[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.261 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:39
Simyager schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:36:
[...]

Volgens Reddit kun je bij base.com zonder UK belasting spellen importeren. Aangezien ik geen creditcard heb kan ik het helaas niet testen.
Ik zie daar dezelfde prijs als bij Amazon. In ieder geval bedankt voor de tip. (y)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17:11
misschien voor onze nieuwere switchers wel handig:
http://www.ibood.com/elec...o-switch-starter-kit.html

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:49
DigitalExcorcist schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 16:51:
[...]

Rime heeft updates gehad om de performance te verbeteren .. zijn die framedrops er nog steeds?
Ik heb zelf op mijn ps4pro geen haperingen ervaren, maar heb wel gelezen in het ps4 forum dat ook daar sommige mensen frame drops ervaarden (ook op pro's).
Dus niet heel vreend dat het op de switch ook kan gebeuren, maar hopenlijk inmiddels weggepatched.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04:08
Disgaea is een must have voor mij, heb de PSP versie op mijn VIta helemaal kaal gespeeld (echter is het wel een feit dat 4 en 5 qua gameplay veel dingen beter op orde hebben dan 1, hopen dat ze dat overnemen)
ThaBEN schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:38:
[...]

Ik weet niet welke games je normaal speelt maar onderstaand enkele toppertjes in hun eigen genre.

- Splatoon 2 (Online shooter)
- Mario + Rabbids: Kingdom Battle (Strategie / turn-based)
- Rayman Legends: Definitive Edition (2D platforming)
- Puyo Puyo Tetris (Puzzle)
- Breath of the Wild (Adventure RPG)
- Snipperclips Plus (Co-op puzzle)
- Axiom Verge (Metroidvania)
- Celeste (2D platforming, deze is eShop exclusive, zeer pittig, maar wel de moeite waard)
Qua Puyo Puyo Tetris ben ik het absoluut mee eens, heb de spel 3 keer gekocht...

(eerst de import op de Vita voordat men überhaupt durfde te dromen van een localization, daarna de EU PS4 versie maar die ligt stof te happen omdat de d-pad op de PS4 vreselijk is, vervolgens de Switch versie gehaald en hoewel de d-pad daarvan niet zo fijn is als op de Vita durf ik het op die versie na de beste te noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Iemand enig idee of je een spel kan “terug brengen” als je hebt gekocht via eshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vecodo schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:03:
Iemand enig idee of je een spel kan “terug brengen” als je hebt gekocht via eshop?
Nee. Alle aankopen in de eShop zijn definitief. De eShop waarschuwt je ook hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosthulscher84
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-10-2021
Net de fysieke special edition van Sonic Mania gepre-ordered, toch leuk om te hebben (en spelen) en had niet verwacht dat die nog zou komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uberhoogy
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 19:04
Ik twijfel. Zal ik nu een Switch kopen, of nog ff wat Wii en Wii U games kopen voor cheap? Iets zegt mij namelijk dat er spoedig een Nintendo Switch Pro ofzo gaat komen. Wat denken jullie? Ik ga er sowieso ooit een kopen voor Metroid Prime 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 13:44

Turfschipper

Hup NAC

Ik baalde een beetje dat ik puyo puyo fysiek heb aangeschaft. Die staat nu te koop, en dan ga ik hem uit de e-shop halen.

Ik ga die game nog jaren spelen. Maar wel een game voor ff tusssendoor ergens (meestal). Dan is het handig als die er gewoon op staat.

Games als LA noire ed, dat kan ik beter fysiek doen dan.

[ Voor 34% gewijzigd door Turfschipper op 12-04-2018 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:25

OMX2000

By any means necessary...

uberhoogy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 23:54:
Ik twijfel. Zal ik nu een Switch kopen, of nog ff wat Wii en Wii U games kopen voor cheap? Iets zegt mij namelijk dat er spoedig een Nintendo Switch Pro ofzo gaat komen. Wat denken jullie? Ik ga er sowieso ooit een kopen voor Metroid Prime 4
Ik zou eigenlijk niet weten waarom ze nu een Switch Pro zouden moeten introduceren. De Switch doet het boven verwachting goed qua verkopen, als er een indicatie is dat dat gaat afnemen zal Nintendo overwegen om een "pro" te introduceren.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
uberhoogy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 23:54:
Ik twijfel. Zal ik nu een Switch kopen, of nog ff wat Wii en Wii U games kopen voor cheap?
De belangrijkste vraag is vooral of er games zijn die je *nu* wilt spelen op de Switch.
Iets zegt mij namelijk dat er spoedig een Nintendo Switch Pro ofzo gaat komen. Wat denken jullie? Ik ga er sowieso ooit een kopen voor Metroid Prime 4
Een nieuwe Switch komt er niet zo snel. Hier zijn bijv. de tijdlijnen van de DS en 3DS:
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/timeline/0941562bd5c6cf8cf89a5cb4028f138f.png
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/timeline/66771b2e26a60c618819e9862aec34d5.png

Ja, er kwamen weliswaar nieuwe modellen na een jaar, maar nee, deze waren intern redelijk gelijkwaardig en verschilden alleen qua formaat. Er zat ongeveer 4 jaar tussen het eerste systeem en een semi-opvolger met nieuwe functies of performance.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:45

Lagune

Its time for warp

Sagat schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:07:
[...]

Ik heb zelf op mijn ps4pro geen haperingen ervaren, maar heb wel gelezen in het ps4 forum dat ook daar sommige mensen frame drops ervaarden (ook op pro's).
Dus niet heel vreend dat het op de switch ook kan gebeuren, maar hopenlijk inmiddels weggepatched.
de patch heeft het speelbaar gemaakt maar nog steeds veel framedrops hoor, als je 60 FPS geil bent beter niet kopen

als je niet erg vindt, prachtig spel met super soundtrack !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Lagune schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:48:
[...]

de patch heeft het speelbaar gemaakt maar nog steeds veel framedrops hoor, als je 60 FPS geil bent beter niet kopen

als je niet erg vindt, prachtig spel met super soundtrack !
Ik hoop dat ik mensen hier niet tegen het zere been schop, maar ik denk dat als je 60fps geil bent je helemaal geen switch moet kopen, eigenlijk helemaal geen console.
Gelukkig zijn er genoeg redenen om juist wel voor (in het algemeen) een console te gaan en in het byzonder in switch uiteraard :)

Voor wat betreft Rime, dit lijkt me inderdaad een game die je (mits je er interesse in hebt uiteraard) gewoon moet kopen, de art style (inderdaad ook de muziek) vind ik geweldig en het speelt heerlijk weg. (ik had game al beetje op mijn radar en heb hem dus via ps plus 'gekregen'). Enige probleem is dat ik teveel games heb en te weinig tijd dus na een korte sessie van 30 mins het spel niet meer aangeraakt. Maar dat is dus absoluut niet de schuld van Rime niet, zowel technisch als qua gameplay (maar dan dus wel op ps4pro ipv switch).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:41

Denko

|{ing Øf ßlitz

Sagat schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:59:
[...]

Ik hoop dat ik mensen hier niet tegen het zere been schop, maar ik denk dat als je 60fps geil bent je helemaal geen switch moet kopen, eigenlijk helemaal geen console.
Gelukkig zijn er genoeg redenen om juist wel voor (in het algemeen) een console te gaan en in het byzonder in switch uiteraard :)

Voor wat betreft Rime, dit lijkt me inderdaad een game die je (mits je er interesse in hebt uiteraard) gewoon moet kopen, de art style (inderdaad ook de muziek) vind ik geweldig en het speelt heerlijk weg. (ik had game al beetje op mijn radar en heb hem dus via ps plus 'gekregen'). Enige probleem is dat ik teveel games heb en te weinig tijd dus na een korte sessie van 30 mins het spel niet meer aangeraakt. Maar dat is dus absoluut niet de schuld van Rime niet, zowel technisch als qua gameplay (maar dan dus wel op ps4pro ipv switch).
Dat is zeker zo, al hebben consoles een hele goede prijs/kwaliteit verhouding vind ik. En een aardig stuk gemak waar ik persoonlijk ook wel wat over heb.

Over Rime: Als ik dit zo zie nog NA de patch zou ik hier persoonlijk met een grote boog omheen lopen. Je hebt 60 fps, 30 fps, slecht lopend 30 fps en kapot. Dit valt naar mijn mening in de laatste catogorie. Speelbaar, maar daar is het meeste wel mee gezegd (op de switch iig).

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op donderdag 12 april 2018 @ 06:50:
[...]

Een nieuwe Switch komt er niet zo snel. Hier zijn bijv. de tijdlijnen van de DS en 3DS:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ja, er kwamen weliswaar nieuwe modellen na een jaar, maar nee, deze waren intern redelijk gelijkwaardig en verschilden alleen qua formaat. Er zat ongeveer 4 jaar tussen het eerste systeem en een semi-opvolger met nieuwe functies of performance.
Nintendo heeft nog nooit een mid-term console / handheld upgrade gemaakt die zoveel veranderde dat alle nieuwe games niet met een ouder systeem zou werken. Deze wijzigingen waren altijd subtieler en exclusieve games (voor nieuwere modellen) zijn altijd zeldzaam geweest. (Er is een hand vol aan exclusieve new 3DS games, maar 99,9% draait gewoon op de originele 3DS).

De enige uitzondering hier is de originele GameBoy Color. De Color was technisch niet veel beter dan de originele GameBoy maar er waren wel een flink aantal GBColor-only spellen. Bv. Pokémon Crystal, Zelda Oracle of Ages / Seasons.

Dergelijke upgrades kwamen echter altijd wel jaren na de originele release. Maar er zijn wel redesigns geweest van de consoles (NES, SNES, GB (Pocket, Light), GBA (SP, Micro), DS (Lite), 3DS (XL, 2DS), new 3DS (new 2DS XL), Wii (Wii Mini)) maar die waren allemaal puur cosmetisch.

Een "cosmetische" aanpassing van de Switch lijkt me echter wel extreem onwaarschijnlijk, gezien deze ook met bestaande controllers, docks en LABO moet kunnen samenwerken.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2018 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune

Lagune

Its time for warp

Denko schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:33:
[...]

Dat is zeker zo, al hebben consoles een hele goede prijs/kwaliteit verhouding vind ik. En een aardig stuk gemak waar ik persoonlijk ook wel wat over heb.

Over Rime: Als ik dit zo zie nog NA de patch zou ik hier persoonlijk met een grote boog omheen lopen. Je hebt 60 fps, 30 fps, slecht lopend 30 fps en kapot. Dit valt naar mijn mening in de laatste catogorie. Speelbaar, maar daar is het meeste wel mee gezegd (op de switch iig).
dit lijkt mij niet een gepatchde rime??

ik ervaar het soms als storend maar valt reuze mee (iig niet constant stotterend zoals de video)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Lagune schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:41:
[...]

dit lijkt mij niet een gepatchde rime??

ik ervaar het soms als storend maar valt reuze mee (iig niet constant stotterend zoals de video)
Is RIME 1.0.2 de nieuwste? Want dan is die gewoon gepatched namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune

Lagune

Its time for warp

Denko schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:42:
[...]

Is RIME 1.0.2 de nieuwste? Want dan is die gewoon gepatched namelijk
ja, ik zit nog eens te kijken, zou ie niet handheld spelen ofzo?

zo speelt ie docked :

YouTube: Rime 1.0.2 for Switch is a big improvement – docked comparison

hier zie je wat drops bijv : YouTube: Rime 1.0.2 for Switch is a big improvement – docked comparison

[ Voor 16% gewijzigd door Lagune op 12-04-2018 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-09 23:52
Nou ik heb m'n Switch dus opgehaald, erg leuk ding vooral in handheld. Alleen reageert mijn B-knop niet bij een lichte druk, dat is een klein maar toch irritant probleem. Zo maar eens contact opnemen met Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
DonRoger schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:13:
Nou ik heb m'n Switch dus opgehaald, erg leuk ding vooral in handheld. Alleen reageert mijn B-knop niet bij een lichte druk, dat is een klein maar toch irritant probleem. Zo maar eens contact opnemen met Coolblue.
Reageert niet als de andere knoppen bedoel je (meer druk nodig dus)? Dat heb ik nog niet eerder zien langskomen, Coolblue kennende krijg je dan wel een nieuwe denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-09 23:52
Thomas schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:55:
[...]

Reageert niet als de andere knoppen bedoel je (meer druk nodig dus)? Dat heb ik nog niet eerder zien langskomen, Coolblue kennende krijg je dan wel een nieuwe denk ik.
Op zich is er niet meer druk nodig, maar ik moet de knop verder indrukken dan de andere knoppen. Pas als ik die knop helemaal heb ingedrukt kan hij pas een actie registreren. Het is aardig irritant maar dat kan ook aan mij liggen, hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Laatst online: 29-08 10:48
Denko schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:33:
[...]

