[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.278 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:54
Vondt de direct niet veel boeiends hebben, enige wat ik vet vond was Mario tennis (damn wel veel verschillende soorten shots, maar ook goed dat je die special shots uit kan zetten en gewoon normaal kan spelen vooral voor online enzo) en natuurlijk de aankondiging van super smash, maar dat hadden ze nou niet echt in een direct hoeven doen als ze gewoon nul gameplay laten zien en we nog geen steek verder zijn met of het nou een deluxe wordt of een nieuwe versie. de rest was allemaal crap imo:)

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sub-madara1310 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:49:
hopelijk is smash remaster, had nooit de kans gehad om het te spelrn.
Waarom moet het dan een remaster zijn? Een nieuwe game is altijd beter, zeker in het geval van Smash.

Ik denk dat ik (naast Smash natuurlijk) nog het meest enthousiast ben over Taiko. :D

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
NMe schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:54:
[...]

Waarom moet het dan een remaster zijn? Een nieuwe game is altijd beter, zeker in het geval van Smash.

Ik denk dat ik (naast Smash natuurlijk) nog het meest enthousiast ben over Taiko. :D

[video]
TAIKO NO TATSU JIN! :D
Geweldig spelletje. Zo simpel, maar toch erg vermakelijk. Op de DS helemaal gek gespeeld en in Japan af en toe in de Arcade hallen. Alleen als er niet te veel mensen waren :p

Ben benieuwd of alle hits echt zo goed registreren met de joy cons. Op Oni-mode (demon-mode vertaald aka moeilijkste niveau) gaat het er best heftig aan toe.

Zomer 2018 dus....de tijd dat ik een 2de set joy-cons moet aanschaffen, want vrouwtjelief vind dit ook erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-06 14:33
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:53:
[...]

Mwah op zich mis je niet héél veel aan de WiiU versie hoor. Liever een nieuw deel dat iederéén nog niet eerder gespeeld heeft dan een remaster die 50% al wél gespeeld heeft. Als je zelf de WiiU versie niet gespeeld hebt mis je er met een nieuwe versie netto ook niks aan ;)
NMe schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:54:
[...]

Remaster met een goeie campaign messchien?

Wii u deed het niet zo goed dus ik nam aan dat veel mensen het niet gekocht hadden. Remaster met nieuwe content denk ik. Jeweet maar nooit

[ Voor 15% gewijzigd door Sub-madara1310 op 09-03-2018 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
niemand over oplade van display?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

WahWah schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:13:
Ben benieuwd of alle hits echt zo goed registreren met de joy cons. Op Oni-mode (demon-mode vertaald aka moeilijkste niveau) gaat het er best heftig aan toe.
De motion sensors in de joy-cons zijn best goed dus ik denk dat het best goed gaat. Toch hoop ik dat er ook taiko-controllers uitkomen voor deze generatie, net zoals vroeger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Sub-madara1310 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:22:
[...]

[...]

Remaster met een goeie campaign messchien?

Wii u deed het niet zo goed dus ik nam aan dat veel mensen het niet gekocht hadden. Remaster met nieuwe content denk ik. Jeweet maar nooit
Dan kan je net zo goed een nieuwe iteratie hebben. Wat NMe en DigitalExcorcist al zeggen, je hebt dan een versie waar nog niemand mee aan de slag is gegaan, ipv een versie waar andere mensen mogelijk al 2 keer voor betaald hebben (3DS en WiiU).

Daar komt ook nog bij dat je bij een evt. nieuwe versie van de restricties van de 3DS ook verlost bent, aangezien Sm4sh op 3DS en WiiU moest draaien (en dat ook wel fatsoenlijk deed).

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
Grumpmeister schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:47:
[...]

Dan kan je net zo goed een nieuwe iteratie hebben. Wat NMe en DigitalExcorcist al zeggen, je hebt dan een versie waar nog niemand mee aan de slag is gegaan, ipv een versie waar andere mensen mogelijk al 2 keer voor betaald hebben (3DS en WiiU).

Daar komt ook nog bij dat je bij een evt. nieuwe versie van de restricties van de 3DS ook verlost bent, aangezien Sm4sh op 3DS en WiiU moest draaien (en dat ook wel fatsoenlijk deed).
İk denk dat hier om mense die wiiu en ds hebben gekocht destijds en mense die het niet gekocht hebbe :D

Voor mij maakt het niet uit of het nieuw of remaster is ALS het maar goed is.

als is vals :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Sub-madara1310 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:53:
[...]

İk denk dat hier om mense die wiiu en ds hebben gekocht destijds en mense die het niet gekocht hebbe :D

Voor mij maakt het niet uit of het nieuw of remaster is ALS het maar goed is.

als is vals :)
Kerel, meestal probeer ik dit te vermijden, maar man ik begreep er weinig van wat je nou hebt getypt...
Ik denk dat het hier gaat om mensen die destijds een WiiU en een 3DS hebben gekocht tegenover mensen die het niet gekocht hebben
FTFY

Het liefst heb ik natuurlijk wel een sequel, of zoals Bayonetta 1+2. Zolang het spel maar goed is vindt ik een port/remaster ook prima zoals jij dat aangeeft ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:28
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:36:
[...]

Ja, nou, 'campaign' .... dat vind ik nogal een groot woord voor wat het is. Beetje een uitgebreide tutorial misschien. Geen pakkend en gelaagd sociaal-kritische interpretatie van het inktvissenbestaan zullen we maar zeggen.
Nochtans is het meer socio-politiek geëngageerd dan de gemiddelde Call of Duty titel :P Maar ja, als je geen completionist bent, ben je er waarschijnlijk 5-6 uurtjes mee zoet. Niet veel anders dan andere multiplayer shooters die een campaign aanbieden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
JackAvery schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 13:16:
[...]

