[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.263 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Leuke set, maar wordt volgens mij niet naar NL verstuurd?

Nu opeens wel. 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door RudolfR op 27-03-2018 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
RudolfR schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:51:
Leuke set, maar wordt volgens mij niet naar NL verstuurd?
Wordt bij mij wel opgestuurd? Als ik in het winkelwagen stop. Ik heb 3 van de spellen al, dus ik heb er niet veel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-10 16:39

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Er is dit weekend een Global testpunch voor ARMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:27

StrongArmLance

Endless flow

Simyager schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:56:
[...]

Wordt bij mij wel opgestuurd? Als ik in het winkelwagen stop. Ik heb 3 van de spellen al, dus ik heb er niet veel aan...
Zullen we delen? Ligt er natuurlijk aan welke spellen jij nog zoekt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 11:57
StrongArmLance schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:41:
[...]

Zullen we delen? Ligt er natuurlijk aan welke spellen jij nog zoekt O-)
Dit is wel een goede inderdaad. Skyrim, Mario vs Rabbids en Xenoblade boeien mij niet zoveel :P
Die andere twee daarentegen

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 09:14
aDutchCow schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:48:
[...]

Dit is wel een goede inderdaad. Skyrim, Mario vs Rabbids en Xenoblade boeien mij niet zoveel :P
Die andere twee daarentegen
Xenoblade met deel 1 boeit mij juist weer hehe.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Honesty

kattenneus!

Skyrim wordt gevraagd in V&A

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Honesty schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:38:
[...]

Zelda zit ook in een pakket op amazon.de
5 spelen voor 150/160 euro

https://www.amazon.de/dp/...ef_=Oct_DLandingS_PC_NA_6
Dankzij deze aanbieding eindelijk over gegaan tot aankoop switch :-)

Ben voor het pakket met Mario, Mario Rabbids, MK, Zelda en Splatoon gegaan, maar die laatste twee hoef ik niet (Zelda al op WIIU uitgespeeld) dus die gooi ik wel op V&A en Marktplaats. Nu vrijdag nog even de Switch halen bij Gamemania (doe ik toch liever in een winkel in de buurt ivm garantie) en dan lekker los!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10 17:47
Mochten er nog mensen interesse hebben in het officiele dock van Nintendo, in de aanbieding bij Wehkamp, €79,99
pricewatch: Nintendo Switch Dock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 12:53
Vandaag update 5.0.1 binnen gekregen op mijn Switch. Schijnt de crashes met 3party laders op te lossen volgens een post op Redit:

https://www.reddit.com/r/...h_os_update_501_released/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:27

StrongArmLance

Endless flow

TTHEEBO1 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:33:
[...]

Dankzij deze aanbieding eindelijk over gegaan tot aankoop switch :-)

Ben voor het pakket met Mario, Mario Rabbids, MK, Zelda en Splatoon gegaan, maar die laatste twee hoef ik niet (Zelda al op WIIU uitgespeeld) dus die gooi ik wel op V&A en Marktplaats. Nu vrijdag nog even de Switch halen bij Gamemania (doe ik toch liever in een winkel in de buurt ivm garantie) en dan lekker los!
Solide lijst, veel plezier!
Ik zit een tijdje al te kijken naar Splatoon 2 en Rabbids maar moet eerst Mario nog goed en wel spelen, maar man, kon je zo'n pakket maar zelf samen stellen he :)

[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 28-03-2018 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 17:12
StrongArmLance schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 00:16:
[...]

Solide lijst, veel plezier!
Ik zit een tijdje al te kijken naar Splatoon 2 en Rabbids maar moet eerst Mario nog goed en wel spelen, maar man, kon je zo'n pakket maar zelf samen stellen he :)
Als we nog iemand vinden voor Mario, dan hebben we de set compleet, ik zoek namelijk nog Mario kart en Zelda;-)

https://www.amazon.de/gp/...fRID=ED8N3A4XB0C3VXS9D299

[ Voor 11% gewijzigd door Qweridee op 28-03-2018 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Als iemand het pakket met Xenoblade wilt, maar Xenoblade al heeft, ben ik daar wel in geïnteresseerd :)

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Nu online

Honesty

kattenneus!

Chaos-Zero schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 03:02:
Als iemand het pakket met Xenoblade wilt, maar Xenoblade al heeft, ben ik daar wel in geïnteresseerd :)
Ons pakket komt morgen maar als de kinderen hem niet willen weet ik je te vinden:)

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Nu online

Honesty

kattenneus!

Melkunie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 20:44:
Mochten er nog mensen interesse hebben in het officiele dock van Nintendo, in de aanbieding bij Wehkamp, €79,99
pricewatch: Nintendo Switch Dock
Wij hebben ook nog een nieuwe over, ik heb van de week(dubbele verjaardag) twee switchen gekocht terwijl we maar 1 tv hebben, we hebben dus originele dock over, staat op V&A

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:03

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Honesty schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 07:29:
[...]

Ons pakket komt morgen maar als de kinderen hem niet willen weet ik je te vinden:)
En mocht je Skyrim over hebben, dan ben ik wel geïnteresseerd voor een leuk prijsje ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Nu online

Honesty

kattenneus!

Thrace Grumble schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:08:
[...]

En mocht je Skyrim over hebben, dan ben ik wel geïnteresseerd voor een leuk prijsje ;)
Skyrim moet mogelijk zijn voor 35, dan koop ik hem wel voor de xbox1

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 00:03

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Honesty schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:11:
[...]

Mocht je hem zelf ook willen spelen, dan pas ik wel hoor :) Backlog is nog groot genoeg, met o.a. Xenoblade Chronicles 2 hier nog. Ik dacht dat je de game echt over had, dus ik laat deze dan toch maar aan mij voorbij gaan :) Toch thanks!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droxia
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:23
StrongArmLance schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 00:16:
maar man, kon je zo'n pakket maar zelf samen stellen he :)
Bij de duitse mediamarkt heb je nu een 5 voor 3 actie en kun je daarbij kiezen tussen alle spellen die ze in hun assortiment hebben. De 2 goedkoopste spellen krijg je hierbij dan gratis.

http://www.mediamarkt.de/de/shop/5fuer3.html

Hierbij mag je wel alleen artikelen bestellen die op voorraad/beschikbaar zijn en je mag elk spel maar 1x bestellen per bestelling.

