[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.209 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:24
Een aantal indie-games gaan een fysieke release krijgen:

- Enter the Gungeon is aangekondigd door Special Reserve Games. Twitter met een beeld van de PS4 versie.
- Yookla Laylee en Dust: An Elysian Tale gaan respectievelijk maandag en morgen open voor pre-orders. Dust krijgt ook een collector's edition. Meer info hier. Zoals gewoonlijk bij LimitedRunGames zullen er na de preorders slechts zeer beperkt exemplaren over blijven, dus als je interesse hebt, beslis je best snel.
- LimitedRunGames kondigt ook een fysieke editie aan van Toejam and Earl: Back in the Groove.

Verder heeft Dragon Quest Builders 2 een Japanse releasedate gekregen (20 december), en is er een hoop nieuws over Towerfall te vinden op Medium - 6 speler support, gamecube controllers zijn bruikbaar, ...
Stofkapje schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:52:
Mijn zoontje (6 jaar) wil graag Splatoon 2 hebben. Hij heeft hiervan namelijk een demo filmpje gezien. Nu vraag ik mij alleen af of hij nog niet wat te jong is om dit spel te spelen. Wat denken jullie?
In Japan is de doelgroep voor Splatoon 2 voornamelijk kinderen. 6 lijkt me wel mogelijk om te beginnen, misschien op het randje?
Wat online betreft, dat moet je als ouder zelf inschatten, maar itt Fortnite is er bijvoorbeeld geen voicechat met onbekenden (of überhaupt met iemand, als je de mobile app niet gebruikt).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:22
Stofkapje schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:06:
[...]

Ja het spel is inderdaad vrij onschuldig maar over dat online gedeelte twijfel ik inderdaad. Hij heeft laatst wel een keer samen met zijn neefje Fortnite online gespeeld. Dat vond hij wel leuk. En ik denk dat Splatoon een stuk onschuldiger is dan Fortnite...
Splatoon is zeker nog vrij onschuldig, maar persoonlijk ben ik ook van mening dat verbieden totaal geen zin heeft, dan doen kinderen het wel bij vriendjes waar het wel mag. Kun je het beter zelf toelaten en onder controle houden dan dat je kind dingen gaat verbergen en naar vriendjes gaat om bepaalde spellen te mogen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

The Messenger klinkt gruwelijk. Vanmiddag maar eens oppikken.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

JackAvery schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:09:
In Japan is de doelgroep voor Splatoon 2 voornamelijk kinderen.
Zooo, echt niet.

Dat gezegd hebbende kunnen kinderen 't prima spelen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• JackAvery
Dit is data van vorig jaar maar zoals Famitsu hier toont is >60% van de Japanse splatoon 2 spelers tussen de 5 en 19 jaar oud. De marketing in Japan is ook gericht op kinderen en tieners. Over het algemeen is de Switch playerbase in Japan ook veel jonger dan in het Westen.

Afbeeldingslocatie: https://nintendosoup.com/wp-content/uploads/2017/08/famitsu_nintendo_switch_splatoon_2_stats_pic_2.jpg

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

JackAvery schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:14:
[...]

Dit is data van vorig jaar maar zoals Famitsu hier toont is >60% van de Japanse splatoon 2 spelers tussen de 5 en 19 jaar oud. De marketing in Japan is ook gericht op kinderen en tieners. Over het algemeen is de Switch playerbase in Japan ook veel jonger dan in het Westen.

[afbeelding]
De marketing is gericht op tieners en jong volwassenen ja. M.a.w.: de grootste afzetmarkt voor videospelletjes.

Er zijn nul reklameuitingen te vinden van Nintendo waarin ze Splatoon op kinderen richten.

De categorie "5 tot 19" omvat nogal wat meer dan kinderen trouwens.

[ Voor 13% gewijzigd door CyBeR op 30-08-2018 11:42 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
YouTube: Splatoon 2 - Speel altijd, overal en met iedereen! (Nintendo Switch)

Deze komt dagelijks voorbij als ik youtube kijk op mijn tv....

-----
Het spel is gewoon kindvriendelijk, want het "geweld" is in een fantasy setting. Je bent een inktvis (of octopus) en schiet/gooit/rolt/ etc. met verf. Het doel van het spel is niet om "kills" te maken, maar om te verven. Turf War is gewoon leuk voor de kids (en vrouwtje vindt het ook leuk).

Ik vind het een geweldig uitgepakt spel. Voordat ik het kocht dacht ik dat het gewoon een casual shooter game was dat ik niet zo serieus hoefde te spelen. Als je verder dan Turf War gaat komt er toch echt wat strategie bij kijken... Dus fun voor jong en oud, en voor zowel de casuals als de meer hardcore spelers.

[ Voor 60% gewijzigd door WahWah op 30-08-2018 12:12 ]

• JackAvery
CyBeR schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:36:
[...]

De marketing is gericht op tieners en jong volwassenen ja. M.a.w.: de grootste afzetmarkt voor videospelletjes.

Er zijn nul reklameuitingen te vinden van Nintendo waarin ze Splatoon op kinderen richten.
Voor mij zijn tieners onder de 14 nog steeds kinderen. Dat had ik moeten nuanceren, want dat is inderdaad niet een normale definitie :) Maar het feit is gewoon dat Splatoon enorm populair is in die groep onder de 12, moet je maar eens zien wie er met Splatoon merchandise rondloopt in Tokyo.

Advertenties voor Switch in het algemeen zijn meer op een jonger publiek gericht dan in het Westen. Splatoon 2 focust in zijn ads meer op tieners, maar dit heeft een trickle down effect naar jongere kinderen toe.
De categorie "5 tot 19" omvat nogal wat meer dan kinderen trouwens.
Klopt, maar dan negeer je meteen even dat 5 tot 9 de tweede grootste spelerscategorie is. Dit suggereert ook dat in die 10-19 categorie de spelersbase relatief jong zal zijn.

Trouwens interessant, als je wilt vergelijken: US playerbase leeftijd spread vs Japan. Duidelijk dat in de Japanse markt Switch verkoopt aan een jonger (en ook vrouwelijker) publiek.

