Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ja heb hem aangesloten met USB. Volgens de handleiding zou dan 1 ledje moeten gaan branden wanneer hij gekoppeld is. Alleen dit lukt dus niet. Ook al de reset knop geprobeerd die op de controller zit. Maar dit hielp ook niet. Ook de Switch al een keer helemaal opnieuw laten opstarten...maar geen resultaat.
[ Voor 9% gewijzigd door Stofkapje op 10-09-2018 10:30 ]
Verwijderd
Hang hem gewoon aan de stroom (met een stekker), weet je zeker dat 'ie op laadt.Stofkapje schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:20:
[...]
Ik heb inmiddels ook een kloon pro controller binnen gekregen. Ondanks dat ik de handleiding heb gevolgd lukt mij niet om deze te koppelen met mijn Switch. Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen?
Vervolgens: switch aan, via andere controller ff naar 'volgorde wijzigen' gaan, dan connecten met je clone controller, en dan L+R indrukken. Zou die het moeten doen.
Zo swap ik altijd van die klik dingen naar m'n pro controller. Als het niet werkt: geen idee, heb dat ding niet, maar dit zou redelijk fool proof moeten zijn. Als hij alleen bekabeld werkt: idem bovenstaande, alleen dan de kabel in je switch stoppen ipv in het stopcontact
http://www.nintendo.nl/Ni...cificaties-1176277.html#2Sagat schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:45:
[...]
Ik heb even wat gegoogled (heh had wsl ook in de OP kunnen kijken) en de 'interne' poort is usb3 de exterenn zijn 2, dus wsl zou ik betere resultaten moeten halen met de interne poort. Ik had mijn pro charging cable op de interne poort zitten omdat dit er netter uitzag, maar ga ze dan omdraaien.
Maakt op dit moment nog weinig uit. Geen idee waarom ze deze keuze hebben gemaakt of waarom het zo lang duurt voordat deze update komt.USB-poorten: twee USB 2.0-poorten aan de zijkant, één aan de achterkant.*
*Ondersteunt USB 2.0 vanaf de release, maar door middel van een update willen we in de toekomst ook USB 3.0 ondersteunen.
Dus hij laad niet op wanneer ik de controller aansluit via de usb poort aan de zijkant? Volgens de post van Yukidaruma zijn alle poorten usb2. Ik ga in ieder geval de suggestie van possimpible volgen om de controller aan een stekker te hangen om zeker te weten dat hij oplaadt.DukeBox schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:30:
@Stofkapje Ik zou hem dan eerst een tijdje aan de lader hangen (houd er rekening mee dat hij alleen via de usb3 poort van je dock oplaad).
Als je een pro controller bedraad wil gebruiken moet je een instelling veranderen.
Ga naar System Settings --> Controllers and Sensors --> Pro Controller Wired Communication. Die moet je op On zetten (staad standaard op Off).
Waarom je dit zo moet instellen is mij absoluut een raadsel, maarja.
Thnx voor de suggestie. Maar die optie had ik ook al gevonden en aangezet. Dus dat was het helaas ook niet.maxxie85 schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:50:
@Stofkapje
Als je een pro controller bedraad wil gebruiken moet je een instelling veranderen.
Ga naar System Settings --> Controllers and Sensors --> Pro Controller Wired Communication. Die moet je op On zetten (staad standaard op Off).
Hoe zou je ooit kunnen savescummen met Splatoon? Je kan toch nergens kiezen welke savegame je wilt gebruiken? Als Nintendo het gewoon zo maakt dat je Splatoon savegame met de cloud gesynct en verder gewoon blijft werken zoals nu dan is dat toch geen probleem?RayNbow schreef op zondag 9 september 2018 @ 18:49:
[...]
Momenteel is het zo dat Splatoon 2 uit zichzelf al (delen van) savedata uploadt naar een server van Nintendo (zonder deze informatie zou de Splatoon app niet kunnen werken). Het probleem is dat Splatoon 2 dit alleen verstuurt en nooit ophaalt. Alles wordt uit de lokale savedata gehaald. Zou je nu bijv. je Switch formatteren en daarna Splatoon 2 starten, dan begin je dus met een schone lei.
