[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.224 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
bertware schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:07:
Zelda: Breath of the wild voor Switch staat nu bij Amazon.de aan €42,39 (laagste prijs ooit voor zover ik weet)

https://www.amazon.de/gp/product/B01MT8ERQW
Ook skyrim heb ik nog niet goedkoper gezien op de switch: 39,99 euro:

https://www.amazon.de/gp/product/B06XCS2NXK

[ Voor 20% gewijzigd door Magic op 30-05-2018 13:16 . Reden: reference weggehaald ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sméagol schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 07:56:
Hmm. Ziet er niet uit als de game dat me na bijna 20 jaar weer aan Pokémon laat beginnen.
Daar is 'ie wel op gericht volgens mij, om de casual Pokémon-spelers uit Go en van eerdere generaties weer terug in de franchise te krijgen. Waarschijnlijk vooral met het oog op het feit dat The Pokémon Company in de twee jaar sinds de release van Pokémon Go meer winst heeft gemaakt dan in de 10 jaar daarvoor bij elkaar.
Ik vraag me wel af hoeveel mensen geneigd zijn om die bal naar de TV te gooien.
Je kan het ook gewoon met knoppen doen, maar je hebt daarbij wel nog steeds gyro aiming nodig, blijkbaar.
psychoclown schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:41:
Voor mij ook maar met aanvulling/aanpassing dat het aantal Pokémon best hoger mag liggen (bijv. eerste 3 generaties)
Dat is sowieso voor een gebalanceerde engame redelijk essentieel. Minder relevant in Let's Go (want geen online) maar met alleen gen 1 (en diens Alolan pokémon) zijn er niet zo veel keuzes voor dark en steel types. :P

[ Voor 23% gewijzigd door NMe op 30-05-2018 13:42 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

bertware schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:07:
Zelda: Breath of the wild voor Switch staat nu bij Amazon.de aan €42,39 (laagste prijs ooit voor zover ik weet)

https://www.amazon.de/gp/product/B01MT8ERQW
Magic schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:16:
[...]

Ook skyrim heb ik nog niet goedkoper gezien op de switch: 39,99 euro:

https://www.amazon.de/gp/product/B06XCS2NXK
Waarschijnlijk zijn ze inderdaad overweldigd door de 5 voor 3 actie, de games lijken niet meer mee te doen met de actie en een heel stel heeft een 8-10 euro lagere prijs ten opzichte van gisteren.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:05
De vakantieperiode komt er weer aan en als je je Switch wilt meenemen op reis is een powerbank wel zo handig. Welke powerbank gebruiken jullie?

ik heb mij een beetje zitten verdiepen in powerbanks en wilde deze kopen, maar het wordt helaas niet in NL geleverd.
https://www.amazon.de/gp/...psc=1&smid=A2PGPJL0BBLHLX

Ik heb niet veel verstand van powerbanks, dus hebben jullie misschien nog goed suggesties? (ik wil de switch sowieso kunnen opladen tijdens het spelen dus het moet minimaal een output van 18W hebben)

Zijn er naast Anker nog andere goede merken die in Nederland makkelijk verkrijgbaar zijn (met een hight output delivery)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

avec_style schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:30:
De vakantieperiode komt er weer aan en als je je Switch wilt meenemen op reis is een powerbank wel zo handig. Welke powerbank gebruiken jullie?

ik heb mij een beetje zitten verdiepen in powerbanks en wilde deze kopen, maar het wordt helaas niet in NL geleverd.

Ik heb niet veel verstand van powerbanks, dus hebben jullie misschien nog goed suggesties? (ik wil de switch sowieso kunnen opladen tijdens het spelen dus het moet minimaal een output van 18W hebben)

Zijn er naast Anker nog andere goede merken die in Nederland makkelijk verkrijgbaar zijn (met een hight output delivery)?
Toevallig deze gisteren besteld tijdens de iBood hunt :)
Zelf heb ik al een kleinere (en oude) Xiaomi, deze waren 2 jaar geleden qua levensduur, output/capaciteit en prijs/prestatie echte toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertware
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:22
avec_style schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:30:

Ik ben zelf enorm tevreden van Anker powerbanks voor zowel Telefoon, Switch, ... Ik heb de 10.000mAh variant (iets compacter/draagbaarder): https://www.amazon.de/Ank...ank-Schwarz/dp/B072MH1434 . Enigste nadeel is opladen via micro-usb in plaats van usb-c.
Anker is in ieder geval zeker een aanrader, zowel voor kwaliteit als prijs-kwaliteit! (Anker heeft ook USB-C kabels van hoge kwaliteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

NMe schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:28:
[...]

Dat is sowieso voor een gebalanceerde engame redelijk essentieel. Minder relevant in Let's Go (want geen online) maar met alleen gen 1 (en diens Alolan pokémon) zijn er niet zo veel keuzes voor dark en steel types. :P
Die dark en steel types heb ik vroeger net gemist, ik heb actief tot en met gen 2 gespeeld en later met een simulator op de smartphone nog wel gen 3 gespeeld (volgens mij) maar niet zo ver gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:39
psychoclown schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:58:
[...]

Die dark en steel types heb ik vroeger net gemist, ik heb actief tot en met gen 2 gespeeld en later met een simulator op de smartphone nog wel gen 3 gespeeld (volgens mij) maar niet zo ver gekomen.
Dark en Steel types zijn geintroduceerd in de 2e generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

psychoclown schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:58:
[...]

