Denk dat de verwarring ligt door een leeftijds verschil of een generatie cloof. Ik snap je punten maar dit geld voor jou en je dramt het een beetje door in het nintendo switch topic.Beakzz schreef op zondag 4 maart 2018 @ 00:37:
[...]
Voor de echte Nintendo fan is het woordje party erg verwarrend geloof ikZeker aangezien hij niet de enige was
Nooit gebruikt waarschijnlijk dus begrijpelijk.
[...]
Hey Henk Westbroek in tha houseJe gaat juist in een party om die 10-jarige kids niet te horen. Ik speel veel met irl vrienden (zeg voor het gemak kennissen) en voor mij voegt het juist enorm veel toe. Zelfs zo erg dat ik soms games speel die ik minder leuk vind, maar vanwege het gezellige geouwehoer eerder speel en me beter mee vermaak. Noem een topper op de Switch en ik heb hem, maar moet er nog aan beginnen of verder mee gaan.
Ook zijn hier op Tweakers bijna voor elke game wel liefhebbers te vinden waar je gewoon normaal mee kan praten en spelen. Superveel lol gehad in de Tweakersclan van GTA V bijvoorbeeld. Met 8 man in een party en lol maken.
Mario Kart zou al veel boeiender voor mij zijn als we hier zonder veel moeite een party avondje konden maken met users in dit topic. Door dit topic hebben jullie allemaal een background die het voor mij boeiender maakt dan racen tegen een random online speler. Al is het maar om @sanderev66 te verslaanJK
[...]
Het gaat helemaal niet om een eerlijke vergelijking. Het gaat er om dat heel veel mensen een main console zien als een platform waar op ze gelicenceerde sportgames, populaire shooters en games als AC op kunnen spelen.
Ja je kunt Fifa en NBA2K nu spelen op de Switch, maar de verkoopcijfers komen niet eens in de buurt van de andere consoles. Niet gek, want ze kwamen later op de markt, het zijn mindere versies en er zijn minder Switch consoles verkocht...duh.
Nergens hoor je mij zeggen dat de Switch een slechte aankoop is. In tegendeel zelfs, maar naar mijn idee nog niet het platform voor de gemiddelde consument die online gamen met vrienden belangrijk vindt. Het is algemeen bekent dat veel casual gamers enkel COD, random Sportgame en misschien nog een AC spelen en verder geen idee hebben wat er speelt. Die gaan echt niet als enige platform een Switch kopen.
Het laatste bericht wat ik kan vinden is dat Mario Kart 3.54 miljoen copies heeft verkocht wat op zichzelf al freakin goed is, maar COD WW2 verkoopt er 10 miljoen in 2 maanden tijd en dat is maar 1 van de vele populaire online spellen. Kijk wat een Rainbow Six en the Division nog doen online. Je kan er alle Mario Karts in 20 jaar tijd bij halen, maar ondertussen kan je er toch maar één spelen op je Switch.
Toch grappig dat elke keer het offensief weer volgt na een kritische noot tegen Nintendo. Ik geef enkel aan wat ik mis tegenover de andere platformen waar ik op speel. Ik ben en wil geen fan zijn van één bedrijf, De PS4 heeft zijn plus en minpunten, de pc heeft ze en zo ook de Switch. Zou de Switch voor geen goud willen missen in mijn collectie (en elke andere Nintendo conosle die ik heb), maar ik zie ook hoeveel beter deze console nog zou kunnen zijn. Sommigen hier lijken dat erg lastig te vinden
Verwijderd
Ben je nu SERIEUS een multiplatform spel aan het vergelijken met een Single Platform spel? Als dit serieus bedoeld is heb je echt compleet niks begrepen van de gaming industrie als geheel.Beakzz schreef op zondag 4 maart 2018 @ 00:37:
Het laatste bericht wat ik kan vinden is dat Mario Kart 3.54 miljoen copies heeft verkocht wat op zichzelf al freakin goed is, maar COD WW2 verkoopt er 10 miljoen in 2 maanden tijd en dat is maar 1 van de vele populaire online spellen. Kijk wat een Rainbow Six en the Division nog doen online. Je kan er alle Mario Karts in 20 jaar tijd bij halen, maar ondertussen kan je er toch maar één spelen op je Switch.
Ik geef je een leukere vergelijking.
The Legend of Zelda Breath of the Wild (Switch) versus Horizon Zero Dawn:
http://www.vgchartz.com/g...zelda-breath-of-the-wild/
5,99 miljoen.
http://www.vgchartz.com/game/85674/horizon-zero-dawn
4,66 miljoen.
Een verschil van ruim een miljoen games. Dat op een console die momenteel 60 miljoen keer minder verkocht is dan de PS4. (http://www.vgchartz.com/)
En ja, ik zal héél eerlijk zijn: ik heb beide games. En beide zijn ook erg goed. Maar The Legend of Zelda BotW is gewoon makkelijk een miljoen keer beter.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2018 09:34 ]
Ugh.. Kan deze nutteloze discussie stoppen? De switch is zoals het is, de ps4 en xbox one is zoals het is. Het kan altijd beter en verschillen zijn er want het is een volledig ander product met een ander doel.
Het enige wat deze discussie bereikt is dat mensen zich op hun teentjes getrapt voelen omdat hun favoriete console 'verkeerd' afgeschilderd wordt. Dat geld natuurlijk voor beide kanten.
Klaar en door please
.
Weer OT:
Ik heb sinds kort een Hori Playstand gekocht voor een tientje, werkelijk briljant! Met dan ding zet ik mijn switch weg als een mini display en speel lekker met mijn pro controller. Meer tweakers die dit gebruiken?
Het enige wat deze discussie bereikt is dat mensen zich op hun teentjes getrapt voelen omdat hun favoriete console 'verkeerd' afgeschilderd wordt. Dat geld natuurlijk voor beide kanten.
Klaar en door please
Weer OT:
Ik heb sinds kort een Hori Playstand gekocht voor een tientje, werkelijk briljant! Met dan ding zet ik mijn switch weg als een mini display en speel lekker met mijn pro controller. Meer tweakers die dit gebruiken?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Jup. Al gebruik ik hem niet veel, ik speel voornamelijk handheld.Tiwazz schreef op zondag 4 maart 2018 @ 09:32:
Leuk verhaal maar je hebt mijn hele punt gemist denk ik. Ik vergelijk helemaal niets 1 op 1. Ga maar weer lekker verder dromen.Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 09:30:
[...]
Ben je nu SERIEUS een multiplatform spel aan het vergelijken met een Single Platform spel? Als dit serieus bedoeld is heb je echt compleet niks begrepen van de gaming industrie als geheel.
Ik geef je een leukere vergelijking.
5,99 miljoen.
4,66 miljoen.
Een verschil van ruim een miljoen games. Dat op een console die momenteel 60 miljoen keer minder verkocht is dan de PS4. (http://www.vgchartz.com/)
En ja, ik zal héél eerlijk zijn: ik heb beide games. En beide zijn ook erg goed. Maar The Legend of Zelda BotW is gewoon makkelijk een miljoen keer beter.
Maar opnieuw wordt bewezen dat dit topic te kansloos is voor woorden. Het brengt me terug naar tijden dat ik discussies had met gelovigen.
Ik als Nintendo liefhebber kan hier geen critische noot geven zelfs al leg ik het tot in de treure uit wat ik precies bedoel.
Mensen hier lezen wat ze willen en pakken 1 puntje en gaan daar helemaal op los. Dol op de console .. moe van de fans. Ik ben er klaar mee.
oke laten we zeggen dat de switch goed en leuk is, het kon beter maar een bittere feit, het is niet beter. İk verwacht een geupgrade switch met betere specs zoals ps4 pro in de toekomst, daar mag ik verder over dromen want daar doet nintendo niet aan. Ze gaan niet echt met de tijd mee. Display ziet er wel leuk uit 1080p ook goed genoeg op tv. Zelda en dergelijke maken het wel leuk. Toen ik de pg279q voor het eerst had was ik ook verbaasd hoe mooi 27 inch ips gsynce en dergelijke was. Dus niet te vroeg oordelen zeg ik😁
We zijn het gewoon zat dat je al weer de zoveelste persoon bent die de switch vergelijkt met andere consoles. No one cares.Beakzz schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:28:
[...]
Leuk verhaal maar je hebt mijn hele punt gemist denk ik. Ik vergelijk helemaal niets 1 op 1. Ga maar weer lekker verder dromen.
Maar opnieuw wordt bewezen dat dit topic te kansloos is voor woorden. Het brengt me terug naar tijden dat ik discussies had met gelovigen.
Ik als Nintendo liefhebber kan hier geen critische noot geven zelfs al leg ik het tot in de treure uit wat ik precies bedoel.
Mensen hier lezen wat ze willen en pakken 1 puntje en gaan daar helemaal op los. Dol op de console .. moe van de fans. Ik ben er klaar mee.
Nintendo is anders, ja de switch is niet foutloos en ik kan daar mee leven en jij ook. Anders hadden we hem al lang weer weg gedaan.
Kunnen dus hiermee stoppen met deze discussie?
De Switch is inderdaad de meeste waardeloze console ooit. Letterlijk alles is beter.
Iedereen blij?
Mooi.
* Twhomp gaat weer z'n Switch aanzwengelen
edit:
Ja, er is genoeg mis met de Switch:
- Online is ruk
- Scherm is klein
- Switch beschadigt snel
- On-board opslag is klein
- Die kick-stand, really?
- Kreng wordt warm
- Kreng stottert (fps) bij zelfs Nintendo AAA titels
- Controllers hebben issues
- Battery life is ruk
- Kreng is duur
- Spellen zijn duur
- Spelaanbod is karig
- Spelaanbod leunt zwaar op hergebruik games
- Spelaanbod leunt zwaar op indies ("nindies"
)
En dan vergeet ik vast nog wel wat.
Maar toch, ondanks bovenstaande, hebben we allemaal in dit topic een Switch gekocht en gehouden.
Zie de topictitel: Ervaring topic
Dus we willen het hebben over de ervaringen van het hebben en spelen met de Switch.
Geen oeverloze, terugkerende "discussies" waarom de Switch kut is.
We know; we don't care.
Dus open een nieuwe topic genaamd "De Switch is kut" of iets dergelijks.
En ga daar lekker gelijk proberen te krijgen. For what's that worth...
Want in dit topic krijg je het niet.
Iedereen blij?
Mooi.
* Twhomp gaat weer z'n Switch aanzwengelen
edit:
Ja, er is genoeg mis met de Switch:
- Online is ruk
- Scherm is klein
- Switch beschadigt snel
- On-board opslag is klein
- Die kick-stand, really?
- Kreng wordt warm
- Kreng stottert (fps) bij zelfs Nintendo AAA titels
- Controllers hebben issues
- Battery life is ruk
- Kreng is duur
- Spellen zijn duur
- Spelaanbod is karig
- Spelaanbod leunt zwaar op hergebruik games
- Spelaanbod leunt zwaar op indies ("nindies"

En dan vergeet ik vast nog wel wat.
Maar toch, ondanks bovenstaande, hebben we allemaal in dit topic een Switch gekocht en gehouden.
Dus we willen het hebben over de ervaringen van het hebben en spelen met de Switch.
We know; we don't care.
Dus open een nieuwe topic genaamd "De Switch is kut" of iets dergelijks.
En ga daar lekker gelijk proberen te krijgen. For what's that worth...
Want in dit topic krijg je het niet.
[ Voor 74% gewijzigd door Twhomp op 04-03-2018 14:21 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Conclusie: Elke console heeft zijn voor- en nadelen. Schokkend! Zullen we nu kappen met dit gekibbel?
Ontopic: Het team dat Skyrim naar de Switch en Borderlands naar de Vita heeft geport heeft aangegeven graag Monster Hunter World naar de Switch te willen brengen.
Gebeurt vast niks mee, maar ben benieuwd. Monster Hunter World en Fortnite zijn de enige games die ik echt mis.
Ontopic: Het team dat Skyrim naar de Switch en Borderlands naar de Vita heeft geport heeft aangegeven graag Monster Hunter World naar de Switch te willen brengen.
Gebeurt vast niks mee, maar ben benieuwd. Monster Hunter World en Fortnite zijn de enige games die ik echt mis.
Ach man, we kunnen hier toch best discussies hebben? Mijns inziens loopt het hier uit de hand omdat er een paar mensen doen alsof je de Holocaust ontkent als je ook maar één kritiekpuntje hebt. Kritiek hoort ook bij ervaringen. Ik heb geen zin om hier alleen maar te lezen over hoe grandioos de Switch is. Als het gaat om een vergelijking met andere consoles waar de Switch positief uitkomt staat het halve topic aan de zijlijn te juichen. Het is en blijft een forum, als iets je niet helemaal zint dan kun je het ook gewoon negeren.Twhomp schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:06:
We know; we don't care.
Wat ik graag zou willen zien is dat de prijzen uit de eShop gelijk getrokken worden aan die van de winkels, of beter nog.. goedkoper. Ik gebruik de Switch merendeels als reiscompagnon en dan is een digitale library toch een stuk fijner. Maar het verschil met de winkelprijzen is toch best enorm groot. Zeker als er om de zoveel tijd weer een 3=2-actie is of weer met aantrekkelijke korting gestrooid wordt.
Dat zal niet snel gebeuren. Wanneer de eshop goedkoper wordt dan zal het niet aantrekkelijk meer zijn voor de retailers om de switch als systeem uberhaubt nog te verkopen.Bpow schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:31:
Wat ik graag zou willen zien is dat de prijzen uit de eShop gelijk getrokken worden aan die van de winkels, of beter nog.. goedkoper. Ik gebruik de Switch merendeels als reiscompagnon en dan is een digitale library toch een stuk fijner. Maar het verschil met de winkelprijzen is toch best enorm groot. Zeker als er om de zoveel tijd weer een 3=2-actie is of weer met aantrekkelijke korting gestrooid wordt.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
10 second ninja DONE
Zoals eerder aangegeven is dit een ervarings topic.Thomas schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:07:
[...]
Ach man, we kunnen hier toch best discussies hebben? Mijns inziens loopt het hier uit de hand omdat er een paar mensen doen alsof je de Holocaust ontkent als je ook maar één kritiekpuntje hebt. Kritiek hoort ook bij ervaringen. Ik heb geen zin om hier alleen maar te lezen over hoe grandioos de Switch is. Als het gaat om een vergelijking met andere consoles waar de Switch positief uitkomt staat het halve topic aan de zijlijn te juichen. Het is en blijft een forum, als iets je niet helemaal zint dan kun je het ook gewoon negeren.
Je mag best kritiek hebben, maar als je aan komt zetten dat de ps4 of xbox beter (en dit blijft door drammen) dan hoort dat thuis in een andere topic.
Ontopic: Monster hunter world, zou het graag willen zien. Dat gedoe over dat de switch het grafisch niet aan kan, tja dan maar mindere grafics. Er is niets mis met de grafisch van skyrim en doom op de switch dus ik zie dit heel graag gebeuren
Dit vind ik wel een mooi stukje op gamer.nl;
https://gamer.nl/artikele...itch-een-jaar-na-release/
Het bedrijf moet snel meer duidelijkheid geven over wat (potentiële) Switch-eigenaren in de toekomst kunnen verwachten, voordat de positieve vibe die nu nog rond de console hangt omslaat in een onzekere of zelfs negatieve.
Ik deel het gevoel, met name in games, dat er binnenkort een grote aankondiging voor 2018 of begin 2019 mag komen om de positieve vibe over de Switch te houden. Als je naar de eshop gaat b.v. en je kijkt op “binnenkort verkrijgbaar” zie je alsmaar 3rd party dan games van Nintendo zelf. Ook al is er voldoende aanbod, en miss waren we vorig jaar wel verwent. *wacht geduldig af
Het bedrijf moet snel meer duidelijkheid geven over wat (potentiële) Switch-eigenaren in de toekomst kunnen verwachten, voordat de positieve vibe die nu nog rond de console hangt omslaat in een onzekere of zelfs negatieve.
Ik deel het gevoel, met name in games, dat er binnenkort een grote aankondiging voor 2018 of begin 2019 mag komen om de positieve vibe over de Switch te houden. Als je naar de eshop gaat b.v. en je kijkt op “binnenkort verkrijgbaar” zie je alsmaar 3rd party dan games van Nintendo zelf. Ook al is er voldoende aanbod, en miss waren we vorig jaar wel verwent. *wacht geduldig af
[ Voor 6% gewijzigd door rudyman85 op 04-03-2018 21:00 ]
Nouja er komen natuurlijk wel wat redelijk grote releases aan zoals Labo en Kirby, maar ik zou het wel fijn vinden als ze een datum plakken op bijvoorbeeld Pokemon of Metroid.
Eens dat een datum fijn zou zijn maar ik denk persoonlijk niet dat zowel lokemon als metroid dit jaar komen. Het gaat een van de twee worden.
Over datums gesproken, Amazon lists Octopath Traveler, August 17th.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Heb zo veel zin in deze gameRayNbow schreef op maandag 5 maart 2018 @ 07:19:
Helaas nog 5 maand wachten
Verwijderd
Store listing als feit aannemen... What could go wrong?RayNbow schreef op maandag 5 maart 2018 @ 07:19:
Ja en dan nog niet eens over games te beginnen kun je precies hetzelfde zeggen over features, je kan niet eens elkaar chatten laat staan toevoegen via die absurpt lange en ouderwetse code..rudyman85 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 20:54:
Dit vind ik wel een mooi stukje op gamer.nl;
De afgelopen paar Monster Hunters waren Nintendo-feestjes, dus ach, waarom niet... MH3, MH3U en MH4 op de Wii, WiiU en 3DS waren prima.Dennis de Vries schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:38:
Conclusie: Elke console heeft zijn voor- en nadelen. Schokkend! Zullen we nu kappen met dit gekibbel?
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Wij hebben thuis twee Switches, dus kopen eigenlijk alles fysiek nu.Bpow schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:31:
Hoop wat dat betreft dat er een “family sharing” optie komt. Digitale library is inderdaad een stuk prettiger !
<Zinloze tekst hier>
Het probleem daarmee is, met wélke winkel(keten) ga je het gelijk trekken? Moet je dat dan met de grote ketens doen die vaak aanbiedingen hebben of eerder games afprijzen? Daarmee benadeel je de 'kleine' retailers. Andersom gebeurd namelijk óók wel, als ik als voorbeeld even de Playstation Store aanhaal. Bloodborne is komende maand gratis bij PS+. In de winkel kost 'ie minstens 30 euro. Wie moet zich dan aanpassen? En bovendien heb je dan ook flinke kortingen op andere games die je fysiek dan weer niet hebt.GforceNL schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:15:
[...]
Wij hebben thuis twee Switches, dus kopen eigenlijk alles fysiek nu.
Hoop wat dat betreft dat er een “family sharing” optie komt. Digitale library is inderdaad een stuk prettiger !
Ja, het zou fijn zijn als Nintendo óók zoiets zou doen, maar in de praktijk loop je tegen dezelfde issues aan. Want wat gebruik je dan als maatstaf als je de eShop goedkoper gaat maken?
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Sinds een week ben ik ook de trotse bezitter van een Nintendo Switch. Ondanks dat ik BoTW en MK8 al voor de Wii U had heb ik deze toch opnieuw (fysiek) aangeschaft voor de Switch. Het zijn fullprice games maar in mijn ogen zijn ze het geld (nogsteeds) waard.
Wat betreft de discussie hierboven over een digitale bibliotheek, ja ik zie het voordeel er wel van.. maar ik ben er zelf niet direct een voorstander van. Zoals bij alle consoles die ik tot dusver heb gehad ben en blijf ik een fan van fysieke games. Dit voornamelijk vanwege de (in mijn geval) meestal beperkte lijst aan games, naast het feit dat je ze op deze manier ook weer kunt verkopen. Op de PC ben ik al jaren terug overgestapt naar een digitale bibliotheek (omdat ik ondertussen tegen de 500 games aan zit), ook omdat deze games met een serial code werden geactiveerd en doorverkoop onmogelijk was.
Ik ben eigenlijk wel erg content met het feit dat Nintendo terug is bij hun roots en weer gebruikt maakt van 'cartridges'. In de meeste 'cases' van de Switch is er ruimte voor een X aantal van deze kleine gamecards en het geeft mij toch wel weer een nostalgisch gevoel
Dat het lastig kan zijn dat kan ik begrijpen, als je een gigantische hoeveelheid aan spellen bezit en je onderweg veel wilt switchen (pun intended) tussen games dan is dat een gedoe. Maar! aan de andere kant, de meeste games heb je niet in een paar uur uitgespeeld, dus als je er bijvoorbeeld 5 meeneemt (wat eigenlijk in iedere case wel past) dan valt het gedoe volgens mij wel mee.
Wat betreft de discussie hierboven over een digitale bibliotheek, ja ik zie het voordeel er wel van.. maar ik ben er zelf niet direct een voorstander van. Zoals bij alle consoles die ik tot dusver heb gehad ben en blijf ik een fan van fysieke games. Dit voornamelijk vanwege de (in mijn geval) meestal beperkte lijst aan games, naast het feit dat je ze op deze manier ook weer kunt verkopen. Op de PC ben ik al jaren terug overgestapt naar een digitale bibliotheek (omdat ik ondertussen tegen de 500 games aan zit), ook omdat deze games met een serial code werden geactiveerd en doorverkoop onmogelijk was.
Ik ben eigenlijk wel erg content met het feit dat Nintendo terug is bij hun roots en weer gebruikt maakt van 'cartridges'. In de meeste 'cases' van de Switch is er ruimte voor een X aantal van deze kleine gamecards en het geeft mij toch wel weer een nostalgisch gevoel
Dat het lastig kan zijn dat kan ik begrijpen, als je een gigantische hoeveelheid aan spellen bezit en je onderweg veel wilt switchen (pun intended) tussen games dan is dat een gedoe. Maar! aan de andere kant, de meeste games heb je niet in een paar uur uitgespeeld, dus als je er bijvoorbeeld 5 meeneemt (wat eigenlijk in iedere case wel past) dan valt het gedoe volgens mij wel mee.
Ik heb nu 1 digitale game gekocht (fifa voor 30 euro) en daar heb ik nu al spijt van... want na een paar potjes heb ik het wel gezien.
Bij een hard-copy had ik hem nog gemakkelijk kunnen verkopen. Nu is het gewoon 30 euro down-the-drain. Dus nee, ik houd het wel bij Cartridges. Maar koop allemaal vooral digitaal! als de Nintendo E-shop straks geen downloads meer toelaat 5 jaar na EOL van de switch, en ze bij bosjes stuk gaan of gereset moeten zullen de cartridges waarschijnlijk wel erg in trek zijn.
Bij een hard-copy had ik hem nog gemakkelijk kunnen verkopen. Nu is het gewoon 30 euro down-the-drain. Dus nee, ik houd het wel bij Cartridges. Maar koop allemaal vooral digitaal! als de Nintendo E-shop straks geen downloads meer toelaat 5 jaar na EOL van de switch, en ze bij bosjes stuk gaan of gereset moeten zullen de cartridges waarschijnlijk wel erg in trek zijn.
Godsamme jongens ik heb een onmogelijke keuze te maken zeg... eindelijk m'n game pc afmaken met een nieuwe game-muis & 144hz monitor óf eindelijk een Switch pakket halen (console, propad, MK8D, screen protector). Switch optie is duurder, maar man man man wat is dat een lastige keuze
Moet trouwens toegeven dat ik blij ben met het huidige succes van Nintendo. Ik heb altijd naast m'n game PC graag een Nintendo console willen hebben vanwege de first party titels, ''couch party'' games en het feit dat ik als enige nog nooit een systeem van Nintendo heb gehad op de DS na. Dus wat het ook gaat worden... uiteindelijk komen beiden pakketten ooit wel hoop ik
M'n speeltijd bij vriend & vriendin van me op de Switch heeft me iig overtuigd van het feit dat hybride in dit geval een zeer goeie zet was van big N. Ik zie hybride meer als een luxe handheld, mét dock modus (in plaats van andersom... wat velen doen) en dat spreekt me best goed aan.
Moet trouwens toegeven dat ik blij ben met het huidige succes van Nintendo. Ik heb altijd naast m'n game PC graag een Nintendo console willen hebben vanwege de first party titels, ''couch party'' games en het feit dat ik als enige nog nooit een systeem van Nintendo heb gehad op de DS na. Dus wat het ook gaat worden... uiteindelijk komen beiden pakketten ooit wel hoop ik
Het hoeft niet eens perse de eShop te zijn. Winkels als Amazon bieden ook digitale download codes aan, dan denk ik waarom moet de prijs nu 60 euro zijn terwijl bij diezelfde winkel je het fysiek voor 40-50 kan krijgen. Daarnaast denk dat toekomstige consoles straks ook gewoon overstappen naar een volledige gedigitaliseerd library. Dan heb ik zoiets van, maak het voor de gebruikers dan ook een stuk aantrekkelijker zodat ze kunnen gaan wennen voordat je straks een outrage krijgt als destijds bij (dacht ik te herinneren) Sony toen ze plannen hadden om volledig digitaal te gaan.DigitalExcorcist schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:39:
[...]
Het probleem daarmee is, met wélke winkel(keten) ga je het gelijk trekken? Moet je dat dan met de grote ketens doen die vaak aanbiedingen hebben of eerder games afprijzen? Daarmee benadeel je de 'kleine' retailers. Andersom gebeurd namelijk óók wel, als ik als voorbeeld even de Playstation Store aanhaal. Bloodborne is komende maand gratis bij PS+. In de winkel kost 'ie minstens 30 euro. Wie moet zich dan aanpassen? En bovendien heb je dan ook flinke kortingen op andere games die je fysiek dan weer niet hebt.
Ja, het zou fijn zijn als Nintendo óók zoiets zou doen, maar in de praktijk loop je tegen dezelfde issues aan. Want wat gebruik je dan als maatstaf als je de eShop goedkoper gaat maken?
Ik heb zelf de combo PC en Switch, en ze vullen elkaar erg goed aan. Die monitor upgrade komt ooit welBrutal1ty schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:18:
Godsamme jongens ik heb een onmogelijke keuze te maken zeg... eindelijk m'n game pc afmaken met een nieuwe game-muis & 144hz monitor óf eindelijk een Switch pakket halen (console, propad, MK8D, screen protector). Switch optie is duurder, maar man man man wat is dat een lastige keuze![]()
![]()
![]()
Moet trouwens toegeven dat ik blij ben met het huidige succes van Nintendo. Ik heb altijd naast m'n game PC graag een Nintendo console willen hebben vanwege de first party titels, ''couch party'' games en het feit dat ik als enige nog nooit een systeem van Nintendo heb gehad op de DS na. Dus wat het ook gaat worden... uiteindelijk komen beiden pakketten ooit wel hoop ikM'n speeltijd bij vriend & vriendin van me op de Switch heeft me iig overtuigd van het feit dat hybride in dit geval een zeer goeie zet was van big N. Ik zie hybride meer als een luxe handheld, mét dock modus (in plaats van andersom... wat velen doen) en dat spreekt me best goed aan.
Ik wil me niet mengen in de discussie van het afgelopen weekend, maar doe me een plezier en gebruik VG Chartz niet meer voor verkoopscijfers, die verzinnen letterlijk maar wat.Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 09:30:
[...]Ik geef je een leukere vergelijking.
5,99 miljoen.
4,66 miljoen.
Horizon zit aan 7.6 miljoen verscheepte exemplaren volgens Sony's laatste info, BOTW meer dan 7.7 miljoen als je de WiiU versie meetelt volgens Nintendo's laatste financiële rapport. Het zijn beide grote successen, Horizon als nieuwe IP, en Zelda als een van de drijfveren voor een relatief nieuw Nintendo platform.
[ Voor 0% gewijzigd door JackAvery op 05-03-2018 17:47 . Reden: accuraatheid cijfers ;) ]
Iemand hier die een goede oplader weet voor de Switch om op te laden buiten de dock om? 
Die niet al te duur is haha maar ook mn switch niet naar de knoppen helpt haha.
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Het is altijd verstandig om de originele oplader van Nintendo zelf te gebruiken, aangezien Nintendo niet USB-C protocols één-op-één volgt. Er is een kans dat je je Switch opblaast of de accu nadelig beïnvloed.aDutchCow schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:27:
Iemand hier die een goede oplader weet voor de Switch om op te laden buiten de dock om?
Je hebt de dock niet nodig he. Je kunt de adapter gewoon onderin prikken.aDutchCow schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:27:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
﴾͡๏̯͡๏﴿
[ Voor 95% gewijzigd door _eLMo_ op 06-03-2018 09:45 ]
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Laatst bij de Cex/Webuy wat spellen verkocht en een originele switch oplader gekocht. De oplader koste toen €8 en kwam in originele nintendo verpakking als nieuw. Was een goede investering. Nu zie ik dat ze die oplader voor €12 aanbieden maar goed dat is nog steeds beter dan €30 die ze er normaal voor vragen.
Ik lees links en rechts wel horror verhalen over dat alternatieve laders kunnen resulteren in een brick dus ik zou het er zelf niet op gokken met een alternatieve lader.
Ik lees links en rechts wel horror verhalen over dat alternatieve laders kunnen resulteren in een brick dus ik zou het er zelf niet op gokken met een alternatieve lader.
Nog even post terug gelezen. Het klopte wel. Ik bedoelde als (wanneer/mits) je een hardcore gamer dan is een switch wellicht niet genoeg. Weinig of beter gezegd minder grote games vergeleken met xb1/ps4 en pc. Maar als je een normale/gemiddelde gamer bent. Dan is er echt aardig wat te doen. Helemaal als je ook van indie en/retro houdt.
10 second ninja DONE
Voor zover ik weet vereist de dock de originele lader. Ik gebruik regelmatig een anker 2-port USB charger met USB A naar C kabel en werkt perfect voor opladen, nog niet met de dock getest. enkel duurt laden wat langer. Over het algemeen koop ik enkel nog Anker voor laders en kabels, heel goede ervaring mee qua kwaliteit. Ik heb ook een refurbished Nintendo lader bijgekocht voor 15 euro om de dock niet te moeten ontkoppelen als ik toch wil snelladen.aDutchCow schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:27:
Same, zowel van de MacBook 12” als van mijn 15” retina werken perfect._eLMo_ schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:43:
[...]
Sterker nog, heel veel USB-C laders werken gewoon, ik gebruik regelmatig die van mijn Macbook Pro
Scheelt laders in de tas als ik op reis ben!
<Zinloze tekst hier>
Hebben mensen Xenoblade 2 gespeeld? Ik vind een RPG op zijn tijd leuk en zeker op een handheld (zodat je ook beetje tv kan kijken).
Zijn de updates geslaagd om de onvolkomenheden uit de game te halen? Verhaal de moeite waard?
Zijn de updates geslaagd om de onvolkomenheden uit de game te halen? Verhaal de moeite waard?
Ik speel het nu niet meer, maar was wel een leuke ervaringgiantgiantus schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:01:
Hebben mensen Xenoblade 2 gespeeld? Ik vind een RPG op zijn tijd leuk en zeker op een handheld (zodat je ook beetje tv kan kijken).
Ervaring toen ik net de game uit had: AstralizeR in "[Switch] Xenoblade Chronicles 2"
SW-1682-5926-5204
IMHO een van de beste RPGs ooit gemaakt.giantgiantus schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:01:
Ja performance is niet altijd denderend maar daar stoor ik me niet aan.
Voor onze dedective pikachu fans:
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Ik ben een groot fan en heb geen last gehad van onvolkomenheden. Ik heb er meer dan 150 uur in zitten en sta op het punt om met NG+ te beginnengiantgiantus schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:01:
Wat mij betreft een van de beste JRPG's die ik versleten heb, al moet je je soms wel even over de character designs heen zetten... Tenminste, het was voor mij allemaal net een beetje te...
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verhaal moeite waard?Cidolfas schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:11:
[...]
Ik ben een groot fan en heb geen last gehad van onvolkomenheden. Ik heb er meer dan 150 uur in zitten en sta op het punt om met NG+ te beginnen![]()
Wat mij betreft een van de beste JRPG's die ik versleten heb, al moet je je soms wel even over de character designs heen zetten... Tenminste, het was voor mij allemaal net een beetje te...
Excusses😁
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
5 jaar na EOL van de Switch? Nou, dan zijn we, wat, 12 jaar verder? Als je game van 3 tientjes het dan niet meer doet is de prijs per uur best prima geweest. In de kroeg betaal je meer zullen we maar zeggen.Waah schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:13:
Ik heb nu 1 digitale game gekocht (fifa voor 30 euro) en daar heb ik nu al spijt van... want na een paar potjes heb ik het wel gezien.
Nee, digitaal is prima als je geen waarde hecht aan de fysieke doosjes of extra’s. Er zijn games die ik digitaal koop, maar de meeste inderdaad fysiek maar de “houdbaarheidsdatum” van de eShop is daarbij geen argument voor mij.
Allereerst: ik verwacht niet dat de Switch een levensduur heeft van 7 jaar. De opvolger verwacht ik eerder na 4 a 5 jaar.DigitalExcorcist schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:07:
[...]
5 jaar na EOL van de Switch? Nou, dan zijn we, wat, 12 jaar verder? Als je game van 3 tientjes het dan niet meer doet is de prijs per uur best prima geweest. In de kroeg betaal je meer zullen we maar zeggen.
Nee, digitaal is prima als je geen waarde hecht aan de fysieke doosjes of extra’s. Er zijn games die ik digitaal koop, maar de meeste inderdaad fysiek maar de “houdbaarheidsdatum” van de eShop is daarbij geen argument voor mij.
Daarnaast: Punt is dat fysieke games waarde houden. Ik zou over 10 jaar liever een fysieke kopie hebben van een zeldzamere game dan een digitale. Want als ik de game nog eens wil spelen uit nostalgie (en dat doe ik wel, ik weet dat niet iedereen zo is!) Kan dat. Een game als Conkers bad fur day voor de N64 zou ik graag op de originele hardware spelen. Maar die kost nu 2e hands rond de 200 euro , want zeldzaam. Als veel mensen digital gaan voor games zou dat voor de Switch games best eens meer regel dan uitzondering worden. Zeker met toptitels zoals Zelda botw, Mario Oddesey etc.
Ja ik vond van wel!
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
Je kan vanaf nu games in de eShop met My Nintendo Gold Points kopen. Ook zie je in de eShop hoeveel gold je ontvangt voor een download.
Ik had gister 90 gouden munten op de eShop nadat ik mario kart 8 heb gekocht
. Dit is volgens mij al veel te weinig maar goed..
Toen heb ik mijn region even op Noorwegen gezet om Overcooked te kopen voor omgerekend €17 ongeveer. En nu zag ik net dat ik nog maar 70 gouden munten heb. Maar ik heb wel de volledige 160 Noorse kronen betaald. Overigens heb ik mijn region weer terug naar Nederland gezet, in Noorse termen had ik maar 40 gouden munten.
Ik vind het maar een vaag systeem, ik kan ook geen history vinden oid. Hebben meer mensen hier last van?

Ik vind het maar een vaag systeem, ik kan ook geen history vinden oid. Hebben meer mensen hier last van?
Ahh vreselijk he?Waah schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:13:
Heb echt precies hetzelfde met fifa(ook digitaal voor 34 euro)..
Ik heb op de psp fifa helemaal zwart gespeeld.
Maar op de switch heb ik het niet eens gered om een competitie te beginnen..
Na de eerste paar oefenpotjes had ik het al gezien..

https://my.nintendo.com/point/history ?kanvua schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:14:
ik kan ook geen history vinden oid
Ik heb 6 games van 60 euro gekocht in de eshop en heb 5 euro aan punten gekregen. Je hebt dus echt geen reet aan die punten, en dan verlopen ze ook nog is na een jaar😂
Playstation 5
Woohoo. 50 gouden punten is.... Jawel... 50 cent. Yes, 0,1 % korting op je volgende aanschaf.
Verwijderd
De hoeveelheid munten die je verzamelt voor aankopen is nu ook omhoog gegaan.Stylze schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:07:
Ik heb 6 games van 60 euro gekocht in de eshop en heb 5 euro aan punten gekregen. Je hebt dus echt geen reet aan die punten, en dan verlopen ze ook nog is na een jaar😂
5% van de eShop prijs van digitale aankopen (3DS, Wii U, Switch)
1% van de eShop prijs van een fysiek Switch spel.
Dus een spel van 60 euro = 6000 cent. 5% van 6000 = 300.
Andersom is 1 goude munt gelijk aan 1 cent.
Dus een (digitale) aankoop van 60 euro geeft je 3 euro eShop tegoed.
Dezelfde game fysiek is 60 cent eShop tegoed.
Details: https://my.nintendo.com/about_gold_point
Al met al een redelijk (in mijn ogen nette) manier om digitale verkopen te bevoordelen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2018 09:27 ]
DDP was beter waarbij de digitale korting neerkwam op 10%.
Verwijderd
Ja, maar die was heel tijdelijk, gold alleen voor Wii U aankopen en was alleen voor digitale aankopen.
Daarbij is 10% best veel, 5% vind ik een stuk eerlijker.
Eerlijker dan....? Digital ipv fysiek bespaart N wel meer dan 10% hoorVerwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:32:
Ja, maar die was heel tijdelijk, gold alleen voor Wii U aankopen en was alleen voor digitale aankopen.
PSN & XBL: Denkoyugo
Het enige nadeel wat ik voor mij zie, is het 'kast effect'. Ik vind het best leuk om mijn kast met games te bekijken, af en toe zie je dan een titel en denk je 'hey die game zou leuk zijn om weer is te doen....of hey die titel heb ik en heb ik eigenlijk nooit echt een goede kans gegeven...' Met digital titels is dat toch een stukkie lastiger.Waah schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:12:
[...]
Allereerst: ik verwacht niet dat de Switch een levensduur heeft van 7 jaar. De opvolger verwacht ik eerder na 4 a 5 jaar.
Daarnaast: Punt is dat fysieke games waarde houden. Ik zou over 10 jaar liever een fysieke kopie hebben van een zeldzamere game dan een digitale. Want als ik de game nog eens wil spelen uit nostalgie (en dat doe ik wel, ik weet dat niet iedereen zo is!) Kan dat. Een game als Conkers bad fur day voor de N64 zou ik graag op de originele hardware spelen. Maar die kost nu 2e hands rond de 200 euro , want zeldzaam. Als veel mensen digital gaan voor games zou dat voor de Switch games best eens meer regel dan uitzondering worden. Zeker met toptitels zoals Zelda botw, Mario Oddesey etc.
Maar jouw conkers voorbeeld....tsja. Staat die niet in de VC? Mogelijk niet hoor, misschien is dit zo'n game met gecompliceerde licentie rechten enzo. Maar dat is voor mij het antwoord. Legale emulatie zou redelijk moeten afdekken voor de grote games, al dan niet via 1 op 1 emu, remasters of remakes zelfs.
Daarnaast hebben we de illegale emulatie. Ik ben zelf groot voorstander van legaal spelen, en zal nooit of iig niet gauw een current gen machine hacken. Maar ik heb er weinig moeite mee om nu nes of snes games via roms te spelen. Over 20 jaar zal ik dat ook hebben met switch games.
Groot voordeel van fysiek is idd kunnen verkopen, ik denk dat ik sonic misschien verkocht zou hebben, denk dat dit simpelweg geen game voor me is, aan de andere kant, ik wil die game nog steeds een kans geven dus fijn dat ik hem dan altijd bij me hebt. Ik vind het bij 'vaste' consoles al vevelend om media te moeten wisslen, bij een portable console is fysiek voor mij helemaal keuze 1 wat dat betreft.
Maar dit is een eindeloze discussie verder, Jij vind fysiek fijner, ik digitaal, beide hebben hun voor en nadelen. Ik ben iig blij dat we kunnen kiezen
10 second ninja DONE
Switch Web Browser
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gftgjUKgYY8]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gftgjUKgYY8]
[ Voor 13% gewijzigd door Simyager op 06-03-2018 09:39 ]
Heb mijn fysieke games nog niet ingewisseld voor gold points maar het is het dus eigenlijk ook niet waard merk ik. Beetje jammer dat er zo'n verschil is tussen fysiek/digitaal.
Sinds twee weken een Switch en toevallig dit weekend mijn punten geclaimd.. zo te zien had ik beter even kunnen wachten. Nu heb ik 64 punten gekregen voor 3 fysieke games + Rocket League uit de eshop
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Geruchtentijd! Nadat eerder gerapporteerd werd dat Blizzard een Switch poort van Diablo 3 zou uitbrengen, en Blizzard ontkende dat een aankondiging gepland was, beweert Eurogamer nu dat dit een cover-up is en deze poort wel degelijk in development is.
So, what's going on? Well, while Blizzard makes its mind up, Eurogamer sources have told us that yes - the project is very much in production. And as you might expect, the game will be a port of Diablo 3.
HYPETRAIN LET'S GO!!!!JackAvery schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:38:
Geruchtentijd! Nadat eerder gerapporteerd werd dat Blizzard een Switch poort van Diablo 3 zou uitbrengen, en Blizzard ontkende dat een aankondiging gepland was, beweert Eurogamer nu dat dit een cover-up is en deze poort wel degelijk in development is.
[...]
Verwijderd
@JackAvery En dan ontkent Blizzard morgen zeker dat er een cover-up is? Ja.. gaat weer lekker zo.
Het is een gerucht, skeptisch zijn is gezond
Het kan altijd dat dit waar is en het project alsnog wordt gecancelled, of verandert. Zie Eurogamer's Pokemon Stars berichtgeving bijvoorbeeld.
Helaas kan ik mijn Switch nu alleen docked gebruiken, heb net mijn linker Joy-Con opgestuurd naar Nintendo Nederland omdat hij van mijn Switch af bleef schuiven. Gelukkig heb ik nog een Pro Controller, dus ik kan wel nog gewoon gamen
Je kan 'm op zich ook gewoon tabletop gebruiken met de procontroller..Tessa vd Heide schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:02:
Helaas kan ik mijn Switch nu alleen docked gebruiken, heb net mijn linker Joy-Con opgestuurd naar Nintendo Nederland omdat hij van mijn Switch af bleef schuiven. Gelukkig heb ik nog een Pro Controller, dus ik kan wel nog gewoon gamen
Zijn hier meer mensen die zo'n 8bit-do pro controller hebben? Of ben ik beter af met een normale pro controller?
Ik kon een snes 8bitdo pro controller (de sn30 volgens mij) via aliexpress krijgen voor 25 euro, dus heb ik dat gedaan. Controller is van goede kwaliteit en dat voel je aan de knoppen en vooral de d-pad. Ook de thumbsticks zijn erg fijn en de rumble werkt ook prettig.Kraanmachinist schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:35:
Zijn hier meer mensen die zo'n 8bit-do pro controller hebben? Of ben ik beter af met een normale pro controller?
Nadelen zijn: Andere layout waardoor je niet snel tussen joy-con en de snes controller kunt switchen (pun intended).
Ik heb nog geen mogelijkheid gezien om de switch uit standby te halen. Weet niet of dit wel kan.
De controller is klein voor grote handen heb ik vaak gehoord. Ik heb geen grote handen dus kan het niet beamen.
Ik persoonlijk gebruik deze controller altijd als ik op de tv speel (heb geen pro controller).
mooie trailer is net uitgekomen voor scribblenauts:
Aah I see, dan heb ik helaas wel weer grote handen en ik wilde hem juist kopen om iets comfortabelers dan de joycons te krijgen haha. Misschien dat ik hem ooit koop als extra controller zodat er 4 player coop gedaan kan worden. Bedankt voor je input!miikit schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:44:
[...]
Ik kon een snes 8bitdo pro controller (de sn30 volgens mij) via aliexpress krijgen voor 25 euro, dus heb ik dat gedaan. Controller is van goede kwaliteit en dat voel je aan de knoppen en vooral de d-pad. Ook de thumbsticks zijn erg fijn en de rumble werkt ook prettig.
Nadelen zijn: Andere layout waardoor je niet snel tussen joy-con en de snes controller kunt switchen (pun intended).
Ik heb nog geen mogelijkheid gezien om de switch uit standby te halen. Weet niet of dit wel kan.
De controller is klein voor grote handen heb ik vaak gehoord. Ik heb geen grote handen dus kan het niet beamen.
Ik persoonlijk gebruik deze controller altijd als ik op de tv speel (heb geen pro controller).
Ik twijfel zelf ook. Vooral voor multiplayer, als goede tweede controller naast de Pro én voor al die indie games die inmiddels in m'n steam library staan en die niet echt fijn spelen met de trackpad van m'n macbook...miikit schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:44:
[...]
Ik kon een snes 8bitdo pro controller (de sn30 volgens mij) via aliexpress krijgen voor 25 euro, dus heb ik dat gedaan. Controller is van goede kwaliteit en dat voel je aan de knoppen en vooral de d-pad. Ook de thumbsticks zijn erg fijn en de rumble werkt ook prettig.
Daar werkt hij ook erg goed op zie ik...
Hij is trouwens niet meer zó goedkoop bij Alie inmiddels. Duurde het nog lang voor hij in huis was?
Edit:
Dit valt ook reuze mee. Nieuwe gebruiker blijkbaar, dus nog wat korting gekregen van Alie. Heb zelf wel voor de SF30 Pro gekozen, die vind ik net wat mooier.

[ Voor 8% gewijzigd door Peter_Aragorn op 06-03-2018 19:11 ]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Dat had ik ook gezien inderdaad. In durf het niet met zekerheid te zeggen, want ik had absoluut geen haast, maar ik denk een kleine 2 weken. 35 euro is nog steeds niet veel. 15 euro voor een langere wachttijd is in mijn ogen niet veel. Hij is ook erg prettig in gebruik bij bijvoorbeeld shovel knight.Peter_Aragorn schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:48:
[...]
Ik twijfel zelf ook. Vooral voor multiplayer, als goede tweede controller naast de Pro én voor al die indie games die inmiddels in m'n steam library staan en die niet echt fijn spelen met de trackpad van m'n macbook...
Hij is trouwens niet meer zó goedkoop bij Alie inmiddels. Duurde het nog lang voor hij in huis was?
Oh lol! Was net m'n berichtje aan het wijzigenmiikit schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:09:
[...]
Dat had ik ook gezien inderdaad. In durf het niet met zekerheid te zeggen, want ik had absoluut geen haast, maar ik denk een kleine 2 weken. 35 euro is nog steeds niet veel. 15 euro voor een langere wachttijd is in mijn ogen niet veel. Hij is ook erg prettig in gebruik bij bijvoorbeeld shovel knight.
Ziet er veel beter uit dan de eerdere trailers, als je echter kijkt naar de gameplay, ziet het er enorm saai uit, gewoon een verzameling van minigames waarbij de woorden die je gebruikt precies niks uitmaken.gamerboy schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:16:
mooie trailer is net uitgekomen voor scribblenauts:
[video]
Linkje naar gameplay (bagger kanaal maar enige die ik kon vinden)
Ik heb scribblenauts gespeeld op de wii u en gelukkig had ik er maar 5 euro voor betaald. Het is echt maar een uurtje leuk, omdat je dan nog lollige dingen wilt verzinnen. Verser absoluut geen aanrader. Misschien voor kinderen, daar durf ik niets over te zeggenDennis de Vries schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:45:
[...]
Ziet er veel beter uit dan de eerdere trailers, als je echter kijkt naar de gameplay, ziet het er enorm saai uit, gewoon een verzameling van minigames waarbij de woorden die je gebruikt precies niks uitmaken.
Linkje naar gameplay (bagger kanaal maar enige die ik kon vinden)
https://mobile.twitter.co...status/971091812441100288
Volgens deze tweet zou er donderdag 8 maart een nieuwe Nintendo Direct zijn..
Neem het wel met een korrel zout want hij schijnt wel een paar keer fout geweest te hebben gehad.
Neem het wel met een korrel zout want hij schijnt wel een paar keer fout geweest te hebben gehad.
Helaas zit er dat qua budget er niet voor mij inVerwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:20:
@Tessa vd Heide Je kan ook investeren in een 2e set Joy-Con.
Naast dat ik er geen geld voor heb, spreken de huidige kleuren me nog niet echt aan.. Hoop op een paarse, oranje of doorzichte set
Verwijderd
Ik kan het bevestigen en we krijgen eindelijk Half Life 3 als Switch Exclusive!plantenbakkie schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:51:
Ik heb bronnen binnen Nintendo en Valve. Plus met Nintendo Online kan je straks al je Steam games gratis* naar je Switch streamen.
Ik hoop dat hij gelijk heeft, maar hij heeft het inderdaad enorm vaak fout en verwijderd zijn tweets dan weer. Bij een of twee gevallen ontkende hij zelfs dat hij er iets over had gezegd.plantenbakkie schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:51:
Word zo moe van al die 'gamejournalisten' die graag het coolste jongentje van de klas willen zijn door steeds te beweren inside informatie te hebben.
Zou het? Rainway app is vorig jaar al een keer op reddit voorbij gekomen. Ben benieuwd of Nintendo echt die apo beschikbaar gaat stellen op de switch. Zou wel vet zijn, maar ik betwijfel het.Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:37:
[...]
Ik kan het bevestigen en we krijgen eindelijk Half Life 3 als Switch Exclusive!
Ik heb bronnen binnen Nintendo en Valve. Plus met Nintendo Online kan je straks al je Steam games gratis* naar je Switch streamen.
Gr
Martijn
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Verwijderd
@Desperado112 Volgens mij is je sarcasme-meter stuk. 
Dat hele Rainway gebeuren was één grote publiciteitsstunt van Rainway voor hun app.
Dat hele Rainway gebeuren was één grote publiciteitsstunt van Rainway voor hun app.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2018 21:52 ]
Top. Ik ben blij dat het waar is en dat we ook een nieuwe exclusive krijgen. En steam games streams naar switchVerwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:37:
[...]
Ik kan het bevestigen en we krijgen eindelijk Half Life 3 als Switch Exclusive!
Ben blij dat jij nooit grapjes maakt
Verwijderd
@plantenbakkie tja, ik word zo moe van die geruchten steeds. En dan klopt het een keer en dan wordt iemand, dle slechts goed gegokt heeft, de hemel in geprezen. Zit hij er naast is het Nintendo's schuld voor het niet komen met een Direct. Een lose-lose situatie dus.
Als ik héél eerlijk ben vermoed ik dat we nog 2 Directs vóór E3 krijgen. Eén algemene Direct met releases voor Q2-3 dit jaar en één Pokémon Direct. Wanneer die komen? Dat weet ik niet, misschien deze week, misschien volgende week en misschien pas in mei.
En voor nog een (gebrek aan) geloofwaardigheid van die gast, dit is zijn opvolgende tweet:
Als ik héél eerlijk ben vermoed ik dat we nog 2 Directs vóór E3 krijgen. Eén algemene Direct met releases voor Q2-3 dit jaar en één Pokémon Direct. Wanneer die komen? Dat weet ik niet, misschien deze week, misschien volgende week en misschien pas in mei.
En voor nog een (gebrek aan) geloofwaardigheid van die gast, dit is zijn opvolgende tweet:
Geloofwaardigheid van 0,0.PS5 dev kits went out early this year to third party developers.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2018 22:35 ]
Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen, heb je grote handen?Peter_Aragorn schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:48:
[...]
Ik twijfel zelf ook. Vooral voor multiplayer, als goede tweede controller naast de Pro én voor al die indie games die inmiddels in m'n steam library staan en die niet echt fijn spelen met de trackpad van m'n macbook...
Edit:
Dit valt ook reuze mee. Nieuwe gebruiker blijkbaar, dus nog wat korting gekregen van Alie. Heb zelf wel voor de SF30 Pro gekozen, die vind ik net wat mooier.
[afbeelding]
Zo snel is AliExpress helaas niet. Ik gooi hier wel even een reviewtje in als hij binnen is.Kraanmachinist schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:49:
[...]
Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen, heb je grote handen?
Achja, zo gaat het overal. Elke winter hoor je op de radio wel van die weerprofeten die de elfstedentocht voorspellen, als het niet doorgaat dan hoor je nooit meer wat van ze, maar als ze het een keer toevallig goed hebben zijn ze helemaal hot en mogen ze tot aan de champions league voorspellen.Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:29:
Geloofwaardigheid van 0,0.
Wat mij betreft 1 zwaluw maakt nog geen zomer. laat ze maar een mooie trackrecord hebben voordat ik ze serieus neem.
All-in-all moet nintendo binnenkort wel met een paar mooie aankondigingen komen voor eind dit jaar. Het zou erg jammer zijn als ze de momentum die ze opgebouwd hebben dit jaar weer verliezen.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Akkoord dat er een wildgroei aan geruchten is rond Nintendo de laatste jaren, dit is deels omdat Nintendo games vaak pas vrij laat aankondigt tegenwoodig.Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:29:
tja, ik word zo moe van die geruchten steeds.
Geruchten geven op zich wel leuk discussievoer, maar het is noodzakelijk om ze enkel als dat, geruchten te beschouwen. Zelf probeer ik enkel dingen te delen die meerdere bronnen hebben met een track record. Websites zoals Eurogamer focussen niet op geruchten en volgen (meestal) nog zoiets als journalistieke deontologie, en het is meestal snel duidelijk wanneer iemand effectief connecties heeft in de industrie. Daarom is het ook belangrijk om bij het discussiëren van geruchten die bronnen zelf te delen zodat mensen in staat zijn zelf de geloofwaardigheid te beoordelen. En ja, een bron als Marcus Sellars is vrij dubieus
Met E3 ondertussen nog maar drie maanden verwijderd, ben ik wel nieuwsgierig wat het plan voor de rest van 2018 wordt. Zelf vermoed ik eigenlijk dat we weinig grote first-party games gaan zien die nog niet aangekondigd zijn. De drie grootste kanshebbers zijn waarschijnlijk Animal Crossing, Smash, en Pokemon, maar ik durf niet zeggen of we die allemaal in 2018 zullen zien. Ik volg eerder de redenering dat 2018 het vooral gaat moeten hebben van third party ports en indies. Niet dat ik dat negatief vind: met Fire Emblem, Octopath, Hyrule Warriors, DKCR Tropical Freeze, Bayonetta en een hoop nog ongespeelde indies ben ik zelf meer dan tevreden. Die Diablo 3 poort is natuurlijk altijd welkom
Heb zelf sinds kort ook de SF30 Pro, fijne controller voor mario kart maar bij Zelda en Mario odyssey heb ik toch de voorkeur voor de Switch pro controller.Peter_Aragorn schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 06:25:
[...]
Zo snel is AliExpress helaas niet. Ik gooi hier wel even een reviewtje in als hij binnen is.
Ideal als neefje langs komt en om samen te Mario karten.
Joy cons laat ik eigelijk altijd op de switch zitten, binnenkort ga ik deze ombouwen naar witte joy cons met op de linker een d pad en rechter gekleurde knoppen zoals de oude SNES
heb je die SF30 pro bij ali gekocht? ik zoek namelijk nog een controller voor bijvoorbeeld BOTW, mario Odd. en LA noire maar nog niet echt iets gevonden wat niet in de prijs range komt van de pro controllerWarShadow schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:54:
[...]
Heb zelf sinds kort ook de SF30 Pro, fijne controller voor mario kart maar bij Zelda en Mario odyssey heb ik toch de voorkeur voor de Switch pro controller.
Ideal als neefje langs komt en om samen te Mario karten.
Joy cons laat ik eigelijk altijd op de switch zitten, binnenkort ga ik deze ombouwen naar witte joy cons met op de linker een d pad en rechter gekleurde knoppen zoals de oude SNES
Ja ik heb de SF30 via ali gekocht (28,43 euro), voor BOTW of Mario odyssey heb ik toch liever de Switch pro controller vanwege de plaatsing van de knoppen/thumbsticks.gamerboy schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:05:
[...]
heb je die SF30 pro bij ali gekocht? ik zoek namelijk nog een controller voor bijvoorbeeld BOTW, mario Odd. en LA noire maar nog niet echt iets gevonden wat niet in de prijs range komt van de pro controller
Ook omdat ik wat grotere handen heb, dan ligt de Swtich pro controller net wat lekkerder in de hand.
wat raad jij dan eerder aan die SF30, of zon dongle voor de switch zodat ik mijn razer xbox 360 controller kan aansluiten? die is volgens mij iets van 24 euro (but correct me if im wrong)WarShadow schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:14:
[...]
Ja ik heb de SF30 via ali gekocht (28,43 euro), voor BOTW of Mario odyssey heb ik toch liever de Switch pro controller vanwege de plaatsing van de knoppen/thumbsticks.
Ook omdat ik wat grotere handen heb, dan ligt de Swtich pro controller net wat lekkerder in de hand.
Geen idee of de Xbox 360 controller hoe dan ook op die dongle kan, maar ik heb wel 2 van die dongles en de SF30 pro als test gehad en voor mij is de PS4 controller/Xbox One S controller combo met mijn gemiddelde handen een veel betere ervaring.gamerboy schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:18:
[...]
wat raad jij dan eerder aan die SF30, of zon dongle voor de switch zodat ik mijn razer xbox 360 controller kan aansluiten? die is volgens mij iets van 24 euro (but correct me if im wrong)
welke dongle heb je precies? en heb je er 1 te koopBeakzz schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:29:
[...]
Geen idee of de Xbox 360 controller hoe dan ook op die dongle kan, maar ik heb wel 2 van die dongles en de SF30 pro als test gehad en voor mij is de PS4 controller/Xbox One S controller combo met mijn gemiddelde handen een veel betere ervaring.
Ja, ga omdat een product defect is, €80 uitgeven. Dat is natuurlijk geen oplossing, dit is wel echt een typische fanboy opmerking. Kan je net zo goed aanraden een tweede Switch kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:20:
@Tessa vd Heide Je kan ook investeren in een 2e set Joy-Con.
Wat wel prettig is, is dat het opgelost wordt, maar om nu een tweede setje Joy-Con te kopen, grootst mogelijke onzin.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Mayflash Magic NS, te koop bij Amazon.degamerboy schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:30:
[...]
welke dongle heb je precies? en heb je er 1 te koopof weet je toevallig waar ik ze kan kopen?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Heb hem bij deze shop op Ebay besteld. Was wel €16 toen dus iets duurder nu, maar nu wel met een USB-C kabel blijkbaar :gamerboy schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:30:
[...]
welke dongle heb je precies? en heb je er 1 te koopof weet je toevallig waar ik ze kan kopen?
https://www.ebay.nl/itm/M...99785?hash=item238d8bb969
Dit topic is gesloten.