Gezien cloudsaves het mogelijk maken om te savescummen zijn cloudsaves uitgezet voor Splatoon 2 (opt-out). Om de voortgang in Splatoon niet te kunnen verliezen moet Nintendo Splatoon 2 zodanig aanpassen dat de gehele savefile (of op z'n minst het gedeelte belangrijk voor multiplayer) continu gesynchroniseerd wordt. Dit zou trouwens ook betekenen dat je ten alle tijden online moet zijn met je Switch wanneer je dus je equipment aanpast of dingen koopt.
Of kan je met een gehackte switch je savegames ergens op saven en die weer terug zetten?
Hail to the king baby!
Gewoon je hele save overschrijven? Waarom zou je meerdere saves nodig hebben?urk_forever schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:13:
[...]
Hoe zou je ooit kunnen savescummen met Splatoon? Je kan toch nergens kiezen welke savegame je wilt gebruiken?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik weet niet waarom dat bij @DukeBox niet werkt, maar bij mij werkt dat goed, ook als de switch in stand-by staat. Echter gebruik ik meestal mijn powerbank om hem op te laden, dan kan ik doorspelen.Stofkapje schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:42:
Dus hij laad niet op wanneer ik de controller aansluit via de usb poort aan de zijkant?
De backups en dan volledige backups was voor mij één van de hoofdredenen. Daarnaast spelen we wel wat online, maar goed.
Ja maar hoe dan? Je kan nu toch ook niet bij je savegames komen op de switch? Als ze die alleen naar de cloud (een server ergens bij Nintendo) syncen kan je er toch nog steeds niks mee?CyBeR schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:16:
[...]
Gewoon je hele save overschrijven? Waarom zou je meerdere saves nodig hebben?
Hail to the king baby!
Bij de nieuwe cloudsavedienst kun je dat in theorie wel doen (behalve dat cloudsaves zijn uitgeschakeld voor Splatoon 2). Stel dat je in Splatoon 2 je in rang omlaag gaat. Als je nu ervoor zorgt dat je op dat moment je Switch offline haalt en uitzet, dan zou je je Switch vervolgens kunnen formatteren en daarna je laatste cloudsave (waarin je dus nog geen rang verloren hebt) terug kunnen zetten.urk_forever schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:23:
[...]
Ja maar hoe dan? Je kan nu toch ook niet bij je savegames komen op de switch? Als ze die alleen naar de cloud (een server ergens bij Nintendo) syncen kan je er toch nog steeds niks mee?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Het betreft zoals ik het begrijp een backup-dienst, dus niet een sync-dienst zozeer. In ieder geval, je zou die dienst zodanig kunnen gebruiken dat een eventuele negatieve ontwikkeling in je save (rank down, items getrade, punten uitgegeven zonder gewenst resultaat, etc.) ongedaan gemaakt wordt.urk_forever schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:23:
[...]
Ja maar hoe dan? Je kan nu toch ook niet bij je savegames komen op de switch? Als ze die alleen naar de cloud (een server ergens bij Nintendo) syncen kan je er toch nog steeds niks mee?
Om daar Splatoon voor uit te sluiten is imo nogal onzin (aangezien item trading niet kan wat imo het belangrijkste is) maar goed, dat is de gedachte.
Mijn pro controller gaat niet oranje branden op de usb aansluitingen op de zijkant, alleen de interne. Maar uit de handleiding van nintendo begrijp ik dat alle aansluitingen zouden moeten werken.hcQd schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:19:
Ik weet niet waarom dat bij @DukeBox niet werkt, maar bij mij werkt dat goed, ook als de switch in stand-by staat. Echter gebruik ik meestal mijn powerbank om hem op te laden, dan kan ik doorspelen.