Voor de balans zijn ze redelijk belangrijk. Voor offline play maakt het niet zo veel uit maar voor online moet je zonder bruikbare steel, dark en fairy types waarschijnlijk bepaalde pokémon in je party hebben om competitief te kunnen spelen. Die Alolan forms maken het wat dat betreft wel wat makkelijker, daarmee zijn er alsnog wat meer steel en dark pokémon in gen 1, en gen 1 had natuurlijk al wat fairy-pokémon voordat het type überhaupt werd toegevoegd in gen 6. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Laatst online: 22:06
@NMe - Let's Go heeft wel online play, enkel geen ranked battle :) Maar gezien het geen strikte Gen 1 remake is verwacht ik eigenlijk wel dat men het huidige battle systeem +- behoudt mits enige vereenvoudigingen. Vraag me dan wel af hoe de stats gaan worden bepaald van pokemon die getransferred worden uit Go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Al debunked als interpretatiefout, zoals onder andere bevestigd door Serebii (zie quote hieronder) en GameSpot
https://serebii.net/ frontpage
Edit @ 04:36: It was previously reported from the Q&A at the conference that the game would lack online play. This turned out to be a mistranslation from the journalist in question
Verder claimt IGN:
Version-exclusive Pokemon will exist in Let’s Go, like the many Pokemon games before it. Battling and trading are both available online and locally, but online ranked battles will not be available, and as for the Nintendo Switch Online service launching in August, Masuda said they "don’t have any plans to utilize the online service right now."
Edit - Andere bronnen spreken dit weer tegen. Toch knap dat de media over zoiets simpel zoveel onduidelijkheid kan maken :D

[ Voor 36% gewijzigd door JackAvery op 30-05-2018 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

LEGO DC Super-Villains aangekondigd voor 17 oktober op de Nintendo Switch

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-09 15:41
5 voor werkt hier ook niet? Wilde samen met Zelda en 4 andere spellen doen...

iemand een idee?
Of ligt aan waar spellen vandaan komen? Amazon.de of andere retailer. Of er voorraad is?

Zit tot aan de knop “bestelling plaatsen” of moet je nog een knop verder?

[ Voor 47% gewijzigd door trekker22 op 30-05-2018 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:42
Het lijkt erop dat de spellen niet meer meedoen met de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

trekker22 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 15:31:
5 voor werkt hier ook niet? Wilde samen met Zelda en 4 andere spellen doen...

iemand een idee?
Of ligt aan waar spellen vandaan komen? Amazon.de of andere retailer. Of er voorraad is?

Zit tot aan de knop “bestelling plaatsen” of moet je nog een knop verder?
psychoclown schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:29:
[...]

[...]

Waarschijnlijk zijn ze inderdaad overweldigd door de 5 voor 3 actie, de games lijken niet meer mee te doen met de actie en een heel stel heeft een 8-10 euro lagere prijs ten opzichte van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
Dat zag ik ook maar ze staan wel in de 5 voor 3 zoekresultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

trekker22 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 15:51:
[...]

Dat zag ik ook maar ze staan wel in de 5 voor 3 zoekresultaten.
Klopt, dat vind ik eigenlijk misleidend maar er staat geen 5 voor 3 icoon meer bij om aan te geven dat ze onderdeel zijn van een actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
psychoclown schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 15:53:
[...]

Klopt, dat vind ik eigenlijk misleidend maar er staat geen 5 voor 3 icoon meer bij om aan te geven dat ze onderdeel zijn van een actie.
Vind het icoon nergens eigenlijk. Dan maar alleen BotW voor schappelijke prijs aangeschaft 😁😁😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:27
Vanmiddag een Nintendo switch binnengekregen. Nu was ik me aan het verdiepen in games, monster hunter spreekt mij aan maar die komt pas in augustus.

Verder heb ik net mariokart gehaald en was aan het kijken naar Mario oddysy of Zelda deze keuze vind ik nog wel lastig. Wat zijn jullie ervaringen met deze games ?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
sten123 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:34:
Vanmiddag een Nintendo switch binnengekregen. Nu was ik me aan het verdiepen in games, monster hunter spreekt mij aan maar die komt pas in augustus.

Verder heb ik net mariokart gehaald en was aan het kijken naar Mario oddysy of Zelda deze keuze vind ik nog wel lastig. Wat zijn jullie ervaringen met deze games ?
Beide verschrikkelijke games. Gelukkig staan op metacritic genoeg sites gegroepeerd zodat je in 1 overzicht genoeg informatie kan vinden over hoe slecht ze wel niet zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

54,99 euro voor de Poké Ball Plus bij bol.com |:(

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Mag hopen dat de prijs daalt. Leek me eigenlijk wel geinig namelijk. Anders maar op Amazon o.i.d. kijken als de release dichtbij komt.

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas op 30-05-2018 19:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 21:07
Nog meer ports:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:11
Tenminste 2 leuke games.

Niks mis met ports, de huidige console generatie bestaat vooral uit ports :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-09 21:45
nog meer video's van nintendo:

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Veel zal die pokebal niet dalen, go plus was ook 35-40 euro en had geen joystick of speaker aan boord, dus 50-60 lijkt me logisch, zeker ook aangezien het Nintendo is en hun liefde voor rand apparatuur :)

Die pokemon games ( ook al zijn het niet de main games waar we op wachten ) wekken wel mn interesse in een Switch maar hoe zit het tegenwoordig met de issues die de console plagen ?

Joy con sync die weg valt lijkt gefixt te zijn wat ik kan lezen ?
Warping lijkt nooit echt een groot issue geweest te zijn dus lijkt me veilig nu ?

Enige waar ik geen antwoord op vind is of nieuwe switch consoles nog steeds last hebben dat de rechter zijde van het scherm niet 100% vlak in de behuizing ligt ?

Laatste posts die ik vind zijn een paar maanden oud en zou te maken hebben dat er aan de rechterzijde van het scherm een ribbon kabel onderin loopt of zo iets, en het zou pas merkbaar zijn na docked te spelen of een spel wat de console echt doet werken qua warmte dus een adhesive issue ?

