Ik pak mijn switch er ook niet bij in het ov. Niet omdat ik voor schut zou staan, maar eerder omdat ik bang ben dat die gestolen zou worden of iets. Mijn New 3ds xl pak ik wel gewoon.
M'n vrouw lag daar de laatste keer dubbel toen ze zo'n zakenmannetje, strak in 't pak, nette schoentjes, nette tas, z'n telefoon zag pakken om net de trein ingestapt nog snel Pokemons te vangenBeakzz schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:13:
Gelukkig heb ik die tijd ver achter me gelaten. kan mij het schelen wat een ander er van denktMisschien heb ik dat wel de laatste keer in Japan geleerd waar niemand zich daar druk om maakt. Gelukkig ben ik daar de komende weken weer
Japan
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Doe ik ook, sterker nog in de eerste klas heb je vaak 230v aansluitingen waardoor ik mijn 2e adapter ook meeneem.RayNbow schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:50:
* RayNbow pakt gerust z'n Switch erbij in het OV...
...ook als ik 1e klas zit voor m'n werk op de langere trajecten.
Verder speel ik vrijwel altijd in de trein / tram op mijn Switch. En bv wanneer ik op vakantie ga neem ik meestal de trein, dus dan gaat de Switch (en mijn 3DS) mee om lekker onderweg te gamen. Deze zomer ga ik bv met de trein naar Rome, natuurlijk gaat de Switch dan ook mee.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2018 17:23 ]
Blijkbaar is er momenteel een BlazBlue Cross Tag Battle demo, van 10 t/m 14 mei. Ik kon de demo niet vinden in de EU eShop, wel in de US eShop.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Voor de geïnteresseerden, meer info van Arc System Works zelf. Het schema van deze 'beta':RayNbow schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:47:
Blijkbaar is er momenteel een BlazBlue Cross Tag Battle demo, van 10 t/m 14 mei. Ik kon de demo niet vinden in de EU eShop, wel in de US eShop.

Ik reis veel (vliegen) en dan gaat mijn switch gewoon mee. Ik zou niet weten waarom ik mij daarvoor zou moeten schamen. Op een gegeven moment ken je het inflight entertainment systeem wel.
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Verwijderd
Erg interessante Demo, geeft me eigenlijk wel zin in deze game. Waar ik eerst nog sceptisch was.RayNbow schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:47:
Nieuwe(*) game aangekondigd voor deze maand:
En meer Inti Creates nieuws, een teaser-trailer voor een nieuwe Gunvolt-titel:
(* als in: sinds 2015 voor het eerst titel/details/releasedate bekendgemaakt)Play as Zangetsu, a demon slayer bearing a deep grudge, who must travel through perilous lands to defeat a powerful demon lurking in a dark castle. Zangetsu will meet fellow travelers along the way, who can join your journey as playable characters. Switching to these characters with their unique abilities will unlock new paths through the treacherous stages. Your choices in recruiting these adventurers will change the difficulty of the game, and may even affect the ending!
En meer Inti Creates nieuws, een teaser-trailer voor een nieuwe Gunvolt-titel:
[ Voor 69% gewijzigd door RayNbow op 12-05-2018 08:46 ]
Ik heb wel zin in die 8bit Bloodstained game. Ik ben ook nog steeds aan het wachten op z'n grote broer. Daar is nog geen releasedatum van bekend toch?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Re: JapanBeakzz schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:13:
[...]
Gelukkig heb ik die tijd ver achter me gelaten. kan mij het schelen wat een ander er van denktMisschien heb ik dat wel de laatste keer in Japan geleerd waar niemand zich daar druk om maakt. Gelukkig ben ik daar de komende weken weer
Wat ik wel opvallend vond toen ik daar recent was: ik heb geen een switch in het openbaar gezien. Een paar mensen met een PSP of Vita, maar verder zat 'iedereen' op zijn mobiel te gamen. Ik dacht dat de portable factor daar een grote rol speelde in het succes, maar dat is dan wellicht toch vooral binnen huis?
Verwijderd
Nee nog niet, ik denk dat we die info met E3 gaan krijgen. Of eerder via de kickstarter backer-updates.Zeror schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:21:
Ik heb wel zin in die 8bit Bloodstained game. Ik ben ook nog steeds aan het wachten op z'n grote broer. Daar is nog geen releasedatum van bekend toch?
Verwijderd
En dit is niet de bedoeling. Lees de FAQ en dan specifiek Het algemeen beleid #verboden
[ Voor 83% gewijzigd door Gropah op 12-05-2018 11:55 ]
Had ik eerst ook bij T-Mobile ik kon wel connecten met mijn hotspot maar niet daadwerkelijk online spelen. Nadat ik de APN van mijn hotspot heb veranderd naar ‘internet’ loopt alles op rolletjes!Thomas schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:06:
[...]
Dat snap ik, maar zelfs dan werkt online gamen bij mij niet. Downloaden overigens wel.
Die FAQ vermeldt alleen modchips en dat is hier niet het geval.
[ Voor 30% gewijzigd door Daniel. op 12-05-2018 12:06 ]
Heb ik dit nu gemist hier?
https://www.nintendo.nl/N...witch-Online-1183143.html
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Als je dat gemist hebt dan heb je wel heel goed je best gedaan.Franko P. schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:14:
Heb ik dit nu gemist hier?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Is ook op de frontpage gemeld hehe.NMe schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:35:
[...]
Als je dat gemist hebt dan heb je wel heel goed je best gedaan.
Ik denk dat je hier je eigen onzekerheid projecteert op je visie. Ik reis zelf eigenlijk nooit met de trein, maar als ik dat doe vind ik de switch net te groot. Enkele keren overigens wel gebruikt in de trein om een potje multiplayer mario kart te doenmiikit schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:35:
[...]
Dit! Het probleem is dat mensen niet als “nerd” bestempeld willen worden en daarom dan maar geen spelletje in de trein spelen. Liever scrollen op facebook wat in het algemeen wel geaccepteerd is. In andere landen is dit veel meer geaccepteerd en dus doen mensen het daar ook een stuk meer.
Zelf vind ik mijn switch iets te groot, maar gebruik nog steeds mijn 3ds als ik ergens moet wachten of lang moet reizen.
Ik heb eindelijk Zelda BOTW voor switch bemachtigd! Nu ben ik aan het twijfelen voor de DLC (season's pass): direct kopen van in het begin, of pas na het uitspelen van de verhaallijn?
Iemand ervaringen of tips? (Voor bvb Mario Vs Rabbids heb ik al gelezen dat de DLC vooral in het begin tof en handig is)
Iemand ervaringen of tips? (Voor bvb Mario Vs Rabbids heb ik al gelezen dat de DLC vooral in het begin tof en handig is)
@bertware ik heb zelf de dlc gekocht zodra het kon, maar niet uitgespeeld buiten de items opgehaald.
Volgens mij dlc 2 kun je pas later doen. Dlc 1 kun je doen na een bepaalde plek en item bemachtigd te hebben.
Vandaag met labo gestoeid. Erg leuk en vernuftig. Samen met mijn dochtertje van 4. Alhoewel zij de flapjes eringl drukt, want anders raak ik gestrest.
Maar gaat lekker. RC gemaakt en bezig met de hengel.
Als je bij de RC in het midden onder drukt, krijg je veel opties. De camera van de joycon doet nacht kijker en warmte. Echt erg leuk.
Volgens mij dlc 2 kun je pas later doen. Dlc 1 kun je doen na een bepaalde plek en item bemachtigd te hebben.
Vandaag met labo gestoeid. Erg leuk en vernuftig. Samen met mijn dochtertje van 4. Alhoewel zij de flapjes eringl drukt, want anders raak ik gestrest.
Maar gaat lekker. RC gemaakt en bezig met de hengel.
Als je bij de RC in het midden onder drukt, krijg je veel opties. De camera van de joycon doet nacht kijker en warmte. Echt erg leuk.
@bertware
Ik zou net als Arunia gewoon direct de DLC kopen. Het is niet zo dat de DLC pas na het 'uitspelen' handig is, de items en extra quests die je krijgt zijn de gehele game handig en leuk, dus mocht je de DLC willen dan zou ik de pass niet pas aan het einde van de game aanschaffen.
Ik zou net als Arunia gewoon direct de DLC kopen. Het is niet zo dat de DLC pas na het 'uitspelen' handig is, de items en extra quests die je krijgt zijn de gehele game handig en leuk, dus mocht je de DLC willen dan zou ik de pass niet pas aan het einde van de game aanschaffen.
Zoals de users boven mij al zeggen is de DLC aanschaffen zodra je kan een hele goede keuze. Zelf zou ik claimen dat een aantal items het spel nog veel aangenamer makenbertware schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:29:
Ik heb eindelijk Zelda BOTW voor switch bemachtigd! Nu ben ik aan het twijfelen voor de DLC (season's pass): direct kopen van in het begin, of pas na het uitspelen van de verhaallijn?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik neem die zelf niet mee gewoon omdat die niet al te praktisch is... voorkeur op de 3DS. Die klap je gewoon snel toe/open.Arunia schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:04:
Ik pak mijn switch er ook niet bij in het ov. Niet omdat ik voor schut zou staan, maar eerder omdat ik bang ben dat die gestolen zou worden of iets. Mijn New 3ds xl pak ik wel gewoon.
Jammer dat Dark Souls is uitgesteld
, had daar deze maamd echt zin in!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Had het ook wel kunnen weten natuurlijk...NMe schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:35:
[...]
Als je dat gemist hebt dan heb je wel heel goed je best gedaan.
Kreeg een mailtje van Nintendo op de 11e, en dan ben ik zo lui om niet verder terug te bladeren dan 11 Mei in dit topic.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Klopt het dat die gold coins in de eshop verlopen na bepaalde tijd?
Yup

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Dus het levert al geen drol op, maar verloopt ook nog eens. Ze hebben het voor elkaar gekregen een nog waardelozer systeem dan het voorgaande te implementeren. Ook knap.
De sterren in het voorgaande systeem verliepen ook. Na dezelfde tijd als de gouden coins nu, dacht ik zelfs.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 23:01:
Dus het levert al geen drol op, maar verloopt ook nog eens. Ze hebben het voor elkaar gekregen een nog waardelozer systeem dan het voorgaande te implementeren. Ook knap.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En de punten van de Wii U Deluxe Digital Promotion (waarmee je eShop-tegoed spaarde) hadden ook een beperkte houdbaarheid.