Nochtans is het meer socio-politiek geëngageerd dan de gemiddelde Call of Duty titel :P Maar ja, als je geen completionist bent, ben je er waarschijnlijk 5-6 uurtjes mee zoet. Niet veel anders dan andere multiplayer shooters die een campaign aanbieden dus.
Nou, in alle eerlijkheid vond ik Call of Duty: BO2 toch bést een aardig verhaal hebben hoor. Ok, het is geen Modern Warfare, maar toch. Voor een shooter die het eigenlijk ook wel van de multiplayer moet hebben, was het verhaal best in orde. En wel degelijk politiek beïnvloed ;)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kanvua
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 11:42
Wat bedoel je hiermee?

Edit: Je kan de switch ook opladen door de bijgeleverde adapter/oplader onderin de switch te doen. Je kan deze dus zowel voor de dock gebruiken als direct op de switch.

[ Voor 33% gewijzigd door kanvua op 09-03-2018 13:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:26
mfneed schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:01:
Mensen, moet het toch even vragen! hoe is de campaign van Splatoon 2 (zonder dlc)? heb wat filmpjes gekeken en lijkt op een 3D platformer, was benieuwd hoe de splatooners onder ons de campaign vonden...:) Wellicht dat jullie meningen mij doen overhalen!
Campaign in Splatoon 1 vond ik zelf interessanter qua stukjes lore dat je kon vinden.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6YBWAlh.jpg
A 12,000-year-old fossil of a creature with an odd internal skeleton. Its small skull indicates the creature was likely primitive with little intelligence. This specimen appears to have been fossilized in the middle of some kind of ritual.
De unlockables in Splatoon 2's campaign vond ik zelf minder interessant.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik vond de campaign van Splatoon 2 erg geinig. Ben er twee keer doorheen gegaan, 1 keer 'normaal', 1 keer voor zo'n wapen. Valt best veel te collecten e.d., en is al met al gewoon een goede doch korte campaign.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26

Pykow

Angelo OTR

Yukidaruma schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:18:
[...]

PS4 en X1 hebben een stand-by modus, in deze stand zullen de updates worden binnengehaald. Als je zo sporadisch een console aanraakt, lijkt het me echter nogal zonde van de stroom om ze dan maar aan te laten staan. Switch zal vast hetzelfde hebben.
Tja het is zonde dat ik de Switch te weinig aanraak.
Terwijl ik Mario nog steeds wil uitspelen.

Heb vandaag wel de pro controller binnen gekregen, want ben niet altijd een fan van de motion control.
(Reden waarom ik de Nintendo Wii nooit leuk heb gevonden en de Wii U wel wat vaker heb opgestart)

Wil later nog wel nog een joycon bijhalen en een 2e dockstation voor in de huiskamer.
Met z'n vieren tennissen in de woonkamer lijkt me wel geinig ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Pykow schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:24:
[...]
Heb vandaag wel de pro controller binnen gekregen, want ben niet altijd een fan van de motion control.
De pro controller heeft ook gewoon motion hoor.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26

Pykow

Angelo OTR

CyBeR schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:56:
[...]

De pro controller heeft ook gewoon motion hoor.
Dat begrijp ik, maar voelt toch lekkerder in de hand en minder werk om steeds die joycons los te koppelen van het scherm.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Laatst online: 22:26
Super Smash Bros. is geen port of remaster. Masahiro Sakurai de vader van Smash (!!!!) is betrokken bij de ontwikkeling

Vertaling:
Although we’re barely at the stage where we’ve only announced the title, I’ve been quietly working on it day after day. Please wait until we can reveal its contents, or until the time of its release!!
Hoewel niet 'officieel', mogen we er vanuit gaan dat het een compleet nieuwe game betreft. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

talkatoo schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:11:
Super Smash Bros. is geen port of remaster. Masahiro Sakurai de vader van Smash (!!!!) is betrokken bij de ontwikkeling

Vertaling:

[...]

Hoewel niet 'officieel', mogen we er vanuit gaan dat het een compleet nieuwe game betreft. _/-\o_
Hoewel ik ook denk dat het geen port is (maar waarschijnlijk eerder zoiets als Splatoon 2, waarbij wat stages overgenomen worden enzo) haal ik niet uit die tweet of het nou een port is of niet. Aan een port kun je ook gewoon maanden werk hebben, zeker met ports zoals Nintendo ze doet die features toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Laatst online: 22:26
NMe schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 21:04:
[...]

Hoewel ik ook denk dat het geen port is (maar waarschijnlijk eerder zoiets als Splatoon 2, waarbij wat stages overgenomen worden enzo) haal ik niet uit die tweet of het nou een port is of niet. Aan een port kun je ook gewoon maanden werk hebben, zeker met ports zoals Nintendo ze doet die features toevoegen.
Het blijft speculatie inderdaad.

Hoewel het er sterk op lijkt dat er op zijn minst nieuwe content is, halende uit stukje “reveal its contents”. Daarnaast lijkt het mij sterk dat ze Masahiro Sakurai erbij halen als het alleen een port betreft met toegevoegde DLC (zoals Super Mario Kart Deluxe).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09 16:14
talkatoo schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 21:29:
[...]

Het blijft speculatie inderdaad.

Hoewel het er sterk op lijkt dat er op zijn minst nieuwe content is, halende uit stukje “reveal its contents”. Daarnaast lijkt het mij sterk dat ze Masahiro Sakurai erbij halen als het alleen een port betreft met toegevoegde DLC (zoals Super Mario Kart Deluxe).
Sakurai is een controlfreak. Hij zou het niet accepteren dat er een Smash Bros wordt gemaakt zonder hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ampix schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 23:32:
[...]

