[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.210 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:43
Sommigen herinneren misschien nog wel een redelijk cute spel dat in Japan was aangekondigd over een wolf die in een prinses verandert om een blinde prins te helpen... Deze krijgt een release in de USA:

Afbeeldingslocatie: https://store.nisamerica.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/o/lorcod-3d_nsw_box_esrb_white.png

Ook nieuws: een release date voor de poort van The World Ends With You! 12 oktober.

En tenslotte nog een reminder: Overcooked 2 komt vandaag uit! (trailer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-09 15:16

Plainside

I browse when I'm at work

Zojuist de Mayflash adapter binnen gekregen. Steek em in de switch, in de rode modes (ledje) zetten. Of met USB er aan koppelen, of via Bluetooth sync (werkte bij mij niet bepaald lekker). En lets go met je Xbone Controller. Moet zeggen BoTW speelt direct een stuk fijner met de Xbone controller dan de joygrip. Morgen ff kijken of ik het nog via Bluetooth werkend krijg. Volgens handleiding die erbij zit is het een keer met USB kabel dan los koppelen van USB en zou die via Bluetooth moeten syncen (wou die bij mij dus niet, misschien ongeduldig). Ook krijg je een mooi USB (f) naar USB C erbij, maar ook stickers voor je controllers om ze over te plakken. Zeker een mooi idee. Zou het iedereen zeker aanraden die er belang bij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:51
JackAvery schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:46:
Sommigen herinneren misschien nog wel een redelijk cute spel dat in Japan was aangekondigd over een wolf die in een prinses verandert om een blinde prins te helpen... Deze krijgt een release in de USA:

[afbeelding]
Ooo... was al geinteresseerd in de game toen de Japanse trailers e.d. online verschenen (heb ze toen ook hier op GoT gedeeld). Mooi om te zien dat er een westerse release aankomt. :)
Ook nieuws: een release date voor de poort van The World Ends With You! 12 oktober.
Het is iets meer dan een port? ;)

In ander nieuws, schijnbaar komt er vandaag een Valkyria Chronicles 4 demo? Is al uit :)

[ Voor 25% gewijzigd door RayNbow op 07-08-2018 21:11 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmandLinkens
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 22:38
Wat is jullie ervaring met de Wi-Fi snelheid en stabiliteit van de switch? Sinds kort valt mijn internetverbinding weg tijdens de potjes Paladins of Fornite. Als ik de verbindingstest een aantal keren achter elkaar herhaal valt op dat de downloadsnelheid wisselt van 20 Mbps naar een aantal kbps. Soms krijg ik hierbij ook de melding dat de server niet reageert met foutcode 2160-8006 (die komisch genoeg volgens Nintendo niet bestaat). Het aanpassen van de MTU naar 1500 en de DNS naar de servers van Google mocht helaas niet baten.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:53
Gisteravond na lang wikken en wegen een Switch gekocht :) wat een leuk klein ding. Nu bezig met Mario en kijk enorm uit naar Super Smash en Mario Party. Wellicht dat Mario Tennis ook leuk is om samen te doen met mijn vriendin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:17
@ArmandLinkens Zelf heb ik geen problemen nog ondervonden met Wifi en de Switch of de Wii-U etc.

Eergisteren Overcooked 2 gepreordered. Gisterenavond een paar potjes gedaan met mijn vrouw. Weer als vanouds gefrustreerd. :D
We hebben echt serieus geen problemen met Ikea meubelen in elkaar zetten, tenten opzetten, Mario Kart spelen. Maar, dit spel haha. Het is niet dat iemand op de bank moet slapen hoor, maar merk wel dat communiceren een must is en halverwege een potje het toch alle kanten op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
ArmandLinkens schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:44:
Wat is jullie ervaring met de Wi-Fi snelheid en stabiliteit van de switch?
Dit hangt sterk af van de omgeving (hoe je huis is ingericht, hoeveel muren het signaal moet passeren, hoeveel andere netwerken er in de lucht zijn, etc.).

Zelf heb ik een ethernetadapter in m'n dock geprikt (overgeheveld van m'n Wii U die op een bepaald moment door de toename van allerlei interferenties niet in staat was om een fatsoenlijk wifi-signaal te behouden en toen maar een ethernetadapter kreeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:36
Arunia schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:31:
@ArmandLinkens Zelf heb ik geen problemen nog ondervonden met Wifi en de Switch of de Wii-U etc.

Eergisteren Overcooked 2 gepreordered. Gisterenavond een paar potjes gedaan met mijn vrouw. Weer als vanouds gefrustreerd. :D
We hebben echt serieus geen problemen met Ikea meubelen in elkaar zetten, tenten opzetten, Mario Kart spelen. Maar, dit spel haha. Het is niet dat iemand op de bank moet slapen hoor, maar merk wel dat communiceren een must is en halverwege een potje het toch alle kanten op gaat.
Waar heb je hem besteld ?
Ik heb paar weken geleden bij bol.com besteld maar kreeg maandag avond een bericht dat hij delayed is tot uiterlijk 9 september ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 07:50:
Gisteravond na lang wikken en wegen een Switch gekocht :) wat een leuk klein ding. Nu bezig met Mario en kijk enorm uit naar Super Smash en Mario Party. Wellicht dat Mario Tennis ook leuk is om samen te doen met mijn vriendin?
Ik kan je Overcooked aanraden!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Ik hoop dat er toch snel weer een aantal AAA games aangekondigd worden.
Pokemon + Controller is uiteraard al voorbesteld en Mario Party komt er ook bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:53
psychoclown schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:52:
[...]

