Toon posts:

[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 37 Laatste
Acties:

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

mark-k schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:36:
Hier trouwens iemand ervaring met RVS heupflacons uit China? Zou denken RVS dus zal wel prima zijn, maar ik vertrouw die Chinezen toch niet helemaal als ik de inhoud nog moet eten/drinken.
Zonder aan te geven welke specifieke heupflacon je overweegt is er niks over te zeggen. Kwaliteit kan variëren van uitstekend tot erg matig. Zeker als het in aanraking komt met eten/drinken zou ik het niet uit China bestellen. Zelfs al is het een bekend merk dan is de kans op een namaakproduct van slechtere kwaliteit alsnog aanwezig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22:54

mark-k

AKA markkNL

Tsurany schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:02:
[...]

Zonder aan te geven welke specifieke heupflacon je overweegt is er niks over te zeggen. Kwaliteit kan variëren van uitstekend tot erg matig. Zeker als het in aanraking komt met eten/drinken zou ik het niet uit China bestellen. Zelfs al is het een bekend merk dan is de kans op een namaakproduct van slechtere kwaliteit alsnog aanwezig.
De meest cheap ass die je kunt vinden heb ik t over. Vind ze hier zo duur voor wat het doet/is, stukje RVS met n doppie.

Als het gewoon ook echt RVS is kan er lijkt me ook niks mis gaan met die Chinezen flacons, maar dat is dus de vraag. Is het ook echt RVS en zo ja, is het niet verontreinigd oid.

Heb er nu 2 thuis liggen, bouwkwaliteit is best netjes, maar of t veilig is om je voedsel erin te bewaren betwijfel ik puur door de laksheid van China als het op veiligheid aankomt.

• walterworld
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 26-11 15:20
Is er nog een update over het lamellen/lfex verhaal?

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

mark-k schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:10:
[...]

De meest cheap ass die je kunt vinden heb ik t over. Vind ze hier zo duur voor wat het doet/is, stukje RVS met n doppie.

Als het gewoon ook echt RVS is kan er lijkt me ook niks mis gaan met die Chinezen flacons, maar dat is dus de vraag. Is het ook echt RVS en zo ja, is het niet verontreinigd oid.

Heb er nu 2 thuis liggen, bouwkwaliteit is best netjes, maar of t veilig is om je voedsel erin te bewaren betwijfel ik puur door de laksheid van China als het op veiligheid aankomt.
Dat is inderdaad het probleem, er zal amper tot geen controle op de producten zijn en zeker met de allergoedkoopste exemplaren heb je geen idee of er een juiste kwaliteitscontrole plaats vind.

Echt risico zal je niet snel lopen, ik denk dat metaaldeeltjes in je drinken het ergste is dat er kan gebeuren. Als het product gaat roesten van binnen zal je dat wel binnen krijgen maar qua smaak ook snel genoeg merken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011

mark-k

AKA markkNL

Tsurany schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:16:
[...]

Dat is inderdaad het probleem, er zal amper tot geen controle op de producten zijn en zeker met de allergoedkoopste exemplaren heb je geen idee of er een juiste kwaliteitscontrole plaats vind.

Echt risico zal je niet snel lopen, ik denk dat metaaldeeltjes in je drinken het ergste is dat er kan gebeuren. Als het product gaat roesten van binnen zal je dat wel binnen krijgen maar qua smaak ook snel genoeg merken.
Nja zit er ook n beetje mee, stel ze hebben er een legering in gedaan met iets dat niet gezond is, of van binnen nog iets met lood gesoldeerd ofzo, dan word je daar natuurlijk ook niet vrolijk van. Vandaar de vraag of iemand wat meer van die dingen weet, qua productie oid.

• Markos
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 30-11 11:59

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

SLC schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:35:
[...]

Een veel voorkomend probleem bij specifiek dit type product is dat de action cam uit China die je vandaag koopt en test + reviewed met een exact typenummer volgende week een andere sensor erin heeft zitten onder het exact zelfde serienummer als de week ervoor maar nu heel andere kwalitatieve resultaten gaat geven. Daarmee zijn reviews van dit soort producten weinig zinvol. Alleen bij Chinese "merk" producten kan de fabrikant het zich niet veroorloven om verschillende sensors te plaatsen met compleet andere kwaliteit.

Lees:
Een Xiaomi AC zal altijd dezelfde resultaten moeten geven (defecten even buiten beschouwing gelaten).
Een ActionCam van TokkieTech geeft volkomen willekeurige resultaten tav de kwaliteit.
Daar heb je inderdaad een punt. Maar de xiaomi is wel meteen weer een stuk duurder dan de Eken H9R (bijna het dubbele wat ik zo snel zie). En die H9R is redelijk populair volgens mij. Voor die paar keer dat ik het zal gebruiken zal het vast voldoende zijn (prijs/kwaliteit verhouding), zo lang hij maar fatsoenlijk 1080p 60fps kan. Hogere resolutie boeit me niet.

• elinx
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23:45
Markos schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:20:
Weet iemand een forum of site waar je wat nuttige reviews kunt vinden over Actioncams uit China? ......
Ik denk dat je veel informatie op onderstaande links kunt vinden. Op Youtube zijn vaak ook vergelijkende reviews te zien en kan je zelf de kwaliteit beoordelen.
Voor zover ik de genoemde Eken H9R kan beoordelen ziet het er niet slecht uit voor dit bedrag.

Een tip voor een voordelige actioncam. Kijk eens naar de Hawkeye Firelfly serie.
De 8S is een 4K@30 topper, maar de 6S en 7S (1080@60) mogen er ook zijn en zijn aanzienlijk voordeliger.

Dashcamtalk,
Elproducente,
Techmoan,
RCgroups,
Goprawn,
4pda

[Voor 19% gewijzigd door elinx op 16-01-2018 22:31]

• Kenzi
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

De vaste shoppers zullen het wel weten, maar voor die het niet weten, Chinees Nieuwjaar komt er weer aan. Nog een maand weg maar de eerste mensen zijn al vertrokken naar huis.
Langere verzendtijden en slechtere bereikbaarheid ligt dus weer in de verwachting.

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Kenzi schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 02:47:
De vaste shoppers zullen het wel weten, maar voor die het niet weten, Chinees Nieuwjaar komt er weer aan. Nog een maand weg maar de eerste mensen zijn al vertrokken naar huis.
Langere verzendtijden en slechtere bereikbaarheid ligt dus weer in de verwachting.
Mijn vrouw vond de laatste orders zo snel binnen komen.
Al aangegeven dat wat er besteld is, en onderweg is, deze week nog wel zal aankomen, maar dat we deze maand geen bestelling gaan doen :)

• Medione1210
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 04:29
Kenzi schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 02:47:
Bedankt weer voor de tip. Bij de vorige Chinese vakantiedagen viel het me op dat de artikelen die ik via AliExpress had besteld weinig tot geen vertraging opliepen terwijl het verzenden bij de bekende webshops wel wat vertraging opliep.

