[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.247 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:33

Turfschipper

Hup NAC

Fantastisch shmup nieuws: Ikaruga komt naar de Switch!!

Must have!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Turfschipper schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 02:09:

Must have!
Ik zou er bijna een Switch voor kopen! Ikaruga in portrait mode :9~ :9~

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:50
Ik dacht dat ik die game had maar ooit een back up op dc gespeeld :'( :X
Voor de 360 wel echt gekocht maar het klikte nooit met me.
Op zich wel een mooie game voor portable play (het had toch level select?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-09 17:29

Must have!
....dat ziet er zwaar vet uit zeg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-09 17:57
Nu nog een fysieke versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik denk niet dat ze voor €15 een fysieke versie gaan uitbrengen. Hopelijk wel in de toekomst, maar voor nu nog niet mogelijk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-09 17:57
Dragon's Trap is online ook maar 15€. Als fysieke versie betaal je uiteraard wat meer (39€).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 13:06
DKC: TF is binnen! Had ik nu maar de Switch meegenomen voor in de pauze...

[ Voor 1% gewijzigd door Sup4rdurt op 02-05-2018 12:28 . Reden: lelijke typo ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Sup4rdurt schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:28:
DKC: TF is binnen! Had ik nu maar de Switch meegenomen voor in de pauze...
nu al??? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Jup, ik heb hem besteld bij de shop die hierboven werdt genoemd en ze hebben deze gelukkig ook echt op tijd verstuurd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Sup4rdurt schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:35:
[...]

Jup, ik heb hem besteld bij de shop die hierboven werdt genoemd en ze hebben deze gelukkig ook echt op tijd verstuurd :*)
ik wacht nog ongeduldig af :P
maar veel plezier met je nieuwe game man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
sderooij schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:35:
[...]
ik wacht nog ongeduldig af :P
maar veel plezier met je nieuwe game man
Dat gaat wel lukken!
En sterkte met het wachten O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Sup4rdurt schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:41:
[...]

Dat gaat wel lukken!
En sterkte met het wachten O-)
over de duvel gesproken..ze bellen net dat het spel opgehaald kan worden :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-09 15:46
nieuws: Nieuwe Nintendo-ceo wil vooral groeien met smartphonegames

Gooi eerst maar eens een goeie Pokémon game op de markt 😂

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 10:58

Tijn96

In speed we trust

een goeie Pokémon game voor de iPhone zou ik anders wel waarderen :+

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Tijn96 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:16:
[...]

Snap ik maar heb liever een full flatched switch Pokémon game en daarnaast een koppeling met een mobiele game ofzo 😋

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:21

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Tijn96 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:16:
[...]

Ik niet want zie nu al dat die vol zit met microtransacties. Dat spel is uitermate geschikt voor dat soort dingen om er veel geld aan te verdienen maar dat is juist niet hoe ik wil spelen met zo'n spel.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Laatst online: 30-09 10:58

Tijn96

In speed we trust

Touchdomex schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:31:
[...]

Ik niet want zie nu al dat die vol zit met microtransacties. Dat spel is uitermate geschikt voor dat soort dingen om er veel geld aan te verdienen maar dat is juist niet hoe ik wil spelen met zo'n spel.
Ik doelde ook op een goeie. Zo als jij het schetst noem ik geen goeie :P

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Mobiele Nintendo games zouden wel goud zijn. Vond Mario Run een beetje meh, maar wel fijn dat je gewoon 1 keer betaalde. Geloof dat ze met een Mario Kart bezig zijn ook, dat kan best een hit worden. Zo lang ze de boel niet met microtransacties volstouwen vind ik het helemaal prima, en als al dan niet de meeste bekende ontwikkelaar/console bouwer ooit moeten ze kunnen wegkomen met 1 prijs vragen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

:D

Full-Fledged.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Thanks 😂👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
DK vind ik een hele vette game zover :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
Misschien even verduidelijken, maar het nieuwsbericht van Tweakers maakt niet zo goed duidelijk dat mobile eigenlijk gewoon een gewenste groeipost is (waar ook in geïnvesteerd blijft worden), en dat de hoofdactiviteit hardware en games hiervoor blijft. Mobile moet een extra pilaar van inkomsten worden - diversificatie van inkomsten is over het algemeen positief.

Hier zijn een paar quotes van de Q&A die Nintendo met zijn aandeelhouders heeft gehad enkele dagen terug om dat aan te tonen:
  • "As for issues, my highest priority task right now is to accelerate the momentum behind
    Nintendo Switch and to expand the business. Other issues include the question of how to
    expand our smart-device business, and whether we can nudge the scale of that business into a
    larger portion of our overall business."
  • "As for the question of what kind of company I want to make of Nintendo, this is a company that continues to be an integrated hardware and software business in the world of dedicated video game platforms. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-09 13:20
Thomas schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:43:
Mobiele Nintendo games zouden wel goud zijn. Vond Mario Run een beetje meh, maar wel fijn dat je gewoon 1 keer betaalde. Geloof dat ze met een Mario Kart bezig zijn ook, dat kan best een hit worden. Zo lang ze de boel niet met microtransacties volstouwen vind ik het helemaal prima, en als al dan niet de meeste bekende ontwikkelaar/console bouwer ooit moeten ze kunnen wegkomen met 1 prijs vragen lijkt me.
Ga er maar vanuit dat het dus wel microtransacties worden. Als je komt met games die je in 1x betaald en je vervolgens op je iPhone en iPad kan spelen dan wordt de meerwaarde om nog een Switch te kopen natuurlijk erg weinig.