[ Voor 13% gewijzigd door Droxia op 28-03-2018 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Honesty schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 07:29:
[...]

Nice! Ik hoor het graag van je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Na de game al een paar maanden te hebben eindelijk begonnen aan Mario & Rabbids - Kingdom Battle, wat een leuke game is dat eigenlijk. Het moet wel je ding zijn, beetje in het verlengde van de paper mario's.

Had hem eerder al eens gestart maar kon niet zo snel boeien en had toen ook net Mario Odyssey maar nu ik er even tijd voor heb gemaakt heb kom ik al 3 nachten ernstig slaap te kort ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-10 09:37

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

DukeBox schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:55:
Na de game al een paar maanden te hebben eindelijk begonnen aan Mario & Rabbids - Kingdom Battle, wat een leuke game is dat eigenlijk. Het moet wel je ding zijn, beetje in het verlengde van de paper mario's.

Had hem eerder al eens gestart maar kon niet zo snel boeien en had toen ook net Mario Odyssey maar nu ik er even tijd voor heb gemaakt heb kom ik al 3 nachten ernstig slaap te kort ;)
Inderdaad een geweldig leuk spel als je van turnbased actie houdt. Heb het spel net uitgespeeld en ben nu begonnen met de ultimate challenges, die bieden echt wel wat uitdaging :)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Skarloc schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:17:
[...]

Inderdaad een geweldig leuk spel als je van turnbased actie houdt. Heb het spel net uitgespeeld en ben nu begonnen met de ultimate challenges, die bieden echt wel wat uitdaging :)
Duurde wel ff voordat ik doorhad dat je de Power Orbs ook kon herindelen. Bij een aantal uitdagingen is dat wel een vereiste om daar aan te tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

LEGO The Incredibles komt uit op 15 juni op de Nintendo Switch! (en andere consoles)

Edit: Blijkbaar is Europese datum later: 27 juni

[ Voor 14% gewijzigd door KoensSocialL op 28-03-2018 17:22 ]

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-10 22:27
Honesty schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:11:
[...]

Ik had de Switch variant voor 30 euro gezien bij de Media Markt in Hoorn van de week, was geen aanbieding maar waarschijnlijk net als zo vaak in dat filiaal verkeerd geprijsd (voordeel voor de klant door hun eigen stomme fout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Laatst online: 01-10 12:53
KoensSocialL schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:24:
LEGO The Incredibles komt uit op 15 juni op de Nintendo Switch! (en andere consoles)

[video]
Ik wil wel een nieuwe City, die vond ik echt leuk om te spelen. Dit is ook leuk maar haal ik minder plezier uit. Ga hem vast wel proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Nu online

Honesty

kattenneus!

Chaos-Zero schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:48:
[...]

Nice! Ik hoor het graag van je :)
Wordt waarschijnlijk pas na pasen dat de spellen komen, vertraging...

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Ik had net os 5.0.1, is er iets gefixt oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Honesty schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 18:06:
[...]

Wordt waarschijnlijk pas na pasen dat de spellen komen, vertraging...
Ai jammer, maar ook niet zo heel erg. Ik wacht al een tijdje op een leuke prijs voor Xenoblade omdat ik niet zeker weet of ik t wat vind. Laat maar weten als je hem hebt em er vanaf wilt :)
Bedankt voor het laten weten in ieder geval.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 21:32
Weet je wat ik vervelend vind ... de knoppen voor bevestigen en annuleren zijn op de ps4 en switch omgedraaid ... heel irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hier ook een klein oproepje. Als iemand zo'n 5 games pack heeft en Skyrim niet wil dan kun je me PM'en!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:22
X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 20:41:
Weet je wat ik vervelend vind ... de knoppen voor bevestigen en annuleren zijn op de ps4 en switch omgedraaid ... heel irritant :)
De enige juiste bevestigingsknop™:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MWp2vVp.jpg

:+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-10 20:54

Franko P.

Hit it.

Vandaag mn Switch terug gebracht naar Nintendo Nederland.
Bleef problemen houden met de slechte verbinding van de joy cons en mn scherm laat los aan de rechterkant.

Na gebeld te hebben en uitstekend geholpen te zijn door een vriendelijke helpdesk medewerker de Switch dus naar Nieuwegein gebracht alwaar ze deze gaan beoordelen/maken.

Volgens Nintendo is het geen probleem voor hen om m'n savegames te backuppen en deze ook weer terug te zetten mocht het nodig zijn.
Dus helaas met de pasen Switch loos, maar heb goede hoop dat deze eind volgende week weer terug is.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 10:35

swv

Als je nog voor een leuke prijs een snelle sd kaart zoekt voor de Switch dan is dit een aanrader pricewatch: Samsung EVO Plus 128GB

En dan met name de aanbieding (€40) van bol.com op dit moment
https://www.bol.com/nl/p/...adapter/9200000076912408/

Heb hem zelf in een GoPro Hero 6 zitten en hij is lekker snel. Zojuist van deze aanbieding gebruik gemaakt zodat mijn Switch ook voorzien is van veel opslag :) Morgen maar eens kijken naar de lente sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-09 11:52

Dennis de Vries

Redacteur
swv schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:01:
Als je nog voor een leuke prijs een snelle sd kaart zoekt voor de Switch dan is dit een aanrader pricewatch: Samsung EVO Plus 128GB

En dan met name de aanbieding (€40) van bol.com op dit moment
https://www.bol.com/nl/p/...adapter/9200000076912408/

Heb hem zelf in een GoPro Hero 6 zitten en hij is lekker snel. Zojuist van deze aanbieding gebruik gemaakt zodat mijn Switch ook voorzien is van veel opslag :) Morgen maar eens kijken naar de lente sale.
Wat ik me al sinds ik deze heb gekocht afvraag, is wat het verschil tussen deze en de Evo+ nou precies is? De plus in de naam doet me denken dat die sneller is, maar mijne heeft ook 100mb/s read en 90mb/s write.