Dan gaan ik er maar iets mee kopen, drie euro is drie euro! haha.
Stardew Valley of FM touch.... Twijfel, twijfel, twijfel!

[ Voor 5% gewijzigd door Vecodo op 14-05-2018 08:43 ]
Beiden zijn in mijn ogen fijne games!Vecodo schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:43:
Dan gaan ik er maar iets mee kopen, drie euro is drie euro! haha.![]()
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Fortnite komt volgens een vacature naar de Nintendo Switch toe.
https://www.nu.nl/games/5...ntendo-switch-versie.html
Helaas al ontkracht door een dev van Iron Galaxy. De originele tekst was"[...] our technically superb Fortnite and Skyrim Switch ports"; en die moet je eigenlijk gewoon apart zien, Iron Galaxy heeft namelijk de mobile port van Fortnite gemaakt.Zeror schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:24:
Fortnite komt volgens een vacature naar de Nintendo Switch toe.
Betekent niet dat de game niet naar Switch kan komen, het is bekend dat Epic dat aan het onderzoeken is
Er waren toch al langer geruchten dat het naar de Switch zou komen? Lijkt me geen verkeerde zet trouwens. Niet mijn game maar toch leuk.
OOW zou het dan binnenkort toch gaan gebeuren?
Pokémon op de Switch?
Geen idee of het echt is maar degene die het lekt heeft het al vaker bij het rechte eind gehad.
Pokémon op de Switch?
Geen idee of het echt is maar degene die het lekt heeft het al vaker bij het rechte eind gehad.
Geen informatie beschikbaar
Het is geruchtendag, want behalve redelijk wat gespeculeer en hints over Pokemon, komt Eurogamer nu ook met het volgende artikel:Leaks suggest Nintendo's Retro Studios making Star Fox racing spin-off .
Iemand op Twitter beweert verder dat de kat eindelijk uit de zak is gekomen en dat het niet gezien moet worden als een spin-off maar als Retro's ambitieuze visie op wat Star Fox eigenlijk zou moeten zijn. Voorlopig ben ik er niet achter gekomen of enige geloofwaardigheid aan deze persoon gegeven moet worden...
Natuurlijk allemaal giswerk momenteel, maar ben eens nieuwsgierig of hier iets van waar gaat zijn.
Iemand op Twitter beweert verder dat de kat eindelijk uit de zak is gekomen en dat het niet gezien moet worden als een spin-off maar als Retro's ambitieuze visie op wat Star Fox eigenlijk zou moeten zijn. Voorlopig ben ik er niet achter gekomen of enige geloofwaardigheid aan deze persoon gegeven moet worden...
Natuurlijk allemaal giswerk momenteel, maar ben eens nieuwsgierig of hier iets van waar gaat zijn.
Ik ben na een paar uur gestopt met Zelda BOTW omdat ik het saai vond worden. Dus ik zou het eerst spelen voordat je de DLC gaat kopen.bertware schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:29:
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Misschien dat het zoiets wordt???JackAvery schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:37:
Mee eens. Zelf was ik ook begonnen, vond het saai worden, na een tijdje opnieuw begonnen, nu 120 uur verder. Denk dat je in het absolute begin nog niks hebt aan de DLC. Na een paar uur zijn de travel medaillon nuttig en heroes path wel grappig. Ook kostuums niet direct heel erg nodig. Speel gewoon even voordat je de 20 euro aftikt. (Ik heb het vrij vlot na de tweede start wel gedaan)duke99 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:26:
[...]
Ik ben na een paar uur gestopt met Zelda BOTW omdat ik het saai vond worden. Dus ik zou het eerst spelen voordat je de DLC gaat kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door BoGu5 op 15-05-2018 00:05 ]
request.getCookies();
Ik zou zelf de dlc kopen en de game op hard spelen. Dit maakt de game vele malen leuker omdat je veel strategischer moet spelen. Opeens zijn drankjes om sterker te worden echt nodig, kleding maakt echt een verschil en speciale wapens maken dat sommige gevechten opeens wel te doen zijn.BoGu5 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 00:04:
[...]
Mee eens. Zelf was ik ook begonnen, vond het saai worden, na een tijdje opnieuw begonnen, nu 120 uur verder. Denk dat je in het absolute begin nog niks hebt aan de DLC. Na een paar uur zijn de travel medaillon nuttig en heroes path wel grappig. Ook kostuums niet direct heel erg nodig. Speel gewoon even voordat je de 20 euro aftikt. (Ik heb het vrij vlot na de tweede start wel gedaan)
Meer gameplay:RayNbow schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 07:58:
Nieuwe(*) game aangekondigd voor deze maand:
[video]
[...]
(* als in: sinds 2015 voor het eerst titel/details/releasedate bekendgemaakt)
Eindelijk hebben we de datum gekregen van het mario tennis pre-launch toernooi!

Wel heel verwarrend dat ook Japan de Amerikaanse standaard gebruikt voor tijd... Ik stond te kijken hoe ik het nou moest lezen
.