Sakurai is een controlfreak. Hij zou het niet accepteren dat er een Smash Bros wordt gemaakt zonder hem.
Hij zou het niet fijn vinden misschien, maar de IP's zijn van Nintendo. Of Sakurai het leuk vindt of niet, als Nintendo een port wil waar hij niet bij betrokken is dan komt die er wel. ;) Daarbij: een port is een vrijwel exacte kopie van een spel, met links en rechts wat tweaks. Het is niet bepaald ondenkbaar dat een ander team ermee aan de slag gaat en Sakurai als director het laatste woord krijgt zonder dat hij er echt dagelijks mee aan de slag hoeft te gaan.

Maar goed, zoals gezegd is het best aannemelijk dat dit een nieuwe versie is. We gaan het vast meemaken op E3. Die gaat Nintendo vast weer "winnen" dit jaar. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 00:07:
[...]

Hij zou het niet fijn vinden misschien, maar de IP's zijn van Nintendo. Of Sakurai het leuk vindt of niet, als Nintendo een port wil waar hij niet bij betrokken is dan komt die er wel. ;) Daarbij: een port is een vrijwel exacte kopie van een spel, met links en rechts wat tweaks. Het is niet bepaald ondenkbaar dat een ander team ermee aan de slag gaat en Sakurai als director het laatste woord krijgt zonder dat hij er echt dagelijks mee aan de slag hoeft te gaan.

Maar goed, zoals gezegd is het best aannemelijk dat dit een nieuwe versie is. We gaan het vast meemaken op E3. Die gaat Nintendo vast weer "winnen" dit jaar. :+
Nintendo heeft 4 grote games voor E3:

1. Pokémon
2. Fire Emblem
3. Metroid Prime 4
4. Super Smash Bros.

Als ze dit niet weten te winnen, dan weet ik het ook niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik verwacht geen Pokémon of Metroid op E3. MP4 is domweg nog niet ver genoeg klaar en Pokémon krijgt net zoals altijd een eigen Direct een paar maanden van tevoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 00:17:
Ik verwacht geen Pokémon of Metroid op E3. MP4 is domweg nog niet ver genoeg klaar en Pokémon krijgt net zoals altijd een eigen Direct een paar maanden van tevoren.
Als Pokémon een Direct krijgt vóór E3 zullen ze info over Pokémon op E3 hebben (gelijk aan vorig jaar; extra hype). Ze zullen de game niet aankondigen op E3, of GameFreak moet met een eigen delegatie aanwezig zijn (wat ook eerder gebeurt is). Ik vermoed iig dat ze iets zullen tonen, anders zullen ze zwaar met vragen bestookt worden. (door de pers) En de Pokémon Direct was vorig jaar één week voor E3: https://www.nintendo.nl/N...kemon-Direct-1230117.html

Metroid Prime 4 denk ik dat we minimaal een teaser krijgen. En ja ook ik denk dat die nog lang niet af is. Q3-4 2019 op zijn vroegst voor een release. Of Nintendo moet er serieus haast achter gezet hebben, wat ik niet verwacht. (Want niet nodig)

Verder hoop ik op minimaal 1 onaangekondigde titel op E3 die ze niet in de Direct wilden stoppen. (F-Zero? Kom op Nintendo, het is tijd ;))

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2018 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 00:23:
[...]

Als Pokémon een Direct krijgt vóór E3 zullen ze info over Pokémon op E3 hebben (gelijk aan vorig jaar; extra hype).
Marketingtechnisch is het beter om Pokémon te releasen in november. Een Direct in augustus/september klinkt realistischer als de game inderdaad dit jaar uitkomt.
Ze zullen de game niet aankondigen op E3, of GameFreak moet met een eigen delegatie aanwezig zijn (wat ook eerder gebeurt is). Ik vermoed iig dat ze iets zullen tonen, anders zullen ze zwaar met vragen bestookt worden. (door de pers)
"We have nothing to announce at this time." ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 00:29:
[...]

Marketingtechnisch is het beter om Pokémon te releasen in november. Een Direct in augustus/september klinkt realistischer als de game inderdaad dit jaar uitkomt.
Dat is te korte tijd. Pokémon is meer dan alleen games. Er gaat natuurlijk ook gewoon weer een nieuwe Anime serie komen, dat gaan ze niet in 2 maanden uit de grond stampen.
[...]

"We have nothing to announce at this time." ;)
Dat is een hele lame excuus en ik denk niet dat veel fans daar blij van zullen worden. Maw. niet een slimme move van Nintendo. En ze zitten er met de Switch nu juist erg bovenop.

Maar ja, het is Nintendo en ze hebben die tactiek vaker gehad. Dit is in geheel geen voorspelling, maar ik denk dat dit niet gaat gebeuren. Nintendo vindt teasers veels te leuk (Bayonetta 3, "We are working on a Pokémon game for the Switch" (E3 2017), Metroid Prime 4 (E3 2017), Smash Bros..)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2018 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
(maar waarschijnlijk eerder zoiets als Splatoon 2, waarbij wat stages overgenomen worden enzo)
Alsof het overnemen van stages nooit eerder is gebeurd met Smash... :p

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EXnDoBI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
[...]

De hele combinatie van het amper verder zijn dan het aankondigen van de titel en het er stilletjes aan werken geven toch wel aan dat het om iets nieuws gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 08:54:
[...]

