[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.235 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:02
Morgen dus Mario tennis demo ben benieuwd:) ff offline spelen om te oefenen en dan 1 juni toernooi online.

Tennis World tour is volledig geflopt dus ga nu maar lekker minder realistisch maar in ieder geval vloeiende gameplay tennissen:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 11:17
Stylze schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:44:
Morgen dus Mario tennis demo ben benieuwd:) ff offline spelen om te oefenen en dan 1 juni toernooi online.

Tennis World tour is volledig geflopt dus ga nu maar lekker minder realistisch maar in ieder geval vloeiende gameplay tennissen:)
Wanneer release dan? 1juni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:04
Vecodo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:52:
[...]

Wanneer release dan? 1juni?
22 juni is de release. 1-3 juni is wanneer een pre-release toernooi gehouden wordt.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ja en dus morgen al de demo waarmee je later het toernooi kan spelen, maar dus alvast wat kan oefenen tegen de CPU tot die tijd.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Het prijsverschil van die bundel zonder dock vind ik te klein om interessant te zijn.

Ik hoop dat Nintendo een compactere handheld only switch maakt, dus geen losse joycons maar soort van ps vita form factor. Zou gezien de hardware die erin zit makkelijk moeten kunnen toch? Wie weet ooit in de toekomst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Is hyrule warriors op switch eigenlijk de moeite waard? Release is hier muisstil voorbij gegaan. Heb de game nooit gespeeld op 3ds of wii u maar vraag me af of het het beetje tof is?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Stylze schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:57:
Is hyrule warriors op switch eigenlijk de moeite waard? Release is hier muisstil voorbij gegaan. Heb de game nooit gespeeld op 3ds of wii u maar vraag me af of het het beetje tof is?
Ligt er totaal aan of de Dynasty Warrior serie je ligt. Het is een beetje dom hakken imo...

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
--_-- schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:45:
Ik hoop dat Nintendo een compactere handheld only switch maakt, dus geen losse joycons maar soort van ps vita form factor. Zou gezien de hardware die erin zit makkelijk moeten kunnen toch?
Hoe wil je dit in een kleinere verpakking proppen? ;)

spoiler:
De accu weglaten? :p Scheelt je zo wat 50% van je volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik heb zelf Fire Emblem Warriors gekocht en het blijkt dat Hyrule Warriors meer content heeft... Maar opzich vindt ik het prima, aangezien ik het destijds via amazon had gekocht met de actie 3 voor 2 en is die dus 'gratis' gekomen.

Het spel spreekt mij in ieder geval niet erg veel aan. Het is wel leuker om met z'n 2en te spelen, maar daarbuiten vind ik het saai worden op een gegeven moment...

Dynasty warriors-achtige spellen zijn niet echt mijn ding, tenzij multiplayer.

[ Voor 11% gewijzigd door Simyager op 24-05-2018 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:12
Simyager schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:28:
Ik heb zelf Fire Emblem Warriors gekocht en het blijkt dat Hyrule Warriors meer content heeft... Maar opzich vindt ik het prima, aangezien ik het destijds via amazon had gekocht met de actie 3 voor 2 en is die dus 'gratis' gekomen.

Het spel spreekt mij in ieder geval niet erg veel aan. Het is wel leuker om met z'n 2en te spelen, maar daarbuiten vind ik het saai worden op een gegeven moment...

Dynasty warriors-achtige spellen zijn niet echt mijn ding, tenzij multiplayer.
HW heeft natuurlijk al een ronde DLC op de WiiU gehad, daarna een release op de 3DS met extra content, en daar dan ook nog een ronde DLC. FEW kan dat misschien ook nog krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RayNbow schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 07:03:
[...]

Hoe wil je dit in een kleinere verpakking proppen? ;)

spoiler:
De accu weglaten? :p Scheelt je zo wat 50% van je volume.
Kleiner scherm en CPU op kleiner substraat zou er voor kunnen zorgen dat de accu ook een stuk kleiner kan, daarnaast misschien een nog iets lagere scherm resolutie (waarbij de DPI gelijk blijft) en je kunt de gpu wat minder hard laten lopen dus minder en wellicht enkel passieve koeling nodig waardoor de accu nog weer kleiner kan. Als extreme ruimtebesparing zou zelfs de cartridge slot nog wel kunnen sneuvelen, al zou dat voor mij een no-go betekenen.

Aan de ene kant denk ik dat er geen echte markt voor is, maar ondertussen merk ik dat ik vaak nog steeds mijn 3ds meeneem om on the go te spelen... :+

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
BASIC op de Switch *O*
Dat betekent wel dat mogelijk sommige games niet helemaal lekker speelbaar zijn als ze de kleinst mogelijke font size hebben gekozen dat nog net leesbaar is op een 6.2" scherm. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
RayNbow schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:34:
BASIC op de Switch *O*

[...]

Dat betekent wel dat mogelijk sommige games niet helemaal lekker speelbaar zijn als ze de kleinst mogelijke font size hebben gekozen dat nog net leesbaar is op een 6.2" scherm. :p
Dat klopt, hoewel ik denk dat een lagere resolutie dan een groter probleem is dan het scherm. Wellicht zullen bepaalde games dus inderdaad niet goed gespeeld kunnen worden, al denk ik dat een groter font patchen wellicht niet te moeilijk hoeft te zijn. Ik denk wel dat dat een concessie is waar de meesten best mee zouden kunnen leven.

Ik bedenk me dat je op zo'n switch mini in dat geval ook geen HDMI out nodig hebt, of USB quick charge, of verwijderbare joy-cons. Daar kan dus ook nog het eea aan ruimte bespaard worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Magic op 24-05-2018 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Magic schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:40:
[...]

Ik bedenk me dat je op zo'n switch mini in dat geval ook geen HDMI out nodig hebt, of USB quick charge, of verwijderbare joy-cons. Daar kan dus ook nog het eea aan ruimte bespaard worden.
Die bestaat al... De 3DS ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Simyager schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:51:
[...]

Die bestaat al... De 3DS ;) .
True, maar eerlijk is eerlijk, die ligt op zijn sterfbed en als die straks niet meer ondersteund wordt dan laat dat wel een gat achter. De switch steek je niet zo even in je binnenzak.

[ Voor 0% gewijzigd door Magic op 24-05-2018 10:17 . Reden: geen oxford komma's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:03

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Magic schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:16:
[...]

True, maar eerlijk is eerlijk, die ligt op zijn sterfbed en als die straks niet meer ondersteund wordt dan laat dat wel een gat achter. De switch steek je niet zo even in je binnenzak.
3DS en Vita heb ik eigenlijk ook nooit in mijn binnenzak gestopt. Altijd netjes in een carrycase dus het verschil met een Switch is in mijn geval niet heel groot :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Ik denk dat Nintendo nog wel door zal gaan met 2DS/3DS, want dat is nog steeds wel een aparte doelgroep. De Switch is meer de 'high-end' en de 2DS/3DS de meer toegankelijke handheld.

Als je kijkt naar de visie van Nintendo om ook games voor smartphones te maken, dan vertellen ze ook dat ze dat doen zodat meer mensen zich in Nintendo consoles/games gaan interesseren. Soort van marketing.

Hoe je het wend of keert er zijn nog altijd mensen/ouders die geen 300 euro over hebben voor een Switch, maar wel 100-140 euro voor een 2DS/3DS. Dan zijn de games daarvoor ook nog eens goedkoper.

Als die kinderen/volwassenen eenmaal gewend zijn aan Nintendo zijn ze ook meer geneigd om de 'duurdere' broer te kopen. Maargoed dit is meer mijn eigen analyse van de hele situatie en wat de er gezegd is tijdens de aandelengesprekken en hoeft niet compleet waar te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:03

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Simyager schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:24:
Ik denk dat Nintendo nog wel door zal gaan met 2DS/3DS, want dat is nog steeds wel een aparte doelgroep. De Switch is meer de 'high-end' en de 2DS/3DS de meer toegankelijke handheld.

Als je kijkt naar de visie van Nintendo om ook games voor smartphones te maken, dan vertellen ze ook dat ze dat doen zodat meer mensen zich in Nintendo consoles/games gaan interesseren. Soort van marketing.

Hoe je het wend of keert er zijn nog altijd mensen/ouders die geen 300 euro over hebben voor een Switch, maar wel 100-140 euro voor een 2DS/3DS. Dan zijn de games daarvoor ook nog eens goedkoper.

Als die kinderen/volwassenen eenmaal gewend zijn aan Nintendo zijn ze ook meer geneigd om de 'duurdere' broer te kopen. Maargoed dit is meer mijn eigen analyse van de hele situatie en wat de er gezegd is tijdens de aandelengesprekken en hoeft niet compleet waar te zijn.
Grootste verschil na die 300 euro zijn de games. Vind 60 euro vaak teveel. Vind de 40 euro voor een 3DS spel veel beter. Dat maakt het een veel beter betaalbaar pakket.

Al moet ik zelf wel bekennen dat ik na de Switch een 3DS wel een heel klein dingetje vind :$

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Spellen worden vaak goedkoper gelukkig, het zijn eigenlijk alleen de Nintendo AAA titels die consistent 50-60 euro kosten. Ik vind het nog meevallen als ik kijk naar hoeveel uur ik er uit haal (elke first party game meer dan 50 uur, met Zelda als gigantische uitschieter op bijna 400 uur :$ ).

Verder zat indies en remasters die een stuk betaalbaarder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Sushi Striker demo is nu beschikbaar.

(Begin nu al een backlog aan demo's te krijgen... :X)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Ik vind het erg leuk. Ik hou wel van grindgames op z'n tijd. En dit is een zo'n grote fanservice aan Zelda games gericht dat ik er enorm blij van wordt. De geluidjes de muziek de characters. Ik vind het persoonlijk daarom super leuk maar het moet je liggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Kaasje123 op 24-05-2018 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:21

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Mario tennis en?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 14:59
Heb het gekocht en vindt het voorlopig best wel leuk. Eerste indrukken zijn dat het bomvol content zit, met heel veel dingen om te doen (main story line, talrijke adventure maps waar je makkelijk tientallen uren mee zoet bent), gear upgraden, skill trees, 29 speelbare en upgradebare personages, collectables, een faerie upgrade systeem (nog niet grondig bekeken), boss battles, split screen coop, ....
Alleen de core gameplay (het hakken van duizenden kleine mannetjes zeg maar) zou wel eens vlug kunnn vervelen, we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Heb bijv. de Pokken demo nog niet aangeraakt... maar ook heb ik recentelijk de Japanse eShop afgestruind en wat demo's gedownload (waaronder Gal Metal), maar ook nog niet aangeraakt. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:12
Magic schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:15:
[...]