Ik kan je Overcooked aanraden!
Ik ken Overcooked 1 al, deel 2 is net uit zag ik. Mijn vriendin schiet al in de stress als ze een ei moet koken dus ik weet niet of dit spel wat voor ons samen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Rudoo Heel simpel via de eshop zelf voor 25 euro. Hoef niet perse een hardcopy te hebben van dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:42
Smahs direct vandaag
Schijnbaar heeft iemand bij de Smash youtube een booboo gemaakt (is alweer gefixed) en had wat muziek geupload wat wellicht bij een nieuw character gaat horen.

spoiler:
Naar het schijnt was het Bloody Tears wat men geupload had, wat dus zou betekenen dat een Castlevania character het roster joined. Mijn gok gaat dus uit naar Simon Belmont, Nintendo mainstay eigenlijk wel een beetje dus zonder meer gepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Magic schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:31:
[...]
Dead cells krijgt er op reddit aardig van langs. Het lijkt er op dat de performance op de switch niet helemaal up to par is en de game nogal last heeft van framedrops/jitter/microstutter (streep door welke niet van toepassing :P ). Ik wacht wel even af of dit gepatcht wordt, de reactie van de developers wordt op reddit (wellicht onterecht) nogal dik aangemeten.
Ze hadden al vermeld dat ze bereid waren om verder aan de framerate te werken, maar na verdere feedback heeft Motion Twin een uitgebreidere reply op Reddit gezet (zie quote hieronder). Verbeteringen zijn dus min of meer gegarandeerd, maar niet voor de nabije toekomst door de huidige werkdruk.
Hello r/NintendoSwitch,

We playtested Dead Cells on the Nintendo Switch and we continue to play it for fun, on the tram, at certain family gatherings and just for the hell of it during our lunch breaks. We are aware of the frame rate drops in some areas of the game. However we didn’t feel like it was getting in the way of us having a good time with Dead Cells, and we had to make a choice between; significantly delaying the launch of the Switch version of the game until after the release on the other platforms, or getting it out to fans at the same time as everyone else. The former seemed more damaging for Switch owners.

That said, we’ve just come from 15 months of Early Access, with the development style and culture that goes with it. We’ve learned that just because we’re the developers, doesn’t mean we’re always right about our own game. So now we’ll put what we learned into practice, listen to your feedback and get to work fixing the problem right away. We’ve allocated all available resources to the issue (remember we’re a small team) and improving the performance on Switch it our main priority as of now.

So when can you expect a fix? Well, every minor tweak and performance fix that could be done prior to release has been done. This leaves us with the big time consuming changes as well as exploring new possibilities which might really help, or not, we won’t know until we start. Of course on console all updates must be certified before reaching you guys, which adds extra time between now and a potential fix. So to be clear we’re looking at November at the absolute earliest, if the god of game dev comes down from the clouds ad blesses our guys right now. This is however as soon as it is physically possible for us right now.

We’re currently in the process of rescheduling our AMA on this subreddit (originally planned for tomorrow, but you know, a wild Smash Bros Direct appeared). We will have to confirm, but it will probably happen on Thursday next week. We would like to be as transparent as we can on this issue, so even if you’ve got questions on the technical aspects and challenges of the porting, we will commit to answering with as much precision as we can.

We apologize to everyone who was expecting a higher port quality and to anyone who has been disappointed by the performances on the Switch so far.

If people ask, please share our answer with them; the last thing we want is to leave people in the dark, we’d rather them know what to expect even if it’s not the answer they were hoping to hear.

Thank you all for your feedback and support!

The MT team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JackAvery schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:41:
[...]

Ze hadden al vermeld dat ze open waren om verder aan de framerate te werken, maar na verdere feedback heeft Motion Twin een uitgebreidere reply op Reddit gezet (zie quote hieronder). Verbeteringen zijn dus min of meer gegarandeerd, maar niet voor de nabije toekomst door de huidige werkdruk.
[...]
Het schijnt dat het developers nogal kwalijk wordt genomen dat ze de eerste prioriteit nu leggen op het afronden van de eerste (gratis) DLC pack. Hoeveel daarvan waar is durf ik zo niet te zeggen. En wellicht zijn het heel andere mensen die daar nu aan werken. Ik moet wel zeggen dat "November at the very earliest" nogal een rare uitspraak is van een game-ontwikkelaar. In ieder geval laat ik de game nog even liggen totdat daar wat meer duidelijk over is :)

Ondertussen met de warmte geen zin in hele intense games, dus maar even weer wat manen gegrind bij Mario Odyssee. Heb nu zo'n 60 uur in de game zitten (minus een paar uurtjes die de kids onder mijn profiel gedaan hebben), 750+ manen verzameld, en ik kwam er gister gewoon achter dat ik een heel deel van een level nog nooit gezien heb!
spoiler:
(het onderbos / deep woods)
:+

[ Voor 16% gewijzigd door Magic op 08-08-2018 09:54 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:53
JackAvery schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:41:
[...]

Ze hadden al vermeld dat ze open waren om verder aan de framerate te werken, maar na verdere feedback heeft Motion Twin een uitgebreidere reply op Reddit gezet (zie quote hieronder). Verbeteringen zijn dus min of meer gegarandeerd, maar niet voor de nabije toekomst door de huidige werkdruk.

[...]
Echt te grappig dit. Moet je voorstellen dat de autodealer dit tegen je zegt. Ja we weten dat de motor af en toe niet lekker loopt, maar je kan nog steeds rijden en anders had je hem pas later gekregen. We fixen het over een maandje of 3 wel.

Ze verkopen het alsof ze de fans een dienst verlenen door het spel gelijktijdig met de andere consoles af te leveren. Terwijl het simpelweg om geld gaat aangezien nu de marketing en reviews actueel zijn. Lijkt me een goed plan om dit te boycotten. Kan ik makkelijk zeggen aangezien de game me toch niks lijkt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

De linken naar de Nintendo Direct voor 16 uur!

Twitch is ongeveer een 20 seconden voor op YouTube heb ik nogmaals gemerkt tijdens de E3 Direct!

BE:
https://www.twitch.tv/nintendobelgie
YouTube: Super Smash Bros. Ultimate Direct – 8 augustus 2018

NL:
https://www.twitch.tv/nintendonederland
YouTube: Super Smash Bros. Ultimate Direct – 8 augustus 2018

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:50
Gisteren Fornite geinstalleerd, echter vind ik dit voor de Switch vrij slecht speelbaar...
Daar in tegen bevalt Paladins mij dan wel weer erg goed! Dus als mensen nog een keer zin hebben om een potje te doen zijn jullie vrij om mij toe te voegen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:56:
[...]

