There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Dat zou slim zijn, maar ik wil eigenlijk niet twee versies kopen. Een voor tv (PS4) en een voor de rest (Switch). Dus ik blijf nog wel even twijfelenDigitalExcorcist schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:50:
[...]
Nee precies en juist dat laatste vind ik zó'n groot voordeel. Ik heb ook overwogen om 'm voor de 3e keer te kopen ivm PS VR (ik heb alle consoles hier staan, PS3, PS4, Xbox One, PSVR, Switch etc) maar ... dan ben je tóch weer gekluisterd aan de TV/grote console en juist portable is het super fijn spelen.
Wat pas écht briljant zou zijn, zou cloud save en een soortement crossplay zijn. Gewoon je saves bij Bethesda opslaan en verder spelen op een ander platform. Aangezien de DLC en alles hetzelfde is binnen de Switch en Remastered versies maakt dat ook niet uit. Dán zou ik 'm voor de VR alsnog willen halen.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Mja, die engine van de PS4 is wel mooier. De Switch zit tussen de PS3 en PS4 Remaster in, qua graphics. Ik zou op zich niet twijfelen en voor de Switch gaan. De kern van de game is tóch al gewoon 7 jaar oud en dat merk je bij het spelen wel, of je nou de Switch of de PS4 versie speelt. Bovendien is Skyrim nog in de aanbieding (vandaag laatste dag denk ik? Of is dat al geweest?) in de eShop (en wellicht ook in fysieke winkels)Peter_Aragorn schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:02:
[...]
Dat zou slim zijn, maar ik wil eigenlijk niet twee versies kopen. Een voor tv (PS4) en een voor de rest (Switch). Dus ik blijf nog wel even twijfelen
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Trouwens, wat betreft Skyrim, ik had het nog nooit echt gespeeld en die Jim gozer is echt een zieke jankert. Het lopen op heuvels e.d. kan wat buggy zijn maar ben nog 0 echt rare bugs tegengekomen. Het raarste wat er is gebeurd is dat een draak opeens versprong naar een paar meter verderop. Whoop fucking doo. Het is wat gedateerd maar er zitten tot nu toe geen game breaking bugs in. Daarnaast vind ik dat gezeik over re-releases ook echt irritant. Een remaster, VR release en een release op Switch zijn eerder een fan-service. Ik ben er ook blij mee want zonder de release op de Switch was de game langs me heen gegaan. Je hoeft het niet te kopen...
[ Voor 50% gewijzigd door Thomas op 06-04-2018 11:57 ]

(Laughs.) You thought you’d made something anyone could build, but it turned out they couldn’t?
For the same reason, we didn’t originally print anything on the surface of the cardboard. It soon became clear that without printing people got the front and back of the parts confused, and the build process started to fall apart.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1WwWu6uzzfs]
Interview met Suda51 met meer details over Travis Strikes Again en de intentie om NMH3 te maken:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_aCEfIxzh0s]
Wolfenstein II direct feed Switch footage:
Ik heb nu alleen Doom die aangeeft dat je geen account hebt, maar je kunt wel gewoon verder. Zijn er games waarbij dat niet het geval is?
Ik geloof dat het nooit verplicht is, wel om vrienden te vinden en de reward punten te kunnen gebruiken en eShop games te kopen. Denk dat het wel veel makkelijker is om gewoon zo'n account te hebben.Squ1zZy schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 19:44:
Zijn er games voor de switch waarbij je verplicht bent een Nintendo account te hebben?
Ik heb nu alleen Doom die aangeeft dat je geen account hebt, maar je kunt wel gewoon verder. Zijn er games waarbij dat niet het geval is?
Rocket League denk ik, vooral vanwege het online aspect. Offline kán wel maar dan mis je hele punt van de gameSqu1zZy schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 19:44:
Zijn er games voor de switch waarbij je verplicht bent een Nintendo account te hebben?
Heh dat heb ik gemist de claim dat dit een van de beste 2d platformers is. Mag ik vragen naar wat voorbeelden.Turfschipper schreef op donderdag 5 april 2018 @ 22:23:
Ik krijg steeds meer zin in donkey kong tf. Heb die nog nooit gespeeld en denk dat ik die geweldig ga vinden. Moet alleen eerst nog steeds een kaartje halen, 128gb. Vind ik alleen zo misselijk geld haha.
Lees best veel dat dit een van de beste, zoniet de allerbeste 2D platformer ooit gemaakt is. Dat wil ik wel eens zien dan ;-).
Maakt verder niet uit ook hoor. Ik heb er zelf ook zin in
Laatst al sd kaartje gehaald dus ruimte heb ik al.
10 second ninja DONE
Klinkt logisch. Zijn er dan campaign games waarbij je een account MOET hebben?DigitalExcorcist schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:35:
[...]
Rocket League denk ik, vooral vanwege het online aspect. Offline kán wel maar dan mis je hele punt van de game
Sagat schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:41:
[...]
Heh dat heb ik gemist de claim dat dit een van de beste 2d platformers is. Mag ik vragen naar wat voorbeelden.
Ja en houd er rekening mee dat je ze dan niet door kan verkopen mocht het niets zijn.DonRoger schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:19:
Ik ben van plan om de switch te halen, mij lijkt het fijner om de spellen in de eshop aan te schaffen omdat ik dan de spellen niet zelf hoef mee te nemen (en ook niet kwijt kan raken) als ik onderweg ben. Maar kan je deze spellen ook gewoon spelen als ik geen internet verbinding heb?
Het is wat iedereen zelf wil. Ik vind het verzamelen en fysiek echt iets in handen hebben wel fijn.
Lang leve Nintendo wat dat betreft.DonRoger schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:19:
Maar kan je deze spellen ook gewoon spelen als ik geen internet verbinding heb?