Hier is iets anders aan de hand. Wellicht de Switch even helemaal uit- en aanzetten (niet alleen standby). Of het is een bug in de game. Maar geloof me, de game wordt écht niet verkocht of überhaupt uitgebracht als ie zo zou lopen. Of de koeling is afgetaped waardoor 'ie ernstig throttled. Maar zelfs ongepatched loopt Rime niet zó slecht.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• radium6969
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-07 20:39
Gisteren Axiom Verge uitgespeeld, wat een heerlijke game is dat zeg. Was er behoorlijk ingezogen, en met die soundtrack is het genieten. Vond hem persoonlijk nog beter als Celeste, maar beide zijn echt top games wat mij betreft. Veel beter dan hun prijs doet vermoeden.

10/10 would buy again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:45

DevWouter

Creator of Todo2d.com

radium6969 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:27:
Gisteren Axiom Verge uitgespeeld, wat een heerlijke game is dat zeg. Was er behoorlijk ingezogen, en met die soundtrack is het genieten. Vond hem persoonlijk nog beter als Celeste, maar beide zijn echt top games wat mij betreft. Veel beter dan hun prijs doet vermoeden.

10/10 would buy again.
Jammer, ik heb het spel al gekocht anders had je mij jouw tweede kopietje geven :+

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:39
Gisteren de stoute schoenen aangetrokken en Doom voor 60,- via de eShop gekocht zoals al mijn andere games. Nu moet ik nog even flink oefenen om met de gyro controls goed te kunnen richten. Zodra ik dat onder de knie heb kan beginnen met de multiplayer. Daar heb ik hem voornamelijk voor gekocht.

Dit lijkt me leuk als afwisseling tussen Halo 5 op de Xbox One. Doom vind ik echt een heerlijk spel!

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14
Eurogamer bericht net uit het niks dat Football Manager Touch 2018 vandaag uitkomt op Switch. Dit is de tablet versie van FM in combinatie met de 3D Match engine die in de PC-versie zit.

Meer info op de FMT 2018 website. 35 euro.

[ Voor 17% gewijzigd door JackAvery op 13-04-2018 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
JackAvery schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:18:
Eurogamer bericht net uit het niks dat Football Manager Touch 2018 vandaag uitkomt op Switch. Dit is de tablet versie van FM in combinatie met de 3D Match engine die in de PC-versie zit.

Meer info op de FMT 2018 website. 35 euro.
Gerucht ging gisteren al rond ;) maar wel vet. Ik twijfel nog een beetje. Zou op zich Fifa 18 wel voor de Switch willen hebben.. FM is leuk, maar om daar nou 35 euro voor neer te tellen.....

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Is hier iemand van plan om over 2 weken Nintendo Labo te gaan halen?

Ben persoonlijk erg geïntresseerd daarin namelijk. Ik wil de 'gewone' kit wel hebben. Thuis zijn we nu druk bezig met Raspberries, micro:bits en dat soort ongein dus ik denk dat het hier wel aan zal slaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:31
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:44:
[...]

Gerucht ging gisteren al rond ;) maar wel vet. Ik twijfel nog een beetje. Zou op zich Fifa 18 wel voor de Switch willen hebben.. FM is leuk, maar om daar nou 35 euro voor neer te tellen.....
Voor die prijs wacht ik ook even af wat er in zit voor extra's. Voor €22 kan ik deze op de Ipad spelen met een groter scherm. Enige wat ik me kan voorstellen is dat de besturing wat makkelijker is, maar aangezien er nog steeds touch in de naam staat ben ik bang dat er weinig verschil is.

Edit : Oh wacht de 3D enigine zit er in. Dat maakt het voor mij al interessanter.

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 13-04-2018 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 16:38
@DigitalExcorcist Ik twijfel heel erg. Lijkt me erg leuk om samen met mijn dochtertje (4) te gaan doen, maar twijfel even over de prijs. Wellicht als ik hem in de winkel tegen kom, dat ik hem meteen beet pak en mee neem. Inderdaad ook de gewone versie. Zou mezelf niet met een rugzak op robots bevechten. :P
Alhoewel die er later nog wel een keer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 18:28
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:44:
[...]

Yes! Zo snel al.
Voor 35 euro ga ik hem zo direct kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalExcorcist schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:01:
Ik ga de ToyCon kit 1 kopen (het mixpakket) heb je meer LABO voor je geld dan bij het robotpakket (al ziet die er ook leuk uit)
Kasparov schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 17:35:
[...]

Yes! Zo snel al.
Ik heb het hele bijzondere van Football Manager nooit begrepen, het is een voetbalspel maar je speelt zelf geen potje voetbal. In tegenstelling, je gaat continu door honderden menu's heen en dat moet voldoening geven? Mij niet gezien :p

Het liefste zou ik een soort combi zien tussen een gewoon voetbalspel en een manager spel. Want andersom heb je ook niet.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2018 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Nee.

spoiler:

Ik laat 't bezorgen. :p
(Toy-Con 01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 17:51:
[...]

Ik ga de ToyCon kit 1 kopen (het mixpakket) heb je meer LABO voor je geld dan bij het robotpakket (al ziet die er ook leuk uit)

[...]

Ik heb het hele bijzondere van Football Manager nooit begrepen, het is een voetbalspel maar je speelt zelf geen potje voetbal. In tegenstelling, je gaat continu door honderden menu's heen en dat moet voldoening geven? Mij niet gezien :p

Het liefste zou ik een soort combi zien tussen een gewoon voetbalspel en een manager spel. Want andersom heb je ook niet.
Fifa manager mode bedoel je dus. En tja managerspellen moeten je liggen. Een goede tekstbased manager laat me altijd al snel vergeten dat ik niets anders dan cijfers ziet, maar bij Football manager ben ik wel blij dat dit een versie is met wat minder opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 12:53
Ja zeker, althans..
Ik heb de hoop dat vanaf de launch ook iets digitaal gedaan wordt en dat ik zelf kan gaan lopen prutsen met karton zonder die hele sets incl gamecards aan te moeten schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Je bedoelt een beetje zoals Rollercoaster Tycoon of Transport Tycoon waar zelf geen achtbaan of trein van binnen ziet maar wel de hele tijd met achtbanen en treinen bezig bent? :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Kasparov schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 17:35:
[...]

Yes! Zo snel al.
Laat even weten hoe die is!
NMe schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:19:
[...]

Je bedoelt een beetje zoals Rollercoaster Tycoon of Transport Tycoon waar zelf geen achtbaan of trein van binnen ziet maar wel de hele tijd met achtbanen en treinen bezig bent? :P
Ow shit, die naar de switch! Hoe ruig zou dat zijn!

[ Voor 45% gewijzigd door Vecodo op 13-04-2018 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vecodo schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:49:
[...]

