[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Carlo Adan schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:31:
[...]

Ik heb een RING (1e versie) gekocht en oh oh, wat ben ik daar blij mee! in alles zoveel beter dan de SB-XYA
Ik heb er nu een dag mee gerotzooid, en heb eigenlijk helemaal geen problemen gehad die jij beschreef.De setup duurde ff, maar dat was volgens mij user error.
Verbinding is rock solid hier, met net geen 4 sec tss beldruk en notification.

Die Ring V1 lijkt trouwens erg veel op de SB-XYZ, afgezien van de belknop, die is bij de Ring rond en bij de Digoo vierkant.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06 13:06
dodge_911 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:36:
[...]

Ik heb er nu een dag mee gerotzooid, en heb eigenlijk helemaal geen problemen gehad die jij beschreef.De setup duurde ff, maar dat was volgens mij user error.

Die Ring V1 lijkt trouwens erg veel op de SB-XYZ, afgezien van de belknop, die is bij de Ring rond en bij de Digoo vierkant.
Ik ga ook maar de SB-XYZ bestellen, zit er trouwens nog een aparte module bij om binnen neer te zetten voor om de deurbel wel te horen? In het geval de oppas thuis zit of je je telefoon niet bij de hand hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 17:33
Ha, de 'sneeuwstorm' is gaan liggen bij Gearbest. Ben benieuwd of er enige voortgang in de bezorging is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 19:14
bszz schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:30:
Ha, de 'sneeuwstorm' is gaan liggen bij Gearbest. Ben benieuwd of er enige voortgang in de bezorging is...
is dat niet al te best bij Gearbest? Ik wou er wat electronica bestellen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
Tokus schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:45:
[...]

is dat niet al te best bij Gearbest? Ik wou er wat electronica bestellen eigenlijk.
Tot nu toe heb ik alles in max een dag of 20 ontvangen. De 4 bestellingen die ik begin december heb gedaan zijn echter nog niet geleverd. Zal vast wel komen maar een beetje ongeduldig begin ik wel te worden...

Op hun site hebben ze een overzichtje van levertijden naar Nederland en daaruit zou je kunnen concluderen dat 1 op de 30 pakjes er langer dan 45 dagen over doet of helemaal niet aankomt....

[ Voor 18% gewijzigd door bszz op 01-02-2018 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder91
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-07 07:37
Ik heb eindelijk mijn bestelling binnen van gearbest (van november...) en ben erg blij met de Cobo fingerprint reader! Werkt naadloos met Windows Hello, dus ook dadelijk met de password manager die ik ga gebruiken.
Wel jammer dat de prijs maar liefst 4 euro gezakt is in de tussentijd, maar dat is voor andere geïnteresseerde natuurlijk juist interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:43
Ik heb op 29 november een Dahcam besteld bij Lightinthebox. De laatste trackinginformatie van van 17 december: AZERBAIJAN: AZBAKD, Departure from outward office of exchange. Helaas nog altijd niets ontvangen.
Verschillende malen heb ik contact gehad met de klantenservice en elke keer wordt mij vriendelijk gevraagd nog wat geduld te hebben. Vandaag heb ik om een oplossing gevraagd, omdat dit veel te lang duurt. Nu gaat men een "onderzoek" doen naar de vertraging. Of ik daar a.u.b. twee maanden op wil wachten.
Wat mij betreft is dit eens en nooit weer met Lightinthebox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
sjoerdvdijk schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:20:
[...]

Ik ga ook maar de SB-XYZ bestellen, zit er trouwens nog een aparte module bij om binnen neer te zetten voor om de deurbel wel te horen? In het geval de oppas thuis zit of je je telefoon niet bij de hand hebt?
Voor de SB-XYZ niet, da 's het oudere model
Voor de SB-XYA zou er wel wat qua externe dingen komen, maar wat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
  • Laatst online: 29-06 13:06
dodge_911 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:36:
[...]

Voor de SB-XYZ niet, da 's het oudere model
Voor de SB-XYA zou er wel wat qua externe dingen komen, maar wat weet ik niet.
Oke bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 939609

Via Ali heb ik diverse setjes doppen aangeschaft tbv spiegelreflex camera's, zowel voor de lenzen als body:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aUu3eLnA7yrwhzuIlQGWsWGg/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GWYcs7I9H1wW46oy5OclNJ5C/full.jpg

Gemiddeld 30 cent per item en van goede kwaliteit. De lens front doppen zijn universeel.
Achter doppen vd lenzen en body doppen zijn merk specifiek, dus bv Canon of Nikon etc.
De mini ziplock verpakkingen waren er wel een aantal van gescheurd.

Dit zijn typisch van die items die zoekraken dus dan is het altijd handig om iets achter de hand te hebben.
Verzenden duurde 3 weken tegen erg lage kosten.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 939609 op 01-02-2018 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Tokus schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:45:
[...]

Ik heb met Bpost goede ervaringen. Al mijn bestellingen via Bpost kwamen binnen 2 weken aan. Kies in geen geval voor Europe Railway, dan duurt het meer dan een maand.

[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 01-02-2018 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:05
Ik heb nu BT earphones van QCY en Xiaomi gekocht en vind ze allebei bagger... -O-

Ze zitten niet lekker. Die van QCY vallen gewoon uit m'n oren (veel te kleine eartips). Volume is erg laag en de bastonen zijn ver ondermaats. Daarnaast is de batterij van de Xiaomi na 45 minuten leeg.
Iemand nog goede tips/ervaringen met ander oortjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bugs3 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:40:
Ik heb nu BT earphones van QCY en Xiaomi gekocht en vind ze allebei bagger... -O-

Ze zitten niet lekker. Die van QCY vallen gewoon uit m'n oren (veel te kleine eartips). Volume is erg laag en de bastonen zijn ver ondermaats. Daarnaast is de batterij van de Xiaomi na 45 minuten leeg.
Ja gewoon met een draadje dat werk altijd perfect, kwestie van niet moeilijk doen wanneer het kan..... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
Anoniem: 939609 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:51:
[...]

Ja gewoon met een draadje dat werk altijd perfect, kwestie van niet moeilijk doen wanneer het kan..... :*)
En dat wil ik dus niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:22
Vreemd ik heb gebruik al een tijdje de Qcy QY8 en de Qcy QY12 €12.82 en ben er erg tevreden mee zeker voor het geld wat ik betaald heb .

Ik draag vooral de QY12 tijdens het sporten en ze blijven bij mij gewoon in mijn oren zitten batterij gaat voor mij lang genoeg mee al sport ik niet langer dan een uurtje of 2 en daarna gaan ze weer in de lader bij mij voor de volgende dag.

