Fantastisch shmup nieuws: Ikaruga komt naar de Switch!!
Must have!
Must have!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik zou er bijna een Switch voor kopen! Ikaruga in portrait modeTurfschipper schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 02:09:
Must have!
39
10 second ninja DONE
....dat ziet er zwaar vet uit zegTurfschipper schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 02:09:
Must have!
[ Voor 1% gewijzigd door Sup4rdurt op 02-05-2018 12:28 . Reden: lelijke typo ]
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
nu al???Sup4rdurt schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:28:
DKC: TF is binnen! Had ik nu maar de Switch meegenomen voor in de pauze...
Jup, ik heb hem besteld bij de shop die hierboven werdt genoemd en ze hebben deze gelukkig ook echt op tijd verstuurd
ik wacht nog ongeduldig afSup4rdurt schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:35:
[...]
Jup, ik heb hem besteld bij de shop die hierboven werdt genoemd en ze hebben deze gelukkig ook echt op tijd verstuurd
Dat gaat wel lukken!sderooij schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:35:
[...]
ik wacht nog ongeduldig af
maar veel plezier met je nieuwe game man
over de duvel gesproken..ze bellen net dat het spel opgehaald kan wordenSup4rdurt schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:41:
[...]
Dat gaat wel lukken!
En sterkte met het wachten
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
een goeie Pokémon game voor de iPhone zou ik anders wel waarderengamerboy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:33:
nieuws: Nieuwe Nintendo-ceo wil vooral groeien met smartphonegames
Gooi eerst maar eens een goeie Pokémon game op de markt 😂
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Snap ik maar heb liever een full flatched switch Pokémon game en daarnaast een koppeling met een mobiele game ofzo 😋Tijn96 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:16:
[...]
een goeie Pokémon game voor de iPhone zou ik anders wel waarderen
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Ik niet want zie nu al dat die vol zit met microtransacties. Dat spel is uitermate geschikt voor dat soort dingen om er veel geld aan te verdienen maar dat is juist niet hoe ik wil spelen met zo'n spel.Tijn96 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:16:
[...]
een goeie Pokémon game voor de iPhone zou ik anders wel waarderen
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik doelde ook op een goeie. Zo als jij het schetst noem ik geen goeieTouchdomex schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:31:
[...]
Ik niet want zie nu al dat die vol zit met microtransacties. Dat spel is uitermate geschikt voor dat soort dingen om er veel geld aan te verdienen maar dat is juist niet hoe ik wil spelen met zo'n spel.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Thanks 😂👍
Misschien even verduidelijken, maar het nieuwsbericht van Tweakers maakt niet zo goed duidelijk dat mobile eigenlijk gewoon een gewenste groeipost is (waar ook in geïnvesteerd blijft worden), en dat de hoofdactiviteit hardware en games hiervoor blijft. Mobile moet een extra pilaar van inkomsten worden - diversificatie van inkomsten is over het algemeen positief.gamerboy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:33:
nieuws: Nieuwe Nintendo-ceo wil vooral groeien met smartphonegames
Gooi eerst maar eens een goeie Pokémon game op de markt 😂
Ga er maar vanuit dat het dus wel microtransacties worden. Als je komt met games die je in 1x betaald en je vervolgens op je iPhone en iPad kan spelen dan wordt de meerwaarde om nog een Switch te kopen natuurlijk erg weinig.Thomas schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:43:
Mobiele Nintendo games zouden wel goud zijn. Vond Mario Run een beetje meh, maar wel fijn dat je gewoon 1 keer betaalde. Geloof dat ze met een Mario Kart bezig zijn ook, dat kan best een hit worden. Zo lang ze de boel niet met microtransacties volstouwen vind ik het helemaal prima, en als al dan niet de meeste bekende ontwikkelaar/console bouwer ooit moeten ze kunnen wegkomen met 1 prijs vragen lijkt me.
Verwijderd
Plus, Fire Emblem Heroes is een groot succes (en die heeft Microtransacties) en Super Mario Run flopte. Dus ja ga er maar van uit dat alle nieuwe mobiele Nintendo games microtransacties zullen hebben.Scrtz schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:19:
[...]