Japan gebruikt niet de amerikaanse standaard, maar ze hebben hier het jaar weggelaten en dan lijkt 't er op. Normaal gesproken doen zij 't namelijk volgens yyyy/mm/dd.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Vreemd genoeg (dat vind ik zelf) ben ik echt een enorme fan van Mario Power Tennis op de GCN. Wij zijn erachter gekomen dat als je 2vs2 speelt in combinatie met het uitschakelen van alle power-ups, je enorm spannende rallies kan krijgen. Tegenwoordig spelen we deze game niet meer vaak, maar ik hoop dat de nieuwe Mario Tennis Ace dit weet te evenaren
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Is er buiten de SNES versie ooit al een star fox game geweest die NIET compleet ruk is?JackAvery schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:37:
Het is geruchtendag, want behalve redelijk wat gespeculeer en hints over Pokemon, komt Eurogamer nu ook met het volgende artikel:Leaks suggest Nintendo's Retro Studios making Star Fox racing spin-off .
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat is natuurlijk totaal subjectief, maar wat mij betreft: de N64 versie (Lylatwars in Europa)! Star Fox Assault en Star Fox Command waren degelijk genoeg, en Star Fox Adventures had zijn flaws maar vond ik zelf wel entertaining. Zelfs de WiiU game heeft zijn fans. Het is wel een franchise die een hoog B-tier gehalte heeft en deze nooit echt overstegen is...boe2 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:01:
[...]
Is er buiten de SNES versie ooit al een star fox game geweest die NIET compleet ruk is?
@Zeror - dat zou het een soort pilotwings in space maken. Ik denk zelf eerder aan een open-hub game met hogesnelheidsraces, combat, en een uitgebreide singleplayer-story mode dat verschillende kanten op kan gaan. De verschillende voertuigen uit Star Fox kunnen leiden tot een Diddy Kong Racing-stijl game of een Sonic All-Stars racing-stijl met transformaties e.d. ... best veel wat ze kunnen doen dus. Als je een all-out rumour discussie wilt horen, GameExplain heeft een half uur volgepraat op Youtube
Anyway, we zien wel of er iets van waar is
[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 15-05-2018 11:15 ]
Dit is natuurlijk een mening, maar StarFox 64 >>> StarFox (SNES). Man, wat was dat een goede game zeg.boe2 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:01:
[...]
Is er buiten de SNES versie ooit al een star fox game geweest die NIET compleet ruk is?
Heeft er iemand al ervaring met keys kopen via Amazon?
Ik installeer mijn games het liefst op de SD kaart want dan hoef ik niet iedere keer cardriges te wisselen.
Echter ik vind Breath of the wild in de nederlandse E-shop echt veel te duur. 70 euro en dan kan je ook nog gaan lappen voor de DLC!
Via Amazon US kan ik de Key met DLC kopen voor 80 dollar. Ofwel 66 euro. Dat klink een stuk vriendelijker.
https://www.amazon.com/Le...Bthe%2Bwild%2Bswitch&th=1
Ik installeer mijn games het liefst op de SD kaart want dan hoef ik niet iedere keer cardriges te wisselen.
Echter ik vind Breath of the wild in de nederlandse E-shop echt veel te duur. 70 euro en dan kan je ook nog gaan lappen voor de DLC!
Via Amazon US kan ik de Key met DLC kopen voor 80 dollar. Ofwel 66 euro. Dat klink een stuk vriendelijker.
Dat zou moeten lukken, ik denk wel dat je dan een amerikaans account moet aanmaken op je switch.Dekaasboer schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:25:
Verwijderd
Ik heb even een probleem.
Alle nieuwe spellen worden normaliter om 11 uur toegevoegd in de eshop, maar op 1 of ander manier komt battle chasers niet vrij voor de switch. Terwijl er toch 15 mei staat.
Op google las ik ook 14:00, maar dit is ook niet het geval. Is er alleen bij mij een probleem?
Edit: het is dus 15:00..
Alle nieuwe spellen worden normaliter om 11 uur toegevoegd in de eshop, maar op 1 of ander manier komt battle chasers niet vrij voor de switch. Terwijl er toch 15 mei staat.
Op google las ik ook 14:00, maar dit is ook niet het geval. Is er alleen bij mij een probleem?
Edit: het is dus 15:00..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2018 15:09 ]
Ik heb net even zitten kijken naar hoe dit werkt. Ik heb nu ook een 2e account aangemaakt.Kraanmachinist schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:28:
[...]
Dat zou moeten lukken, ik denk wel dat je dan een amerikaans account moet aanmaken op je switch.
Echter ik kan net zo makkelijk de regio van mijn originele account wijzigen.
Waarom maakt iedereen een extra account aan?
Je kan ook een Amerikaanse eshopkaart kopen op www.pcgamesupply.com. Die voeg je dan toe aan een nieuw gemaakt amerikaans nintendo account, en daar maak je dan weer een profiel voor op je Switch. Als je dan met dat profiel naar de eshop gaat kom je in de amerikaanse eshop waar zelda 60US$ is. Als je tijdens het aanmaken van de account ook zegt dat je in een staat zonder sales tax woont dan blijft het bij die 60! Check ook savecoins.me voor de goedkoopste regionale shop.Dekaasboer schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:25:
Toevoeging op je latere post: als je van regio wisselt verlies je alle credit die nog op je account stond. En het is wat sneller en makkelijker.
Mogelijk niet heel lang wachten voordat Pokemon Switch uitkomt.
https://www.gamereactor.n...snel+een+Switch+te+halen/
Wat heb ik gemist? E3 is al voorbij?Game Freak's Pokémon Switch werd zonder veel bombarie tijdens de E3 aangekondigd afgelopen maand en sindsdien is het stil gebleven rond de titel.
Nee, is een typfoutje. Maand moet jaar zijn.
Ik merk nu dat mijn nederlandse paypal niet geaccepteerd wordt. Dan maar een paypal maken voor het us account en het geld onderling overmaken.Ampix schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:32:
[...]
Je kan ook een Amerikaanse eshopkaart kopen op www.pcgamesupply.com. Die voeg je dan toe aan een nieuw gemaakt amerikaans nintendo account, en daar maak je dan weer een profiel voor op je Switch. Als je dan met dat profiel naar de eshop gaat kom je in de amerikaanse eshop waar zelda 60US$ is. Als je tijdens het aanmaken van de account ook zegt dat je in een staat zonder sales tax woont dan blijft het bij die 60! Check ook savecoins.me voor de goedkoopste regionale shop.
Toevoeging op je latere post: als je van regio wisselt verlies je alle credit die nog op je account stond. En het is wat sneller en makkelijker.
Kost dat niet extra geld?Dekaasboer schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:06:
[...]
Ik merk nu dat mijn nederlandse paypal niet geaccepteerd wordt. Dan maar een paypal maken voor het us account en het geld onderling overmaken.
Meer leaks over Pokemon!

Bron: https://twitter.com/Nibellion/status/996367282023649280
En filmpje van Pixelpar met meer aanwijzingen van zijn tweets:

Bron: https://twitter.com/Nibellion/status/996367282023649280
En filmpje van Pixelpar met meer aanwijzingen van zijn tweets:
K.W.
Als dit gaat om pcgamesupply: als ik me niet vergis kan je ook betalen met ideal (het is al weer een tijdje geleden dat ik wat gekocht heb), maar paypal kon ook gewoon dacht ik.Dekaasboer schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:06:
[...]
Ik merk nu dat mijn nederlandse paypal niet geaccepteerd wordt. Dan maar een paypal maken voor het us account en het geld onderling overmaken.
Als dit gaat om een EU paypal toevoegen aan een US Nintendo account, zal vast niet werken (doet het op PSN ook niet).
[ Voor 16% gewijzigd door AppieNL op 15-05-2018 16:30 ]
Geen enthousiasme hier voor Monster Hunter Generations Ultimate?!
Ik ben er superhyped voor, weer een mobile MH game!
Ik ga lekker opnieuw beginnen, zonder mijn Generations savefile van de 3DS te importen.
Ik ben er superhyped voor, weer een mobile MH game!
[ Voor 26% gewijzigd door Thrace Grumble op 15-05-2018 16:29 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik heb nog nooit een MH spel gespeeld, maar wil het best proberen. Meeste mensen zeggen wel dat MHW veel beter is en beter aansluit aan Westerlingen (vooral UI verbeteringen).Thrace Grumble schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:28:
Ik ben er superhyped voor, weer een mobile MH game!Ik ga lekker opnieuw beginnen, zonder mijn Generations savefile van de 3DS te importen.
Dus ik ben een beetje huiverig. Ik wacht wel gewoon op reviews. Kan je heel kort uitleggen wat voor soort spel het is? Voor zover ik het heb gezien is het een actie RPG achtig spel, waarbij je constant met Monsters vecht om nieuwe en betere loot te krijgen? Klopt dat zo'n beetje?
Klopt, zie het eigenlijk als 'boss-fight-the-game'.Simyager schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:43:
[...]
Ik heb nog nooit een MH spel gespeeld, maar wil het best proberen. Meeste mensen zeggen wel dat MHW veel beter is en beter aansluit aan Westerlingen (vooral UI verbeteringen).
Dus ik ben een beetje huiverig. Ik wacht wel gewoon op reviews. Kan je heel kort uitleggen wat voor soort spel het is? Voor zover ik het heb gezien is het een actie RPG achtig spel, waarbij je constant met Monsters vecht om nieuwe en betere loot te krijgen? Klopt dat zo'n beetje?
Heel summier een samenvatting, er is veel meer complexiteit in de game dan ik hier kort beschrijf:
Je character zelf levelt niet, maar door het verslaan van monsters kun je items krijgen (een tand, een bot, etc), waarvan je nieuwe wapens (1 van de 16 typen, per type dacht ik 100 wapens ongeveer) en uitrusting (met uiteraard betere defense, hogere kans op critical damage, etc) kunt maken. Het is dus echt leren van je fouten, poging na poging wagen bij nieuwe monsters omdat je vaak wordt verslagen, maar uiteindelijk lukt het je dan toch.
Resultaat: nieuwe gea en mogelijk nieuwe monsters binnen je bereik!
World heeft een flink aantal QOL changes doorgevoerd, waardoor het een minder niche game is geworden (denk aan het gebruiken van een healingitem zonder de verplichte niet te skippen animatie na het gebruik, sneller harvesten van items zoals mining nodes en planten, geen losse zones met korte laadtijden, etc). Persoonlijk vind ik het de charme wel een beetje wegnemen, de focus in (vind ik) minder op de skills van de speler komen te liggen. Uiteindelijk een geweldige game alsnog, maar primair is voor mij MH toch het best met de oudere mechanics en als mobile game.
