[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.258 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:53
ArisB schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:36:
[...]

Bedankt voor de tip, deze is inderdaad leuk. Soort Wings of Fury maar dan in een nieuw jasje.
Gelukkig landt deze wel automatisch :)
Wings of fury idd maar dan met Advanced Wars achtige graphics :) Vandaar ook die nostalgische impuls aankoop zonder een review af te wachten.

Midair een vijandelijk vliegtuig kapen vind ik ook een mooie toevoeging. Scheelt wat ritjes terug. Vergeet alleen mijn parachute nog geregeld :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-10 20:49
Wordt denk ik Stardew Valley en Roque Aces (Geinig spel zeg!) Thx voor de tips!. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 11:31
Hey guys,

Ik ga binnenkort op vakantie naar Italie. En wil de switch meenemen voor de kids.
Kan ik elke lader gebruiken die in een usb-autolader kan?

En misschien een vreemde vraag: maar heeft iemand een idee hoe ik bijvoorbeeld het scherm vast zou kunnen maken tussen de 2 voorstoelen van de auto in? Dan kunnen de kids samen o p1 schermpje spelen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:49
Beakzz schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:43:
[...]

Wings of fury idd maar dan met Advanced Wars achtige graphics :) Vandaar ook die nostalgische impuls aankoop zonder een review af te wachten.

Midair een vijandelijk vliegtuig kapen vind ik ook een mooie toevoeging. Scheelt wat ritjes terug. Vergeet alleen mijn parachute nog geregeld :+
Kennen jullie luftrausers (van ons NL trots Vlambeer :)F ) daar doet het mij aandenken, dat was ook een leuke game met goede reviews (al hoewel ik hemzelf best lastig vond en daardoor 'voor later' heb weggelegd).

Deze heeft iig betere gfx en zo te lezen wat meer diepgang.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 05:55:
[...]

Dat snap ik niet? Wat heeft het te maken met dat ik geen spellen speel waar alleen Japanse (gesproken) audio in zit. Ik loop er iig niet over te zeiken.
Je geeft zelf aan een bepaald spel niet te willen, anderen geven aan andere spellen niet te willen en daardoor het aanbod karig te vinden. Dat is toch prima?

Het is gewoon een feit dat er nu al een tijd geen hele bijzondere games zijn uitgekomen en zo te zien de komende tijd ook niet. Althans, geen grote nieuwe games die erg goed ontvangen worden á la Odyssey, Zelda, Splatoon 2. De games die jij aanhaalde, Kirby, A.O.T. 2, Scribblenauts, en helaas zijn dat de 'grote' nieuwe releases, hebben allemaal een matige tot slechte score. De enige goed ontvangen 'grote' releases de afgelopen periode zijn Bayonetta 1 + 2 en Outlast 1 & 2. Beiden niches te noemen en beiden al eerder uitgebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:53
Thomas schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:54:
[...]

Je geeft zelf aan een bepaald spel niet te willen, anderen geven aan andere spellen niet te willen en daardoor het aanbod karig te vinden. Dat is toch prima?

Het is gewoon een feit dat er nu al een tijd geen hele bijzondere games zijn uitgekomen en zo te zien de komende tijd ook niet. Althans, geen grote nieuwe games die erg goed ontvangen worden á la Odyssey, Zelda, Splatoon 2. De games die jij aanhaalde, Kirby, A.O.T. 2, Scribblenauts, en helaas zijn dat de 'grote' nieuwe releases, hebben allemaal een matige tot slechte score. De enige goed ontvangen 'grote' releases de afgelopen periode zijn Bayonetta 1 + 2 en Outlast 1 & 2. Beiden niches te noemen en beiden al eerder uitgebracht.
Een feit ja en lekker boeiend. Dat krijg je als je jezelf op 1 platform gijzelt en alleen maar de grote games speelt. Is het op de Switch rustig dan ga ik op de PS4 of pc kijken. Niet dat het ooit gebeurt, want er staan gewoon pareltjes in de eshop. Geen systemsellers, maar wel games die uren speelplezier geven en dat vind ik veel belangrijker dan het aantal mensen die aan een game hebben gewerkt.

Het is ook maar net wat je een bijzondere game vindt natuurlijk. Championship manager voor het eerst in 10 jaar op een homeconsole is ook vrij bijzonder te noemen, maar als het je smaak niet is dan heb je er vrij weinig aan. Als Kirby wel goed had geweest had ik er ook niets aan gehad bijvoorbeeld.

Tot nu toe kan ik me iig veel grotere droogtes herinneren op de PS4 na release.

Dat Championship manager voor het eerst in 10 jaar op een homeconsole uit komt is bijzonder, maar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:44

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:59

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe trailer van Tennis World Tour die (oa.) op de Switch uitkomt.

Ziet er erg interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:29
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 18:32:
Er is een nieuwe trailer van Tennis World Tour die (oa.) op de Switch uitkomt.

[video]

Ziet er erg interessant uit.
Zo zeker, heb totaal geen verstand van tennis games. Maar heb Virtua tennis world tour helemaal grijs gespeeld op de psp. Dus dit lijkt me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen jammer dat hij zo kort voor Mario Tennis Aces uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Laatst online: 12:29
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:55:
Alleen jammer dat hij zo kort voor Mario Tennis Aces uitkomt..
ja klopt, maar ik koop sport-games nooit fullprice. Is bij mij altijd een hit and miss genre.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• watdachtjijnou
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-08 14:37
Het valt me op dat er erg weinig mensen praten over het spel Inversus Deluxe, dus ik dacht laat ik een van mijn favoriete spellen op de switch eens wat meer in het licht zetten.

