[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.210 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tendmex
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 17:06
Ik denk dat ik hem is standaard in mijn tas ga stoppen. Misschien dat ik dan wat meer in de bus ga spelen.
Pykow schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:20:
[...]

Het was in het begin erg lastig om aan de Switch te komen, zo ben ik vanuit Tilburg ook naar Eindhoven gereden om het laatste exemplaar daar op te kunnen halen. Gelukkig geen flitsers langs de snelweg op dat moment.
Vervolgens gelijk Mario Kart gekocht en wat uurtjes gespeeld tot dat ik er weer klaar mee was.
Mijn bibliotheek is niet zo groot en heb ook veel meer Wii U games dan Switch games door verschillende redenen.

Momenteel bestaat mijn lijst uit:
Mario Odyssey (Geweldig maar na het zoveelste wereldje heb ik het wel gehad)
Mario Kart (Had ik al op de Wii U en verder was er nog geen leuke switch game)
Splatoon 2. (tegenvaller vanwege de besturing waarbij links en rechts een andere snelheid heeft dan naar boven en beneden bewegen)

Mijn verlanglijstje bestaat nog uit Let's go Pikachu, Yoshi (2019), Kirby, Mario tennis.
Hoewel ik nog steeds niet weet of de nieuwe Pokemon game ook een battle systeem heeft, ik zie alleen maar trainers en gymfights, maar ik wil ook in het wild kunnen trainen zoals in de orginele games op de 3DS.

De Switch is leuk, maar had ook verwacht dat ik er veel meer uur op zou spelen.
Ben en blijf toch een PC gamer die eerder kijkt naar games op de PC te spelen, dan dat hij naar een console kijkt.
Dit probleem heb ik ook bij mijn XboxOne en PS4 (waarbij de PS4 echt aan het stof happen is)
Zelda is een aanrader! Hier ga je ongewild veel uur in (moeten) stoppen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:59
Gisteravond heb ik de controller ff uit elkaar gehaald en de knop gelijmd. Hopelijk houd het voorlopig even.

Zo was het:
Afbeeldingslocatie: https://1y0l7q.db.files.1drv.com/y4muACqB2-HrfNvXGeWpGscDuvx9c0tXbp3G9koquGNveXSQCOTtNRM0o9oWtJEqYYl1XxgURb5WZY9XG0-xfRHvZefczai2jcey-hA9uIFSKmXCYbCsoEfHYTUPnBRjcrGJw_dFtykQ8IUZWJL0apGLYmLLXODFLoBLTjVhwm7tHFj8xVVwcBj1bLPs_JAx-vaMuEu7v6Y7w-irwtOh0MskQ?width=640&height=220&cropmode=none

Na het lijmen. Er missen nog wat stukjes, maar die ben ik in de controller niet tegen gekomen :?
Afbeeldingslocatie: https://calnjw.db.files.1drv.com/y4mFkM5rhpHSEgdOL0iBS_n8ZAa0Oky0o5lrfjawm1LzZ2WTx7Fw4wclnTZvJ85BrWndcdYV3U9wmf8QgXP9ddvtRF7iB55731gDuiBJxBPd0X_8P277X4TCm4K5khykqbTkRmnhQElXfKN9MNXr__NoN0mop3D5TL842YoxhdFjoZtDwPO9fX0pfoT6wRnE6Gg9TwH5BxV5O3eGYQ-7SfnhQ?width=640&height=321&cropmode=none

Gisteravond nog een e-mail naar de TD van Nintendo NL gestuurd, maar die kunnen geen losse knoppen leveren. Kan alleen de controller opsturen naar hun, maar dat zal dan wel een beetje prijzig worden als ik de prijslijst van ze bekijk :'(

Toch nog maar op zoek naar een AliExpress leverancier.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:53

DevWouter

Creator of Todo2d.com

urk_forever schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:42:
[...]

Gisteravond heb ik de controller ff uit elkaar gehaald en de knop gelijmd. Hopelijk houd het voorlopig even.

Zo was het:
[afbeelding]

Na het lijmen. Er missen nog wat stukjes, maar die ben ik in de controller niet tegen gekomen :?
[afbeelding]

Gisteravond nog een e-mail naar de TD van Nintendo NL gestuurd, maar die kunnen geen losse knoppen leveren. Kan alleen de controller opsturen naar hun, maar dat zal dan wel een beetje prijzig worden als ik de prijslijst van ze bekijk :'(

Oh wauw! Dat is best goed gebroken. Ik twijfel zelfs een beetje of dat door het vallen komt.

En misschien een tweedehands controller kopen? Dan heb je meteen reserve onderdelen mocht zoonlief de andere kant laten stuiteren.

Succes met lijmen!

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 12:30
Pykow schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:20:
[...]

Het was in het begin erg lastig om aan de Switch te komen, zo ben ik vanuit Tilburg ook naar Eindhoven gereden om het laatste exemplaar daar op te kunnen halen. Gelukkig geen flitsers langs de snelweg op dat moment.
Vervolgens gelijk Mario Kart gekocht en wat uurtjes gespeeld tot dat ik er weer klaar mee was.
Mijn bibliotheek is niet zo groot en heb ook veel meer Wii U games dan Switch games door verschillende redenen.

Momenteel bestaat mijn lijst uit:
Mario Odyssey (Geweldig maar na het zoveelste wereldje heb ik het wel gehad)
Mario Kart (Had ik al op de Wii U en verder was er nog geen leuke switch game)
Splatoon 2. (tegenvaller vanwege de besturing waarbij links en rechts een andere snelheid heeft dan naar boven en beneden bewegen)

Mijn verlanglijstje bestaat nog uit Let's go Pikachu, Yoshi (2019), Kirby, Mario tennis.
Hoewel ik nog steeds niet weet of de nieuwe Pokemon game ook een battle systeem heeft, ik zie alleen maar trainers en gymfights, maar ik wil ook in het wild kunnen trainen zoals in de orginele games op de 3DS.

De Switch is leuk, maar had ook verwacht dat ik er veel meer uur op zou spelen.
Ben en blijf toch een PC gamer die eerder kijkt naar games op de PC te spelen, dan dat hij naar een console kijkt.
Dit probleem heb ik ook bij mijn XboxOne en PS4 (waarbij de PS4 echt aan het stof happen is)
Fortnite is ook wel leuk om te spelen (en is gratis in de store :D)

Maar het had ook zo gekunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
kipppertje schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:23:
[...]

