[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.208 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:04
Dat is middernacht onze tijd en 7 uur 's ochtends Japanse tijd. Gekke timing... maar nieuwsgierig :)
KoensSocialL schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:12:
Iemand met veel fantasie over de Nintendo Direct! 7(8)7

[afbeelding]
[afbeelding]
Nou op basis van het tijdstip en de lengte is deze fanfic dit gerucht al gedebunked ;)

[ Voor 71% gewijzigd door JackAvery op 05-09-2018 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:21
Ik heb sinds gister ook een Switch (overgenomen van een tweaker), email adres van het account is naar mijn adres veranderd dus ik heb de volgende games:

- Super Mario Odyssey
- Enter the Gungeon
- Death Road to Canada
- Overcooked: Special Edition
- Gonner

Als het goed is ligt Mario Kart inmiddels in de brievenbus. Mooi vanavond even de Switch een factory reset geven (was al een flink eind in Super Mario haha) en dan lekker uitproberen! Benieuwd hoe het bevalt. Ooit de Wii gehad en verder nooit consoles gespeeld...

edit:
Wat ik nog wilde vragen: zijn er nog voordelen aan het kopen van games in de Nintendo shop? Goed je hoeft de deur niet uit en er niet op te wachten maar het is gelocked aan je account dus je kan je game niet doorverkopen right? En als je een fysieke game hebt kan dat wel correct?

[ Voor 21% gewijzigd door Mattie112 op 05-09-2018 16:34 ]

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Mattie112 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:20:
edit:
Wat ik nog wilde vragen: zijn er nog voordelen aan het kopen van games in de Nintendo shop? Goed je hoeft de deur niet uit en er niet op te wachten maar het is gelocked aan je account dus je kan je game niet doorverkopen right? En als je een fysieke game hebt kan dat wel correct?
Het voordeel is hetzelfde als elke digitale aankoop: je hebt instant toegang tot je library, je hebt geen fysieke voorwerpen meer die plek innemen, en je moet inderdaad niet naar een winkel. Je kan je games ook veel moeilijker kwijtraken. Fysieke games zijn inderdaad door te verkopen en hebben eventueel later verzamelwaarde, accounts mogen eigenlijk niet doorverkocht worden. Zelf kiezen waar je voorkeur naar uitgaat dus.

Leuke collectie games om te starten daar, veel plezier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
KoensSocialL schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:01:
En het is waar!

[...]

https://twitter.com/Ninte...tatus/1037339567630639109

Vertaald: donderdag op vrijdag om 0.00 (7 september dus)
Direct zou 35 minuten duren!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RaHytDf.gif

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:21
JackAvery schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:40:
[...]

Het voordeel is hetzelfde als elke digitale aankoop: je hebt instant toegang tot je library, je hebt geen fysieke voorwerpen meer die plek innemen, en je moet inderdaad niet naar een winkel. Je kan je games ook veel moeilijker kwijtraken. Fysieke games zijn inderdaad door te verkopen en hebben eventueel later verzamelwaarde, accounts mogen eigenlijk niet doorverkocht worden. Zelf kiezen waar je voorkeur naar uitgaat dus.

Leuke collectie games om te starten daar, veel plezier!
Duidelijk, bedankt! (en inderdaad accounts doorverkopen mag eigenlijk nooit dat snap ik ja haha)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-09 13:02
Mattie112 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:20:
Ik heb sinds gister ook een Switch (overgenomen van een tweaker), email adres van het account is naar mijn adres veranderd dus ik heb de volgende games:

- Super Mario Odyssey
- Enter the Gungeon
- Death Road to Canada
- Overcooked: Special Edition
- Gonner

Als het goed is ligt Mario Kart inmiddels in de brievenbus. Mooi vanavond even de Switch een factory reset geven (was al een flink eind in Super Mario haha) en dan lekker uitproberen! Benieuwd hoe het bevalt. Ooit de Wii gehad en verder nooit consoles gespeeld...

edit:
Mario Kart is hier ook een succes. Elke avond dikke pret met meerdere spelers. (Persoonlijk wat te gemakkelijk op al die oude circuits :P )
Ik overweeg nog die Mario tennis aan te schaffen. Iemand leuke ervaring met dat spel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
JackAvery schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:40:
Het voordeel is hetzelfde als elke digitale aankoop: [...] Je kan je games ook veel moeilijker kwijtraken.
Om dit uit te lichten, zie ook een ervaring als deze:
My first Switch was stolen along with all my physical games. I'm glad I had a bunch of digital purchases though, because I got them all back after calling Nintendo and having my original Switch deactivated. I still tend to prefer physical, but I'm much more open to buying digital now.
Bij diefstal ben je fysieke games kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Daarentegen koop je digitale games niet maar heb je ze in bruikleen. Niets garandeert je dat je je digItale game over 10 jaar nog kan installeren.

