[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.223 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:58

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Ik heb een probleem met Mario Tennis Aces:
Als ik een online potje start, dan staat er dat de verbinding prima is, maar midden in het potje wordt de vebinding 1 streepje i.p.v. 4-3, terwijl ik in instellingen een download speed heb van dik boven de 25Mbps, en een upload van boven de 15Mbps.

Heeft iemand anders ook dit probleem & hoe los ik het op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:25
DeMwoan schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 16:00:
Als ik een online potje start, dan staat er dat de verbinding prima is, maar midden in het potje wordt de vebinding 1 streepje i.p.v. 4-3, terwijl ik in instellingen een download speed heb van dik boven de 25Mbps, en een upload van boven de 15Mbps.

Heeft iemand anders ook dit probleem?
Ook een paar keer gehad, iedere keer als ik ver in het toernooi zit :(, zeer vervelend.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:23
@DigitalExcorcist die Lara Dewitt is idd ook erg goed. Volg die zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Als wel karakter spelen jullie het meest mario tennis? Ik vind bowser en dat kleine groene ding Spike wel fijn.

Edit:
Argh,

Die slechte verbindingen zijn wel echt heel irritant!

[ Voor 28% gewijzigd door ndonkersloot op 02-06-2018 17:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:48
GameExplain heeft de Pokemon Lets Go Pikachu/Eevee trailer tot in de kleinste puntjes geanalyseerd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:58

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Tiwazz schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 17:01:
Als wel karakter spelen jullie het meest mario tennis? Ik vind bowser en dat kleine groene ding Spike wel fijn.
Ik vind zelf rosalina en waluigi erg fijn.

Overigens, als iemand een Mario tennis topic aan zou willen maken, zou dat erg fijn zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Militia Pilot op 02-06-2018 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:04
Dit filmpje is van de week al een keer langs geweest.
YouTube: Jimmy Fallon Gets First Hands-On Play of Mario Tennis Aces
Sorry voor het dubbelposten, maar bedacht me zojuist ff iets. Hoop namelijk wel dat we normaal kunnen 'local multi-playeren', dus zonder splitscreen. Als je dit filmpje ziet heb ik er een hard hoofd in. Eigenlijk bekend of je dit ook met 4 spelers kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:07
Zo, van de week Fairune 2 uitgespeeld... vandaag Fairune Origin...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SfgOzC5knwoQYTlIDycfhGib/full.png

...en ook Fairune Blast. *O*

* RayNbow schrapt weer een spel van z'n onmeetbare backlog af. :p

spoiler:
Kreeg wel zere duimen van de shmup-secties in Fairune 1 en 2... en van Fairune Blast.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:07
DeMwoan schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 16:00:

Heeft iemand anders ook dit probleem & hoe los ik het op?
Dat heb ik ook. Ligt niet aan jou maar aan Nintendo. Ze gebruiken geen dedicated servers en dat is te merken. Rocket League werkt zonder problemen bij mij dus het ligt echt niet aan mijn setup.

Wel een beetje jammer want door die slechte verbinding heb ik al meerdere games verloren. Zo gaat de lol er wel een beetje van af. Gisteren was het heel erg. Vandaag heb ik er gelukkig minder last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:11
avec_style schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 20:59:
[...]

Dat heb ik ook. Ligt niet aan jou maar aan Nintendo. Ze gebruiken geen dedicated servers en dat is te merken. Rocket League werkt zonder problemen bij mij dus het ligt echt niet aan mijn setup.

Wel een beetje jammer want door die slechte verbinding heb ik al meerdere games verloren. Zo gaat de lol er wel een beetje van af. Gisteren was het heel erg. Vandaag heb ik er gelukkig minder last van.
Ik hoop dat wanneer dat betalen voor online start ze dat verbeteren met hun games, anders is het belachelijk als ze wel geld vragen maar de infrastructuur van eigen online games niet verbeteren (3rd party games is een anders verhaal).

Nou vandaag ben ik aan de beurt, paar maanden geleden een Switch voor m'n partner gehaald en nu eentje eindelijk voor mij (de backlog wordt alleen groter en groter qua games :o )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JC32sCqYtNOtR5WwjYdu5zp6/full.jpg

Ben voor een grijze gegaan aangezien ik de neon niks vond (had liever 1 kleur in plaats van 2)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:48
Even een idee gephotoshopped :P Mijn voorspelling voor de E3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VCp0zjBDyIdniZiHykb26fEQ/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Zeror schreef op zondag 3 juni 2018 @ 00:12:
Even een idee gephotoshopped :P Mijn voorspelling voor de E3

[afbeelding]
Ziet er vet uit!
Met heel die aankondiging van Pokémon Let's Go zou je bijna vergeten dat de E3 er ook nog aankomt!

Oja, dit kwam ik ook nog tegen, meer "Leaks" van de E3!

https://twitter.com/UmbraTrainer/status/1002902608409976833

Steep staat ertussen, ook goed op tijd |:(

[ Voor 16% gewijzigd door KoensSocialL op 03-06-2018 01:04 ]

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Mizgala28 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 23:18:
[...]

Ik hoop dat wanneer dat betalen voor online start ze dat verbeteren met hun games, anders is het belachelijk als ze wel geld vragen maar de infrastructuur van eigen online games niet verbeteren (3rd party games is een anders verhaal).
Is het anders dan bij PlayStation en Xbox? Heb je daar wel de garantie dat spellen daar dedicated servers gebruiken?

spoiler:

Nee ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
RayNbow schreef op zondag 3 juni 2018 @ 09:05:
[...]

Is het anders dan bij PlayStation en Xbox? Heb je daar wel de garantie dat spellen daar dedicated servers gebruiken?

spoiler:

Nee ;)

Maar daar heb je wel Voicechat en fatsoenlijk friend invites...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:00
Mario tennis speelt wel heel lekker hoor en die skillz shot is leuk, vindt alleen die shot dat je in dat sterretje staat wel een beetje lame dat de rijd dan bijna stil staat en je kan richten waar die bal keihard heengaat heeft toch niks meer met tennis te maken.