Ga er maar vanuit dat het dus wel microtransacties worden. Als je komt met games die je in 1x betaald en je vervolgens op je iPhone en iPad kan spelen dan wordt de meerwaarde om nog een Switch te kopen natuurlijk erg weinig.
En ja, ik zou het ook liever anders zien maarja..
!!!Turfschipper schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 02:09:
Must have!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Is Super Mario Run geflopt? Ik heb daar een hoop uren in zitten, vond en vind het echt een toffe game om even snel te spelen als ik ergens sta te wachten.Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:23:
[...]
Plus, Fire Emblem Heroes is een groot succes (en die heeft Microtransacties) en Super Mario Run flopte. Dus ja ga er maar van uit dat alle nieuwe mobiele Nintendo games microtransacties zullen hebben.
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Ik spring een gat in de lucht als de hele Deathsmiles serie naar de Switch komt.Tiwazz schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:48:
[...]
!!!
Insta buy.
Hopelijk zorgt dit dat er meer bullet hell shmups gaan komen. Ik kijk naar jou cave.
[ Voor 4% gewijzigd door Turfschipper op 02-05-2018 22:35 ]
They even swapped the buttons properly. And there's gyro support! That's sweet.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Qua sales, ja. En verder is het idd een leuke "game", maar komt niet in de buurt van een gewone 2D Mario.duke99 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:18:
[...]
Is Super Mario Run geflopt? Ik heb daar een hoop uren in zitten, vond en vind het echt een toffe game om even snel te spelen als ik ergens sta te wachten.
Officiële ondersteuning van Valve / Steam, niet van Nintendo. Daar is een verschil, maar wel fijn dat je nu ook op je PC kan gamen met een Switch Pro controller. (Zonder al te veel moeite met configuraties)RayNbow schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:37:
* RayNbow knippert met z'n ogen... O_O
Nintendo Switch Pro Controller gets official Steam Input support
[...]
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2018 23:31 ]
Alleen al voor de Battles heb ik hem ook voor de Switch gekocht. Helaas nu even te druk maar een avond MK8 battles met vrienden was wel echt een gemis op de Wii UTiwazz schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:24:
Mario Kart 8 is zo'n twijfel geval, heb die game voor de volle 100% uitgespeeld, alle cups goud en gouden kart etc. Voor €25-30 zou ik die nog wel kopen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Jij hebt er lol mee gehad en ik nog steeds ook, maar het is inderdaad tegenover FE en AC geflopt omdat men liever "gratis" games op smartphones wil.duke99 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:18:
[...]
Is Super Mario Run geflopt? Ik heb daar een hoop uren in zitten, vond en vind het echt een toffe game om even snel te spelen als ik ergens sta te wachten.
Het past wel mooi. Die item vraagteken blokjes kan je mooi betaaldei lootboxes van maken. Banen, karts en chauffeurs kan je kopen (of nog beter: tijdelijk inhuren). Ik voorspel een gouden toekomst.Mizgala28 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 06:17:
[...]
Ook een reden dat ik weinig goeds verwacht van die Mario Kart die volgend jaar op smartphones uitkomt.
Ik vind deathsmiles zelf wat minder, voor mij is het mushihimesama en dan vooral futari. Maar goed die moet eerst uitkomen op steam.Turfschipper schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:35:
[...]
Ik spring een gat in de lucht als de hele Deathsmiles serie naar de Switch komt.
Niet de beste Cave games, maar ik vind ze helemaal top, plus, dat is horizontaal, :-). Daar betaal ik met plezier 50 euro voor.
Ik probeer hem voor de lol als die uit is, maar voor de rest spendeer ik liever die 50 a 60 euro uit voor de console variant.KopjeThee schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 06:41:
[...]
Het past wel mooi. Die item vraagteken blokjes kan je mooi betaaldei lootboxes van maken. Banen, karts en chauffeurs kan je kopen (of nog beter: tijdelijk inhuren). Ik voorspel een gouden toekomst.
Mario run idd flop? Ik heb in mijn omgeving er na klein beetje hype vlak voordat hij uitkwam niemand meer over gehoord, en zelf vond ik het ook niets (vraag me nu af of de game support heeft voor 8bit do controller, maar zelfs met dat blijft het natuurlijk een run game dus veel win je er niet mee verwacht ik).Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:23:
[...]