Eigenlijk wel slecht dat we het gewend zijn/accepteren dat spellen (die geen online nodig hebben) online vereisen

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Zolang je account op je apparaat aanwezig is kun je games gedownload met dat account spelen. Let op, hierbij moet je wel aangeven dat het je primaire apparaat is. (Gezien je je Nintendo account aan meerdere Switches kan hangen, maar op één apparaat kan je tegelijkertijd downloads spelen)DonRoger schreef op zondag 8 april 2018 @ 19:14:
Gelukkigmaar. En als mijn nintendo account bijvoorbeeld (per ongelijk of door een hacker) word verwijderd, zijn mijn spellen dan ook weg of blijven deze gewoon op mijn apparaat?
En mocht je account gehacked worden kan je via Nintendo altijd weer controle krijgen. Door bv transacties te overleggen. Als je je acount verwijderd ben je wel alles kwijt, maar het is een redelijk uitgebreid proces waar je door meerdere stappen moet gaan. Maw. dat doe je niet "per ongeluk".
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2018 19:48 ]
Verwijderd
Lijkt me onwaarschijnlijk, na de GameCube, Wii en Wii U zou dat de 4e release zijn. (muv. Corruption die nooit op de GameCube is uitgekomen)giantgiantus schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:21:
Speel nu Metroid Samus returns op de 3ds. Jammer dat die niet uitgekomen is op de switch. Vind het overigens ook best een moeilijke game. Kan niet wachten op de Metroid voor de switch. Hopelijk maken ze de Wii metroids beschikbaar op de switch (net als met de Wii u).
Een Battle Royale game voor de Switch!
En hier heb je de Splitscreen versie! Ik denk dat ik hem wel ga halen, aangezien de Switch na Splatoon 2 en Rogue Trooper Redux geen FPS heeft die ik weet. Bovendien heeft Crazy Justice wel splitscreen multiplayer. Splatoon 2 heeft dat helaas niet...
Op dit moment kan je Fortnite niet met splitscreen spelen op de ps4 dus gok ik dat ze dat al helemaal niet van plan zijn voor de Switch?Peter_Aragorn schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:05:
Dit is dus gewoon een directe ripoff van Fortnite? Ik wacht wel op Fortnite zelf.
Alleen al om die reden zou ik liever Crazy Justice spelen ipv Fortnite. Maargoed eerst de reviews afwachten denk ik
Nee klopt. En het bouwen zit er niet in, zo lijkt het.Simyager schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:18:
[...]
Op dit moment kan je Fortnite niet met splitscreen spelen op de ps4 dus gok ik dat ze dat al helemaal niet van plan zijn voor de Switch?
Alleen al om die reden zou ik liever Crazy Justice spelen ipv Fortnite. Maargoed eerst de reviews afwachten denk ik.
Maar toch. Fortnite werkt, vind ik dan, dus daar hoeft geen andere optie voor te komen. Voor mij dan
Heb em niet helemaal afgekeken (want wil zo veel mogelijk verrast worden) maar leuk dat ze het standaard patroon voor platformers doorbroken hebben. Ik heb op de snes alleen dkc1 gespeeld en de wii versie, maar dat vond ik beide steen goed en vooral ook leuke games. Heb er zin an!
Haha, nou dat is precies wat ik vooraf dacht, gewoon een goede tot zeer goede platformer, maar niet best ever of genre improving, maar als je het filmpje mag geloven is dat dus wel zo. Maakt voor mij niet uit, ik ga hem sowieso halen. (en misschien eerst eindelijk is aan het werk en zowel nsmb wii als dk wii nog uitspelen

[ Voor 34% gewijzigd door Sagat op 09-04-2018 11:51 ]
10 second ninja DONE
Ik vond hem persoonlijk erg tegenvallen. De levels zijn idd mooi, maar ik kreeg het niet voor elkaar om in de f'low' te komen die je normaal wel bij goede platformers hebt. Uiteindelijk rushed uitgespeeld, maar daarna nooit meer aangeraakt.Sagat schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:46:
[...]
Heb em niet helemaal afgekeken (want wil zo veel mogelijk verrast worden) maar leuk dat ze het standaard patroon voor platformers doorbroken hebben. Ik heb op de snes alleen dkc1 gespeeld en de wii versie, maar dat vond ik beide steen goed en vooral ook leuke games. Heb er zin an!
[...]
Haha, nou dat is precies wat ik vooraf dacht, gewoon een goede tot zeer goede platformer, maar niet best ever of genre improving, maar als je het filmpje mag geloven is dat dus wel zo. Maakt voor mij niet uit, ik ga hem sowieso halen. (en misschien eerst eindelijk is aan het werk en zowel nsmb wii als dk wii nog uitspelen)
Omelette du fromage!
Spellen een 2e kans geven omdat ze op een slecht verkocht platform uit zijn gekomen vind ik een goed ding, maar geef het dan gewoon een leuk prijsje.
Dat is gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Het spel is niet opeens door louter een heruitgave minder waard geworden.Beakzz schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:55:
Spellen een 2e kans geven omdat ze op een slecht verkocht platform uit zijn gekomen vind ik een goed ding, maar geef het dan gewoon een leuk prijsje.
Deze reactie was zo voorspelbaar in dit topicRayNbow schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:39:
[...]
Dat is gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Het spel is niet opeens door louter een heruitgave minder waard geworden.

En dan tegen mij zeggen dat ik voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten terwijl ik €60 voor de Wii U versie heb betaald en nu nog eens €40,- wil neerleggen. Als ik voor een dubbeltje op de eerste rij zou willen zitten dan zou ik mijn Wii U aansluiten hé.
Hoe leg je de hele Selects serie trouwens uit als games hetzelfde waard blijven? Waar Tropical Freeze zelfs in opgenomen is

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 09-04-2018 14:57 ]
Ik roep nergens iets over de kosten. De waarde van het spel is niet gelijk aan de kosten om het spel te maken.Beakzz schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:52:
[...]