Lijkt ook variabel te zijn van bijna niet merkbaar tot wel degelijk voelbaar dat je het terug op zijn plek kan duwen aan de rechterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Katmi schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:54:
Veel zal die pokebal niet dalen, go plus was ook 35-40 euro en had geen joystick of speaker aan boord, dus 50-60 lijkt me logisch, zeker ook aangezien het Nintendo is en hun liefde voor rand apparatuur :)

Die pokemon games ( ook al zijn het niet de main games waar we op wachten ) wekken wel mn interesse in een Switch maar hoe zit het tegenwoordig met de issues die de console plagen ?

Joy con sync die weg valt lijkt gefixt te zijn wat ik kan lezen ?
Warping lijkt nooit echt een groot issue geweest te zijn dus lijkt me veilig nu ?

Enige waar ik geen antwoord op vind is of nieuwe switch consoles nog steeds last hebben dat de rechter zijde van het scherm niet 100% vlak in de behuizing ligt ?

Laatste posts die ik vind zijn een paar maanden oud en zou te maken hebben dat er aan de rechterzijde van het scherm een ribbon kabel onderin loopt of zo iets, en het zou pas merkbaar zijn na docked te spelen of een spel wat de console echt doet werken qua warmte dus een adhesive issue ?

Lijkt ook variabel te zijn van bijna niet merkbaar tot wel degelijk voelbaar dat je het terug op zijn plek kan duwen aan de rechterkant.
Zolang je een Switch gewoon in Nederland koopt, kun je hier de garantie claimen als je zulke problemen ervaart. Ik heb vanuit mijn garantie een nieuwe linker joy-con gekregen nadat deze ineens niet meer herkend werd door de Switch. Ik had wel een eerste batch Switch.

Het is en blijft mijn favoriete Nintendo console tot nu toe. De games zijn fijn maar het allerfijnste blijft de portability! Dragonball Xenoverse 2, Mario Odyssey en Mario Kart heb ik in de trein urenlang gespeeld het afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Ben wel erg benieuwd naar de Let's Go games. Maar met zo'n backlog die ik nu heb ... ben ik tot de release van de 'grote' Pokemon sowieso wel onder de pannen.

Ik ga de expansion van Splatoon 2 gewoon skippen. Hoe grappig de gameplay op zich ook is, ik zie niks in wat de uitbreiding te bieden heeft.

Overigens zag ik een Switch system update vanmorgen langskomen, is er nog iets nieuws dat ik gemist heb?

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
Mizgala28 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:40:
[...]

Tenminste 2 leuke games.

Niks mis met ports, de huidige console generatie bestaat vooral uit ports :P
Ik heb zelf ook geen problemen met ports, maar ik zet het er preventief bij voordat iemand gaat zeuren dat het ports zijn. :P

Beste port op de Switch, trouwens. :+

spoiler: Voor mensen die hun Switch ingesteld hebben op Nederlands

Hamerhaaihaven? Ga toch snel weg en verander de taal van je Switch naar Engels. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Laatst online: 18:55
Gister ook maar voor 42 euro Zelda aangeschaft, van plan om m uit te spelen en dan weer door te verkopen.
Pokemon Quest is wel grappig om eventjes te doen :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:13
Volgens mij is de WK update van FIFA vrij gegeven. Ik zie niet dat FIFA aan het updaten is iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
@Dagg klopt de Russische update ofzo die is gister inderdaad vrijgegeven. check op je switch de nieuws tab staat als het goed is ergens boven aan

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:13
gamerboy schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:53:
@Dagg klopt de Russische update ofzo die is gister inderdaad vrijgegeven. check op je switch de nieuws tab staat als het goed is ergens boven aan
Zo ver was ik nog niet, had het kanaal niet aangevinkt :)

Zijn er mensen die NBA 2K18 hebben en wat vinden jullie er van? Zie dat die met 50% korting te krijgen is. Ik ben een sportgame fanaat zoals Voetbal en Race sims maar ik twijfel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:46
Dagg schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:52:
Volgens mij is de WK update van FIFA vrij gegeven. Ik zie niet dat FIFA aan het updaten is iig.
Je kan ook gewoon checken voor updates bij games. Heb de update al sinds de 29e en heb Japan tot de kwartfinale gekregen tijdens 2 vluchten in Japan :+ kansloos team in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:58
RayNbow schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:25:
[...]

Ik heb zelf ook geen problemen met ports, maar ik zet het er preventief bij voordat iemand gaat zeuren dat het ports zijn. :P

Beste port op de Switch, trouwens. :+

spoiler: Voor mensen die hun Switch ingesteld hebben op Nederlands

Hamerhaaihaven? Ga toch snel weg en verander de taal van je Switch naar Engels. -O-

Ja, Makreelhaven is zó veel beter :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Melkunie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:26:
[...]

Ja, Makreelhaven is zó veel beter :+
spoiler:
Port Mackerel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Laatst online: 22-09 15:02
Dat ziet er awesome uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:58

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Ik weet niet of hier mensen zijn die hyped zijn voor Prime 4, maar ik dus wel.
Daarom deel ik deze video met jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:58
Dit kwartje viel aardig laat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:40

Sméagol

Master of Mayhem

Er komt een 2de closed beta test voor Arena of Valor (een moba). Je kan je hier aanmelden om kans te maken op een code:

https://ue.arenaofvalor.c...df1584a7531c&l=en&openid=

Als je al in de eerste test zat, hoef je je niet meer aan te melden.