Ik ken Overcooked 1 al, deel 2 is net uit zag ik. Mijn vriendin schiet al in de stress als ze een ei moet koken dus ik weet niet of dit spel wat voor ons samen is..
Misschien dus wel een spel voor jullie :P

Afgelopen week MegaMan Legacy en Legacy X collections gekocht. Helaas al snel gestopt met spelen omdat de jou cons niet echt lekker spelen voor deze games en ik heb geen pro controller. Toch maar eens voor een 8bitdo SF30 pro kijken. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Edmin op 08-08-2018 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Nieuws heet van de naald over Pokemon Let's Go!
Pokémon Let’s Go Pikachu and Eevee will Feature maga Evolution

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Magic Dat had ik dus ook. Niet zoveel uur als jij, maar kwam er met een lijstje voor echt niet te vinden manen idd achter dat deel van het level. Wait wut? Zoeken zoeken zoeken. Toen op internet op de naam gezocht en toen pas achter gekomen wat het was en waarom. En als je kijkt, dan zie je eigenlijk wel dat het anders is
spoiler:
als je over de rand naar beneden kijkt, zie je dat er ook daadwerkelijk wat zit en niet dat het "loze" ruimte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Arunia schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:34:
@Magic Dat had ik dus ook. Niet zoveel uur als jij, maar kwam er met een lijstje voor echt niet te vinden manen idd achter dat deel van het level. Wait wut? Zoeken zoeken zoeken. Toen op internet op de naam gezocht en toen pas achter gekomen wat het was en waarom. En als je kijkt, dan zie je eigenlijk wel dat het anders is
spoiler:
als je over de rand naar beneden kijkt, zie je dat er ook daadwerkelijk wat zit en niet dat het "loze" ruimte is.
spoiler:
Achteraf zegt een van de robots ook dat er beneden wat is, maar nooit verder bij nagedacht :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Helaas geen nieuwe aankondiging naast de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Jelmer93 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:28:
Helaas geen nieuwe aankondiging naast de game
Nou, de 5 characters die ze hebben getoond is goed op zich, zeker omdat ik eigenlijk alleen Simon verwachtte en niet een Richter, of een Dark Samus, of een Chrom, of een King K.Rool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Het was dan ook een Super Smash direct....

K. Rool wordt al jaren om gevraagd, cool! Sakurai kiest duidelijk voor de 'mad genius' aanpak in SSBU - gewoon alles toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:43
En de 103 stages niet te vergeten. _/-\o_ Plus tal van nieuwe rules en game modes.
Ben ook aan het denken wat dat geheimzinnige groene gedeelte was in het hoofdmenu. Kan me geen game mode of iets dergelijks voorstellen wat ze nu nog verborgen willen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Poulske schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:33:
En de 103 stages niet te vergeten. _/-\o_ Plus tal van nieuwe rules en game modes.
Ben ook aan het denken wat dat geheimzinnige groene gedeelte was in het hoofdmenu. Kan me geen game mode of iets dergelijks voorstellen wat ze nu nog verborgen willen houden.
BATTLE ROYALE!!! /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Poulske schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:33:
Enige wat ik me kan bedenken is een single player mode. A la Subspace Emissary??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

Alles wat de vorige Smash Direct had moeten zijn.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poulske
Ook limitied edition van Super Smash Bros Ultimate aankondigd:

https://twitter.com/Ninte...tatus/1027201332678217728

Inclusief Gamecube controller en adapter.

[ Voor 3% gewijzigd door Poulske op 08-08-2018 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Poulske schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:42:
Ook limitied edition van Super Smash Bros Ultimate aankondigd:

https://twitter.com/Ninte...tatus/1027201332678217728

Inclusief Gamecube controller en adapter.
Zou tof zijn moesten ze een speciale editie aankondigden met Smash Bros en Adapter, want een controller heb ik hier nog thuisliggen :)

K.W.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
Child of Light &Valiant Hearts komen naar Nintendo Switch
https://nintendonieuws.co...men-naar-nintendo-switch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Ik vond het een toffe smash direct, maar begin me wel af te vragen of overdaad niet schaad? Begrijp me niet verkeerd het is hartstikke tof zoveel content maar hoe kan ik nou ooit nog een favoriet vinden met zoveel keus. En dan heb ik het niet alleen over het aantal personages maar ook de Muziek en stages. Het is allemaal redelijk absurd veel. Wel was ik blij te zien dat fountain of dreams weer terug komt als stage <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 14:08
Ik kwam toevallig dit tegen:
https://www.nintendo.nl/M...ntendo-Store-1114919.html

Zou dit bij Nintendo switch online horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Voor de mensen die nog twijfelen over Okami HD:

Edit: geschreven versie hier.

[ Voor 43% gewijzigd door JackAvery op 09-08-2018 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Grappig, heb hem vanochtend gezien @JackAvery

Conclusie van DF is: Prima speelbaar, met hééél enkel een frame dat skipt of een volgend frame dat al gaat spelen als de eerste nog niet voorbij is (of omgekeerd, weet het niet precies meer), maar doet niets af aan de kwaliteit van deze re-release van de remaster. Toegevoegde waarde is het touchscreen in portable mode. In docking mode is het lastig met de joycons te 'tekenen'. Gelukkig heb ik een pro controller.

Vanochtend om 05:36 kreeg ik een melding van Amazon dat het spel verzonden is. :9

Nu nog een fysieke versie van Hollow Knight. Ik verwacht dat ze die willen uitbrengen na Gods and Glory DLC.

[ Voor 9% gewijzigd door JoeZuCK op 09-08-2018 08:03 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
De Switch versie laat inderdaad amper steken vallen (mag ook wel, het is een PS3 game). De joycons ga ik toch proberen, op de Wii vond ik dat ook handiger dan de PS2 controls.

@InF.Inc ben ik blij dat mijn melding pas om 07:03 kwam :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
Het groene gedeelte van het menu van Super Smash Bros Ultimate is gelekt. :+ Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/u74cemiqrwe11.png

EDIT: aangezien er nog geen SSBU topic was heb ik deze even aangemaakt:
Poulske in "[Switch] Super Smash Bros. Ultimate"

[ Voor 36% gewijzigd door Poulske op 09-08-2018 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Deze direct kort doorheen geklikt maar er zit toch wel aardig wat informatie in. Met name bizar hoeveel content in SMBU gaat komen! Verder erg blij met de hoeveelheid stages, verschillende modes en tournament mogelijkheden :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:13

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 13:39
Akaendra schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:36:
[...]

Enige wat ik me kan bedenken is een single player mode. A la Subspace Emissary??
Dit hoop ik stiekem wel. Heb mij erg vermaakt met die single player mode. Ik miste op de Wii U ook de single player een beetje.