• blackadder91
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 23:27
Helaas had ik het gisteren te druk en ben daardoor vergeten mijn aliexpress orders te checken. Vanochtend de melding dat 1 pakketje automatisch confirmed is omdat ik er te laat bij was, jammer. Nu maar een dispute geopend om te vragen of het alsnog mogelijk is te verlengen en dat ik echt wel wil wachten. Uiteraard vraagt hij om de dispute te sluiten en als het pakketje er over 2 weken nog niet is opnieuw contact op te nemen. Dit is mijn eerste dispute en eerlijk gezegd is het een tikkie onduidelijk hoe het nu allemaal werkt.

• Chocoball
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 22:24

Chocoball

瞧好吧!

Goed nieuws voor wie twijfelt een Amazfit Midong armband te kopen omdat deze in het Chinees is. Met Mi Fit versie 3.2.6 komt firmware 1.0.6.76 op de armband en is alles netjes in het Engels vertaald.

• krissie100
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21:39
Helemaal gemist dat er een deel 3 is :p
Wel super idd dat die amazfit nu ook Engels heeft.

• bszz
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:12
https://tweakers.net/ext/f/4NElBBufyvqEbJlAhOSOq6gG/thumb.jpg

Dat is heftige sneeuwstorm waar Gearbest last van heeft... Sinds december krijg ik deze melding consequent. Ik zou willen dat ze eens kappen met deze onzin, net als met hun inconsequente prijzen: Op de website zijn de prijzen vaak een stuk ongunstiger dan in hun e-mails.

• Medione1210
Chocoball schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:33:
Goed nieuws voor wie twijfelt een Amazfit Midong armband te kopen omdat deze in het Chinees is. Met Mi Fit versie 3.2.6 komt firmware 1.0.6.76 op de armband en is alles netjes in het Engels vertaald.
Nice, dus dit is de officele? Er was al een firmware met Engelse vertaling, Dara hebben we het vorige week nog over gehad.
De mijne is onderweg :>
bszz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:18:
[afbeelding]

Dat is heftige sneeuwstorm waar Gearbest last van heeft... Sinds december krijg ik deze melding consequent. Ik zou willen dat ze eens kappen met deze onzin, net als met hun inconsequente prijzen: Op de website zijn de prijzen vaak een stuk ongunstiger dan in hun e-mails.
Inderdaad super irritant, net als dat je nu iedere keer bij het inloggen een code moet invullen.

Ik heb het doorgegeven aan de NL medewerker op Fok en die zou het weer intern doorgeven aan zijn collega's in China. Niet dat ik denk dat het daarmee opgelost is, maar ik heb in ieder geval een poging gedaan.

Vervelender vind ik dat ze sinds vorige week ineens voor bijna alle artikelen verzendkosten rekenen. Voor al de al de artikelen die ik de afgelopen maand heb gekocht zou ik nu tussen 1 en 1,5 euro extra verzendkosten moeten betalen.

En dan ook die 'mailbom' van vanmorgen nog. Ze zijn erg irritant bezig bij GB.

[Voor 54% gewijzigd door Medione1210 op 17-01-2018 12:38]

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 23:00

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb een bestelling geannuleerd op Aliexpress, maar wat zijn jullie ervaringen hoe lang het duurt dat je je geld terug kreeg op je rekening?

[Voor 76% gewijzigd door Dutchredgaming op 17-01-2018 12:31]

Review QNAP TS-230 NAS

• Medione1210
Dutchredgaming schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:28:
Ik heb een bestelling geannuleerd op Aliexpress, maar wat zijn jullie ervaringen hoe lang het duurt dat je je geld terug kreeg op je rekening?
Ik had het deze week binnen 3 dagen terug via Ideal. Maar eerst moet de verkoper je annulering accepteren. bij mij wilde hij eerst van geen annuleren weten en moest ik maar iets anders in zijn winkel kopen. Na een paar berichten over en weer heeft hij het toch geannuleerd.

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Medione1210 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:30:
[...]

Ik had het deze week binnen 3 dagen terug via Ideal. Maar eerst moet de verkoper je annulering accepteren. bij mij wilde hij eerst van geen annuleren weten en moest ik maar iets anders in zijn winkel kopen. Na een paar berichten over en weer heeft hij het toch geannuleerd.
Verkoper had geaccepteerd, maar hij was teleurgesteld dat ik niet bij hem wilde kopen.

Andere order:

Ik heb zelf 2 maanden wat besteld en niet gekregen, na dispute krijg ik het volgende bericht:
Dear friend,
I'm sorry that have kept you waiting for so long.
We have gave you a refund, and the money will be back to your platform account within 3 to 15 days.
Thank you for your understanding.Please give us five star feedback.
If you get the goods ,please refund the money to us .
The product is tiny profit ,We believe you are honest and kind person.
Okeee.... :/

Review QNAP TS-230 NAS

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[afbeelding]

Welke sneeuwstorm? Het is 20 graden in de winter daar in Shenzhen ;)

• Medione1210
Kenzi schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:34:
[...]

Welke sneeuwstorm? Het is 20 graden in de winter daar in Shenzhen ;)
Volgens mij refereerden ze aan slecht weer in Polen of Rusland (Europe Railway express verzending die ze ineens regelmatig gebruikten). Maar dat slechte weer is ook al weer een week of wat voorbij.

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:36

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Eentje
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 00:48

Eentje

houd van de vijver

[afbeelding]

Via hun AP krijg je soms extra korting wellicht dat dit een reden is. Of dat je code moet invullen. Overigens is de strategie bij meer winkels zo goedkoop in folder of mail en dan winkel Zelf duurder omdat er beperkt aanbod is doen veel reisorganisaties bijvoorbeeld ook

There eent no place like home

• bszz
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:12
Eentje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:29:
[...]

Via hun AP krijg je soms extra korting wellicht dat dit een reden is. Of dat je code moet invullen. Overigens is de strategie bij meer winkels zo goedkoop in folder of mail en dan winkel Zelf duurder omdat er beperkt aanbod is doen veel reisorganisaties bijvoorbeeld ook
Nee, Ze beroepen zich er op dat de prijzen fluctueren en dat het meest recente aanbod geldt.Op 11 januari kreeg ik bijvoorbeeld een e-mail met 52% korting op de Roborock S50. Onmiddelijk na ontvangst heb ik de link in het mailtje aangeklikt maar niks te vinden dat er ook maar enigszins in de buurt kwam, ook niet in de app of via flash sales.Dat gebeurt helaas vaker. Ik krijg een beetje het idee dat ik dan in de maling word genomen.

• Markos
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 30-11 11:59

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

elinx schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:05:
[...]

Ik denk dat je veel informatie op onderstaande links kunt vinden. Op Youtube zijn vaak ook vergelijkende reviews te zien en kan je zelf de kwaliteit beoordelen.
Voor zover ik de genoemde Eken H9R kan beoordelen ziet het er niet slecht uit voor dit bedrag.

Een tip voor een voordelige actioncam. Kijk eens naar de Hawkeye Firelfly serie.
De 8S is een 4K@30 topper, maar de 6S en 7S (1080@60) mogen er ook zijn en zijn aanzienlijk voordeliger.

Dashcamtalk,
Elproducente,
Techmoan,
RCgroups,
Goprawn,
4pda
Dankjewel voor de links! Ik heb even gekeken naar de Hawkeye Firefly, maar de S6 en S7 kosten beide ongeveer het dubbele van de H9R (deze is vaak in de aanbieding bij BangGood voor 30~35 euro)
Dus ik denk dat ik gewoon maar de H9R neem. Ik had deze op youtube al vergeleken met andere modellen (voornamelijk de Yi en GoPro) en vond het prima genoeg voor die paar keer dat ik het zal gebruiken, voor zo ver je dat kunt beoordelen via youtube.

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb al mijn geld terug van dispute en van de geannuleerde bestelling, ben best wel verbaasd dat het wel snel gaat!

Review QNAP TS-230 NAS

• Mentu
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 30-11 10:18
bszz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:36:
[...]

Nee, Ze beroepen zich er op dat de prijzen fluctueren en dat het meest recente aanbod geldt.Op 11 januari kreeg ik bijvoorbeeld een e-mail met 52% korting op de Roborock S50. Onmiddelijk na ontvangst heb ik de link in het mailtje aangeklikt maar niks te vinden dat er ook maar enigszins in de buurt kwam, ook niet in de app of via flash sales.Dat gebeurt helaas vaker. Ik krijg een beetje het idee dat ik dan in de maling word genomen.

[afbeelding]
Je bent niet de enige hoor. Het zal mij niet verbazen dat die aanbiedingen helemaal niet bestaan of zo gelimiteerd zijn dat het flauwekul is.

• Perkouw
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 30-11 15:48

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Modbreak:Zojuist een hele zwik posts verplaatst die thuis horen in China-shopping levertijdentopic let hier a.u.b. even op mensen. Hier graag discussiëren zoals aangegeven staat in de topicwaarschuwing

• SlqmLqck
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 30-11 16:11
Voor alle mede Playstation 4 bezitters. Bestel je L2 en R2 knoppen in China. Voor een eurotje heb je er een stuk of 10. Die krengen gaan zo snel stuk, of komt dat meer door mijzelf?
Tevens een nieuwe aflever record van 10 dagen. Merk wel dat bepaalde producten wat duurder zijn dan vroeger.

Een voorbeeld daarvan is een zonnebril. Vroeger kon je die voor ~1-2 euro ophalen terwijl je nu voor een degelijk ding toch bijna het dubbele neertelt. Nog niet veel, maar procentueel wel.

EDIT: typo's

[Voor 3% gewijzigd door SlqmLqck op 19-01-2018 11:10]

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23:38
SlqmLqck schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:09:
Voor alle mede Playstation 4 bezitters. Bestel je L2 en R2 knoppen in China. Voor een eurotje heb je er een stuk of 10. Die krengen gaan zo snel stuk, of komt dat meer door mijzelf?
Dan wel graag een link waar jij tevreden over bent.

• SlqmLqck
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 30-11 16:11
maartend schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:24:
[...]

Dan wel graag een link waar jij tevreden over bent.
Heb ze er gisteren opgezet.

https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.Ec0OX1

• joppybt
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 23:57
Na heel veel pakjes die op tijd aankwamen heb ik nu voor het eerst een pakje van AliExpress die er aan het eind van de geplande levertijd nog niet is (tracking staat nog steeds op 'Departed country of origin').

Ik vind het geen probleem nog langer te wachten (het gaat om wat opbergdoosjes van €3,50). Ik heb de verkoper om Extended Purchase protection gevraagd maar nog geen reactie.

AliExpress geeft aan dat aan het eind van de geplande levertijd de order automatisch gesloten wordt. Kan ik *daarna* nog een dispute aanmaken of moet ik dat voor het aflopen al doen?

• Tom-Z
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 00:35
joppybt schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:30:
AliExpress geeft aan dat aan het eind van de geplande levertijd de order automatisch gesloten wordt. Kan ik *daarna* nog een dispute aanmaken of moet ik dat voor het aflopen al doen?
Ja, nadat de order gesloten is heb je nog 15 dagen.

• kendo
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Ik zocht al een tijdje een andere draadloze muis voor bij de laptop. Maar nergens een mooie neutrale, betaalbare, kleine muis te vinden met 6 knoppen. Allemaal met 3 knoppen, of weer veel te duur. Bij AE is er natuurlijk weer keuze zat.

9 januari een TeckNet PURE 2.4G Draadloze Muis besteld voor €5,80. 18 januari lag die in de bus. Ik verwachte er niet veel van. Maar het is gewoon een erg fijne muis. 6 knoppen + instelbaar DPI.

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2020

3x3

kendo schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:12:
Ik zocht al een tijdje een andere draadloze muis voor bij de laptop. Maar nergens een mooie neutrale, betaalbare, kleine muis te vinden met 6 knoppen. Allemaal met 3 knoppen, of weer veel te duur. Bij AE is er natuurlijk weer keuze zat.

9 januari een TeckNet PURE 2.4G Draadloze Muis besteld voor €5,80. 18 januari lag die in de bus. Ik verwachte er niet veel van. Maar het is gewoon een erg fijne muis. 6 knoppen + instelbaar DPI.

[afbeelding]
Hier dezelfde ervaringen met het TeckNet.

| live and give like no one else |

• kendo
  • Niet online
3x3 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:13:
[...]

Bij veel dingen heb ik vaak iets van, "ik zie wel wat het is" En meestal valt het gewoon 100% mee. Netjes verpakt, handleiding erbij.

Laatst ook nog 2 Sanyi LED lampjes(1xAA) gekocht voor €1,80/stk. Ideaal voor in mijn werkjas, auto of keukenla. En ze geven net zoveel licht als bv. een ledlenser p5(die ik hier ook heb liggen) die destijds 25x zoveel kostte.

[Voor 28% gewijzigd door kendo op 20-01-2018 20:26]

• NYzE
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 30-11 01:11
SlqmLqck schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:09:
Merk wel dat bepaalde producten wat duurder zijn dan vroeger.

Een voorbeeld daarvan is een zonnebril. Vroeger kon je die voor ~1-2 euro ophalen terwijl je nu voor een degelijk ding toch bijna het dubbele neertelt. Nog niet veel, maar procentueel wel.

EDIT: typo's
Dit is zo waar! Ik had een jaar of 6 geleden drie zonnebrillen gehaald voor de zomer, die ik overal dan bij me had indien nodig. Kosten: 3 euro in totaal! Echt heel erg stevig, deed er dus vrij lang mee.

Afgelopen zomer dacht ik dat weer te doen, een aantal verschillende besteld, maar geen enkele was solide genoeg om er meerdere van te bestellen die het langer dan een week uithielden. :'(

• eiPionezero
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 22:41
kendo schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:12:

[afbeelding]
Linkje? Op Ali zie ik overal prijzen van minimaal 8USD staan.
Hoe ligt hij in de hand? Ik heb zelf vrij grote handen en neig een beetje naar de Tecknet Alpha: https://www.aliexpress.co...r-Laptop/32817021609.html
3x3 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:13:
[...]

Welk model Tecknet?

• 3x3
  • Laatst online: 04-06-2020

3x3

eiPionezero schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:41:
[...]

