[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.252 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:30
Gynnad schreef op maandag 23 april 2018 @ 18:00:
Bij NedGame is nu Mario + Rabbids Kingdom Battle in de aanbieding voor 30 euro

pricewatch: Mario + Rabbids Kingdom Battle, Nintendo Switch
Damn, zat in de UK voor werk, dacht zal hem donderdag wel even bestellen zag ik gisteren ineens dat de prijs weer terug is gezet naar 38 euro. Dan maar wachten tot hij binnenkort ergens weer onder de 30 is.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:19

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Nintendo Switch zit nu al aan 17.79 miljoen exemplaren. Zijn er ongeveer 3 miljioen meer tegenover december 2017.
Madio Odyssey blijft de bestverkochte game met 10.4 miljoen exemplaren gevolgd door Mario Kart (9.2 miljoen), Zelda (8.5 miljoen) en Splatoon (6 miljoen)

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 15:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Twhomp schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 00:22:
Hmm. Ik had nooit zo'n last van de "schuine" inputs van de Pro Controller.

Totdat ik Celeste ging spelen. Nog nooit zo vaak schuin omhoog gesprongen i.p.v. horizontaal of verticaal.

Ik denk dat ik deze fix maar eens ga proberen.Wel een hoop werk :(

Of zijn er al betere oplossingen?

* Twhomp vindt dat 99% van de deaths in Celeste door de controller komen :Y .... :+
Ik was het op een gegeven moment zat. Het duurde 3x opsturen, met op het einde een begeleidende brief met wat precies aan de hand is, en dat als ze het niet kunnen fixen ik gewoon mijn geld terug wil.

Het is nu opgelost, dus ze weten donders goed hoe het opgelost moet worden. Maar blijkbaar is het moeilijk/duur/weetikveelwat?

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
De nieuwe 'Representative Director' wordt de 46-jarige Shuntaro Furukawa. Furukawa heeft aan Waseda gestudeerd, werkt sinds 1994 bij Nintendo en komt van de administratieve kant van het bedrijf. Meer over hem in een artikel door Bloomberg. Hij spreekt vloeiend Engels en heeft een lange tijd bij Nintendo in Duitsland gezeten. Zijn carriére in een notendop:
Career Record : April 1994 Joined the Company
May 2012 Outside Director of The Pokémon Company (to present)
July 2015 General Manager, Corporate Planning Department (to present)
June 2016 Director (to present)
Managing Executive Officer (to present)
Supervisor of Corporate Analysis & Administration Division
(to present)
September 2016 In charge of Global Marketing Department (to present)
Behalve Shibata, die een directorpositie aanneemt en tegelijk Senior Executive Officer wordt, krijgen ook onder andere Yoshiaki Koizuni (wordt een Executive Officer) en Shinya Takahashi een promotie (Senior Managing Executive Officer). Kimishima blijft aan als Executive Adviser.

Qua sales: Xenoblade 2 heeft in 2018 goed doorverkocht, zit aan 1.31 miljoen (vermoedelijk verscheept). Ook Kirby is het miljoen al voorbij.

Last but not least: Fire Emblem staat nog steeds op de planning als een 2018 titel. Pokemon staat nog steeds aangeduid als 2018 of later.

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 26-04-2018 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:21
Shibata was een toffe gast om te zien in de video's. Jammer dat aftreed.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:14
Al lange tijd aan het twijfelen geweest of ik wel een Switch moest aanschaffen. Uiteindelijk niet gedaan door te veel twijfel. Nu gisteren mijn vrouw uitzichzelf erover begon dat ze er wel één wilde, direct besteld bij Amazon waar die weer voor een prima prijsje was met Xenoblade en Mario.

Met prime zou die vandaag geleverd moeten worden, maar PostNL kennende gaat het momenteel wéér ergens fout en zit hij nog niet in het sorteerproces :( Nog even wachten dus met koningsdag ertussendoor... Ergens heb ik nog ijdele hoop dat hij toch stiekem komt vandaag.

Alleen nog even Doom ergens voor leuk prijsje zien te vinden en wachten op Wolfenstein.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-09 15:46
heir ook het artikel van tweakers zelf: nieuws: Ceo Nintendo vertrekt nu Switch-console een succes is

hier een video over de nieuwe CEO:

[ Voor 18% gewijzigd door gamerboy op 26-04-2018 12:33 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Ophidian schreef op donderdag 26 april 2018 @ 12:14:
Al lange tijd aan het twijfelen geweest of ik wel een Switch moest aanschaffen. Uiteindelijk niet gedaan door te veel twijfel. Nu gisteren mijn vrouw uitzichzelf erover begon dat ze er wel één wilde, direct besteld bij Amazon waar die weer voor een prima prijsje was met Xenoblade en Mario.

Met prime zou die vandaag geleverd moeten worden, maar PostNL kennende gaat het momenteel wéér ergens fout en zit hij nog niet in het sorteerproces :( Nog even wachten dus met koningsdag ertussendoor... Ergens heb ik nog ijdele hoop dat hij toch stiekem komt vandaag.

Alleen nog even Doom ergens voor leuk prijsje zien te vinden en wachten op Wolfenstein.
Als je van Xcom achtige games houd is Mario Rabbids ook nog een aanradertje. Oja Zelda natuurlijk ook nog maar het lijkt me slim om eerst de andere games uit te spelen voordat je pas weer nieuwe koop haha.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Die wil ik inderdaad ook hebben, maar wacht even tot ie voor een mooi prijsje voorbij komt. Zelda had ik op de Wii U al uitgespeeld.

Ik heb nog hoop dat Diablo op de Switch gaat uitkomen :+

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op donderdag 26 april 2018 @ 10:49:
[...]

Shibata was een toffe gast om te zien in de video's. Jammer dat aftreed.
Hij treed niet af, hij krijgt een nieuwe functie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2018 @ 13:15:
[...]