Computer says no

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hotymoty
  • Laatst online: 22:51
Ik vond juist de SP van Melee super vet. En ook de wijze waarop je dan daarmee characters kon uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
hotymoty schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:13:
Ik vond juist de SP van Melee super vet. En ook de wijze waarop je dan daarmee characters kon uitspelen.
Ik ook wel, alleen er zijn op dit moment zoveel karakters dat het wel erg lang zou duren voordat ik alles kan uitspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Offtopic, maar ik ben ook maar gezwicht voor een powerbank :) Heb de Anker PowerCore 20000 PD bij Amazon aangeschaft. Is voornamelijk voor de mobiele apparaten op vakantie, maar natuurlijk ook leuk voor de Switch!

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:37
InF.Inc schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:00:
Grappig, heb hem vanochtend gezien @JackAvery

Conclusie van DF is: Prima speelbaar, met hééél enkel een frame dat skipt of een volgend frame dat al gaat spelen als de eerste nog niet voorbij is (of omgekeerd, weet het niet precies meer), maar doet niets af aan de kwaliteit van deze re-release van de remaster. Toegevoegde waarde is het touchscreen in portable mode. In docking mode is het lastig met de joycons te 'tekenen'. Gelukkig heb ik een pro controller.

Vanochtend om 05:36 kreeg ik een melding van Amazon dat het spel verzonden is. :9

Nu nog een fysieke versie van Hollow Knight. Ik verwacht dat ze die willen uitbrengen na Gods and Glory DLC.
Ben hem nu aan het spelen, net gekocht hier in Japan (ben er 3.5 weken op vakantie). Speelt zeer lekker weg en ziet er heeeel mooi uit. Net een uurtje erin, dus nog niet heel ver nog. Maar zeker de moeite waard voor € 26

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Koldur schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 13:04:
[...]

Ben hem nu aan het spelen, net gekocht hier in Japan (ben er 3.5 weken op vakantie). Speelt zeer lekker weg en ziet er heeeel mooi uit. Net een uurtje erin, dus nog niet heel ver nog. Maar zeker de moeite waard voor € 26
Jup ook ongeveer voor dat bedrag gekocht (hoefde niet eens verzendkosten of invoerrechten te betalen, maar dat komt denk ik omdat ik nog extra korting kreeg op het spel bij pre-orderen en dus onder een bepaald bedrag kwam).

Dat hij vet is weet ik :). Heb hem op de Wii gespeeld, maar deze versie is nog mooier.

[ Voor 10% gewijzigd door JoeZuCK op 09-08-2018 13:09 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 12:11
Smash.....heb met name de cube versie geprobeerd, maar het pakte me niet, ik vraag me altijd af ok ik nog iets mis of dat ik iets verwacht wat het simpelweg niet is (fish climbing tree gebeuren...) Dit lijk echt wel de definitive version te worden en juist omdat ik de cube versie niet zo leuk vond heb ik die nooit gekocht, momenteel heeft mijn zoon wel de wii versie......dus ik zou die nog is kunnen proberen al hoewel ik dan de online compleet kan vergeten natuurlijk (staat toch al 100 jaar uit ofzo). Maar misschien wel grappig om op die manier te proberen in de game te komen en dan te beslissen of ik op de switch instap en het dan online probeer. Ook leuk in local mp natuurlijk :)

Dead cells: Jammer! Maar ik kan me dan wel redelijk in de uitleg van de devs vinden, de analogie met een auto vind ik dan weer niet helemaal hetzelfde, waarbij ik momenteel hoor dat er wat framedrops zijn in bepaalde gebieden, dat lijkt me niet heel ernstig (maar ik kan dit dus niet goed inschatten, ben wel benieuwd naar de ervaringen van de mensen die het hier spelen) , dus in het auto voorbeeld..........zou je het dan kunnen vergelijken met het niet/later krijgen van nieuwe kaarten voor je navigatie ? Tuurlijk het is irritant, maar je kan nog steeds wel vrij normaal gebruik maken van je product.

Ik heb met enter teh gungeon en hollowknight al 2 games voor de switch die 'voor zover ik het nu kan inschatten' toch wel behoorlijk in de hoek van DC zitten. Dus hij staat nog niet erg hoog op mijn prio lijst. En als multiplatform gamer ben ik geneigd om dan toch voor ps of xb1 te gaan. Het omzeilen van het framerate issue is dan mooi meegenomen, maar over 9-12 maanden koop ik DC op die platformen voor 10 euro en half jaartje later wsl voor 5.......genoeg backlog om me tot die tijd te vermaken.
InF.Inc schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 13:07:
[...]

Jup ook ongeveer voor dat bedrag gekocht (hoefde niet eens verzendkosten of invoerrechten te betalen, maar dat komt denk ik omdat ik nog extra korting kreeg op het spel bij pre-orderen en dus onder een bepaald bedrag kwam).

Dat hij vet is weet ik :). Heb hem op de Wii gespeeld, maar deze versie is nog mooier.
Gaat over Okami? Die heb ik voor ps2 en ps3.......alhoewel die eerste helemaal geen motion support heeft en die 2e natuurlijk alleen maar heel basaal........denk dat ik het toch liever daar eerst probeer dan weer 30-40 euro verder te zijn ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 09-08-2018 13:55 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Sagat schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 13:53:
[...]

Gaat over Okami? Die heb ik voor ps2 en ps3.......alhoewel die eerste helemaal geen motion support heeft en die 2e natuurlijk alleen maar heel basaal........denk dat ik het toch liever daar eerst probeer dan weer 30-40 euro verder te zijn ;)
Digitaal in eShop kost ie gewoon 20 euro hoor, wat ik eigenlijk best goedkoop vind. Maar als je m al op ps3 hebt, heb je groot gelijk tenzij je handheld wilt spelen. Ik heb Okami al op de Wii maar de HD versie is een duidelijke upgrade, en gezien ik toen de motion controls wel apprecieerde, hoop ik dat de Joy-cons het goed genoeg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 12:11
JackAvery schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:48:
[...]

Digitaal in eShop kost ie gewoon 20 euro hoor, wat ik eigenlijk best goedkoop vind. Maar als je m al op ps3 hebt, heb je groot gelijk tenzij je handheld wilt spelen. Ik heb Okami al op de Wii maar de HD versie is een duidelijke upgrade, en gezien ik toen de motion controls wel apprecieerde, hoop ik dat de Joy-cons het goed genoeg doen.
20 euro voor een hd remake is idd een mooie prijs.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:55
Dit is super nieuws voor mij in ieder geval, hier zat ik echt op te wachten fysiek maar ik had nooit verwacht dat ze ook de drums hier gaan verkopen, scheelt fors qua kosten aan eventueel importeren

http://www.nintendolife.c...hysical_release_in_europe

En als ik het goed heb gezien mist de "westerse" versie maar 2 tracks, had wel meer verwacht.

[ Voor 15% gewijzigd door Mizgala28 op 09-08-2018 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Als er nog mensen zijn die op Steep aan het wachten waren, het is eindelijk tijd om op te geven... via Twitter
@Steep_Game

Hey @RJISAGAMER! We are wholly dedicated to supporting the live game, and made the decision to stop Steep development on the Nintendo Switch platform to focus on bringing new live content and challenges to Steep players instead. We’ll have more exciting news to share soon.
Ander nieuws: Minit is vandaag uitgekomen. Launch trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:59
JackAvery schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:59:
Als er nog mensen zijn die op Steep aan het wachten waren, het is eindelijk tijd om op te geven... via Twitter

[...]
Beetje treurig dat je twee jaar nodig hebt om tot deze beslissing te komen. Staat mij bij dat bij het bekendmaken van de eerste lineup voor de Switch Steep er ook al bij stond.
En ik moet toegeven, dit was wel het spel waarvoor ik de Switch heb aangeschaft.
Hopen dat er een andere ontwikkelaar een open ski/board wereld spel maakt.
Benieuwd of dit ook is ingegeven doordat 1080 weer was vast gelegd?
Of toch omdat het spel online connecties vraagt die Nintendo straks niet heeft bij de launch?
Of hebben ze gewoon twee jaar niets zitten doen daar bij Ubisoft?
Of..

[emoties]Ik baal er goed van merk ik ;w [/emoties]

[ Voor 8% gewijzigd door Dagg op 09-08-2018 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 17:55
Dagg schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:31:
[...]

Beetje treurig dat je twee jaar nodig hebt om tot deze beslissing te komen. Staat mij bij dat bij het bekendmaken van de eerste lineup voor de Switch Steep er ook al bij stond.
En ik moet toegeven, dit was wel het spel waarvoor ik de Switch heb aangeschaft.
Hopen dat er een andere ontwikkelaar een open ski/board wereld spel maakt.
Benieuwd of dit ook is ingegeven doordat 1080 weer was vast gelegd?
Of toch omdat het spel online connecties vraagt die Nintendo straks niet heeft bij de launch?
Of hebben ze gewoon twee jaar niets zitten doen daar bij Ubisoft?
Of..

[emoties]Ik baal er goed van merk ik ;w [/emoties]
Als ik mij niet vergis hadden ze issues met het spel goed draaiend te houden op de switch, ik weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Zag overlaatst Steep voor PS4 voor 10 euro, precies een goede keuze geweest dus! Toch blijft het jammer wel..

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:59
Mizgala28 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:49:
[...]

Als ik mij niet vergis hadden ze issues met het spel goed draaiend te houden op de switch, ik weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb.
Klopt, daar had ik ook over gepost ergens begin dit jaar. Last van framedrops dacht ik dat het was en later melde ze nog dat ze de game aan het optimaliseren waren vanwege performance issues. Helaas.

Als ik zo het forum van Steep bij Ubi las waren er aardig wat complaints over het spel zowel op pc als de consoles waaruit ik concludeerde dat als het daar al niet lekker loopt dan zal dat op de Switch ook wel een probleem worden. Denk dat ze wel een verstandige keuze gemaakt hebben. Helaas.

Heb gelukkig alweer een andere verslaving te pakken NBA2K18 _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

Ander nieuws: Minit is vandaag uitgekomen. Launch trailer:
[video]
Geweldig dat ook de release trailer precies een minuut duurt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Zag een paar dagen geleden een discussie over Dead Cells en de framedrops. Ik heb er nu ongeveer 5 uur opzitten en ja, een handvol keer leek het net alsof de game een aantal frames over sloeg. Maar dit heeft voor mij vrij weinig uitgemaakt, de spelervaring is nog steeds enorm goed! Zeer vermakelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
Gisterenavond overcooked 2 gekocht, nu nog tijd vinden om te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Goh, en ik maar denken dat het hebben over illegale hacks niet toegestaan was.. ;)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:11:
[...]

Goh, en ik maar denken dat het hebben over illegale hacks niet toegestaan was.. ;)
Dit is een vondst en een test over een API call die een feature van de Switch laat zien. Hoe die API call gevonden is hier niet relevant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
RayNbow schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:38:
[...]

Dit is een vondst en een test over een API call die een feature van de Switch laat zien. Hoe die API call gevonden is hier niet relevant.
Mwah. Dat is dan eigenlijk gewoon heling ;) maar los daarvan: ik meen ooit een patentaanvraag te hebben gezien voor een VR-bril voor de Switch. Dus wie weet.

EDIT: hier dus

[ Voor 12% gewijzigd door DigitalExorcist op 10-08-2018 08:40 ]

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

DigitalExcorcist schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:11:
[...]

Mayflash is ook meerdere keren genoemd, deze aapt gewoon het gedrag na dat binnen komt van andere controllers. Ook een soort "hacking" als je het mij vraagt maar in een meer grijs gebied zou ik zeggen.

En VR op switch zie ik niet snel gebeuren, had nintendo dit zelf ook niet gezegd (staat me vaag iets van bij)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Misschien een soort Labo Google Cardboard achtig ding? who knows. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Plainside schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:58:
[...]

Mayflash is ook meerdere keren genoemd, deze aapt gewoon het gedrag na dat binnen komt van andere controllers. Ook een soort "hacking" als je het mij vraagt maar in een meer grijs gebied zou ik zeggen.

En VR op switch zie ik niet snel gebeuren, had nintendo dit zelf ook niet gezegd (staat me vaag iets van bij)?
Het patent is nogal uitgebreid beschreven. Natuurlijk zullen ze zoiets wel eerst vastleggen ongeacht of ze er wat mee gaan doen of niet..