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08:12

DevWouter

Creator of Todo2d.com

CyBeR schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:36:
[...]

Nee, dat is over het algemeen de kleinste doelgroep: https://www.statista.com/...gamers-by-age-and-gender/

Dit was 10 jaar geleden andersom, maar die generatie is opgegroeid.
De beperkende factoren voor tieners en jong volwassenen is vaak geld, terwijl bij oudere doelgroep het juist tijd is (zij spelen minder). Daardoor is de afzetmarkt voor 21-35 en 36-50 juist zo groot geworden en de voorspelling is dat dit ook bij 50+ zal doorzetten aangezien die vaak meer tijd hebben.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 23:48

KoensSocialL

Mezelf.

Damn, hoeveel verschillende versies/dingen komen er wel niet uit voor Smash Bros? :o

RUMOR: NINTENDO SWITCH SUPER SMASH BROS. ULTIMATE SET LEAKED IN EUROPE

K.W.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Meer dan 1 :+

Het is de titel voor dit jaar praktisch, gecombineerd met vlak voor kerst en het is e-sports.

Wat denk je zelf? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:43
Gisteren bij bol Octopath special besteld. Vandaag binnen. Plastic omdoos van het spel scheur met plakband. Onderaan de hoek ingedrukt. Kom ik erachter dat het ging om Bol.com retouren. Maar terug gestuurd en voor een stuk meer bij media markt besteld. 88 ipv 73. Dus voor de mensen die hem nog willen, let er op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 19:37
Arunia schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:04:
Gisteren bij bol Octopath special besteld. Vandaag binnen. Plastic omdoos van het spel scheur met plakband. Onderaan de hoek ingedrukt. Kom ik erachter dat het ging om Bol.com retouren. Maar terug gestuurd en voor een stuk meer bij media markt besteld. 88 ipv 73. Dus voor de mensen die hem nog willen, let er op.
Ik wist niet dat dat bestond, een soort Coolblue tweedekeus. Volgens mij hadden ze eerst een bedrijf dat alle retouren opkocht, nu doen ze het zelf.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:43
@Jumpman wellicht is het ook een bedrijf dat dat doet en onder hun naam kan verkopen. Geen idee eigenlijk.

Bij bol staat het er zo klein,dat het niet te zien is haast.

[ Voor 22% gewijzigd door Arunia op 30-08-2018 20:09 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 19:37
Tja, dat is typisch Nintendo de laatste jaren. Enorm veel 'hardware' uitbrengen, daar verdien je goed op en het is niet te kopiëren. Bij de Nintendo Wii begon het op gang te komen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:44
Vandaag eindelijk Okami HD binnen. 3 weken geleden besteld via Play-Asia, het duurde me wel wat lang, volgende keer via Amazon Japan.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YWKEF4j.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
L23 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 22:25:
Vandaag eindelijk Okami HD binnen. 3 weken geleden besteld via Play-Asia, het duurde me wel wat lang, volgende keer via Amazon Japan.

[afbeelding]
Amazon Japan duurde hier 3-4 dagen, verrassend snel. Veel plezier ermee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:40
Gisteren Mario + Rabbids Kingdom Battle Gold Edition binnen gekregen, in het begin even wennen maar zit er inmiddels volledig in. Toffe game, zeker een aanrader. Vooral omdat hij maar 35 euro was inclusief Season Pass.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-09 21:31
Super smash limited bij wehkamp te bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Gynnad schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 09:58:
[...]

Gisteren Mario + Rabbids Kingdom Battle Gold Edition binnen gekregen, in het begin even wennen maar zit er inmiddels volledig in. Toffe game, zeker een aanrader. Vooral omdat hij maar 35 euro was inclusief Season Pass.
Goed om te horen. Hier precies hetzelfde verhaal. De Switch staat de laatste dagen weer regelmatig even 1 of 2 uurtjes aan om even te kunnen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onimusha komt naar de Switch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Man wat is Hollow Knight verslavend zeg! Heb er nu 8,5 uur in zitten en blijf maar nieuwe omgevingen ontdekken.. ben benieuwd hoe lang ik er nog zoet mee ben!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 21:40
GovertNL schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 12:52:
[...]

Goed om te horen. Hier precies hetzelfde verhaal. De Switch staat de laatste dagen weer regelmatig even 1 of 2 uurtjes aan om even te kunnen gamen.
ook vanmiddag de gold editie besteld voor 35 eur, ben benieuwd (via shops4nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Iemand fifa19 gezien op gamescon? Is ie beter dan 18?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:22
Sméagol schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 12:18:
't lijkt er op dat RPG maker naar de Switch komt.

https://nintendoeverythin...-rpg-maker-mv-for-switch/

Hij's inmiddels van de shop verwijdert, maar hij stond er vanochtend nog op.
Nu aangekondigd dat de releasedate 26 februari is.
Zelf hou ik 't bij Petit Computer die ook later dit jaar verschijnt.
Sinds februari is er alleen geen nieuws meer over geweest.

Info over westerse release van Valkyria Chronicles 1:
Valkyria Chronicles 1 coming to Switch digitally on October 16th ($19.99), 25% discount to digital owners of Valkyria Chronicles 4

Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk krijgt binnenkort een demo. PAX West trailer:

Nieuwe trailer voor The Caligula Effect:

[ Voor 31% gewijzigd door RayNbow op 02-09-2018 11:26 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 21:40
Tiwazz schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 16:08:
Man wat is Hollow Knight verslavend zeg! Heb er nu 8,5 uur in zitten en blijf maar nieuwe omgevingen ontdekken.. ben benieuwd hoe lang ik er nog zoet mee ben!
Ben nu bij Hornet beland, wat een gaaf spel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
@sderooij
Inmiddels 10 uur erin zitten.

Ik de volgende areas gehad:

spoiler:
De maps van howling cliffs, crystal peak, green path, forgotten crossroads, resting grounds, fungal waste, city of tears, deepnest en ancient basin.

Ben al wel in meer areas geweest maar heb daar nog geen kaart van.