Plus, Fire Emblem Heroes is een groot succes (en die heeft Microtransacties) en Super Mario Run flopte. Dus ja ga er maar van uit dat alle nieuwe mobiele Nintendo games microtransacties zullen hebben.
[ Voor 29% gewijzigd door Sagat op 03-05-2018 10:57 ]
10 second ninja DONE
Mario run is wat inkomsten betreft wel een flop geweest ja, met microtransacties blijkt veel meer te verdienen dan met een eenmalige aanschaf. Nintendo heeft altijd gezegd dat mario run nooit microtransacties zou bevatten, maar ik denk dat ze enorm spijt hebben van die uitspraak.Sagat schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:39:
[...]
Mario run idd flop? Ik heb in mijn omgeving er na klein beetje hype vlak voordat hij uitkwam niemand meer over gehoord, en zelf vond ik het ook niets (vraag me nu af of de game support heeft voor 8bit do controller, maar zelfs met dat blijft het natuurlijk een run game dus veel win je er niet mee verwacht ik).
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Automatische helderheid ook uitgezet? Ondanks 't schuifje maakt die het scherm altijd wat donkerder. Verder gewoon in de schaduw gaan zitten, het scherm reflecteert nu eenmaal.Caayn schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 18:29:
Heeft er iemand tips om het scherm van de Switch helderder te maken?
Met het mooie weer zou ik hem graag in de tuin willen gebruiken, maar dankzij het glossy scherm en de lage maximale helderheid is dat geen succes. Hoe pakken jullie dit aan?
Automatische helderheid staat uit, om de een of andere reden werkt dat nooit bij mijThomas schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:16:
[...]
Automatische helderheid ook uitgezet? Ondanks 't schuifje maakt die het scherm altijd wat donkerder. Verder gewoon in de schaduw gaan zitten, het scherm reflecteert nu eenmaal.
Ikzeg altijd dat ik een binnen mens ben maar dit vind ik wel geniaalTiwazz schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 00:47:
Ik vind de Switch buiten met een wat donkere game echt nauwelijks te gebruiken. Heb buiten een TV opgehangen, dan is het wat te doen.
10 second ninja DONE
Als je aan onze buiten tafel zit, is de schuur in de buurt de deur is zeg maar in het verlengde van de tafel. Ik heb van wat multiplex en scharnieren een ophang systeem gemaakt voor een 32 inch TV die precies de deur opening vult.Sagat schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 08:54:
[...]
Ikzeg altijd dat ik een binnen mens ben maar dit vind ik wel geniaal
Maar hoe ga je om met slecht weer dan?
[ Voor 4% gewijzigd door ndonkersloot op 05-05-2018 10:16 ]
K.W.
Wel aparte keuzes. Smash komt er aan, OoT is al opnieuw uitgebracht op de 3DS, net als Star fox 64. DK64 was geen onverdeeld succes (en bovendien is er net een remake van TF uit) de remake van GoldenEye ook niet.KoensSocialL schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:54:
Mooie video van IGN welke N64 games zeker bespeelbaar moeten worden op de Switch!
[video]
psn: jagermeistertim
Die zou ik direct kopen, ik heb OoT en Majoras mask al op de 3DS uitgespeeld. Maar ik heb nooit een gamecube of WiiU gehad voor Wind Waker.FrankoNL schreef op maandag 7 mei 2018 @ 00:32:
Ik zou heel graag Zelda: Wind waker HD op de switch zien. Ik weet dat deze op de Wii U uitgekomen is, maar dat ding is slecht verkocht. Het is doodzonde dat zo'n fantastische game geremaked is in HD en dan verpieterd op de U.
Verwijderd
Maar niet iedereen heeft een 3DS gehad natuurlijk, OoT zou ik direct kopen. Al 100 keer gespeeld op de N64, maar oh wat was die Zelda goed!TTHEEBO1 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 18:21:
[...]
Wel aparte keuzes. Smash komt er aan, OoT is al opnieuw uitgebracht op de 3DS, net als Star fox 64. DK64 was geen onverdeeld succes (en bovendien is er net een remake van TF uit) de remake van GoldenEye ook niet.