Idd maar als je een pc gamer bent dan kan je hem beter daar op spelen.
Hier heb ik alleen de switch om mee te gamen dus speel nu veel Fortnite hierop

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:50
tendmex schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 07:53:
Ik heb de switch gekocht op release date van Mario Odyssey. En ik doe er toch minder mee dan verwacht.

In het begin speelde ik veel, odyssey en zelda uitgespeeld (geen 100%, daar zijn we nog mee bezig). Inmiddels is de bibliotheek wat beter gevuld. Maar toch had ik meer game uren verwacht vanuit mezelf.

Als ik thuis ben geef ik de voorkeur toch aan mijn pc en als ik onderweg ben (lees in de bus/trein zit) geef ik mijn voorkeur aan voor-gedownloadde netflix films.

Blijf het een prachtig apparaat vinden, dus wil ook absoluut niet dat die langs de wii komt de liggen (afgekopeld ergens in een bak).
Ik ben momenteel aan het wachten op smash, mario party & pokemon.
Maar tot die tijd vermaak ik me wel prima met Paladins, aanrader!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• urk_forever
DevWouter schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:19:
[...]

Oh wauw! Dat is best goed gebroken. Ik twijfel zelfs een beetje of dat door het vallen komt.

En misschien een tweedehands controller kopen? Dan heb je meteen reserve onderdelen mocht zoonlief de andere kant laten stuiteren.

Succes met lijmen!
Hij is 10 maanden, als ik zie hoe hij met zijn speelgoed gooit verbaast het me niet :P Ik denk dat hij precies op het hoekje rechts van de R is gekomen en toen is er een stuk uitgesprongen en dat stukje is in de stofzuiger beland :'(

Hail to the king baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kipppertje schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:23:
[...]

Performed alleen voor geen meter :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 15:08

Cis

urk_forever schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:31:
[...]

Hij is 10 maanden, als ik zie hoe hij met zijn speelgoed gooit verbaast het me niet :P Ik denk dat hij precies op het hoekje rechts van de R is gekomen en toen is er een stuk uitgesprongen en dat stukje is in de stofzuiger beland :'(
Ga je Smash voor 'm kopen zodra die uitkomt? ;)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
tendmex schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:13:
[...]

Mijn bibliotheek bestaat momenteel uit:
Mario Odyssey (uitgespeeld)
Zelda (uitgespeeld)
Uno (voor op vakantie gekocht)
Captain Toad (wereld 1 100%)
Donkey Kong
Crash 'n sane triology
Stardew Valley
La Noire (nog niet gespeeld)
Little Inferno (nog niet gespeeld, maar op pc 100%, gekocht van m'n gouden muntjes)
En FE (Maar die game is zo verschrikkelijk vaag dat ik er weinig plezier aan beleef)

In de planning:
Mario Party
Je bedoelt Fire Emblem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-09 21:15
Wat een verslavend spel zeg, Dead Cell :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 19:36
Is er al een goed alternatief voor een reisdock beschikbaar? Ik zou graag de switch ook op een andere tv elders willen gebruiken, Mars die hele dock + kabels mee vind ik niet wat.

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:59

DukeBox

loves wheat smoothies

Dountill schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 18:02:
Mars die hele dock + kabels mee vind ik niet wat.
Buiten het formaat van de dock blijf je met dezelfde kabels zitten.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Undertale krijgt een collector's edition voor zijn fysieke release:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0014/1962/products/utce-switch-promo_1024x1024.jpg?v=1534176793

Meer details in de link hierboven. Release is in september. Gezien de Japanse release op 15/9 is, kan dat ook best de EU release worden :)
Dountill schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 18:02:
Is er al een goed alternatief voor een reisdock beschikbaar? Ik zou graag de switch ook op een andere tv elders willen gebruiken, Mars die hele dock + kabels mee vind ik niet wat.
Alle third party docks zijn nog steeds op eigen risico. Deze kickstarter claimt het probleem gekraakt te hebben, kan je altijd eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

In totaal gaan er blijkbaar vier ( :o ) edities bestaan van Super Smash Bros

Als eerste heb je de gewone editie.
(Die kennen we dus geen foto nodig)

Als tweede heb je de gewone editie met steelbook.
Afbeeldingslocatie: https://s1.thcdn.com/productimg/600/600/11790659-1144601737663059.jpg
Bron: Nintendo Store UK

Als derde heb je de gewone limited edition.
(Die kennen we dus geen foto nodig)

Als vierde heb je de limited edition met steelbook.
Afbeeldingslocatie: https://s1.thcdn.com/productimg/600/600/11847698-1574601734093902.jpg
Bron: Nintendo Store UK

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
KoensSocialL schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 18:46:
In totaal gaan er blijkbaar vier ( :o ) edities bestaan van Super Smash Bros

[...]
Helaas zijn die limited editions overal al uitverkocht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

Ik ga lekker voor de standaard versie. Ben geen fan van Steelbooks of GameCube controllers (al koop ik er misschien één los voor daadwerkelijk gebruik met GameCube games).

Voor de geïnteresseerden, ik heb op een ander forum een overzichtelijk lijstje gecompileerd, met de voor mij interessantste titels die dit jaar nog uitkomen. Ik update 'm elke keer als er nieuwe indies bij komen of als er concrete datums bekend zijn. Ik zou alleen een verschil tussen fysiek en digitale releases moeten maken. Iets voor de volgende update. Anyway, de lijst is dus verre van compleet, omdat ie compleet biased is (zie wikipedia voor een completere lijst). Blauw zijn de titels die waarschijnlijk ook daadwerkelijk gekocht worden door mij (wil niet zeggen dat andere titels niet gekocht worden).

August

14-08-2018 Cosmic Star Heroine
15-08-2018 State of Mind
14-08-2018 2064: Read Only Memories INTEGRAL
28-08-2018 Monster Hunter Generations Ultimate
28-08-2018 Blade Strangers
28-08-2018 De Blob 2

September

07-09-2018 SNK Heroines: Tag Team Frenzy
14-09-2018 Xenoblade Chronicles 2 - Torna - The Golden Country
21-09-2018 Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk
25-09-2018 Valkyria Chronicles 4
28-09-2018 FIFA 2019
28-09-2018 Dragonball Fighter Z

October

02-10-2018 Megaman 11
05-10-2018 Super mario Party
12-10-2018 Disgaea 1 Complete
16-10-2018 Starlink: Battle for Atlas

November

02-11-2018 Taiko no Tatsujin: Drum ‘n’ Fun!
16-11-2018 Pokémon: Let's Go, Pikachu!
16-11-2018 Pokémon: Let's Go, Eevee!