De hele combinatie van het amper verder zijn dan het aankondigen van de titel en het er stilletjes aan werken geven toch wel aan dat het om iets nieuws gaat?
Ze zijn ver genoeg met het spel om 't dit jaar te releasen. Nintendo is eigenlijk bijna altijd laat met aankondigen van nieuwe titels. En aan alle andere ports werd ook stilletjes gewerkt tot aan hun reveal. ;) Nogmaals, ik geloof niet dat dit een port is maar daar hebben we op dit moment geen garantie voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
Hoeveel ruimte neemt een spel in? breath of the wild bijvoorbeeld, niet digitaal maar gwn via cartridge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:24
Sub-madara1310 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:35:
Hoeveel ruimte neemt een spel in? breath of the wild bijvoorbeeld, niet digitaal maar gwn via cartridge
2.2 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
Heb net gezien dat de cartridge traagste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:38
Dat is de save game de game past op een 16gb cartridge.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:24
Daniel. schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 23:16:
[...]

Save game + updates (savegame van 2gb is nogal groot en volgens mij zijn de cartridges read only). Dacht dat de vraag was hoeveel opslag de game naast cartridge nog nodig had. Aangezien het weinig nu heeft om te weten hoeveel ruimte het spel op de cartridge inneemt(dan is het handiger om te weten wat de benodigde ruimte is als je hem digitaal aanschaft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Carts zijn read-only idd, dus updates gaan naar internal storage of SD als je dat hebt. (Als je overigens een game of updates voor die game eenmaal op internal storage hebt staan blijft dat daarnaartoe gaan.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10 15:23

Dennis de Vries

Redacteur
Ik ben de afgelopen weken wel weer toe aan een tof nieuw spel, maar het valt me op dat er naast BoTW, Mario Kart, Splatoon en Arms en Mario Rabbids eigenlijk geen games zijn met fijne 3D graphics. Graphics hebben me nooit veel geboeid, maar toch zou ik het leuk vinden om naast alleen van goede gameplay ook weer te genieten van fijne visuals om naar te kijken.

Zo komen de graphics van bijvoorbeeld BoTW en Arms natuurlijk niet in de buurt van grote triple A games op andere platformen, maar ze zien er naar mijn mening meer dan goed uit, snap je?

Zijn er nog games die ik over het hoofd zie? Ik bedoel dan niet ports van oudere games zoals Skyrim of Bayonetta, maar echt leuke games waar je wat uren in kan steken met die kleurige fijne visuals zoals bovengenoemde titels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:01
Dennis de Vries schreef op zondag 11 maart 2018 @ 00:50:
Ik ben de afgelopen weken wel weer toe aan een tof nieuw spel, maar het valt me op dat er naast BoTW, Mario Kart, Splatoon en Arms en Mario Rabbids eigenlijk geen games zijn met fijne 3D graphics. Graphics hebben me nooit veel geboeid, maar toch zou ik het leuk vinden om naast alleen van goede gameplay ook weer te genieten van fijne visuals om naar te kijken.

Zo komen de graphics van bijvoorbeeld BoTW en Arms natuurlijk niet in de buurt van grote triple A games op andere platformen, maar ze zien er naar mijn mening meer dan goed uit, snap je?

Zijn er nog games die ik over het hoofd zie? Ik bedoel dan niet ports van oudere games zoals Skyrim of Bayonetta, maar echt leuke games waar je wat uren in kan steken met die kleurige fijne visuals zoals bovengenoemde titels.
Odyssey staat niet in je lijstje, hoewel wel een port valt Rayman Legends misschien?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-10 04:45
@Dennis de Vries Xenoblade Chronicles 2

[ Voor 20% gewijzigd door Flozem op 11-03-2018 07:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:08
Dennis de Vries schreef op zondag 11 maart 2018 @ 00:50:

FE en Rocket League

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Dennis de Vries Pokkén Tournament DX, Fast RMX, Lost Sphere, Fire Emblem Warriors.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2018 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dennis de Vries Kan niet anders dan Xenoblade Chronicles 2. Enorm kleurrijk, goede storyline (die behoorlijk diep gaat voor Nintendo begrippen maar dat is de hele Xenoblade serie)....maar je moet wel wat hebben met JRPG's. Het is niet een hard-core JRPG (de eerste 20 uur zijn best makkelijk), maar naarmate de game vordert moet je je wel toch echt verdiepen in de mechanics.

Ik zie het als een game met de open world en storyline die FF15 eigenlijk had moeten hebben maar het uiteindelijk niet is geworden. En XB2 is dat wel. Tevens is het design gedaan door FF oud gedienden. (Jin is ook wel Sephiroth 2.0)

Ohja, en zitvlees. Dit is een -extreem- lange game van 70-100 uur zonder de side quests. Ja er zijn speedruns van 10 uur maar dan ben je de game aan het 'breaken' =P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2018 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 10:06:
Tevens is het design gedaan door FF oud gedienden. (Jin is ook wel Sephiroth 2.0)
Nomura (van SqEnix) heeft alleen de designs gedaan voor leden van Torna. Design van de hoofdcast is gedaan door Masatsugu Saito.

In ander nieuws, VA-11 HALL-A planned for Nintendo Switch.

[ Voor 19% gewijzigd door RayNbow op 11-03-2018 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-10 22:01
Ik kan mij herinneren dat tijdens de release van de switch d'r een aantal kinderziektes in de joycons zaten, zijn deze ondertussen verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:29

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Basxt schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:41:
Ik kan mij herinneren dat tijdens de release van de switch d'r een aantal kinderziektes in de joycons zaten, zijn deze ondertussen verbeterd?
Een aantal? Volgens mij was er maar één en die was binnen een paar weken opgelost.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 00:56
Ik gok wel, met de aankondiging van smash voor 2018, dat Metroid en Pokemon naar 2019 gaan. Je gaat geen 2 grote games tegelijk (rond de feestdagen) uitbrengen. Die zitten elkaar in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Ik vond dit interesant lijstje op Reddit, doet je wel nadenken over de Wii U spellen die al de weg vonden naar de Switch
Starting from the top..

2012 November - New Super Mario Bros U
2013 June - New Super Luigi U
2013 July - Pikmin 3
2013 August - Wonderful 101
2013 September - Wind Waker HD
2013 November - Super Mario 3D World
2015 February - Kirby Rainbow Curse
2015 March - Mario Party 10
2015 September - Mario Maker
2015 November - Animal Crossing Amiibo Festival
2015 December - Xenoblade Chronicles X
2016 March - Twilight Princess HD
2016 April - Star Fox Zero
2016 June - Tokyo Mirage Sessions FE
2016 October - Paper Mario Color Splashes

Ports
2014 February - DKC Tropical Freeze [Check]
2014 May - Mario Kart 8 [Check]
2014 September - Hyrule Warriors [Check]
2014 October - Bayonetta [Check]
2014 December - Captain Toad [Check]
2016 March - Pokken Tournament [Check]
2017 Breath of the Wild [Check]

Sequels
2014 November - Super Smash Bros [Sequel check]
2015 May - Splatoon [Sequel Check]
2015 October - Yoshi Woolly World [Sequel Check]
2015 November - Mario Tennis Ultra Smash [Sequel Check]

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikit
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
KoensSocialL schreef op zondag 11 maart 2018 @ 18:30:
Ik vond dit interesant lijstje op Reddit, doet je wel nadenken over de Wii U spellen die al de weg vonden naar de Switch

[...]
Staan er een paar niet op zover ik weet. Zo mis ik project zero, waar ik heel graag voor double dip ;). Verder vind ik het begrijpelijk wat nintendo doet, maar ook storend aangezien ik tijdens de wii u nintendo spellen verzamelde en ze dus ook letterlijk allemaal heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
Daniel. schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 23:16:
[...]

Dus cartridge heb je ongeveer 18gb nodig update en al, begrijp ik dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:03
Sub-madara1310 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 00:16:
[...]

Dus cartridge heb je ongeveer 18gb nodig update en al, begrijp ik dat goed?
De game staat op een cartridge, daar heb je geen geheugen voor nodig in je Switch.
Voor de save-file en de update(s) heb je (nu) ongeveer 2GB nodig.

Dus koop je de game op cartridge heb je 2GB nodig. Koop je 'm digitaal heb je ongeveer 16,5 á 17GB nodig. (Het kale spel is namelijk 14,5GB)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zijn we al weer bijgekomen van de Nintendo Direct? De volgende hypetrain staat namelijk al te wachten bij het perron:

Nintendo Switch Parental Controls App references Firmware Update 5.0.0.0 for Switch

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, hij zou ooit toch eens moeten komen. Maar ja, het kan ook gewoon een "minor" update zijn. Maar ja, je krijgt al weer de gebruikelijke wenselijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:27
RayNbow schreef op maandag 12 maart 2018 @ 07:33:
Zijn we al weer bijgekomen van de Nintendo Direct? De volgende hypetrain staat namelijk al te wachten bij het perron:

Nintendo Switch Parental Controls App references Firmware Update 5.0.0.0 for Switch

Mijn gok? De grote wijziging in 5.0 IS de parental controls. Bij Nintendo lijkt dat namelijk nogal een big deal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Waah schreef op maandag 12 maart 2018 @ 07:50:
[...]

Mijn gok? De grote wijziging in 5.0 IS de parental controls. Bij Nintendo lijkt dat namelijk nogal een big deal. :+
En wat is de wijziging dan? :p

(Parental controls zat er al vanaf het begin erin.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:58
Cloud saves, of in ieder geval een mogelijkheid om je saves te backuppen zou erg fijn zijn. Voor de rest hoef ik eigenlijk geen extra functies. Het is nu lekker snel en efficient.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op maandag 12 maart 2018 @ 07:53:
[...]

En wat is de wijziging dan? :p

(Parental controls zat er al vanaf het begin erin.)
De whitelistfunctie, die werkt nog niet.
giantgiantus schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:03:
Cloud saves, of in ieder geval een mogelijkheid om je saves te backuppen zou erg fijn zijn. Voor de rest hoef ik eigenlijk geen extra functies. Het is nu lekker snel en efficient.
Cloudsaves komen vermoedelijk (als ze al komen) met de Switch Online dienst.

Zelf heb ik maar twee wensen.

1. Meer thema's, of iets als op de 3DS een thema shop.
2. Een makkelijkere manier om de games op het homescherm te rangschikken (folders, bv)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2018 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
RayNbow schreef op maandag 12 maart 2018 @ 07:33:

Heb je het nog niet door??
De hypetrain stopt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

3.0 had geen grote nieuwe features en 4.0 had alleen video capture en profile transfers die noemenswaardig zijn. Ik verwacht niet al te veel van 5.0. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
Xerox schreef op maandag 12 maart 2018 @ 06:57:
[...]

De game staat op een cartridge, daar heb je geen geheugen voor nodig in je Switch.
Voor de save-file en de update(s) heb je (nu) ongeveer 2GB nodig.

Dus koop je de game op cartridge heb je 2GB nodig. Koop je 'm digitaal heb je ongeveer 16,5 á 17GB nodig. (Het kale spel is namelijk 14,5GB)
ow oke, dan is 32 gb wel meer dan genoeg denk ik. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
Heb net onderzocht of er alleen neon blue is voor switch. Kon niks vinden, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 11:57
Ik hoop stiekem op wat multimedia functies. Netflix, Spotify en een browser.
Als Nintendo dit kan realiseren ben ik een blij man :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Sub-madara1310 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:37:
Heb net onderzocht of er alleen neon blue is voor switch. Kon niks vinden, iemand enig idee?
Die is er niet. De opties zijn:
  • Een willekeurige Switch kopen en een Blue/Blue paar uit de VS of JP importeren.
  • Een Blue/Red Switch kopen en een Red/Blue Joy-Con paar in NL kopen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 16:38
Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:56:
[...]

