[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.278 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:37:
De eerste 3 tomb raider games krijgen een remake voor Steam. Wat zou ik die graag op de Switch hebben zeg. Vooral deel twee. Mag ik daar op hopen of is dat kansloos?
Gezien het remakes zijn van de originele spellen die de originele data nodig hebben, kan je gerust zeggen dat het geheel kansloos is ;) Tenzij Square Enix nu besluit de data vrij te geven voor een Switch versie.

Ik denk dat de kans groter is dat we ports van de reboot krijgen dan deze remakes. (En ook die kans acht ik bar klein)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2018 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-06 14:33
oke ik zit te twijfelen tussen die joy cons. Zowizow ga ik één joystick halen maar die kleuren van joy cons.. blauw word hem zowizow maar of het rood word of grijs. Grijs is altijd mijn kleur geweest🙂 maar die rooie joy cons lijkt gamerie watgoed past bij nintendo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:26
Kraanmachinist schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:24:
[...]

Je impliceerde even alsof het binnen nu en 5 minuten kon gebeuren, maar het is nog niet eens aangekondigd man.
Ben niet online met m'n Switch, maar ik heb wel een notificatie over fw 5.0 in de Switch's nieuwssectie. :P

(Staat ook een changelog bij)

Edit: op mobiel, dus kopiëren/plakken gaat wat lastig, maar hier staat een changelog: https://www.resetera.com/...ter-and-fb-friends.29085/

[ Voor 25% gewijzigd door RayNbow op 13-03-2018 06:50 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Jammer. Geen mogelijkheid to backup van saves. Ik snap niet dat daar geen ophef over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 19:55
Damn, dat is een saaie update.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waarom ze deze update geen 4.2 hebben genoemd is mij een raadsel inderdaad. Niet dat ik echt iets mis, maar backups van saves en wat meer thema opties zouden toch wel leuk zijn.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:27
I don't want to say i told you so.... ^_^

Ach dit houd de tussentijdse releases ook spannend. Misschien brengt 5.1 wel allemaal killer-features!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
Meest belangrijke deel van de update:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DYIMuf_U0AE7Gx8.jpg
Gekleurde Pro controllers. *O*

In ander nieuws:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
RayNbow schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:45:
[afbeelding]

In ander nieuws:
[video]
It's not an exploit it's a feature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:31
Hoe is het spel Toki Tori 2? Er is aangekondigd dat ook deel één per 16 maart uit komt voor de Switch (deel 2 is inmiddels uit).

Afbeeldingslocatie: https://www.dailynintendo.nl/wp-content/uploads/2018/03/toki-800x445.jpg

De game moet rond de 5 euro gaan kosten. Meer informatie over deze aankomende titel zie je hieronder:

Classic egg-collecting puzzle platformer
80+ levels, 5 worlds, dozens of hours of gameplay
A wide variety of puzzle-solving items and weapons
Never get stuck: rewind the time or skip a level
Super smooth graphics at 60 fps
HD Rumble support
Video capture support

bron; dailynintendo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Schijnt trouwens ook een firmware update voor de Joy-Cons te zijn, maar het is nog niet bekend wat de wijzigingen zijn.

Verder verwijst fw 5.0 naar een nieuwere chip, mogelijk een gereviseerd model met een gepatchte bootrom: Switch firmware 5.0 includes a reference to a new model with a newer SoC

[ Voor 40% gewijzigd door RayNbow op 13-03-2018 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:45:
[afbeelding]
Wel vervelend, ik had de grips van mijn originele Pro Controller met die van de Splatoon 2 Pro controller verwisseld. Nu worden de kleuren voor mij verkeerd getoond.

Nu is er een tool waarmee je de kleuren van je controller kan aanpassen (voor JoyCon, maar moet ook met de Pro controller werken)
Zie https://gbatemp.net/threa...-con-toolkit-v1-0.478560/

Let wel; dit is geen officiële tool.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:48:
[...]

Wel vervelend, ik had de grips van mijn originele Pro Controller met die van de Splatoon 2 Pro controller verwisseld. Nu worden de kleuren voor mij verkeerd getoond.
Kut zeg.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het is wel een #FirstWorldProblem ;) :+

Edit: Door met de JoyCon tool een backup van de firmware van beide controllers te maken kon ik heel eenvoudig de kleuren tussen beide controllers wisselen. Dat lost iig mijn FWP op.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2018 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:46

Turfschipper

Hup NAC

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 23:12:
[...]

Gezien het remakes zijn van de originele spellen die de originele data nodig hebben, kan je gerust zeggen dat het geheel kansloos is ;) Tenzij Square Enix nu besluit de data vrij te geven voor een Switch versie.

Ik denk dat de kans groter is dat we ports van de reboot krijgen dan deze remakes. (En ook die kans acht ik bar klein)
Ok.... jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:17
Nu een paar dagen een Switch in m'n bezit, had hoge verwachtingen en die worden meer dan waar gemaakt. Mario Kart met de losse Joycons werkt verrassend goed en MK8 is eindelijk weer een goede Mario Kart (vond 7 niet zo persoonlijk). Mario Odyssee is precies wat je ervan verwacht en zodoende meer dan goed. Heb na 1 dag wel meteen een pro controller gehaald, voor gebruik met de TV vind ik dat wel een vooruitgang. Tevens heeft Nintendo met de Pro controller echt een goeie controller neer gezet, wellicht m'n favoriet van deze generatie.