Misschien moet ik iets meer geduld hebben voordat hij oranje wordt.
Uiteraard erg limited en dat is natuurlijk de versie die mijn vrouw zou willen hebben. Zucht.
als iemand hem ziet staan als bestelbaar, let me know!
[ Voor 24% gewijzigd door Arunia op 10-09-2018 16:10 ]
Dat heeft te maken met dat het feit dat via USB er geen NFC-support is (voor o.a. de Amiibo). En de reden daarvoor heeft met security te maken. USB is namelijk relatief minder beveiligd dan Bluetooth en Nintendo wilt liever niet dat jij er een laptop tussen hangt zodat je makkelijk allerlei Amiibo specifieke content kan unlocken.maxxie85 schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:50:
@Stofkapje
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Dan vind ik het nog steeds gek dat ik dat moet instellen, dat kunnen ze toch ook gewoon detecteren als de pro controller via USB wordt aangesloten.DevWouter schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:20:
[...]
Dat heeft te maken met dat het feit dat via USB er geen NFC-support is (voor o.a. de Amiibo). En de reden daarvoor heeft met security te maken. USB is namelijk relatief minder beveiligd dan Bluetooth en Nintendo wilt liever niet dat jij er een laptop tussen hangt zodat je makkelijk allerlei Amiibo specifieke content kan unlocken.
Daarnaast is zo ver ik weet de beveiliging van de Amiibo sws gefaald. Je kan via het internet NFC pads bestellen met dezefde chip als de Amiibo's en daar de juiste Key's opzetten.
Ik heb toevallig sinds vandaag de Ugreen USB3 adapter binnen. Ik heb een 200/20 verbinding en haal zo'n ~80-85 down en 20 up. De Ugreen adapter is op de Usb3 poort aangesloten van de dock. Met dezelfde ethernet kabel haal ik met een notebook daadwerkelijk 200/20.
In ieder geval beter dan via Wi-fi, had soms wat last van lag (latency) in Paladins en hoop dat dit het verhelpt.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
http://www.insidegamer.nl...PI_COOKIE_REDIRECTED=True
beetje laattimetje100 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:13:
Civilization 6 is aangekondigt voor de nintendo switch!
http://www.insidegamer.nl...PI_COOKIE_REDIRECTED=True
nieuws: Civilization VI komt naar de Nintendo Switch
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Gisteren nog een keer geprobeerd. Controller gereset en daarna werkte hij opeensStofkapje schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:42:
[...]
Dus hij laad niet op wanneer ik de controller aansluit via de usb poort aan de zijkant? Volgens de post van Yukidaruma zijn alle poorten usb2. Ik ga in ieder geval de suggestie van possimpible volgen om de controller aan een stekker te hangen om zeker te weten dat hij oplaadt.

Geen idee waarom maar eind goed al goed
https://www.budgetgaming....896s+go+eevee+bundel.htmlArunia schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:42:
Net is de Let's go Nintendo Switch aangekondigd. Spel pre installed en met de pokeball erbij.
Uiteraard erg limited en dat is natuurlijk de versie die mijn vrouw zou willen hebben. Zucht.
[video]
als iemand hem ziet staan als bestelbaar, let me know!
Is te pre-orderen bij bol.com dus
Oops, zegt ze: "Is de pika editie er niet?". Yup, die is er wel. Kan alleen nu niet achteraf betalen. Dus moet op de annulering wachten.

Gelukt middels CC. Kreeg mijn Bol cred niet terug voor achteraf betalen. Dus dan maar met CC.
[ Voor 52% gewijzigd door Arunia op 11-09-2018 10:24 ]
Cheers, ik heb op zich nog geen plannen om games online te spelen met de switch, maar hou ervan om voorbereid te zijnTiwazz schreef op maandag 10 september 2018 @ 22:59:
@Sagat
Ik heb toevallig sinds vandaag de Ugreen USB3 adapter binnen. Ik heb een 200/20 verbinding en haal zo'n ~80-85 down en 20 up. De Ugreen adapter is op de Usb3 poort aangesloten van de dock. Met dezelfde ethernet kabel haal ik met een notebook daadwerkelijk 200/20.