Heb meeste potjes online wel gewonnen alleen van de no lifers die nu al 7000 of meer punten hebben verlies ik nog wel:p

Maar ze moeten wel echt dedicated servers hebben als de game launched want soms is het onspeelbaar door de lag

[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 03-06-2018 12:07 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Stylze schreef op zondag 3 juni 2018 @ 12:03:
Mario tennis speelt wel heel lekker hoor en die skillz shot is leuk, vindt alleen die shot dat je in dat sterretje staat wel een beetje lame dat de rijd dan bijna stil staat en je kan richten waar die bal keihard heengaat heeft toch niks meer met tennis te maken.

Heb meeste potjes online wel gewonnen alleen van de no lifers die nu al 7000 of meer punten hebben verlies ik nog wel:p

Maar ze moeten wel echt dedicated servers hebben als de game launched want soms is het onspeelbaar door de lag
Wat ik gezien heb is dat dedicated servers totaal niet zullen helpen. Naar wat ik begrepen heb gebruiken de ps4 en Xbox one dat ook niet trouwens. Grote kans dat het gewoon aan de verbinding van je tegenstander ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Het is altijd moeilijk voorspelen, maar zien jullie de Switch als de stap om home en mobiele consoles in één keer te vervangen? Met andere woorden, geen 3DS vervanger in de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 17:22

heb zelf bijna 7000 punten maar nolife valt wel mee hoor :P had wel veel tijd om dit weekend te gamen maar als je tournooien wint krijg je echt supersnel veel punten ;) kwam een gozer tegen die had 35k.

zou niet al te hard rekenen dat tussen nu en de release er nog iets gaat veranderen dat zo'n grote impact heeft als dedicated servers. alhoewel het waarschijnlijk wel een flinke verbetering zou zijn.

wat bij mij wel hielp is om gewoon geen matches te accepteren tegen iemand met minder dan 4 streepjes ping. ben maar een enkele keer een lagger tegen gekomen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-09 18:56
Had nog een berg kadobonnen van Bol. Als het goed is speel ik op 16 november met een Pokéball :)

Heb net de presentatie van de Pokémon Company bekeken en de grafische stijl bevalt me erg goed. Kan niet wachten om eindelijk eens Pokémon in HD op een groot scherm te kunnen spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
RayNbow schreef op zondag 3 juni 2018 @ 09:05:
[...]

spoiler:

Nee ;)

Wat Sony en Microsoft doen boeit mij weinig, en de enige 2 games die ik op een PS4 speelde waren single player exclusives.

Ik game vooral op de PC en online kost niks dus de ervaring is zeer wisselend, maar als je al betaald (zoals in WoW) dan werken de servers ook goed.

Ik hoop op een verbetering juist omdat ik ervoor straks betaal, was het gratis gebleven zou ik niet klagen omdat ik dan niet in de positie ben om te klagen.

Ik verwacht niet dat het perfect gaat werken bij Nintendo, maar als je al geld vraag doe het wel goed bij eigen games, ze krijgen straks geld van mensen voor hun dienst dus investeren in een betere online infrastructuur is dan een mogelijkheid.

En nogmaals ik doel in hun geval op hun eigen games, als online flut werkt bij een 3rd party ga ik daar Nintendo niet de schuld van geven.

[ Voor 7% gewijzigd door Mizgala28 op 03-06-2018 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Mizgala28 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 17:17:

Ik game vooral op de PC en online kost niks dus de ervaring is zeer wisselend, maar als je al betaald (zoals in WoW) dan werken de servers ook goed.
WoW is wel heel wat anders dan een 1v1-spel.
Ik hoop op een verbetering juist omdat ik ervoor straks betaal, was het gratis gebleven zou ik niet klagen omdat ik dan niet in de positie ben om te klagen.

Ik verwacht niet dat het perfect gaat werken bij Nintendo, maar als je al geld vraag doe het wel goed bij eigen games, ze krijgen straks geld van mensen voor hun dienst dus investeren in een betere online infrastructuur is dan een mogelijkheid.
Een betere online infrastructuur bij Nintendo (als in "dedicated servers") is geen magic bullet die latency opeens laat verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 18:27

Turfschipper

Hup NAC

Er komt een sportvisgame aan: legendary fishing. Ken ik verder niet.

-

Dat tennis is wel leutig zeg. Wat is het zonde dat de andere realistische tennisgames zo sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
RayNbow schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:24:
[...]

WoW is wel heel wat anders dan een 1v1-spel.

[...]

Een betere online infrastructuur bij Nintendo (als in "dedicated servers") is geen magic bullet die latency opeens laat verdwijnen.
Je leest dus niet |:(

Dus voor de duidelijkheid, ik verwacht geen super lage latency (heb ik in de vorige post ook al vermeld in andere woorden) ik verwacht een goed werkende online waarbij ik niet 3 keer op een avond uit Mario Kart 8 online getrapt wordt en (gelukkig maar) 1 keer uit Mario Tennis toernooi.

PC terzijde want dat verschilt per game, maar op mijn 3DS en PS Vita heb ik in al die jaren dat ik ze beide heb 1 keer meegemaakt dat online niet goed werkte in een game (en dat kwam doordat de servers niet in EU waren).

Ik verwacht dat het goed werkt niet perfect, nu werkt het matig tot "ok" en dan doel ik alleen op Nintendo games (3rd party games niet getest en die tel ik niet mee).

Mijn partner heeft zelf de Switch sinds Juli vorig jaar en toen was online in Nintendo games ook al een issue, enige verschil is dat dit per dag anders is (soms kun je gewoon paar dagen achter elkaar zonder issues online spelen)

voor de duidelijkheid, zonder een kilometers lang verhaal te typen het ligt niet aan het netwerk of aan de Switch, dit omdat ik mensen ken met een Switch die wel 3rd party games spelen en met die games er minder tot geen last van hebben

Ik verwacht geen perfecte online infrastructuur want dat bestaat niet, maar het mag wel beter zeker als je er geld voor gaat vragen (fun fact op de Wii U ben ik nog nooit uit een match geknald, behalve 1 keer toen de stroom uitviel maar dat is logisch).

Mijn verwachtingspatroon over online veranderd puur omdat ze geld voor gaan vragen, anders zou ik er verder weinig tot niks over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Ik zeg dat het onrealistische verwachtingen zijn en dat enige verandering qua infrastructuur hierbij niet gaat helpen.