December

07-12-2018 Super Smash Brothers Ultimate

"Summer"

Firewatch
Dark Souls
Fuze4
Monster Boy and the Cursed Kingdom
Little Dragons café

"Autumn"

Arena of Valor
Wasteland 2: Director's Cut
Ark Survival Evolved
The world ends with you - Final Remix
Gal Metal

"Holiday / Winter"

Killer Queen Black
Pillars Of Eternity II: Deadfire
Dragon Marked for Death
Tales of Vesperia: Definitive Edition

"2018"

Wargroove
No more Heroes: Travis Strikes Again
Shovel Knight: King of Cards
Super Meat Boy Forever
The Messenger
Bloodstained: Ritual of the Night
Decay of Logos
Moonlighter

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:32
Hier in Taiwan ook veel leuk Switch spul te halen.

Taiko No Tatsujin ligt er al met drum en krijgt binnenkort de Engelse patch(heb alleen het laatst al de PS4 variant gekocht)
Zag ook de fysieke Okami HD liggen voor zo'n 25 euro en de limited edition voor een tientje meer.
En als laatste zag ik ook nog de gouden Famicom Mini voor zo'n 80 euro.

Afbeeldingslocatie: https://o.aolcdn.com/images/dims?quality=100&image_uri=http%3A%2F%2Fo.aolcdn.com%2Fhss%2Fstorage%2Fmidas%2F6a29f4f3f44e20dd7102c06601be6037%2F206372128%2Ffamicomgoldandred.jpg&client=cbc79c14efcebee57402&signature=25cbb6d96f0b2d5d345046c122367eb853e5d2fb

Geen idee nog waar ik m'n centen aan ga besteden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:30:

Geen idee nog waar ik m'n centen aan ga besteden
Alles! Taiwan is echt een droom voor Aziatisch computer/anime-spul :D woon je er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Sinds een paar dagen ook een switch, helaas wel een probleempje met een stick, maar echt n probleem is het nog niet (naar onderen wordt maar tot de helft geregistreerd). Mario kart werkt gewoon prima zolang ik de linder joy con niet alleen gebruik (of moet de motion controls gebruiken).

Ik kwam wel iets aparts tegen. Ik wilde even de multiplayer proberen met Mario Kart (om te weten hoe de splitscreen zou zijn), dus met 2 losse joy cons een race begonnen. Beide de power start gedaan, maar sturen etc met 2 controllers wordt vrij lastig dus toen losgelaten. Daar merkte ik dat de 2e player gewoon doorging, daar stond de steering en acceleration assist blijkbaar nog aan. Vrij apart om zonder inputs die auto over de baan te zien gaan.

Nog vreemder echter dat die auto nog steeds op de eerste plek lag. Toen had ik zoiets van, ik moet toch weten hoe lang hij dit volhoudt. Letterlijk buiten de start dus niks gedaan, en uiteindelijk gewoon als eerste over de finish gekomen! Bizar dat dat mogelijk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

2 Nindies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
mark-k schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:46:

Nog vreemder echter dat die auto nog steeds op de eerste plek lag. Toen had ik zoiets van, ik moet toch weten hoe lang hij dit volhoudt. Letterlijk buiten de start dus niks gedaan, en uiteindelijk gewoon als eerste over de finish gekomen! Bizar dat dat mogelijk is.
YouTube: Best of Luigi wins by doing absolutely nothing

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:35

BoGu5

hmmmz

[...]

Zo was het:
[afbeelding]

[afbeelding]

Heb je al geprobeerd te bellen/mailen met Nintendo? Zou me niks verbazen als ze je prima willen helpen met dit dilemma.

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

JackAvery schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 18:54:
[...]

Helaas zijn die limited editions overal al uitverkocht...
Klopt, maar de editie die hier wordt verkocht is zonder steelbook.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tendmex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Het is verwarrend als je Fe als FE schrijft. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tendmex
RayNbow schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 06:54:
[...]

Het is verwarrend als je Fe als FE schrijft. ;)
Oh excusus. Ik dacht dat het twee hoofdletters waren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 19:36
JackAvery schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 18:26:

Alle third party docks zijn nog steeds op eigen risico. Deze kickstarter claimt het probleem gekraakt te hebben, kan je altijd eens naar kijken.
Thanks. Die ga ik eens onderzoeken.

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

mark-k schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:46:
Sinds een paar dagen ook een switch, helaas wel een probleempje met een stick, maar echt n probleem is het nog niet (naar onderen wordt maar tot de helft geregistreerd). Mario kart werkt gewoon prima zolang ik de linder joy con niet alleen gebruik (of moet de motion controls gebruiken).

Ik kwam wel iets aparts tegen. Ik wilde even de multiplayer proberen met Mario Kart (om te weten hoe de splitscreen zou zijn), dus met 2 losse joy cons een race begonnen. Beide de power start gedaan, maar sturen etc met 2 controllers wordt vrij lastig dus toen losgelaten. Daar merkte ik dat de 2e player gewoon doorging, daar stond de steering en acceleration assist blijkbaar nog aan. Vrij apart om zonder inputs die auto over de baan te zien gaan.

Is met name kindvriendelijk bedacht, neefje van mijn vriendin (3 jaar) kan op die manier racen zonder al teveel vast te lopen :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
psychoclown schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:20:
[...]

Is met name kindvriendelijk bedacht, neefje van mijn vriendin (3 jaar) kan op die manier racen zonder al teveel vast te lopen :D
Ik vind het echt geniaal. Online zal je er nooit mee winnen maar je kan nu echt met een klein kind samen het spel spelen (geen kinderen maar zie er wel het nut van in).

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

psychoclown schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:20:
[...]

Ik snap waar die assists voor zijn, maar dat je de race gewoon zonder inputs kunt winnen is toch wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mark-k schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:46:
[...]