In ieder geval beter dan via Wi-fi, had soms wat last van lag (latency) in Paladins en hoop dat dit het verhelpt.
Ook merkte ik dat ik minder lang hoefde te wachten bij downloaden demo's, altijd mooi meegenomen.
Overigens (lees even terug voor meer info) is het zo dat alle usb poorten nog usb 2 zijn. De poort achter het klepje zou worden geupdate naar usb 3.0 support, maar dit is tot op heden nog niet gedaan door ninty.
10 second ninja DONE
Kan jij mij vertellen of er verschil zit tussen de versies voor Playstation, PC of Switch?Twhomp schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:43:
En de Godmaster update is vandaag net uit voor Hollow Knight
* Twhomp heeft net gekeken: 50 uur al in Hollow Knight zitten
Ik lees bij de PS4 versie over de Voidheart editie en bij Hollow Knight zelf noemen ze de Godmaster update die jij ook zegt. Zijn ze nu gewoon overal gelijk, of is het spel overal een beetje anders?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik merk dat ik tegenwoordig veel vaker afhaak bij een spel (vaak voor ik uitgespeeld heb). Misschien heeft het deels te maken dat ik nu veel minder vrije tijd heb en daarom geen tijd wil verliezen met een spel waar ik merk dat ik enkel verder zit te spelen om het uit te spelen.
Heb er nu 70 uur in Xenoblade zitten (Chapter 6) en in tegenstelling tot veel andere games, stijgt mijn interesse zelfs hoe meer ik speel. Het verhaal blijft interessant en ik vind het super de verschillende blades uit te proberen.
Jullie weten dit uiteraard allemaal al, maar wou het toch even ergens kwijt
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn alle DLCs gratis en update het spel telkens naar de huidige versie, dus wat dat betreft moeten alle platformen hetzelfde zijn.Jorgen schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:18:
[...]
of is het spel overal een beetje anders?
Er is iig geen speciale Switch content.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Ik zit er zelf ook naar te kijken, vooral nu ze de DLC aan het droppen zijn. Wat me wel mateloos ergert is dat gespam van die characters elke keer. Ik zit video's te kijken waar 4 lui door elkaar de moves lopen te schreeuwen, en de voice acting is niet fantastisch. Kan dat uit? Wat mij betreft denk ik wel een dealbreaker.Emphast schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:16:
Even een comment om te vermelden Xenoblade 2 een vet, fantastisch spel is.![]()
Ik merk dat ik tegenwoordig veel vaker afhaak bij een spel (vaak voor ik uitgespeeld heb). Misschien heeft het deels te maken dat ik nu veel minder vrije tijd heb en daarom geen tijd wil verliezen met een spel waar ik merk dat ik enkel verder zit te spelen om het uit te spelen.
Heb er nu 70 uur in Xenoblade zitten (Chapter 6) en in tegenstelling tot veel andere games, stijgt mijn interesse zelfs hoe meer ik speel. Het verhaal blijft interessant en ik vind het super de verschillende blades uit te proberen.
Jullie weten dit uiteraard allemaal al, maar wou het toch even ergens kwijt
Dit is inderdaad soms vervelend. Heb het net even opgezocht en je kan dit oplossen door de "Game Voices" slider aan te passenVerwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:34:
[...]
Ik zit er zelf ook naar te kijken, vooral nu ze de DLC aan het droppen zijn. Wat me wel mateloos ergert is dat gespam van die characters elke keer. Ik zit video's te kijken waar 4 lui door elkaar de moves lopen te schreeuwen, en de voice acting is niet fantastisch. Kan dat uit? Wat mij betreft denk ik wel een dealbreaker.
Voice acting valt voor mij echt nog wel mee (dat Welsh is wel even wennen, maar wel iets anders). De Japanse voice acting heb ik nog niet geprobeerd. Dit kan door een DLC te downloaden normaal.