Hij treed niet af, hij krijgt een nieuwe functie.
Dan treedt hij dus af. Als presidentdinges van Nintendo. Zo heet dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 10:23
Na een tijdje sparen wil ik een switch gaan kopen voor zelda en mario. Echter heb ik wat vraagjes omtrent het apparaat.

1) Zijn de joy con problemen opgelost? ik hoorde een tijd geleden dat joycon ( rechter kant ) een probleem zou hebben met zijn sensoren die niet goed reageerde op bewegingen.

2) Waar zou je de switch het goedkoopst kunnen kopen? ik zie in nederland dat ze vrij duur zijn 322 euro. Zijn ze in het buitenland goedkoper te krijgen inclusief verzendkosten? Het zelfde geld voor de spellen.

3) Ik hoorde ook dat het systeem kan beschadigen ( beeldscherm ) door het docking systeem, is dit probleem nu ook opgelost of is dat ook nog steeds aanwezig? En zo ja wat zijn de oplossingen.

4) E-shop, zijn de spellen digitaal goedkoper of duurder dan in de winkel?

5) Online. Zijn ze nog steeds bezig met friendcodes of hebben ze nu een online systeem waar je als voorbeeld met mario kart gewoon een lobby kan joinen en kan spelen met andere mensen zonder enige geklooi

6) Moet je betalen voor een online verbinding?

7) mocht ik nu eventjes geen spel nog kopen, is er wel software al op het systeem dat ik toch het apparaat kan testen? zoals demo's? de 3DS had dit namelijk en gaf me veel plezier zonder direct geld uit te hoeven geven.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:46
Gatygun schreef op donderdag 26 april 2018 @ 13:29:
Na een tijdje sparen wil ik een switch gaan kopen voor zelda en mario. Echter heb ik wat vraagjes omtrent het apparaat.

1) Zijn de joy con problemen opgelost? ik hoorde een tijd geleden dat joycon ( rechter kant ) een probleem zou hebben met zijn sensoren die niet goed reageerde op bewegingen.

2) Waar zou je de switch het goedkoopst kunnen kopen? ik zie in nederland dat ze vrij duur zijn 322 euro. Zijn ze in het buitenland goedkoper te krijgen inclusief verzendkosten? Het zelfde geld voor de spellen.

3) Ik hoorde ook dat het systeem kan beschadigen ( beeldscherm ) door het docking systeem, is dit probleem nu ook opgelost of is dat ook nog steeds aanwezig? En zo ja wat zijn de oplossingen.

5) Online. Zijn ze nog steeds bezig met friendcodes of hebben ze nu een online systeem waar je als voorbeeld met mario kart gewoon een lobby kan joinen en kan spelen met andere mensen zonder enige geklooi

7) mocht ik nu eventjes geen spel nog kopen, is er wel software al op het systeem dat ik toch het apparaat kan testen? zoals demo's? de 3DS had dit namelijk en gaf me veel plezier zonder direct geld uit te hoeven geven.

Alvast bedankt.
Puur uit eigen ervaring.
1) Geen enkel probleem met mijn joycons
2) Amazon heeft regelmatig een leuke deal. Zelf in NL gekocht voor als ik er een keer mee terug moet, wel zo makkelijk.
3) Koop een screenprotector en je hebt nergens last van.
4) Verschilt per spel.
5) Durf ik niks over te zeggen, speel altijd alleen.
6) Nog niet, dit komt nog wel, waarschijnlijk in het najaar.(http://www.nintendo.nl/Ni...witch-Online-1183143.html)
7) Ja er zijn demo's te krijgen in de eShop.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:19

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Gatygun schreef op donderdag 26 april 2018 @ 13:29:

Ik heb er zelf geen last van bij een exemplaar van december.
322 is al een aanbieding aangezien ze worden aangeboden voor 329. Voor de rest voor die paar euro ga je hem echt niet snel goedkoper vinden tenzij je hele specifieke aanbiedingen gaat zoeken.
Gewoon een goede screenprotector halen. Zowel in een case als in het dock heb je er echt wel profijt van.
Wisselt maar niet alles in de E-shop is in de winkel te krijgen
Geen idee eigenlijk.
Nog niet maar er komen telkens andere verhalen naar voren dus het is allemaal nog niet definitief.
Soms wel en soms niet.
Alvast bedankt.
Niet echt bedankt maar veel had je met simpele zoekpogingen ook al kunnen vinden :>

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
Top bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Amazon.de heeft hem voor 299.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Ik heb een vraagje over de Switch saves. Worden die opgeslagen op de Switch zelf? Want ik had al mijn saves gezet op mijn microSD. Ik haalde mijn microSD uit en kreeg een warning dat ik altijd eerst mijn Switch uit moest zetten(Power Off) en dan eruit halen. Dus ik heb hem uitgezet en daarna een nieuwe microSD in gezet. Al mijn data stond op de microSD, dus zowel de updates en de save games. In ieder geval volgens de instellingen.

Aangezien ik alles wat ik op de microSD kon zetten al had gezet, moest ik dus alles (handmatig) opnieuw downloaden. Ik dacht fuck it dan maar zonder save games even kijken hoe het zal gaan.

Lego City Underworld had patches nodig om te spelen dus liet ik hem downloaden. Toen ik het spel opstartte was ik verbaasd dat mijn save game nog erop zat? Hebben ze dan stiekem cloud saves op de Nintendo Switch gezet of wordt mijn saves toch op de Switch opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:13
Simyager schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:28:
Ik heb een vraagje over de Switch saves. Worden die opgeslagen op de Switch zelf? Want ik had al mijn saves gezet op mijn microSD. Ik haalde mijn microSD uit en kreeg een warning dat ik altijd eerst mijn Switch uit moest zetten(Power Off) en dan eruit halen. Dus ik heb hem uitgezet en daarna een nieuwe microSD in gezet. Al mijn data stond op de microSD, dus zowel de updates en de save games. In ieder geval volgens de instellingen.

