Mooie bak! Die is ook nog gekieteld zo te zien?dfrenner schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:18:
[...]
Occasion lease kan ook via dezelfde leasemij he...
Zo mogen wij maar kiezen tussen twee partijen, leaseplan en athlon. Beide partijen bieden occasion lease aan. Contracten en afspraken/voorwaarden zijn verder gelijk. Offerte wordt exact gelijk afgehandeld als een nieuwe.
Vaak heeft de voormalige berijder een fikse boete moeten afdragen om het leasecontract eerder op te breken. Dat voordeel werd in mijn geval doorberekend aan de volgende berijder, anders kon het nooit zo goedkoop.
Auto is van dec 2015, maar heeft al wel 150k gelopen. Dat zie je er overigens niet aan af en je merkt het al helemaal niet tijdens het rijden. Nadeel is wel dat ik pas echt zag waar ik voor getekend had, toen hij geleverd werd... Maar dat viel echt meer dan 100% mee. Qua vermogen is dit wel een beetje een "one in a lifetime opportunity".
7% is max 5 jaar, dus dec 2020. Maar voor die tijd is de 200.000km die hij max mag hebben al lang gehaald. Ik heb een contract voor 12 maanden afgesloten en 35k. Hoe minder ik rijd, hoe langer ik hem kan rijden.
Ik heb wel echt geluk gehad met de prijs, want wij mogen niets bijleggen...
Budget was max 700 per maand ex brandstof
Norm van 35.000km per jaar
En verplicht diesel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor 12 maanden €674 per maand ex brandstof.
Mijn boefje is liev!