Dat denk ik ook. Maar als het de Smash 4 engine gebruikt is het zeer zeker een "port". Ik denk niet dat het een spel is die vanaf 0 opnieuw opgebouwd is. (Wat Smash 4 wel was)

Maar verder, zeg ik het is een "nieuw" spel, zoals ook Splatoon 2 en Mario Tennis Aces "nieuwe" spellen zijn (lees: ze gebruiken de engine van de vorige games, al is die wel verder ontwikkeld).
Volgens die redenatie was The Legend of Zelda - Majora's Mask een port, want dat spel gebruikte dezelfde engine en dezelfde assets als Ocarina of Time. En dan zou bijvoorbeeld (old-skool, I know), Heretic of Hexen een port zijn van Doom, want dezelfde engine. Die vlieger gaat natuurlijk niet op.

Wat mij betreft is een game alleen een port als je dezelfde game op een nieuw platform uitgeeft, en daarbij de engine zover verbouwt als nodig is om de game native op dat nieuwe platform te kunnen draaien.

Als je game niet native draait, is het emulatie (Ocarina of Time via de VC), als je de game tegelijkertijd helemaal oppoetst, is het een remaster (Twilight Princess HD), als je de game helemaal opnieuw opbouwt maar met bepaalde elementen uit de oude game, dan is het een remake (Metroid: Zero Mission).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
aDutchCow schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:40:
Ik hoop stiekem op wat multimedia functies. Netflix [...]
Netflix heeft de volgende "smoes": Netflix not on Switch because video is ‘not a priority’ for Nintendo, says Netflix exec.

(Hulu en Nico Nico Douga hebben al een app voor de Switch)
Seal64 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:41:
[...]

Volgens die redenatie was The Legend of Zelda - Majora's Mask een port,
Psst... RayNbow in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
RayNbow schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:41:
[...]

• Een willekeurige Switch kopen en een Blue/Blue paar uit de VS of JP importeren.
oke thnx👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
[...]
Wat mij betreft is een game alleen een port als je dezelfde game op een nieuw platform uitgeeft, en daarbij de engine zover verbouwt als nodig is om de game native op dat nieuwe platform te kunnen draaien.

Als je game niet native draait, is het emulatie (Ocarina of Time via de VC), als je de game tegelijkertijd helemaal oppoetst, is het een remaster (Twilight Princess HD), als je de game helemaal opnieuw opbouwt maar met bepaalde elementen uit de oude game, dan is het een remake (Metroid: Zero Mission).
Geen speld tussen te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Volgens die redenatie was The Legend of Zelda - Majora's Mask een port, want dat spel gebruikte dezelfde engine en dezelfde assets als Ocarina of Time. En dan zou bijvoorbeeld (old-skool, I know), Heretic of Hexen een port zijn van Doom, want dezelfde engine. Die vlieger gaat natuurlijk niet op.
Bedenk je eens hoeveel ports er dan wel niet zijn van Unreal!
RayNbow schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:41:
[...]

Pssst. :P

[ Voor 31% gewijzigd door NMe op 12-03-2018 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
aDutchCow schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:40:
Ik hoop stiekem op wat multimedia functies. Netflix, Spotify en een browser.
Als Nintendo dit kan realiseren ben ik een blij man :)
Dit hoor ik vaker maar snap ik zelf niet zo goed. Over het algemeen is de kwaliteit van telefoonscherm toch veel beter? Bovendien heeft een telefoon ook nog eens mobiel internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Spotify is daarnaast ook al tricky volgens mij. Dat werkt alleen lekker als het ofwel goed mixt met game audio ofwel werkt als het scherm van de Switch uit staat, wat weer effect heeft op je standby-tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 10:49

Denko

|{ing Øf ßlitz

giantgiantus schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:14:
[...]

Dit hoor ik vaker maar snap ik zelf niet zo goed. Over het algemeen is de kwaliteit van telefoonscherm toch veel beter? Bovendien heeft een telefoon ook nog eens mobiel internet.
Maar meestal heb je niet een kant en klare oplossing om de telefoon op de tv te laten zien. Denk aan hotels e.d. waar de chromecast zelden werkt.En als je geen smart tv hebt is het een makkelijke manier om netflix op tv te hebben

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:05
Psst (als je durft te schroeven :P )

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Maar zijn die Nederlandse Schakelaar en Vreugde-Con onderdelen wel compatibel met mijn Engelse Switch en Joy-Con?
[...]

Beter allicht maar ook een stuk kleiner.

[ Voor 60% gewijzigd door CyBeR op 12-03-2018 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ze verzenden ook gewoon naar NL. :P

Geen idee waarom zo zo debiel doen met localisatie van kleuren verder. De Mario Odyssey-joycons zijn ook los te krijgen maar alleen in Japan. Red/red en blue/blue zijn er alleen in Japan en de VS. Ik snap echt het nut niet, alsof ze in Europa niet zouden verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Laatst online: 21-09 19:55
[...]

Dat is zo, maar mijn switch heeft een hdmi poort in zijn dock en is door de kickstand en het grotere scherm iets meer geschikt voor mediaconsumptie imo.
Niet dat het zoveel uitmaakt dat netflix komt, over een maand zal ik wel de kodi port installeren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanvua
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 11:42
Kraanmachinist schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:49:
[...]

Dat is zo, maar mijn switch heeft een hdmi poort in zijn dock en is door de kickstand en het grotere scherm iets meer geschikt voor mediaconsumptie imo.
Niet dat het zoveel uitmaakt dat netflix komt, over een maand zal ik wel de kodi port installeren :p
Insinueer je nou dat ze bezig zijn met een kodi port naar switch? Zo ja, handig! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
NMe schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:48:
[...]

Ze verzenden ook gewoon naar NL. :P
Blijft importeren. :p
$79.95 + $30.17 Shipping & Import Fees Deposit to Netherlands
Geen idee waarom zo zo debiel doen met localisatie van kleuren verder. De Mario Odyssey-joycons zijn ook los te krijgen maar alleen in Japan. Red/red en blue/blue zijn er alleen in Japan en de VS. Ik snap echt het nut niet, alsof ze in Europa niet zouden verkopen...
Maar als dat het geval zou zijn, is het voor Nintendo niet de moeite waard om een nieuwe SKU te introduceren voor Europa wanneer slechst een handje vol mensen de minder populaire kleurcombinaties zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Klopt, maar op zich valt de prijs wel mee. Met die 30 dollar is de belastingafdracht ook geregeld, dus inclusief verzending zit je dan op 110 dollar (~90 euro tegen de huidige wisselkoers). Da's maar een tientje duurder dan de adviesprijs hier in Nederland en daarmee goedkoper dan de alternatieven die ik ken. Enige puntje waar je op moet letten is garantie, die zou wel eens lastiger kunnen zijn aangezien er in de VS maar 3 maanden garantie op controllers zit, maar ik gok dat Nintendo bij problemen met een joycon gewoon het ding repareert ook al is het import.
Maar als dat het geval zou zijn, is het voor Nintendo niet de moeite waard om een nieuwe SKU te introduceren voor Europa wanneer slechst een handje vol mensen de minder populaire kleurcombinaties zou kopen.
Maybe, maar hoe wisten ze of het wel of niet populair zou zijn? In Japan en de VS zijn deze kleuren er al sinds launch en reken maar dat met name de dieprode Mario-joycons het ook in Europa goed zouden doen.

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 12-03-2018 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
kanvua schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:00:
[...]

Insinueer je nou dat ze bezig zijn met een kodi port naar switch? Zo ja, handig! :*)
Tuurlijk, dat is het eerste dat wordt geport zodra de Doom port af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
NMe schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:24:
Enige puntje waar je op moet letten is garantie, die zou wel eens lastiger kunnen zijn aangezien er in de VS maar 3 maanden garantie op controllers zit, maar ik gok dat Nintendo bij problemen met een joycon gewoon het ding repareert ook al is het import.
Ik heb zonder problemen mijn Japanse Joy-Cons aan de Nederlandse reparatiedienst aangeboden. :)
[...]

Maybe, maar hoe wisten ze of het wel of niet populair zou zijn?
Ze zullen vast wel "marktonderzoek" gedaan hebben. :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:30
Heb vrijdag mijn Mayflash Magic NS van Ali gekregen. 2 weken heeft het geduurd dus dat was dikke prima.
Ik moest even kijken hoe ik hem ging syncen met mijn WiiU pro-controller maar toen dat eenmaal was gelukt (het ging om bepaalde kleurtjes die moesten knipperen en ik ben onwijs kleurenblind) werkt het super goed!

Ben er echt wel blij mee.

heb Zelda even een weeekje te leen van een maat van me. Wat een geweldig spel is dat zeg!! Echt heel gaaf.
Mijn vrouw wordt helemaal gek omdat je de camera ook los moet besturen en niet altijd-achter-character aan kan zetten. Dus die heeft hem, helaas, niet verder gespeeld. Maar mijn zoon en ik zijn helemaal om. Wat een gave game is dat zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Denko schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:30:
[...]

Maar meestal heb je niet een kant en klare oplossing om de telefoon op de tv te laten zien. Denk aan hotels e.d. waar de chromecast zelden werkt.En als je geen smart tv hebt is het een makkelijke manier om netflix op tv te hebben
Neem je dan je hele Dock mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 10:49

Denko

|{ing Øf ßlitz

giantgiantus schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:14:
[...]

Neem je dan je hele Dock mee?
Mijn reisdock gaat idd mee. Dat rare nintendo ding heb ik voor thuis.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik zat gisteren te kijken naar de games die ik nu binnen enkele maanden al heb aangeschaft voor de switch:

- Mario Oddssey (uitgespeeld, zeer korte campagne imo 7.5/10)
- Zelda BotW (uitgespeeld, een maand zoet mee geweest! 9/10)
- Mario Kart (half uitgespeeld 8/10)
- Rocket League (2 uur playtime ofzo 7/10)
- Mario+Rabbids kingdom battle (15 uur gespeeld verder nog niet aan toegekomen, 8/10)
- Xenoblade 2 (uitgespeeld, heeft mij bevestigt dat ik minder vooroordelen moet hebben 9/10)
- L.A. Noire (bijna uitgespeeld, Als je het eerder hebt gespeeld lijkt het me het niet waard 8/10)
- Skyrim (nog geseald in de kast)

Vrijdag Kirby!! Moet LA noire dus deze week snel uitspelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
@Mirr0r
Bij Mario vind ik juist he spel na voltooiing van de campagne heel sterk. De moeilijkste stukken zitten ook in de optionele passages.

Ik zie dat je Xenoblade heel cool vind. Ik twijfel enorm door de gemixte reviews. Wat vond jij tof aan de game?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
@giantgiantus Mario is inderdaad na voltooien van de campagne heel leuk maar ik had wat meer elementen verwacht denk ik en een wat langere verhaallijn instead of replaying bosses zeg maar.

In eerste instantie vond ik Xenonblade ook niks voor mij omdat de combat mechanics niet echt is wat mijn aansprak. Maar naarmate je verder speelt en het verhaal zich verder ontwikkelt begrijp je de mechanics en zijn de variaties heel leuk. Het verhaal is zo meeslepend dat je verliefd wordt op characters en eigenschappen er van. De graphics vielen me soms wel tegen (het lijkt gehaast gemaakt). Maar de environment is zeer magisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Super Mario is nooit een game geweest met een lange campaign. De kracht van de game is onder meer dat je nadat je het uitgespeeld hebt nog uren zoet bent met in dit geval het verzamelen van Moons of bezoeken van geheime locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ik was ook blij verrast met de hoeveelheid content in Mario, al was het misschien voor sommigen fijner geweest als die content al in de campaign zat. Ik vond het juist erg fijn. Na het uitspelen wilde ik meer, en er was nog veel meer. Ik geloof dat ik meer dan de helft van mijn gametijd in het spel heb zitten na het 'uitspelen'.

Overigens ook kort geleden in BotW Trial of the Sword gehaald op Master Mode, dat was me een partij moeilijk! Merk nu dat ik wel echt veel beter ben en makkelijk iedere vijand neerkrijg. Had in eerste instantie nog wel eens moeite met golden lynels of grote groepen, maar nu absoluut niet meer. DLC2 was ook ontzettend tof, al met al zeer de moeite waard. M'n Master Mode playthrough nu ook bijna op 100% op wat sidequests na.

Kirby ga ik niet op release kopen, komende tijd ben ik wel tevreden met o.a. Bayonetta 2 (wil die game graag wat meer spelen dan er 1 keer doorheen), nog steeds BotW en natuurlijk MK8D en Splatoon. Ik kijk over 1 of 2 maanden wel weer wat ik wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:28
Verschillende gamers, verschillende wensen. Het kan mij namelijk totaal niet schelen hoeveel sterren,diamanten of roze pinguins er nog verzameld moeten worden dus ik moet het bij een spel doen met de campaign/verhaallijn.

Bij games als Trials en Trackmania waar bij je bv. brons, zilver en goud kan halen dan kan ik me wel helemaal verliezen om het hoogst mogelijk te behalen, maar verder absoluut geen verzameldrang. Geen nadeel voor de rest, want ik vind zoveel games leuk dat ik juist blij ben als ik na 5-10 uur klaar ben met een spel. Op een paar uitzonderingen na begint de gameplay en gamewereld me dan toch te vervelen.

De meeste tijd gaat bij mij toch in competitieve spellen zitten als Rocket League (1200+)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:30
Ik heb net voor het eerst Mario opgestart. Mn dochter had hem gekregen voor haar verjaardag en papa had nog geen tijd gehad (lees: iets met Zelda).
Maar omg mn mond viel open van de graphics. Echt zo mooi! Het water is ook zo gaaf gemaakt!

Holy crap wat een hoop games moet ik nog spelen en er is gewoon te weinig tijd!
pffff...

Waar ik echt nog op hoop is een pokemon game op de switch. Net als op de DS. Ik hoorde wel iets van geruchten hierover maar man man ik denk dat ik dan tevreden kan sterven ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:47
beebie121 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:02:
Ik heb net voor het eerst Mario opgestart. Mn dochter had hem gekregen voor haar verjaardag en papa had nog geen tijd gehad (lees: iets met Zelda).
Maar omg mn mond viel open van de graphics. Echt zo mooi! Het water is ook zo gaaf gemaakt!

Holy crap wat een hoop games moet ik nog spelen en er is gewoon te weinig tijd!
pffff...

Waar ik echt nog op hoop is een pokemon game op de switch. Net als op de DS. Ik hoorde wel iets van geruchten hierover maar man man ik denk dat ik dan tevreden kan sterven ofzo...
Van Pokemon is confirmed dat hij komt voor de Switch. Verder nog 0 informatie helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aschtra schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:08:
[...]

Van Pokemon is confirmed dat hij komt voor de Switch. Verder nog 0 informatie helaas.
Niet zo vreemd, elk klein detail zou tot op de bodem geanalyseerd worden en Nintendo / GameFreak houd er wel van dat dingen onverwacht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:40

Turfschipper

Hup NAC

Op die verschillende kleuren joy-cons heb ik me wel verkeken. Ik wilde dat niet, dus twee dezelfde kleur. En dan had ik nog het idee een setje rode of zwarte bij te halen.

Echter, na wat chaotische puyo puyo tetris avondjes ben ik overtuigd dat het super handig is om verschillende kleuren te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 06:17
5.0 firmware elk moment te downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:48:
[...]

Niet zo vreemd, elk klein detail zou tot op de bodem geanalyseerd worden en Nintendo / GameFreak houd er wel van dat dingen onverwacht komen.
Dat weet ik.. Ik reageerde op beebie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
Furrr schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:56:
5.0 firmware elk moment te downloaden...
Wat bedoel je hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Nintendo Switch 5.0 Firmware Potentially Outed by Parental Controls App http://www.ign.com/articl...-by-parental-controls-app

“In order to use some of these features (lees: binnen de zojuist geupdate parental controls app), you will need to update the Nintendo Switch system version to 5.0.0 or later."

[ Voor 33% gewijzigd door Furrr op 12-03-2018 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
Furrr schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:16:
Nintendo Switch 5.0 Firmware Potentially Outed by Parental Controls App http://www.ign.com/articl...-by-parental-controls-app

“In order to use some of these features (lees: binnen de zojuist geupdate parental controls app), you will need to update the Nintendo Switch system version to 5.0.0 or later."
Je impliceerde even alsof het binnen nu en 5 minuten kon gebeuren, maar het is nog niet eens aangekondigd man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Ik impliceer niets, jij maakt aannames, man.. 😉
Verder lijkt mij hier toch echt wel sprake van een 1 + 1 = ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:40

Turfschipper

Hup NAC

De eerste 3 tomb raider games krijgen een remake voor Steam. Wat zou ik die graag op de Switch hebben zeg. Vooral deel twee. Mag ik daar op hopen of is dat kansloos?
Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.