En ja, ik zou het ook liever anders zien maarja..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:19:
[...]

Ga er maar vanuit dat het dus wel microtransacties worden. Als je komt met games die je in 1x betaald en je vervolgens op je iPhone en iPad kan spelen dan wordt de meerwaarde om nog een Switch te kopen natuurlijk erg weinig.

En ja, ik zou het ook liever anders zien maarja..
Plus, Fire Emblem Heroes is een groot succes (en die heeft Microtransacties) en Super Mario Run flopte. Dus ja ga er maar van uit dat alle nieuwe mobiele Nintendo games microtransacties zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-09 16:25

Must have!
!!!

Insta buy.

Hopelijk zorgt dit dat er meer bullet hell shmups gaan komen. Ik kijk naar jou cave :) .

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 22:44
Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:23:
[...]

Plus, Fire Emblem Heroes is een groot succes (en die heeft Microtransacties) en Super Mario Run flopte. Dus ja ga er maar van uit dat alle nieuwe mobiele Nintendo games microtransacties zullen hebben.
Is Super Mario Run geflopt? Ik heb daar een hoop uren in zitten, vond en vind het echt een toffe game om even snel te spelen als ik ergens sta te wachten.

Ik heb zelf nog wel ergens een Wii-U liggen, zou hem eigenlijk moeten verkopen. Heb daar toen ook DK:TF opgespeeld. Weet daarom niet of ik hem nog een keer zou aanschaffen. Gek genoeg was MK8 deluxe bijna een no-brainer om aan te schaffen en die (none-deluxe) had ik ook voor de Wii-U ;)

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik heb nagenoeg alle first party releases voor de Wii-U gehad, de enige re-release die ik direct koop mocht die komen is SSB en misschien Mario 3d world. Mario Kart 8 is zo'n twijfel geval, heb die game voor de volle 100% uitgespeeld, alle cups goud en gouden kart etc. Voor €25-30 zou ik die nog wel kopen.

Voor veel mensen is DKC:TF een van de betere platformers, ik vond die zelf helaas wat minder. Vond de 2d mario en luigi games beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:33

Turfschipper

Hup NAC

Tiwazz schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:48:
[...]

!!!

Insta buy.

Hopelijk zorgt dit dat er meer bullet hell shmups gaan komen. Ik kijk naar jou cave :) .
Ik spring een gat in de lucht als de hele Deathsmiles serie naar de Switch komt.

Niet de beste Cave games, maar ik vind ze helemaal top, plus, dat is horizontaal, :-). Daar betaal ik met plezier 50 euro voor.

[ Voor 4% gewijzigd door Turfschipper op 02-05-2018 22:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
* RayNbow knippert met z'n ogen... O_O
Nintendo Switch Pro Controller gets official Steam Input support
They even swapped the buttons properly. And there's gyro support! That's sweet.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duke99 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:18:
[...]

Is Super Mario Run geflopt? Ik heb daar een hoop uren in zitten, vond en vind het echt een toffe game om even snel te spelen als ik ergens sta te wachten.
Qua sales, ja. En verder is het idd een leuke "game", maar komt niet in de buurt van een gewone 2D Mario.
Officiële ondersteuning van Valve / Steam, niet van Nintendo. Daar is een verschil, maar wel fijn dat je nu ook op je PC kan gamen met een Switch Pro controller. (Zonder al te veel moeite met configuraties)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2018 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Tiwazz schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:24:
Mario Kart 8 is zo'n twijfel geval, heb die game voor de volle 100% uitgespeeld, alle cups goud en gouden kart etc. Voor €25-30 zou ik die nog wel kopen.
Alleen al voor de Battles heb ik hem ook voor de Switch gekocht. Helaas nu even te druk maar een avond MK8 battles met vrienden was wel echt een gemis op de Wii U

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09 01:11
duke99 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:18:
[...]

Jij hebt er lol mee gehad en ik nog steeds ook, maar het is inderdaad tegenover FE en AC geflopt omdat men liever "gratis" games op smartphones wil.

Met Pokémon GO werkt dat "gratis" perfect, maar als ik naar AC kijk waar ze "lootboxes" hebben ingevoerd ben ik er minder gecharmeerd van, echter dat ben ik en de meeste mensen boeit het dat het niks kost (wat enorm tegenstrijdig is maar zo werkt F2P nou eenmaal).

Ook een reden dat ik weinig goeds verwacht van die Mario Kart die volgend jaar op smartphones uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Mizgala28 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 06:17:
[...]
Ook een reden dat ik weinig goeds verwacht van die Mario Kart die volgend jaar op smartphones uitkomt.
Het past wel mooi. Die item vraagteken blokjes kan je mooi betaaldei lootboxes van maken. Banen, karts en chauffeurs kan je kopen (of nog beter: tijdelijk inhuren). Ik voorspel een gouden toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Turfschipper schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:35:
[...]

Ik spring een gat in de lucht als de hele Deathsmiles serie naar de Switch komt.