Een Labo-achtige VR-ervaring zou inderdaad nog wel eens kunnen. Wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 15:08

Cis

Is er nog kans dat er een Switch-Mario Odyssey bundel uitkomt? Of ben ik daarvoor een jaar te laat?
Vorige week mijn PS4 verkocht. Ben nu in de run voor een Switch. Maar een losse switch en Mario kopen voelt als dief van mijn portemonnee. Dat kost me nu 358 euro, terwijl het ook volgens mij voor 327 te koop heeft gestaan :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:41
Wou een Nintendo stand waarbij ik ook kan laden tijdens mijne lange sessies Dragon Quest Builders en heb er dan eentje nagemaakt die ik ooit eens heb gezien.
Het tekenen was weer lang geleden, veel meer kan ik ook niet met mijn beperkte skill set.

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1774/29004405727_04fa722ca6_z.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/937/29004405907_8b7c5e3fd2_z.jpg

Nu nog laten printen door een vriend en we kunnen :).
Cis schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:53:
Is er nog kans dat er een Switch-Mario Odyssey bundel uitkomt? Of ben ik daarvoor een jaar te laat?
Vorige week mijn PS4 verkocht. Ben nu in de run voor een Switch. Maar een losse switch en Mario kopen voelt als dief van mijn portemonnee. Dat kost me nu 358 euro, terwijl het ook volgens mij voor 327 te koop heeft gestaan :)
Ik heb mijn switch en bijna al mijn games 2dehands, scheelt wel wat... Maar een bundel zal je nieuw nietmeer vinden vermoed ik.

[ Voor 38% gewijzigd door Engineer Stewie op 10-08-2018 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Engineer Stewie schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:54:
Wou een Nintendo stand waarbij ik ook kan laden tijdens mijne lange sessies Dragon Quest Builders en heb er dan eentje nagemaakt die ik ooit eens heb gezien.
Het tekenen was weer lang geleden, veel meer kan ik ook niet met mijn beperkte skill set.

(...)

[...]

Ik heb mijn switch en bijna al mijn games 2dehands, scheelt wel wat... Maar een bundel zal je nieuw nietmeer vinden vermoed ik.
Wow dat ziet er gaaf uit !! Ook even foto's van het eindresultaat posten dan he! :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

[afbeelding]
[afbeelding]

[...]

True to your (nick)name?
Dies wel gaaf ja, viel me al op hoe weinig je in handheld mode kan spelen voordat de batterij op is.
Viel bij mij rond de 2-3 uur en dan nog 10% over, maar dan speel ik wel BoTW die zal ook wel aardig wat verslurpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ziet er goed uit, maar weet je zeker dat je niet nog wat plastic aan de zijkant wil toevoegen zodat de Switch niet zijwaarts kan schuiven? Komt vast niet vaak voor dat iemand er zó hard tegenaan stoot dat de console eruit zou kunnen vallen maar als je toch bezig bent... :P En je hebt er vast aan gedacht, maar voor het geval dat: het is vast een goed idee om wat vilt te plakken op die twee stukjes links en rechts die over de bezels van het scherm vallen.
Plainside schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:15:
[...]

True to your (nick)name?
Dies wel gaaf ja, viel me al op hoe weinig je in handheld mode kan spelen voordat de batterij op is.
Viel bij mij rond de 2-3 uur en dan nog 10% over, maar dan speel ik wel BoTW die zal ook wel aardig wat verslurpen
Hangt inderdaad van de game af. Ik heb een simpel puzzelspelletje en daarmee houdt de Switch het met een vinger in zijn neus 6-7 uur vol. :P

[ Voor 19% gewijzigd door NMe op 10-08-2018 11:17 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

[afbeelding]
[afbeelding]

[...]

Heel tof gedaan, maar waarom niet gewoon dit aanschaffen? :+

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/7/4/0/4/9200000073064047_3.jpg

Hori Playstand

[ Voor 5% gewijzigd door Seroczynski op 10-08-2018 11:21 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Seroczynski schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:20:
[...]

[afbeelding]

Hori Playstand
Waarom aanschaffen als je 't zélf kan maken? Dit is Tweakers hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:41
NMe schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:16:
[...]

Ziet er goed uit, maar weet je zeker dat je niet nog wat plastic aan de zijkant wil toevoegen zodat de Switch niet zijwaarts kan schuiven? Komt vast niet vaak voor dat iemand er zó hard tegenaan stoot dat de console eruit zou kunnen vallen maar als je toch bezig bent... :P En je hebt er vast aan gedacht, maar voor het geval dat: het is vast een goed idee om wat vilt te plakken op die twee stukjes links en rechts die over de bezels van het scherm vallen.
In het midden staat dat stukje (notch) dat in de inham achteraan de switch past. Dat zou moeten voorkomen dat hij eruit valt door zijdelings te schuiven. De stand is een pak kleiner dan de switch zelf.
Vilt kan geplakt worden vooraan, er is ruimte voorzien.
Plainside schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:15:
[...]

True to your (nick)name?
Engineer Stewie is omdat ik industrieel ingenieur (Master of Science) ben, beetje sullig zo 15 jaar later maar het is wat het is.
heb voor de rest niets met 3D tekenen ofzo. Enkel de paar dingen die ik wou hebben mbt tot RC autotjes en iets voor mijn computer.
Seroczynski schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:20:
Omdat iedereen die kan kopen >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Engineer Stewie op 10-08-2018 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik zie dit staan op nu maar nog niet op tweakers.
https://www.nu.nl/games/5...h-start-in-september.html

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Oud nieuws toch? Volgens mij is dat al een jaar bekend onderhand.. :) wel mooi, gewoon een familie-abonnement nemen, kun je 8 accounts voor €35,- per jaar online gebruiken. Ik hoop alleen wel dat dat totáál 8 accounts is, en niet per Switch.. m'n vrouw heeft ook een Switch namelijk...

Volgens de site:
Als je een familiegroep aanmaakt, kunnen maximaal acht Nintendo-accounts van de Nintendo Switch Online-ledenservice gebruikmaken onder één gezinslidmaatschap.
Dat zal dan per account zijn, ongeacht welke Switch je op zit.