Edit:
FAQ: https://forum.arenaofvalo...ad&tid=5103&page=1&extra=

Edit 2:

Iets totaal anders, maar wat E3 rumours voor switch:

[ Voor 37% gewijzigd door Sméagol op 01-06-2018 01:37 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:49
Crash bandicoot komt vervroegd uit op 29 Juni (officiele release dag zou 10 Juli zijn).
https://blog.activision.c...iving-Early/ba-p/10727125

[ Voor 11% gewijzigd door rudyman85 op 01-06-2018 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:17

DevWouter

Creator of Todo2d.com

DeMwoan schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 15:51:
Ik weet niet of hier mensen zijn die hyped zijn voor Prime 4, maar ik dus wel.
Daarom deel ik deze video met jullie.
[video]
Uhm... Metroid is een Battlefront killer? Hoewel je in allebei met een geweer rondloop houdt is dat voor mij zo'n beetje het enige wat overeenkomt.

Of kan je in Battlefront ook alles scannen? Slingeren met een hookshot? Oprollen tot een bal die oneindig veel kleine balletjes maakt die exploderen?

Effe googlen... Oh hier is wat...
:) :/ :| }:| :(
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/dfp9vy/image.png

Oh... F-that! }:| :+

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:47
Gisteren Mario Kart en Donkey Kong gekocht.
Wat een prachtige spellen, speelt zo lekker weg. Had beide keren co-op gespeeld.

Ook zo prachtig met de Switch, savonds buiten aan tafel spelen maar :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mars18 op 01-06-2018 09:16 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Om nog één maal Pokemon LGP/LGE boven te halen: Famitsu heeft The Pokemon Company gecontacteerd na de initiële verwarring over of de games wel of niet online modussen hebben. Hun antwoord:
- Local trading/battling zit erin
- Online functionaliteit is aanwezig, maar...
- Verwacht geen uitgebreide faciliteiten ala Battle Spot, GTS, Wonder Trade, ... Deze game krijgt "iets simpelere features." Meer details later.
- Nintendo Switch Online abbonement zal wel noodzakelijk zijn.

Meerdere savegames zijn mogelijk op één Switch dankzij de console's meerdere accounts, maar om lokaal te traden ga je nog steeds twee consoles nodig hebben.

Dat gerucht dat @Sméagol geplaatst heeft lijkt trouwens vrij geloofwaardig. Overcooked 2 _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 01-06-2018 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Gisteravond viel me het volgende spel op in de Japanse nieuwssectie op m'n Switch:

Ziet er imho interessant uit, maar tot zo ver zijn er nog geen plannen bekend om Usotsuki Hime to Mōmoku Ōji te vertalen.

Wat achtergrondinfo over de oorsprong van het spel:
The concept for the game originated from a female web designer for Nippon Ichi Software who submitted the idea in 2017 during for the company's annual "Nippon Ichi Kikaku-sai" event that chooses one submission to become a game. Previous titles that originated from past events are the htoL#NiQ -Hotaru no Nikki- game and the Yomawari: Night Alone game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ben niet zo'n voetbalfan, maar met de huidige prijs van Fifa lijkt het me wel leuk om af en toe casual een spelletje te spelen (al dan niet tegen CPU). Nu zag ik ook dat volgende week Legendary Eleven uitkomt op de switch, en eigenlijk spreekt dat me veel meer aan (en nog voor de helft van de prijs van Fifa. Meer mensen enthousiast hier over? Denk dat ik het even afwacht, de korting op fifa blijft toch nog wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:58

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

DevWouter schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:11:
[...]

Uhm... Metroid is een Battlefront killer? Hoewel je in allebei met een geweer rondloop houdt is dat voor mij zo'n beetje het enige wat overeenkomt.

Of kan je in Battlefront ook alles scannen? Slingeren met een hookshot? Oprollen tot een bal die oneindig veel kleine balletjes maakt die exploderen?

Effe googlen... Oh hier is wat...
:) :/ :| }:| :(
[afbeelding]

Oh... F-that! }:| :+
Heb je de video wel gekeken? |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hypnobe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-08 16:05
Ik heb deze week Wizard of Legend aangeschaft na het zien van de 'Avatar: The last airbender' achtige trailer.

Roguelite die echt lekker wegspeelt (ook local co-op) en toch (voorlopig althans :+ ) voldoende moelijkheidsgraad heeft.
Ben na 6u spelen nog maar één keer verder geraakt dan de tweede (van vier) bazen.

Vind deze voor zijn prijsklasse toch wel een aanrader :)

SW-0056-0705-6423 Splatoon2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

hypnobe schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:35:
Ik heb deze week Wizard of Legend aangeschaft na het zien van de 'Avatar: The last airbender' achtige trailer.

Roguelite die echt lekker wegspeelt (ook local co-op) en toch (voorlopig althans :+ ) voldoende moelijkheidsgraad heeft.
Ben na 6u spelen nog maar één keer verder geraakt dan de tweede (van vier) bazen.

Vind deze voor zijn prijsklasse toch wel een aanrader :)
Zat er van de week over te twijfelen, ziet er wel tof uit maar ik ben uiteindelijk gegaan voor Golf Story. Inmiddels een paar uurtjes erin zitten maar dat speelt wel lekker weg zeg. Erg lekker voor als ik even geen zin heb in Zelda. Dit was wel voordat ik achter de 5 voor 3 actie kwam, daarnaast heb ik ook nog Odyssey teruggekregen van een vriend.. dus nog genoeg te spelen O-) (en weinig tijd 8)7 ).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Volgens mij zijn er weer games afgeprijsd bij Amazon.de. Mocht je mario kart of super mario oddyssey nog niet hebben, ga je dan eerst schamen, en daarna kun je ze voor 36 euro per stuk kopen:

Mario Kart
Mario odyssey

[ Voor 6% gewijzigd door Magic op 01-06-2018 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 14:59
Ben ik hier de enige die mij stoort aan die gigantische USK stickers op die Duitse doosjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:17

DevWouter

Creator of Todo2d.com

DeMwoan schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:50:
[...]

