Kraanmachinist schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:52:
[...]
Hacken van het apparaat leidt niet direct tot het kunnen draaien van pirated software, en op het moment is dat bij lange na niet mogelijk (terwijl homebrew al werkt). Niemand dwingt mij inderdaad ook niet om de switch te kopen,
Klopt maar het is wel een stap die meestal volgt onder het mom van het draaien van 'backups'.
maar tegelijkertijd mag en kan niemand mij tegenhouden om mijn eigen apparaat te gebruiken zoals ik dat wil.
Beetje krom dit. Dus Nintendo moet die exploits er maar in laten, zodat jij je apparaat kan gebruiken zoals jij dat wilt?
NMe schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:13:
[...]
En daar baal ik dus van. We zitten al meer dan een jaar met een heel erg uitgekleed OS en Nintendo lijkt geen enkele haast te hebben met het uitbreiden daarvan, maar tegelijkertijd komen ze wel binnen een paar maanden met een enorme fix voor wat exploits. Wat mij betreft hebben ze hun prioriteiten enorm verkeerd liggen.
Nee ze hebben hun prioriteiten juist goed liggen. De meeste winst wordt meestal gegeneerd door de omzet van games. Als die deels wegvalt door piracy, zal het platform minder winstgevend zijn en dus minder aantrekkelijk voor uitgevers.
Ik ben het met jullie allebei eens dat het OS wel heel kaal is, maar ik vind niet dat dat het exploiten van het systeem goed praat.
[
Voor 36% gewijzigd door
aDutchCow op 14-03-2018 14:17
]