[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.262 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:41
RayNbow schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:35:
Ben eigenlijk benieuwd, hoeveel mensen hier hebben A.O.T. 2?

[video]
Nee, geen interesse in A.O.T.2
Squ1zZy schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:29:
Zijn er meer mensen die de switch alleen als handheld gebruiken? Ik heb zelf geen TV, maar wil zo graag Doom en Zelda spelen op de switch.
Ik speel meestal in Handheld modus. En heb er geen enkele problemen ermee.
Zou dit zeker en vast aanraden.

Iemand al aan de slag met Atelier Lydie & Suelle ~The Alchemists and the Mysterious Paintings~?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik ben overtuigd. Vandaag een switch besteld en is morgen al binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
Squ1zZy schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:15:
Veel plezier ermee! Welkom in de Club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Squ1zZy schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:15:
Leuk, ik heb hem ook net binnen. Zal ook vooral in handheld mode spelen. Bevalt me tot nu toe uitstekend! Misschien dat ik op een gegeven moment wel een grip oid ga kopen, want het is ergonomisch in orde voor korte sessies, maar voor mij niet ideaal voor lange sessies.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Viper_4111 schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:01:
[...]

Ik heb hetzelde helaas. Denk dat Nintendo er dus achter is gekomen dat we teveel goedkope games scoren :)
Ah dat hoop ik toch van niet!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Peter_Aragorn schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:02:
[...]

Ah dat hoop ik toch van niet!
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je veel goedkoper games koopt. eShop prijzen zijn gebaseerd op wat men gemiddeld in een land verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:21
Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:08:
[...]

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je veel goedkoper games koopt. eShop prijzen zijn gebaseerd op wat men gemiddeld in een land verdient.
Joh echt waar? Laten we niet doen alsof een hoop mensen hier geen gebruik van maken. Het is gewoon raar dat er in een keer een stop op gezet is.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:41
Viper_4111 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:23:
Het is gewoon raar dat er in een keer een stop op gezet is.
Wat is er dan raar aan?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Viper_4111 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:23:
[...]

Joh echt waar? Laten we niet doen alsof een hoop mensen hier geen gebruik van maken. Het is gewoon raar dat er in een keer een stop op gezet is.
Raar? Amper. Het alternatief is de prijzen overal gelijk trekken, maar dat zou niet eerlijk zijn voor gamers in lagelonenlanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:08:
[...]

Oh nee, maar daarom is het ook zeker wel te begrijpen. Ik hoop alleen dat het niet zo is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09 16:14
Het zou wel een zwaktebod zijn van Nintendo. Ze maakten er een heel punt van dat de Switch regiovrij zou zijn. Om dat nu opeens terug te draaien zou niet netjes zijn (afspraak is afspraak etc). Overigens is het voordeel van ZA al een stuk minder: 3rd parties hebben hun prijzen aangepast en de Zuid-Afrikaanse rand is een stuk sterker geworden: een first party nintendo spel kostte in December nog 41 euro, inmiddels is dat 46 euro (bij gelijke prijzen).

Jammer, conventionele prijzen voor spellen liggen mij wat te hoog meestal, waardoor ik altijd een jaartje wachtte op een aanbieding. Maar het was best leuk om mee te doen met de post-launch hype als er nog wat meer onbekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 08:49
Precies, als je in het xbox en ps4 topic kijkt is dit gewoon iets waar veel mensen gebruik maken. Ik hoop zelf inderdaad ook dat het niet dichtgetimmerd word, aan de andere kant snap ik wel degelijk dat nintendo (of sony/MS) dit zo moeilijk mogelijk willen maken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ampix schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:51:
Ze maakten er een heel punt van dat de Switch regiovrij zou zijn.
Ja, zodat je een buitenlandse cartridge kunt kopen die niet bestaat in jouw land en dan niet geld weggegooid hebt. Niet zodat je online vanuit je luie stoel lagelonenlandenprijzen kunt betalen.

Ik snap niet dat ze dit ooit mogelijk gemaakt hebben.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-10 09:37

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Neem aan dat dit niet betekent dat spellen die je in een buitenlandse shop hebt aangeschaft dadelijk niet meer speelbaar zijn? Heb destijds BotW met DLC aangeschaft in de Zuid-Afrika eshop namelijk...

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:21

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Skarloc schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:57:
Neem aan dat dit niet betekent dat spellen die je in een buitenlandse shop hebt aangeschaft dadelijk niet meer speelbaar zijn? Heb destijds BotW met DLC aangeschaft in de Zuid-Afrika eshop namelijk...
Ik vermoed dat wat nu is aangeschaft wel blijft werken maar in de toekomst dit niet meer mogelijk is.