Goede tip trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Franko P. schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:50:
Vandaag mn Switch terug gebracht naar Nintendo Nederland.
Bleef problemen houden met de slechte verbinding van de joy cons en mn scherm laat los aan de rechterkant.

Na gebeld te hebben en uitstekend geholpen te zijn door een vriendelijke helpdesk medewerker de Switch dus naar Nieuwegein gebracht alwaar ze deze gaan beoordelen/maken.

Volgens Nintendo is het geen probleem voor hen om m'n savegames te backuppen en deze ook weer terug te zetten mocht het nodig zijn.
Dus helaas met de pasen Switch loos, maar heb goede hoop dat deze eind volgende week weer terug is.
Het kan best snel gaan, misschien heb je hem voor pasen al terug. In ieder geval succes ermee, mijn ervaringen met de reparatieservice e.d. zijn in ieder geval erg goed. Zelden zo weinig gezeik als bij Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

swv schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:01:
Als je nog voor een leuke prijs een snelle sd kaart zoekt voor de Switch dan is dit een aanrader
FYI, de 256GB versie is 2 keer zo snel met writes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 10:35

swv

Dennis de Vries schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:10:
[...]

Wat ik me al sinds ik deze heb gekocht afvraag, is wat het verschil tussen deze en de Evo+ nou precies is? De plus in de naam doet me denken dat die sneller is, maar mijne heeft ook 100mb/s read en 90mb/s write.

Goede tip trouwens!
Dat is een goeie. Ik snap er ook niet veel van. Ik weet in ieder geval op basis van deze review https://nl.hardware.info/...v2-review-nieuwe-kaartjes dat de 2017 Evo Plus kaartjes (dus die van de betreffende aanbieding) door een nieuw 3D nand procede een stuk sneller zijn geworden dan de oudere kaartjes; de Evo+ uit 2016. En dan moet je goed opletten met welke je te maken hebt.

De oude heeft de langzamere U1 classificatie en de nieuwe U3. En dat klopt ook gezien ik hem naar tevredenheid gebruik in een toch wel kieskeurige GoPro voor 4k filmen. Het is echt goed zoeken wat de markt te bieden heeft en met welke modellen je te maken hebt en wat bijvoorbeeld jouw gele Evo non plus (snappen we hem nog?) presteert.

Maar voor diegene die geen zin hebben in vergelijken en dergelijke dacht ik dat deze tip wel bruikbaar was met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding :)

Let overigens op dat de Pricewatch bij Mediamarkt (€2 duurder) naar het langzamere 2016 model lijkt te verwijzen. Ik bedoel maar... opletten dus ;)
DukeBox schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:55:
[...]

FYI, de 256GB versie is 2 keer zo snel met writes.
Bij de Evo+ uit 2016 wel ja, maar de aanbieding gaat over het Evo Plus 2017 model, en daarvan is het 64GB en 128GB model min of meer net zo snel als het 256GB model. Zie ook de review van hardware.info hierboven. Al moet ik nageven dat de 256GB Evo+ uit 2016 vaak wel het snelste is gek genoeg. Ook t.o.v. de 2017 versie. Maar prijstechnisch is die minder interessant ;)

[ Voor 15% gewijzigd door swv op 29-03-2018 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NeP2013 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 18:53:
Ik had net os 5.0.1, is er iets gefixt oid?
"Stability"

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
swv schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:59:
[...]

Dat is een goeie. Ik snap er ook niet veel van. Ik weet in ieder geval op basis van deze review https://nl.hardware.info/...v2-review-nieuwe-kaartjes dat de 2017 Evo Plus kaartjes (dus die van de betreffende aanbieding) door een nieuw 3D nand procede een stuk sneller zijn geworden dan de oudere kaartjes; de Evo+ uit 2016. En dan moet je goed opletten met welke je te maken hebt.

De oude heeft de langzamere U1 classificatie en de nieuwe U3. En dat klopt ook gezien ik hem naar tevredenheid gebruik in een toch wel kieskeurige GoPro voor 4k filmen. Het is echt goed zoeken wat de markt te bieden heeft en met welke modellen je te maken hebt en wat bijvoorbeeld jouw gele Evo non plus (snappen we hem nog?) presteert.
Nu snap ik er helemaal niks meer van. Op deze afbeelding van de verpakking van de Evo microSD staat een U3 classificatie, maar ook staat er UHS-1. Dit schijnt dan weer een andere classificatie te zijn, maar die ook over de read- en write snelheden gaat, net als de U class? Als iemand dit kan ophelderen zou dat top zijn.

edit: Blijkt dat het ook geen zak uit maakt allemaal, in de praktijk gaat het je niet meer dan 1 tot 2 seconden per laadscherm opleveren: https://www.eurogamer.net...loading-time-comparison_7

[ Voor 8% gewijzigd door Dennis de Vries op 29-03-2018 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:23
Jammer dat Dragon Quest nog niet naar de Switch komt. Samen met de nieuwe Pokemon zou dit een reden zijn om de Switch aan te schaffen (hopelijk is Zelda dan al flink afgeprijsd). Als ik nu een Switch aanschaf zou het voor mij alleen voor Zelda zijn. Nooit echt een enorme Mario of Kart fan geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 20:41:
Ik heb precies hetzelfde. Ik vind eigenlijk het bevestigen met x op de ps4 toch net wat fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Heb overigens een usb-c verleng kabel op mijn dok geprikt zodat ik mijn switch bescherming er niet telkens af moet halen om docked te spelen. Werkt prima.. wel een beetje klooien met mijn dikke vingers om hem in het dock er op te prikken maar daar blijft ie gelukkig goed zitten.
swv schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:59:
Bij de Evo+ uit 2016 wel ja, maar de aanbieding gaat over het Evo Plus 2017 model..
Dat maak ik er niet uit op, in de pw staat ook een v2 versie, die is overigens regelmatig voor € 99,- in de aanbieding. edit: speak of the devil: https://www.bol.com/nl/p/...adapter/9200000077579792/

[ Voor 39% gewijzigd door DukeBox op 29-03-2018 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-10 20:54

Franko P.