Niet de beste Cave games, maar ik vind ze helemaal top, plus, dat is horizontaal, :-). Daar betaal ik met plezier 50 euro voor.
Ik vind deathsmiles zelf wat minder, voor mij is het mushihimesama en dan vooral futari. Maar goed die moet eerst uitkomen op steam.

Maar goed het blijft dromen, verwacht niet dat zulke niche games gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09 01:11
KopjeThee schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 06:41:
[...]

Het past wel mooi. Die item vraagteken blokjes kan je mooi betaaldei lootboxes van maken. Banen, karts en chauffeurs kan je kopen (of nog beter: tijdelijk inhuren). Ik voorspel een gouden toekomst.
Ik probeer hem voor de lol als die uit is, maar voor de rest spendeer ik liever die 50 a 60 euro uit voor de console variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:23:
[...]

Mario run idd flop? Ik heb in mijn omgeving er na klein beetje hype vlak voordat hij uitkwam niemand meer over gehoord, en zelf vond ik het ook niets (vraag me nu af of de game support heeft voor 8bit do controller, maar zelfs met dat blijft het natuurlijk een run game dus veel win je er niet mee verwacht ik).

edit:
en ja meer shmups! ben zelf meer van de ouderen (truxton arcade en super star soldier pc engine zijn grote favoriten hier, en natuurlijk r-type en in mindere mate gradius) maar deathsmilies zou ik zeker willen proberen, zolang ze een mooie resume functie hebben ook ideaal voor portable gameplay (korte sessies in ov etc) wat mijbetreft.
en geen idee hoe het zit met rechten, maar we hadden natuurlijk ook geoemtry wars op ds en wii, die reeks mag al dan niet in remake/master ook naar de switch komen wat mij beteft, ben daar dol op!

[ Voor 29% gewijzigd door Sagat op 03-05-2018 10:57 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Sagat schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:39:
[...]

Mario run idd flop? Ik heb in mijn omgeving er na klein beetje hype vlak voordat hij uitkwam niemand meer over gehoord, en zelf vond ik het ook niets (vraag me nu af of de game support heeft voor 8bit do controller, maar zelfs met dat blijft het natuurlijk een run game dus veel win je er niet mee verwacht ik).
Mario run is wat inkomsten betreft wel een flop geweest ja, met microtransacties blijkt veel meer te verdienen dan met een eenmalige aanschaf. Nintendo heeft altijd gezegd dat mario run nooit microtransacties zou bevatten, maar ik denk dat ze enorm spijt hebben van die uitspraak.

In mijn omgeving zie ik echter dat Mario run nog veel gespeeld wordt, vooral door kinderen.

En 8bitdo controller ondersteuning zou inderdaad nutteloos zijn met 1 knop besturing. Naast dat dat onder IOS sowieso niet gaat werken zonder MFI-licentie.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Heeft er iemand tips om het scherm van de Switch helderder te maken?

Met het mooie weer zou ik hem graag in de tuin willen gebruiken, maar dankzij het glossy scherm en de lage maximale helderheid is dat geen succes. Hoe pakken jullie dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Caayn schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 18:29:
Heeft er iemand tips om het scherm van de Switch helderder te maken?

Met het mooie weer zou ik hem graag in de tuin willen gebruiken, maar dankzij het glossy scherm en de lage maximale helderheid is dat geen succes. Hoe pakken jullie dit aan?
Automatische helderheid ook uitgezet? Ondanks 't schuifje maakt die het scherm altijd wat donkerder. Verder gewoon in de schaduw gaan zitten, het scherm reflecteert nu eenmaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik vind de Switch buiten met een wat donkere game echt nauwelijks te gebruiken. Heb buiten een TV opgehangen, dan is het wat te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 11:17
Haha, ik game onder de tafel (buiten) 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Thomas schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:16:
[...]

Automatische helderheid ook uitgezet? Ondanks 't schuifje maakt die het scherm altijd wat donkerder. Verder gewoon in de schaduw gaan zitten, het scherm reflecteert nu eenmaal.
Automatische helderheid staat uit, om de een of andere reden werkt dat nooit bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Tiwazz schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 00:47:
Ik vind de Switch buiten met een wat donkere game echt nauwelijks te gebruiken. Heb buiten een TV opgehangen, dan is het wat te doen.
Ikzeg altijd dat ik een binnen mens ben maar dit vind ik wel geniaal :)
Maar hoe ga je om met slecht weer dan?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ndonkersloot
Sagat schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 08:54:
[...]

Ikzeg altijd dat ik een binnen mens ben maar dit vind ik wel geniaal :)
Maar hoe ga je om met slecht weer dan?
Als je aan onze buiten tafel zit, is de schuur in de buurt de deur is zeg maar in het verlengde van de tafel. Ik heb van wat multiplex en scharnieren een ophang systeem gemaakt voor een 32 inch TV die precies de deur opening vult.

Als die niet in gebruik is klap ik hem in en zit die vlak aan het plafond van de schuur. Gebruik ik hem wel trek ik de tv naar beneden en hangt die precies in de deur opening, het beeld is even breed als de opening is.

Er zit een chromecast achter voor TV, netflix e.d. maar kan ook makkelijk mijn Switch dock aansluiten en daar weg zetten. Echt perfect, zit wel graag buiten maar verveel me snel. Zo niet :) .

TLDR: TV hangt overdekt door schuur, zicht is buiten alsnog goed.

[ Voor 4% gewijzigd door ndonkersloot op 05-05-2018 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Mooie video van IGN welke N64 games zeker bespeelbaar moeten worden op de Switch!
[Video: http://nl.ign.com/nintendo-switch/105220/video/n64-games-voor-de-switch]

Hopelijk de komenede week meer informatie over Nintendo Switch Online!
En wat hopen jullie?

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Ik zit al heel wat E3’s te wachten op een nieuwe Wave Race. Nu gingen er onlangs wat geruchten door een van die ontwikkelaars. Dus ik hoop echt dat we een nieuwe Wave Race voor de Switch gaan krijgen.

Ik kijk er ieder geval weer naar uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
KoensSocialL schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:54:
Mooie video van IGN welke N64 games zeker bespeelbaar moeten worden op de Switch!
[video]
Wel aparte keuzes. Smash komt er aan, OoT is al opnieuw uitgebracht op de 3DS, net als Star fox 64. DK64 was geen onverdeeld succes (en bovendien is er net een remake van TF uit) de remake van GoldenEye ook niet.

Titels waar ik graag een vervolg op zou zien

- 1080 snowboarding
- rogue squadron
- blast corps
- wave race
- diddy Kong racing

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Vandaag Celeste gekocht, ik hou echt enorm van deze stijl speelt erg lekker zover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:35
Ik zou heel graag Zelda: Wind waker HD op de switch zien. Ik weet dat deze op de Wii U uitgekomen is, maar dat ding is slecht verkocht. Het is doodzonde dat zo'n fantastische game geremaked is in HD en dan verpieterd op de U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 19:55
FrankoNL schreef op maandag 7 mei 2018 @ 00:32:
Ik zou heel graag Zelda: Wind waker HD op de switch zien. Ik weet dat deze op de Wii U uitgekomen is, maar dat ding is slecht verkocht. Het is doodzonde dat zo'n fantastische game geremaked is in HD en dan verpieterd op de U.
Die zou ik direct kopen, ik heb OoT en Majoras mask al op de 3DS uitgespeeld. Maar ik heb nooit een gamecube of WiiU gehad voor Wind Waker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat die gaat komen. Gezien er al een betere Zelda op de Switch is. Je kan het ook zien aan bv dat ze geen Super Mario 3D World op de Switch uitbrengen, maar wel Captain Toad Treasure Tracker.

Als je puur naar sales kijkt zou het logischer zijn geweest om 3D World te porten:
VGChartz:
Captain Toad 1,41 miljoen
Super Mario 3D World 4,98 miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:10
TTHEEBO1 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 18:21:
[...]

Wel aparte keuzes. Smash komt er aan, OoT is al opnieuw uitgebracht op de 3DS, net als Star fox 64. DK64 was geen onverdeeld succes (en bovendien is er net een remake van TF uit) de remake van GoldenEye ook niet.

Titels waar ik graag een vervolg op zou zien

- 1080 snowboarding
- rogue squadron
- blast corps
- wave race
- diddy Kong racing
Maar niet iedereen heeft een 3DS gehad natuurlijk, OoT zou ik direct kopen. Al 100 keer gespeeld op de N64, maar oh wat was die Zelda goed!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik hoef niet nóg een versie van OoT, N64 heb ik nooit gehad maar wel: GameCube versie (zat bij Wind Waker op een bonus disc), Wii versie (VC), 3DS versie, Wii U versie (VC). Het is een beetje zinloos een game voor de zesde keer uit te brengen.

Ik denk dat we die beter kunnen bewaren voor de Nintendo Classic Mini: Nintendo 64

Ik zou liever een nieuwe 2D Zelda voor de Switch willen zien.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2018 09:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:05:
Nee, ik hoef niet nóg een versie van OoT, N64 heb ik nooit gehad maar wel: GameCube versie (zat bij Wind Waker op een bonus disc), Wii versie (VC), 3DS versie, Wii U versie (VC). Het is een beetje zinloos een game voor de zesde keer uit te brengen.
Skyrim intensifies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Dit weekend eindelijk de tijd gehad om de Robot Kit in elkaar te knutselen. Wat een werk, maar het zit allemaal erg goed in elkaar en de instructies zijn erg helder. Ik ben er in totaal zo'n 3 uur mee bezig geweest, kan ook een stuk sneller als je het alleen doet (lees: zonder kinderen :+).

De game die erbij zit is leuk, maar niet meer dan dat. M'n zoontje van 5 vond het geweldig om alles te slopen en een beetje rond te lopen/rijden/vliegen. Maar voor de doorsnee volwassene is de lol er na 2 potjes wel vanaf. Best jammer, want dit concept barst van de potentie. Misschien dat er in de komende weken/maanden DLC beschikbaar komt, anders zie ik dit niet meer als een gimmick van 80,-

Pro's:
+ cardboard bouwpakket zit goed in elkaar
+ vernieuwende gameplay
+ heel veel potentie voor nieuwe games/toepassingen

Con's:
- bijbehorende game stelt niet zoveel voor, hoogstens leuk voor de echte kleintjes
- het systeem om de touwtjes te verstellen had wel wat robuuster gekund, bij ons schiet het regelmatig los
- 80,- voor een bouwpakket + 1 game (die ik niet als volwaardig zou bestempelen) is wel fors