Games importeren is nog steeds mogelijk btw :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 15:32
Het is natuurlijk wel zo dat Nintendo games vaak even duur blijven terwijl bij bijvoorbeeld PlayStation de meeste games na een half jaar al 50% afgeprijsd zijn, en dan ook hun top games zoals Horizon Zero Dawn. Dus ik kan wel begrijpen dat mensen hun games downloaden van buitenlandse Eshops. Is betalen met Eshop cards overigens wel nog mogelijk? Anders zou dat natuurlijk helemaal zuur zijn voor fans van Japan-only games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Linkje3 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:33:
Het is natuurlijk wel zo dat Nintendo games vaak even duur blijven terwijl bij bijvoorbeeld PlayStation de meeste games na een half jaar al 50% afgeprijsd zijn, en dan ook hun top games zoals Horizon Zero Dawn. Dus ik kan wel begrijpen dat mensen hun games downloaden van buitenlandse Eshops. Is betalen met Eshop cards overigens wel nog mogelijk? Anders zou dat natuurlijk helemaal zuur zijn voor fans van Japan-only games.
Fans van Japan-only games halen ze wel boxed dan :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Touchdomex schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:08:
[...]

Fans van Japan-only games halen ze wel boxed dan :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5KbQYNwQEBXLAplVTF1lBSYZ/full.jpg

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Tja ik spreek geen Japans, dus houdt het op voor mij om te gaan importeren :+ . Alternatief is Japans leren, maar daar heb ik geen tijd voor, of ze moeten een spel maken om Japans te leren :D .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Simyager schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:13:
Tja ik spreek geen Japans, dus houdt het op voor mij om te gaan importeren :+ . Alternatief is Japans leren, maar daar heb ik geen tijd voor, of ze moeten een spel maken om Japans te leren :D .
Als de spellen in de taal engels leverbaar zijn dan wil ik ze ook wel boxed hebben eigenlijk en importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Touchdomex schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:21:
[...]

Als de spellen in de taal engels leverbaar zijn dan wil ik ze ook wel boxed hebben eigenlijk en importeren.
Touché, maar meestal zijn ze alleen in het Japans beschikbaar :'( . Het is altijd wel leuk om een andere boxart te hebben dan wat er in de EU beschikbaar is :D . Is niet altijd zo, maar met Kirby e.d. is het wel grappig om te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Simyager schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:13:
いけにえと雪のセツナ (Ikenie to Yuki no Setsuna) heeft op een Engelstalige Switch het volgende icoon:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ElS2kaKBKpJMel804qRDSFU3/full.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
RayNbow schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:23:
[...]

いけにえと雪のセツナ (Ikenie to Yuki no Setsuna) heeft op een Engelstalige Switch het volgende icoon:
[afbeelding]
Ik zie dat ik niet de enige ben die zijn Switch op Engels heeft staan 8) . Meestal ben ik bang dat ik dan ineens Nederlandse ondertitels ga krijgen in een spel, of nog erger.... Nederlandse nasynchronisatie -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Simyager schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:26:
[...]

Ik zie dat ik niet de enige ben die zijn Switch op Engels heeft staan 8) . Meestal ben ik bang dat ik dan ineens Nederlandse ondertitels ga krijgen in een spel, of nog erger.... Nederlandse nasynchronisatie -O-
Waarom zou je hem uberhaupt in het Nederlands willen zetten ;( -O- Korokzaadjes verzamelen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radium6969
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-07 20:39
Even terugkomend op Owlboy, van het weekend aangeschaf, en is zeker waard. :9
Al behoorlijk wat uurtjes ingestopt en het speelt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

radium6969 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:40:
[...]

Even terugkomend op Owlboy, van het weekend aangeschaf, en is zeker waard. :9
Al behoorlijk wat uurtjes ingestopt en het speelt heerlijk.
Ja ik ben ondertussen verslingerd geraakt aan Breath of the Wild :$ Wil ook nog blossem tales uitspelen en daarna haal ik wel nieuwe games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
Touchdomex schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:57:
[...]

Ja ik ben ondertussen verslingerd geraakt aan Breath of the Wild :$ Wil ook nog blossem tales uitspelen en daarna haal ik wel nieuwe games :+
welke game heb je in gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MiAnVaSa schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:50:
[...]
welke game heb je in gedachten?
Games die nog niet uit zijn :P Kan ook zijn dat ik nog niet gepoorte games voor de WiiU haal :D

Zit te azen op Wonderfull 101 zolang die nog niet is aangekondigd voor de Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Touchdomex schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:40:
[...]

Waarom zou je hem uberhaupt in het Nederlands willen zetten ;( -O- Korokzaadjes verzamelen -O-
Ik heb hem in het Nederlands staan, ook omdat de Switch door twee meisjes van 10 gebruikt wordt. Ik stoor me er absoluut niet aan. NEderlandse vertalingen zijn over het algemeen best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Edmin schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:20:
[...]

Ik heb hem in het Nederlands staan, ook omdat de Switch door twee meisjes van 10 gebruikt wordt. Ik stoor me er absoluut niet aan. NEderlandse vertalingen zijn over het algemeen best goed.
Gaat dat niet per account? Of heb je maar 1 account? :P
Dan kun je het ook voor jezelf doen

Ze zijn vaak ook prima hoor, daar hoor je mij ook niet over want afaik worden ze netjes vertaald door mensen en nit gewoon klakkeloos door translate gepleurd.