Deze reactie was zo voorspelbaar in dit topicNee het kost precies net zo veel om een nieuwe game voor de Switch te maken als de kosten die een heruitgave met zich meebrengen
Volgens mij heb je niet helemaal door wat "de eerste rij" inhoudt.Als ik voor een dubbeltje op de eerste rij zou willen zitten dan zou ik mijn Wii U aansluiten
Ik zei dat louter een heruitgave niet op zich een voldoende reden is voor een waardevermindering. Een spel opnieuw uitbrengen (op hetzelfde platform) tegen een lagere prijs kan een valide strategie zijn om de afzet te vergroten.Beakzz schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:52:
Hoe leg je de hele Selects serie trouwens uit als games hetzelfde waard blijven? Waar Tropical Freeze zelfs in opgenomen is
[ Voor 28% gewijzigd door RayNbow op 09-04-2018 15:07 ]
voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten (=tegen minimale kosten maximaal voordeel verlangen)RayNbow schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:58:
[...]
Ik roep nergens iets over de kosten. De waarde van het spel is niet gelijk aan de kosten om het spel te maken.
[...]
Volgens mij heb je niet helemaal door wat "de eerste rij" inhoudt.
Minimale kosten zijn voor mij de Wii U aansluiten in dit geval. Wat jij er van maakt moet je zelf weten. Wel grappig dat je het Nintendo Selects gedeelte negeert. Aangezien je heilige Nintendo daar zelf mee aangeeft dat het spel niet (meer) het volle pond waard is. Echt de discussies hier
Volgens mij wil je vooral maximaal voordeel hebben door met 1 simpele druk op de knop het spel digitaal op je Switch te hebben voor een lage prijs i.p.v. moeite te hoeven doen om je Wii U weer aan te sluiten.Beakzz schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:02:
[...]
voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten (=tegen minimale kosten maximaal voordeel verlangen)
Minimale kosten zijn voor mij de Wii U aansluiten in dit geval. Wat jij er van maakt moet je zelf weten.
Dat stuk stond er eerst niet.Wel grappig dat je het Nintendo Selects gedeelte negeert.
Context: op de Wii U.Aangezien je heilige Nintendo daar zelf mee aangeeft dat het spel niet (meer) het volle pond waard is.
Op de Switch? Ja, waarom is het niet de volle pond waard? Een consument kan zelf kiezen om de goedkopere Wii U versie te halen als hij dat wil. Wil je de versie met wat extra content en meer mogelijkheden om te bepalen waar je het spel kunt spelen? Dan vindt Nintendo dat dat meer waarde heeft en dus ook voor betaald mag worden.
Nintendo mag vinden en doen waar ze zin in hebben, maar de consument beslist de uiteindelijke waarde. Dus om onnodige lange discussies te vermijden zal ik het heel simpel maken voor je. Ik ben degene die beslist of ik Tropical Freeze wel of niet koop voor de Switch en ik heb besloten dat ik dit achterlijk duur vind voor een spel uit de Selects serie. Daar mag jij van denken wat je wilt, maar dat boeit mij dan weer totaal nietRayNbow schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:14:
[...]
Volgens mij wil je vooral maximaal voordeel hebben door met 1 simpele druk op de knop het spel digitaal op je Switch te hebben voor een lage prijs i.p.v. moeite te hoeven doen om je Wii U weer aan te sluiten.
[...]
Dat stuk stond er eerst niet.
[...]
Context: op de Wii U.
Op de Switch? Ja, waarom is het niet de volle pond waard? Een consument kan zelf kiezen om de goedkopere Wii U versie te halen als hij dat wil. Wil je de versie met wat extra content en meer mogelijkheden om te bepalen waar je het spel kunt spelen? Dan vindt Nintendo dat dat meer waarde heeft en dus ook voor betaald mag worden.
In mijn geval heb ik geen wii u en 2 van de hoofd redenen om er een te halen (euh 3 eigenlijk al hoewel mariokart een beetje de glans heeft verloren voor mij door de jaren heen) zijn al uit op de switch
pokken
dk
en smk dus
Als de nsmb games nog naar de switch komen is 95% van wat ik inmiddels uit of onderweg. (toad komt er ook al aan)
Mogelijk koop ik voor de verzameling ooit nog is een wii u, maar staat niet hoog op mijn wish list (wil dan liever een mega cd/32x en pc engine bijvoorbeeld
10 second ninja DONE
Hey we hebben een Sander 2.0. Ook zo eentje die alles goed praat wat Nintendo doet.RayNbow schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:14:
[...]
Volgens mij wil je vooral maximaal voordeel hebben door met 1 simpele druk op de knop het spel digitaal op je Switch te hebben voor een lage prijs i.p.v. moeite te hoeven doen om je Wii U weer aan te sluiten.
[...]
Dat stuk stond er eerst niet.
[...]
Context: op de Wii U.
Sorry hoor, maar Tropical Freeze was al tig tijd cheap op de Wii U te krijgen. En een heruitgave ( dus oude game ) is gewoon makkelijk cashen en in dit geval een stuk duurder dan het origineel te krijgen is/was. Maar goed, betaal jij lekker 60,-
Helemaal eens met je! Komt hier dus ook pas als hij voor in mijn ogen normale prijs is te krijgen.Beakzz schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:25:
[...]
