[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.227 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is er intussen wat meer bekend over de Netflix app? Ik heb de berichten uit Maart gezien, dat het voor Nintendo weinig prio heeft, maar waarom is Hulu - wat toch een kleinere dienst is dan Netflix - al wel beschikbaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:59
@CH4OS Naar wat ik begrepen heb, is dit aan de makers van de app en niet aan Nintendo. Blijkbaar vind Hulu het wel belangrijk en Netflix niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Arunia schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:19:
@CH4OS Naar wat ik begrepen heb, is dit aan de makers van de app en niet aan Nintendo. Blijkbaar vind Hulu het wel belangrijk en Netflix niet.
Waarom zou een VP van Netflix in Maart dan zeggen dat Nintendo meer focussed op games dan video?

Edit;
In september 2017 was de Netflix-app voor de Switch volgens geruchten al klaar.

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 29-05-2018 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@CH4OS Meer van horen zeggen. Maar dan zal het misschien anders zitten. Mijn ervaring is dat het de ontwikkelaars zijn en niet Nintendo die hier voor zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-09 21:45
nu bij ibood de nintendo labo kit met korting: http://www.ibood.com/nl/n...tch-labo-variety-kit.html

ook de robot variant: http://www.ibood.com/nl/n...witch-labo-robot-kit.html

met verzendkosten erbij is die iets goedkoper dan in de Pricewatch

[ Voor 21% gewijzigd door gamerboy op 29-05-2018 10:35 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Mocht je nog op zoek zijn naar een aantal spellen, nu bij Amazon.de een 5 voor 3 actie. Met de prijzen daar kom je uit op ongeveer 30 euro per spel. https://www.amazon.de/s/r...id=1527582309&rnid=541708

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dataio heeft enkele aanbiedingen voor microSD kaarten:
https://www.dataio.nl/aanbieding/

onder andere Samsung EVO Plus 256GB voor 79,99

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:55
WahWah schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:41:
Mocht je nog op zoek zijn naar een aantal spellen, nu bij Amazon.de een 5 voor 3 actie. Met de prijzen daar kom je uit op ongeveer 30 euro per spel. https://www.amazon.de/s/r...id=1527582309&rnid=541708
Kan ik niet met iemand een dealtje sluiten, wil heel graag namelijk Zelda hebben en Xenoblade ook graag proberen O-)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:30
JackAvery schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:42:
Om in te pikken op de Pokemon geruchten: TV Tokyo postte net dit op de website van hun wekelijkse kinder/varietyprogramma Oha Station vandaag:

"Worldwide earthquake! Get your hands on shocking news of Pocket Monsters!"
"OHA! Must see for elementary schoolers! An Oha News Station packed with excitement! The topic will be the game, hobby and anime 'Pocket Monster'... You cannot miss this latest news!"

Zelf vertaald, dus excuses voor mogelijke (maar onwaarschijnlijke :P) fouten. Hun uitzending is op 31/05 tusssen 7 en half 8 JST, dit is +- middernacht Europese tijd. Dit type variety show is echter niet een plek waar ik een volledig nieuwe aankondiging zou verwachten... dus mocht dit effectief over een nieuwe game gaan dan ga ik er vanuit dat we ervoor nog een direct krijgen.
Zal me niet verbazen als dit om de nieuwe film gaat. Meestal recapped Oha Suta inderdaad eerdere aankondigingen, dus dat zou betekenen dat er binnen nu en de 31ste iets moet gebeuren. Het kan, maar het is niet heel realistisch mijn insziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
aDutchCow schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:53:
[...]

Kan ik niet met iemand een dealtje sluiten, wil heel graag namelijk Zelda hebben en Xenoblade ook graag proberen O-)
Ik heb wel interesse in Donkey Kong en Bayonetta. Maar dan komen we nog 1 spel te kort. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Interessante deal van Amazon. Wanneer wordt die korting berekent? Heb 5 switch games gekozen, maar zie de korting niet in het winkelwagentje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Walkman schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:27:
Interessante deal van Amazon. Wanneer wordt die korting berekent? Heb 5 switch games gekozen, maar zie de korting niet in het winkelwagentje
Net voordat je daadwerkelijk moet afbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dat wordt voor mij dan waarschijnlijk Donkey Kong, Labo, Zelda, Mario Kart en Kirby. Erg goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Vaenir schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:02:
[...]

Ik heb wel interesse in Donkey Kong en Bayonetta. Maar dan komen we nog 1 spel te kort. :P
Ik wil ook wel meedoen met Donkey Kong, alleen moet hem wel zaterdag hebben want vlieg zondag naar Amerika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dat gaat niet lukken, zojuist besteld en bezorging is tussen 4 en 12 juni. Hoe zit het trouwens met taalsettings? Neem aan dat er niet alleen duits in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
Walkman schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:59:
Dat gaat niet lukken, zojuist besteld en bezorging is tussen 4 en 12 juni. Hoe zit het trouwens met taalsettings? Neem aan dat er niet alleen duits in zit...
Ik heb eigenlijk alleen games van amazon.de in mijn kast staan en het zijn dezelfde releases. De covers zijn alleen een stuk lelijker door de grote "kijkwijzer" logo's. Ik verwacht alleen bij releases zoals Wolfenstein enige vorm van censuur.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Walkman schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:59:
Hoe zit het trouwens met taalsettings? Neem aan dat er niet alleen duits in zit...
Die past zich aan de taalsettings van jouw account. Ik heb ook laatst 3 voor 2 gehaald bij amazon en daarbij was het altijd wel in het Engels. (Ik heb liever Engels dan Nederlands ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 15:32
Iets zegt me dat we vandaag een suprise direct/aankondiging gaan krijgen over Pokémon Switch. Aangezien ze de games echt niet voor het eerst gaan showen op een Japanse kindershow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
aDutchCow schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:53:
[...]

ik wil wel een dealtje sluiten hoor :)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 16:37
Voor de mensen die dealtjes willen sluiten : Let even op het max. aantal exemplaren per bestelling. Bij bijvoorbeeld Donkey Kong kan er namelijk maar 1 exemplaar in je winkelmandje, daar hebben ze een limiet op gezet. Dat kan ook zo zijn bij andere games.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:20
Mocht iemand nog een dealtje willen sluiten. Ik heb nog wel interesse in de nieuwe Donkey Kong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:47
Thx voor de tip, ik ga ook kijken naar die actie...
Dus als mijn taal op Switch in nederlands staat, kan ik het in het nederlands spelen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Laatst online: 22:06
Enkel als de game ook naar het Nederlands vertaald is. Maar ja, de Switch gaat standaard de taalinstellingen van de console gebruiken indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 00:05
avec_style schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:02:
Mocht iemand nog een dealtje willen sluiten. Ik heb nog wel interesse in de nieuwe Donkey Kong.
Ik eventueel ook donkey Kong of Hyrule warriors

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:37

Begin nu toch wel lichtelijk hyped te worden voor deze game. Zeker nu AO tennis en World tennis tegen blijken te vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:07
Octo-goodness...

