Ik heb (als “beginner”) op trainingpeaks een trainingschema gekocht van Dylan Johnson. Wellicht bekend van YT. Samen met mijn PT geef ik daar invulling aan. Met PT doe ik voornamelijk core stabiliteit en kracht en de rest vd week is het 4 à 5 uur op de (binnen)fiets. Nu voornamelijk binnen omdat ik zo ik een wat lagere drempel ervaar tijdens thuiswerken. Voor mij is door de week op de fiets normaliter niet haalbaar en nu wel; althans de realiteit was dat in het weekend bleek dat door de week op de fiets trainen niet gelukt was. 
De trainingen zijn beschreven als IF (intensity factor) en duur. In trainerroad of sufferfest zoek ik er eentje die er in de buurt komt en doe meestal dan die. Wel heb ik de (halve) 4DP van sufferfest gedaan voor een eerste ftp indicatie.
De trainingen zijn beschreven als IF (intensity factor) en duur. In trainerroad of sufferfest zoek ik er eentje die er in de buurt komt en doe meestal dan die. Wel heb ik de (halve) 4DP van sufferfest gedaan voor een eerste ftp indicatie.