Dan nog over de discussie die op internet woedt over dat je eigenlijk veel te veel voor een paar stukken karton betaald. Dit is natuurlijk koren op de molen van alle Nintendo bashers. Maar wat iedereen gemakshalve lijkt te vergeten is dat er maanden, zo niet jaren, aan R&D vooraf is gegaan voordat ze enigzins hadden uitgevogeld wat het beste werkt voor zo'n bouwpakket. Op deze manier kunnen we wel over alles gaan klagen dat je zelf in elkaar moet zetten, want voor vrijwel alle consumptiegoederen geldt dat de ruwe grondstoffen an sich geen drol kosten. Neem bijv. een Ikea kastje waar je 20 euro voor betaald, daar zit qua hout en schroefjes echt niet voor meer dan 5 euro in.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

amahusu schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:43:
Dit weekend eindelijk de tijd gehad om de Robot Kit in elkaar te knutselen. Wat een werk, maar het zit allemaal erg goed in elkaar en de instructies zijn erg helder. Ik ben er in totaal zo'n 3 uur mee bezig geweest, kan ook een stuk sneller als je het alleen doet (lees: zonder kinderen :+).
Heb je alleen die Robotkit of ook die andere?

Die Robotkit lijkt mij inderdaad wat te duur voor wat het is. Zeker als ik het spel zie.

Alleen die andere kit lijkt mij veel leuker voor zoiets. Ook omdat je daar meer variatie bij hebt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-09 14:12
Ik zou graag alle oude zelda's graag in de VC van de switch zien (als deze er ooit komt)
Heb Oot nooit gespeeld maar zou dat graag als nog willen doen. Majora's mask helaas nooit uitgespeeld (wel gehad op de N64)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Pjotter87 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:55:
Ik zou graag alle oude zelda's graag in de VC van de switch zien (als deze er ooit komt)
Heb Oot nooit gespeeld maar zou dat graag als nog willen doen. Majora's mask helaas nooit uitgespeeld (wel gehad op de N64)
Ja ik zie bij die games juist niet de toegevoegde waarde omdat die beide al mobiel te spelen zijn. Dat zou juist de grote toegevoegde waarde zijn. Mobiel spelen van dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
Klopt maar ik ga niet een andere console er bij kopen.
De switch is voor mij echt perfect. op groot scherm als ik de tv voor mij zelf heb en anders in handheld op de bank als de vriendin weer eens iets moet zien.
Daarom zou VC ook perfect zijn.
Ik zie dat namelijk ook niet echt als re-release maar meer een 'simpele' port. Lijkt mij eerlijk gezegd ook niet zo heel moeilijk om de VC van de WII en WII-U om te zetten naar een switch VC.
Maar dat kan ik ook verkeerd zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03:11

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Ik denk dat Nintendo niet snel oude games gaan re-releasen. Je kan elke euro maar één keer uitgeven en als het kopen van een oude classic voorkomt dat je een nieuwe modern game koopt dan gaan de ontwikkelaars voor het platform ook ergens anders heen.

Simpel gezegd: Als ik de keuze had tussen Zelda: OoT of Zelda: BotW en ik kan maar één van de twee kopen dan is er een grote kans dat OoT gekocht wordt omdat ik daar al een goeie ervaring hebt.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

DevWouter schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:49:
Ik denk dat Nintendo niet snel oude games gaan re-releasen. Je kan elke euro maar één keer uitgeven en als het kopen van een oude classic voorkomt dat je een nieuwe modern game koopt dan gaan de ontwikkelaars voor het platform ook ergens anders heen.

Simpel gezegd: Als ik de keuze had tussen Zelda: OoT of Zelda: BotW en ik kan maar één van de twee kopen dan is er een grote kans dat OoT gekocht wordt omdat ik daar al een goeie ervaring hebt.
Ja en ik ben de andere kant die als die een oude game opnieuw kan spelen of een hele nieuwe ervaring kan starten.

Ga ik een nieuwe ervaring starten. Het enige waarom ik wacht met bepaalde games halen is omdat ik eerst wil uitspelen wat ik nu heb of in ieder geval voldoende uren en nog niet alle games zijn uit die ik zou willen :+ Die komen nog :P

BoTW weet ik wel nu dat het andere Zeldagames wat verpest heeft. Zeker omdat ik af en toe wel de vrijheid zou missen ondanks het goede verhaal van andere Zeldagames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
DevWouter schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:49:

Daarom juist VC.
Oot bijvoorbeeld voor 5-10 euro. ik denk dat de kans groot is dat iemand ze eerder beiden koopt dan maar 1.

Ik zie alle games in VC ook niet als re-relaese

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lagune
  • Laatst online: 26-09 12:27

Lagune

Its time for warp

kon het niet laten en toch donkey kong tropical freeze gekocht ook al had ik hem op de wiiU al uitgespeeld, 60 ballen :(

maar hijs wel mooi hoor op de switch in 1080p 60fps (ook al scheelt het heel weinig met de wiiU versie)

daarna met de korting (gold coins) nog ff bridge constructor portal aangeschaft voor 6 euro, sweet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03:11

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Touchdomex schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:55:
[...]

Ja en ik ben de andere kant die als die een oude game opnieuw kan spelen of een hele nieuwe ervaring kan starten.