Hoe ligt hij in de hand? Ik heb zelf vrij grote handen en neig een beetje naar de Tecknet Alpha: https://www.aliexpress.co...r-Laptop/32817021609.html

[...]

Welk model Tecknet?
Ik heb twee verticale muizen van Tecknet.
Totaal anders dan mijn Evoluent 4, Maar ze hebben hun ergonomisch effect.

| live and give like no one else |

• kendo
  • Niet online
eiPionezero schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:41:
[...]

[...]

Welk model Tecknet?
Vreemd, maar hij is niet meer leverbaar kennelijk. Eerder vanavond nog wel. Ik heb het toen nog gecontroleerd namelijk. Nu alleen nog duurdere versies.

• eiPionezero
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 22:41
3x3 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:21:
[...]

Ik heb twee verticale muizen van Tecknet.
Totaal anders dan mijn Evoluent 4, Maar ze hebben hun ergonomisch effect.
Ben zelf in het bezit van deze muis: https://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=delux+m618
Deze dikke twee jaar geleden gekocht, helaas is de terugknop inmiddels overleden.

Voor mobiel gebruik had ik een cheap ass Trust met een voor mij perfecte pasvorm, deze had dermate veel gebruikt dat de aan/uitknop is versleten, vervolgens ging ook hier de terugknop kapot en inmiddels is ook de ontvanger ermee opgehouden.

Goedkope muizen gebruiken blijkbaar toch van andere kwaliteit dan mijn oude Logitech G500 :p

Ik zat eerst te kijken naar een goede 'gewone' mobiele muis, maar allicht dat deze draadloze ergonomische Tecknet een betere optie is. Dank voor de link!
kendo schreef op zondag 21 januari 2018 @ 01:24:
[...]

Vreemd, maar hij is niet meer leverbaar kennelijk. Eerder vanavond nog wel. Ik heb het toen nog gecontroleerd namelijk. Nu alleen nog duurdere versies.
Nog maar even afwachten dan, als de EUR/USD zo door blijft gaan worden de duurdere muizen vanzelf goedkoper :D

• Stef_Venner
  • Laatst online: 21:09
Medione1210 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:37:
[...]

Volgens mij refereerden ze aan slecht weer in Polen of Rusland (Europe Railway express verzending die ze ineens regelmatig gebruikten). Maar dat slechte weer is ook al weer een week of wat voorbij.
Bij mij bleven ze toch echt volhouden dat railway > air mail was. Zelfs na foto's van het pakket gestuurd te hebben waar met koeienletters : Surface mail op stond...

• Medione1210
NYzE schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:44:
[...]

Dit is zo waar! Ik had een jaar of 6 geleden drie zonnebrillen gehaald voor de zomer, die ik overal dan bij me had indien nodig. Kosten: 3 euro in totaal! Echt heel erg stevig, deed er dus vrij lang mee.

Afgelopen zomer dacht ik dat weer te doen, een aantal verschillende besteld, maar geen enkele was solide genoeg om er meerdere van te bestellen die het langer dan een week uithielden. :'(
Dat is niet zo gek. De lonen stijgen in Azië relatief hard en dat moet toch doorberekend worden.

• kendo
  • Niet online
eiPionezero schreef op zondag 21 januari 2018 @ 01:52:
[...]
Nog maar even afwachten dan, als de EUR/USD zo door blijft gaan worden de duurdere muizen vanzelf goedkoper :D
Net weer even gekeken, maar alleen de blauwe en paarse zijn nog leverbaar voor €6,80.

Het lijkt wel alsof veel producten een steeds kortere Leveringsduur krijgen bij AliExpress.

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18:55

Tijntje

Hello?!

[...]

Ik heb goede ervaring met https://kingseven7.aliexpress.com/store/1953660
Zijn degelijke zonnebrillen die vaak zelfs gepolariseerd zijn, wel ietsje duurder

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• f.v.b
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 27-11 15:29
[...]

Ook een beetje duurder (€ 5,97) , maar wel gepolariseerd (afbeelding is klikbaar):

Andere modellen waarbij het glas in een frame zat, gingen inderdaad snel kapot. Als een van de glazen eenmaal uit het frame was geweest, dan gebeurde dat daarna om de paar dagen.

Don't erase all files?
[Yes]   [No]

• bas-r
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 22:04
Crosspost uit het Xiaomi Mi Notebook Air topic:
Ik heb de mi notebook air 12,5 een paar dagen geleden bij Light in the Box besteld en met creditcard betaald. De betaling is geverifieerd.

Nou kreeg ik een bericht om een screenshot van de betaling en een rekening van een verzekering of gwl bij te voegen als adresbewijs.

Vragen:
Heeft iemand dat eerder gehad? Wat moet ik hiervan vinden?

Dit is de eerste keer dat ik bij litb bestel. Al jaren bestellingen bij de andere Chinese webshops gedaan, zoals banggood, dx, gearbest en via Aliexpress. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Dit is het bewuste bericht:
Dear Customer,
Thank you for shopping with us. We have received your payment. This is our risk control procedure. We need further information to protect the profits of the owner of the payment card .
This information is needed for payment verification purposes only. Could you please provide us:
1- A picture of your bill, such as bill of Electricity and water, which can also show the shipping address
2- Bank Statement which can show the payment record of this transaction
Please understand that we can only start to process your order after we confirm the payment in the system.
If we don't receive your reply in 3 days, we have to cancel this order.
Sincerely, Customer Service Lightinthebox.com

• Wasabi!
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 29-11 14:42
Dit keer echt verrast met de leversnelheid, donderdagmiddag besteld via AliExpress en morgen wordt het al afgeleverd. Ging om hoesje en screen protector voor de Xiaomi Max 2, zelfs 1 dollar extra korting via de shop.
Spendeer US $7.00 om US $1.00 korting te krijgen. (inclusief verzendkosten) (Klik bij: Krijg verkoopcoupons)

https://nl.aliexpress.com...dc604e4&priceBeautifyAB=2

• elinx
bas-r schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:57:
..............
Nou kreeg ik een bericht om een screenshot van de betaling en een rekening van een verzekering of gwl bij te voegen als adresbewijs.

Vragen:
Heeft iemand dat eerder gehad? Wat moet ik hiervan vinden?
.............
Ik heb dit wel meer zien langskomen.
Aangezien je nimmer kunt controleren wat exact de bedoeling is, kan je het beste niet op dit verzoek ingaan en het negeren. Als je zeker weet dat je een volledig adres hebt gegeven en de creditkaart is geverifieerd, is volgens mij is de betaling afgerond. Met privé zaken hebben ze verder niks te maken.
Wil je meer weten hoe eea afgehandeld wordt, dan via de klantenservice van LITB en niet het bericht zelf beantwoorden.

[Voor 7% gewijzigd door elinx op 24-01-2018 16:36]

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22:58
elinx schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:33:
[...]
Ik heb dit wel meer zien langskomen.
Aangezien je nimmer kunt controleren wat exact de bedoeling is, kan je het beste niet op dit verzoek ingaan en het negeren. Als je zeker weet dat je een volledig adres hebt gegeven en de creditkaart is geverifieerd, is volgens mij is de betaling afgerond. Met privé zaken hebben ze verder niks te maken.
Wil je meer weten hoe eea afgehandeld wordt, dan via de klantenservice van LITB en niet het bericht zelf beantwoorden.
Mss sowieso klantenservice LITB even contacteren, een mailtje kost niets ;)

• O88088
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19:27
Mwah, ik kan wel begrijpen dat ze extra zekerheid willen bij het versturen van dergelijke dure spullen. Creditcardgegevens worden om de haverklap gestolen dus een geverifieerde kaart zegt niks, en er zullen ook mensen zijn die dit op krediet kopen en vervolgens niet kunnen betalen.

Ik zou gewoon de gevraagde dingen opsturen en de onnodige zaken blurren. Naam, adres en creditcardnummer hebben ze toch al, maar ze hoeven niet te weten wat je nog meer koopt.

• Paulus07
  • Niet online
*knip* Een opmerking als deze voegt niets toe aan het topic/de discussie.

[Voor 76% gewijzigd door Yorinn op 25-01-2018 11:14]

• bas-r
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 22:04
Dank voor de tips over LITB. Ik heb (dom!) wel wat geblurde documentjes achtergelaten, met de vraag deze te vernietigen zodra het verificatieproces was geslaagd.
Na zeven dagen is dat eindelijk een feit. Achteraf gezien had ik gewoon met paypal moeten betalen, maar gekozen voor creditcard ivm bewezen verzekering.

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23:26

g0tanks

Moderator CSA
Heeft iemand ervaring met handgeschilderde schilderijen kopen op AliExpress?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Majesty
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
g0tanks schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:41:
Dat heb ik. Twee hand geschilderde schilderijen besteld een tijd geleden, erg mooi geworden. Maar @Kenzi kan je er meer over vertellen meen ik :).

• O88088
  • Laatst online: 19:27
China-shopping door de jaren heen: (Xiaomi) powerbanks met ±10k mAh. De eerste, 10400mAh met 4 18650 cellen. Later kon 10.000mAh behaald worden met een cel minder. Daarna is afgestapt van de 18650 lithium-ion accu's en zijn de platte powerbanks op de markt gekomen. Nu leverbaar met 1 usb-poort, 2 usb-poorten, en met een usb-c poort in de Pro editie. Ten slotte nog kleinere powerbanks. De platte 5000mAh powerbank heeft betere tijden gekend. Een voorvakje met sleutels en andere harde voorwerpen heeft hem geen goed gedaan. Dan nog een Blitzwolf met 3350mAh en een nieuwe ZMI met 3000mAh.
https://tweakers.net/ext/f/NW9QThKZ9DMY1l8mBElW5bnh/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/iHhY3Mc6MxDXQ5cQrZe54rZc/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/FLeESFpiq4AbCuoQIQQG5DMS/thumb.jpg

'Wat moet je in hemelsnaam met zoveel powerbanks?!' hoor ik jullie denken :+ Ik heb drie tassen: een werktas, studietas en een sporttas. In elk een zodat ik nooit met een lege accu zit. Daarnaast kleintjes die makkelijk in een jaszak passen als ik helemaal geen tas mee wil nemen. En ze zijn handig voor de allerhande troep gadgets die een usb-aansluiting hebben zoals de Xiaomi lampjes en ventilators.

• dodge_911
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
O88088 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:15:
'Wat moet je in hemelsnaam met zoveel powerbanks?!'
Mooi begin van een collectie....
'n Fan rekende onlangs uit dat ik atm rond de 1,2kWh aan powerbanks heb (40+ stuks:)) O-)

[Voor 19% gewijzigd door dodge_911 op 25-01-2018 17:18]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Wasabi!
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 29-11 14:42
China-shopping door de jaren heen: (Xiaomi) powerbanks met ±10k mAh. De eerste, 10400mAh met 4 18650 cellen. Later kon 10.000mAh behaald worden met een cel minder. Daarna is afgestapt van de 18650 lithium-ion accu's en zijn de platte powerbanks op de markt gekomen. Nu leverbaar met 1 usb-poort, 2 usb-poorten, en met een usb-c poort in de Pro editie. Ten slotte nog kleinere powerbanks. De platte 5000mAh powerbank heeft betere tijden gekend. Een voorvakje met sleutels en andere harde voorwerpen heeft hem geen goed gedaan. Dan nog een Blitzwolf met 3350mAh en een nieuwe ZMI met 3000mAh.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

'Wat moet je in hemelsnaam met zoveel powerbanks?!' hoor ik jullie denken :+ Ik heb drie tassen: een werktas, studietas en een sporttas. In elk een zodat ik nooit met een lege accu zit. Daarnaast kleintjes die makkelijk in een jaszak passen als ik helemaal geen tas mee wil nemen. En ze zijn handig voor de allerhande troep gadgets die een usb-aansluiting hebben zoals de Xiaomi lampjes en ventilators.
Lol, ik zei van de week nog tegen mijn ouders, leg er 1 in de auto, je weet maar nooit voor je telefoon, etc. Gister de BlitzWolf PowerStorm BW-PF2 10000mAh 18W QC3.0 Type-C trouwens ontvangen via banggood. Gewonnen met een actie. :)

• elinx
g0tanks schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:41:
Dafen is het stadje in China waar grootschalig de olieverf schilderijen geproduceerd worden.
(Hoe?....kan je bv zien in de docu film "China's van Goghs")

Je koopt feitelijk een prent die geschilderd is met olieverf. Over het algemeen is de kwaliteit ervan redelijk.
Eea hangt af van het atelier, de schilders en de eventuele kwaliteitscontrole, hoe eea nageschilderd is.
Ook maakt uit of het een kopie van een bekend schilderij is of een "uniek" schilderij en natuurlijk je verwachtingen.

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
elinx schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:18:
[...]
Dafen is het stadje in China waar grootschalig de olieverf schilderijen geproduceerd worden.
(Hoe?....kan je bv zien in de docu film "China's van Goghs")

Je koopt feitelijk een prent die geschilderd is met olieverf. Over het algemeen is de kwaliteit ervan redelijk.
Eea hangt af van het atelier, de schilders en de eventuele kwaliteitscontrole, hoe eea nageschilderd is.
Ook maakt uit of het een kopie van een bekend schilderij is of een "uniek" schilderij en natuurlijk je verwachtingen.
Thanks van Dafen heb ik eerder gehoord, maar wist niet meer hoe het heette.

Bedoel je met dat laatste dat bekende schilderijen van betere kwaliteit zijn of juist niet?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• elinx
g0tanks schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:20:
[...]

Thanks van Dafen heb ik eerder gehoord, maar wist niet meer hoe het heette.

Bedoel je met dat laatste dat bekende schilderijen van betere kwaliteit zijn of juist niet?
Nee, de technische kwaliteit is gelijk, maar de "unieke" exemplaren zijn nimmer te vergelijken met een origineel schilderij van een bekende schilder, want het blijft naschilderen van een plaatje.
De kopie kan er heel anders uitzien.
Met een bekend schilderij kan dit wel eens tegenvallen, als je een exacte kopie verwacht.