Heb alles in het engels staan dus ik wil zo'n console ook in het engels zeker wanneer ik dingen ga zoeken of ergens lees wil ik direct snappen waar het over gaat en niet in mijn hoofd een vertaalslag maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Van het weekend de ARMS demo geprobeerd omdat het mij erg leuk lijkt maar wel twijfel over de aanschaf.
Ik vond het erg vermakelijk maar wel een game die je in intervallen speelt. Daarnaast vond ik het een spel wat je met name in tv-modus speelt, zeker niet erg maar het let me wel om een digitale kopie aan te schaffen. Dit lijkt mij bij uitstek een geschikte game om tweedehands of in een goede aanbieding (bijv. MM 3:2) op te pikken.
RayNbow schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:35:
Ben eigenlijk benieuwd, hoeveel mensen hier hebben A.O.T. 2?
Ik vond de eerste anime serie erg fijn maar een game trekt mij toch niet.
Simyager schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:26:
[...]

Nee hoor, Engels hierzo :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
psychoclown schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:28:
[...]

Mjah, ik ben nog niet heel ver in de game (net de 2e missie in Trost gedaan), maar het heeft veel weg van Koei-Tecmo's Musou/Warriors games, alleen dan zonder het neermaaien van duizenden vijandelijke units. Dit moet je maar net liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

RayNbow schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:35:
[...]

Mjah, ik ben nog niet heel ver in de game (net de 2e missie in Trost gedaan), maar het heeft veel weg van Koei-Tecmo's Musou/Warriors games, alleen dan zonder het neermaaien van duizenden vijandelijke units. Dit moet je maar net liggen.
Precies, zo vond ik Hyrule Warriors op de Wii U wel aardig om een paar keer te doen maar daarna had ik het al wel weer gezien (het zat in een flink tweedehands pakket anders had ik het ook niet gekocht denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:03

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Mijn hart sloeg een aantal slagen over bij het zien van deze Nintendo YouTube melding:

Double Cross announcement....

Helaas:

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Phantasy Star Online 2 komt morgen (2018/4/4) uit in Japan (Japan only).
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=X7HSkm9N1vo]

Maar wat ik ervan begrijp is dat het een free-to-play spel is met cloud save? Je zou dus zowel op je Switch als op je PC/PS vita/Android/iOS verder spelen? Oftewel Crossplay? :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Simyager schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:43:
Phantasy Star Online 2 komt morgen (2018/4/4) uit in Japan (Japan only). [...] Maar wat ik ervan begrijp is dat het een free-to-play spel is met cloud save?
Het gehele spel zit in de cloud. De Switch is hierin alleen een domme terminal die beelden van de server toont en de player input naar de server stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

psychoclown schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:28:
Mij op zich wel, maar 70 euro voor zo'n game? No thanks. Meer dan 40 heb ik er niet voor over, en zelfs dan zou het nog aan de prijs zijn IMO.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
NMe schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 18:04:
Meer dan 40 heb ik er niet voor over, en zelfs dan zou het nog aan de prijs zijn IMO.
Steam-versie was tijdelijk 44 dollar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb sinds ik mijn Switch heb mijn PC niet meer aangeraakt voor games behalve de MMO die ik speel en voor Rocksmith. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
NMe schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 18:19:
[...]

Ik heb sinds ik mijn Switch heb mijn PC niet meer aangeraakt voor games behalve de MMO die ik speel en voor Rocksmith. :P
Oh, sinds ik de Switch heb (sinds launch) heb ik m'n PC toch nog aangeraakt voor games (Doki Doki Literature Club en Danganronpa), maar het switchen tussen Switch en PC is hier niet zo'n probleem gezien m'n Switch dock op m'n monitor is aangesloten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:48
Mijn linker joycon schiet soms wel heel erg makkelijk los van de switch, ik kan deze joycon zonder het knopje in te drukken dus heel gemakkelijk uit de switch schuiven. Zou dit een garantie dingetje zijn of is het gewoon slijtage?

De rechter zit gewoon muur vast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mrs. Lissie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-01-2022
Toevallig 2 weken geleden mijn linker joycon voor dezelfde reden opgestuurd! Viel onder de garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09 16:14
Misschien was de paniek rondom de Zuid-Afrikaanse eshop om niks. Deze forumposter had met Nintendo gebeld en ze zeiden dat het door de paasdrukte kwam. Inmiddels is het hem alweer gelukt om iets te kopen. De error code is hetzelfde maar misschien kocht hij gewoon iets in de Amerikaanse eshop. Is het hier iemand alweer gelukt?

https://en-americas-suppo...uestions/detail/qid/73125

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Er is een update voor Rocket League (1.0.5) ... de resolutie is wat verbeterd lijkt het, en er is nu een 30 fps mode met meer grafische effecten beschikbaar (performance mode is nog steeds 60 fps @ 900 pixels)

Oh en mijn bugreport (enkele raar vertaalde termen in het Nederlands) is verwerkt 😎

[ Voor 18% gewijzigd door DigitalExorcist op 04-04-2018 13:37 ]

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Laatst online: 02-10 11:57
DigitalExcorcist schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:37:
Er is een update voor Rocket League (1.0.5) ... de resolutie is wat verbeterd lijkt het, en er is nu een 30 fps mode met meer grafische effecten beschikbaar (performance mode is nog steeds 60 fps @ 900 pixels)

Oh en mijn bugreport (enkele raar vertaalde termen in het Nederlands) is verwerkt 😎
Het is een flinke update, de algemene resolutie is omhoog gegooid en er zijn nu twee modussen:
https://venturebeat.com/2...nintendo-switch-upgrades/

Heel knap wat ze voor elkaar hebben gekregen met een engine die niet eens de Switch ondersteund!

