[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.210 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Diablo 3 wordt morgen (of binnenkort) aangekondigd. Met zelda item sets en alles er op en eraan! :D oOo

https://www.reddit.com/r/...for_nintendo_switch_then/

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 15-08-2018 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:14

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ik denk morgen een surprise Direct: 2 aankondigingen minimaal: MHGU demo NU beschikbaar, D3 naar Switch.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:41
Kaasje123 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:09:
Diablo 3 wordt morgen (of binnenkort) aangekondigd. Met zelda item sets en alles er op en eraan! :D oOo

https://www.reddit.com/r/...for_nintendo_switch_then/
Weer een goede reden om zsm een switch aan te schaffen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:01
urk_forever schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:12:
[...]

[...]

Ze geven zelf aan dat het een nieuwe is. Maar ik zou dan eerder een nieuwe kopen en deze voor onderdelen verkopen :P Er is vast wel iemand te vinden die een kapotte L-button heeft en op zoek is naar een nieuwe O-)
En waar ik dan weer op doel is het woordje omruilen. Wat dus betekend 55 euro betalen en 1 goeie controller hebben, terwijl als je een nieuwe koopt, je 1 goeie en 1 voor onderdelen hebt voor nagenoeg hetzelfde geld.

Maar volgens mij bedoelen we hetzelfde. 😉

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Dan toch de sims voor Nintendo Switch?
Afbeeldingslocatie: https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/39257823_314362499298747_6794058720859914240_n.png?_nc_cat=0&oh=bf0d5d6ff4287fe3204bed9d542a9dc2&oe=5C10E2F7

Bron: https://twitter.com/TheSims/status/1029856915663142912
Thrace Grumble schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:05:
Ik denk morgen een surprise Direct: 2 aankondigingen minimaal: MHGU demo NU beschikbaar, D3 naar Switch.
Het bovenste is ook op een toevallig moment gekozen dan :o

[ Voor 34% gewijzigd door KoensSocialL op 16-08-2018 01:39 ]

K.W.

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
En vanaf met Monster Hunter games, Diablo, en Zelda (Wat ik eerst onderschat had)
Wordt de Nintendo Switch pas interessant.

Ik wacht eigenlijk op de volgende generatie van de Switch.

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Nu ook “officieel” https://www.nu.nl/games/5...jaar-nintendo-switch.html
he news was meant to be announced tomorrow, but appeared today on Forbes in a post that’s since been deleted. Diablo III Eternal Collection on Switch will include the original game, the Reaper of Souls expansion, the Rise of the Necromancer pack, and all updates the game has received thus far. You’ll also be able to get an armor set that makes you look like Ganondorf from The Legend of Zelda, because I guess Ganondorf would be mad about the devil muscling in on his “crown prince of evil” turf.

The Switch version will also let you play multiplayer in a number of different configurations, from four-player local co-op on the same machine, to four-player co-op on separate Switches without an internet connection, to fully online co-op, to having some players local and others connected over the internet.

[ Voor 89% gewijzigd door NeP2013 op 16-08-2018 06:46 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:06
Thrace Grumble schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:04:
Eindelijk, morgen de MHGU demo! :) https://twitter.com/monsterhunter/status/1029744528046129152
Kleine waarschuwing: de demo gooit je waarschijnlijk direct in een gevecht, zonder enige uitleg van de mechanics ;) Kan dus ff overweldigend zijn.

De demos van de eerdere delen op de 3DS waren dan ook meer bedoeld voor spelers die al bekend waren met MH.
Als ik zo de Twitter announcement image zie, kunnen we vechten tegen een Great Maccao, Barioth en Valstrax zeer eenvoudig tot flink lastig/moeilijk).
Dan ben ik even 2 uurtjes zoet voordat het echte lol over 2 weken begint.

Diablo 3 op de Switch klinkt goed, echter vind ik €60 aan de hoge kant want het spel is fors aan de leeftijd (ja op PSN en Xbox store is deze nu ook €60, maar je kan deze makkelijk goedkoper scoren).

Hopen dat voor die €60 Blizzard tenminste het hele spel op de cartridge plaatst zonder rare fratsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
https://twitter.com/Ninte...tatus/1029744705725190145

Hopelijk zet de trend zich in Europa ook door en krijgen we met de feestdagen nog wat leuke bundels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Een post op nu.nl die verwijst naar Kotaku die op zijn beurt verwijst naar Forbes, maakt het nog niet echt officieel hoor ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Oef, €60 voor een spel van 6 jaar oud. Leuk voor de mensen die er op zitten te wachten, maar Diablo voor de Switch laat ik voorbij gaan. Heb honderden uren in de PC versie zitten zodat ik met overtuiging kan zeggen dat ik het een slecht vervolg van Diablo II vind :P
Berlinetta schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 04:44:
Ik wacht eigenlijk op de volgende generatie van de Switch.
Dan kan je nog wel even wachten, niemand weet wanneer die komt 8)7

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Seroczynski schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:23:
Oef, €60 voor een spel van 6 jaar oud. Leuk voor de mensen die er op zitten te wachten, maar Diablo voor de Switch laat ik voorbij gaan. Heb honderden uren in de PC versie zitten zodat ik met overtuiging kan zeggen dat ik het een slecht vervolg van Diablo II vind :P
Maar dat is inclusief de RoS en Necromancer pack.

