Veel zal die pokebal niet dalen, go plus was ook 35-40 euro en had geen joystick of speaker aan boord, dus 50-60 lijkt me logisch, zeker ook aangezien het Nintendo is en hun liefde voor rand apparatuur
Die pokemon games ( ook al zijn het niet de main games waar we op wachten ) wekken wel mn interesse in een Switch maar hoe zit het tegenwoordig met de issues die de console plagen ?
Joy con sync die weg valt lijkt gefixt te zijn wat ik kan lezen ?
Warping lijkt nooit echt een groot issue geweest te zijn dus lijkt me veilig nu ?
Enige waar ik geen antwoord op vind is of nieuwe switch consoles nog steeds last hebben dat de rechter zijde van het scherm niet 100% vlak in de behuizing ligt ?
Laatste posts die ik vind zijn een paar maanden oud en zou te maken hebben dat er aan de rechterzijde van het scherm een ribbon kabel onderin loopt of zo iets, en het zou pas merkbaar zijn na docked te spelen of een spel wat de console echt doet werken qua warmte dus een adhesive issue ?
Lijkt ook variabel te zijn van bijna niet merkbaar tot wel degelijk voelbaar dat je het terug op zijn plek kan duwen aan de rechterkant.