Hit it.

Thomas schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:26:
[...]

Het kan best snel gaan, misschien heb je hem voor pasen al terug. In ieder geval succes ermee, mijn ervaringen met de reparatieservice e.d. zijn in ieder geval erg goed. Zelden zo weinig gezeik als bij Nintendo.
Ik hoop het, dan zou deze vandaag weer op de post moeten gaan, dit weekend is het al pasen. ;)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 18:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

3rd party docks kunnen de Switch bricken sinds de laatste update, zo lijkt het :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:25
Edmin schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:30:
[video]
3rd party docks kunnen de Switch bricken sinds de laatste update, zo lijkt het :(
Unlicensed only neem ik dan aan. Hori playstand lijkt me safe?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
[video]
Ik ga waarschijnlijk klinken als @sanderev66 maar je moet ten alle tijden het originele product kopen bij Nintendo.

Het is al bekend dat Nintendo niet 100% de USB-C standaard/protocol volgt, dus is er grote kans dat er iets mis gaat.

Ik snap best dat het prijsverschil groot is, maar dan neem je het risico voor schade aan je Switch voor lief.

Met controllers is er geen probleem, heb ik ook 2 van, maar dingen als voeding en dock zijn toch naar mijn idee iets crucialer ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 14:52
Sagat schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:46:
[...]

Dat is toch geen dock?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:46:
[...]

Gezien je de playstand niet op de Switch zelf aansluit is die redelijk veilig. Zolang je hem maar goed rechtop neerzet op een harde ondergrond dan staat dat als een huis.
Simyager schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:46:
[...]

Ik ga waarschijnlijk klinken als @sanderev66 maar je moet ten alle tijden het originele product kopen bij Nintendo.
Jup, dat is wat ik ook al jaren roep. Onofficiële producten kunnen onverwacht gedrag vertonen en daardoor je apparatuur beschadigen. En wie krijgt daar uiteindelijk weer de schuld van? Juist, Nintendo. Al kunnen zij er dus echt helemaal niks aan doen. Daarom roep ik al sinds dag 1 dat er van die namaak rommel in dit topic verscheen dat je er geen gebruik van moet maken.
Het is al bekend dat Nintendo niet 100% de USB-C standaard/protocol volgt, dus is er grote kans dat er iets mis gaat.
Deze claim is niet geheel correct. De Swicth doet geen HDMI over USB-C, wat een standaard is, maar een aangepaste Display-Port over USB-C. De poort zelf is gewoon USB-C, though.
Met controllers is er geen probleem, heb ik ook 2 van, maar dingen als voeding en dock zijn toch naar mijn idee iets crucialer ;) .
Zolang je het niet fysiek op de Switch aansluit kan het weinig schade geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:25
:X Ja je hebt gelijk, denk ik..........ik dacht dat het ook een tv out functionaliteit had........maar begin nu ernstig te twijfelen....

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:44
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:55:

Jup, dat is wat ik ook al jaren roep. Onofficiële producten kunnen onverwacht gedrag vertonen en daardoor je apparatuur beschadigen. En wie krijgt daar uiteindelijk weer de schuld van? Juist, Nintendo. Al kunnen zij er dus echt helemaal niks aan doen. Daarom roep ik al sinds dag 1 dat er van die namaak rommel in dit topic verscheen dat je er geen gebruik van moet maken.
Zoals het feit dat de switch niet USB-C compliant is, dat is helemaal niet de schuld van Nintendo?
TL;DR The USB-C protocols in the Nintendo Switch do not "play nice" with third party products and could possibly be related to the bricking issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

[...]

Behalve dat Nintendo niet een dock heeft gemaakt tot op heden die makkelijk mee te nemen is. Thuis staat het dock prima maar op andere plekken wil ik niet het gehele dock meenemen om te spelen op de TV.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-10 08:22
JanW schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:59:
[...]

Zoals het feit dat de switch niet USB-C compliant is, dat is helemaal niet de schuld van Nintendo?

[...]
Nee. Waar claimt Nintendo dat ze dat wél zijn? Ze hadden ook een eigen connector kunnen bedenken, maar ze hebben ervoor gekozen om een bestaand stekkertje te gebruiken, that's all.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

JanW schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:59:
[...]

[...]
Ding is gewoon 100% USB-C compliant, alleen ondersteund het geen HDMI over USB-C, en dat weten we al sinds maart 2017. En deze ondersteuning is dan ook geen verplichting, gezien USB-C niet voorschrijft dat een USB-C aansluiting HDMI video moet ondersteunen.
Touchdomex schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:01:
[...]

Behalve dat Nintendo niet een dock heeft gemaakt tot op heden die makkelijk mee te nemen is. Thuis staat het dock prima maar op andere plekken wil ik niet het gehele dock meenemen om te spelen op de TV.
De Dock is makkelijk mee te nemen hoor. Weegt amper iets, past makkelijk in een kleine tas of koffer.

Het sneren naar andere consolemakers is echt overbodig. Dit soort geflame levert veel irritatie op en mag een stuk minder.

[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 29-03-2018 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanvua
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 11:42

[...]

Deze claim is niet geheel correct. De Swicth doet geen HDMI over USB-C, wat een standaard is, maar een aangepaste Display-Port over USB-C. De poort zelf is gewoon USB-C, though.
Nou weet ik niet zo veel van de technische specs van USB-C af hoor maar zoals ik het nu lees hadden ze er wel iets aan kunnen doen door zich wel 100% aan de usb-c standaard te houden. Zijn er eigenlijk redenen bekend waarom Nintendo gekozen heeft om van de standaard af te wijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
[video]
Het probleem is dat USB-C momenteel een zooitje is en niet iedereen zich aan de specs houdt, waaronder Nintendo maar ook vele andere fabrikanten. Gevolg: laders en docks zijn niet uitwisselbaar.