*O*

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Ik doe zo m'n best om Splatoon écht leuk te vinden, maar er zijn zoveel dingen waar ik me enorm aan erger in die game.

- De muziek (of iets dat daarvoor door moet gaan) is écht verschrikkelijk..

- Het gebrek aan voicechat of überhaupt iets aan chat. Zelfs bij Rocket League communiceer ik meer met mede- en tegenstanders dan hier.. alleen 'Auwie!' en 'Cool!' is gewoon niet genoeg

- Dat *eindeloze* gezwets aan het begin welke levels nu actueel zijn. Kom op. Skip die onzin, dat zie ik vanzelf wel. Tekst is te traag, animaties zijn te traag - en dan bedoel ik het beginscherm.

- Eén wapen is genoeg om altijd mee te spelen. Ja er zijn er enorm veel nu maar het maakt allemaal niks uit wat je kiest. Als je één keer een goed wapen hebt blijf je daar voor altijd bij en er is 0,0 reden om te switchen

- Ik mis het octopus-springspelletje uit deel 1! Je kunt nu met de sticks weliswaar wat DJ-achtige effecten in het wachtmuziekje gooien maar.... verder..... meh.

Wat ik wél tof vind aan de game is:

- De gameplay zelf. Het speelt lekker weg, behalve de muziek is de rest van het audiodesign prima,

- Enorm veel verschillende levels, verschillende modi die ook leuk zijn om te spelen

Maar *alsjeblieft* Nintendo fix die muziek even en zorg dat je dat introscherm op z'n minst kan skippen.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:24
Beakzz schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:23:
[video]

Begin nu toch wel lichtelijk hyped te worden voor deze game. Zeker nu AO tennis en World tennis tegen blijken te vallen.
Wow! Hier zou ik toch bijna overtuigd van worden om een Switch te kopen! Toch even een jaartje volhouden met mijn PS4. Dan is de bibliotheek hopelijk wat gegroeid en de prijs wat lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Sméagol schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 00:33:
[...]

Blaster Master 0 en Mighty Gunvolt Burst zijn exclusives. Snipperclips ook, maar die heeft ook een retail versie (die wellicht ook goedkoper is). De eerstre 2 zijn nogal retro, maar wel mijn smaak. Snipperclips een is fantastische co-op puzzel game. Alle 3 wat mij betreft must-haves, maar ik weet niet wat voor type games je zoekt.

Andere non-exclusives must-haves wat mij betreft:
Sonic Mania
Wonderboy
Steamworld Dig 2
Oxenfree (als je die nog niet op Steam hebt) edit: kan je beter op Steam kopen
Axiom Verge (idem)
Gorogoa
.. En Korg Gadget. Maar da's geen game.

Nog een zooi anderen die ik leuk vind, maar geen must-haves, of die ik nog niet uitgespeeld heb. Wulverblade bijvoorbeeld is ook fantastisch, en ook fantastisch moeilijk. :D
Late Shift vond ik ook erg leuk, maar niet iedereen zal van de interactieve films (FMV games) zijn.
The Sexy Brutale is ook een fantastische game, maar ook fantastisch slecht geport. Ik weet niet of dat goed gepatched is inmiddels, anders op PS4 of Steam kopen.

Download ook gratis Pinball FX 3 om te kijken of dat bevalt. De gratis tafel vind ik erg leuk, en als je zin hebt om geld uit te geven: De Bethesda pack bevalt me ook erg goed.
Thanks voor de uitgebreide reactie! Blaster Master 0 en Mighty Gunvolt Burst heb ik de demo's gecheckt, maar die zijn me iets te retro en hardcore. Veel van de non-exclusives heb ik al op PS4 of steam. Ik merk wel nu al dat de Switch de Vita gaat vervangen als indie/mobile device, dus in het vervolg zal ik veel van dat soort games wel op de Switch kopen. Golf Story ga ik zeker checken, voor de rest heb ik nu maar een hele berg demo's gedownload om te kijken of er iets tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik wil ook een bestelling doen bij Amazon.de maar de korting wordt niet toegepast als ik wil afrekenen.
Alle spellen die ik heb gekozen zitten wel in de 5 voor 3 actie..

Ik wil eigenlijk donkey en splatoon 2. Is er nog iemand anders die 3 spellen wilt toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 16:37
Mirr0r schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:34:
Ik wil ook een bestelling doen bij Amazon.de maar de korting wordt niet toegepast als ik wil afrekenen.
Alle spellen die ik heb gekozen zitten wel in de 5 voor 3 actie..

Ik wil eigenlijk donkey en splatoon 2. Is er nog iemand anders die 3 spellen wilt toevallig?
Hoever ben je doorgegaan in het betaalproces? Echt pas bij de allerlaatste stap zie je de korting staan, niet eerder.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Beakzz Nu na dit filmpje wil ik stiekem dit spel wel hebben. Had eerst zoiets van ja boeiend, maar hou wel van singleplayer en zeker als het niet standaard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:56
Weet niet of er nog mensen zijn voor de 5 voor 3 actie gaan, wil zelf graag bayonetta, donkey kong en southpark.
Dus mocht iemand nog twee andere spellen willen doe maar een DM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:03
Vandaag is Moonlighter uitgekomen op alle platformen behalve de switch die volgt geloof ik pas in Q3, toch jammer kijk er naar uit om hem te gaan spelen

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:40

Sméagol

Master of Mayhem

Jochem Boom schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:24:
[...]

Thanks voor de uitgebreide reactie! Blaster Master 0 en Mighty Gunvolt Burst heb ik de demo's gecheckt, maar die zijn me iets te retro en hardcore. Veel van de non-exclusives heb ik al op PS4 of steam. Ik merk wel nu al dat de Switch de Vita gaat vervangen als indie/mobile device, dus in het vervolg zal ik veel van dat soort games wel op de Switch kopen. Golf Story ga ik zeker checken, voor de rest heb ik nu maar een hele berg demo's gedownload om te kijken of er iets tussen zit.
En ik zie heel toevallig dat deze exlclusive inmiddels wel heel belachelijk goedkoop wordt aangeboden:
Mario + Rabbids
https://www.bol.com/nl/p/...B4Z3FBGw.1.9.ProductTitle

(al komt dat mogelijk door de gold editie die er aan komt, waar de season pass bij zit inbegrepen, die er uit ziet als dat ie z'n prijs meer dan waard is overigens, wat mij betreft)

Edit:

Overigens, een update;
Ik heb vandaag even een inhaalslag gemaakt, en Donkey Kong, Kirby, en Little Nightmares gehaald bij de Media markt. Ik zocht ook Street Fighter, maar die hadden ze nog niet.

Volgende week Street Fighter even halen, en pre-orders plaatsen voor Mario Tennis, Yoku's Island Express, en BlazBlue. Dingen voor Juli en later wacht ik nog even af. Sjees, en dan heb ik al een Switch backlog.

[ Voor 16% gewijzigd door Sméagol op 29-05-2018 20:01 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Sméagol schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:56:
[...]

En ik zie heel toevallig dat deze exlclusive inmiddels wel heel belachelijk goedkoop wordt aangeboden:
Mario + Rabbids

(al komt dat mogelijk door de gold editie die er aan komt, waar de season pass bij zit inbegrepen, die er uit ziet als dat ie z'n prijs meer dan waard is overigens, wat mij betreft)
Om hierop toe te voegen. Mario+Rabbids was een van de beste games die ik de laatste 2 jaar heb gespeeld.. Weet alleen niet of dat veel zegt voor mijn hoeveelheid games die ik heb gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:03
Sméagol schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:56:
[...]

Mario + Rabbids

Staat bij mij nog op de lijst, maar kan beter wachten als ik je zo hoor? Wat houdt de gold pass in en wat gaat deze kosten, want dat kan ik zo 1 2 3 niet vinden.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Gynnad schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:08:
[...]

Staat bij mij nog op de lijst, maar kan beter wachten als ik je zo hoor? Wat houdt de gold pass in en wat gaat deze kosten, want dat kan ik zo 1 2 3 niet vinden.
De officiële retail prijs van die gold editie is 60 euro. De season pass 20 euro als ik me goed herinner (heb 'm day 1 gekocht). Die prijs bij Bol voor de originele release is op dit moment de goedkoopste volgens de pricewatch, en met de season pass dus goedkoper dan die gold editie. Maar ongetwijfeld kan je die gold editie ook wel goedkoper vinden niet lang nadat ie uit is. Persoonlijk zou ik echter voor die originele release gaan voor de collectie. Maar ja, wacht lang genoeg, en dan is die gold editie dus wel een stuk goedkoper (of als je toevallig Ubi points hebt.. Zo heb ik de originele game voor 40 euro gepre-ordered toen.. https://store.ubi.com/nl/...644d498b4570.html#start=9 ). Schijnt deze maand uit te komen. er is nog geen specifieke datum, ook niet voor de laatste dlc, ik gok dat dat een shadowdrop wordt tijdens E3.

Edit:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/pictures/games_2018_05_29.png

Edit 2:

Kirby heeft een hogere age rating dan Donkey Kong?

[ Voor 6% gewijzigd door Sméagol op 29-05-2018 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Iemand die nog voor de deal van amazon gaat ik wil mario kart en als tweede game skyrim of snipperclips. voor de juiste deal wil ik die laatste 2 ook wel allebij nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sméagol schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:18:
[...]

Edit:

[afbeelding]

Edit 2:

Kirby heeft een hogere age rating dan Donkey Kong?
Verschil tussen je vijanden met een zwaard kapot slaan of in de fik zetten/bevriezen en je vijanden "knock out" van het scherm laten verdwijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Ben een beetje in dubio over mijn volgende aankoop. Heb op dit moment de volgende games: MK8D, Mario Rabbids KB, Mario Odyssey en BOTW. De eerste drie heb ik met veel plezier uitgespeeld echter kom ik maar niet in Zelda.

Heb een redelijk drukke baan en ben daarnaast nog bezig met mijn scriptie dus heb niet heel veel tijd om te gamen. Elke keer wanneer ik Zelda weer opnieuw opstart moet ik weer bedenken waar ik mee bezig was en heb niet het idee dat ik überhaupt verder kom. Al met al levert dit mij dus weinig bevrediging op, al zie ik wel de potentie en de kwaliteit van de game in.

Zat zelf te denken om DK Tropical Freeze te kopen of te wachten op Captain Toad/Mario Tennis. Hebben jullie nog tips of aanbevelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

gamerboy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:18:
Iemand die nog voor de deal van amazon gaat ik wil mario kart en als tweede game skyrim of snipperclips. voor de juiste deal wil ik die laatste 2 ook wel allebij nemen :)
Ik zou graag Donkey Kong en Xenoblade 2 wel willen hebben.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

pagani schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:21:
Verschil tussen je vijanden met een zwaard kapot slaan of in de fik zetten/bevriezen en je vijanden "knock out" van het scherm laten verdwijnen.
Mjah.. Ik heb net Donkey Kong even zitten spelen, en je kan je vijanden in spikes gooien of ze worden opgegeten door die vleesetende planten.. Maar goed ik haal m'n schouders op. lekker boeieh verder, ik negeer die age ratings toch verder. Ik vond 't gewoon merkwaardig en nogal random.
Yptisem schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:09:
Ben een beetje in dubio over mijn volgende aankoop. Heb op dit moment de volgende games: MK8D, Mario Rabbids KB, Mario Odyssey en BOTW. De eerste drie heb ik met veel plezier uitgespeeld echter kom ik maar niet in Zelda.

Heb een redelijk drukke baan en ben daarnaast nog bezig met mijn scriptie dus heb niet heel veel tijd om te gamen. Elke keer wanneer ik Zelda weer opnieuw opstart moet ik weer bedenken waar ik mee bezig was en heb niet het idee dat ik überhaupt verder kom. Al met al levert dit mij dus weinig bevrediging op, al zie ik wel de potentie en de kwaliteit van de game in.

Zat zelf te denken om DK Tropical Freeze te kopen of te wachten op Captain Toad/Mario Tennis. Hebben jullie nog tips of aanbevelingen?
Voor mij is Zelda echt een spel voor uren achter elkaar, dus ik kan me voorstellen dat 't niet bevalt. Dat gezegd, genoeg mensen die Zelda wel in korte sessies spelen, en gewoon snel even een shrine doen en dan weer kappen. Dat is dan op zich weer 't mooie van Breath of the wild, je kan gewoon een willekeurige kant op lopen, kijken wat er te doen valt, en dan daarna zonder specifiek doel weer een andere kant op lopen

Ik denk dat alle drie die games die je noemt wel prima zijn voor jou. Van die 3 zou ik denk ik persoonlijk voor DK gaan. DK zelf vandaag aangeschaft, en bevalt me prima. Toad nooit gespeeld op WiiU, maar lijkt me ook wel leuk (en ik vermoed een stuk relaxter dan DK), ga ik waarschijnlijk ook wel halen. Tennis haal ik zeker, maar dat is voor mij voornamelijk een (online) multiplayer game.

Voor mij zijn er bepaalde type games die perfect zijn voor de korte sessies:

Platformers (wel met typische level structuur): Donkey Kong: Tropical Freeze , Rayman Legends / Kirby Star Allies maar ook retro games als Mighty Gunvolt Burst, Sonic Mania of de nieuwe Castlevania Bloodstained: Curse of the Moon. Super Mario Odyssey is dan voor mij persoonlijk weer iets wat ik voor langere sessies speel.

Bepaalde puzzel games: In mijn verzamelijk alleen Picross, al staan er meer in de E-shop. Snipperclips ook, maar die vereist co-op (nou technisch niet, maar is gewoon vel leuker in co-op). Zelf geen ervaring er mee, maar ik denk dat Human Resource Machine ook een leuke is.

Turn based strategy: Je hebt Mario + Rabbids al. Later dit jaar komen Fire Emblem en Valkyria Chronicles uit, volgens mij ook Wargroove, en je kan al kijken naar Tiny Metal in the E-shop. Oh en Steamworld Heist.

Online multiplayer Games: Naast Mario Kart kan je naar Splatoon kijken. Krijgt binnenkort ook nieuwe (betaalde) dlc waardoor ook de single player substantieel is. Had oorspronkelijk geen interesse in Rocket League, toch maar laatst geprobeerd in de sale, en het is meegevallen. Heeft zojuist ook een update gekregen. Mario Tennis zoals je noemt. Smash eind van het jaar ofzo.

Oh en natuurlijk de typische arcade games: ehh zoek de Hamster releases van vooral Neo Geo games op. De nieuwe port van Ikaruga is ook een mooie. En de pinball games.

Maar ik denk dat je iets met wat meer substance, oftewel content zoekt (en dan voornamelijk single player) , dus ik zou voor Donkey Kong gaan, of wachten op Toad, en later dit jaar de strategy games. Vergeet ook de dlc niet voor Mario + Rabbids als je die nog niet hebt. Dat voegt deze maand ook heel wat leuks toe (naast wat er al is toegevoegd).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09 01:11
Nieuwe Switch Pokémon game in november.

http://www.siliconera.com...-arrive-november-16-2018/

En een nieuwe F2P Pokémon smartphone en Switch game.

http://www.siliconera.com...witch-and-mobile-devices/

Hopelijk werkt dat dat Pokémon vangen ook ZONDER motion controls, lijkt mij 10x niks als ik dat in handheld mode zou moeten spelen op die manier (ik verwacht dat je het gewoon ook met knoppen Pokémons kunt vangen)

[ Voor 53% gewijzigd door Mizgala28 op 30-05-2018 04:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:00
Nieuwe core game dus pas in 2019 deze lets evee crap lijkt me helemaal.niks net zoals go..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-09 20:25
Stylze schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 06:24:
Nieuwe core game dus pas in 2019 deze lets evee crap lijkt me helemaal.niks net zoals go..
De namen verraden het al een beetje, een Pokemon Go versie die je binnen kunt spelen.

Kunt ook niet tegen wilde pokemon vechten, kunt ze alleen vangen zoals pokemon go.
Geen online multiplayer, alleen local coop.
Pokemon zichtbaar in de wereld.

Volgend jaar maar afwachten.

[ Voor 3% gewijzigd door wPlayNL op 30-05-2018 06:39 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JackAvery
Veel van de geruchten klopten blijkbaar, met de aankondiging van onze 'yellow remake'. Verder kondigt GameFreak aan dat Gen 8 in H2 2019 releast. Ik zie ze hier nog niet staan, dus trailers van de aangekondigde pokemon games:

[YouTube: https://youtu.be/TYyg5tNQnM8]

Pokemon Quest

Ben net zoals anderen hier nieuwsgierig hoeveel van de Pokemon Go integratie optioneel is. Hoewel het best een leuk spel lijkt, heb ik tegelijkertijd de indruk dat GameFreak iets 'simpels' snel uit de deur wou krijgen om toch maar relatief op tijd iets op de Switch te releasen.

Edit: vangen hoeft niet met motion controls, je kan gewoon een knop gebruiken.
flash2adv schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 06:37:
[...]
Geen online multiplayer, alleen local coop.
Serebii zegt dat het hier om een foute vertaling door een journalist gaat en dat er wel degelijk online in de game zit.

[ Voor 19% gewijzigd door JackAvery op 30-05-2018 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:54
Ik heb hier best wel zin in :) Iedereen hoopte op een super gelikte Pokemon avontuur, maar ik had mij er al op voorbereid dat het een opgepoetste topdown (zoals we Pokemon eigenlijk kennen) zou zijn.

Ik twijfel nog wel over het nut van die Poké Ball accessoire. Het linken van Pokemon Go aan de Go Pikachu/Eevee is dan weer wel grappig al lijkt het puur iets visueels te zijn dat Go Park, maar misschien hebben ze nog niet alle features van die koppeling laten zien.
Voor de oplettende kijker: er lijkt ook iets van de mobiele game Magikarp Jump in te zitten. Zal wel een leuke extra zijn, maar verwacht daar niet al te veel van (misschien een leuke minigame waar je aan kunt meedoen).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Yes Pokemon Game, ik ben blij.
Ben nu sinds deze week weer bezig met Mario, zo slecht in oktober uitgekomen en nu pas weer spelen.

Ben pas bij Wooded Kingdom

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Chaos-Zero schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:49:
[...]

Ik zou graag Donkey Kong en Xenoblade 2 wel willen hebben.
Stuur me even een privé bericht dan kunnen we de prijzen bespreken. 😁👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Hmm. Ziet er niet uit als de game dat me na bijna 20 jaar weer aan Pokémon laat beginnen.

Ik vraag me wel af hoeveel mensen geneigd zijn om die bal naar de TV te gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-09 16:00
Wat mij beetje zorgen maakt is:
No actual battles with wild Pokemon
Dit vond ik juist leuk, eerst verzwakken voordat je ze kon vangen. En dan juist het moment dat je een critical doet dat hij toch KO gaat.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyPrr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 14:07
Zeror schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 07:21:
Ik heb hier best wel zin in :) Iedereen hoopte op een super gelikte Pokemon avontuur, maar ik had mij er al op voorbereid dat het een opgepoetste topdown (zoals we Pokemon eigenlijk kennen) zou zijn.
Volgens mij hoopte mensen op een super gelikt Pokemon avontuur voor de "core" RPG, die nog aangekondigd/getoond moet worden: https://www.eurogamer.net...oming-to-switch-next-year

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Desutoroiya Wat jij zegt, juist dat verzwakken. dit is een koppeling tussen Pokemon Go en de Switch. Ziet er wel heel erg gaaf uit. Ook het twee speler aspect voor zover dat interessant is.

@JoeyPrr Hoop dat die er ook nog gaat komen, maar ben bang dat dit de core rpg gaat zijn. Staat inderdaad op de Reddit dat de core nog uit gaat komen. Phew.

[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 30-05-2018 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:30
Ja, dit is een spinoff. Marketing technisch wel goed te begrijpen natuurlijk. Ze willen de GO mensen kennis laten maken met de mainline series.
Sowieso verwachtte ik gen8 niet dit jaar, daar heeft gamefreak echt wel wat meer tijd voor nodig om dat allemaal te optimaliseren.

Blij dat de Go catch mechanics uitgezet kunnen worden want mehhh. Wellicht dat ik Eevee ga pakken, zonder al de accesoires en al, die pokeball ziet er vrij useless uit, tenzij je em bij de game krijgt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyPrr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 14:07
Arunia schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:31:
@Desutoroiya Wat jij zegt, juist dat verzwakken. dit is een koppeling tussen Pokemon Go en de Switch. Ziet er wel heel erg gaaf uit. Ook het twee speler aspect voor zover dat interessant is.

@JoeyPrr Hoop dat die er ook nog gaat komen, maar ben bang dat dit de core rpg gaat zijn. Staat inderdaad op de Reddit dat de core nog uit gaat komen. Phew.
Ik zei het verkeerd sorry, de aangekondigde games zijn "core" RPG's, maar er is nog een 2e "core" RPG in ontwikkeling (althans, volgens het artikel waar ik naar linkte, heb zelf nog geen officiële bron gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Ik ben even de kluts kwijt door bovenstaande reacties en niet zo geheel bekend met de voorgaande delen. Enkel een tijdje Pokemon Go gespeeld en veel Pokemon Stadium op de N64 (toen er slechts maar 150 pokemon waren :9)

Maar ik dacht te begrijpen dat deze Switch versies van Pikachu en Eevee dus remakes zijn van de eerste delen op de gameboy met een RPG verhaal waar je een aantal uren zoet mee kunt zijn?

Zitten er nu dan wel of geen battles in de Switch versie (indien je de game niet zal linken met Pokemon Go)?
Of is het enkel rondlopen en pokeballs gooien zoals in Pokemon go?

Ik heb alleen interesse indien er turn-based battles zijn vergelijkbaar met Pokemon Stadium (en de handheld games die ik nooit gespeeld heb).

[ Voor 13% gewijzigd door ThaBEN op 30-05-2018 08:46 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-09 16:00
ThaBEN schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:41:

Zitten er nu dan wel of geen battles in de Switch versie (indien je de game niet zal linken met Pokemon Go)?

Ik heb alleen interesse indien er turn-based battles zijn vergelijkbaar met Pokemon Stadium (en de handheld games die ik nooit gespeeld heb).
Precies, zoals ik begrijp uit reacties op reddit en serebii.net is er dus geen turn based battles met wilde pokemon.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Akaendra schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:33:
Ja, dit is een spinoff. Marketing technisch wel goed te begrijpen natuurlijk. Ze willen de GO mensen kennis laten maken met de mainline series.
Sowieso verwachtte ik gen8 niet dit jaar, daar heeft gamefreak echt wel wat meer tijd voor nodig om dat allemaal te optimaliseren.

Blij dat de Go catch mechanics uitgezet kunnen worden want mehhh. Wellicht dat ik Eevee ga pakken, zonder al de accesoires en al, die pokeball ziet er vrij useless uit, tenzij je em bij de game krijgt natuurlijk.
*The Poké Ball Plus will be sold separately and is not included with Pokémon: Let’s Go, Pikachu! or Pokémon: Let’s Go, Eevee! At the time of release, the Poké Ball Plus will only be compatible with Pokémon Go, Pokémon: Let’s Go, Pikachu! or Pokémon: Let’s Go, Eevee! and will not be compatible with any other Nintendo Switch software.
Bron: https://www.nintendo.com/...eiled-for-nintendo-switch

De bal zit niet bij de game inbegrepen zo te lezen. Zie de reddit post, expected price 50 dollar...

[ Voor 10% gewijzigd door WahWah op 30-05-2018 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Yep en hij is enkel bruikbaar voor Pokémon: Let’s Go, Pikachu! or Pokémon: Let’s Go, Eevee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Wat het gebrek aan vechten met wilde pokemon betreft: mijn eerste indruk was vrij negatief daarover, maar aan de andere kant ga ik het niet missen om in de grotten van Kanto met 2000 zubats te vechten.

Deze Let's Go versies zijn de remakes van deze console/handheld-generatie, op zich vind ik het daarom ook minder erg dat ze wat experimenteren. Pokemon Go bij de game betrekken en synergieën creëren is economisch een heel interessante zet. Local coop ben ik zeer blij mee, en de game ziet er stiekem beter uit dan ik van GameFreak had verwacht. Verder kan de 'hardcore fan' die weinig boodschap heeft aan de wat meer casual mechanismes in deze games gewoon wachten op de mainline game die volgend jaar uitkomt. Iedereen tevreden, wat mij betreft.
JoeyPrr schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:35:
[...]

Ik zei het verkeerd sorry, de aangekondigde games zijn "core" RPG's, maar er is nog een 2e "core" RPG in ontwikkeling (althans, volgens het artikel waar ik naar linkte, heb zelf nog geen officiële bron gezien).
Zoals je kan zien in de link van mijn post op de vorige pagina, heeft GameFreak bevestigd dat het vervolg in de mainline serie in de tweede helft van 2019 komt.
ThaBEN schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:41:
Maar ik dacht te begrijpen dat deze Switch versies van Pikachu en Eevee dus remakes zijn van de eerste delen op de gameboy met een RPG verhaal waar je een aantal uren zoet mee kunt zijn?
Juist
Er zitten wel battles met trainers in het spel. Enkel met wilde pokemon vecht je niet, deze vang je op een gelijkaardige als in Pokemon Go.
Simyager schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:51:
Yep en hij is enkel bruikbaar voor Pokémon: Let’s Go, Pikachu! or Pokémon: Let’s Go, Eevee!
De Pokeball is ook te gebruiken als Pokemon Go Plus tool voor Pokemon Go :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
Desutoroiya schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:48:
[...]

Precies, zoals ik begrijp uit reacties op reddit en serebii.net is er dus geen turn based battles met wilde pokemon.
WahWah schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:50:
[...]

*The Poké Ball Plus will be sold separately and is not included with Pokémon: Let’s Go, Pikachu! or Pokémon: Let’s Go, Eevee!
Bron: https://www.nintendo.com/...eiled-for-nintendo-switch

De bal zit niet bij de game inbegrepen zo te lezen. Zie de reddit post, expected price 50 dollar...
Je betaald dus feitelijk ongeveer €50 voor slechts een betere interface/skin voor exact dezelfde gameplay als de gratis Pokemon go game, maar dan zonder GPS functie?

Ik wacht wel tot de Pokemon game met battles beschikbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
De Pokeball is ook te gebruiken als Pokemon Go Plus tool voor Pokemon Go :)
Ja ok. Ik bedoelde meer dat je het niet kunt gebruiken op de Switch buiten Pokémon Let's Go spellen. In ieder geval voor nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
ThaBEN schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:55:
[...]

[...]

Je betaald dus feitelijk ongeveer €50 voor slechts een betere interface/skin voor exact dezelfde gameplay als de gratis Pokemon go game, maar dan zonder GPS functie?

Nope :) Pokemon Let's Go is een eigenlijk halve remake van Pokemon Yellow. De manieren waarop je pokemon vangt, zijn veranderd naar het Pokemon Go systeem. Dit betekent dat je geen battles houdt met wilde pokemon, maar dat je ze vangt met je joycon. Je gaat wel nog steeds op avontuur door Kanto op zoek naar de originele 151 Pokemon, met trainers en gymbattles etc. Neemt niet weg dat het een meer casual game is dan de traditionele games.

Of iemand extra wilt betalen aan een aparte 'pokeball' for shits and giggles is natuurlijk geheel eigen keuze en optioneel.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 30-05-2018 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:51
JackAvery schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:54:
Wat het gebrek aan vechten met wilde pokemon betreft: mijn eerste indruk was vrij negatief daarover, maar aan de andere kant ga ik het niet missen om in de grotten van Kanto met 2000 zubats te vechten.
Precies dit, veel handiger dat je ze gewoon meteen kunt vangen. Het zou wel leuk zijn dat als je sterkere Pokemon tegenkomt, je hier wel tegen moet vechten om ze eerst te verzwakken. Ik vind het zelf best onrealistisch dat als je Mew of Mewtwo tegenkomt, je alleen maar een pokébal hoeft te gooien. Bij een Zubat of Caterpie kan ik me daar nog iets bij voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
ThaBEN schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:55:
[...]

[...]

Ik zou zeggen; kijken het filmpje toch nog eens. Battles zitten er zeker wel in, daarnaast is Pokemon Go niet te vergelijken met een RPG Pokemon Game zoals Yellow. Er zitten geen wild encounter battles in, dat is alles wat ontbreekt qua battles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 22:05
Hoe Pokemon moet worden naar mijn smaak:

- Pokemon Yellow wereld met 3rd person camera die je vrij kunt besturen om de hele speel wereld te kunnen bekijken.
- Gevechten zoals in Pokemon Stadium
- De eerste 151 Pokemon
- Oude Team Rocket met Jesse en James :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:17:
[...]

Ik zou zeggen; kijken het filmpje toch nog eens. Battles zitten er zeker wel in, daarnaast is Pokemon Go niet te vergelijken met een RPG Pokemon Game zoals Yellow. Er zitten geen wild encounter battles in, dat is alles wat ontbreekt qua battles.
Ik ben niet zo heel diep bekend met de Pokemon lore, maar in de 'oude' Pokemon games was het leukste onderdeel toch net dat je Pokemon moest trainen zodra je ze gevangen had en deze dan moest gebruiken in battles om nog sterkere pokemon te kunnen vangen? Daar had je dan toch die regels allemaal dat een water pokemon bijvoorbeeld weer extra effectief is tegen een vuur pokemon etc.

Als dit allemaal vervangen gaat worden door balletje gooien en random wachten of het succesvol is haal je mijn inziens toch wel een groot deel van het plezier / strategie uit de game.

In het filmpje zie je inderdaad battles zoals ik ze ken uit Pokemon Stadium. Ik hoop dat die daadwerkelijk in de main game zitten en niet dat dit een exclusief extratje voor de Switch / Pokomen Go link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
ThaBEN schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:31:
[...]

Ik ben niet zo heel diep bekend met de Pokemon lore, maar in de 'oude' Pokemon games was het leukste onderdeel toch net dat je Pokemon moest trainen zodra je ze gevangen had en deze dan moest gebruiken in battles om nog sterkere pokemon te kunnen vangen? Daar had je dan toch die regels allemaal dat een water pokemon bijvoorbeeld weer extra effectief is tegen een vuur pokemon etc.

Als dit allemaal vervangen gaat worden door balletje gooien en random wachten of het succesvol is haal je mijn inziens toch wel een groot deel van het plezier / strategie uit de game.

In het filmpje zie je inderdaad battles zoals ik ze ken uit Pokemon Stadium. Ik hoop dat die daadwerkelijk in de main game zitten en niet dat dit een extratje voor de Switch / Pokomen Go link.
Als ik het goed heb zijn de gevechten tegen andere trainers op de traditionele manier. Je zag in de trailer ook wel een shot van een seconde waarbij het op normaal turn based gevecht leek. Ben alleen dan wel benieuwd hoe het levelen werkt als je alleen maar tegen trainers kan vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vraagje nu ik bezig ben met de Mario game, kan je de werelden in eigen volgorde spelen?
Of is er een vaste volgorde van werelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Laatst online: 21:29
Mars18 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:44:
Vraagje nu ik bezig ben met de Mario game, kan je de werelden in eigen volgorde spelen?
Of is er een vaste volgorde van werelden?
Om een kort, krachtig antwoord te geven:

Nee je kunt niet zelf kiezen, ja die is er.
Tot je de storyline uitgespeeld hebt, dan kun je zelf kiezen in welke wereld je alle goodies verzameld.

Maar daar kom je gauw genoeg achter. :*

Met de aanname dat je het over Mario Odyssey hebt :+

[ Voor 15% gewijzigd door Mar.tin op 30-05-2018 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
ThaBEN schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:31:
[...]

In het filmpje zie je inderdaad battles zoals ik ze ken uit Pokemon Stadium. Ik hoop dat die daadwerkelijk in de main game zitten en niet dat dit een exclusief extratje voor de Switch / Pokomen Go link.
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Ik vermoed dat je Pokemon groeit in CP door tegen andere trainers te vechten(CPU of andere Pokemon Lets Go spelers). Op die manier blijven de Pokemon in sync met Pokemon Go. Zou zonde zijn als je een Pokemon hebt getraind in Lets Go, dit niet is terug te zien in Pokemon Go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:42
Is die 5 voor 3 actie bij Amazon nog gaande? Gisteren dacht ik dat deze tot 4 juni duurde, maar ik kan er niets meer over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mar.tin schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:47:
[...]

Om een kort, krachtig antwoord te geven:

Nee je kunt niet zelf kiezen, ja die is er.
Tot je de storyline uitgespeeld hebt, dan kun je zelf kiezen in welke wereld je alle goodies verzameld.

Maar daar kom je gauw genoeg achter. :*

Met de aanname dat je het over Mario Odyssey hebt :+
Ja ben nu in het bos gebied, dat is volgens mij dan de 3e of 4e wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 22:20
je krijgt volgens mij ook nog 2 keer de optie om tussen 2 werelden te kiezen. De wereld waar je voor kiest doe je als eerste gevolgd door de wereld waar je niet voor koos. Veel meer keuze zit er niet in zolang je de story mode doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Yukidaruma schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:50:
Is die 5 voor 3 actie bij Amazon nog gaande? Gisteren dacht ik dat deze tot 4 juni duurde, maar ik kan er niets meer over vinden.
Is nog gaande, hier te vinden: https://www.amazon.de/b?ie=UTF8&node=13826746031

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Hmm, bij mij wordt er geen korting verrekend met de volgende games:
- Donkey Kong
- Snipperclips
- Skyrim
- Zelda
- Super Mario Odyssey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 23:16
Ik vind dit helemaal prima. Is toch een ideaal tussendoortje. Toen de ports naar de 3ds kwamen heb ik dit ook met veel plezier gespeelt. Dit is nu toch een andere take op een prima game. Enige Pokémon go invloed zal waarschijnlijk zijn zoals al gezegd de koppeling met go en het niet meer moeten afmatten van wilde Pokémon maar gewoon vangen. Voor de rest gewoon kanto in 3d ik ben enthousiast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
aDutchCow schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:30:
Hmm, bij mij wordt er geen korting verrekend met de volgende games:
- Donkey Kong
- Snipperclips
- Skyrim
- Zelda
- Super Mario Odyssey
Je ziet die korting net voordat je gaat betalen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
Walkman schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:32:
[...]

Je ziet die korting net voordat je gaat betalen...
Klopt, maar die wordt niet meer toegepast

EDIT: Deal is voorbij helaas. Dat gaat snel zeg

[ Voor 10% gewijzigd door aDutchCow op 30-05-2018 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Om een of andere reden staan ze niet meer tagged met de 5 voor 3 aanbieding. Geen enkele game meer (ook niet andere platforms). Moet denk ik een fout zijn, of ze doen niet meer mee? Ik zie namelijk bij die muziek albums wel die tag nog staan.

Hoop dat het om een foutje gaat, ik was nog een dealtje aan het sluiten met wat collega's en heb dus ook nog niet besteld.
aDutchCow schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:34:
[...]

Nou dat is toch even balen dan :(

[ Voor 26% gewijzigd door WahWah op 30-05-2018 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:42
Rare winkel, dat Amazon. Eerst aangeven dat de actie tot de 4e loopt en dan de volgende dag gewoon verdwijnen zonder waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Ik denk dat ze super snel door de games zijn gegaan en nu dus stoppen met de aanbieding voor (Switch) games. Sommige spellen zijn bijvoorbeeld al uitverkocht ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 11:04

Pykow

Angelo OTR

aimless schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:31:
Ik vind dit helemaal prima. Is toch een ideaal tussendoortje. Toen de ports naar de 3ds kwamen heb ik dit ook met veel plezier gespeelt. Dit is nu toch een andere take op een prima game. Enige Pokémon go invloed zal waarschijnlijk zijn zoals al gezegd de koppeling met go en het niet meer moeten afmatten van wilde Pokémon maar gewoon vangen. Voor de rest gewoon kanto in 3d ik ben enthousiast !
Ja maar als je wilde pokemons niet meer hoeft af te matten.
Hoe ga je dan pokemons trainen voor Gym fights etc. ?

