Jammer dat mijn Zwift setup in een container bij een verhuisbedrijf staat... want er is een nieuwe map:
https://www.dcrainmaker.c...-islands-map-details.html
Ik was al even ingelogged om het te bekijken maar het trekt mij vooralsnog niet heel erg. Heb niet zo veel met Japan persoonlijk, en allemaal super korte routes... Het schijnt richting de Olympische Spelen nig wel verder uitgebreid te worden, gerucht is dat er een beklimming vsn Fuji bijkomt, dat zou wel leuk zijn.Tranze schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 06:01:
Jammer dat mijn Zwift setup in een container bij een verhuisbedrijf staat... want er is een nieuwe map:
[ Voor 6% gewijzigd door Kluus op 20-05-2021 15:24 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Kluus op 20-05-2021 22:20 ]
Dat is echt nauwelijks werk...pier87 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:18:
Heb zelf niet veel zin om dit in zwift te zetten bijvoorbeeld.
Dit is inderdaad weinig werk. De tool is niet heel super handig (kopieerfunctie!!!!) maar je kunt wel snel aanpassingen maken en is vrij intuïtief
I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Top dit is nieuw voor mij!Smultie schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:30:
Je kunt ook een .zwo file in een foldertje op je harde schijf mieteren. Ben je er ook.
https://www.zwift.com/eu/...ng/import-custom-workouts
Niks mis met een bestaand model. Trainers zijn berucht om kinderziektesUnito schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:02:
Goedemorgen,
Ik wil een direct drive trainer kopen en heb mijn oog laten vallen op de Tacx Flux S Smart. Ik las dat deze gelandeerd is in november 2018. Er is natuurlijk al de Flux 2 smart maar verwachten jullie nog een nieuwe model dit jaar die interessant zou kunnen zijn? Ik heb wat gegoogled maar kon niet iets concreets vinden.
Groet
Je hebt zo een PM.blauwester schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:53:
Ik weet dat hier veel liefhebbers zijn van trainerroads nu zou ik het ook graag een kans willen geven. Vandaar hier mijn schaamteloze vraag voor een gratis referral code voor mij heeft.
[ Voor 11% gewijzigd door MaSw85 op 25-05-2021 14:00 ]
Je hebt een DM.blauwester schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:53:
Ik weet dat hier veel liefhebbers zijn van trainerroads nu zou ik het ook graag een kans willen geven. Vandaar hier mijn schaamteloze vraag voor een gratis referral code voor mij heeft.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Bedankt @Michaelg dat afzien zal wel lukkenMichaelg schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:55:
[...]
Je hebt een DM.
Overigens: nog twee referrals om weg te geven, mocht iemand willen. DM maar even
Misschien moet ik ook eens naar Fondo gaan kijken dan als daar goede workouts inzitten.Stufferdt schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:41:
Bij een abonnement op Fondo krijg je een zipfile in de mail met alle trainingen in .zwo-formaat zodat je ze kan doen op Zwift. Dat is dus ook weer een manier om aan een heleboel trainingen te komen. Het zijn geen regenboogjes zoals in Zwift met 40 verschillende blokjes in 1 uur, maar wel verschillende categorieën gesorteerd op duur.
[ Voor 11% gewijzigd door Kluus op 25-05-2021 15:39 ]
Ik heb de .zip nog wel geloof ik. Kan het zo door geven. Leuke basic trainingen, maar was er vrij snel klaar mee. Join bevalt mij stukken beter. Maar Fondo proeven is niet verkeerd!Kluus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:28:
[...]
Misschien moet ik ook eens naar Fondo gaan kijken dan als daar goede workouts inzitten.
@DetailingBySmotske
Klimmetje vond ik best aardig, snap alleen die Zwift-fascinatie met gravel niet zo, voegt online echt helemaal niks toe wat mij betreft. De hele tempel-klim is op gravel. Verder inderdaad wel heel erg klein met een langste rondje van 16 km, dus leuk om af en toe eens te rijden en de badges te halen maar niet perse een blijvertje in de huidige opzet. Hoop dat er voor de Olympische Spelen er nog flink uitgebreid gaat worden en dan kan het wel wat worden.Holk schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:48:
Vond het maar meh. Zoals gezegd korte routes en klimmetjes. 7, 9% maar dat is het wel. Hopelijk die bergen er bij want het is nu nog niet echt een toffe aanvulling
Yes, ik heb de zip file zelf inmiddels bij mijn gratis proef abbo op Fondo Pro, dus ik heb er nu een lading workouts bijSmotske schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:43:
[...]
Ik heb de .zip nog wel geloof ik. Kan het zo door geven. Leuke basic trainingen, maar was er vrij snel klaar mee. Join bevalt mij stukken beter. Maar Fondo proeven is niet verkeerd!
Ik vind het klimmetje ook wel OK, maar ik snap de facinatie ook niet zo. De jungle hadden ze al gesloopt met verschillende CRR waar je je fiets keuze voor bepaalde routes op moet bepalen. Kiezen tussen aero of klimmen vind ik nog wel OK, ook omdat die verschillen kleiner zijn, maar ook nog eens voor stukjes "offroad"... Meh.Blik1984 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:58:
[...]
Klimmetje vond ik best aardig, snap alleen die Zwift-fascinatie met gravel niet zo, voegt online echt helemaal niks toe wat mij betreft. De hele tempel-klim is op gravel. Verder inderdaad wel heel erg klein met een langste rondje van 16 km, dus leuk om af en toe eens te rijden en de badges te halen maar niet perse een blijvertje in de huidige opzet. Hoop dat er voor de Olympische Spelen er nog flink uitgebreid gaat worden en dan kan het wel wat worden.
Verder is die wereld nu nog heel erg druk, gisteren 4.500 zwifters in die wereld
Kluus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:27:
[...]
En Gravel bikes waren sowieso al prima in Zwift zoals ze waren, net als in het echt: useless!
[ Voor 5% gewijzigd door Nutterd op 25-05-2021 16:37 ]
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Als er een nieuw model uit zou komen zou ik die overwegen. Al begrijp ik dat dat misschien niet zo handig is. En verder zou het natuurlijk kunnen dat de bestaande modellen dan wat in de sale gaan wat geld zou besparen.Prulleman schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:53:
[...]
Niks mis met een bestaand model. Trainers zijn berucht om kinderziektes
Maar wat is de reden voor je keuze? Puur budget?
Handtekening
Volgens mij zijn ze redelijk 'leesbaar' als je ze in een text editor gooitUnito schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:02:
Goedemorgen,
Ik wil een direct drive trainer kopen en heb mijn oog laten vallen op de Tacx Flux S Smart. Ik las dat deze gelandeerd is in november 2018. Er is natuurlijk al de Flux 2 smart maar verwachten jullie nog een nieuwe model dit jaar die interessant zou kunnen zijn? Ik heb wat gegoogled maar kon niet iets concreets vinden.
Groet
http://zwofactory.com/myworkouts/ kun je ze ook aanpassenEoghlear schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:23:
Heeft iemand een website om .fit of .zwo bestanden te ontleden?
2 minuten op 182%Eoghlear schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:23:
Poh, net een JOIN training gedaan met de gedachte ik ga straks nog krachttraining doen dus ipv de geplande 5x sprint-VO2max-sprint deze aangepast naar 3x sprint-VO2max-sprint. Volgens mij de eerste keer in al mijn tijd indoortrainen dat ik de intensiteit op de eerste, tweede en derde interval omlaag heb geschroefd omdat het niet meer ging.
De beiden 10 sec sprints zet ie 210% van FTP, de 2 min vo2max op 182%. Ik kreeg de pedalen niet meer rond.
Heeft iemand een website om .fit of .zwo bestanden te ontleden? Ik wil eens kijken of die wel goed staan.
Normaal laad ik de .zwo bestanden in ergdb in en zet deze dan om naar .mrc bestanden om ze vervolgens op de wahoo te laden. Die had er vandaag geen zin in en daarom het .fit bestand van Join meteen op de wahoo gezet.
Ben aan het kijken hoe ik JOIN kan contacten, het lijkt er op de export van het .fit en .ZWO bestand niet goed is. De 10 sec sprints zouden boven de 175% moeten zijn, de 2 minuten zou ergens boven de 115% moeten zijn. Dat maakt het prima uitvoerbaar. Maar ik als ze probeer te openen in ergdb.com of de website van @BartNL dan komen er foutmeldingen of vreemde / geen waardes.Prulleman schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:28:
[...]
2 minuten op 182%![]()
Dan zou mijn vertrouwen in het plan wel een zakken denk ik... Ik kom in mijn power profile ongeveer op 40 seconden uit voor die percentages.. misschien dat ik fris een keer de 50 of 60s aan kan tikken.. maar 2 minuten echt niet.
Hoe komt join erbij dat er mensen zijn die dat kunnen..?
De fitness grafiek op intervals.icu doet deels wat je wilt, daar komt alleen nog wel wat interpretatie bij kijken, van jezelf leren hoe lang of hoe diep je in het rode deel kan belanden voor dat het niet meer gaat. Dat is ongeveer hetzelfde als van jezelf leren dat de eerste training na een FTP verhoging te zwaar is. Dat heb ik overigens ook altijd. Doe je wat procenten er af, no shame.Balboa schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:05:
Gebruiken jullie soft/hardware om rust en piek momenten te berekenen? Zag laatst een armband en software van Whoop langskomen. Combi leek me interessant, maar maandelijkse kosten van 30 euro vind ik wel erg hoog.
Merk dat ik nu wat vaker train met Trainerroad dat ik soms een training makkelijk wegfiets en andere dagen nauwelijks vooruit kom.
Ook merk ik dat de trainingen direct na een FTP verhoging voor mij nauwelijks te doen zijn. Sowieso lukt het me niet echt om 1.5 uur zo'n training te doen, uurtje is prima. Ben dan ook absoluut geen duursporter, maar wel een dure sporter
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Nee, tenzij je je FTP invoer halveert… Net zoals je al zei, dat hou ik volgens m’n curve 45 seconden vol, ligt 70 watt boven m’n beste minuut. 2 minuten = sterven.Prulleman schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:57:
Dat verklaart wel wat dan, ik vraag me namelijk af of het fysiek mogelijk is om 2 min op 182% te doen
Kwam tot grofweg 40 seconden voordat er wat paniek ontstondPrulleman schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:57:
Dat verklaart wel wat dan, ik vraag me namelijk af of het fysiek mogelijk is om 2 min op 182% te doen
Huh? 182% is toch ook geen vo2max? Dat is nog steeds dik neuromusculair...Eoghlear schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:23:
Poh, net een JOIN training gedaan met de gedachte ik ga straks nog krachttraining doen dus ipv de geplande 5x sprint-VO2max-sprint deze aangepast naar 3x sprint-VO2max-sprint. Volgens mij de eerste keer in al mijn tijd indoortrainen dat ik de intensiteit op de eerste, tweede en derde interval omlaag heb geschroefd omdat het niet meer ging.
De beiden 10 sec sprints zet ie 210% van FTP, de 2 min vo2max op 182%. Ik kreeg de pedalen niet meer rond.
Heeft iemand een website om .fit of .zwo bestanden te ontleden? Ik wil eens kijken of die wel goed staan.
Normaal laad ik de .zwo bestanden in ergdb in en zet deze dan om naar .mrc bestanden om ze vervolgens op de wahoo te laden. Die had er vandaag geen zin in en daarom het .fit bestand van Join meteen op de wahoo gezet.
[ Voor 4% gewijzigd door Kluus op 26-05-2021 21:16 ]
Op Amazon staat ze nog te koop voor 80euro. Maar eigenlijk zoek je de Vacmaster Cardio54JJJ schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:53:
Zijn hier nog mensen met tips voor een vacmaster ali linkje?
Op ali zie ik twee aanbieders staan die niet vanuit Rusland naar Nederland willen leveren. Is hier een alternatief bekend?
Het linkje uit dit topic heeft hetzelfde issue...
Volgens de site van Cleva is het technisch hetzelfde apparaat; alleen nu met afstandsbediening en een kleur die beter bij het gemiddelde pain-cave interieur past.Prulleman schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:42:
nice, die kende ik nog niet
ik heb de orginele met een klik aan klik uit stopcontact ertussen, maar dan kan je de standen niet op afstand kiezen. Dit is echt wel een mooie oplossing. (de fan lijkt verder wel gelijk aan de normale vacmaster)
[ Voor 12% gewijzigd door Gebanned op 27-05-2021 12:54 ]
Die korting is leuk; maar zo lang ze niet naar de EU verschepen heb je er niets aan.Prulleman schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:54:
nice, echt een mooi ding
voor korting check deze post: https://www.trainerroad.c...hugo1/9554/452?u=nvalphen
code trainerroad10 (10%) zou nog gewoon moeten werken, de extra limited korting zal al wel verbruikt zijn
@DetailingBySmotske
Bekend fenomeen.. wen er maar aanDaYwaLkUr schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:44:
Sinds kort aan het fietsen op een Tacx flux. Echter na 40min ofzo echt zadelpijn. Ik denk het statischer zitten ofzo? Bij spinning had ik er nooit last van. Is dit iets van gewenning?
Op een echte fiets beweeg je, op een Tacx niet. Kijk anders eens naar een Rockerplate. Ik heb er sinds eind 2020 eentje in gebruik, echt een genot. Je zit bewegelijker op de fiets, dus minder last van je kont en je traint ook nog eens je romp-spieren.DaYwaLkUr schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:44:
Sinds kort aan het fietsen op een Tacx flux. Echter na 40min ofzo echt zadelpijn. Ik denk het statischer zitten ofzo? Bij spinning had ik er nooit last van. Is dit iets van gewenning?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Zoals andere ook al zeiden, hoort een beetje bij fietsen op een trainer. Wordt wel beter maar ik heb nog steeds dat ongeveer 1,5u op de trainer wel het max voor mij is. Terwijl ik op de weg makkelijk 3+ uur doe.DaYwaLkUr schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:44:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Mogelijk; ik heb er eigenlijk niet echt last van. Meeste tips zijn al genoemd:DaYwaLkUr schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:44:
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
Je bent me net voor!NielsTn schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 09:07:
Zojuist een mail van Wahoo ontvangen, vele trainers met kortingen van 10-20% voorhanden op beschikbare (refurbished) modellen.
I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her
Ik snap je verhaal niet helemaal denk ik.k1978 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:05:
De kickr bike is ook refurbished en met korting te bestellen maar dan gaan ze van basis prijs van 3099,99 uit. Hier gaat dus nog korting af.
Terwijl als je een nieuwe besteld is die 3499,99 weet iemand waar verschil zit?
Ooh ja je hebt gelijk. 3100 is de normale refurbished prijs en dan 10% extra. 🥵 komt door warmte denk ik 😂👍Stufferdt schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:23:
[...]
Ik snap je verhaal niet helemaal denk ik.
Nieuwprijs = 3500.
Refurbished zonder korting = 3100.
Refurbished nu met 20% korting zou dan 2480 moeten zijn
Ik zie 'm nu op de site staan voor 2790, dus is 10% korting tov de refurbished prijs. Klopt met het bericht van @NielsTn dat je 10 tot 20% korting krijgt
Ik fiets in een onderbroek met zeem, en een loszittend shirtje (geen last van windweerstandborft schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:56:
[...]
Mogelijk; ik heb er eigenlijk niet echt last van. Meeste tips zijn al genoemd:
- af en toe houding wisselen
- even uit het zadel komen
- zorg voor voldoende koeling (ventilator)
Binnen zweet je meer, zorg dus ook voor een goeie fietsbroek!
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Weet niet hoever dit uit de buurt is maar als het goed is heeft Velodroom in Roden (drenthe) er eentje staan waarop gefietst kan (kon?) worden.k1978 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:30:
Weet iemand een winkel waar de Wahoo kickr bike staat om uit te proberen ? Heb meedere winkels in oosten gebeld en ook Mantel.
Misschien dat iemand wat weet. Zal natuurlijk lastig zijn ivm voorraad.
[ Voor 9% gewijzigd door MrAngry op 17-06-2021 13:18 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Flipmo op 17-06-2021 16:40 ]
waar ik last van had, is dat de mooie pijlen, op het vliegwiel, loslaten, het zijn namelijk stickers. Als het vliegwiel stilstaat zie je er niets van, maar als je hard gaat, dan gaan ze flapperenFlipmo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:31:
Gisteren de refurbished wahoo kickr core al binnen gekregen.
Alles zag er nog super netjes uit, de steunen eronder gezet en cassette erop.
daarna paar minuten getest. Bij het stilhouden van de benen een schurend geluid.. *&(@#^*@ ging het al in de tuin.. filmpje gemaakt om hier vandaag info te vragen..
Met googlen niet echt wat kunnen vinden, tot ik een YT filmpje zag waarbij iemand ook dit geluid had.
Blijkt dat de riem iets tegen een kapje aanloopt, en dan hoor je dus steeds **tssjjk tssjkk* per omwenteling.
Oplossing, 2 imbusjes aan de zijkant iets losdraaien, en zo het kapje wat meer speling gegeven.
(ook ff iets aan lopen trekken.. just to be sure)
boutjes weer vast, en.... stil!
Misschien dat dit de reden was dat hij teruggestuurd is, maar dan zou je aannemen dat hij is nagekeken?!
In ieder geval hij doet het zoals hij het moet doen, en fietst echt heel anders als met de Vortex.
Heb het idee dat ik meer kracht moet zetten voor hetzelfde vermogen.
(ga dit in het najaar nog wel testen met de 4iiii powermeter)
Al was het gisteren ook wel bloedheet in de tuin en zweette ik als een rund haha.
Van het najaar dus mooi trappen met minder herrie als de Vortex.. daar kwam aardig wat geluid af
dit geluid was het dus, niet mijn filmpje btw.. en de oplossing stond in de comments
[YouTube: Wahoo Kickr Core clicking/knocking sound issue]
Dit is dus wel beetje mijn angst om een refurbished wahoo kickr bike te bestellen.Flipmo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:31:
daarna paar minuten getest. Bij het stilhouden van de benen een schurend geluid.. *&(@#^*@ ging het al in de tuin.. filmpje gemaakt om hier vandaag info te vragen..
Met googlen niet echt wat kunnen vinden, tot ik een YT filmpje zag waarbij iemand ook dit geluid had.
Blijkt dat de riem iets tegen een kapje aanloopt, en dan hoor je dus steeds **tssjjk tssjkk* per omwenteling.
Oplossing, 2 imbusjes aan de zijkant iets losdraaien, en zo het kapje wat meer speling gegeven.
Misschien dat dit de reden was dat hij teruggestuurd is, maar dan zou je aannemen dat hij is nagekeken?!
In ieder geval hij doet het zoals hij het moet doen, en fietst echt heel anders als met de Vortex.
Al was het gisteren ook wel bloedheet in de tuin en zweette ik als een rund haha.
Van het najaar dus mooi trappen met minder herrie als de Vortex.. daar kwam aardig wat geluid af
dit geluid was het dus, niet mijn filmpje btw.. en de oplossing stond in de comments
Zijn dat de 2 imbusjes onder de cassete ongeveer?Flipmo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:31:
yes, dat zijn die 2McMiGHtY schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:32:
[...]
Zijn dat de 2 imbusjes onder de cassete ongeveer?
Idd, dat is het ook.k1978 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 17:48:
[...]
Dit is dus wel beetje mijn angst om een refurbished wahoo kickr bike te bestellen.
Ze zeggen dat die compleet weer naar fabrieks specs wordt gebracht maar lees ook hele andere klachten.
Kan dus ook zijn dat je een 2 jaar oud apparaat krijgt en dat er keer doekje overheen is gehaald.
Denk dat je geluk moet hebben.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Ja, vroeger was alles beter. "Helaas" komt het meeste niet meer terug.Prulleman schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:30:
vroeger... voor al die corona ellende, bizar hoge vraag, bizar weinig voorraad.. kon je een kickr core gewoon nieuw voor 640 kopen (nov 2019, black friday)
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
Hier een BMC carbon op de Kickr, gewoon goed zorgen dat ie juist en stevig geklemd wordt. GP Lama en DC rainmaker hebben eea al vaker bekeken dacht ikKW25 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:49:
Zetten jullie carbon frames ook gewoon op die dingen. Heb net een nieuwe fiets en voelt toch wel spannend om hem erop te zetten. Zijn toch wel andere krachten dan normaal fietsen lijkt me.
@DetailingBySmotske
Ik heb een oude crosser (alu) erop staan, gebruik ik buiten toch niet meer.KW25 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:49:
Zetten jullie carbon frames ook gewoon op die dingen. Heb net een nieuwe fiets en voelt toch wel spannend om hem erop te zetten. Zijn toch wel andere krachten dan normaal fietsen lijkt me.
Hello fellow humans
Ja heb sowieso een handdoek over mij stuur hangen idd.joint_me schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:27:
[...]
Ik heb een oude crosser (alu) erop staan, gebruik ik buiten toch niet meer.
Ik zou ook oppassen met zweet, bij je stuur / balhoofd, dat kan gaan werken en roesten. Dat stuur je na de winter opeens een stuk lastiger.
Ik denk aan de vacmaster cardio54 (ivm remote) echter lijken de vacmaster vooral breed horizontaal te blazen in plaats van smal en verticaal.Biker_007 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:06:
De vacmasters werken goed. Heb er 2 in gebruik (voor en achter) maar als het echt warm wordt gebruik ik ook de Showtec SF-125. En alles op kilk-aan-uit van de action.
Die van 43kg is dan ook wel goed aan het cheated haha.kwiebus schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 18:58:
Aangezien er regen op komst was een keertje een race in de Zwift B-categorie gedaan en weer eens ondervonden dat dit voor mij echt niet te doen is. Wat betreft w/kg kom ik heel veel te kort met gemiddeld 312W op 94kg, zeker als er bijvoorbeeld ook personen meerijden met 188W op 43kg, dan wordt je uiteindelijk op een ronde achterstand gezet.
188watt bij 43 is een watt/kg van 4,3, dat is best goed, maar toch ook zeker niet wereldschokkend? De misses trapt die verhouding ook als ftp... Ik nietKW25 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 19:53:
[...]
Die van 43kg is dan ook wel goed aan het cheated haha.
If you can see, look. If you can look, observe
Het was 10 rondjes Bell Lap dus niet super vlak, de eerste 2 rondjes kon ik nog meekomen maar daarna moest ik afhaken en op eigen tempo gaan rijden en redelijk vlak uitgereden:Roozzz schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 20:09:
[...]
188watt bij 43 is een watt/kg van 4,3, dat is best goed, maar toch ook zeker niet wereldschokkend? De misses trapt die verhouding ook als ftp... Ik niet![]()
@kwiebus Het hangt een beetje van het parcours af of dit "voordeel" oplevert voor een hoge watt/kg of voor een hoog absoluut vermogen. Zodra er klimmen aan te pas komen. ben jij het haasje. Maar bij rondjes over tempus fugit doe jij het, met je hogere absolute vermogen, weer heel goed.
1 340W 2:36 | 6 304W 3:01 |
2 360W 2:37 | 7 302W 3:02 |
3 315W 2:45 | 8 292W 3:03 |
4 304W 2:59 | 9 302W 3:04 |
5 311W 3:00 | 10 290W 3:06 |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq