[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.281 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 04-10 19:42
@psychoclown @Beakzz thanks guys :)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Koldur schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:41:
[...]

Ja, ga omdat een product defect is, €80 uitgeven. Dat is natuurlijk geen oplossing, dit is wel echt een typische fanboy opmerking. Kan je net zo goed aanraden een tweede Switch kopen.

Wat wel prettig is, is dat het opgelost wordt, maar om nu een tweede setje Joy-Con te kopen, grootst mogelijke onzin.
Hoezo? Twee setjes, setje 1 defect? Opsturen en dan met setje 2 verder totdat setje 1 gerepareerd terugkomst. Serieuze oplossing voor je probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:36:
[...]

Hoezo? Twee setjes, setje 1 defect? Opsturen en dan met setje 2 verder totdat setje 1 gerepareerd terugkomst. Serieuze oplossing voor je probleem.
Nee, totaal niet, je gaat toch niet extra betalen voor een product wat defect is waar garantie op zit en goed behoort te werken? Als het een tientje zou zijn zie ik er niet zo'n probleem in, maar het gaat hier om €80 op een product wat €300 kost, dat is de grootst mogelijke onzin.

[ Voor 4% gewijzigd door Koldur op 07-03-2018 13:39 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat het gewoon verstandig is dat je een backup hebt. Plus kan je de tweede set ook in multiplayer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:40:
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat het gewoon verstandig is dat je een backup hebt. Plus kan je de tweede set ook in multiplayer gebruiken.
Dat zeg je wel, je draagt het aan als oplossing voor een hardware probleem....

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zeg ik dat?????? Ik zeg alleen dat je het als een backup kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:44:
Ja, als backup in geval van een defect... Jammer dat je altijd zo koppig bent in dergelijke discussies. Je kan soms erg nuttige dingen plaatsen, maar tegelijkertijd onhandige dingen roepen waar je blijkbaar niet op terug kan komen.

Er is bijna niemand die een €80 investering als logisch en normaal ziet om bij garantie hardware probleem als logische back up middel te gebruiken. Misschien jij wel, maar dan zal jij denk ik de enige zijn hier. De rest besteed die €80 liever aan andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

* CyBeR heeft twee pro controllers. Gekocht omdat de 1e terug moest voor reparatie. En nu kan ik doorspelen als er een leeg is.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 10:49

Denko

|{ing Øf ßlitz

CyBeR schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:04:
* CyBeR heeft twee pro controllers. Gekocht omdat de 1e terug moest voor reparatie. En nu kan ik doorspelen als er een leeg is.
Mijn pro controller toevallig van de week opgestuurd voor de Dpad. maar ik heb eigenlijk toch niks meer op de switch te spelen voorlopig. Ach, en anders even de joycons, zo slecht zijn ze niet.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
@CyBeR Ja, het kan natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat het geen normale oplossing is en laten we ook alsjeblieft niet gaan doen alsof 'koop gewoon een nieuwe (als backup)' een acceptable oplossing is als iets niet werkt.

ps. Je kan er ook gewoon een kabel in doen om op te laden en doorspelen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Denko schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:06:
[...]
zo slecht zijn ze niet.
Ik kon ze met Splatoon echt niet aan.
nioz schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:07:

ps. Je kan er ook gewoon een kabel in doen om op te laden en doorspelen ;)
Kabel is te kort :P

[ Voor 36% gewijzigd door CyBeR op 07-03-2018 14:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:13
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:44:
Precies. Ik heb ook een 2e huis voor als mijn normale huis in vlammen op gaat. Volledig ingericht natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:15:
[...]

Precies. Ik heb ook een 2e huis voor als mijn normale huis in vlammen op gaat. Volledig ingericht natuurlijk.
Hahaha obvious troll is obvious. De kosten van een joycon is niets vergeleken met een volledig ingerichte huis.

Bovendien heb ik zelf 1 pro controller en 2 'bedraade' controllers. Enige minpunt die ik heb is dat ze geen HD rumble hebben.

Soms komen kennissen/vrienden/familie langs en dan gaan we lekker Switchen :9 .

[ Voor 8% gewijzigd door Simyager op 07-03-2018 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik gebruik de Switch alleen maar in handheldmodus. Wat is dan beter, de Switch met stroomkabel aangesloten houden of als ie bijna leeg is aan de lader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Aangesloten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-10 21:18
ik speel eigenlijk altijd met de 2 joycons, met de switch docked. Vooral met Zelda is dat heerlijk spelen :)
Dus mbt de pro controller, is die ook voor spellen als Zelda (veel met motion control) geschikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Simyager schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:20:
[...]

Hahaha obvious troll is obvious. De kosten van een joycon is niets vergeleken met een volledig ingerichte huis.

Bovendien heb ik zelf 1 pro controller en 2 'bedraade' controllers. Enige minpunt die ik heb is dat ze geen HD rumble hebben.