Gezien je het trouwens alleen over de Switch hebt, hoe is die eigenlijk verbonden met het internet? Draadloos of bedraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
RayNbow schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:45:
Ik zeg dat het onrealistische verwachtingen zijn en dat enige verandering qua infrastructuur hierbij niet gaat helpen.

Gezien je het trouwens alleen over de Switch hebt, hoe is die eigenlijk verbonden met het internet? Draadloos of bedraad?
Die van mijn partner bedraad en de mijne draadloos maar dit omdat ik mijn dock aan een PC scherm heb hangen en de andere is aangesloten aan de TV.

ik vind persoonlijk de verwachting niet onrealistisch want ik moet er straks wel voor betalen om online te kunnen, en paar NES games en een onhandige Online app zullen mij een worst wezen en misschien maar beter ook (eerlijk waar Nintendo, breng een update uit zodat de Switch dit allemaal zelf doet, er zijn mensen die dat zouden waarderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxie85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-09 17:31
Voor de geïntresseerde in Labo, deze zijn nu in de aanbieding bij iBood. Scheelt toch €30,-.

De robotkit, http://www.ibood.com/elec...witch-labo-robot-kit.html

De varietykit, http://www.ibood.com/elec...tch-labo-variety-kit.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-09 23:55

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik lees in de OP dat er maximaal 8 verschillende controllers kunnen worden aangesloten. Wat mij niet duidelijk wordt is of er ook tegelijk 2 pro controllers aangesloten kunnen worden? Je zou haast zeggen van wel..

Sinds de Gamecube heb ik weer eens een Nintendo console. Genoten van Windwaker, Luigi's Mansion.

Wat denken jullie .. het kan toch niet anders of Nintendo zal nog wel een Zelda releasen op deze console? En een nieuwe Luigi's Mansion zie ik ook wel zitten. Zelfde geldt voor een nieuwe Mario.

[ Voor 41% gewijzigd door JoeZuCK op 04-06-2018 08:47 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
InF.Inc schreef op maandag 4 juni 2018 @ 08:35:
Ik lees in de OP dat er maximaal 8 verschillende controllers kunnen worden aangesloten. Wat mij niet duidelijk wordt is of er ook tegelijk 2 pro controllers aangesloten kunnen worden? Je zou haast zeggen van wel..
Jazeker! Die geldt gewoon als 1 controller. Het zou zomaar kunnen dat je er ook 8 kunt aansluiten. Ik geloof dat de Joy-Cons wel elk voor 1 controller gelden, dus daar kan je maximaal 4 setjes van aansluiten. Kan zijn dat ik het mis heb overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

InF.Inc schreef op maandag 4 juni 2018 @ 08:35:

Sinds de Gamecube heb ik weer eens een Nintendo console. Genoten van Windwaker, Luigi's Mansion.

Wat denken jullie .. het kan toch niet anders of Nintendo zal nog wel een Zelda releasen op deze console? En een nieuwe Luigi's Mansion zie ik ook wel zitten. Zelfde geldt voor een nieuwe Mario.
Ja ze zouden gek zijn als ze Zelda niet uitbrengen maar op de WiiU zijn Windwaker en Twilight Princess ook al uitgekomen dus als het ergens uit komt dan duurt het nog wel eventjes.

Hoe snel de nieuwe uitkomt dat is onbekend maar het kan heel erg lang duren met een beetje pech :+

Enige waar ik op hoop is rerelease van skyward sword met fatsoenlijke controls :+

Ondertussen zijn er veel games uitgekomen die erop lijken. Althans de vroege Zelda's. Zie Blossom Tales.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chippu
  • Laatst online: 18-09 11:35

7000 no-life? Zondagavond kwam ik een aantal mensen tegen met 150.000+ }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emphast
  • Laatst online: 28-09 22:20
Toch plezant om een game eens te kunnen testen met een demo :) Was leuk voor enkele wedstrijden maar weet nu zeker dat het niets voor mij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Emphast schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:23:
Toch plezant om een game eens te kunnen testen met een demo :) Was leuk voor enkele wedstrijden maar weet nu zeker dat het niets voor mij is :)
Precies, ik vind het een leuke game, maar niet voor full price. Positieve noot, als ik de demo niet gespeeld had, dan had ik hem zeker niet gekocht, nu ga ik hem wel oppikken als ik hem ooit voor 3-4 tientjes tegenkom :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Emphast schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:23:
Het was te 'fastpaced' voor mij, of de verbinding van de tegenstander was echt kut. Ik heb 1 potje gespeeld en de tweede potje kon ik al niet meer bewegen... Dus toen maar gestopt met het spelen, want ging echt nergens meer over...

Niets voor mij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
  • Laatst online: 27-09 23:16
Toch een vraagje.

Ik zou liefst zoveel mogelijk digitaal bezitten op de switch. Maar fysieke games zijn gewoon vaak goedkoper. Dit is toch te absurd voor woorden? Skyrim zou ik wel graag aanschaffen maar dat kost me fysiek 40 euro en digitaal de volle 60. Waar gaat dit nog over? Valt hier iets aan te doen? Via andere landen shops? Via game codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
aimless schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:26:
Toch een vraagje.

Ik zou liefst zoveel mogelijk digitaal bezitten op de switch. Maar fysieke games zijn gewoon vaak goedkoper. Dit is toch te absurd voor woorden? Skyrim zou ik wel graag aanschaffen maar dat kost me fysiek 40 euro en digitaal de volle 60. Waar gaat dit nog over? Valt hier iets aan te doen? Via andere landen shops? Via game codes?
Ik heb Skyrim in een sale gekocht voor onder de 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
Thomas schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:29:
[...]

Ik heb Skyrim in een sale gekocht voor onder de 40 euro.
Digitaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
Switch vandaag 299 bij de bekende bolle internet winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Een tijdje terug was er een sale in de eShop, fikse kortingen op een groot assortiment games.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bintzak schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:02:
Switch vandaag 299 bij de bekende bolle internet winkel.
En er zit een gratis hoes bij!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

DennusB schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:21:
[...]

En er zit een gratis hoes bij!
Daarvoor hebben we V&A

[ Voor 41% gewijzigd door psychoclown op 04-06-2018 12:15 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:30
Sméagol schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 01:03:
[...]

