Wow, de onzinningheid van console fandom in een geniale zin aangetoond

Ik was met de nes en snes een ontzenttende fanboy, maar doordat de n64 wat lang op zich deed wachten een saturn gekocht, ondanks dat dit voor veel mensen een slechte console was heb ik me er geweldig mee vermaakt, eigenlijk beter dan met de n64

daarnaast had ik naast de console ook een home computer (c64/amiga) en later pc. En als de portemonnee het toelaat doe dit! hoe meer games je kan spelen hoe beter!
en alleen maar de grote games speelt. Is het op de Switch rustig dan ga ik op de PS4 of pc kijken. Niet dat het ooit gebeurt, want er staan gewoon pareltjes in de eshop. Geen systemsellers, maar wel games die uren speelplezier geven en dat vind ik veel belangrijker dan het aantal mensen die aan een game hebben gewerkt.
Persoonlijk met je eens, maar wil hierbij wel opmerken dat ik me kan voorstellen dat sommigen liever grote releases spelen dan indie games. Graphics over gameplay, maar als het beiden tegelijk kan

Het is ook maar net wat je een bijzondere game vindt natuurlijk. Championship manager voor het eerst in 10 jaar op een homeconsole is ook vrij bijzonder te noemen, maar als het je smaak niet is dan heb je er vrij weinig aan. Als Kirby wel goed had geweest had ik er ook niets aan gehad bijvoorbeeld.
Tot nu toe kan ik me iig veel grotere droogtes herinneren op de PS4 na release.
Je moet eigenlijk nooit direct op relese een console kopen tenzij er 3 of 4 must have voor jou persoonlijk zijn, de laatste releases heb ik dit iig niet meegemaakt. Maar wederom is dit natuurlijk persoonlijke voorkeur, sommige mensen halen er ook veel voldoening uit om als (een van) de eerste met nieuwe tech te kunnen spelen.
Als je echt maar 1 console kan of wil hebben dan ik qua games aanbod een ps4 imho wel de beste keuze. MAAR als je toevallig van mario en zelda houdt.....tsja dan heb je alleen met die games op de switch natuurlijk al UREN lol. Of als je simpelweg ook onderweg op de best mogelijke manier wil spelen.......dan is de switch ook onge-evenaard wat mij betreft. Dus dit is voor iedereen anders.
Dat Championship manager voor het eerst in 10 jaar op een homeconsole uit komt is bijzonder, maar
mag ik het afmaken? Maar als het je genre niet is, heppie er niks an! Ja toch?
Net als iemand anders hier al poste is de lol van voetbal managers mij ook nooit duidelijk geworden, maar ik weet dat er vele fans zijn. Voor 'hullie' is het gods gift to gaming dat ze overal deze game kunnen spelen (waarbij ik me dan wel afvraag of dat nooit op mobile/ipad is uitgekomen, met alle respect vind ik dit namelijk bij uitstek een mobile genre game).
[
Voor 16% gewijzigd door
Sagat op 19-04-2018 17:19
]