Soms komen kennissen/vrienden/familie langs en dan gaan we lekker Switchen :9 .
Hehe ja natuurlijk was dat niet serieus, maar het is gewoon vreemd dat je een backup moet hebben. €80,- voor een controller is voor de één niets, maar voor anderen is het gewoon veel geld. Zeker omdat het imo ook niet de fijnste controller is om aan vrienden te geven. Dan kan je beter een pro controller of Mayflash adapter kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:55:
[...]

Hehe ja natuurlijk was dat niet serieus, maar het is gewoon vreemd dat je een backup moet hebben. €80,- voor een controller is voor de één niets, maar voor anderen is het gewoon veel geld. Zeker omdat het imo ook niet de fijnste controller is om aan vrienden te geven. Dan kan je beter een pro controller of Mayflash adapter kopen.
Klopt om die reden heb ik dan ook de pro controller gekocht :+ . Was volgens mij zelfs goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Laatst online: 15-12-2024
sderooij schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:49:
ik speel eigenlijk altijd met de 2 joycons, met de switch docked. Vooral met Zelda is dat heerlijk spelen :)
Dus mbt de pro controller, is die ook voor spellen als Zelda (veel met motion control) geschikt?
Ik vind het juist heerlijk om hem als handheld te gebruiken. Geeft een beetje dat nostalgisch gevoel van de Atari Lynx weer. En gewoon lekker achterover leunend op de bank, is heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CyBeR schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:04:
En nu kan ik doorspelen als er een leeg is.
Leeg? Hoe dan?! :D
Je hoeft 'm niet in de Switch te steken, gewoon opladen met een telefoon-oplader kan ook. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:33

PBP

Morgen 23:00 uur Nintendo Direct

[ Voor 52% gewijzigd door PBP op 07-03-2018 15:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Morgen avond Nintendo Direct!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WVTzWeF.png

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Wow dat 38 seconde filmpje was dus wel opzettelijk :+ .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gamerboy
Er komt morgen een nieuwe Nintendo direct source: Check out @NintendoAmerica’s Tweet: https://twitter.com/Ninte...s/971385073898532865?s=09

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
https://twitter.com/Ninte...status/971385073898532865

Hij had toch gelijk sander :)
Nintendo Direct om 23:00 morgen met 3ds en Switch nieuws en meer info voor mario tennis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
*kuch* slowpokes*kuch* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
WarShadow schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:54:
[...]

Heb zelf sinds kort ook de SF30 Pro, fijne controller voor mario kart maar bij Zelda en Mario odyssey heb ik toch de voorkeur voor de Switch pro controller.

Ideal als neefje langs komt en om samen te Mario karten.

Joy cons laat ik eigelijk altijd op de switch zitten, binnenkort ga ik deze ombouwen naar witte joy cons met op de linker een d pad en rechter gekleurde knoppen zoals de oude SNES :*)
Hij is bij mij dan ook vooral voor de andere games :) Vooral voor alle indies op de Switch gok ik. En die honderden die in Steam staan, maar die ik nooit speel.

[ Voor 8% gewijzigd door Peter_Aragorn op 07-03-2018 15:42 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 13:01
Laat het alstublieft Super Smash Bros zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Poulske schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:23:
Laat het alstublieft Super Smash Bros zijn.
hoop het ook man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Las het op de switch zelf over een nieuwe direct 😆 ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-10 13:33
Super Smash of Pokemon! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Super Fox Breath of Pokémon Party Football :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:26
Dat laatste zinnetje "including new details on Mario Tennis Aces" doet al mijn hoop op een nieuwe grote titel aankondiging verdampen. Hoewel Mario Tennis best leuk is, lijkt het nu één van de top aankondigingen uit de direct te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 11:57
Gister de Hori Playstand binnengekregen en ik moet zeggen, ideaal dingetje! Lekker naast mn bed zetten en op mn gemak Stardew Valley spelen. Uiteraard met de handjes boven het dekbed :+

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 13:01
talkatoo schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:39:
Dat laatste zinnetje "including new details on Mario Tennis Aces" doet al mijn hoop op een nieuwe grote titel aankondiging verdampen. Hoewel Mario Tennis best leuk is, lijkt het nu één van de top aankondigingen uit de direct te worden.
Of ze houden de kaarten nog even bij zich en gaan voor het verrassingseffect. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

talkatoo schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:39:
Dat doen ze altijd. Mario Tennis is niet de enige grote aankondiging. (Anders was het geen full Direct) De aankondigingen uit de Direct zelf worden geheim gehouden.

Directs als deze zijn vrijwel altijd voorzien van minimaal één grote nieuwe aankondiging.

Dus place your bets:
Pokémon
Fire Emblem
Metroid Prime 4
Animal Crossing
Super Smash Bros

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2018 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:23

On_E

Housemusic

WarioWare
Super Monkeyball HD Collection
F-Zero Switch

Gaarne.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 00:56
Ze gaan sowieso beelden laten zien van 1 grote release. Ze hebben nu een mooi momentum met de Switch weten op te bouwen door de goede releases in het eerste jaar, maar als ze nu weer niks laten zien dan lopen ze kans het momentum wat te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Advance Wars Switch
Pikmin 4 Deluxe
2D Mario Deluxe of nieuw
Mario Party top 100 of nieuw deel.
Super Smash deluxe
Chibi-Robo park Control 2

De eerste is gewoon een wens en de anderen verwacht ik (uit de lucht gegrepen :+). En natuurlijk een hoop gezeur over teveel deluxe versies achteraf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik zou zelf graag beelden zien en meer horen van Pokemon en Metroid Prime 4, maar denk niet dat dat zo zal zijn. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarShadow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 16:45
Peter_Aragorn schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:08:
[...]

Hij is bij mij dan ook vooral voor de andere games :) Vooral voor alle indies op de Switch gok ik. En die honderden die in Steam staan, maar die ik nooit speel.
Inderdaad voor indie games is de SF30 ook ideaal, heb ook de NES30 van 8bitdo deze is voor sommige titels ook heel geschikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 17:29
Ik weet niet waarom, maar ik kreeg vandaag ineens het idee dat ik verwacht dat Nintendo eigenlijk dit jaar nog een nieuwe IP aankondiging. Vorig jaar hadden we Arms o.a. Twee maanden terug aankondiging van Labo, maar ik heb ergens een donkerbruin vermoeden dat Nintendo met nog iets nieuws gaat komen.

Wat denken jullie?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Zeror schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:31:
Ik weet niet waarom, maar ik kreeg vandaag ineens het idee dat ik verwacht dat Nintendo eigenlijk dit jaar nog een nieuwe IP aankondiging. Vorig jaar hadden we Arms o.a. Twee maanden terug aankondiging van Labo, maar ik heb ergens een donkerbruin vermoeden dat Nintendo met nog iets nieuws gaat komen.

Wat denken jullie?
Meen me te herinneren uit een of ander interview dat Tatsumi Kimishima heeft gezegd dat Nintendo bezig is met een nieuwe IP binnen een genre waarvan ze nog geen games hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Klaasy99 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:35:
[...]

Meen me te herinneren uit een of ander interview dat Tatsumi Kimishima heeft gezegd dat Nintendo bezig is met een nieuwe IP binnen een genre waarvan ze nog geen games hebben.
Zou Nintendo mee gaan doen met de Battle Royale games?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Zeror schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:40:
[...]

Zou Nintendo mee gaan doen met de Battle Royale games?
Dat gevoel kreeg ik ook nadat ik dat interview had gelezen, aangezien er werd gezegd dat het een game binnen een genre was dat niet echt bij Nintendo paste/niet typisch Nintendo was. Wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Klaasy99 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:42:
[...]

Dat gevoel kreeg ik ook nadat ik dat interview had gelezen, aangezien er werd gezegd dat het een game binnen een genre was dat niet echt bij Nintendo paste/niet typisch Nintendo was. Wie weet...
Ik zie Nintendo ook gerust iets totaal anders doen hoor. Wat als ze nou eens met een RTS game zouden komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-10 18:42
Beakzz schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:45:
Advance Wars Switch
Pikmin 4 Deluxe
2D Mario Deluxe of nieuw
Mario Party top 100 of nieuw deel.
Super Smash deluxe
Chibi-Robo park Control 2

De eerste is gewoon een wens en de anderen verwacht ik (uit de lucht gegrepen :+). En natuurlijk een hoop gezeur over teveel deluxe versies achteraf :D
Advance Wars *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:42
Zoals iedereen heel nieuwsgierig naar de Direct. Van de grote titels die ze kunnen tonen zet ik in op Fire Emblem, of misschien een verrassings IP. Metroid en co verwacht ik ten vroegste rond E3 :P Het is ook een kans voor een hoop van de vage geruchten overr third party ports om boven te water komen als ze waar zijn.

Blijkbaar is het hier onder de radar gevlogen, maar de eerste drie Naruto Shippuuden games komen 26 april uit voor Switch, digital only tenzij je Japanse import haalt. Heb me hiermee goed vermaakt op de X360, misschien double dip ik wel om ze op handheld te hebben. Trailer:

[ Voor 20% gewijzigd door JackAvery op 07-03-2018 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:31
Ik hoop op een aankondiging van firmware update en dat Netflix in de eshop komt 🤞🏻

Daarnaast Smash Bros, misschien idd WarioWare, de kinderen zouden Mario Maker erg leuk vinden, wie weet wordt die geleverd met een stylus in de cartridgecase 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:34
Ik hoop op Metroid 4, een goeie RPG game , Virtual console vooral met GameCube game, een achievement systeem en meer informatie over de online mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ga er maar vast vanuit dat je geen Pokemon Switch gaat zien. Kan je daar iig niet teleursgesteld over zijn ;)
Mocht ie toch komen, dan is dat een leuke meevaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Zeror schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:14:
Ga er maar vast vanuit dat je geen Pokemon Switch gaat zien. Kan je daar iig niet teleursgesteld over zijn ;)
Pokémon zal sws pas worden laten zien in een "echte pokémon" direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:14:
Pokémon games worden 9/10 keer aangekondigd in een Pokémon Direct, en helemaal als het een nieuwe gen is ;)

Pokémon Directs worden namelijk door GameFreak gehost, en zij komen vaak niet naar voren in gewone Directs (of er moet net een Pokémon Direct zijn geweest)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2018 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Smash, Pokemon, Metroid 4, Diablo 3. Ik wacht t wel af. Alles is welkom..

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Ik zag wel een aankondiging van Attack on Titan 2 in de eShop vanmiddag.. die komt ook binnenkort en kun je preorderen. Misschien zien we daar ook wel wat van.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalExcorcist schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:28:
Ik zag wel een aankondiging van Attack on Titan 2 in de eShop vanmiddag.. die komt ook binnenkort en kun je preorderen. Misschien zien we daar ook wel wat van.
Verwacht idd een trailer van alle aankomende games ;)
Ik verwacht verder weinig over Labo, gezien Nintendo dit als iets anders ziet dan een "Switch game".

Ik denk zelf Switch OS 5.0, met een paar leuke nieuwe features maar niet alles wat we hopen.
Heel misschien een paar "apps" in de eShop, maar ik heb daar zo mijn twijfels bij.

Verder wat details over Switch online en de "classic game collection" die er bij hoort.

Heel misschien Smash Bros, maar alleen als dat een remake is. (Anders E3)

Minimaal één titel die we nog niet kennen. Animal Crossing, Mario Party of iets heel nieuws.
Heel misschien iets over Metroid Prime, maar ik denk dat ze dat voor E3 bewaren.

Nieuwe DLC voor grote Switch games (Mario Oddessey, MarioKart (misschien), Splatoon 2)

En natuurlijk een aantal nieuwe 3DS games.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2018 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:30:
[...]

Verwacht idd een trailer van alle aankomende games ;)
Ik hoop zó op Diablo 3.... er gaan geruchten dat Blizzard damagecontrol heeft willen doen nav hun tweet met Diablo op die lichtschakelaar, maar dat er op de achtergrond dus wél aan die game gewerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalExcorcist schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:35:
[...]

Ik hoop zó op Diablo 3.... er gaan geruchten dat Blizzard damagecontrol heeft willen doen nav hun tweet met Diablo op die lichtschakelaar, maar dat er op de achtergrond dus wél aan die game gewerkt wordt.
Waar rook is is vuur. Maar nee, ik denk niet dat we iets over Diablo 3 zullen zien. Zelfs al zal die naar de Switch komen, is dat een E3 onthulling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 17:55
DigitalExcorcist schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:35:
[...]

Dark Souls en Diablo 3... Beide heb ik al maar zou ik ook heel graag portable willen hebben :9~

Dus ik help hopen voor Diablo 3 O+

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 04-10 21:48
South Park wordt morgen aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-10 21:18
Blizzard heeft al bevestigd dat d3 NIET naar de switch komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

NotSoSteady schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:49:
South Park wordt morgen aangekondigd.
Als dat waar is, PS4 versie verkopen en Switch versie kopen!

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 04-10 21:48
KoensSocialL schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:51:
[...]

Als dat waar is, PS4 versie verkopen en Switch versie kopen!
https://twitter.com/Marcus_Sellars/status/971422849201295361

Hij voorspelde al vroegtijdig de Nintendo Direct van deze week, Diablo 3 voor de Switch en Black Ops 4.

Overigens is het geen complete verrassing:
nieuws: South Park: The Fractured But Whole komt wellicht uit voor Nintendo S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:36:
[...]

Waar rook is is vuur. Maar nee, ik denk niet dat we iets over Diablo 3 zullen zien. Zelfs al zal die naar de Switch komen, is dat een E3 onthulling ;)
Alleen Blizzard onthuld nooit iets op de E3. Het kan dus best via een Direct van Nintendo ;)
sderooij schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:49:
Blizzard heeft al bevestigd dat d3 NIET naar de switch komt?
Nee, ze hebben alleen gezegd dat ze nu er nog niks over te vertellen hebben. Ze zeggen daarmee niet dat de game niet in ontwikkeling is. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 07-03-2018 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:14:
[...]

Alleen Blizzard onthuld nooit iets op de E3. Het kan dus best via een Direct van Nintendo ;)
Ik bedoel met de E3 presentatie van Nintendo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:20
Na de vorige deceptie verwacht ik niks meer van een Direct. Ik ben bang dat het Diablo gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:36:
[...]

http://www.eurogamer.net/...coming-to-nintendo-switch dat was het bericht dat ik bedoelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
rejer schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:11:
Na de vorige deceptie verwacht ik niks meer van een Direct. Ik ben bang dat het Diablo gaat worden.
Huh? Welke deceptie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
NotSoSteady schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:54:
[...]

https://twitter.com/Marcus_Sellars/status/971422849201295361

Hij voorspelde al vroegtijdig de Nintendo Direct van deze week, Diablo 3 voor de Switch en Black Ops 4.

Overigens is het geen complete verrassing:
nieuws: South Park: The Fractured But Whole komt wellicht uit voor Nintendo S...
Kort na launch was ook al bekend dat een studio die vaker CoD geport heeft naar de Wii/WiiU bezig was met “een project voor de Switch”. Iedereen hoopte op WWII maar mogelijk BO4 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Op reddit staat alweer een topic met informatie over de Direct van morgen (informatie afkomstig van iemand die het denkt te weten).

Link naar reddit topic met daarin de informatie over Direct (Niet op klikken dus als je wilt wachten tot morgen :P):
https://www.reddit.com/r/..._who_called_the_direct_a/

[ Voor 17% gewijzigd door Stefan22 op 07-03-2018 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:14
Ben bang dat we weer te hoge verw8ingen hebben van de direct. Denk dat de direct op switch gebied vooral over Mario tennis zal gaan en extra content voor oddesey, pokken etc en misschien nog 1 port en verder nog 3ds games.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:56
Stylze schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 07:50:
Ben bang dat we weer te hoge verw8ingen hebben van de direct. Denk dat de direct op switch gebied vooral over Mario tennis zal gaan en extra content voor oddesey, pokken etc en misschien nog 1 port en verder nog 3ds games.
Precies dus wat in de post boven je staat als je op die link klikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:14
Denk dacht in ieder geval verstandig is om geen grote onthullingen te verwachten, mocht het dan wel gebeuren is het alleen maar leuker. E3 komt er vrij snel al aan dus ze zullen ook sowieso onthullingen daarvoor willen bewaren.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:52

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Nice hopen dat er meer sources komen die dit zeggen want 1 source is geen source ;)

Maar waarschijnlijk horen we het vanavond wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
gamerboy schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:52:
[...]

Nice hopen dat er meer sources komen die dit zeggen want 1 source is geen source ;)
Amazon + Rakuten = 2 sources? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-10 16:26
Bestaat er eigenlijk geen kans dat er ooit eens een AAA Castlevania game naar de Switch komt? Daar heb ik nog wel eens zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-10 13:33
Stefan22 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:49:
Op reddit staat alweer een topic met informatie over de Direct van morgen (informatie afkomstig van iemand die het denkt te weten).

Link naar reddit topic met daarin de informatie over Direct (Niet op klikken dus als je wilt wachten tot morgen :P):
https://www.reddit.com/r/..._who_called_the_direct_a/
Ah fijn haha. Dan zijn mn verwachtingen in ieder geval weer hetzelfde als bij de vorige direct. :p conclusie is wat mij betreft dat er elke keer een hele hype is, om niet zo veel :p

De meeste game makers worden afgezeken als ze een DLC aankondigen. Hier gaat er een Direct over en zijn mensen hyped :p

Ben overigens super blij met de switch, en tevens zal mn vriendin blij zijn met oddesey dlcs.

Ik zelf mis wel een beetje aankondigingen van titels die ik nog niet op de PC heb gespeeld. Dingen als de zoveelste indie platformers of van die hentai-look a like games kunnen me echt gestolen worden inmiddels... Doe mij maar wat AAA spektakel.

[ Voor 5% gewijzigd door Inverted_World op 08-03-2018 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08:05

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Ik heb niet veel verstand van tennis (wel tafeltennis), maar volgens mij staat hij de verkeerde kant uit en buigt zijn arm de verkeerde kant O-)

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PearlChoco schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:55:
Bestaat er eigenlijk geen kans dat er ooit eens een AAA Castlevania game naar de Switch komt? Daar heb ik nog wel eens zin in!
Konami. Dat zegt genoeg denk ik zo. Al komt binnenkort wel Bloodstained: Ritual of the Night naar de Switch.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2018 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Laatst online: 19-09 19:42
Ben helaas 'klaar' met Zelda BotW... Wat een geweldig spel was dat. Deze staat zeker in mijn top 5 van alle spellen die ik ooit gespeeld heb. Ik zeg trouwens wel dat ik klaar ben, maar heb nog lang niet alle shrines en seeds gevonden. Kan me er echter niet toe zetten om deze allemaal te gaan zoeken.

Ben nu dus op zoek naar een spel om de leegte in mijn leven op te vullen... Xenoblades 2 wordt hoog aangeschreven, maar ik heb mijn twijfels erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:55
Ben nu dus op zoek naar een spel om de leegte in mijn leven op te vullen... Xenoblades 2 wordt hoog aangeschreven, maar ik heb mijn twijfels erbij.
Vanwaar je twijfels? Misschien kunnen we die wegnemen. Ik zelf vind het een leuk spel, maar ja je moet er inderdaad van houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Door de andere te pakken?
Je hoeft 'm niet in de Switch te steken, gewoon opladen met een telefoon-oplader kan ook. :P
Ja, dat maakt de kabel niet opeens langer hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CyBeR schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:00:
[...]

Door de andere te pakken?
Ik bedoelde te grappen dat met de levensduur van de batterij in de controller het schier onmogelijk is om 'm leeg te krijgen. :+
Ja, dat maakt de kabel niet opeens langer hoor :P
Geen stopcontact in de buurt? :P Niet dat het uitmaakt als je reserves hebt natuurlijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
RayNbow schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:53:
[...]

Amazon + Rakuten = 2 sources? ;)
Good point 😁👍

@B00st3r hoeveel uren heb je erin zitten?😀

[ Voor 13% gewijzigd door gamerboy op 08-03-2018 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

NMe schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:02:
[...]

Ik bedoelde te grappen dat met de levensduur van de batterij in de controller het schier onmogelijk is om 'm leeg te krijgen. :+
Da's de WiiU Pro Controller waar jij 't over hebt. Die gaat ongeveer een decennium mee.
Geen stopcontact in de buurt? :P Niet dat het uitmaakt als je reserves hebt natuurlijk. :D
Niet op een handige plek idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Laatst online: 19-09 19:42
gamerboy schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:04:
[...]

@B00st3r hoeveel uren heb je erin zitten?😀
Ben nu niet thuis, maar hoe kan ik zien hoeveel uren ik heb gespeeld?
V-rg schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:46:
[...]

Vanwaar je twijfels? Misschien kunnen we die wegnemen. Ik zelf vind het een leuk spel, maar ja je moet er inderdaad van houden.
Ik zag in een review dat het in bepaalde gevallen niet duidelijk is waar je precies heen moet om ergens te komen, en dat je dan onnodig lang zoekt naar de ingang van een bepaald gebied.

Verder zag ik dat het gaat om een aantal characters en het is me niet helemaal duidelijk hoe dit speelt. Bestuur je 1 en de rest gaat automatisch?

En verder vraag ik me af hoe het zit met craften enzo. Ik ben van mezelf geen die-hard RPG-er, maar Zelda BotW was prima. Niet te heavy op het koken en maken van elixers, verder gewoon armor, wapens, schilden en bogen. Daar hou ik van. Hoe verhoudt zich dat tot Xenoblade 2?

[ Voor 63% gewijzigd door B00st3r op 08-03-2018 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CyBeR schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:10:
[...]

Da's de WiiU Pro Controller waar jij 't over hebt. Die gaat ongeveer een decennium mee.
Die van de Switch hoort ook 40 uur mee te gaan volgens Nintendo zelf. En dat is vast afgerond naar beneden. Gaat die van jou niet zo lang mee dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Ik hoop dat voor de nintendo Switch minimaal 1 van de volgende (type) games worden aangekondigd:
  1. Advance Wars
  2. Animal Crossing
  3. Another Code Collection (DS + Wii)
  4. Baten Kaitos
  5. Bowser Jr Title, platform saving Bowser
  6. Captain Toad 2 (dus geen port tenzij het 1+2 wordt)
  7. Chibi Robo 2
  8. Code Name: S.T.E.A.M.
  9. Dragon Ball Fusions
  10. Dragon Quest XI
  11. Eternal Darkness
  12. Fire Emblem
  13. F-Zero
  14. Geist 2 (Al denk ik dat dit niet mogelijk is :'( )
  15. Golden Sun
  16. Kid Icarus
  17. Luigi's Mansion 3
  18. Mario&Sonic
  19. Mario Party (maar dan zoals we die kennen van de Gamecube)
  20. Metroid Prime 4
  21. Monster Hunter (dit keer wel internationale versie!)
  22. New Hotel Dusk/Last Window title
  23. New Super Luigi 2
  24. New Paper Mario
  25. Ni no Kuni
  26. Pikmin 4
  27. Red Steel 3
  28. Sid Meiers Pirates!-achtige spel
  29. Spectrobes
  30. Star Fox
  31. Super Mario Maker
  32. Super Mario Strikers
  33. Super Smash
  34. Wario & Waluigi 3D platform
  35. Wario Ware
  36. Yo-Kai Watch
Dit is dan mijn 'wenslijst'. Oftewel het overgrote gedeelte heeft niets te maken met de werkelijkheid :+ . Maar zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Wat betreft je nummer 1: Staat Wargroove op je radar? Komt ergens dit jaar uit (als het goed is ;))
https://wargroove.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Simyager schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:42:
Ik hoop dat voor de nintendo Switch minimaal 1 van de volgende (type) games worden aangekondigd:
  1. Advance Wars
  2. Animal Crossing
  3. Another Code Collection (DS + Wii)
  4. Baten Kaitos
  5. Bowser Jr Title, platform saving Bowser
  6. Captain Toad 2 (dus geen port tenzij het 1+2 wordt)
  7. Chibi Robo 2
  8. Code Name: S.T.E.A.M.
  9. Dragon Ball Fusions
  10. Dragon Quest XI
  11. Eternal Darkness
  12. Fire Emblem
  13. F-Zero
  14. Geist 2 (Al denk ik dat dit niet mogelijk is :'( )
  15. Golden Sun
  16. Kid Icarus
  17. Luigi's Mansion 3
  18. Mario&Sonic
  19. Mario Party (maar dan zoals we die kennen van de Gamecube)
  20. Metroid Prime 4
  21. Monster Hunter (dit keer wel internationale versie!)
  22. New Hotel Dusk/Last Window title
  23. New Super Luigi 2
  24. New Paper Mario
  25. Ni no Kuni
  26. Pikmin 4
  27. Red Steel 3
  28. Sid Meiers Pirates!-achtige spel
  29. Spectrobes
  30. Star Fox
  31. Super Mario Maker
  32. Super Mario Strikers
  33. Super Smash
  34. Wario & Waluigi 3D platform
  35. Wario Ware
  36. Yo-Kai Watch
Dit is dan mijn 'wenslijst'. Oftewel het overgrote gedeelte heeft niets te maken met de werkelijkheid :+ . Maar zou wel leuk zijn.
Golden sun... 1 reactie: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
wat een toppe rwas dat voor de GBA!

Wat betreft advance wars, er is naast Wargrove ook een heden variant Tiny Metal! weet alleen niet hoe die is!

[ Voor 4% gewijzigd door mfneed op 08-03-2018 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:55
B00st3r schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:35:
Ik zag in een review dat het in bepaalde gevallen niet duidelijk is waar je precies heen moet om ergens te komen, en dat je dan onnodig lang zoekt naar de ingang van een bepaald gebied.

Verder zag ik dat het gaat om een aantal characters en het is me niet helemaal duidelijk hoe dit speelt. Bestuur je 1 en de rest gaat automatisch?

En verder vraag ik me af hoe het zit met craften enzo. Ik ben van mezelf geen die-hard RPG-er, maar Zelda BotW was prima. Niet te heavy op het koken en maken van elixers, verder gewoon armor, wapens, schilden en bogen. Daar hou ik van. Hoe verhoudt zich dat tot Xenoblade 2?
1. Ik moet zeggen dat ik opzicht niet gek veel last van heb gehad, ik heb nog nooit een Walktrough bij hoeven te pakken terwijl ik iemand ben die dat vrij snel doet als ik te lang doelloos rond loop. Ik weet ook niet als het tegenwoordig duidelijker is door alle updates. Weet wel dat er wat verbetert is qua (mini)-map.

2. Je kan inderdaad drie characters tegelijk hebben. Je hebt opgegeven dus keuze om sommige op de "bank" te laten. Je bestuurt altijd eentje, de andere twee lopen daar achteraan. Je kan de character die je bestuurt wel aanpassen, dus mocht je een bepaalde character leuker vinden dan kan je die gewoon besturen.

3. Ik zit even goed na te denken, maar volgens mij heb je niet echt iets qua craften. Je kan wel koken met één van de characters, maar daar volg je gewoon een recept als ik het me goed kon herinneren. Gezien wapens bepaald zijn met welke Blade je gebruikt heb je niet echt iets qua craften daarin. Je kan wel Cores "openen" waar een willekeurige blade uitkomt, die blade bepaalt dan weer wat voor wapen je hebt. Er zijn iets van 8 a 9 verschillende type wapens.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik als anderhalf maand niet heb gespeeld, ik zit ergens bij chapter 6 of 7. Heb in het algemeen laatste tijd niet gegamed, ben het even zat terwijl ik erg veel plezier heb in Xenoblade. Maar ja soms is het even druk in je leven en dan wil je gewoon ff nietsen en TV kijken na een drukke dag :p.

Maar goed, je kan het altijd eventueel proberen en mocht het je niet bevallen weer verkopen. Scheelt dat het een populaire spel is dus je kan het voor vrij hoge bedrag verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Simyager schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:42:
  1. Advance Wars
Battalion Wars ;)
[li]Another Code Collection (DS + Wii)[/li]
Die studio is failliet.
• Baten Kaitos
Monolith Soft is tegenwoordig meer met Xenoblade bezig :)
• Code Name: S.T.E.A.M.
Zijn redelijk druk met FireEmblem momenteel ;)
• Golden Sun
Denk het niet, helaas, de DS game verkocht amper.
• Mario&Sonic
At the Olympic Winter games? Gezien die al voorbij is...
• New Hotel Dusk/Last Window title
Zie Another code.
• Ni no Kuni
Sony exclusive

Verder tja, ik denk dat er een paar van tussen zullen zitten maar niet veel.

Modbreak: verbasteringen van MS, Sony, etc. staan we al sinds jaar en dag niet toe op Tweakers.

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 08-03-2018 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Zo, ik heb ook een Switch besteld vandaag! Nou zal ik deze waarschijnlijk niet super veel gaan gebruiken (aangezien die naast mijn PS4 komt te staan), maar ik wilde per se Mario Odyssey en wellicht een aantal andere games spelen. Mario Odyssey heb ik al in mijn bezit en ik twijfel nog over Zelda en Mario + Rabbids. Verder komt Donkey Kong Tropical Freeze er sowieso, hoop ik dat Super Mario 3D World ook nog naar de Switch wordt gebracht (dan komt die ook sowieso) en ben ik heel benieuwd wat de Pokemon game gaat brengen. En wellicht komen er de komende jaren nog wel hele interessante nieuwe IP's uit, gezien de populariteit van de Switch.

Maar goed, ik ben van plan om er dus een x aantal games op te gaan spelen en zal dit voornamelijk docked doen. Althans, dat is wat ik denk. Wellicht gaat de ervaring heel anders worden als ik het apparaat heb en wordt er alsnog veel portable gespeeld.

Nou vroeg ik me af wat mensen aanraden om te doen: een screenprotector of niet? Nou zal deze vraag vast veel vaker voorbij zijn gekomen, maar ik heb hier in het forum gezocht en kon er niet heel veel over vinden. In de topicstart wordt het wel duidelijk aangeraden, maar hoe is de ervaring van de mensen hier? Daar ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:23:
[...]

Battalion Wars ;)

[...]

Die studio is failliet.

[...]

Monolith Soft is tegenwoordig meer met Xenoblade bezig :)

[...]

Zijn redelijk druk met FireEmblem momenteel ;)

[...]

Denk het niet, helaas, de DS game verkocht amper.

[...]

At the Olympic Winter games? Gezien die al voorbij is...

[...]

Zie Another code.

[...]

$ony exclusive

Verder tja, ik denk dat er een paar van tussen zullen zitten maar niet veel.
Aah weer wat geleerd, maar goed er moet wel minimaal één zitten die ze tijdens de Direct zullen benoemen. Shotgun-methode werkt altijd goed :o :+ .

Edit: trouwens vandaag is het internationale vrouwendag en er is een Nintendo Direct....

Super Princess Peach voor de Switch confirmed!!!! :+ :D

[ Voor 10% gewijzigd door Simyager op 08-03-2018 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 13:24
Ni No Kuni 2 komt ook uit voor de PC, is geen Sony exclusive meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:27

Nogne

>.<

Dat gaat denk ik niet gebeuren, het eerste spel werd heel goed verkocht. De delen daarna werden steeds minder verkocht.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
dvd-linden schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:23:
Zo, ik heb ook een Switch besteld vandaag! Nou zal ik deze waarschijnlijk niet super veel gaan gebruiken (aangezien die naast mijn PS4 komt te staan), maar ik wilde per se Mario Odyssey en wellicht een aantal andere games spelen. Mario Odyssey heb ik al in mijn bezit en ik twijfel nog over Zelda en Mario + Rabbids. Verder komt Donkey Kong Tropical Freeze er sowieso, hoop ik dat Super Mario 3D World ook nog naar de Switch wordt gebracht (dan komt die ook sowieso) en ben ik heel benieuwd wat de Pokemon game gaat brengen. En wellicht komen er de komende jaren nog wel hele interessante nieuwe IP's uit, gezien de populariteit van de Switch.

Maar goed, ik ben van plan om er dus een x aantal games op te gaan spelen en zal dit voornamelijk docked doen. Althans, dat is wat ik denk. Wellicht gaat de ervaring heel anders worden als ik het apparaat heb en wordt er alsnog veel portable gespeeld.

Nou vroeg ik me af wat mensen aanraden om te doen: een screenprotector of niet? Nou zal deze vraag vast veel vaker voorbij zijn gekomen, maar ik heb hier in het forum gezocht en kon er niet heel veel over vinden. In de topicstart wordt het wel duidelijk aangeraden, maar hoe is de ervaring van de mensen hier? Daar ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar.
Ik heb zelf wel gelijk een screenprotector gekocht (10 euro Bol.com) want ik wou het risico niet nemen dat er krassen op het scherm kwamen. Hij is wel tempered glass dus er komt wel een wat dikker laagje op het scherm, maar verder werkt het scherm niet minder na het plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nogne schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:36:
[...]

Dat gaat denk ik niet gebeuren, het eerste spel werd heel goed verkocht. De delen daarna werden steeds minder verkocht.
Dat geldt ook voor de originele Super Mario Bros. 1, 2 en 3. Legt Mario verder toch echt geen windeieren. :+

Pagina: 1 ... 20 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.