De unlocks die ik heb:

spoiler:
Heb de nail geüpgraded tot 'Channelled Nail', heb de wall jump, dash, slam, crystal heart dream nail cyclone slash en net de double jump geunlockt. Uiteraard ook meerdere upgrades van health en charm slots

Vind het spel persoonlijk niet zo moeilijk als ik had verwacht na alle verhalen, ben wel een paar keer af geweest maar nog nooit al mijn munten verloren door af te gaan zonder je shadow te retrieven.

Weet nu niet zo goed waar ik heen moet dus ben maar een beetje aan het rond dwalen :).

Pro tip:
Als je twee keer op de L drukt krijg je snel een map te zien van alle area's

[ Voor 7% gewijzigd door ndonkersloot op 02-09-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-09 21:36
Die Megaman clone "20XX" is nu in de aanbieding van 15 voor 10 euro. Erg leuk speel met goede controls en toffe muziek.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Op basis van data mining leaks lijkt het geen grote update te worden. Voornamelijk integratie van de online services, achtergrond updates, een paar Captain Toad profielfoto's (!) en vermoedelijk ondersteuning voor (nog onbekende) retro controllers in het genre NES/SNES controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:57
Sir_Hendro schreef op maandag 3 september 2018 @ 08:38:
Die Megaman clone "20XX" is nu in de aanbieding van 15 voor 10 euro. Erg leuk speel met goede controls en toffe muziek.
Normaal zou ik deze gelijk gehaald hebben maar, naast dat deze ongetwijfeld in no time maar een paar euro op pc (of zelfs op andere consoles) zal zijn, zijn er ook veel aternatieven. De grootste voor mij, megaman 11.
Daarnaast zou ik zo maar de megaman x collectie(s) kunnen aanschaffen op switch......de gewon collectie heb ik al op ds......waarbij ik wel moet opmerken dat ik de ds controls niet echt fijn vind, dan liever op switch eigenlijk en dan met mijn 8bit do.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
ik ben ook begonnen met Hollow knight, maar dat springen vind ik soms niet echt lekker gaan. Vooral als ik een loop+spring actie doe.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Even een lekker niet-objectief bericht van mijn kant:

Victor Vran is uit!

Check deze link voor wat impressies, het spel staat namelijk al geruime tijd op steam. Sinds kort dus ook voor de Switch speelbaar en manmanman, een pareltje als je het mij vraagt.

Zie het als een Diablo III die niet door Blizzard is gemaakt.

Zie het als een ARPG waarin jij je serieus OP voelt, maar toch gechallenged wordt.

Je loot veel, je killed veel en je merkt dat je sterker wordt.

Lekker spel, waar helaas wel een flink prijskaartje aan zit: voor € 40 is hij van jou.

Ik heb hem zelf al enige tijd in bezit en speel het met veel plezier, ben er via reddit op gekomen: was op zoek naar een ARPG zonder al te veel verhaal waarin je lekker kunt gearen/ grinden en merkt dat je beter wordt. De coöp in het spel is leuk en alle partijen hebben er baat bij (niet dat 1 iemand maar echt vooruit gaat en de rest slechts loot/ xp krijgt).

Mocht je dus - net als ik - op Diablo 3 op de Switch aan het wachten zijn, overweeg dit spel.
Vind je hem te duur en heb je een dikke pc? Check hem dan voor steam, op de grijze sites is hij al vanaf een eurootje te koop (excl. DLC uiteraard).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:33:
Even een lekker niet-objectief bericht van mijn kant:

Victor Vran is uit!

Check deze link voor wat impressies, het spel staat namelijk al geruime tijd op steam. Sinds kort dus ook voor de Switch speelbaar en manmanman, een pareltje als je het mij vraagt.

Zie het als een Diablo III die niet door Blizzard is gemaakt.

Zie het als een ARPG waarin jij je serieus OP voelt, maar toch gechallenged wordt.

Je loot veel, je killed veel en je merkt dat je sterker wordt.

Lekker spel, waar helaas wel een flink prijskaartje aan zit: voor € 40 is hij van jou.

Ik heb hem zelf al enige tijd in bezit en speel het met veel plezier, ben er via reddit op gekomen: was op zoek naar een ARPG zonder al te veel verhaal waarin je lekker kunt gearen/ grinden en merkt dat je beter wordt. De coöp in het spel is leuk en alle partijen hebben er baat bij (niet dat 1 iemand maar echt vooruit gaat en de rest slechts loot/ xp krijgt).

Mocht je dus - net als ik - op Diablo 3 op de Switch aan het wachten zijn, overweeg dit spel.
Vind je hem te duur en heb je een dikke pc? Check hem dan voor steam, op de grijze sites is hij al vanaf een eurootje te koop (excl. DLC uiteraard).
Ben ik mee eens. Ik voel me overigens niet echt overpowerd. Het voelt goed gebalanceerd. Mooie overbrugging tot aan diablo 3. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09 21:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Sagat schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:16:
[...]

Normaal zou ik deze gelijk gehaald hebben maar, naast dat deze ongetwijfeld in no time maar een paar euro op pc (of zelfs op andere consoles) zal zijn, zijn er ook veel aternatieven. De grootste voor mij, megaman 11.
Daarnaast zou ik zo maar de megaman x collectie(s) kunnen aanschaffen op switch......de gewon collectie heb ik al op ds......waarbij ik wel moet opmerken dat ik de ds controls niet echt fijn vind, dan liever op switch eigenlijk en dan met mijn 8bit do.
Ik heb speciaal voor de MM collecties een SF30 pro aangeschaft. Heerlijk nostalgisch. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:29
NeP2013 schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 20:21:
Iemand fifa19 gezien op gamescon? Is ie beter dan 18?
Filmpjes voorbij zien komen van gamescon en het zag er precies hetzelfde uit als FIFA 18 op de switch.. maar dan wel natuurlijk met alle nieuwe dingen erin. Maar ik vond de graphics wel echt storend slecht bij 18 dat ik maar 3 potjes ofzo op de switch had gespeeld en dat is dus niet verbeterd blijkbaar. Misschien is de transfer markt nu wel wat beter, want ultimate team was daardoor ook bijna onspeelbaar op de switch omdat die markt gewoon bijna dood was.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Stylze schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:43:
[...]

