[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.209 views

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Koldur schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 14:03:
[...]

Resolutie was ook nog eens aardig belabberd. Enige wat ik de pad wel interessant voor vind, is spellen als Nintendoland, ZombiU en om als map te gebruiken in bijvoorbeeld Zelda. Voor off TV spelen was het gewoon niet goed genoeg.
Ik heb zo’n 400 uur alleen al in Call of Duty: Black Ops II voor de WiiU zitten, waarvan ongeveer 30 minuten op TV gespeeld 😐

Prestige 7 onderweg naar 8 geloof ik.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
DigitalExcorcist schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 07:51:
[...]

Ik heb zo’n 400 uur alleen al in Call of Duty: Black Ops II voor de WiiU zitten, waarvan ongeveer 30 minuten op TV gespeeld 😐

Prestige 7 onderweg naar 8 geloof ik.
Was jouw vriendin zeker de baas over de TV dat je wel moest? :+

Als het echt niet anders kon, deed ik het wel eens, maar ik kon er echt niet van genieten. Buiten de lage resolutie was het down scalen ook nog eens erg slecht. Ieder zijn ding natuurlijk, maar dit alles is op de Switch echt superieur gedaan.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• DigitalExorcist
Koldur schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 08:34:
[...]

Was jouw vriendin zeker de baas over de TV dat je wel moest? :+

Als het echt niet anders kon, deed ik het wel eens, maar ik kon er echt niet van genieten. Buiten de lage resolutie was het down scalen ook nog eens erg slecht. Ieder zijn ding natuurlijk, maar dit alles is op de Switch echt superieur gedaan.
Laat m’n vrouw het maar niet horen dat ik een vriendin heb 😜 Haha..

Nee op zich niet. Maar ik heb ook jonge kinderen voor wie dat geweld niet perse hoeft. Dan is off-TV spelen wel fijn. En aangezien ik potjes toch vaak in de top 5 eindig werkt het voor mijzelf prima.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zojuist even het Diablo 3 filmpje van RedCube gezien, ziet er zeer smooth uit en de UI werkt volgens mij intuitief. Wel echt ontzettend veel veranderd ten tijde dat ik D3 op de PC speelde, heel erg zin in om deze game op te pikken!

Dit filmpje heb ik overigens nog niet voorbij zien komen, nieuwe coop mode in Mario Party 2018:

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 23:48

KoensSocialL

Mezelf.

psychoclown schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:06:
Dit filmpje heb ik overigens nog niet voorbij zien komen, nieuwe coop mode in Mario Party 2018:
[video]
Is een variant van wat ze gisterten hebben uigezonden bij Nintendo RedCube op Gamescom. Wel eens leuk om een ander verloop van de modus te zien !

K.W.

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 23:22

LDVC

Let's get it over with

KoensSocialL schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:58:
[...]

Is een variant van wat ze gisterten hebben uigezonden bij Nintendo RedCube op Gamescom. Wel eens leuk om een ander verloop van de modus te zien !
Ziet er inderdaad leuk uit, maar het lijkt wel erg makkelijk (hopelijk meerdere moeilijkheidsgraden). Bijna iedere minigame werd met S-rank uitgespeeld en de hazards tijdens het raften remmen je bijna niet af zodat je met gigantisch veel seconden over eindigt.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:06
KoensSocialL schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:58:
[...]

Vraag mij af of je dat ook met minder spelers kunt spelen, want om altijd met 4 te zijn is ook lastig. En wordt de andere plaats dan door de CPU ingenomen?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
Tiwazz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 19:29:
Iemand die een goede ethernet adapter kan aanraden voor de Switch? Ik heb die van Hori gezien natuurlijk maar hoop eigenlijk dat er een goedkopere oplossing is ..
ik heb deze https://www.aliexpress.co...dfb2ae8&priceBeautifyAB=0.

werkt top!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

A Hat in Time schijnt nu toch voor de Switch te komen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:49
Ook bij amazon.de waar ik hem vandaan heb. Iets sneller in huis. Let op, wel verzendkosten mocht je geen prime lid zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:54
@Gynnad Ga er maar vanuit dat de rest door de CPU wordt overgenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik herinner me niet meer of dit tijdens E3 gezegd heeft maar deze game heeft 4 speler co-op. Awesome :D

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
Wat is jullie ervaringen met de Switch mee op vakantie?
Ik heb een 3 uur durende vlucht voor de boeg. Ga voornamelijk Octopath spelen.
Aangezien ik eigenlijk nooit handheld speel, heb ik geen idee hoelang de switch het vol gaat houden...
Nemen jullie een powerbank mee? En zo ja, welke is daarvoor goed geschikt?
Nemen jullie het complete systeem mee of alleen maar een stroomadapter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:15
RabNL schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 17:33:
Wat is jullie ervaringen met de Switch mee op vakantie?
Ik heb een 3 uur durende vlucht voor de boeg. Ga voornamelijk Octopath spelen.
Aangezien ik eigenlijk nooit handheld speel, heb ik geen idee hoelang de switch het vol gaat houden...
Nemen jullie een powerbank mee? En zo ja, welke is daarvoor goed geschikt?
Nemen jullie het complete systeem mee of alleen maar een stroomadapter?
Powerbank. Ravpower 26800 en alleen het systeem. Geen stroomadapter, maar wel een USB-C kabel die ik aan een 5-porst USB hub van Anker hang. Heb eigenlijk niks met stekkers bij me op vakantie behalve die USB hub.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Ik heb de laatste jaren gewoon een stopcontact in het vliegtuig gehad. Geen probleem met opladen dus. Anders inderdaad een powerbank, Anker is ook een erg goed merk, heeft zelfs een gelicenseerde (overpriced) Nintendo versie.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
psychoclown schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:06:
Zojuist even het Diablo 3 filmpje van RedCube gezien, ziet er zeer smooth uit en de UI werkt volgens mij intuitief. Wel echt ontzettend veel veranderd ten tijde dat ik D3 op de PC speelde, heel erg zin in om deze game op te pikken!

