Voor oplichting op Alie de kans is groot, al komt het het uit een EU store Spain Frans etc. de prijs heel laag en de track geeft aan chenzen hongkong kun je netjes volgen maar dan houd het op.tostyijzer schreef op maandag 18 november 2024 @ 07:52:
Bedankt voor jullie hulp om te realiseren dat dit een vorm van oplichting is. AE zorgt voor terugbetaling, dat is vanmorgen bevestigd.
Tijdens de bestelling krijg je track nummer staat bijv, GLS FR + tracknummer die is niet te traceren, je krijgt een berichtmelding in he berichtenbox zogenaamd van de verkoper met link 17 tracck met ander track nummer dat je pakket uit china wordt verzonden, staat er naar land Polen.
Ik weet dat uit Polen veel verzendingen via GLS gaat naar Nederland wordt verzonden, het pakket heeft polen berijkt dan is het stil. 3 maand verder nog steeds geen pakket.
Tussentijd heeft alie de website waar het artikel te koop stond verwijderd kwam positief over zelfs 5 sterren maar wenig reacties wel veel verkocht, meer zegt het ook niet, kan een dropshipper zijn maar lastig te traceren.
Inmiddels mijn geld wel terug via Paypal betalen met ideal zal ik afraden of via CC dan weet je zeker dat je geld terug krijgt.
Zitten veel oplichter op alie die te gedkoop een waar verkopen maar niet leveren vooral bij e bikes een e bike met 1000 wat motor 48 v zelfs met dubbele accu enz.voor nog geen 300 euro, dan weet je dat je opgelicht kunt worden. en te veel op de prijs focust.
Een E bike zal ik niet kopen op alie mooie fietsen en zien er goed uit maar het zijn ilegale fietsen voor de EU markt laat staan dat de kans groot is in beslag wordt genomen al komt het bijv uit een EU store en geen 100% garantie dat het aan je deur wordt geleverd .
:strip_exif()/f/image/VWLr8fAjp1Kky7jTa5DocoP3.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/x064u6a4ZX9K0koFpvxChGMS.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/L8yjeOortn5JsNGuSDQS1ZON.jpg?f=fotoalbum_large)