Ga ik een nieuwe ervaring starten. Het enige waarom ik wacht met bepaalde games halen is omdat ik eerst wil uitspelen wat ik nu heb of in ieder geval voldoende uren en nog niet alle games zijn uit die ik zou willen :+ Die komen nog :P

BoTW weet ik wel nu dat het andere Zeldagames wat verpest heeft. Zeker omdat ik af en toe wel de vrijheid zou missen ondanks het goede verhaal van andere Zeldagames.
Ik heb liever ook een nieuwe ervaring, maar dat komt ook omdat ik het risico kan nemen. Er zijn ook mensen die het een stuk minder breed hebben en die elke maand maar net uitkomen met hun geld.
Dan wordt een vertrouwde game van 30 euro een stuk aantrekkelijker dan een nieuwe game van 60 euro.

Zo ken ik iemand die soms wel en soms niet de maand door kan komen. Zij mag best een keer mijn Switch lenen om BotW te proberen, maar dat niet wilt ze niet omdat ze niet in de verleiding wilt komen. Eigenlijk best slim, want zelf doe ik precies het tegenovergestelde waardoor games best wel een uitgave post zijn.

@Pjotter87: Dat verschilt natuurlijk per persoon, maar een persoon kan maar 1 spel tegelijk spelen, dan heb je als uitgever liever dat ze de duurder spel spelen.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 21:54
Afgelopen weekend lekker aan de slag gegaan met Donkey Kong. Had hem niet gekocht op de Wii U. Dus voor mij is het een heel nieuw spel. Het is echt fantastisch en geniet er elk moment van. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 17:22
Zeror schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:49:
Afgelopen weekend lekker aan de slag gegaan met Donkey Kong. Had hem niet gekocht op de Wii U. Dus voor mij is het een heel nieuw spel. Het is echt fantastisch en geniet er elk moment van. :)
Zelfde voor mij! (nooit een wiiU gehad). Echt een heerlijk spel, heb vorige week nog een stuk DKC2 gespeeld om een beetje de vibe te krijgen. Speelt wel ff anders maar de sfeer en muziek is echt helemaal top. Ook flink uitdagend (behalve het feit dat ik al 60+ levens heb en in wereld 3 ben ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Gynnad schreef op maandag 7 mei 2018 @ 08:12:
[...]

Maar niet iedereen heeft een 3DS gehad natuurlijk, OoT zou ik direct kopen. Al 100 keer gespeeld op de N64, maar oh wat was die Zelda goed!
Mee eens hoor, voor mij nog steeds mijn favoriete game allertijden. Echter laat ik het liever bij de herinnering. Na BotW denk ik dat zelfs de nostalgie niet kan verbloemen dat de game inmiddels is ingehaald.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:05:
Het is een beetje zinloos een game voor de zesde keer uit te brengen.
voor jou

Er is een hele generatie waarbij de Wii U/Switch de eerste Nintendo consoles waren die ze ooit hebben gehad. De enige respectable port was de 3DS-versie, de rest was 1:1 emulatorvoer. De 3DS-versies geport door Grezzo van OoT/MM zouden ze van mij best mogen porten naar Switch en voor 1-2 tientjes in de store gooien. Deze zijn mooi gepolijst met higher poly models, en klaar voor HD gaming (als er higher res textures worden meegegeven. En zo kan een hele nieuwe generatie de klassiekers spelen.

Zie bvb

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EU88uiKlVkU]

Ik heb alleen de MM 3DS-versie gespeeld, maar zou OoT of beide wel overwegen voor een replay, mits de prijs ernaar is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2018 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 21:54
Iemand hier die de ambitie heeft om bij Nintendo te gaan werken?

https://gamer.nl/artikele...a-is-mogelijk-in-de-maak/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook heel interessant voor die family plan:
Q: If I own multiple Nintendo Switch systems, will I need a separate membership for each one?
A: No. Nintendo Switch Online can be used on any device by signing in with the Nintendo Account that purchased the membership.
+
Q: How do I create a family group?
A: Starting May 15, 2018, it will be possible to create a Nintendo Account Family Group via your Nintendo Account settings. Up to eight Nintendo Accounts (including child accounts) can be linked as a family group.
Je kan straks dus 8 accounts koppelen aan één family plan, en als ik het goed lees hoeven die accounts niet op dezelfde Switch te staan.

Edit en dat staat ook in de link van @RayNbow, zie ik nu :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2018 06:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Nou dan maken we dus enkele family groups op tweakers en dan is iedereen spot goedkoop voor een jaar. Nu nog even op Nintendo Europe wachten voor de euro prijzen en voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijzen zullen wel gelijk blijven

€ 3,99 voor 1 maand
€ 7,99 voor 3 maanden
€ 19,99 voor 1 jaar

€ 34,99 voor 1 jaar voor families (maximaal 8 accounts)

Ik vraag me af of die familie accounts ook in verschillende regio's werken. Ik heb bv een US en een NL account op mijn Switch. Kunnen die in dezelfde familie?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2018 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 06:44:
De prijzen zullen wel gelijk blijven

€ 3,99 voor 1 maand
€ 7,99 voor 3 maanden
€ 19,99 voor 1 jaar

€ 34,99 voor 1 jaar voor families (maximaal 8 accounts)
Helaas staat er niks over een familie pakket op de Nederlandse website
https://www.nintendo.nl/N...witch-Online-1183143.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bisamrat schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 06:45:
[...]