Tjah, fighting stick zijn nou eenmaal geen kleine controllers.

Kans op Killer Instinct is welgeteld 0%.
Kans op Mortal Kombat? Ik zeg zo'n 25%. Ik denk dat je eerder Capcom Street Fighter 4 ziet uitbrengen.

====

Mario Tennis Aces is tof! Maar ik ben er shit in! :w
Volgens mij heeft de ps4 iig onofficieel het alleen recht voor ' numbered' streetfighters, dus deel 4 en 5 zou ik niet al te snel verwachten. Maar nu ze ook de collection op switch uitbrengen (en de sf2 remake het volgens mij ook iig goed genoeg gedaan heeft.....) mogelijk dat het dan alsnog gaat lukken. En de kans op 4 schat ik dan hoger in dan 5.

Voor mk, de geruchten dat er een nieuwe mk aan komt worden steeds groter, weet niet of ze die kunnen/willen downscalen naar de switch. Maar ik acht dat door het succes voor de switch zeker niet ondenkbaar, in de wii u periode had ik ingezet op een percentage dat niet 0% zou zijn (Zeg nooit nooit) maar er afgerond wel op zou neerkomen :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Yup, zal vast nog eens gaan gebeuren. Maar goed, fysiek is vaak goedkoper. Zeker 2e hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Laatst online: 17-09 19:31
Sagat schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:56:
[...]

Volgens mij heeft de ps4 iig onofficieel het alleen recht voor ' numbered' streetfighters, dus deel 4 en 5 zou ik niet al te snel verwachten. Maar nu ze ook de collection op switch uitbrengen (en de sf2 remake het volgens mij ook iig goed genoeg gedaan heeft.....) mogelijk dat het dan alsnog gaat lukken. En de kans op 4 schat ik dan hoger in dan 5.

Voor mk, de geruchten dat er een nieuwe mk aan komt worden steeds groter, weet niet of ze die kunnen/willen downscalen naar de switch. Maar ik acht dat door het succes voor de switch zeker niet ondenkbaar, in de wii u periode had ik ingezet op een percentage dat niet 0% zou zijn (Zeg nooit nooit) maar er afgerond wel op zou neerkomen :P
TATSUNOKO VS. CAPCOM Wii was voor mij de betere game dan Street fighter 4 op de PlayStation. Zou mooi zijn als daar een tweede deel van komt op de switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Bintzak schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:40:
[...]

TATSUNOKO VS. CAPCOM Wii was voor mij de betere game dan Street fighter 4 op de PlayStation. Zou mooi zijn als daar een tweede deel van komt op de switch.
Lastig, sowieso om de rechten weer te verkrijgen daarnaast was dat spel commercieel een behoorlijke flop(dacht ik).
Heb hem zelf wel maar amper gespeeld. Lijkt te veel op marvel wat ik ook niet zo leuk vind als sf en (oude) kof games.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Poulske schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:59:
[...]

Wat is hier bijzonder aan?
Omdat het normaal gesproken 39,99 ofzo kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Laatst online: 28-09 22:20
InF.Inc schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:16:
[...]

Omdat het normaal gesproken 39,99 ofzo kost?
Last I heard was het toch 20 euro per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
[...]

Die game was briljant, echt een hidden gem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:15

hilgo

Clear your mind of can't.

Emphast schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:22:
[...]

Last I heard was het toch 20 euro per jaar.
Klopt. €19,99 per jaar en voor het gezinlidmaatschap €34,99 per jaar.
Bron:
https://www.nintendo.nl/N...witch-Online-1183143.html

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:00
Mag ook wel een stuk goedkoper zijn gezien de belangrijkste functie van online gamen namelijk kunnen communiceren via voice chat ontbreekt..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Wat er zo bijzonder aan is
1: 30 september, geen idee of het een placeholder is maar toch.
2: in UK is het normaal 17,99 pond, Amazon verkoopt het dus duurder

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-09 21:45
it's coming..... kind off

[ Voor 60% gewijzigd door gamerboy op 04-06-2018 20:37 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:09
Altijd jammer dat zo'n games 'te' laat komen, de hype is nog gaande, maar voordat deze game uit is op de switch zul je zien dat de hype over is. Terwijl deze game juist perfect paste op de Switch..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Gynnad mee eens ik denk persoonlijk dat (als deze game dit jaar nog uit komt of q1 2019) het geen probleem moet vormen. ik ben wel bang dat het een betaalde game wordt op de switch, daarbij dat alleen de online mogelijk is en je daarnaast dus ook nog het nintendo online abbo moet hebben

dan wordt het misschien nog een dure grap :( maarja we zien het snel genoeg

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

gamerboy schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:10:
@Gynnad mee eens ik denk persoonlijk dat (als deze game dit jaar nog uit komt of q1 2019) het geen probleem moet vormen. ik ben wel bang dat het een betaalde game wordt op de switch, daarbij dat alleen de online mogelijk is en je daarnaast dus ook nog het nintendo online abbo moet hebben

dan wordt het misschien nog een dure grap :( maarja we zien het snel genoeg
Ik zie niet in waarom het op de Switch ineens een betaalde game zou worden. Op de PS4 en PC is de Battle Royal versie gratis en op de PS4 heb je ook geen plus nodig. Wellicht dat je op de Switch wel een Switch abbo moet hebben maar dat is te overzien.

Epic verdient zijn geld puur met in-game aankopen, ik zie niet in wat de reden zou zijn om daar bij de Switch ineens van af te wijken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Phydomir extra defelopment kosten? optimalisatie voor een platvorm wat bewezen minder krachtig is maar toch krachtiger dan mobo. ik bedoel ik ga er ook gewoon van uit dat het gratis is... maar ik zie het nog steeds zo gebeuren just in my honest opinion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
Stylze schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:47:
Mag ook wel een stuk goedkoper zijn gezien de belangrijkste functie van online gamen namelijk kunnen communiceren via voice chat ontbreekt..
Voice chat gaat via die app van hun.

Zelf heb ik geen behoefte aan voice chat en mis het dus niet maar ik vind het zuur voor de mensen die dat wel gebruiken, waarom kan dit niet direct via de Switch zelf ik bedoel mijn Vita kan dit en die stamt uit 2011.

