Ik denk dat ik hem is standaard in mijn tas ga stoppen. Misschien dat ik dan wat meer in de bus ga spelen.
Zelda is een aanrader! Hier ga je ongewild veel uur in (moeten) stoppen!Pykow schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:20:
[...]
Het was in het begin erg lastig om aan de Switch te komen, zo ben ik vanuit Tilburg ook naar Eindhoven gereden om het laatste exemplaar daar op te kunnen halen. Gelukkig geen flitsers langs de snelweg op dat moment.
Vervolgens gelijk Mario Kart gekocht en wat uurtjes gespeeld tot dat ik er weer klaar mee was.
Mijn bibliotheek is niet zo groot en heb ook veel meer Wii U games dan Switch games door verschillende redenen.
Momenteel bestaat mijn lijst uit:
Mario Odyssey (Geweldig maar na het zoveelste wereldje heb ik het wel gehad)
Mario Kart (Had ik al op de Wii U en verder was er nog geen leuke switch game)
Splatoon 2. (tegenvaller vanwege de besturing waarbij links en rechts een andere snelheid heeft dan naar boven en beneden bewegen)
Mijn verlanglijstje bestaat nog uit Let's go Pikachu, Yoshi (2019), Kirby, Mario tennis.
Hoewel ik nog steeds niet weet of de nieuwe Pokemon game ook een battle systeem heeft, ik zie alleen maar trainers en gymfights, maar ik wil ook in het wild kunnen trainen zoals in de orginele games op de 3DS.
De Switch is leuk, maar had ook verwacht dat ik er veel meer uur op zou spelen.
Ben en blijf toch een PC gamer die eerder kijkt naar games op de PC te spelen, dan dat hij naar een console kijkt.
Dit probleem heb ik ook bij mijn XboxOne en PS4 (waarbij de PS4 echt aan het stof happen is)