Heb je de video wel gekeken? |:(
Nee, maar ik ga er van uit dat de titel van de film betrekking heeft tot de inhoud.
Tenzij het natuurlijk clickbait is >:)

/me leest snel de transcript door

Oké, kort samengevat: Er zijn bij Namco mensen in dienst die aan "Star Wars 1313" gewerkt hebben (een spel dat nooit is uitgebracht). Verder denken ze dat er een online component aanwezig is. En volgens de makers van de video zou een online component een mooie methode zijn om wraak te nemen op Battlefront.

Zucht... :F
  1. Game ontwikkelaars gaan na ontslag vaak bij een ander bedrijf aan de slag
  2. Mutliplayer is nergens bevestigd
  3. Wraak nemen is geen business model
  4. Laatste Metroid game met multiplayer was Federation Force waar multiplayer juist de focus was
Vergeet niet dat de producer zowel verantwoordelijk is voor Metroid: Other M en Metroid: Samus Returns. Dit is zijn eerste Metroid Prime.

@DeMwoan begrijp me niet verkeerd. Ik ben een groot Metroid fan, maar dit is puur speculatie op basis van geruchten.
Metroid Prime 4 kan alle kanten uit gaan.

Conclusie: Clickbait video O-)

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
PearlChoco schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:46:
Ben ik hier de enige die mij stoort aan die gigantische USK stickers op die Duitse doosjes? :)
Vast niet, maar het enige wat ik van het doosje zie is de rug wanneer ze in de kast staan. de spellen zelf doe ik gewoon in een gamecase :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Magic schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:44:
Volgens mij zijn er weer games afgeprijsd bij Amazon.de. Mocht je mario kart of super mario oddyssey nog niet hebben, ga je dan eerst schamen, en daarna kun je ze voor 36 euro per stuk kopen:

Mario Kart
Mario odyssey
Verleidelijk... krijg steeds meer zin om een Switch aan te schaffen zo. Zag ook al Donkey Kong en Mario Tennis. Om over Pokemon nog maar te zwijgen... Afgelopen dagen al wat Splatoon 2 gameplay filmpjes bekeken en ben helemaal verkocht. M'n bankrekening daarentegen is nog niet zo overtuigd.

Geen weg terug zou je haast zeggen :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Ondertussen is Fortnite voor Switch 'bevestigd': de Koreaanse Game Ratings Boards heeft de Switch-versie namelijk beoordeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Apple schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:51:
[...]

Verleidelijk... krijg steeds meer zin om een Switch aan te schaffen zo. Zag ook al Donkey Kong en Mario Tennis. Om over Pokemon nog maar te zwijgen... Afgelopen dagen al wat Splatoon 2 gameplay filmpjes bekeken en ben helemaal verkocht. M'n bankrekening daarentegen is nog niet zo overtuigd.

Geen weg terug zou je haast zeggen :+
Vorig jaar precies hetzelfde gehad (net vóór de vakantiegeld-periode :9 ), en toch gezwicht destijds. Enige waar ik spijt van heb is dat mijn PS4 nu bijna een jaar werkloos in de kast staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
Heb deze week Street Fighter 30th Anniversary Collection gekocht. Echt gaaf om weer de oude Street Fighter spellen te spelen. (pure jeugdsentiment)

Nu heb ik al een X aantal potjes gespeeld maar kom (offline) echt niet verder dan de derde vechter. Ik speel met de Pro Controller maar denk dat deze niet heel erg geschikt is voor Street Fighter.

Om die reden ben ik dan ook op zoek naar een geschikte controller. Ik zag bij Bol.com deze:

https://www.bol.com/nl/p/...oPwZHxA.1.40.ProductTitle

Heeft iemand toevallig ervaring met deze stick? Of heeft iemand andere suggesties? Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
RabNL schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:01:
Heb deze week Street Fighter 30th Anniversary Collection gekocht. Echt gaaf om weer de oude Street Fighter spellen te spelen. (pure jeugdsentiment)

Nu heb ik al een X aantal potjes gespeeld maar kom (offline) echt niet verder dan de derde vechter. Ik speel met de Pro Controller maar denk dat deze niet heel erg geschikt is voor Street Fighter.

Om die reden ben ik dan ook op zoek naar een geschikte controller. Ik zag bij Bol.com deze:

Heeft iemand toevallig ervaring met deze stick? Of heeft iemand andere suggesties? Ik hoor het graag!
Dat is echt een prima stick :) Gebruik zelf een oudere SSFIV MadCatz TE S stick maar de HRAP's zijn voor deze generatie echt dikke prima.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Nieuwe download:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 11:17
RabNL schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:01:

Is dat die Hori stick met rode bovenkant? Dat is wel een goeie stick. Maar als je nooit met een stick gespeeld hebt ga je van een koude kermis thuis komen. Het gaat heel erg lang duren voordat je net zo goed bent als met een controller, als je dat uberhaupt al gaat lukken. Street Fighter is ook erg fast paced, wat het nog moeilijker maakt om het te spelen met een stick. Als het nou street Fighter V of een aankomende Street Fighter VI is die je fanatiek wou gaan spelen voor een hele lange tijd, dan had ik gezegd, je kan wel een poging wagen. Maar ik denk niet dat je deze oude SF games lang gaat blijven spelen

Wat je wil voor Street Fighter is een fight pad (controller) met 6 face buttons aan de voorkant. Maar die zijn er niet voor de Switch

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertware
  • Laatst online: 19:22
Magic schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:44:

Mario Kart
Mario odyssey
Bedankt voor de tip! Had Zelda spotgoedkoop gezien (maar die heb ik al), voor MarioKart was ik nog op een promotie aan het wachten. Zelda staat overigens nog steeds aan 42 voor wie die nog niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:45

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zouden er eigenlijk nog toffe kleurtjes van de Pro Controller uitkomen binnenkort?