Misschien goed om eens Gaijin Hunter of Arekkz op YouTube op te zoeken, zij maken altijd erg veel content over de MH franchise.
[ Voor 30% gewijzigd door Thrace Grumble op 15-05-2018 17:31 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
O C T O P A T H is compleet. 

Ik merk net dat het niet kan.
Paypal een regio lock. Het dient gekoppeld te worden aan een telefoonnummer met de juiste regiocode.
Met mijn creditcard loop ik ook al spaak want Nintendo accepteert überhaupt geen Nederlandse credit cards.
Dus koop de e-shop kaartjes via pcgamesupply? Voeg ze toe aan je USA Nintendo account wallet=>klaar. Geen gekloot met credit cards of paypal die regio locked. Alleen een fee van 25 cent geloof ik op de ideal betaling op pcgamesupply (meer voor CC of paypal).Dekaasboer schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:42:
[...]
Ik merk net dat het niet kan.
Paypal een regio lock. Het dient gekoppeld te worden aan een telefoonnummer met de juiste regiocode.
Met mijn creditcard loop ik ook al spaak want Nintendo accepteert überhaupt geen Nederlandse credit cards.
Nintendo heeft hun coverimage op facebook geupdate.

Zo een maandje voor de E3 kan dat verdacht zijn. Kunnen we hier een hint uithalen?

Zo een maandje voor de E3 kan dat verdacht zijn. Kunnen we hier een hint uithalen?
Luigi's mansion?Zeror schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:19:
[afbeelding]
Koppel je CC aan je US Paypal met nepadres/telefoonnummer en het werkt prima. Maar zorg er wel voor dat je de betreffende CC eerst ontkoppeld van je normale Paypal, anders wordt de CC geblokkeerd uit veiligheidsoverwegingen.AppieNL schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:10:
[...]
Dus koop de e-shop kaartjes via pcgamesupply? Voeg ze toe aan je USA Nintendo account wallet=>klaar. Geen gekloot met credit cards of paypal die regio locked. Alleen een fee van 25 cent geloof ik op de ideal betaling op pcgamesupply (meer voor CC of paypal).
Bonus aardigheidje: je kan de US Paypal meteen ook gebruiken in de MX eShop (in sommige gevallen goedkoper dan de ZA/SE).
[ Voor 9% gewijzigd door C0nscious op 15-05-2018 21:16 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Hier precies hetzelfde!Simyager schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:43:
[...]
Ik heb nog nooit een MH spel gespeeld, maar wil het best proberen. Meeste mensen zeggen wel dat MHW veel beter is en beter aansluit aan Westerlingen (vooral UI verbeteringen).
Animal Crossing? Super Mario Maker?Zeror schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:19:
[afbeelding]
Ik zeg ‘Doen!’ !
[ Voor 18% gewijzigd door Thrace Grumble op 15-05-2018 22:46 ]
Hier nog een artikel: https://www.gamereactor.n...25d534719991f3c6edbaa9109Zeror schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:55:
Mogelijk niet heel lang wachten voordat Pokemon Switch uitkomt.
En op Reddit nog mogelijk gelekte titels: https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/8jll8y/pokémon_switch_titles_leaked_as_pokémon_lets_go/
Mochten dit de daadwerkelijke titels zijn, dan had ik die niet verwacht en klopt het misschien wel met wat er in het artikel op GameReactor wordt gezegd:
Terwijl we wachten op een aankondiging van de aankomende Pokémon-titel, die voor het einde van deze maand wordt onthuld, denk aan wat Pokémon Go voor de toekomst van de Pokémon-reeks kan betekenen. Ik verwacht dat de titel/branding van de Pokémon Switch-titel dit jaar (er zijn twee versies) de nodige wenkbrauwen zullen doen fronsen.
[ Voor 18% gewijzigd door Stefan22 op 16-05-2018 00:43 ]
Als het echt een game wordt met pokemon go features dan ga ik hem niet halen. Van mijn part is het dan gedaan met pokemon.Stefan22 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 00:42:
[...]
Hier nog een artikel: https://www.gamereactor.n...25d534719991f3c6edbaa9109
En op Reddit nog mogelijk gelekte titels: https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/8jll8y/pokémon_switch_titles_leaked_as_pokémon_lets_go/
Mochten dit de daadwerkelijke titels zijn, dan had ik die niet verwacht en klopt het misschien wel met wat er in het artikel op GameReactor wordt gezegd:
[...]
Ik denk niet dat ze dat zullen doen, want Pokémon Go wordt gemaakt door Niantic en 'mainstream' Pokémon wordt gemaakt door GameFreak. De kans dat ze op zo'n grote schaal gaan samenwerken is zeer klein, omdat je ook in problemen komt met EV/IV/Aanvallen/etc.Ryatzu schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 06:53:
[...]
Als het echt een game wordt met pokemon go features dan ga ik hem niet halen. Van mijn part is het dan gedaan met pokemon.
Komt een remake voor de 3ds, aangezien er ook een 2ds afgebeeld is, hoeft dit natuurlijk niet allemaal switch te zijn, ik denk dus dat er geen hints voor E3 te vinden zijn in deze afbeelding.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Luigi's Mansion voor de GameCube nooit gespeeld. Heb toen volgens mij Rogue Squadron gekocht ipv die. Later nooit gehaald. Maar wellicht deze dan wel.