(Al heb je datzelfde probleem met fysieke games door day one patches en verplichte downloads nu ook)

[ Voor 26% gewijzigd door pagani op 05-09-2018 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-09 16:49
Ikzelf koop single player games zoals mario, donkey kong, south park etc zoveel mogelijk fysiek zodat ik ze kan verkopen wanneer ik ze uitgespeeld heb. Voor multiplayer games zoals paladins, smash, rocket league, mario kart etc geef ik de voorkeur aan digitaal omdat je deze vaker opstart en geen zin heb om steeds games te wisselen.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Ik koop fysiek niet enkel om het idee van 'bezit' te blijven hebben, maar vooral omdat het financiëel interessant is voor de duurdere titels. Nintendo games zelf bvb zijn met wat moeite voor 45-50 euro te preorderen, terwijl ze digitaal sowieso 60 euro zullen kosten. Gezien Nintendo zijn prijzen niet vaak laat dalen, heb ik er minder een probleem om titels rond launch te kopen in vgl met andere platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Klaasy99 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:44:
[...]

Het was geloofwaardig tot het stukje over de third party ports
AC was er ook op de WiiU, Diablo en Doom Eternal zitten eraan te komen, GTA was er al op de DS en Rockstar heeft Table Tennis en Bully op de Wii/WiiU gehad dus GTA (IV) zou niet eens zo vergezocht zijn.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 23:48

KoensSocialL

Mezelf.

Eerst ons blij maken met een Direct om het dan uit te stellen..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DmZJVNAXcAA4a_B.jpg

K.W.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
KoensSocialL schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:06:

[afbeelding]
Tsja een aardbeving kun je niet echt voorspellen...

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
KoensSocialL schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:06:

[afbeelding]
Bron?

• Kaasje123
jammer maar hopelijk geen vertraging in de uitrol van nitendo online en hopelijk een beter tijdstip dan 0:00 :P

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:07
Direct zal wel verschoven worden naar volgende week.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 09:35
Vorige week Hollow Knight gekocht voor de Switch en tot nu toe al de nodige uurtjes in gestoken. Wat een vermakelijke game is dat zeg! Ik ben normaal gesproken niet zo heel erg van die Metroidvania games, maar deze weet me wel te boeien.

Echter loop ik wel ergens tegen aan, bij de boss fight met de Brooding Mawlek heb ik echt enorm veel last van framedrops en haperingen. Vooral wanneer hij meerdere "blobs" tegelijkertijd schiet hangt het spel even compleet waardoor ik het onmogelijk kan ontwijken.

Iemand enig idee of hier 'iets' aan te doen is?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vinze schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:48:
Vorige week Hollow Knight gekocht voor de Switch en tot nu toe al de nodige uurtjes in gestoken. Wat een vermakelijke game is dat zeg! Ik ben normaal gesproken niet zo heel erg van die Metroidvania games, maar deze weet me wel te boeien.

Echter loop ik wel ergens tegen aan, bij de boss fight met de Brooding Mawlek heb ik echt enorm veel last van framedrops en haperingen. Vooral wanneer hij meerdere "blobs" tegelijkertijd schiet hangt het spel even compleet waardoor ik het onmogelijk kan ontwijken.

Ik kan mij niet herinneren dat ik daar last van had, en normaal ben ik daar zeer gevoelig voor. Ik weet niet meer of ik docked of portable speelde tijdens de bossfight, misschien kun je dat eens proberen te wisselen? Anders eens de game opnieuw downloaden?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist

Wat bij dit soort vage issues wel eens wil helpen is je Switch even helemáál uitzetten (power ingedrukt houden, kies afsluiten) en dan opstarten.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-08 12:28

Ik heb hier nooit last van gehad.

Terzijde, Brooding Mawlek is een baas die als DLC is toegevoegd en is eigenlijk bedoeld als een mid-game boss. Maar je kan hem als een van de eerste bazen in het spel tegenkomen: dat maakt het extra lastig.

• Vinze
Magic schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:18:
[...]

Ik kan mij niet herinneren dat ik daar last van had, en normaal ben ik daar zeer gevoelig voor. Ik weet niet meer of ik docked of portable speelde tijdens de bossfight, misschien kun je dat eens proberen te wisselen? Anders eens de game opnieuw downloaden?
Docked of portable maakt eigenlijk geen verschil. Game opnieuw installeren is een optie, maar kan me niet voorstellen dat dat helpt aangezien hij er pas een paar dagen op staat.
DigitalExcorcist schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:27:
[...]

Wat bij dit soort vage issues wel eens wil helpen is je Switch even helemáál uitzetten (power ingedrukt houden, kies afsluiten) en dan opstarten.
Dat heb ik nog niet geprobeerd, ik zet hem altijd in de slaapstand maar eigenlijk nooit uit. Ik ga het even proberen vanavond.