Is er inmiddels al een betaalbare/makkelijke oplossing om de Switch af en toe (onderweg) aan een TV te hangen zonder de hele dock mee te nemen? Een verloopstukje met USB C in en USB C en HDMI out oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09 16:14
Yakumos schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:07:
Nu een paar dagen een Switch in m'n bezit, had hoge verwachtingen en die worden meer dan waar gemaakt. Mario Kart met de losse Joycons werkt verrassend goed en MK8 is eindelijk weer een goede Mario Kart (vond 7 niet zo persoonlijk). Mario Odyssee is precies wat je ervan verwacht en zodoende meer dan goed. Heb na 1 dag wel meteen een pro controller gehaald, voor gebruik met de TV vind ik dat wel een vooruitgang. Tevens heeft Nintendo met de Pro controller echt een goeie controller neer gezet, wellicht m'n favoriet van deze generatie.

Is er inmiddels al een betaalbare/makkelijke oplossing om de Switch af en toe (onderweg) aan een TV te hangen zonder de hele dock mee te nemen? Een verloopstukje met USB C in en USB C en HDMI out oid?
Er staan er een hoop op Aliexpress. Ik heb zelf deze: https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.QvFgVj

Ik heb hem een paar gebruikt en hij werkt prima na wat pielen. Onhandige is dat je nog steeds de originele switch stroomkabel nodig hebt, waardoor het is alsnog wat gedoe is met meenemen. De veiligheid van deze dingen is ook onzeker, je weet niet of ze in de fik vliegen en/of je Switch slopen. Dat is bij mij nog niet gebeurd, maar ik gebruik hem ook maar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:17
Woon in China dus zat al op Taobao te kijken, maar niks overtuigends gevonden. Heb wel de Xiaomi 45w USB-C power adapter besteld voor onderweg zodat de Nintendo lader lekker in de dock thuis kan blijven zitten; stuk compacter ook. Weet dat die oplader in elk geval met de Switch werkt, 1/3 reviews op de xiaomi site gaan erover dat men het met de Switch gebruikt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

En stel dat je jn het ziekenhuis ligt, en je wil alleen een oplader. Kan je dat dan niet van de dock losmaken?

Of alleen een draadje of zo met een adapter?

(Noobvraag, maar vraag me dat al af sinds ik hem heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

(jarig!)
De oplader kun je ook gewoon onderin prikken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Aha, ok. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:19
CyBeR schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:02:
De oplader kun je ook gewoon onderin prikken ja.
Laat ik nu op vakantie zijn en de switch bij hebben, maar ben de oplader vergeten.. idd lekker handig. Nu heb ik hier een USB-A naar USB-C kabel gekocht, en als ik deze in een power bank of oplader van mijn telefoon stop staat er een laad teken maar na een uur krijg ik hem nog steeds niet aan, krijg alleen het Nintendo logo te zien en dan valt hij weer uit. Kan het zijn dat zo'n kabel niet compatibel is? (Merk Gizzu, USB3.1 Gen2 Compliant, support charge en sync en 10Gbps USB transfer dates, al is dat laatste niet zo boeiend)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kan de kabel zijn, of de powerbank zelf. USB-C (of liever: USB-PD) is nogal gevoelig.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09 16:14
Gynnad schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:37:
[...]

Laat ik nu op vakantie zijn en de switch bij hebben, maar ben de oplader vergeten.. idd lekker handig. Nu heb ik hier een USB-A naar USB-C kabel gekocht, en als ik deze in een power bank of oplader van mijn telefoon stop staat er een laad teken maar na een uur krijg ik hem nog steeds niet aan, krijg alleen het Nintendo logo te zien en dan valt hij weer uit. Kan het zijn dat zo'n kabel niet compatibel is? (Merk Gizzu, USB3.1 Gen2 Compliant, support charge en sync en 10Gbps USB transfer dates, al is dat laatste niet zo boeiend)
Ik doe regelmatig ongeveer hetzelfde, en mijn ervaring is dat een USB-A naar USB-C kabel prima werkt om op te laden, maar heel slecht werkt voor tot leven wekken van een switch. Ik gebruik dan een Apple 12W iPad lader (dus geen powerbank) met daarin de kabel geplugd, en dan moet ik hem uren laten liggen totdat hij weer leeft. Dus misschien wat langer wachten? Check ook dat je powerbank stroom blijft doorgeven, sommigen houden daarmee op na een tijdje.

Edit: dit is met de kabel die bij de Pro controller zit dus die is sowieso goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Ampix op 13-03-2018 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 15:32
Samsung s8(+) lader doet het prima. Voor mijn gevoel net zo snel als de originele.. Samsung s8+ doet het wel langzamer op de switch lader..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je zou ook een losse Switch lader kunnen kopen, maar die zijn vrij prijzig (30 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:19
Ampix schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:14:
[...]