Pokemon mits het een portable versie is zullen we maar zeggen en geen Stadium achtig iets, dan zal ik die zeker halen.
Pokemon mits het een portable versie is zullen we maar zeggen en geen Stadium achtig iets, dan zal ik die zeker halen.
Ik was erg verbaasd om te zien dat hij toch naar het Westen komt, maar misschien is dit mede dankzij het succes van MHW?Thrace Grumble schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:28:
Ik ben er superhyped voor, weer een mobile MH game!Ik ga lekker opnieuw beginnen, zonder mijn Generations savefile van de 3DS te importen.
Ik had MHG gehaald voor de 3DS, maar weinig tijd gehad om er echt in te komen. Wat ik niet zo leuk vond aan Generations waren die hunter styles eigenlijk. Er was al genoeg variatie in de speelstijlen van elk van de wapens en dan heb je nu nog eens per wapen verschillende speel stijlen. Achja is iets nieuws, dus misschien was het gewoon wennen...
Ik zit te wachten op de PC release van MHW, want ik heb geen andere consoles dan de Switch, maar nu twijfel ik een beetje voor welke ik moet gaan.
In Japan zijn weer een aantal aankondigen geweest:
- Okami HD zou 9 augustus verschijnen Edit: datum ook bevestigd voor EU
- Een poort van Layton's Mystery Journey op Switch is bevestigd voor dezelfde datum
- Taiko Drum Master komt 19 juli uit. Kirby en Inklings als guest performers. Het spel krijgt ook een eigen controller:

Just saying, dat gerucht kan vanalles betekenen. Meer synergie hoeft niet slecht te zijn. Ondertussen lijkt het wel mogelijk dat een Pokemon Yellow sequel inderdaad in de komende twee weken zal aangekondigd worden, en lijkt het er ook op dat GameFreak ondertussen ook aan Gen 8 bezig is voor 2019.
- Okami HD zou 9 augustus verschijnen Edit: datum ook bevestigd voor EU
- Een poort van Layton's Mystery Journey op Switch is bevestigd voor dezelfde datum
- Taiko Drum Master komt 19 juli uit. Kirby en Inklings als guest performers. Het spel krijgt ook een eigen controller:

Wat als dit bijvoorbeeld gewoon betekent dat er integratie is via pokemon bank, en dat het mechanisme dat men leent is dat pokemon in het wild rondlopen in het spel ipv onzichtbaar in het gras?Ryatzu schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 06:53:
[...]
Als het echt een game wordt met pokemon go features dan ga ik hem niet halen. Van mijn part is het dan gedaan met pokemon.
Just saying, dat gerucht kan vanalles betekenen. Meer synergie hoeft niet slecht te zijn. Ondertussen lijkt het wel mogelijk dat een Pokemon Yellow sequel inderdaad in de komende twee weken zal aangekondigd worden, en lijkt het er ook op dat GameFreak ondertussen ook aan Gen 8 bezig is voor 2019.
Ik ken het wel hoor, 4U was dat betreft ook leuker: geen hunting styles, meer story en progressie op basis van de story.WahWah schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:11:
[...]
Ik was erg verbaasd om te zien dat hij toch naar het Westen komt, maar misschien is dit mede dankzij het succes van MHW?
Ik had MHG gehaald voor de 3DS, maar weinig tijd gehad om er echt in te komen. Wat ik niet zo leuk vond aan Generations waren die hunter styles eigenlijk. Er was al genoeg variatie in de speelstijlen van elk van de wapens en dan heb je nu nog eens per wapen verschillende speel stijlen. Achja is iets nieuws, dus misschien was het gewoon wennen...
Ik zit te wachten op de PC release van MHW, want ik heb geen andere consoles dan de Switch, maar nu twijfel ik een beetje voor welke ik moet gaan.
Wat dat betreft zie je ook heel duidelijk het verschil tussen de twee MH-ontwikkelteams: een mainteam, die games zoals 4U en World maakt, en een subteam, die vernieuwing/experimenten doorvoert in MH games, zoals bv de hunting styles (Generations).
Misschien had ik zelfs wel liever 4U op de Switch gezien dan Generations Ultimate, maar het feit dat er een MH naar de Switch komt, is voor mij al voldoende reden om die game te halen
Ik denk trouwens dat het altijd al op de planning stond om Generations (Ultimate) naar het westen te brengen, maar dat Capcom liever de (toegankelijkere) World eerst wilde 'pitchen' om zo de wind niet uit de zeilen van World te halen.Nu hebben ze de aandacht te pakken, en is het moment daar om ook GU te releasen.
[ Voor 10% gewijzigd door Thrace Grumble op 16-05-2018 09:35 ]
Hoewel Generations Ultimate waarschijnlijk toch wat achterhaald gaat zijn nu veel mensen al kennis hebben kunnen maken met World, ga ik 'm toch halen. Generations vond ik wel een minder deel, maar ik merkte ook dat ik 3U toentertijd veel fijner vond spelen op een TV ipv 3DS. Dus ik geef deze ook een goede kans (naast dat ik MH games gewoon tof vind
)
Met een MH in het vooruitzicht was het voor mij deels de reden om een Switch te halen, dus ik was wel wat zuur toen we vorig jaar te horen kregen dat er geen plannen waren voor een westerse release van XX / Generations Ultimate. Beter laat dan nooit dan maar?