Ik snap waar die assists voor zijn, maar dat je de race gewoon zonder inputs kunt winnen is toch wel vreemd.
Waarschijnlijk speel je dan op 50CC, daar heb je een enorm voordeel als speler zijnde.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Magic schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:50:
[...]

Waarschijnlijk speel je dan op 50CC, daar heb je een enorm voordeel als speler zijnde.
Ja was uiteraard op 50cc (stond ook in mn verhaaltje), welke de easy modus is, maar toch vreemd dat het dan zo easy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
mark-k schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:34:
[...]

Ja was uiteraard op 50cc (stond ook in mn verhaaltje), welke de easy modus is, maar toch vreemd dat het dan zo easy is.
je vind het vreemd dat een easy mode easy is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Sokkeh schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:52:
[...]

je vind het vreemd dat een easy mode easy is? ;)
Er is een verschil tussen makkelijk winnen en winnen zonder iets te doen he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Tjah, 50CC easy noemen is al wel aardig overrated, 50CC betekend voor mij letterlijk "iedereen kan winnen" :P. 100CC is very easy, 150CC is easy en 200CC is normaal. Een echte hard CPU modus kent mario kart imho niet, daarvoor moet je online gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:44
Ik vind 200cc anders vrij moeilijk haha. Zit nu op 6/12 levels met 3 sterren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Aschtra schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:06:
Dat dacht ik in het begin ook, maar speel eens een paar potjes online en kijk (desnoods in replay) hoe zij rijden. Waar ze driften (en waar vooral niet) en welke shortcuts ze nemen. Dan ineens is 200CC niet zo'n uitdaging meer. Natuurlijk zit er nog wel een stukje geluksfactor in, dus misschien moet je een toernooi nog een keertje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]

Easy mode (50cc) + assists is letterlijk zodat driejarigen ook kunnen spelen. Driejarigen kunnen niks.

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 14-08-2018 12:35 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Laatst online: 10-09 12:55
Aschtra schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:06:
Zelf vind ik 200cc vooral gewoon niet leuk. Ik heb ze allemaal goud gehaald op 200cc vanwege de gouden kart (dacht ik, is alweer tijdje geleden) maar ik vind het zelf gewoon geen drol aan om als een malle over de baan te vliegen. Wat dat betreft is 150cc gewoon het perfecte tempo in het spel, ook online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
[...]

BoGu5 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:08:
[...]

Heb je al geprobeerd te bellen/mailen met Nintendo? Zou me niks verbazen als ze je prima willen helpen met dit dilemma.
:> :P

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:44
Remmetje schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:16:
[...]

Zelf vind ik 200cc vooral gewoon niet leuk. Ik heb ze allemaal goud gehaald op 200cc vanwege de gouden kart (dacht ik, is alweer tijdje geleden) maar ik vind het zelf gewoon geen drol aan om als een malle over de baan te vliegen. Wat dat betreft is 150cc gewoon het perfecte tempo in het spel, ook online.
Met de ex-vriendin doe ik altijd 100cc. Dat is goed genoeg dat zij het ook nog bij kan houden :p en uiteraard meer voor de lol.
Gouden kart krijg je als je op alle levels minimaal 1 ster hebt op 200cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Wat is Zelda BOTW toch een ontzettend gaaf spel. Ga nu voor mijn derde titaan. Ben nu in Goron City. Maar wat is dat mooi gemaakt zeg!

@Sméagol Er staat echt niks in het lijstje waar ik naar uit kijk.. Shit. Hoop zelf op een fysieke Hollow Knight en een smoother gepatchte Deadcells.

[ Voor 36% gewijzigd door JoeZuCK op 14-08-2018 14:29 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

InF.Inc schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:25:
@Sméagol Er staat echt niks in het lijstje waar ik naar uit kijk.. Shit. Hoop zelf op een fysieke Hollow Knight en een smoother gepatchte Deadcells.
Tjah ehh, your loss? Er staat toch echt van alles tussen.

Misschien een troost, maar uit ervaring weet ik dat die lijst nog groter wordt hoor. Augustus zag een paar updates er uit zoals September nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
[...]

Weet jij wat er gebeurt als een 5 jarige niet kan winnen met Mario Kart, berg je dan maar.

Ben blij met easy mode met stuurhulp ze hoeven alleen maar gas te geven de kids en als papa gaat spelen gaat die op 200cc zonder stuurhulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:56
Heeft iemand nog tips voor spellen die heel geschikt zijn om samen te spelen met je partner ? Heb nu 1 2 Switch en paperclip gekocht. Waarbij 1 2 Switch meer een party game is..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:06
@BootVluchteling Al een aantal keer geroepen. Maar Overcooked en Overcooked 2.
Zorg er alleen wel voor dat je relatie tegen een stootje kan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:56
Arunia schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:14:
@BootVluchteling Al een aantal keer geroepen. Maar Overcooked en Overcooked 2.
Zorg er alleen wel voor dat je relatie tegen een stootje kan. :P
Oja, overcooked heb ik trouwens ook. Vind het best een pittig spel (zelfs de eerste levels ! )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
Death squared is ook een hele leuke coop puzzle game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

BootVluchteling schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:58:
Heeft iemand nog tips voor spellen die heel geschikt zijn om samen te spelen met je partner ? Heb nu 1 2 Switch en paperclip gekocht. Waarbij 1 2 Switch meer een party game is..
Misschien Kirby? Niet heel moeilijk maar wel samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@BootVluchteling Is inderdaad zo. Het spel is makkelijker als je 3 of 4 personen hebt.
Maar wij komen ook een eind met 2, maar het blijft gewoon echt een pittig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:59

DukeBox

loves wheat smoothies

BootVluchteling schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:58:
Heeft iemand nog tips voor spellen die heel geschikt zijn om samen te spelen met je partner ?
Mario kart 8, hoe dan ook een must have als je de wii u versie niet hebt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Eindelijk een date voor Dark Souls: 19-10-2018.

https://twitter.com/BandaiNamcoEU/status/1029367126514122752

Ik heb er zin in! Voor de 2,5de keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Sméagol schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:47:
Eindelijk een date voor Dark Souls: 19-10-2018.

https://twitter.com/BandaiNamcoEU/status/1029367126514122752

Ik heb er zin in! Voor de 2,5de keer!
Praise the Sun!