Aangezien ik alles wat ik op de microSD kon zetten al had gezet, moest ik dus alles (handmatig) opnieuw downloaden. Ik dacht fuck it dan maar zonder save games even kijken hoe het zal gaan.

Lego City Underworld had patches nodig om te spelen dus liet ik hem downloaden. Toen ik het spel opstartte was ik verbaasd dat mijn save game nog erop zat? Hebben ze dan stiekem cloud saves op de Nintendo Switch gezet of wordt mijn saves toch op de Switch opgeslagen?
Saves staan in een speciaal encrypted stukje van de interne opslag van de Switch, dus ja, die staan opgeslagen op je Switch zelf. Saves kunnen niet op een microSD gezet worden, dus wat je daarmee bedoeld, dat snap ik niet helemaal (want, het kan niet).

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Koldur schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:37:
[...]

Saves staan in een speciaal encrypted stukje van de interne opslag van de Switch, dus ja, die staan opgeslagen op je Switch zelf. Saves kunnen niet op een microSD gezet worden, dus wat je daarmee bedoeld, dat snap ik niet helemaal (want, het kan niet).
Als ik op de instellingen kijk dan staan er gegevens opgeslagen op de microSD? Ik zal als ik thuis ben een screenshot maken van de instellingen en anders gewoon een foto. Want volgens mij kan je klikken op de microSD en daarin de gegevens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
Simyager schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:40:
[...]

Als ik op de instellingen kijk dan staan er gegevens opgeslagen op de microSD? Ik zal als ik thuis ben een screenshot maken van de instellingen en anders gewoon een foto. Want volgens mij kan je klikken op de microSD en daarin de gegevens zien.
Dit zijn alleen bestanden om het spel te spelen, niet de saves.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Koldur schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:41:
[...]

Dit zijn alleen bestanden om het spel te spelen, niet de saves.
Aah ik zie het haha is alleen op de Switch zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Programma van Nintendo voor E3:
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/nintendoe32018_1ousd4.jpg
https://twitter.com/Ninte...status/989678088278560768

In een ander persbericht wordt vermeld dat games in 2019+ op een later moment worden besproken (waarschijnlijk gewoon in een toekomstige Direct).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 11:17
Vraagje, heb de switch nu sinds 11 april. Ik merk dat beide joycons naar mijn mening wat losser zitten in handheld modus. Denk een 0,5mm beweging. Dit lijkt mij niet de bedoeling toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Vecodo schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 08:14:
Vraagje, heb de switch nu sinds 11 april. Ik merk dat beide joycons naar mijn mening wat losser zitten in handheld modus. Denk een 0,5mm beweging. Dit lijkt mij niet de bedoeling toch?
Ze geven wel wat mee, is om te zorgen dat het plastic niet breekt schijnt. Ik heb het in ieder geval met al mijn setjes (3 paar). Ik heb wel wat elektrisch tape op de Switch geplakt om het wat strakker te krijgen wat wel helpt.

Hier een fototje;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BeYCOh3zCmUKRcQnPaoDMKr8/medium.jpg
(Klikbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:23
Iemand al de Naruto game gehaald die mij kan vertellen of deze de originele Japanse audio heeft?

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien is Super Smash Bros dé grote game voor E3. Wat heel erg goed is! :)
In een ander persbericht wordt vermeld dat games in 2019+ op een later moment worden besproken (waarschijnlijk gewoon in een toekomstige Direct).
Zoals gewoonlijk :) E3 is meer voor "dit jaar" dan voor de verre toekomst. Daarvoor heb je Nintendo Directs aan het eind van het jaar of begin volgend jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Na het jaarverslag gisteren vond vandaag de financiële briefing plaats van Nintendo. Later vandaag volgt denk ik nog de Q&A met aandeelhouders. Een paar highlights:

- Digital sales zijn bijna verdubbeld tov FY2017
- Nintendo blijft inzetten op langere engagement per spel, zie de stijging in actieve userbase van Splatoon 2 en de voortduerende content updates en de DLC deze zomer.
- Meer nieuws over de online service in een website update in het begin van mei.
- Er zijn momenteel meer dan 600 titels beschikbaar op de eShop
- Stardew Valley komt in de buurt van 1 miljoen sales, Overcooked meer dan een half miljoen. Ook Rocket League doet het heel goed, maar men vermeldt geen cijfers. Indie sales worden vooral gedreven door de Amerikaanse en Europese markt.
- Nintendo is tevreden met de launch van Labo, lijkt goed te weten dat dit een productenreeks is die geen traditioneel verkooppatroon zal tonen. Verwacht meer Labo producten in de toekomst.

Niet relevant voor de Nintendo Switch, maar misschien interessant:
- 3DS krijgt ook in 2019 nog nieuwe games.
- Mobile: Super Mario Run en Fire Emblem Heroes blijven groeien. Animal Crossing blijft geïnvesteerd in worden.
- Mobile: een nieuwe IP wordt gelanceerd in samenwerken met grote naam Cygames. 3D actiegame Dragalia Lost komt eerst naar Azië, daarna naar Westerse landen.
- Mobile: Mario Kart Tour launcht dit fiscale jaar.
Viper_4111 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 09:09:
Iemand al de Naruto game gehaald die mij kan vertellen of deze de originele Japanse audio heeft?
Ff een YT video nagekeken om dit te weten te komen en kan het alleszins voor NUNS 2 bevestigen. Hopelijk het geval voor alledrie de games dus. Bij de PS4 versie wordt alvast zowel Japanse als Engelse audio vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Barfly
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06 13:32

The Barfly

I'm a believer

Bedankt voor de tip, vandaag besteld, en makkelijk betaald met Ideal. Scheelt euries t.o.v. bestellen in NL.

NB: Zag overigens dat je Smash Bros voor de switch al kunt pre-orderen:

https://www.amazon.de/Sup...r=8-2&keywords=smash+bros

[ Voor 29% gewijzigd door The Barfly op 27-04-2018 12:06 ]

If there is life out there in space, why don't we hear them laugh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
RayNbow schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 06:42:
Featured at a later/of besporken op later moment wil nog niet zeggen dat je de games niet gaat zien. Je kan best een trailer verwachten, maar niet dat ze dit zullen bespreken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Nintendo Labo is goedkoop te bestellen bij Amazon Frankrijk.
Ik kwam op Facebook het volgende bericht tegen:
Interesse in Nintendo Labo maar vind je het te duur? Vanuit Amazon Frankrijk met kortingcode maar €48 euro incl verzenden.

Spel is gewoon Nederlands/Engels en andere Europese talen. Verpakking en doosje enz zal waarschijnlijk wel Franstalig zijn.

https://www.amazon.fr/Nin...o-Multi-Kit/dp/B0792T5S6H

Kortingcode: FRENCHDAYS10

Onderin de bevestiging pagina kan je de code invoeren.
Voor zo ver ik weet kan alleen met creditcard worden betaald.
Note: Ik heb geen idee hoe lang die kortingscode geldig is.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 27-04-2018 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:53
Zeror schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 13:31:
Nintendo Labo is goedkoop te bestellen bij Amazon Frankrijk.
Ik kwam op Facebook het volgende bericht tegen:

[...]

Note: Ik heb geen idee hoe lang die kortingscode geldig is.
Ik heb geen screenshot voor je maar ik zag 30 april staan bij het afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Code werkt nu nog. Labo is wel ondertussen 50,07 euro geworden.

Net ook besteld. Stond in de intertoys, maar vond 70 toch net even te duur. Bovenstaande vond mijn vrouw ook prima te behappen. Even kijken of het met de jonge dame van 4 en een beetje ook leuk is om te doen.

[ Voor 62% gewijzigd door Arunia op 27-04-2018 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:37

OMX2000

By any means necessary...

Arunia schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 14:52:

Net ook besteld. Stond in de intertoys, maar vond 70 toch net even te duur. Bovenstaande vond mijn vrouw ook prima te behappen. Even kijken of het met de jonge dame van 4 en een beetje ook leuk is om te doen.
Hier net nog voor 48. Bijzonder. Maar blij met de tip en voor 50 euro is het nog steeds voordelig!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 12:51
Arunia schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 14:52:

Net nog besteld met de tip voor €48,57 vanuit vakantie-adres in Azie en levering in Nederland. Heb hier vorige week al de Robot Kit voor €62,-. Erg grote doos, dus even kijken hoe mee terug te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:53
Ik ben benieuwd of er nog nieuws over Steep for Switch naar buiten gaat komen met de E3 of welk ander medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 21:40

Sméagol

Master of Mayhem

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Laatst online: 13:35
Ik heb sinds afgelopen week de 8bitdo SN30 Pro controller. Ik merk dat wanneer de Joy Cons ook verbonden zijn er input lag ontstaat tussen de 8bitdo controller en de Switch, vooral met Mario Kart is dit erg vervelend. Zijn hier meer Tweakers die gebruik maken van deze combinatie? Ik heb de software voor de controller en de switch trouwens helemaal bijgewerkt.

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 19:55
Jemig, op marktplaats vraagt men bijna 45 euro voor Mario Kart 8, oftewel de vraagprijs. Worden ze ook nog eens boos als ik ze een redelijke prijs bied :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Kraanmachinist schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:28:
Jemig, op marktplaats vraagt men bijna 45 euro voor Mario Kart 8..
Is toch eigenlijk altijd zo met AAA games ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraanmachinist
DukeBox schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:53:
[...]

Is toch eigenlijk altijd zo met AAA games ?
Lijkt mij niet, ik verwacht voor tweedehands AAA games toch echt wel een vraagprijs van 10 euro lager oid, zo heb ik Zelda ook voor een redelijke prijs kunnen kopen. Ik snap gewoon niet dat ze nu op de nieuwprijs, en soms erboven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Kraanmachinist schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:54:
Ik snap gewoon niet dat ze nu op de nieuwprijs, en soms erboven zitten.
Het is dat MK8 nog gewoon te koop is dat je andere verwachtingen hebt maar anders is het niet ongebruikelijk.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 21:40

Sméagol

Master of Mayhem

De goedkoopste prijs voor Mario Kart in de pricewatch is 50 euro. Scheelt niet veel inderdaad, maar 't zit onder de nieuwprijs.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Nintendo labo mix vandaag met mijn dochter ( 8 ) gespeeld. Heel erg leuk. We zijn bij de hengel even opgehouden. Lekker vissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Ook de Labo binnengekregen vandaag. Geweldig spul hoor. Ook buiten de modellen die geleverd zijn kun je je fantasie goed de vrije loop laten icm de software.

Bouwkwaliteit viel me enorm mee, karton is dunner dan ik had verwacht maar alles *werkt* erg goed en past super. En die IR-camera in de Joycon is briljant!

Nu alleen nog de autootjes en het huis gebouwd. Morgen of komende week de rest. De piano ben ik érg benieuwd naar.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zit even te kijken naar een goedkope tweede pro controller, maar ik twijfel heel erg.

Ik zie deze controllers bijvoorbeeld staan:
1. hori-gaming-pro-controller
2. nintendo-switch-controller-pro-wired-retro-grijs
3. pdp-faceoff-pro-controller
4. wired-pro-controller-voor-nintendo-switch
5. under-control-controller-nintendo-switch

Iemand die mij kan sturen? Welke raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
Eindelijk de Switch binnen. Ik moet wel zeggen het straalt wel kwaliteit uit en functioneert goed. Moet alleen nog eventjes wat spelletjes erbij kopen maar komt later wel.

Jammer genoeg hebben ze de screen protector er slecht opgezet, dus moet nog wel eventjes terug ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Niet online
Zeror schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:37:
Ik zit even te kijken naar een goedkope tweede pro controller, maar ik twijfel heel erg.

Misschien toch net iets meer uitgeven? Dan krijg je geen spijt van je aankoop.
https://www.amazon.fr/Nin...=as2&tag=opvoorraadn09-21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery

Helaas geen ervaringen met third party controllers, ga je keuze alleen maar moeilijker maken door je eraan te herinneren dat de 8bitdo controllers ook bestaan, net zoals de adapters die je controllers van andere consoles laten gebruiken.
Zelf heb ik geïnvesteerd in extra joycons en een pro controller, voorlopig geen spijt van :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
KopjeThee schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:00:
Nintendo labo mix vandaag met mijn dochter ( 8 ) gespeeld. Heel erg leuk. We zijn bij de hengel even opgehouden. Lekker vissen :)
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:34:
Ook de Labo binnengekregen vandaag. Geweldig spul hoor. Ook buiten de modellen die geleverd zijn kun je je fantasie goed de vrije loop laten icm de software.

Bouwkwaliteit viel me enorm mee, karton is dunner dan ik had verwacht maar alles *werkt* erg goed en past super. En die IR-camera in de Joycon is briljant!

Nu alleen nog de autootjes en het huis gebouwd. Morgen of komende week de rest. De piano ben ik érg benieuwd naar.
Gisteren ook een pakketje binnengekregen, maar nog niet heel veel tijd gehad (en vandaag zal ik ook niet heel veel tijd hebben). Tot nu toe alleen de RC car gebouwd (en m'n katten ermee gefilmd). In de avond een beginnetje gemaakt met de motorfiets:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vYvhpQHBZygSWR9G9TbUHEa3/full.jpg

Het viel me verder inderdaad ook op dat de individuele stukjes karton best dun zijn, maar door het vouwen en in elkaar klikken onstaat er toch een stevige constructie. :)

En wat creaties op het web:

Een Labo-kluis met wachtwoord: https://twitter.com/ayataross/status/988781560181637121
De werking: https://twitter.com/ayataross/status/989103480638877696

Labo Game & Watch:
https://twitter.com/BSpowerx/status/988441078985408513
https://twitter.com/LeavingLuck/status/988962949715775489

[ Voor 10% gewijzigd door RayNbow op 29-04-2018 09:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

The Wulff Den had een goede vergelijking gemaakt: https://www.google.com/ur...Vaw3xMugrtYA0Vr7KzjFeIIjO

Omelette du fromage!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet snel een unlicensed product kopen. Dus dan blijven HORI of PDP over. Verder zijn deze controllers allemaal wired, zonder motion controls, zonder HD rumble én zonder NFC. Maw. onbruikbaar voor games als Splatoon 2, sommige Zelda Shrines, in Tabletop mode, etc. Maw. je haalt je voor een paar euro minder heel veel (mogelijke) problemen op de hals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:58:
[...]

Ik zou niet snel een unlicensed product kopen. Dus dan blijven HORI of PDP over. Verder zijn deze controllers allemaal wired, zonder motion controls, zonder HD rumble én zonder NFC. Maw. onbruikbaar voor games als Splatoon 2, sommige Zelda Shrines, in Tabletop mode, etc. Maw. je haalt je voor een paar euro minder heel veel (mogelijke) problemen op de hals.
Controller zal slechts zijn voor spellen waarbij ik met 3 of 4 spelers kan spelen. Aangezien dat niet vaak zal gebeuren, wil ik er dus niet al te veel geld aan uitgeven.

Ik ga die video van The Wulff Den even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist

Die Hori ziet er wellicht super uit (en dat is hij ook) maar hij heeft geen gyroscoop, beetje jammer want anders was dat echt mijn ideale controller geweest. Ik heb namelijk een hekel aan draadloze controllers.
Edit: oeps sorry, ik zie net dat er al een boel mensen al hebben gereageerd. Ik haat echter nog steeds draadloze controllers :+

[ Voor 4% gewijzigd door Kraanmachinist op 29-04-2018 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Blijkbaar heeft Nintendo een geherdesignde linker joycon bij de Amerikaanse FCC ter goedkeuring voorgelegd. Spawn Wave speculeert dat deze redesign de connectiviteitsproblemen die soms voorkomen, verder moeten verminderen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:34
JackAvery schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:36:
Blijkbaar heeft Nintendo een geherdesignde linker joycon bij de Amerikaanse FCC ter goedkeuring voorgelegd. Spawn Wave speculeert dat deze redesign de connectiviteitsproblemen die soms voorkomen, verder moeten verminderen:
[video]
Ok klinkt goed. Heb vandaag de klantenservice gemailt dat een van mijn huidige joy cons problemen heeft met de besturing. Deze is dan opeens zijn connectie kwijt. Benieuwd wat ze voor me kunnen betekenen. De ervaringen met de Wii u waren wat minder dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@Henkje.doc : tip, bellen, ben je sneller geholpen.

Nintendo heeft al lang een andere fix voor de linker Joycon en dat is waarschijnlijk hoe ze jouw controller zullen fixen: het plaatsen van wat conductive foam rond je antenne.
Afbeeldingslocatie: https://cdn2.pu.nl/media/roy/joyconfoam-1024x595.jpg

Lijkt er dus op dat Nintendo het moederbord aanpast om een langetermijnsoplossing te hebben in hun productieproces.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeror
Leuke video van UPS voor Labo Toy-Con. UPS Toy-Con-Tainer.

[YouTube: https://youtu.be/gf2p2LYSo9U]

https://twitter.com/TheUPSStore/status/989622472587784193

[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 30-04-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Laatst online: 26-09 11:17
Leuk op ingespeeld! Labo gaat voor nu niet mijn ding zijn, misschien als mijn kids wat ouder zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 11:52
Zojuist met mijn oudste (6) en jongste (4) zoon de Labo vishengel gemaakt en man wat is dat leuk! Voor elke leeftijd werkt dit want door de zeer originele en innovatieve handleiding (360 graden) is het voor iedereen toegankelijk.

Nu net een paar potjes gevist maar hoe zorg je ervoor dat wanneer een grotere vis hapt dat die dan ook aan je lijn blijft zitten? Ze laten bij mij telkens weer los!

Eerste bouwsel bevalt dus al prima ! Kijk enorm uit maar de piano!

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:18
cypress3d schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:09:
Zojuist met mijn oudste (6) en jongste (4) zoon de Labo vishengel gemaakt en man wat is dat leuk! Voor elke leeftijd werkt dit want door de zeer originele en innovatieve handleiding (360 graden) is het voor iedereen toegankelijk.

Nu net een paar potjes gevist maar hoe zorg je ervoor dat wanneer een grotere vis hapt dat die dan ook aan je lijn blijft zitten? Ze laten bij mij telkens weer los!

Voelt het karton nog een beetje stevig/duurzaam aan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 11:52
sderooij schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:36:
[...]

Prima! Gaat echt niet zomaar stuk !

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
Iemand op spellingfouten wijzen is prima maar dan wel op een constructieve manier. Jouw post voegt nu niks toe aan het topic.

[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 01-05-2018 11:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Net met mijn dochter van 5 de Labo RC-Car gebouwd. Jemig wat is dit leuk! :)

Je merkt aan alles dat dit gemaakt is door mensen met passie voor het product. Wat ik zelden tegenkom bij speelgoed eerlijk gezegd...
Ik vind het het geld nu al dubbel en dwars waard. Je betaalt echt niet voor een stukje karton, maar voor een super innovatief en leerzaam stuk speelgoed. De software is ook echt heel goed uitgewerkt.

Kudo's voor Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 21:44
AppieNL schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:13:
Even specifiek voor digitale aankopen op bijv. PSN: 20-30% bespaart tov de prijs in de EU shop, puur door gunstige wisselkoers. Dit is een gemiddelde, want ik heb tijden gekend van €1=$1.50, maar ook recenter dat het 1:1 was praktisch. Zelfs in tijden van 1:1 was het soms nog voordeliger dan kopen in EU PSN winkel omdat de USA winkel betere kortingen kreeg/krijgt op games. Dit is per game een korting tov EU winkel van 4 tot 20 euro. Reken een game of 20 (ruwe schatting) voor een gemiddelde van €240?

Ik betaal 5+ jaar €33-35 voor m'n PSN Plus per jaar, zonder daarvoor te hoeven wachten op een mooie aanbieding zoals voor EU PSN (die dan vaak niet onder de €40 komen), maar gewoon Plus kaartjes van Canada die werken op een USA PSN account. Zelfs als ik uitga van iemand die EU PSN kaartjes alleen koopt voor €40, ben ik in 5 jaar nog steeds €25 goedkoper uit. €75 tov die gewoon retail koopt (dan reken ik even niet de prijsstijging naar €60 euro van EU PSN het afgelopen jaar).

Als ik ook nog fysieke games en consoles ga tellen voordat dingen bestonden als budgetgaming.nl die ik vooral kocht in de tijd dat €1=$1.50 kan je nog eens €15-20 per fysieke game (inclusief shipping) eraf halen tov wat een gemiddelde consument in Nederland zou betalen.

En niet onbelangrijk: dit zijn prijzen die ik betaalde voor games op release, mijn enige vertraging was de shipping. Maar, in de tijd van de PS3 was release in Amerika op dinsdag, EU op vrijdag en de game lag 9 van de 10 keer die zaterdag na EU release in mijn bus. Mijn PS3 collectie aan games is 80% uit de USA en dat zijn zo'n 25 games dan. Mijn USA PS3 kostte inclusief shipping €50 minder dan de retail prijs in de EU.

Mijn Japanse release DS (gekocht op release ook) was ook goedkoper via import (inclusief shipping) dan de EU versie(iirc zo'n €20). Meeste/alle games daarvoor ook (€10 per game inclusief shipping) en ik heb zo'n 8 games voor m'n DS.

Dus ja, aardig wat centen bespaart denk ik zo.
Dit is niet alles trouwens, maar bij de PS3/4 is wel waar ik het meest er mee aan de haal ging.
Erg slim! Hier ook veel in het buitenland besteld Amazon UK voornamelijk. Scheelde echt altijd een tientje of meer voor een launch titel. Als je dan 30-40 games koopt tikt dat lekker aan.

Heb op de Switch een US account en Japans account maar heb geen zin om de diverse andere stores ook te gebruiken.

Mijn grootste besparing is denk ik door zo veel mogelijk fysieke games te kopen.
Digitaal blijft vaak aanzienlijk duurder en ook op tweedehands games kun je besparen. (Mits het geen klassiekers zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-09 16:15
Ik bespaar altijd door fysiek iets later te kopen of tijdens fysieke sales of soms eens een deal op een USED game bij GM.

Nu bv een week na release pik je god of war op voor 45 euro op buy and sell forums omdat iedereen die het heeft uitgespeelt het erop pleurt, vorige maand Horizon voor 15 opgepikt bij GM tijdens de Sony sales ( had geen ps4 toen die game uitkwam )

Verder koop ik fysiek op bv Amazon.co.uk of Base en als ik weet dat er geen DLC of dergelijke komt voor de game haal ik er 50-60% terug uit door hem door te verkopen.
PSplus koop ik rond de 40 euro voor een jaar op een site, dat het nog eens 5 euro ofzo goedkoper kan met buitenlandse psplus is leuk maar me niet de moeite waard qua besparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Vrijdag Donkey Kong.
Iemand een idee welke shop eventueel eerder levert?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
cypress3d schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:09:

De piano is best wel wat werk. Wel héél erg leuk om te doen en de mechanica erachter is echt absurd goed uitgevoerd. De hengel en motorstuur heb ik nog niet gebouwd. Mn jongste dochter wil graag als volgende de hengel bouwen maar ik heb nu eerst de piano gekozen. Het huis is ook klaar en wordt ook druk mee gespeeld.

Morgen nog de knoppen van de piano maken. Het scannen van die waveforms is ook echt een geweldige vondst.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
EddoH schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:24:
Net met mijn dochter van 5 de Labo RC-Car gebouwd. Jemig wat is dit leuk! :)

Je merkt aan alles dat dit gemaakt is door mensen met passie voor het product. Wat ik zelden tegenkom bij speelgoed eerlijk gezegd...
Ik vind het het geld nu al dubbel en dwars waard. Je betaalt echt niet voor een stukje karton, maar voor een super innovatief en leerzaam stuk speelgoed. De software is ook echt heel goed uitgewerkt.

Kudo's voor Nintendo.
Mn vrouw heeft de 2e RC Car geclaimed en ging gelijk met twee micro:bits en trilmotoren aan de gang om zélf een RC wagentje te bouwen. Wat uiteraard ook gelukt is. Kan nu met 1 micro:bit bordje (vergelijk t met een Arduino) draadloos die Labo RC besturen. Vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
sderooij schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:36:
[...]

Dunner dan ik verwacht had. Maar ze verstevigen wel het een en ander en het voelt best stevig aan allemaal. OK; je moet er niet bovenop gaan staan... maar er kan goed mee gespeeld worden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 12:51
matthijst schreef op maandag 30 april 2018 @ 22:13:
Vrijdag Donkey Kong.
Kwestie van in de kleine winkel zelf recht op de man/vrouw vragen. Veelal hebben ze de games al binnen, maar moeten ze zich houden aan de embargo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@BellySM Alleen riskeren winkels wel een boete als ze games te vroeg verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 00:19
Tja, Donkey Kong Tropical Freeze voor € 50,00, die game hebben we toch al gezien op de Wii U. Ik had graag een nieuw deel gezien.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:50
Niet iedereen had een wii u, zouden we zelfs kunnen zeggen dat de meeste switch eigenaren geen wii u hadden? Misschien leuk voor een poll :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:19

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sagat schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:38:
Niet iedereen had een wii u, zouden we zelfs kunnen zeggen dat de meeste switch eigenaren geen wii u hadden? Misschien leuk voor een poll :)
Ik heb beide!

Switch is wel 10x fijner. Zou zelf zo alle games die ik had op de WiiU inwisselen voor de Switch.

Oh en fijner want de Switch is lekker portable!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:40
matthijst schreef op maandag 30 april 2018 @ 22:13:
Vrijdag Donkey Kong.
http://www.gameresource.n...-swit.html?source=beslist

Deze geeft aan hem op voorraad te hebben (winkel heeft een 9.7 op budgetgamng).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Jumpman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:05:
Tja, Donkey Kong Tropical Freeze voor € 50,00, die game hebben we toch al gezien op de Wii U. Ik had graag een nieuw deel gezien.
Geen WiiU eigenaar hier. Ik hoor/lees/zie dat dit een van de beste platformgames in de laatste 10 jaar is. Hoewel een lagere prijs altijd meegenomen is, heb ik er geen probleem mee dit full price op te pikken als ik het in de nabije toekomst wil spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik zie zelf het probleem met remakes/remasters niet zo erg, als je het al gespeeld heb of nog kan spelen kan je het negeren, en als je het toch ook op de switch wil kan je wachten op een aanbieding of 2e hands ofzo.

Tuurlijk een kleinere prijs zou leuk zijn, maar dat gebeurd ook niet of nauwelijks op andere platformen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Sagat schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:38:
Ik had een Wii U maar geen Donkey Kong Tropical Freeze ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sagat
Poll: Had je een Wii U voor de Nintendo Switch?
Ja
Ja (en nog steeds)
Nee
Nee, en ook geen Switch
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400443&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 13:30
Sagat schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 12:38:
Ja
Ja (en nog steeds)
Nee
Nee, en ook geen Switch
[afbeelding]
Wat wil je bereiken met deze poll?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 00:19
Ja
Ja (en nog steeds)
Nee
Nee, en ook geen Switch
[afbeelding]
Ik had een Nintendo Switch met TLOZ:BOTW bij release en heb deze daarna verkocht, gezien er te weinig uitzicht was op echt vernieuwende games. De Nintendo Wii U heb ik nog, sterker nog ik heb een tweede gekocht vorige week (Eén voor de kinderen en één voor mijzelf). :) De Nintendo Switch komt er nog wel bij een mooie aanbieding voor o.a. Mario Odyssey. Maar dit heeft geen haast meer, nog genoeg te doen op de Nintendo Wii U en Sony PlayStation 4.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:23
Sagat schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:11:
Ik zie zelf het probleem met remakes/remasters niet zo erg, als je het al gespeeld heb of nog kan spelen kan je het negeren, en als je het toch ook op de switch wil kan je wachten op een aanbieding of 2e hands ofzo.

Tuurlijk een kleinere prijs zou leuk zijn, maar dat gebeurd ook niet of nauwelijks op andere platformen.
Tropical Freeze blauw gespeeld op de WII-U, zie ondanks funky kong er als extra speelbare karakter bij zit, geen reden meer tot aankoop. Wachten op de volgende deel... want het is een fantastische game!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 11:23

Dhrax

Prog Lord

Jumpman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:05:
Er zitten wel wat nieuwe elementen in zoals die shop aap (naam ontschoten) waar je ook een gamemode mee kunt spelen. Persoonlijk vind ik 50,00 EUR ook aan de hoge kant voor een bestaande game.

Edit: Funky Kong dank @rudyman85

[ Voor 3% gewijzigd door Dhrax op 01-05-2018 13:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
Gynnad schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:01:
[...]

Wat wil je bereiken met deze poll?
Zie een paar posts eerder, maar basically inzicht krijgen in de zin/onzin van remakes. DK is minimaal een erg goede platformer tot zeer goed (iemand heeft paar pagina's terug zelfs een youtube filmpje geplaatst over waarom) dus zo'n game is wat mij betreft altijd welkom.

Echter als uit de poll komt dat iedereen al een wii u had, dan snap ik dat remaster niet zo goed ontvangen worden.

Maar gezien de wii u niet zo populair was, en de switch behoorlijk populair is, was het met mijn inschatting dat de meeste huidige switch eigenaren geen wii u hadden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Ik heb ook geen Wii U en vind het juist fijn dat ik nu een kans heb om van prachtige games te kunnen genieten!

Tja alleen de prijs is een beetje aan de hoge kant, maar als ik lees dat het de beste 2D platformer is van de afgelopen 10 jaar, dan denk ik wel dat ik het ga kopen.

Ik heb ook liever dat er nieuwe games uit gaan komen, maar men vergeet hoe lang zo'n traject kan duren. Het is niet alsof ze binnen 3 maanden een game kunnen maken van het niveau van BOTW/Xenoblade Chronicles 2/etc...

Porten duurt korter en kan iedereen van genieten, behalve de 6 personen die een Wii U hebben gekocht :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
ik dacht wel interessant alles kan nu dus gemod worden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 13:06
Beakzz schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:53:
[...]
http://www.gameresource.n...-swit.html?source=beslist

Deze geeft aan hem op voorraad te hebben (winkel heeft een 9.7 op budgetgamng).
Ik heb de vraag gesteld. Hoop dat ik voor 19:00 antwoord krijg :P De game zou volgens GameResource morgen bij mij binnen moeten zijn (!)
Simyager schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:37:
Ik heb ook geen Wii U en vind het juist fijn dat ik nu een kans heb om van prachtige games te kunnen genieten!
Hier net zo. Anders had ik alleen voor deze game ergens 2ehands een Wii U moeten halen.

[ Voor 35% gewijzigd door Sup4rdurt op 01-05-2018 15:31 ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Veel mensen met nog steeds een wii u, maar voor elke wii u bezitter, 2 switchers zonder.....dus ja ik geloof wel dat het zinvol is dat ninty remakes/masters doet.

Bovendien zitten hier veel nintendo fans die wat fanatieker zijn dan de gemiddelde gamer in hun nintendo love, en ik acht de kans dus best groot dat 'ons' resultaat wat positiever voor de wii u is dan gemiddeld.

Ik heb zelf lange tijd nog gedacht om ooit ook nog een wii u te halen, maar denk dat uiteindelijk alle grote en/of goede games of een sequel of een remaster/make gaan krijgen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Sagat schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:11:

Ik heb nu praktisch 100 uur in Skyrim zitten, terwijl ik de Special edition op de PS3 gekocht heb destijds (incl. T-shirt en boek) maar niet verder kwam dan een uurtje of 15. Op de Switch gewoon véél interessanter spelen juist omdat het portable is.

Eigenlijk wil ik 'm nog wel voor de PS VR hebben óók maar ... om 'm nu wéér opnieuw te halen gaat me toch iets te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Laatst online: 09:55
Hebben jullie ook last dat het downloaden zo traag gaat op de Switch? Ik heb een kleine truc gevonden. Als je MTU waarde van 1400 veranderd naar 1500 gaat het downloaden vlugger.

Zonder de aanpassingen behaalde ik maar 5.4mbs na de aanpassing is dit nu 22.5mbs geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Niet online
Ja
Ja (en nog steeds)
Nee
Nee, en ook geen Switch
[afbeelding]
OK, dus voorlopig 53+27+8=88 Switch bezitters. Waarvan 27+8=35 eerder een WiiU hadden. Dat is 35/88×100%=40%.

Ik val ook in die 40%. Maar ik heb ook Mario Kart een 2e keer gekocht. Ik twijfel nog over Zelda. Verder zou ik weinig spellen een 2e keer kopen (waaronder Tropical Freeze). Maar voor 60% van de Switch bezitters zijn heruitgaves geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:46
MiAnVaSa schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:29:
Hebben jullie ook last dat het downloaden zo traag gaat op de Switch? Ik heb een kleine truc gevonden. Als je MTU waarde van 1400 veranderd naar 1500 gaat het downloaden vlugger.

Zonder de aanpassingen behaalde ik maar 5.4mbs na de aanpassing is dit nu 22.5mbs geworden.
Bij mij gaat dat met zo'n 28Mb/s zonder iets aan te passen. Zal vast nog wel sneller kunnen als ik meer geld wil overmaken naar mijn provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:18
kan niet wachten tot vrijdag dat DK af te halen valt in mijn gameshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
KopjeThee schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:35:
[...]

OK, dus voorlopig 53+27+8=88 Switch bezitters. Waarvan 27+8=35 eerder een WiiU hadden. Dat is 35/88×100%=40%.

Ik val ook in die 40%. Maar ik heb ook Mario Kart een 2e keer gekocht. Ik twijfel nog over Zelda. Verder zou ik weinig spellen een 2e keer kopen (waaronder Tropical Freeze). Maar voor 60% van de Switch bezitters zijn heruitgaves geen probleem.
Tsja als ik een wii u had gehad, dan had ik vrijwel zeker al mk en dk in bezit en had ik ze vrijwel zeker niet nogmaals gekocht, hooguit 2e hands. Maar met de x360 en ps3 en vooral op de ps4 is de remake/master bom volledig losgebarsten. En het levert dus geld op. En flink ook, want boy wat word er veel nogmaals uitgebracht.
Zolang je maar ook keuze hebt voor nieuwe games vind ik het geen issue. Je hoeft natuurlijk nooit een game nogmaals te kopen, en in een ideale wereld zou je korting moeten krijgen of inruilen oid.......microsoft heeft imho dan nog de best oplossing door previous gen games via bwc speelbaar te houden en zelfs te upscalen......maar gears of war krijgt toch ook nog remakes.....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:01
Ja
Ja (en nog steeds)
Nee
Nee, en ook geen Switch
[afbeelding]
Verbaast me hoeveel lurkers (inclusief ik) er eigenlijk in dit topic zitten. Binnen een dag meer dan 100 stemmen!
Pagina: 1 ... 33 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.