Naast wat hierboven beschreven is door @elinx, als je met een creditcard of Paypal betaald hebt kan je die partij er nog bijbetrekken.Steelo schreef op maandag 8 december 2025 @ 19:21:
Wat kan ik nu nog doen om m’n geld terug te krijgen omtrent de 7 artikelen?
Betekend meestal ook je account weg Wat niet altijd erg hoeft te zijn, maar weet ook niet of ze blokkeren op andere dingen zoals adres.Joesv schreef op maandag 8 december 2025 @ 20:50:
[...]
Naast wat hierboven beschreven is door @elinx, als je met een creditcard of Paypal betaald hebt kan je die partij er nog bijbetrekken.
Probeer het ook via de chat... soms wel lange adem met vertaalverschillen, maar via de chat wil het nog wel eens lukken meer voor elkaar te krijgen.Steelo schreef op maandag 8 december 2025 @ 19:21:
[...]
Wat kan ik nu nog doen om m’n geld terug te krijgen omtrent de 7 artikelen?
Zorg dan wel eerst een echt mens aan de andere kant te krijgen.Mau_Maus schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 11:59:
... via de chat... soms wel lange adem met vertaalverschillen, maar via de chat wil het nog wel eens lukken meer voor elkaar te krijgen.
Altijd reageren op een bericht en liefst het laatste woord hebben. Tevens is het inleveren van "bewijs" en onderbouwing van je uitspraken van belang. bv screenshots van de chats met de verkopers. Desnoods herhaald.
Bedankt voor alle feedback. Helaas kom ik al meerdere keren in de chats met de klantenservice van AliExpress en de verkopers er niet uit, ondanks de waardeloze (ai) vertaling wat gewoon schrikbarend ruk is. Ook m’n laatste 6 artikelen waar ik bezwaar voor hebt ingediend zijn afgewezen. Op trustpilot een 1 ster review achtergelaten en kreeg al een reactie dat ik via mail op de hoogte gehouden zou worden mbt de issue maar die tekst lijkt ook gewoon met behulp van een beta versie Google Translate gemaakt te zijn. Ik vind het echt niet aan te gluren… ‘Gelukkig’ heb ik het met Paypal betaald en zal ik kijken of ik daar m’n ‘geleden’ schade kan terugclaimen.
Ltrz,....
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies, "welke moet ik kopen?" of "bij welke webshop vind ik product x"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates en andere verzending gerelateerde posts mogen in China-shopping levertijdentopic
Let op: Webshoppen vanaf 1-7-'21: BTW betalen bij aankoop buiten EU
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies, "welke moet ik kopen?" of "bij welke webshop vind ik product x"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates en andere verzending gerelateerde posts mogen in China-shopping levertijdentopic
Let op: Webshoppen vanaf 1-7-'21: BTW betalen bij aankoop buiten EU