Wil geen grijze hebben en die van Xenoblade vind ik matig speel ook geen Xenoblade :+

Die van Splatoon is nauwelijks ergens te krijgen voor een normale prijs maar ben benieuwd of er meer varianten nog gaan uitkomen of dat ik ergens custom die zooi moet gaan regelen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Sméagol schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:33:
Er komt een 2de closed beta test voor Arena of Valor (een moba). Je kan je hier aanmelden om kans te maken op een code:

https://ue.arenaofvalor.c...df1584a7531c&l=en&openid=

Als je al in de eerste test zat, hoef je je niet meer aan te melden.

Edit:
FAQ: https://forum.arenaofvalo...ad&tid=5103&page=1&extra=

Edit 2:

Iets totaal anders, maar wat E3 rumours voor switch:

Jammer er staat geen Diablo 3 tussen.

[ Voor 69% gewijzigd door Kaasje123 op 01-06-2018 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Kaasje123 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:05:
[...]

Jammer er staat geen Diablo 3 tussen.
Diablo 4 confirmed /s :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 20:54
Touchdomex schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:51:
Zouden er eigenlijk nog toffe kleurtjes van de Pro Controller uitkomen binnenkort?
Je kan er altijd nog een dBrand skin op plakken! Zowel de console zelf als de controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 15:32

Wil geen grijze hebben en die van Xenoblade vind ik matig speel ook geen Xenoblade :+

Die van Splatoon is nauwelijks ergens te krijgen voor een normale prijs maar ben benieuwd of er meer varianten nog gaan uitkomen of dat ik ergens custom die zooi moet gaan regelen :+
Ik denk eigenlijk wel dat Nintendo een nieuwe Pro Controller uitbrengt met Smash. Is natuurlijk afwachten hoe die eruit zal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:45

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Dubrillion schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:40:
[...]

Je kan er altijd nog een dBrand skin op plakken! Zowel de console zelf als de controllers
Ik wil geen skin. Als ik iets wil is het een andere behuizing.
Linkje3 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:46:
[...]

Ik denk eigenlijk wel dat Nintendo een nieuwe Pro Controller uitbrengt met Smash. Is natuurlijk afwachten hoe die eruit zal zien.
Ja dat duurt mij te lang :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Linkje3 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:46:
[...]

Mijn voorspelling:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gEYkrSIHjTM0xjw3JYs2V2hF/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AHomtX9IIXIiG95xkYWT8Zuq/full.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 22:05

Wat je misschien kunt doen is een willekeurige Intertoys filiaal binnenlopen. Ik zag een maand geleden de Xenoblade versie liggen voor dezelfde prijs als de normale pro controller. Misschien dat je bij een andere filiaal de Splatoon versie ziet liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:00
Over iets meer dan 10 minuten kunnen we gaan tennissen met Mario aces! Ben benieuwd hoor veel goede dingen over deze game:)

Is ook eindelijk beetje kutweer aan het worden dus kunnen we even lekker gamen zonder ons te schamen:)

Edit: ben al aan het spelen en speelt al meteen heerlijk:D

[ Voor 41% gewijzigd door Stylze op 01-06-2018 15:56 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Robolokotobo schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:25:
[...]

Is dat die Hori stick met rode bovenkant? Dat is wel een goeie stick. Maar als je nooit met een stick gespeeld hebt ga je van een koude kermis thuis komen. Het gaat heel erg lang duren voordat je net zo goed bent als met een controller, als je dat uberhaupt al gaat lukken. Street Fighter is ook erg fast paced, wat het nog moeilijker maakt om het te spelen met een stick. Als het nou street Fighter V of een aankomende Street Fighter VI is die je fanatiek wou gaan spelen voor een hele lange tijd, dan had ik gezegd, je kan wel een poging wagen. Maar ik denk niet dat je deze oude SF games lang gaat blijven spelen

Wat je wil voor Street Fighter is een fight pad (controller) met 6 face buttons aan de voorkant. Maar die zijn er niet voor de Switch
Ik ben zelf ook van plan die stick te halen. Ook geen ervaring met sticks behalve die sporadische ervaringen met arcade kasten, wat ook de enige keer is dat ik bijvoorbeeld Street Fighter 3 heb gespeeld lang geleden. Ik zit dan ook enorm uit te kijken naar die 30th anniversary collection, maar ik koop 'm volgende week aangezien ik net een trio andere games heb gekocht. Die stick komt hopelijk volgende maand als het uitkomt. Vergeet ook niet dat BlazBlue de 22ste uit komt, Blade Strangers later deze zomer, en je nog een plethora aan Neo Geo titels hebt in de E-shop. Plus nog rumours van een Dragonball Z fighter, en ik geloof dat er ook een port van een oude Guilty Gear is bevestigd. met andere woorden: genoeg fighters. Edit: Ik vergeet SNK Heroines.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Stylze schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:48:
Over iets meer dan 10 minuten kunnen we gaan tennissen met Mario aces! Ben benieuwd hoor veel goede dingen over deze game:)

Is ook eindelijk beetje kutweer aan het worden dus kunnen we even lekker gamen zonder ons te schamen:)

Edit: ben al aan het spelen en speelt al meteen heerlijk:D
Ben benieuwd. Inderdaad net klaar met de heg snoeien en het onkruid trekken. Lekker in de regen staan doen, heerlijk die verkoeling. Nu ff douchen, biertje erbij en is een potje tennis spelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:12
Sméagol schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:01:
[...]