Nintendo mag vinden en doen waar ze zin in hebben, maar de consument beslist de uiteindelijke waarde. Dus om onnodige lange discussies te vermijden zal ik het heel simpel maken voor je. Ik ben degene die beslist of ik Tropical Freeze wel of niet koop voor de Switch en ik heb besloten dat ik dit achterlijk duur vind voor een spel uit de Selects serie. Daar mag jij van denken wat je wilt, maar dat boeit mij dan weer totaal niet
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Probleem is dat je dan afhankelijk bent van 2e hands of nintendo selects (wat wsl nog wel tijdje zal duren) in de shop zullen dit soort games hooguit 15% korting krijgen af en toe? Ik ga iig Mario O wel voor de volle mep halen straks. (tenzij hij tussen nu en eind mei dus korting krijgt, dan al eerderMerdera schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:53:
[...]
Helemaal eens met je! Komt hier dus ook pas als hij voor in mijn ogen normale prijs is te krijgen.
10 second ninja DONE
Mario Odyssey is ook een nieuwe game apart gemaakt voor de Switch dus die heb ik op dag 1 gehaald en vind ik ook gewoon het volle pond waard. Nog steeds niet gespeeld, maar dan is een standaard probleem van me. Staat samen met Mario Rabbits en Steamworld dig 2 op de planning in het vliegtuig volgende maand.Sagat schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:58:
[...]
Probleem is dat je dan afhankelijk bent van 2e hands of nintendo selects (wat wsl nog wel tijdje zal duren) in de shop zullen dit soort games hooguit 15% korting krijgen af en toe? Ik ga iig Mario O wel voor de volle mep halen straks. (tenzij hij tussen nu en eind mei dus korting krijgt, dan al eerder)
Leo City undercover heeft ook een keer zijn nut bewezen afgelopen weekend. De kids van mijn broer waren over de vloer en ik werd er een beetje moe van dus heb ik ze achter de Switch gezet met dat spel. Niets meer gehoord behalve wat enthousiaste geluiden. Zag wel dat het splitscreen gedeelte stukken beter draaide dan vlak na release.
[ Voor 18% gewijzigd door Beakzz op 09-04-2018 16:12 ]
Hallo ad hominem.
Nee, maar het gezeur van "man, Nintendo moet dit (niet zo'n) oude spel van de Wii U voor een lager bedrag op de Switch uitbrengen" hebben we hier al voorbij zien komen sinds Mario Kart.Ook zo eentje die alles goed praat wat Nintendo doet.
En die optie blijft beschikbaar voor de consument.Sorry hoor, maar Tropical Freeze was al tig tijd cheap op de Wii U te krijgen.
Nogmaals, de goedkopere optie is er nog steeds, maar blijkbaar (gezien het gezanik hier) wil men die goedkopere optie niet (of is hij niet ideaal)...En een heruitgave ( dus oude game ) is gewoon makkelijk cashen en in dit geval een stuk duurder dan het origineel te krijgen is/was.
Goh, zou de Switch-versie toch nog een bepaalde waarde hebben?
Nu weet ik niet of ik dat ga doen bij DKCTF. Dit spel hoef ik nl. niet per se nu te spelen.Maar goed, betaal jij lekker 60,-
Verwijderd
Ik bekijk alles alleen maar positief. En dat mensen alles alleen maar lekker negatief willen zien is niet míjn probleem.Inverted_World schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:46:
[...]
Hey we hebben een Sander 2.0. Ook zo eentje die alles goed praat wat Nintendo doet.
Dan koop je hem toch voor de Wii U? Problem solved.Sorry hoor, maar Tropical Freeze was al tig tijd cheap op de Wii U te krijgen.
Nintendo, een beursgenoteerd bedrijf, wil geld verdienen. Teh HORROR! Misschien kan je je indenken dat de Wii U versie niet goed verkocht is (zoals alle games op de Wii U) en dat Nintendo dat spel toen goedkoper heeft gemaakt om alsnog er wat sales uit te kunnen persen. De Switch heeft dit "probleem" niet, dus vraagt Nintendo de volle pond. Niet leuk voor iemand die alles zo goedkoop mogelijk wil, maar wel logisch van een zakelijk standpunt.En een heruitgave ( dus oude game ) is gewoon makkelijk cashen en in dit geval een stuk duurder dan het origineel te krijgen is/was.
Ze zouden eigenlijk nog veel meer geld moeten vragen. Niet leuk voor iemand die alles zo goedkoop mogelijk wil, maar wel logisch van een zakelijk standpunt.Verwijderd schreef op maandag 9 april 2018 @ 16:44:
[...]
Ik bekijk alles alleen maar positief. En dat mensen alles alleen maar lekker negatief willen zien is niet míjn probleem.
[...]
Dan koop je hem toch voor de Wii U? Problem solved.
[...]
Nintendo, een beursgenoteerd bedrijf, wil geld verdienen. Teh HORROR! Misschien kan je je indenken dat de Wii U versie niet goed verkocht is (zoals alle games op de Wii U) en dat Nintendo dat spel toen goedkoper heeft gemaakt om alsnog er wat sales uit te kunnen persen. De Switch heeft dit "probleem" niet, dus vraagt Nintendo de volle pond. Niet leuk voor iemand die alles zo goedkoop mogelijk wil, maar wel logisch van een zakelijk standpunt.
Hoop ook dat als er ooit een VC komt je daar ook originele prijzen (gecorrigeerd naar inflatie natuurlijk) voor betaalt.
Vind ik best, zolang ze iedereens loon ook gecorrigeerd naar inflatie betalenThomas schreef op maandag 9 april 2018 @ 19:55:
[...]
Ze zouden eigenlijk nog veel meer geld moeten vragen. Niet leuk voor iemand die alles zo goedkoop mogelijk wil, maar wel logisch van een zakelijk standpunt.
Hoop ook dat als er ooit een VC komt je daar ook originele prijzen (gecorrigeerd naar inflatie natuurlijk) voor betaalt.
Ik snap het hele gezeik ook niet soms, als je een beetje rondkijkt heb je hem voor een prikkie meestal bij release. Mario O was 35 bij release, Xenoblade was 37 uit mijn hoofd. Waar hebben we het over. Daarna marktplaats op als je wilt en je hebt gratis hele goede spellen gespeeld.Sagat schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:58:
[...]