Diablo II 50 tinten grijs gespeeld, Diablo 3 bij launch gelijk weer aangeschaft en als enige game in mijn collectie de Limited Edition versie van gekocht. Helaas kon het mij minder bekoren en stak ik mijn tijd liever in online competities van een andere game. Ik heb altijd wel goede verhalen gehoord over RoS die ik nooit gekocht hebt en daarnaast is het wel een game met solid performance en toch wel lekker wegspeeld. Ik was enthousiast over Titan Quest (niet wetende dat de console versie schijnbaar crap is) maar die hoef ik ook niet meer als ik straks een complete D3 game kan kopen!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:32

[...]

Idem hier. Al hoor ik wel dat het sinds de laatste expension de gehele game er echt flink op vooruit is gegaan.

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 14:08
Thrace Grumble schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:05:
Wat zou voor Nintendo het voordeel zijn om zo een Direct niet aan te kondigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

psychoclown schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:35:
[...]

Diablo II 50 tinten grijs gespeeld,
In je Studded Rubber Armor terwijl je om je heen sloeg met een Staff of ejaculation zeker.

Het is leuk dat D3 naar de Switch komt, maar ik vraag me ernstig af wat hier de achterliggende reden voor is. Gaat dit een commercieel succes worden? Hoe dan? Zo groot is de groep die dit nog wil hebben toch niet? En als je die-hard competitief online speelt wil je ongetwijfeld de controle van een muis niet opgeven. Waarom denkt Blizzard dat dit een goed idee is?

[ Voor 4% gewijzigd door Edmin op 16-08-2018 08:53 ]

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online

[...]

Ik heb ook de tijd, aangezien ik niet eens tijd heb om nu te gamen.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Edmin schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:53:
[...]

In je Studded Rubber Armor terwijl je om je heen sloeg met een Staff of ejaculation zeker.

Het is leuk dat D3 naar de Switch komt, maar ik vraag me ernstig af wat hier de achterliggende reden voor is. Gaat dit een commercieel succes worden? Hoe dan? Zo groot is de groep die dit nog wil hebben toch niet? En als je die-hard competitief online speelt wil je ongetwijfeld de controle van een muis niet opgeven. Waarom denkt Blizzard dat dit een goed idee is?
Zelf heb ik em ook op PS4, en dit speelt echt wel superfijn hoor :) Riftfarming e.d. is heel goed te doen met een controller, misschien zelfs wel fijner dan met muis/tobo.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
[...]

Misschien heb jij geen marktonderzoek gedaan en blizzard wel? En hoezo competitief online spelen met diablo 3? Tis een coop game afgezien van de season ladders, maar dat maakt niks uit gezien de seasons per platform apart worden bijgehouden. En dan speel je dus tegen iedereen met dezelfde controls.

Je klinkt (no offence) als iemand die niet weet wat diablo is.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:11
OinkOink schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 07:48:
https://twitter.com/Ninte...tatus/1029744705725190145

Hopelijk zet de trend zich in Europa ook door en krijgen we met de feestdagen nog wat leuke bundels
Ik voel een flinke prijsdaling voor 1 2 Switch aankomen....

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
[...]

Misschien een strategische stap van Blizzard om meer op de Japanse game markt te komen? Volgens mij zijn ze nog niet zo groot daar en de handheld/mobiele game markt is daar gigantisch.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kaasje123 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:09:
[...]

Je klinkt (no offence) als iemand die niet weet wat diablo is.
Nounou

Ik heb alledrie de games gespeeld, maar bij D3 kon dat hele itemgeneuzel me echt niet boeien. Ik heb hem dan ook alleen SP gespeeld. Het gaat me niet om de game inhoudelijk, maar ik vraag me serieus af hoeveel mensen _nu nog_ in deze game geinteresseerd zouden zijn. Dat is toch niet zo'n gekke vraag? Dat afdoen met 'ze hebben echt wel marktonderzoek gedaan' is behoorlijk flauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Voor mij persoonlijk is de komst van D3 op de switch hét argument om toch maar de console aan te schaffen (en als ik de switch heb zullen er ongetwijfeld weer andere spellen hun weg vinden naar mijn collectie :P).

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 22:07
Volgens mij ben ik een van de weinige die de vanilla D3 met auction house het leukst vond. Leuke build maken en als je als casual speler niet voldoende tijd had om te farmen kon je de nodige spullen gewoon kopen in de auction house. Ik vond de builds en de difficulty allemaal prima. De updates hebben dat voor mij verpest over de jaren. Misschien moet ik toch maar eens toegeven aan de nieuwe D3 maar om eerlijk te zijn zit ik daar niet echt op te wachten.

Zelfde geldt voor GTA 5. Vanilla was het fantastisch maar met iedere update werd het steeds minder leuk (steeds minder GTA en meer Battlefield).

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tendmex
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 17:06
Snap sws het fenomeen van Single Player updaten niet. Zodra een sp game in de schappen komt te liggen hoort die gewoon af te zijn. Niks patches, niks updates en stiekem ben ik ook tegen dlc.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
tendmex schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:01:
Snap sws het fenomeen van Single Player updaten niet. Zodra een sp game in de schappen komt te liggen hoort die gewoon af te zijn. Niks patches, niks updates en stiekem ben ik ook tegen dlc.
N64 singleplayer games werden ook geupdatet. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• tendmex

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 15:08

Cis

Zeror schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:14:
[...]