[video]
Diablo speelt echt heerlijk en ziet er super mooi uit. 4-Player offline coop is briljant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Nog maar enkele dagen geleden de GamesCom video gehad, maar Nintendo of America laat volgende week dinsdag (om 18:00 onze tijd) meer onaangekondigde games zien in een nieuwe Nindies showcase. Twitteraankondiging.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DlPEii0UUAICEbC.jpg:large

Oh, en ze postten ook een paar nieuwe Pokemon Let's Go screenshots van de Vermillion City Gym.

[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 23-08-2018 19:27 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:22
@JackAvery: Ben benieuwd of die video nog nieuwe aankondigen bevat die niet in de NoE versie aanwezig waren.

In ander nieuws, de NPD cijfers (US sales) voor juli zijn bekend: Octopath en de Switch verkochten het best.

[ Voor 50% gewijzigd door RayNbow op 23-08-2018 20:04 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

RayNbow schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 20:00:
@JackAvery: Ben benieuwd of die video nog nieuwe aankondigen bevat die niet in de NoE versie aanwezig waren.
De geruchten gaan dat 't een totaal andere presentatie is (die door die gebruikelijke presentator van de Nindies wordt gepresenteerd), die de nadruk legt op Amerikaanse (en niet Europese?) indies (waar "onze" presentatie alleen maar Europese indies betrof). Met andere woorden, een andere presentatie met een totaal andere lijst aan games.

Make lovecraft not warcraft.

• JackAvery
  • Nu online
Ik volg @Sméagol hierin, in de video van vorige week werd zelfs expliciet vermeld dat er zeer binnenkort meer nieuws verwacht mocht worden. De video van NoE focuste inderdaad op Europese developers.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:58
Sméagol schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 20:20:
[...]

De geruchten gaan dat 't een totaal andere presentatie is (die door die gebruikelijke presentator van de Nindies wordt gepresenteerd), die de nadruk legt op Amerikaanse (en niet Europese?) indies (waar "onze" presentatie alleen maar Europese indies betrof). Met andere woorden, een andere presentatie met een totaal andere lijst aan games.
niks bekend mbt wat er kan worden aangekondigd?

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

sderooij schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 20:37:
[...]

Vooralsnog niet, maar er zullen vast wat tweets vlak voor de direct zelf gepost worden, zoals bij "onze presentatie" het geval was. De rest is speculatie, maar dingen zoals Travis strikes back komen waarschijnlijk voorbij. Die moet ook nog een concrete datum krijgen namelijk.

• DigitalExorcist
Sméagol schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 20:54:
[...]

Vooralsnog niet, maar er zullen vast wat tweets vlak voor de direct zelf gepost worden, zoals bij "onze presentatie" het geval was. De rest is speculatie, maar dingen zoals Travis strikes back komen waarschijnlijk voorbij. Die moet ook nog een concrete datum krijgen namelijk.
Travis was ook speelbaar op de Gamescom. Zag er grappig uit maar heb alleen van een afstandje gekeken.

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

sderooij schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 20:37:
[...]

Ehh, nog één: volgens mij zag ik Anna Purna Interactive iets teasen. Ik speculeer dat we Kentucky Route 0 te zien krijgen, met een concrete datum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
Nog meer tweakers hier die Paladins spelen? Voor mij is dat momenteel echt het meest gespeelde spel, had niet verwacht dat ik die game zo leuk zou vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:55
Tiwazz schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:42:
Nog meer tweakers hier die Paladins spelen? Voor mij is dat momenteel echt het meest gespeelde spel, had niet verwacht dat ik die game zo leuk zou vinden.
Yes, zo nu en dan! Erg leuk spelletje... als je een team hebt dat een beetje samenwerkt en rol verdeling snapt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Tiwazz schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:42:
Ik kom er nog niet in. Teveel verwend met Overwatch denk ik. Voelt alsof je teveel door de levels ‘glijdt’ in plaats van loopt. Verder wel aardig maar de presentatie vind ik nogal .. karig. Het mist wat aankleding. De wapens missen wat ‘oompf’ ook. Zal ‘t thuis weer eens proberen op te pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
@lowskilled-ftw
Inderdaad, leuk joh die potjes waar support een healing heeft van net 3k ...

@DigitalExcorcist
Overwatch ziet er zeker mooier uit, maar kwa gameplay vind ik Paladins eerlijk gezegd beter.
De variatie die je hebt met de kaarten zodat je iedere karakter naar jou speel stijl kan aanpassen en er meer variatie in de tegenstanders zit die je tegen komt is een grote plus imho.

Ik speel zelf het liefst met Bomb King of Evie. Kan bijna aan ranked beginnen :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:55
Tiwazz schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:26:
@lowskilled-ftw
Inderdaad, leuk joh die potjes waar support een healing heeft van net 3k ...
Dat dus...
Speel zelf over het algemeen tank, leukste om te doen en vooral obj cappen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Gynnad schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:47:
[...]