Titels waar ik graag een vervolg op zou zien
- 1080 snowboarding
- rogue squadron
- blast corps
- wave race
- diddy Kong racing
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2018 09:08 ]
Skyrim intensifiesVerwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:05:
Nee, ik hoef niet nóg een versie van OoT, N64 heb ik nooit gehad maar wel: GameCube versie (zat bij Wind Waker op een bonus disc), Wii versie (VC), 3DS versie, Wii U versie (VC). Het is een beetje zinloos een game voor de zesde keer uit te brengen.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Heb je alleen die Robotkit of ook die andere?amahusu schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:43:
Dit weekend eindelijk de tijd gehad om de Robot Kit in elkaar te knutselen. Wat een werk, maar het zit allemaal erg goed in elkaar en de instructies zijn erg helder. Ik ben er in totaal zo'n 3 uur mee bezig geweest, kan ook een stuk sneller als je het alleen doet (lees: zonder kinderen).
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ja ik zie bij die games juist niet de toegevoegde waarde omdat die beide al mobiel te spelen zijn. Dat zou juist de grote toegevoegde waarde zijn. Mobiel spelen van dat soort dingen.Pjotter87 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:55:
Ik zou graag alle oude zelda's graag in de VC van de switch zien (als deze er ooit komt)
Heb Oot nooit gespeeld maar zou dat graag als nog willen doen. Majora's mask helaas nooit uitgespeeld (wel gehad op de N64)
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Ja en ik ben de andere kant die als die een oude game opnieuw kan spelen of een hele nieuwe ervaring kan starten.DevWouter schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:49:
Ik denk dat Nintendo niet snel oude games gaan re-releasen. Je kan elke euro maar één keer uitgeven en als het kopen van een oude classic voorkomt dat je een nieuwe modern game koopt dan gaan de ontwikkelaars voor het platform ook ergens anders heen.
Simpel gezegd: Als ik de keuze had tussen Zelda: OoT of Zelda: BotW en ik kan maar één van de twee kopen dan is er een grote kans dat OoT gekocht wordt omdat ik daar al een goeie ervaring hebt.
Daarom juist VC.DevWouter schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:49:
Ik denk dat Nintendo niet snel oude games gaan re-releasen. Je kan elke euro maar één keer uitgeven en als het kopen van een oude classic voorkomt dat je een nieuwe modern game koopt dan gaan de ontwikkelaars voor het platform ook ergens anders heen.
Simpel gezegd: Als ik de keuze had tussen Zelda: OoT of Zelda: BotW en ik kan maar één van de twee kopen dan is er een grote kans dat OoT gekocht wordt omdat ik daar al een goeie ervaring hebt.
Ik heb liever ook een nieuwe ervaring, maar dat komt ook omdat ik het risico kan nemen. Er zijn ook mensen die het een stuk minder breed hebben en die elke maand maar net uitkomen met hun geld.Touchdomex schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:55:
[...]
Ja en ik ben de andere kant die als die een oude game opnieuw kan spelen of een hele nieuwe ervaring kan starten.
Ga ik een nieuwe ervaring starten. Het enige waarom ik wacht met bepaalde games halen is omdat ik eerst wil uitspelen wat ik nu heb of in ieder geval voldoende uren en nog niet alle games zijn uit die ik zou willenDie komen nog
![]()
BoTW weet ik wel nu dat het andere Zeldagames wat verpest heeft. Zeker omdat ik af en toe wel de vrijheid zou missen ondanks het goede verhaal van andere Zeldagames.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zelfde voor mij! (nooit een wiiU gehad). Echt een heerlijk spel, heb vorige week nog een stuk DKC2 gespeeld om een beetje de vibe te krijgen. Speelt wel ff anders maar de sfeer en muziek is echt helemaal top. Ook flink uitdagend (behalve het feit dat ik al 60+ levens heb en in wereld 3 ben ofzo).Zeror schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:49:
Afgelopen weekend lekker aan de slag gegaan met Donkey Kong. Had hem niet gekocht op de Wii U. Dus voor mij is het een heel nieuw spel. Het is echt fantastisch en geniet er elk moment van.