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:50
Ik ben van plan om een Switch te kopen, maar zit toch met wat dingetjes in het achterhoofd dat ik in 2017 voorbij zag komen op Tweakers.
Komt het anno 2018 nog steeds voor dat er scheurtjes in de behuizing kunnen ontstaan ?
Ook gelezen dat er kans is op krasjes in het scherm door de dock, uiteraard zal dit gebeuren als je kinderen hebt die ermee spelen, of als je de Switch te haastig in de dock stopt, maar is er ook kans op krasjes als je dit met beleid doet ? Toevallig weet ik af van de ''Switch Dock Sock'' Deze staan bijvoorbeeld te koop bij Nedgame, maar ook handgemaakt op Ebay. Uiteraard leuk om je dock mee te verfraaien, maar heeft het ook echt nut ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Sincery schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:41:
Ik ben van plan om een Switch te kopen, maar zit toch met wat dingetjes in het achterhoofd dat ik in 2017 voorbij zag komen op Tweakers.
Komt het anno 2018 nog steeds voor dat er scheurtjes in de behuizing kunnen ontstaan ?
Ook gelezen dat er kans is op krasjes in het scherm door de dock, uiteraard zal dit gebeuren als je kinderen hebt die ermee spelen, of als je de Switch te haastig in de dock stopt, maar is er ook kans op krasjes als je dit met beleid doet ? Toevallig weet ik af van de ''Switch Dock Sock'' Deze staan bijvoorbeeld te koop bij Nedgame, maar ook handgemaakt op Ebay. Uiteraard leuk om je dock mee te verfraaien, maar heeft het ook echt nut ?
Zou er gewoon een screenprotector op doen. Van scheurtjes heb ik sinds enkele maanden na de release niets meer gehoord. Ik heb het zelf gehad en Nintendo was super snel met de reparatie. Hij moest wel een 2e keer terug (probleem was teruggekomen) maar sindsdien nergens last van. De support/reparatie is echt dikke prima en zit in Nederland dus als er al iets mis is dan duurt het niet lang totdat ze het repareren.

Wat ik nu het meeste lees zijn joy-cons die niet meer goed vast gaan maar dat repareren ze dus ook gewoon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:31
Het wantrouwen hier op tweakers vind ik toch altijd beetje overdreven. Ten eerste is het ding al 10 miljoen keer verkocht, dus als er grote problemen waren had je het wel gehoord. Ten tweede gaat het om een product van een gerenomeerd merk en zullen ze de boel netjes maken als er een issue is. Ten derde het gaat over een product van 300€. Waarschijnlijk is je kleding die je nu aanhebt (incl winterjas) duurder. Ten vierde had je beter die uren die je nu besteed hebt om je druk te maken over de kwaliteit kunnen werken. Dan had je hem al lang kunnen kopen en plezier van kunnen hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
giantgiantus schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:56:
[...]

Het wantrouwen hier op tweakers vind ik toch altijd beetje overdreven. Ten eerste is het ding al 10 miljoen keer verkocht, dus als er grote problemen waren had je het wel gehoord. Ten tweede gaat het om een product van een gerenomeerd merk en zullen ze de boel netjes maken als er een issue is. Ten derde het gaat over een product van 300€. Waarschijnlijk is je kleding die je nu aanhebt (incl winterjas) duurder. Ten vierde had je beter die uren die je nu besteed hebt om je druk te maken over de kwaliteit kunnen werken. Dan had je hem al lang kunnen kopen en plezier van kunnen hebben.
Het is toch veel te warm voor een winterjas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:37
Ik heb een switch van januari en denk wel dat ik krassen zou krijgen als ik geen protector erop had. Je kan zien waar die het scherm aantikt op de protector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Heb er de laatste maanden niet echt meer wat van gehoord.
Van wat ik gelezen heb zit er in recentere versies (aka niet launch-versies) van het dock rubber/foam om dergelijke scenario's te voorkomen. Ik heb zelf maar gewoon een screenprotector erop gezet just to be sure :+.

[ Voor 3% gewijzigd door blmp op 04-04-2018 17:21 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

blmp schreef op woensdag 4 april 2018 @ 16:54:
[...]

Van wat ik gelezen heb zit er in recentere versies (aka niet launch-versies) van het dock rubber/foam om dergelijke scenario's te voorkomen. Ik heb zelf maar gewoon een screenprotector erop gezet just to be sure :+.
Zelf sinds kort een Switch maar ik heb geen foam/rubber in mijn dock of het moet toevallig een oude batch geweest zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

psychoclown schreef op woensdag 4 april 2018 @ 17:16:
[...]

Zelf sinds kort een Switch maar ik heb geen foam/rubber in mijn dock of het moet toevallig een oude batch geweest zijn.
Hmm ok. Las online dat er iemand was die een stuk foam/rubber in zijn dock had out-of-the-box.

conclusie: don't believe everything you read in the internet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
Dank voor de reacties. :)
Dus een screenprotector is wel een must ? Zelf vind ik screenprotectors niet echt mooi, maar dat is persoonlijk. Hoe zit het dan met zo'n beroemde ''Dock Sock'' :+
Hebben sommige van jullie zoiets eromheen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Sincery schreef op woensdag 4 april 2018 @ 19:13:
Dank voor de reacties. :)
Dus een screenprotector is wel een must ? Zelf vind ik screenprotectors niet echt mooi, maar dat is persoonlijk. Hoe zit het dan met zo'n beroemde ''Dock Sock'' :+
Hebben sommige van jullie zoiets eromheen ?
Must, nee. Om je eigen comfortabel te voelen met het smijten van je Switch in het dock: ja :+. Dock sock zijn volgensmij meer van die 'net niet' oplossingen. Met screenprotector ben je juist ook beschermt als je handheld gaat gamen.

[ Voor 18% gewijzigd door blmp op 04-04-2018 19:24 . Reden: kleine uitbreiding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
blmp schreef op woensdag 4 april 2018 @ 19:19:
[...]

Must, nee. Om je eigen comfortabel te voelen met het smijten van je Switch in het dock: ja :+. Dock sock zijn volgensmij meer van die 'net niet' oplossingen. Met screenprotector ben je juist ook beschermt als je handheld gaat gamen.
Zo'n screenprotector is inderdaad handig, maar mijn ervaring met van die tempered glass screenprotectors is dat er altijd stof tussen de screenprotector en het scherm zit. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 21:32
Zelf begonnen met BOTW en een pro controller gekocht met de looks van Xenoblade. Ik dacht, he laat ik het spel ook maar kopen. Ik heb BOTW niet meer aangeraakt en speel alleen Xenoblade. Daarnaast Mario Kart met mijn zoon. Mario Odyssey is ook geweldig maar eerst Xenoblade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:01
Ik heb zelf een screen protector direct opgeplakt na het uitpakken van de console. Geen stofjes, lucht oid tempered glass voelt ook een stuk prettiger dan het plastic.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SrbinYU
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-08 19:28
Het ergste is dat bij de meeste switches de scherm aan de rechterkant los laat, heb 5 switches in me handen gehad en 4 ervan hebben dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
SrbinYU schreef op donderdag 5 april 2018 @ 03:09:
[...]

Het ergste is dat bij de meeste switches de scherm aan de rechterkant los laat
Wat is je definitie van "de meeste"? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:16
Bij mij staat het scherm aan de rechterkant ook iets hoger dan aan de linkerkant hoe is Nintendo hiermee met de garantie afhandeling? Voor de rest heb ik er niet echt last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
[...]

Het ergste is dat bij de meeste switches de scherm aan de rechterkant los laat, heb 5 switches in me handen gehad en 4 ervan hebben dat probleem.
En al die 4 switches werken nog prima en je kan er plezier op hebben. Koop dat ding toch gewoon. Als er echt iets mis mee is dan zal nintendo het heus repareren. Het is ding is 300€....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 08:41

Denko

|{ing Øf ßlitz

Sincery schreef op woensdag 4 april 2018 @ 19:29:
[...]

Zo'n screenprotector is inderdaad handig, maar mijn ervaring met van die tempered glass screenprotectors is dat er altijd stof tussen de screenprotector en het scherm zit. :/
Zou zeker een screen protector halen van glas. Het scherm is aanzienlijk zachter dan bijv een telefoon.

Verder is het ding gewoon niet geweldig in elkaar gezet. Mijn switch moest 1x terug voor de barst en loslatend scherm bij release. Joycons 1x voor connectiviteit issue. Pro controller 3x terug voor brakke dpad, waarbij ik letterlijk een link had meegestuurd hoe ze hem moeten fixen, en de melding als die nu niet gewoon werkte dat ik mijn geld terug wilde.

Ondertussen is de barst een beetje terug maar heb ik geen zin om hem weer op te sturen.

Helaas zijn de meeste van deze problemen nog niet universeel opgelost, dus ja, je hebt er nog steeds kans op. Maar de klantenservice is er wel heel relaxt over en je hebt hem altijd snel terug.

De 3ds was in dat opzicht kwa bouw iig een stuk beter. Daar had je alleen de schermenlotto.

Voor de duidelijkheid, ik haal hem amper uit het dock, dus dit is met fluwelen handschoenen gebruik zeg maar.
giantgiantus schreef op donderdag 5 april 2018 @ 08:30:
[...]