Voor als je nog een leuk spel van <€15,- zoekt om even snel een potje te spelen tussen sessies door, of even snel met iemand in de bus/trein een multiplayer potje.

Het doet een beetje denken aan de oude browsergame Boxhead (mochten mensen dit kennen) en is eigenlijk een soort Bomberman/shooter game. Je speelt in een vierkant speelveld en probeert de tegenstander neer te schieten. De twist zit m in het feit dat je als zwart alleen over witte vakjes kan bewegen, en als wit alleen over zwart. Hoe doe je dat? Je raketten veranderen de kleur van de vakjes. Zo kan je je tegenstander in het nauw jagen, of je raketten gebruiken om meer terrein voor jezelf te winnen.

Natuurlijk is er veel meer te doen in de game, zoals Arcade mode (soort survival mode, á la Boxhead dus), redelijk capabele AI om tegen te spelen, unlockables en online multiplayer! En het mooie is, er is een gratis demo beschikbaar, dus ik zou zeggen probeer het in ieder geval :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:29
Deze lijkt mij wel leuk. Grafisch vind ik dit ook een leuke style. Beetje zoals Starfox vroeger op de SNES <3

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:45

Lagune

Its time for warp

Ace combat 7 op de switch, please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:59

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Sir_Hendro schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:14:
Deze lijkt mij wel leuk. Grafisch vind ik dit ook een leuke style. Beetje zoals Starfox vroeger op de SNES <3

[video]
Ziet er in elk geval erg leuk uit!

Er lijken zowel fictionele als real-life jagers in te zitten.

Bedankt voor het delen. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Militia Pilot op 19-04-2018 13:18 . Reden: Bedankje toegevoegd. ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
Beakzz schreef op woensdag 18 april 2018 @ 17:26:
[...]

Een feit ja en lekker boeiend. Dat krijg je als je jezelf op 1 platform gijzelt
Wow, de onzinningheid van console fandom in een geniale zin aangetoond :)
Ik was met de nes en snes een ontzenttende fanboy, maar doordat de n64 wat lang op zich deed wachten een saturn gekocht, ondanks dat dit voor veel mensen een slechte console was heb ik me er geweldig mee vermaakt, eigenlijk beter dan met de n64 :P
daarnaast had ik naast de console ook een home computer (c64/amiga) en later pc. En als de portemonnee het toelaat doe dit! hoe meer games je kan spelen hoe beter!
en alleen maar de grote games speelt. Is het op de Switch rustig dan ga ik op de PS4 of pc kijken. Niet dat het ooit gebeurt, want er staan gewoon pareltjes in de eshop. Geen systemsellers, maar wel games die uren speelplezier geven en dat vind ik veel belangrijker dan het aantal mensen die aan een game hebben gewerkt.
Persoonlijk met je eens, maar wil hierbij wel opmerken dat ik me kan voorstellen dat sommigen liever grote releases spelen dan indie games. Graphics over gameplay, maar als het beiden tegelijk kan :)
Het is ook maar net wat je een bijzondere game vindt natuurlijk. Championship manager voor het eerst in 10 jaar op een homeconsole is ook vrij bijzonder te noemen, maar als het je smaak niet is dan heb je er vrij weinig aan. Als Kirby wel goed had geweest had ik er ook niets aan gehad bijvoorbeeld.

Tot nu toe kan ik me iig veel grotere droogtes herinneren op de PS4 na release.
Je moet eigenlijk nooit direct op relese een console kopen tenzij er 3 of 4 must have voor jou persoonlijk zijn, de laatste releases heb ik dit iig niet meegemaakt. Maar wederom is dit natuurlijk persoonlijke voorkeur, sommige mensen halen er ook veel voldoening uit om als (een van) de eerste met nieuwe tech te kunnen spelen.
Als je echt maar 1 console kan of wil hebben dan ik qua games aanbod een ps4 imho wel de beste keuze. MAAR als je toevallig van mario en zelda houdt.....tsja dan heb je alleen met die games op de switch natuurlijk al UREN lol. Of als je simpelweg ook onderweg op de best mogelijke manier wil spelen.......dan is de switch ook onge-evenaard wat mij betreft. Dus dit is voor iedereen anders.
Dat Championship manager voor het eerst in 10 jaar op een homeconsole uit komt is bijzonder, maar
mag ik het afmaken? Maar als het je genre niet is, heppie er niks an! Ja toch?
Net als iemand anders hier al poste is de lol van voetbal managers mij ook nooit duidelijk geworden, maar ik weet dat er vele fans zijn. Voor 'hullie' is het gods gift to gaming dat ze overal deze game kunnen spelen (waarbij ik me dan wel afvraag of dat nooit op mobile/ipad is uitgekomen, met alle respect vind ik dit namelijk bij uitstek een mobile genre game).

[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 19-04-2018 17:19 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:41

Denko

|{ing Øf ßlitz

Sagat schreef op donderdag 19 april 2018 @ 17:14:

Net als iemand anders hier al poste is de lol van voetbal managers mij ook nooit duidelijk geworden, maar ik weet dat er vele fans zijn. Voor 'hullie' is het gods gift to gaming dat ze overal deze game kunnen spelen (waarbij ik me dan wel afvraag of dat nooit op mobile/ipad is uitgekomen, met alle respect vind ik dit namelijk bij uitstek een mobile genre game).
Geld gok ik. Mensen geven over het algemeen niet meer dan 5 euro aan een mobile game. Dit zal op de switch wel 30 euro ofzo zijn.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12:03

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd de kans is aanwezig dat er een Pokémon Direct komt (zoals vorig jaar), gezien GameFreak over het algemeen niet naar E3 komt ;)

E3 is dan voor Smash Bros, Fire Emblem en onaangekondigde titels (hoop ik)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2018 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Denko schreef op donderdag 19 april 2018 @ 17:26:
[...]

Geld gok ik. Mensen geven over het algemeen niet meer dan 5 euro aan een mobile game. Dit zal op de switch wel 30 euro ofzo zijn.
Ja idd, en voor zo'n manager games zijn er natuurlijk allerlei licenties nodig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online

ThisGuy

Get mad, then get over it.

gamerboy schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:05:
misschien wel een coole video voor de fans van Octopath Traveler. nintendo heeft net een nieuwe video geupload :)

[video]
In hoeverre beveel je dit spel aan?

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
ThisGuy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 12:28:
[...]

Ligt er helemaal aan wat voor soort spellen je wilt spelen ;)

Waar hou je van?

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
ThisGuy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 12:28:
[...]

Er is een demo die een goede impressie geeft. In de demo kun je (een stukje) van twee verschillende verhaallijnen spelen.

(Beste verhaallijn in de demo m.i. is die van Primrose.)

In ander nieuws: Nintendo shares PDF files of all Nintendo Labo's cardboard parts

[ Voor 22% gewijzigd door RayNbow op 20-04-2018 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Als we toch over labo praten :

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gaat er trouwens LABO kopen? Ik was het origineel wel van plan, maar er komen komende maanden te veel games uit om het financieel verantwoord te houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Ik! Lijkt me fantastisch om samen met m'n dochter in elkaar te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-10 21:24

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Meh, ik vrees een beetje voor de waarde op langere termijn. Eén keer knippen plakken vouwen en de lol is op, lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Edmin schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:05:
Meh, ik vrees een beetje voor de waarde op langere termijn. Eén keer knippen plakken vouwen en de lol is op, lijkt het.
Er is gesuggereerd dat de ontwerpen (gratis) op de site beschikbaar komen. Het is Nintendo niet om het karton te doen, de winst zit in de software. Als je die maar hebt is t al goed.

Ik ga m halen volgende week.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Japan en de VS verkopen ze ook vervangende onderdelen via de webshops..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

DigitalExcorcist schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 22:29:
[...]

Er is gesuggereerd dat de ontwerpen (gratis) op de site beschikbaar komen.
https://www.nintendo.co.jp/labo/parts/

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

DigitalExcorcist schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 22:29:
[...]

Er is gesuggereerd dat de ontwerpen (gratis) op de site beschikbaar komen. Het is Nintendo niet om het karton te doen, de winst zit in de software. Als je die maar hebt is t al goed.

Ik ga m halen volgende week.
Ik denk dat @Edmin meer bedoeld dat het leuk is om in elkaar te zetten maar er daarna niet meer naar omgekeken wordt. Niet zozeer de duurzaamheid van het materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:53:
Wie gaat er trouwens LABO kopen? Ik was het origineel wel van plan, maar er komen komende maanden te veel games uit om het financieel verantwoord te houden :+
Zelf 0% interesse maar had wel verwacht dat jij het zou halen :)

Mogelijk als mijn kids erom vragen maar ik heb ze er letterlijk nog nooit over gehoord.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Dat komt wel zodra de reclame erover op tv verschijnt :)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 09:27:
[...]

Zelf 0% interesse maar had wel verwacht dat jij het zou halen :)

Mogelijk als mijn kids erom vragen maar ik heb ze er letterlijk nog nooit over gehoord.
Ik was het origineel ook van plan, maar ik ga mijn PC upgraden. Dus heb ik een keuze moeten maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

EddoH schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 23:20:
[...]

Ik denk dat @Edmin meer bedoeld dat het leuk is om in elkaar te zetten maar er daarna niet meer naar omgekeken wordt. Niet zozeer de duurzaamheid van het materiaal.
Dit. Ben benieuwd naar de ervaringen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Edmin schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:05:
Ik ben vooral benieuwd of we Labo toepassingen in andere games gaan zien.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrs. Lissie
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik had een vraag...

Ik wou Stardew Valley halen in de Mexicaanse e-shop (daar stuk goedkoper) maar heb helaas geen CC. Helaas lukt het mij ook niet om via PayPal te betalen (ik gok omdat ik een PayPal account heb in Nederland, ik daarom alleen in de Nederlandse eshop spellen kan halen?)

Iemand enig idee hoe ik alsnog hem in de Mexicaanse shop kan halen?

Ik lees zoveel leuke reacties op het spel, dat ik hem graag zou willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:29:
[...]

Ik ben vooral benieuwd of we Labo toepassingen in andere games gaan zien.
Ik denk het niet, Nintendo ziet LABO echt als iets "los" van het gaming aspect van de Switch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Mrs. Lissie schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:33:
Ik had een vraag...

Ik wou Stardew Valley halen in de Mexicaanse e-shop (daar stuk goedkoper) maar heb helaas geen CC. Helaas lukt het mij ook niet om via PayPal te betalen (ik gok omdat ik een PayPal account heb in Nederland, ik daarom alleen in de Nederlandse eshop spellen kan halen?)

Gewoon in de Nederlandse e-shop kopen. Die paar euro's die bespaart verdien je snel terug omdat je niet naar andere oplossingen hoef te zoeken hoe te kopen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Iemand nog een 3 minuten kookwekker nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Daniel. schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 15:35:
[...]

Gewoon in de Nederlandse e-shop kopen. Die paar euro's die bespaart verdien je snel terug omdat je niet naar andere oplossingen hoef te zoeken hoe te kopen.
Heb m zelf ook letterlijk een uur geleden gekocht! Erg grappig, ben benieuwd hoe het gaat. Nu dag 3, wel even erg wennen aan de controls.

Labo sinds vanmiddag in de preorder; €65 bij Wehkamp. (Mixpakket)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Ik had een vraag...

Als je gaat bezuinigen op een game die maar €14 kost...... lijkt me een verkeerde bezuiniging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:28:
[...]

Als je gaat bezuinigen op een game die maar €14 kost...... lijkt me een verkeerde bezuiniging.
Ach elke euro is weer een euro. Ieder zijn ding toch ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrs. Lissie
Was niet de bedoeling om een discussie te beginnen 🙄😉 Als je ergens anders een spel goedkoper kan krijgen, leek het mij de moeite waard om te kijken of dat kan. Daarom koop ik ook soms spellen op Marktplaats o.i.d... Maar goed! Dan wacht ik wel op een aanbieding in Nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:43
Daniel. schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 15:35:
[...]

DigitalExcorcist schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:28:
[...]

Voor 1 game zeker? Als je dit consequent doet, jaren lang (zoals ik), hou je veel geld over. En die tijd dat ik daar aan kwijt was waar @Daniel. het over heeft, was lang niet zoveel (ik denk een middag bij elkaar over al die jaren bij elkaar geteld?) en dus al dik en breed terugverdient in al die jaren.

@Mrs. Lissie Nu heb ik zelf nog niet gekeken hoe het zit op de Switch, maar als je ergens online Mexicaanse eshop kaartjes kan kopen om die toe te voegen aan je wallet, kan je zo je games kopen. Pcgamesupply.com en offgamers.com (mijn gebruikelijke adresjes voor PSN) hebben geen eshop kaarten voor mexico. PSN blocked buitenlandse Paypal en CC's, dus als Nintendo hetzelfde doet, zou je ook niet ver komen als je wel een CC had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrs. Lissie
AppieNL schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 20:08:
[...]

[...]

Voor 1 game zeker? Als je dit consequent doet, jaren lang (zoals ik), hou je veel geld over. En die tijd dat ik daar aan kwijt was waar @Daniel. het over heeft, was lang niet zoveel (ik denk een middag bij elkaar over al die jaren bij elkaar geteld?) en dus al dik en breed terugverdient in al die jaren.

@Mrs. Lissie Nu heb ik zelf nog niet gekeken hoe het zit op de Switch, maar als je ergens online Mexicaanse eshop kaartjes kan kopen om die toe te voegen aan je wallet, kan je zo je games kopen. Pcgamesupply.com en offgamers.com (mijn gebruikelijke adresjes voor PSN) hebben geen eshop kaarten voor mexico. PSN blocked buitenlandse Paypal en CC's, dus als Nintendo hetzelfde doet, zou je ook niet ver komen als je wel een CC had.
Bedankt voor je info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Wat Labo filmpjes:
Pianomuziek door een SquareEnix werknemer

Filmpje van een simpel gooi spel
AppieNL schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 20:08:
Als je dit consequent doet, jaren lang (zoals ik), hou je veel geld over.
Kun je daar ook een concreter bedrag aan koppelen?
En die tijd dat ik daar aan kwijt was waar @Daniel. het over heeft, was lang niet zoveel (ik denk een middag bij elkaar over al die jaren bij elkaar geteld?) en dus al dik en breed terugverdient in al die jaren.
Er valt anders namelijk weinig te zeggen of je het terugverdient. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppieNL
Even specifiek voor digitale aankopen op bijv. PSN: 20-30% bespaart tov de prijs in de EU shop, puur door gunstige wisselkoers. Dit is een gemiddelde, want ik heb tijden gekend van €1=$1.50, maar ook recenter dat het 1:1 was praktisch. Zelfs in tijden van 1:1 was het soms nog voordeliger dan kopen in EU PSN winkel omdat de USA winkel betere kortingen kreeg/krijgt op games. Dit is per game een korting tov EU winkel van 4 tot 20 euro. Reken een game of 20 (ruwe schatting) voor een gemiddelde van €240?

Ik betaal 5+ jaar €33-35 voor m'n PSN Plus per jaar, zonder daarvoor te hoeven wachten op een mooie aanbieding zoals voor EU PSN (die dan vaak niet onder de €40 komen), maar gewoon Plus kaartjes van Canada die werken op een USA PSN account. Zelfs als ik uitga van iemand die EU PSN kaartjes alleen koopt voor €40, ben ik in 5 jaar nog steeds €25 goedkoper uit. €75 tov die gewoon retail koopt (dan reken ik even niet de prijsstijging naar €60 euro van EU PSN het afgelopen jaar).

