Het Zwift scherm zit bij mij wel voor mijn neus tijdens het binnenfietsen en ik gebruik die een beetje als afleiding en voor het eenvoudig zien van de cadans en hartslag. Naast het tablet heb mijn Sigma fietscomputer op het stuur zitten die direct gekoppeld zit aan de Kickr Core zit en ik gebruik die voor de grafiek van de hartslag, cadans en wattage. Die laatste grafiek zegt mij weinig, waarschijnlijk omdat ik ovale kettingbladen heb en de grafiek schommelt constant tussen de 130 en 210 Watt.
De fietscomputer zendt ook de statistieken door na de rit naar de APP waar ik mijn ritten in bij hou. Ik kan ook het fit bestand importeren uit Zwift maar die laat ik dan niet meetellen in de statistieken. Dit omdat de snelheid en afstand daar meer kan variëren dan direct van de hometrainer.
Ik heb ook eens geprobeerd met de App van Wahoo en dat heeft mij nooit een plezier gedaan omdat die het steeds vertikt om de trainer en HR sensor te vinden als ik het wil.
De fietscomputer zendt ook de statistieken door na de rit naar de APP waar ik mijn ritten in bij hou. Ik kan ook het fit bestand importeren uit Zwift maar die laat ik dan niet meetellen in de statistieken. Dit omdat de snelheid en afstand daar meer kan variëren dan direct van de hometrainer.
Ik heb ook eens geprobeerd met de App van Wahoo en dat heeft mij nooit een plezier gedaan omdat die het steeds vertikt om de trainer en HR sensor te vinden als ik het wil.
/f/image/LObhtYo0EX0WtnqKMxCiXtvj.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X7M4t8PgEyQrVIJOt4eDqegv.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/pzsAP5ihNWFha1yJz7v2WAM2.jpg?f=fotoalbum_large)