Ik doe regelmatig ongeveer hetzelfde, en mijn ervaring is dat een USB-A naar USB-C kabel prima werkt om op te laden, maar heel slecht werkt voor tot leven wekken van een switch. Ik gebruik dan een Apple 12W iPad lader (dus geen powerbank) met daarin de kabel geplugd, en dan moet ik hem uren laten liggen totdat hij weer leeft. Dus misschien wat langer wachten? Check ook dat je powerbank stroom blijft doorgeven, sommigen houden daarmee op na een tijdje.

Edit: dit is met de kabel die bij de Pro controller zit dus die is sowieso goed.
Dank je, heb hem er de hele nacht aangehouden en nu is hij wel vol, denk dat dan het probleem was dat de switch helemaal leeg was. Bedankt voor je input.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Voor de mensen die 5.0.0 een saaie update vinden, deze update was eerder een noodzakelijke ingreep tegen de (recent) ontdekte exploits.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
AstralizeR schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:45:
Voor de mensen die 5.0.0 een saaie update vinden, deze update was eerder een noodzakelijke ingreep tegen de (recent) ontdekte exploits.

[video]
Prima update dus. Ben er blij mee dat het nog moeilijker wordt gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Laatst online: 11:07
[...]

Ik heb bij de mediamarkt zo'n auto charger gekocht voor 13 euro (officiele nintendo). Zit ook een USB-A naar USB-C kabel bij. Gebruik de car charger niet, maar de kabel voor mijn powerbank. Terwijl ik speelde was de Switch van 50% naar 85% gegaan (met shovel knight).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baelrog schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:30:
[...]

Ik heb bij de mediamarkt zo'n auto charger gekocht voor 13 euro (officiele nintendo). Zit ook een USB-A naar USB-C kabel bij. Gebruik de car charger niet, maar de kabel voor mijn powerbank. Terwijl ik speelde was de Switch van 50% naar 85% gegaan (met shovel knight).
Er zijn geen officiele Nintendo autoladers, dat is een Nintendo licensend autolader. Vermoedelijk van HORI. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Laatst online: 11:07
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:38:
[...]

Er zijn geen officiele Nintendo autoladers, dat is een Nintendo licensend autolader. Vermoedelijk van HORI. :)
Oei moet ik thuis even nakijken, heb de doos nog wel bewaard. Maar ik heb geen 19,99 betaald maar 13.99 dacht ik. Kabel was 1.5m er waren een paar met 3m kabel die waren wat duurder, maar vond ik niet nodig..

[ Voor 26% gewijzigd door Odysseus87 op 14-03-2018 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 12:07
Opzich wel grappig. De ene denkt dat het een ge-update SoC is om de exploit te dichten.
De andere zegt dat de stap van 210 naar 214 meer moet betekenen van een exploit dichten.
Aangezien de 210 een A2 versie heeft zou een exploit dichten eerder een versie A3 verwachten.

Ik zit te kijken om van de zomer na mijn verjaardag een Switch aan te schaffen. Misschien toch nog heel even wachten wat dit nieuws gaat brengen. Ik verwacht geen Switch v2 a la XL of micro. Maar een iets snellere SoC of iets meer batterij zuinig zou niet verkeerd zijn _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraanmachinist
Kaasje123 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:23:
[...]

Prima update dus. Ben er blij mee dat het nog moeilijker wordt gemaakt. :)
Ik ben er absoluut niet blij mee, tot nintendo zelf met een browser en cloud saves etc komt zal dit de enige manier zijn. Daarnaast mis ik ook een boel cfw features van mijn 3ds.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kaasje123
Kraanmachinist schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:36:
[...]

Ik ben er absoluut niet blij mee, tot nintendo zelf met een browser en cloud saves etc komt zal dit de enige manier zijn. Daarnaast mis ik ook een boel cfw features van mijn 3ds.
Als je het apparaat niet geschikt vindt omdat het niet ondersteund wat je graag zou willen dan hoef je het aparaat niet te kopen. Niemand dwingt je. Nintendo staat gewoon in hun recht of je het nou leuk vindt of niet.

Wil ik geen savecloud? Natuurlijk wel, maar het aparaat hacken gaat er in ieder geval niet voor zorgen dat het dan ineens wel gebeurd. Wat het wel doet is de sales van games ondermijnen met als gevolg uitgevers die hun rug toekeren aan het aparaat hoe goed JOUW bedoelingen ook mogen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Laatst online: 02-10 11:57
Kraanmachinist schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:36:
[...]

De beveiliging omzeilen gaat er in ieder geval niet voor zorgen dat Nintendo sneller met deze features komt. Die gaan juist meer resources gebruiken om die beveiliging op te krikken ipv nieuwe features te bedenken.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
Kaasje123 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:53:
[...]

Als je het apparaat niet geschikt vindt omdat het niet ondersteund wat je graag zou willen dan hoef je het aparaat niet te kopen. Niemand dwingt je. Nintendo staat gewoon in hun recht of je het nou leuk vindt of niet.