Nou ik zie m hopelijk volgende week in Keulen wel op de Gamescom. Ben heel benieuwd.

M’n vrouw opperde nu ook al dat ik op de Gamescom wel wat kon kopen (merchandise vooral; games verkopen ze niet) en anders die fraaie Saturn V Lego-set wel kon halen daarna. Omg de keuze.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-09 20:20
Wij hebben nu een paar weken een Switch in huis, maar ik vind het helemaal niks. Heb iedere Nintendo console in huis gehad vanaf de NES en iedere console was redelijk kid friendly. De Switch duidelijk niet. Meer persoonlijk vind ik het jammer dat ze er deels een handheld van hebben gemaakt, dat is nu niet bepaald het beste voor de ontwikkelende oogjes. Maar afgezien daarvan! Die verschrikkelijke joypads die je los moet wrikken iedere keer als er op tv moet worden gespeeld. Jonge kinderen slopen dat dus moet papa dat doen, maar die knopjes zijn gewoon te klein en het is volgens mij vragen om ellende. Ik had graag een setje losse controllers erbij gehad. Design fout ook dat ze AB XY erop hebben gedrukt omdat je vaak speelt met de joycon horizontaal en dan klopt daar dus niets van.

Hoe gaan jullie kinderen om met de Switch? (5jr en 9jr hier btw).
Papa van 36 die zich mede door de Switch nu zich erg oud gaat voelen...

[ Voor 4% gewijzigd door Cobb op 14-08-2018 20:43 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Cobb schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:42:
Wij hebben nu een paar weken een Switch in huis, maar ik vind het helemaal niks. Heb iedere Nintendo console in huis gehad vanaf de NES en iedere console was redelijk kid friendly. De Switch duidelijk niet. Meer persoonlijk vind ik het jammer dat ze er deels een handheld van hebben gemaakt, dat is nu niet bepaald het beste voor de ontwikkelende oogjes. Maar afgezien daarvan! Die verschrikkelijke joypads die je los moet wrikken iedere keer als er op tv moet worden gespeeld. Jonge kinderen slopen dat dus moet papa dat doen, maar die knopjes zijn gewoon te klein en het is volgens mij vragen om ellende. Ik had graag een setje losse controllers erbij gehad. Design fout ook dat ze AB XY erop hebben gedrukt omdat je vaak speelt met de joycon horizontaal en dan klopt daar dus niets van.

Zelf geen kinderen, maar vaak genoeg kinderen van vrienden over de vloer in de leeftijd 4 tot 8, en hoewel ik eerst dezelfde gedachtes had als jij, gaat dit verbazingwekkend genoeg altijd prima. De jongste kinderen hebben een handje nodig om joycons los te klikken, maar vanaf een jaartje of 6 gaat dat prima. Ik laat ze wel vrijwel altijd op de tv spelen. De symbolen op de controllers zijn geen probleem, want vrijwel altijd wordt de knop aangeduid met 4 rondjes, waarvan 1 gekleurd is. De knopjes zijn zeker voor kinderhanden niet te klein in mijn ervaring.

En het feit dat het gedeeltelijk een handheld is is natuurlijk niet een argument, je hoeft hem niet zo te gebruiken.

Enige echte puntje wat ik heb is het wisselen van cartridges, maar als ik zelf kinderen zou hebben zou ik er waarschijnlijk voor kiezen om alles digitaal aan te schaffen.

Natuurlijk moet je altijd oppassen met kleine kinderen, maar dat is met oude consoles niet anders. Zo heb ik laatst nog een halve spaarpot uit een wii gehaald...

[ Voor 7% gewijzigd door Magic op 14-08-2018 22:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:32
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:24:
[...]

Alles! Taiwan is echt een droom voor Aziatisch computer/anime-spul :D woon je er?
Alles is geen goed plan. Was eigenlijk al niet van plan om iets te halen, maar toch jeuk :p
Woon er niet, maar m'n vriendin wel, dus ben er een paar keer per jaar. Japan is trouwens wel wat beter voor tech/anime spul, maar je mag hier niet klagen. Vooral leuk dat alles nog in de winkels ligt ipv in de webshop. Echt nog straten vol zaakjes afspeuren.

Ik ben 32, maar toen ik 6 werd kreeg ik zo'n blurry OG Gameboy en keken we naar flikkerende CRT buizen. Kan me niet voorstellen dat dat beter was.

Verder kan je toch extra controllers kopen en dat ding meestal in de dock laten zitten?

Voor de rest is de Switch wel meer gericht op de oudere gebruiker. Merk zelf al dat ik er wat voorzichtiger mee ben, laat staan een stel kleuters.

Als je bang bent dat je kids het slopen: je kan nu voor bar weinig een tweedehands Wii U kopen met wat controllers + SD/HD en hem eventueel hacken. Zijn talloze games voor kids, dus genoeg jaren speelplezier tot ze wat ouder zijn. Maar dan gebruiken ze wel weer altijd de tv ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wij hebben nu een paar weken een Switch in huis, maar ik vind het helemaal niks. Heb iedere Nintendo console in huis gehad vanaf de NES en iedere console was redelijk kid friendly. De Switch duidelijk niet.
Wut...
Mijn oudste dochters waren 9 toen de Switch in huis kwam en zijn er helemaal weg van. Mario Odyssee, Splatton, Fortnite, BotW, snipperclips, Mario Tennis... worden allemaal helemaal platgespeeld. En er is nog niets stuk.

En mijn dochter van 2,5 vindt het leuk om rondjes te lopen in Mario Odyssee O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Laatst online: 25-09 10:55

Mijn dochter nu 9 heeft de Switch sinds release, alles is nog heel hier(screenprotector idem) en krasvrij.
Maar heb haar dan ook aangeleerd veel waarde te hechten aan al haar electronica dus so far so good hier in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Meer persoonlijk vind ik het jammer dat ze er deels een handheld van hebben gemaakt, dat is nu niet bepaald het beste voor de ontwikkelende oogjes.
Beter dan een TV.
Ik had graag een setje losse controllers erbij gehad.
Als de usecase voor jou niet voldoet koop je toch inderdaad nog een losse controller bij?
Design fout ook dat ze AB XY erop hebben gedrukt omdat je vaak speelt met de joycon horizontaal en dan klopt daar dus niets van.
Daarom hebben ze in elke game waar je de joy-con horizontaal houdt niet ABXY af in de instructies maar lichten ze de knop op die je in moet drukken. Da's zo ongeveer 100 keer intuïtiever dan een letter afdrukken waarna je naar je controller moet kijken?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:04:
[...]