Kleiner scherm en CPU op kleiner substraat zou er voor kunnen zorgen dat de accu ook een stuk kleiner kan, daarnaast misschien een nog iets lagere scherm resolutie (waarbij de DPI gelijk blijft) en je kunt de gpu wat minder hard laten lopen dus minder en wellicht enkel passieve koeling nodig waardoor de accu nog weer kleiner kan. Als extreme ruimtebesparing zou zelfs de cartridge slot nog wel kunnen sneuvelen, al zou dat voor mij een no-go betekenen.

Aan de ene kant denk ik dat er geen echte markt voor is, maar ondertussen merk ik dat ik vaak nog steeds mijn 3ds meeneem om on the go te spelen... :+
Een lagere resolutie zou weer betekenen dat je games er minder uit gaan zien. Een CPU op een kleiner procedé is leuk, maar daardoor zou ik juist zeggen dat de accu even groot kan blijven, zodat hij langer mee gaat. Het formaat van de Switch is voor mij geen issue, maar meer accuduur is altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Seal64 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:24:
[...]

Een lagere resolutie zou weer betekenen dat je games er minder uit gaan zien. Een CPU op een kleiner procedé is leuk, maar daardoor zou ik juist zeggen dat de accu even groot kan blijven, zodat hij langer mee gaat. Het formaat van de Switch is voor mij geen issue, maar meer accuduur is altijd welkom.
Ik wil zeker niet zeggen dat dit zo moet gebeuren! De vraag was echter wat Nintendo zou kunnen doen om een compactere switch te maken. Daarbij heb ik in mijn speculatie de veronderstelling gemaakt dat zo'n switch mini de 2DS (XL) zou moeten opvolgen qua prijs en grootte. :)

Nogmaals allemaal koffiedik kijken, maar soms is fantaseren ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 29-09 11:17
-O- Nog geen Mario Tennis demo. Gaat die nog wel komen? Of moeten we wachten tot het toernooi?

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Wel al beschikbaar in de US eShop: https://www.nintendo.com/.../mario-tennis-aces-switch
Gaat die nog wel komen? Of moeten we wachten tot het toernooi?
Download de proefversie van de software (vanaf eind mei beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ja raar dat ie alleen in us store is, maar schijnt dat mensen met de gedownloade demo dus ook niet tegen CPU kunnen oefenen.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:31
En toevallig is er een Google Doc lijst op reddit gepost met alle Demo's beschikbaar in de regionale e-shops ;P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09 07:21

Renate1970

Lef is Leven

Ja ook ik meld me hier als Switcher😎. Samen met de PS 4, PSP en Nintendo New 3ds ook maar overstag gegaan voor de Nintendo Switch nog even met twee spellen Mariokart 8 en Zelda kan ik in elk geval vast even vooruit.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
De demo is er nu hier ook. Maar je kan niet spelen. Ook niet tegen de CPU. Jezus wat een tegenvaller. Gister een Switch gehaald voornamelijk omdat mij verteld was dat ik dan dit weekend de demo kon spelen.Noh ja niet voornamelijk. Maar daardoor besloot ik de knoop door te hakken

[ Voor 7% gewijzigd door Robolokotobo op 25-05-2018 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Volgens mij is 't daadwerkelijke spelen volgend weekend?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:09
"Takes place from 6/1 @ 9PM ET (6/1 @ 6PM PT) to 6/4 @ 2:59ET (6/3 @ 11:59PT)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Bovendien:
To join, download the free demo from Nintendo eShop or Nintendo.com, and then launch the demo anytime during this time period.
Geen idee waar men de info vandaan haalde dat je offline kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Robolokotobo schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:06:
[...]

De demo is er nu hier ook. Maar je kan niet spelen. Ook niet tegen de CPU. Jezus wat een tegenvaller. Gister een Switch gehaald voornamelijk omdat mij verteld was dat ik dan dit weekend de demo kon spelen.Noh ja niet voornamelijk. Maar daardoor besloot ik de knoop door te hakken
Het is het eerste weekend van juni, maar moet ook eerlijk zeggen dat het heel vreemd gecommuniceerd van voornamelijk IGN en Polygon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Meerdere sites die aangaven dat het buiten het toernooi een gewone demo was tegen de CPU spelen.
Was imo ook logisch geweest zodat we even beetje kunnen oefenen voor het toernooi nu moet je het toernooi gaan spelen zonder dat je nog weet hoe het spel werkt..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 14:59
Zelfde ervaring hier, valt wel dik tegen, dacht vanavond al wat te kunnen oefenen tegen de CPU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb nu sinds twee weken een Switch en vermaak me goed met Mario Oddyssey, Lego Marvel Super Heroes (die op het moment via base.com goedkoop is aan te schaffen), Snipper Clips, Overcooked and Death Squared. Voorlopig ben ik daar nog even zoet mee maar zit al te kijken naar m'n volgende aankopen. Aangezien ik van platformers hou zal ik Donkey Kong waarschijnlijk ook wel halen, maar ik twijfel nog een beetje over Zelda. De game krijgt fantastische recensies, maar ik weet niet zeker of dit wel een game voor mij is. Heb ooit Link to the past gespeeld, maar daarna geen enkele en vraag me af of deze game het directe plezier biedt dat de eerder genoemde spellen wel hebben. Wat zijn jullie ervaringen? Iemand spijt 'm te hebben aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Walkman schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:30:
Heb nu sinds twee weken een Switch en vermaak me goed met Mario Oddyssey, Lego Marvel Super Heroes (die op het moment via base.com goedkoop is aan te schaffen), Snipper Clips, Overcooked and Death Squared. Voorlopig ben ik daar nog even zoet mee maar zit al te kijken naar m'n volgende aankopen. Aangezien ik van platformers hou zal ik Donkey Kong waarschijnlijk ook wel halen, maar ik twijfel nog een beetje over Zelda. De game krijgt fantastische recensies, maar ik weet niet zeker of dit wel een game voor mij is. Heb ooit Link to the past gespeeld, maar daarna geen enkele en vraag me af of deze game het directe plezier biedt dat de eerder genoemde spellen wel hebben. Wat zijn jullie ervaringen? Iemand spijt 'm te hebben aangeschaft?
Als je het jezelf al afvraagt of het wat voor jou gaat zijn kan je het beter niet doen. Ik denk dat als je de game haalt en hem gaat spelen, er na een uur of 8 klaar mee bent. Je gaat het te langdradig vinden. Dat had ik ook met de laatste Zelda's en ik ga BotW dan ook niet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypnobe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-08 16:05
Walkman schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:30:
Dit was mijn eerste Zelda, en ik had initieel wat schrik, eens je van het training platform af geraakt weet je eigenlijk pas echt of je het leuk gaat vinden.
Ik was verkocht na een uur of vier, prachtig spel, met plezeier uitgespeeld (geen completionist dus +/-85uur).
Absoluut geen spijt.

En trouwens wat verlies je als je hem tweedehands koopt en hem doorverkoopt als je het maar niks vindt? hooguit 5 euro ofzo.

Ik zou je aanraden het te proberen :)

SW-0056-0705-6423 Splatoon2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Hyrule warriors nu 5 uur gespeeld en heerlijke game, vondt dynasty warriors vroeger altijd heel leuk maar was er na deel 4 wel beetje klaar mee maar dit is toch net wat anders en ook een stuk diverser dan dynasty warriors met allemaal missies en veel meer variatie in landschappen en vijanden.

Tot nu toe hele vette game:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Stylze schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:18:
Hyrule warriors nu 5 uur gespeeld en heerlijke game, vondt dynasty warriors vroeger altijd heel leuk maar was er na deel 4 wel beetje klaar mee maar dit is toch net wat anders en ook een stuk diverser dan dynasty warriors met allemaal missies en veel meer variatie in landschappen en vijanden.

Tot nu toe hele vette game:)
Ik zit er nog heel er in te twijfelen om Hyrule warriors te halen. Ik ben een beetje bang dat de variatie en diversiteit er snel van af is waardoor het monotoon wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Mirr0r schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:33:
[...]

Ik zit er nog heel er in te twijfelen om Hyrule warriors te halen. Ik ben een beetje bang dat de variatie en diversiteit er snel van af is waardoor het monotoon wordt.
Ja dat is nog te vroeg om te zeggen nu maar maar vermaak me nu echt goed en ben alleen nog de story aan het spelen daarnaast zijn er nog allemaal andere modes en kan je ook split screen:) maar ik speel tot nu toe prima in me eentje

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RayNbow schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:16:
Bovendien:

[...]

Geen idee waar men de info vandaan haalde dat je offline kunt spelen.
Je kunt offline (of in elk geval: tegen een CPU-tegenstander) spelen. Alleen niet buiten dat tijdsbestek dat ze aangegeven hebben. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 16:52

Twhomp

Stayin' Alive

Oh, die Switch toch. Lang geleden dat ik zoveel plezier van een apparaat had :Y d:)b

Ik heb nu alleen wel een probleem.

Steamworld Dig 1&2, WonderBoy The Dragon's Trap, Shovel Knight Treasure Trove, Celeste, Zelda BotW en Super Mario Odyssey allemaal uitgespeeld, sommigen zelfs 100%.
Mijn voorkeur moge duidelijk zijn: platform/puzzle :+

Waar ga ik die lieve Switch nou voor gebruiken? Iemand een tip? _/-\o_

Ik heb mijn oog al laten vallen op Golf Story en Owl Boy, maar twijfel nog

Hebben andere mensen ook zo'n keuzestress?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Twhomp schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 20:21:
Oh, die Switch toch. Lang geleden dat ik zoveel plezier van een apparaat had :Y d:)b

(...)

Ik heb mijn oog al laten vallen op Golf Story en Owl Boy, maar twijfel nog

Hebben andere mensen ook zo'n keuzestress?
Yep. Heb een backlog van jewelste. En ik heb álle consoles hier staan, kun je nagaan....

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Omdat ik nieuwsgierig ben, welke games willen jullie hebben op de Switch die nog niet zijn aangekondigd?

- F1
- Steep (ooit aangekondigd, geen progressie)
- IJshockey
- Subnautica
- Lego City 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:23
Ridge Racer

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Een leuke racegame of shooter. Had stiekem Burnout Paradise op de Switch willen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-09 16:25
Ik zou graag towerfall willen, perfect voor local multiplayer en een 2d Mario game.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Hieronder (afbeeldingen) de laatste geruchten over Pokemon Switch.
Belangrijker misschien, op de offciele Nintendo Store site kan je je inschrijven voor meer info over Pokemon Switch!! O-)
Enter your email below to register your interest in our pending title Pokémon on Nintendo Switch and be the first to hear from us about how to pre-order and about other exciting new Nintendo products, services, promotions and events that might be of interest.
De laatste geruchten over Pokemon Switch:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd9aEPSV4AQO_8r.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd9aEPRV4AES2A2.jpg

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 21:40

Sméagol

Master of Mayhem

Dagg schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 22:07:
Omdat ik nieuwsgierig ben, welke games willen jullie hebben op de Switch die nog niet zijn aangekondigd?
De Switch is fantastisch voor turn-based strategy:
- Xcom 2
- Phoenix Point

Ontbrekende WiiU ports (ik heb geen WiiU, vandaar) :
- The wonderful 101 (geteased maar niks officiëels)
- Tokyo Mirage sessions
- (En vooral) Super Mario Maker

Andere ports:
- Resident Evil 5 (fantastische co-op)
- Huidige Tomb Raider serie
- Hellblade
- Soma
- Life is strange
Mwoah ik kan wel een hele lijst opnoemen. Deze 5 heb ik zelf op PC, maar zijn voorbeelden van games die ik ook graag op de Switch zie.. Ah, om een recent voorbeeld op te noemen wat ik nog niet heb:
- Prey

(Wishful thinking?) sequels:
- Geist
- Red Steel 3
- Star Fox (nee geen Star Fox Grand Prix)
- CHIBI ROBO godverdomme
- Tales of XXX (tjah, is aangekondigd, maar verder niks. Hopelijk met E3?)
- Baten kaitos
- Eternal Darkness
- Zack & Wiki
- Fragile Dreams
Van deze lijst zijn Geist en Eternal Darkness het meest onwaarschijnlijkst, en Chibi Robo en Zack & Wiki de games die ik het meest wil hebben.

Edit: Oh ik vergeet een belangrijke: een Another Code sequel. Hoewel niet onmogelijk voor zover ik weet, wel onwaarschijnlijk helaas. Samen met Zack en Wiki toch wel één van m'n Wii favorieten.

Edit 2: Oh en ik wil whatever Vanillaware nu aan 't maken is.

Edit 3: Oh en een Little King's story sequel. Die game is ook een Wii favoriet.

[ Voor 11% gewijzigd door Sméagol op 26-05-2018 01:43 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Nu online

Turfschipper

Hup NAC

- bagitman
- miss pacman
- h.e.r.o.
- ghosts and goblins
- dragons lair ( tip van de week; die moet je eens om shotjes doen; hilarisch)
- L.S.A. Squad
- Afterburner, met motion controls. Kan wel eens heel vet zijn....

Zijn allemaal oude arcade games die ik heel graag op de Switch zie.

- Dan hoop ik dat scientific games plannen heeft om hun williams flippers met een andere game dan pinball arcade uit te laten komen.

- Ik hoop op een Tombraider 2 hd remake.
- goede hoop op een resident evil 2 hd remake.

- deathsmiles I en II van Cave

- ik hoop dat streetfighter IV ultra superdelux edition naar de Switch komt.

- dan nog een kansloze.... ik zou graag Commandos van Eidos willen. Zowel een HD remake als een geheel nieuw deel.

- een goede arcanoid game.
- bust a move, en dan net zo gelikt als puyo puyo tetris.

- Ik wil heel graag die psn game battlefield 1943 op de switch. Update en iets meer maps zou leuk zijn.

Verder heb ik weinig wensen, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Diablo III
Overwatch
Tales Of...
Castlevania

Dat zou legendarisch zijn....

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Is niet-Castlevania ook goed? :p

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KUnh9US.jpg
KoensSocialL schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 00:36:
[...]

De laatste geruchten over Pokemon Switch:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het probleem van die geruchten is dat ze geplaatst zijn op een anoniem(*) messageboard. Er is geen enkele garantie dat "The Other Leaker" dezelfde persoon is die eerder iets gepost heeft.

(* De enige vorm van identificatie is via tripcodes.)

[ Voor 57% gewijzigd door RayNbow op 26-05-2018 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
RayNbow schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 07:53:
[...]

Is niet-Castlevania ook goed? :p

[afbeelding]

[...]
Meh. Hoe vet ik 16-bit ook vind, een mooie 3D-Castlevania zou beter zijn. Remakes hebben we wel genoeg inmiddels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 08:23:
[...]

Meh. Hoe vet ik 16-bit ook vind, een mooie 3D-Castlevania zou beter zijn. Remakes hebben we wel genoeg inmiddels...
3D als in 3D modellen zoals in...

...of als in 3D gameplay?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:46
ik zou het echt fantastisch vinden als ze een variant van Advance Wars voor de Switch zouden maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is er al. Tiny Metal. Het is erg leuk, maar de laadtijden en de enorm lange dialogen maakt het voor mij een draak van een spel.
De battles en speelwijzen is wel vergelijkbaar met die van de Advanced wars.

Edit: De battles zijn wel leuk, alleen voor elke battle wordt er gesproken. Je kan de dialogen versnellen, maar opstarten van het spel duurt echt lang. Je kan dus niet even snel Tiny Metal opstarten om een snel potje te spelen.
Slomy schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 08:41:
ik zou het echt fantastisch vinden als ze een variant van Advance Wars voor de Switch zouden maken.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2018 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Leuk mensen, hier word ik vrolijk van. Nette lijstjes.

Ik heb nog wel één hele grote wens. Een game met de style van Cowboy Bebop/Gost in the Shell. Geen idee wat voor een type game zich daar goed voor leent maar de sfeer die daar wordt gecreeerd met de muziek/geluiden en tekenstijl spreekt mij erg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:09
Ik zat te kijken naar een extra switch dock. Nu zie ik dat jij bijna niet meer te krijgen is? Komt er soms een nieuwe rivisie aan? Wat denken jullie? Bij amazon.de is hij wel stukje goedkoper te krijgen dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:46
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 10:28:
Dat is er al. Tiny Metal. Het is erg leuk, maar de laadtijden en de enorm lange dialogen maakt het voor mij een draak van een spel.
De battles en speelwijzen is wel vergelijkbaar met die van de Advanced wars.

Edit: De battles zijn wel leuk, alleen voor elke battle wordt er gesproken. Je kan de dialogen versnellen, maar opstarten van het spel duurt echt lang. Je kan dus niet even snel Tiny Metal opstarten om een snel potje te spelen.

[...]
Dat wist ik niet, thanks voor het benoemen. Op IOS is er ook een leuke variant (Warbits) beschikbaar die aardig in de buurt komt. Ik ga er eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
RayNbow schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 08:35:
[...]

3D als in 3D modellen zoals in...
[video]

...of als in 3D gameplay?
Bedoelde eigenlijk 3D gameplay. Maar dit is ook wel gaaf 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:42
Slomy schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 08:41:
Zoek Wargroove eens op. Erg veelbelovende AW-stijl game die dit jaar voor de Switch uitkomt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:42
Tiwazz schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 23:13:
Ik zou graag towerfall willen, perfect voor local multiplayer en een 2d Mario game.
Volgens mij heeft de maker hiervan al aangekondigd dat deze game naar de Switch komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Terpstars schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:34:
[...]

Volgens mij heeft de maker hiervan al aangekondigd dat deze game naar de Switch komt!
Wow serieus O+ _/-\o_ , dat is tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:53

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik zit ff naar Bundles te kijken. Nu zie ik dat er een 32GB Samsung Evo kaartje wordt bijgeleverd (niks mis mee lijkt me?), maar ook een Starter Kit Minibird. 25 euro voor:

Stevige zwarte transporthoes voor de Nintendo Switch
Transparant etui voor 4 spelcassettes
2 blauw en rood siliconen bewerkte beschermingen voor de Joy-Con Controllers
2 blauw en rood siliconen bewerkte joystick-bedekkingen voor Joy-Con Sticks
1 transparante beschermfolie voor het scherm van de console met aanbrengkaartje
1 schoonmaakdoekje
1 paar zwarte stereo-oortjes

Geen geld zou je denken, maar is het ook wat?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Nu online
InF.Inc schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:19:
Ik zit ff naar Bundles te kijken. Nu zie ik dat er een 32GB Samsung Evo kaartje wordt bijgeleverd (niks mis mee lijkt me?), maar ook een Starter Kit Minibird. 25 euro voor:

1 schoonmaakdoekje

Heb je een link?

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Zijn de bundles van Gamemania.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:45
@turfschip Commandos lijkt me behoorlijk kansloos inderdaad, maar misschien Shadow tatctics? Doet niet veel onder voor commandos imho.

https://store.steampowere...ics_Blades_of_the_Shogun/

Een Desperados remake mag ook natuurlijk :)

Ik mis echt goede racegames op de Switch. Al is het maar zoiets als real racing 3. Liever natuurlijk een F1 of simarcade.

Verder een NHL game (mag ook een meer arcade versie zijn) en zoveel mogelijk turn based strategy.

Tropico 6, Anno 1800 en Jurrasic park world als we toch bezig zijn. Nieuwe Theme hospital en iets als Theme park. Ok ik ben klaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:32

OMX2000

By any means necessary...

Is Donkey Kong trouwens niet in het Nederlands vertaald? Ik heb hem gekocht via de Zuid-Afrikaanse e-shop. Dan kost ie 51 euro.

Ik had trouwens wel van spelletjes die op een sd card staan verwacht dat die sneller zouden laden. Ik heb nu een Samsung EVO+ kaartje.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ryatzu schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:33:
Ik zat te kijken naar een extra switch dock. Nu zie ik dat jij bijna niet meer te krijgen is? Komt er soms een nieuwe rivisie aan? Wat denken jullie? Bij amazon.de is hij wel stukje goedkoper te krijgen dan hier.
Gewoon bij Amazon.de halen, want dat is voor all intents and purposes "Amazon.nl". Persoonlijk zou ik er geen spellen halen vanwege de USK logo's, maar accessoiressen is fair game, en inderdaad vaak goedkoper.

En nee, ik zou geen revisie van het dock verwachten. Zelf zou ik wel wat verbeterpunten / extra's kunnen bedenken, maar ik zie 't voorlopig niet gebeuren. 't is gewoon iets wat waarschijnlijk niet veel verkocht wordt en dus niet veel geproduceerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Wat is trouwens een goede glass screen protector.

Die van Amfilm schijnt wel goed te zijn, maar ik zie prijzen waarvan ik denk.. Dat kan nooit de echte zijn. Vanuit China incl gratis verzenden voor 0,99 euro op eBay..

[ Voor 63% gewijzigd door JoeZuCK op 26-05-2018 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 16:52

Twhomp

Stayin' Alive

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertware
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:57
InF.Inc schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:27:
Wat is trouwens een goede glass screen protector
Ik gebruik de Orzly glazen screen protector, wordt voor de switch in een 2-pak verkocht voor ongeveer 8 euro: https://www.amazon.fr/gp/product/B01N9RG3XS

We springen er voorzichtig mee om, maar de switch gaat wel regelmatig in en uit het dock en ligt al eens ergens op tafel, tot nu toe nog geen enkele kras oid.

Ik heb ook voor mijn smartphone een screenprotector van Orzly (ook gehard glas) en ook daar heel tevreden van, deze vertoont die na 6 maand al enkele barsten terwijl hij al aantal keer een meter omlaag is gevallen met scherm omlaag. (mijn smartphone gaat wat vaker tegen de grond dan de Switch). Beschermt het scherm top in mijn ervaring, en kleeft enkel aan de rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Nu online
@Twhomp thanks man

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Gisteravond ontdekt dat ik ook Switch games kan streamen naar Twitch.