Qua geluid ben ik er wel tevreden mee ook ze spelen niet zo hard maar dat verschilt per telefoon heb ik gemerkt met mijn S7 gingen ze veel harder dan nu met mijn Mi Max2 .
Maar wel goed geluid goede bass en treble. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bugs3 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:55:
[...]
En dat wil ik dus niet meer :P
Ergens had ik al het vermoeden dat je dus een draadloos oortje wil omdat je er blijkbaar al 2 besteld had.... :+
Neemt niet weg dat oortjes met draadjes nooit een lege batterij krijgen en vaak veel beter klinken en zitten.

Zelf heb ik een BT draadloos oortje van ruim 1k euro met een complete DIY prog. computer computer erin.
Deze geeft een perfecte weergave over het hele spectrum en de batterij gaat een week mee + BT remote.
Ik kan je echter garanderen dat je dit oortje niet wil hebben...... :X (dwz: zelfs gratis niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
diquan2001 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:03:
Vreemd ik heb gebruik al een tijdje de Qcy QY8 en de Qcy QY12 €12.82 en ben er erg tevreden mee zeker voor het geld wat ik betaald heb .

Ik draag vooral de QY12 tijdens het sporten en ze blijven bij mij gewoon in mijn oren zitten batterij gaat voor mij lang genoeg mee al sport ik niet langer dan een uurtje of 2 en daarna gaan ze weer in de lader bij mij voor de volgende dag.

Qua geluid ben ik er wel tevreden mee ook ze spelen niet zo hard maar dat verschilt per telefoon heb ik gemerkt met mijn S7 gingen ze veel harder dan nu met mijn Mi Max2 .
Maar wel goed geluid goede bass en treble. :)

[...]
Ik heb de QCY aan mijn zoon gegeven en hij is er heel blij mee. Dus dat is goed gekomen. Blijkbaar heb ik moeilijke gehoorgangen?? In ieder geval heb ik cheap BT oortjes gehad van Dodocool en die functioneerde prima tot de kabeltjes vrij snel gaar waren. Dus mijns inziens moet er een duurzame optie zijn.

De Xiaomi gaat ook richting mijn zoon. Hij lacht zich kapot 8)
Anoniem: 939609 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:06:
[...]

Neemt niet weg dat oortjes met draadjes nooit een lege batterij krijgen en vaak veel beter klinken en zitten.
Lijkt me logisch. Toch wil ik draadloos.

[ Voor 11% gewijzigd door Bugs3 op 01-02-2018 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlo Adan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-06 21:05
dodge_911 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:36:
[...]

Dat is dan goed nieuws!
Ik ben echt blij dat ik er vanaf ben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-07 09:54
Ik heb vanmorgen een aantal plastic opbergbakjes besteld via AliExpress, maar zag zojuist dat de verwerkingstijd wel extreem lang is... 25 dagen om precies te zijn.
Zal dit komen door Chinees Nieuwjaar of is dit gewoon een shop die een zeer lange verwerkingstijd heeft?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3LFAeff.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppybt
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:41
Rik. schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:38:
Ik heb vanmorgen een aantal plastic opbergbakjes besteld via AliExpress, maar zag zojuist dat de verwerkingstijd wel extreem lang is... 25 dagen om precies te zijn.
Zal dit komen door Chinees Nieuwjaar of is dit gewoon een shop die een zeer lange verwerkingstijd heeft?
Ik heb letterlijk 15 minuten geleden mijn eerste dispute ooit aangemaakt omdat mijn opbergbakjes (15/20 vakjes) besteld op 1 december nog steeds niet binnen zijn. Ik zou een moord alles doen voor 25 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Zelf heb ik Dodocool wireless bluetooth earbuds, deze bevallen tot nu toe erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
joppybt schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:07:
[...]

Ik heb letterlijk 15 minuten geleden mijn eerste dispute ooit aangemaakt omdat mijn opbergbakjes (15/20 vakjes) besteld op 1 december nog steeds niet binnen zijn. Ik zou een moord alles doen voor 25 dagen.
Processing time is niet de levertijd.. dat is de tijd die de verkoper krijgt om het te versturen... de levertijd komt er nog eens bovenop. Vandaar dat ik 25 dagen extreem lang vind

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Mijn lampjes van Gearbest zijn binnen!
Ik vind ze heel handig, van het merk Xiaomi.

In totaal heb ik er nu 5, in de video zie je er drie op de trap in low (0,7 Lm) mode. De laatste foto in de video is van de overloop, die staat in high (3,8 LM) mode. In de nacht voldoende licht om de gang te verlichten en te zien waar je heen loopt.

Als mijn zoon in de nacht de trap afloop, springen de lampjes één voor één aan waar hij heen loopt. Ze blijven zonder beweging nog 15 seconden branden en gaan weer uit.

Ik heb ze wat lager bij de grond gehangen, omdat het mij ook handig leek met brand en rookontwikkeling, al zouden ze dan best te zwak kunnen zijn, helpen alle beetjes mee natuurlijk.

Genoeg gezegd, het filmpje:

https://www.gearbest.com/night-lights/pp_672506.html

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
dfrenner schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:10:

In totaal heb ik er nu 5, in de video zie je er drie op de trap in low (0,7 Lm) mode. De laatste foto in de video is van de overloop, die staat in high (3,8 LM) mode. In de nacht voldoende licht om de gang te verlichten en te zien waar je heen loopt.

Als mijn zoon in de nacht de trap afloop, springen de lampjes één voor één aan waar hij heen loopt. Ze blijven zonder beweging nog 15 seconden branden en gaan weer uit.

Ik heb ze wat lager bij de grond gehangen, omdat het mij ook handig leek met brand en rookontwikkeling, al zouden ze dan best te zwak kunnen zijn, helpen alle beetjes mee natuurlijk.

[video]

Ik heb er 1 op m'n toilet hangen voor 's nachts :)
Is me wel opgevallen dat het ding een 'voorkeur' heeft; hij hangt hier tegen de muur, en als ik 'm met het logo rechtop hang, is de sensor minder gevoelig dan wanneer ik 'm 'n kwartslag draai 8)7

Er is er nog 1 onderweg samen met z'n micro-usb rechargeable collega, voor video's... Altijd maar powerbanks, kabeltjes en chargers testen gaat vervelen, tijd voor afwisseling zo nu en dan :)
Nieuwe samenwerking met 'n shop heeft zo 'n voordelen...

[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 02-02-2018 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
dodge_911 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:32:
[...]