Zie hier bijv. wat LG op de markt gebracht heeft:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DMPrM0eWPbY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:05:
[...]

De Dock is makkelijk mee te nemen hoor. Weegt amper iets, past makkelijk in een kleine tas of koffer. Je gaat toch ook niet klagen dat MS en Sony geen kleine draagbare XBOX ONE / PS4 hebben gemaakt???
Het is een lomp formaat relatief gezien. Het is niet zwaar. Het is vervelend. Het past makkelijk maar dit soort dingen zijn weer typisch Nintendo.

Het gehele dock meenemen is vervelend. Een dongle is echt 10x makkelijker. De hele reden dat ik mijn Switch niet elke keer meeneem met dock is omdat ik het dock los in de tas niet fijn vind. Anders had ik relatief minder docked gespeeld.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
RayNbow schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:08:
[...]

Het probleem is dat USB-C momenteel een zooitje is en niet iedereen zich aan de specs houdt, waaronder Nintendo maar ook vele andere fabrikanten. Gevolg: laders en docks zijn niet uitwisselbaar.

Zie hier bijv. wat LG op de markt gebracht heeft:
[video]
USB-C is inderdaad ook een zooitje, dus ik geef de schuld aan USB-IF die USB hebben ontworpen. Voorbeeld: Je kunt USB-C hebben met USB2.0 snelheid, maar ook USB-C kunt hebben met USB3.1 snelheid. En zo zijn er andere inconsistenties.

Zij hebben er naar mijn idee een zooitje van gemaakt en dus hebben fabrikanten allemaal zelf maar iets gedaan die niet helemaal conform is, maar nog steeds wel binnen de marges blijven.

Uiteindelijk zijn ze niet 100% compatible wat naar mijn idee het hele USB gedachte verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:13:
[...]

Het is een lomp formaat relatief gezien. Het is niet zwaar. Het is vervelend. Het past makkelijk maar dit soort dingen zijn weer typisch Nintendo.

Het gehele dock meenemen is vervelend. Een dongle is echt 10x makkelijker. De hele reden dat ik mijn Switch niet elke keer meeneem met dock is omdat ik het dock los in de tas niet fijn vind. Anders had ik relatief minder docked gespeeld.
*snip* Wederom, het erbij halen van andere consoles is totaal irrelevant Verder is de Dock zo gemaakt zodat de airflow goed geregeld is. Wat je veel ziet is dat mensen met van die lompe dongles hun Switch op de achterkant neerleggen waardoor de Switch geen koude lucht kan aantrekken. En dan gaan mensen klagen dat Switches bricken.. 8)7 |:( Of gebruiken ze goedkope / slechte USB-C kabels waardoor het USB-C poort kapot gaat.

Het is misschien vervelend*, maar als je ermee voorkomt dat je Switch bricked...

*) Ik vind het zelf niet vervelend.

[ Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 29-03-2018 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:21:
[...]

Maar ja, datzelfde kan je ook over een PS4 en XBOX ONE zeggen.
Niet helemaal aangezien die bij lange na niet zo portable zijn als de Switch.
Verder is de Dock zo gemaakt zodat de airflow goed geregeld is. Wat je veel ziet is dat mensen met van die lompe dongles hun Switch op de achterkant neerleggen waardoor de Switch geen koude lucht kan aantrekken. En dan gaan mensen klagen dat Switches bricken.. 8)7 |:( Of gebruiken ze goedkope / slechte USB-C kabels waardoor het USB-C poort kapot gaat.
Ja en daarom is het belangrijk om het te voorkomen dat Nintendo komt met een klein dockje oid die makkelijk in een carrycase past.

Zelfs met het officiële Nintendo Carrycase kun je niet je dock meenemen ;(

Overigens hier zeker omdat USB-C zo'n zooi is alleen maar goede kabels gebruiken. Goedkope kabels gaan niet aan de Switch. Die heb ik alleen in de auto liggen voor de telefoon.

[ Voor 9% gewijzigd door Touchdomex op 29-03-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Touchdomex schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:26:
[...]

Niet helemaal aangezien die bij lange na niet zo portable zijn als de Switch.

[...]

Ja en daarom is het belangrijk om het te voorkomen dat Nintendo komt met een klein dockje oid die makkelijk in een carrycase past.

Zelfs met het officiële Nintendo Carrycase kun je niet je dock meenemen ;(

Overigens hier zeker omdat USB-C zo'n zooi is alleen maar goede kabels gebruiken. Goedkope kabels gaan niet aan de Switch. Die heb ik alleen in de auto liggen voor de telefoon.
Er is geen officiële case - Nintendo maakt die niet zelf. Ze geven licenties uit, zoals aan deze:
https://www.bol.com/nl/p/...s-switch/9200000073627257

Dat is dus een "officiële" case die specifiek gemaakt is om ook je dock in te kunnen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Seal64 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:30:
[...]

Er is geen officiële case - Nintendo maakt die niet zelf. Ze geven licenties uit, zoals aan deze:
https://www.bol.com/nl/p/...s-switch/9200000073627257

Dat is dus een "officiële" case die specifiek gemaakt is om ook je dock in te kunnen stoppen.
http://www.nintendo.nl/Ni.../Accessoires-1183144.html

Deze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Kan 'm hier op het werk niet checken, maar ik durf te wedden dat dat gewoon een BigBen case is o.i.d. die ze onder eigen naam verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Seal64 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:54:
[...]

Kan 'm hier op het werk niet checken, maar ik durf te wedden dat dat gewoon een BigBen case is o.i.d. die ze onder eigen naam verkopen.
Dit is wel een andere case dan BigBen levert, maar wie weet.

Verder gewoon officiële producten kopen inderdaad. Ik had een hard hoofd in die 3rd party docks en heb al een tijd een 2e originele dock. Zit dan ook gelijk een voeding bij, prima. Had toen geluk met Amazon en geloof ik 60-70 euro betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Thomas schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:14:
[...]

Dit is wel een andere case dan BigBen levert, maar wie weet.