Met een MH in het vooruitzicht was het voor mij deels de reden om een Switch te halen, dus ik was wel wat zuur toen we vorig jaar te horen kregen dat er geen plannen waren voor een westerse release van XX / Generations Ultimate. Beter laat dan nooit dan maar?
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Ik ben wel wat huiverig wbt Monster Hunter, ik zou denk ik eerder MHW voor mijn xbox kopen. Die echt Japanse RPG dingen hou ik gewoon niet zo van.
W.b.t. E3 hoop ik echt ontzettend op Metroid Prime 4. Qua Switch games kijk ik daar veruit het meest naar uit.
W.b.t. E3 hoop ik echt ontzettend op Metroid Prime 4. Qua Switch games kijk ik daar veruit het meest naar uit.
Ik liep na het spelen van MHW (en in het verleden MH2 en MHTriiU) niet warm voor de aankondiging van Generations. Voelt alsof we een stap terug maken.
Zou me niet verbazen als ze voor MK8D ook nog een nieuwe wave DLC brengen.
Animal Crossing lijkt me ook wel wat meer waarschijnlijker gezien de nieuwe banner
Naja, we zien vanzelf wel natuurlijk
Animal Crossing lijkt me ook wel wat meer waarschijnlijker gezien de nieuwe banner
Nieuwe DLC voor MK8D zou ik niet gek vinden, eigenlijk zou het mij verbazen als ze daar niet van profiterenAkaendra schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:48:
Zou me niet verbazen als ze voor MK8D ook nog een nieuwe wave DLC brengen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Zeeslag, anyone?
Het ging volgens mij om hoe het gooien van een bal werkt in Pokemon Go dat ze dit willen toepassen in de game.JackAvery schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:30:
Wat als dit bijvoorbeeld gewoon betekent dat er integratie is via pokemon bank, en dat het mechanisme dat men leent is dat pokemon in het wild rondlopen in het spel ipv onzichtbaar in het gras?
Opzich prima, maar hopelijk is de touch input niet verplicht.
Goed mogelijk, hopelijk weten we snel meer. Ik sta ook niet te springen om een versimpeld battlesysteem bijvoorbeeld... Maar wie weet wat we krijgen. Op zich is het beter dan GameFreak gaat experimenteren met dergelijke implementaties in een spin-off dan in een nieuwe mainline game.Zeror schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:19:
[...]
Het ging volgens mij om hoe het gooien van een bal werkt in Pokemon Go dat ze dit willen toepassen in de game.
Opzich prima, maar hopelijk is de touch input niet verplicht.
Voor de geïnteresseerden: Eurogamer heeft de Pokemon geruchten van de laatste twee dagen samengevat in een artikel. Ondertussen zijn ook de domeinnamen pokemonletsgoeevee.com en pokemonletsgopikachu.com geregistreerd door hetzelfde bedrijf dat de domeinnamen van Nintendo beheert.
Oke, dat is wel héél vet!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
All aboard the hypetrain: Pokémon Let's Go Pikachu en Pokémon Let's Go Eevee zijn geregistreerd
Meestal is er binnen 24 uur een direct

Stay tuned
Meestal is er binnen 24 uur een direct
Stay tuned
Ik vermoed dat wat ze lenen van Go de multiplayercomponent is. Met meerdere spelers in dezelfde wereld rondlopen en/of pokemongevechten tussen spelers. Dit als boost voor de online functies. Maar we zullen het zien
[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 16-05-2018 14:29 ]
Dit zag ik in de Pokemon groep op Nintendo, ik ben nog aan het zoeken maar nog geen bron hiervoor gevonden. Alles lijkt meer echt te worden!

K.W.
Ik hoop het echt!KoensSocialL schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:36:
Dit zag ik in de Pokemon groep op Nintendo, ik ben nog aan het zoeken maar nog geen bron hiervoor gevonden. Alles lijkt meer echt te worden!
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door sderooij op 16-05-2018 16:43 ]
Tja, die truukjes kunnen ook. De reden dat ik pcgamesupply als eerste optie gaf, was omdat het wat simpeler en sneller klaar is dan het fake adres etc Paypal. En persoonlijk gebruik ik de shop wallet structureel te weinig per jaar (1-2x per jaar zet ik er 50-100 dollar op?) om er meer moeite voor te doen ook al is het fake adres Paypal een permanente oplossing.C0nscious schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:15:
[...]
Koppel je CC aan je US Paypal met nepadres/telefoonnummer en het werkt prima. Maar zorg er wel voor dat je de betreffende CC eerst ontkoppeld van je normale Paypal, anders wordt de CC geblokkeerd uit veiligheidsoverwegingen.
Bonus aardigheidje: je kan de US Paypal meteen ook gebruiken in de MX eShop (in sommige gevallen goedkoper dan de ZA/SE).
Verwijderd
Tweakers is niet de plaats voor het bespreken van hacks/cracks/andere illegale zooi.
[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2018 09:08 ]
Simyager schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:43:
[...]
Voor jullie een interessante vergelijking tussen MHW en MHGU:
Dit topic is gesloten.