Ow shit, die naar de switch! Hoe ruig zou dat zijn!
http://www.nintendolife.c...rcoaster_tycoon_on_switch

Niet dat ik die zou aanraden, schijnt een hele slechte game te zijn. Daarnaast vind ik dat soort games persoonlijk niet lekker spelen op consoles, maar da's natuurlijk maar een mening. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:19:
[...]

Grappige is, daar zat ik ook aan te denken. Maar, dit is niet helemaal waar. Transport Tycoon is geen Train Simulator het is een Transport simulator, maw. je bestuurt hoe dingen verscheept worden. En ja, je kan in principe wel de voertuigen besturen. Verder leg je spoorwegen, etc. aan.

Verder kan je in de nieuwere Rollercoaster Tycoon wel de achtbaan "besturen". Maw. de rit vanuit het karretje afspelen.

Beide games zijn relatief "passief" in dit idee, maar er gebeurt meer dan alleen een paar naampjes die van scherm a naar scherm b gaan.
NMe schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:52:
[...]

http://www.nintendolife.c...rcoaster_tycoon_on_switch

Niet dat ik die zou aanraden, schijnt een hele slechte game te zijn. Daarnaast vind ik dat soort games persoonlijk niet lekker spelen op consoles, maar da's natuurlijk maar een mening. :P
De Switch versie schijnt helemaal van de grond af aan opgebouwd te worden, het is geen port van de mobiele versie, die idd redelijk slecht is ;)

Hier is wat gameplay van GDC:

Persoonlijk vind ik het er interessant uit zien, en als de prijs goed is (Maw. 30-40 euro) ga ik hem zeker kopen. Bij een hogere prijs wacht ik reviews af. En verder lijkt me dit nou juist het perfecte spel voor touchscreen besturing :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2018 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuws:

SEGA heeft SEGA Ages aangekondigd. Een verzameling van 15 klassieke SEGA games die deze zomer naar de eShop komen. O.a. Phantasy Star, Sonic the Hedgehog en meer.
Sega just announced Sega Ages for the Nintendo Switch. Coming this summer to US, Europe, and Japan. Includes Phantasy Star and Sonic, among others.
Ook hebben ze een SEGA Genesis Mini aangekondigd die later dit jaar uit moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 23:51:

Persoonlijk vind ik het er interessant uit zien, en als de prijs goed is (Maw. 30-40 euro) ga ik hem zeker kopen. Bij een hogere prijs wacht ik reviews af. En verder lijkt me dit nou juist het perfecte spel voor touchscreen besturing :)
Na de klucht die Rollercoaster Tycoon World heet, moeten ze toch erg veel werk doen om mij ooit te overtuigen dit te kopen. Wacht de reviews wel af, maar ze hadden waarschijnlijk beter een port van RCT2/3 gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Laatst online: 30-09 18:28
[...]

Heb zelf altijd de manager spellen leuker gevonden. Heerlijk een team opbouwen en kijken wat je kan bereiken. Juist het door menuutjes gaan en de cijfertjes bekijken is het leuke. Continu het team verbeteren. Dat er ook nog wedstrijden gespeeld worden is bijzaak :)
Vecodo schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:49:
[...]

Laat even weten hoe die is!
Tot nu toe speelt het fijn,al was ik gisteren een groot deel van de avond weg. Ben nu pas iets van een uur bezig geweest met mijn elftal evalueren en de beste mensen voor de beste posities kiezen.
Qua bediening zou je misschien nog een stylus willen. Je kan nu b het de knoppen, met een muis of via touch bedienen. Allen werken wel, maar wat nu de beste manier is weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Kasparov schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 09:10:
[...]

Heb zelf altijd de manager spellen leuker gevonden. Heerlijk een team opbouwen en kijken wat je kan bereiken. Juist het door menuutjes gaan en de cijfertjes bekijken is het leuke. Continu het team verbeteren. Dat er ook nog wedstrijden gespeeld worden is bijzaak :)

[...]

Tot nu toe speelt het fijn,al was ik gisteren een groot deel van de avond weg. Ben nu pas iets van een uur bezig geweest met mijn elftal evalueren en de beste mensen voor de beste posities kiezen.
Qua bediening zou je misschien nog een stylus willen. Je kan nu b het de knoppen, met een muis of via touch bedienen. Allen werken wel, maar wat nu de beste manier is weet ik nog niet.
Wacht met een muis? Op de switch? Of heb je het over de pc versie?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Allemaal oude zooi op de Switch... weer een port aangekondigd.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Daz2m38VAAA_qEX.jpg:large

spoiler:
Mij hoor je niet klagen, hoor. Valkyria Chronicles *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/voxm27u.gif

Wat meer details in het Engels

...en wat VC4 footage:

[ Voor 32% gewijzigd door RayNbow op 15-04-2018 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
En nog meer ports: Fairune collectie:
[YouTube: https://youtu.be/IxnB_2097WE?t=1468](vanaf 24:28)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Iemand toevallig bekend met het volgende probleem? Heeft mij schoonzus zojuist ervaring mee gekregen..

Ze deed net de switch aan, vervolgens ging de Switch vanzelf weer uit en kwam er een keiharde frequentie toon uit. Vervolgens niet meer aan te krijgen, en het geluid niet meer uit en omdat het geluid niet aan te horen en niet te stoppen was heeft ze de Switch tijdelijk buiten neergelegd. Inmiddels is de Switch uit maar wel een bizar probleem, lijkt wel op iets van kortsluiting of iets dergelijks. De Switch is hooguit anderhalve maand oud, dus gelukkig wel garantie die aangeboord kan worden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:06
Mij niet bekend, wat ik wel eens gehad heb is dat de switch niet goed uit stand-by komt en dan op vrijwel geen enkele toets reageert.

Wat ze de volgende keer kan proberen is de aan/uit-knop een seconde of tien ingedrukt houden, dan hoort de switch helemaal uit te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
psychoclown schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:12:
Iemand toevallig bekend met het volgende probleem? [...]
Ik vond wel dit:
Switch making an extremely loud high pitched ringing noise, maar geen verdere info over wat de oorzaak kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

hcQd schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:26:
Mij niet bekend, wat ik wel eens gehad heb is dat de switch niet goed uit stand-by komt en dan op vrijwel geen enkele toets reageert.

Wat ze de volgende keer kan proberen is de aan/uit-knop een seconde of tien ingedrukt houden, dan hoort de switch helemaal uit te gaan.
Dat laatste hadden ze geprobeerd maar reageerde de Switch eerst niet op, later toen ze hem uit kregen wel.
RayNbow schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:34:
[...]

