Benzine, dus T5. Die 43k is in Momentum trim al redelijk compleet, alleen het pakket toevoegen met panoramadak en koplampen bijsbestellen. Die 43k is ook inclusief afleverkosten, die niet meetellen voor de bijtelling. 3k aan opties bovenop Momentum is voor mij voldoende.gwystyl schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 19:54:
De V60 kan je de eerste paar maanden vergeten onder de 45k. De intro D3 en T5 zijn rond de 43k zonder opties. Later komen er misschien wel goedkopere, of je moet nog een oud type willen. Misschien is er nog een uitlopende D2 met wat opties onder de 45k te krijgen?
Vol elektrisch heb je inderdaad geen D-segmenters. De model S is wel E-segment denk ik, en model 3 is er heel misschien eind dit jaar voor de eerste mensen die ingetekend hebben. Als je nu achteraan sluit ben ik bang dat het 2020 wordt voor je hem hebt.
Ik denk dat een Mondeo nog het best voor je eisen te configureren is.
Mondeo is IMHO verouderd. Heb geen zin om in een verouderd model te rijden. Misschien als de 3 serie een mooi exit pakket krijgt bij de introductie van de nieuwe is het wel een mogelijkheid. Ik vind de huidige 3 serie er nog erg strak uit zien. Aangezien de nieuwe 5 serie er nagenoeg hetzelfde uit ziet als de vorige voelt het ook niet snel als een verouderd model.