Zag hem ook net in m'n stream voorbij komen inderdaad. Denk dat het voor Wahoo tijd wordt dat ze de Kickr Core een update gaan geven. Iig de mogelijkheid voor Wifi zou wel standaard moeten worden nu imho. De constructie hoeven ze ook niet echt aan te passen, hoogstens de electronica een update geven. Als ze hem dan voor dezelfde prijs van 499,- verkopen komen ze daar wel mee weg denk ik.Morrar schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:57:
GPLama extreem positief over de Jetblack Victory:
YouTube: JetBlack VICTORY Smart Trainer Review: Unrivalled on Price, Features...
Ben benieuwd hoe Taxc, Elite en Wahoo hierop gaan reageren. Wel heel mooie set features (WiFi, sensor bridging, auto calibrate, virtual shifting, 10Hz mode) voor die prijs!
De Tacx Flux S zal een grotere update nodig hebben. Nauwkeurigheid van 3% is wel achterhaald, evenals max hellingshoek van 10%. Geen support voor wifi en 10hz update snelheid, en nog 50 euro duurder dan de Kickr Core, die dit alles (behalve wifi) wel of beter heeft.
En dan de vraag of je de duurdere trainers zoals de Kickr V6 en Tacx Neo nog wel kunt verkopen. Voorheen waren dat de modellen met de hoogste nauwkeurigheid, hogere vermogens / hellingshoeken, en dingen als automatische calibratie, wifi en 10hz update.
Met de nieuwe JetBlack, en eigenlijk ook al de lager geprijsde trainers van Wahoo en Tacx (en evt Elite, al ken ik die niet heel goed), is er imho geen reden meer om een duurdere trainer aan te schaffen. Hoogstens het iets hoger maximaal vermogen, maar je moet al richting Prof renners gaan wil je boven de 1600w kunnen trappen. Ik ben geen slechte sprinter, maar met mijn max van 1384w kom ik daar niet eens in de buurt.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)