Ok, ik geloof je hoor, ik heb alleen andere verhalen gehoord. Wat daar dan van waar is, maakt weinig uit.
Feit blijft, dat die Business Solution net onhandig is als je ACC wil

Ik twijfel tussen:
Mazda 3 (standaard ACC, matige automaat, verder heel compleet), ~260-280 euro bijtelling.
A180 DCT AMG Line (meer gimmicks, wisselende verhalen over de Automaat, mooi uiterlijk, redelijk compleet) ~310-325 euro bijtelling.
Focus (Met wat pakketten leuk aangekleed, dure automaat, veel rijplezier, maar wel minder comfortabel dan de andere twee volgens reviews), ~260-300 euro bijtelling, afhankelijk van opties.
Leaseprijs van de twee is ongeveer gelijk, de MB zal wel een betere restwaarde hebben, waardoor de LM hem lager prijst.
Vergelijkbare auto's vind ik erg lastig: Golf heb ik al gehad, V40 is te oud, rest is allemaal beetje so-so.
Ik zoek eigenlijk een Luxe C-Segmenter met: Automaat, Comfort (Stoelen + Geluid), ACC is een pre.
Ruimte is niet van belang, mag heel klein, we zijn maar met z'n tweeen thuis. Ook dingen als isofix, ruimte achterin, laadruimte is allemaal niet belangrijk. Ik zou haast een A1 / Mini overwegen, maar die zijn dan weer ruk
Budget is 750 ex brandstof (48m/35k). Vrije keuze, geen limieten verder.
[
Voor 30% gewijzigd door
FireDrunk op 03-03-2019 10:14
]
Even niets...