Heb er wel mijn Xbox One en een Windows 10 pc bij nodig, maar het kán wel....

- Switch in dock
- HDMI van het dock naar HDMI-IN van de Xbox
- TV / OneGuide op de Xbox opstarten
- Op Windows 10 PC de Xbox app starten
- Kies “Streamen” in de Xbox app —> beeld van de Xbox op je PC
- Stream software op de PC starten en de XboxApp.exe capturen en streamen naar Twitch

Het is wat omslachtig ja... en de lag is niet geschikt voor echte competitieve games waar elke milliseconde telt, maar het wérkt wel goed verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Niet dat ik naar Twitch stream, maar ik heb een capturekaart voor zulk soort doeleinden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
InF.Inc schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:27:
Wat is trouwens een goede glass screen protector.

Die van Amfilm schijnt wel goed te zijn, maar ik zie prijzen waarvan ik denk.. Dat kan nooit de echte zijn. Vanuit China incl gratis verzenden voor 0,99 euro op eBay..
Ik heb zelf die van Amfilm, overgekocht van een tweaker want die had er twee besteld maar ze komen al in een 2-pack.

Heb geen ervaring met anderen maar die van Amfilm is in iedergeval perfect.

Volgens mij is onderstaand de officiële.

https://www.amazon.co.uk/...pered-Clear/dp/B01N3ASPNV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
RayNbow schreef op zondag 27 mei 2018 @ 08:49:
Niet dat ik naar Twitch stream, maar ik heb een capturekaart voor zulk soort doeleinden. :p
Ik vind het niet eens als zo'n slecht idee klinken :p. Heb een Xdoos naast de Switch staan en een laptop met W10, kleine moeite in mijn geval!

Ik capture alleen nooit en als ik eens wat leuks wil opnemen dan druk ik gewoon op 't knopje, dus gebruiken zal ik het niet :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
RayNbow schreef op zondag 27 mei 2018 @ 08:49:
Ja.. ik zat te kijken maar die zijn me veel te duur. Bovendien heb ik geen publiek vooralsnog. Ik vond het experiment het wel waard; de Xbox als veredelde capturekaart gebruiken. Die heeft wel een Twitch app maar die kan de TV-app niet streamen, vandaar de tussenkomst van de PC.

Lag valt trouwens wel mee, ik heb vanmorgen Splatoon even geprobeerd en dat ging best aardig. Ware het niet dat ik begon met het verkeerde wapen 😜 https://www.twitch.tv/videos/266084380

Kwam op het idee omdat ik van de week naar een stream van iemand keek die ik op Twitter volg. Zij speelde Mario Kart op de Switch en leek me leuk om mee te doen. Dus friendrequest gestuurd en een poosje meegespeeld. Vandaar mn hernieuwde interesse in Twitch.. ik zend wel eens vaker uit naar YouTube maar Twitch heeft toch wat meer publiek.

[ Voor 22% gewijzigd door DigitalExorcist op 27-05-2018 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

RayNbow schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 07:53:
[...]
Het probleem van die geruchten is dat ze geplaatst zijn op een anoniem(*) messageboard. Er is geen enkele garantie dat "The Other Leaker" dezelfde persoon is die eerder iets gepost heeft.

(* De enige vorm van identificatie is via tripcodes.)
True, mij hoor je ook niet zeggen dat alles waar is wat daar staat & dat zal ik ook nooit doen. Toch vind ik het de moeite dat als zo grote berichten op verschillende social media worden gepost dat hier ook te posten. :)

Edit:
Intussen blijft Emily Rogers zeggen dat de aankondiging van Pokemon Switch nog voor deze maand is, hoewel ik daar toch twijfel bij heb.. Achja, we shall see

[ Voor 19% gewijzigd door KoensSocialL op 27-05-2018 12:46 ]

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Tiwazz schreef op zondag 27 mei 2018 @ 09:11:
[...]

Ik heb zelf die van Amfilm, overgekocht van een tweaker want die had er twee besteld maar ze komen al in een 2-pack.

Heb geen ervaring met anderen maar die van Amfilm is in iedergeval perfect.

Volgens mij is onderstaand de officiële.

https://www.amazon.co.uk/...pered-Clear/dp/B01N3ASPNV
Ik denk dat ik voor deze ga inderdaad. Als de eerste er meteen goed op zit, heb ik er ook een over voor de liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
DigitalExcorcist schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:18:
Lag valt trouwens wel mee, ik heb vanmorgen Splatoon even geprobeerd en dat ging best aardig. Ware het niet dat ik begon met het verkeerde wapen 😜 https://www.twitch.tv/videos/266084380
Hmm, ligt het aan mij of valt de audio weg in die opname?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 19:55
InF.Inc schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:19:

1 schoonmaakdoekje

Veels te duur, ik had een vergelijkbaar kitje voor 8 euro van aliexpress gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
RayNbow schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:09:
[...]

Hmm, ligt het aan mij of valt de audio weg in die opname?
Geen idee, nog niet teruggekeken, als het goed is valt alleen mn microfoon weg en ik had ergens last van een echo die steeds erger werd. Maar gamegeluid zou moeten blijven. Anders moet ik daar ff iets op vinden...

EDIT: Hmm ja lijkt idd iets misgegaan te zijn. Ik had de mic gemute maar ging er vanuit dat het de ingebouwde mic zou zijn.... vanavond maar weer even proberen dan.

EDIT 2: Gevonden! De Xbox had kuren (logisch, want Microsoft...). Er kwam geen geluid over de HDMI binnen. De Switch uit en in het dock was voldoende.

https://www.twitch.tv/videos/266179377

[ Voor 31% gewijzigd door DigitalExorcist op 27-05-2018 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik heb afgelopen zaterdag een Switch gekocht en al flink wat uren in Odyssey zitten, maar zou ook wel wat uit de store willen plukken. Hebben jullie tips? Bij voorkeur exclusief, want heb ook al een ps4 en pc waar ik veel indie games op heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jochem Boom schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:01:
Ik heb afgelopen zaterdag een Switch gekocht en al flink wat uren in Odyssey zitten, maar zou ook wel wat uit de store willen plukken. Hebben jullie tips? Bij voorkeur exclusief, want heb ook al een ps4 en pc waar ik veel indie games op heb.
Ik hou van retrogames en vind de neogeo games wel aardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
De eerste eShop exclusive die bij me opkomt is Golf Story!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
maar zou ook wel wat uit de store willen plukken. Hebben jullie tips? Bij voorkeur exclusief
Octopath Traveler demo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
JackAvery schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:54:
[...]

De eerste eShop exclusive die bij me opkomt is Golf Story!
Inderdaad, zo nadenkend zou ik zo eigenlijk ook niet weten welke goede indiegames verder nog eshop/switch exclusive zijn.

Ik moet echter wel Stardew valley nog even noemen, niet een echte eshop exclusive, maar deze komt m.i. op de switch zo goed tot zijn recht dat daarna alle andere platformen als ports aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Minecraft!

Want in de eShop koop je de Switch Edition die dus exclusief voor de Switch is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik ben er inmiddels achter dat er weinig echte exclusives zijn, dus ik ga inderdaad voor de games die goed tot z'n recht komen. Stardew Valley staat er inmiddels op en verder ga ik dit topic even doorspitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Jochem Boom schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:36:
Ik ben er inmiddels achter dat er weinig echte exclusives zijn, dus ik ga inderdaad voor de games die goed tot z'n recht komen. Stardew Valley staat er inmiddels op en verder ga ik dit topic even doorspitten!
Celeste en Enter the Gungeon als je van uitdaging houd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Blaster Master 0 en Mighty Gunvolt Burst zijn exclusives. Snipperclips ook, maar die heeft ook een retail versie (die wellicht ook goedkoper is). De eerstre 2 zijn nogal retro, maar wel mijn smaak. Snipperclips een is fantastische co-op puzzel game. Alle 3 wat mij betreft must-haves, maar ik weet niet wat voor type games je zoekt.

Andere non-exclusives must-haves wat mij betreft:
Sonic Mania
Wonderboy
Steamworld Dig 2
Oxenfree (als je die nog niet op Steam hebt) edit: kan je beter op Steam kopen
Axiom Verge (idem)
Gorogoa
.. En Korg Gadget. Maar da's geen game.

Nog een zooi anderen die ik leuk vind, maar geen must-haves, of die ik nog niet uitgespeeld heb. Wulverblade bijvoorbeeld is ook fantastisch, en ook fantastisch moeilijk. :D
Late Shift vond ik ook erg leuk, maar niet iedereen zal van de interactieve films (FMV games) zijn.
The Sexy Brutale is ook een fantastische game, maar ook fantastisch slecht geport. Ik weet niet of dat goed gepatched is inmiddels, anders op PS4 of Steam kopen.

Download ook gratis Pinball FX 3 om te kijken of dat bevalt. De gratis tafel vind ik erg leuk, en als je zin hebt om geld uit te geven: De Bethesda pack bevalt me ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

All aboard the hype train!

Maar zonder dollen, lijkt er dus op dat er voor E3 nog een Pokemon Direct komt. Ben benieuwd naar de grafische style van het spel. Verder heeft Pokemon me nooit echt gegrepen, aangezien ik nooit verder kwam dan 3 badges, omdat ik direct alle pokemon wilde hebben en naar hoog level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:20
Bisamrat schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 07:41:
[...]

All aboard the hype train!

Maar zonder dollen, lijkt er dus op dat er voor E3 nog een Pokemon Direct komt. Ben benieuwd naar de grafische style van het spel. Verder heeft Pokemon me nooit echt gegrepen, aangezien ik nooit verder kwam dan 3 badges, omdat ik direct alle pokemon wilde hebben en naar hoog level.
Schijnbaar zijn die private videos hoogstwaarschijnlijk oude sun/moon en Omega Ruby/Sapphire videos, hold your horses :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Om in te pikken op de Pokemon geruchten: TV Tokyo postte net dit op de website van hun wekelijkse kinder/varietyprogramma Oha Station vandaag:

"Worldwide earthquake! Get your hands on shocking news of Pocket Monsters!"
"OHA! Must see for elementary schoolers! An Oha News Station packed with excitement! The topic will be the game, hobby and anime 'Pocket Monster'... You cannot miss this latest news!"

Zelf vertaald, dus excuses voor mogelijke (maar onwaarschijnlijke :P) fouten. Hun uitzending is op 31/05 tusssen 7 en half 8 JST, dit is +- middernacht Europese tijd. Dit type variety show is echter niet een plek waar ik een volledig nieuwe aankondiging zou verwachten... dus mocht dit effectief over een nieuwe game gaan dan ga ik er vanuit dat we ervoor nog een direct krijgen.

Edit: TV Tokyo heeft de titel gewijzigd. Nu staat er dat deze donderdag Oha Suta "volgepropt zal zijn met Pokemon nieuws"

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 29-05-2018 12:12 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.