[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.281 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:17:
[...]

Meestal zijn Directs op de tweede week van de maand. Dus dat zou eerder 13/14 maart zijn als het al waar is.

Het 8 maart gedoe komt omdat het filmpje 38 seconden lang was en volgens de Amerikaanse notatie is 3-8 8 maart. Bij ons zou dat 3 augustus zijn :p
Het is natuurlijk de Amerikaanse Nintendo die het geupload heeft of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:16
Eerder de Japanse tak:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/371726024137900035/418247849730506753/Screen_Shot_2018-02-27_at_7.27.28_PM.png

En Japanners houden voor datumnotatie de volgorde 月, 日 aan.

Edit:
Oh, en voor hen die wat meer willen weten over de videotitel: "Appのライブストリーム" = App no RAIBU SUTORI-MU (App's live stream).

[ Voor 29% gewijzigd door RayNbow op 28-02-2018 13:13 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:17:
[...]

Meestal zijn Directs op de tweede week van de maand. Dus dat zou eerder 13/14 maart zijn als het al waar is.

Het 8 maart gedoe komt omdat het filmpje 38 seconden lang was en volgens de Amerikaanse notatie is 3-8 8 maart. Bij ons zou dat 3 augustus zijn :p
Maar 2de week van de maand maart is toch ergens rond 8 maart? Want dit is de eerste week van de maand maart? En anders vind ik 8 augustus ook prima :Y) . Hoe langer de Hype train hoe beter. Dan kunnen mensen tenminste op andere dingen focussen :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Simyager Tweede week van de maand is de tweede week beginnende op zondag.

Maar ja, Nintendo = Nintendo. Ze zijn moeilijk te doorgronden ;)

iig ik ga niet lopen te hypen. We weten wat er pre-E3 uitkomt, alleen nog niet wanneer. Daar heb ik geen Direct voor nodig.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2018 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:11
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:11:
@Simyager Tweede week van de maand is de tweede week beginnende op zondag.

...
Ligt eraan hoe je het ziet/werkt. Qua aantal weken dat er in een jaar vallen is dit ook anders. Als 1 januari op een di; wo; do vallen, begint week 1 al aan het eind van december. Is 1 januari op vr; za of zo, dan is week 1 pas de eerste maandag ná 1 januari.

Op deze manier start de tweede week van maart op 5 maart. O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Xerox op 28-02-2018 13:16 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Xerox Kan, als je vanaf maandag telt zijn en dan heb je idd gelijk, is 5 maart week 2 van maart. Want dan zijn er meer dagen van maart in de week dan februari. Als je vanaf zondag telt is dat niet het geval.

en 1 januari is idd voor januari, maar dat wordt natuurlijk gewoon weer herhaald ;)

Dus week 9 (deze week) is het een maart week of een februari week?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2018 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:30
In een artikel van de Wall Street Journal stelt men vast dat Nintendo in het komende jaar hardware sales wilt stimuleren met randapparatuur ipv door een revisie van de hardware te lanceren.
The people familiar said expanded Switch features in the coming year could also include additional network-related features and peripherals to be attached to its USB Type-C port.

But they said changes to the Switch itself—like a smaller version of the machine—were unlikely this year as Nintendo focuses on better manufacturing and shipping of the current model.
At an investor briefing in February, Mr. Kimishima, the Nintendo CEO, said he wanted to make the Switch’s product cycle longer than the five-to-six-year span that’s become customary in the videogame console industry. One person familiar with development plans said waiting longer to introduce variations in the hardware would serve that purpose.
Ook Labo wordt als voorbeeld aangehaald. We moeten dus voorlopig geen Switch XL/2.0/mini/... verwachten ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Kirby demo is downloadbaar!

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10:19

DevWouter

Creator of Todo2d.com

JackAvery schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:16:
In een artikel van de Wall Street Journal stelt men vast dat Nintendo in het komende jaar hardware sales wilt stimuleren met randapparatuur ipv door een revisie van de hardware te lanceren.
Dat is niks nieuws, je wilt niet weten hoeveel randapparatuur er uitgebracht werd voor de voorgaande Nintendo consoles. Er was zelfs een modem en printer voor de gameboy color.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
DevWouter schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:42:
[...]

Dat is niks nieuws, je wilt niet weten hoeveel randapparatuur er uitgebracht werd voor de voorgaande Nintendo consoles. Er was zelfs een modem en printer voor de gameboy color.
Ik had de printer en de camera ervoor :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:48
voor mijn gevoel zat er niet heel veel tijd tussen de gameboy revisies
eerst de brick
toen de pocket
toen de color
gba->gba sp->ga micro
ds-ds lite-dsi
3ds-3dsxl-new 3ds (daarna weet ik het niet precies, maar 2ds, new3ds xl ofzo?)

ik verwacht tussen nu en de switch zijn 2e verjaardag toch echt wel iets........maar we gaan het meemaken hopelijk :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 17:12

Dhrax

Prog Lord

Dank voor de tip ! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:53
Sagat schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:55:
eerst de brick
toen de pocket
toen de color
gba->gba sp->ga micro
ds-ds lite-dsi

ik verwacht tussen nu en de switch zijn 2e verjaardag toch echt wel iets........maar we gaan het meemaken hopelijk :)
Console =! gameboy. Ondanks dat die portable is.

Daarnaast zat er altijd minimaal 2 jaar tussen. En tussen de brick en de light zat 7(!) jaar. :+
Ik verwacht dat ze de Switch gewoon aanhouden zolang die populair is. Nintendo wil toch verdienen aan de accessoires en games, itt bijvoorbeeld Microsoft die toch vooral hardware bouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
eerst de brick
toen de pocket
toen de color
gba->gba sp->ga micro
ds-ds lite-dsi

Als Nintendo zegt dat we dit jaar niks moeten verwachten, geloof ik ze :) Upgrade path van Switch is ook nog niet duidelijk, onder meer door de hybride natuur van de Switch die spelen met formaten misschien wat minder vanzelfsprekend maakt.

Ik postte dat nieuwsbericht vooral om duidelijk te maken dat mensen die nu twijfelen over een aankoop omdat er misschien een snelle revisie zou komen, zich daar geen zorgen over moeten maken.

FYI-

Gameboy: 1989, Pocket: 1996, (Gameboy Light: 1998), Gameboy Color: 1998.
GBA: 2001, GBA SP: 2003, GBA Micro: 2005
DS: 2004, DS Lite: 2006, DSi: 2008, DSi XL: 2009
3DS: 2011, 3DS XL: 2012, 2DS: 2013*, N3DS(XL): 2014, N2DS XL: 2017

Jaartallen zijn Japanse releases met uitzondering van de 2DS, die in Japan pas in 2016 te koop was.

Edit- en als we het over consoles willen hebben, daar zijn heel weinig revisies geweest die als zodanig in de markt gezet zijn. Wii Mini, Wii Family edition, N64 expansion pack, een paar aansluitingen die op de GameCube verwijderd werden....

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 01-03-2018 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Waah schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:05:
[...]

Console =! gameboy. Ondanks dat die portable is.

Daarnaast zat er altijd minimaal 2 jaar tussen. En tussen de brick en de light zat 7(!) jaar. :+
Ik verwacht dat ze de Switch gewoon aanhouden zolang die populair is. Nintendo wil toch verdienen aan de accessoires en games, itt bijvoorbeeld Microsoft die toch vooral hardware bouwt.
Nou volgens sanders was het een portable device ondanks dat hij op de tv kan :+

Voor mijn gevoel zat er absoluut minder tijd tussen de vanilla gameboy revisies, maar uit je hoofd dit soort zaken zeggen is af en toe gevaarlijk, of in mijn geval 'meestal gevaarlijk' :P

Ben het verder redelijk met je eens, maar met een nieuwe revisie hou je je product toch in de aandacht. Nu lijkt de switch dat momenteel niet nodig te hebben, maar wie weet hoe dit over 0,5 of 1 jaar is.

MS is volgens mij vooral erg blij met xbox live leden en nu ook gamepass, die hardware is meer means to an end imho.

edit:
kon het niet laten
launch 1989
95 colored cases
96 pocket
98 light

Dus ja intieel zat er 6 jaar tussen, maar daarna gingen ze bijna jaarlijks los :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 01-03-2018 16:16 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

eerst de brick
toen de pocket
toen de color
gba->gba sp->ga micro
ds-ds lite-dsi
Euh, dat zijn vooral geen Gameboy-revisies?