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:56

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

China-shopping door de jaren heen: (Xiaomi) powerbanks met ±10k mAh.
Tja, ze zijn gewoon te leuk en handig om niet te hebben :)

Hier ook drie stuks in huis : 1x de oude dikke variant en 2x de nieuwere platte versie met maar één USB uitgang, en die zijn regelmatig alle drie leeg en worden door maar één persoon gebruikt over het algemeen :X

Iets met vrouwelijke wezens en hun Facebook verslaving...

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• bottom line
  • Registratie: december 2013
Lol :9
De aankomende skivakantie is niet goed. Ik ben nog teveel op zoek naar dingen die ik zou kunnen gebruiken (en bij gebrek aan fatsoenlijk materiaal - mijn ouders hebben afgelopen 10 jaar niets meer aangekocht voor skisport) en daardoor heb ik dit allemaal gekocht :+ 8)

QCY Q29 voor €18, normaal €25 maar ik had nog wat punten liggen. Handig voor onder mijn helm, en kan ik snel telefoon oppakken moest mijn collega mij nodig hebben :P en anders, gewoon lekker muziek luisteren aangezien ik een stukje beter ben als mijn vrienden (en toch 2 dagen op mijn eigen ga skieen).

Skibril, met verwisselbare skiglazen! Altijd zien en aanpassen naargelang de weersomstandigen (en hoe het nu loopt ga ik de storm/sneeuwglazen veel nodig hebben).

Geen idee waarom dit :( vooral gekozen om een korting erbij te krijgen :')

Als we toch ineens profesionaliseren. Huidige, en enige helm hier is te klein geworden.

Verder nog een hoop Ugreen kabels, 30m elastisch touw, het beste spel ever

• nero355

nero355

Bedankt voor deze heerlijke W-T-F tip! _O_ :D _O-

Heeft wel wat van https://cardsagainsthumanity.com/ :+

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Schinnen-groen
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 29-11 09:51

Schinnen-groen

Groen is een kleur

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Ook hier een vergelijkbare verzameling in huis. Die kwamen goed van pas met de Kerstdagen. Alle LED Kerstverlichting omgebouwd voor het aansluiten op powerbanks. Dat werkte prima!

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

• schumi2004
@bottom line
nero355 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 00:45:
[...]

Inderdaad heerlijke WTF tip _/-\o_

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Is het ticket systeem van Gearbest compromised?
Krijg ineens 5 mails tegelijk, allemaal met een link naar het ticket systeem. URL lijkt wel van Gearbest, maar ga het niet proberen. Mijn eigen laatste ticket was van een half jaar geleden.

edit:
hm, lijkt meer een bug te zijn waarbij ze alles van toen tegelijk nogmaals gestuurd hebben. Voor de zekerheid maar even m'n wachtwoord gewijzigd.

[Voor 24% gewijzigd door sambalbaj op 26-01-2018 11:51]

• bottom line
nero355 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 00:45:
[...]

Naar waar mag ik de factuur sturen? :+

Enjoy!
Heb er zelf al 4 gekocht, 3 zijn al aangekomen hier thuis. Ik had al eerder de app (is betalend, niet via een bepaalde manier op android) en die beviel me echt heel goed!
En nu ik dit speel met vrienden wilt iedereen dit hebben 8)

[Voor 14% gewijzigd door bottom line op 26-01-2018 10:28]

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ah Cards Against Humanity is op die website maar een paar dollar, jammergenoeg komen er dan $16 aan verzendkosten boven op...

• bottom line
g0tanks schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:31:
[...]

Ah Cards Against Humanity is op die website maar een paar dollar, jammergenoeg komen er dan $16 aan verzendkosten boven op...
Volgende week nog eens kijken ;)
Op die site is er wel wat mis met de verzendingskosten meestal

• schumi2004
g0tanks schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:31:
[...]

bottom line schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:41:
[...]

Volgende week nog eens kijken ;)
Op die site is er wel wat mis met de verzendingskosten meestal
Ga ik ook even monitoren, wil deze nu ook hebben :P

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Topicstarter
Modbreak:Kan de discussie over de (mogelijk) namaak-Exploding Kittens-game stoppen? Zoals ook in de topicwaarschuwing staat, is het bespreken van namaak-artikelen niet de bedoeling.

[Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 26-01-2018 12:54]

| Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord |

• schumi2004
Ben het er mee eens dat het bespreken van namaak niet de bedoeling is maar hoe kan ik(wij) in godsnaam weten dat het namaak is?
Ik heb net even lopen googlen maar kan aan mij liggen maar ik zie het niet, dus hoezo namaak?

/Edit:
Website zegt ook Original Edition dus i'm lost.

[Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 26-01-2018 12:43]

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Topicstarter
schumi2004 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:42:
Ben het er mee eens dat het bespreken van namaak niet de bedoeling is maar hoe kan ik(wij) in godsnaam weten dat het namaak is?
Ik heb net even lopen googlen maar kan aan mij liggen maar ik zie het niet, dus hoezo namaak?

/Edit:
Website zegt ook Original Edition dus i'm lost.
Helemaal 100% kan je het nooit weten. Ik heb de modbreak dan ook iets aangepast. Prijs is ook vele malen lager dan dat je op hun eigen site betaald.

• Gerwin486741
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 30-11 16:16
Yorinn schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Helemaal 100% kan je het nooit weten. Ik heb de modbreak dan ook iets aangepast. Prijs is ook vele malen lager dan dat je op hun eigen site betaald.
Dat is precies de reden waarom we met zn allen in China aan het shoppen zijn :+

• bottom line
Yorinn schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Is 100% orgineel. Of dit met medeweten is van de uiteindelijke opdrachtgever.. dat is een andere vraag.
In dit geval gaat om een oude versie omdat bij de uitbreiding, de kaarten een andere tint rood hebben gekregen.
Dus dit is een stockliquidatie volgens mij.

Bij de uitbreiding zit namelijk een hard plastiekje erbij. Volgens de handleiding is dit plasticje om ervoor te zorgen dat je beide versies gescheiden kan houden.

En dit is ook nodig bij mijn bestelde versies

[Voor 24% gewijzigd door bottom line op 26-01-2018 13:26]

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Op 8 januari jl. bij Tinydeal 2x 3 gel navullingen voor mijn metalen Xiaomi Mijia pen gekocht omdat Gearbest en Aliexpress duurder zijn vanwege de verzendkosten. Op 9 januari is het zonder tracking verzonden en vandaag aangekomen. Ze zijn origineel en met bijna 2,5 week verzendtijd uit China toch wel vlot.

• lennertvdkort
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 30-11 14:38
@dodge_911 beetje offtopic misschien(maar wel mijn ervaring met een chinese kabel), maar jij als test-koning kan misschien je ervaring delen.
Ik heb een tijdje wat blitzwolf usb-c kabels ingebruik en met name elke avond de AmpCore BW-TC7 ben zeer tevreden over de kwaliteit, maar pakte gister mijn telefoon na een half uurtje en toen was de het uiteinde van de usb-c kan echt bloedheet(niet alleen de connector maar ook de huls zegmaar).
jij ooit zoiets meegemaakt?
Gebruikt op een lg G6, met de originele kabel verder geladen zonder problemen.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
lennertvdkort schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:18:
@dodge_911 beetje offtopic misschien(maar wel mijn ervaring met een chinese kabel), maar jij als test-koning kan misschien je ervaring delen.
Ik heb een tijdje wat blitzwolf usb-c kabels ingebruik en met name elke avond de AmpCore BW-TC7 ben zeer tevreden over de kwaliteit, maar pakte gister mijn telefoon na een half uurtje en toen was de het uiteinde van de usb-c kan echt bloedheet(niet alleen de connector maar ook de huls zegmaar).
Ik heb zelf vrij weinig spul met USB-C.
Ben het zelf nog niet tegengekomen in m'n tests...

