2018 release? Dat zou mooi zijn. Voor de rest allemaal mweh. Hadden ze wat mij betreft niet in een direct hoeven laten zien. Snap dat ze hierdoor extra exposure krijgen, maar laat dan ook wat zien...
Zoals we al gezegd haddenPykow schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:35:
Smash bros yeahhh. Maar geen nieuws o er pokemon op de switch
Eindelijk smash dit jaar. De rest was Meh. Had liever Luigi mansion op de switch gezien. Crash bandicoot interesseert me niet. Octopath traveler lijkt me wel leuk maar duurt nog lang.
was een redelijk goeie maar als ze niet hadden afgesloten met Super mario smash was het faal geweest kunnen we het allemaal wel over eens zijn toch
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Hehe eindelijk van het Smash Bros gezeik af
Met aankondigingen van South Park, Super Smash Bros en Crash Bandicoot is deze Direct helemaal zo slecht nog niet
Ik vond het best een aardige direct al met al.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Zijn de Pokémon Directs voorPykow schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:35:
Smash bros yeahhh. Maar geen nieuws o er pokemon op de switch
Mooi die Nintendo Direct eindigen met een dikke klapper! Daarvoor weinig boeiends.
Dit 👍Stefan22 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:36:
Met aankondigingen van South Park, Super Smash Bros en Crash Bandicoot is deze Direct helemaal zo slecht nog niet
Inderdaad! En Dark Souls ziet er ook retegoed uitStefan22 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:36:
nou was weer gezellig gasten (en eventueele damens) fijne avond weer
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Nou het was weer gezellig! Tot de volgende
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Smash en hyrule Warriors. Rest was een beetje disappointing.. geen Pokémon nieuws en ook niks over het betaalde platform..
Wenslijst update: Hyrule Warriors, Crash Bandicoot trilogy en Super Smash Bros

Dat er geen Pokémon nieuws zou zijn dat was wel duidelijk toch?Mirr0r schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:38:
Smash en hyrule Warriors. Rest was een beetje disappointing.. geen Pokémon nieuws en ook niks over het betaalde platform..
Mario Tennis lijkt me nog wel geinig, maar dan niet meer dan €30. Verder wel interesse in Hyrule Warriors en natuurlijk Super Smash

In het begin was ik toch wel beetje teleurgesteld met de verschillende games, totaal niet mijn ding, maar de laatste games maken het echt top!
Over South Park even.. south park the stick of truth was bij PS4 versie enz erbij. Iemand een idee of dat ook zo is bij Switch?
Over South Park even.. south park the stick of truth was bij PS4 versie enz erbij. Iemand een idee of dat ook zo is bij Switch?
K.W.
Verwijderd
Pokémon is ALTIJD een eigen Direct. Gehost door GameFreak.Mirr0r schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:38:
Nee, dit was serieus een van de beste Directs ooit.
Hele goede third party games, véél release data (13 juli wordt een zwarte dag voor mijn bankrekening), en de aankondigingen van Nintendo zelf... sorry, maar ik begin me af te vragen of ze uberhaupt iets voor E3 overgehouden hebben
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2018 23:45 ]
Zei je niet dat er geen Super Smash kwam?Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:44:
[...]
Pokémon is ALTIJD een eigen Direct. Gehost door GameFreak.
Lol.
Waarom zou je bijna een half jaar van te voren alles al willen weten over een online service waarvoor we waarschijnlijk gewoon een Twitter bericht krijgen.. Verder hadden we al meerdere malen gezegd dat pokémon altijd in een Pokémon Direct voor het eerst laten zien wordt...Mirr0r schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:38:
Waarom zijn mensen nooit een keer tevreden..
Verwijderd
Ik zei dat er geen nieuwe Super Smash zou komen. Dit is zo te zien een Deluxe remake zoals MarioKart etc.Evernote schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:44:
[...]
Zei je niet dat er geen Super Smash kwam?![]()
Lol.
Sterker nog Super Smash Bros + Inklings riep ik vorig jaar al
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2018 23:47 ]
Geen liefde hier voor Undertale? Ik had de game tijdens de release niet zo gevolgd, maar heb laatst wat streams teruggekeken, en dacht meteen dat ik deze game wel op de Switch wilde spelen. Daarnaast ook blij met Smash natuurlijk. Crash en South Park heb ik al op de PS4, dus die ga ik niet nog eens halen.
Verwijderd
@Linkje3 Undertale is een super game, maar ook een oude game en één die veel mensen op veel platformen grijs gespeeld hebben. Desondanks ga ik 'm wel halen
Jammer alleen dat alles wat je roept met een bak zout genomen wordt.Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:46:
[...]
Ik zei dat er geen nieuwe Super Smash zou komen. Dit is zo te zien een Deluxe remake zoals MarioKart etc.
Sterker nog Super Smash Bros + Inklings riep ik vorig jaar al
De tijd zal het leren of het om een nieuwe titel gaat of een Deluxe.
Verwijderd
Artwork is vrijwel identiek aan Super Smash Bros voor de Wii U en 3DS. Dus of hij zit héél dicht tegen de Wii U versie aan als het al een nieuwe versie is, of het is een remake.Evernote schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:48:
[...]
Jammer alleen dat alles wat je roept met een bak zout genomen wordt.
De tijd zal het leren of het om een nieuwe titel gaat of een Deluxe.
Voor mij, persoonlijk, is er geen twijfel mogelijk dat het "gewoon" Smash 4 DX is. Maar zal gewoon "Super Smash Bros for Nintendo Switch" gaan heten.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2018 23:52 ]
Oooh ik ben wel tevreden hoor maar mijn verwachting lag denk ik iets hoger. Meer titels denk ik. En van. Pokémon wist ik het niet dat ze een eigen direct hebben.plantenbakkie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:45:
[...]
Waarom zou je bijna een half jaar van te voren alles al willen weten over een online service waarvoor we waarschijnlijk gewoon een Twitter bericht krijgen.. Verder hadden we al meerdere malen gezegd dat pokémon altijd in een Pokémon Direct voor het eerst laten zien wordt...
Betreft online service. Ik zou een voorproefje niet erg vinden. Of op zijn minst features.
Verwijderd
Op basis van een filmpje van 3 seconden roepen dat het een remake betreft is wel bijzonder. Wacht nou maar gewoon op meer details voordat je roeptoetert.Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:50:
[...]
Artwork is vrijwel identiek aan Super Smash Bros voor de Wii U en 3DS. Dus of hij zit héél dicht tegen de Wii U versie aan als het al een nieuwe versie is, of het is een remake.
Verwijderd
Zal ik een GameXplain esque vergelijking met de artwork voor Super Smash Bros for Wii U maken en de "3 seconden" uit het filmpje?Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:53:
[...]
Op basis van een filmpje van 3 seconden roepen dat het een remake betreft is wel bijzonder. Wacht nou maar gewoon op meer details voordat ie roeptoetert.
Het is een CG trailer, dus dat zegt weinig. Trailers voor Little Mac en Palutena verschillen enorm van hoe de game er uitziet. Daarnaast, had Smash op 3DS/Wii U de BotW-versie van Link?Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:50:
[...]
Artwork is vrijwel identiek aan Super Smash Bros voor de Wii U en 3DS.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ja eigenlijk wel. Crash Bandicoot, de updates/DLC voor Splatoon en South Park zijn nog wel lachen, maar net als de rest niet wereldschokkend. Tennis spreekt me niet echt aan, Okami dan weer wel, maar Smash maakte het helemaal goed.gamerboy schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:36:
was een redelijk goeie maar als ze niet hadden afgesloten met Super mario smash was het faal geweest kunnen we het allemaal wel over eens zijn toch
Het is de nieuwe Link, plus ze kondigen het niet aan als een remake wat ze anders wel doen. Ik durf wel te stellen dat dit een nieuwe game is.Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:54:
[...]
Zal ik een GameXplain esque vergelijking met de artwork voor Super Smash Bros for Wii U maken en de "3 seconden" uit het filmpje?
Nope.gamerboy schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:36:
Octo-nieuws was voldoende voor mij (Octopath, Octoling).
Verwijderd
Nee, maar dat kan gewoon een andere outfit zijn. Iets wat niet ongehoord is in de game.RayNbow schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:55:
[...]
Het is een CG trailer, dus dat zegt weinig. Trailers voor Little Mac en Palutena verschillen enorm van hoe de game er uitziet. Daarnaast, had Smash op 3DS/Wii U de BotW-versie van Link?
Maar goed. Wii U:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=E-yarFdjCL4]
Nintendo Switch:
Mensen geloven mij wel vaker niet, maar de aantal keren dat ik er daadwerkelijk naast zit zijn in mindere maten dan de meeste geruchtenverspreiders.
Deze reveal, als je het al zo wil noemen, is een character reveal. Wat, voor mij, zegt dat het een deluxe port is. En zoals alle andere deluxe ports zal ook die met wat vernieuwingen komen. Zie bv Captain Toad Treasure Tracker, Mario Kart 8D, Pokkén Tournament, etc.
Dit neemt niet weg van hoe blij ik met de reveal ben
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2018 00:16 ]
Best aardige Direct zo 
Crash Bandicoot was een verrassing.
Crash Bandicoot was een verrassing.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Nope. Je reacties meer als mening dan feit presenteren zou wel schelen. Je mag gerust iets vinden, geen probleem. Maar iets roeptoeteren wekt (althans bij mij) geen positief gevoel op.Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:54:
[...]
Zal ik een GameXplain esque vergelijking met de artwork voor Super Smash Bros for Wii U maken en de "3 seconden" uit het filmpje?
Het kan ook een soort Smash 4.5 worden. Dat ze er genoeg veranderingen in hebben gebracht dat de game alsnog fris aanvoelt. Ik hoop vooral op een story mode zoals in Brawl.
Even recappen:
- Kirby: volgende week
- Phantasy Star Online cloud 2 (JP): 08/04 [trailer]
- South Park: TFBH: 24/04
- Hyrule Warriors: 18/05
- Little Nightmares Complete: 18/05
- Dark Souls (+ Amiibo
) - 25/05
- Sushi Striker: The Way of Sushido: 08/06
- Mario Tennis Ace: 22/06
- Crash Bandicoot: 10/07
- Captain Toad: 13/07
- Octopath Traveler: 13/07
- Okami HD: zomer 2018
- Taiko Drum Master (JP): Zomer 2018 [trailer]
- Splatoon DLC + updates: vermoedelijk augustus ("octo")
- Travis Strikes Again: No More Heroes: 2H 2018
- Saga Scarlet Grace (JP release)
- Undertale
- Smash Bros: 2018
[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 09-03-2018 00:13 ]
Verwijderd
Die JP only en SouthPark skip ik, dit gaat een dure tijd voor me wordenJackAvery schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 00:05:
Even recappen:Ja, het wordt dus toch nog een duur jaar. Donkey Kong, Wolfenstein 2, Labo, Fire Emblem, Hollow Knight, Wargroove en anderen staan hier niet eens tussen. Absoluut geen slechte direct wat mij betreft. Zeer blij met een datum voor Octopath!
- Dark Souls (+ Amiibo
) - 25/05
- Undertale
Ik lees net dat Crash Bandicoot ook nog naar Xbox One en Steam, mooi dat het zo naar alle platformen komt!
DLC van Splatoon 2 kost overigens 19,99 euro!
[ Voor 18% gewijzigd door KoensSocialL op 09-03-2018 00:17 ]
K.W.
Verwijderd
Volledige nieuwe single player modus met vele levels. Bijna gewoon een los spel opzich, plus Octolings in multiplayer. Prijs is dus niet onverwacht, wel jammer maar dat is een ander verhaal.KoensSocialL schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 00:10:
Details over de DLC staan trouwens hier:
https://www.nintendo.nl/G...73295.html#Octo_Expansion
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2018 00:23 ]
Onmiddellijk aangeschaft.KoensSocialL schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 00:10:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Net pas kunnen kijken en het viel me helemaal niet tegen 
Zat eerst te balen van al die special shots bij Mario tennis, maar door de mode simple shots staat deze ineens hoog op mijn lijst.
Captain Toad altijd al eens willen spelen (heb hem wel gekocht, maar daarna de Wii U nooit meer aangesloten).
South park op de Switch is gewoon top natuurlijk. Het eerste deel vond ik top en deel 2 was ik van plan een keer in een sale te scoren. Nu dus full price voor de Switch
Crash hetzelfde verhaal eigenlijk. Deze speel ik liever op de Switch dan op mijn PS4/pc.
En een date voor Octopath. Genoeg moois het komende jaar. Zeker met de backlog die ik nu al heb op de Switch
Smash bros is echt zo’n spel wat ik leuk wil vinden, maar ik snap er echt niks van. Al verschillende keren als er vrienden over de vloer komen getest, maar dan snappen we er allemaal niks van (damage counter enz) en kiezen we toch een ander spel. Het zal best tof zijn als je er tijd in steekt, maar dat geduld hebben we blijkbaar niet.
Wel een beetje balen dat games als Luigi’s mansion, Mario&Luigi, Wario Ware en eerder al Mario Partygames alleen op de 3ds uit komen. Dat lijken me echt geweldige toevoegingen voor de Switch library en voor de 3DS ga ik echt geen spellen meer kopen.
Ook zou ik wel weer een Brain academy, 7 wonders, Zookeeper of Cake Mania willen voor mijn vriendin. Dat soort spellen vreet ze op en dan heeft ze ook eens wat aan de Switch.
Zat eerst te balen van al die special shots bij Mario tennis, maar door de mode simple shots staat deze ineens hoog op mijn lijst.
Captain Toad altijd al eens willen spelen (heb hem wel gekocht, maar daarna de Wii U nooit meer aangesloten).
South park op de Switch is gewoon top natuurlijk. Het eerste deel vond ik top en deel 2 was ik van plan een keer in een sale te scoren. Nu dus full price voor de Switch
Crash hetzelfde verhaal eigenlijk. Deze speel ik liever op de Switch dan op mijn PS4/pc.
En een date voor Octopath. Genoeg moois het komende jaar. Zeker met de backlog die ik nu al heb op de Switch
Smash bros is echt zo’n spel wat ik leuk wil vinden, maar ik snap er echt niks van. Al verschillende keren als er vrienden over de vloer komen getest, maar dan snappen we er allemaal niks van (damage counter enz) en kiezen we toch een ander spel. Het zal best tof zijn als je er tijd in steekt, maar dat geduld hebben we blijkbaar niet.
Wel een beetje balen dat games als Luigi’s mansion, Mario&Luigi, Wario Ware en eerder al Mario Partygames alleen op de 3ds uit komen. Dat lijken me echt geweldige toevoegingen voor de Switch library en voor de 3DS ga ik echt geen spellen meer kopen.
Ook zou ik wel weer een Brain academy, 7 wonders, Zookeeper of Cake Mania willen voor mijn vriendin. Dat soort spellen vreet ze op en dan heeft ze ook eens wat aan de Switch.
[ Voor 37% gewijzigd door Beakzz op 09-03-2018 02:55 ]
Fixed that for youVerwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:59:
[...]
Mensen geloven mij wel vaker niet, maar de aantal keren dat ik er daadwerkelijk naast zit is niet meer op de handen van het volledige roster van Super Smash Bros te tellen.
Deze reveal, als je het al zo wil noemen, is een character reveal. Wat, voor mij, zegt dat het een deluxe port is. En zoals alle andere deluxe ports zal ook die met wat vernieuwingen komen. Zie bv Captain Toad Treasure Tracker, Mario Kart 8D, Pokkén Tournament, etc.
Dit neemt niet weg van hoe blij ik met de reveal ben
Bedankt voor het delen van twee trailers die niet eens op elkaar lijken overigens. Zet je verhaal zeker veel kracht bij.
Je had ook naar feiten kunnen kijken bijvoorbeeld dat er tussen de Wii en Wii U/3DS versie 6 jaar zat en nu "slechts" 4 tussen deze voor de Switch en die voor de Wii U/3DS.
Niet dat dit verder iets zegt het is gewoon afwachten
[ Voor 11% gewijzigd door Evernote op 09-03-2018 07:01 ]
De uiteindelijke titel is in ieder geval nog niet aangekondigd:
いまはまだタイトルを発表しただけの段階ですが、黙して日々制作に取り組んでいます。内容公開、あるいは発売できるその時まで、お待ちください!! https://twitter.com/SmashBrosJP/status/971879880081137665
@Beakzz Je denkfout zit ‘m in het denken dat Smash Bros een “damage counter” heeft. Dat is niet zo namelijk. Het is een percentage dat de kans aangeeft dat je het level uitgeslagen wordt. Vanaf 100% is die kans groot en na 250% onvermijdelijk ténzij je items krijgt die het percentage laten dalen of je gewoon geluk hebt en buiten bereik van je tegenstander blijft.
Tactisch is Smash behoorlijk diepgaand; easy to learn, difficult to master.
*Edit: typfoutje, en aanvulling: ja, het klopt dat sommige chars harder kunnen slaan dan anderen, en anderen zijn lichter en dus sneller en wendbaarder, ook in de lucht (denk bijv aan Kirby). Bowser is traag en log maar behoorlijk sterk met een redelijke range, en dan heb je nog er nog flink wat tussenin zitten.
Tactisch is Smash behoorlijk diepgaand; easy to learn, difficult to master.
*Edit: typfoutje, en aanvulling: ja, het klopt dat sommige chars harder kunnen slaan dan anderen, en anderen zijn lichter en dus sneller en wendbaarder, ook in de lucht (denk bijv aan Kirby). Bowser is traag en log maar behoorlijk sterk met een redelijke range, en dan heb je nog er nog flink wat tussenin zitten.
[ Voor 25% gewijzigd door DigitalExorcist op 09-03-2018 07:35 ]
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
...al is er wel een stamina-modus waarbij spelers HP hebben in plaats van een damage-percentage.DigitalExcorcist schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:04:
@Beakzz Je denkfout zit ‘m in het denken dat Smash Bros een “damage counter” heeft. Dat is niet so namelijk.
...met de kanttekening dat bepaalde personages minder snel worden weggeslagen en bepaalde personages harder kunnen slaan.Het is een percentage dat de kans aangeeft dat je het level uitgeslagen wordt. Vanaf 100% is die kans groot en na 250% onvermijdelijk ténzij je items krijgt die het percentage laten dalen of je gewoon geluk hebt en buiten bereik van je tegenstander blijft.
In de mail van Nintendo wordt bij super smash nu in ieder geval gesproken van een "Working title"
Ik mag aannemen dat dat een nieuwe game betekent. Ik verwacht wel dat ze de smash 4 engine (deels) gaan hergebruiken.
Ik mag aannemen dat dat een nieuwe game betekent. Ik verwacht wel dat ze de smash 4 engine (deels) gaan hergebruiken.
Dat zeiden ze bij Octopath Traveller ookKraanmachinist schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:30:
In de mail van Nintendo wordt bij super smash nu in ieder geval gesproken van een "Working title"
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Ja klopt, ik ben enorm onder de indruk van hoe mooi het spel is terwijl het nog steeds oldschool pixel art is.DigitalExcorcist schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:37:
[...]
Dat zeiden ze bij Octopath Traveller ookkennelijk is die titel hetzelfde gebleven. Ook daar kijk ik enorm naar uit moet ik zeggen. Wát een beeldschone game is dat. Die 16-bit graphics spreken me sowieso enorm aan maar dan met zo'n modern 3D-laagje eroverheen en fantástische lichteffecten maken het wel 'af'.
Verwijderd
Dat denk ik ook. Maar als het de Smash 4 engine gebruikt is het zeer zeker een "port". Ik denk niet dat het een spel is die vanaf 0 opnieuw opgebouwd is. (Wat Smash 4 wel was)Kraanmachinist schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:30:
Maar verder, zeg ik het is een "nieuw" spel, zoals ook Splatoon 2 en Mario Tennis Aces "nieuwe" spellen zijn (lees: ze gebruiken de engine van de vorige games, al is die wel verder ontwikkeld).
Ja zelfs m'n vrouw had zoiets van.. 'misschien speel ik deze liever dan Ni no Kuni 2'.Kraanmachinist schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:46:
[...]
Ja klopt, ik ben enorm onder de indruk van hoe mooi het spel is terwijl het nog steeds oldschool pixel art is.
's Avonds ook.. "als jij nou eens Xenoblade op TV gaat spelen, kan ik ook ff meekijken". Ja, zij heeft 'm al uitgespeeld inmiddels, ik zit bij een van de laatste hoofdstukken.
Ik heb begrepen dat ook in Smash 4 veel code uit Brawl was hergebruikt.Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:56:
[...]
Dat denk ik ook. Maar als het de Smash 4 engine gebruikt is het zeer zeker een "port". Ik denk niet dat het een spel is die vanaf 0 opnieuw opgebouwd is. (Wat Smash 4 wel was)
Maar verder, zeg ik het is een "nieuw" spel, zoals ook Splatoon 2 en Mario Tennis Aces "nieuwe" spellen zijn (lees: ze gebruiken de engine van de vorige games, al is die wel verder ontwikkeld).
Verwijderd
Dat heb je altijdKraanmachinist schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:58:
[...]
Ik heb begrepen dat ook in Smash 4 veel code uit Brawl was hergebruikt.
Ja, en waarom ook niet. Een hoop assets kun je zo weer gebruiken. Lijkt me nogal onzinnig om een goed gebalanceerde game als Brawl opnieuw te gaan uitvinden terwijl de gameplay hetzelfde blijft.Kraanmachinist schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:58:
[...]
Ik heb begrepen dat ook in Smash 4 veel code uit Brawl was hergebruikt.
Hoop wel op een goeie story mode. De WiiU was echt bedoeld om 24/7 met internet verbonden te zijn (de Wii op zich ook wel, met die lichtgevende drive LED als je berichten kreeg) maar voor de Switch geldt dat ie ook portable goed speelbaar moet zijn en dan kom je m.i. niet weg door alleen oefenrondjes tegen bots te kunnen spelen.
Captain toad is een aanrader voor de gene die het nog niet gespeeld hebben! Begint nu wel te knagen dat ik een WII u heb gehad; meeste games wordt opnieuw uitgebracht. Had liever (net als bij splatoon) een nieuwe captain toad willen zien (met deel 1 er bij voor de gene die het niet gespeeld hebben). Mario kart 8 b.v. net zo, weinig uitdaging omdat ik de circuits al plat heb gespeeld (inclusief alle DLC's) op de WII u. Daarom hoop ik dat smash bros een nieuwe game wordt.
Crash bandicoot lijkt me erg tof
Crash bandicoot lijkt me erg tof
[ Voor 11% gewijzigd door rudyman85 op 09-03-2018 08:06 ]
Verwijderd
@rudyman85 Captain Toad krijgt nieuwe levels (o.a. uit Super Mario Odyssey) of het genoeg is voor een double dip? Dat is aan jou. (Voor mij iig wel)
Ik heb zwaar medelijden met jouw portomonnee.
En praise the sun amiibo ! Deus Vult!Stefan22 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:36:
Verwijderd
Ik ookKraanmachinist schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:10:
[...]
Ik heb zwaar medelijden met jouw portomonnee.
Er is letterlijk maar één game uit de Direct die ik niet ga halen. En dat is het Ubisoft spel.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2018 08:20 ]
Hangt er van af om hoeveel levels (gebaseerd op Super Mario Odyssey) het betreft (en wat het spel mag kosten). Hou het iig in de gaten.Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:09:
@rudyman85 Captain Toad krijgt nieuwe levels (o.a. uit Super Mario Odyssey) of het genoeg is voor een double dip? Dat is aan jou. (Voor mij iig wel)
[ Voor 3% gewijzigd door rudyman85 op 09-03-2018 08:17 ]
Ik las ergens dat diegene die de Switch direct ook had voorspeld op deze dag ook een aantal announcemnts goed had. En hij zei dat het om een Smash Anniversary edition zal gaan. Dus een mix van alle voorgaande dingen, met ongewtijfeld wat nieuw spul - zoals splatoon characters - .Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:50:
[...]
Artwork is vrijwel identiek aan Super Smash Bros voor de Wii U en 3DS. Dus of hij zit héél dicht tegen de Wii U versie aan als het al een nieuwe versie is, of het is een remake.
Voor mij, persoonlijk, is er geen twijfel mogelijk dat het "gewoon" Smash 4 DX is. Maar zal gewoon "Super Smash Bros for Nintendo Switch" gaan heten.
Yup Nintendo heeft ook 2018 weer gewonnen. Een pokemon announcement zou de finishing move zijn tegen ps4 / xdoos1JackAvery schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 00:05:
Even recappen:Ja, het wordt dus toch nog een duur jaar. Donkey Kong, Wolfenstein 2, Labo, Fire Emblem, Hollow Knight, Wargroove en anderen staan hier niet eens tussen. Absoluut geen slechte direct wat mij betreft. Zeer blij met een datum voor Octopath!
- Phantasy Star Online cloud 2 (JP): 08/04 [trailer]
- Dark Souls (+ Amiibo
) - 25/05
- Taiko Drum Master (JP): Zomer 2018 [trailer]
- Undertale
[ Voor 50% gewijzigd door Odysseus87 op 09-03-2018 08:21 ]
Verwijderd
E3Baelrog schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:17:
Yup Nintendo heeft ook 2018 weer gewonnen. Een pokemon announcement zou de finishing move zijn tegen ps4 / xdoos1
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2018 08:22 ]
Koop er maar een goede koptelefoon bij, dan hoor je je portomonne niet meer huilen.Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:16:
[...]
Ik ook
Er is letterlijk maar één game uit de Direct die ik niet ga halen. En dat is het Ubisoft spel.
Precies daar komen echt nog wel een paar nieuwe announcements voor fall / winter '18. Heb verdomme net een nieuw huis gekocht, moet een beetje sparen. Hoe ga ik dit nu weer uitleggen aan mn vrouw..
Verwijderd
Een najaar met Pokémon, Smash en Fire Emblem.
Maar dat is gewoon wishful thinking. Ik denk dat Pokémon in dat geval wel eens naar 2019 geschoven kan worden.
Maar dat is gewoon wishful thinking. Ik denk dat Pokémon in dat geval wel eens naar 2019 geschoven kan worden.
Wow ik had gehoopt dat ze Captain Toad zouden uitbrengen, maar dat ze het echt zouden doen?
Ik ben wel blij dat ze 'nieuwe maps' in hebben gezet en het niet een complete 1-op-1 port is geworden.
Maar dit was de laatste Direct voor dit jaar toch? Niet dat er weer een hypetrain wordt gecreëerd?
Maar dit was de laatste Direct voor dit jaar toch? Niet dat er weer een hypetrain wordt gecreëerd?
het jaar is pas net begonnenSimyager schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:30:
Wow ik had gehoopt dat ze Captain Toad zouden uitbrengen, maar dat ze het echt zouden doen?Ik ben wel blij dat ze 'nieuwe maps' in hebben gezet en het niet een complete 1-op-1 port is geworden.
Crap
Edit: Bij elke Direct aankondiging voel ik me net als Tryone Biggums. Hij is crack verslaafd en wij zijn Direct verslaafd

[ Voor 24% gewijzigd door Simyager op 09-03-2018 08:44 ]
Yoshi en Metroid 4 beelden/informatie dan op de E3? Denk dat 2018 iig ook een goed jaar is voor de Switch. Genoeg te doen. En de geruchten op reddit over de Direct van gister vallen nu ten onder
Over de Direct van gisteren weinig te klagen, tot aan de zomer heb je genoeg te spelen. Weliswaar oude games maar toch, genoeg mensen die ze nog niet gespeeld hebben.
Voor mij gaat het Octopath en Smash worden. Geloof echt dat Smash een nieuwe is en geen DX versie zoals een Mario Kart/Pokken.
Breath of the Wild Link en dan silhouettes gekeken, leek me vrij duidelijk dat de Ice Climbers er ook tussen staan
Voor mij gaat het Octopath en Smash worden. Geloof echt dat Smash een nieuwe is en geen DX versie zoals een Mario Kart/Pokken.
Breath of the Wild Link en dan silhouettes gekeken, leek me vrij duidelijk dat de Ice Climbers er ook tussen staan
Als die aan het repertoire van de Switch zouden worden toegevoegd zou dat inderdaad erg leuk zijnBeakzz schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 02:38:
In ieder geval erg tof dat Super Smash Bros dit jaar nog uit gaat komen!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik vond het toch wel een mooie Direct, zelfs voor de Smash aankondiging al wel. Toch redelijk wat (goede) games, ook al zijn ze multiplatform, die nu richting de Switch komen. Mario Aces lijkt me ook wel geinig, de Solaire Amiibo is toch een van de weinige die ik wel graag op m'n schap wil hebben staan. Okami, South Park, Crash Bandicoot (al ben ik zelf niet erg fan van de stijl van platforming, dus ik ga 'm wss niet halen, maar voor de ontwikkeling van de Switch is dit natuurlijk een erg toffe aankondiging).
De Octopath Traveler datum is voor mij ook een hoogtepunt, en dit gaat met de release aangeschaft worden. (En ik hoop dat Phantasy Star Online 2 ook een vertaling gaat krijgen, maar ik ben er heel bang voor...)
Het Splatoon gedeelte vond ik al wel wat (te) lang doorgaan, en de trailer voor de single player expansion had ik echt een 'meh' gevoel bij. M'n vrouw gaf nog aan van, bewaren ze nou de grootste aankondiging tot het laatst (ze hoopte op een Animal Crossing voornamelijk, voor haar was de direct wel nogal 'meh' want naast Undertale niet echt een spel waar ze interesse in had)? Om daarna de hype-train direct door de woonkamer te laten denderen met de reflectie van het smash logo in het oog van de inkling.
De Octopath Traveler datum is voor mij ook een hoogtepunt, en dit gaat met de release aangeschaft worden. (En ik hoop dat Phantasy Star Online 2 ook een vertaling gaat krijgen, maar ik ben er heel bang voor...)
Het Splatoon gedeelte vond ik al wel wat (te) lang doorgaan, en de trailer voor de single player expansion had ik echt een 'meh' gevoel bij. M'n vrouw gaf nog aan van, bewaren ze nou de grootste aankondiging tot het laatst (ze hoopte op een Animal Crossing voornamelijk, voor haar was de direct wel nogal 'meh' want naast Undertale niet echt een spel waar ze interesse in had)? Om daarna de hype-train direct door de woonkamer te laten denderen met de reflectie van het smash logo in het oog van de inkling.
[ Voor 4% gewijzigd door Grumpmeister op 09-03-2018 09:27 ]
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Mijn gevoelens en reactie voor deze Direct. Een plaatje zegt meer dan duizend woorden, wat verteld een filmpje dan?
Btw vergeet niet de ondertitels aan te zetten.
[ Voor 12% gewijzigd door Simyager op 09-03-2018 09:32 ]
Een mogelijke debunk voor het 'Het is een port / deluxe':Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:02:
[...]
Dat heb je altijdMaar de basis van het spel was helemaal nieuw, en ontwikkeld door Bandai Namco.
- Bandai-Namco wordt nergens in de announcement genoemd.
- HAL Laboratory (Brawl / Melee) wel.
- Nintendo geeft zelf een 'Pending Title' aan, dat was bij Pokken / Mario Kart direct een DX.
- Sakurai heeft op Twitter aangegeven hier al een tijdje aan te werken.
- De copyright informatie is alleen 2018.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Donkey Kong en Mario Tennis zijn zekerheidjes voor mij, voor de rest zie ik niet veel moois aan de Switch horizon.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Poeh, weer genoeg om aan te schaffen. Luigi's Mansion heb ik volgens mij niet op de GameCube toentertijd aangeschaft. Had toen Rogue Squadron volgens mij. Heb wel deel 2 op de 3DS, dus wellicht deze ook nog halen.
Er is genoeg wat uit gaat komen wat ik wel. De Colectors van Octopath is ook wel gaaf eigenlijk.
Er is genoeg wat uit gaat komen wat ik wel. De Colectors van Octopath is ook wel gaaf eigenlijk.
Verwijderd
Dus als een engine of assets opnieuw gebruikt worden zijn het "ports"?Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:56:
[...]
Dat denk ik ook. Maar als het de Smash 4 engine gebruikt is het zeer zeker een "port". Ik denk niet dat het een spel is die vanaf 0 opnieuw opgebouwd is. (Wat Smash 4 wel was)

Verder lekker boeiend!

100x dit, gister de YouTube chat maar afgezet want de gemiddelde consument is verwend geworden en loopt te vloeken en te tieren wanneer het zn zin niet krijgt.plantenbakkie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:45:
[...]
Waarom zou je bijna een half jaar van te voren alles al willen weten over een online service waarvoor we waarschijnlijk gewoon een Twitter bericht krijgen.. Verder hadden we al meerdere malen gezegd dat pokémon altijd in een Pokémon Direct voor het eerst laten zien wordt...
Wees gewoon blij dat dit toffe platform zoveel support krijgt. Pokemon komt echt wel uiteindelijk
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Het was inderdaad een goede Direct.Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:44:
[...]
Pokémon is ALTIJD een eigen Direct. Gehost door GameFreak.
Hele goede third party games, véél release data (13 juli wordt een zwarte dag voor mijn bankrekening), en de aankondigingen van Nintendo zelf... sorry, maar ik begin me af te vragen of ze uberhaupt iets voor E3 overgehouden hebben
Aankondiging van Smash bros, meer details over Mario Tennis, Splatoon 2 Octo DLC is tof.
Remake Toad treasure met wat nieuwe levels (had orginele versie nog niet gespeeld)
Tijdens de E3 hebben ze nog wel voldoende om te vermelden.
- Pokemon op de Switch
- Yoshi game op de switch die was aangekondigd voor 2018
- Het online betaaldienst
- Releasedate en meer informatie over Smash bros
En dan komen nog vast japanse niets zeggende titels en remakes.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Hier een beetje hetzelfde. Eigenlijk kan ik niet klagen natuurlijk, ik heb de afgelopen paar jaar al mogen genieten van de spellen op de Wii U. Het is dan wel weer jammer dat je gewoon weer de volle mep mag betalen. Uiteraard blijft het mijn eigen keuze om de spellen opnieuw te kopen.rudyman85 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:04:
Captain toad is een aanrader voor de gene die het nog niet gespeeld hebben! Begint nu wel te knagen dat ik een WII u heb gehad; meeste games wordt opnieuw uitgebracht. Had liever (net als bij splatoon) een nieuwe captain toad willen zien (met deel 1 er bij voor de gene die het niet gespeeld hebben). Mario kart 8 b.v. net zo, weinig uitdaging omdat ik de circuits al plat heb gespeeld (inclusief alle DLC's) op de WII u. Daarom hoop ik dat smash bros een nieuwe game wordt.
Blijven er voor mij maar zeer weinig redenen over om de Wii U nog te houden op dit moment. Mario Party en de speciale Super Smash Bros controllers. Als er voor de Switch ook een adapter gaat komen voor die controllers, mag van mij de Wii U helemaal weg.
Sinds ik een Switch heb, heb ik eigenlijk alleen nog maar Mario Odyssey gespeeld. Breath of the Wild een paar keer geprobeerd, maar dat lijkt toch niet echt een spel voor mij. Elke keer zie ik weer spellen voorbij komen die ik graag wil spelen, maar voor de PS4 en Xbox heb ik ook al veel te veel spellen liggen die ik nog niet eens heb aangeraakt. Ooit zal ik genoeg tijd hebben om alles uit te spelen en wat meer van de Switch gebruik te maken
Ja, zo is MM een port van OoT.Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:44:
[...]
Dus als een engine of assets opnieuw gebruikt worden zijn het "ports"?
Ik ben een PC gamer en een nadeel is dus dat de Switch niet altijd aangaat.Yukidaruma schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:58:
[...]
Hier een beetje hetzelfde. Eigenlijk kan ik niet klagen natuurlijk, ik heb de afgelopen paar jaar al mogen genieten van de spellen op de Wii U. Het is dan wel weer jammer dat je gewoon weer de volle mep mag betalen. Uiteraard blijft het mijn eigen keuze om de spellen opnieuw te kopen.
Blijven er voor mij maar zeer weinig redenen over om de Wii U nog te houden op dit moment. Mario Party en de speciale Super Smash Bros controllers. Als er voor de Switch ook een adapter gaat komen voor die controllers, mag van mij de Wii U helemaal weg.
Sinds ik een Switch heb, heb ik eigenlijk alleen nog maar Mario Odyssey gespeeld. Breath of the Wild een paar keer geprobeerd, maar dat lijkt toch niet echt een spel voor mij. Elke keer zie ik weer spellen voorbij komen die ik graag wil spelen, maar voor de PS4 en Xbox heb ik ook al veel te veel spellen liggen die ik nog niet eens heb aangeraakt. Ooit zal ik genoeg tijd hebben om alles uit te spelen en wat meer van de Switch gebruik te maken
Als ik mij even verveel, dan ga ik oude spelen spelen op de PC ipv dat ik de switch aanzet.
Wanneer ik de switch aanzet (of een andere console zoals mn XboxOne of PS4), dan moet ik weer een update binnen halen en kan ik niet gelijk spelen.
Dus dan heb ik ook weer geen zin om op een console te spelen.
Is er geen manier zodat consoles automatisch blijven updaten (en dan bedoel ik ook de games)
Kom er nu te vaak en te laat achter en zit ik soms gewoon 15 minuten te wachten voordat ik een game kan spelen en dan ben ik alweer wat anders aan het doen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Bij mij downloadt ie updates op de achtergrond? Hetzelfde als op de 3DS en Wii U.Pykow schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:08:
Is er geen manier zodat consoles automatisch blijven updaten (en dan bedoel ik ook de games)
Kom er nu te vaak en te laat achter en zit ik soms gewoon 15 minuten te wachten voordat ik een game kan spelen en dan ben ik alweer wat anders aan het doen
Volgens is dat enkel bij games die je recent gespeeld hebt, ik heb wel eens games gestart die even gelegen hebben, en dan komt hij met de vraag of je hem meteen wil spelen of eerst wil updatenRayNbow schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:10:
[...]
Bij mij downloadt ie updates op de achtergrond? Hetzelfde als op de 3DS en Wii U.
(en volgens mij is dat bij de ps4 net zo)
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Pff ik wil niet eens kiezen tussen Octopath en Ni No Kuni 2. Gelukkig komt de laatste al snel dus daar ben ik al lang mee klaar als Octopath komt kijken.DigitalExcorcist schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:56:
[...]
Ja zelfs m'n vrouw had zoiets van.. 'misschien speel ik deze liever dan Ni no Kuni 2'.waarbij ik echt zoiets had van... wtf?? Maar ze speelt liever portable dan dat je weer helemaal voor de TV moet installeren. Die redenatie volg ik wel
sowieso is dat écht het grote pluspunt van de Switch.
's Avonds ook.. "als jij nou eens Xenoblade op TV gaat spelen, kan ik ook ff meekijken". Ja, zij heeft 'm al uitgespeeld inmiddels, ik zit bij een van de laatste hoofdstukken.
Ja dat kan soms onhandig zijn, maar voor games die je recent hebt gespeeld worden als het goed is wel updates gedownload (tenzij je de console echt volledig uitzet natuurlijk). Daarnaast kan je updates ook weigeren zodat je gelijk kan gaan gamen. Helaas kan dat niet voor online gamesPykow schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:08:
[...]
Ik ben een PC gamer en een nadeel is dus dat de Switch niet altijd aangaat.
Als ik mij even verveel, dan ga ik oude spelen spelen op de PC ipv dat ik de switch aanzet.
Wanneer ik de switch aanzet (of een andere console zoals mn XboxOne of PS4), dan moet ik weer een update binnen halen en kan ik niet gelijk spelen.

PS4 en X1 hebben een stand-by modus, in deze stand zullen de updates worden binnengehaald. Als je zo sporadisch een console aanraakt, lijkt het me echter nogal zonde van de stroom om ze dan maar aan te laten staan. Switch zal vast hetzelfde hebben.Pykow schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:08:
[...]
Ik heb dat euvel eigenlijk alleen op de PS4, waar updates een stuk langer duren en ik hem niet altijd op stand-by heb.Pykow schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:08:
[...]
Ik ben een PC gamer en een nadeel is dus dat de Switch niet altijd aangaat.
De Switch staat eigenlijk altijd in sleep, en is juist binnen 2 seconden up&running. Een update wordt automatisch geinstalleerd, of kost hoogstens een minuut.
Dat heb ik met m'n Xbox One.. ding gaat hoogstens een uurtje of 2 per maand aan maar verder gebruik ik 'm praktisch niet. En elke keer áls ik 'm opstart moet ie eerst weer updaten. Standby heeft dus niet zoveel nut.EddoH schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:22:
[...]
Ik heb dat euvel eigenlijk alleen op de PS4, waar updates een stuk langer duren en ik hem niet altijd op stand-by heb.
De Switch staat eigenlijk altijd in sleep, en is juist binnen 2 seconden up&running. Een update wordt automatisch geinstalleerd, of kost hoogstens een minuut.
Bij de PS4 merk ik wel dat updates niet makkelijk op de achtergrond installeren. Of ik game gewoon zoveel dat ie daar de kans niet voor krijgt
Bij de Switch merk ik eigenlijk nooit iets van updates. Rocket League en Xenoblade II waren gewoon geïnstalleerd op een gegeven moment. Die zal dan ook wel een soort standby-stand hebben (zal ik dan ook wel eens aangezet hebben
[ Voor 11% gewijzigd door DigitalExorcist op 09-03-2018 10:28 ]
Mensen, moet het toch even vragen! hoe is de campaign van Splatoon 2 (zonder dlc)? heb wat filmpjes gekeken en lijkt op een 3D platformer, was benieuwd hoe de splatooners onder ons de campaign vonden...:) Wellicht dat jullie meningen mij doen overhalen!
Welke campaignmfneed schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:01:
Mensen, moet het toch even vragen! hoe is de campaign van Splatoon 2 (zonder dlc)? heb wat filmpjes gekeken en lijkt op een 3D platformer, was benieuwd hoe de splatooners onder ons de campaign vonden...:) Wellicht dat jullie meningen mij doen overhalen!

Was in de veronderstelling dat er een campaign in splatoon 2 zit?DigitalExcorcist schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:09:
[...]
Welke campaigndie is er niet .... ja tenzij je dat oefenrondje bedoeld waar je de controls onder de knie kan krijgen.
Neehoor, je hebt 't niet mis, er is een singleplayer mode.
Lang niet zo leuk als multi-player. Aardig om een beetje te oefenen, maar daarna snel online verder gamen.
Heb me er nooit toe kunnen zetten singleplayer uit te spelen.
Lang niet zo leuk als multi-player. Aardig om een beetje te oefenen, maar daarna snel online verder gamen.
Heb me er nooit toe kunnen zetten singleplayer uit te spelen.
Geen zorgen, er is wel degelijk een campaign in Splatoon 2mfneed schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:11:
[...]
Was in de veronderstelling dat er een campaign in splatoon 2 zit?zit dus volledig mis?
Het lijkt erop dat de betaalde online dienst van Nintendo nog steeds gepland staat voor september. Zou dit ook de release date van Smash worden?
Dit is helemaal niet dezelfde artwork. In de "Super" en "a" zijn lijntjes toegevoegd die in nog geen enkel ander logo zijn voorgekomen.Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:50:
[...]
Ja, nou, 'campaign' .... dat vind ik nogal een groot woord voor wat het is. Beetje een uitgebreide tutorial misschien. Geen pakkend en gelaagd sociaal-kritische interpretatie van het inktvissenbestaan zullen we maar zeggen.JackAvery schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:18:
[...]
Geen zorgen, er is wel degelijk een campaign in Splatoon 2De bosses zijn best leuk, maar niet te veel van voorstellen, het blijft een multiplayer game.
Het lijkt erop dat de betaalde online dienst van Nintendo nog steeds gepland staat voor september. Zou dit ook de release date van Smash worden?
Ik vind dat je de single player mode daarmee wel wat tekort doet. Splatoon 2 is dan wel gericht op multiplayer online gaming, maar de single player mode bevat aardig wat levels en collectibles. Ik heb hem in ieder geval helemaal met plezier doorgespeeld.DigitalExcorcist schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:36:
[...]
Ja, nou, 'campaign' .... dat vind ik nogal een groot woord voor wat het is. Beetje een uitgebreide tutorial misschien. Geen pakkend en gelaagd sociaal-kritische interpretatie van het inktvissenbestaan zullen we maar zeggen.
Ik heb even gegoogled omdat het al even geleden is, maar blijkbaar zijn er 5 werelden en 32 stages totaal waar je zo'n 6uur zoet mee bent. Volgens mij heb ik er iets langer over gedaan omdat ik alle levels nog herspeeld heb met de dualies.
Ik zou de game overigens niet direct kopen als je enkel en alleen de single player wil spelen, tenzij je hem voor een zacht prijsje kan krijgen.
hopelijk is smash remaster, had nooit de kans gehad om het te spelrn.
İemand ervaring met oplader voor switch display?
Maar nu komt het lastige gedeelte...
Wachten tot we kunnen spelen.
Wachten tot we kunnen spelen.
Mwah op zich mis je niet héél veel aan de WiiU versie hoor. Liever een nieuw deel dat iederéén nog niet eerder gespeeld heeft dan een remaster die 50% al wél gespeeld heeft. Als je zelf de WiiU versie niet gespeeld hebt mis je er met een nieuwe versie netto ook niks aanSub-madara1310 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:49:
hopelijk is smash remaster, had nooit de kans gehad om het te spelrn.
Dit topic is gesloten.