Probleem is dat je dan afhankelijk bent van 2e hands of nintendo selects (wat wsl nog wel tijdje zal duren) in de shop zullen dit soort games hooguit 15% korting krijgen af en toe? Ik ga iig Mario O wel voor de volle mep halen straks. (tenzij hij tussen nu en eind mei dus korting krijgt, dan al eerder)
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik ben ook bereid om het volle pond te betalen omdat ik een digital copy wil, 2e hands fysiek is natuurlijk veel goedkoper, helemaal omdat mario 0 een sp game is waar je op een gegeven moment alles gezien hebt of simpelweg op uitgekeken ben. Ik wil de game niet kwijt dus digitaal is prima voor mij, en omdat mijn kids de switch ook veel gebruiken hoef ik bij digitaal niet bang te zijn dat ze de cartridge kwijt raken.Denko schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:35:
[...]
Ik snap het hele gezeik ook niet soms, als je een beetje rondkijkt heb je hem voor een prikkie meestal bij release. Mario O was 35 bij release, Xenoblade was 37 uit mijn hoofd. Waar hebben we het over. Daarna marktplaats op als je wilt en je hebt gratis hele goede spellen gespeeld.
(en ik hoef zelf ook geen cart te wisselen, ik vind dat fijn)
Bij release was mario o belachlijk goedkoop in de ZA shop toch idd 35 of 45 wat nog steeds 15-25 euro goedkoper is)? echt spijt dat ik dat toen niet gedaan heb, die prijs is nu iig vergelijkbaar met hier.
10 second ninja DONE
Dit forum heb ik al proberen door te lezen maar aangezien het van hot naar her gaat is dit vrij lastig dus vandaar dat ik toch maar even de vraag zo stel.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Welke games ben je van plan om te gaan spelen op je Switch, mocht je er eentje kopen?Tijn96 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:01:
Ik zit te overdenken om een switch te bestellen echter na het lezen van de Tweakers review twijfel ik een beetje. Daar gaat het over framedrops van ong 1 sec. Mijzelf kennende ga ik me daar zwaar aan storen. Voornamelijk zal ik spelen in de handheld variant en soms op de TV. Is dit nog steeds een issue?
Dit forum heb ik al proberen door te lezen maar aangezien het van hot naar her gaat is dit vrij lastig dus vandaar dat ik toch maar even de vraag zo stel.
Framedrops heb je met bepaalde games, niet met elke game...Tijn96 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:01:
Ik zit te overdenken om een switch te bestellen echter na het lezen van de Tweakers review twijfel ik een beetje. Daar gaat het over framedrops van ong 1 sec. Mijzelf kennende ga ik me daar zwaar aan storen. Voornamelijk zal ik spelen in de handheld variant en soms op de TV. Is dit nog steeds een issue?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
De nieuwe crash bandicoot, super mario. Een beetje de jeugdsentiment spellen zeg maarKlaasy99 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:05:
[...]
Welke games ben je van plan om te gaan spelen op je Switch, mocht je er eentje kopen?
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Mario Odyssey is vrijwel 100% van de tijd stabiel op 60FPS. Crash Bandicoot heeft volgens mij 30FPS en zou wel eens wat framedrops kunnen hebben maar dat weten we nu nog niet aangezien die game pas in juli uitkomt.Tijn96 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:08:
[...]
De nieuwe crash bandicoot, super mario. Een beetje de jeugdsentiment spellen zeg maar
Crash Bandicoot is nog niet uit dus daar kan ik nog niks over zeggen, maar bij games als Super Mario Odyssey, Mario Kart 8 Deluxe en Mario Rabbids heb ik in zowel tv modus als handheld modus nog nooit een framedrop opgemerkt. Deze games draaien perfect op de Switch naar mijn mening.Tijn96 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:08:
[...]
De nieuwe crash bandicoot, super mario. Een beetje de jeugdsentiment spellen zeg maar
Crash Bandicoot is niet de meest grafisch intense games, dus we mogen er vanuit gaan dat deze prima op de Switch zal draaien.
NMe schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:10:
[...]
Mario Odyssey is vrijwel 100% van de tijd stabiel op 60FPS. Crash Bandicoot heeft volgens mij 30FPS en zou wel eens wat framedrops kunnen hebben maar dat weten we nu nog niet aangezien die game pas in juli uitkomt.
Zo te zien hoef ik om die reden dus niet niet voor de Switch te gaan? Bedankt voor de snelle reactie!Klaasy99 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:11:
[...]
Crash Bandicoot is nog niet uit dus daar kan ik nog niks over zeggen, maar bij games als Super Mario Odyssey, Mario Kart 8 Deluxe en Mario Rabbids heb ik in zowel tv modus als handheld modus nog nooit een framedrop opgemerkt. Deze games draaien perfect op de Switch naar mijn mening.
Crash Bandicoot is niet de meest grafisch intense games, dus we mogen er vanuit gaan dat deze prima op de Switch zal draaien.
Ik ben zelf een groot fan van de first party games van Nintendo zoals de Mario games en hou daarnaast ook van bepaalde indie games. Dit soort spellen draaien allemaal constant 60 /30 fps. Dus voor die reden hoef je inderdaad niet niet voor de Switch te gaanTijn96 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:12:
[...]
[...]
Zo te zien hoef ik om die reden dus niet niet voor de Switch te gaan? Bedankt voor de snelle reactie!
Super! Ja heb laatst mijn oude gamecube gevonden en ben daar ook weer spellen voor bij mekaar aan het zoeken dus het Nintendo sentiment is nu definitief toegeslagen denk ikKlaasy99 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:14:
[...]