Wil ik geen savecloud? Natuurlijk wel, maar het aparaat hacken gaat er in ieder geval niet voor zorgen dat het dan ineens wel gebeurd. Wat het wel doet is de sales van games ondermijnen met als gevolg uitgevers die hun rug toekeren aan het aparaat hoe goed JOUW bedoelingen ook mogen zijn.
Hacken van het apparaat leidt niet direct tot het kunnen draaien van pirated software, en op het moment is dat bij lange na niet mogelijk (terwijl homebrew al werkt). Niemand dwingt mij inderdaad ook niet om de switch te kopen, maar tegelijkertijd mag en kan niemand mij tegenhouden om mijn eigen apparaat te gebruiken zoals ik dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

AstralizeR schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:45:
En daar baal ik dus van. We zitten al meer dan een jaar met een heel erg uitgekleed OS en Nintendo lijkt geen enkele haast te hebben met het uitbreiden daarvan, maar tegelijkertijd komen ze wel binnen een paar maanden met een enorme fix voor wat exploits. Wat mij betreft hebben ze hun prioriteiten enorm verkeerd liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Kraanmachinist schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:52:
[...]

Hacken van het apparaat leidt niet direct tot het kunnen draaien van pirated software, en op het moment is dat bij lange na niet mogelijk (terwijl homebrew al werkt). Niemand dwingt mij inderdaad ook niet om de switch te kopen,
Klopt maar het is wel een stap die meestal volgt onder het mom van het draaien van 'backups'.
maar tegelijkertijd mag en kan niemand mij tegenhouden om mijn eigen apparaat te gebruiken zoals ik dat wil.
Beetje krom dit. Dus Nintendo moet die exploits er maar in laten, zodat jij je apparaat kan gebruiken zoals jij dat wilt?
NMe schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:13:
[...]

En daar baal ik dus van. We zitten al meer dan een jaar met een heel erg uitgekleed OS en Nintendo lijkt geen enkele haast te hebben met het uitbreiden daarvan, maar tegelijkertijd komen ze wel binnen een paar maanden met een enorme fix voor wat exploits. Wat mij betreft hebben ze hun prioriteiten enorm verkeerd liggen.
Nee ze hebben hun prioriteiten juist goed liggen. De meeste winst wordt meestal gegeneerd door de omzet van games. Als die deels wegvalt door piracy, zal het platform minder winstgevend zijn en dus minder aantrekkelijk voor uitgevers.

Ik ben het met jullie allebei eens dat het OS wel heel kaal is, maar ik vind niet dat dat het exploiten van het systeem goed praat.

[ Voor 36% gewijzigd door aDutchCow op 14-03-2018 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
[...]

Ik vind vooral vreemd dat we een compleet functionele browser hebben, maar dat deze niet gebruikt kan worden voor normaal browsen of bijv youtube/spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Kraanmachinist schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:16:
[...]

Ik vind vooral vreemd dat we een compleet functionele browser hebben, maar dat deze niet gebruikt kan worden voor normaal browsen of bijv youtube/spotify.
De reden daarachter is, omdat er websites zijn waar je met allerlei emulatoren kunt spelen in de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
Simyager schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:18:
[...]

De reden daarachter is, omdat er websites zijn waar je met allerlei emulatoren kunt spelen in de browser.
Niemand houdt ze tegen een soort whitelist te maken, wat alsnog een slechte zaak zou zijn maar een hele verbetering t.o.v. wat we nu hebben. Concurreren met die emulator websites kunnen ze namelijk erg eenvoudig, enkel via nintendo zelf kan er offline worden gespeeld, en zo kunnen ze vast een boel andere features veel beter implementeren (zoals online play). Als ze dergelijke dingen implementeren ben ik ook bereid er iets meer voor te betalen, en er zijn vast vele anderen die net zo denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

aDutchCow schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:15:
Nee ze hebben hun prioriteiten juist goed liggen. De meeste winst wordt meestal gegeneerd door de omzet van games. Als die deels wegvalt door piracy, zal het platform minder winstgevend zijn en dus minder aantrekkelijk voor uitgevers.
Ze hebben zo ongeveer niks van waar de mensen écht om roepen doorgevoerd en in plaats daarvan vrijwel alleen tegen hackers lopen vechten. Leuk hoor, maar dat gevecht houdt nooit op en intussen zitten wij zonder features. Op het moment dat het gevecht tegen piraten zó veel tijd in belag neemt dat je betalende klanten niet de features hebben die ze graag willen (en dan met name cloud saves!) dan drijf je ze juist de piraterij in aangezien je op een gehackte Switch waarschijnlijk wél je saves kan backuppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

[...]

Ik vind het OS juist fijn zo. Mis alleen wat ‘standaard’ tablet functies, zoals netflix en youtube.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

(jarig!)
NMe schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:31:
[...]

Ze hebben zo ongeveer niks van waar de mensen écht om roepen doorgevoerd
Speak for yourself. Ik zat al sinds dag 1 te wachten op dat 'ie zou laten zien dat ik een Splatoon pro controller heb.

Maar seriously ik vind 't eigenlijk heel fijn dat ze zo hard proberen 't ding onhackbaar te maken. Ik zit echt compleet niet te wachten op nog een ronde online cheaters zoals op de WiiU gebeurde.