Ik bedoel als men hier een aparte smartphone app voor nodig heeft dan kan ik beter voor Discord of Skype gaan, want als je toch de smartphone voor nodig hebt zijn de opties enorm voor voice chat.

Het is dat ik die app nooit aanraak want het is (voorlopig) op alle fronten overbodig voor mij (houden zo).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackAvery
  • Laatst online: 20:02
De eShop heeft een UI update gekregen (met dank aan Reddit):
  • The Recent Releases tab now shows the 60 latest games released
  • There’s an all new “Featured” tab
  • The “Deals” tab has now changed to “Great Deals“
  • Best Sellers tab now shows up to 30 titles
  • The Best Sellers tab now has 2 options “All Games” and “Download-Only Games“
  • “Your Subscriptions” option has been added to the profile
  • You can now click on developers names and see all of their offered games
Nu nog de Belgische eShop Nederlandstalig maken -_-

Verder heeft Capcom laten weten dan Megaman XI in Europa geen fysieke versie krijgt.

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 05-06-2018 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Mizgala28 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 03:19:
[...]

Voice chat gaat via die app van hun.

Zelf heb ik geen behoefte aan voice chat en mis het dus niet maar ik vind het zuur voor de mensen die dat wel gebruiken, waarom kan dit niet direct via de Switch zelf ik bedoel mijn Vita kan dit en die stamt uit 2011.

Ik bedoel als men hier een aparte smartphone app voor nodig heeft dan kan ik beter voor Discord of Skype gaan, want als je toch de smartphone voor nodig hebt zijn de opties enorm voor voice chat.

Het is dat ik die app nooit aanraak want het is (voorlopig) op alle fronten overbodig voor mij (houden zo).
Sommige mensen beweren dat het teveel rekenkracht zou kosten. Ik geloof er ook geen zak van. Ja tuurlijk kost het wat ram en processor tijd, maar het is ook weer niet dat je de helft van de rekenkracht kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Simyager schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:01:
[...]

Sommige mensen beweren dat het teveel rekenkracht zou kosten. Ik geloof er ook geen zak van. Ja tuurlijk kost het wat ram en processor tijd, maar het is ook weer niet dat je de helft van de rekenkracht kwijt bent.
Ik geloof er helemaal niks van, 3ds had zelfs voice chat in paar games dus waarom niet de Switch?

Wat een systeem die op een 333mhz quad-core draait met 512mb ram (PS Vita) kan moet de Switch vast wel kunnen, daarom denk ik dat Nintendo de boel naar de app opschoof doordat ze dachten dat men dat zou waarderen (en de reden daar achter is speculatie).

en anders "because Japan" misschien

Ik heb de app gezien en het werkt prima maar wat die app kan, kan ook makkelijk op de Switch zelf (breng eventueel die app ook op de Switch uit als het niet anders kan).

Maar zolang ik de app niet nodig heb zal ik zelf er geen last van hebben, echter veranderd dat niet mijn mening erover.
JackAvery schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 07:19:

Verder heeft Capcom laten weten dan Megaman XI in Europa geen fysieke versie krijgt.
Alweer een Capcom game die in EU geen fysieke Switch versie krijgt dus, ben al blij dat Monster Hunter Generations Ultimate een fysieke release krijgt wereldwijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 05-06-2018 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
[...]

Zie ik eerlijk gezegd niet zo snel meer gebeuren :)
Het was al heel iets dat die game uberhaupt buiten Japan is gereleased, en zelfs dat is niet zonder slag of stoot gegaan (License issues)

Daarnaast zullen veel mensen Tatsunoko niet eens echt kennen (Naast misschien dus een Bob in the Bottle of beter bekend Samurai Pizza Cats, Misschien Blade uit het origineel (Teknoman))

Ik zie een Capcom vs Shonen Jump veel eerder gebeuren, vooral omdat Namco Bandai een hoop van die games doet en er mensen bij Capcom/Namco Bandai zijn die nogal goed bevriend zijn met elkaar :P. Tekken V Street Fighter moet nog komen nog altijd, jaren en jaren en jaren na SF X Tekken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Mizgala28 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:25:
daarom denk ik dat Nintendo de boel naar de app opschoof doordat ze dachten dat men dat zou waarderen (en de reden daar achter is speculatie).

en anders "because Japan" misschien
RayNbow in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3"? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Met als bijkomend voordeel dat de game geen "Online interactions are not rated by the ESRB" melding hoeft te vertonen, en dus gewoon een 3+ sticker mogen krijgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Mizgala28 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:25:
Alweer een Capcom game die in EU geen fysieke Switch versie krijgt dus, ben al blij dat Monster Hunter Generations Ultimate een fysieke release krijgt wereldwijd.
Capcom Europe ziet er blijkbaar geen graten in om fysieke releases beschikbaar te maken hier. Misschien een kwestie van niet genoeg budget (want hogere kosten in EU), of een voorkeur voor minder verkopen maar hogere marges.

Ondertussen krijgt de USA dit:
Afbeeldingslocatie: https://www.gameinformer.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer-Components-SiteFiles/imagefeed-featured-capcom2018-mega_2D00_man-mega_2D00_man_2D00_11/megaman11amiibo.jpg

... ik denk dat ik gewoon Okami HD uit Japan importeer en daarna ff klaar ben met Capcom.

Overigens, behalve wat @RayNbow zei over de voicechat, kan het feit dat Nintendo's online environment wordt uitgebouwd in partnerschap met DeNA, een Japans bedrijf dat focust op mobile, een extra reden zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
Dus omdat in Japan vrijwel iedereen (blijkbaar 77%) liever via mobiel chat gebruikt moet de hele wereld het.

Geniale oplossing (nope)

Er zijn meerdere wegen om een doel te bereiken, dus Nintendo kan ook gewoon een andere manier (app op de Switch zelf misschien?) gebruiken voor het westen.

waarom maak ik mij überhaupt druk over, 1 ding veranderd nooit en dat is dat Nintendo vrijwel nooit luistert hoe hard de fans ook schreeuwen

En betreffende Capcom en MegaMan 11, de PS4 en de Xbox One krijgen wel een fysieke release in EU dus dat maakt het gebrek aan een fysieke Switch versie alleen erger.

[ Voor 17% gewijzigd door Mizgala28 op 05-06-2018 09:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
JackAvery schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:33:
[...]

... ik denk dat ik gewoon Okami HD uit Japan importeer en daarna ff klaar ben met Capcom.
Over Okami HD gesproken. Ik kan niet wachten tot deze game uitkomt. Ik vond het fantastisch op de Wii en heb er spijt van dat ik deze nooit heb uitgespeeld. Nu krijgen we gelukkig een nieuwe kans om de game in HD te spelen. Ik ga hem zeker halen.

De game komt hier alleen digitaal uit. In japan komt deze fysiek uit en er is zelfs een exlusive edition met allerlei extra's (waaronder een opbergzak voor je switch)

https://nintendosoup.com/...ions-announced-for-japan/

Beetje jammer dat we dit moeten missen in Europa. Ik ga zelf liever voor digitaal dan fysiek. Ik moet wel zeggen dat de cover van de game er wel heel erg mooi uitziet. Je zou er bijna de fysieke game voor gaan aanschaffen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

avec_style schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:48:
[...]

Over Okami HD gesproken. Ik kan niet wachten tot deze game uitkomt. Ik vond het fantastisch op de Wii en heb er spijt van dat ik deze nooit heb uitgespeeld. Nu krijgen we gelukkig een nieuwe kans om de game in HD te spelen. Ik ga hem zeker halen.

De game komt hier alleen digitaal uit. In japan komt deze fysiek uit en er is zelfs een exlusive edition met allerlei extra's (waaronder een opbergzak voor je switch)

https://nintendosoup.com/...ions-announced-for-japan/

Beetje jammer dat we dit moeten missen in Europa. Ik ga zelf liever voor digitaal dan fysiek. Ik moet wel zeggen dat de cover van de game er wel heel erg mooi uitziet. Je zou er bijna de fysieke game voor gaan aanschaffen. :P
Ik zit even te kijken op Amazon.jp, maar euhh deze game is toch ook wel op Engels te zetten als ik hem uit Japan laat komen? Hoe zit dat met localisatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:17

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Bedoel je niet Vlaams? :+

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
InF.Inc schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:20:
[...]

Ik zit even te kijken op Amazon.jp, maar euhh deze game is toch ook wel op Engels te zetten als ik hem uit Japan laat komen? Hoe zit dat met localisatie.
Geen idee. Dat verschilt volgens mij per game. Aangezien de game ook hier (digitaal) uitkomt lijkt de kans mij wel groot dat hij engels ondersteunt. Maar dat moet even onderzocht worden tegen de tijd dat de game uitkomt.

Ik heb nog nooit iets besteld uit Japan. Een aantal tweakers die actief zijn in deze thread wel. Misschien kunnen zij hier iets over roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
InF.Inc schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:20:
[...]

Het is nog niet bekend of Okami HD op Switch Engelse subs zal bevatten. Dit is inderdaad individueel per spel, omdat de publisher zelf kiest hoe regionale edities geprint worden. Gezien het om een Japan-only release gaat, is het beter om even af te wachten tot we meer weten in augustus.

De UK eShop webpagina van het spel vermeldt voorlopig geen Japanse taal, wat kan betekenen dat de release volledig regionaal zal zijn. De Japanse eShop pagina is helaas nog niet online, dus daar kunnen we nog geen beschikbare talen van afleiden.
De PS4 versie ondersteunt zowel Japans als Engels, dus hopelijk volgt Capcom hetzelfde patroon voor de Switch editie... maar daar moet ik wel bij toevoegen dat de PS4 editie ook wereldwijd beschikbaar is ;) Ik vrees er eigenlijk een beetje voor.

[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 05-06-2018 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aimless

Is gebeurt hoor!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow

ALL ABOARD THE HYPE TRAIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:21
Gratis SHaq-Fu vandaag.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15

Was dat dan niet zo bij Nintendo ? ( zelf geen switch ) bij Xbox is dat hetzelfde gezever dat ze je als een Franstalig land zien, gelukkig is dit bij Sony miniem op de PS4.

Ik dacht bij Nintendo dat dit wel zo was want ze hebben toch ook een deftige NL productpagina voor Belgie van bv de switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Katmi schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 19:42:
[...]

Was dat dan niet zo bij Nintendo ? ( zelf geen switch ) bij Xbox is dat hetzelfde gezever dat ze je als een Franstalig land zien, gelukkig is dit bij Sony miniem op de PS4.

Ik dacht bij Nintendo dat dit wel zo was want ze hebben toch ook een deftige NL productpagina voor Belgie van bv de switch.
Mijn Switch staat in het Engels ingesteld, waarbij de eShop naar Frans default. Als er een manier is om dat te veranderen hoor ik het graag!

Ok dit is blijkbaar ook veranderd in de recente update. Merci Nintendo :D

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 05-06-2018 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
http://www.nintendolife.c...ba_playgrounds_pre-update

"Shaq Fu: A Legend Reborn Is Free For Anyone Who Bought NBA Playgrounds Pre-Update"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Een opmerkzame twitteraar meldt dat Nintendo een update voor Fortnite op de eShop heeft geuploaded...lijkt erop dat deze aangekondigd wordt op de E3 onder de noemer "onmiddellijk speelbaar"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@JackAvery oh awesome thanks voor de informatie man. ik ga E3 sws maar even in de gaten houden ;)

ook bethesda even goed bekijken misschien skyrim 6 niet perse voor de switch maar ook dat zou leuk zijn haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:30
Als dit soort announcements een hype moet veroorzaken dan is de switch geen lang leven gegund. Gelukkig zijn er nog wel wat AAA titels aangekondigd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 11:17
Ik ben hier wel heel erg blij mee. Ik vond games als Bravely Default op de 3DS niet mooi genoeg wat graphics betreft. En Octopath maakt daarentegen wel een zeer sterke indruk met zijn art style en de scherpte van de graphics. Ik denk dat Square Enix ook wel hoogte heeft van hoe populair de game nu is, voor de release. Op basis daarvan zullen ze deze besluiten genomen hebben. Ik besloot een switch te kopen na het zien van Mario Tennis gameplay. Maar toen ik de demo speelde had ik het eigenlijk helemaal niet zo naar mijn zin. De Octopath Traveler demo daarentegen heb ik met veel plezier uitgespeeld met beide speelbare characters. En ik ben geen groot turn based RPG fan. Ik vond de gevechten tegen de eindbazen in de demo echt heel goed. Ook klonk de voice acting goed in de oren en het paste erg goed bij de game. En de muziek was ook perfect. Ik heb niks anders dan liefde voor deze game

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
Inverted_World schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:47:
[...]