• nero355

nero355

lennertvdkort schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:18:
En daarom heb ik Anker spullen via Amazon.de besteld :)

Scheelt bijna niks in prijs, maar je hebt dan wel 100% zeker weten geen gezeik ermee!

• Medione1210
nero355 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 02:16:
[...]

En daarom heb ik Anker spullen via Amazon.de besteld :)

Scheelt bijna niks in prijs, maar je hebt dan wel 100% zeker weten geen gezeik ermee!
Hoezo 100%?
Anker is ook Chinees en komt uit dezelfde fabriek als meerdere andere bekende Chinese 'merken'.

Ik heb kabels van diverse merken en het hitte probleem ook nog nooit gehad. Misschien had deze persoon een (interne) beschadigde kabel. Je kan pas met zekerheid zeggen of het een probleem is van deze kabel als je het probleem bij meerdere kabels kan reproduceren.

[Voor 12% gewijzigd door Medione1210 op 29-01-2018 08:53]

• lennertvdkort
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 30-11 14:38
Medione1210 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 07:45:
[...]

Hoezo 100%?
Anker is ook Chinees en komt uit dezelfde fabriek als meerdere andere bekende Chinese 'merken'.

Ik heb kabels van diverse merken en het hitte probleem ook nog nooit gehad. Misschien had deze persoon een (interne) beschadigde kabel. Je kan pas met zekerheid zeggen of het een probleem is van deze kabel als je het probleem bij meerdere kabels kan reproduceren.
Ik sluit met medione1210 aan, blitzwolf is naar mijn mening een zeer goede partij wat betreft chinese laders en kabels. de oer 5-poort lader laadt al 2 jaar zonder problemen meerdere producten.
Ik denk zelf ook dat de kabel naar zijn schrootje is, denk misschien is het een bekend probleem oid.
Is trouwens met een ikea 3-poort lader gebeurt, voordat jullie de 5-poort van blitzwolf verdenken :+

Ikzelf heb juist slechte ervaringen met anker, met die setjes(5 micro usb kabels met verschillende lengtes, witte en zwarte setjes gehad). Dat na verloop van tijd de connectoren niet meer lekker wilde vastklemmen als het ware. waardoor je 's ochtends wakker werd met een telefoon die niet vol was.

[Voor 12% gewijzigd door lennertvdkort op 29-01-2018 09:43]

• ezra070
@lennertvdkort, ik gebruik al een aantal maanden de AmpCore BW-TC7 voor mijn Xiaomi mi 6 en Shanling M1: dit gaat zonder problemen. Ik heb nooit last van een warme/hete plug.

Ik gebruik verschillende laders, oa. een tweetal laders van Blitzworlf zelf.

Misschien een breuk in je kabel die voor problemen veroorzaakt?

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Op aanraden van @dodge_911 een Xiaomi power bank 2 i.p.v. de 2C versie aangeschaft. Gekozen bij Geekbuying omdat Gearbest iets meer dan 4 Euro voor verzending vroeg terwijl Geekbuying maar $0.10 duurder was met gratis verzending. 13 dagen geleden besteld en nu al in huis.

• nero355

nero355

Medione1210 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 07:45:
Hoezo 100%?
ALLES wordt in China gemaakt tegenwoordig dus dat is geen argument meer IMHO.

Ik heb ongeveer één jaar geleden de moeite genomen om ALLE reviews van Benson Leung door te nemen op Amazon en basis daarvan kwam ik uit bij Anker als de beste keuze en toch een klein beetje "premium" vergeleken met de alternatieven.

En omdat ik toen makkelijker aan Anker spullen kon komen dan de rest voor vrijwel dezelfde prijs via Amazon.de was de keuze snel gemaakt :)

• wcduck
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Een ietwat nare ervaring met Banggood: een product voldeed absoluut niet aan de verwachting (werkte gewoon niet). Banggood bood aan het bedrag dat ik ervoor had betaald om te zetten in credits, welke ik dan weer uit kon geven. Ik ging akkoord met dit aanbod, net als ik de afgelopen jaren regelmatig hiermee akkoord ben gegaan. Helaas kunnen deze punten NIET in eenmaal inzetten bij het plaatsen van een bestelling. Slechts een beperkt deel van de credits kunnen uitgegeven worden, wat meestal een korting van enkele tientallen centen oplevert. Vorig jaar was het nog mogelijk producten geheel op credits te kopen. Zeker een versobering van de voorwaarden. Volgende keer zal ik dan ook geld terugwensen in plaats van credits.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Medione1210
Chocoball schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:25:
Op aanraden van @dodge_911 een Xiaomi power bank 2 i.p.v. de 2C versie aangeschaft. Gekozen bij Geekbuying omdat Gearbest iets meer dan 4 Euro voor verzending vroeg terwijl Geekbuying maar $0.10 duurder was met gratis verzending. 13 dagen geleden besteld en nu al in huis.
Jammer genoeg rekent Gearbest sinds een paar weken ineens verzendkosten op alle 'goedkope' artikelen waardoor ze vaak duurder uitkomen dan de concurrentie.
Vreemd genoeg is verzending naar een aantal andere Europese landen nog wel gratis.
nero355 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:42:
[...]

... kwam ik uit bij Anker als de beste keuze en toch een klein beetje "premium" vergeleken met de alternatieven.

En omdat ik toen makkelijker aan Anker spullen kon komen dan de rest voor vrijwel dezelfde prijs via Amazon.de was de keuze snel gemaakt :)
Als jij Anker kabels goed vindt is het prima. 'Merkbeleving' is een subjectief iets en ook iets waar je wel of niet extra voor wil betalen.
Overigens kan ik merken aanraden die ook erg goede micro USB kabels maken, namelijk Orico, Remax en Baseus(de flat kabel serie).
Met name Orico kabels blijven erg goed en zijn heel goedkoop, bijvoorbeeld hier http://s.aliexpress.com/VrmyQBjm?fromSns=Gmail

[Voor 44% gewijzigd door Medione1210 op 29-01-2018 20:57]

• nero355

nero355

Medione1210 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:46:
Als jij Anker kabels goed vindt is het prima. 'Merkbeleving' is een subjectief iets en ook iets waar je wel of niet extra voor wil betalen.
Het gaat niet om het merk, maar de kwaliteit en dat je ze binnen 3 dagen thuis hebt i.p.v. 3 weken voor grofweg hetzelfde geld.