Mee eens hoor, voor mij nog steeds mijn favoriete game allertijden. Echter laat ik het liever bij de herinnering. Na BotW denk ik dat zelfs de nostalgie niet kan verbloemen dat de game inmiddels is ingehaald.Gynnad schreef op maandag 7 mei 2018 @ 08:12:
[...]
Maar niet iedereen heeft een 3DS gehad natuurlijk, OoT zou ik direct kopen. Al 100 keer gespeeld op de N64, maar oh wat was die Zelda goed!
psn: jagermeistertim
Verwijderd
voor jouVerwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:05:
Het is een beetje zinloos een game voor de zesde keer uit te brengen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2018 14:50 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
+Q: If I own multiple Nintendo Switch systems, will I need a separate membership for each one?
A: No. Nintendo Switch Online can be used on any device by signing in with the Nintendo Account that purchased the membership.
Je kan straks dus 8 accounts koppelen aan één family plan, en als ik het goed lees hoeven die accounts niet op dezelfde Switch te staan.Q: How do I create a family group?
A: Starting May 15, 2018, it will be possible to create a Nintendo Account Family Group via your Nintendo Account settings. Up to eight Nintendo Accounts (including child accounts) can be linked as a family group.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2018 06:12 ]
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2018 06:46 ]
Helaas staat er niks over een familie pakket op de Nederlandse websiteVerwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 06:44:
De prijzen zullen wel gelijk blijven
€ 3,99 voor 1 maand
€ 7,99 voor 3 maanden
€ 19,99 voor 1 jaar
€ 34,99 voor 1 jaar voor families (maximaal 8 accounts)
Verwijderd
Nog niet. De site is nog niet bijgewerkt. Maar gezien de andere prijzen gelijk zijn aan $ = € zal dat zeer zeker ook voor het family plan gaan gelden.Bisamrat schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 06:45:
[...]
Helaas staat er niks over een familie pakket op de Nederlandse website
https://www.nintendo.nl/N...witch-Online-1183143.html
Als je naar beneden scrolled staat alles er verder al hoor, ook de Nederlands prijzen etc. Maar we kunnen hopen, het is nog lang geen spetemberVerwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 06:47:
[...]
Nog niet. De site is nog niet bijgewerkt. Maar gezien de andere prijzen gelijk zijn aan $ = € zal dat zeer zeker ook voor het family plan gaan gelden.
Verwijderd
Die prijzen staan daar al een tijdjeBisamrat schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 06:48:
[...]
Als je naar beneden scrolled staat alles er verder al hoor, ook de Nederlands prijzen etc. Maar we kunnen hopen, het is nog lang geen spetember
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2018 06:53 ]
[ Voor 25% gewijzigd door rudyman85 op 08-05-2018 08:05 ]
Als je Switch terug moet naar Nintendo voor garantie oid dan kan dat met Cloud Saves zonder probleem. Mocht je toevallig 2 switches hebben dan is het ook niet een issue meer bijvoorbeeld.rudyman85 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:03:
Leuk, een meuk oude games op je Switch en voor online spelen betalen. Cloud saves roept iedereen om, hebben zij dat echt nodig? Voor mij is dat niet nodig, ik speel het spel uit en mocht de Switch ooit terug moeten worden gestuurd speel ik het spel opnieuw. Klassieke games tig keer gespeeld, hoeft van mij niet nog een keer.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Verwijderd
Nee, als je het persbericht leest zie je dat de 8 accounts van het familie pakket op meerdere Switches kunnen zijn. Ik weet niet of Nintendo actief gaat controleren dat je daadwerkelijk familie bent (en niet bv een groep vrienden), en zo ja, hoe ze dat gaan doen.Thomas schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:42:
Vraag me af of het familiepakket aan 1 Switch is gebonden. Mijn broer en ik hebben beiden een Switch met in totaal 3 accounts, het zou dus flink schelen.
Voorlopig lijkt het dat je tussen consoles kan delen op basis van de FAQ van Nintendo America, maar helemaal zeker is het toch niet:Thomas schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:42:
Vraag me af of het familiepakket aan 1 Switch is gebonden. Mijn broer en ik hebben beiden een Switch met in totaal 3 accounts, het zou dus flink schelen.
Q: If I own multiple Nintendo Switch systems, will I need a separate membership for each one?
A: No. Nintendo Switch Online can be used on any device by signing in with the Nintendo Account that purchased the membership.