En al die 4 switches werken nog prima en je kan er plezier op hebben. Koop dat ding toch gewoon. Als er echt iets mis mee is dan zal nintendo het heus repareren. Het is ding is 300€....
Makkelijke klant ben jij zeg. Lekker hoor.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik geloof best dat sommige mensen pech hebben met hun Switch(es), maar ik wil toch even melden dat ik hier sinds de release een Switch zonder screen protector gebruik, samen met een hoop accessoires (joy-cons en pro controller) die door kleine kinderen worden mishandeld en dat alles uitstekend functioneert en er nog mooi uit ziet. Toen ik de Switch voor het eerst in m'n handen had was ik juist onder de indruk van de bouwkwaliteit die je voor dat geld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
@Denko Ja, ik vind 300 geen big deal voor een game console. Geen noodzaak om er veel onderzoek naar te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Nieuwe Labo video:
Denko schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:05:
De 3ds was in dat opzicht kwa bouw iig een stuk beter. Daar had je alleen de schermenlotto.
Vergeten we voor het gemak de te korte rubbertjes die te snel sleten waardoor het 3D scherm op een gegeven moment tegen de rand van het onderste scherm ging schuren? ;) Of de kiertjes bij het 3D scherm van de New 3DS? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:30
Mario Tennis Aces karakter scherm getoond:

[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 05-04-2018 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rudyman85 spoiler-waarschuwing :(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aschtra
Een spoiler voor een character schermpje? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aschtra schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:40:
Een spoiler voor een character schermpje? :')
Jup, sommigen willen nog graag verrast worden met de karakters in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:50:
[...]

Jup, sommigen willen nog graag verrast worden met de karakters in het spel.
Ah op die manier. Al was dat wel duidelijk in de nintendo direct toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 10:57
Het zou een verrassing zijn als ze er niet in hadden gezeten. Dit zijn toch de standaard poppetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:30
gefixt, sorry hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:46
[...]

Het scherm is out of the box al los aan de rechterkant. Dit is een design feature en niet een fout. Je kunt het ding 100 keer opsturen naar Nintendo maar je krijgt hem dan gewoon weer hetzelfde terug. Nintendo heeft er zelfs op gereageerd. En aangegeven dat het geen kwaad kan en dat er ook geen stof onder het scherm zal komen. Er schijnt op die plek iets onder het scherm te zitten waardoor deze iets omhoog komt.

Verder heb ook ik een scheur in de behuizing zitten bij de power button. Die is uit zichzelf ontstaan daar want de mijne is nooit gevallen.

Al met al is het maar een gammel ding. De joycons die je erop klikt zijn ook alleen maar als ze nieuw zijn steady. na een paar weken gebruik komt er speling op en gaat alles kraken en voel je ook dat de joycons kunnen buigen in de rail.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna gestopt ben met het spelen op de switch. Heel soms nog een game met wat mensen die ik ken. Voor de rest laat ik het ding eigenlijk alweer links liggen. De hype is er voor mij wel af. Graphics zijn kut. de accu is beroerd en de joycons zijn kut voor grote handen.

Ding in een dock met pro controller maakt het iets beter. Al speel ik dan toch liever op mijn xdoos of pc. Dan zie je namelijk wel wat er op het scherm gebeurt. Iets wat je bij de switch met soms 360p graphics maar amper kunt.

Ik ben bang dat ook de switch weer een gevalletje Wii gaat worden.... Mega sales in het begin omdat het nieuw en vet lijkt... maar na een tijdje denkt iedereen ... meh....

[ Voor 5% gewijzigd door sygys op 05-04-2018 12:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

sygys schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:42:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna gestopt ben met het spelen op de switch. Heel soms nog een game met wat mensen die ik ken. Voor de rest laat ik het ding eigenlijk alweer links liggen. De hype is er voor mij wel af. Graphics zijn kut. de accu is beroerd en de joycons zijn kut voor grote handen.
Ik heb respect voor je mening, maar ik vind je woordkeuze erg jammer.
Ik moet wel zeggen dat het bij andersom is. Ik heb mijn ps4 verkocht en ik ben super tevreden met mijn switch. Dus ik hoop dat het geen gevalletje hype is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:31
@Verwijderd Oh man wat een reactie. Lekker trappen, beetje (veel) overdrijven. Wil je best geloven dat er een scheur in zit enz. maar als je moeite hebt om te zien wat er gebeurt op je scherm dan heb je gewoon een bril nodig of moet je dichter bij de TV gaan zitten.

Heb zelf het nieuwste van het nieuwste staan als pc en een PS4 pro en natuurlijk zie ik het verschil, maar dat komt totaal niet in de buurt van jouw verhaal. Het is gewoon speelbaar en je hebt spellen op het systeem die je nergens anders kan spelen dus dan is het voor mij gameplay > graphics.