Al heette het merk "Gekke Henkie" dan vond ik dat ook best :)
Overigens kan ik merken aanraden die ook erg goede micro USB kabels maken, namelijk Orico, Remax en Baseus(de flat kabel serie).
Met name Orico kabels blijven erg goed en zijn heel goedkoop, bijvoorbeeld hier http://s.aliexpress.com/VrmyQBjm
Micro USB zal ik niet meer gauw nodig hebben, maar ben wel op zoek naar 30/33 cm. USB Type C kabels dus zal eens kijken of ze wat hebben, thnx!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Carlo Adan schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:17:
[...]

Ik zit na een dag of 4 op 55% batterylife

De deurbel heeft teveel tijd nodig om te connecten met netwerk (blauwe LED blijft knipperen) en ik krijg helemaal geen oproep op de telefoon. Inderdaad aanmelden op meerdere devices kan niet.
Ik heb daarnet de SB-XYA tegen m'n deur geschroefd nadat ik 'm gisteren binnenkreeg.
Pairing was gisteren even een crime, firmware update luke pas na de 4de poging vandaag.
Uiteindelijk onder m'n middagpauze aan de gang gekregen en daarnet dus tegen de deur gevezen.
Eerste indrukken zijn positief : hij is een pak sneller dan z'n voorganger en de schoer waarmee 'ie in de beugel zit kan er niet uitvallen en is een fatsoenlijk formaat. Ook de beugel is een stuk beter uitgedacht dan de voorganger zodat je nog wat speelruimte hebt om 'm kaarsrecht te hangen.

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 28-11 16:26
Over deurbellen gesproken. Ik heb ongeveer een weekje een Xiaomi button aan de deur hangen als deurbel. Tot nu toe heeft hij het nog overleeft.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Topicstarter
Leo1010 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 18:18:
Over deurbellen gesproken. Ik heb ongeveer een weekje een Xiaomi button aan de deur hangen als deurbel. Tot nu toe heeft hij het nog overleeft.
Heb je ook iets van een linkje en/of productnaam? Kan niet veel vinden als ik zoek op Xiaomi button of deurbel.

• Shamalamadindon
Yorinn schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 18:50:
Heb je ook iets van een linkje en/of productnaam? Kan niet veel vinden als ik zoek op Xiaomi button of deurbel.
Deze om precies te zijn, https://www.gearbest.com/access-control/pp_626695.html

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Maar dan heb je dus wel nog zo 'n gateway of 1 van de camera's met ingebouwde gateway nodig, toch?

• Medione1210
Yorinn schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 18:50:
[...]

Ik vraag me af of dat kunststof wel mooi blijft bij buitengebruik.

• Capaly
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 06-02-2018

Capaly

Capaly

Bij AliExpress scheermesjes gekocht. Na enkele weken kreeg ik huiduitslag. Na het switchen naar mesjes gekocht in NL was huiduitslag weg.

Ook een bluetooth in-ear headset gekocht. Gewoon waardeloos. Bluetooth bereik was minimaal waardoor de muziek om de haverklap wegvalt.

WordPress Onderhoud: kosten en gangbare prijzen

• Medione1210
Capaly schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 06:22:
Bij AliExpress scheermesjes gekocht. Na enkele weken kreeg ik huiduitslag. Na het switchen naar mesjes gekocht in NL was huiduitslag weg.

Ook een bluetooth in-ear headset gekocht. Gewoon waardeloos. Bluetooth bereik was minimaal waardoor de muziek om de haverklap wegvalt.
Zet er even links bij, dan hebben we een idee om wat voor produkten het gaat. Heb je bijvoorbeeld een BT setje gekocht van 4 euro dan kan ik me er iets bij voorstellen. Heb je 30 euro betaalt, dan zou je dat niet verwachten en moet je natuurlijk bij de verkoper reclameren.

[Voor 17% gewijzigd door Medione1210 op 31-01-2018 07:53]

• Shamalamadindon
Medione1210 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 03:04:
Ik vraag me af of dat kunststof wel mooi blijft bij buitengebruik.
Ik ben tot nu toe al blij dat hij de regen overleeft heeft :P

Edit: overigens, kijk ik nu op de verkeerde plekken of is het dit jaar een stuk dunner bezaait met de kortingscodes voor Xiaomi spul?

[Voor 21% gewijzigd door Shamalamadindon op 31-01-2018 11:33]

• blackadder91
Capaly schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 06:22:
Nikkel allergie toevallig? Het nikkel gehalte van scheermesjes varieert nogal: van 14 tot 0.5% zie je voorbij komen in roestvast staal.

Ik heb vandaag een boos bericht gekregen van een leverancier omdat ik maar 4 sterren had gegeven. Alles was op zich wel ok, maar de geluidskwaliteit van de betreffende in-ears was echt ondermaats. Of ik toch nog 5 sterren wilde geven anders opende hij een dispute :? (dat kan toch helemaal niet?).
Ik kreeg ook een bericht dat de seller feedback op mij had gegeven, maar ik kan dat nergens vinden. is dat een soort verborgen rating systeem voor kopers?

• blackadder91
Precies dat Medione. Sowieso was het ook niet bar slecht, maar gewoon ondermaats voor normale muziek. Bass heavy zonder dat het heel diep ging, dus door de mid-bass verdronk het midden helemaal en het hoog was duidelijk naar beneden afgesteld. Voor die 3 euro verwacht je niet veel, maar ik heb eerder oortjes in die kwaliteitsklasse gehad waarvan het geluid echt veel beter en gebalanceerder was (maar de bouwkwaliteit weer minder). 1 ster is onnodig maar ik vind het wel belangrijk dat een volgende koper ook de minpuntjes ziet en zo een goede beslissing maakt. De 3 en 4 sterren zijn daar goed voor (ik lees zelf ook altijd die reacties om de minpunten te achterhalen!).

Ik ga de rating trouwens omlaag bijstellen vanwege het gevloek van de verkoper :+

• Carlo Adan
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 29-11 20:13
dodge_911 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Ik heb daarnet de SB-XYA tegen m'n deur geschroefd nadat ik 'm gisteren binnenkreeg.
Pairing was gisteren even een crime, firmware update luke pas na de 4de poging vandaag.
Uiteindelijk onder m'n middagpauze aan de gang gekregen en daarnet dus tegen de deur gevezen.
Eerste indrukken zijn positief : hij is een pak sneller dan z'n voorganger en de schoer waarmee 'ie in de beugel zit kan er niet uitvallen en is een fatsoenlijk formaat. Ook de beugel is een stuk beter uitgedacht dan de voorganger zodat je nog wat speelruimte hebt om 'm kaarsrecht te hangen.
Ik heb een RING (1e versie) gekocht en oh oh, wat ben ik daar blij mee! in alles zoveel beter dan de SB-XYA

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 30-11 16:42

mvdam

EV-Gekkie

Carlo Adan schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:31:
[...]

Ik heb een RING (1e versie) gekocht en oh oh, wat ben ik daar blij mee! in alles zoveel beter dan de SB-XYA
Mag ook wel voor ruim het dubbele aan €'s.. ;).

Privé: Leaf 2018 Béta MUXSAN 60kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD + Hyundai Kona 64kWh

Pagina: 1 ... 4 ... 37 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee