reageert. Dit is een algemeen probleem dan?
Niet heel algemeen, anders zouden er wel massaal terugroepacties zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 15:26
ik twijf om 2e setje jc's te halen (launch exemplaren werken niet lekker ook na fix bij nintendo, en recentelij is de linker gevallen en heeft nu een scherp randje) maar als ze nog steeds niet ok zijn wacht ik nog maar even (wellicht wel op de swith lite/2/xl what ever :D )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@Sagat - mijn tweede set (gekocht rond juni vorig jaar, die snipperclips bundle) werken perfect, opmerkelijk beter dan mijn launch JC die ik nog steeds eens naar Nintendo moet sturen. Laat je niet tegenhouden zou ik zeggen, bij aankoop desnoods testen en meteen ruilen als er een minder exemplaar tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Moet zeggen dat ik met mijn launch JC eigenlijk geen problemen heb. Wel een tijd terug nog geupdate, maar gaat gewoon goed. Switch staat op de tvmeubel, dus vrij zicht binnen 3 meter.
De andere JC van Splatoon 2 werken ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Iemand anders ook problemen met backup data van games? Zodra ik een game probeer te saven richting de server krijg ik de volgende melding: Error Code: 2179-2102

"Save data cannot be backed up right now.
Please try again later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
JackAvery schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:26:
@Sagat - mijn tweede set (gekocht rond juni vorig jaar, die snipperclips bundle) werken perfect, opmerkelijk beter dan mijn launch JC die ik nog steeds eens naar Nintendo moet sturen. Laat je niet tegenhouden zou ik zeggen, bij aankoop desnoods testen en meteen ruilen als er een minder exemplaar tussen zit.
hetzelfde hier. Daar komt bij dat mijn linker Joycon op een gegeven moment ook uit zichzelf ging bewegen. Althans de switch registreerde alsof ik de linker pook aan het bewegen was waardoor de karakters of camera ineens begon te draaien. Super irritant. Na een nieuwe linker Joycon deed alles het perfect en zelfs beter dan de originele van de launch vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Yay Dark Souls!

En ja.. Ik vind Mario Party in theorie leuk, maar zonder online.. Dus ik sla 'm over. Misschien dat ik 'm later nog haal, maar local multiplayer parties zijn helaas een zeldzaamheid.

Little Fingers schijnt ook alleen local te zijn.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dark souls net geprobeert, en een ding is zeker: ik bak dr nog steeds niks van. Dacht dat ik met hollow knight geduld ontwikkeld had, maar niets is minder waar. Doe mij maar hack and slash :p

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
http://www.nintendolife.c...h-eshop/metal_slug_neogeo

Deze game onlangs opgepikt in de sale. Moet zeggen dat het een bijzonder mooie game is voor iets dat oorspronkelijk uit 1996 is uitgekomen. Speelt erg lekker weg.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:07
Fijn dat wordt een nieuwe linker joy-con halen morgen, de huidige analoog stick werkt niet goed (drukken naar boven werkt vaak niet) en van alle eventuele oplossingen op YouTube/reddit hielp niks (dingen als opnieuw synchroniseren, jc updaten, schoonmaken en stof verwijderen, kalibreren en ga zo door)

En Nintendo zelf doet ook niks want de fabrieksgarantie van 1 jaar is voorbij, en wij hebben niet echt zin om de switch in z'n geheel naar bol te sturen hiervoor.

...dan maar minder games de komen week, best irritant dat er nog steeds überhaupt problemen met de joy-cons zijn (hopelijk gaan de mijne ook niet plots stuk, laatste tijd heb ik dus precies hetzelfde issue met mijn linker joy-con).

ik blame Bol ook niet hiervoor, eerder Nintendo dat deze issues nog steeds bestaan

Dat terzijde ik heb Dark Souls geprobeerd vandaag en het viel mij op dat deze gewoon prima werkt maar grafisch hetzelfde uitziet als Prepare to Die Edition, vraag mij af of dat nou aan mij ligt of dat ze de Switch versie gewoon niet de "remaster" behandeling hebben gegeven.

[ Voor 28% gewijzigd door Mizgala28 op 22-09-2018 04:06 ]

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mizgala28 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 04:02:

En Nintendo zelf doet ook niks want de fabrieksgarantie van 1 jaar is voorbij, en wij hebben niet echt zin om de switch in z'n geheel naar bol te sturen hiervoor.

.
Hoezo 1 jaar, standaard fabrieksgarantie is toch echt 2 jaar hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:58
gnauw schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 07:36:
Je hebt helemaal geen recht op "fabrieksgarantie", voor garantie moet je bij de verkoper zijn.

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
BvanOsch schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:15:
Iemand anders ook problemen met backup data van games? Zodra ik een game probeer te saven richting de server krijg ik de volgende melding: Error Code: 2179-2102

"Save data cannot be backed up right now.
Please try again later.
Niemand? Ik ben echt ten einde raad...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
BvanOsch schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:07:
[...]

Heb je Nintendo support al benaderd dan?

• JackAvery
BvanOsch schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:07:
[...]

Heb je al
- manueel proberen naar de cloud te saven?
- je Switch een hard reset gegeven (dus power volledig uit)?
- je netwerkinstellingen van je Switch verwijderd en heringesteld?
- telefonisch contact opgenomen met Nintendo? (de error code staat inderdaad niet op hun klantendienst)

Tenslotte, dit kan een tijdelijk probleem zijn. Ik vind eigenlijk maar één andere persoon met dit probleem via google, dus het lijkt niet echt wijdverspreid.

Ace Attorney 1-3 HD aangekondigd voor (oa) Switch

[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 22-09-2018 10:25 ]

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
hcQd schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 08:02:
[...]

Je hebt helemaal geen recht op "fabrieksgarantie", voor garantie moet je bij de verkoper zijn.
Eens, doelde ook meer op de 2 jaar ipv 1.

Verwijderd

Bindings of Isaac rebirth+ nu in de aanbieding, in de eshop van de VS (50%, van 40 naar 20).
Is er nog een manier (voor huidige firmware) die werkt om dit aan te schaffen, waar je geen VS cc of VS eshop kaarten voor nodig hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miikit
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 10:56:
Bindings of Isaac rebirth+ nu in de aanbieding, in de eshop van de VS (50%, van 40 naar 20).
Is er nog een manier (voor huidige firmware) die werkt om dit aan te schaffen, waar je geen VS cc of VS eshop kaarten voor nodig hebt?
Amerikaanse Paypal. Een eitje om aan te maken. Gewoon adres invullen van de Nederlandse ambassade daar en dan je creditcard invullen.

• outlandos
Neem voor alle vragen over de My Nintendo Store contact op met:

contact@nintendo.de
Ik wil contact opnemen met Nintendo over mijn order van de NES controllers, maar moet dat echt naar .de? En moet het dan in het Engels? (Duits begin ik sowieso niet aan)

• Arunia
  • Nu online
@outlandos Naar mijn ervaring kun je gewoon in NL communiceren met Nintendo.

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Iemand ervaring met buitenland de switch kopen? Betrouwbaar en goedkoper?

• outlandos
Arunia schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:07:
@outlandos Naar mijn ervaring kun je gewoon in NL communiceren met Nintendo.
En gebruik ik dan wel dat .de adres?

• Arunia
  • Nu online
Heb eigenlijk altijd het formulier gebruikt, maar volgens mij maakt het niet zoveel uit verder.
Gewoon proberen. En anders gewoon in het Engels als je twijfelt.

Zie net dat er wel wat veranderd is op de site waardoor dat formulier niet meer bestaat. Maar het is allemaal gemengd bij dat soort bedrijven. Dus taal is geen probleem.

• RayNbow

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:35
mrcosmo schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:08:
Iemand ervaring met buitenland de switch kopen? Betrouwbaar en goedkoper?
Ik, maar ik heb hem persoonlijk opgehaald in de Nintendo Store van NYC. Maar waar moet die in het buitenland dan veel goedkoper zijn?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:07
gnauw schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 07:36:
[...]

Heb ze gebeld van de week, hun garantie is 1 jaar en geen dag meer, als je 2 jaar wilt dien je bij de verkoper te wezen en dat is Bol en hun gegeven gewoon 2 jaar.

Maar aangezien Bol wil dat je dat hele ding met alles opstuurt kopen wij nog liever 1 losse Joy-Con om het probleem te fixen, het is een eigen keuze aangezien ik dat allemaal te veel gedoe vind terwijl de rest gewoon werkt en alleen de analoog van de linker joy-con stuk is, het was anders geweest als de Switch zelf stuk was.

blij ben ik echter niet, mijn switch vertoont in mindere mate nu ook die issue en hetzelfde is het geval bij een kennis geweest die ook aan een 2de paar toe was, alleen hij nam de moeite wel om alles op te sturen en 4 weken later had hij alles gefixed terug

[ Voor 7% gewijzigd door Mizgala28 op 22-09-2018 15:41 ]

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen of er nadelen zijn aan het delen van een NSO family plan met vrienden?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• JackAvery
Seroczynski schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 17:42:
Kan iemand mij vertellen of er nadelen zijn aan het delen van een NSO family plan met vrienden?
Iets meer organisatiewerk?

Nee niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
De verdere ontwikkeling en implicaties van de nieuwe Peachette lore:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mV8bLU9.jpg
🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Square-Enix heeft in een Dragon Quest panel op TGS wat nieuws over de Switch versie van DQXI aangekondigd:

spoiler:
De titel van de Nintendo Switch versie wordt: Dragon Quest XI S ... 8)7 Geen release date, de Japanse versie krijgt voor het eerst voice acting.

Heads-up voor de mensen die graag naar beurzen gaan: volgend weekend is er in Gentse Flanders Expo opnieuw FACTS, de oudste en grootste geek-conventie van de Benelux. Nintendo zal er ook staan met een gamesbooth, en er zullen o.a. verschillende toernooien plaats vinden: het Splatoon 2 Belgian Championship (spectating only), een casual Splatoon 2 toernooi, verschillende Super Smash Bros. Ultimate toernooien en een Mario Kart 8 toernooi. Je kan onder andere exemplaren van Smash en Super Mario Party winnen. Meer info hier.

Charles Martinet is trouwens ook aanwezig als guest, mocht je je Super Mario Odyssey willen laten signeren oid.

Disclaimer: ik ben niet verbonden aan de Nintendo stand op FACTS :P
RayNbow schreef op zondag 23 september 2018 @ 03:29:
De verdere ontwikkeling en implicaties van de nieuwe Peachette lore:
[Afbeelding]
🤔
Internet being internet ... lol

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 24-09-2018 12:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Was de laatste tijd niet meer zo op de hoogte van alle releases, maar zie net dit:
https://www.nintendo.com/games/detail/transistor-switch

JAAAA!!!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Dark Souls gisteren of eergisteren geprobeerd, maar man. Die beta werd ik ergens middenin gedropt en elke route die ik nam was iemand die me met één slag om legde.
Kijk ik een filmpje op internet, komen ze bij het normale begin. (Heb DS1 op de PS3, vandaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
In het Dragon Quest panel van gisteren is ook een hoop Dragon Quest Builders 2 live footage (Switch versie) getoond. Ik heb de timestamp van de video bij het begin van de footage gezet, maar ervoor tonen ze o.a. nog wat art, een aantal screenshots van features en een CGI trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Nu online
Even nog een kleine toevoeging. Het lijkt er wel op dat het opnieuw koppelen van de joycon geholpen heeft hier. Niet 100% maar wel heel veel beter. Kan toeval zijn maar rechter joycon viel het wel uit ivm lage batterij terwijl de linker nog half vol was volgens de status.... Ik hou het maar weer in de gaten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Mattie112 schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:21:
Even nog een kleine toevoeging. Het lijkt er wel op dat het opnieuw koppelen van de joycon geholpen heeft hier. Niet 100% maar wel heel veel beter. Kan toeval zijn maar rechter joycon viel het wel uit ivm lage batterij terwijl de linker nog half vol was volgens de status.... Ik hou het maar weer in de gaten :-)
Ik heb na de updates die met de 6.0 firmware update kwamen nog geen problemen gehad. Daarentegen wel meer handheld gespeeld. Ik kijken het nog een weekje aan en anders probeer ik ook een reconnect van de joy-cons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:01

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Smite binnenkort naar Switch? Ik hoop het, erg veel fun gehad met die game op de PS4.
Kom maar op met Arena of Valor en Smite dus!

http://smitedatamining.co...oming-to-nintendo-switch/

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:16
Bij Wehkamp is FIFA 19 als dag aanbieding €48. Twijfel om het te kopen..
Hoe was het met FIFA 18, ging de prijs na een paar weken meteen omlaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:27
@Phentaq Volgens mij kun je dat hier zien:
pricewatch: FIFA 18, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:16
Thanks dit geeft wel een goed idee hoe het met FIFA 19 ongeveer zal gaan. Ik denk dat ik het nu koop en eventueel annuleer als er tot de release betere aanbiedingen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008

Megalodon86

Enzyme X

Het hangt er natuurlijk vanaf hoe graag/snel je het wilt spelen, maar kijkend naar de FIFA18 lijn, hoop ik toch op een december-aanbieding van rond de 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
GameXplain heeft een vergelijking tussen handheld en docked gemaakt voor Dark Souls. Ziet er vrij gelijkwaardig uit:

Digital Foundry kennende zullen ook zij nog wel met een analyse van de Switch versie op de proppen komen rond launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Ik heb gisteravond Dark Souls zitten testen tijdens de network test, maar dit is denk ik toch geen game voor mij. Ik heb een aantal filmpjes en tutorials bekeken als voorbereiding, maar vond het erg traag spelen, ging een paar keer dood door de vreemde controls en de gameplay voelde erg begin 2000's aan.

Aangezien ik op zich wel een action-RPG fan ben, hoe verhoudt Skyrim zich tot Dark Souls?

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
dxta schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:41:
Ik heb gisteravond Dark Souls zitten testen tijdens de network test, maar dit is denk ik toch geen game voor mij. Ik heb een aantal filmpjes en tutorials bekeken als voorbereiding, maar vond het erg traag spelen, ging een paar keer dood door de vreemde controls en de gameplay voelde erg begin 2000's aan.

Aangezien ik op zich wel een action-RPG fan ben, hoe verhoudt Skyrim zich tot Dark Souls?
Ongeveer als Super Mario tot Gran Turismo.

Totáál niet vergelijkbaar. Dark Souls is een 3rd person avontuur die bekend staat om enorme moeilijkheidsgraad. Skyrim is een high fantasy RPG met honderden quests en karakters en verhaallijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:36
Ik ben momenteel bezig met de Torna uitbreiding van Xenoblade 2, en ik krijg nu zin om als ik klaar ben weer aan het hoofdspel te beginnen. De new game plus vond ik niet echt leuk, want het was geen uitdaging om met level 95 te spelen tegen monsters van level 10 niet echt uitdagend vond. Ik wil dus gewoon weer helemaal opnieuw beginnen. Maar weten jullie of ik dan alle items van de DLC weer opnieuw kan claimen? Of ben ik dat dan kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

JackAvery schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:02:
In het Dragon Quest panel van gisteren is ook een hoop Dragon Quest Builders 2 live footage (Switch versie) getoond. Ik heb de timestamp van de video bij het begin van de footage gezet, maar ervoor tonen ze o.a. nog wat art, een aantal screenshots van features en een CGI trailer.
Damn, deel 1 staat nog altijd op mijn wishlist. Heb nog wel een paar rpg's af te werken, en er staan al een hoop nieuwe in de pijplijn.
<knip> Nee sorry, daar hebben we alleen V&A voor, want anders krijgen we hier discussies over prijzen e.d. en we houden de topics graag ontopic :)

[ Voor 17% gewijzigd door Grotman op 24-09-2018 21:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Laatst online: 08:54
boe2 schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:17:
[...]

