Het grote indoor cycling topic

Pagina: 1 ... 170 171 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:15
Webgnome schreef op donderdag 17 september 2026 @ 11:51:
Het indoor seizoen begint weer langzaam te beginnen. Ik gebruik nu een over-ear koptelefoon en merk toch dat ik daardoor last krijg van de warmte. Ben benieuwd naar jullie ervaringen, wat gebruiken jullie om muziek te luisteren en hoe bevalt dat?
Boxje in de kamer of Shokz Openrun (die gebruik ik ook voor buiten)

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:51
Prulleman schreef op donderdag 17 september 2026 @ 11:59:
[...]

hoe oud istie? ik heb na 2.5 jaar (dus buiten garantie) contact opgenomen met wahoo met dezelfde vraag: "hoe/wie/waar kan je dit fixen". En een week later stond er een splinternieuwe "refurb" voor de deur, zonder kosten.

(wat ook aangeeft dat het eigenlijk niet de bedoeling is.. lagers zijn officieel denk ik geen user of dealer replaceble ding) wat ook niet wil zeggen dat het niet kan, ik heb de youtube video's ook bekeken... )
Het is een refurb van een jaar of 5 oud, maar ik kan het natuurlijk proberen. Thanks voor de tip!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Het indoor seizoen begint weer langzaam te beginnen. Ik gebruik nu een over-ear koptelefoon en merk toch dat ik daardoor last krijg van de warmte. Ben benieuwd naar jullie ervaringen, wat gebruiken jullie om muziek te luisteren en hoe bevalt dat?
Over-ears zou ik ook niet trekken met indoor fietsen.
Een speakertje met de ramen open doe ik mijn buren niet aan. Dus ik gebruik noise-canceling in-ears. Voordeel ervan is dat het monotone geluid van je trainer ook wat wordt gedempt waardoor het volume niet zo hard hoeft.
Ik gebruik JBL Live Beam 3's, omdat ik die ooit goedkoop kon krijgen, geen super geluid, maar goed genoeg voor mij. Ik luister ook met name podcasts tijdens het fietsen.

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:44
Ik heb JBL Live beam en Shokz Openrun.
De Shokz zijn echt de beste keuze!

Als ik buiten een rondje ga voor de hoogste resultaten, dan gebruik ik de Shokz ook. (Op een weg waar het kan!)
Net even de extra push met een hardstyle beat.
Je kan ze met het knopje ook met 1 druk helemaal stil hebben.

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Pagina: 1 ... 170 171 Laatste