Als dit soort announcements een hype moet veroorzaken dan is de switch geen lang leven gegund.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/08ryQYH.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door RayNbow op 06-06-2018 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Robolokotobo schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 01:44:
[...]

Ik ben hier wel heel erg blij mee. Ik vond games als Bravely Default op de 3DS niet mooi genoeg wat graphics betreft. En Octopath maakt daarentegen wel een zeer sterke indruk met zijn art style en de scherpte van de graphics. Ik denk dat Square Enix ook wel hoogte heeft van hoe populair de game nu is, voor de release. Op basis daarvan zullen ze deze besluiten genomen hebben. Ik besloot een switch te kopen na het zien van Mario Tennis gameplay. Maar toen ik de demo speelde had ik het eigenlijk helemaal niet zo naar mijn zin. De Octopath Traveler demo daarentegen heb ik met veel plezier uitgespeeld met beide speelbare characters. En ik ben geen groot turn based RPG fan. Ik vond de gevechten tegen de eindbazen in de demo echt heel goed. Ook klonk de voice acting goed in de oren en het paste erg goed bij de game. En de muziek was ook perfect. Ik heb niks anders dan liefde voor deze game
Grappig, ik vind Bravely Default juist een van de mooiste games op de 3DS, zeker het kleurgebruik spat van het schermpje, en het 3d effect is zelden zo soepel. Helaas is de endgame een beetje langdradig, ik hoop dat dat met OT wat beter is. Ik heb ook nog Bravely Second om te spelen, maar denk dat ik met OT wel aan mijn JRPG trekken kom voorlopig. 13 juli wordt weer een relatief dure dag met OT en Captain Toad :)
Inverted_World schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:47:
[...]

Als dit soort announcements een hype moet veroorzaken dan is de switch geen lang leven gegund. Gelukkig zijn er nog wel wat AAA titels aangekondigd..
Hype, nee, maar ik vind dit zeker wel goed nieuws voor de Switch :)

[ Voor 10% gewijzigd door Magic op 06-06-2018 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
Ik hoop stiekem toch wel voor een Mario Maker Deluxe versie. Ik heb zoveel tijd in die game zitten niet normaal :D natuurlijk wel met extra elementen om nog betere levels te maken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Nog een fan van Bravely hier die uitkijkt naar Octopath, en alleen maar kan beamen dat meer kwalitatieve RPG's welkom zijn ongeacht hun budget ;)

Over JRPG's gesproken, Gematsu heeft een domeinnaam ontdekt die impliceert dat een Tales of Vesperia remaster wordt aangekondigd deze E3. Zou een leuke Switch-game zijn, en dan moet ik mijn X360 niet meer bovenhalen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
Zijn er mensen die hier south park in handheld mode spelen en zo ja hoe goed loopt het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

JackAvery schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:27:
Nog een fan van Bravely hier die uitkijkt naar Octopath, en alleen maar kan beamen dat meer kwalitatieve RPG's welkom zijn ongeacht hun budget ;)

Over JRPG's gesproken, Gematsu heeft een domeinnaam ontdekt die impliceert dat een Tales of Vesperia remaster wordt aangekondigd deze E3. Zou een leuke Switch-game zijn, en dan moet ik mijn X360 niet meer bovenhalen ;)
Ik heb liever een recentere Tales-of game. Tales of Vesperia heb ik al gespeeld op de X360. Misschien moet ik toch maar een PlayStation kopen gezien ik toch fan van die games ben :)

Ik krijg steeds meer het idee dat ik de enige ben die Bravely Default niks vind. Ook genoot ik niet van de Octopath Traveler demo. Terwijl de meeste andere JRPGs er bij mij toch altijd goed in gaan. En nee, ik heb niks tegen Square Enix.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Ook genoot ik niet van de Octopath Traveler demo. Terwijl de meeste andere JRPGs er bij mij toch altijd goed in gaan. En nee, ik heb niks tegen Square Enix.
Hier precies hetzelfde. Ik vond de demo ook niks. Iedereen is gehypt en alles. Over smaak valt niet te twisten :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Laatst online: 16:52
Woolfy681 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:34:
Zijn er mensen die hier south park in handheld mode spelen en zo ja hoe goed loopt het ?
Ja dat doe ik. Ik speel sowieso graag in handheld mode met alle games. Game draait verder prima hoor, niet echt een verschil met tv mode. Game heeft wat lange laadtijden(ook op tv hoor) maar als je daar rekening mee houdt en je er niet aan ergert is het een zeer leuke game. Heb de main game helemaal uitgespeeld en ben nu bezig met Casa dlc.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 11:17
Magic schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 07:58:
[...]

Grappig, ik vind Bravely Default juist een van de mooiste games op de 3DS, zeker het kleurgebruik spat van het schermpje, en het 3d effect is zelden zo soepel. Helaas is de endgame een beetje langdradig, ik hoop dat dat met OT wat beter is. Ik heb ook nog Bravely Second om te spelen, maar denk dat ik met OT wel aan mijn JRPG trekken kom voorlopig. 13 juli wordt weer een relatief dure dag met OT en Captain Toad :)

[...]

Hype, nee, maar ik vind dit zeker wel goed nieuws voor de Switch :)
Ja is een beetje vreemd eigenlijk. De gameplay en de graphics die ik had gezien van Bravely op mijn PC vond ik wel mooi. Maar toen ik de demo ging spelen viel het me nogal tegen. Ik weet ook niet meer of ik nou op de new 3DS XL gespeeld heb, of op de 2DS die ik later in huis gehaald had. Maar ik denk wel dat we het eens kunnen worden dat OT een stuk mooier is?

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Robolokotobo schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:46:
[...]
Maar ik denk wel dat we het eens kunnen worden dat OT een stuk mooier is?
Beauty is in the eye of the beholder natuurlijk. Scherper en gedetailleerder: zekers. En de artstyle vind ik gewoon geweldig, maar ik hoop ook dat er nog een game in de artstyle van Bravely op de switch komt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
DevWouter schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:10:
[...]

