Leasebudget: 680 pm vergoed door wergever (inclusief eigen bijdrage mag ik tot 1360 euro gaan)
Kilometrage per jaar: 32k
Contractduur: 48 mnd
Inclusief of exclusief brandstofcomponent: inclusief, ik vermoed obv fabrieksopgave (evt. naheffing betaalt werkgever)
Merkbeleid, zo ja, welke: Beperkt aanbod merken/modellen. Merken die ik daarop niet zelf heb doorgestreept: Skoda, Renault, Ford, (Volkswagen?)
Overige afhankelijkheden: Athlon is dé enige mogelijke leasepartij voor mij. Diesel is een must.
Specifieke wensen: liefst een keer een automaat / adaptive cc
Uiteindelijke keuze: nog niet gemaakt. Neig naar Octavia. Optie 2 was/is Megane Bose handbak en optie 3 Focus HB Titanium.
Ik mag na bijna 4 jaar ook weer eindelijk een nieuwe lease-auto uitzoeken.
Afgelopen keer ben ik voor mega-spot-goedkoop gegaan: Ford Fiesta Titanium met 14% bijtelling.
Dit keer wil ik echt weer iets GROTERS! En zit te denken aan de Skoda Octavia 1.6 DSG Style Business (HB) met ACC en nog wat dingetjes :-P
Maarrrrr van klein rijden naar groter rijden + van 14% naar 22% bijtelling resulteert wel in een flinke netto kostenstijging.
Onder de streep zal ik om en nabij netto 400 euro per maand gaan betalen. Ik ben er nog niet over uit of ik dat wel wil :-)
Maar nu vraag ik me af: wat mag jouw auto je kosten in de maand?
[
Voor 36% gewijzigd door
Nullifiel op 04-04-2018 12:42
]
Growing old is mandatory, growing up is optional.