Ik vond wel dit:
Switch making an extremely loud high pitched ringing noise, maar geen verdere info over wat de oorzaak kan zijn.
Nee precies, andere aanverwante problemen gaan veelal over de fans die over de kop gaan maar vaak zijn die ook met een restart te verhelpen. Dit lijkt mij een heel ander soort probleem.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Laatst online: 01-10 06:32
Paar weken geleden een switch 2dehands met BOTW gekocht. Bevalt me enorm :)

Inmiddels Snipperclips gekocht om met de vriendin te spelen en vindt ze wel lachen (ze heeft in het verleden nog nooit gegamed) en Overcooked besteld.

Rayman Legends en Mario + Rabbids Kingdom Battle ondertussen ook onderweg.., Zal ik lang mee toekomen :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arunia
@Emphast Overcooked is wel erg leuk. Op een gegeven moment moet je wel beredeneren hoe je een level aan gaat pakken en wie wat doet.
Als je geen problemen hebt in je relatie met tenten opzetten en Ikea spul in elkaar zetten of zelfs Mario Kart...

Hiermee krijg je geheid ruzie. :D We zijn nog bij elkaar hoor, maar best wel woordenwisselingen gehad hierover. :P
Het spel wordt ook best wel moeilijk en is veel makkelijker met bijvoorbeeld 4 personen. In je eentje vind ik er iig niet zo veel aan omdat je dan 2 poppetjes moet wisselen tijdens het spelen om taken te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-09 20:25
Emphast schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:00:
Paar weken geleden een switch 2dehands met BOTW gekocht. Bevalt me enorm :)

Inmiddels Snipperclips gekocht om met de vriendin te spelen en vindt ze wel lachen (ze heeft in het verleden nog nooit gegamed) en Overcooked besteld.

Rayman Legends en Mario + Rabbids Kingdom Battle ondertussen ook onderweg.., Zal ik lang mee toekomen :D
Je moet de demo van puyo puyo tetris eens downloaden. Mijn vrouw is er verslaafd aan. Hebben dan ook de full versie gekocht. Echter spelen we alleen de modes die je in de demo ook gewoon hebt. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

psychoclown schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:12:
Iemand toevallig bekend met het volgende probleem? Heeft mij schoonzus zojuist ervaring mee gekregen..

Ze deed net de switch aan, vervolgens ging de Switch vanzelf weer uit en kwam er een keiharde frequentie toon uit. Vervolgens niet meer aan te krijgen, en het geluid niet meer uit en omdat het geluid niet aan te horen en niet te stoppen was heeft ze de Switch tijdelijk buiten neergelegd. Inmiddels is de Switch uit maar wel een bizar probleem, lijkt wel op iets van kortsluiting of iets dergelijks. De Switch is hooguit anderhalve maand oud, dus gelukkig wel garantie die aangeboord kan worden.
Helaas ook een (gelukkig wat minder vaak) voorkomend probleem. Zat zelfs in het oorspronkelijke crowbat filmpje:

Gewoon naar Nintendo sturen voor een replacement.

[ Voor 3% gewijzigd door Denko op 16-04-2018 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Laatst online: 01-10 06:32
Arunia schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:18:
@Emphast Overcooked is wel erg leuk. Op een gegeven moment moet je wel beredeneren hoe je een level aan gaat pakken en wie wat doet.
Als je geen problemen hebt in je relatie met tenten opzetten en Ikea spul in elkaar zetten of zelfs Mario Kart...

Hiermee krijg je geheid ruzie. :D We zijn nog bij elkaar hoor, maar best wel woordenwisselingen gehad hierover. :P
Het spel wordt ook best wel moeilijk en is veel makkelijker met bijvoorbeeld 4 personen. In je eentje vind ik er iig niet zo veel aan omdat je dan 2 poppetjes moet wisselen tijdens het spelen om taken te doen.
Ja ik zag een gameplay en was mij kapot aan het lachen maar dacht meteen dat mijn vriendin me ging vermoorden tijdens het spel. :D Liet het ook aan haar zien en ze vond het ook zo grappig dat ze zei dat we het ten minste eens moeten proberen :p
flash2adv schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:20:
[...]

Je moet de demo van puyo puyo tetris eens downloaden. Mijn vrouw is er verslaafd aan. Hebben dan ook de full versie gekocht. Echter spelen we alleen de modes die je in de demo ook gewoon hebt. 8)7
Zal ik eens bekijken! Thanks :)

[ Voor 15% gewijzigd door Emphast op 16-04-2018 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Ik snap niet dat mensen nu niet zeuren over de line-up. Het eerste half jaar is echt heel erg slecht. Speel momenteel meer op de 3ds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:22
giantgiantus schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:54:
Ik snap niet dat mensen nu niet zeuren over de line-up. Het eerste half jaar is echt heel erg slecht. Speel momenteel meer op de 3ds.
Waarom zeuren? Ik zag dat op GameFAQs ook al, beetje zeuren dat er geen games komen. Ik ben momenteel nog steeds bezig met Xenoblade, ik heb Yooka-Laylee nog staan, Bayonetta, Hyrule Warriors... Er komen games aan. Okay, nog geen Metroid Prime of zo, maar je moet we de tijd geven om zo'n game af te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Seal64 schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:32:
[...]

Waarom zeuren? Ik zag dat op GameFAQs ook al, beetje zeuren dat er geen games komen. Ik ben momenteel nog steeds bezig met Xenoblade, ik heb Yooka-Laylee nog staan, Bayonetta, Hyrule Warriors... Er komen games aan. Okay, nog geen Metroid Prime of zo, maar je moet we de tijd geven om zo'n game af te maken...
True. Zeuren is inderdaad niet nodig. Maar ik vind het tweede jaar echt erg karig. In 6 maanden 0 nieuwe games is wel treurig. Bayonetta en hyrule zijn natuurlijk gewoon ports (van de xbox 360 en Wii u). Snap niet dat ze Xenoblade bv niet in maart hebben uitgebracht.

[ Voor 5% gewijzigd door giantgiantus op 16-04-2018 21:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

De verdeling is wat slecht, meeste hits zitten in mei, juni en juli.

Mei:
Hyrule Warriors
Dark Souls Remastered
Donkey Kong Country Tropical Freeze
Little Nightmares Complete Edition

Juni:
Mario Tennis Aces
Sushi Striker

Juli
Project Octopath Traveler
Captain Toad

EN in juni en juli hebben we vast nog wat games die tijdens / na E3 aangekondigd worden.

Verder komt deze maand nog Nintendo LABO uit.