Filmpjes voorbij zien komen van gamescon en het zag er precies hetzelfde uit als FIFA 18 op de switch.. maar dan wel natuurlijk met alle nieuwe dingen erin. Maar ik vond de graphics wel echt storend slecht bij 18 dat ik maar 3 potjes ofzo op de switch had gespeeld en dat is dus niet verbeterd blijkbaar. Misschien is de transfer markt nu wel wat beter, want ultimate team was daardoor ook bijna onspeelbaar op de switch omdat die markt gewoon bijna dood was.
Ja het zag er wat stroperig uit idd, ze hadden wel gezegd dat het heeel anders zou wprden, maar ben nog niet overtuigd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 00:17

Twhomp

Stayin' Alive

Tjongejonge...
* Twhomp loopt nu met 2 spellen achter elkaar tegen eindlevels aan die 249758% moeilijker zijn dan het hele spel daarvoor.

Ben ik de enige die daar op afknapt?

Met Hollow Knight: Leuk, het eindgevecht, maar daar bak ik niks van. Git gud my ass 8)7
En als je ziet wat de laatste DLC inhoudt met die Pantheons 7(8)7
Die heb ik dus "uitgespeeld" :(

En nu ook met Captain Toad Treasure Tracker (je gelooft het niet): alles gehaald (204/78 voor de kenners) en dan krijg je het laatste bonuslevel: of ik 50 rondes rond ga redden in dat Mummy-Me Maze :S
Ik kijk het eindfilmpje wel op YouTube :(

Ik vind het maar goedkoop, om lekker de difficulty omhoog te gooien bij de allerlaatste stap :N
(en ik ben op zich een completionist, dus voordat ik een spel op 99% (of wat het ook is) wegleg... :'( )

Hebben anderen dit ook?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Twhomp schreef op maandag 3 september 2018 @ 18:41:
Tjongejonge...
* Twhomp loopt nu met 2 spellen achter elkaar tegen eindlevels aan die 249758% moeilijker zijn dan het hele spel daarvoor.

Ben ik de enige die daar op afknapt?

Met Hollow Knight: Leuk, het eindgevecht, maar daar bak ik niks van. Git gud my ass 8)7
En als je ziet wat de laatste DLC inhoudt met die Pantheons 7(8)7
Die heb ik dus "uitgespeeld" :(

En nu ook met Captain Toad Treasure Tracker (je gelooft het niet): alles gehaald (204/78 voor de kenners) en dan krijg je het laatste bonuslevel: of ik 50 rondes rond ga redden in dat Mummy-Me Maze :S

Ik vind het maar goedkoop, om lekker de difficulty omhoog te gooien bij de allerlaatste stap :N
(en ik ben op zich een completionist, dus voordat ik een spel op 99% (of wat het ook is) wegleg... :'( )

Hebben anderen dit ook?
Oké, ik heb beide games dan nog niet gespeeld, maar het principe is niet nieuw. In zowel Super Mario 3D Land als Super Mario 3D World heb je ook stages zitten de je pas unlocked als je de game voor de vollge 99,9% uitgespeeld hebt. Vooral het laatste, "mega geheime" Super Mario 3D Land level kan ik me goed voor de geest halen. Waar de rest van de game EZPZ was, was dat level dikke terror. Het is een beetje fan-service van Nintendo naar de hardcore gamer toe, mensen die graag zó veel tijd in het spel steken dat ze daarna ook nog wat te doen hebben. Ik vind het wel cool, en denk ook wel dat jij dergelijke levels ook prima halen kan. Gewoon nog een keer proberen, en nog een keer, en nog een keer, etc.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikit
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
Twhomp schreef op maandag 3 september 2018 @ 18:41:

Hebben anderen dit ook?
Die mummy maze is wel echt een fantastisch leuke uitdaging. Persoonlijk vond ik dat het leukste aan het spel op de wii u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:48
Ik ben aan het kijken voor FIFA 19 op de Switch en op de EA site zie ik dat er ook een champions editie komt naar de Switch: https://www.easports.com/.../fifa-19-pre-order-offers

Alleen heb ik geen idee hoe ik deze kan pre-orderen. De EA site heeft geen link, de Nintendo site rept er niet over (eShop ook niet) en via de winkels is alleen de standard editie verkrijgbaar?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Niet echt een vraag over de switch maar hebben jullie toevallig enig idee of er verzendkosten zijn via Amazon.de/fr of Amazon.com?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelmer93
plantenbakkie schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:58:
Niet echt een vraag over de switch maar hebben jullie toevallig enig idee of er verzendkosten zijn via Amazon.de/fr of Amazon.com?
Maak een account gooi em in de winkelwagen en voila :)
Ik had in ieder geval geen verzendkosten met mijn RX580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Geen Pro controller support voor TWEWY

spoiler:
Niet verrassend

Trailer met control options:

[ Voor 15% gewijzigd door RayNbow op 04-09-2018 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:07
Ik zit even wat streams te kijken van The Messenger. Wat een ongelooflijke toffe game. Die ga ik zeker oppikken :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
@Twhomp
Met Hollow Knight beb ik nog bezig dus dat gaan we zien. Ik ben wel een gamer die van een flinke uitdaging houd en kan extra moeilijkheid wel waarderen. Super Mario 3D World voor de Wii U, champions road.... Dat was een difficulty spike, meer dan 200 levens nodig gehad voor dat level terwijl ik de rest aardig soepel door kwam :+ .

Ik heb er nooit echt problemen mee, vind het wel leuk :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:40
Deze maand komt de online service van Nintendo uit, maar volgens mij is het nog steeds niet bekend wanneer dit live gaat en welke 20 games er speelbaar zullen zijn uit het NES tijdperk (https://www.nintendo.nl/N...witch-Online-1374626.html).

