[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.281 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:27

Nogne

>.<

NMe schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:38:
[...]

Dat geldt ook voor de originele Super Mario Bros. 1, 2 en 3. Legt Mario verder toch echt geen windeieren. :+
Achter die spellen zat Nintendo zelf, en ik weet niet hoe dat met Golden Sun precies zit. Laat ik er wel bij zeggen dat Golden Sun mijn favoriete Nintendo serie is, al heb ik deel 1 nooit kunnen uitspelen. Want ik was gewoon niet sterk genoeg, en op een gegeven moment was ik klaar met het xp grinden.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nogne schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:42:
[...]

Achter die spellen zat Nintendo zelf, en ik weet niet hoe dat met Golden Sun precies zit. Laat ik er wel bij zeggen dat Golden Sun mijn favoriete Nintendo serie is, al heb ik deel 1 nooit kunnen uitspelen. Want ik was gewoon niet sterk genoeg, en op een gegeven moment was ik klaar met het xp grinden.
Het was ook geen eerlijke vergelijking van me (vandaar ook de smiley) maar GS is intussen al best oud. Nostalgie is een leuk ding en dit zou de perfecte tijd zijn om daar op te cashen als developer/publisher.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bertware
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:39
dvd-linden schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:23:
Maar goed, ik ben van plan om er dus een x aantal games op te gaan spelen en zal dit voornamelijk docked doen. Althans, dat is wat ik denk. Wellicht gaat de ervaring heel anders worden als ik het apparaat heb en wordt er alsnog veel portable gespeeld.

Nou vroeg ik me af wat mensen aanraden om te doen: een screenprotector of niet? Nou zal deze vraag vast veel vaker voorbij zijn gekomen, maar ik heb hier in het forum gezocht en kon er niet heel veel over vinden. In de topicstart wordt het wel duidelijk aangeraden, maar hoe is de ervaring van de mensen hier? Daar ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar.
Bij de Nintendo case zat ook een screenprotector maar uit folie, wegens persoonlijke voorkeur gewoon glas besteld: "screen Protector Nintendo Switch - Orzly Premium Tempered Glass [0.24mm] Screen Protector TWIN Pack [2 x Screen Guards]" van Amazon, voor ongeveer 8 a 10 euro. Doet niets af aan de kwaliteit van het scherm voor zover ik kan zien. Er zit nog geen enkele kras op (ik switch regelmatig tussen portable en docked, dus gaat vaak genoeg dock in & uit) dus het is misschien niet nodig, maar wel prettig om te weten dat het scherm beschermd is.
Die officiële case kan ik trouwens wel aanraden als je later zou besluiten om hem toch vaker onderweg wilt gebruiken, doet perfect dienst als heel stabiele kickstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanW schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:35:
Ni No Kuni 2 komt ook uit voor de PC, is geen Sony exclusive meer.
Net zoals Street Fighter 5. Sony* heeft de console rechten gewoon afgekocht.

*) Een Japans bedrijf wat er bekent om staat om zo min mogelijk games op het platform van hun Japanse concurrent (Nintendo) uit te laten komen. Zie bv Monster Hunter World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

NMe schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:39:
[...]

Die van de Switch hoort ook 40 uur mee te gaan volgens Nintendo zelf. En dat is vast afgerond naar beneden. Gaat die van jou niet zo lang mee dan?
Jawel maar ik speel gewoon heel veel Splatoon 2 :P

De Switch Pro Controller en de WiiU Pro Controller hebben overigens dezelfde batterij (die van de 3DS) maar de Switch Pro Controller heeft veel meer functies dus gaat er wat sneller doorheen. De WiiU Pro Controller doet 80u met een lading. Die gebruikte ik voornamelijk voor Mario Kart. Tegen de tijd dat ik die op moest laden was ik alweer vergeten waar de kabel lag :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanvua
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 11:42
Twee weken geleden bij aliexpress een nieuwe mayflash magic ns besteld om mijn ps4 controller op de switch te gebruiken. Nou staat deze status op "Attempted/failed delivery" sinds gister avond 21.18 uur (beetje gekke tijd).. Eerder dezelfde dongle bij amazon.de besteld maar deze kwam als DOA binnen.

Ik ben er toch een beetje klaar mee en ben aan het overwegen om voor €60 bij amazon de switch pro controller te bestellen want al die :X dongels ben ik wel een beetje klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 04-10 13:08
Gisteren voor het eerst mijn Pro Controller op moeten laden, sinds aanschaf begin januari. Nu heb ik niet eens echt heel veel gespeeld, maar ben toch onder de indruk van de batterijduur. Wat een fijne controller!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
kanvua schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:12:
Twee weken geleden bij aliexpress een nieuwe mayflash magic ns besteld om mijn ps4 controller op de switch te gebruiken. Nou staat deze status op "Attempted/failed delivery" sinds gister avond 21.18 uur (beetje gekke tijd).. Eerder dezelfde dongle bij amazon.de besteld maar deze kwam als DOA binnen.

Ik ben er toch een beetje klaar mee en ben aan het overwegen om voor €60 bij amazon de switch pro controller te bestellen want al die :X dongels ben ik wel een beetje klaar mee.
De batterijduur van de pro is stukken beter dan van de ps4 controllers. Dus in dat opzicht heb je in ieder geval een kleine bonus als je dan toch de pro koopt ipv de dongle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
nioz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:41:
[...]

De batterijduur van de pro is stukken beter dan van de ps4 controllers. Dus in dat opzicht heb je in ieder geval een kleine bonus als je dan toch de pro koopt ipv de dongle.
Plus je krijgt HD Rumble erbij of heeft de PS4 controller ook HD Rumble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Tot op heden voelt HD rumble voor mij vooral als marketing met weinig extra toegevoegde waarde, maar als je wil kan je dat inderdaad ook als bonus zien ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 11:07
dvd-linden schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:23:
Zo, ik heb ook een Switch besteld vandaag! Nou zal ik deze waarschijnlijk niet super veel gaan gebruiken (aangezien die naast mijn PS4 komt te staan),
Heb mijn ps4 verkocht toen ik de switch haalde. Meeste ps4 games kan ik ook wel op mn gaming pc spelen. Switch games vind ik toch wel uniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Baelrog schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:56:
[...]

Heb mijn ps4 verkocht toen ik de switch haalde. Meeste ps4 games kan ik ook wel op mn gaming pc spelen. Switch games vind ik toch wel uniek.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. PS4 blijft ook absoluut mijn main console, want ik speel vrij veel van de Sony exclusives en dit zijn voor mij ook echt topgames. Zo weet ik nu al dat bv. God of War en Detroit Become Human first-day aankopen zullen worden. Bovendien heb ik geen goede PC om op te gamen en zijn eerdergenoemde games en games als The Last of Us 2 en Horizon niet te spelen op de PC. Dus nee, de PS4 zal in mijn geval mijn main console blijven, maar een game als Mario Odyssey, en wellicht Zelda, vind ik ook wel echt een must om te spelen. Dus vandaar de aanschaf.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

nioz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:54:
Tot op heden voelt HD rumble voor mij vooral als marketing met weinig extra toegevoegde waarde, maar als je wil kan je dat inderdaad ook als bonus zien ^_^
Nou dat verschil merk je wel hoor, als de game er gebruik van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
CyBeR schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:17:
[...]

Nou dat verschil merk je wel hoor, als de game er gebruik van maakt.
Dat geloof ik ook wel hoor, vandaar dat ik zeg dat het voor mij tot op heden vooral voelt als marketing met weinig toegevoegde waarde. In de spellen die ik heb gespeeld merkte ik er weinig van. Helaas heb ik de tijd niet om super veel te gamen en heb ik nog maar een paar spellen op de switch gespeeld. Dus ik sta open voor de mogelijkheid dat er games zijn waarbij het wel toegevoegde waard heeft. Maar zoals ik zei: ik heb die toegevoegde waarde tot op heden nog niet mogen ervaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:19
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/15687771-13j3syx.png

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

nioz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:54:
Ik vind vooral het geluid wat HD-rumble maakt verschrikkelijk. Het klinkt meer als budget-rumble. En dat op een pro-controller....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
In Japan is deze stand van Hori net aangekondigd:

Afbeeldingslocatie: https://gonintendo.com/system/file_uploads/uploads/000/041/816/medium/speak.png

De stand heeft vier USB poorten en een poort voor de AC Adapter van de Switch. Mits de adapter is aangesloten, kan je de Switch dan in tabletop modus gebruiken met bijvoorbeeld een keyboard, een netwerkadapter en/of een bedrade controller. Spijtig genoeg geen HDMI out en een dock functie ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 08-03-2018 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
JackAvery schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:50:
In Japan is deze stand van Hori net aangekondigd:

[afbeelding]

De stand heeft vier USB poorten en een poort voor de AC Adapter van de Switch. Mits de adapter is aangesloten, kan je de Switch dan in tabletop modus gebruiken met bijvoorbeeld een keyboard, een netwerkadapter en/of een bedrade controller. Spijtig genoeg geen HDMI out en een dock functie ;)
Kan je ook een muis aansluiten? :Y) Zou wel leuk zijn bij Splatoon 2/ Doom/ etc. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Simyager schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:54:
[...]

Kan je ook een muis aansluiten? :Y) Zou wel leuk zijn bij Splatoon 2/ Doom/ etc. :D
Hori vermeldt geen muis daar maar er staat wel "USB devices". Only one way to find out.
Edit: waarschijnlijk geen toeval dat Nintendo recent ook een patent heeft ingediend voor het gebruik van keyboards op Switch. Vraag me niet wat de redenering daarachter is...

Trouwens, Hideki Kamiya (de developer van oa Bayonetta) is fantastisch. Tweet hij over de direct van vanavond:
If you don't announce Virtual console and new Joy-Con with cross shape d-pad, we may lose motivation for developing Bayo 3. Understand, Ninty?

[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 08-03-2018 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Simyager schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:54:
[...]

Die kun je aansluiten ja.

De software doet er vervolgens wel niks mee. Bovendien hebben die twee titels gewoon motion controls (tegenwoordig, in het geval van Doom.) Ik denk ook dat je op de gemiddelde muis knoppen te kort komt trouwens voor Splatoon: schiet, jump, map, squid, bomb, clam.

[ Voor 14% gewijzigd door CyBeR op 08-03-2018 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanvua
nioz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:41:
[...]

Tessa vd Heide schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:33:
Gisteren voor het eerst mijn Pro Controller op moeten laden, sinds aanschaf begin januari. Nu heb ik niet eens echt heel veel gespeeld, maar ben toch onder de indruk van de batterijduur. Wat een fijne controller!
Ja dit is ook een van de punten waarom ik er een zou willen. Ook zegt mijn gevoel dat de motion controls beter werken op de pro controller al heb ik hier geen onderbouwing voor.. Daarnaast weet ik dan 100% zeker dan de controller het nog gewoon blijft doen na een update. Misschien dan toch maar even bestellen vanavond. :)

Edit: besteld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
kanvua schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:02:
[...]

[...]

Ja dit is ook een van de punten waarom ik er een zou willen. Ook zegt mijn gevoel dat de motion controls beter werken op de pro controller al heb ik hier geen onderbouwing voor.. Daarnaast weet ik dan 100% zeker dan de controller het nog gewoon blijft doen na een update. Misschien dan toch maar even bestellen vanavond. :)
Zou ik zeker doen, ik heb er ook lang tegenaan gehikt, voornamelijk om wéér een controller aan te schaffen (naast de 3 xbox360-, 2 ps3-, 2 ps4, 4 wiimotes met nunchuck en 1 8bitdo controller), maar hij is het geld zeker waard.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Laatst online: 21-09 19:55
Oke ik heb net eindelijk een switch gekocht, wat zijn goedkope maar leuke spellen (5 euro oid) op de shop die ik kan spelen tot BOTW in de brievenbus valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 11:07
Kraanmachinist schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:53:
Oke ik heb net eindelijk een switch gekocht, wat zijn goedkope maar leuke spellen (5 euro oid) op de shop die ik kan spelen tot BOTW in de brievenbus valt?
Voor die prijs zijn er niet echt goede. Je hebt Stardew valley (is ook op steam) voor ongeveer 12-14 euro. Ook kan ik Golf Story aanraden volgens mij was die 15 euro. Shovel Knights 25 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 16:38
B00st3r schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:35:
[...]
Ik zag in een review dat het in bepaalde gevallen niet duidelijk is waar je precies heen moet om ergens te komen, en dat je dan onnodig lang zoekt naar de ingang van een bepaald gebied.
Soms is het even zoeken, ja, maar de main questline is doorgaans prima te volgen. Exploration is wel expliciet een onderdeel van de gameplay, dus als je gewend bent aan de meeste RPG’s die je aan het handje meenemen, dan kan dit wel eens wat verwarrend overkomen. Alleen sommige sidequests zitten met opzet goed verstopt.
Verder zag ik dat het gaat om een aantal characters en het is me niet helemaal duidelijk hoe dit speelt. Bestuur je 1 en de rest gaat automatisch?
Je verzamelt over de loop van het spel een groepje characters. Daarvan kun je er drie tegelijk actief hebben (dus die zie je op het scherm en doen mee aan gevechten). Je bestuurt degene die je op positie één zet, en dat hoeft niet Rex (de “hoofdpersoon”) te zijn.
Posities 2 en 3 hobbelen buiten gevechten gewoon achter je aan, en in gevechten worden die door de AI bestuurd. Daar heb je maar heel beperkt controle over. Wisselen kan, maar alleen buiten gevechten via een menu.
Het combat-systeem is weer een doorontwikkeling van XBC en XBCX en doet erg MMORPG-achtig aan. Je character voert automatisch aanvallen uit (“auto-attacks”) die je arts opladen. Die arts kun je gebruiken als ze helemaal opgeladen zijn (in vorige games was dat nog een cooldown, maar hier dus niet) en die laden dan weer je blade arts op.
Gevechten zien er dus wel heel hectisch uit, maar qua controls valt dat reuze mee – je zit niet constant knopjes te rammen, maar je zet juist heel strategisch bepaalde arts op bepaalde momenten in. Positie van je character is daar belangrijk in, net als arts die anderen net gebruikt hebben.
En verder vraag ik me af hoe het zit met craften enzo. Ik ben van mezelf geen die-hard RPG-er, maar Zelda BotW was prima. Niet te heavy op het koken en maken van elixers, verder gewoon armor, wapens, schilden en bogen. Daar hou ik van. Hoe verhoudt zich dat tot Xenoblade 2?
Niet echt veel. Je weapon class (dus welk wapen je gebruikt) hangt af van welke blade je actief hebt. Je kunt wel items gebruiken om die wapens te verbeteren, maar je hebt niet tien verschillende dingen nodig voor die upgrade, en veel ervan kun je gewoon kopen.
Het dichtst bij crafting zit nog wel het aux core systeem. Dat is gear die je aan je blades kunt geven voor buffs. Je vindt lege aux cores met een bepaald effect, en dan moet je bij een winkeltje wat items inleveren om die core te kunnen activeren, zodat je ‘m kunt gebruiken. Dat zijn vrijwel allemaal random pickups waar je er tientallen van vindt, en meestal heb je niet maar één bepaald dingetje nodig, maar zijn er een aantal die je mag inleveren. Aux cores zijn erg handig, maar voor de story missions niet onmisbaar. Kan alleen zijn dat je wat meer moet level grinden als je ze niet gebruikt, omdat je dan wat meer moeite met bepaalde gevechten kunt hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-10 18:06
Ik vermaak me erg goed met Super Meat Boy. Erg uitdagend en niet al te duur, dacht €13.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Laatst online: 21-09 19:55
Baelrog schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:59:
[...]

Voor die prijs zijn er niet echt goede. Je hebt Stardew valley (is ook op steam) voor ongeveer 12-14 euro. Ook kan ik Golf Story aanraden volgens mij was die 15 euro. Shovel Knights 25 euro.
Ik denk dat ik dan maar Stardew Valley doe, dan heb ik ook meteen een goed spel waar ik langer plezier aan heb..
Royy90 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:01:
[...]

Ik vermaak me erg goed met Super Meat Boy. Erg uitdagend en niet al te duur, dacht €13.
Vandaar de avatar dus haha. Ik zie nu ook al Lovers in a dangerous spacetime, dit wordt met de minuut lastiger! Er zijn dus toch veel meer games voor de switch dan ik aanvankdelijk dacht.

[ Voor 32% gewijzigd door Kraanmachinist op 08-03-2018 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanvua
Kraanmachinist schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:02:

Vandaar de avatar dus haha. Ik zie nu ook al Lovers in a dangerous spacetime, dit wordt met de minuut lastiger! Er zijn dus toch veel meer games voor de switch dan ik aanvankdelijk dacht.
Lovers in a dangerous spacetime is volgens mij vooral een grappige coop game maar, wat ik heb gehoord, minder succesvol als single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
'Iets' duurder (19,95), maar Celeste is wel cool.
Ik hoor ook goede verhalen over Steamworld dig 2, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:13
Steamworl Dig 2 inderdaaad. Niet voor niets in veel top 10s te vinden van 2017. En dat was toch een jaar met genoeg goede games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik wou oxenfree aanraden, maar ik zie dat die nu 20 euro is, volgens mij heb ik er laatst 5 euro voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Laatst online: 21:56
Magic schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:16:
Ik wou oxenfree aanraden, maar ik zie dat die nu 20 euro is, volgens mij heb ik er laatst 5 euro voor betaald.
Deze stond in aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avond!!

Ik heb een vraagie, hoe groot zijn de thumb sticks van de nitendo switch.
Wil dit weten in het verband met een soort van nieuwe controller

Mvg Sjoerd
d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ah, vandaar, 20 euro is te duur, maar voor 5 zou ik hem zeker meenemen. Dat is ongeveer gelijk aan de ipad prijs van de game.
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:27:
Avond!!

Ik heb een vraagie, hoe groot zijn de thumb sticks van de nitendo switch.
Wil dit weten in het verband met een soort van nieuwe controller

Mvg Sjoerd
d:)b d:)b
16mm doorsnede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
V-rg schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:20:
[...]

3. Ik zit even goed na te denken, maar volgens mij heb je niet echt iets qua craften. Je kan wel koken met één van de characters, maar daar volg je gewoon een recept als ik het me goed kon herinneren. Gezien wapens bepaald zijn met welke Blade je gebruikt heb je niet echt iets qua craften daarin. Je kan wel Cores "openen" waar een willekeurige blade uitkomt, die blade bepaalt dan weer wat voor wapen je hebt. Er zijn iets van 8 a 9 verschillende type wapens.
.
Craften niet echt, maar je hebt wel behoorlijke upgrade trees voor je wapens en de wapens die je Blades hanteren (Aux Cores!).

Qua armor valt er niet veel te kiezen.

De in game kaart is enorm verbeterd tov oorspronkelijke release. Het verhaal ben je zo’n 80 tot 100 uur zoet mee zonder teveel te sidequesten. Het is oogstrelend mooi en dr soundtrack is een haast religieuze ervaring zo goed. De karakters zijn fantastisch, de voice-over (zowel Engels als optioneel Japans) zijn briljant - ik ben enorm groot fan van deze game geworden.

[ Voor 8% gewijzigd door DigitalExorcist op 08-03-2018 20:05 ]

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
JackAvery schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:57:
[...]

Hori vermeldt geen muis daar maar er staat wel "USB devices". Only one way to find out.
Edit: waarschijnlijk geen toeval dat Nintendo recent ook een patent heeft ingediend voor het gebruik van keyboards op Switch. Vraag me niet wat de redenering daarachter is...

Trouwens, Hideki Kamiya (de developer van oa Bayonetta) is fantastisch. Tweet hij over de direct van vanavond:

[...]
Toetsenborden kon je op de Wii al aansluiten en gebruiken ;-) voor die Brievenbus-app van ze, onder andere.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 21:32
Ik ben benieuwd naar Kirby. Demo was wel leuk en mijn zoontje krijgt er geen genoeg van, even de recensies afwachten. Leuk dat je hem samen kunt spelen. Zelfs met zijn vieren.

[ Voor 19% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 08-03-2018 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:01
Denken jullie dat we nog wat bijzonders krijgen zometeen met de direct?

Toch altijd spannend :p.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:31:
Ik ben benieuwd naar Kirby. Demo was wel leuk en mijn zoontje krijgt er geen genoeg van, even de recensies afwachten. Leuk dat je hem samen kunt spelen. Zelfs met zijn vieren.
Ik de demo ook wel leuk, maar om nou 60 euro voor het spel neer te leggen.. zo leuk nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:31:
Iemand heeft de demo gedatamined en blijkbaar wordt het volledige spel vrij uitgebreid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 21:32
Bigs schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:16:
[...]

Ik de demo ook wel leuk, maar om nou 60 euro voor het spel neer te leggen.. zo leuk nou ook weer niet.
Ja ik vond hem ook prijzig, wellicht op cartridge goedkoper via een gameshop of zo. En anders tweedehands na verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Nou, daar komtie hoor! 30 secondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Pegi 18.. toch South Park?

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Idk dacht ik ook meteen aan, of meer dark souls?

Wario ware, opzich best grappig voor tussen door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Laatst online: 19:42
wario ware op de 3ds of ook op de switch?

beetje gaar dat ze nog aan de nintendo 3ds blijven vasthouden. die console is volgend jaar totaal niet meer in de picture (100%)

aan de achtergrond van de livestream te zien is dit allemaal nog 3ds

[ Voor 17% gewijzigd door gamerboy op 08-03-2018 23:03 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
gamerboy schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:03:
wario ware op de 3ds of ook op de switch?

beetje gaar dat ze nog aan de nintendo 3ds blijven vasthouden. die console is volgend jaar totaal niet meer in de picture (100%)

aan de achtergrond van de livestream te zien is dit allemaal nog 3ds
Enkel 3ds zo te zien, nu al 3 3ds games, ze blijven maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Tiwazz ja echt bizar kom maar op met de switch games hoor ;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Nintendo gaf al aan de 3DS voorlopig te blijven ondersteunen. Ik vind het wel prima aangezien ik liever mijn N3DS XL meeneem op lange reizen dan mijn Switch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Luigi's Mansion is op zich wel leuk als re-release als we dan toch alleen 3ds krijgen :p

Edit:

Ah dat waren ze gelukkig

[ Voor 17% gewijzigd door ndonkersloot op 08-03-2018 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Tiwazz had hem eigelijk wel op de switch willen zien :) kunnen ze de meeste 3ds games niet gewoon porten?

@msnguy echt liever de N3DS dan de switch? met de spellen die er zijn voor de switch?

dan heb ik toch echt liever de switch versie hoor hahah

en van #kirby is al weer oud dat is geen nieuwe informatie he

oke dat ze okami brengen naar de switch is wel echt awesome

[ Voor 8% gewijzigd door gamerboy op 08-03-2018 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Kom op Nintendo, verras ons!

Man man man een sushi game hahahaha!

[ Voor 41% gewijzigd door GovertNL op 08-03-2018 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@GovertNL nee sushi gooien das een leuk spel zeg :D :D :D

nu ook met multiplayer OMG!

DAMM waar blijven de nieuwe games

[ Voor 37% gewijzigd door gamerboy op 08-03-2018 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Eén leuke verassing is voldoende, ik ben nog hoopvol :).

En Okami, really, hoevaak kan die worden uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Tiwazz ja sorry mijn sarcasme meter is over de rooie tot nu toe echt niks bijzonders echt triest tot nu toe :(

ondanks dat deze game me niet interesseert wel een lekker achtergrond muziekje

[ Voor 26% gewijzigd door gamerboy op 08-03-2018 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

My god.. Wat een saaie spellen...

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Vind het tot nu toe behoorlijk tegenvallen, maar nog 18 minuten te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
DARK SOULS!!!!! OMG er komt een demo

[ Voor 41% gewijzigd door gamerboy op 08-03-2018 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
@gamerboy
Achja, ik heb voorlopig toch nog genoeg om me te vermaken.
Yay dark souls, die wil ik wel voor dd switch

[ Voor 24% gewijzigd door ndonkersloot op 08-03-2018 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Tiwazz zeker hetzelfde hier hoor, heb mario nog waar ik pas 2 uur in heb zitten en zelda haha

nou daar komt ie dan mario tennis aces

de racket mechanics zien er wel leuk uit moet ik zeggen

[ Voor 35% gewijzigd door gamerboy op 08-03-2018 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ziet er leuk uit inderdaad, dat motion gedeelte hoeft van mij niet maar denk dat het best een leuke game wordt. Hopelijk beter dan de Wii U versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Tiwazz zover het er nu uit ziet wel ja, moet zeggen dat de motion controls wel leuk zijn voor als je gewoon in je woonkamer met vrienden op een dronken avond wilt spelen hahaha.

en een pre-lauch lijkt me wel gaaf dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Nog maar 10 minuutjes :(.

Beter komt smash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
todd really........................ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Wel fijn dat je Mario Tennis kan testen op voorhand!

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Als het een re release van de wii u is, vind ik het jammer maar anders tof. Vond die game goed geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@KoensSocialL mee eens dat geeft wel aan dat ze echt vertrouwen hebben in het spel anders zouden ze dat niet durven

HELL YEAH CRASH BANDICOOt

[ Voor 11% gewijzigd door gamerboy op 08-03-2018 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
HELL YEAH CRASH BANDICOOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Wow! Dit is geweldig!

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Nevaaaahhh, dat is vet :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat geen ps4 port?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Verwijderd volgens mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Is idd ook op PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
SOUTH PARK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
South Park voor de Switch aangekondigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Ik heb nu al spijt dat ik me de PS4 heb gekocht...

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
splatoon zombie mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Betalen voor Splatoon 2? Serieus?

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
is dit meenens? wtf en is dit de laatste of krijgen we nog een eind knal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik ben bang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
FINAL ANNOUNCEMENT

gvd weer splatoon :|

[ Voor 40% gewijzigd door gamerboy op 08-03-2018 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een troep :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
echt om te janken dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg!!! Jaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

JAWEL!!!

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
OMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Jaaaaaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
OMG YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SUPER SMASH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Jaja: Super Smash bros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
HOPPA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Laatst online: 04-10 19:10
HopHop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
FACK WANNEER WANNEER WANNEER!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Haha dat was mijn gedachte ook eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Whahaha zomaar dit. Ik dacht nog meer van die Splatoon zooi en dan dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 13:01
Fuck yeah!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
idd hahah @Stefan22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26

Pykow

Angelo OTR

Smash bros yeahhh. Maar geen nieuws o er pokemon op de switch

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Super Smas Bros! YES YES YES :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Super Smash Brothers! Crash Bandicoot! South Park! Octopath Traveler! Hyrule Warriors! Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Nou niet verkeerd toch? Crash bandicoot is ziek, south park en Smash dit jaar al!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarShadow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 16:45
Yes! Super smash bros!!
Pagina: 1 ... 21 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.