Alles is geen goed plan. Was eigenlijk al niet van plan om iets te halen, maar toch jeuk :p
Woon er niet, maar m'n vriendin wel, dus ben er een paar keer per jaar. Japan is trouwens wel wat beter voor tech/anime spul, maar je mag hier niet klagen. Vooral leuk dat alles nog in de winkels ligt ipv in de webshop. Echt nog straten vol zaakjes afspeuren.
Heb Japan nog niet mogen bezoeken, maar ken het afspeuren van zaakjes in Taiwan wel, nog wat leuke deals kunnen maken. Ik vind het inderdaad ook wel wat hebben dat je gewoon de malls in kan duiken en overal kan gaan (uit)zoeken. Vooral met CNY kun je wat leuke kortingen krijgen. Zat overigens in hetzelfde schuitje qua relatie een aantal jaar terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-09 20:20
Bedankt voor alle reacties en dat ab xy verhaal werkt vreemd genoeg bij ons helemaal niet intuïtief . Mijn jongens weten wat de a en b knop doen. B is vaak OK dat is altijd zo geweest. Ze zijn de Wii, Wii u gewend. Laat een kennis maar eens in Mario Odyssee een sessie opstarten voor 2.

En een extra controller kost ruim 60 euro. Voor het geld van de Switch mocht dat wel beter geregeld zijn out of the box. Ik heb de eerste jaren bij de Wii en Wii u nooit controllers bij hoeven kopen. Niemand hier die dan geregeld worstelt met het losklikken van de controllers?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Cobb Ik ben zelf met de hele reeks van Nintendo consoles opgegroeid, maar ook eigenlijk met de rest. Als ik de controller draai is het meer muscle memory dat ik op de juiste knop met een andere letter druk. Lijkt me hoe vervelend ook gewoon gewenning.

Het losklikken is ook niet zo'n probleem. Alhoewel ik moet zeggen dat ik de Switch kocht met Zelda, een screenprotector, een hoes en de pro controller. Het enige is wel dat ik het een drama vind die opzetstukjes voor de Joycons los er weer af te halen. Dat zit zo strak en de kleine flut knopjes om hem los te maken. Heb altijd het idee dat ik dan alles sloop. Maar dat doe ik eigenlijk vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Gisteren voor het eerst even tijd gehad om een kort potje Overcooked 2 te doen, erg tof dat je nu online kan en ook een soort van partymode hebt (couch). Dat had ik overigens beter niet meteen kunnen kiezen, was verrekte lastig om in je eentje stage 6+ te clearen :D

Binnenkort maar weer met mijn vriendin, is de chaos al een stuk minder :P
Cobb schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:10:
En een extra controller kost ruim 60 euro. Voor het geld van de Switch mocht dat wel beter geregeld zijn out of the box. Ik heb de eerste jaren bij de Wii en Wii u nooit controllers bij hoeven kopen. Niemand hier die dan geregeld worstelt met het losklikken van de controllers?
Nee, geen problemen mee, gaat altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Bedankt voor alle reacties en dat ab xy verhaal werkt vreemd genoeg bij ons helemaal niet intuïtief . Mijn jongens weten wat de a en b knop doen. B is vaak OK dat is altijd zo geweest. Ze zijn de Wii, Wii u gewend. Laat een kennis maar eens in Mario Odyssee een sessie opstarten voor 2.

Als je wat geduld hebt en niet te hoge eisen stelt heb je voor ongeveer 30 euro twee extra draadloze controllers via Aliexpress. Werken tot nu toe perfect.

Qua spellen vermaakt m'n jongste dochter zich er prima mee met o.a. Mario Odyssey, Nintendo Labo, Snipperclips, Kirby en Mario Kart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Geen problemen met joycons losklikken hier, dat is enkel gewenning. Mechanismes gaan ook vlotter schuiven met gebruik. De wrist straps mag je gerust kracht op zetten maar moet je wel mee oppassen dat je ze er juist inschuift, anders is het vrij lastig ze er terug los te krijgen.

Als de prijs een probleem is: er zijn third party controllers in de winkel voor 30-35 euro. Er zijn, zoals hierboven aangehaald, mogelijkheden tot goedkope export via AliExpress enzo. Deze controllers zullen wel altijd een nadeel hebben: ze zijn bvb bedraad, hebben geen motion controls, geen NFC... Verder zijn er opties zoals 8BitDo controllers, en adapters die je toelaten om bijvoorbeeld PS/X1 controllers te gebruiken... zelf kiezen wat past bij jouw budget en noden als je echt niet aan de joycons kan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:11

Hi! Mijn kids zijn 7 en 10. En het gaat prima. Mijn dochter heeft laatst een joycon laten vallen maar dat is voor mij een acceptabel risico. Ik probeer voor het gemak mijn games digitaal te kopen, maar ‘we’ hebben drie cart games. Ik ben er heel streng in dat die ten alle tijden in de hoes moeten blijven. Joycons los vast kunnen ze prima zelf. Maar met een 3 jarige zou ik zorgen (voor zover mogelijk) dat alleen de oudste dat doet. Maar ze spelen bij mij vrijwel alleen maar handheld.
Verder speel ik normaliter zelf meer op ps4. Maar nu op vakantie erg blij met mario odessey. Met enter the gungeon, hollow knight en cast of the 7 godsend ook wat meer actie/ uitdaging. Maar ik vind het huist wel fijn om wat meer laid back mario te spelen :)
( ben ook nog niet zo ver, wellicht wordt ook mario nog pittig)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Arunia schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:36:
@CobbHet enige is wel dat ik het een drama vind die opzetstukjes voor de Joycons los er weer af te halen. Dat zit zo strak en de kleine flut knopjes om hem los te maken. Heb altijd het idee dat ik dan alles sloop. Maar dat doe ik eigenlijk vrij weinig.
Ik heb die opzetstukjes gewoon in de kast gelegd en heb een paar van die joycon grips gekocht waar je ze zo in drukt, veel praktischer en het houd ook wat beter vast :)

https://www.amazon.de/MoK...pad-Schwarz/dp/B06ZZ6P4KC

[ Voor 4% gewijzigd door Magic op 15-08-2018 10:36 . Reden: reference weggehaald ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De enige reden dat ik extra Joy Consheb gekocht is omdat ik met 3 en 4 spelers wilde kunnen karten. Dat heb ik destijds met de Wii ook gedaan. Het losmaken van de JoyCons mag echt geen problemen geven. Dan is er of wat kapot of je doet het toch echt verkeerd ;) Knijp in het knopje en schuif het ding van de Switch af. Moeilijker gaat het echt niet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de eerste jaren bij de Wii en Wii u nooit controllers bij hoeven kopen. Niemand hier die dan geregeld worstelt met het losklikken van de controllers?
Bij de Wii zat volgens mij alleen die WiiMote, en bij de Wii U enkel dat lompe tablet? Ik heb bij beide vlak na aanschaf een degelijke controller aangeschaft. Sowieso om met vrienden te kunnen spelen, en bij de Wii moest je op een gegeven moment een add-on, of een nieuwe kopen met betere gyro voor bepaalde games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:53

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:40:
[...]

Bij de Wii zat volgens mij alleen die WiiMote, en bij de Wii U enkel dat lompe tablet? Ik heb bij beide vlak na aanschaf een degelijke controller aangeschaft. Sowieso om met vrienden te kunnen spelen, en bij de Wii moest je op een gegeven moment een add-on, of een nieuwe kopen met betere gyro voor bepaalde games.
Dat klopt, ik heb de Wii van mijn broertje gekregen en toen heb ik niet veel later een Wii U gekocht. Hij had er een paar controllers extra gekocht toen de tijd (voor wanneer ik hem bezocht). En daarom weet ik vrij zeker dat beide consoles maar 1 controller hadden.

Steker nog als ik de oude ervaringen topic lees van de Wii staat er duidelijk dat er maar 1 controller bij zit.

[ Voor 7% gewijzigd door DevWouter op 15-08-2018 10:52 ]

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

[...]

Inderdaad, als je op de Wii of Wii U met meerdere wilde spelen moest je toch echt controllers bijkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
B is vaak OK dat is altijd zo geweest.
Op de 3DS, Wii U en Switch is B=Back/Cancel, A=Accept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:00:
[...]

Op de 3DS, Wii U en Switch is B=Back/Cancel, A=Accept.
Volgens mij op de N64, Gamecube en SNES ook. Nintendo heeft dat altijd op een andere plek (rechts) als Sony gehad, die het op de "onderste" knop plaatst "X", net als Xdoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:18:
als Sony gehad, die het op de "onderste" knop plaatst "X"
...maar niet in Japan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:18:
[...]

Volgens mij op de N64, Gamecube en SNES ook. Nintendo heeft dat altijd op een andere plek (rechts) als Sony gehad, die het op de "onderste" knop plaatst "X", net als Xdoos.
En ik maak daardoor nog steeds af en toe de fout.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 12:30
[...]

Klopt, al had je bij de WiiU al vanaf het begin pakketten met een Pro-controller erin (ZombiU pakket in mijn geval). Plus dat je oude controllers nog werkten - op de WiiU kon je ook de meeste Wii-controllers gebruiken, op de Wii werkten (in ieder geval in het begin) je Cube-controllers ook nog, mits de games dat ondersteunden. Op de Switch heb je dat niet, behalve dan straks in Smash met de Cube-adapter en -controllers.

Geen idee of MK8D ook met Cube controllers overweg kan eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seal64 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:17:
[...]

Geen idee of MK8D ook met Cube controllers overweg kan eigenlijk.
Yep, dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist

De Wii en WiiU hadden altijd maar 1 controller, de Switch heeft er standaard al 2..... en nee, nooit problemen met losklikken van de controllers inderdaad. Gewoon in 1 vloeiende beweging en heel casual kijken als je t doet.

B is meestal Cancel trouwens en geen OK....

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
BoGu5 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:08:
[...]

Net antwoord gekregen van de Nintendo NL wat het zou kosten:
Aangezien we geen losse onderdelen hebben, is het enige dat wij kunnen doen je Pro controller omruilen voor een nieuw exemplaar voor 55,77 Euro. Dit is dan wel inclusief BTW en verzend – en administratiekosten.
:'( Kan ik net zo goed een nieuwe kopen 8)7

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
urk_forever schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:03:
[...]

[...]

Daarom koop ik t liefst met creditcard .. alles verzekerd. En anders inboedelverzekering of zit je dan met eigen risico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

urk_forever schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:03:
[...]

[...]

55 euro is wel goedkoper dan ze in de winkel vragen eigenlijk voor een nieuwe dus misschien toch overwegen?

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:35

BoGu5

hmmmz

8)7 Sorry :X

Belachelijk eigenlijk dat ze niet een reserveonderdeel willen sturen. Vroegah deden ze dit soort dingen wel eens.

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalExcorcist schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:17:
[...]

Daarom koop ik t liefst met creditcard .. alles verzekerd. En anders inboedelverzekering of zit je dan met eigen risico?
Een chargeback doen is geen verzekering, en gaat hier ook niet op. Dat heet dus in dit geval eigenlijk frauderen. Je kunt geen geld terugeisen voor een ontvangen product, dat degelijk werkte. Hij kan inderdaad de inboedelverzekering aanspreken, of een nieuwe aanschaffen. Wellicht kunnen de onderdelen op ebay/aliex gevonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 14:29:
[...]

Een chargeback doen is geen verzekering, en gaat hier ook niet op. Dat heet dus in dit geval eigenlijk frauderen. Je kunt geen geld terugeisen voor een ontvangen product, dat degelijk werkte. Hij kan inderdaad de inboedelverzekering aanspreken, of een nieuwe aanschaffen. Wellicht kunnen de onderdelen op ebay/aliex gevonden worden.
De meeste creditcards hebben ook een verzekering die een aankoop een paar maanden verzekerd voor schade/diefstal. Daar hoef je dus helemaal niet voor te frauderen met een chargeback.

offtopic, maar het is interessant om de voorwaarden van je creditcard even door te lezen, daar kunnen best grappige zaken bij zitten, bijvoorbeeld terugbetaling van (noodzakelijke) aankopen gedaan wanneer je vlucht vertraagd is of wanneer je bagage later aankomt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Magic op 15-08-2018 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 14:37:
[...]