Helaas staat er niks over een familie pakket op de Nederlandse website
https://www.nintendo.nl/N...witch-Online-1183143.html
Nog niet. De site is nog niet bijgewerkt. Maar gezien de andere prijzen gelijk zijn aan $ = € zal dat zeer zeker ook voor het family plan gaan gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 06:47:
[...]

Nog niet. De site is nog niet bijgewerkt. Maar gezien de andere prijzen gelijk zijn aan $ = € zal dat zeer zeker ook voor het family plan gaan gelden.
Als je naar beneden scrolled staat alles er verder al hoor, ook de Nederlands prijzen etc. Maar we kunnen hopen, het is nog lang geen spetember :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bisamrat schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 06:48:
[...]

Als je naar beneden scrolled staat alles er verder al hoor, ook de Nederlands prijzen etc. Maar we kunnen hopen, het is nog lang geen spetember :)
Die prijzen staan daar al een tijdje ;)

Ik denk dat Nintendo of Europe later vandaag / uiterlijk morgen de websites zullen bijwerken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2018 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 15:34
Leuk, een meuk oude games op je Switch en voor online spelen betalen. Cloud saves roept iedereen om, hebben zij dat echt nodig? Voor mij is dat niet nodig, ik speel het spel uit en mocht de Switch ooit terug moeten worden gestuurd speel ik het spel opnieuw. Klassieke games tig keer gespeeld, hoeft van mij niet nog een keer.

Dan zou ik voor af en toe een online potje 20 euro moeten betalen, opzich niet erg. Maar wordt nog niet heel enthousiast van Nintendo Switch Online.

[ Voor 25% gewijzigd door rudyman85 op 08-05-2018 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

rudyman85 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:03:
Leuk, een meuk oude games op je Switch en voor online spelen betalen. Cloud saves roept iedereen om, hebben zij dat echt nodig? Voor mij is dat niet nodig, ik speel het spel uit en mocht de Switch ooit terug moeten worden gestuurd speel ik het spel opnieuw. Klassieke games tig keer gespeeld, hoeft van mij niet nog een keer.
Als je Switch terug moet naar Nintendo voor garantie oid dan kan dat met Cloud Saves zonder probleem. Mocht je toevallig 2 switches hebben dan is het ook niet een issue meer bijvoorbeeld.

Dus ja daarvoor snap ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Vraag me af of het familiepakket aan 1 Switch is gebonden. Mijn broer en ik hebben beiden een Switch met in totaal 3 accounts, het zou dus flink schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat staat nergens iig. Dus lijkt me niet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 09:49
Het is dat het niet heel duur is maar ik merk wel dat Nintendo van online nog weinig kaas heeft gegeten.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:42:
Vraag me af of het familiepakket aan 1 Switch is gebonden. Mijn broer en ik hebben beiden een Switch met in totaal 3 accounts, het zou dus flink schelen.
Nee, als je het persbericht leest zie je dat de 8 accounts van het familie pakket op meerdere Switches kunnen zijn. Ik weet niet of Nintendo actief gaat controleren dat je daadwerkelijk familie bent (en niet bv een groep vrienden), en zo ja, hoe ze dat gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Een beetje verrast dat een jaar uitstel op de online service zo weinig verschil heeft gemaakt. Gelukkig is de prijs er naar. Cloud saves zijn leuk maar mochten best gratis zijn gezien er geen enkele andere manier is om een back-up te maken.

Lijkt er op dat ik mogelijk gewoon helemaal niet meer online zal spelen en geld in mijn zak hou tenzij ik met enkele vrienden kan sharen.
Thomas schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:42:
Voorlopig lijkt het dat je tussen consoles kan delen op basis van de FAQ van Nintendo America, maar helemaal zeker is het toch niet:
Q: If I own multiple Nintendo Switch systems, will I need a separate membership for each one?

A: No. Nintendo Switch Online can be used on any device by signing in with the Nintendo Account that purchased the membership.

Q: How do I create a family group?

A: Starting May 15, 2018, it will be possible to create a Nintendo Account Family Group via your Nintendo Account settings. Up to eight Nintendo Accounts (including child accounts) can be linked as a family group.

Q: Can child accounts be added to a family group and use a family membership for Nintendo Switch Online?

A: Yes. Any Nintendo Accounts associated with the family membership can use the service features. Parents may use Nintendo Switch Parental Controls to set restrictions for online play; restrictions for the Nintendo Online Service app can be managed with your smartphone's parental control restriction settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JackAvery Smash Bros, Pokémon, ARMS, Splatoon 2, MarioKart. Genoeg redenen om voor online te betalen, vind ik. Verder is 20 euro / jaar ongeveer 6 cent per dag. Of € 1,66 per maand. Dat is minder dan een brood bij de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Laatst online: 26-09 12:27

Lagune

Its time for warp

wel sneaky die cloudsaves subscription only te maken, ik heb bovenstaande games niet en speel alles singleplayer of local coop

toch maar subscriben want moet er niet aan denken dat 190 uur zelda verloren gaat :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:57
Cloudsaves betaald maken vind ik geen probleem, maar geef dan mensen die geen interesse hebben in online (of prehistorische games :+) een alternatief.