Ik heb liever een recentere Tales-of game. Tales of Vesperia heb ik al gespeeld op de X360. Misschien moet ik toch maar een PlayStation kopen gezien ik toch fan van die games ben :)
Ik heb ook liever een nieuwe Tales-of, maar als het een remake moet zijn, dan is Vesperia een van mijn favorieten. Wie weet krijgen we beide? (Of wie weet niks :P )
Ik krijg steeds meer het idee dat ik de enige ben die Bravely Default niks vind. Ook genoot ik niet van de Octopath Traveler demo. Terwijl de meeste andere JRPGs er bij mij toch altijd goed in gaan. En nee, ik heb niks tegen Square Enix.
Over smaken en kleuren etc.. Wat ik fijn vind aan Bravely is hoe het elementen uit de SNES/PSX periode mengt met nieuwe battle mechanismes. Octopath bouwt voort op het battlesysteem van BD, dus als dat je ding niet was ...
Verder heeft BD een sublieme soundtrack. De chibi art style doet me dan weer minder, maar paste goed bij de mogelijkheden van de 3DS.

Persoonlijk vind ik de Bravely serie beter dan alles wat Tokyo RPG Factory uitgebracht heeft, en speel ik het ook veel liever dan Square-Enix' AAA output, die me dan weer weinig doet.

Boardgamers zullen graag horen dat Carcassone is aangekondigd voor Switch :P Asmodee stelt verder dat Carcassone slechts de eerste van meerdere boardgames gaat worden op het platform. Op eerste zicht lijkt dit een poort van de mobile versie te zijn, en als dat een indicatie is kunnen er best veel bekende boardgames in de toekomst naar Switch komen.

Afbeeldingslocatie: https://venturebeat.com/wp-content/uploads/2018/06/asmodee.jpg?fit=578%2C312&strip=all

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 06-06-2018 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

JackAvery schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:06:
[...]

Ik heb ook liever een nieuwe Tales-of, maar als het een remake moet zijn, dan is Vesperia een van mijn favorieten. Wie weet krijgen we beide? (Of wie weet niks :P )
Laten we hopen op beide d:)b
JackAvery schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:06:
[...]

Over smaken en kleuren etc.. Wat ik fijn vind aan Bravely is hoe het elementen uit de SNES/PSX periode mengt met nieuwe battle mechanismes. Octopath bouwt voort op het battlesysteem van BD, dus als dat je ding niet was ...
Verder heeft BD een sublieme soundtrack. De chibi art style doet me dan weer minder, maar paste goed bij de mogelijkheden van de 3DS.

Persoonlijk vind ik de Bravely serie beter dan alles wat Tokyo RPG Factory uitgebracht heeft, en speel ik het ook veel liever dan Square-Enix' AAA output, die me dan weer weinig doet.
Iets met een boek van Charles Dickens over een weeskind... ;)

Het vreemde is echter dat ik Radiant Historia en Alliance Alive geweldig vind en die zitten dichter bij de SNES/PSX aan dan de nieuwe. Ik weet dan ook werkelijk niet waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Octopath _/-\o_
Ik kijk er iig erg naar uit, maar eerst even XB2 uitspelen nog :P

[ Voor 67% gewijzigd door Thrace Grumble op 06-06-2018 17:17 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aimless
Steamworld dig 2 bijna uit (Final Boss nog) maar weinig zin om dan nog voor 100% te gaan. Leuk spel. Ik Heb de moeder van het genre, super metroid nooit uitgespeelt, weet dat dit hier op gebaseerd is maar om één of andere reden vond ik super metroid iets te vervelend? Nog mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
aimless schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:04:
Steamworld dig 2 bijna uit (Final Boss nog) maar weinig zin om dan nog voor 100% te gaan. Leuk spel. Ik Heb de moeder van het genre, super metroid nooit uitgespeelt, weet dat dit hier op gebaseerd is maar om één of andere reden vond ik super metroid iets te vervelend? Nog mensen met deze ervaring?
Blasphemy!

Maar nee, ik zou de game ook fantastisch moeten vinden, maar had hem bij de snes (en overigens ook org gameboy en nes) nooit gekocht. Wel paar keer via emulatie geprobeerd* maar er nooit ingekomen.

Wel een gba versie gekocht maar ook hier......het staat nog wel op mijn bucket list om (en dan het liefst met de NES versie starten) de serie uit te spelen. Maar gaat wsl niet any time soon gebeuren helaas.........

* proberen is dan 5 mins spelen, en dan toch niet doorzetten en dan gewoon iets anders gaan doen :S

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
aimless schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:04:
Hier nog een, over het algemeen ben ik gek van metroidvania games, maar metroid zelf doet het hem niet voor mij. De castlevania games vind ik dan wel weer goed, maar op een gegeven moment wordt ik wel ingehaald door de moeilijkheidsgraad, daardoor heb ik er geen een echt uitgespeeld.

Op de switch vond ik naast steamworld dig ook Shantae een aanrader als je van metroidvania houdt.

[ Voor 6% gewijzigd door Magic op 07-06-2018 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Magic schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:05:
[...]

Hier nog een, over het algemeen ben ik gek van metroidvania games, maar metroid zelf doet het hem niet voor mij. De castlevania games vind ik dan wel weer goed, maar op een gegeven moment wordt ik wel ingehaald door de moeilijkheidsgraad, daardoor heb ik er geen een echt uitgespeeld.

Op de switch vond ik naast steamworld dig ook Shantae een aanrader als je van metroidvania houdt.
herkenbaar......aan de ene kant vind ik uitdaging erg gaaf (zo heb ik op mijn gemakkie ALLE levers van geometry wars 3 op 3 sterren gezet, wat best pittig was) maar vooral als ik denk 'leuk even een klassieker spelen' en je dan heel erg snel vast loopt, juist dan switch ik snel naar wat anders.

Ik heb zelf ooit een demo gespeeld van 'insanely twisted shadow planet' en die vond ik ook erg leuk, maar die verder ook nooit gespeeld, laat staan uitgespeeld :$

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gamerboy
leuke nieuwe trailer voor mario tennis aces:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yNje3jfYLl4]

Pagina: 1 ... 41 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.