[ Voor 24% gewijzigd door CyBeR op 14-03-2018 14:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:24

John

🚀

Sinds gisteravond bezitter van een Nintendo Switch! Wat een geweldig apparaat. Heeft iemand nog must-have tips omtrent accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Kraanmachinist schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:24:
[...]

Niemand houdt ze tegen een soort whitelist te maken
Er is al een whitelist voor de browser. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:30
John schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:38:
Sinds gisteravond bezitter van een Nintendo Switch! Wat een geweldig apparaat. Heeft iemand nog must-have tips omtrent accessoires?
Speel je altijd alleen? of ook met anderen? Heb je een (WiiU Pro-controller? Ik vin dde pro-controller echt fijn werken.
Ik heb deze (een WiiU versie dus) met een magic NS Adapter gekoppeld die ik heb gekocht bij Ali. Werkt perfect.

verder heb ik er niet echt accessoires bij. Ik heb hem ook nog maar net hoor :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 15:15
Ik zou zeggen een pro controller en een microSD met veel opslag als je digitaal gaat. Een screenprotector is ook geen overbodige luxe.
Veel plezier ermee!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-10 20:54

Franko P.

Hit it.

NMe schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:31:
[...]

Ze hebben zo ongeveer niks van waar de mensen écht om roepen doorgevoerd en in plaats daarvan vrijwel alleen tegen hackers lopen vechten. Leuk hoor, maar dat gevecht houdt nooit op en intussen zitten wij zonder features. Op het moment dat het gevecht tegen piraten zó veel tijd in belag neemt dat je betalende klanten niet de features hebben die ze graag willen (en dan met name cloud saves!) dan drijf je ze juist de piraterij in aangezien je op een gehackte Switch waarschijnlijk wél je saves kan backuppen...
Los van een back-up functie doet de switch in mijn ogen precies wat ie moet doen.
Browsen en Netflix kan ook prima op m'n telefoon.
Heb dan ook liever dat piraten het leven zuur word gemaakt, reden te meer voor uitgevers om fatsoenlijke games te maken voor de switch.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aDutchCow
Hori Playstand!

De kleppie van de Switch zelf is precies 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Kraanmachinist schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:52:
[...]

, maar tegelijkertijd mag en kan niemand mij tegenhouden om mijn eigen apparaat te gebruiken zoals ik dat wil.
Klopt en ik denk dan ook dat ze bij Nintendo je veel succes wensen nadat 5.0 geïnstalleerd hebt op je switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:11
Octopath special edition bij amazon.de

https://www.amazon.de/Pro...um-Nintendo/dp/B07BC11TYT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:03
@Ryatzu ben alleen bang dat hij dan met Duits boekjes e.d. is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

(jarig!)
Boekjes werden voor 't laatst met N64 games meegeleverd en die waren toen ook al meertalig.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 14-03-2018 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Wat al eerder aan journalisten werd getoond is nu in videoform online gezet:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Los van de screen protector, Pro Controller en microSD met meer opslag die door enkele andere al is aangeraden, is een beschermhoes ook echt onmisbaar. Ik heb de official licensed voor ongeveer 25 euro die zeer goed bevalt, maar er zijn zat andere die ook prima zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10 15:23

Dennis de Vries

Redacteur
Ik heb dit weekend Mario + Rabbids gekocht, wát een fijn spel is dit zeg! Ik ben niet zo'n fan van turn-based gedoe, maar bij dit spel is het nog best leuk. Ook erg tof hoe de wereld in elkaar zit, dat alles eigenlijk gewoon 1 groot verbonden pad is waar je de battles ook van tevoren aan ziet komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:33
(jarig!)
Beun de Haas BV schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:22:
[...]

Los van de screen protector, Pro Controller en microSD met meer opslag die door enkele andere al is aangeraden, is een beschermhoes ook echt onmisbaar. Ik heb de official licensed voor ongeveer 25 euro die zeer goed bevalt, maar er zijn zat andere die ook prima zijn.
Hoezo is een beschermhoes onmisbaar? :P Ik heb wel een draagtasje, maar geen hoes verder o.i.d? Of bedoel je dat met berschermhoes? :P

Verder is een microSD super handig inderdaad. Ik kocht in het begin games fysiek, maar baal dat ik dat gedaan heb, digitaal is gewoon zoveel handiger, scheelt een hoop gedoe als je casual af en toe een spelletje wilt spelen. En mij gaf het het gevoel dat dat zeer fragiele klepje dan ook niet continu belast hoeft te worden :)

[ Voor 23% gewijzigd door Inverted_World op 15-03-2018 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:17

DukeBox

loves wheat smoothies

Inverted_World schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:00:
Ik kocht in het begin games fysiek, maar baal dat ik dat gedaan heb, digitaal is gewoon zoveel handiger, scheelt een hoop gedoe als je casual af en toe een spelletje wilt spelen.
Het wisselen van de cartridge is inderdaad niet zo makkelijk als alle voorgaande Nintendo's (van mij had dat klepje wel weg mogen blijven). Maar wat ik hét nadeel vind van digitaal is dat ik niet gebruik kan maken van mijn games op 2 switches zoals bijv. steam family sharing.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Inverted_World schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:00:
[...]
Hoezo is een beschermhoes onmisbaar? :P Ik heb wel een draagtasje, maar geen hoes verder o.i.d? Of bedoel je dat met berschermhoes? :P
'Travelcase' dan. In ieder iets stevigs waarin je je Switch veilig mee kunt meenemen, zonder dat je na een paar maanden 67 krassen op je scherm hebt zitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:33
(jarig!)
DukeBox schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:11:
[...]

Het wisselen van de cartridge is inderdaad niet zo makkelijk als alle voorgaande Nintendo's (van mij had dat klepje wel weg mogen blijven). Maar wat ik hét nadeel vind van digitaal is dat ik niet gebruik kan maken van mijn games op 2 switches zoals bijv. steam family sharing.
Klopt, en hoe het zit met uiteindelijk doorverkopen ( van je switch + games ) weet ik eigenlijk ook niet. Vervelend dat Nintendo met dat soort dingen geen goede oplossingen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-10 09:39
Zijn er toevallig nog bedrijven of winkels die professioneel een screen protector kunnen zetten op bijvoorbeeld een Switch. Mijn fijne motorieken zijn dermate slecht dat ik dit zelf niet kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

RayNbow schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:20:
Wat al eerder aan journalisten werd getoond is nu in videoform online gezet:
[video]
Ik vind het nog steeds een soort van 1 april grap. Aanfluiting.

Eens kijken hoe ik hier weer de mist mee in ga hoor, want zal wel weer heel leutig gaan worden. Maar ik zie het niet.

Ik denk dat je straks op youtube een korte hype krijgt te zien met allerlei interressante en wie weet grappige dingen met die labs. Maar dat mensen thuis het na 2 x nooit meer aan raken. Op de hele kleintjes na dan misschien, maar die slopen het spul dan weer heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

(jarig!)
Turfschipper schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:24:
[...]

Eens kijken hoe ik hier weer de mist mee in ga hoor
Lollercopter. Tot dusverre zijn alle journalisten e.d. die ermee gespeeld hebben compleet overtuigd dus d'r zal wel wat in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Krysa schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:21:
Zijn er toevallig nog bedrijven of winkels die professioneel een screen protector kunnen zetten op bijvoorbeeld een Switch. Mijn fijne motorieken zijn dermate slecht dat ik dit zelf niet kan.
Misschien een protector kopen bij de MediaMarkt en dan bij de klantenservice vragen? :)
Die van mij ging er vrij goed op na 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
ik heb net begrepen datje switch overal kan meenemen en goeie games kan spelen. zoals skyrim doom. Het is gwn een ipad maar alleen voor games, met joystick in dit geval joy cons :p

Wat ze wel nodig hebben zijn extra batterijen voor lange reizen. Samsung doet dat goed

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:30
Sub-madara1310 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:59:
ik heb net begrepen datje switch overal kan meenemen en goeie games kan spelen. zoals skyrim doom. Het is gwn een ipad maar alleen voor games, met joystick in dit geval joy cons :p

Wat ze wel nodig hebben zijn extra batterijen voor lange reizen. Samsung doet dat goed
Ik snap niet helemaal wat je nu wil zeggen. Kan aan mij liggen hoor.
Maar volgens mij weten de mensen in dit draadje prima dat een switch een console is die je zowel draadloos als bedraad kan gebruiken en kennen de mensen ook de games als Doom en Skyrim. (hoewel dat zeker niet de enige/beste games zijn kijk naar Mario Odyssey of Zelda).

Wat doet samsung goed dan? En waarmee? een telefoon? een nieuwe console waar ik nog niet van gehoord heb?
Bedoel het niet verkeerd hoor. Maar ik snap je punt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10 15:23

Dennis de Vries

Redacteur
Beun de Haas BV schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:22:
[...]

De licensed case van Nintendo zelf heb ik ook, en hij is inderdaad prima. Toch zou ik deze aanraden.

Niet alleen omdat hij goedkoper is, maar omdat hij veel praktischer in het gebruik is. Waar je bij de originele van Nintendo wel een klein doosje voor je game cartridges krijgt, vind ik deze maar onhandig in het dagelijks gebruik, en er passen maar 4 in. Deze case heeft een veel handigere oplossing: Een toegankelijkere opslag waar ook nog eens meer games in passen. Verder is accessoires in- en uitpakken ook net wat handiger dankzij dat netje die inbegrepen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dennis de Vries schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:01:
[...]

De licensed case van Nintendo zelf heb ik ook, en hij is inderdaad prima. Toch zou ik deze aanraden.

Niet alleen omdat hij goedkoper is, maar omdat hij veel praktischer in het gebruik is. Waar je bij de originele van Nintendo wel een klein doosje voor je game cartridges krijgt, vind ik deze maar onhandig in het dagelijks gebruik, en er passen maar 4 in. Deze case heeft een veel handigere oplossing: Een toegankelijkere opslag waar ook nog eens meer games in passen. Verder is accessoires in- en uitpakken ook net wat handiger dankzij dat netje die inbegrepen zit.
Ik heb de case van Younik, via Amazon.de maar bij de shop die hem naar NL verstuurde helaas nu niet meer te krijgen. De redenen waarom ik die gekozen heb boven anderen:

[list=X] • Stevig
• Waterbestendig
• Ruim (Switch + joy-cons, extra paar joy-cons, AC adapter, 2x Joy-con straps, tot 19 games)
• Ruimte voor de backbuttons van de joy-cons (wanneer verbonden aan de switch)
• Prijs

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Turfschipper schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:24:
[...]

Ik vind het nog steeds een soort van 1 april grap. Aanfluiting.

Eens kijken hoe ik hier weer de mist mee in ga hoor, want zal wel weer heel leutig gaan worden. Maar ik zie het niet.
Het is gewoon niet het product voor jou. Ook niet voor mij, verder. Maar kids (waar dit toch écht op gericht is) vinden het vast geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb zelf die BotW case van BigBen geloof ik en die vind ik ook fijn. Echter ben ik bang als straks mijn Pelda Pro binnen is (richting eind maart/begin april), dat dat niet gaat passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Arunia schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:28:
Ik heb zelf die BotW case van BigBen geloof ik en die vind ik ook fijn. Echter ben ik bang als straks mijn Pelda Pro binnen is (richting eind maart/begin april), dat dat niet gaat passen.
Eerst dacht ik dat je Zelda Pro bedoelde, maar zelfs dat snapte ik niet, totdat ik ging zoeken. Het is dus een extra accupack voor de Switch, om de accucapaciteit te verhogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Simyager En HDMI ingebouwd. Dus portable dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
@Arunia Klopt was ik vergeten. Heb je toevallig deze case? Zou die niet passen denk je? Ik heb zelf een maatje kleiner, maar heb dan ook geen Pelda Pro besteld. Wacht eerst de reviews af. Ook vanwege het feit dat Nintendo niet echt protocols volgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Arunia schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:00:
@Simyager En HDMI ingebouwd. Dus portable dock.
Op de beelden schakelt de Switch display niet uit, maar dupliceert het beeld naar HDMI; oftewel, hij gaat niet naar docked modus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

(jarig!)
EddoH schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:13:
[...]

Op de beelden schakelt de Switch display niet uit, maar dupliceert het beeld naar HDMI; oftewel, hij gaat niet naar docked modus?
Ja, da's leuk bedacht van ze maar dat doet de Switch niet. Da's óf HDMI beeld (en dan het interne scherm op zwart) óf eigen beeld (en dan dus geen HDMI). Er zijn geen andere opties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Simyager Daar keek ik wel naar voor als ik alles mee wil nemen. Nee, die dunnere met BotW erop.
https://www.bol.com/nl/p/...BEgKgS_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Klopt zou of / of moeten zijn niet en/of.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
NMe schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:26:
[...]

Het is gewoon niet het product voor jou. Ook niet voor mij, verder. Maar kids (waar dit toch écht op gericht is) vinden het vast geweldig.
Het is een product voor ingenieurs. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

CyBeR schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:21:
[...]

Ja, da's leuk bedacht van ze maar dat doet de Switch niet. Da's óf HDMI beeld (en dan het interne scherm op zwart) óf eigen beeld (en dan dus geen HDMI). Er zijn geen andere opties.
Euh, ja dat bedoel ik dus. Wat ze daar tonen kan helemaal niet, of is in ieder geval niet de 'officiele' docked mode van de Switch (in hogere resolutie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
Krysa schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:21:
Als je een tempered glass protector koopt kan er weinig fout gaan, normale protectors verneukte ik ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Kraanmachinist schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:49:
[...]

Als je een tempered glass protector koopt kan er weinig fout gaan, normale protectors verneukte ik ook altijd.
Nou, dan kan er ook best wat fout gaan :P. Ik zou bij een gamewinkel kijken of ze het daar kunnen als je jezelf echt niet vertrouwt. Ik heb er overigens een 'normale' protector op nu maar wel met een erg makkelijk applicatiesysteem (YouTube: Screen Protective Filter for Nintendo Switch), al is dat ook puzzelen om hem helemaal stofloos aan te brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Iemand op Reddit heeft blijkbaar de hele Direct als Ad gehad, Nintendo geeft toch blijkbaar veel geld uit aan reclame 8)7
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/gi89p0jlprl01.jpg

K.W.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kraanmachinist
Wat bij mij altijd werkt is het volgende:

Ik ga naar de badkamer omdat daat sowieso minder stof is (geen banken of huisdieren). Vervolgens zet je de douche op zijn heetst en hardst zodat je hele toko vol komt te zitten van waterdamp, hierdoor wordt het stof zwaarder en zakt het. Vervolgens kun je het scherm schoon en droogmaken met een alcohol wipe en een droog doekje.

Ik krijg het zo altijd zonder bubbels of gedoe, misschien dat de badkamer of de douche helemaal niet helpt, maar sinds ik dat deed heb ik nooit meer bubbels gekregen :p

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WarShadow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 16:45
Switch mod

Vandaag shell van mijn switch vervangen, wou ik graag even met jullie delen en horen wat jullie er van vinden.
De komende dagen zal ik laten weten of de D-pad goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
WarShadow schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:08:
[afbeelding]

Vandaag shell van mijn switch vervangen, wou ik graag even met jullie delen en horen wat jullie er van vinden.
Ziet er heel netjes uit! De D-pad hoeft van mij niet zo, vind 4 knopjes ook prima, maar alsnog erg goed gelukt zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikit
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
[afbeelding]

Waar heb jij je schroevendraaier gekocht? Mijne komt morgen binnen (doorzichtig rood) en zover ik weet zit er geen schroevendraaier bij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarShadow
miikit schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:44:
[...]

Waar heb jij je schroevendraaier gekocht? Mijne komt morgen binnen (doorzichtig rood) en zover ik weet zit er geen schroevendraaier bij?
Heb een ifixit gereedschap setje, kan ik iedereen aanraden zit alles in wat je nodig hebt (niet alleen voor de switch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
beebie121 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:03:
[...]

Wat doet samsung goed dan? En waarmee? een telefoon? een nieuwe console waar ik nog niet van gehoord heb?
Bedoel het niet verkeerd hoor. Maar ik snap je punt niet echt.
İk bedoel maar 3 uurtjes batterij is wel weinig alsje op reis gaat. Alleen mijn mening😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikit
  • Laatst online: 19-11-2024
WarShadow schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:49:
[...]

Heb een ifixit gereedschap setje, kan ik iedereen aanraden zit alles in wat je nodig hebt (niet alleen voor de switch)
Ik heb al een schroevendraaier setje, maar helaas geen tri wing. Iets anders zoeken helaas!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 19:41
Sub-madara1310 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:54:
[...]

İk bedoel maar 3 uurtjes batterij is wel weinig alsje op reis gaat. Alleen mijn mening😋
Als je ook maar 1 poging zou doen om verder te kijken dan je neus lang is zal je zien dat er meer dan voldoende oplossingen zijn om de switch te voorzien van genoeg stroom tijdens een reis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
schumi1986 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:03:
[...]

Als je ook maar 1 poging zou doen om verder te kijken dan je neus lang is zal je zien dat er meer dan voldoende oplossingen zijn om de switch te voorzien van genoeg stroom tijdens een reis.
Mijn neus is lang daar geef ik je gelijk in, maar heb effe onderzocht behalve die auto lader voor switch kan ik niks meer vinde. Had net toevallig een powercore gezien anker powercore 20100. Dat was mijn punt eigelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanvua
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 11:42
[afbeelding]

Ziet er gaaf uit! Echter twijfel ik nog of ik t ga doen.
Ik hoor verschillende verhalen van mensen die het als makkelijk hebben ervaren maar ook dat toch wel risico vol is. Hoe heb jij dit ervaren?

[ Voor 28% gewijzigd door kanvua op 16-03-2018 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Sub-madara1310 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:54:
[...]

3uur is sowieso wel weinig vind ik, ook in dagelijks gebruik. Maar ik snap het ook wel: van een grotere batterij wordt hij ook weer duurder en zwaarder. Je kan niet alles hebben ;) en 3uur is wel voldoende om hem ergens te kunnen gebruiken als je een uurtje over hebt.

Ik heb een Anker 26800 liggen en die gaat dan ook mee op reis binnenkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Daarnaast kun je op een tablet veelal hetzelfde als op je smartphone, enkel heb je een wat groter scherm.
Niet zo gek dat wanneer je veel meer grafische kracht gebruikt de accu sneller wordt leeggetrokken..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarShadow
kanvua schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:26:
[...]

Ziet er gaaf uit! Echter twijfel ik nog of ik t ga doen.
Ik hoor verschillende verhalen van mensen die het als makkelijk hebben ervaren maar ook dat toch wel risico vol is. Hoe heb jij dit ervaren?
Er is altijd een risico dat er iets mis gaat, neem er rustig de tijd voor en zorg dat je goed gereedschap hebt dan moet het lukken.

Persoonlijk vind ik de joy cons niet heel moeilijk om uit/in elkaar te zetten, onthou goed waar een schroefje vandaan kwam en maak eventueel foto’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
  • Laatst online: 02-10 15:09
WarShadow schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:49:
[...]

Welk setje heb jij als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanvua
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 11:42
WarShadow schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:12:
[...]

Er is altijd een risico dat er iets mis gaat, neem er rustig de tijd voor en zorg dat je goed gereedschap hebt dan moet het lukken.

Persoonlijk vind ik de joy cons niet heel moeilijk om uit/in elkaar te zetten, onthou goed waar een schroefje vandaan kwam en maak eventueel foto’s.
Thanks, ik ga het denk ik over een tijdje samen met een vriend doen. :D Ik had al een mooie doorzichtige case gevonden op aliexpress met gekleurde ABXY knoppen en D-pad.
omnom schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:50:
[...]

Welk setje heb jij als ik vragen mag? :)
Ik denk een van deze setjes: https://eustore.ifixit.com/en/Tools/Toolkits/

[ Voor 6% gewijzigd door kanvua op 16-03-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
  • Laatst online: 02-10 15:09
Dat denk ik ook. De vraag is welke ;)

De een is een stuk uitgebreider (en duurder) dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
ik merk wel dat er boos word gereageerd op kritiek hier dus ik neem mijn weg maar😂
Pagina: 1 ... 24 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.