[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.209 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2019 08:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Thanks heren! na de aankoop van deadcells had ik uiteindelijk nog 5,- aan gold coins... helemaal een koopje zo dus:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:57
Smash...ik hou er een half oog op. Nooit de klik gekregen, maar icm online lijkt het me toch wel leuk. Mijn zoon was (paar jaar terug) redelijk hype door ‘super smah flash’ maar heeft de wii versie nooit veel gespeeld.

Lan adapter is alvast besteld!

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 27-08-2018 11:00 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-09 15:12
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:49:
[...]

Klopt, heb ik een paar pagina's geleden al over geklaagd hier.

First party controller van zeventig euro niet ondersteunen omdat sommige mini-games het niet ondersteunen. Ik vind het goedkoop, ik heb geen minigame gezien waar de procontroller niet voor gebruikt zou kunnen worden en als er al een paar zijn waar het echt niet kan, sluit die dan uit als je met de Procontroller speelt.

Nu moet ik een setje Joy-Cons bijkopen en als kers op de stronttaart komt de Mario Party bundel met Joy-Cons (die waarschijnlijk goedkoper zijn samen) anderhalve maand na release uit.
Ik vind dit ook werkelijk schandalig.. Ik heb 3 pro controllers, geen van deze controllers worden ondersteund. Juist met het idee gekocht om o.a. Mario Party met vrienden samen te kunnen spelen.
Nu heb ik het geluk dat een maatje van mij ook een switch heeft en we dus eventueel zo de kleine controllers samen kunnen gebruiken om alsnog met 4 man te spelen... 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:22
Nog geen platforms aangekondigd, maar als dit uitkomt voor de Switch...

😱

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Iemand trouwens een idee voor betere koeling in docked mode? Ik vind dat die switch dan toch wel erg warm wordt (vandaar ook de problemen van schermen die iets krom trekken?) dus wil eigenlijk wel iets van koeling toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

mark-k schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 17:45:
Iemand trouwens een idee voor betere koeling in docked mode? Ik vind dat die switch dan toch wel erg warm wordt (vandaar ook de problemen van schermen die iets krom trekken?) dus wil eigenlijk wel iets van koeling toevoegen.
Denk dat je dan aan andere behuizingen voor het dock moet denken met de originele internals van je huidige dock. Anders zijn er weinig opties om hem goed te modden buiten random wat gaten zagen in je huidige dock.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:10
lowskilled-ftw schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:52:
[...]

Ik vind dit ook werkelijk schandalig.. Ik heb 3 pro controllers, geen van deze controllers worden ondersteund. Juist met het idee gekocht om o.a. Mario Party met vrienden samen te kunnen spelen.
Nu heb ik het geluk dat een maatje van mij ook een switch heeft en we dus eventueel zo de kleine controllers samen kunnen gebruiken om alsnog met 4 man te spelen... 8)7
Kan het wel met een halve Joy con dan? Ik heb 2 setjes joy Cons en 1 pro maar wilde er evt nog 1 pro bijhalen. Maar dat wordt nu misschien wel anders.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Touchdomex schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 17:55:
[...]

Denk dat je dan aan andere behuizingen voor het dock moet denken met de originele internals van je huidige dock. Anders zijn er weinig opties om hem goed te modden buiten random wat gaten zagen in je huidige dock.
Ik dacht meer aan een setje ventilatoren die erop gezet kunnen worden ofzo, die langs de switch blazen door de Dock. Geen idee of dat zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2019 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mark-k schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 18:27:
[...]

Ik dacht meer aan een setje ventilatoren die erop gezet kunnen worden ofzo, die langs de switch blazen door de Dock. Geen idee of dat zou werken.
Van wat ik zelf zie is dat te krap om daar een redelijke flow langs te sturen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Misschien een wat aparte vraag, maar ik vraag me af wat er met de seal van 88 Heroes is gebeurt. Ik heb de game vandaag ontvangen, maar dit is de eerste keer dat ik deze seal zie. Het ziet eruit of de game opnieuw verpakt is met een huis-tuin-en-keuken sealer of zoiets. Voelt ook heel anders aan (dunner plastic).

Klopt dit wel? Hier wat foto's.

88 Heroes 03

88 Heroes 02

88 Heroes 03

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:24
Super Smash Bros Ultimate Pro controller aangekondigd:

Afbeeldingslocatie: https://smashbros.nintendo.com/buy/assets/pro-controller.png

[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 27-08-2018 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik krijg de indruk dat Starlink alleen leeft bij de Switch gebruikers, dus toch maar de vraag hier in de groep gooien. Wordt de game strak ook speelbaar zonder de fysieke add-ons? In de pre-order zie ik enkel de starter packs. Maar hopelijk eingelijk dat er nog een versie komt met enkel de game.

Overigens ook interessant dat de verpakking melding maakt van een 10GB download, dus bestel die SD kaart ook maar!

Edit
Can I play Starlink: Battle for Atlas without the modular toys (digital only)?

Yes. The modular toys are not required. Each starship, pilot, and weapon in Starlink: Battle for Atlas is available for purchase in physical and digital formats. All Starter Pack physical starships, weapons, and pilots are permanently unlocked digitally as well.

Additionally, all physical toys unlock their digital counterparts for a period of time when connected via the controller mount, letting you play how you want, when you want.

[ Voor 56% gewijzigd door Ronwiel op 27-08-2018 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:23

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Lijkt me best leuk, Starlink. Maar es ff in de vaten houden, vraag me af hoeveel content er in de game zit en of het niet ‘te simpel’/oppervlakkig is.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 16:07
JackAvery schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:59:
Super Smash Bros Ultimate Pro controller aangekondigd:

[afbeelding]
Wauw. Eindelijk een mooie pro controller. Instabuy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Ik heb vorige week Victor vran grpreorder uit de eshop en het zou vanaf 28 augustus speelbaar moeten zijn maar als ik het spel nu start dan krijg ik de melding dat ik nog steeds moet wachten. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Normaal gesproken is het klokslag 0:00 beschikbaar. Weten jullie of het ook wel eens tot overdag duurt? Ik wilde het graag in de trein spelen. Dat kan ik nu wel vergeten. :(

Het gaat om deze game dus: https://www.nintendo.nl/G...kill-Edition-1424731.html

[ Voor 15% gewijzigd door Kaasje123 op 28-08-2018 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Terpstars schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 07:00:
[...]

Wauw. Eindelijk een mooie pro controller. Instabuy!
Vind de ホムラ/Pyra controller nog steeds de mooiste. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:38
Kaasje123 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 07:26:
Ik heb vorige week Victor vran grpreorder uit de eshop en het zou vanaf 28 augustus speelbaar moeten zijn maar als ik het spel nu start dan krijg ik de melding dat ik nog steeds moet wachten. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Normaal gesproken is het klokslag 0:00 beschikbaar. Weten jullie of het ook wel eens tot overdag duurt? Ik wilde het graag in de trein spelen. Dat kan ik nu wel vergeten. :(

Het gaat om deze game dus: https://www.nintendo.nl/G...kill-Edition-1424731.html
First-party-games zijn beschikbaar vanaf 0:00 uur op de releasedag.

Het lijkt er dus op dat deze 3rd party game later vandaag op een onbekend moment speelbaar is/

Ziet er interessant uit, wel wat prijzig. Kun je eens laten weten wat de eerste indruk is wanneer je hem kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 16:07
RayNbow schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:22:
[...]

Vind de ホムラ/Pyra controller nog steeds de mooiste. ;)
Welke? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Afbeeldingslocatie: https://c1.neweggimages.com/NeweggImage/ProductImage/78-190-715-S03.jpg bitches.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Ronwiel schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 21:40:
Ik krijg de indruk dat Starlink alleen leeft bij de Switch gebruikers, dus toch maar de vraag hier in de groep gooien. Wordt de game strak ook speelbaar zonder de fysieke add-ons? In de pre-order zie ik enkel de starter packs. Maar hopelijk eingelijk dat er nog een versie komt met enkel de game.

Overigens ook interessant dat de verpakking melding maakt van een 10GB download, dus bestel die SD kaart ook maar!

Edit

[...]
Lijkt mij ook wel wat, maar zit niet op speelgoed te wachten:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 09:45

Ulti23

Quality Time

Hier hetzelfde, zat ook om 0:00 uur klaar om deze game te spelen. Zit al langer te wachten op een goede action RPG. Heb Titan Quest ook, maar deze kan mij op de switch toch nog niet helemaal pakken zoals deze dat op de PC wel deed. Victor Vran bekeken en deze setting spreekt mij wel aan dus ook maar aangeschaft. Is ie (nog) niet speelbaar... :( Vanavond nog maar eens proberen.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:37

NoTimeRemains

I know

is Smash eigk leuk als je nog nooit (of ja 1x) hebt gespeeld?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-09 15:47

De EU eShop ververst rond 15:00 's middags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

NoTimeRemains schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:46:
is Smash eigk leuk als je nog nooit (of ja 1x) hebt gespeeld?
Als je genoeg vrienden hebt die het ook spelen: ja. Anders zou ik toch zeggen nee.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Deze twee van Reddcube had ik nog niet voorbij zien komen:

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

psychoclown schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:01:
Deze twee van Reddcube had ik nog niet voorbij zien komen:

[video]

[video]
Oe, Baba is You ziet er leuk uit! Wat een originele puzzelgame _/-\o_

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ziet die Monster Hunter Generations voor Switch er toch uit als een luie port. De UI van de 3DS zit er nog in, en er is niets veranderd aan de animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:06:
Wat ziet die Monster Hunter Generations voor Switch er toch uit als een luie port. De UI van de 3DS zit er nog in, en er is niets veranderd aan de animaties.
Ik ben inmiddels verwend met MHW, vond de demo van ultimate ook niet leuk. Ik sla deze over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same. Ik ga geen 60 euro neerleggen voor een 1:1 port waar verder weinig moeite in is gestoken. Worlds heb ik ook nog niet aangeschaft, maar zit het wel te overwegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:06:
Je vergeet wel dat t de Ultimate versie is die niet op de 3DS is te verkrijgen in het westen. Ik heb zowel World als nu ook MHGU, maar toch blijf ik de ‘oude klassieke stijl’ van MHGU beter vinden. Nu met g-rank en 90+ Large monsters is het wel een stukje meer waar voor je geld dan World.

Begin lekker opnieuw, alhoewel ik Generations wel op de 3DS had :) Grafisch kan het misschien wel beter als het voor de Switch was ontwikkeld, maar toch vind ik het een grote stap vooruit tov Generations op de 3DS. Ben benieuwd hoe een speciaal voor Switch ontwikkelde MH er uit zal zien. Komt vast nog wel.

Meerdere spelers hier van MHGU?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Meerdere spelers hier van MHGU?
Ik heb niet eerder echt een Monster Hunter gespeeld, maar ben wel van plan om die voor de Switch te kopen. Zeker als ik om me heen zie hoe leuk mensen MHW vinden, dan weet ik wel zeker dat het goed komt.

Vooral het feit dat MHGU eigenlijk een uitgebreidere versie is van MHW.

Demo is meer voor gevordene, maar was wel leuk om te zien wat voor mogelijkheden er zijn. Ik ben in ieder geval blij dat er ruim voldoende te doen is en er is zeker wel iets leuks voor ieders wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
blmp schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:57:
[...]

Als je genoeg vrienden hebt die het ook spelen: ja. Anders zou ik toch zeggen nee.
Ook in je eentje (of online!) is het prima te doen hoor. En als je fan bent van Nintendo in het algemeen is het een soort interactief museum qua karakters, levels, muziek en alles. Ruim 30 jaar aan Nintendogeschiedenisnkomt even voorbij.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Nivali schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:34:
[...]

First-party-games zijn beschikbaar vanaf 0:00 uur op de releasedag.

Het lijkt er dus op dat deze 3rd party game later vandaag op een onbekend moment speelbaar is/

Ziet er interessant uit, wel wat prijzig. Kun je eens laten weten wat de eerste indruk is wanneer je hem kunt spelen?
Heb in middels even kunnen spelen. Wanneer hij nou precies beschikbaar is gemaakt weet ik niet. Wel raar dat alleen first party om 0:00 wordt vrijgegeven. Je zou zeggen dat dit automatisch zou moeten zijn op de dag van release om 0:00... maar goed.

Het speelt prima. Tis iets wat klein in handheld maar speelt lekker weg. Hier kan ik me wel mee vermaken tot diablo 3 uitkomt al heb ik dat spel al compleet grijs gespeeld, maar dit soort games zijn perfect voor tussendoor. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 23-09 23:48
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:21:
Same. Ik ga geen 60 euro neerleggen voor een 1:1 port waar verder weinig moeite in is gestoken. Worlds heb ik ook nog niet aangeschaft, maar zit het wel te overwegen.
Localization en geen port, in Japan is het een port van XX die op de 3ds alleen in Japan uitkwam, maar zelfs dan kwam het (ongeveer) half jaar na de 3ds release daar uit op de Switch.

Het is maar net wat je lui noemt, het was in Japan oorspronkelijk een 3ds spel die op 240p draait, nu is het een 720p (portable) en 1080p (docked) spel met fors opgepoetste textures (3ds MH games zien er op de 3ds zelf vrij blurry uit) en mocht je meer informatie over willen dan heeft Digital Foundry er een leuk filmpje op YouTube erover.

Dit spel zou in Japan nooit op de Switch uitkomen in de eerst instantie, en ook zou het nooit naar het westen komen (het kwam in Japan uit in 2017 op de 3ds net voordat de Switch gereleased werd).

Uiteindelijk kwam het in Japan op de Switch uit omdat Capcom zag dat er vraag naar is, en later kwam het exclusief naar de Switch hier in het westen omdat de oude garde MH fans erom bleef zeuren (waaronder ik).

Dit is geen luie port (zelfs niet in Japan) en ook geen game voor de casuals die World hebben gespeeld, dit spel is voor de fans van de echte MH ervaring en daarom zal dit spel nooit zo populair worden als World.

En verder heeft deze "luie port" van €60 tenminste minimaal 400 uur aan gameplay, terwijl World bij ons thuis na kleine 100 uur al stof ligt te happen, voor de fans is MHGU de echte ervaring terwijl World ook voor de massa is.

en dat maakt World geen slechter spel, het is gewoon zo enorm anders dan de oude games naar mijn mening

Meanwhile ga ik mijn "luie port" verder spelen.

persoonlijk hoop ik dat dit spel goed genoeg verkoopt en dat wij een "World 2" met G rank en hetzelfde difficulty krijgen op de Switch in de toekomst, de huidige World moeten ze niet porten want die is al vrij zwaar op de andere 2 consoles.
Thrace Grumble schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:43:
[...]

You lucker! Ik kan dinsdag pas, digital gepreordered/gedownload. Welke webshop heb je de game besteld?

Hang je ook al op Nintweakers rond (Discord)? Dan kunnen we tzt MH multiplayeren O-) . Nog niet genoeg MH medestanders daar helaas ;(
Nee ik gebruik helemaal geen Discord (geen interesse in) en ik speel vooral local of met vrienden.

Wel bedankt voor het aanbod :D d:)b

[ Voor 23% gewijzigd door Mizgala28 op 28-08-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Even over Starlink, het is toch niet ala Star Citizen dat je voor wapens en schepen ingame meer moet betalen als je die niet als speelgoed er bij koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 14:08
Is Monster Hunter generations ultimate vergelijkbaar met een andere game die ik gespeeld zou kunnen hebben? Bijvoorbeeld Zelda of Xenoblade? Ik ben namelijk verder niet bekend met de franchise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Een aankondiging uit het niks: Onimusha Warlords (uit 2001) krijgt een remaster. Deze komt naar alle consoles op 15 januari 2019:

Ook aangekondigd: Marble It Up, die volgende maand uitkomt. Een spirituele opvolger voor Marble Blast. Trailer, doet me wat aan Super Monkey Ball denken...

Vergeet trouwens niet dat er vanavond een Nindies presentatie te zien is om 18:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Simyager schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:31:
[...]

Ik heb niet eerder echt een Monster Hunter gespeeld, maar ben wel van plan om die voor de Switch te kopen. Zeker als ik om me heen zie hoe leuk mensen MHW vinden, dan weet ik wel zeker dat het goed komt.

Ik zou MHGU en MHW niet zo vergelijken, het speelt wel degelijk heel erg anders. Ik heb nu al meer dan 160 uur in MHW zitten, en heb de game op PS4 en PC. Maar MHGU vind ik dan weer niets aan :P

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
blmp schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:57:
[...]

Das geheel subjectief want ik vermaak me er prima mee om alles te u locken en de campaign door te lopen in singleplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Jelmer93 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:02:
Even over Starlink, het is toch niet ala Star Citizen dat je voor wapens en schepen ingame meer moet betalen als je die niet als speelgoed er bij koopt?
Wapens en schepen zijn DLC (zowel in plastic vorm als digitaal te krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
RayNbow schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:08:
[...]

hmm hopelijk ook prima zonder te spelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Emmavdv schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:32:
Is Monster Hunter generations ultimate vergelijkbaar met een andere game die ik gespeeld zou kunnen hebben? Bijvoorbeeld Zelda of Xenoblade? Ik ben namelijk verder niet bekend met de franchise.
Niet echt. Het is een soort Dark Souls. Je vecht tegen (hoofdzakelijk...) 1 monster tegelijk. Nu ken ik alleen Monster Hunter 3 Ultimate en 4, daar heb je zo'n 45 minuten de tijd om zo'n beest te vellen. Je kunt zomaar binnen 2 klappen dood zijn als je niet uit kijkt, of dat nou na 30 seconden of na 42 minuten is.. en dan begin je vrolijk weer overnieuw.

Alles wat je nodig hebt (munitie voor schietgerei, of slijpstenen voor wapens, of drankjes, of buffs, of debuffs, of *alles*) moet je zelf maken met ingrediënten die je in de game kan vinden. Ook upgrades voor je armor en wapens maak je zelf door andere monsters ('willekeurige passanten' als het ware) te verslaan en te 'oogsten'. In het begin zijn die passanten al pittig zat, maar als je een groot monster hebt verslagen komen die op een gegeven moment ook als willekeurige tegenstanders even langswippen.

Het is een game die echt flink pittig is. Een vrij steile leercurve. Maar oh zo bevredigend om na een battle van ruim 30 minuten ineens die bruut te verslaan met 10% health over bijvoorbeeld.

Natuurlijk zit er wel meer achter. Een leuke story mode, een enorme berg sidequests, variatie in omgevingen en vooral variatie in de monsters. En elke klasse wapens die je kiest heeft een aparte speelstijl en aanvallen.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Simyager schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:31:
[...]

Demo is meer voor gevordene, maar was wel leuk om te zien wat voor mogelijkheden er zijn. Ik ben in ieder geval blij dat er ruim voldoende te doen is en er is zeker wel iets leuks voor ieders wil.
En de demo laat nog zooooooo weinig zien van de game. Er zit echt veel meer diepgang en content in dan de demo laat zien _/-\o_
DigitalExcorcist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:35:
[...]

Niet echt. Het is een soort Dark Souls. Je vecht tegen (hoofdzakelijk...) 1 monster tegelijk. Nu ken ik alleen Monster Hunter 3 Ultimate en 4, daar heb je zo'n 45 minuten de tijd om zo'n beest te vellen. Je kunt zomaar binnen 2 klappen dood zijn als je niet uit kijkt, of dat nou na 30 seconden of na 42 minuten is.. en dan begin je vrolijk weer overnieuw.

Alles wat je nodig hebt (munitie voor schietgerei, of slijpstenen voor wapens, of drankjes, of buffs, of debuffs, of *alles*) moet je zelf maken met ingrediënten die je in de game kan vinden. Ook upgrades voor je armor en wapens maak je zelf door andere monsters ('willekeurige passanten' als het ware) te verslaan en te 'oogsten'. In het begin zijn die passanten al pittig zat, maar als je een groot monster hebt verslagen komen die op een gegeven moment ook als willekeurige tegenstanders even langswippen.

Het is een game die echt flink pittig is. Een vrij steile leercurve. Maar oh zo bevredigend om na een battle van ruim 30 minuten ineens die bruut te verslaan met 10% health over bijvoorbeeld.

Natuurlijk zit er wel meer achter. Een leuke story mode, een enorme berg sidequests, variatie in omgevingen en vooral variatie in de monsters. En elke klasse wapens die je kiest heeft een aparte speelstijl en aanvallen.
Storyline in MHGU is erg minimaal though...

[ Voor 20% gewijzigd door Thrace Grumble op 28-08-2018 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Thrace Grumble schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:36:
[...]

Dat zou kunnen inderdaad. MH3U en MH4 hadden een vermakelijk verhaal op zich. Allemaal excuses om grote monsters af te slachten verder, maar de aankleding is erg mooi.

Ik weet ook niet of bij MHGU bijv. de kaart opgedeeld is in segmenten (dat zal haast wel, da's wel de core gameplay van Monster Hunter). Je moet ook eerst zoeken waar het monster daadwerkelijk is en als je 'm met een verfbom (die je eerst zelf moet maken...) kan 'taggen', kun je 'm een tijdje via de minimap volgen. Maar anders zoek je je soms ook wel een ongeluk.

Alles gaat in feite om het herkennen van patronen. Aanvallen en verdedigen bijvoorbeeld. Wordt een monster moe/is 'ie gewond? Dan gaat hij (zij?) vaak naar een nest om te helen/slapen. Zorg je ervoor dat je bij dat nest bent voordat 'ie er is? Dan geneest 'ie niet en is de battle sneller afgelopen. Heb je 't zwaar en eerst zelf potions nodig? Kan prima - maar dan heeft het monster meer hitpoints over na het genezen.. etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery

Ik bekijk dit later maar: Into the Breach komt naar is uit op Switch *O*

UPDATE - Getoonde games:

- Into the Breach (vandaag beschikbaar - trailer)

- The Messenger (30 augustus)
- Hyper Light Drifter:Special Edition (9 september - trailer)
- Wasteland 2: Director's Cut (13 september - trailer)
- Bastion (13 september - trailer)
- Undertale (18 september)
- Light Fingers (20 september)
- Towerfall (27 september - trailer)
- Zarvot (oktober 2018- trailer)
- Jackbox Party Box 5 (oktober 2018)
- Superbrothers: Sword and Sorcery EP (oktober 2018)
- Transistor (november 2018 - trailer)
- Bullet Age (november 2018 - trailer)
- LevelHead (november 2018 - trailer)
- Dragon: Marked for Death (13 december 2018 - trailer)
- Desert Child (december 2018)
- Treasure Stack (winter 2018 - trailer)

- Mineko's Night Market (early 2019 - trailer)
- Samurai Gunn 2 (early 2019 - trailer)
- The World Next Door (early 2019 - trailer)
- King of the Hat (early 2019 - trailer)
- Untitled Goose Game by House House (early 2019 - trailer)

Buiten een aantal nieuwe aankondigingen ook een hoop klassiekers die zeer terecht op Switch geport worden. Ook is er nu een indie game announcement news channel beschikbaar in de Switch's news app.

[ Voor 110% gewijzigd door JackAvery op 28-08-2018 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:08:
[...]

Dus een soort Skylanders met een space-tintje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:44
Levelhead ziet er erg tof uit! Daar heb ik wel zin in. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

JackAvery schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:32:
[video]

Ik bekijk dit later maar: Into the Breach komt naar is uit op Switch *O*

UPDATE - Getoonde games:

- Into the Breach (vandaag beschikbaar - trailer)

- The Messenger (30 augustus)
- Hyper Light Drifter:Special Edition (9 september - trailer)
- Wasteland 2: Director's Cut (13 september - trailer)
- Bastion (13 september - trailer)
- Undertale (18 september)
- Light Fingers (20 september)
- Towerfall (27 september - trailer)
- Zarvot (oktober 2018)
- Jackbox Party Box 5 (oktober 2018)
- Superbrothers: Sword and Sorcery EP (oktober 2018)
- Transistor (november 2018 - trailer)
- Bullet Age (november 2018)
- LevelHead (november 2018)
- Dragon: Marked for Death (13 december 2018)
- Desert Child (december 2018)
- Treasure Stack (winter 2018)

- Mineko's Night Market (early 2019)
- Samurai Gunn 2 (early 2019 - trailer)
- The World Next Door (early 2019)
- King of the Hat (early 2019)
- Untitled Goose Game by House House (early 2019 - trailer)

Buiten een aantal nieuwe aankondigingen ook een hoop klassiekers die zeer terecht op Switch geport worden. Ook is er nu een indie game announcement news channel beschikbaar in de Switch's news app.
Into the breach schijnt er goed te zijn, nooit gespeeld. We gaan het es bekijken. Betekent dit dat FTL misschien ook nog komt? Is toch van dezelfde devs?

Wat mij trouwens ook een geweldige game lijkt voor Switch: Frozen Synapse! Pas een showcase van deeltje twee gezien, geweldig. Lijkt me tamelijk eenvoudig om te porten:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:51:
[...]

Dus een soort Skylanders met een space-tintje? ;)
Soort van, ja. Je kunt schepen, piloten en wapens kopen. Het schip heb je op je controller geklikt. Als je een onderdeel/piloot/etc. vervangt, dan wordt die verandering real-time weergegeven in de game.

(Maar dit is optioneel, je kunt deze wijzigingen ook via een menu toepassen en je hoeft niet het plastic speelgoed te kopen. Je kunt ze ook digitaal aanschaffen.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:50

Sméagol

Master of Mayhem

The Goose is Loose is Game of the Year (2019).

The Goose in Smash, anders hoeft het voor mij niet.

Edit:

Into the Breach stond op m'n Steam wishlist. Koop ik vanavond. Transistor is tof trouwens.

[ Voor 35% gewijzigd door Sméagol op 28-08-2018 20:26 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Zeror schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:58:
Levelhead ziet er erg tof uit! Daar heb ik wel zin in. :)
Ziet er uit als een cheapy Mario Maker though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Yup. Maar zo lang ze Mario maker niet porten (had 'm inmiddels wel verwacht eigenlijk)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sméagol schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:59:
Yup. Maar zo lang ze Mario maker niet porten (had 'm inmiddels wel verwacht eigenlijk)..
Ik verwacht Mario Maker nog niet. Eerst moet nog Super Mario Bros. U voor de Switch uitkomen. Daarna is er pas reden voor Mario Maker. Momenteel zijn er nog genoeg Wii U spelers die met Mario Maker nog prima plezier hebben. Dus misschien volgend jaar dat we Mario Maker gaan zien op de Switch. Misschien wel een nieuw deel zelfs.
Ben wel benieuwd hoe de conversie van Wii U touchpad naar Switch touchscreen gaan oplossen. Het zijn namelijk twee verschillende touch-technieken en de Wii U stylus werkt niet op je Switch. Zouden ze een nieuwe stylus uitbrengen of mogen met onze vingers gaan klooien?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Zeror schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:21:
[...]

Ik verwacht Mario Maker nog niet. Eerst moet nog Super Mario Bros. U voor de Switch uitkomen. Daarna is er pas reden voor Mario Maker. Momenteel zijn er nog genoeg Wii U spelers die met Mario Maker nog prima plezier hebben. Dus misschien volgend jaar dat we Mario Maker gaan zien op de Switch. Misschien wel een nieuw deel zelfs.
Ben wel benieuwd hoe de conversie van Wii U touchpad naar Switch touchscreen gaan oplossen. Het zijn namelijk twee verschillende touch-technieken en de Wii U stylus werkt niet op je Switch. Zouden ze een nieuwe stylus uitbrengen of mogen met onze vingers gaan klooien?
Ik heb geen idee hoe groot de huidige community is voor Mario Maker.

Maar ik, als iemand die de WiiU gemist heeft, heb weinig interesse in die gerumourde NSMBu, maar zit wel erg te wachten op een Mario Maker port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sméagol schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:28:
[...]

Ik heb geen idee hoe groot de huidige community is voor Mario Maker.

Maar ik, als iemand die de WiiU gemist heeft, heb weinig interesse in die gerumourde NSMBu, maar zit wel erg te wachten op een Mario Maker port.
Een nieuwe Mario Maker of rerelease van Mario Maker gaat er wel komen. Het was een van de betere titels van de Wii U. Het zou een domme zet zijn van Nintendo om daar niets mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Nieuwe Direct in aantocht :+

spoiler:
Voor een mobile game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Er zou toch ook nog een mobiele Mario Kart gaan komen? Ooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Switch pro controller 55 euro bij amazon de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Ik heb intussen het punt bereikt waarop ik een SD kaart voor mijn Switch nodig heb. Nu kan ik er nog eentje vrij maken van 32 gb, maar ik vraag me af of als deze straks ook weer vol is alles een beetje makkelijk over te zetten is naar een grotere. Of doe ik er goed aan gewoon een nieuwe (grotere) te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Sméagol schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:25:

Into the Breach stond op m'n Steam wishlist. Koop ik vanavond. Transistor is tof trouwens.
Hier hetzelfde. Gisteravond ook gekocht dus :9~

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Emmavdv schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:48:
Ik heb intussen het punt bereikt waarop ik een SD kaart voor mijn Switch nodig heb. Nu kan ik er nog eentje vrij maken van 32 gb, maar ik vraag me af of als deze straks ook weer vol is alles een beetje makkelijk over te zetten is naar een grotere. Of doe ik er goed aan gewoon een nieuwe (grotere) te kopen?
64GB SD kaartjes zijn niet meer zo duur, ik zou daar voor gaan, dan weet je zeker dat je voorlopig voldoende hebt.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Thrace Grumble schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:07:
[...]

Into the breach schijnt er goed te zijn, nooit gespeeld. We gaan het es bekijken. Betekent dit dat FTL misschien ook nog komt? Is toch van dezelfde devs?
Ik zou FTL waarschijnlijk opnieuw kopen, prachtspel, maar het is onwaarschijnlijk. Wat de devs zelf zeggen:
Will there be a Switch Port?

We have no official plans for a Switch port at this time. Playing FTL on a gamepad, or on a small touch screen, is not practical.
In ieder geval erg blij met deze surprise release, had Into The Breach expres nog niet gekocht.
Heel eenvoudig over te zetten. Gewoon je PC gebruiken. Zelf heb ik een 128 gekocht toen ze ~30 euro waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Thrace Grumble schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:36:
[...]

En de demo laat nog zooooooo weinig zien van de game. Er zit echt veel meer diepgang en content in dan de demo laat zien _/-\o_

[...]

Was 'm helemaal vergeten te bestellen en dat was maar goed ook, want ik heb 'm nu in combinatie met een blind box figurine (volume 2) voor 50 euro te pakken :D (blind boxes zijn rond de 15 euro pp normaliter). Tijdens Gamescom al 2 van die figurines gekocht, dus die kan ik nu uitbreiden met nog eentje (volume 2 lijkt Elder Dragons te hebben, dus ik ben benieuwd).

Ik denk niet dat ik er zo hard op ga als dat ik bij bijv. MHW gedaan heb (want ik heb nog van alles op m'n bordje liggen qua games (2 speedruns, fighters leren, etc.)), maar ik ga het wat meer casual oppakken. Volgens mij komt m'n order dan ook uit de UK, dus heb ik nog even voordat ik ermee aan de slag ga :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Bedankt voor de tips, ik ben voor een 128 gb kaartje voor 30 euro gegaan :) Dat moet toch voor mijn game carrière op de Switch voldoende zijn voorlopig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online

DevWouter

Creator of Todo2d.com

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Ik ben wel benieuwd wat zeer binnenkort gaat zijn, want je hoeft er geen hacker voor te zijn om te raden dat het in ieder geval gaat gebeuren voor de betaalde online dienst komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Is het handig/mogelijk om het familie abonnement te delen met vrienden? Zitten hier nog bepaalde nadelen aan? Ik las her en der dat de hoofd van de familie alles betaalde voor de familie leden? Klopt dit? Ik vond het nog vrij vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Nivali schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:26:
Is het handig/mogelijk om het familie abonnement te delen met vrienden? Zitten hier nog bepaalde nadelen aan? Ik las her en der dat de hoofd van de familie alles betaalde voor de familie leden? Klopt dit? Ik vond het nog vrij vaag allemaal.
Wat ik uit de informatie heb op kunnen maken is dat je dus zo een familie groep moet maken, waardoor je dat familie abonnement kunt delen. Ook kun je hiermee ouderlijk toezicht instellen dacht ik, maar dat is met vrienden niet nodig denk ik :p Zoals de voorwaarden nu beschreven zijn heb ik niet echt nadelen gevonden. Natuurlijk betaald een iemand het abonnement, maar dat kun je dan onderling toch wel even regelen met een betaalverzoek? Wij zijn hier in ieder geval wel van plan het familie abonnement te nemen als er niet ineens nog duidelijke nadelen aangekondigd worden, want het scheelt behoorlijk in de kosten als je dat met een aantal vrienden kunt doen :)

Edit:
http://www.nintendo.nl/Ni...line/Prijzen-1374627.html
Als je deze pagina mag geloven dan krijgt iedereen in de familiegroep dus wat je normaal voor de 20 euro krijgt.

http://www.nintendo.nl/Ni...telde-vragen-1374625.html
Bij de FAQ staan ook niet echt duidelijke nadelen, behalve dus dat je een familiegroep moet maken.

[ Voor 16% gewijzigd door Emmavdv op 29-08-2018 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Emmavdv schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:34:
[...]

Wat ik uit de informatie heb op kunnen maken is dat je dus zo een familie groep moet maken, waardoor je dat familie abonnement kunt delen. Ook kun je hiermee ouderlijk toezicht instellen dacht ik, maar dat is met vrienden niet nodig denk ik :p Zoals de voorwaarden nu beschreven zijn heb ik niet echt nadelen gevonden. Natuurlijk betaald een iemand het abonnement, maar dat kun je dan onderling toch wel even regelen met een betaalverzoek? Wij zijn hier in ieder geval wel van plan het familie abonnement te nemen als er niet ineens nog duidelijke nadelen aangekondigd worden, want het scheelt behoorlijk in de kosten als je dat met een aantal vrienden kunt doen :)
Ik dacht dus gelezen te hebben dat de beheerder alle aankopen vanuit de familie betaald, dat lijkt me minder prettig. Jaarlijkse abonnement kosten is natuurlijk niet zoon probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Nivali schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:38:
[...]

Ik dacht dus gelezen te hebben dat de beheerder alle aankopen vanuit de familie betaald, dat lijkt me minder prettig. Jaarlijkse abonnement kosten is natuurlijk niet zoon probleem.
https://accounts.nintendo.com/family
Daar staat hier niets over, dus het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk. Als dat zo was zouden ze dat vermelden neem ik aan?

De Amerikaanse site is iets duidelijker:
https://en-americas-suppo...answers/detail/a_id/28818
https://en-americas-suppo...o-account-family-group%3F

Maar ook hier staat er niets over.

[ Voor 22% gewijzigd door Emmavdv op 29-08-2018 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Ik kan er bij nintendo zelf ook niet zoveel over vinden. Wel de rolverdeling.

Ik kwam deze tegen op internet, de vader daar is de familie beheerder. Deze krijgt dus wel de (digitale) afschriften van de eshop. Maar of dit account ook de kosten voor zich neemt is me nog onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 10:10
Ik dacht dat een familieabonnement over de machine gaat en niet over verschillende switches te delen was.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Zou je ook voor online moeten betalen als je een free-to-play game zoals Paladins of Fortnite knline wilt spelen?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Emmavdv
Nivali schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:57:
[...]

Ik kan er bij nintendo zelf ook niet zoveel over vinden. Wel de rolverdeling.

Ik kwam deze tegen op internet, de vader daar is de familie beheerder. Deze krijgt dus wel de (digitale) afschriften van de eshop. Maar of dit account ook de kosten voor zich neemt is me nog onduidelijk.
Als je naar die tweede pagina die je stuurde kijkt, staat er onderin een bron naar de Japanse site van Nintendo, deze kun je vertalen met google translate. Als ik dat doe maak ik er uit op dat de beheerder informatie krijgt over wat er gekocht is via de eshop, maar niet persee zelf hoeft te betalen.

[quote]
Daniel. schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:14:
Ik dacht dat een familieabonnement over de machine gaat en niet over verschillende switches te delen was.
Nee, er staat in de FAQ dat het meerdere machines kunnen zijn.
Tiwazz schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:23:
Zou je ook voor online moeten betalen als je een free-to-play game zoals Paladins of Fortnite knline wilt spelen?
Van wat er tot nu toe naar buiten is gekomen lijkt dat toch niet het geval, en gaat het voornamelijk om de spellen van Nintendo en enkele 3th party (niet gratis) games waar je voor moet betalen om online te kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
http://www.ibood.com/elec...ntendo-switch-128-gb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Nivali schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:38:
[...]

Op de pagina van Nintendo staat duidelijk dat het eshop saldo, aankoopgeschiedenis, My Nintendo punten en dergelijke allemaal niet gedeeld kunnen worden tussen familieleden. Ik leid hieruit af dat elke 'volwassen' account ook zijn eigen betaalinstellingen behoudt.
ファミリーに設定しても、ファミリーのメンバー間でニンテンドーeショップの残高や購入履歴、マイニンテンドーのポイントなどを共有することはできません。
Hoe admin/parental accounts in relatie tot kinderaccounts werken is een apart geval. Je kan dit gewoon zelf testen want familiegroepen kan je al sinds mei aanmaken. Ik gebruik dit zelf niet maar krijg de indruk dat ook kinderaccounts hun eigen betaalinstellingen hebben, waarbij de uitgaven beperkt worden door de guardian/admin accounts via de parental control app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Daniel. schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:14:
Ik verwacht van niet. Nintendo noemt nadrukkelijk '8 accounts' .. en niet '1 Switch'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Mario + Rabbids: Kingdom Battle had ik eerder moeten aanschaffen.
Wat een heerlijk verslavend strategisch spelletje zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
DigitalExcorcist schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:41:
[...]

Ik verwacht van niet. Nintendo noemt nadrukkelijk '8 accounts' .. en niet '1 Switch'.
Op de Japanse site staat zeer duidelijk dat het om meerdere consoles kan gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 23:48

KoensSocialL

Mezelf.

Ik zit zelf in een familiegroep met de vriendin en die heeft overlaatst vanalles gekocht en daar geen enkele melding van gekregen.
Ik denk dat dat is als je een kinderaccount aanmaakt voor iemand, dan zal dat wel zo zijn

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergelijkbare specs en ook iets goedkoper:

pricewatch: Samsung EVO Plus 128GB

Gebruik deze zelf ook en bevalt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Tot op heden heb ik bijna al mijn games fysiek gekocht, omdat mijn vriendin ook een eigen Switch heeft. Nu heb ik echter Overcooked 2 en Stardew Valley digitaal gekocht (zijn fysiek niet verkrijgbaar) en vroeg me af of ik deze ook op haar Switch kon installeren. Door bijvoorbeeld met mijn account in te loggen of een familie account aan te maken. Uiteraard heb ik zelf online al gezocht maar kon niet echt een goed sluitend antwoord vinden, hieruit concludeerde ik zelf al dat het waarschijnlijk niet mogelijk is of een beetje grijs gebied is qua TOA maar misschien weten jullie iets dat ik over het hoofd zie.

[ Voor 1% gewijzigd door Yptisem op 29-08-2018 19:53 . Reden: Grammaticale fout hersteld ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miikit
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
Yptisem schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:41:
Tot op heden heb ik bijna al mijn games fysiek gekocht omdat mijn vriendin ook een eigen Switch. Nu heb ik echter Overcooked 2 en Stardew Valley digitaal (zijn fysiek niet verkrijgbaar) en vroeg me af of ik deze ook op haar Switch kon installeren door bijvoorbeeld met mijn account in te loggen of een familie account aan te maken. Uiteraard heb ik zelf online al gezocht maar kon niet echt een goed sluitend antwoord vinden, hieruit concludeerde ik zelf al dat het waarschijnlijk niet mogelijk is of een beetje grijs gebied is qua TOA maar misschien weten jullie iets dat ik over het hoofd zie.
Je kan digitale games alleen installeren op je “main” switch. Als je de games op een andere switch wil installeren kun je ze dus niet meer op de oude switch spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Tot op heden heb ik bijna al mijn games fysiek gekocht omdat mijn vriendin ook een eigen Switch. Nu heb ik echter Overcooked 2 en Stardew Valley digitaal (zijn fysiek niet verkrijgbaar) en vroeg me af of ik deze ook op haar Switch kon installeren door bijvoorbeeld met mijn account in te loggen of een familie account aan te maken. Uiteraard heb ik zelf online al gezocht maar kon niet echt een goed sluitend antwoord vinden, hieruit concludeerde ik zelf al dat het waarschijnlijk niet mogelijk is of een beetje grijs gebied is qua TOA maar misschien weten jullie iets dat ik over het hoofd zie.
Het is inderdaad niet mogelijk. Het gaat om de combinatie van account met de hardware. Je kunt het overzetten naar een andere Switch maar dan verdwijnt ie bij de eerste. Er is dus altijd maar 1 stuk software beschikbaar.

Ik loop tegen hetzelfde aan omdat we voorheen 1 Switch hadden en daar mijn vrouw haar account op stond die de DLC van Zelda had gekocht. Nu heeft ze haar eigen Switch en heb ik het account overgezet, maar heb ik dus geen DLC en zij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
miikit schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:54:
[...]

Je kan digitale games alleen installeren op je “main” switch. Als je de games op een andere switch wil installeren kun je ze dus niet meer op de oude switch spelen.
Enerzijds begrijpelijk anders zou je je digitale licentie natuurlijk aan iedereen kunnen verstrekken (of aan 7 personen in het geval van familie account). Anderzijds zou het voor Nintendo natuurlijk wel interessant zijn om het kopen van digitale games te stimuleren door ze net als fysieke games uitwisselbaar te maken binnen bijvoorbeeld je familie account. Wanneer ze digitaal verkopen halen ze de middle man (winkelier bv MediaMarkt) eruit waardoor ze dat stukje marge extra pakken. Ook besparen ze op cartridges welke in tegenstelling to disc relatief duur zijn.

Ahja de financiële mensen bij Nintendo hebben hier vast beter over nagedacht dan ik nu en tot de conclusie gekomen dat het niet voordeliger voor ze is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:56
Eventueel kun je voor elke aankoop een apart account maken, en dit verhuizen als je de software op een andere console wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikit
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
Yptisem schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:05:
[...]

Enerzijds begrijpelijk anders zou je je digitale licentie natuurlijk aan iedereen kunnen verstrekken (of aan 7 personen in het geval van familie account). Anderzijds zou het voor Nintendo natuurlijk wel interessant zijn om het kopen van digitale games te stimuleren door ze net als fysieke games uitwisselbaar te maken binnen bijvoorbeeld je familie account. Wanneer ze digitaal verkopen halen ze de middle man (winkelier bv MediaMarkt) eruit waardoor ze dat stukje marge extra pakken. Ook besparen ze op cartridges welke in tegenstelling to disc relatief duur zijn.

Ahja de financiële mensen bij Nintendo hebben hier vast beter over nagedacht dan ik nu en tot de conclusie gekomen dat het niet voordeliger voor ze is ;)
Ja en nee vind ik. Op de playstation kun je digitale spellen op 2 consoles zetten zover ik weet. Dit kost sony natuurlijk geld, maar 2 spelcomputers per gezin is niet raar en deze mensen kopen nu zeker niets digitaal. Ik snap dat 7 switches gekkenwerk is, maar ik en mijn vriend hebben er ook allebij een en toch jammer dat we sommige dingen dubbel moeten kopen (Kopen 99% online ivm draagbaarheid.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Tot op heden heb ik bijna al mijn games fysiek gekocht, omdat mijn vriendin ook een eigen Switch heeft. Nu heb ik echter Overcooked 2 en Stardew Valley digitaal gekocht (zijn fysiek niet verkrijgbaar) en vroeg me af of ik deze ook op haar Switch kon installeren. Door bijvoorbeeld met mijn account in te loggen of een familie account aan te maken. Uiteraard heb ik zelf online al gezocht maar kon niet echt een goed sluitend antwoord vinden, hieruit concludeerde ik zelf al dat het waarschijnlijk niet mogelijk is of een beetje grijs gebied is qua TOA maar misschien weten jullie iets dat ik over het hoofd zie.
Kleine correctie maar overcooked 2 is gewoon te koop bij nedgame.

https://www.nedgame.nl/ni.../overcooked-2/5247855164/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Laatst online: 24-09 19:34
Tot op heden heb ik bijna al mijn games fysiek gekocht, omdat mijn vriendin ook een eigen Switch heeft. Nu heb ik echter Overcooked 2 en Stardew Valley digitaal gekocht (zijn fysiek niet verkrijgbaar)
Waat ? Wist helemaal niet dat ze in Nederland niet fysiek verkrijgbaar zijn. Ik was op vakantie in Engeland met de release van overcooked 2 en heb daar de fysieke versie gehaald. Ik koop alles fysiek, zodat ik het door kan verkopen wanneer ik het weer zat ben.
Blijkt dat ik dus een van de weinige in Nederland zal zijn met een fysieke kopie :D

Comment hierboven zie ik net pas. Is gewoon te koop dus.. laat maar 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Odysseus87 op 29-08-2018 22:30 ]

• Stofkapje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 16:40
Mijn zoontje (6 jaar) wil graag Splatoon 2 hebben. Hij heeft hiervan namelijk een demo filmpje gezien. Nu vraag ik mij alleen af of hij nog niet wat te jong is om dit spel te spelen. Wat denken jullie?

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 18:31
@Stofkapje PEGI 7 is dus vrij onschuldig denk ik hoor :)
http://www.kijkwijzer.nl/splatoon-2/page45-0-279359.html

• Emmavdv
Stofkapje schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:52:
Mijn zoontje (6 jaar) wil graag Splatoon 2 hebben. Hij heeft hiervan namelijk een demo filmpje gezien. Nu vraag ik mij alleen af of hij nog niet wat te jong is om dit spel te spelen. Wat denken jullie?
Het is inderdaad vrij onschuldig, maar het plezier zit hem voornamelijk in online play. De campaign stelt niet veel voor. Of dat geschikt is voor een 6 jarige betwijfel ik zeer, maar jij kent hem het best :)

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 12:30
hcQd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:22:
Eventueel kun je voor elke aankoop een apart account maken, en dit verhuizen als je de software op een andere console wilt spelen.
Dan kun je dus nooit meer dan acht games kopen. Er kunnen maar acht accounts op een Switch.

• Stofkapje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 16:40
Emmavdv schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:02:
[...]

Het is inderdaad vrij onschuldig, maar het plezier zit hem voornamelijk in online play. De campaign stelt niet veel voor. Of dat geschikt is voor een 6 jarige betwijfel ik zeer, maar jij kent hem het best :)
Ja het spel is inderdaad vrij onschuldig maar over dat online gedeelte twijfel ik inderdaad. Hij heeft laatst wel een keer samen met zijn neefje Fortnite online gespeeld. Dat vond hij wel leuk. En ik denk dat Splatoon een stuk onschuldiger is dan Fortnite...
Pagina: 1 ... 61 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.