Ik ben zelf ook van plan die stick te halen. Ook geen ervaring met sticks behalve die sporadische ervaringen met arcade kasten, wat ook de enige keer is dat ik bijvoorbeeld Street Fighter 3 heb gespeeld lang geleden. Ik zit dan ook enorm uit te kijken naar die 30th anniversary collection, maar ik koop 'm volgende week aangezien ik net een trio andere games heb gekocht. Die stick komt hopelijk volgende maand als het uitkomt. Vergeet ook niet dat BlazBlue de 22ste uit komt, Blade Strangers later deze zomer, en je nog een plethora aan Neo Geo titels hebt in de E-shop. Plus nog rumours van een Dragonball Z fighter, en ik geloof dat er ook een port van een oude Guilty Gear is bevestigd. met andere woorden: genoeg fighters.
Zat ook te kijken voor een stick. Ben toch voor de Mayflash F500 gegaan. Deze heeft inmiddels ook Switch ondersteuning gekregen met de laatste firmware update, maar werkt ook op de PS3/4 en PC.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:57

Phydomir

Dennis

Mario Tennis O+ O+

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
Bedankt voor jullie reacties.
Ben er nog niet helemaal uit.
Dacht dat het een kleine controller zou zijn maar na het bekijken van wat reviews blijkt de controller een enorm ding te zijn ... Op dit ogenblik zijn er eigenlijk ook nog weinig fighters op de Switch. Zou tof zijn als Killer Instinct of Mortal Combat op de Switch zouden uitkomen. Maar ja, hoe groot zou die kans zijn?

Trouwens heeft iemand de Cabinet voor de Switch al gezien? Hij komt hier in de review van de controller voor...

YouTube: HORI Switch Arcade Pro V Fight Stick Review + Nintendo Switch GIVEAWAY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:21

kaanmijo

Picobello B.V.

Net even een half uurtje Mario Tennis gespeeld en wat is dit ontzettend leuk zeg! Day-one aankoop voor mij.
De pre-orders in de eShop zijn ook zojuist online gegaan waaruit blijkt dat game maar 1.8GB groot is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:34
Ik heb sindskort last van een joycon die niet goed werkt. Als ik Mario Kart speel stop ik ineens met rijden, als ik vervolgens gas loslaat begin ik achteruit te rijden. Het lijkt erop dat de b-knop dat probleem veroorzaakt. Als ik die vervolgens indruk en weer op de a-knop druk werkt alles weer.
Ik dacht eerst dat dit te maken had dat mijn rechterjoycon niet goed aansluit op de switch maar het probleem doet zich ook voor als ik mijn joycons als controller gebruik.
Het viel me al op toen ik hem net gekocht had dat er veel meer speling zat tussen de switch en de joycon aan de rechterkant tov het linkergedeelte. Destijds wel teruggeweest maar kon ik hem meteen opsturen en was ik hem enkele weken kwijt.
Ik ben altijd erg zuinig geweest op mijn switch, stond of in het dockingstation of zat anders in mijn hoes(wel honderden uren meegespeeld :p )
Hebben mensen hetzelfde probleem of en een vergelijkbaar probleem gehad. En zo ja werd dat goed opgelost? Ik heb mijn switch trouwens gekocht op de releasedag.

[ Voor 13% gewijzigd door ZuidJ op 01-06-2018 19:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Magic schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:54:
[...]

Vorig jaar precies hetzelfde gehad (net vóór de vakantiegeld-periode :9 ), en toch gezwicht destijds. Enige waar ik spijt van heb is dat mijn PS4 nu bijna een jaar werkloos in de kast staat :+
Toch maar besteld met Splatoon 2 bij Bol zodat ik hem morgen al heb. De andere games haal ik wel bij Amazon of in de e-shop :D

* London voelt zich weer eens heel zwak :9

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 10:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

kaanmijo schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 18:54:
Net even een half uurtje Mario Tennis gespeeld en wat is dit ontzettend leuk zeg! Day-one aankoop voor mij.
De pre-orders in de eShop zijn ook zojuist online gegaan waaruit blijkt dat game maar 1.8GB groot is!
Nintendo blijft toch altijd meester in het optimaliseren van de grootte van games. Knap hoe ze zo’n game in 1.8GB weten te proppen!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
  • Laatst online: 27-09 23:16
Mario tennis ace zeer Nice. Speelde de N64 versie echt kapot, eerste tournament al gewonnen hier! 1077 punten in het zakje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Moet straks m'n dochter ff naar bed brengen, die is nog druk met Mario Odyssey bezig. Dan heb ik zelf óók eindelijk tijd om Mario Tennis te checken ;)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:03
Wel jammer dat je niet lokaal een multiplayer potje kunt doen, of heb ik die optie gemist

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:26
Die demo van Mario Tennis Aces is ook al behoorlijk uitgebreid. Je kan lekker online ermee spelen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

RabNL schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 18:17:
Bedankt voor jullie reacties.
Ben er nog niet helemaal uit.
Dacht dat het een kleine controller zou zijn maar na het bekijken van wat reviews blijkt de controller een enorm ding te zijn ... Op dit ogenblik zijn er eigenlijk ook nog weinig fighters op de Switch. Zou tof zijn als Killer Instinct of Mortal Combat op de Switch zouden uitkomen. Maar ja, hoe groot zou die kans zijn?
Tjah, fighting stick zijn nou eenmaal geen kleine controllers.

Kans op Killer Instinct is welgeteld 0%.
Kans op Mortal Kombat? Ik zeg zo'n 25%. Ik denk dat je eerder Capcom Street Fighter 4 ziet uitbrengen.

====

Mario Tennis Aces is tof! Maar ik ben er shit in! :w

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DigitalExorcist
De volledige officiële soundtrack van Breath of the Wild binnengekregen... (rechtstreeks uit Japan bij Play-Asia). 5 CD’s en een mp3-spelertje 😎

https://www.play-asia.com...oundtrack-5cdpl/13/70bxpv

[ Voor 24% gewijzigd door DigitalExorcist op 02-06-2018 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:59
Met Mario tennis ben ik bang dat ik alleen de single player ga spelen. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 08:23:
De volledige officiële soundtrack van Breath of the Wild binnengekregen... (rechtstreeks uit Japan bij Play-Asia). 5 CD’s en een mp3-spelertje 😎

https://www.play-asia.com...oundtrack-5cdpl/13/70bxpv
Gaaf, dit zou ik nog wel kopen! Vind het super jammer dat de officiële muziek van o.a. Zelda nooit op streamingsdiensten verschijnt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Thomas schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 10:20:
[...]

Gaaf, dit zou ik nog wel kopen! Vind het super jammer dat de officiële muziek van o.a. Zelda nooit op streamingsdiensten verschijnt.
Inderdaad. Maar dan zou je Taylor Davis op YouTube (en spotify) eens moeten volgen. Niet origineel maar wel belachelijk goed met covers van games, films en anime. Haar Zelda covers zijn echt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Ik kan bij Mario Tennis nergens de instelling vinden om met 1 controlelr te spelen zodat ik echt kan bewegen, of ligt dat aan mij?

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Laatst online: 26-09 11:17
Vraagje, ben op vakantie en wil graag Pokémon quest downloaden (iemand enig idee hoe groot die is)? Ik kan helaas niet mijn switch op het WiFi aansluiten hier. Is het mogelijk om bijvoorbeeld mijn Windows 10 laptop te verbinden met de WiFi en deze op 1 of andere manier door te zetten naar de switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:57

Phydomir

Dennis

Vecodo schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 11:30:
Vraagje, ben op vakantie en wil graag Pokémon quest downloaden (iemand enig idee hoe groot die is)? Ik kan helaas niet mijn switch op het WiFi aansluiten hier. Is het mogelijk om bijvoorbeeld mijn Windows 10 laptop te verbinden met de WiFi en deze op 1 of andere manier door te zetten naar de switch?
https://windowsreport.com/use-pc-as-wifi-extender/amp/

Zelf nog nooit geprobeerd dus geen idee of dat goed werkt. Neem aan dat je niet direct je Switch kan aansluiten omdat je eerst op het wifi netwerk moet inloggen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Phydomir schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 11:53:
[...]

Zelf nog nooit geprobeerd dus geen idee of dat goed werkt. Neem aan dat je niet direct je Switch kan aansluiten omdat je eerst op het wifi netwerk moet inloggen?
Yes, connectie maken met hotspot en dan via browser authethicatie. Ga het straks even proberen!

Download size is 234MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:25
Mario tennis is zover erg leuk, ben alleen bijzonder slecht.... :P

Edit:
Alhoewel begrijp het nu steeds beter!

[ Voor 27% gewijzigd door ndonkersloot op 02-06-2018 12:53 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 10:36:
[...]

Inderdaad. Maar dan zou je Taylor Davis op YouTube (en spotify) eens moeten volgen. Niet origineel maar wel belachelijk goed met covers van games, films en anime. Haar Zelda covers zijn echt fantastisch.
Trouwens, Taylor treedt soms ook op in Nederland. Ben 1 keer bij een concert geweest. Echt zo leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 21:59
@DigitalExcorcist oh man! Die is idd echt goed. Luister daar ook al even naar. Wilde vorig jaar naar haar optreden, maar uiteindelijk was het te kort dag. Volgende keer misschien weer eens.
Lindsey stirling is ook zo goed. Wat minder game songs overigens.

Wat vaak erg gaaf is zijn de outfits en de settings in de clips.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Arunia schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:49:
@DigitalExcorcist oh man! Die is idd echt goed. Luister daar ook al even naar. Wilde vorig jaar naar haar optreden, maar uiteindelijk was het te kort dag. Volgende keer misschien weer eens.
Lindsey stirling is ook zo goed. Wat minder game songs overigens.

Wat vaak erg gaaf is zijn de outfits en de settings in de clips.
Lindsey Stirling vond ik ook leuk, maar die volg ik nu een tijdje oa. op Facebook en het is wel een beetje een aandachtstypje hoor. Veel eigen songs, leuk voor haar maar dáárvoor luister ik niet, ik wil juist die game themes horen.

Heb bij Taylor haar concert mijn iPhonehoesje laten signeren door haar :) erg grappig. Weliswaar overgestapt naar een nieuwere iPhone inmiddels maar het hoesje heb ik nog wel. Ze doet ook wel eens wat samen met Lara deWitt (Australische muzikante), die streamed nogal regelmatig op Twitch (lara6683) en speelt daarbij praktisch alles uit haar hoofd. Echt onwijs goed ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-09 18:56
Pokémon Quest doet me naar een uitgebreide Rumble verlangen of een echte Pokémon rpg. Best leuk om te spelen maar erg jammer dat Nintendo nu op de Switch ook Pay2Play meuk uitbrengt. Na vijf rondes kun je de portemonnaie trekken of 2,5 uur wachten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vecodo
Phydomir schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 11:53:
[...]

Werkt, perfect! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:54
Ik heb net heel eventjes Mario Tennis gespeeld, maar ik ben er nog niet door overtuigd. Misschien dat een tweede poging mij op andere gedachten kan brengen, maar ik vrees dat dit niet de game voor mij gaat zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.