Als ik ook nog fysieke games en consoles ga tellen voordat dingen bestonden als budgetgaming.nl die ik vooral kocht in de tijd dat €1=$1.50 kan je nog eens €15-20 per fysieke game (inclusief shipping) eraf halen tov wat een gemiddelde consument in Nederland zou betalen.

En niet onbelangrijk: dit zijn prijzen die ik betaalde voor games op release, mijn enige vertraging was de shipping. Maar, in de tijd van de PS3 was release in Amerika op dinsdag, EU op vrijdag en de game lag 9 van de 10 keer die zaterdag na EU release in mijn bus. Mijn PS3 collectie aan games is 80% uit de USA en dat zijn zo'n 25 games dan. Mijn USA PS3 kostte inclusief shipping €50 minder dan de retail prijs in de EU.

Mijn Japanse release DS (gekocht op release ook) was ook goedkoper via import (inclusief shipping) dan de EU versie(iirc zo'n €20). Meeste/alle games daarvoor ook (€10 per game inclusief shipping) en ik heb zo'n 8 games voor m'n DS.

Dus ja, aardig wat centen bespaart denk ik zo.
Dit is niet alles trouwens, maar bij de PS3/4 is wel waar ik het meest er mee aan de haal ging.

[ Voor 18% gewijzigd door AppieNL op 21-04-2018 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:47
@AppieNL neem niet je eigen opportunity costs mee, dan zal het er een stuk minder gunstig uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 17:21
Ik zit een beetje in dit topic te kijken, maar lees weinig over leeftijd. Zie wel een aantal reacties van mensen die hun kind van 5 erop laten spelen, maar wat is jullie ervaring met de leeftijd? M’n zoon van 6 zou er prima op kunnen spelen, maar heb het idee dat de games hem niet “vasthouden” en dat de switch een kwartier al in de hoek ligt. Kunnen kinderen van 6 ook echt op se switch spelen? Of is het met name knopjes rammen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:57
@grote_oever voor die 3 a 4 keer dat mijn dochter van 4 en een beetje op de Switch heeft gespeeld kon ze er de laatste keren Mario Odyssey best aardig mee overweg. Uiteraard wel beetje rondlopen met Mario of rond de rennen met die taxihond, maar was zeer verbaasd eigenlijk omdat ik nauwelijks spelletjes speel als zij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 17:21
@Arunia is het een keuze van jullie om hem die enkele keer te laten spelen? Of heeft ze er zelf weinig interesse in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Mijn neefje van net zes vind Mario oddesey geweldig! Hij kan alleen nog niet goed lezen, dus de teksten moet ik dan voorlezen...

Maar verder weet die al precies hoe die mannen moet zoeken en de pijltjes moet volgen (hulp modus)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:57
@grote_oever tja, als ik speel zit ze binnen een paar minuten naast me met de uitspraak "mag ik ook?" maar om één of andere reden speel ik vrij weinig als zij er is. Gewoon zonder echte reden. Vaak ben ik van alles nog aan het doen en speel ik pas in de avond.

Als ik speel, en ze zit er naast, dan wijst ze ook de manen aan waar ze liggen. Wellicht binnenkort weer eens haar laten spelen.

Mario kart heb ik alles op ondersteunen gezet, maar wellicht moet ik ze gewoon eens laten gaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Arunia op 22-04-2018 09:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

TripleQ schreef op zondag 22 april 2018 @ 09:12:

Maar verder weet die al precies hoe die mannen moet zoeken en de pijltjes moet volgen (hulp modus)
Het lijkt me niet heel gezond om je neefje de hele dag mannen te laten zoeken, maar dat terzijde :P

Ik merk dat de Switch al weken meer door mijn dochters (10j) gebruikt worden dan door mijzelf. De reden is vrij eenvoudig: Mario en Zelda zijn uitgespeeld en de andere titels hebben me niet heel lang kunnen boeien. De kids spelen nog graag Splatoon2. Moet ook zeggen dat ik momenteel te diep in een aantal pc games zit om me te richten op een nieuwe Switch titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
giantgiantus schreef op zondag 22 april 2018 @ 08:00:
@AppieNL neem niet je eigen opportunity costs mee, dan zal het er een stuk minder gunstig uitzien :)
Daar ging het hier toch juist om? @Mrs. Lissie wil kopen in de Mexicaanse eshop voor de beste prijs ipv simpel in de Nederlandse eshop kopen. Simpel al m'n games nu digitaal kopen op USA PSN ipv EU voor welke full retail price game dan ook bespaart me nog steeds €10 per game, dankzij wisselkoers. Waarschijnlijk exact dezelfde reden waarom de game die @Mrs. Lissie wil goedkoper is in de Mexicaanse eshop.

Mijn voorbeelden zijn idd in de buurt van het maximaal haalbare, maar zelfs met worst case scenario's uit mijn voorbeelden (bijv maar €4 bespaart op mijn digitale games ipv €4-20 en dus Plus maar €5 cheaper) steek ik alsnog €105 in mijn zak over de afgelopen 5 jaar.