Benieuwd naar je ervaringen, heb je ook een Nintendo Pro Controller want ben vooral benieuwd in vergelijking met die hoe deze dan bevalt.
https://www.aliexpress.co...Joystick/32878280690.html

Kan natuurlijk niet vergelijken met een pro controller aangezien ik die niet heb. Heb wel een kleine review geschreven voor AE (en toen weer de helft mogen verwijderen omdat je maar 1k tekens mag gebruiken...) dus even in het Engels:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DLnQZcD.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JFM2Q4F.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/m7VmK23.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XlmSwdH.jpg

Controllers are a good size, there are some small construction problems. If you have big hands you will feel some sharp edges, these can easily be sanded down (either from the outside or when opened up).
The controller comes with a USB cable for charging and a small manual.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AwlBhou.jpg

Connecting to the Switch is easy and explained fine in the manual, just hold Home and Y until the light comes on and a few seconds later it connects. It shows up as the pro controller in the menu.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OwrfUNJ.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2Eice80.jpg

All buttons register perfectly. The joysticks have some sort of 'alignment' to the x- and y-axis, a small deviation does not register. This can be a pro or a con depending on what game you play, but you probably get used to it fairly quickly.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RPp1UM6.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nSDHmmu.jpg

The insides are built quite nicely. The battery is a standard one used for drones as well, with the same connector so that will be easy to replace. The housing is held together using philips head screws, no tri wings like the Nintendo controllers which is great. It has two vibration motors which are actually quite strong, but also that is something you will get used to.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/403iyM9.jpg

The motion controls are a bit sloppy. It is fine for gestures like the hat-throwing in Odyssey, but finer controls like Mario Kart might be a bit difficult. If you are not a big fan of motion controls but still want to get full use of gestures this controller is fine for you.

Overall, it is a good controller, great price, but with a few minor issues, therefore 4 stars.

Dus best positief, voor het geld zeker een goede controller, met grote handen ff een schuurpapiertje langs de onderkant halen en dan ligt hij prima in de hand. Motion controls zijn matig maar die gebruik ik toch niet behalve voor gestures en die registreert hij wel prima.

Edit: het lichtje dat aangeeft welke controller het is (1,2,3,4) is trouwens ook wat fel dus dat is ook een minpuntje, was ik even vergeten te melden. Als je niet in het donker speelt zal de last ervan wel meevallen.

De volgende controller die ik ga bestellen zal zo'n volledige Pro controller clone zijn ( https://www.aliexpress.co...tion-r20/32869624541.html ), ik denk dat deze uit dezelfde fabriek komen (iig de shell).

[ Voor 11% gewijzigd door mark-k op 24-08-2018 10:52 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Als er mensen zijn die graag willen samenspelen met anderen (Paladins, Fortnite, Mario Kart, Rocket League. Splatoon, etc.) Het "oude" Splatoon 2 Discord kanaal is nu al een tijdje een algemene Nintendo kanaal geworden.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:44
AstralizeR schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:43:
Als er mensen zijn die graag willen samenspelen met anderen (Paladins, Fortnite, Mario Kart, Rocket League. Splatoon, etc.) Het "oude" Splatoon 2 Discord kanaal is nu al een tijdje een algemene Nintendo kanaal geworden.

***members only***
Nu ook toegevoegd aan de TS ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbeannie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 10:59
De volgende controller die ik ga bestellen zal zo'n volledige Pro controller clone zijn ( https://www.aliexpress.co...tion-r20/32869624541.html ), ik denk dat deze uit dezelfde fabriek komen (iig de shell).
[/quote]

Bovenstaand heb ik 4 dagen geleden binnen gekregen, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:56
elbeannie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:26:
[/quote]

Hoe is die, de verbinding enzovoort. Ikzelf heb de originele Nintendo Pro controller en die is toch wel een heel erg stuk duurder. Heb je een vergelijking met de originele?

Dit spreekt mij wel aan. Zeker voor die prijs.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
[/quote]

Ook wel interesse in een vergelijking met de originele!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

[/quote]

Ook de calibratie gecheckt? De motion controls?

Ik heb er helaas het geld niet voor, anders zou ik een paar china controllers en een echte Pro controller bestellen en ze ook eens open schroeven om ze te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
AstralizeR schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:43:

***members only***
Oh leuk! Graag! Gisteravond eindelijk zilver in Rocket League gehaald (vaak hopeloze teams die alleen maar willen verliezen...) maar een écht team zou grappig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Overigens zag ik dat Hollow Knight nu 38% korting heeft. €14,99 in de eShop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ik zou 't niet kopen die Hollow Knight, voor die prijs. Is makkelijk het 3 dubbele waard! Fysieke versie komt er ook nog aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

DigitalExcorcist schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:50:
[...]

Oh leuk! Graag! Gisteravond eindelijk zilver in Rocket League gehaald (vaak hopeloze teams die alleen maar willen verliezen...) maar een écht team zou grappig zijn.
Je bent welkom om mee te doen, ik ben zelf Gold/Platinum in RL, we spelen vaak samen want het is soms hopeloos met randoms _O-

Maar we spelen ook andere games uiteraard :)

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
AstralizeR schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:09:
[...]

Je bent welkom om mee te doen, ik ben zelf Gold/Platinum in RL, we spelen vaak samen want het is soms hopeloos met randoms _O-

Met de PS4 samen heb ik nu na zo’n 300 uur de basics wel door. Alleen airtime is nog beroerd. Zal vanavond of van t weekend joinen. Lijkt me wel wat.

Zelf speel ik vooral RL, Fortnite, Kart en Tennis. En een handvol single player games natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:41

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Poosje terug beide bèta’s van Arena of Valor gespeeld. Beviel me erg goed, een toffe MOBA voor mobiel, eigenlijk bijna een 1 op 1 kloon van LoL, maar dan op mobiel. Beide games (LoL en AoV) zijn trouwens van Tencent. In Azie heeft de game op mobiele telefoons een zeer grote spelersbase onder de naam Honor of Kings (200 miljoen spelers wereldwijd).

Ik kijk erg uit naar de volledige (gratis!) game, nog meer fans hier?

Kort artikel van Engadget: https://www.engadget.com/...rce=Facebook&guccounter=1

[ Voor 11% gewijzigd door Thrace Grumble op 24-08-2018 15:34 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 00:17

Twhomp

Stayin' Alive

Sméagol schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:59:
Ik zou 't niet kopen die Hollow Knight, voor die prijs. Is makkelijk het 3 dubbele waard! Fysieke versie komt er ook nog aan!
Pas nadat de laatste update/KS-belofte ingelost is toch? Dat duurt nog wel even.
Want Godmaster komt straks uit, de 28ste. En dan moet de laatste update nog.

Het is wel een beest van een spel (hur hur).
Ik had lang getwijfeld, vanwege de look (heb niks met insecten), maar blij dat ik het gekocht heb.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Laatst online: 15-09 19:44
AstralizeR schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:09:
[...]

met mij spelen < met randoms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:49

DevWouter

Creator of Todo2d.com

mark-k schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:46:
[...]

https://www.aliexpress.co...Joystick/32878280690.html

Kan natuurlijk niet vergelijken met een pro controller aangezien ik die niet heb. Heb wel een kleine review geschreven voor AE (en toen weer de helft mogen verwijderen omdat je maar 1k tekens mag gebruiken...) dus even in het Engels:
Scroll, scroll, scroll, scroll...
Hmm.... Nope... Ik ga er toch wat over zeiken, waar is die quote knop? Oh... Bovenaan..

Ik snap dat je het wilt showen (graag zelfs), maar kort het in het vervolg even in en beperk het aantal plaatjes (schaal ze ook even). Dat levert de volgende keer een stuk meer waardering op. Nu ziet het er slordig uit en sla ik je bericht over. Dit terwijl ik normaal gesproken vrij royaal duimpjes/henkies uitdeel :)

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Sokkeh schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:55:
[...]

Jij speelt gewoon te weinig :P
Rocket League is makkelijk om in te komen, maar kost gewoon veel tijd om goed te worden.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Sokkeh schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:55:
[...]

Zolang je op zn minst de intentie hebt om te winnen is het vaak al beter dan randoms 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbeannie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 10:59
Daniel. schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:54:
[...]

Hoe is die, de verbinding enzovoort. Ikzelf heb de originele Nintendo Pro controller en die is toch wel een heel erg stuk duurder. Heb je een vergelijking met de originele?

Dit spreekt mij wel aan. Zeker voor die prijs.
In mijn optiek ligt de controller hetzelfde in de hand als de pro en connect makkelijk. Kalibratie e.d. nog niet tot in de puntjes gecheckt maar volgens mij heb je voor 20eu een prima 2e controller en is het zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:51:
Overigens zag ik dat Hollow Knight nu 38% korting heeft. €14,99 in de eShop.
9.98 kost ie.. is t waard? Ik twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:59
NeP2013 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:48:
[...]

Heb hem zelf gister gekocht en tot nu toe bevalt hij heel erg goed. Hij speelt erg soepel en laden etc gaat snel. Ik zit echt nog in early game en heb de game nog nooit eerder gespeeld. Het is geen game waar je zo ff doorheen huppelt merk ik, je bent vaak even verdwaald en vijanden zijn ook relatief sterk. Heb 1 (mini)boss verslagen en dat was wel ff pittig. En daarna weer zoeken waar je nu weer heen moet. Maar als je dat leuk vindt(in combinatie met platforming/unlocks/rpg-elementen etc etc) dan heb je heel leuk sfeervol spelletje voor nog geen €10.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
NeP2013 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:48:
[...]

Dude. Die game is het zo ontzettend waard. €39,99 zou zelfs prima zijn.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:55:
[...]

Dude. Die game is het zo ontzettend waard. €39,99 zou zelfs prima zijn.
Haha ja hoor er veel goed over, in de eshop t filmpje gekeken en zag er juist heel traag uit. Inmiddels de review gezien op youtube en daar ziet t er wel nice uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Mja dan wacht ik liever even op de fysieke versie denk ik. Ik koop doorgaans alleen ‘onuitspeelbare’ games digitaal (Rocket League, Minecraft, Stardew Valley).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik heb hem iig gekocht, lekker tijdens de vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 00:17

Twhomp

Stayin' Alive

En de Godmaster update is vandaag net uit voor Hollow Knight d:)b

* Twhomp heeft net gekeken: 50 uur al in Hollow Knight zitten :X

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Twhomp schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:43:
En de Godmaster update is vandaag net uit voor Hollow Knight d:)b

* Twhomp heeft net gekeken: 50 uur al in Hollow Knight zitten :X
Wat is er toegevoegd?
Wow, ik dacht dat dit een klein tussendoortje was van 10-20 uur...... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeP2013
Tiwazz schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:46:
[...]

Wat is er toegevoegd?
Wow, ik dacht dat dit een klein tussendoortje was van 10-20 uur...... :P
Haha dat dacht ik ook! Toch maar gekocht! Aan t downloden nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

DevWouter schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:19:
[...]

Hmm.... Nope... Ik ga er toch wat over zeiken, waar is die quote knop? Oh... Bovenaan..

Ik snap dat je het wilt showen (graag zelfs), maar kort het in het vervolg even in en beperk het aantal plaatjes (schaal ze ook even). Dat levert de volgende keer een stuk meer waardering op. Nu ziet het er slordig uit en sla ik je bericht over. Dit terwijl ik normaal gesproken vrij royaal duimpjes/henkies uitdeel :)
Klopt, bedacht ik achteraf ook, maar vond t voor n simpele post teveel gedoe om alle plaatjes nog aan te gaan passen. Heb nog gekeken of ik t als review kon plaatsen maar Tweakers kent de controller niet dus dat lukte niet helaas. Uiteindelijk weegt de informatie meer dan het gebrek aan opmaak lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Meh, ik zal wel de enige zijn die Hollow Knight niets vind. Net als Celeste en Shovel Knight. Meeste platform-achtige games doen vrij weinig voor mij.
Dead Cells vind ik wel leuk, ook Binding Of Isaac waar ik nu 60+ uur in heb zitten vind ik geweldig.

[ Voor 3% gewijzigd door Martijn19 op 25-08-2018 06:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
@Martijn19
Jammer, die games zijn voor mij pareltjes.
Heb je Enter the Gungeon al gespeeld? Past goed in het straatje die je benoemd, vind die zelfs leuker dan Binding of Isaac.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:54
Gisteren op gamescom een aantal Switch games kunnen spelen.
En erg gelachen. Smash bros met 4 gespeeld. Maar voor mij blijft het button bashen. Dus haal er voor mij weinig voldoening uit.
Mario tennis ook met 4 gedaan. Erg leuk en gelachen. Werd iedere keer het team gewisseld wat het spannend houdt.
Mario party ook met 4 gedaan. En daar ook erg mee vermaakt. Erg leuke game.

Daarnaast nog starlink battle for atlas gedaan. Was even uitvogelen hoe de controls gingen, maar heb me goed vermaakt. Mijn vrouw ook. Duurde even voor we door hadden hoe de baas verslagen moest worden, maar uiteindelijk wel gelukt. Die preorder met star fox blijft zeker staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Op aanraden van hier ook Hollow Knights maar gekocht, binnenkort maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Laatst online: 24-09 16:07
Martijn19 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 06:09:
Meh, ik zal wel de enige zijn die Hollow Knight niets vind. Net als Celeste en Shovel Knight. Meeste platform-achtige games doen vrij weinig voor mij.
Dead Cells vind ik wel leuk, ook Binding Of Isaac waar ik nu 60+ uur in heb zitten vind ik geweldig.
Enter the Gungeon zou ik dan ook zeker aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Martijn19 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 06:09:
Mwah, het lijken mij erg leuke spellen waar ik mij wel mee kan vermaken en ze zien er fantastisch uit maar ik verkies andere games/genres boven de platform games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Net toch m'n 16 Gb SD-kaartje van de Switch maar vervangen voor een 32-Gb kaartje. Denk dat ik Hollow Knight toch een kans ga geven. Risico dat de fysieke versie straks 'gewoon' 29,95 gaat kosten is me te groot. Dan liever nu voor minder dan 10 euro digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Wordt hollow knight nog leuker dan t eerste stuk? Of blijft het meer hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Tiwazz schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 07:36:
@Martijn19
Jammer, die games zijn voor mij pareltjes.
Heb je Enter the Gungeon al gespeeld? Past goed in het straatje die je benoemd, vind die zelfs leuker dan Binding of Isaac.
Terpstars schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:46:
[...]

Enter the Gungeon zou ik dan ook zeker aanraden!
Die stond al hoog op mijn lijstje. Toch maar eens proberen dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:30
Nekopara Vol. 1 gekocht op de Switch, voor de meeste mensen misschien ongeschikt maar ik vind visual novels wel leuk.

Voor de rest kwam Monster Hunter lekker vroeg binnen, dus ik en mijn partner zijn de volgende 400+ uur wel zoet :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KMfenhGNdTAhTfwMq4zzf7vq/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:58
hollow knight gescored, leuke en vermakelijke game voor dat geld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Ook Hollow Knight gehaald. Eerste indruk: wauw. Prachtige setting en muziek. Net ‘even’ de kaart van het eerste stukje gehaald. Vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Moet toch wel zeggen dat Hollow leuk is maar ik nu toch wel echt even vast zit bij Hornet... Kom daar dus echt niet verder. Tot nu toe erg mee vermaakt en toch maar eens kijken of er een alternatieve route is waardoor ik toch verder kan.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Royy90 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:53:
Moet toch wel zeggen dat Hollow leuk is maar ik nu toch wel echt even vast zit bij Hornet... Kom daar dus echt niet verder. Tot nu toe erg mee vermaakt en toch maar eens kijken of er een alternatieve route is waardoor ik toch verder kan.
Geen flauw idee wie of wat Hornet is maar als dat een tussenbaas is in de Forgotten Crossroads helemaal rechts is die best pittig ja. Moet sterker wapens hebben denk ik. Ik ben niet snel genoeg om te ontwijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Zojuist de stick van mn linker joy con vervangen. Beetje gepruts maar uiteindelijk vrij simpel gegaan. Stickje van nog geen 3 euro. Dacht na het installeren dat het weer een slechte was, maar na een keer calibreren werkt hij perfect. Alles registreert goed en net zo precies als de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:30:
[...]

Geen flauw idee wie of wat Hornet is maar als dat een tussenbaas is in de Forgotten Crossroads helemaal rechts is die best pittig ja. Moet sterker wapens hebben denk ik. Ik ben niet snel genoeg om te ontwijken...
Hornet is een Boss in greenpath. Is mijn tweede echte boss die ik ben tegengekomen na False Knight. Bedoel je die met helemaal rechts die boss helemaal rechts bovenin? Weet niet hoe die mobs heten maar die krijg ik ook nooit neer en spring ik altijd overheen haha.

edit; Yes, Hornet is neer

PSN Profile

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 23:48

KoensSocialL

Mezelf.

Gisteren naar Gamescom kunnen gaan! Klein verslag:

Zijn heel snel naar de Nintendo stand gegaan en rond 9.15 - 9.20 waren we er al. Ongeveer 45 min moeten wachten terwijl we bijna bij de lijn stonden van nog 120 minuten. Dat was al positief!
Smash bros is een fantastisch spel! Ziet er superleuk uit en speelt heerlijk! Maar moet toch nog eens kijken als ik hem heb wat welke knop exact doet! ;) Zelf hebben we de Splatoon stage en nieuwe Zelda stage kunnen spelen. Fijne plaatsen om te gamen wel! Hoewel het bij Zelda soms een beetje irritant was dat de hele tijd de toren uit elkaar viel en weer werd gemaakt, dat mag misschien iets minder frequent. Het eerste personage dat ik heb gekozen was Pikachu en Sonic was de tweede. Toch zeker een aanrader en ook een pin gekregen van het Smash Bros logo (die wat in BE en NL enkel bij Game Mania verkrijgbaar is). 8)

Daarna meteen Mario Party gaan doen waar we stonden bij het bord van nog 120 minuten, in de praktijk was het dus maar 30 minuten! Helaas konden we enkel kiezen uit één selectie van vijf minigames. Zelf heb ik voor Monty Mole als speelbaar personage gekozen omdat die er leuk uitzag!
De minigames bestonden uit het fietsen op een kleine fiets (Trike Harder), het bakken van een stuk vlees (Sizzling Stakes), zo lang mogelijk blijven rennen van gevaarte, het doorlopen van een parcours op een ton en het ontwijken van karakters in een vierkant veld. De namen van de andere levels heb ik niet kunnen vinden. Zelf had ik over de vijf levels het beste gescoord, waar ik blij mee was! O-)

Voor de rest van spellen dat ook nog uitkomen op de Switch heb ik nog Team Sonic Racing en LEGO DC Super-Villains kunnen spelen en heel kort Diablo 3, maar daar was ik al snel dood, misschien ook wel omdat ik het spel nog nooit heb gespeeld.
Andere games die momenteel niet zijn op Switch maar wel heb gespeeld:
  • Kingsdom Heart 3 (viel voor mij persoon wat tegen, beetje teveel ergeren op het einde..)
  • Unravel 2 (niet slecht, maar persoonlijk niks voor mij)
  • Spyro (Zeer leuk! Leuker dan Crash! Dus hopen op Switch versie!)
  • Helaas was de Spider-Man rij al om 18.30 afgesloten terwijl om 19 uur al bijna iedereen kon spelen? Beetje belachelijk eigenlijk..
Toch kan er worden teruggekeken naar een heerlijke dag vol games. Wil je voor Smash Bros en/of Mario Party gaan? Niet twijfelen, gewoon doen!

Update: Pikachu was het eerste personage dat ik heb gespeeld met Smash Bros :)

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Mizgala28 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:35:
Nekopara Vol. 1 gekocht op de Switch, voor de meeste mensen misschien ongeschikt maar ik vind visual novels wel leuk.

Voor de rest kwam Monster Hunter lekker vroeg binnen, dus ik en mijn partner zijn de volgende 400+ uur wel zoet :D

[afbeelding]
You lucker! Ik kan dinsdag pas, digital gepreordered/gedownload. Welke webshop heb je de game besteld?

Hang je ook al op Nintweakers rond (Discord)? Dan kunnen we tzt MH multiplayeren O-) . Nog niet genoeg MH medestanders daar helaas ;(

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:43
Thrace Grumble schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:43:
[...]

You lucker! Ik kan dinsdag pas, digital gepreordered/gedownload. Welke webshop heb je de game besteld?

Hang je ook al op Nintweakers rond (Discord)? Dan kunnen we tzt MH multiplayeren O-) . Nog niet genoeg MH medestanders daar helaas ;(
Linkje maar de Discord? Ik ga hem ook kopen denk ik.... ff de boel overzetten van 3DS :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Cidolfas schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:26:
[...]

Linkje maar de Discord? Ik ga hem ook kopen denk ik.... ff de boel overzetten van 3DS :)
Link staat in de topicstart: Zeror in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Cidolfas schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:26:
[...]

Tof! Ik begin denk ik opnieuw. Was nog maar net HR, is dus qua tijd nog wel te doen. Maar voor de zekerheid ga ik mijn huidige Hunter ook wel overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Royy90 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:52:
[...]

Hornet is een Boss in greenpath. Is mijn tweede echte boss die ik ben tegengekomen na False Knight. Bedoel je die met helemaal rechts die boss helemaal rechts bovenin? Weet niet hoe die mobs heten maar die krijg ik ook nooit neer en spring ik altijd overheen haha.

edit; Yes, Hornet is neer
Oh dan ben je verder dan ik. Heb net die grote mob rechtsbovenin gepakt. Makkie eigenlijk. Alleen.... de -ik denk?- levelbaas van Forgotten moet ik nog doen. Dan hoop ik iets te kunnen upgraden want alle andere uitgangen kan ik niet uit. Heb alles volgens mij gecontroleerd en rondgelopen.

Nu ik er zo over nadenk... het is eigenlijk een Prince of Persia (de aller oudste dan, niet de 3D versies). Maar dan mét savepoints en geen tijdsdruk van 1 uur. Games waren vroeger écht pittiger... 😜

[ Voor 12% gewijzigd door DigitalExorcist op 26-08-2018 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Laatst online: 24-09 01:03
JackAvery schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:44:
[...]

Feit is dat er een hoop verschillende docks, laders en kabels op de markt zijn,, en dat het dus gewoon veel simpeler is om een disclaimer te geven. De dock manufacturers werken met dezelfde chip maar maken bijvoorbeeld fouten in hoe ze USB-PD toepassen (zoals de Nyko dock, die vrij berucht is). Ook luisteren mensen niet altijd naar advies en gaan het toch maar proberen met hun kabeltje en oplader van de Action. Dat is natuurlijk hun eigen keuze maar als er iets fout gaat ben je je console mogelijk kwijt. Dus ja, 'op eigen risico', er zijn zoveel individueel verschillende situaties.

Fijn voor je dat het goed werkt :)
Hier is iemand die heel goed uitlegt wat het probleem is
YouTube: The Problem with EVERY 3rd Party Nintendo Switch Dock

Hij legt ook op een bepaald moment uit dat als je de switch hebt gedockt, de VBUS wel 2 min nodig heeft om te dischargen en als je de switch dan in een third party dock of charger steekt dan fry je de switch.

Vanaf 7:20 heeft hij het ook over de Jumpgate dock van kickstart die hij getest heeft

[ Voor 3% gewijzigd door Cowboy_Henk op 26-08-2018 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Aanvulling op de video:
WULFF DEN is drawing on a lot of correct information, but isn't correctly interpreting it.

The only part of the Switch system that handles USB-C power incorrectly is the Dock. It has issues with requesting more power than it negotiates via the USB-C PD protocol. This will more likely damage your charger than the Dock or the Switch, but the problem is there, so that's a thing.

The Switch itself, when used with a USB-C compliant device, behaves correctly. It has no trouble charging from any regular charger, as long as that charger supports either USB-C PD 2.0 (for maximum-speed charging) or the USB standard 5V trickle-charge.

One key thing there is that the connection between the Switch and the Dock is not USB-C standard. It's carried over a USB-C shaped connector, but it is proprietary, identified primarily by the fact that the first thing the Dock does when connecting to the Switch, is identifying itself as the Dock. The Switch, in this configuration, relies wholly on the power supply provided by the Dock, and the Dock ensures that the power it supplies matches that which the Switch requires.

As such, any 3rd-party dock is, by design, not a USB-C standard device. They do the same thing the Dock does when connecting to the Switch. The problem is, their power management is lifted straight off whatever smartphone dock circuitboard the dock's makers have cannibalized for hardware. And while they fool the Switch into trusting them - essentially, with its life - they aren't necessarily designed in a way that conforms to the Switch's requirements. Basically, the problem is that they're acting as USB-C devices in a proprietary-protocol situation.

The sudden wave of brickings around the FW5.0 launch was likely caused by the changes to sleep-mode power management in that firmware. There were a lot of reports of people's consoles staying warm in sleep mode. Since the cause of the bricking has been identified as the failure of the charge controller chip, and the cause of that failure is more than likely overheat, it's not a stretch to imagine that the extra stress when charging in sleep mode has caused the chips to fail more reliably.

Bottom line is, the only way to be sure of being safe, is using official Switch Dock hardware, whether in its original shell or a compact one like the one from BASSTOP. You may be safe if you only use the 3rd-party dock with the official Switch power supply, as it should at least guarantee the availability of the proper power profiles. But it might not be worth the risk, overall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
DigitalExcorcist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 00:21:
[...]

Oh dan ben je verder dan ik. Heb net die grote mob rechtsbovenin gepakt. Makkie eigenlijk. Alleen.... de -ik denk?- levelbaas van Forgotten moet ik nog doen. Dan hoop ik iets te kunnen upgraden want alle andere uitgangen kan ik niet uit. Heb alles volgens mij gecontroleerd en rondgelopen.

Nu ik er zo over nadenk... het is eigenlijk een Prince of Persia (de aller oudste dan, niet de 3D versies). Maar dan mét savepoints en geen tijdsdruk van 1 uur. Games waren vroeger écht pittiger... 😜
Ben niet superveel verder dan je hoor. De levelbaas aka the False Knight is redelijk simpel om te verslaan. En je hebt nog niet alles bekeken als je nog niet iets hebt gevonden waardoor je verder kan bij een bepaalde exit ;)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Royy90 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 11:12:
[...]

Ben niet superveel verder dan je hoor. De levelbaas aka the False Knight is redelijk simpel om te verslaan. En je hebt nog niet alles bekeken als je nog niet iets hebt gevonden waardoor je verder kan bij een bepaalde exit ;)
Die eerste
spoiler:
rage attack overleef ik tot nu toe niet.
Dat eerste stukje bij die
spoiler:
False Knight
gaat nog redelijk maar dan word ik ongeduldig/onzorgvuldig lijkt het.

[ Voor 3% gewijzigd door DigitalExorcist op 26-08-2018 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
DigitalExcorcist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 11:37:
[...]

Die eerste rage attack overleef ik tot nu toe niet. Dat eerste stukje bij die False Knight gaat nog redelijk maar dan word ik ongeduldig/onzorgvuldig lijkt het.
spoiler:
Ik weet niet meer exact hoe die battle gaat maar je moet volgens mij gewoon lekker afstand houden en hem hitten en weer afstand nemen. Zodra die ligt op de grond eerst zelf healen en dan zijn head aanvallen. Dat paar keer doen en je komt er wel :)

[ Voor 38% gewijzigd door Royy90 op 26-08-2018 12:11 ]

PSN Profile

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:39
guys guys GUYS! :o
Graag de hollowknight tips n trucs in spoiler tags. voor degenen hier die het zelf willen ontdekken!

edit:

Thanks voor de edits guys *O*

[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 26-08-2018 16:07 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:08

Cis

[/quote]

Shipping kost nu 11 dollar naar Nederland. Iets teveel van het goede...

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeP2013
Na een tijdje hollow knight begin ik m nu wel te waarderen! Best lastig nog !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Cis schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 13:56:
[...]

Shipping kost nu 11 dollar naar Nederland. Iets teveel van het goede...
Prijs zou rond de 20 totaal moeten liggen, hoe dat over de prijs en verzending verdeeld is varieert. Anders moet je n andere seller zoeken, zijn er meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
Blijf dat byzonder vinden, ken weinig ‘irl’ smash fans. Hmmm misschien ligt probleem bij mij. Ken sowieso weinig irl nintendo fans. Moet vaker naarbuiten denk ik B)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ndonkersloot
Sagat schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:35:
[...]

Blijf dat byzonder vinden, ken weinig ‘irl’ smash fans. Hmmm misschien ligt probleem bij mij. Ken sowieso weinig irl nintendo fans. Moet vaker naarbuiten denk ik B)
Haha, ik moest iets te hard grinniken om jou reactie.

In mijn kennisen kring is Smash best populair, zelfs mensen die het leuk vinden die amper gamen. Het moet je maar net liggen denk ik. Maar ook in mijn kringen is Nintendo ondergewaardeerd tov Sony en Microsoft :( , ik doe m'n best heb er al drie zover gekregen een Switch te kopen }) .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RayNbow
Ken sowieso weinig irl nintendo fans.
Er bestaan geen Nintendo fans. Alleen maar bots die fora afstruinen om berichten te dumpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik heb idd meerdere collegae met een xbox, 4 ofzo. Met een switch, een geloof ik. En een moeder van vriendinnetje van mijn dochter is nintendo fan maar is not happy over dlc of patch voor breath of the wild (die schijnbaar niet naar wii u komt?) en boycot daarom de switch 😂
Maar verder...? Of ps4 of pc gamers. Paar idioten zoals ikzelf die multi format en/ of retro gamers zijn, maar dat is geen mainstream :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:35
De pro controllers worden niet ondersteund voor Mario party als ik dit artikel mag geloven http://www.nintendolife.c...de_pro_controller_support

Als dat echt waar is, kan iemand dit bevestigen?

Wordt een dure grap als je met vier spelers tegelijk wilt spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door rudyman85 op 27-08-2018 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Is de Hollow Knight deal nog actief? Heb deze in mijn Steam Library staan maar denk dat die beter uit zn verf komt op de switch...voor een 10tje is dat nog eens goed te doen natuurlijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
[...]

Vergeet niet: Smash is (nog veel) groter in de USA dan in Europa. Hier veel Switch eigenaars/Nintendo spelers onder kennissen, maar dat zijn niet perse Smash spelers. Mijn zus en ik zijn alvast van plan om online wel wat tegen elkaar te spelen :P
mfneed schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:35:
Is de Hollow Knight deal nog actief? Heb deze in mijn Steam Library staan maar denk dat die beter uit zn verf komt op de switch...voor een 10tje is dat nog eens goed te doen natuurlijk ^^
Ja, dit kan je gemakkelijk op de Nintendo website nakijken.

Mario Kart 8 wordt blijkbaar ook compatibel met het Labo voertuigenpakket (Youtube trailer)

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 27-08-2018 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
mfneed schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:35:
Nu nog wel, ook maar even aangeschaft*. Op budgetgaming zag ik wel staan dat de deal maar tot a.s. maandag geldt. Zoals ik dat interpreteer zou hij dus elk moment kunnen aflopen, afhankelijk van het tijdstip waarop Nintendo de eShop ververst? Dat, of ze bedoelen t/m maandag? :)

*Ben nog bezig met Celeste en over het algemeen echt bagger in dit soort platform games. Maar ik ga er gewoon lekker op mijn eigen tempo doorheen, af en toe even 30min. Dat beval voor Celeste heel goed, dus kan een platformer met zulke goede reviews voor 10euro dan niet laten liggen.
Pagina: 1 ... 60 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.