Ik heb bewust een aantal producten met lage waarde (rond de 2 euro) in mijn mandje laten zitten en idd, allemaal ruim meer dan 3 euro erbij sinds eergisteren, ook bij dezelfde producten waar maar één keer 3 euro zou moeten worden berekend.
Precies wat ik al had verwacht.
Ik heb bewust de laatste weken nog meerdere kleine goedkope producten besteld die ik vaker nodig heb.
Voorlopig bestel ik even niks en wacht ik af hoe dit verloopt.
Wellicht gaan ze dat soort producten ook meer vanuit hun warehouses in Europa verkopen, maar vraag me af of dat wel uit kan.
De maatregel om de stroom producten uit China te beperken werkt vooralsnog dus wel in mijn geval, aangezien ik voorlopig niks meer bestel qua kleine producten...
Is bij bijv Temu alles nog' normaal' qua prijzen?
Ik bestel daar nooit iets, dus geen idee.
Precies wat ik al had verwacht.
Ik heb bewust de laatste weken nog meerdere kleine goedkope producten besteld die ik vaker nodig heb.
Voorlopig bestel ik even niks en wacht ik af hoe dit verloopt.
Wellicht gaan ze dat soort producten ook meer vanuit hun warehouses in Europa verkopen, maar vraag me af of dat wel uit kan.
De maatregel om de stroom producten uit China te beperken werkt vooralsnog dus wel in mijn geval, aangezien ik voorlopig niks meer bestel qua kleine producten...
Is bij bijv Temu alles nog' normaal' qua prijzen?
Ik bestel daar nooit iets, dus geen idee.
[ Voor 8% gewijzigd door ecb1 op 04-07-2026 02:47 ]
:strip_exif()/f/image/LlKfRZUXUZYVQ5DepT7fmyWm.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/bZmStqJbav8thlB9HqhEsZKC.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/eVCT1Cm0ZvtktYYdDwXYtiKQ.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/GvHMKPxLKb4taXeKE2AhcR0H.gif?f=fotoalbum_large)