Ja, dat is maar €21 per jaar, maar zoals ik zei, ik ben voor dit hele gebeuren niet meer dan een middag bezig geweest. Laat ik voor googlen van een goede site voor Plus card en USA wallet card 1 uur rekenen en vervolgens nog een uur om in die 5 jaar die kaartjes te kopen, dat is €52,50/uur wat ik "verdien" ipv "koop gewoon in de Nederlandse eshop". Ik krijg het niet als uurloon iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Vind dit persoonlijk een non discussie, als je bereid bent om wat tijd te spenderen om goedkoper uit te zijn is daar toch niets mis mee? En als je er geen zin in hebt koop je lekker in de nl store. Danwel online of lekker ‘brick and mortar’.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 18:28
Ik had een vraag...

Misschien dat je het spel ook voor een vergelijkbare prijs in Rusland of Zuid Afrika kan kopen?
Daar kan je namelijk wel met een Nederlandse creditcard betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Sagat schreef op zondag 22 april 2018 @ 11:55:
Vind dit persoonlijk een non discussie, als je bereid bent om wat tijd te spenderen om goedkoper uit te zijn is daar toch niets mis mee? En als je er geen zin in hebt koop je lekker in de nl store. Danwel online of lekker ‘brick and mortar’.
Idd en voor een enkel spelletje zou ik ook niet de moeite nemen. Maar als ik structureel een mogelijkheid zie, zou ik een dief van m'n eigen portemonnee zijn als ik die niet zou benutten.

Sommige mensen zal dat weinig kunnen schelen en dat moeten ze zelf weten, je bent vrij om te betalen wat je wilt. Ik wilde alleen duidelijk maken dat het zelden een "verkeerde bezuiniging" (@DigitalExcorcist) of "verspilling van tijd" (@Daniel.) is als je er structureel gebruik van kan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@AppieNL als je het structureel doet zullen de prijzen in die shops langzaam weer omhoog gaan. Waardoor de games voor de inwoners van die landen onbetaalbaar worden.

Ik koop zelf alleen in buitenlandse eShops als de game in kwestie (nog) niet in Nederland beschikbaar is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:49:
@AppieNL als je het structureel doet zullen de prijzen in die shops langzaam weer omhoog gaan.
En de volgende console krijgt gewoon weer regio locks want mensen kunnen blijkbaar niet met die vrijheid om gaan.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:49
Dat maakt dan dus niet uit aangezien we er eigenlijk toch geen gebruik van mogen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat denk ik niet. Het bespaart een hoop geld om een game wereldwijd gelijk te houden. Gewoon één keer cartridges maken en dan per regio een sticker en boxart drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
SmooK schreef op zondag 22 april 2018 @ 17:12:
Dat maakt dan dus niet uit aangezien we er eigenlijk toch geen gebruik van mogen maken.
Idd, officieel mag het nu al niet. Je hoort je eigen shop te gebruiken en niks anders, maar ja als je zo makkelijk een account op USA kan instellen of kan instellen op Zuid-Afrika of Mexico in het geval van de Switch, waarom niet? Sony probeert het te blocken door EU paypal en credit cards te blocken, maar dan heb je nog de wallet kaartjes, moet Sony die maar afschaffen in de USA omdat een klein groepje uit de EU "misbruik" maakt? Met 300 miljoen inwoners en waarschijnlijk zo'n 20miljoen PS4 in Amerikaanse huishoudens niet het slimste dat Sony kan doen lijkt me.

Realistischer is een buitenlandse logins block zoals Netflix voordat ze ooit aan iets komen dat de Amerikaanse koper zou kunnen irriteren, waaronder dus ook een prijsverhoging die @sanderev66 aanhaalt. waarbij ik eerlijk gezegd het best knap zou vinden als buitenlandse kopers dat voor elkaar zouden krijgen. Daar gaat een hele complexe analyse aan vooraf denk ik zo waarbij de volgende dingen sowieso ter sprake komen:

- Hoeveel inkomsten verlies ik doordat de koper uit de EU z'n game hier in de USA shop haalt ipv in zijn eigen winkel?
- Hoeveel klanten ga ik verliezen in de USA als ik zomaar de adviesprijs van games ga verhogen?
- Hoe gaat Sony die prijsverhoging verantwoorden? "Miljoenen mensen uit de EU kopen hier games, dus de 20 miljoen USA PS4 owners hebben nu pech"? Ze kunnen het niet op de wisselkoers gooien (zoals in het verleden vaak gedaan werd), want dat is juist waar de meeste EU kopers "misbruik" van maken. Als die koers weer ruk is, zijn wij ook weer weg.
- De EU koper neemt geen aanbod weg van PSN of de eshop (immers digitaal, raakt dus nooit uitverkocht) en voor fysieke media: buiten limited editions heb ik 98% van de standaard editie schijfjes ook nooit uitverkocht zien raken (Tales of Vesperia ooit op de 360), dus hoeveel last heeft de Amerikaanse koper hier van? De vraag wordt meer, maar het aanbod verandert niet of nauwelijks. Als het aanbod echt substantieel minder werd, had Sony nog een excuus voor een prijsverhoging.
- Je hebt wel dat een verkoper in land A meer vraagt dan land B, puur omdat de gemiddelde burger in land A rijker is, echter als daardoor in land B de prijs gaat verhogen naar niveau van land A om EU kopers een hak te zetten, kom je weer bij punt: hoeveel klanten ga ik verliezen in land B door deze prijsverhoging?