De meeste creditcards hebben ook een verzekering die een aankoop een paar maanden verzekerd voor schade/diefstal. Daar hoef je dus helemaal niet voor te frauderen met een chargeback.
Volgens mij wordt je daar ook geacht het e.e.a. aan te tonen en aan te voldoen, of elders te verhalen waar mogelijk, zoals inboedel. Is er ook geen eigen risico van toepassing? Het is geen "ik doe wat ik wil, geef me geld dan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 14:44:
[...]

Volgens mij wordt je daar ook geacht het e.e.a. aan te tonen en aan te voldoen, of elders te verhalen waar mogelijk, zoals inboedel. Is er ook geen eigen risico van toepassing? Het is geen "ik doe wat ik wil, geef me geld dan"
Dat verschilt per creditcard, even mijn rabocard voorwaarden gezocht en daar zit idd een eigen risico aan van 50 euro per gebeurtenis, en wordt niet uitgekeerd bij schade door eigen toedoen. Een verzekering misbruiken ben ik zeker fel op tegen en mag bij constatering m.i. streng bestraft worden. Maar als je een verzekering rechtmatig kan gebruiken dan zou ik dat zeker niet laten.

In dit geval had ik echter het idee dat je niet wist dat aankopen via creditcard vaak verzekerd zijn. Vandaar mijn reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook de Rabocard, en een vergoeding van 50 op een controller van 60 euro lijkt me sowieso een beetje nutteloos (voor al dat geneuzel en papierwerk zou ik zelf lekker die tien euro lappen) en vraag ik me af of je met eerlijkheid door dat proces heenkomt. Je liet een artikel en een kind onbeheerd achter, vervolgens slaat die dat ding aan barrels :p ik weet niet of ze hier zo goed mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 14:08
KoensSocialL schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:51:
[...]

55 euro is wel goedkoper dan ze in de winkel vragen eigenlijk voor een nieuwe dus misschien toch overwegen?
https://www.amazon.de/Nin...3&keywords=pro+controller

Op amazon heb je dus daadwerkelijk een nieuwe voor dat geld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Dat zou ik ook doen, en daarna op ebay wachten op een "for parts" controller om de eerste mee te fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:10:
[...]

Dat zou ik ook doen, en daarna op ebay wachten op een "for parts" controller om de eerste mee te fixen :)
Volgens mij kun je heel veel onderdelen al wel los krijgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:20:
[...]

Volgens mij kun je heel veel onderdelen al wel los krijgen :-)
Dat zou je denken, maar naar aanleiding van de post van @urk_forever even gezocht, en dat valt vies tegen. als het niet de face buttons of joysticks zelf zijn dan vind je die niet 1-2-3. Daarnaast, als zelfs Nintendo zelf al geen replacement parts heeft... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 14:29:
[...]

Uhhhh bij Visa is alles standaard een jaar verzekerd tegen verlies, schade en diefstal. Dit is een gevalletje schade en valt dus onder die verzekering. Niks frauderen.

EDIT: 180 dagen standaard, Gold Card is een jaar, excuses. Eigen risico is €20,- bij een Gold Card

[ Voor 6% gewijzigd door DigitalExorcist op 15-08-2018 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalExcorcist schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:38:
[...]

Uhhhh bij Visa is alles standaard een jaar verzekerd tegen verlies, schade en diefstal. Dit is een gevalletje schade en valt dus onder die verzekering. Niks frauderen.
Leugensch. 180 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Standaard ja. Ik heb een Gold card, das 365 dagen. Eigen risico van €20, net even opgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Dat Nintendo een nieuwe controller voor dezelfde prijs inclusief verzendkosten als vervanging aanbiedt vind ik al schappelijk van ze. Had ze er nog wel voor aangezien dat ze de hoofdprijs zouden vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:47
psychoclown schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:52:
[...]

Dat Nintendo een nieuwe controller voor dezelfde prijs inclusief verzendkosten als vervanging aanbiedt vind ik al schappelijk van ze. Had ze er nog wel voor aangezien dat ze de hoofdprijs zouden vragen..
Is het echt een vervanging? Ze schrijven dit:
Aangezien we geen losse onderdelen hebben, is het enige dat wij kunnen doen je Pro controller omruilen voor een nieuw exemplaar voor 55,77 Euro. Dit is dan wel inclusief BTW en verzend – en administratiekosten.
Er wordt dus een ruil voorgesteld, met bijbetalen van een bijna complete pro controller. Dat had ik dus ook niet gedaan en dan maar een nieuwe gekocht, in de hoop de oude ooit nog eens te kunnen herstellen.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Edmin schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:45:
[...]

En ik maak daardoor nog steeds af en toe de fout.... :|
Ik kan daar ook maar moeilijk aan wennen... Had graag gezien dat dat instelbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
DaLass schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:00:
[...]

Is het echt een vervanging? Ze schrijven dit:

[...]

Er wordt dus een ruil voorgesteld, met bijbetalen van een bijna complete pro controller. Dat had ik dus ook niet gedaan en dan maar een nieuwe gekocht, in de hoop de oude ooit nog eens te kunnen herstellen.
Ze geven zelf aan dat het een nieuwe is. Maar ik zou dan eerder een nieuwe kopen en deze voor onderdelen verkopen :P Er is vast wel iemand te vinden die een kapotte L-button heeft en op zoek is naar een nieuwe O-)

[ Voor 6% gewijzigd door urk_forever op 15-08-2018 16:21 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:28

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Eindelijk, morgen de MHGU demo! :) https://twitter.com/monsterhunter/status/1029744528046129152
Kleine waarschuwing: de demo gooit je waarschijnlijk direct in een gevecht, zonder enige uitleg van de mechanics ;) Kan dus ff overweldigend zijn.

De demos van de eerdere delen op de 3DS waren dan ook meer bedoeld voor spelers die al bekend waren met MH.
Als ik zo de Twitter announcement image zie, kunnen we vechten tegen een Great Maccao, Barioth en Valstrax zeer eenvoudig tot flink lastig/moeilijk).

[ Voor 39% gewijzigd door Thrace Grumble op 15-08-2018 17:32 . Reden: Valphalk -> Valstrax, de naam is voor ons Westerlingen aangepast. ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Pagina: 1 ... 57 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.