Nu wordt het alternatief dus je Switch hacken om je saves veilig te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:15:
@JackAvery Smash Bros, Pokémon, ARMS, Splatoon 2, MarioKart. Genoeg redenen om voor online te betalen, vind ik. Verder is 20 euro / jaar ongeveer 6 cent per dag. Of € 1,66 per maand. Dat is minder dan een brood bij de AH.
Ja ok, maar waarom zou ik geld uitgeven aan online als ik met de Switch games vooral focus op local en singleplayer? Ik zeg niet dat de prijs enorm onredelijk is, ik zeg dat ik het niet echt nodig heb en mijn speelgedrag gewoon ga aanpassen, gezien het toch al een kleine aanpassing is. Die 20 euro steek ik dan wel in een indiegame ofzo.

Het gaten van wat essentieel Peer-to-Peer multiplayer is achter een betaalmuur heb ik sowieso al wat moeite mee. Voor multiplayer heb ik ook PC games als alternatief, en daar zitten toch de meeste van de mensen waar ik mee samen speel.
Beakzz schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:35:
Cloudsaves betaald maken vind ik geen probleem, maar geef dan mensen die geen interesse hebben in online (of prehistorische games :+) een alternatief.
Dit. Ik heb geen probleem an sich met te moeten betalen voor cloud saves (servers kosten geld), maar het is ietswat consumentonvriendelijk om enkel een betaalde methode voor backups aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Als we met tweakers een groep van 8 man kunnen verzamelen voor Switch online, houd ik me aanbevolen :) 2,50 per man per jaar, als dat mogelijk is iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rudyman85 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:03:

Dan zou ik voor af en toe een online potje 20 euro moeten betalen, opzich niet erg. Maar wordt nog niet heel enthousiast van Nintendo Switch Online.
Bepaalde games kuchSplatoon2kuch zijn online en zo backwards dat je gehele online career in je lokale savegame zit. Dus al je vooruitgang ben je kwijt bij een kapotte Switch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:52:
[...]

Bepaalde games kuchSplatoon2kuch zijn online en zo backwards dat je gehele online career in je lokale savegame zit. Dus al je vooruitgang ben je kwijt bij een kapotte Switch :(
Dat wist ik niet voor Splatoon 2. In dat geval is het zeker handig :+ je bent wat 'safer' ;) dan klopt mijn conclusie niet meer.

[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 08-05-2018 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxxie85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 12:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Zo, de Europese site is geupdated, de prijs voor het gezinslidmaatschap is inderdaad €34.99. Ze vermelden extra info over hoe het gezinslidmaatschap werkt, maar het blijft onzeker of dit over meerdere consoles gaat werken. Voorlopig ga ik er vanuit van wel, gezien het systeem account-based is.
Vanaf 15 mei 2018 komt er een nieuwe instelling voor je Nintendo-account beschikbaar waarbij je een familiegroep kunt aanmaken met maximaal acht Nintendo-accounts (inclusief kinderaccounts).

Vanaf september 2018 kun je vervolgens het Nintendo Switch Online-gezinslidmaatschap aanschaffen en toepassen op je familiegroep, zodat alle Nintendo-accounts in die groep gebruik kunnen maken van de Nintendo Switch Online-ledenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Intussen staat hier de informatie over Nintendo Switch Online in het Nederlands

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackAvery schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:17:
Zo, de Europese site is geupdated, de prijs voor het gezinslidmaatschap is inderdaad €34.99. Ze vermelden extra info over hoe het gezinslidmaatschap werkt, maar het blijft onzeker of dit over meerdere consoles gaat werken. Voorlopig ga ik er vanuit van wel, gezien het systeem account-based is.

[...]
Het antwoord staat gewoon in de FAQ:
V.
Als ik meerdere Nintendo Switch-systemen heb, moet ik dan voor elk lidmaatschap afzonderlijk betalen?

A.
Nee. Zolang je dezelfde Nintendo-account gebruikt die een actief Nintendo Switch Online-lidmaatschap heeft, kun je dit lidmaatschap op meerdere systemen gebruiken.
Alle accounts in een familie pakket hebben een actief lidmaatschap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@sanderev66 dat is dezelfde logica die ik volg, maar de reden dat ik onzeker zeg, is omdat er nog altijd een hoofdaccount is die de betalende account is. Het zou me niks verbazen als Nintendo het plots beperkt tot de console waarop die hoofdaccount actief is. Raad eens wat het maximale aantal accounts op één Switch is...
spoiler:
ja, 8 accounts.

Goed ja, hopelijk is dat gewoon mijn skepticisme :P

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 08-05-2018 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je het hoofdaccount op alle Switches toevoegen, beetje zinloos lijkt mij. Ook nutteloos om een dergelijke beperking in te bouwen.

Helemaal gezien Nintendo maar al te graag wil dat families een Switch per kind kopen ;)

En dat van 8 accounts = gelijk aan aantal accounts op 1 Switch is logisch, als je 1 Switch hebt moet je iedereen toe kunnen voegen. En meer dan 8 kind/familie-accounts is een beetje veel. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2018 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Laatst online: 28-09 15:32
Het is wel nog onduidelijk dat als je een actief lidmaatschap hebt op je Switch, of je anders accounts daar gebruik van kunnen maken, zoals dat gaat op de PS4/XBO?
Pagina: 1 ... 34 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.