Verder komt er wekelijks een flinke hoeveelheid aan indie games uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2018 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
@sanderev66 hier zie ik alleen Mario tennis en octopath als nieuwe games, das wel erg karig en ze kunnen de pace van vorig jaar niet vasthouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:16:
@sanderev66 hier zie ik alleen Mario tennis en octopath als nieuwe games, das wel erg karig en ze kunnen de pace van vorig jaar niet vasthouden.
En Sushi Striker, LABO, en dan zijn dit de aangekondigde titels. En natuurlijk kan Nintendo niet elke maand een nieuwe Super Mario Odessey / Breath of the Wild releasen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
giantgiantus schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:38:
In 6 maanden 0 nieuwe games is wel treurig.
6 maanden tellende vanaf wanneer? :p

Lost Sphear, Kirby en A.O.T.2 zijn bijv. nieuwe games uitgebracht in januari en maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
In ander nieuws, 5.0.2 is uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
5.0.0 heeft voor een maand vertraging gezorgd op mijn Pelda pro ivm testen. Deze zou eind van de maand verzonden moeten worden. Ben wel benieuwd naar hoe die is en of ik er een hoes voor kan vinden. Geen idee nog eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Improvements Included in Version 5.0.2 (Distributed 4/16/2018)
General system stability improvements to enhance the user's experience, including:
Resolved an issue that caused motion controls to respond incorrectly when playing games that use the feature
Resolved an issue that caused user icons for recommended friends to not display correctly

Niet echt heel spannend, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 17:59
Nieuws hoeft niet altijd heel spannend te zijn toch?
Ik vind het wel informatief. Hou graag bij wat ze aanpassen per update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
misschien wel een coole video voor de fans van Octopath Traveler. nintendo heeft net een nieuwe video geupload :)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Goh, ik heb er midden december over gesproken en mijn switch verkocht, gezien ik de ‘droogte’ die er nu is wel had verwacht. Plots word je dan een Nintendo hater genoemd. Maar ik snap ook niet meteen het nut een console te houden om enkel stof te happen.

Zoals jij heb ik inderdaad meer mijn 3DS aangeraakt en mijn WiiU dankzij de Switch herontdekt. Spellen zoals DKTF speel ik ook gewoon gezellig handheld in bed of in de sofa. WiiU geeft ook die optie.

PS: ik heb ondertussen sinds enkele weken wel opnieuw een Switch. Voor 250 kon ik die nieuw niet laten liggen. Nu afwachten op betere games.

[ Voor 3% gewijzigd door marcelproust op 17-04-2018 15:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
gamerboy schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:05:
misschien wel een coole video voor de fans van Octopath Traveler. nintendo heeft net een nieuwe video geupload :)

[video]
Zie nu pas een observatie over Octopath voorbij komen die ik zelf nog niet gespot had:

spoiler: acronym
O-lberic
C
T-ressa
O
P-rimrose
A-lfyn
T-herion
H-aanit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
RayNbow schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:00:
[...]

Zie nu pas een observatie over Octopath voorbij komen die ik zelf nog niet gespot had:

spoiler: acronym
O-lberic
C
T-ressa
O
P-rimrose
A-lfyn
T-herion
H-aanit
haha nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Dark Souls voor Switch is net uitgesteld tot deze zomer: Tweet hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik kan me nog steeds niet helemaal inleven tot octopath :(
Ik ben dol op RPG en JRPG maar op een of andere manier is dat 7 verschillende lijnen i.c.m. de graphics doet dit mij aan het twijfelen brengen.

Het is niet dat ik perse high end graphics wil. Maar het 3D gedeelte met 2D is zo vreemd :D
En bij 7 verschillende verhalen krijg ik het gevoel dat ik steeds halve/snel afgewerkte verhaallijnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
marcelproust schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:17:
[...]

Goh, ik heb er midden december over gesproken en mijn switch verkocht, gezien ik de ‘droogte’ die er nu is wel had verwacht. Plots word je dan een Nintendo hater genoemd. Maar ik snap ook niet meteen het nut een console te houden om enkel stof te happen.

Zoals jij heb ik inderdaad meer mijn 3DS aangeraakt en mijn WiiU dankzij de Switch herontdekt. Spellen zoals DKTF speel ik ook gewoon gezellig handheld in bed of in de sofa. WiiU geeft ook die optie.

PS: ik heb ondertussen sinds enkele weken wel opnieuw een Switch. Voor 250 kon ik die nieuw niet laten liggen. Nu afwachten op betere games.
Herkenbaar. Ik dacht ook maar eens een Wii u te kopen. Speel weinig buitenshuis maar vind de handheld die de switch en Wii is toch wel heel handig :). Wil ook nog steeds 1 Zelda en Metroid prime trilogie spelen dus kan nog wel even vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Mirr0r schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 17:26:
Ik kan me nog steeds niet helemaal inleven tot octopath :(
Ik ben dol op RPG en JRPG maar op een of andere manier is dat 7 verschillende lijnen i.c.m. de graphics doet dit mij aan het twijfelen brengen.

Het is niet dat ik perse high end graphics wil. Maar het 3D gedeelte met 2D is zo vreemd :D
En bij 7 verschillende verhalen krijg ik het gevoel dat ik steeds halve/snel afgewerkte verhaallijnen krijg.
Heb je de demo van Octopath al gespeeld? Twee stukjes van twee storyarcs van twee personages, plus nog een paar sidequests nadat je die twee stukjes van de main quests hebt uitgespeeld.
giantgiantus schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 17:39:
Ik dacht ook maar eens een Wii u te kopen.
Verplichte kost als je dit spel nog niet gespeeld hebt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Laatst online: 01-10 16:01
JackAvery schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:32:
Dark Souls voor Switch is net uitgesteld tot deze zomer: Tweet hier
Jammer, dit is wel een game die ik graag zou willen spelen op de Switch, de oorspronkelijke timing kon niet beter naar mijn idee. Achja, beter dat ze tijd pakken die ze nodig hebben dan een halfbakken product op de markt gooien.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:51
Ik vindt het ook wel echt schandalig hoe weinig games er nu uitkomen.. vorig jaar was het perfect met de releases maar er is nu al maandenlange niks vermakelijks meer uitgekomen en dat komt voorlopig ook niet.. mij switch ligt nu ook al 2 maanden stof te happen..

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
Stylze schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:53:
Ik vindt het ook wel echt schandalig hoe weinig games er nu uitkomen.. vorig jaar was het perfect met de releases maar er is nu al maandenlange niks vermakelijks meer uitgekomen en dat komt voorlopig ook niet.. mij switch ligt nu ook al 2 maanden stof te happen..
Er zijn in 2018 tot nu toe 255 games op de Switch uitgekomen. Dat jij je zin niet vindt is spijtig, maar het hele 'er zijn geen games' discours komt nogal overdramatisch over wat mij betreft.