[ Voor 25% gewijzigd door DigitalExorcist op 10-08-2018 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Het enige nieuwe is dat Nintendo nu 'de tweede helft van september' specificeert :) @DigitalExcorcist, het is inderdaad logischer als dit gewoon acht accounts zijn. Genoeg families met meerdere leden die op termijn elk een eigen Switch zullen hebben.

Ik blijf de service een beetje onzin vinden, maar zonder Online geen Smash online met de maten/familie ... Dus ik ga vrij zeker één familie account delen met die andere mensen :) Overigens benieuwd welke games er wel en niet compatibel gaan zijn met cloud saves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
JackAvery schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:13:
Het enige nieuwe is dat Nintendo nu 'de tweede helft van september' specificeert :) @DigitalExcorcist, het is inderdaad logischer als dit gewoon acht accounts zijn. Genoeg families met meerdere leden die op termijn elk een eigen Switch zullen hebben.

Ik blijf de service een beetje onzin vinden, maar zonder Online geen Smash online met de maten/familie ... Dus ik ga vrij zeker één familie account delen met die andere mensen :) Overigens benieuwd welke games er wel en niet compatibel gaan zijn met cloud saves.
Geen Smash, geen Mario Kart, geen Splatoon, geen Rocket League, geen Fortnite ... ik sta vooraan in de rij om een abonnement af te sluiten :) (en Nintendo weet dat maar al te goed...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Free-to-Play games zullen speelbaar zijn zonder abonnement, lijkt het tot nu toe. Dit weten we omdat bij de F2P games geen disclaimer staat over de toekomstige online betaalservice in tegenstelling tot alle andere games met online... dus o.a. Fortnite en Paladins blijven zeer waarschijnlijk gratis te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
JackAvery schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:16:
Free-to-Play games zullen speelbaar zijn zonder abonnement, lijkt het tot nu toe. Dit weten we omdat bij de F2P games geen disclaimer staat over de toekomstige online betaalservice in tegenstelling tot alle andere games met online... dus o.a. Fortnite en Paladins blijven zeer waarschijnlijk gratis te spelen.
Die staan er bij Xbox Games ook nooit bij, en tóch werkt het niet zonder Gold ;) tenzij heel nadrukkelijk aangegeven is dat een "Free Weekend" bijvoorbeeld geen PS+ of Xbox Live Gold nodig heeft. Playstation is daar nog iets makkelijker in, die hebben regelmatig weekenden waar PS+ niet perse nodig is, maar Xbox Live heeft dat vrijwel nooit.. je hebt eigenlijk altijd wel Gold nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:57:
Die staan er bij Xbox Games ook nooit bij, en tóch werkt het niet zonder Gold ;) tenzij heel nadrukkelijk aangegeven is dat een "Free Weekend" bijvoorbeeld geen PS+ of Xbox Live Gold nodig heeft. Playstation is daar nog iets makkelijker in, die hebben regelmatig weekenden waar PS+ niet perse nodig is, maar Xbox Live heeft dat vrijwel nooit.. je hebt eigenlijk altijd wel Gold nodig.
Nochtans werkt Fortnite op PS4 wel degelijk zonder PS+. Microsoft laat dit echter niet toe.

Voor de duidelijkheid, bij Switch games staat er dus iets gelijkaardigs aan deze disclaimer, welke volledig ontbreekt bij F2P games:
"To use online services you must have access to a wireless internet connection. Some online services may not be available in all countries. From the full launch of the Nintendo Switch Online membership service in 2018, online play requires a paid membership."
Quote via ResetEra, maar op Nintendo sites vind je er ook gelijkaardige in de kleine lettertjes.

Over een dikke maand zullen we het zeker weten, maar het zou wel mooi zijn als dit niet nodig is.

Edit: Nintendo is de laatste dagen low-key meer DAEMON X MACHINA info aan het releasen. Zo zag ik recent een (tijdens E3 opgenomen) interview op Twitter. Nu staat er plots een geschreven interview op Nintendo.nl met screenshots en concept art.

Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/06_screenshots/games_5/nintendo_switch_6/nswitch_daemonxmachina/NSwitch_DaemonXMachina_16.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door JackAvery op 10-08-2018 17:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:56

-ET-

Phone Home

KlaasjeNL schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 09:23:
Iemand hier Go Vacation al gespeeld? Heb hem nooit op de Wii gespeeld, maar lijkt mij een leuke, luchtige game voor tussendoor als ik volgende week op vakantie ga.

Ik ben met name even benieuwd in hoeverre je merkt dat het een port is. Vind eenvoudige graphics geen probleem. Klungelige controls wel...
Ik heb hem vanochtend gehaald. Nu de eerste 12 stempels binnen gehaald. Vooralsnog wel een grappige game om te spelen. Heb hem niet op de Wii dus een vergelijking kan ik niet helemaal maken.
Geen klungelige controls tot nu toe kunnen waarnemen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

HELL YEAH.

Doom eternal voor Switch confirmed!

https://twitter.com/DOOM/status/1027967953919201282
JackAvery schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:13:
Nintendo is de laatste dagen low-key meer DAEMON X MACHINA info aan het releasen.
Meer info tijdens Gamescom.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Yessss Doom op de Switch!! Vet hoor.. erg mooi nieuws! Toch maar even op de nieuwe wachten dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:58

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Yep, erg tof!
De multiplayer lijkt me ook leuk, campaign van iemand anders invaden als demon: https://kotaku.com/doom-e...ayers-campaign-1828256635

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Gisteren heb ik Skyrim gekocht bij de Intertoys in Ede voor 40 euro.
Bij Intertoys online is hij niet in de aanbieding, lijkt dus een locale actie te zijn.
Er waren er nog 3 dacht ik, dus als iemand anders hem nog wilt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:59
Gisteren kwam ik erachter dat de r-button van mijn pro controller is gebroken :X Waarschijnlijk heeft mijn jongste zoon deze op de grond laten vallen en is de knop gebroken :'(

Heeft iemand ooit een webshop gezien die deze knoppen verkoopt voor de pro controller? Op ebay/aliexpress kom ik wel kits tegen voor de abxy knoppen voor de pro controller of l/r knoppen voor de joy cons, maar geen l/r knoppen voor de pro controller.