Wat ik zo tof vindt aan pokemon is juist het trainen van je pokemons om een sterk team samen te stellen.
Omega Ruby was voor mij de beste Pokemon game, want nadat je het verhaal had uitgespeeld kon je echt gaan jagen met je pokefinder (of hoe het ook alweer precies heet)

Binnenkort zal mijn Switch ook aangesloten worden op 55 inch 4k oled scherm.
ook al is de output maar 1080p. zo lekker groot straks Mario tennis spelen gaat leuk worden met vrienden en familie 8)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
nieuws: Free-to-playgame Pokémon Quest verschijnt voor Switch en komt naar sm...

heb hem net even gespeeld op de switch (maar 5 minuten) is wel oke. leuk om even te proberen zeker omdat het gratis is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:54
Wat denken jullie van die Pokeball plus?
Ik heb mixed feelings over dat ding. Ergens wil ik hem wel hebben, maar ik vrees dat ie prijzig gaat zijn. Ik gok op ongeveer 50-60euro.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:07
Zeror schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:06:
Wat denken jullie van die Pokeball plus?
Ik heb mixed feelings over dat ding.
Het grootste mankement lijkt me dat de batterij maar 3 uur meegaat.
Ergens wil ik hem wel hebben, maar ik vrees dat ie prijzig gaat zijn. Ik gok op ongeveer 50-60euro.
50 piek

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Ik pas zelf voor de Pokeball plus maar het is wel een erg leuk gadget voor fans en kinderen. De prijs begrijp ik ergens nog wel (het is een joycon specifiek voor één spel, met motion controls, analog stick, bluetooth...) maar gaat problematisch zijn voor zij die geen Pokemon Go spelen, denk ik. Denk dat Nintendo ook niet verwacht hier zoveel van te verkopen, dus mogelijk kleine oplages.

Niet Pokemon-related nieuws: Walmart heeft Team Sonic Racing geleaked. Eerste screenshots vind je op Twitter.

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 30-05-2018 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Wat een aankondiging, dit is gewoon een game waar ik enkel van kon dromen toen ik klein was!

Toch misschien hier even ander nieuws.
Vandaag komt de trailer van LEGO DC Super-Villains uit.
Ik vermoed dat deze ook gewoon op de Nintendo Switch uitkomt!
http://chaos-is-coming.wbgames.com/

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Laatst online: 28-09 15:32
Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden. De games zien er goed uit, en ik vind het niet erg om nog eens door Kanto te lopen. Maar ik vrees dat deze games erg makkelijk zullen zijn en met een korte speelduur. Ook vraag ik me af hoe je je Pokémon fatsoenlijk kunt trainen zonder het vechten van wilde Pokémon. Ik denk dat ik eerst wacht tot er meer informatie beschikbaar is, en misschien wat van mijn zorgen worden weggenomen. Voordat ik besluit of ik een van deze games wel koop of niet. Wel kijk ik natuurlijk uit naar gen 8 (hopelijk in 2019).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:44
KoensSocialL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:27:
Niet Pokemon-related nieuws: Walmart heeft Team Sonic Racing geleaked. Eerste screenshots vind je op Twitter.
Basically, Mario Kart maar dan in een Sonic jasje?

[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Lion op 30-05-2018 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

aDutchCow schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:34:
[...]

Heb je contact gehad met Amazon?

Ik had gehoopt ook nog een tweetal games mee te kunnen pikken in een tweede deal, ik had wat overlap met mijn schoonzus.. :)
Sir_Hendro schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:21:
Hoe Pokemon moet worden naar mijn smaak:

- Pokemon Yellow wereld met 3rd person camera die je vrij kunt besturen om de hele speel wereld te kunnen bekijken.
- Gevechten zoals in Pokemon Stadium
- De eerste 151 Pokemon
- Oude Team Rocket met Jesse en James :D
Voor mij ook maar met aanvulling/aanpassing dat het aantal Pokémon best hoger mag liggen (bijv. eerste 3 generaties) en dat de spelwereld zo uitgebreid is als een Zelda BotW. Die engine met een aangepaste manier van Pokémon spawnen zou echt geniaal zijn.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 22:05
psychoclown schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:41:
[...]

[...]

Voor mij ook maar met aanvulling/aanpassing dat het aantal Pokémon best hoger mag liggen (bijv. eerste 3 generaties) en dat de spelwereld zo uitgebreid is als een Zelda BotW. Die engine zou met een aangepaste manier van Pokémon spawnen zou echt geniaal zijn.
ja echt man, die BotW engine voor Pokemon zou echt fantastisch zijn! _/-\o_

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:02
Sir_Hendro schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:43:
[...]

ja echt man, die BotW engine voor Pokemon zou echt fantastisch zijn! _/-\o_
Idd, maar dan wel een spawn systeem, waaribij slim 'gespawned' wordt, zodat je de spawn niet kunt zien, maar je de voorraad Pokémon niet uitput. Dus spawnen alleen buiten het gezichtsveld. (Achter je, telt dan ook als buiten het gezichtsveld.

[ Voor 12% gewijzigd door jbdeiman op 30-05-2018 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

jbdeiman schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:53:
[...]

Idd, maar dan wel een spawn systeem, waaribij slim 'gespawned' wordt, zodat je de spawn niet kunt zien, maar je de voorraad Pokémon niet uitput.
Precies

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Let's Go Pikachu and Let's Go Eevee do share a lot with Pokemon Go, as was rumored; they utilize Go's Pokemon capture mechanics, meaning you throw Poke Balls at wild Pokemon to catch them rather than battling them.

While you can't battle wild Pokemon, you can battle NPCs and other players, and those battles use the turn-based system of the main Pokemon games. You get experience points both from catching Pokemon as well as battling other trainers, though Masuda said the leveling system hasn't been finalized yet.
Meer info: Pokemon Let's Go Pikachu And Eevee: Everything We Know So Far

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bertware
  • Laatst online: 22:29
Zelda: Breath of the wild voor Switch staat nu bij Amazon.de aan €42,39 (laagste prijs ooit voor zover ik weet)

https://www.amazon.de/gp/product/B01MT8ERQW
Pagina: 1 ... 39 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.