Gezien ik geen WiiU had, zijn de ports praktisch nieuwe games voor mij. Een hoop indies zijn ook erg vermakelijke, en ja die kan ik ook op PC spelen maar de flexibiliteit van deze op Switch te hebben heeft ook waarde voor me. Als je enkel naar big budget games uitkijkt of echt enorm veel tijd aan gamen besteed, ja, dan raad ik je aan om een tweede console of PC erbij te hebben. Ondertussen zijn er eigenlijk zelfs nog een hoop 2017 games die ik nog wil kopen/spelen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 17:56:

Verplichte kost als je dit spel nog niet gespeeld hebt:
[video]
Gezien Nintendo dol is op het heruitbrengen van Wii U games, dit is er één die ze van mij zó weer op de Switch mogen uitbrengen :) Xenoblade Chronicles X.

.
@Iedereen die loopt te zeuren dat er "te weinig games" uitkomen, dat is gewoon pure onzin. Er komen héél veel games uit op de Switch elke week 3-7 indie games. We hebben ook al grote releases gehad als Bayonetta 1 en 2, Kirby Star Allies (zelfs een nieuwe game), Outlast, Outlast 2, A.O.T 2, Scribblenauts en nog wel meer.

Je gaat me niet wijsmaken dat je alles al uitgespeeld hebt.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2018 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:04:
[...]

Gezien Nintendo dol is op het heruitbrengen van Wii U games, dit is er één die ze van mij zó weer op de Switch mogen uitbrengen :) Xenoblade Chronicles X.
Op zich geen problemen mee, maar gezien ik daar al vele uren in heb gestoken zie ik liever eerst een port van een spel dat ik nog niet aangeraakt heb:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vond ik "te Japans" om interessant te vinden :p Waar ik me eigenlijk nooit echt diep in Xenoblade gestort heb, dit omdat ik thuis vooral achter mijn PC zit en ik iets te druk was met MarioMaker* :p

*) Ik hoop ook nog op Mario Maker voor de Switch ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2018 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
JackAvery schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 20:06:
[...]
*snip*
Als je enkel naar big budget games uitkijkt of echt enorm veel tijd aan gamen besteed, ja, dan raad ik je aan om een tweede console of PC erbij te hebben.
Dit.....de essentie van het hele 'no games' argument. Als je nintendo koopt weet je dit. Waarbij het portable aspect van de switch niet onderschat mag worden, thuis speel ik momenteel liever op ps4 maar op vakantie lijk het me geweldig om pokken, dk, mario en zelda bij me te hebben (en sonic. misschien ga ik de switch versie ook nog leuk vinden nu ik het md orgineel op 60hz kan spelen......)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:04:
[...]

.
@Iedereen die loopt te zeuren dat er "te weinig games" uitkomen, dat is gewoon pure onzin. Er komen héél veel games uit op de Switch elke week 3-7 indie games. We hebben ook al grote releases gehad als Bayonetta 1 en 2, Kirby Star Allies (zelfs een nieuwe game), Outlast, Outlast 2, A.O.T 2, Scribblenauts en nog wel meer.

Je gaat me niet wijsmaken dat je alles al uitgespeeld hebt.
Ik zeg niet dat ik.alles uitgespeeld heb, maar ben wel beetje klaar met dr meeste vette games die uit zijn nu.

Bajonetta zijn oude games die me niet interesseren, kirby is 2D .. kom op wat moet ik daar mee, ben geen 12 meer. Al die Indies vindt ik ook echt geen reet aan. Die laatste games die je noemt zijn ook nog niet bepaald geweldige titels..

Eerst volgende game waar ik zin in heb is Mario tennis naar dat duurt nog wel ff. Vermaak me wel op de ps4 hoor maar toch lullig voor de mensen die enkel een switch hebben..

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Stylze schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:43:
[...]

Ik zeg niet dat ik.alles uitgespeeld heb, maar ben wel beetje klaar met dr meeste vette games die uit zijn nu.

Bajonetta zijn oude games die me niet interesseren, kirby is 2D .. kom op wat moet ik daar mee, ben geen 12 meer. Al die Indies vindt ik ook echt geen reet aan. Die laatste games die je noemt zijn ook nog niet bepaald geweldige titels..

Eerst volgende game waar ik zin in heb is Mario tennis naar dat duurt nog wel ff. Vermaak me wel op de ps4 hoor maar toch lullig voor de mensen die enkel een switch hebben..
Bayonetta is een serie die mij ook nog niet gegrepen heeft. En kirby heb ik ook geen interesse in. Maar 2d is voor 12 jarigen? wut? Dat is juist iets dat een 12 jarige zou zeggen om stoer te zijn imho. Je kan 2d wel of niet leuk vinden dat is een persoonlijke mening, maar heeft helemaal niets met leeftijd te maken.
Waarbij ik direct toegeef dat deze kirby idd niet op de volwassen gamer gericht lijkt te zijn, desalniettemin heb ik meer de insteek dat dit soort games ala oude bordspellen is, van 5-100 ofzo.

En ja, mensen an 101 hebben dan maar pech :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
is 2D .. kom op wat moet ik daar mee, ben geen 12 meer.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hk8As40.png

spoiler:
Volgens mij zit er in het beeld dat de Switch uitspuugt geen enkele vorm van diepte in, voor welk spel dan ook.

[ Voor 22% gewijzigd door RayNbow op 17-04-2018 21:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

"Ja maar alles is kut" is natuurlijk een erg leuke instelling om te hebben. Ik vermaak me echter PRIMA op de Switch vooral met de titels die ik heb genoemd (al heb ik AOT 2 niet (want enkel Japanse audio)) en Outlast (2) moet ik nog halen, maar die haal ik pas zodra ik Resident Evil heb uitgespeeld.

Ook ben ik nog druk in Mario Odyssey, Mario Kart, Skyrim, Celeste, Zelda, ... maw. ik hoef niet zo nodig elke maand een nieuwe AAA-Nintendo titel. Ook Nintendo heeft een beperkt development budget, ik zie liever dat zij hun tijd nemen om goede games uit te brengen dan dat ze ze afraffelen.

Maar ja, als je een uur per spel speelt zit je er natuurlijk snel doorheen..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2018 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ik zeg niet dat alles kut is en heb ook aangegeven dat vorig jaar wel een mooi jaar was. Maar Nintendo had wat mij betreft wel wat meer deals mogen maken met andere uitgevers zodat er gewoon wat meer keuze is dan alleen Nintendo games en dan hadden we deze maand ook wat meer games gehad. Als het online gebeuren nou is zou werken zou ook al helpen maar dat duurt ook maar.