Ik ben zelf een groot fan van de first party games van Nintendo zoals de Mario games en hou daarnaast ook van bepaalde indie games. Dit soort spellen draaien allemaal constant 60 /30 fps. Dus voor die reden hoef je inderdaad niet niet voor de Switch te gaan
De enige "maar" op bovenstaande is wel dat niet alle games geport zullen worden naar Switch en veel moderne games die wel geport worden zullen concessies moeten maken. Je zal dus zien dat sommige games die op de andere consoles 60FPS hebben op 1080p misschien op de Switch maar 30FPS hebben of 720p, of misschien zelfs beide. Binnen de restricties van de hardware zullen er soms offers gemaakt worden op dat vlak dus als je daar absoluut geen zin in hebt kun je beter een andere console nemen.Tijn96 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:18:
[...]
Super! Ja heb laatst mijn oude gamecube gevonden en ben daar ook weer spellen voor bij mekaar aan het zoeken dus het Nintendo sentiment is nu definitief toegeslagen denk ik
Dat neem ik wel voor lief. Het gaat me er voornamelijk om dat het vloeiend speeltNMe schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:31:
[...]
De enige "maar" op bovenstaande is wel dat niet alle games geport zullen worden naar Switch en veel moderne games die wel geport worden zullen concessies moeten maken. Je zal dus zien dat sommige games die op de andere consoles 60FPS hebben op 1080p misschien op de Switch maar 30FPS hebben of 720p, of misschien zelfs beide. Binnen de restricties van de hardware zullen er soms offers gemaakt worden op dat vlak dus als je daar absoluut geen zin in hebt kun je beter een andere console nemen.
Ligt aan de game. Zelda:BotW heeft een aantal flinke updates gehad waardoor de vertraging nu echt minimaal is / daar ga je je écht niet aan storen. Voor de rest weet ik zo geen games die tegen de limieten aan gaan lopen. Ben een beetje benieuwd hoe Dark Souls gaat draaien op de Switch maar aangezien die op de PS3 al 'gewoon' 30 fps deed zal dat op de Switch écht niet minder zijn.Klaasy99 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:05:
[...]
Welke games ben je van plan om te gaan spelen op je Switch, mocht je er eentje kopen?
Voor de rest ben je meer gebonden aan de engine van de games. DooM schijnt bijvoorbeeld best fatsoenljik te draaien maar de engine is niet geoptimaliseerd voor de Switch. Dat merk je als er veel vijanden tegelijk in beeld komen. Onspeelbaar wordt het natuurlijk niet, maar je merkt wel consessies.
Misschien moet ik die game zelf ook eens halen trouwens. Heb wel zin in een leuke multiplayer.
Daar kun je bij first party games wel vanuit gaan. Bij third party games in de meeste gevallen ook wel maar als dat soort dingen je stoort kun je beter per game een review lezen. DigitalFoundry doet framerate-tests voor zo'n beetje elke grote game die er uitkomt.Tijn96 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:37:
[...]
Dat neem ik wel voor lief. Het gaat me er voornamelijk om dat het vloeiend speelt
Dat is een mooie tip! Daar ga ik eens naar kijkenNMe schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:48:
[...]
Daar kun je bij first party games wel vanuit gaan. Bij third party games in de meeste gevallen ook wel maar als dat soort dingen je stoort kun je beter per game een review lezen. DigitalFoundry doet framerate-tests voor zo'n beetje elke grote game die er uitkomt.
3 must haves.
Oja! Heb ook de flippergames, ook vette aanraders. Ga dan wel voor de pinball arcade, die is 60fps. FX3 (nog) niet.
24 april krijg ik South Park binnen, daar wel echt zin in!
Sorry maar dan mankeer je echt wat aan je ogenKlaasy99 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:11:
[...]
Mario Rabbids heb ik in zowel tv modus als handheld modus nog nooit een framedrop opgemerkt. Deze games draaien perfect op de Switch naar mijn mening.
Ik ook danKaasje123 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:39:
[...]
Sorry maar dan mankeer je echt wat aan je ogen
[ Voor 6% gewijzigd door degroot op 10-04-2018 15:40 ]
www.degroot-it.nl
In welk gebied van de game ervoer jij dan framedrops in Mario Rabbids. Ik heb tot en met wereld 3 uitgespeeld en nog nooit een framedrop opgemerktKaasje123 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:39:
[...]
Sorry maar dan mankeer je echt wat aan je ogen
Soms krijg ik hier framedrops bij/na het inzoomen op characters die een shield actief hebben. Lijkt ook vooral voor te komen als je voor langere tijd aan het spelen bent. Iig zeker niet onbestaand.Klaasy99 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:42:
[...]
In welk gebied van de game ervoer jij dan framedrops in Mario Rabbids. Ik heb tot en met wereld 3 uitgespeeld en nog nooit een framedrop opgemerkt
Het is gelukking geen FPS om iets waar een hoge framerate nodig is. Ik heb mij er ook niet aan gestoord. Ik heb mij wel super vermaakt in die game. Echt een leuke game en hoop nu ook dat XCOM uitkomt voor de switch.Bigs schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 16:01:
Mario + Rabbids heeft zeker wel frame drops bij animaties in lagere stages. Ik vind het niet heel storend, maar het valt zeker wel op.
Volgens mij is er op Rime en Troll and I geen game op de switch die je echt zou moeten ontwijken vanwege framedrops. Tuurlijk zullen sommige games hier en daar een framdropje hebben, maar daar zou je je niet aan moeten storen. Games zoals Doom, LA Noire en Rocket League hebben laten zien dat zelfs 3rd party ontwikkelaars mooie vloeiende games kunnen maken als ze daar genoeg tijd en moeite in stoppen.