Verder gewoon officiële producten kopen inderdaad. Ik had een hard hoofd in die 3rd party docks en heb al een tijd een 2e originele dock. Zit dan ook gelijk een voeding bij, prima. Had toen geluk met Amazon en geloof ik 60-70 euro betaald.
Ja maar geen zin om voor zoveel geld zo'n dock te halen en dan het binnenwerk in een kleinere behuizing proppen om die mee te nemen :/

Nog niet that is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikit
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
Kan iemand mij een linkje sturen over de goedkope kleine docks die de switch “bricken”. Als ik zoek kan ik alleen iets over de nyko dock vinden en heb zelf geen problemen ervaren met mijn dock. Gegeven: Ik laat mijn switch niet in het dock zitten en gebruik max 10.5 watt (ja dit werkt). Ook zit hij in de hori playstand als hij aangesloten is en gebruik ik de usb c kabel van nintendo zelf (pro controller). Ik zit nu nog vol vertrouwen dat het blijft werken omdat ik alleen iets kan vinden over de nyko dock.

Persoonlijk denk ik dat het te maken heeft met de switch die via het dock teveel stroom trekt. Je kunt de switch met elke oplader opladen omdat er een beveiliging in de switch zit, zodra de switch met het dock communiceert dan regelt de dock ook de stroom en beveiliging. Als deze er niet op zit, dan stuurt de dock teveel stroom naar de switch waardoor deze kapot gaat. Als je dus weinig stroom naar het dock stuurt, dan kan deze niet je switch opblazen? Makes sence?

P.s. Is het de dock of het dock 8)7

Edit: toevoeging

[ Voor 33% gewijzigd door miikit op 29-03-2018 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:33
Niet rechtstreeks over de third party docks, maar deze Reddit post vat samen hoe de Switch eigenlijk afwijkt van de USB-PD standaard. Meer info in de links daar voor gedetailleerde analyse.

Algemeen advies: wees kritisch in wat je op je Switch aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
Touchdomex schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:13:
[...]

Helemaal mee eens. Zo'n dongle stop ik gewoon in de case van mijn Switch als ik hem meeneem, super easy. Om die dock mee te nemen moet ik hem altijd goed inpakken omdat er verhalen zijn over mensen met docks die gebogen waren nadat ze hem vervoerden.

Daarnaast is zo'n dongle aansluiten toch net wat minder prutsen dan die dock neerzetten en die aansluiten.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Joosthulscher84
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-10-2021
Ik zou zo blij worden als er een ‘dock specifiek’ topic zou komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Voor de Sonic Mania fans:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Skyrim maar (digitaal) gekocht. Nooit echt gespeeld, op release een paar uur maar vond het toen niks. Kan er nu een stuk beter inkomen, draait ook heel goed op de Switch. Heerlijke game om handheld in bed o.i.d. weg te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Suda51 laat per ongeluk tijdens een demo het debugmenu van de Switch zien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LNfwBw5HuDDXZV7EA9HwQEQ5/full.png

[YouTube: https://youtu.be/dVQfZ28oToQ?t=1665](gameplay vanaf 27:45)

In ander nieuws, de GDC presentaties van Nintendo zijn online:

'ARMS': Building 'Mario Kart 8' Insights into a Showcase Nintendo Switch Fighter

'Splatoon' and 'Splatoon 2': How to Invent a Stylish Franchise with Global Appeal

[ Voor 45% gewijzigd door RayNbow op 31-03-2018 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHammer
  • Laatst online: 02-10 17:05

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Had de Switch eigenlijk gekocht voor m'n kids.. Maar papa is ook verslaafd aan de beide Mario games en Splatoon 2.

Probleempje is wel dat kids iets minder voorzichtig zijn dan papa.. Wat resulteert in een klein krasje in het display. Is er een goede manier omdat netjes weg te polijsten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

DutchHammer schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:22:
Had de Switch eigenlijk gekocht voor m'n kids.. Maar papa is ook verslaafd aan de beide Mario games en Splatoon 2.

Probleempje is wel dat kids iets minder voorzichtig zijn dan papa.. Wat resulteert in een klein krasje in het display. Is er een goede manier omdat netjes weg te polijsten?
Gezien het plastic is en het volgens mij niet heel dik is, best lastig. Ook vanwege coatings die vaak gebruikt worden. Dus als je het doet moet je direct je gehele scherm doen. Niet heel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHammer
  • Laatst online: 02-10 17:05

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Touchdomex schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:23:
[...]

Gezien het plastic is en het volgens mij niet heel dik is, best lastig. Ook vanwege coatings die vaak gebruikt worden. Dus als je het doet moet je direct je gehele scherm doen. Niet heel prettig.
In dat geval laat ik het maar voor wat het is. Mss wel een screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

DutchHammer schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 20:19:
[...]

In dat geval laat ik het maar voor wat het is. Mss wel een screen protector.
Ja jammer genoeg ga je dan wel extra de krasjes zien... Dat is wel het vervelende :/

Dan maar een nette switch voor papa zelf halen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westbaas
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18-09 16:43
Samen met de switch Super Mario Odyssey gekocht. Wat een heerlijke game is dit. Daarna BOTW. Oké, ik heb veel meegemaakt maar dit! Na dik 95 uur gamen (uniek voor mijn doen) helaas tot een eind gekomen. Helaas ja. Wat ga ik dit missen zeg. Maar wat nu? Welk spel voor de switch is op dit moment met zulke hoogstaande kwaliteit beschrikbaar wat in de buurt komt van SMO en BOTW?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Westbaas schreef op zondag 1 april 2018 @ 01:15:
Samen met de switch Super Mario Odyssey gekocht. Wat een heerlijke game is dit. Daarna BOTW. Oké, ik heb veel meegemaakt maar dit! Na dik 95 uur gamen (uniek voor mijn doen) helaas tot een eind gekomen. Helaas ja. Wat ga ik dit missen zeg. Maar wat nu? Welk spel voor de switch is op dit moment met zulke hoogstaande kwaliteit beschrikbaar wat in de buurt komt van SMO en BOTW?
DLC van BotW al gespeeld? Daar zit afhankelijk van hoe goed je bent ook nog flink wat tijd in namelijk! Qua andere games zou je kunnen kijken naar Mario Kart 8, Splatoon 2, Bayonetta 1/2, Arms, Mario + Rabbids, misschien Xenoblade Chronicles 2. Verder zijn er nog wel wat andere AAA geporte titels die wel de moeite waard kunnen zijn, DOOM, L.A. Noire, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Zijn er meer mensen die de switch alleen als handheld gebruiken? Ik heb zelf geen TV, maar wil zo graag Doom en Zelda spelen op de switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Squ1zZy schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:29:
Zijn er meer mensen die de switch alleen als handheld gebruiken? Ik heb zelf geen TV, maar wil zo graag Doom en Zelda spelen op de switch.
Ik gebruik hem bijna alleen maar als handheld, heel soms als hij leeg is zet ik m in het dockingstation en ga ik weer verder, overigens kun je de lader ook los gebruiken voor je switch als ie leeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 05:11

Twhomp

Stayin' Alive

...wat in de buurt komt van SMO en BOTW?
Mijn probleem straks ook als ik BOTW heb uitgespeeld.
Er zijn nog geen AAA titels die mij interessant lijken.

Dan maar indies:
Ik richt mijn pijlen op Celeste en Hollow Knight. misschien Shovel Knight.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Laatst online: 08:15
Skyrim, Xenoblade Chronicles 2, Atelier Lydie & Suelle ~The Alchemists and the Mysterious Paintings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Compleet ander genre maar Splatoon 2 heeft bij mij de meeste uren met een vrij enorme marge. (Net onder de 1000 inmiddels.)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02:35
Heb een preorder geplaatst voor de fysieke game van Thimbleweed Park.

https://limitedrungames.c...tch?variant=7136854769717

Meer mensen die deze fysieke release gaan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:30

Edd

L23 schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:19:
Heb een preorder geplaatst voor de fysieke game van Thimbleweed Park.

https://limitedrungames.c...tch?variant=7136854769717

Meer mensen die deze fysieke release gaan kopen?
Ik ben wel benieuwd waarom je de fysieke release gekocht hebt? Wil je ze gaan verzamelen?
Persoonlijk heb ik wel interesse in het spel en ook hiernaar gekeken, maar vind de dubbele prijs (incl verzending) toch wel een beetje tegenvallen.
Waarschijnlijk pik ik hem wel een keertje op als die in de aanbieding is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Edd schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:39:
[...]

Ik ben wel benieuwd waarom je de fysieke release gekocht hebt? Wil je ze gaan verzamelen?
Persoonlijk heb ik wel interesse in het spel en ook hiernaar gekeken, maar vind de dubbele prijs (incl verzending) toch wel een beetje tegenvallen.
Waarschijnlijk pik ik hem wel een keertje op als die in de aanbieding is.
Digitaal is de game nu in de aanbieding. Verzamelen begin ik niet aan, komen teveel games uit en de meeste indie games spreken mij niet aan. Koop ook niet veel games (heb er tot nu toe zes), maar wil wel graag alle games fysiek. Inderdaad prijzig, maar heb er ook een gekocht voor een vriend, delen samen de verzendkosten.

Wel benieuwd naar de game, weer eens wat anders dan Mario Odyssey, Mario Kart, Mario + Rabbids en Sonic Mania. Ken de Lucasarts Adventure games nog van vroeger, al heb ik ze nooit uitgespeeld. Op de Switch speel ik sinds lange tijd wel weer games uit. Momenteel nog zoet met Zelda en Skyrim.

[ Voor 16% gewijzigd door L23 op 01-04-2018 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:56
Zit te twijfelen om al vrij aan te schaffen, de game nooit gespeeld maar altijd veel goed over gehoord, had wel is oblivion geprobeerd vroeger maar vond dat wel heel houterig spelen. Jammer dat er geen demo ofzo is

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Hoe realistisch is het om alle Switch PAL games te sparen?

De games lijst volgens Wiki is 934 games:
Wikipedia: List of Nintendo Switch games

Daar zit echter ook JP en NA tussen. De gamecube kwam met 453 Europese games. Mocht de Switch met hetzelfde aantal komen en de games zijn gemiddeld 30 euro per game, dan kom je uit op 13.590 euro. Veel geld, maar dan heb je wel een aardige collectie :)

Hoe realistisch is 30 euro per game gemiddeld en zijn echt alle PAL games wel te verkrijgen? En zou het na 10 jaar nog 13.590 euro waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Laatst online: 08:15
Stylze schreef op zondag 1 april 2018 @ 17:55:
Zit te twijfelen om al vrij aan te schaffen, de game nooit gespeeld maar altijd veel goed over gehoord, had wel is oblivion geprobeerd vroeger maar vond dat wel heel houterig spelen. Jammer dat er geen demo ofzo is
Skyrim is een goeie game (pc en xbox) maar niet gespeeld op de switch. Als je fan zijt van open wereld en rpg dan ga je zeker ermee amuseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:17
Squ1zZy schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:41:
Hoe realistisch is het om alle Switch PAL games te sparen?

De games lijst volgens Wiki is 934 games:
Wikipedia: List of Nintendo Switch games

Daar zit echter ook JP en NA tussen. De gamecube kwam met 453 Europese games. Mocht de Switch met hetzelfde aantal komen en de games zijn gemiddeld 30 euro per game, dan kom je uit op 13.590 euro. Veel geld, maar dan heb je wel een aardige collectie :)

Hoe realistisch is 30 euro per game gemiddeld en zijn echt alle PAL games wel te verkrijgen? En zou het na 10 jaar nog 13.590 euro waard zijn?
Lang niet alles wordt fysiek uitgegeven toch? Digitale games lijken mij niet heel geschikt om als verzamel object te hebben. Aangezien ik niet geloof dat de store oneindig online blijft. Bij een eventuele ondergang van je switch is het dan weg.