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 14:08
Gynnad schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:43:
Deze maand komt de online service van Nintendo uit, maar volgens mij is het nog steeds niet bekend wanneer dit live gaat en welke 20 games er speelbaar zullen zijn uit het NES tijdperk (https://www.nintendo.nl/N...witch-Online-1374626.html).
Nope, ondertussen denk ik dat we een direct kunnen verwachten ergens deze maand en het dan direct is 'Nu beschikbaar!'. Ik vind het wel een beetje vreemd, want dit lijkt me niet echt de manier om mensen de service te laten kopen. Ik hoop stiekem nog op een grote verassing als meer games dan alleen NES, maar ook van nieuwere consoles. We gaan het zien, maar als niet genoeg mensen de dienst kopen zijn alle onlines games natuurlijk binnen no-time dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Emmavdv schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:46:
[...]

Nope, ondertussen denk ik dat we een direct kunnen verwachten ergens deze maand en het dan direct is 'Nu beschikbaar!'. Ik vind het wel een beetje vreemd, want dit lijkt me niet echt de manier om mensen de service te laten kopen. Ik hoop stiekem nog op een grote verassing als meer games dan alleen NES, maar ook van nieuwere consoles. We gaan het zien, maar als niet genoeg mensen de dienst kopen zijn alle onlines games natuurlijk binnen no-time dood.
De 2e helft van September is de meest nauwkeurige aankondiging tot nu toe:

https://twitter.com/Ninte...tatus/1027721260556578817

En als ik een gok kan doen naar de 20 games, dan zijn het 20 van de 22 games die "wereldwijd" op de Nes classic mini te vinden zijn, minus Mega man 2 (ivm dat je deze kan kopen in de eshop), en nog 1 afvaller :)

[ Voor 16% gewijzigd door Magic op 04-09-2018 09:16 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Er gaan sterke geruchten dat er een Direct ofwel overmorgen ofwel in de komende 2 weken zou gebeuren. Stiekem hoop ik dat ze niet te veel tijd aan de online dienst besteden want die gaat nog steeds relatief barebones zijn, wat ook (een van) de reden(en) is dat de prijs zo laag is.

Wat die online dienst betreft: natuurlijk ben ik benieuwd naar de tien andere games, maar de NES games zijn niet de reden dat ik de dienst zou betalen. Cloud saves en in mindere mate online multiplayer zijn dat.

Overigens stoort het me redelijk dat Nintendo Europa nu net een sale doet voor Switch multiplayer games, en er amper bij vermeldt dat multiplayer binnenkort betalend wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
JackAvery schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:18:
Er gaan sterke geruchten dat er een Direct ofwel overmorgen ofwel in de komende 2 weken zou gebeuren. Stiekem hoop ik dat ze niet te veel tijd aan de online dienst besteden want die gaat nog steeds relatief barebones zijn, wat ook (een van) de reden(en) is dat de prijs zo laag is.

Wat die online dienst betreft: natuurlijk ben ik benieuwd naar de tien andere games, maar de NES games zijn niet de reden dat ik de dienst zou betalen. Cloud saves en in mindere mate online multiplayer zijn dat.

Overigens stoort het me redelijk dat Nintendo Europa nu net een sale doet voor Switch multiplayer games, en er amper bij vermeldt dat multiplayer binnenkort betalend wordt...
Wellicht een kleine hint naar de nieuwe pokemon game die ze in 2019 willen uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
JackAvery schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:18:

Tsja ook dat is tactiek natuurlijk. Eerst iedereen lekker maken (sowieso zijn er veel goeie online multiplayer games voor de Switch!) en het dan een betaalde dienst maken. Mensen die van 0 af aan geïntresseerd waren in de Switch weten dit al vanaf dag 1 zo'n beetje, Maar iemand die een Switch 'blind' koopt zal zich dat niet realiseren.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 14:51
Vandaag komt Dragon Quest 11 uit voor de PS4 en PC. Man wat had ik deze game graag op de Switch gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Dubrillion schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:37:
Vandaag komt Dragon Quest 11 uit voor de PS4 en PC. Man wat had ik deze game graag op de Switch gespeeld!
De Switch versie is nog steeds in development, zegt SE. Met wat geluk meer nieuws op de Tokyo Games Show deze maand?
Jelmer93 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:19:
[...]

Wellicht een kleine hint naar de nieuwe pokemon game die ze in 2019 willen uitbrengen?
Ik zou eigenlijk verbaasd zijn als ze dat doen. De marketing van Let's Go raakt net op snelheid, en het 2019 spel is nog meer dan een jaar verwijderd van een mogelijke release.

[ Voor 30% gewijzigd door JackAvery op 04-09-2018 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wij sjouwen de switch nogal wat heen en weer. Ik ben van het gemak.
Zouden controllers via aliexpres een beetje werken? Dan hebben we er in ons vakantiehuis twee extra. Die daar kunnen blijven liggen. Ik heb ook al een HDMI connector besteld. Benieuwd of dat een beetje werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Wat zijn jullie bevindingen als het gaat om de (verschillende) controllers in combinatie met FPS games? Ik speel vooral Paladins in deze categorie. Liefst zou ik af en toe nog Fortnite doen, maar daar voel ik me kansloos (zie onder).

Ik moet zeggen dat het redelijk gaat met de houder met twee joy-cons erin, maar qua nauwkeurigheid haal ik het bij lange na niet met de Playstation controllers. Ik heb het idee dat het door de plaatsing van de thumb-sticks komt. Op de Pro controller is de positie nagenoeg gelijk aan de houder met twee joy-cons (ook niet naast elkaar).

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Bol.con dagdeal: 128gb samsung evo plus micro sd voor 31. Daarmee goedkoopste in de prucewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

readytoflow schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:56:
Wij sjouwen de switch nogal wat heen en weer. Ik ben van het gemak.
Zouden controllers via aliexpres een beetje werken? Dan hebben we er in ons vakantiehuis twee extra. Die daar kunnen blijven liggen. Ik heb ook al een HDMI connector besteld. Benieuwd of dat een beetje werkt.
Ik heb deze (niet perse van deze seller btw): https://www.aliexpress.co...Joystick/32878280690.html

Werken best prima, ben er zeker tevreden mee. Enige dat ermee is is dat de motion controls wat minder goed zijn (sturen in Mario Kart met motion controls is wat lastiger, gestures registreert hij prima) en het geen NFC heeft (dus geen Amiibo, wat je toch nauwelijks zult gebruiken).