Brick, Pocket en Color zijn allemaal dezelfde generatie. GBA en diens varianten is, ondanks de overgenomen merknaam, een eigen generatie. De DS-familie is ook weer een eigen generatie, evenals de 3DS/2DS-familie. De enige Gameboy-revisies in je lijstje zijn de Pocket en de Color. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
NMe schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:22:
[...]

Euh, dat zijn vooral geen Gameboy-revisies?

Brick, Pocket en Color zijn allemaal dezelfde generatie. GBA en diens varianten is, ondanks de overgenomen merknaam, een eigen generatie. De DS-familie is ook weer een eigen generatie, evenals de 3DS/2DS-familie. De enige Gameboy-revisies in je lijstje zijn de Pocket en de Color. ;)
Ja, maar voor mijn gevoel zat het allemaal vrij dicht op elkaar. Dat blijkt toch wel redelijk tegen te vallen. Daarnaast is, ondanks dat je volkomen gelijk hebt dat dit niet alleen revisies zijn, vooral de reis van brick gameboy naar gba micro er toch wel een van kleine stapjes voorwaarts. Ik verwacht op korte termijn dus wel zo'n stapje.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DevWouter schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:42:
[...]

Zoals ik al zei:
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:23:
[...]

Een XL misschien maar een Switch 2.0 gaat héél lang op zich laten wachten. Het heeft ruim 3.5 jaar geduurd voordat de "new" 3DS uitkwam na de 3DS. (Wat de eerste enige echte wijziging was)

Ook denk ik dat een XL niet snel gaat komen, gezien bestaande controllers, docks en bv. Labo dan niet zullen werken icm. de Swicth XL.

Het enige wat ik Nintendo mogelijk zie doen is een "losse" Switch uitbrengen, met enkel 2 JoyCon en een oplader en geen Dock / Grip. Die Switch zou verder gewoon exact hetzelfde zijn en ook gewoon in bestaande docks werken.
En daar blijf ik bij, het gaat nog wel even duren voordat we een "nieuwe" Switch zullen zien. Een Switch XL of een Switch Mini past niet in de huidige dock, Labo en de Joy-Con passen niet op een kleienre / grotere console en grotere / kleinere JoyCon zullen niet op de huidige grips werken.

Ik weet 100% zeker dat er geen kleinere of grotere Switch gaat komen.

Een Switch 2.0, met een betere processor en misschien smallere bezels? Ja. Maar niet voor 2020.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2018 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 16:38
Sagat schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:36:
[...]

Ja, maar voor mijn gevoel zat het allemaal vrij dicht op elkaar. Dat blijkt toch wel redelijk tegen te vallen. Daarnaast is, ondanks dat je volkomen gelijk hebt dat dit niet alleen revisies zijn, vooral de reis van brick gameboy naar gba micro er toch wel een van kleine stapjes voorwaarts. Ik verwacht op korte termijn dus wel zo'n stapje.
Feitelijk zitten er maar twee stappen tussen de brick en de micro. De eerste échte upgrade vanaf de brick was de Color, waar een snellere CPU in zat. De pocket was gewoon dezelfde hardware met een ander scherm in een nieuw doosje.
De tweede upgrade is dan de GBA wat gewoon een heel nieuw apparaat was, maar de SP en de micro zijn dan weer dezelfde hardware in andere doosjes.
Vervolgens de DS, met als upgrade de DSi (snellere CPU). DS Lite was gewoon DS-hardware, DSiXL is een grote DSi.
Dan 3DS en de 3DSXL/2DS en als upgrade de New 3DS/N3DSXL/N2DSXL.

Het lijkt waarschijnlijk wat dichter op elkaar vanwege die redesigns, maar echt nieuw is dat natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-06 14:33
Om eerlijk te zijn vind ik de switch wel vaag. 32 gb?? really
ingebouwde display 1280*720?? en nog veel meer min punten

Ben wel van plan om het te halen Zelda maakt het wel compleet.
Ik wacht nog effe op super smash bros en een upgrade van specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Laatst online: 29-08 10:48
Sub-madara1310 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:23:

Kun je lang wachten..... ondertussen spelen wij de toptitels voor dit apparaat alvast 😜

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 04-10 23:38
Sub-madara1310 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:23:

32GB is gelukkig uit te breiden met geheugen maar het had ook 64GB mogen zijn maar die 32GB is voor mij alsnog voldoende. Ik koop het meeste op card.

Het display dat vind ik juist een slimme zet. Waarom heb je meer nodig. Het is scherp genoeg om te gamen en de hardware is echt niet sterk genoeg om 4K games te draaien. Daarom op de TV ook maar 1080p anno nu zou dat toch 8K moeten zijn.

Het is juist slim. Full-HD is meer dan zat en op zo'n klein display is het verschil tussen FHD en 720p voor mij verwaarloosbaar. Het is ook juist beter voor de accu.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Daniel. schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:28:
[...]

32GB is gelukkig uit te breiden met geheugen maar het had ook 64GB mogen zijn maar die 32GB is voor mij alsnog voldoende. Ik koop het meeste op card.

Het display dat vind ik juist een slimme zet. Waarom heb je meer nodig. Het is scherp genoeg om te gamen en de hardware is echt niet sterk genoeg om 4K games te draaien. Daarom op de TV ook maar 1080p anno nu zou dat toch 8K moeten zijn.

Het is juist slim. Full-HD is meer dan zat en op zo'n klein display is het verschil tussen FHD en 720p voor mij verwaarloosbaar. Het is ook juist beter voor de accu.
Helemaal eens. Op de handhelds deed nintendo het* altijd al, en sinds de wii ook qua consoles. En als de switch dan een hybride is wat uiteraard beperkingen met zich meeneemt, dan kan je gelijk inschatten dat het geen powerhouse is........hell zelfs de ps4 en xb1 zijn dat niet vergeleken met pc's.

het = niet concurreren op basis van pure power/rekenkracht etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 01-03-2018 18:56 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:40
Wat vinden jullie van de nieuwe Kirby (demo)? Persoonlijk vind ik dat het een spel is voor meerdere spelers en de levels kort zijn; na twee keer springen weer een poort/deur naar het volgende stukje (oke het is Kirby; en het wijkt niet veel af van het origineel). Het spel is te makkelijk vooral als je een andere 'virtuele in game vriend' met je mee loopt, en daar draait het veel om in dit spel; de (gezamenlijke)superkrachten. Je bent te krachtig t.o.v de enemy's waardoor het spel te makkelijk wordt. Tot nu toe heb ik niet zoiets van dit wordt een first buy.

[ Voor 6% gewijzigd door rudyman85 op 02-03-2018 07:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
rudyman85 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 07:53:
Wat vinden jullie van de nieuwe Kirby (demo)? Persoonlijk vind ik dat het een spel is voor meerdere spelers en de levels kort zijn; na twee keer springen weer een poort/deur naar het volgende stukje (oke het is Kirby; en het wijkt niet veel af van het origineel). Het spel is te makkelijk vooral als je een andere 'virtuele in game vriend' met je mee loopt, en daar draait het veel om in dit spel; de (gezamenlijke)superkrachten. Je bent te krachtig t.o.v de enemy's waardoor het spel te makkelijk wordt. Tot nu toe heb ik niet zoiets van dit wordt een first buy.
Dat is kirby in a nutshell. Altijd geweest. Kirby speel je niet voor de moeilijkheidsgraad. Het is geen Mario....
De laatste Kirby die ik speelde KON je niet eens dood. Dus dit is dan al een verbetering zo te horen.

Wel de ideale game voor met iemand die weinig tot niet gamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:07
rudyman85 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 07:53:
Wat mij voortal opvalt is dat het traag is en dat komt wat mij betreft doordat je niet kunt rennen o.i.d. wat wel bij bijv. Mario kan..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10:19

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Gynnad schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:38:
[...]

Wat mij voortal opvalt is dat het traag is en dat komt wat mij betreft doordat je niet kunt rennen o.i.d. wat wel bij bijv. Mario kan..
Bedoel je de "laadschermen" of bedoel je dat het "traag" beweegt? Want ik vond die "laadschermen" (met wat je net geleerde had) verschrikkelijk.