Misschien ben ik verziekt met de lage resolutie van de Oculus Rift, maar ondanks dat ik hier vaak Nintendo afkraak hebben ze deze keer gewoon een goede console gemaakt imo. Ben totaal niet zuinig op de Switch en geen scheur gevonden gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 08:41

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ok ok, je hebt gelijk, nintendo maakt brakke hardware zonder QC. Ik wou er niks van zeggen, maar als zelfs jij het als harde kern fanboy zegt dan zal het wel gewoon waar zijn.
giantgiantus schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:49:
@Denko Ja, ik vind 300 geen big deal voor een game console. Geen noodzaak om er veel onderzoek naar te doen.
Maar je bent wel ok met 300 betalen voor een product met defecten begrijp ik? Het gaat er niet zozeer om of je iets veel geld vind of niet, het gaat er meer om dat je betaald voor een functioneel product, en een defecte krijgt. Als je een kopje koffie koopt voor een euro en ze geven je een kopje melk zeg je er toch ook wat van?

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

sygys schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:42:
[...]

Dan zie je namelijk wel wat er op het scherm gebeurt. Iets wat je bij de switch met soms 360p graphics maar amper kunt.
Prima dat je kritiek hebt op de Switch, ieders goed recht, maar o.a. bovenstaande quote slaat kant noch wal of is echt geheel overdreven. Beetje jammer want op deze manier geef je ook geen aanleiding tot een goede discussie.

Sfeer in dit topic is wel weer op en top zo te merken, even allemaal ademhalen en tot tien tellen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:52

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb nu "vs. Super Mario Bros." via de eshop gekocht voor de switch. Hebben er meer mensen last van dat het spel geen game wil beginnen? Hij start dus wel vs. Super Mario Bros. op, maar een game kan ik meestal niet starten. Ik kan zowel met de controllers van de switch, als met de pro controller vaak niks doen en het lijkt gewoon willekeur/geluk of hij start. Krijg wel de melding "druk op + of -" te zien, waarna ik mijn profiel kan kiezen. Dan doe je dat en loopt de boel vast. Alleen de hometoets werkt dan nog. Gebeurt bij het selecteren van eender welke van de 3 modi.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Geen Spyro op Switch maar wel PS4 en Xbox One.. -O-

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:39
Mijn Switch is nog altijd in topconditie. En ik ben een zeikerd met spullen. Ik snap die verhalen ook niet, ken meerdere mensen met een Switch, geen problemen.

Qua graphics, tja.... het is geen One of PS4, maar de games zien er prima uit. Ik speel op een Oled en game dus ook in 4K. Big difference indeed, maar Nintendo heeft de knowledge om op zwakke hardware de mooiste dingen te laten zien. Ik voel en zie perfectie als ik MK8, BotW of Odessey speel. De sfeer en magie blijft machtig mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 15:24
KoensSocialL schreef op donderdag 5 april 2018 @ 17:36:
Misschien op termijn, kijk maar naar Crash :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17:11

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoensSocialL schreef op donderdag 5 april 2018 @ 17:36:
Grote zakken met geld van Sony, dus tja..

Modbreak:Laatste waarschuwing. Kappen met je ongefundeerde uithalen naar Sony, EA, Ubisoft, etc. Het begint héél vervelend te worden.

Maar serieus, dit spel wordt geport door dezelfde studio die aan Crash voor de Switch werkt. Ik vermoed dat ze die eerst willen afwachten voordat ze hun volgende Switch titel aankondigen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 05-04-2018 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Even over die Spyro game.. Nintendo UK heeft 'm voor een preorder staan..

https://m.store.nintendo....-remastered/11722150.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
Dan zal het wel een fout geweest zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 01:24

Turfschipper

Hup NAC

Ik krijg steeds meer zin in donkey kong tf. Heb die nog nooit gespeeld en denk dat ik die geweldig ga vinden. Moet alleen eerst nog steeds een kaartje halen, 128gb. Vind ik alleen zo misselijk geld haha.

Lees best veel dat dit een van de beste, zoniet de allerbeste 2D platformer ooit gemaakt is. Dat wil ik wel eens zien dan ;-).

Zit ook echt met smart te wachten op pinball arcade. Kan volgens mij elk moment uit komen nu. Hoop dat Tales of the Arabian nights weer de freeby is.

Dat is meer een aanrader dan de freeby bij de Stern versie van deze game. Frankenstein geloof ik. Niet echt slim vind ik, want daar is niks aan, terwijl de dlc tafels super vet zijn.

TOTAN is wel een hele vette tafel, zeker voor beginners. Denk dat je dan wel zin krijgt om andere tafels te proberen.

Zoals bv

- Medievel madness
- Attack from Mars
- the adams family
- world cup soccer
- circus voltaire
- theatre of magic
- star trek next generation
- monsterbash

En nog vele anderen.. bring it on!

[ Voor 52% gewijzigd door Turfschipper op 05-04-2018 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14
Don't Starve inclusief de eerste expansie komt volgende week naar Switch. Erg fijne game, misschien double dip ik wel...

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 05-04-2018 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plantenbakkie schreef op donderdag 5 april 2018 @ 22:22:
[...]

Dan zal het wel een fout geweest zijn. :(
Een foute vermelding? Misschien, maar ik denk eerder een "oepsie, dat was te vroeg".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Wat is Skyrim toch een heerlijke game. Dat was het al, maar op de Switch echt briljant. Heb nu de Dragonborn DLC uit, hoofdverhaal nog niet, net met Dawnguard begonnen. 55 uur erin zitten en lvl 28 nu..

Overigens geen issues met de hardware hier hoor. Scherm zit vast, joycons ook...

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 22:40:
[...]

Een foute vermelding? Misschien, maar ik denk eerder een "oepsie, dat was te vroeg".
Ja, je gedachtegang klopt wel want het is niet zomaar een website waar het op staat.. Maar de officiële Nintendo Store.. Ik hoop wel dat het zo snel mogelijk bekend wordt gemaakt.. Anders moet ik een ps4 of Xbox kopen alleen voor Spyro :p
Daar heb ik niet superveel zin in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij vrij zeker gaat komen. Maar dat Nintendo / Activision / Toys for Bob een moment gaat afwachten om de Switch versie aan te kondigen. Misschien met E3? Of nadat Crash op de Switch uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
DigitalExcorcist schreef op donderdag 5 april 2018 @ 22:53:
Wat is Skyrim toch een heerlijke game. Dat was het al, maar op de Switch echt briljant. Heb nu de Dragonborn DLC uit, hoofdverhaal nog niet, net met Dawnguard begonnen. 55 uur erin zitten en lvl 28 nu..

Overigens geen issues met de hardware hier hoor. Scherm zit vast, joycons ook...
Die wil ik ooit ook nog eens voor een leuke prijs oppikken. Toen hij uit kwam wel op de PC gespeeld, maar niet heel ver gekomen. De Switch lijkt me een ideale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:06:
[...]

Die wil ik ooit ook nog eens voor een leuke prijs oppikken. Toen hij uit kwam wel op de PC gespeeld, maar niet heel ver gekomen. De Switch lijkt me een ideale versie.
Ik had 'm op de PS3 .. nooit echt lekker ingekomen. Wel wat uurtjes aan besteed maar het 'pakte' me niet echt. Op de Switch speel ik 'm best veel nu. Hoewel ik ook nog een flinke backlog heb (hoi Xenoblade II) en de Switch moet delen met vrouwlief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:06:
[...]

Had de switch niet last van de 'bug' die je spel vertraagde naarmate je meer spullen in een kist stopte? Meen me te herinneren dat de andere console/pc versies dezelfde problemen had, maar ik heb geen idee in hoeverre de bug als 'broken' ervaren kon worden.

Heeft iemand meer inside knowledge?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dit weerhoudt mij ervan Skyrim voor de Switch te halen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Simyager schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:18:
[...]

Had de switch niet last van de 'bug' die je spel vertraagde naarmate je meer spullen in een kist stopte? Meen me te herinneren dat de andere console/pc versies dezelfde problemen had, maar ik heb geen idee in hoeverre de bug als 'broken' ervaren kon worden.

Heeft iemand meer inside knowledge?
Ik heb meerdere kisten nogal vol zitten (geen idee of en wat de limiet zou zijn...) maar merk er tot nu toe niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Edmin schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:38:
Dit weerhoudt mij ervan Skyrim voor de Switch te halen:
[video]
Ik trek die zeurende stem niet van die overmaatse kleuter, maar is de punchline nu dat Skyrim niet goed zou zijn omdat er ook een PS3, PS4, Remastered en Legendary Edition is?

Even snel doorheen gescrolled (sic) en ja, er zitten nog wel een paar bugjes in Skyrim. Niks wereldschokkends. Heb 1 save moeten herladen waardoor ik 5 minuten gameplay kwijt was omdat ik 1 potion die er had moeten zijn, niet kon pakken waardoor m'n quest niet afgerond kon worden. En dat op 55 uur is alleszins redelijk. En ja, Skyrim staat bekend om wat vage problemen maar het zou je er écht niet van moeten weerhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:16:
[...]

Ik trek die zeurende stem niet van die overmaatse kleuter, maar is de punchline nu dat Skyrim niet goed zou zijn omdat er ook een PS3, PS4, Remastered en Legendary Edition is?

Even snel doorheen gescrolled (sic) en ja, er zitten nog wel een paar bugjes in Skyrim. Niks wereldschokkends. Heb 1 save moeten herladen waardoor ik 5 minuten gameplay kwijt was omdat ik 1 potion die er had moeten zijn, niet kon pakken waardoor m'n quest niet afgerond kon worden. En dat op 55 uur is alleszins redelijk. En ja, Skyrim staat bekend om wat vage problemen maar het zou je er écht niet van moeten weerhouden.
Ja dat soort dingen zeggen mij meestal ook niet zo heel veel. Kijk: als er echt game breaking bugs zijn, dan is dat heel vervelend.

Enige wat mij nog doet twijfelen is de PS4 versie die er ook is. Op de bank zou ik die waarschijnlijk liever spelen, aangezien die toch wel aanzienlijk mooier is natuurlijk. Maarja. Die kan ik niet mee naar bed nemen...

Pagina: 1 ... 29 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.