[ Voor 5% gewijzigd door AppieNL op 22-04-2018 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Beelden van South Park op de Nintendo Switch
Wie gaat hem halen?

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
KoensSocialL schreef op zondag 22 april 2018 @ 18:44:
Wie gaat hem halen?

[video]
Zit nog te twijfelen om hem via Ubisoft aan te schaffen voor 48 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gaat hem halen?

[video]
Ik niet.

Night Trap (origineel Sega CD) 25th Anniversary Edition komt naar de Nintendo Switch (zowel fysiek als eShop)

Bron: http://www.nintendolife.c...d_classic_is_switch_bound

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2018 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
AppieNL schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:37:
[...]

Idd en voor een enkel spelletje zou ik ook niet de moeite nemen. Maar als ik structureel een mogelijkheid zie, zou ik een dief van m'n eigen portemonnee zijn als ik die niet zou benutten.

Sommige mensen zal dat weinig kunnen schelen en dat moeten ze zelf weten, je bent vrij om te betalen wat je wilt. Ik wilde alleen duidelijk maken dat het zelden een "verkeerde bezuiniging" (@DigitalExcorcist) of "verspilling van tijd" (@Daniel.) is als je er structureel gebruik van kan maken.
En gouden munten inwisselen als korting? Kan dat uit tov de andere stores?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:04
Woolfy681 schreef op zondag 22 april 2018 @ 19:19:
Zit nog te twijfelen om hem via Ubisoft aan te schaffen voor 48 euro.
Dat is wel verleidelijk. Ik heb echter ook nog €35 aan gamemania credits die binnenkort opmoeten, en ik zie zo gauw geen game die ik wil hebben uitkomen voordat deze verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 22:07
Wie gaat hem halen?

[video]
Pre-order begin van de maand al geplaatst. Komt vast dinsdag binnen. Beetje duur voor €55 oid maar beter te duur dan niet te krijgen :) Heb er zin in.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Hier weer 2 video'tjes voor jullie, de ene over waar firewatch blijf de ander over nintendo labo. Vind vooral die laatste handig voor mensen die twijfelen

[ Voor 27% gewijzigd door gamerboy op 23-04-2018 09:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:21

DevWouter

Creator of Todo2d.com

gamerboy schreef op zondag 22 april 2018 @ 23:06:
Hier weer 2 video'tjes voor jullie
Om het circus voor te zijn: Meld in het vervolg waarom jij een filmpje deelt.
Dat het twee filmpjes zijn kan iedereen zien ;)

P.S.: Neem dit niet te persoonlijk. In het verleden is dit voor sommige een punt van ergernis geworden en met een paar regels uitleg hoeven we die discussie niet opnieuw te doen.
P.S.S.: In het verleden heb je dit al een paar keer gedaan (y)

[ Voor 7% gewijzigd door DevWouter op 23-04-2018 09:29 ]

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
DevWouter schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:25:
[...]

Om het circus voor te zijn: Meld in het vervolg waarom jij een filmpje deelt.
Dat het twee filmpjes zijn kan iedereen zien ;)

P.S.: Neem dit niet te persoonlijk. In het verleden is dit voor sommige een punt van ergernis geworden en met een paar regels uitleg hoeven we die discussie niet opnieuw te doen.
P.S.S.: In het verleden heb je dit al een paar keer gedaan (y)
😁☝️😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
O

[ Voor 100% gewijzigd door gamerboy op 23-04-2018 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb even vraag/ervaring:

Ik lees regelmatig op andere fora etc.. dat wanneer je met het vliegtuig gaat en je wilt je Switch meenemen, dat je dan je Switch in vliegtuigstand moet zetten. Ik vraag mij eigenlijk in hoeverre dat een dingetje is. Dit omdat je op steeds meer vliegtuigen ook wifi hebt, vraag ik mij af in hoeverre de draadloze communicatie op de Switch een probleem is voor de vliegtuigapparatuur. Communicatie tussen de console en controllers en de communicatie tussen de console en de wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Zeror schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:49:

Ik lees regelmatig op andere fora etc.. dat wanneer je met het vliegtuig gaat en je wilt je Switch meenemen, dat je dan je Switch in vliegtuigstand moet zetten. Ik vraag mij eigenlijk in hoeverre dat een dingetje is. Dit omdat je op steeds meer vliegtuigen ook wifi hebt, vraag ik mij af of de draadloze communicatie op de Switch een probleem is voor de vliegtuigapparatuur. Communicatie tussen de console en controllers en de communicatie tussen de console en de wifi.
Nee hoor kan totaal geen kwaad. Mythbusters hebben een volledige aflevering gedaan al zet je alle vormen va draadloze com. Aan heeft dat geen impact op het vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-10 06:32

Ik lees regelmatig op andere fora etc.. dat wanneer je met het vliegtuig gaat en je wilt je Switch meenemen, dat je dan je Switch in vliegtuigstand moet zetten. Ik vraag mij eigenlijk in hoeverre dat een dingetje is. Dit omdat je op steeds meer vliegtuigen ook wifi hebt, vraag ik mij af in hoeverre de draadloze communicatie op de Switch een probleem is voor de vliegtuigapparatuur. Communicatie tussen de console en controllers en de communicatie tussen de console en de wifi.
Echt geen zorgen over maken.
Uit beleefdheid/gewoonte zet ik mijn GSM nog altijd wel in flightmode, maar het maakt eigenlijk niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:22
Je kunt de Switch in vliegtuigstand zetten en daarna los de bluetooth weer aan zetten...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Bol.com dagaanbieding voor Samsung Micro SD kaartjes.