Q: How do I create a family group?
A: Starting May 15, 2018, it will be possible to create a Nintendo Account Family Group via your Nintendo Account settings. Up to eight Nintendo Accounts (including child accounts) can be linked as a family group.
Q: Can child accounts be added to a family group and use a family membership for Nintendo Switch Online?
A: Yes. Any Nintendo Accounts associated with the family membership can use the service features. Parents may use Nintendo Switch Parental Controls to set restrictions for online play; restrictions for the Nintendo Online Service app can be managed with your smartphone's parental control restriction settings.
Verwijderd
Ja ok, maar waarom zou ik geld uitgeven aan online als ik met de Switch games vooral focus op local en singleplayer? Ik zeg niet dat de prijs enorm onredelijk is, ik zeg dat ik het niet echt nodig heb en mijn speelgedrag gewoon ga aanpassen, gezien het toch al een kleine aanpassing is. Die 20 euro steek ik dan wel in een indiegame ofzo.Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:15:
@JackAvery Smash Bros, Pokémon, ARMS, Splatoon 2, MarioKart. Genoeg redenen om voor online te betalen, vind ik. Verder is 20 euro / jaar ongeveer 6 cent per dag. Of € 1,66 per maand. Dat is minder dan een brood bij de AH.
Dit. Ik heb geen probleem an sich met te moeten betalen voor cloud saves (servers kosten geld), maar het is ietswat consumentonvriendelijk om enkel een betaalde methode voor backups aan te bieden.Beakzz schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:35:
Cloudsaves betaald maken vind ik geen probleem, maar geef dan mensen die geen interesse hebben in online (of prehistorische games) een alternatief.
Verwijderd
Bepaalde games kuchSplatoon2kuch zijn online en zo backwards dat je gehele online career in je lokale savegame zit. Dus al je vooruitgang ben je kwijt bij een kapotte Switchrudyman85 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:03:
Leuk, een meuk oude games op je Switch en voor online spelen betalen. Cloud saves roept iedereen om, hebben zij dat echt nodig? Voor mij is dat niet nodig, ik speel het spel uit en mocht de Switch ooit terug moeten worden gestuurd speel ik het spel opnieuw. Klassieke games tig keer gespeeld, hoeft van mij niet nog een keer.
Dan zou ik voor af en toe een online potje 20 euro moeten betalen, opzich niet erg. Maar wordt nog niet heel enthousiast van Nintendo Switch Online.
Dat wist ik niet voor Splatoon 2. In dat geval is het zeker handigVerwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:52:
[...]
Bepaalde games kuchSplatoon2kuch zijn online en zo backwards dat je gehele online career in je lokale savegame zit. Dus al je vooruitgang ben je kwijt bij een kapotte Switch
[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 08-05-2018 10:07 ]
Vanaf 15 mei 2018 komt er een nieuwe instelling voor je Nintendo-account beschikbaar waarbij je een familiegroep kunt aanmaken met maximaal acht Nintendo-accounts (inclusief kinderaccounts).
Vanaf september 2018 kun je vervolgens het Nintendo Switch Online-gezinslidmaatschap aanschaffen en toepassen op je familiegroep, zodat alle Nintendo-accounts in die groep gebruik kunnen maken van de Nintendo Switch Online-ledenservice.
K.W.
Verwijderd
Het antwoord staat gewoon in de FAQ:JackAvery schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:17:
Zo, de Europese site is geupdated, de prijs voor het gezinslidmaatschap is inderdaad €34.99. Ze vermelden extra info over hoe het gezinslidmaatschap werkt, maar het blijft onzeker of dit over meerdere consoles gaat werken. Voorlopig ga ik er vanuit van wel, gezien het systeem account-based is.
[...]
Alle accounts in een familie pakket hebben een actief lidmaatschap.V.
Als ik meerdere Nintendo Switch-systemen heb, moet ik dan voor elk lidmaatschap afzonderlijk betalen?
A.
Nee. Zolang je dezelfde Nintendo-account gebruikt die een actief Nintendo Switch Online-lidmaatschap heeft, kun je dit lidmaatschap op meerdere systemen gebruiken.
[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 08-05-2018 10:48 ]
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2018 10:51 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq