Na veel, heel veel wikken en wegen ga ik vandaag de Switch halen voor mijn zoontje.
Was lastig kiezen tussen de Switch en de PS4.
PS4 zijn meer vriendjes die deze hebben, kan je m.i. meer mee als standalone Console (DVD, Netflix, ...) en dus makkelijker games uitwisselen omdat meer familie/vrienden er één hebben.
Switch heeft leukere gameplay voor hem. Mario's, Pokémon (huge fan) plus is een portable console.
Plus zijn er signalen dat Netflix toch wel beschikbaar gaat komen op de switch, dan heeft hij een leuke handheld voor games en films.
Dus de Switch. Ik ga 'm straks ergens halen.
Maar wat zijn echt essentiële accessoires en Games?
Games?
Ik koop er Mario Odyssey bij.
Dan kan ik nog stuk of 3 games vragen aan familie. Mario kart is er één. Wat is nog een leuke game?
Er is nog geen Pokémon game denk zo te zien? Let's go Pikachu moet de Sint maar langsbrengen dan.
Ik dacht aan Zelda, maar dat is misschien leuker wanneer hij klaar is met Mario Odyssey?
Accessoires?
- Beschermhoes voor de Switch in mee te nemen
- SD kaartje
- screenprotector van Glas is best noodzakelijk lees ik?
- Extra controller(s)?
- Ik zou de Switch ook graag willen kunnen koppelen aan andere TV's (vakantiehuis, oma's etc). Is er een sort portable tv connection kit? Of is dat gewoon USB-C>HDMI? Maar dan kan je niet opladen?
Het maakt denk niet uit waar ik hem ga halen lijkt me? overall hetzelfde qua prijs en service vermoed ik?
Edit: Hij wordt 8 trouwens (@
Magic