32 Gb = € 13,99
64 Gb = € 19,99
128 Gb = € 38,99
256 Gb = € 79,99

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online

Doorgaans geldt dat enkel bij opstijgen en landen. Daarnaast heb ik altijd netjes de melding gekregen dat ik mijn apparatuur weer mocht inschakelen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertware
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-10 22:54

Ik heb de Switch al gebruikt met draadloze controllers in 't vliegtuig, en ik heb het overleefd ;)
Ik zet mijn GSM wel op vliegtuigstand zodra signaal wegvalt, maar gewoon om batterij te besparen en niet nodeloos naar GSM-masten te zoeken. Tijdens het opstijgen en landen gebruik ik ook gewoon nog 4G, en tijdens de vlucht bluetooth koptelefoon.

Op een smartphone beinvloed vluchtmodus enkel de 2g/3g/4g radio, en kan je WiFi en Bluetooth afzonderlijk aanzetten, dus lijkt me geen probleem.

Overigens heb ik wel al één vlucht gehad waarbij cabinepersoneel voor de landing aan iedereen uitdrukkelijk kwam vragen om elektronica uit te schakelen (geen vliegtuigmodus, volledig uit), was toen een landing in slechte omstandigheden (heel beperkt zicht), en vermoedelijk heel zwak signaal voor vliegtuigapparatuur waarbij alle beetjes hielpen (baat het niet dan schaad het niet).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Bij NedGame is nu Mario + Rabbids Kingdom Battle in de aanbieding voor 30 euro

pricewatch: Mario + Rabbids Kingdom Battle, Nintendo Switch

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Oh, ik weet al wat ik binnenkort uit de kast moet halen... Wii Zapper + Labo :p

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Seal64 schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:04:
Je kunt de Switch in vliegtuigstand zetten en daarna los de bluetooth weer aan zetten...
Ik zou er voorzichtig mee zijn. Mijn telefoon heeft ook een Vliegtuigstand maar toen ik die laatst activeerde en mn telefoon uit het raam gooide om te testen, viel ‘ie wel mooi stuk...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• svensonic1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-10 03:56
De Switch is nu volledig gehacked, coldboot exploit door joycon binding.

Het vemelden van links is niet wenselijk.

Debian/Linux en Dolphin zijn al op de Switch te runnen

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 24-04-2018 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 05:11

Twhomp

Stayin' Alive

Hmm. Ik had nooit zo'n last van de "schuine" inputs van de Pro Controller.

Totdat ik Celeste ging spelen. Nog nooit zo vaak schuin omhoog gesprongen i.p.v. horizontaal of verticaal.

Ik denk dat ik deze fix maar eens ga proberen.Wel een hoop werk :(

Of zijn er al betere oplossingen?

* Twhomp vindt dat 99% van de deaths in Celeste door de controller komen :Y .... :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svensonic1 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 00:03:
knip
Ik wil je er graag op wijzen dat het posten van hacks tegen het beleied van Tweakers is ;)

Zie: Spielerij beleid

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 24-04-2018 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04:08
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 07:22:
[...]

Ik wil je er graag op wijzen dat het posten van hacks tegen het beleied van Tweakers is ;)

Zie: Spielerij beleid
Die FAQ vermeldt alleen modchips en dat is hier niet het geval.

Niet dat linken nodig is, 5 seconden op google geeft toch al genoeg antwoorden op hoe je de Switch kunt hacken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
gamerboy schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:50:
[...]

Nee hoor kan totaal geen kwaad. Mythbusters hebben een volledige aflevering gedaan al zet je alle vormen va draadloze com. Aan heeft dat geen impact op het vliegtuig.
Geen impact of vliegtuig zelf, maar het is gewoon best irritant voor de piloten, die moeten vliegen. Dus hou je gewoon best aan deze kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 19:55
svensonic1 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 00:03:

[mbr]Het vemelden van links is niet wenselijk.[/]

Ziet er super uit ja, ik ben benieuwd naar waar de homebrew scene mee gaat komen. Ik mis vooral f.lux en save backups van mijn 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
marcelproust schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:17:
[...]

Geen impact of vliegtuig zelf, maar het is gewoon best irritant voor de piloten, die moeten vliegen. Dus hou je gewoon best aan deze kleine moeite.
Piloten hebben er ook totaal geen last van. Waar zouden ze dan last van moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:49
gamerboy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 19:12:
[...]

Piloten hebben er ook totaal geen last van. Waar zouden ze dan last van moeten hebben?
Nee ze vragen het inderdaad alleen om passagiers te pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
RayNbow schreef op maandag 23 april 2018 @ 19:12:
Oh, ik weet al wat ik binnenkort uit de kast moet halen... Wii Zapper + Labo :p
Die is echt awesome. Wie wil die niet.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
hier de nieuwe release informatie voor wolvenstein 2 voor de switch:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow
3D Printing Nintendo LABO Waveform Cards
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kT2YHbb.gif

Oe... boxart voor Octopath:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/huBkM7c.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door RayNbow op 25-04-2018 10:36 ]