Ik voel een flinke prijsdaling voor Switch aankomen....
Jammer dat die Mario Aces bundel dan weer wel een Download-versie is. Liever fysiek. Maar goed, het biedt hoop voor een mooie bundel in Nederland.
Bij MM Duitsland nu Switch+MarioKart voor €310,-

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Na veel, heel veel wikken en wegen ga ik vandaag de Switch halen voor mijn zoontje.
Was lastig kiezen tussen de Switch en de PS4.
PS4 zijn meer vriendjes die deze hebben, kan je m.i. meer mee als standalone Console (DVD, Netflix, ...) en dus makkelijker games uitwisselen omdat meer familie/vrienden er één hebben.

Switch heeft leukere gameplay voor hem. Mario's, Pokémon (huge fan) plus is een portable console.
Plus zijn er signalen dat Netflix toch wel beschikbaar gaat komen op de switch, dan heeft hij een leuke handheld voor games en films.

Dus de Switch. Ik ga 'm straks ergens halen.
Maar wat zijn echt essentiële accessoires en Games?

Games?
Ik koop er Mario Odyssey bij.

Dan kan ik nog stuk of 3 games vragen aan familie. Mario kart is er één. Wat is nog een leuke game?
Er is nog geen Pokémon game denk zo te zien? Let's go Pikachu moet de Sint maar langsbrengen dan.
Ik dacht aan Zelda, maar dat is misschien leuker wanneer hij klaar is met Mario Odyssey?

Accessoires?
- Beschermhoes voor de Switch in mee te nemen
- SD kaartje
- screenprotector van Glas is best noodzakelijk lees ik?
- Extra controller(s)?
- Ik zou de Switch ook graag willen kunnen koppelen aan andere TV's (vakantiehuis, oma's etc). Is er een sort portable tv connection kit? Of is dat gewoon USB-C>HDMI? Maar dan kan je niet opladen?

Het maakt denk niet uit waar ik hem ga halen lijkt me? overall hetzelfde qua prijs en service vermoed ik?

Edit: Hij wordt 8 trouwens (@Magic

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
readytoflow schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:27:
Na veel, heel veel wikken en wegen ga ik vandaag de Switch halen voor mijn zoontje.
PS4 zijn meer vriendjes die deze hebben, kan je m.i. meer mee als standalone Console (DVD, Netflix, ...) en dus makkelijker games uitwisselen omdat meer familie/vrienden er één hebben.

Switch heeft leukere gameplay voor hem. Mario's, Pokémon (huge fan) plus is een portable console.
Plus zijn er signalen dat Netflix toch wel beschikbaar gaat komen op de switch, dan heeft hij een leuke handheld voor games en films.

Games?

Dan kan ik nog stuk of 3 games vragen aan familie. Mario kart is er één. Wat is nog een leuke game?
Er is nog geen Pokémon game denk zo te zien? Let's go Pikachu moet de Sint maar langsbrengen dan.
Ik dacht aan Zelda, maar dat is misschien leuker wanneer hij klaar is met Mario Odyssey?

Accessoires?
- Extra controller(s)?
- Ik zou de Switch ook graag willen kunnen koppelen aan andere TV's (vakantiehuis, oma's etc). Is er een sort portable tv connection kit? Of is dat gewoon USB-C>HDMI? Maar dan kan je niet opladen?

Het maakt denk niet uit waar ik hem ga halen lijkt me? overall hetzelfde qua prijs en service vermoed ik?
Hoe oud is je zoon? 8 dus :)

Als je zoon nog niet zo bedreven is in games zou Kirby een goede zijn, je kunt eenvoudig meehelpen en als hij alleen speelt, dan speelt de game praktisch zichzelf. Mario Kart is daarnaast eigenlijk gewoon verplicht. Rayman Legends gaat er bij mij ook vaak in.

Daarnaast zijn een goede hoes en glazen screenprotector eigenlijk wel noodzakelijk. Screenprotector van glas maakt het touchscreen een stuk prettiger in het gebruik. Deze voelt anders erg plastic aan. Ikzelf gebruik daarnaast ook https://www.amazon.de/MoK...ad-Schwarz/dp/B06ZZ6P4KC/ in plaats van de opschuifstukjes, dit is veel makkelijker in het gebruik.

Andere tv connection kits anders dan het dock zou ik vooralsnog niet gebruiken.

[ Voor 19% gewijzigd door Magic op 16-08-2018 10:42 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 14:08

Games?

Accessoires?
- Extra controller(s)?

Een beschermhoes kan ik zeker aanraden, ik heb zelf een harde van BigBen en die bevalt erg goed. Als hij daar in zit ben ik niet bang hem te laten vallen. Screenprotector vind ik zelf niet echt nodig. Ja, er komen wel wat kleine krasjes van de dock (ik heb de switch vanaf launch, en het viel me van de week voor het eerst op), maar deze zitten op de bezel, dus dit vind ik persoonlijk minder erg dan een screenprotector. Een pro-controller kan ik zeker aanraden. De joy-con met grip is best prima, maar de pro-controller bied toch wel een hoop meer comfort en de knoppen joysticks vind ik zelf veel prettiger. Heb zelf geen heel grote handen en vind hem erg fijn (Xbox one controller vind ik persoonlijk te groot). Als ik zelf mijn ouders opzoek dan neem ik gewoon de dock mee. Die is zo losgekoppeld, en even in een theedoek gewikkeld past hij makkelijk in een tas.
Wat betreft waar te halen, er zit wel prijsverschil is. Bij GameMania ligt hij voor 309, wat het goedkoopst in in Nederland volgens mij, en dan weet je vrij zeker dat je degelijke service hebt.
Je kunt trouwens ook even op Budgetgaming kijken, scheelt voor de games al vaak een tientje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:39
[...]
Waarom denkt Blizzard dat dit een goed idee is?
Om ervaring op te bouwen?
Het is makkelijker een bestaande game te gebruiken om je engine naar een nieuwe console te porten.
Je hebt immers alle "content" al.
Vervolgens kunnen ze diezelfde aangepaste engine gebruiken in een nieuwe game.
Waarom zie je anders in de eerste jaren van een console zoveel remakes van de vorige generatie?

Computer says no

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
Ik denk dat blizzard diablo 3 uitbrengt op de switch omdat...... tadaaaa ze denken er geld mee te verdienen. het is een bedrijf wat winst wil maken. nogal logisch.... Blijkbaar zien ze er heil in om deze game uit te brengen en verwachten ze dat er genoeg mensen die game gaan kopen om er geld aan te verdienen.

Feit dat ze bezig zijn met ontwikkeling voor de switch is wel heel vet vind ik. Ben al sinds jaar en dag fan van blizzard games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Bij die vorige teaser van Diablo op die lichtschakelaar ontplofte Twitter zowat. Ik denk dat er héél veel vraag naar is. Ikzelf natuurlijk sowieso wel, heb D3 nooit gespeeld maar D1 en D2 heel veel. De soundtrack ken ik noot voor noot nog. Heerlijke games.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:59

-ET-

Phone Home

ik kan ook niet wachten op D3. Heb de PC versie, de PS3 versie. En dan ook nog een portable versie voor op de Switch. Kom maar door.

• Nivali
  • Laatst online: 15:46
Agree, Ik zit ook te wachten op D3 voor de switch!

• Zeror
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Jtl1JAFXNR9JVSmDFPGZgUlo/thumb.jpg

The Sims naar de Switch?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:22
Ik vind "Hungry for battle" een duidelijke aanwijzing dat dit een karakter in Smash Bros wordt.

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Edmin schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:22:
[...]

Nounou

Ik heb alledrie de games gespeeld, maar bij D3 kon dat hele itemgeneuzel me echt niet boeien. Ik heb hem dan ook alleen SP gespeeld. Het gaat me niet om de game inhoudelijk, maar ik vraag me serieus af hoeveel mensen _nu nog_ in deze game geinteresseerd zouden zijn. Dat is toch niet zo'n gekke vraag? Dat afdoen met 'ze hebben echt wel marktonderzoek gedaan' is behoorlijk flauw.
Diehard fans die het spel mobiel willen hebben, Nintendo fans die voor het eerst met Diablo in aanraking komen. Daarnaast zal het voor Activision Blizzard ook wel een proof of concept kunnen zijn voor de kunnen van de Switch, misschien volgen na Diablo 3 ook nog wel Hearthstone, Overwatch en kunnen ze op die manier de Japanse markt beter aanboren.

• NeP2013
Thrace Grumble schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:06:
[...]

Een post op nu.nl die verwijst naar Kotaku die op zijn beurt verwijst naar Forbes, maakt het nog niet echt officieel hoor ;)
vandaar ook de quotes ;)

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Edmin schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:22:
[...]

Nounou

Er is ondertussen vanalles genoemd, maar voor mij persoonlijk: perfecte handheld en couch co-op game! D3 speelt erg fijn weg, en ik mis toch een game zoals Gauntlet of bvb Borderlands. Vind ik D3 toch aantrekkelijker dan bijvoorbeeld Titan Quest. Heb D3 honderden uren gespeeld op PC maar een Switch versie is best verleidelijk.
tendmex schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:01:
Het is helaas al lang niet meer zo dat games bijna bugloos afgeleverd worden, dus die patches zijn soms meer dan welkom. DLC... er bestaat goede en slechte DLC :)

Nog wat aankondigingen en highlights:

- Gone Home krijgt een Switch editie, deze is 23 augustus al beschikbaar.
- Vorige week kwam Cosmic Star Heroine uit op de eShop. Deze RPG is sterk beïnvloedt door de 16bit JRPG/ARPG generatie. Een fysieke versie wordt verwacht in 2019. Trailer:

- Op 30 augustus releast The Messenger, deze game heeft een 2D Ninja Gaiden vibe en zag er ook leuk uit. De teaser trailer uit maart vind je nog eens hier.
- Het lijkt erop dat The Walking Dead van TellTale een stealth-release heeft gekregen op Switch... nuja ik was dit toch vergeten :P

• Nivali
Is er eigenlijk een website met een makkelijk overzicht van eshop aanbiedingen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Emphast
  • Laatst online: 24-09 08:13
Nivali schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:30:
Er is altijd wel een sticky op /r/NintendoSwitchDeals

• readytoflow
  • Niet online
Maar als ik zoek vind ik eigenlijkl alleen een nieuw dockingstation. Er is geen portable tv connection kit of iets dergelijks zodat je de Switch snel aan een andere tv kan aansluiten. Thuis is dat toch allemaal netjes weggewerkt en geen zin om alles dan weer los te halen.

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Had ik al deze nacht hier gepost, maar precies dat het niemand intereseerd :/
Is natuurlijk wel heel toevallig na het Diablo 3 nieuws

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Nivali schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:30:
op budgetgaming.nl wordt ook elke week (elke vrijdag dacht ik) een item gemaakt met de huidige eshop deals.

[ Voor 4% gewijzigd door Magic op 16-08-2018 13:01 ]

• Seroczynski
  • Niet online
readytoflow schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:54:
Maar als ik zoek vind ik eigenlijkl alleen een nieuw dockingstation. Er is geen portable tv connection kit of iets dergelijks zodat je de Switch snel aan een andere tv kan aansluiten. Thuis is dat toch allemaal netjes weggewerkt en geen zin om alles dan weer los te halen.
Je zal dan een tweede dockingstation van Nintendo moeten aanschaffen of één van de vele portable oplossingen. Er heerst een beetje een aversie tegen third party docking stations maar volgens mij valt dat wel mee zolang de airflow van de Switch niet belemmerd word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Seroczynski schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:05:
[...]

Je zal dan een tweede dockingstation van Nintendo moeten aanschaffen of één van de vele portable oplossingen. Er heerst een beetje een aversie tegen third party docking stations maar volgens mij valt dat wel mee zolang de airflow van de Switch niet belemmerd word. je de originele nintendo usb-c voeding gebruikt.
FTFY :Y)

Uiteraard alsnog op eigen risico.

[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 16-08-2018 13:08 ]

• Nivali
Magic schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:00:
[...]

op budgetgaming.nl wordt ook elke week (elke vrijdag dacht ik) een item gemaakt met de huidige eshop deals.
Ah ja klopt, hier dus. Via nieuws te vinden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

readytoflow schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:54:
Ik heb daar gewoon een tweede dock voor aangeschaft. Zit ook meteen een extra voeding en HDMI kabel bij.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• tendmex

Games?

Accessoires?
- SD kaartje
- Extra controller(s)?

Captain Toad is echt leuk voor hem! Ik vind het veel te makkelijk, maar voor hem is het een echte uitdaging verwacht ik!

En eventueel Nintendo Labo Al vind ik dat echt absurd duur.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:44

Games?

Accessoires?
- SD kaartje
- Extra controller(s)?

Zelda is ook leuk voor jezelf. Net zoals Odyssee. Wat ik zou doen is een hoes en een glas. Om de switch mee te nemen raad ik je toch de originele dock aan. De voeding moet je altijd de originele van Nintendo gebruiken in verband met bricken en bij de dock krijg je die er ook extra bij. Ik heb zelf een 2de lader gekocht en kan zo de dock loskoppelen want de lader zit bij mij ook vast in het tafel gebeuren.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• NeP2013
Zijn er plannen voor No Mans Sky op de Switch ?

• readytoflow
  • Niet online

Verwijderd

Yukidaruma schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:18:
Ik vind "Hungry for battle" een duidelijke aanwijzing dat dit een karakter in Smash Bros wordt.
Wens, bedoel je. Lees het bijschrijft en wie het gepost heeft :p Denk niet dat Nintendo een karakter van The Sims erin gaat stoppen. Volgens mij is die game nooit uitgekomen op een Nintendo Console.

• NeP2013
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:18:
[...]

Wens, bedoel je. Lees het bijschrijft en wie het gepost heeft :p Denk niet dat Nintendo een karakter van The Sims erin gaat stoppen. Volgens mij is die game nooit uitgekomen op een Nintendo Console.
The Sims was beschikbaar op de DS..

en ook op de Wii "My Sims"

https://www.bol.com/nl/p/de-sims-3/1004004010301775/
http://mysims.wikia.com/wiki/File:Beta_cover_2.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door NeP2013 op 16-08-2018 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
In de aanloop naar Gamescom blijven de geruchten komen. Nu deze:

https://comicbook.com/gam...rio-bros-nintendo-switch/

'Super Mario Bros. U' van de Wii U komt mogelijk naar de Switch.

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:22
Zal vast wel werken, ik lees veel 'op eigen risico' op dit forum maar ik gebruik de usb-a -usb-C kabel van mijn pro controler met een Nokia 5V 1,5Amp lader, de originele Nintendo HDMI kabel en de COOV SH350 Switch Base op mijn 4K scherm en werkt nog steeds sinds de aanschaf van de portable dock begin dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Dagg schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:27:
[...]

Zal vast wel werken, ik lees veel 'op eigen risico' op dit forum maar ik gebruik de usb-a -usb-C kabel van mijn pro controler met een Nokia 5V 1,5Amp lader, de originele Nintendo HDMI kabel en de COOV SH350 Switch Base op mijn 4K scherm en werkt nog steeds sinds de aanschaf van de portable dock begin dit jaar.
Feit is dat er een hoop verschillende docks, laders en kabels op de markt zijn,, en dat het dus gewoon veel simpeler is om een disclaimer te geven. De dock manufacturers werken met dezelfde chip maar maken bijvoorbeeld fouten in hoe ze USB-PD toepassen (zoals de Nyko dock, die vrij berucht is). Ook luisteren mensen niet altijd naar advies en gaan het toch maar proberen met hun kabeltje en oplader van de Action. Dat is natuurlijk hun eigen keuze maar als er iets fout gaat ben je je console mogelijk kwijt. Dus ja, 'op eigen risico', er zijn zoveel individueel verschillende situaties.

Fijn voor je dat het goed werkt :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

K.W.

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 20:32
Nice, ik ben benieuwd of het een beetje lekker speelt met joycons/pro controller.
i

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:11
Diablo voor mezelf: pc versie gekocht op release en was in eerste instantie toch teleurgesteld na deel 2. Maar toch paar keer kans gegeven. Moet ook toegeven dat ik vaak geen tijd/zin/energie had om te spelen (het is voor mij wen spel wat je in lange sessies miet spelen). Maar werd steeds leuker voor mij. Uitbreiding ook gekocht. Daarna was het spel voor de ps4 in de reclame. Ik wist op dat moment niets anders te verzinnen voor mijn bday dus kreeg em. Zelf had ik hem niet gekocht omdat ik hem al had voor pc. En toch me af vroeg of de controls zouden werken. Was een uistekende keuze! Het speelt heerlijk weg en zelfs de necro uitbreiding ALLEEN voor ps4 gekocht. Voor switch geen interesse momenteel vooral omdat ik nog genoeg te doen heb in de ps4 versie ;) (en ook pc)
Maar als ik vaker speelde zou ik mogelijk zelfs triple dippen. En als je local mp kan doen op 1 switch...wow wellicht stel ik mijn mening dan nog bij ;)

Diablo voor nintendo users die het spel niet kennen:.
Als je van dungeon crawlers houdt is het een must buy. Was diablo2 beter? Misschien, maar zelfs dan is dit the next best thing. Path of excile of torchlight zijn mogelijk ook beter, maar (afaik) niet voor switch.

Ken je het wel? Dan kan je prina beslissen of je de game nu (nogmaals) gaat kopen lijkt me ;)

Uiteraard even reviews afwachten of hij idd net zo lekker speelt als op de andere consoles, maar met blizzard heb ik daar wel vertrouwen in.

10 second ninja DONE

• DigitalExorcist
Diablo 3 dus dit jaar al... briljante actie hoor en zeker een must-buy. Co-op multiplayer zelfs met meerdere Switches. Ben heel benieuwd en hoop er iets van te zien in Keulen volgende week..

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Motion Twins had vandaag een AMA over Dead Cells op Reddit. Ze hebben onder andere opnieuw op de framerate/-pacing commentaar gegeven:
Heya, we'll be pushing a small patch with fixes for the last remaining "low hanging fruit" that's to say the smaller issues that we've found since we passed certification.

This should include:

- Music loading times that were causing some slow downs.

- The camera losing focus during a serious frame drop issue. These are the "freezes" that are compounded by the camera going haywire. The camera will be fixed, the freezes will addressed with the next big patch, however this should make it less painful in the meantime.

- We'll offer an option to lock the game to 30FPS in the settings.

We've already begun working on completely overhauling the graphics driver for the game. However this is a big job that involves some very technical work that impacts major structural elements of the game. Our tech lead thinks that it will take until at least November to get the patch ready, submit to certification, pass and release it to the public.

Having said that this should allow us to get to a steady 60FPS everywhere and leave enough CPU to avoid the freezes that players are seeing at the moment. We won't know exactly until we advance more on the driver, but we will keep you posted on our progress.

If there's anything I've forgotten here I'll add it in an edit or the comments.
Oh, en voor Diablo 3 pre-orders komt er niet enkel een Ganondorf armour set, maar ook deze pet:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.gamer-network.net/2018/articles/2018-08-16-10-23/DIA_SwitchPR_Alpha_ChickenPet_TF_005__1_.jpg/EG11/resize/300x-1/quality/75/format/jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-09 16:21
Katerin schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:40:
Nice, ik ben benieuwd of het een beetje lekker speelt met joycons/pro controller.
i
Op de XBox en PS speelt Diablo 3 erg lekker met de controller. Er is in het verleden zelfs aan Blizzard gevraagd of er voor de PC ook controller ondersteuning kon komen. Heb er alle vertrouwen in dat het met de Pro Controller ook prima zal spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 20:32
Lekker Ventje schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:23:
[...]

Op de XBox en PS speelt Diablo 3 erg lekker met de controller. Er is in het verleden zelfs aan Blizzard gevraagd of er voor de PC ook controller ondersteuning kon komen. Heb er alle vertrouwen in dat het met de Pro Controller ook prima zal spelen.
Oh Nice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Sagat schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:52:
Diablo voor mezelf: pc versie gekocht op release en was in eerste instantie toch teleurgesteld na deel 2. Maar toch paar keer kans gegeven. Moet ook toegeven dat ik vaak geen tijd/zin/energie had om te spelen (het is voor mij wen spel wat je in lange sessies miet spelen). Maar werd steeds leuker voor mij. Uitbreiding ook gekocht. Daarna was het spel voor de ps4 in de reclame. Ik wist op dat moment niets anders te verzinnen voor mijn bday dus kreeg em. Zelf had ik hem niet gekocht omdat ik hem al had voor pc. En toch me af vroeg of de controls zouden werken. Was een uistekende keuze! Het speelt heerlijk weg en zelfs de necro uitbreiding ALLEEN voor ps4 gekocht. Voor switch geen interesse momenteel vooral omdat ik nog genoeg te doen heb in de ps4 versie ;) (en ook pc)
Maar als ik vaker speelde zou ik mogelijk zelfs triple dippen. En als je local mp kan doen op 1 switch...wow wellicht stel ik mijn mening dan nog bij ;)

Diablo voor nintendo users die het spel niet kennen:.
Als je van dungeon crawlers houdt is het een must buy. Was diablo2 beter? Misschien, maar zelfs dan is dit the next best thing. Path of excile of torchlight zijn mogelijk ook beter, maar (afaik) niet voor switch.

Ken je het wel? Dan kan je prina beslissen of je de game nu (nogmaals) gaat kopen lijkt me ;)

Uiteraard even reviews afwachten of hij idd net zo lekker speelt als op de andere consoles, maar met blizzard heb ik daar wel vertrouwen in.
Multiplayer zelfs met 4 personen op 1 switch.
960p 60fps ff docked en 720p 60fps handheld.
Erg netjes dus!

Had em al op de pc, xbox-360, en ps4(platinum) maar deze komt er zeker bij :p

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Zeror schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:13:
In de aanloop naar Gamescom blijven de geruchten komen. Nu deze:

https://comicbook.com/gam...rio-bros-nintendo-switch/

'Super Mario Bros. U' van de Wii U komt mogelijk naar de Switch.
Dat zou een tegenvaller voor mij zijn. Dit is juist een Wii U spel wat ik bij vrienden helemaal heb uitgespeeld.
We zaten juist heel hard op een nieuw deel te hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:18

Mauz1978

Console War Veteran

Het grootste voordeel is dat diablo 3 nu mobiel dus te spelen is, dat is voor mij het grootste selling point! Heb m op pc en ps4 en met de controller werkt het lekkerste.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ik kan me nog niet zo goed voorstellen hoe Diablo 3 speelt met een controller maar de game gaat er sowieso komen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

psychoclown schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 08:49:
Ik kan me nog niet zo goed voorstellen hoe Diablo 3 speelt met een controller maar de game gaat er sowieso komen!
Moet zeggen best lekker. Heb het spel op de PS4 gespeeld.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Kasparov schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 00:31:
[...]

Dat zou een tegenvaller voor mij zijn. Dit is juist een Wii U spel wat ik bij vrienden helemaal heb uitgespeeld.
We zaten juist heel hard op een nieuw deel te hopen.
Ik hoef ook niet perse op de Switch te hebben. Misschien als ik hem voor een leuk prijsje kan vinden of wanneer de Deluxe content (als dat er komt) genoeg extra is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Ik zie zilver/witte joy cons daar! Misschien dat die uitkomen in een Switch + Diablo 3 combi?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Als er mensen interesse hadden in de limited editie van Smash: momenteel terug te pre-orderen op Amazon Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:53
Wat is het voordeel om dat spel met een Gamecube controller te spelen? Met een Pro controller is het toch ook prima? Daarnaast heb je een beperking als je een Gamecube controller gebruikt in andere spellen omdat je knoppen mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

hotymoty schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:05:
[...]

Wat is het voordeel om dat spel met een Gamecube controller te spelen? Met een Pro controller is het toch ook prima? Daarnaast heb je een beperking als je een Gamecube controller gebruikt in andere spellen omdat je knoppen mist.
De pro's zijn gewend om met die controller te spelen. Ook is de controlller schijnbaar bijzonder geschikt voor de game vanwege zijn layout. En na zoveel jaar is het ook een beetje een cult dingetje geworden natuurlijk :P

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
@hotymoty - er zijn een hoop Smash spelers die nog vasthouden aan de Gamecube controller, vooral in het professionele circuit. Vooral interessant voor degenen met muscle memory dus.

De Pro controller zal inderdaad geen probleem zijn, en is zelfs een stuk ergonomischer, maar niet iedereen heeft ff meerdere controllers liggen. Persoonlijk ben ik daarom wel van plan een adapter te kopen zodat ik mijn NGC controllers kan gebruiken voor local multiplayer... anders wordt het 4 player met single joycons, en dat lijkt me toch niet ideaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Er komt een fysieke versie van Snake Pass.

https://www.facebook.com/...0/posts/1085415928281408/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 25-09 22:19
Ik zag net Penguin Wars in een Taiwanese winkel liggen. Dat spel heb ik echt kapot gespeeld op de MSX/NES/Gameboy.

Geen idee of ik er nu 30 euro aan zou uitgeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Misschien post ik deze video wat te vroeg omdat er technisch gezien nog geen platformen aangekondigd zijn maar...

Publisher Chuckefish (die tegenwoordig de ambitie heeft om op zoveel mogelijk platformen te releasen) toonde vandaag Inmost, een nieuwe game voor 2019. Inmost is een atmosferische puzzle-platformer waarin drie hoofdpersonages uit een kasteel moeten ontsnappen. Het wordt ontwikkeld door twee-persoons studio Hidden Layer. Trailer en een paar gifs:

Afbeeldingslocatie: https://inmostgame.com/wp-content/uploads/2018/07/gif11-1.gif

Afbeeldingslocatie: https://inmostgame.com/wp-content/uploads/2018/07/gif1-1.gif

Afbeeldingslocatie: https://inmostgame.com/wp-content/uploads/2018/07/gif9-1.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nice! Een andere pixel game van Chucklefish waar ik naar uit zit te kijken is Eastward. Ziet er echt ongelofelijk goed uit. Ghibli vibes.

https://eastwardgame.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ik zou wel heel graag een 2D metroid op de Switch spelen in handheld mode. Is er al bekend of de Metroid 2 remake naar de Switch komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Erapaz schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:26:
Ik zou wel heel graag een 2D metroid op de Switch spelen in handheld mode. Is er al bekend of de Metroid 2 remake naar de Switch komt?
Daar hoop ik ook op!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:11
Verbaasd me dat er zo weinig reactie is op de 2d mario aankondiging... dit was zeker een game die ik voor wii u zou kopen, echter die overgeslagen. Blij dat het nu als nog kan! Volgens mij hebben velen die U overgeslagen dus ik voor zie toch wel een commercieel succes.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Sagat schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:07:
Verbaasd me dat er zo weinig reactie is op de 2d mario aankondiging... dit was zeker een game die ik voor wii u zou kopen, echter die overgeslagen. Blij dat het nu als nog kan! Volgens mij hebben velen die U overgeslagen dus ik voor zie toch wel een commercieel succes.
Het blijft voorlopig bij (hardnekkige en vrij geloofwaardige) geruchten, maar ik hoop eigenlijk op een nieuwe 2D Mario. NSMB(U) is een leuke serie om te spelen maar ik zou liever een ietswat vernieuwerende aanpak zien dan een poort van een game met een vrij saaie art style. Als Nintendo perse een Mario platformer van de vorige generatie wilt porten, zie ik eigenlijk liever Super Mario 3D World (of Land)... of desnoods Mario Maker met een toegevoegde story mode ofzo.

Overigens was New Super Mario Bros. U de derde bestverkochte WiiU titel, met 5.77 miljoen exemplaren. Wilt natuurlijk niet zeggen dat de potentiële afzetmarkt veel groter is dan dat :)

2D Metroid op Switch zou inderdaad cool zijn, maar gelukkig komen we geen metroidvania's tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Waren er ook niet al geruchten dat er mogelijk ook Deluxe content aan wordt toegevoegd aan die game? Dacht zoiets ergens gezien te hebben, maar kan mij ook vergissen.

Als ie dus idd Deluxe content krijgt, dan zal ie vermoedelijk wel 60 euro worden. Anders zal ie 30-40 euro zijn denk.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 18-08-2018 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Die heb ik ook op de Wii U overgeslagen maar die gaat er waarschijnlijk wel komen voor de Switch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Erapaz schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:26:
In de tussentijd is er Axiom Verge. Zelf nog niet gespeeld maar het schijnt sterk geïnspireerd te zijn op Metroid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:16
Heb deze al op de Wii U gespeeld, zit te wachten op een volledig nieuwe versie..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Aanstaande maandag releasedatum of beta voor Morphies Law? Een shooter die al enige tijd geleden is aangekondigd.

https://twitter.com/morph.../1030839456322990080?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Zag vandaag in de eShop dat “Keep Talking And Nobody Explodes” er ook is. De ‘echte’ versie van die andere bom-ontmantelingsgame die er al stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

urk_forever schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:03:
[...]

Net antwoord gekregen van de Nintendo NL wat het zou kosten:

[...]

:'( Kan ik net zo goed een nieuwe kopen 8)7
Kunt voor ongeveer 18 euro een Pro controller clone krijgen op AE, schroef je die open en wissel je de knopjes om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Wow, ik heb dat gewoon gemist can de new super mario bros, jammer dat het geen nieuwe is.. heb die op de Wii U al voor 100% uitgrspeeld eveneens de luigi uitbreiding...

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:53
Tiwazz schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 19:22:
Wow, ik heb dat gewoon gemist can de new super mario bros, jammer dat het geen nieuwe is.. heb die op de Wii U al voor 100% uitgrspeeld eveneens de luigi uitbreiding...
Het is ook niet officieel toch, gewoon nog een gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Been hearing about a cool Switch app in the works this week. I really don't get the hold up with stuff like Netflix but more are on the way.
If it's the same thing I've heard of then I wouldn't expect much.
I received the PR--at least if it's the same thing Liam and NateDrake are talking about.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 09:10
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:15:
Nice! Een andere pixel game van Chucklefish waar ik naar uit zit te kijken is Eastward. Ziet er echt ongelofelijk goed uit. Ghibli vibes.

[video]
https://eastwardgame.com
Ik zou mijn adem hier niet voor inhouden. Deze game is kennelijk al sinds 2015 in productie en sinds de aankondiging is er weinig tot niks bekend gemaakt. Ook is er überhaupt nog geen console versie in de maak.

Ik hoop dat ze binnenkort met nieuws komen en hopelijk ook een switch aankondiging want het ziet er idd uit als een pareltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Heel veel bedrijven maken vanalles bekend deze middag om 14 uur!
Dan toch een Nintendo Direct (Mini)?

http://www.nintendolife.c...direct_airing_later_today

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
KoensSocialL schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:43:
Heel veel bedrijven maken vanalles bekend deze middag om 14 uur!
Dan toch een Nintendo Direct (Mini)?

http://www.nintendolife.c...direct_airing_later_today
Hopelijk niet alleen nindies, maar ook leuke grote titels voor rond de feestdagen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Jelmer93 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:46:
[...]

Hopelijk niet alleen nindies, maar ook leuke grote titels voor rond de feestdagen :-)
Heel afgezaagd zal Nintendo wel een trailer van Super Smash en Pokemon ertussen proppen waarschijnlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Zeror schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:51:
[...]

Heel afgezaagd zal Nintendo wel een trailer van Super Smash en Pokemon ertussen proppen waarschijnlijk ;)
Misschien zien we dan ook of New Super Mario Bros. U en The Sims 4 waar zijn!

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Damn, New Super Mario Bros. U is een van de eerste titels waar ik totaal niet op zit te wachten. Die game heeft bij mij helemaal geen indruk achter gelaten, en ik zou van Nintendo verwachten dat ze relatief eenvoudig een nieuwe NSMB kunnen ontwikkelen.

Pagina: 1 ... 58 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.