Damn, deel 1 staat nog altijd op mijn wishlist. Heb nog wel een paar rpg's af te werken, en er staan al een hoop nieuwe in de pijplijn.

<knip>
Zag je prijzen was wel geinteresseerd in xb2, maar vond hem iets te duur :).

[ Voor 19% gewijzigd door Grotman op 24-09-2018 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 15:20
JackAvery schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:16:
[...]

Ja, ik heb daar ergens een onduidelijkheid geschreven :D

Account = Nintendo account
Gebruiker = profiel op je console

Je Nintendo account doe je aankopen mee en is hetgene waar online toegang aan gekoppeld wordt. Na de 6.0 update wordt het onmogelijk om een account van een specifieke gebruiker los te koppelen. Dus zorg je er best voor dat de account waarvoor je online toegang wilt, aan de juiste gebruiker gekoppeld is.
Kun je ook meerdere gebruikers aan hetzelfde nintendo account koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Tijs_a schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 03:49:
[...]

Kun je ook meerdere gebruikers aan hetzelfde nintendo account koppelen?
Op een enkele Switch? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
References to Virtual Console found in eShop JSON data 🤔

Edit: Mogelijk filters voor de oudere platformen, niet de Switch.

[ Voor 16% gewijzigd door RayNbow op 25-09-2018 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
NVM, zelf gevonden.

[ Voor 90% gewijzigd door outlandos op 25-09-2018 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:15
Na het kopen van de pro controller begin ik onbewust steeds meer op mijn switch te spelen. Voornamelijk Mario Kart en Zelda spelen voor mijn gevoel een stuk fijner.
Gisteren ook een pre order geplaatst voor Mario Party. Erg benieuwd naar die game, zeker omdat ik deze vroeger helemaal kapot gespeeld hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008

Megalodon86

Enzyme X

Ik heb de Switch min of meer gekocht voor Super Mario Party en Pokemon Let's Go. Uiteraard ga ik div. andere games ook proberen.

Mijn vraag aan jullie; wie heeft er ervaring met de Magic-NS usb dongle voor het gebruik van Wii U Pro controllers? Daar heb ik er nl nog 2 van liggen, en die hebben dezelfde knoppen als de Switch Pro Controller.

(ik las al veel goede dingen, maar vaak van mensen die hem nét hebben, of met andere controllers, hoe is het na lange tijd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Bolko schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:07:
Na het kopen van de pro controller begin ik onbewust steeds meer op mijn switch te spelen. Voornamelijk Mario Kart en Zelda spelen voor mijn gevoel een stuk fijner.
Gisteren ook een pre order geplaatst voor Mario Party. Erg benieuwd naar die game, zeker omdat ik deze vroeger helemaal kapot gespeeld hebt
Je weet toch wel dat Mario Party juist niet met een pro controller gespeeld kan worden? Die kan enkel gespeel worden met een losse Joy-Con.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:15
Remmetje schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:15:
[...]

Je weet toch wel dat Mario Party juist niet met een pro controller gespeeld kan worden? Die kan enkel gespeel worden met een losse Joy-Con.
Yes dat weet ik. Zeg ook nergens dat ik Mario Party met de pro controller ga spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Laatst online: 14:36
RayNbow schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:16:
References to Virtual Console found in eShop JSON data 🤔

Edit: Mogelijk filters voor de oudere platformen, niet de Switch.
Zou gaaf zijn! Alleen als dit op korte termijn op de planning zou staan dan hadden ze dat toch wel gemeld in de direct..?
Pagina: 1 ... 67 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.