Een iets grotere review heb ik eerder in dit topic al eens gepost. Voor de prijs zeker aan te raden. Binnenkort krijg ik trouwens deze binnen: https://www.aliexpress.co...d-Switch/32916294314.html

Ziet eruit als een clone van de originele Pro controller dus eens kijken of hij beter is dan die andere. De echte pro is me te duur dus kan geen vergelijking maken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Ben erg benieuwd, jammer dat je hem niet kan vergelijken. Wat voor mij het grootste pluspunt is met de pro controller is dat de afstand zeker 3x zoveel is t.o.v. de joycons. Dus ben benieuwd hoe die klonen jou bevallen,
dan ga ze evt. ook bestellen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
mark-k schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:22:
[...]

Ik heb deze (niet perse van deze seller btw): https://www.aliexpress.co...Joystick/32878280690.html

Werken best prima, ben er zeker tevreden mee. Enige dat ermee is is dat de motion controls wat minder goed zijn (sturen in Mario Kart met motion controls is wat lastiger, gestures registreert hij prima) en het geen NFC heeft (dus geen Amiibo, wat je toch nauwelijks zult gebruiken).

Een iets grotere review heb ik eerder in dit topic al eens gepost. Voor de prijs zeker aan te raden. Binnenkort krijg ik trouwens deze binnen: https://www.aliexpress.co...d-Switch/32916294314.html

Ziet eruit als een clone van de originele Pro controller dus eens kijken of hij beter is dan die andere. De echte pro is me te duur dus kan geen vergelijking maken helaas.
Thx. Die eerste heb ik nu ook besteld! Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

En daar gaan we weer met de direct geruchten!
https://gamingintel.com/n...t-taking-place-very-soon/

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
@KoensSocialL Psst, check eens de posts van vanochtend (een pagina terug). ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Ik weet niet of er hier veel mensen zijn die hun joycons of pro controller gebruiken met hun PC, maar op Reddit is er iemand die een alternatieve driver heeft geschreven voor onder andere split joy-con gebruik. Kan interessant zijn, ik herinner me bvb YouTube filmpjes van grafische artiesten die de joycon als device gebruiken om snel settings in Photoshop aan te passen tijdens het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
@Zeror In de TS staat het volgende:
Ik heb geen wifi / ik wil liever de Switch bedraad aansluiten op het netwerk. Kan dat?

Ja, dat kan. Nintendo heeft LAN-adapters beschikbaar voor de Switch. Mocht je toevallig een LAN-adapter van de Wii of Wii U hebben, die werken ook met de Switch. Je kunt de USB-kabel direct van de LAN adapter direct op het dock aansluiten. Om de LAN adapter te gebruiken op de Switch zelf zul je een USB (female) naar USB-C (male) adapter nodig hebben.
Maar de Switch heeft toch gewoon een standaard USB A aansluiting? Net als de Wii, Wii U, en Hori Lan adapter? https://www.nintendo.co.j...ymode/img/index/img07.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 09:39
Ronwiel schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 19:20:

[...]

Maar de Switch heeft toch gewoon een standaard USB A aansluiting? Net als de Wii, Wii U, en Hori Lan adapter? https://www.nintendo.co.j...ymode/img/index/img07.jpg
De switch zelf heeft alleen USB-C, het dock heeft drie USB-A aansluitingen, één achter de klep, en twee aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

RayNbow schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 18:17:
@KoensSocialL Psst, check eens de posts van vanochtend (een pagina terug). ;)
Oei, niet gezien :o

Anyway, ze mogen echt een dringend komen met informatie over Switch Online..

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ronwiel schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 19:20:

[...]

Die laatste zin gaat over de Switch Console niet het Switch Dock. Heb het iets duidelijker gemaakt ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
KoensSocialL schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 19:34:
[...]

Oei, niet gezien :o

Anyway, ze mogen echt een dringend komen met informatie over Switch Online..
Wat wil je nog weten dan? Afgezien van die NES game lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
JackAvery schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 20:14:
[...]

Wat wil je nog weten dan? Afgezien van die NES game lijst?
Nieuwe triple A aankondigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Horrorgame Observer komt naar de Switch:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Jelmer93 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 20:15:
[...]

Nieuwe triple A aankondigingen?
Dat heeft voor mijn gevoel niet echt iets te maken met de Online Service. ;)

Of het moet iets zijn als bijv Overwatch wat alleen online speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
plantenbakkie schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 21:57:
[...]

Dat heeft voor mijn gevoel niet echt iets te maken met de Online Service. ;)

Of het moet iets zijn als bijv Overwatch wat alleen online speelbaar is.
Wie zegt dat de direct alleen online georienteerd is?

Edit:
snap je verwarring, quote was bedoeld over zijn bericht over het gerucht van de Direct.
Ik ben beniewd!

[ Voor 14% gewijzigd door Jelmer93 op 04-09-2018 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 03:30

Turfschipper

Hup NAC

Megavet nieuws!!

Zen pinball heeft de rechten van de Williams en Bally flippers! Jihaa!!!!

Was er zo ziek van dat pinball arcade de rechten verloor, net nadat die op de Switch kwam. Echt heel blij mee. Totaal niet meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Iemand met veel fantasie over de Nintendo Direct! 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DmPPeW0XoAEh-xk.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DmPPeW-XcAE9DU_.jpg

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
KoensSocialL schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:12:

[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, 30% off sale items en 10% off regular? Dat abonnement gaat zichzelf terug betalen :+ . En elke maand 2 gratis indies? tenzij dat de indies van 2 a 3 euro zijn, gaat dat niet uit kunnen.

Extra skins voor een game waar je sowieso online voor nodig hebt om online te spelen? Vreemd, en twéé nieuwe tracks voor mario kart :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Er was eerder al een tease, maar er komt een nieuwe Umihara Kawase. Meer info op TGS:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5C8GnKd.jpg

More ports?
Met DDP op de Wii U had je in het begin feitelijk 10% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
RayNbow schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:44:
Met DDP op de Wii U had je in het begin feitelijk 10% korting.
De Wii U heb ik overgeslagen, dus geen idee wat DDP was/is :)

Maar als dat het geval is dan gaat online zeker interesant zijn, 200 euro geef ik in een jaar wel uit in de eshop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Magic schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:08:
[...]

De Wii U heb ik overgeslagen, dus geen idee wat DDP was/is :)
Deluxe Digital Promotion. Gedurende de eerste 2 levensjaren van de Wii U kreeg je, als je de Deluxe versie van de Wii U had (zwart, 32 GB), bij elke besteding van 50 euro een 5 euro voucher (dus feitelijk 10% korting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
KoensSocialL schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:12:

[afbeelding]
[afbeelding]
Nah ik vind het opzich wel geloofwaardig hoor. Alleen het Pokemon stukje vind ik niet echt geloofwaardig.
Maar goed die korting of gratis indies zouden best kunnen hoor! Als Nintendo door de online service meer inkomsten genereert kunnen ze daar denk ik prima de ontwikkelaars voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:37
speek1984 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:10:
Wat zijn jullie bevindingen als het gaat om de (verschillende) controllers in combinatie met FPS games? Ik speel vooral Paladins in deze categorie. Liefst zou ik af en toe nog Fortnite doen, maar daar voel ik me kansloos (zie onder).

Ik moet zeggen dat het redelijk gaat met de houder met twee joy-cons erin, maar qua nauwkeurigheid haal ik het bij lange na niet met de Playstation controllers. Ik heb het idee dat het door de plaatsing van de thumb-sticks komt. Op de Pro controller is de positie nagenoeg gelijk aan de houder met twee joy-cons (ook niet naast elkaar).
De plaatsing van de thumbsticks is inderdaad redelijk vergelijkbaar tussen de Pro Controller en de Joy-Cons. Daar heb ik zelf niet zo'n problemen mee. Wat ik wel ervaar is dat de thumbsticks van de Pro Controller een stuk beter zijn; ze zijn wat stugger en wat groter, waardoor ik ze veel nauwkeuriger vind werken. Die van de Joy-Cons zijn toch een beetje flimsy en minder accuraat. Ik heb eens de game Midnight Deluxe gereviewed, waarbij je a la Angry Birds iets moet wegschieten waarbij je met de analoge stick bepaalt hoe ver. Dat was met de Joy-Cons niet te doen, ik kon die dingen niet een beetje bewegen, het is daar alles of niets.

Vergelijken met third party controllers kan ik niet, geen ervaring mee. Voordeel van de Pro Controller is wel dat deze gyro ondersteunt. Nu gebruikt Paladins dat niet, maar bijvoorbeeld Fortnite en Splatoon 2 wel. In handheld een potje Paladins is best te doen, zolang je maar niet te hard de sniper wil gaan uithangen.

Dus als je de plaatsing van de analoge sticks niets vindt, dan is de Pro Controller geen optie. Wil je wat meer kwaliteit, een wat grotere en zwaardere controller en veel betere analoge sticks, plus ondersteuning voor gyro, dan is de Pro Controller wel echt een goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RDRkM4AlbrFJ53K8NminJnt0/full.jpg

Deze vind ik ook wel geloofwaardig😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Jelmer93 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:41:
[afbeelding]

EDIT: GTA zal wel San Andreas zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
[afbeelding]

Het was geloofwaardig tot het stukje over de third party ports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Klaasy99 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:44:
[...]

Ik vind de 3th party wel geloofwaardig. GTA gaan al langer geruchten over, en een deel van wat er staat is al aangekondigd. Wat ik echter minder geloofwaardig vind is dat er niets bij staat over Switch Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Klaasy99 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:44:
[...]

Hoezo, want Doom is al geport? en de nieuwe Doom komt er ook aan.
Enige tussen het lijstje wat ik niet zie gebeuren is GTA IV of hoger. Assasins creed (de oudere games) bijvoorbeeld wel want Ubisoft heeft een goede samenwerking al met Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Jelmer93 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:46:
[...]

Enige tussen het lijstje wat ik niet zie gebeuren is GTA IV of hoger. Assasins creed (de oudere games) bijvoorbeeld wel want Ubisoft heeft een goede samenwerking al met Nintendo.
een oude AC zou ik ook zo kopen. heb alleen deel 1 ooit gespeeld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Jelmer93 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:46:
[...]

GTA 5 is origineel voor de PS3 en 360 uitgekomen, dus die kan prima op de switch draaien. Ze hebben LA Noire ook al uitegeven op de Switch en de baas van Rockstar heeft al gezegd nog meer voor de switch uit te gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Emmavdv schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:50:
[...]

GTA 5 is origineel voor de PS3 en 360 uitgekomen, dus die kan prima op de switch draaien. Ze hebben LA Noire ook al uitegeven op de Switch en de baas van Rockstar heeft al gezegd nog meer voor de switch uit te gaan geven.
Ja oke maar dan mogen ze wel een hell of a port gaan leveren. Dat zou wel echt een prestatie zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:15
Doe maar een aparte topdown GTA zoals Chinatown. Nu ik er over nadenk zou dat wel een hele makkelijke port zijn die ze bijna niet kunnen laten liggen. Zeker nu al die oude games naar de Switch worden geport. Maar liever iets nieuws. Heb al 1,5 maand speeltijd in GTA V :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Emmavdv schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:50:
[...]

While most games published by Rockstar since Rockstar Games Presents Table Tennis (2006) use the proprietary Rockstar Advanced Game Engine, L.A. Noire uses a custom engine, which includes a combination of motion capture and animation software.[2] The game also utilises Havok for the animation and physics.[8]
Wikipedia: Development of L.A. Noire

Het nadeel is dus dat de engine van LA Noire niet dezelfde is als alle andere games van rockstar. Kan zijn dat een deel makkelijk te poorten is dus je kan maybe straks bowlen met niko :+ maar weet niet of er meer in zit.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 22:19
Touchdomex schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:00:
[...]

[...]

Wikipedia: Development of L.A. Noire

Het nadeel is dus dat de engine van LA Noire niet dezelfde is als alle andere games van rockstar. Kan zijn dat een deel makkelijk te poorten is dus je kan maybe straks bowlen met niko :+ maar weet niet of er meer in zit.
Ik denk dat als ze de last gen versie nemen van GTA V, en die een kleine resolutie en frame rate boost geven, dat prima zou kunnen werken. Skyrim werkt ook op de Switch, en ik denk niet dat GTA V veel zwaarder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Linkje3 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:08:
[...]

Ik denk dat als ze de last gen versie nemen van GTA V, en die een kleine resolutie en frame rate boost geven, dat prima zou kunnen werken. Skyrim werkt ook op de Switch, en ik denk niet dat GTA V veel zwaarder is.
Skyrim niet veel zwaarder dan GTA V?

_O-

Dat denk ik toch echt wel. GTA V is met al zijn effecten echt wel veel meer intensiever dan Skyrim. Zeker voor iets als de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 24-09 21:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Touchdomex schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:12:
[...]

Skyrim niet veel zwaarder dan GTA V?

_O-

Dat denk ik toch echt wel. GTA V is met al zijn effecten echt wel veel meer intensiever dan Skyrim. Zeker voor iets als de Switch.
Allebei zijn versies van uitgekomen op de last gen, switch is volgens mij sterker dan last gen. Het zou makkelijk kunnen. Zoveel schelen de 2 niet, ligt er maar net aan wat ze aan of uit zetten

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Denko schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:20:
[...]

Allebei zijn versies van uitgekomen op de last gen, switch is volgens mij sterker dan last gen. Het zou makkelijk kunnen. Zoveel schelen de 2 niet, ligt er maar net aan wat ze aan of uit zetten
Ja maar de een was bij uitkomst qua graphics al achterhaald skyrim en de andere was bij uitkomst het meest vooruitstrevende wat er toen was en intens groot.

De eerste heet skyrim en die tweede GTAV.

Dat is het verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 24-09 21:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Touchdomex schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:33:
[...]

Ja maar de een was bij uitkomst qua graphics al achterhaald skyrim en de andere was bij uitkomst het meest vooruitstrevende wat er toen was en intens groot.

De eerste heet skyrim en die tweede GTAV.

Dat is het verschil.
Maar skyrim met meer opties en GTA5 met minder opties komen dus bij elkaar in de buurt kwa "zwaarte". Dus dan kunnen ze ook allebei op de switch. Ik snap het punt niet helemaal. Ja GTA 5 kan nog veel mooier zijn (skyrim ook) als je het op een platform met meer oempf draait, maar daar gaat de discussie niet helemaal om volgens mij hoor.

Het feit blijft dat er van allebei die spellen versies zijn uitgebracht die op of onder het nivo zijn van wat de switch aankan. Dus het is redelijk om te kijken of het populairste spel ooit zo'n beetje ook naar de switch geport wordt.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
VP2000 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:48:
[...]

De plaatsing van de thumbsticks is inderdaad redelijk vergelijkbaar tussen de Pro Controller en de Joy-Cons. Daar heb ik zelf niet zo'n problemen mee. Wat ik wel ervaar is dat de thumbsticks van de Pro Controller een stuk beter zijn; ze zijn wat stugger en wat groter, waardoor ik ze veel nauwkeuriger vind werken. Die van de Joy-Cons zijn toch een beetje flimsy en minder accuraat. Ik heb eens de game Midnight Deluxe gereviewed, waarbij je a la Angry Birds iets moet wegschieten waarbij je met de analoge stick bepaalt hoe ver. Dat was met de Joy-Cons niet te doen, ik kon die dingen niet een beetje bewegen, het is daar alles of niets.

Vergelijken met third party controllers kan ik niet, geen ervaring mee. Voordeel van de Pro Controller is wel dat deze gyro ondersteunt. Nu gebruikt Paladins dat niet, maar bijvoorbeeld Fortnite en Splatoon 2 wel. In handheld een potje Paladins is best te doen, zolang je maar niet te hard de sniper wil gaan uithangen.

Dus als je de plaatsing van de analoge sticks niets vindt, dan is de Pro Controller geen optie. Wil je wat meer kwaliteit, een wat grotere en zwaardere controller en veel betere analoge sticks, plus ondersteuning voor gyro, dan is de Pro Controller wel echt een goed alternatief.
Thanks voor je uitgebreide reactie! Dat helpt me enorm.
Als het goed is kan ik een Pro controller lenen. Ben benieuwd hoe het me dan afgaat, want het zou inderdaad zo kunnen zijn dat het puur gewenning van de PS4 controller is.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-09 18:17

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

[afbeelding]

Als er echt een Metroid 4 remake gaat komen, vind ik dat ze Super Metroid ook een remake moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Agony komt ook naar de switch volgens onderstaande link

https://nintendoeverything.com/agony-heading-to-switch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Als ik de recensies van dat spel lees, dan hoeven we daar niet heel blij mee te zijn.......

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Skarloc schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:46:
[...]

Als ik de recensies van dat spel lees, dan hoeven we daar niet heel blij mee te zijn.......
lol je hebt gelijk, ik zag m voorbij komen en ik denk ik post m ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

En het is waar!
Tune in 9/6 at 3pm PT for a new Nintendo Direct featuring around 35 minutes of information on upcoming Nintendo #3DS and #NintendoSwitch titles!

https://www.nintendo.com/nintendo-direct
https://twitter.com/Ninte...tatus/1037339567630639109

Vertaald: donderdag op vrijdag om 0.00 (7 september dus)
Direct zou 35 minuten duren!

[ Voor 13% gewijzigd door KoensSocialL op 05-09-2018 16:05 ]

K.W.

Pagina: 1 ... 62 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.