Ik vindt de switch nog steeds een geweldig ding maar tis gewoon zonde dat ie vooral stof aan het happen is nu

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 22:14:
[...]

"Ja maar alles is kut" is natuurlijk een erg leuke instelling om te hebben. Ik vermaak me echter PRIMA op de Switch vooral met de titels die ik heb genoemd (al heb ik AOT 2 niet (want enkel Japanse audio)) en Outlast (2) moet ik nog halen, maar die haal ik pas zodra ik Resident Evil heb uitgespeeld.

Ook ben ik nog druk in Mario Odyssey, Mario Kart, Skyrim, Celeste, Zelda, ... maw. ik hoef niet zo nodig elke maand een nieuwe AAA-Nintendo titel. Ook Nintendo heeft een beperkt development budget, ik zie liever dat zij hun tijd nemen om goede games uit te brengen dan dat ze ze afraffelen.

Maar ja, als je een uur per spel speelt zit je er natuurlijk snel doorheen..
Je zegt net dat een game je 'te Japans' is om vervolgens iemand anders af te zeiken dat de recente 'grote' releases hem niet liggen?

Ik vind het ook nogal karig nu. Afgelopen tijd wel Bayonetta 1 + 2 gekocht en Skyrim waar ik me wel mee vermaak, maar qua nieuwe games niks. Kirby heb ik bij een vriend gespeeld en is niet mijn ding. A.O.T. 2 lijkt me al helemaal niks. Voor de rest ook niks dat me aanspreekt. Ze deden het vorig jaar toch beter met MK8, Splatoon, ARMS, etc. Er is nu imo ook niet echt wat qua 3rd party. Kijk op zich wel uit naar Wolfenstein 2, die heb ik expres laten liggen op de XBO, maar dat gaat ook nog wel even duren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas schreef op woensdag 18 april 2018 @ 00:07:
[...]

Je zegt net dat een game je 'te Japans' is om vervolgens iemand anders af te zeiken dat de recente 'grote' releases hem niet liggen?
Dat snap ik niet? Wat heeft het te maken met dat ik geen spellen speel waar alleen Japanse (gesproken) audio in zit. Ik loop er iig niet over te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 05:55:
[...]

Dat snap ik niet? Wat heeft het te maken met dat ik geen spellen speel waar alleen Japanse (gesproken) audio in zit. Ik loop er iig niet over te zeiken.
Heb jij het liever in het Nederlands? :S :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-09 16:58
Stylze schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:53:
mij switch ligt nu ook al 2 maanden stof te happen..
Bij mij ook, heb de switch tijdelijk gegeven aan een maatje van mij.. Kan hij zich er effe mee vermaken! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Simyager schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:00:
[...]

Heb jij het liever in het Nederlands? :S :N
In het Engels. Ik vind Japanse stemmen vaak vervelend klinken in games en ik versta er geen woord van, dit breekt voor mij volledig de immersie. Nederlands in games is datzelfde maar dan omgedraaid, te herkenbaar en misplaatst wat ook weer de immersie breekt.

Engels is goed verstaanbaar, maar ook niet te herkenbaar. Dus voor mij precies goed ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2018 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:48
Nintendo Eshop card gekregen van 25 euro wat zijn een beetje aanraders om hiervoor te kopen? Zit al te kijken naar Stardew Valley hou ik nog ongeveer 10 euro over. Tips? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:21

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

michaeltjeh1 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:43:
Nintendo Eshop card gekregen van 25 euro wat zijn een beetje aanraders om hiervoor te kopen? Zit al te kijken naar Stardew Valley hou ik nog ongeveer 10 euro over. Tips? :D
Wat wil je graag spelen voor iets :P Heb 50 uur zitten al in stardew dus ja een aanrader is het wel maar belangrijker is wat voor iets zoek je :+

25 euro is genoeg om wat games te halen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:48
@Touchdomex Ja lastig weet eigenlijk niet precies wat ik zoek :P. Ik heb ook spellen zoals Rocket League, Mario, Mario kart. Het moet een beetje een spel zijn voor even snel een potje tussendoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Stardew moet ik zelf nog eens kopen, maar heb Moonlighter al in de planning staan voor over een paar maanden (kickstarter game) wat er een heel klein beetje op lijkt.
Overcooked als je iemand hebt om het iig samen te spelen is ook erg leuk, maar ook zeker frustrerend. Potjes gaan vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 17:59
Arunia schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:22:
Stardew moet ik zelf nog eens kopen, maar heb Moonlighter al in de planning staan voor over een paar maanden (kickstarter game) wat er een heel klein beetje op lijkt.
Overcooked als je iemand hebt om het iig samen te spelen is ook erg leuk, maar ook zeker frustrerend. Potjes gaan vrij snel.
Moonlighter lijkt toch veel meer op zelda dan op stardewvalley?

Nog een paar leuke games zijn:
shovel knight
Celeste
retro city rampage
thumper
golf story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@avec_style Het is dungeons in gaan, items vinden door monsters te verslaan en dan uiteindelijk te verkopen in je eigen winkel.
Wellicht lijkt het helemaal op geen van beide. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-10 11:03

n2theb

Tweakers Abonnee

avec_style schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:47:
[...]

Moonlighter lijkt toch veel meer op zelda dan op stardewvalley?

Nog een paar leuke games zijn:
shovel knight
Celeste
retro city rampage
thumper
golf story
Hier zou ik persoonlijk Worms ook nog aan toevoegen. Zeer leuk om weer even ouderwets Worms te spelen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
Roque Aces als je het mij vraagt. Van de week puur op de gok gekocht omdat het er wel leuk uit zag in de eshop (nostalgische impuls :+). Als je iets makkelijks zoekt gewoon skippen ,maar ik speel het al heel de week in korte sessies. Volgens mij precies €10 deze week met de launch korting.

Review : (site zegt me niks)

http://www.nintendolife.com/reviews/switch-eshop/rogue_aces

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 18-04-2018 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArisB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 10:39
Beakzz schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:07:
[...]

Roque Aces als je het mij vraagt. Van de week puur op de gok gekocht omdat het er wel leuk uit zag in de eshop (nostalgische impuls :+). Als je iets makkelijks zoekt gewoon skippen ,maar ik speel het al heel de week in korte sessies. Volgens mij precies €10 deze week met de launch korting.

[video]

Review : (site zegt me niks)

http://www.nintendolife.com/reviews/switch-eshop/rogue_aces
Bedankt voor de tip, deze is inderdaad leuk. Soort Wings of Fury maar dan in een nieuw jasje.
Gelukkig landt deze wel automatisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Laatst online: 01-10 16:01
Enter the Gungeon :)

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.