Hail to the king baby!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-09 21:15
urk_forever schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:04:
Gisteren kwam ik erachter dat de r-button van mijn pro controller is gebroken :X Waarschijnlijk heeft mijn jongste zoon deze op de grond laten vallen en is de knop gebroken :'(

Heeft iemand ooit een webshop gezien die deze knoppen verkoopt voor de pro controller? Op ebay/aliexpress kom ik wel kits tegen voor de abxy knoppen voor de pro controller of l/r knoppen voor de joy cons, maar geen l/r knoppen voor de pro controller.
lijmen al over nagedacht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:59
Ga ik nog proberen, maar ik verwacht niet dat dat echt lang goed blijft zitten.

Hail to the king baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tendmex
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 17:06
Ik heb de switch gekocht op release date van Mario Odyssey. En ik doe er toch minder mee dan verwacht.

In het begin speelde ik veel, odyssey en zelda uitgespeeld (geen 100%, daar zijn we nog mee bezig). Inmiddels is de bibliotheek wat beter gevuld. Maar toch had ik meer game uren verwacht vanuit mezelf.

Als ik thuis ben geef ik de voorkeur toch aan mijn pc en als ik onderweg ben (lees in de bus/trein zit) geef ik mijn voorkeur aan voor-gedownloadde netflix films.

Blijf het een prachtig apparaat vinden, dus wil ook absoluut niet dat die langs de wii komt de liggen (afgekopeld ergens in een bak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-09 21:15
tendmex schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 07:53:
Ik heb de switch gekocht op release date van Mario Odyssey. En ik doe er toch minder mee dan verwacht.

In het begin speelde ik veel, odyssey en zelda uitgespeeld (geen 100%, daar zijn we nog mee bezig). Inmiddels is de bibliotheek wat beter gevuld. Maar toch had ik meer game uren verwacht vanuit mezelf.

Als ik thuis ben geef ik de voorkeur toch aan mijn pc en als ik onderweg ben (lees in de bus/trein zit) geef ik mijn voorkeur aan voor-gedownloadde netflix films.

Blijf het een prachtig apparaat vinden, dus wil ook absoluut niet dat die langs de wii komt de liggen (afgekopeld ergens in een bak).
Heb je eventueel wat andere titels bekeken zoals octopath? Anders Mario kart een kans geven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 15:00
De Anker PowerCore 13400 Nintendo Switch Edition is ook per vandaag beschikbaar? Of is dit alleen in Amerika?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Voor diegene die nog een Pro Controller zoeken, bij Amazon.de nu voor 55 euro.
https://www.amazon.de/dp/B01N4ND1T2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tendmex
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 17:06
sderooij schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:09:
[...]

Heb je eventueel wat andere titels bekeken zoals octopath? Anders Mario kart een kans geven? ;)
Mijn bibliotheek bestaat momenteel uit:
Mario Odyssey (uitgespeeld)
Zelda (uitgespeeld)
Uno (voor op vakantie gekocht)
Captain Toad (wereld 1 100%)
Donkey Kong
Crash 'n sane triology
Stardew Valley
La Noire (nog niet gespeeld)
Little Inferno (nog niet gespeeld, maar op pc 100%, gekocht van m'n gouden muntjes)
En FE (Maar die game is zo verschrikkelijk vaag dat ik er weinig plezier aan beleef)

In de planning:
Mario Party

[ Voor 6% gewijzigd door tendmex op 13-08-2018 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 15:46
WahWah schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:10:
Bedankt, besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

WahWah schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:10:
Is die niet altijd 55 daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
InF.Inc schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:50:
[...]

Normale prijs bij Amazon.de is 59.99. Dus ietsjes goedkoper dan normaal, en iets meer goedkoper dan bij de Nederlandse webshops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 15:46
InF.Inc schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:50:
[...]

Je kunt prijsgeschiedenis op amazon zien met de browser plugin Keepa. Vervolgens zie je dat de normale prijs 59,99 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Gisteren eindelijk Bloodstained CotM "uitgespeeld" (lees: de eindbaas verslagen onder standaardcondities op veteran difficulty, verder niets). Ben best vaak doodgegaan in het laatste level en bij de eindbaas, maar gelukkig waren er genoeg 1ups.

* RayNbow weet niet of ie Nightmare mode aandurft... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ook maar besteld die Pro controller. Veel goedkoper zal hij niet worden. Mijn vrouw wil erg graag ingemaakt worden met Mario Kart zei ze.

Eigenlijk moet ik haar een paar keer laten winnen.. Anders spelen we het spel nooit meer haha.

Doet me denken aan een vechtspel dat ik speelde tegen mijn toenmalige vriendin. Ik werd geowned doordat ze heel goed kon buttonbashen. Had er helemaal geen aardigheid meer in.

[ Voor 10% gewijzigd door JoeZuCK op 13-08-2018 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

tendmex schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 07:53:

Het was in het begin erg lastig om aan de Switch te komen, zo ben ik vanuit Tilburg ook naar Eindhoven gereden om het laatste exemplaar daar op te kunnen halen. Gelukkig geen flitsers langs de snelweg op dat moment.
Vervolgens gelijk Mario Kart gekocht en wat uurtjes gespeeld tot dat ik er weer klaar mee was.
Mijn bibliotheek is niet zo groot en heb ook veel meer Wii U games dan Switch games door verschillende redenen.

Momenteel bestaat mijn lijst uit:
Mario Odyssey (Geweldig maar na het zoveelste wereldje heb ik het wel gehad)
Mario Kart (Had ik al op de Wii U en verder was er nog geen leuke switch game)
Splatoon 2. (tegenvaller vanwege de besturing waarbij links en rechts een andere snelheid heeft dan naar boven en beneden bewegen)

Mijn verlanglijstje bestaat nog uit Let's go Pikachu, Yoshi (2019), Kirby, Mario tennis.
Hoewel ik nog steeds niet weet of de nieuwe Pokemon game ook een battle systeem heeft, ik zie alleen maar trainers en gymfights, maar ik wil ook in het wild kunnen trainen zoals in de orginele games op de 3DS.

De Switch is leuk, maar had ook verwacht dat ik er veel meer uur op zou spelen.
Ben en blijf toch een PC gamer die eerder kijkt naar games op de PC te spelen, dan dat hij naar een console kijkt.
Dit probleem heb ik ook bij mijn XboxOne en PS4 (waarbij de PS4 echt aan het stof happen is)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.