10 jaar, geen idee momenteel zie je juist dat de spullen uit de jeugd van mensen die nu 30/40 jaar oud zijn populair zijn en waarde krijgt. Denk dat 20/25 realistischer is. Waarbij nintendo specifiek eigenlijk alleen hun eigen games veel geld waard zijn. (kijk maar bij 2de hands ('s)nes games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Practics schreef op maandag 2 april 2018 @ 07:24:
Waarbij nintendo specifiek eigenlijk alleen hun eigen games veel geld waard zijn. (kijk maar bij 2de hands ('s)nes games.
Dat hangt af van hoe zeldzaam ze zijn en of ze compleet zijn. Alleen een kale NES cartridge van SMB1 kun je wel voor 5 piek vinden als je zoekt, maar een kale cartridge als Terranigma (zeldzaam Quintet/Enix SNES spel) begint al bij een paar tientjes tot honderden euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Practics schreef op maandag 2 april 2018 @ 07:24:
[...]

Lang niet alles wordt fysiek uitgegeven toch? Digitale games lijken mij niet heel geschikt om als verzamel object te hebben. Aangezien ik niet geloof dat de store oneindig online blijft. Bij een eventuele ondergang van je switch is het dan weg.

10 jaar, geen idee momenteel zie je juist dat de spullen uit de jeugd van mensen die nu 30/40 jaar oud zijn populair zijn en waarde krijgt. Denk dat 20/25 realistischer is. Waarbij nintendo specifiek eigenlijk alleen hun eigen games veel geld waard zijn. (kijk maar bij 2de hands ('s)nes games.
Nee precies. Daarom gaf ik 450 games aan. Dat is best fors. Ik bedoel wel dat de games dan in het plastic moet blijven zitten. Nooit open gemaakt dus. Als die dan 25 euro waard zouden zijn na 10 jaar is het nog wel het overwegen waard. Het is geen investering, maar een collectie waar je 10 jaar van kan genieten (zonder de games te spelen dan). Ik ga er toch over nadenken om het eens te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroberti
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-08-2024
Heeft al eens iemand zijn Switch moeten terugsturen vanwege regelmatige crashes? Sinds ik 1,5 week geleden Steamworld Dig 2 heb gekocht en ben gaan spelen krijg ik regelmatig crashes, ook bij andere games en in het menu zelf. Terugzetten van de fabrieksinstellingen heb ik al geprobeerd, dus ik vrees dat dat mijn saves gaat kosten bij een reparatie. Iemand hier ervaring mee?

Excuus als hier al eerder over gepost is, ik heb helaas niet de tijd alle pagina's terug te lezen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
sroberti schreef op maandag 2 april 2018 @ 10:00:
Heeft al eens iemand zijn Switch moeten terugsturen vanwege regelmatige crashes?
Geen ervaring mee.
dus ik vrees dat dat mijn saves gaat kosten bij een reparatie.
Dit zou alleen een probleem moeten zijn wanneer bijv. het systeem niet meer aangaat en men niet meer de interne opslag kan uitlezen en de opgeslagen data niet corrupt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-09 16:42
Iemand anders problemen met de eshop? Ik krijg als ik iets probeer te kopen error 2813-9400 :(
Ik heb m'n regio op zuid-afrika staan, hoop niet dat ze dat nu proberen te voorkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 16:21
Natsu schreef op maandag 2 april 2018 @ 12:48:
Iemand anders problemen met de eshop? Ik krijg als ik iets probeer te kopen error 2813-9400 :(
Ik heb m'n regio op zuid-afrika staan, hoop niet dat ze dat nu proberen te voorkomen...
Ik heb hetzelde helaas. Denk dat Nintendo er dus achter is gekomen dat we teveel goedkope games scoren :)

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Squ1zZy schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:12:
[...]

Nee precies. Daarom gaf ik 450 games aan. Dat is best fors. Ik bedoel wel dat de games dan in het plastic moet blijven zitten. Nooit open gemaakt dus. Als die dan 25 euro waard zouden zijn na 10 jaar is het nog wel het overwegen waard. Het is geen investering, maar een collectie waar je 10 jaar van kan genieten (zonder de games te spelen dan). Ik ga er toch over nadenken om het eens te proberen :)
Lijkt me vrij lastig met al die gelimiteerde games. Limited Run Games zou je kunnen overslaan aangezien je enkel Europese games wil gaan verzamelen, maar Super Rare Games zijn wel Europees. Games zijn zo snel uitverkocht dat je bijna geluk moet hebben om er een te bemachtigen.
Begrijp overigens niet hoe je er van kan genieten als je de games niet kan spelen.Vraag me ook af of de games in de toekomst ook echt meer waard zijn als ze nog in het plastic zitten. Van de 5 fysieke Switch games die ik heb zit bij geen enkele game een instructieboekje of wat reclame, Het is enkel het doosje en de cartridge. Maar verzamelen is zeker leuk, maar ik zou het zelf eerder beperken tot bijv de first party titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Ben eigenlijk benieuwd, hoeveel mensen hier hebben A.O.T. 2?

[Video: https://i.imgur.com/dSGcZbr.gifv]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Thomas schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:22:
[...]

DLC van BotW al gespeeld? Daar zit afhankelijk van hoe goed je bent ook nog flink wat tijd in namelijk! Qua andere games zou je kunnen kijken naar Mario Kart 8, Splatoon 2, Bayonetta 1/2, Arms, Mario + Rabbids, misschien Xenoblade Chronicles 2. Verder zijn er nog wel wat andere AAA geporte titels die wel de moeite waard kunnen zijn, DOOM, L.A. Noire, etc.
Mn vrouw heeft nu iets van 220 uur in Xenoblade II op de Switch zitten en is er nog niet klaar mee (verhaal wel uitgespeeld maar er waren nog sidequests over... en ze wil de DLC ook kopen straks).

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Squ1zZy schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:29:
Hier vooral veel handheld. Op de WiiU had ik Black Ops II gekocht en daar 350 uur in gestoken waarvan 348 uur handheld. De Switch doe ik handheld wel het meeste op; hoewel Rocket League op TV beter werkt vanwege de Pro Controller.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Pagina: 1 ... 28 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.