Ik heb de hele game in het Japans gespeeld (de voices dan). Ja het is wat chaotisch maar op zich niet wezenlijk anders dan andere JRPGs die ik gespeeld heb afgelopen jaren.Emphast schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:57:
[...]
Dit is inderdaad soms vervelend. Heb het net even opgezocht en je kan dit oplossen door de "Game Voices" slider aan te passen
Voice acting valt voor mij echt nog wel mee (dat Welsh is wel even wennen, maar wel iets anders). De Japanse voice acting heb ik nog niet geprobeerd. Dit kan door een DLC te downloaden normaal.
Wel een super vette game inderdaad!
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Ik ben 200 uur bezig geweest tot de laatste boss, hierna is ook nog super veel te doen. Spel is het dubbel en dwars waard. Ik ga volgende maand eerst maar eens de uitbreidingen kopen :-)DigitalExcorcist schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:33:
[...]
Ik heb de hele game in het Japans gespeeld (de voices dan). Ja het is wat chaotisch maar op zich niet wezenlijk anders dan andere JRPGs die ik gespeeld heb afgelopen jaren.
Wel een super vette game inderdaad!
19 september begint dus switch online, en 14 september de direct (zal wel weer 12 uur snachts zijn)
[ Voor 23% gewijzigd door Magic op 12-09-2018 16:12 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Dank! Dan is het dus een kwestie van kijken, waarop ik hem het liefste wil spelen.Twhomp schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:17:
[...]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn alle DLCs gratis en update het spel telkens naar de huidige versie, dus wat dat betreft moeten alle platformen hetzelfde zijn.
Er is iig geen speciale Switch content.
Andere vraag: waar vind ik in vredesnaam mijn wensenlijstje in de eshop? Ik las op Nintendolife.com dat ik het via mijn accountknop moest doen, maar dan kom ik enkel bij allerlei instellingen terecht. Hoe dan?
Bovenin in de eShop op je icon "klikken"Jorgen schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:19:
[...]
Dank! Dan is het dus een kwestie van kijken, waarop ik hem het liefste wil spelen.
Andere vraag: waar vind ik in vredesnaam mijn wensenlijstje in de eshop? Ik las op Nintendolife.com dat ik het via mijn accountknop moest doen, maar dan kom ik enkel bij allerlei instellingen terecht. Hoe dan?
Dan kom je in je profile page. Dan zie je aan de linkerkant Wensenlijstje.
Ow sorry, ging er vanuit dat je op je switch keekJorgen schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:42:
Ik zie het niet. In elk geval niet op mijn pc via de website....?
Kan het eerlijk gezegd op de website ook zo 1-2-3 niet vinden
Ik mag 3* schuiven; mezelf en 2 kinderen met een eigen Nintendo accountSimyager schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:33:
Zijn er eigenlijk hier groepjes gemaakt voor Switch Online familie gebeuren of zegt iedereen ik ga gewoon €20 per jaar betalen en hoef ik niet moeilijk te doen?

Je kunt tot 8 mensen/accounts/switches een familie account maken. Dus als jij 3 switches thuis hebt dan is familie account natuurlijk het goedkoopst. Of kun je alleen maar met 1 account online op 1 switch? Ik heb nog 2 accounts die niet gelinkt zijn aan Nintendo, kan je dan nog wel online spelen met die account?remcheese schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:42:
[...]
Ik mag 3* schuiven; mezelf en 2 kinderen met een eigen Nintendo accountcentjes
Raar hè? Ik zal straks op de Switch nog even kijken.Hazzz-E schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:16:
[...]
Ow sorry, ging er vanuit dat je op je switch keek
Kan het eerlijk gezegd op de website ook zo 1-2-3 niet vinden
Ja, inderdaad. Ik kan met 1 family account ons 3en laten gamen zie ikSimyager schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:45:
[...]
Je kunt tot 8 mensen/accounts/switches een familie account maken. Dus als jij 3 switches thuis hebt dan is familie account natuurlijk het goedkoopst. Of kun je alleen maar met 1 account online op 1 switch? Ik heb nog 2 accounts die niet gelinkt zijn aan Nintendo, kan je dan nog wel online spelen met die account?
Nee je moet per account betalen (of dus een family plan hebben voor 8 accounts in 1x). Hoeveel switches je hebt is niet relevant.Simyager schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:45:
[...]
Je kunt tot 8 mensen/accounts/switches een familie account maken. Dus als jij 3 switches thuis hebt dan is familie account natuurlijk het goedkoopst. Of kun je alleen maar met 1 account online op 1 switch? Ik heb nog 2 accounts die niet gelinkt zijn aan Nintendo, kan je dan nog wel online spelen met die account?
Zoals op de PS4, of dat weer niet?
Zoals we nu weten niet,Sloebie schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:36:
Betekent dat family account nou ook dat andere mensen in mijn huishouden digitale games kunnen delen?
Zoals op de PS4, of dat weer niet?
Maar misschien moeten we even wachten met al die Nintendo Switch Online vragen wachten aangezien Nintendo het er vrijdagnacht over gaat hebben.
Hello,
On 9/18, your Nintendo Switch will be receiving a system update, version 6.0.0. Afterwards, it will no longer be possible to unlink your Nintendo Account from your Nintendo Switch user profile. Prior to this change, you should verify that your Nintendo Account or your child’s Nintendo Account is linked to the correct user profile.
For example, please confirm that the parent’s or legal guardian’s Nintendo Switch user profile is linked to the parent’s or guardian’s Nintendo Account, and that the child’s Nintendo Switch user profile is linked to his or her child account.
By ensuring that your Nintendo Account is linked to the correct user profile, you will be able to appropriately manage your save data, Nintendo Switch Online membership, and Nintendo eShop content.
Dit in verband met eventuele aanschaf van een Switch (voor de vrouw, pokemon Go liefhebster) en kinderen. En dat papa er vervolgens elke dag mee speelt ondervinden ze dan vanzelf wel
Ik verwacht door deze special edition.JMaster schreef op donderdag 13 september 2018 @ 07:50:
@Arunia Is er een speciale aanbieding die in november komt? Aangezien je november aanhaalt als reden tot aansachaf? Of is de reden niet genoemd (verjaardag oid) waardoor ze de aanschaf uitsteld.
Dit in verband met eventuele aanschaf van een Switch (voor de vrouw, pokemon Go liefhebster) en kinderen. En dat papa er vervolgens elke dag mee speelt ondervinden ze dan vanzelf wel
Mijn vrouw wilde pas aan de switch (ze is overigens erg fan van Splatoon) bij een speciale versie en dat was dan deze.
Enige "nadeel" is dan het preinstalled ipv een losse cart. Maar goed. Het is dan maar hoe je het ziet.
[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 13-09-2018 07:59 ]
Dan krijg ik dus voor 37 euro: Pokemon stickers en een bal... hmmm
De bal is los ook al 50 euro, ik zeg doen :-)JMaster schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:00:
@Nivali Oeh, daar kan ik veel credits mee verdienen bij de vrouw (en dochter!). Maar wel stevig aan de prijs helaas, ik moet nog even nadenken of ik het waard vind. Los is de set: Switch 310 + PokemonGo game 52 = 362...
Dan krijg ik dus voor 37 euro: Pokemon stickers en een bal... hmmm
De Pokeball Plus kun je gebruiken controller voor Pokemon Let's Go. Je kunt de Pokémon vangen door motion controls en kunt via rumble voelen of je 'm gevangen hebt.JMaster schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:22:
@Jelmer93 Maar wat kan de bal precies? Een knop indrukken? Gooien lijkt me niet de bedoeling
Je kunt deze Pokeball Plus ook gebruiken in Pokémon GO voor je smartphone. Hiermee kun je Pokémon vangen en aan Pokestops draaien.
Verder komt de bal met de Mythische Pokemon Mew en kun je als het ware een Pokémon in de pokeball stoppen en deze meenemen. Je kan dan interacties doen met de pokeball. Je kan je pokémon dan horen/voelen.
Meer informatie hier: https://pokeballplus.nintendo.com
Maar volgens mij heb ik alles al hier gezegd.
Ik zou hem aan je dochter geven en hem zo hard mogelijk naar je nieuwe Oled laten gooienJMaster schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:22:
@Jelmer93 Maar wat kan de bal precies? Een knop indrukken? Gooien lijkt me niet de bedoeling
Even zonder dollen, die bal kun je als controller gebruiken in het spel. Maar kan ook gebruikt worden voor Pokemon GO. Geen idee of je vrouw of dochter dit speelt. Als het goed is zit er wel een koordje bij om te voorkomen dat hij naar je tv vliegt.
Zie deze pagina van Nintendo:
https://www.nintendo.nl/N...ke-Ball-Plus-1383723.html
[ Voor 9% gewijzigd door Jelmer93 op 13-09-2018 08:34 ]
Net als de Mewto die erin gepropt kan worden, het is niets meer en niets minder dan een hebbedingetje, voor de 1 niets waard, een ander had er gerust 2 keer zoveel voor betaald. Ieder zijn eigen eigen keus (gelukkig).
Nu nog aan de vrouw vragen wat ze wil, de switch en de game moeten er komen. Maar de bal is denk ik geen noodzaak, gezien ze zelf al een GO Plus heeft.
Behalve het hier reeds vermeldde Splatoon 2 zal je ook Pokemon Let's Go en Dark Souls niet kunnen saven in de cloud.

Volgens mij wordt het in dat geval gezien als een 'update', en die kun je gewoon altijd downloaden. Is natuurlijk een ander verhaal als je bijvoorbeeld een bundel koopt waarbij 1 spel digitaal en de andere fysiek is (zoals Bayonetta 1+2). Dan krijg je een code die je maar 1 keer kan gebruikenEmphast schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:10:
Kan je een Switch game 2dehands kopen als de game met zo'n label komt dat je een groot deel van het spel moet downloaden (bv. Wolfenstein 2). (Misschien moet je het spel eerst registreren op jouw account?)
https://twitter.com/Ninte.../1040261323601453056?s=19
Kan niet wachten om nu ook in de trein eindeloos lang monsters te slachtenplantenbakkie schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:35:
Diablo 3 komt dus 2 November uit in de US, waarschijnlijk ook wel hier lijkt me.
https://twitter.com/Ninte.../1040261323601453056?s=19

Als dit niet legaal is of hier niet thuishoort op voorhand mijn excuses maar het lijkt me toch het bespreken waard. Staat ook nergens duidelijk dat het niet kan cf reddit thread
Ik heb namelijk onvoldoende kennissen met een switch om met 8 man een abbo te nemen
SW-0056-0705-6423 Splatoon2
Zou echt gaaf zijn als ik mijn bestaande battle.net account kan gebruikenKaasje123 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:02:
[...]
Kan niet wachten om nu ook in de trein eindeloos lang monsters te slachten
Onwijs veel zin in! Kan ik Diablo 3 eindelijk in volle glorie ervaren (DLC/expansion-wise).Kaasje123 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:02:
[...]
Kan niet wachten om nu ook in de trein eindeloos lang monsters te slachten
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ook wel zin in op me switch, maar heb al een double dip met ps4 en pc. Moet wel heel goedkoop worden wil ik hem een 3e keer kopen.psychoclown schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:04:
[...]
Onwijs veel zin in! Kan ik Diablo 3 eindelijk in volle glorie ervaren (DLC/expansion-wise).
Inderdaad hier is het straks allemaal live te volgen:NintendoSmasher schreef op donderdag 13 september 2018 @ 22:31:
Niet vergeten, op middernacht begint de Nintendo Direct.
[YouTube: Nintendo Direct 9.13.2018]
[ Voor 7% gewijzigd door Simyager op 13-09-2018 22:42 ]
https://www.twitch.tv/nintendobelgie
Zeker omdat het meestal 20 a 30 seconden voor op YouTube is
K.W.
Die indruk heb ik nog niet gekregen als ik kijk naar alles wat is aangekondigd, maar hoop het wel.GovertNL schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:07:
Ben benieuwd of we nog iets nieuws gaan zien tijdens deze Direct.
[ Voor 70% gewijzigd door Stefan22 op 14-09-2018 00:10 ]
Werkt hier gelukkig prima. Kijk via YouTube.Stefan22 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:09:
Geluid is hier niet zo goed, meer mensen met slecht geluid?
Ik kijk via Twitch, eerst YouTube. Bij beide geen stemmen zoals anders wel. (Beide talen niet).GovertNL schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:10:
[...]
Werkt hier gelukkig prima. Kijk via YouTube.
https://www.reddit.com/live/11m2jy0q5z994/
Ook handig om de Direct mee terug te lezen

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Zeker met een goede d-pad.
Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van games opnieuw kopen voor andere platforms... Maar Cities kan zomaar eens een uitzondering worden. En vandaag al beschikbaar!Stefan22 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:22:
Cities Skylines voor Nintendo Switch is wel mooi
—
Catan! Yes!
[ Voor 8% gewijzigd door Turfschipper op 14-09-2018 00:26 ]
Ik moest eventjes gillen hoor. Die zag ik niet aan komen!Stefan22 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:22:
Cities Skylines voor Nintendo Switch is wel mooi
Pokemon Let's Go en Mario Party zijn ook echt awesome. Wanneer heeft de Media Markt weer een 3=2 aanbieding op games?
Ik heb hem zelf nog nooit gespeeld, maar het kan zo zijn dat ik hem op de Switch koop. Inderdaad mooi dat het spel vandaag al beschikbaar is.beste-spellen schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:23:
[...]
Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van games opnieuw kopen voor andere platforms... Maar Cities kan zomaar eens een uitzondering worden. En vandaag al beschikbaar!
Ja die actie mag van mij ook komen haha. Pokemon Let's Go, Starlink, Cities Skylines, Lego DC Villains en Sonic lijken mij allemaal wel mooi. En Luigi's Mansion 3 ook natuurlijk volgend jaar.msnguy schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:27:
[...]
Ik moest eventjes gillen hoor. Die zag ik niet aan komen!
Pokemon Let's Go en Mario Party zijn ook echt awesome. Wanneer heeft de Media Markt weer een 3=2 aanbieding op games?
Luigi's Mansion 3
Animal Crossing
Dat zijn al twee games in 2019 die zeker weten aangeschaft gaan worden. Nu tijdens de E3 volgend jaar nog even Metroid Prime en Pokémon showen aan het grote publiek. Dan vliegt die gekke Switch weer als warme broodjes over de toonbank. Voor mij graag dan nog even een Wave Race aankondigen.
Betere Direct dan die tijdens de afgelopen E3. Tenminste das mijn mening.
[ Voor 52% gewijzigd door GovertNL op 14-09-2018 00:44 ]
Ik dacht echt zo van ooh *&#@ die is hard tegenover Animal Crossings fans haha en Dan toch wel een Animal Crossings aankondigen. Good Guy Nintendo.
Cities Skylines zie ik wel zitten, al hou ik m'n hart vast voor de performance voor een grote stad..
Yes Animal Crossing! En nog een aantal andere vooral al bekende) dingen.
Kan niet wachten om Torna te downloaden!
Oh by the way, ik zag dat er al een Tweakers guild voor AoV was, haha.
Edit:
Één van de dingen uit de Japanse direct (ook wat indies).
[ Voor 21% gewijzigd door Sméagol op 14-09-2018 01:23 ]
Make lovecraft not warcraft.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit topic is gesloten.