Ik ben zelf wel geinteresseerd in Wolfenstein II. Dat is een vrij recente game waarvan ik nooit had gedacht dat deze op de Switch zou verschijnen. De eerste beelden die vrijgekomen zijn zien er vooralsnog goed uit. Nu nog even wachten tot de eerste reviews (en met name die van digital foundry)
Rime heeft updates gehad om de performance te verbeteren .. zijn die framedrops er nog steeds?avec_style schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 16:38:
mario+rabbids heeft idd veel framedrops. Wat wel gek is want je zou verwachten dat de switch deze game makkelijk aan zou moeten kunnen. Gelukkig stoort het je niet echt en kun je de game verder goed spelen.
Volgens mij is er op Rime en Troll and I geen game op de switch die je echt zou moeten ontwijken vanwege framedrops. Tuurlijk zullen sommige games hier en daar een framdropje hebben, maar daar zou je je niet aan moeten storen. Games zoals Doom, LA Noire en Rocket League hebben laten zien dat zelfs 3rd party ontwikkelaars mooie vloeiende games kunnen maken als ze daar genoeg tijd en moeite in stoppen.
Ik ben zelf wel geinteresseerd in Wolfenstein II. Dat is een vrij recente game waarvan ik nooit had gedacht dat deze op de Switch zou verschijnen. De eerste beelden die vrijgekomen zijn zien er vooralsnog goed uit. Nu nog even wachten tot de eerste reviews (en met name die van digital foundry)
Ik had om eerlijk te zijn geen rekening gehouden met de patch in mijn comment. Maar als ik een beetje google dan leer ik dat het nu een stuk beter speelt. De framedrops zijn nog niet weg maar de game is wel speelbaar.DigitalExcorcist schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 16:51:
[...]
Rime heeft updates gehad om de performance te verbeteren .. zijn die framedrops er nog steeds?
Check deze thread even op Reddit. Dan kun je voor jezelf bepalen of je dit voldoende vindt.
https://www.reddit.com/r/...me_update_fixed_the_game/
Nu maar eens bedenken welke game ik wil. Als iemand nog van zijn games af wilt
[ Voor 51% gewijzigd door Vecodo op 11-04-2018 10:58 ]
Ik heb nu de volgende spellen:
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild
- Mario Kart 8 Deluxe
- Mario & Rabbids Kingdom Battle
- Super Mario Odyssey
- Splatoon 2
Ik ben eigenlijk vooral bezig geweest met Mario Kart, blijft een mooi spel! Vooral online is prachtig, wat een chaos is dat zeg.
Just do it.
Ik hoop dat je er snel bij was: https://www.gonintendo.co...ved-from-the-switch-eshopTurfschipper schreef op donderdag 5 april 2018 @ 22:23:
...
—
Zit ook echt met smart te wachten op pinball arcade. Kan volgens mij elk moment uit komen nu. Hoop dat Tales of the Arabian nights weer de freeby is.
Dat is meer een aanrader dan de freeby bij de Stern versie van deze game. Frankenstein geloof ik. Niet echt slim vind ik, want daar is niks aan, terwijl de dlc tafels super vet zijn.
TOTAN is wel een hele vette tafel, zeker voor beginners. Denk dat je dan wel zin krijgt om andere tafels te proberen.
Zoals bv
- Medievel madness
- Attack from Mars
- the adams family
- world cup soccer
- circus voltaire
- theatre of magic
- star trek next generation
- monsterbash
En nog vele anderen.. bring it on!
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
ik heb rime, zitten nog steeds heel veel framedrops in maar is wel speelbaaravec_style schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 16:58:
[...]
Ik had om eerlijk te zijn geen rekening gehouden met de patch in mijn comment. Maar als ik een beetje google dan leer ik dat het nu een stuk beter speelt. De framedrops zijn nog niet weg maar de game is wel speelbaar.
Check deze thread even op Reddit. Dan kun je voor jezelf bepalen of je dit voldoende vindt.
https://www.reddit.com/r/...me_update_fixed_the_game/
soundtrack is prachtig en zeer relaxed spel
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Je word de laatste tijd doodgegooid met Indies, er zitten een paar leuke tussen maar het zijn er wel echt heel veel.
Wie gaat South Park halen?
Breath of the wild is wel echt heel goed IMO.DonRoger schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:07:
Morgen maar eens de Switch op halen, met Super Mario Odyssey. Misschien Mario Kart erbij maar daar twijfel ik nog over. Hebben jullie nog suggesties?
Ik weet niet welke games je normaal speelt maar onderstaand enkele toppertjes in hun eigen genre.DonRoger schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:07:
Morgen maar eens de Switch op halen, met Super Mario Odyssey. Misschien Mario Kart erbij maar daar twijfel ik nog over. Hebben jullie nog suggesties?
- Splatoon 2 (Online shooter)
- Mario + Rabbids: Kingdom Battle (Strategie / turn-based)
- Rayman Legends: Definitive Edition (2D platforming)
- Puyo Puyo Tetris (Puzzle)
- Breath of the Wild (Adventure RPG)
- Snipperclips Plus (Co-op puzzle)
- Axiom Verge (Metroidvania)
- Celeste (2D platforming, deze is eShop exclusive, zeer pittig, maar wel de moeite waard)
[ Voor 15% gewijzigd door ThaBEN op 11-04-2018 11:47 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Ik,, heb deel 1 toentertijd op de pc gespeeld en kan niet wachten om deze op de Switch te spelen. Als die ook maar beetje in de buurt komt van deel 1 dan ben ik al tevreden.
Overweeg het, vanwege het hand held concept maar hij is wel erg duur, 40 euro, terwijl hij op de ps4 de helft kost. Bovendien krijg je bij de ps4 versie ook, the stick of truth. Als je die laatste ook bij de switch versie krijgt (volgens mij niet) dan koop ik hem wel.Jelmer93 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:19:
Ik heb zin in een paar goede AAA titels.
Je word de laatste tijd doodgegooid met Indies, er zitten een paar leuke tussen maar het zijn er wel echt heel veel.
Wie gaat South Park halen?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
- Mario Odysses
- mario + rabbids kingdom battle
- Zelda
Hoe groot is een gemiddelde game trouwens (GB's)?
[ Voor 17% gewijzigd door Vecodo op 11-04-2018 15:06 ]
De eerste heb ik met veel plezier uitgespeeld dus mij maakt het niet veel uit, maar wel raar dat ze deze niet toevoegen op de Switch. Misschien dat het spel daarom €40,- is i.p.v. €60.MaDLiVe schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:41:
[...]
Overweeg het, vanwege het hand held concept maar hij is wel erg duur, 40 euro, terwijl hij op de ps4 de helft kost. Bovendien krijg je bij de ps4 versie ook, the stick of truth. Als je die laatste ook bij de switch versie krijgt (volgens mij niet) dan koop ik hem wel.
Denk dat ik hem wel haal als het allemaal goed draait, maar geen haast.
Ik zei 40 maar in de pw staat hij voor 55, maar op andere platformen is hij nu dus voor rond 30 te krijgen inclusief het vorige deel. Heb het vorige deel helaas nooit gespeeld maar zou die graag op de switch willen spelen.Beakzz schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:51:
[...]
De eerste heb ik met veel plezier uitgespeeld dus mij maakt het niet veel uit, maar wel raar dat ze deze niet toevoegen op de Switch. Misschien dat het spel daarom €40,- is i.p.v. €60.
Denk dat ik hem wel haal als het allemaal goed draait, maar geen haast.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Zijn alle drie goede games imo. Ligt er maar aan waar je momenteel het meeste zin in hebt qua soort game. Al zou ik zelf als eerste gaan voor Zelda.Vecodo schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:23:
Pfff, wat twijfel ik welke game ik vanavond ga halen via de Eshop.
- Mario Odysses
- mario + rabbids kingdom battle
- Zelda
Verschilt echt totaal per game. Heel ruim gezien is het:Hoe groot is een gemiddelde game trouwens (GB's)?
Nintendo-games: +/- 5 tot 8 GB (met uitzondering Zelda die 13GB is)
Third party AA(A): Groter dan 10GB (DOOM bijv. bijna 22GB)
Kleinere third parties/Indies: Meestal kleiner dan 2GB
[ Voor 11% gewijzigd door blmp op 11-04-2018 15:29 . Reden: typo ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Dit helpt! Dank je welblmp schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:28:
[...]
Zijn alle drie goede games imo. Ligt er maar aan waar je momenteel het meeste zin in hebt qua soort game. Al zou ik zelf als eerste gaan voor Zelda.
[...]
Verschilt echt totaal per game. Heel ruim gezien is het:
Nintendo-games: +/- 5 tot 8 GB (met uitzondering Zelda die 13GB is)
Third party AA(A): Groter dan 10GB (DOOM bijv. bijna 22GB)
Kleinere third parties/Indies: Meestal kleiner dan 2GB
Denk dat ik voor de 2 mario's ga als begin
Verwijderd
Bij alle games in de eShop zie je onderaan staan hoe groot ze qua download zijnVecodo schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:23:
Hoe groot is een gemiddelde game trouwens (GB's)?
HD remake eh, dan heeft Disgaea 5 vast goed verkocht op de switch, anders zouden ze deze denk ik niet eens uitbrengen.
Complementing this release and rounding out the lineup is the latest entry in the series, SENRAN KAGURA Reflexions, released as Shinobi Refle: SENRAN KAGURA in Japan in 2017 and planned to make its Western debut on the Nintendo Switch™ in summer 2018. Feel the heartbeat of shinobi heroine Asuka via the unique properties of the Joy-Con™ controllers, and embark on an emotional rollercoaster with this hands-on narrative featuring branching story paths and introducing a brand new genre to the SENRAN KAGURA oeuvre!
Yup:Akaendra schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:00:
dan heeft Disgaea 5 vast goed verkocht op de switch
Disgaea 5 Preorders On Switch Surpass PS4 Version Sales In The West
Disgaea 5 Complete (Switch) has surpassed 100,000 copies sold worldwide
Lijkt mij echt vet. Enige minpuntje voor mij is dat het single player is. Voor de rest ziet het er goed uit.
Iemand een idee waar je Doom goedkoop kunt scoren?
De goedkoopste die ik kan vinden is 47,- via Amazon:
https://www.amazon.de/Doo...=8-1&keywords=switch+doom
[ Voor 17% gewijzigd door Sir_Hendro op 11-04-2018 16:30 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Volgens Reddit kun je bij base.com zonder UK belasting spellen importeren. Aangezien ik geen creditcard heb kan ik het helaas niet testen.Sir_Hendro schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:28:
Doom lijkt mij wel vet qua multiplayer. Mijn PC heeft een nieuwe videokaart nodig en op de XB1 schijnt de multiplayer een beetje dood te zijn. Op de Switch daar in tegen zou het nog helemaal kapot worden gespeeld. Dus ja... ik zou hem wel op de Switch willen maar 60 euro vind ik wat veel gezien hij op de andere console 30 of minder kost en op de PC heb ik hem voor 8 euro gekocht
Iemand een idee waar je Doom goedkoop kunt scoren?
De goedkoopste die ik kan vinden is 47,- via Amazon:
https://www.amazon.de/Doo...=8-1&keywords=switch+doom
Dat betekent dus gewoon €60 in de NL Eshop. Mooi! dan hoef ik er voorlopig niet over na te denkenMaDLiVe schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:19:
[...]
Ik zei 40 maar in de pw staat hij voor 55, maar op andere platformen is hij nu dus voor rond 30 te krijgen inclusief het vorige deel. Heb het vorige deel helaas nooit gespeeld maar zou die graag op de switch willen spelen.
Dit topic is gesloten.