Want je kan namelijk wel rennen (dubbel tap rechts). Nog steeds niet zo snel als Mario, maar daarom is de vijand wheely ook zo leuk.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:24:
[...]

Dat is kirby in a nutshell. Altijd geweest. Kirby speel je niet voor de moeilijkheidsgraad. Het is geen Mario....
De laatste Kirby die ik speelde KON je niet eens dood. Dus dit is dan al een verbetering zo te horen.

Wel de ideale game voor met iemand die weinig tot niet gamed.
Idd zeuren dat Kirby te makkelijk is.. Ik lees het op meer fora. Kirby IS makkelijk, dat is het hele idee van Kirby games. De demo heeft dan ook 2 levels waarbij het eerste duidelijk een vroeg level in het spel is (volgens mij zelfs de eerste) en de tweede een later level is. Het tweede level, in de demo, is wel wat moeilijker (al nog steeds niet veel, maar dat is de bedoeling ook niet).

Kirby games zijn games die je vooral goed met (jonge) kinderen kan spelen. Dat is altijd al zo geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:40
Het is niet zeuren Sander, het is wat mij op valt en dus mijn mening (en ja, ik hou van wel Kirby O+ ) En ik heb er nadrukkerlijk bijgezet dat het niet heel anders is dan dat we Kirby gewent zijn. Wil gewoon ervaring delen en heb na de demo de keuze gemaakt het spel niet direct aan te schaffen. Voor een 30-plusser zoals ik is er indd weinig spannends aan :)

[ Voor 3% gewijzigd door rudyman85 op 02-03-2018 09:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:00
Demo van Kirby net ook maar gedownload. Heerlijk Nintendo sfeertje, helaas totaal geen uitdaging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@rudyman85 Ik ben ook een dertigplusser ;) En ja, Nintendo games zijn nou eenmaal verdeeld over verschillende doelgroepen.en genres. Kirby is gewoon een makkelijke platformer, Mario platformers zijn al wat moeilijker, MegaMan (Capcom) games zijn dan weer moeilijk.

Ik vermoed dat we straks met Yoshi weer krijgen van "wat is dit makkelijk", en dan vergeten mensen weer dat Yoshi games voor het verkennen zijn.

Mensen begrijpen de Nintendo games niet / verkeerd. En dat vind ik gewoon jammer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 04-10 19:42

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:32:
Mensen begrijpen de Nintendo games niet / verkeerd. En dat vind ik gewoon jammer.
Tsjah wat verwacht je dan? Nintendo verkoopt de switch als warme broodjes, een console waar Nintendo heeft gekozen om ook serieuze multi-platform games op te lanceren (Skyrim,Payday,Doom) Daardoor trek je een beduidend oudere doelgroep naar je console.

Het is dan wel heel erg makkelijk om te zeggen dat mensen de Nintendo games niet begrijpen.

Nintendo heeft een keuze gemaakt om een brede doelgroep te trekken dus zou Nintendo er nu voor moeten zorgen om games zoals kirby en straks yoshi iets uitdagender te maken (makkelijk,gemiddeld,moeilijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Kirby lijkt me best leuk als local multiplayer game. Moeilijkheidsgraad doet er dan ook minder toe. NSMB was in multiplayer ook meer een party game dan een game waar ik uitdaging in zocht ;)

Het is een goede week voor soundtrack fans. Na de Xenoblade OST, heeft Nintendo Japan nu een complete OST van Breath of the Wild aangekondigd. 5CDs, 211 tracks, DLC en de E3 trailer tracks zijn inbegrepen. Natuurlijk is er ook een special edition, met onder andere een speciale sleeve en een tinnen badge die je op een headphone kan aansluiten die field music afspeelt.

Een volledige tracklist (in het Japans) met een aantal songs die te beluisteren zijn als trial, vind je hier.

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/0fa71312-f873-49db-acusvh.jpeg
Special Edition
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/93de9f4d-3e25-4083-brusls.jpeg
Regular Edition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

schumi1986 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:41:
[...]

Tsjah wat verwacht je dan?
Ik verwacht dat mensen een beetje onderzoek doen voordat ze dingen gaan roepen. Maar anno 2018 is zelf nadenken een zeldzaam goed geworden.
Nintendo verkoopt de switch als warme broodjes, een console waar Nintendo heeft gekozen om ook serieuze multi-platform games op te lanceren (Skyrim,Payday,Doom) Daardoor trek je een beduidend oudere doelgroep naar je console.
Maar moet Nintendo daarom hun eigen games gelijktrekken aan de thirdparty? AUB NIET! Laat de thirdparty games gewoon third party blijven. Nintendo biedt ze een goed platform om hun games op uit te brengen en ze werken veel samen met indies en andere developers. Wil je echt moeilijke games? Haal dan bv de MegaMan games die binnenkort uitkomen.
Het is dan wel heel erg makkelijk om te zeggen dat mensen de Nintendo games niet begrijpen.
Maar het klopt wel.
Nintendo heeft een keuze gemaakt om een brede doelgroep te trekken dus zou Nintendo er nu voor moeten zorgen om games zoals kirby en straks yoshi iets uitdagender te maken (makkelijk,gemiddeld,moeilijk)
Juist een brede doelgroep. Dus ook een doelgroep met mensen die minder bekend zijn met games of daar minder aanleg voor heeft! Een doelgroep die dus ook gebaat kan zijn bij makkelijkere games!
Als je alle games super moeilijk maakt dan heb je het absolute tegenovergestelde van een brede doelgroep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
schumi1986 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:41:
[...]

Tsjah wat verwacht je dan? Nintendo verkoopt de switch als warme broodjes, een console waar Nintendo heeft gekozen om ook serieuze multi-platform games op te lanceren (Skyrim,Payday,Doom) Daardoor trek je een beduidend oudere doelgroep naar je console.

Ik denk dat men zelf wel kan bepalen of een spel uitdagend lijkt of niet, voordat men het koopt. Als je graag een moeilijk spel wil spelen, dan zoek je die wel op.

Dat een game als Kirby/Yoshi niet super moeilijk is, ga ik al van uit. Alleen omdat er spellen als Doom/PayDay/Skyrim ofzo uitkomen op de Switch moet ineens alles dat niveau van moeilijkheid hebben? Of vind je dan ook dat die games ook voor jong aangeboden moeten worden? Want andersom geredeneerd moeten ze die games ook aanpassen voor de jongere doelgroep dan? Geweld eruit halen, moeilijkheidsgraad lager, geen gore, cartoon look, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Waarbij ik nog wil opermerken......het is een demo, mogelijk als je verder komt in het volledige spel wordt het wel moeilijker, of misschien kan je dan kiezen voor een hard mode? Ik geeft toe niet waarschijnlijk, maar het voordeel van deze dlc tijd, als er echt vraag naar is dan komt het wel.

NSMB (natuurlijik nog niet uit op switch) en vooral donkey kong worden in de latere levels wel pittig, dus als je een uitdagende platformer zoekt zijn dat natuurlijk wel betere keuzes. Rayman ook. En is Gianna sisters al op de switch? zo ja dan is dan ook een goede keuze denk ik.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:57:
[...]

Juist een brede doelgroep. Dus ook een doelgroep met mensen die minder bekend zijn met games of daar minder aanleg voor heeft! Een doelgroep die dus ook gebaat kan zijn bij makkelijkere games!
Als je alle games super moeilijk maakt dan heb je het absolute tegenovergestelde van een brede doelgroep!
Ik zeg toch ook nergens dat de makkelijke games moeten verdwijnen?

Er zou een instelbare moeilijkheidsgraad moeten komen, een kirby game moeilijker maken kan heel gemakkelijk terwijl de game voor jongere spelers dan nog heel laag drempelig kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:13
Precies. Zelf vind ik het ook helemaal niet erg om af en toe een makkelijke game door te rennen en al helemaal als het er leuk uit ziet en speelt. Maar een beetje uitdaging mag er wel in zitten. Gooi er gewoon een paar vijanden bij of zo. De jongste spelers kunnen dan gewoon de standaard mode spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Ik weet dat er ontzettend veel gezeken over wordt op de frontpage met ik heb het spel al ik wil me save game ect maar ik ben er oprecht blij mee. Ik koop het spel gewoon voor de derde keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 04-10 17:12

Dhrax

Prog Lord

Toch een merkwaardige keus imo ... zou tof zijn als je bestaande accounts kunt importeren, maar dit kon destijds tussen de PC/PS4 ook al niet dus hier heb ik een hard hoofd in.

Aan de andere kant, onderweg een beetje hack & slashen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
schumi1986 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:09:
[...]

Ik zeg toch ook nergens dat de makkelijke games moeten verdwijnen?

Er zou een instelbare moeilijkheidsgraad moeten komen, een kirby game moeilijker maken kan heel gemakkelijk terwijl de game voor jongere spelers dan nog heel laag drempelig kan zijn.
Er staat een uitgebreide post op de NIntendo Switch reddit die argumenteert dat het wel of niet gebruiken van je AI allies [op de stukken waar je ze verplicht nodig hebt na] het equivalent is van de moeilijkheidsgraad aanpassen. Best interessant, maar weet niet in hoeverre dit wishful thinking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 04-10 19:42
Kaasje123 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:28:
[...]

Ik weet dat er ontzettend veel gezeken over wordt op de frontpage met ik heb het spel al ik wil me save game ect maar ik ben er oprecht blij mee. Ik koop het spel gewoon voor de derde keer.
Haha wou 3de keer al? Ben je het ondertussen niet zat denk je 😂 nee ik snap je heel goed hoor
Dhrax schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:30:
[...]

Toch een merkwaardige keus imo ... zou tof zijn als je bestaande accounts kunt importeren, maar dit kon destijds tussen de PC/PS4 ook al niet dus hier heb ik een hard hoofd in.

Aan de andere kant, onderweg een beetje hack & slashen :D
Haha snap hem. Vind het ook echt klote. Maar zal misschien moeilijk te implementeren zijn in de switch versie van de game? Idunno 😁👌

[ Voor 38% gewijzigd door gamerboy op 02-03-2018 12:19 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Kaasje123 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:28:
[...]

Ik sta op
2x diablo 3 + expansie 1, act5 (voor pc en ps4)
en 1x voor de necro expansie (alleen ps4)

Ik weet niet of ik de game nogmaals wil kopen........het zou dan met name voor portable gebruik zijn. aan de ander kant als ze net als op de ps4 splitscreen mp kunnen inbouwen........wow dat zou wel super gaaf zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
DigitalExcorcist schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:27:
[...]

Kun je lang wachten..... ondertussen spelen wij de toptitels voor dit apparaat alvast 😜
hahaha ik wacht wel effe tot de prijs daalt😜 rond zomer neem ik aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Sub-madara1310 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:06:
[...]

hahaha ik wacht wel effe tot de prijs daalt😜 rond zomer neem ik aan.
Ik heb die strategie toegepast bij de wii u, daarom heb ik nu dus een switch :+
Maar goodluck.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
Daniel. schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:28:
[...]

Hoeveel opslag neemt een spel in. İs het te vergelijke met ps4 kwa opslag? had wel beter verwacht, mense pushe naar een sd card.

[/quote]

jaa die tv op 1080p red het voor mij.
Maar display kon wel beter gewoon een betere accu zette :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:13:
[...]

Maar goodluck.
Ik wou al zeggen, Nintendo doet niet echt aan prijsverlaging. Of je moet echt heel lang wachten :+ . Vooral first-party games worden nauwelijks goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
[...]

Maar goodluck.
👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
[...]

Maar goodluck.
İk wacht nog effe af. Als super smash bros nog uitkomt op switch dan is er zowizoww geen prijsverlaging denk ik😁

maarje weet maar nooit messchien komen ze bij hun senses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Als ik naar dat grafiek kijk dan zie ik kans over 1,5 jaar nadat WiiU uit was gebracht. Maar dat betekend natuurlijk niet dat ze dat ook voor de Switch zullen doen. Bovendien was het maar een dag ofzo geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
İk denk dat ze problemen hebben bijn marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Simyager schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:15:
[...]

Ik wou al zeggen, Nintendo doet niet echt aan prijsverlaging. Of je moet echt heel lang wachten :+ . Vooral first-party games worden nauwelijks goedkoper...
mario oddesy als nintendo select, hopelijk eind dit jaar? wsl is dat het pas volgend jaar gaat gebeuren, if that.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Sub-madara1310 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:14:
[...]

Hoeveel opslag neemt een spel in. İs het te vergelijke met ps4 kwa opslag? had wel beter verwacht, mense pushe naar een sd card.
[...]

jaa die tv op 1080p red het voor mij.
Maar display kon wel beter gewoon een betere accu zette :)
Afbeeldingslocatie: http://image.news.livedoor.com/newsimage/stf/f/e/fee13_88_06d5ca8acc9d1ce5068d90c6d52c7cb6.jpg Waar zie jij meer plek voor een grotere accu dan? ;)

Opslag is zeer afhankelijk per spel. een AAA neemt meestal meer plek in dan een indiegame. De meeste first-party games komen binnen onder de 8GB momenteel, maar Zelda, Bayonetta 2 en Xenoblade komen bvb aan 12~14GB. Sommige third parties laten het echter veel hoger oplopen.

Door het interne geheugen te beperken en microSD te gebruiken, drukt Nintendo de verkoopprijs en geeft men de consument zelf de keuze hoeveel het geheugen te verhogen en aan welke prijs. Ik heb ~35 euro betaald voor 128GB. Naarmate flash geheugen verder ontwikkelt, gaat de prijs/GB enkel verbeteren zolang er geen productietekort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Simyager schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:22:
Als ik naar dat grafiek kijk dan zie ik kans over 1,5 jaar nadat WiiU uit was gebracht. Maar dat betekend natuurlijk niet dat ze dat ook voor de Switch zullen doen. Bovendien was het maar een dag ofzo geldig?
Dat was Dixons die hem voor 200 euro verkocht. Enkel in de winkel. Niemand weet waarom of hoe, maar ik heb daar toen dankbaar gebruik van gemaakt O-)

Maar inderdaad: Je kan lang wachten, verwacht maar niet dat de prijs omlaag gaat. En IMHO ook slim. Anders blijven mensen wachten. ZIe Apple: Iedereen koopt hem direct, goedkoper wordt het toch niet. Zie samsung: Heel veel mensen wachten 2 a 3 maanden, want dat scheelt 300 a 400 euro. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Er zijn ook aardig wat breakdowns geweest waar eigenlijk allemaal uitkwam dat de Switch met erg weinig winst wordt verkocht. Ik kan me voorstellen dat het over de lange termijn wat zal schelen qua productiekosten, maar het lijkt me sterk dat de Switch ver onder de 300 euro zal zakken. Misschien als er een keer een verbeterde versie uitkomt en ze van hun voorraad af willen.

https://www.technobuffalo...endo-switch-cost-to-make/

Hier concluderen ze dus dat hij 257 dollar kost om te maken. In de VS gaat hij voor 300 dollar over de toonbank, hier is het wat duurder vanwege de extra belastingen.

[ Voor 25% gewijzigd door Thomas op 02-03-2018 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 04-10 23:38
Thomas schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:37:
Er zijn ook aardig wat breakdowns geweest waar eigenlijk allemaal uitkwam dat de Switch met erg weinig winst wordt verkocht. Ik kan me voorstellen dat het over de lange termijn wat zal schelen qua productiekosten, maar het lijkt me sterk dat de Switch ver onder de 300 euro zal zakken. Misschien als er een keer een verbeterde versie uitkomt en ze van hun voorraad af willen.

https://www.technobuffalo...endo-switch-cost-to-make/

Hier concluderen ze dus dat hij 257 dollar kost om te maken. In de VS gaat hij voor 300 dollar over de toonbank, hier is het wat duurder vanwege de extra belastingen.
Vergeet dat de 300 dollar dat daar nog tax overheen gaat dus de prijs is bijna gelijk aan hier.
Alle prijzen in Amerika zijn zonder de tax omdat iedere staat een verschillend percentage hebben.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:24:
[...]

mario oddesy als nintendo select, hopelijk eind dit jaar? wsl is dat het pas volgend jaar gaat gebeuren, if that.
Nintendo Select? Is meestal pas na 3 jaar ;)

Maar ja, first party Nintendo producten zijn héél prijsvast. Of ze moeten echt een intensive geven om meer te verkopen, zoals de grote prijsdrop bij de 3DS na 6 maanden. Maar bij de Switch is dat dus echt helemaal niet nodig, dat ding vliegt al over de toonbank.

Hardware wordt trouwens pas goedkoper wanneer er nieuwere hardware is. En geen seconde eerder. Je zult misschien nog een leuke actie zien, maar verwacht niets van Nintendo zelf.

Simpele regel
Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/248/336/7f5.gif
Dus waarom zouden ze de prijs verlagen??

Er zit een rare bug in de Switch firmware:

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2018 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de demo van Kirby uitgespeeld. Heeft me positief verrast. De laatste Kirby die ik gespeeld heb was op de GameBoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
[quote]JackAvery schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:48:
[...]

[afbeelding] Waar zie jij meer plek voor een grotere accu dan? ;)

Het kon zowizow véél beter dan dit.
Er zit niks in die docking station, bijna niks dan:p

Ga het wel hale want beter dan dit hebben we nu niet, ik ga niet weer 5 jaar wachte voor een nieuwe console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Sub-madara1310 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 00:31:
[quote]JackAvery schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:48:
[...]

[afbeelding] Waar zie jij meer plek voor een grotere accu dan? ;)

Het kon zowizow véél beter dan dit.
Nou, beste stuurman, laat dan eens een schets/diagram zien van hoe het beter kon.
Er zit niks in die docking station, bijna niks dan:p
Wat had er in de dock gemoeten, dan? Het doel van de dock is om een gemakkelijke dock/undock-ervaring te leveren d.m.v. een spring-loaded connector die er in zit.

Een goedkopere 3rd party dock heeft dat niet. Zo gaat het docken/undocken met de onderstaande 3rd party dock erg stroef:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BK7ITSe.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
schumi1986 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:25:
Demo van Kirby net ook maar gedownload. Heerlijk Nintendo sfeertje, helaas totaal geen uitdaging.
Vaak merk je bij Nintendo games, zeker de laatste paar jaar, dat de uitdaging vooral in het álles unlocken zit. Mario Odyssey vlieg ik ook zo doorheen. Maar voordat je álle sterren hebt... Mario Kart ook, met een dag heb je de 50, 100 en 150cc wel gehad. Maar vóórdat je overal 3 gouden sterren hebt....

De moeilijkheidsgraad is voor jongere kinderen bedoeld, de levensduur zit 'm in het volledig uitspelen.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:16:
[...]

Vaak merk je bij Nintendo games, zeker de laatste paar jaar, dat de uitdaging vooral in het álles unlocken zit. Mario Odyssey vlieg ik ook zo doorheen. Maar voordat je álle sterren hebt... Mario Kart ook, met een dag heb je de 50, 100 en 150cc wel gehad. Maar vóórdat je overal 3 gouden sterren hebt....

De moeilijkheidsgraad is voor jongere kinderen bedoeld, de levensduur zit 'm in het volledig uitspelen.
Spellen hoeven van mij ook niet perse moeilijk te zijn zo lang de gameplay en/of het verhaal boeiend genoeg is, maar ik kan totaal geen voldoening krijgen van sterren verzamelen, speedruns en wat voor foefjes ze ook verzinnen om een spel extra uitdagend/lang te maken. Dat voelt voor mij als het recyclen van content. Ik heb nog zo'n lading spellen uit te spelen (lees moet ik nog aan beginnen) dat meerdere keren een level doorlopen als pure tijdsverspilling voelt :+

Heb zelf dus liever dat ik langer met het basis spel bezig ben door de uitdaging van de levels zelf zodat ik een voldaan gevoel heb aan het einde. Kan mij weinig schelen hoeveel sterren, archievements en paarse dino's er nog te unlocken zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 03-03-2018 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
RayNbow schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 07:45:
[...]

Nou, beste stuurman, laat dan eens een schets/diagram zien van hoe het beter kon.

[...]

Wat had er in de dock gemoeten, dan? Het doel van de dock is om een gemakkelijke dock/undock-ervaring te leveren d.m.v. een spring-loaded connector die er in zit.

Een goedkopere 3rd party dock heeft dat niet. Zo gaat het docken/undocken met de onderstaande 3rd party dock erg stroef:
[afbeelding]
Niet persoonlijk opvatten:p maar dockingstation kon gemakkelijk een hardeschijf bevatten van 500gb en die krijg je gratis mee bij ps4 en xbox voor de zelfde prijs heb je dan iets beters met ps4 of xbox kwa hardeschijf. İk ga niet eens in op die andere componenten.

İk ga een voorbeeld geven met een andere display nu we toch zo gedetailleerd schrijven.

samsung galaxy a 10.1 heeft 1920*1200 mooie formaat genoeg ruimte voor een grotere batterij.10,1 voor switch en die is nog dikker ook nog dan samsung.

İk begrijp dat de componenten niet zelfde zijn cpu, gpu ram etc van samsung maar 400 euro met zo een beeldscherm voor switch ( dat is begin prijs van ps4 en xbox met de tijd mee daalt het nog naar 300 soms zelfs naar 250) grotere batterij meer pixels betere componenten dat ZOU geweldig zijn. mayah wie zijn wij om te oordelen, dit veranderd niks😁

nogmaals ik ben van plan om het te halen maar kon beter zeg ik lekker pech hebben we dan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Sub-madara1310 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:58:
[...]

Niet persoonlijk opvatten:p maar dockingstation kon gemakkelijk een hardeschijf bevatten van 500gb en die krijg je gratis mee bij ps4 en xbox voor de zelfde prijs heb je dan iets beters met ps4 of xbox kwa hardeschijf. İk ga niet eens in op die andere componenten.

İk ga een voorbeeld geven met een andere display nu we toch zo gedetailleerd schrijven.

samsung galaxy a 10.1 heeft 1920*1200 mooie formaat genoeg ruimte voor een grotere batterij.10,1 voor switch en die is nog dikker ook nog dan samsung.

İk begrijp dat de componenten niet zelfde zijn cpu, gpu ram etc van samsung maar 400 euro met zo een beeldscherm voor switch ( dat is begin prijs van ps4 en xbox met de tijd mee daalt het nog naar 300 soms zelfs naar 250) grotere batterij meer pixels betere componenten dat ZOU geweldig zijn. mayah wie zijn wij om te oordelen, dit veranderd niks😁

nogmaals ik ben van plan om het te halen maar kon beter zeg ik lekker pech hebben we dan :)
Die harde schijf van 500Gb betáál je gewoon bij de Xbox en PS4 hoor. Bovendien, wat heb je aan die schijf zodra je de Switch uit je dock haalt? Helemaal niks meer.

En ja, prima dat zo'n Samsung gevalletje een leuk scherm heeft. Maar een accuduur van niks. Bovendien throttled dat tablet zodra je ook maar iets opstart. De Switch moet z'n warmte beter afvoeren (daarom zit er ook een ventilator in!) en wordt ie daardoor dus gelijk al dikker. Op een tablet boeit de performance niet zo. Dat throttlen merk je daar minder van bij 'normaal' gebruik (e-mail, websites e.d.) maar de Switch, die hoofdzakelijk bedoeld is om op te gamen, moet écht niet bij het minste of geringste gaan throttlen, dan wordt je spel onspeelbaar.

De Switch kan zonder al teveel moeite de games van de WiiU portable afspelen. Dat lukt de PS Vita niet eens. Stel dat je een portable PS3 zou maken (qua performance dus), dan zou je ook zo rond die prijs uitkomen lijkt me.

Ja; een grotere batterij zou fijn zijn. Was er maar een soort accu die je via USB op je apparaten kan aansluiten om ze onderweg van stroom te voorzien.... oh wacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:16:
[...]

Ja; een grotere batterij zou fijn zijn. Was er maar een soort accu die je via USB op je apparaten kan aansluiten om ze onderweg van stroom te voorzien.... oh wacht....
Dit word niet aangeraden door nintendo zelf, omdat de volt kan verschillen, dat kan schade brengen aan de accu nu we het toch daarover hebben.

İk zeg alleen voor een hogere prijs kon je wat beters in elkaar zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:16:
[...]

De Switch kan zonder al teveel moeite de games van de WiiU portable afspelen. Dat lukt de PS Vita niet eens. Stel dat je een portable PS3 zou maken (qua performance dus), dan zou je ook zo rond die prijs uitkomen lijkt me.
Switch red het gewoon niet als een main console, het is iets tussen main en side console, wat wel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:20
Waar blijft die Direct? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sub-madara1310
nu we het toch over nintendo hebbe
😂😂

YouTube: The Nintendoe Paper!

[ Voor 9% gewijzigd door Sub-madara1310 op 03-03-2018 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Sub-madara1310 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:58:
[...]

Niet persoonlijk opvatten:p maar dockingstation kon gemakkelijk een hardeschijf bevatten van 500gb en die krijg je gratis mee bij ps4 en xbox
Voor dit punt geeft @DigitalExcorcist al aan dat je niet zo maar even een harde schijf neerplempt in de dock en daarmee het hele concept van de Switch in stand kunt houden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pmh9INp.gif
voor de zelfde prijs heb je dan iets beters met ps4 of xbox kwa hardeschijf. İk ga niet eens in op die andere componenten.
De vergelijking met een PS4 of XBO gaan mank aangezien deze apparaten geen rekening hoeven te houden dat deze ze draagbaar moeten zijn. Als je een desktop PC neemt en daarnaast een laptop zet met vergelijkbare specs, dan kost die laptop ook meer dan de desktop.

En vergelijk de Galaxy eens met de Switch op totale volume? ;)
İk begrijp dat de componenten niet zelfde zijn cpu, gpu ram etc van samsung maar 400 euro met zo een beeldscherm voor switch ( dat is begin prijs van ps4 en xbox met de tijd mee daalt het nog naar 300 soms zelfs naar 250) grotere batterij meer pixels betere componenten dat ZOU geweldig zijn.
Wordt die Galaxy Tab geleverd met een dock, twee controllers, gyroscopes en acceleratiesensoren in de twee controllers en in het tablet-gedeelte, een IR camera in een van de controllers, LRA's in de twee controllers, ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Tsja ik snap opzich watsub madara zegt hoor. Maar nintendo heeft dit besloten en wat weer verder van vinden boeit niet want....het verkoopt. Meer ‘schijf’ ruimte, betere batterij meer cou/gpu power hermt boeit z niet tot de volgende revisie/versie en dat zal idd nog wel tijdje duren.

Net trouwens even voor het eerst in lange tijd zelf met de switch gespeeld. Even de kirby demo binnengehaald en ondertussen de max demo gespeeld. En uiteindelijk ook even Kirby. Blijf het een fantastisch apparaat vinden. Zelfs met alles dat beter kan.

Enige probleem wat ik heb is dat ik andere games ook super blijf vinden. Kirby is overigens denk ik net mijn game niet. Maar kan me voorstellen dat het nog steeds prima zal verkopen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:33
Sub-madara1310 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:28:
[...]

Switch red het gewoon niet als een main console, het is iets tussen main en side console, wat wel goed is.
Uhhh??? Wat is je reden hiervoor om het niet als main console te zien? Aangezien de switch ook gewoon op de tv te spelen is met een zelfde soort controller als een ps4 en xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
RayNbow schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:07:
[...]

[...]

Wordt die Galaxy Tab geleverd met een dock, twee controllers, gyroscopes en acceleratiesensoren in de twee controllers en in het tablet-gedeelte, een IR camera in een van de controllers, LRA's in de twee controllers, ...?
Je mist die 400 euro, samsung galaxy tab is al 218€ switch kost 322. Al die dinge ZOU je al moeten krijgen. Wat iets beter betreft, voor 400 ZOU je een mooie allrounder krijgen betere beeldscherm accu etc etc

Voor 322 zelfs lager dan dit koop ik een ps4. Nogmaals ik ben van plan om de switch te kopen maar kon beter.

Voor 180 had ik een psvita en een ps4 gevonde op tweakers. Dat is ook onmogelijk met nintendo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:14
Sub-madara1310 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:29:
[...]

Je mist die 400 euro, samsung galaxy tab is al 218€ switch kost 322. Al die dinge ZOU je al moeten krijgen. Wat iets beter betreft, voor 400 ZOU je een mooie allrounder krijgen betere beeldscherm accu etc etc

Voor 322 zelfs lager dan dit koop ik een ps4. Nogmaals ik ben van plan om de switch te kopen maar kon beter.

Voor 180 had ik een psvita en een ps4 gevonde op tweakers. Dat is ook onmogelijk met nintendo ;)
De PS4 is dan ook al outdated en de PSVita helemaal. De Switch er is net een jaar, natuurlijk ga je die niet voor weinig geld krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ryatzu schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:24:
[...]

Uhhh??? Wat is je reden hiervoor om het niet als main console te zien? Aangezien de switch ook gewoon op de tv te spelen is met een zelfde soort controller als een ps4 en xbox.
Om te beginnen geen populaire multiplayer games met goede party opties. Zie de Switch ook simpelweg als een leuke handheld voor er bij en die komt pas na mijn pc en PS4. Dan nog vind ik de Switch het geld meer dan waard, maar ik zou het nooit als mijn main console kunnen zien.
RayNbow schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:07:
[...]

Allemaal dingen waar de helft van de gebruikers niet op zitten te wachten en 2 controllers die ik buiten handheld modus niet eens wil gebruiken. Geen discussie verder, maar ik vind dat geen pluspunten.

[ Voor 32% gewijzigd door Beakzz op 03-03-2018 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Beakzz schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:49:

Allemaal dingen waar de helft van de gebruikers niet op zitten te wachten en 2 controllers die ik buiten handheld modus niet eens wil gebruiken. Geen discussie verder, maar ik vind dat geen pluspunten.
Dus mensen kopen een Switch maar zitten niet te wachten op ongeveer alles wat een Switch te bieden heeft?

Wat betreft main console is mijn Switch dat wel degelijk. Afwezigheid van parties is jammer maar de games zijn gewoon stukken beter dan wat er nu op de Xbox uitkomt, die is sinds ik mijn Switch heb letterlijk een Netflix machine.

[ Voor 21% gewijzigd door Thomas op 03-03-2018 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Thomas schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:03:
[...]

Dus mensen kopen een Switch maar zitten niet te wachten op ongeveer alles wat een Switch te bieden heeft?

Wat betreft main console is mijn Switch dat wel degelijk. Afwezigheid van parties is jammer maar de games zijn gewoon stukken beter dan wat er nu op de Xbox uitkomt, die is sinds ik mijn Switch heb letterlijk een Netflix machine.
Je zou het pas kunnen zien als je een normale Switch en een "basic"Switch kon kopen hé. Je hebt nu geen keuze dus kopen veel mensen inderdaad een console met veel mogelijkheden die ze niet gebruiken. Als je enkel thuis singleplayer games op je TV speelt heb je niks aan de joycons. Tenminste dan ga je waarschijnlijk voor een pro controller.

Veel mensen om mij heen kopen een Switch voor de Mario en Zelda games (iig exclusives) en geven niks om een Amiibo functie en willen al helemaal niet wapperen met controllers. De helft van de mensen is natuurlijk geen waarde die ik heb onderzocht, maar het gaat er om dat je een totaal pakket koopt en het uiteindelijk alleen maar om de eindprijs gaat en wat je het zelf waard vindt.

Ik heb bijvoorbeeld geen dock nodig, wil niks met de Amiibo functie te maken hebben en zit er niet op te wachten dat ik iets moet besturen door beweging van de controller dan wel tablet.En toch ben ik nog steeds heel blij met de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
Aschtra schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:32:
[...]

De PS4 is dan ook al outdated en de PSVita helemaal. De Switch er is net een jaar, natuurlijk ga je die niet voor weinig geld krijgen.
Jaa maar prijzen van nintendo die gaan toch nooit omlaag. je weet maar nooit, nooit te groot praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:14
Sub-madara1310 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:24:
[...]

Jaa maar prijzen van nintendo die gaan toch nooit omlaag. je weet maar nooit, nooit te groot praten ;)
Je kan wel realistisch zijn. Maar als je alleen maar loopt te bashen op de Switch wat doe je hier dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
Laat me niet beginnen over die docking station. Mense hebben genoeg problemen gehad met dat. De main probleem is datje krasjes krijgt bij het plaatsen van display 😶. İk denk er nu al aan om voorzichtigg mee om te gaan 😁

İemand enige probleem gehad met dit, switch gebruikers/bezitters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
Aschtra schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:35:
[...]

Je kan wel realistisch zijn. Maar als je alleen maar loopt te bashen op de Switch wat doe je hier dan nog?
Sorry meneer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
[...]

Om te beginnen geen populaire multiplayer games met goede party opties. Zie de Switch ook simpelweg als een leuke handheld voor er bij en die komt pas na mijn pc en PS4. Dan nog vind ik de Switch het geld meer dan waard, maar ik zou het nooit als mijn main console kunnen zien.

[...]

Mario Kart. Splatoon. ARMS. Dat zijn al 3 first-party multiplayer games met sublieme party opties. Sterker nog, doe mij eens 3 games op de 'andere' consoles die dat wél hebben dan? "That's You" op de PS4? Really?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 14:26
Sub-madara1310 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:39:
Laat me niet beginnen over die docking station. Mense hebben genoeg problemen gehad met dat. De main probleem is datje krasjes krijgt bij het plaatsen van display 😶. İk denk er nu al aan om voorzichtigg mee om te gaan 😁

İemand enige probleem gehad met dit, switch gebruikers/bezitters?
Ik heb dat probleem met die krasjes gehad en sindsdien een screenprotector er op zitten. Maar dat probleem kun je hier beter niet bespreken want in 1e instantie bestond het niet en volgens zou het aan mijn eigen lompe handelen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 21:03
Even een andere vraag... Krijg net een mail van Nintendo dat je nu je gouden punten kunt inwisselen voor korting in de Switch eshop. Maar ik kan niet zien hoe je dit moet doen in My Nintendo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:56:
[...]

Mario Kart. Splatoon. ARMS. Dat zijn al 3 first-party multiplayer games met sublieme party opties. Sterker nog, doe mij eens 3 games op de 'andere' consoles die dat wél hebben dan? "That's You" op de PS4? Really?
Hij bedoelt online chatten, makkelijk invites sturen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:56:
[...]

Probeer eens niet alleen uit Nintendo te denken. Party is inderdaad met chat, elkaar uitnodigen enz. Niet partygames. En dan heb ik het over de echt populaire multiplayergames zoals COD, BF1 en Fifa. Maakt geen bal uit of je dat leuk vind of niet, maar het is tig keer zo populair als een Mario Kart of Splatoon,

En als we het dan toch over partygames hebben dan heb ik er op Steam eigenlijk veel meer dan op de Switch. Duckgame, Towerfall en Golf with friends om maar wat te noemen worden vaker gespeeld dan welke Nintendo game dan ook op partygames avonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Beakzz schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:17:
[...]

Probeer eens niet alleen uit Nintendo te denken. Party is inderdaad met chat, elkaar uitnodigen enz. Niet partygames. En dan heb ik het over de echt populaire multiplayergames zoals COD, BF1 en Fifa. Maakt geen bal uit of je dat leuk vind of niet, maar het is tig keer zo populair als een Mario Kart of Splatoon,

En als we het dan toch over partygames hebben dan heb ik er op Steam eigenlijk veel meer dan op de Switch. Duckgame, Towerfall en Golf with friends om maar wat te noemen worden vaker gespeeld dan welke Nintendo game dan ook op partygames avonden.
Ik ben héél benieuwd naar je cijfers/onderbouwing.... vergeet gemakshalve niet dat je FIFA, BF1 en COD op PC, Xbox én PS4 kan spelen (FIFA ook op de Switch overigens). Dus helemaal een eerlijke vergelijking is het ook niet.

En niet om het een of ander, maar Mario Kart is al zo’n 20 jaar oud ondertussen... ik denk dat daar nog steeds meer uurtjes aan die franchise gespendeerd zijn dan BF1 en COD bij elkaar opgeteld.. maar ik heb óók geen cijfers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 17:05:
[...]

Ik ben héél benieuwd naar je cijfers/onderbouwing.... vergeet gemakshalve niet dat je FIFA, BF1 en COD op PC, Xbox én PS4 kan spelen (FIFA ook op de Switch overigens). Dus helemaal een eerlijke vergelijking is het ook niet.

En niet om het een of ander, maar Mario Kart is al zo’n 20 jaar oud ondertussen... ik denk dat daar nog steeds meer uurtjes aan die franchise gespendeerd zijn dan BF1 en COD bij elkaar opgeteld.. maar ik heb óók geen cijfers.
COD heeft in totaal 260.65 miljoen units verkocht (bron), Mario Kart heeft er 124.53 miljoen verkocht (bron). Lijkt me sterk dat er aan Mario meer tijd is besteed, COD was echt een belachelijk populaire franchise en verkoopt nog steeds steevast tientallen miljoenen per release. Niet gek, want zeker met party chat e.d. is het gewoon erg leuk om te doen (al zijn CoD games meestal niet zo heel goed vind ik). Overigens is CoD ook al 15 jaar oud. Hetzelfde geldt voor games als BF (in totaal 68,39 miljoen keer verkocht) of Overwatch (met in oktober 2017 35 miljoen spelers).

Populariteit ter zijde, geen party chat en goede party systemen is toch wel een gemis. In mijn ervaring maakt het gamen een stuk leuker, en zeker met de Switch mis ik het. Ik heb best wat vrienden met een Switch met wie ik haast nooit kon gamen omdat ze een PS4 hebben, ik een XBO. Nu we juist vaak dezelfde console hebben zou het tof zijn om 's avonds gewoon makkelijk met elkaar te kunnen Splatoonen of Karten, maar dat kan dus niet, omdat geen van ons zin heeft in Discord o.i.d.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 14:36
Gisteren lovers in dangerous spacetime gespeeld met zn 3e. Jemig wat een lol. Echt een heerlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Thomas schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 17:29:
[...]

COD heeft in totaal 260.65 miljoen units verkocht (bron), Mario Kart heeft er 124.53 miljoen verkocht (bron). Lijkt me sterk dat er aan Mario meer tijd is besteed, COD was echt een belachelijk populaire franchise en verkoopt nog steeds steevast tientallen miljoenen per release. Niet gek, want zeker met party chat e.d. is het gewoon erg leuk om te doen (al zijn CoD games meestal niet zo heel goed vind ik). Overigens is CoD ook al 15 jaar oud. Hetzelfde geldt voor games als BF (in totaal 68,39 miljoen keer verkocht) of Overwatch (met in oktober 2017 35 miljoen spelers).

Populariteit ter zijde, geen party chat en goede party systemen is toch wel een gemis. In mijn ervaring maakt het gamen een stuk leuker, en zeker met de Switch mis ik het. Ik heb best wat vrienden met een Switch met wie ik haast nooit kon gamen omdat ze een PS4 hebben, ik een XBO. Nu we juist vaak dezelfde console hebben zou het tof zijn om 's avonds gewoon makkelijk met elkaar te kunnen Splatoonen of Karten, maar dat kan dus niet, omdat geen van ons zin heeft in Discord o.i.d.
Oh ik snap die partychat op zich wel hoor. Maar om de een of andere reden tref ik altijd 10-jarige Franse koters als ik COD op mn PS4 opstart. Overwatch net zo; hoewel daar vooral jongeren uit Zweden online lijken te zijn (wel een wat serieuzer publiek lijkt het). Maar een van de eerste dingen die ik met multiplayer games op mn PS4 doe is de voicechat uitzetten omdat het vooral irritant gedrag schijnt te moeten zijn.

En vrienden zijn ernstig overrated, die neiging om vrienden te moeten hebben heb ik 20 jaar geleden al weten te onderdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:11
Er!k schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:23:
Even een andere vraag... Krijg net een mail van Nintendo dat je nu je gouden punten kunt inwisselen voor korting in de Switch eshop. Maar ik kan niet zien hoe je dit moet doen in My Nintendo?
Er staat "Vanaf deze maand", waarmee ze ergens in maart bedoelen. Ik hoop ergens aankomende week...

PSN: Redrafted

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:35
Sub-madara1310 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:29:
[...]

Ps Vita kwam uit in 2012, PS4 2013.

Vita launch prijs was 249 euro, launch prijs PS4 was 399 euro.

Nintendo doet dit ook maar net als Sony niet plots na 1 jaar over het algemeen, 3DS launch prijs was ook 249 euro bijvoorbeeld.

Consoles zijn geen smartphones of tablets, waar een smartphone na 2 maanden al 100 euro goedkoper kan zijn zal een console hooguit 50 euro goedkoper zijn in 1 of een andere tijdelijke aanbieding.

Maar consoles gaan ook paar jaar mee, waar een high end non-apple telefoon na 2 jaar wel klaar is met support, om maar over de prijs te zwijgen.

ik pak smartphones als een voorbeeld, dit geldt ook voor een tablet

Alles wordt op ten duur goedkoper, ik zie regelmatig een Wii voor 20 tot 40 euro maar dat was de launch prijs ook niet.

Geef het de tijd als je het te duur vindt, zeuren daarover en 2 systemen erbij pakken die al paar jaar oud zijn slaat nergens op.

Daarnaast krijgt de Switch net als iedere andere console meerdere jaren aan support, een android tablet kan daar naar fluiten na maximaal 2 jaar, soms zelfs korter dan dat.

Vergeet daarnaast dit ook niet, Xbox One launch prijs was 499 euro (met kinect, zonder 399) en de PS4 ging voor 399 euro over de toonbank, dan is de launch prijs van de Switch sowieso al lager zeker gezien dat Nintendo er meer geld in moet steken dan Microsoft en Sony in hun systemen

[ Voor 13% gewijzigd door Mizgala28 op 14-03-2018 18:11 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Zelf hier ook regelmatig geroepen dat een switch in principe leuk voor erbij is MITS je hardcore gamer bent die games in 1 a 2 weken er doorheen beukt. Voor een gewone gamer is er inmiddels meer dan genoeg te doen. Als je indie games ook waardeert. Als dat niet zo is, zou ik zelf toch een ps4 of zelfs xbox adviseren.

Hou je van nintendo games, dan heb je geen eens advies nodig en heb je al een switch naast je wii u, new 3ds etc etc :P

[ Voor 0% gewijzigd door Sagat op 03-03-2018 21:05 . Reden: Typo’s ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:33
[...]

[...]

En de xbox en ps4 hebben wel goede party games? Heb juist de ps4 binnen een week weer verkocht omdat er juist geen goede party games waren, en dat voor een console die al tijden bestaat. Nintendo staat voor party games en de console bestaat nog maar net een jaar. De pc gebruik ik voor fps games maar is geen console. Maar zodra er 1 goede fps game voor de switch uit komt (fortnite of overwatch) dan heb ik mijn pc niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 00:56
Ryatzu schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:59:
[...]

En de xbox en ps4 hebben wel goede party games? Heb juist de ps4 binnen een week weer verkocht omdat er juist geen goede party games waren, en dat voor een console die al tijden bestaat. Nintendo staat voor party games en de console bestaat nog maar net een jaar. De pc gebruik ik voor fps games maar is geen console. Maar zodra er 1 goede fps game voor de switch uit komt (fortnite of overwatch) dan heb ik mijn pc niet meer nodig.
Ik gok dat hij online party lobbies bedoelt. Oftewel: een fatsoenlijke online implementatie om samen te spelen.

Daar ontbreekt het bij nintendo aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
FrankoNL schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:03:
[...]

Ik gok dat hij online party lobbies bedoelt. Oftewel: een fatsoenlijke online implementatie om samen te spelen.

Daar ontbreekt het bij nintendo aan.
Voor de echte Nintendo fan is het woordje party erg verwarrend geloof ik :+ Zeker aangezien hij niet de enige was :) Nooit gebruikt waarschijnlijk dus begrijpelijk.
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 17:35:
[...]

Oh ik snap die partychat op zich wel hoor. Maar om de een of andere reden tref ik altijd 10-jarige Franse koters als ik COD op mn PS4 opstart. Overwatch net zo; hoewel daar vooral jongeren uit Zweden online lijken te zijn (wel een wat serieuzer publiek lijkt het). Maar een van de eerste dingen die ik met multiplayer games op mn PS4 doe is de voicechat uitzetten omdat het vooral irritant gedrag schijnt te moeten zijn.

En vrienden zijn ernstig overrated, die neiging om vrienden te moeten hebben heb ik 20 jaar geleden al weten te onderdrukken.
Hey Henk Westbroek in tha house :p Je gaat juist in een party om die 10-jarige kids niet te horen. Ik speel veel met irl vrienden (zeg voor het gemak kennissen) en voor mij voegt het juist enorm veel toe. Zelfs zo erg dat ik soms games speel die ik minder leuk vind, maar vanwege het gezellige geouwehoer eerder speel en me beter mee vermaak. Noem een topper op de Switch en ik heb hem, maar moet er nog aan beginnen of verder mee gaan.

Ook zijn hier op Tweakers bijna voor elke game wel liefhebbers te vinden waar je gewoon normaal mee kan praten en spelen. Superveel lol gehad in de Tweakersclan van GTA V bijvoorbeeld. Met 8 man in een party en lol maken.

Mario Kart zou al veel boeiender voor mij zijn als we hier zonder veel moeite een party avondje konden maken met users in dit topic. Door dit topic hebben jullie allemaal een background die het voor mij boeiender maakt dan racen tegen een random online speler. Al is het maar om @sanderev66 te verslaan :+ JK }:O
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 17:05:
[...]

Het gaat helemaal niet om een eerlijke vergelijking. Het gaat er om dat heel veel mensen een main console zien als een platform waar op ze gelicenceerde sportgames, populaire shooters en games als AC op kunnen spelen.

Ja je kunt Fifa en NBA2K nu spelen op de Switch, maar de verkoopcijfers komen niet eens in de buurt van de andere consoles. Niet gek, want ze kwamen later op de markt, het zijn mindere versies en er zijn minder Switch consoles verkocht...duh.

Nergens hoor je mij zeggen dat de Switch een slechte aankoop is. In tegendeel zelfs, maar naar mijn idee nog niet het platform voor de gemiddelde consument die online gamen met vrienden belangrijk vindt. Het is algemeen bekent dat veel casual gamers enkel COD, random Sportgame en misschien nog een AC spelen en verder geen idee hebben wat er speelt. Die gaan echt niet als enige platform een Switch kopen.

Het laatste bericht wat ik kan vinden is dat Mario Kart 3.54 miljoen copies heeft verkocht wat op zichzelf al freakin goed is, maar COD WW2 verkoopt er 10 miljoen in 2 maanden tijd en dat is maar 1 van de vele populaire online spellen. Kijk wat een Rainbow Six en the Division nog doen online. Je kan er alle Mario Karts in 20 jaar tijd bij halen, maar ondertussen kan je er toch maar één spelen op je Switch.

Toch grappig dat elke keer het offensief weer volgt na een kritische noot tegen Nintendo. Ik geef enkel aan wat ik mis tegenover de andere platformen waar ik op speel. Ik ben en wil geen fan zijn van één bedrijf, De PS4 heeft zijn plus en minpunten, de pc heeft ze en zo ook de Switch. Zou de Switch voor geen goud willen missen in mijn collectie (en elke andere Nintendo conosle die ik heb), maar ik zie ook hoeveel beter deze console nog zou kunnen zijn. Sommigen hier lijken dat erg lastig te vinden ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Beakzz op 04-03-2018 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Sagat schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:12:
Zelf hier ook regelmatig geroepen dat een switch in principe leuk voor erbij is MITS je hardcore gamer bent die games in 1 a 2 weken er doorheen beukt.
:?

Bedoelde je tenzij?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Beakzz schreef op zondag 4 maart 2018 @ 00:37:

Het laatste bericht wat ik kan vinden is dat Mario Kart 3.54 miljoen copies heeft verkocht wat op zichzelf al freakin goed is, maar COD WW2 verkoopt er 10 miljoen in 2 maanden tijd en dat is maar 1 van de vele populaire online spellen.
Het is alleen wel zo dat COD verkocht wordt op pc, ps4 en Xbox. En ook elk jaar een nieuwe versie van komt.. Bij Mario Kart is dat tot nu toe 1x per console generatie.

Overigens heeft mario kart het dubbele verkocht namelijk 7 miljoen. :)
Pagina: 1 ... 18 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.