Is me wel opgevallen dat het ding een 'voorkeur' heeft; hij hangt hier tegen de muur, en als ik 'm met het logo rechtop hang, is de sensor minder gevoelig dan wanneer ik 'm 'n kwartslag draai 8)7

Er is er nog 1 onderweg samen met z'n micro-usb rechargeable collega, voor video's... Altijd maar powerbanks, kabeltjes en chargers testen gaat vervelen, tijd voor afwisseling zo nu en dan :)
Ik weet waarom, ik heb er één gesloopt voor de review hier (ben ik aan het schrijven).
Het is de bedoeling dat je het logo "goed" hangt. Aan de binnenkant van de van het deksel is een langwerpig deel doorzichtig gemaakt... Hoe ga ik dit uitleggen zodat anderen het begrijpen? lol

Edit:
Slecht getekend, maar als je het kapje tegen het licht houdt zie je een doorzichtig stuk in het plastic zitten. In de breedte. Beetje zo (alleen dan recht :+ ):

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4754/40010232862_5a242245ba_b.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door BlakHawk op 02-02-2018 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
dfrenner schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:46:
[...]

Ik weet waarom, ik heb er één gesloopt voor de review hier (ben ik aan het schrijven).
Het is de bedoeling dat je het logo "goed" hangt. Aan de binnenkant van de van het deksel is een langwerpig deel doorzichtig gemaakt... Hoe ga ik dit uitleggen zodat anderen het begrijpen? lol

Edit:
Slecht getekend, maar als je het kapje tegen het licht houdt zie je een doorzichtig stuk in het plastic zitten. In de breedte. Beetje zo (alleen dan recht :+ ):

[afbeelding]
Ah, een gleufvormig kijkgat als het ware :)
Beetje dit idee :
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/236x/ed/2e/02/ed2e02335bda3e4c4eecf08e49e20483--medieval-helmets-medieval-swords.jpg

*edit* je was me voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-07 11:10
dfrenner schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:10:

[video]

Leuke review, ik heb al 2 jaar van die lampjes van Osram hangen op de bekende plekken (trapgat, overloop). https://www.amazon.de/Osr...osram+led+bewegungsmelder
En in combinatie met Livolo schakelaars die subtiel een lichtje laten zien, handig als het donker is en je moet plassen op het toilet.

https://www.aliexpress.co...d7c30c0&priceBeautifyAB=0

[ Voor 5% gewijzigd door Wasabi! op 02-02-2018 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:31
Geweldige uitvinding die lampjes! heb er ook een liggen die ik nu niet meer gebruik, heb inmiddels een Vansky lampje onder mijn bed geïnstalleerd die net wat meer licht geeft.

Wel goed te merken dat ze op warmte reageren, hij springt regelmatig aan als ik me omdraai en een bult warme lucht onder de dekens weg komt en langs de sensor komt. De eerste keer schrok ik wel 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:31
dodge_911 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:32:
[...]

Heb mijne ook op het toilet gehangen, vind het perfect; net genoeg licht om iets beter te zien wat en hoe, niet zoveel licht dat je er wakker van wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
Sibrand schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:56:
Geweldige uitvinding die lampjes! heb er ook een liggen die ik nu niet meer gebruik, heb inmiddels een Vansky lampje onder mijn bed geïnstalleerd die net wat meer licht geeft.

Wel goed te merken dat ze op warmte reageren, hij springt regelmatig aan als ik me omdraai en een bult warme lucht onder de dekens weg komt en langs de sensor komt. De eerste keer schrok ik wel 8)7
Ik heb ook een paar van die Xiaomi lampjes hangen van toen ze 5 euro waren, maar er zijn nog veel anderen, bijvoorbeeld; https://www.gearbest.com/night-lights/pp_1032457.html
https://www.gearbest.com/night-lights/pp_1305925.html
https://www.gearbest.com/night-lights/pp_664631.html
https://www.gearbest.com/decorative-lights/pp_963388.html
https://www.gearbest.com/night-lights/pp_1625223.html
https://www.gearbest.com/decorative-lights/pp_1559153.html
https://www.gearbest.com/night-lights/pp_637996.html
https://www.gearbest.com/night-lights/pp_637997.html
https://www.gearbest.com/night-lights/pp_1553377.html
https://www.gearbest.com/night-lights/pp_1597283.html
En ik vind deze wel handig voor in de keukenkastjes https://www.gearbest.com/night-lights/pp_1383295.html

[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 02-02-2018 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
*knip* Zonder specifieke aanbiedingen lijkt het meer op spam, waar je ook al meermaals voor bent aangesproken. Prijzen zijn bij andere (Chinese) verkopers veelal gelijk.

[ Voor 90% gewijzigd door Yorinn op 03-02-2018 16:48 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-06 19:07
Één van mijn betere aankopen op Ali is deze 'Key Organizer':
https://www.aliexpress.co...Shipping/32218315642.html

Bij veel moeten bewegen tijdens het werk had ik redelijk vaak last van in je been prikkende sleutels toen ze nog met een ringetje vast zaten en moest ik ze soms ook weer even opnieuw 'geordend' terug doen in de broekzak omdat de sleutels 'vrij' konden bewegen en dit was de oplossing voor mijn irritatie 8).
Je krijgt er verschillende maten afstandsbuisjes bij waardoor je toch best redelijk wat sleutels kwijt kan als je dat zou willen. Voor mijn gevoel lijken de sleutels nu in ieder geval minder ruimte in te nemen.
Ik vind het een aanrader d:)b (tenzij je natuurlijk van een bungelende bos sleutels houd ;))

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fIrETRj.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 00:46

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Xiaomi Type-C USB to Micro USB Adapter Referral verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://static.pepper.com/live_nl/threads/thread_large/default/61047_1.jpg

Met de code betaal je maar 1 cent (wel tracking uitvinken, anders moet je alsnog €1 betalen)

code:
1
TA-3000

Betaling via Ideal of PayPal

Maximaal 1 per klant

[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 05-02-2018 14:16 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-07 10:37
Hij is reeds al niet meer geldig. Limiet aan het aantal bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Dutchredgaming schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:55:
Xiaomi Type-C USB to Micro USB Adapter [mbr]Referral verwijderd[/]

[afbeelding]

Met de code betaal je maar 1 cent (wel tracking uitvinken, anders moet je alsnog €1 betalen)

code:
1
TA-3000

Maximaal 1 per klant
Actie afgelopen

Edit: Schijnt gewoon te doen

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchredgaming op 06-02-2018 11:24 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 07:24

Waarom doe je er niet andere eartips erop? Ik heb een hele zakken vol met eartips gekocht voor een paar cent.

Zoek maar eens naar eartips of foam op https://en.pandacheck.com

Dan kom je bijvoorbeeld hier op uit (kan vast nog wel goedkoper of beter): https://nl.aliexpress.com...r-Sleeve/32675149394.html

[ Voor 13% gewijzigd door oheng op 06-02-2018 01:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Hier zojuist gewoon kunnen bestellen, (zit wel vanuit de andere kant van de wereld te bestellen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 18:09
Bij mij deed hij het net ook gewoon nog :) (die code voor 0,01 cent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-07 07:30
Zijn inderdaad heel handig in gebruikt. Zou ze alleen via AliExpress bestellen dan heb je ze een stuk voordeliger en sneller ook. Merk dat Aliexpress zending veel sneller gemiddeld verlopen dan Gearbest.

https://nl.aliexpress.com...ern-Home/32817025139.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-07 20:10

Tijntje

Hello?!

Ik weet niet of het bij andere ook zo is maar ik merk dat PostNL steeds vaker pakketjes vanuit China niet eens meer aanbiedingen maar direct bij een pickup point dumpen.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-07 12:24
Ik merk juist dat PostNL het vaker door de brievenbus gooit, of als dat niet past in mijn schuurtje neerlegt met een briefje in de brievenbus dat het daar ligt. Wat mij betreft top. Ik woon dan ook in een klein dorp waar dat prima kan.

Als is dit misschien meer iets voor China-shopping levertijdentopic of een PostNL topic, al weet ik niet of die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
oheng schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 01:07:
[...]

Waarom doe je er niet andere eartips erop? Ik heb een hele zakken vol met eartips gekocht voor een paar cent.

Zoek maar eens naar eartips of foam op https://en.pandacheck.com

Dan kom je bijvoorbeeld hier op uit (kan vast nog wel goedkoper of beter): https://nl.aliexpress.com...r-Sleeve/32675149394.html
Goeie tip. Ga ik aanschaffen. Zal dan voor de oortjes van Xiaomi zijn want voor de QCY werkt dat niet. Tenminste, met grotere eartips passen de oortjes van QCY niet meer goed in het doosje waarin ze opgeladen worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Tijntje schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:19:
Ik weet niet of het bij andere ook zo is maar ik merk dat PostNL steeds vaker pakketjes vanuit China niet eens meer aanbiedingen maar direct bij een pickup point dumpen.
Dat is al heel lang zo en dit gebeurt voornamelijk met bepaalde partijpost vanuit China (vaak AliExpress) Hier is ook een topic over op het Tweakers forum, nl [China producten] Bezorging/afhalen door PostNL

[ Voor 8% gewijzigd door Medione1210 op 06-02-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-07 16:05
Dutchredgaming schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:14:
[...]

Actie afgelopen

Edit: Schijnt gewoon te doen
kokkie20 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:03:
Bij mij deed hij het net ook gewoon nog :) (die code voor 0,01 cent)
Moet je eerst account aanmaken misschien?

code:
1
Error,this promotion code has frequency of use restrictions.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 18:09
Ik moest we. Een account aanmaken inderdaad, tenminste toen ik wou betalen kon ik code invoeren enntoen pakte hij hrn gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Sheva schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:08:
[...]

Heb je hier ook ervaring mee? I.e. is er één die je refereert boven de Xiaomi?

Xiaomi's oplaadfunctie is voor mij wel een pré overigens.
Ik heb de 'gewone' Xiaomi die je niet kan opladen en op de trap heb ik deze https://www.gearbest.com/night-lights/pp_1625223.html. Die is wat handiger omdat het licht alleen naar beneden schijnt. Ik heb ook die lampjes voor in de keukenkastjes, werkt ook goed.
Ik heb overigens destijds maar 5 euro betaald voor die Xiaomi. Meestal is deze rond de 10 euro en dat vind ik 'm niet waard tegenover de andere mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

schumi2004 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:55:
[...]

[...]

Moet je eerst account aanmaken misschien?

code:
1
Error,this promotion code has frequency of use restrictions.
Account is wel nodig ja. Kan de post niet bewerken helaas

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
@schumi2004
Dutchredgaming schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:11:
[...]

Account is wel nodig ja. Kan de post niet bewerken helaas
Account aanmaken maakt geen verschil, de code werkt met & zonder account niet meer helaas :(....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:20

g0tanks

Moderator CSA
Iemand ervaring met indoor beveiligingscamera's? Ik vind het lastig om eentje te vinden met goede reviews die foto's kan uploaden naar de cloud (zonder abonnement). Heb wel deze gevonden die foto's kan mailen: https://www.aliexpress.co...1000023.17.2fa55eddtwmOtO

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

@g0tanks Die heeft ONVIF support en IMHO is dat veel belangrijker :)

Je kan daarna altijd nog gaan kijken hoe je die foto's of een stukje video jouw kant op krijgt!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-07 10:01
Iemand enig idee hoe ik PayPal kan betalen via aliexpress? Wil xiaomi oordopjes bestellen vanuit een "spain warehouse" maar krijg telkens een foutmelding bij het kiezen van PayPal al betaalmogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

g0tanks schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 00:11:
Iemand ervaring met indoor beveiligingscamera's? Ik vind het lastig om eentje te vinden met goede reviews die foto's kan uploaden naar de cloud (zonder abonnement). Heb wel deze gevonden die foto's kan mailen: https://www.aliexpress.co.../1661039_32814824292.html
Die vraag kan je beter hier stellen: Het grote beveiligingscamera's topic - Deel 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Dat is dan weer jammer had de pricewatch: Edifier W855BT (Bruin, Zwart) voor een mooie prijs op Ali besteld hij is alleen bij de Douane tegengehouden voor invoer en BTW :(
Ben benieuwd wat ik nog moet bij betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wasabi!
Gister mijn Jumper EZBOOK 3 Pro van GearBest binnengekregen, 3,5 week levertijd via EU Express (DPD UK) zonder bijkomende kosten. 189 Euro incl, shipping en verzekering. Werkt prima, lange installatie (updates) tijd vanaf het begin, updates, etc, tot 02.00 bezig geweest, ruim 5 uur. Het update scherm bleef een uur op 99% staan, maar harde reset uitgevoerd, daarna weer een volgende gereedstaande Windows update, ruim 1,5 uur 100% (do not turn off computer) op het scherm voor de laatste update na reboot. Maar loopt nu als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Wasabi! schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:26:
Gister mijn Jumper EZBOOK 3 Pro van GearBest binnengekregen, 3,5 week levertijd via EU Express (DPD UK) zonder bijkomende kosten. 189 Euro incl, shipping en verzekering. Werkt prima, lange installatie (updates) tijd vanaf het begin, updates, etc, tot 02.00 bezig geweest, ruim 5 uur. Het update scherm bleef een uur op 99% staan, maar harde reset uitgevoerd, daarna weer een volgende gereedstaande Windows update, ruim 1,5 uur 100% (do not turn off comuter) op het scherm voor de laatste update na reboot. Maar loopt nu als een zonnetje.
Kan je er ook extra ssd inzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02:02
theduke1989 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:43:
[...]

Met een beetje Googlen is dat zo gevonden.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Dutchredgaming schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:55:
Xiaomi Type-C USB to Micro USB Adapter [mbr]Referral verwijderd[/]

[afbeelding]

code:
1
TA-3000

Maximaal 1 per klant
Hij doet het weer met de code
code:
1
OXUT23

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
theduke1989 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:43:
[...]

Ja, aan de hand van deze review op tweakers de laptop aangeschaft, zelf nog geen SSD gekocht. Tis voor mijn vrouw voor huis, tuin en keuken gebruik.

productreview: EZBOOK PRO 3 (V4) review door GetterRobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:29

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dutchredgaming schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:39:
[...]

Hij doet het weer met de code
code:
1
OXUT23
Hier niet, limiet is bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 18:57
theduke1989 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 06:37:
Iemand enig idee hoe ik PayPal kan betalen via aliexpress? Wil xiaomi oordopjes bestellen vanuit een "spain warehouse" maar krijg telkens een foutmelding bij het kiezen van PayPal al betaalmogelijkheid.
Ik heb paypal nog nooit als betaaloptie gezien bij Ali.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
jobr schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:04:
[...]

Ik heb paypal nog nooit als betaaloptie gezien bij Ali.
Bii mij Staat het er alleen krijg system error.tellens als ik door wil gaan met de transactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
theduke1989 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:29:
[...]

Bii mij Staat het er alleen krijg system error.tellens als ik door wil gaan met de transactie
Zover ik weet is PayPal geen betaalmogelijkheid bij AliExpress.. Dat is wat mij betreft ook wel echt een groot nadeel :(. Maar het dispute systeem van AliExpress werkt redelijk goed, dus als je via iDeal betaald kun je altijd nog daar gebruik van maken, mocht het nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Rik. schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:47:
[...]

Zover ik weet is PayPal geen betaalmogelijkheid bij AliExpress.. Dat is wat mij betreft ook wel echt een groot nadeel :(. Maar het dispute systeem van AliExpress werkt redelijk goed, dus als je via iDeal betaald kun je altijd nog daar gebruik van maken, mocht het nodig zijn.
Ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/wqz2p.jpg

Echter werkt het njet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
theduke1989 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:44:
[...]

Ziet er zo uit:

[afbeelding]

Echter werkt het njet
Heb je wel als land Nederland gekozen? Ik krijg die optie namelijk nooit maar zie wel iDeal als optie, en die heb jij dus ook niet..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-06 13:21
In ieder geval de betaalmethode Paypal is beschikbaar als je iets bij maar 1 verkoper koopt en die verkoper Paypal als beschikbare betaalmethode heeft ingeschakeld. En dat zijn er maar weinig verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 23:30

Ik heb sinds gisteren ook de QCY 29.
Ik ben nochtans erg tevreden! (nu ik ze werkend heb gekregen toch. Ik heb er een dik uur mee bezig geweest om ze in stereo te kunnen koppelen 😂).
Bij mij valt ie niet gemakkelijk uit. En volume? ik heb regelmatig de opmerking gezien dat ie laag volume zou hebben, maar dat herken ik toch niet. Als ik ze op 100% zet, ben ik na een week doof.

[ Voor 9% gewijzigd door bottom line op 08-02-2018 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
bottom line schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:41:
[...]

Ik heb sinds gisteren ook de QCY 29.
Ik ben nochtans erg tevreden! (nu ik ze werkend heb gekregen toch. Ik heb er een dik uur mee bezig geweest om ze in stereo te kunnen koppelen 😂).
Bij mij valt ie niet gemakkelijk uit. En volume? ik heb regelmatig de opmerking gezien dat ie laag volume zou hebben, maar dat herken ik toch niet. Als ik ze op 100% zet, ben ik na een week doof.
Het zal ook vooral met de anatomie van mijn oren te maken hebben. Mijn zoon is er namelijk wel tevreden mee hoewel hij ook erkent dat het geluid vrij vlak is en het volume niet zo hoog kan (wat ik eigenlijk wel positief vind).

Inmiddels heb ik fijne oortjes gevonden die lekker zitten en een zeer goed geluid geven. Namelijk de Jaybird x3. Maar aangezien ik ze bij Coolblue het gekocht is dat offtopic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-07 16:59

rg-mohwa

Phoe Hé

*knip* Dit topic is niet bedoeld voor dit soort vragen, zoals ook in de topicwaarschuwing staat. Wat heb je zelf bijvoorbeeld al gevonden (in deze topicreeks en/of via een zoekmachine)?

[ Voor 72% gewijzigd door Yorinn op 08-02-2018 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Tijntje schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 08:56:
Dat is dan weer jammer had de pricewatch: Edifier W855BT (Bruin, Zwart) voor een mooie prijs op Ali besteld hij is alleen bij de Douane tegengehouden voor invoer en BTW :(
Ben benieuwd wat ik nog moet bij betalen.
Ik moest nog €30 bij betalen aan BTW en inklaring, is wel een tegenvaller maar nog wel €35 goedkoper dan vanuit Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:06
Ik heb een tijdje geleden foamtips (voor op de oordopjes) besteld via Aliexpress. Bij de bestelling kun je dan aangeven welke maat en kleur je wenst. Dus ik geef aan:
|T400|10 pair-medium|10 pair-large|NO black Thank you!
Je raadt het al, alleen maar zwarte tips geleverd. Dus ik heb eerst maar beleefd gevraagd, of er een oplossing voor kan komen. Maar helaas ;w In gebrekkig Engels krijg ik te horen dat ik juist vroeg om zwart. Nu heb ik wel eens eerder een dispute gestart voor een niet aangekomen bestelling, maar is dit ook voldoende reden voor een dispute? Ik heb gewoon geen zin om me te laten afschepen met "had je maar duidelijker moeten zijn". Lijkt mij persoonlijk dat ik toch duidelijk was bij de bestelling? Het zijn maar foamtips en het gaat om nog geen tientje. Maar mijn ervaring is dat de verkopers een ontmoedigingsbeleid voeren, zodat het zolang duurt dat je of de klacht vergeet, of de hoop opgeeft zodat ze nooit iets hoeven op te lossen, en de de dispute-periode verloopt. Ik was in dit geval al tevreden geweest met een korting bij een volgende bestelling of een nalevering van iets van 10 gekleurde tips als teken van goodwill.

Het gaat dus eigenlijk om niks, maar ik vind toch dat ik gelijk heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
Chiel schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:14:
Ik heb een tijdje geleden foamtips (voor op de oordopjes) besteld via Aliexpress. Bij de bestelling kun je dan aangeven welke maat en kleur je wenst. Dus ik geef aan:

[...]

Je raadt het al, alleen maar zwarte tips geleverd. Dus ik heb eerst maar beleefd gevraagd, of er een oplossing voor kan komen. Maar helaas ;w In gebrekkig Engels krijg ik te horen dat ik juist vroeg om zwart. Nu heb ik wel eens eerder een dispute gestart voor een niet aangekomen bestelling, maar is dit ook voldoende reden voor een dispute? Ik heb gewoon geen zin om me te laten afschepen met "had je maar duidelijker moeten zijn". Lijkt mij persoonlijk dat ik toch duidelijk was bij de bestelling? Het zijn maar foamtips en het gaat om nog geen tientje. Maar mijn ervaring is dat de verkopers een ontmoedigingsbeleid voeren, zodat het zolang duurt dat je of de klacht vergeet, of de hoop opgeeft zodat ze nooit iets hoeven op te lossen, en de de dispute-periode verloopt. Ik was in dit geval al tevreden geweest met een korting bij een volgende bestelling of een nalevering van iets van 10 gekleurde tips als teken van goodwill.

Het gaat dus eigenlijk om niks, maar ik vind toch dat ik gelijk heb :P
Als het volgens de verkoper op die manier aangegeven moest worden welke kleur je wilde hebben, dan is dat zeker genoeg rede voor een dispute. Maak als bewijs wat foto's van wat er geleverd is, en screenshots van je bestelling en dan zal dit zeker weten opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
Rik. schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:19:
[...]

Als het volgens de verkoper op die manier aangegeven moest worden welke kleur je wilde hebben, dan is dat zeker genoeg rede voor een dispute. Maak als bewijs wat foto's van wat er geleverd is, en screenshots van je bestelling en dan zal dit zeker weten opgelost worden.
Bij productbeschrijving: Purchase please message size and color, no message, will be shipped randomly.
Today i received the item.. with ONLY black tips.
Could you please solve this. Thank you
[FOTO]
Reactie:
Your message needs black.
No, my message says:
Every color is fine, except black.
My message is clear, and i`m not satisfied.
I would like you to solve this please.
Reactie:
:T400|10 pair-medium|10 pair-large|NO black Thank you!
Welles-nietus spelletje dus om het maar te rekken in de hoop dat ik niet meer reageer. Maar ik ga een dispute openen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Chiel op 08-02-2018 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
Chiel schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:28:
[...]

[...]

Reactie:
[...]

[...]

Reactie:

[...]

Welles-nietus spelletje dus om het maar te rekken in de hoop dat ik niet meer reageer. Maar ik ga een dispute openen :)
Iedereen die een beetje fatsoenlijk Engels spreekt, ziet dat jij gewoon gelijk hebt en de verkoper het verkeerde heeft verzonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-07 10:35

Nitai

Live the life you love.

Chiel schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:28:
[...]

Bij productbeschrijving: Purchase please message size and color, no message, will be shipped randomly.

[...]

Reactie:
[...]

[...]

Reactie:

[...]

Chiel, kun je niet gewoon zeggen dat je rood of blauw ofzo wilt? Misschien snappen ze het dan.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
Nitai schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:38:
[...]

Chiel, kun je niet gewoon zeggen dat je rood of blauw ofzo wilt? Misschien snappen ze het dan.
Ja misschien was dat bij deze verkoper achteraf gezien handiger geweest. Ik heb ze wel eens eerder besteld bij een ander en daar leverde het geen enkel probleem op wanneer ik aangaf welke kleur ik niet wilde. Het is denk ik erg afhankelijk van het niveau waarop de verkoper Engels spreekt, en ik ben eigenlijk nog nooit een productbeschrijving op Ali tegengekomen die wegleest als een normaal stuk Engelse tekst. Dus als ik wat invul probeer ik het kort en simpel te houden, en dan gaat het soms nog mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-07 21:49
Chiel schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:29:
[...]
Ja misschien was dat bij deze verkoper achteraf gezien handiger geweest. Ik heb ze wel eens eerder besteld bij een ander en daar leverde het geen enkel probleem op wanneer ik aangaf welke kleur ik niet wilde. Het is denk ik erg afhankelijk van het niveau waarop de verkoper Engels spreekt, en ik ben eigenlijk nog nooit een productbeschrijving op Ali tegengekomen die wegleest als een normaal stuk Engelse tekst. Dus als ik wat invul probeer ik het kort en simpel te houden, en dan gaat het soms nog mis :P
Je zou haast Nederlandse tekst omzetten naar Chinees en daarna naar Engels, krijg je AliExpress taal.

Maar goed, je kan inderdaad met een berichtje naar de verkoper vragen om tegemoetkoming als je dat prima vindt. En anders heb je inderdaad nog de optie om een dispute te openen.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
Schizo007nl schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:35:
[...]

Je zou haast Nederlandse tekst omzetten naar Chinees en daarna naar Engels, krijg je AliExpress taal.

Maar goed, je kan inderdaad met een berichtje naar de verkoper vragen om tegemoetkoming als je dat prima vindt. En anders heb je inderdaad nog de optie om een dispute te openen.
Al gedaan :) verkoper biedt vage opties, of eigenlijk ook helemaal niets. Heb 50% refund gevraagd en ik laat het gewoon even lopen, dan komt aliexpress er wel bij en gaat ie akkoord :D
Verkoper: Hello, this link is shipped randomly.
We also have 10 pairs of medium size and 10 size according to your message.
The dispute you gave me is not good for me, I hope you can cancel the dispute, the next purchase of any product, I will give you free delivery of other color ear pads.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-07 07:30
Kreeg ik gisteren van een AliExpress verkoper. Dus hou er weer rekening mee dat alles in China stil komt te liggen de komende 2 weken.
Hi,dear friend,thank you very much for placing order at our store.
Now all departments in China are off work for our Chinese Lunar New Year Celebration,we will back to work 13-15 days later,and will arrange shipment as fast as we could after we come back from holiday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-06 13:21
Jup. Ik las het ook al ergens op de beginpagina van een webshop van een AliExpress verkoper. T/m eind februari ligt de boel daar stil geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-07 22:18
Ik had een google chrome 2 kastje gekocht.
Deze is standaard zonder UTP aansluiting.

Eerst even getest zonder werkte wel goed maar wilde toch nog een utp aansluiting (had de kabel op de plek liggen dus waarom niet)

Bij google 19 euro maar je moet dan wel met creditcard betalen. Daar heb ik niet zoveel zin in.

Daarom even bij Alie express gezocht en ja .. gevonden 7.50 euro en was ook nog snel in huis.

wel benieuwd of he zou werken ...

en ja hoor wij werkte uitsteken en ook nog ee koopje.

Was weer een goede ervaring met china.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rik.
brownyster schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:46:
Ik had een google chrome 2 kastje gekocht.
Deze is standaard zonder UTP aansluiting.

Eerst even getest zonder werkte wel goed maar wilde toch nog een utp aansluiting (had de kabel op de plek liggen dus waarom niet)

Bij google 19 euro maar je moet dan wel met creditcard betalen. Daar heb ik niet zoveel zin in.

Daarom even bij Alie express gezocht en ja .. gevonden 7.50 euro en was ook nog snel in huis.

wel benieuwd of he zou werken ...

en ja hoor wij werkte uitsteken en ook nog ee koopje.

Was weer een goede ervaring met china.
Misschien handig dat je er even een linkje bij zet, zodat andere mensen er ook nog wat aan kunnen hebben...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Rik. schreef op zondag 11 februari 2018 @ 22:34:
Misschien handig dat je er even een linkje bij zet, zodat andere mensen er ook nog wat aan kunnen hebben...?
Waarschijnlijk deze Ugreen adapter; heb 'm zelf ook onlangs besteld.
YouTube e.d. casten gaat prima, maar als ik de IP-camera casten is wat problematischer.
Hopelijk lost deze adapter dat probleem op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02:02
Als je meldt dat je het fantatische product 'X' gekocht hebt en je wil dit melden aan je mede tweakers dan is het sowieso wel handig om een link te posten. Wellicht iets voor in de topic warning?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 17:47

Budha

Online ergo sum

Piet91 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 23:46:
[...]

Waarschijnlijk deze Ugreen adapter; heb 'm zelf ook onlangs besteld.
YouTube e.d. casten gaat prima, maar als ik de IP-camera casten is wat problematischer.
Hopelijk lost deze adapter dat probleem op.
Een kleine waarschuwing. Ik wilde zuinig zijn en heb de USB 2 versie besteld. Deze gaf echter problemen bij het ontwaken uit standby en uiteindelijk ben ik toch maar voor de USB 3 versie gegaan die dit probleeem niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Budha schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:43:
Een kleine waarschuwing. Ik wilde zuinig zijn en heb de USB 2 versie besteld. Deze gaf echter problemen bij het ontwaken uit standby en uiteindelijk ben ik toch maar voor de USB 3 versie gegaan die dit probleeem niet heeft.
Ugreen heeft maar 1 versie voor de Chromecast en dat is deze.
Naast de officiële van Google na, zijn er geen specifiek voor de Chromecast bedoelde ethernet adapters op de markt. (voor zover ik weet).
Alleen nog een DIY-oplossing met een OTG-adapter en USB-ethernetadapter (gebaseeerd op een ASIX chipset) maar zo'n Ugreen is natuurlijk een nettere oplossing.

Wat jij zegt klinkt meer als het probleem bij de Xiaomi Mi Box die inderdaad problemen geeft met USB2.0 adapters.

[ Voor 22% gewijzigd door Piet91 op 12-02-2018 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-07 22:18
hierbij de link van U-green adapter.

https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.F8BapE

via de app was hij E 7.50 en werkt uitstekend, geen enkel probleem tot op heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 17:47

Budha

Online ergo sum

Piet91 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:28:
[...]

Ugreen heeft maar 1 versie voor de Chromecast en dat is deze.
Naast de officiële van Google na, zijn er geen specifiek voor de Chromecast bedoelde ethernet adapters op de markt. (voor zover ik weet).
Alleen nog een DIY-oplossing met een OTG-adapter en USB-ethernetadapter (gebaseeerd op een ASIX chipset) maar zo'n Ugreen is natuurlijk een nettere oplossing.

Wat jij zegt klinkt meer als het probleem bij de Xiaomi Mi Box die inderdaad problemen geeft met USB2.0 adapters.
Klopt, ik heb alleen ervaring met de Mi Box. Had ik erbij moeten zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
bszz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:18:
[afbeelding]

Dat is heftige sneeuwstorm waar Gearbest last van heeft... Sinds december krijg ik deze melding consequent. Ik zou willen dat ze eens kappen met deze onzin, net als met hun inconsequente prijzen: Op de website zijn de prijzen vaak een stuk ongunstiger dan in hun e-mails.
Yeah, twee pakjes zijn binnen, twee te gaan! Ondanks de luchtpoststicker heeft het ruim 6 weken geduurd. Die luchtpost lijkt me ook verzonnen want daar heb ik niet voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-07 10:28
Is er hier toevallig iemand die het ooit aan heeft gedurfd om accu's voor bijvoorbeeld een Canon 6D te bestellen via AliExpress of een dergelijke site? Zo ja, hoe is dat bevallen?

Het scheelt klauwen met geld, maar ik zit ook weer niet te wachten op een gefrituurde body :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewienM
  • Laatst online: 02-07 14:09
Ardj schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:52:
Is er hier toevallig iemand die het ooit aan heeft gedurfd om accu's voor bijvoorbeeld een Canon 6D te bestellen via AliExpress of een dergelijke site? Zo ja, hoe is dat bevallen?

Het scheelt klauwen met geld, maar ik zit ook weer niet te wachten op een gefrituurde body :)
heb een aantal jaar geleden een accu gekocht voor mijn 600D. Scheelde enorm en de reviews waren goed dus heb het geprobeerd.

bevalt nu al jaren goed.
originele accu ligt er wel veel vaker in (ca 90% van de tijd) dan de chinese namaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Laatst online: 21:14
Ik gebruik al jaren Chinese accu's voor diverse Sony camcorders zonder enige problemen. Ze doen niet onder voor een originele accu voor een fractie van de prijs. Ik denk dat dit niet anders is voor fototoestellen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Mag eBay ook ?!

Zoiets werkt vaak prima : https://www.ebay.com/itm/...KIII-1600mah/282740011700

Er zijn een aantal 3rd party merken zoals Phottix/Yongnuo/enz. die vaak prima alternatieven bieden voor hobby gebruik i.p.v. de veel te dure Canon opties :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-07 10:28
nero355 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:02:
[...]

Mag eBay ook ?!

Zoiets werkt vaak prima : https://www.ebay.com/itm/...KIII-1600mah/282740011700

Er zijn een aantal 3rd party merken zoals Phottix/Yongnuo/enz. die vaak prima alternatieven bieden voor hobby gebruik i.p.v. de veel te dure Canon opties :)
Hmm, daar betaal je alsnog 25 euro ex. verzending voor. Dan kun je ook Wasabi's of Jupio oid kopen, kun je nog een webshop aanspreken als er iets mis gaat :)
ariekanari schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:47:
Ik gebruik al jaren Chinese accu's voor diverse Sony camcorders zonder enige problemen. Ze doen niet onder voor een originele accu voor een fractie van de prijs. Ik denk dat dit niet anders is voor fototoestellen.
Dankje! Merk je ook niet dat ze sneller leeglopen of mah niet klopt oid?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Tip:
Winkel op ebay.nl, gebruik de couponcode PROMO10 en bespaar 10 Euro (Minimaal aankoopbedrag 20 Euro). Deze coupon is geldig van 12 tot en met 19 februari 2018.
info:
http://pages.ebay.nl/help...kid%3D1824699248695467842

[ Voor 15% gewijzigd door icegodd op 14-02-2018 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

icegodd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:34:
Tip:
Winkel op ebay.nl, gebruik de couponcode PROMO10 en bespaar 10 Euro (Minimaal aankoopbedrag 20 Euro). Deze coupon is geldig van 12 tot en met 19 februari 2018.
info:
http://pages.ebay.nl/help...kid%3D1824699248695467842
Goed dat je het zegt! Helemaal vergeten :$
Ardj schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:26:
Hmm, daar betaal je alsnog 25 euro ex. verzending voor. Dan kun je ook Wasabi's of Jupio oid kopen, kun je nog een webshop aanspreken als er iets mis gaat :)
Mja, is maar een voorbeeld hé dus misschien zijn ze nog goedkoper te vinden als je verder zoekt.

Mijn laatste Phottix aankoop is alweer effe geleden dus geen idee wat de prijzen toen waren...

Je zou ook eventueel deze eens kunnen proberen : Universal Creations in "[Ervaringen] Oplaadbare Batterijen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
dodge_911 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Ik heb daarnet de SB-XYA tegen m'n deur geschroefd nadat ik 'm gisteren binnenkreeg.
Pairing was gisteren even een crime, firmware update luke pas na de 4de poging vandaag.
Uiteindelijk onder m'n middagpauze aan de gang gekregen en daarnet dus tegen de deur gevezen.
Eerste indrukken zijn positief : hij is een pak sneller dan z'n voorganger en de schoer waarmee 'ie in de beugel zit kan er niet uitvallen en is een fatsoenlijk formaat. Ook de beugel is een stuk beter uitgedacht dan de voorganger zodat je nog wat speelruimte hebt om 'm kaarsrecht te hangen.
Zie ik het goed en is deze dus niet mogelijk om het zoals bij de Ring hardwired aan te sluiten? Dus dan doet je bel binnenshuis het niet en je moet het (regelmatig) opladen.

Ik heb zelf een oude Ring, ding werkt maar vind de nadeel dat het alleen 2,4 GHz WiFi ondersteund. Daardoor doet vaak verbinding het buitenhuis het niet (zelfs met hun Chime Pro, werkt het nog niet altijd goed).

Zo te zien heeft de Digoo ook alleen 2,4 GHz. De nieuw Ring die een stuk duurder is heeft wel 5 GHz ondersteuning. En zag vorig jaar ook een doorbell van Nest op Tweakers die volgens mij nog uit moet komen in Europa, dat lijkt mij ook nog interessant. Maar heeft alleen weinig met China shopping te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
xileS schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:39:
[...]

Zie ik het goed en is deze dus niet mogelijk om het zoals bij de Ring hardwired aan te sluiten? Dus dan doet je bel binnenshuis het niet en je moet het (regelmatig) opladen.

Ik heb zelf een oude Ring, ding werkt maar vind de nadeel dat het alleen 2,4 GHz WiFi ondersteund. Daardoor doet vaak verbinding het buitenhuis het niet (zelfs met hun Chime Pro, werkt het nog niet altijd goed).

Zo te zien heeft de Digoo ook alleen 2,4 GHz. De nieuw Ring die een stuk duurder is heeft wel 5 GHz ondersteuning. En zag vorig jaar ook een doorbell van Nest op Tweakers die volgens mij nog uit moet komen in Europa, dat lijkt mij ook nog interessant. Maar heeft alleen weinig met China shopping te maken.
Nee, je kan 'm niet hardwiren. Er is echter wel een externe bel-unit beschikbaar :
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mSBVkB5.png
Meer info op de productpage bij Banggood.

Bij mij doet 't ding het echt als een tierelier, 4 sec na beldruk notification, of het nu via WiFi of 3/4G gaat.
Ik heb een eerste quick look video over het ding klaar, die waarschijnlijk dit weekend online komt.
Later ga ik nog een vergelijking maken tussen de SB-XYZ en SB-XYA, maar da's pas als ik door al m'n andere review-spullen heen zit, en met nog minimaal 6 powerbanks van shops/fabrikanten, wat Xiaomi spul van een nieuwe supplier en nog wat kabeltjes en ander spul van subscribers kan dat nog wel ff duren })

[ Voor 13% gewijzigd door dodge_911 op 14-02-2018 22:47 ]

• Piet91
  • Niet online

Gebruik al jaren accu's uit China voor mijn 650D. Als ik het goed herinner heb ik er zelfs een stuk of 6.
(De eerste 3 leek verkeerd te gaan bij verzending en had dus elders opnieuw besteld, uiteindelijk kwamen ze alle 6 aan :+ ).

Mij bevallen ze prima. Misschien houden ze het iets minder lang vol dan de originele Canon maar met in totaal 7 stuks in de tas is dat ook geen probleem. (naast het feit dat DSLR-accu's over het algemeen sowieso vrij lang volhouden).

@NSG Zag het gisteren inderdaad in de app. De brief met actiivatiecode zou ik een deze dagen moeten ontvangen.
Overigens had ik er even niet aan gedacht dat die shipments automatisch in de app zouden komen en heb die van mij handmatig toevoegd. Ah well...
(Hoewel in het verleden bij mij ook wel enkele shipments automatisch in de app hadden moeten staan maar nooit hebben gestaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:Ik heb een hele PostNL-discussie over brievenbuspost richting China-shopping levertijdentopic verplaatst.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 ... 5 ... 39 Laatste

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies, "welke moet ik kopen?" of "bij welke webshop vind ik product x"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates en andere verzending gerelateerde posts mogen in China-shopping levertijdentopic

Let op: Webshoppen vanaf 1-7-'21: BTW betalen bij aankoop buiten EU