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 14:08
https://www.facebook.com/...PFfDVXtO13BHg&__tn__=kC-R

LEGO Harry Potter komt naar de Switch op 30 oktober!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 14:17
Heeft iemand anders toevallig het volgende ook eens meegemaakt?

Ergens vorige week zag ik dat m'n switch ineens 'aanstond', de backlight brandde in ieder geval. Verder was niets actief, ook niet op overschakelen naar de HDMI poort van de switch.
Toen ik 'm uit de dock wou halen bleek die behoorlijk heet te zijn geworden, zo heet dat ik eerst maar de joycons eraan moest koppelen om 'm daaraan op te tillen.
Het logische vervolg was natuurlijk de console uit proberen te zetten, maar tot mijn verbazing ging de switch juist aan. Via de settings de console afgesloten en vervolgens terug in de dock gezet, daarna heb ik het niet meer meegemaakt.
Dit was ook het enige wat ik aan 'problemen' met de switch heb meegemaakt.

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Update aan het downloaden?

Omelette du fromage!

• Kaasje123
m0h4life schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:12:
Heeft iemand anders toevallig het volgende ook eens meegemaakt?

Ergens vorige week zag ik dat m'n switch ineens 'aanstond', de backlight brandde in ieder geval. Verder was niets actief, ook niet op overschakelen naar de HDMI poort van de switch.
Toen ik 'm uit de dock wou halen bleek die behoorlijk heet te zijn geworden, zo heet dat ik eerst maar de joycons eraan moest koppelen om 'm daaraan op te tillen.
Het logische vervolg was natuurlijk de console uit proberen te zetten, maar tot mijn verbazing ging de switch juist aan. Via de settings de console afgesloten en vervolgens terug in de dock gezet, daarna heb ik het niet meer meegemaakt.
Dit was ook het enige wat ik aan 'problemen' met de switch heb meegemaakt.
Als ik dit soort dingen lees kan ik alleen maar hopen dat Nintendo haast maakt met het mogelijk maken van backups. Een harware failure is nou eenmaal mogelijk maar om dan ook meteen al je saves te verliezen zou super zuur zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Het lijkt erop dat de nieuwe Yoshi game "Yoshi's Crafted World" gaat heten. Deze screenshot heb ik net genomen op de site van Nintendo net van RersetERA gehaald omdat mijn onedrive gek doet:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7v36eo9.png

Iemand is dit vergeten verwijderen na de uitgestelde direct, waarschijnlijk :)

PS: laat het weten als jullie dit soort nieuws liever spoileren, dan verwijder ik dit.

[ Voor 56% gewijzigd door JackAvery op 06-09-2018 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
40min durende AA panel op TGS *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6tSateE.gif

[ Voor 14% gewijzigd door RayNbow op 06-09-2018 18:22 ]

Verwijderd

Dafuq, smash bros 140 dollar? Wat een prijs

• RayNbow
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:17:
Veel te goedkoop. Nintendo moet eigenlijk minstens $1 per song rekenen om tot een waardige prijs te komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
Dataminers, die eerder hadden vastgesteld dat de volgende Splatoon update morgen zou gebeuren, hebben opgemerkt dat deze update uitgesteld is tot volgende vrijdag. Men speculeert dus dat ook de Direct een week uitgesteld zal worden.
Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:17:
Dat is de versie met de Smash pro controller. Pro controller kost 70+, Smash kost 60, en de steelbook rekenen ze dan precies ook nog aan :P

Verwijderd

JackAvery schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:51:
Dataminers, die eerder hadden vastgesteld dat de volgende Splatoon update morgen zou gebeuren, hebben opgemerkt dat deze update uitgesteld is tot volgende vrijdag. Men speculeert dus dat ook de Direct een week uitgesteld zal worden.

[...]

Dat is de versie met de Smash pro controller. Pro controller kost 70+, Smash kost 60, en de steelbook rekenen ze dan precies ook nog aan :P
Dacht al :/

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Ik hoop dat er nog één of ander uitlekt van de direct nu Nintendo die heeft uitgesteld, zodat we toch nog een beetje van ons plezier hebben :)

K.W.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinze
DigitalExcorcist schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:27:
[...]

Dat heeft geholpen, thanks!

• RayNbow
  • Nu online
Speculatie over nieuwe datum Direct:
Ok, let's try to explain the "Famitsu situation"

Famitsu is a weekly Japanese magazine that releases every Thursday (except for Golden Week and Obon and end-year Holidays). The official website posts small previews of some of the upcoming issue's content each Tuesday at 11:00 CEST / 18:00 JPT. Then, they post more complete previews exactly at 17:00 CEST / 00:00 JPT on Wednesday.

Now, since it's very difficult to edit content for a physical magazine that probably started being printed already, Nintendo might have to air the Direct before Famitsu itself can post a preview of their article on it. Certainly, they can ask Famitsu to avoid from posting the small preview on Tuesday: that's way more in their control than editing the printed magazine. Thus, only the fuller previews would be left, as well as leaks from the magazine itself, that usually come around 10:00 - 12:00 JST, courtesy of blogs like Ryokutya and the kinds, but the latter can't be controlled that much.

However, there's a way to avoid potential issues with Famitsu while also beating potential leaks: the Direct would have to be aired on Tuesday, 3pm PT / 6pm ET for USA / Wednesday, 00:00 CEST / 07:00 JPT. Same times, but between Tuesday and Wednesday.

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
De Japanse Nintendo YouTube kanaal zegt dat er een direct is binnen 40 minuten. Ik denk dat ze het vergeten zijn om de countdown uit te zetten en dat we niets kunnen zien.

[YouTube: https://youtu.be/BnAQ5UFdpNw]

[ Voor 6% gewijzigd door Simyager op 06-09-2018 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Laatst online: 23:31
Emmavdv schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:07:
https://www.facebook.com/...hUt6mdaFE&fref=nf&__xts__\[0]=68.ARBv-VLEAdXBlpNY6eapC-rXb_Ke8HX8gZQfMls6T21BD1i-dqN7g27kL4FJUaYN7hhV0UIpTx9dKKAQnjwO7FJe7eA6ShhFWNZvxugML_ErVgHWUBVPzEDa9l5X3gASPrDry1bZ96qIivcJ7cQ4pdcQnB-vvESIGVMpM9IPrPFfDVXtO13BHg&__tn__=kC-R

LEGO Harry Potter komt naar de Switch op 30 oktober!
Yes!, laatst toevallig nog opgezocht of die zou komen.
Was toen nog een gerucht, nu niet meer >:)
Ook wel leuk wat luchtigs na Hollow Knight :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Nope geen Nintendo direct. Hij geeft nu weer aan dat het over 41 minuten begint. Ze zijn het helaas vergeten en dus is YouTube gewoon aan het herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Pijnlijk van Nintendo dit..

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 24-09 03:30

Turfschipper

Hup NAC

Harry Potter serie. Hmm..... denk dat ik dat wel geinig vind. Lees dat dat een van de betere lego games zijn. Samen met star wars en lotr. Star wars eentje gespeeld en dat was lachen.

Hoop dat star wars en lotr (nog niet gespeeld) ook komen. Deze... best een kans dat ik die haal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Dit had waarschijnlijk in de Direct gezeten:
FF XV
MM11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
RayNbow schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 07:07:
FF XV
MM11
Oh nice! Die portable edition van FFXV klonk wel erg leuk. Het volledige verhaal van FF maar dan 'versimpeld'. Mag wel iets betere graphics hebben dan de tablet versies maar het zou zéker een leuke toevoeging zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackAvery
Simyager schreef op donderdag 6 september 2018 @ 23:21:
De Japanse Nintendo YouTube kanaal zegt dat er een direct is binnen 40 minuten. Ik denk dat ze het vergeten zijn om de countdown uit te zetten en dat we niets kunnen zien.

[video]
Als je de Japanese tekst leest, staat er gewoon dat de Direct uitgesteld is en op een later moment een nieuw tijdstip aangekondigd zal worden. Waarschijnlijk hebben ze de loop laten aanstaan zodat mensen dit nieuws zo ook kunnen krijgen. Niet iedereen leest Twitter of FB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
JackAvery schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 08:23:
[...]

Als je de Japanese tekst leest, staat er gewoon dat de Direct uitgesteld is en op een later moment een nieuw tijdstip aangekondigd zal worden. Waarschijnlijk hebben ze de loop laten aanstaan zodat mensen dit nieuws zo ook kunnen krijgen. Niet iedereen leest Twitter of FB.
Ben zó jaloers op mensen die 'gewoon' Japans kunnen lezen.. ik kan een paar basisbegrippen spreken en zal er niet van de honger of dorst omkomen mocht ik er ooit stranden, maar verder dan dat ben ik nog niet gekomen.. laat staan het lézen. 3 verschillende schriften... hoe verzinnen ze het :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
RayNbow schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 07:07:
FF XV
MM11
FF XV gaat zeker hier gekocht worden, nooit FF gespeeld overigens maar deze lijkt me wel lekker weg te spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Op Amazon.de is er nog een 3 voor 2 actie op games/films/etc. geldig tot 10 September
https://www.amazon.de/gp/browse.html?node=15352970031

Voor de Switch Games doet niet alles mee, maar wellicht dat je 3 titles vind die je nog wil hebben:
https://www.amazon.de/s/r...308259&rnid=541708&lo=dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:31:
[...]

Ben zó jaloers op mensen die 'gewoon' Japans kunnen lezen.. ik kan een paar basisbegrippen spreken en zal er niet van de honger of dorst omkomen mocht ik er ooit stranden, maar verder dan dat ben ik nog niet gekomen.. laat staan het lézen. 3 verschillende schriften... hoe verzinnen ze het :X
De eerste twee stellen weinig voor, het is die derde waar je tijd aan kwijt bent om te leren ;) Dat gezegd hebbende, deze tekst is voor mij ook nog te ingewikkeld.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Seroczynski schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:29:
[...]

De eerste twee stellen weinig voor, het is die derde waar je tijd aan kwijt bent om te leren ;) Dat gezegd hebbende, deze tekst is voor mij ook nog te ingewikkeld.
De kanji bedoel je dan neem ik aan :) en eigenljik heb je dan ook nog de romaji maar die kunnen we wel lezen.

Prachtige taal is het. En in een aantal opzichten een stuk logischer/eenvoudiger dan Nederlands..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@DigitalExcorcist oefening baart kunst enzo :p er een tijdje wonen doet ook veel. Zoals bij elke taal heb je motivatie, goede begeleiding en vooral ervaring nodig.

Benieuwd wat er uiteindelijk uit de Direct gaat tevoorschijn komen, hopelijk blijven er toch een paar verrassingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-09 08:13
WahWah schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:24:
Op Amazon.de is er nog een 3 voor 2 actie op games/films/etc. geldig tot 10 September

Voor de Switch Games doet niet alles mee, maar wellicht dat je 3 titles vind die je nog wil hebben:
Thanks! Heb Overcooked 2, Wolfenstein 2 en Doom dan maar op de kop getikt. Voor wanneer ik ooit door Xenoblade geraak _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:31
Zijn er mensen die een grip case hebben voor handheld?
Ik krijg veel last van mijn handen na 30 min.
Op amazon staan er een aantal en zag er ook 1 via Kickstarter.
Ik wil niet zomaar wat bestellen en zou graag wat ervaringen van een tweaker willen weten 😊

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Emphast schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:17:
[...]

Thanks! Heb Overcooked 2, Wolfenstein 2 en Doom dan maar op de kop getikt. Voor wanneer ik ooit door Xenoblade geraak _/-\o_
Je moet even opletten, want Wolfenstein 2 zal er misschien anders uit zien vanwege het verleden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 21:36
WahWah schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:24:

Werkt deze korting ook op de "digital download codes" of alleen op de boxed producten?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
plantenbakkie schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:37:
[...]

Je moet even opletten, want Wolfenstein 2 zal er misschien anders uit zien vanwege het verleden natuurlijk.
Dat klopt.
spoiler:
Hitler wordt anders genoemd, en is zijn snor kwijt.
“They deprived us of a great story by removing the amazing voice acting (both English and German) and replacing it with a low quality dub that changes the narrative into a nonsensical, patronising mess and then having the gall to offer it to us thinking we wouldn't notice these obvious changes,” said one Redditor, who said he is German.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Laatst online: 24-09 08:13
Magic schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:56:
[...]

Dat klopt.
spoiler:
Hitler wordt anders genoemd, en is zijn snor kwijt.

[...]
Damnit! Misschien dan toch een ander spel in de plaats kiezen.

Edit: beiden bedankt voor de waarschuwing!

[ Voor 7% gewijzigd door Emphast op 07-09-2018 13:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ryatzu schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:12:
Zijn er mensen die een grip case hebben voor handheld?
Ik krijg veel last van mijn handen na 30 min.
Op amazon staan er een aantal en zag er ook 1 via Kickstarter.
Ik wil niet zomaar wat bestellen en zou graag wat ervaringen van een tweaker willen weten 😊
Deze heb ik. Past mooi in de dock. Wil nooit wat anders meer.

https://www.amazon.com/Sk...Comfortable/dp/B078WHH1KR

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Sir_Hendro schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:43:
[...]

Werkt deze korting ook op de "digital download codes" of alleen op de boxed producten?
Denk het niet. Als ik die digitale download codes versie klik, dan zie ik niet meer die "Aktuelle Angebote" tag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jelmer93
Civilization VI komt ook voor de switch.

https://nintendoeverythin...do-switch-on-november-16/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 14:08
Ik ben echt benieuwd hoe je dat op een console moet gaan spelen. Jammer dat ik hem pas voor PC heb gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Emmavdv schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:06:
[...]

Ik ben echt benieuwd hoe je dat op een console moet gaan spelen. Jammer dat ik hem pas voor PC heb gekocht.
Met je touchscreen in handheld mode en met controllers in docked? Hoe anders.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Ik was van plan om hem voor de pc te kopen, maar nu ben ik blij dat het voor de switch komt!

Alleen jammer dat de rise and fall dlc er (nog) niet beschikbaar is voor de switch versie.

Helaas kan je nog steeds niet de Ottomanen kiezen. Ik hoop dat ze die ook aan toevoegen, want dat was altijd een mooie OP volk haha.

Dit keer wel met artillerie bonus graag :D .
Emmavdv schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:06:
[...]

Ik heb Civilization V op de pc en heb die ook gespeeld met de (steam) controller en dat werkt prima. Je hebt niet echt een muis nodig, het werkt niet zo nauw als met een FPS. Het feit dat het turn based is werkt natuurlijk ook mee ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Erg cool, maar ik hoop dat de Tegra de AI in lategame nog trekt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Met alles wat er nu naar boven komt, denk ik dat de direct maar weinig nieuws gaat bevatten. Zou me niets verbazen als ze hem nu naar de releasedatum van online verplaatsen met de melding "het is nu beschikbaar".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Nieuwe beelden van starlink!

[ Voor 23% gewijzigd door Jelmer93 op 07-09-2018 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 21:36
WahWah schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:02:
[...]

Denk het niet. Als ik die digitale download codes versie klik, dan zie ik niet meer die "Aktuelle Angebote" tag.
Erg jammer, ik wil geen boxed games voor de Switch.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 15:11
Civilization VI is aangekondigd voor de Switch, release date is 16 november.
De perfecte game voor de Switch, mits ze het goed uitwerken. :D

https://civilization.com/...console-november-16-2018/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Poulske schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:50:
Civilization VI is aangekondigd voor de Switch, release date is 16 november.
De perfecte game voor de Switch, mits ze het goed uitwerken. :D

https://civilization.com/...console-november-16-2018/
Zie een paar berichten boven je, was al gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Toch nog aankondigingen ondanks het uitstellen van de direct, mooi zo!

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ziet er goed uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 03:19
Lijkt me wel gaaf, in zo’n grote 3D ruimte heb je niet dan het idee dat je maar in 2D op en neer beweegt? Niet echt obstakels etc. ?
Ben Zelf in een fps niet zo goed in orienteren😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:01
Voor de retrofans,enkele ACA arcade titels in de reclame
http://www.nintendolife.c...he_switch_eshop_right_now

Vind de keuze zelf ok. De betere games (vaak sequels) ontbreken. Maar er zit een hoop uren goede gameplay in als je bereid bent dit te accepteren.

Twijfel(de) zelf over alpha mission en metal slug, maar ms heb ik al op diverse systemen en am ziet er (zelfs voor een ouwe shmup) saai uit.

Denk dat ik deze skip.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 24-09 03:30

Turfschipper

Hup NAC

Ah... zat er gisteren nog aan te denken, komen die ook een keer in de sale,... ja dus! Ik wacht nog ff op metal slug 3.

Edit

Toch maar Metal slug 1 gehaald, blijft vet. Thanks voor de tip Sagat. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Turfschipper op 08-09-2018 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Ik heb metal slug 3 al op de Switch maar moet zeggen dat ik het niet echt lekker vind spelen .. Ik heb soms dat een button niet lijkt te registreren, dat heb ik nergens enkel in deze game. Nou speel ik deze game ook graag op mijn (zelfbouw) arcade kast met Sanwa stick en butttons dus dan zijn alle andere versies sowieso achteruitgang :+ .

Wel een leuke aanbieding, toch kriebelt het om wat te kopen :p .

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Wat nieuws over Umihara Kawase Fresh:
[q=https://www.gonintendo.com/stories/317679-umihara-kawase-fresh-goes-metroidvania-for-its-new-installment]
  • Studio Saizensen is still working on the game
  • Toshinobu Kondo is still handling character design,
  • the "rubber engine" from the previous titles is being used
  • no longer uses a traditional stage structure, and instead opts for an interconnected metroidvania-style map
  • will include a quest system
  • less skilled players can take the regular routes, while 'hardcore' players can take shortcuts meant for speedrunning

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:26
@trekker22 heb hem op de gamescom gespeeld. Je kunt wel alle kanten op vliegen. Dus gewoon 3d. Soort all round modus van starfox 64 en later.
Moest wel even goed uitzoeken hoe het vliegen verder ging. Dat duurde even. Daarnaast wat je moest raken van bazen, maar dat is gewoon wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
InF.Inc schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:32:
[...]

Deze heb ik. Past mooi in de dock. Wil nooit wat anders meer.

https://www.amazon.com/Sk...Comfortable/dp/B078WHH1KR
Is deze ook te koop inde Duitse Amazon, vezendkosten zijn anders wel heel hoog.
Kan deze niet zo snel vinden namelijk en hij ziet er wel top uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

gnauw schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 14:44:
[...]

Naar mijn weten niet.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Bah, kom noet verder bij hollow knight en nu ook al mn geo kwijt. Uit frustratie weggelegd, er lijkt gewoon geen route verder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Laatst online: 23:31
NeP2013 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 19:38:
Bah, kom noet verder bij hollow knight en nu ook al mn geo kwijt. Uit frustratie weggelegd, er lijkt gewoon geen route verder :(
Haha, Hollowknight is zeer vaak frustrerend..
Het is vals spelen i know, maar ik google zo af en toe even hoe of wat.
Anders had ik het ook allang weggelegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Ik denk dat ik hem bijna heb uitgespeeld. Heb aardig wat extra's. Nu bijna 20 uur bezig.

Wat heb je allemaal gehad, misschien kan ik een hint geven?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
lennertvdkort schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:31:
[...]

Haha, Hollowknight is zeer vaak frustrerend..
Het is vals spelen i know, maar ik google zo af en toe even hoe of wat.
Anders had ik het ook allang weggelegd.
Haha, gedaan en uiteindelijk verder gekomen, was toch uiteindelijk niet lastig. Niet goed gezocht 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
gnauw schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 14:44:
[...]

Ik heb evenveel verzendkosten als productkosten betaald tijdens de Kickstarter campagne, dubbel en dwars waard. Wat een geweldige case.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
NeP2013 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 19:38:
Je kunt naast googelen ook de Elderbug in Dirthmouth vragen. Hij geeft je vaak een subtiele hint waar je heen moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Magic schreef op zondag 9 september 2018 @ 10:36:
[...]

Je kunt naast googelen ook de Elderbug in Dirthmouth vragen. Hij geeft je vaak een subtiele hint waar je heen moet gaan.
Nice! Dat me denken aan (de eerste) zelda ‘eastmost penntiscula peninsula
is the secret’ ik kende dat woord niet dus dacht dat het een raadsel was 8)7

Subtiele hints is cooler dan googlen etc.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Crap... Heb mijn charger gebruikt om mijn LG G6 op te laden. Dat lukte niet en nu laadt hij mijn Switch ook niet meer op. Ben blijkbaar niet alleen: www.reddit.com/r/Nintendo...he_switch/#ampf=undefined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Splatoon 2 krijgt dus geen cloud saves, maar hoe zit het dan met het online gedoe? Is dat verbonden met Nintendo zelf? Niet dat ik het hierdoor kwijt geraak..

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op zondag 9 september 2018 @ 15:12:
Crap... Heb mijn charger gebruikt om mijn LG G6 op te laden. Dat lukte niet en nu laadt hij mijn Switch ook niet meer op. Ben blijkbaar niet alleen: www.reddit.com/r/Nintendo...he_switch/#ampf=undefined
Dat is mooi klote en gelijk goed om te weten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Vandaag mijn ugreen ethernet adapter aangesloten.
Ik ben even benieuwd wat julle voor snelheden halen en welke usb poort jullie gebruiken (en vooral of jullie toevallig al getest hadden met een andere poort).
Voor mij
verbiding: 200mbit up/down glasvezel
down: 100mbit
up:: 19mbit
gebruikte usb poort: bovenste van de 2 aan de zijkant (dus niet degene achter het klepje)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Edmin schreef op zondag 9 september 2018 @ 15:12:
Zowel docked als handheld geprobeerd?

En als je ‘m een aantal uur uitgeplugd laat (de oplader dus) en dan weer inplugt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
KoensSocialL schreef op zondag 9 september 2018 @ 15:33:
Splatoon 2 krijgt dus geen cloud saves, maar hoe zit het dan met het online gedoe? Is dat verbonden met Nintendo zelf? Niet dat ik het hierdoor kwijt geraak..
Momenteel is het zo dat Splatoon 2 uit zichzelf al (delen van) savedata uploadt naar een server van Nintendo (zonder deze informatie zou de Splatoon app niet kunnen werken). Het probleem is dat Splatoon 2 dit alleen verstuurt en nooit ophaalt. Alles wordt uit de lokale savedata gehaald. Zou je nu bijv. je Switch formatteren en daarna Splatoon 2 starten, dan begin je dus met een schone lei.

Gezien cloudsaves het mogelijk maken om te savescummen zijn cloudsaves uitgezet voor Splatoon 2 (opt-out). Om de voortgang in Splatoon niet te kunnen verliezen moet Nintendo Splatoon 2 zodanig aanpassen dat de gehele savefile (of op z'n minst het gedeelte belangrijk voor multiplayer) continu gesynchroniseerd wordt. Dit zou trouwens ook betekenen dat je ten alle tijden online moet zijn met je Switch wanneer je dus je equipment aanpast of dingen koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 12:41
DigitalExcorcist schreef op zondag 9 september 2018 @ 18:19:
[...]

Zowel docked als handheld geprobeerd?

En als je ‘m een aantal uur uitgeplugd laat (de oplader dus) en dan weer inplugt?
Wat jij zegt schijnt te werken idd. Afhankelijk van wanneer je welke kabel inplugt (volgorde) en of je de switch dan wel aan/uit/sleep staat en de tijdspanne zorgt er voor dat alles het weer doet. Even uitproberen alle mogelijke opties. Waarom? Geen idee maar ik heb het ook een keer gehad en ook weer binnen no-time online. Heerlijk techniek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:31
Komende donderdag vanaf 19:00 kan je bij Super Rare Games een fysieke versie van Worms W.M.D bestellen.

https://superraregames.com/products/srg-6-worms-wmd-switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Dagg schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:22:
[...]

Wat jij zegt schijnt te werken idd. Afhankelijk van wanneer je welke kabel inplugt (volgorde) en of je de switch dan wel aan/uit/sleep staat en de tijdspanne zorgt er voor dat alles het weer doet. Even uitproberen alle mogelijke opties. Waarom? Geen idee maar ik heb het ook een keer gehad en ook weer binnen no-time online. Heerlijk techniek
Als het inderdaad werkt zal het een stukje logica zijn dat gereset wordt/condensatortje dat leeg moet raken zoiets. Ook voedingen hebben tegenwoordig een circuitje ingebouwd voor spanningen en regulatie en dat soort ellende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 07:38
Sagat schreef op zondag 9 september 2018 @ 17:42:
Ik ben even benieuwd wat julle voor snelheden halen en welke usb poort jullie gebruiken (en vooral of jullie toevallig al getest hadden met een andere poort).
Voor mij
gebruikte usb poort: bovenste van de 2 aan de zijkant (dus niet degene achter het klepje)
Ik krijg zelfs nog minder..

verbiding: 500mbit up/down glasvezel
down: 40-45mbit
up:: 25-30mbit
gebruikte usb poort: Ugreen adapter met de usb poort achter het klepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Nivali schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:10:
[...]

Ik krijg zelfs nog minder..

verbiding: 500mbit up/down glasvezel
down: 40-45mbit
up:: 25-30mbit
gebruikte usb poort: Ugreen adapter met de usb poort achter het klepje.
Dank voor je reactie, je had ook de andere poorten getest? Ik zal vandaag is een poging wagen met de poort achter het klepje.

Oh en voor de volledigheid, de switch zit dus bedraad op een (netwerk) switch van 8 poorten. Waar ook mijn hd tv decoder barrel op zit en die stond wel aan dacht ik, ik zal bij mijn 2e test zorgen dat die wel uit is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Sagat schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:17:
[...]

Dank voor je reactie, je had ook de andere poorten getest? Ik zal vandaag is een poging wagen met de poort achter het klepje.

Oh en voor de volledigheid, de switch zit dus bedraad op een (netwerk) switch van 8 poorten. Waar ook mijn hd tv decoder barrel op zit en die stond wel aan dacht ik, ik zal bij mijn 2e test zorgen dat die wel uit is.
Nee heb eigenlijk alleen deze poort getest, maar met een 500/500 verbinding zou je toch wel iets meer verwachten. Ik zal misschien even kijken wat ik krijg wanneer ik de adapter gebruik bij mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Nivali schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:35:
[...]

Nee heb eigenlijk alleen deze poort getest, maar met een 500/500 verbinding zou je toch wel iets meer verwachten. Ik zal misschien even kijken wat ik krijg wanneer ik de adapter gebruik bij mijn PC.
Ik heb even wat gegoogled (heh had wsl ook in de OP kunnen kijken 8)7 ) en de 'interne' poort is usb3 de exterenn zijn 2, dus wsl zou ik betere resultaten moeten halen met de interne poort. Ik had mijn pro charging cable op de interne poort zitten omdat dit er netter uitzag, maar ga ze dan omdraaien.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Sagat schreef op zondag 9 september 2018 @ 17:42:
Voor mij
Ik haal ook ongeveer die snelheden met een ziggo 200/20 verbinding, maar ik heb dan ook de 100mbit usb2 versie. Ook de usb poort achter het klepje dan.

[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 10-09-2018 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Magic schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:46:
[...]

Ik haal ook ongeveer die snelheden met een ziggo 200/20 verbinding, maar ik heb dan ook de 100mbit usb2 versie. Ook de usb poort achter het klepje dan.
Nu ik er aan denk ik heb ook slechts de 100mbit versie. Nouja goed genoeg voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofkapje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 16:40
DukeBox schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:38:
[...]

Ben erg benieuwd, jammer dat je hem niet kan vergelijken. Wat voor mij het grootste pluspunt is met de pro controller is dat de afstand zeker 3x zoveel is t.o.v. de joycons. Dus ben benieuwd hoe die klonen jou bevallen,
dan ga ze evt. ook bestellen.
Ik heb inmiddels ook een kloon pro controller binnen gekregen. Ondanks dat ik de handleiding heb gevolgd lukt mij niet om deze te koppelen met mijn Switch. Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen?
Pagina: 1 ... 63 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.