[F1 2017] Race 13 - GP van Italië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 28 Laatste
Acties:
  • 65.241 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:30:
[...]

Maar je remt wel keihard volgens mij. :P
Je kan ook wat verder van te voren beginnen met remmen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Zo, die is kapot:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIpEzWQW0AEuCv9.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
YakuzA schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:30:
[...]

Lijkt me niet dat je informatie die je alleen betaald kan bekijken gratis door mag verspreiden via een andere website :)
Verder heeft de wit/grijs/zwart discussie idd niet zoveel zin.
offtopic:
In dit specifieke geval is er nooit uitspraak geweest van een rechter in NL, maar met voetbaluitslagen is dit wel geweest (Zit op mijn werk dus ik kan het even niet opzoeken), maar wat ik er uit begreep is de enige wet van toepassing de databankwet welke (toen in ieder geval) alleen van toepassing is als het de core-business is. Dit lijkt mij bij een organisatie als de F1 niet het geval. Maar kan dus outdated zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:21

Oekol

waka waka hey hey

YakuzA schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:30:
[...]

Lijkt me niet dat je informatie die je alleen betaald kan bekijken gratis door mag verspreiden via een andere website :)
Verder heeft de wit/grijs/zwart discussie idd niet zoveel zin.
Deze informatie is niet betaald? Je moet alleen account aanmaken en dan heb je het gratis.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Wat is er met deze gebeurt? (Eerste keer zonder live beeld, heeeeel irritant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
RedHat schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:32:
[...]

offtopic:
In dit specifieke geval is er nooit uitspraak geweest van een rechter in NL, maar met voetbaluitslagen is dit wel geweest (Zit op mijn werk dus ik kan het even niet opzoeken), maar wat ik er uit begreep is de enige wet van toepassing de databankwet welke (toen in ieder geval) alleen van toepassing is als het de core-business is. Dit lijkt mij bij een organisatie als de F1 niet het geval. Maar kan dus outdated zijn.
Dat is dus het probleem ook. Veel van deze dingen zijn behoorlijk grijs gebied, en dan is het voor de zekerheid gewoon nee hier op GoT en haal ik of een collega mod het weg. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
En niet zo'n beetje ook. Waar kijken we precies naar, ben niet heel bekend met de fijne details van zo'n wagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Ennnnnn tijd voor een poll:

Poll: Hoeveel Renaults gaan er finishen zondag?
Geen
1
2
3
4
5
6
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=399276&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Leoon. schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:33:
[...]
Deze informatie is niet betaald? Je moet alleen account aanmaken en dan heb je het gratis.
Bijna alle onofficiele/illegale live-timing sites geven ook de extra informatie die alleen beschikbaar is met betaalde accounts door.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
alex3305 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:34:

Geen
1
2
3
4
5
6
[afbeelding]
2, Hulk en Ric.

Palmer heeft weer technische problemen, net als Max. En de Torro Rosso's knallen elkaar er weer vanaf. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54

Wom

Zahariac schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:34:
[...]

Wat is er met deze gebeurt? (Eerste keer zonder live beeld, heeeeel irritant).
Niks specifieks. Commentator gokte op moeheid van het materiaal. Magnussen heeft niet zichtbaar ergens tegenaan gereden of iets vreemds gedaan. Spontaan na een bocht begon hij te zwabberen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
YakuzA schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:35:
[...]

Bijna alle onofficiele/illegale live-timing sites geven ook de extra informatie die alleen beschikbaar is met betaalde accounts door.
Ik vraag me dan alleen af hoe deze informatie dan wordt opgevraagd door deze sites, en hoe die sites dat dan wel gratis kunnen krijgen? API reverse engineeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Gaat een saaie GP worden. Mercedes echt wel wat sneller dan Ferrari.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
alex3305 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:34:

Geen
1
2
3
4
5
6
[afbeelding]
1. RIC. Want die houdt zijn vrouwtje tevreden. :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54

Wom

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIpF78qXoAA0SrP.jpg

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Op basis van de professionele uitslag lijkt er ook iets aan de hand te zijn geweest met RIC, immers heeft hij veel minder rondes gereden als VER.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Ik dacht echt eventjes dat dit lijstje gesorteerd stond op teams. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
En Max zit weer maar rond 1 seconde van de voorste man weg. Die auto kan het ook wel, zolang ie maar blijft rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 12:12
Is het niet meer een pranching horse?

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

EvilWhiteDragon schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:05:
[...]

Is het niet meer een pranching horse?
Liever een Ferrari die steigert dan een Renault die weigert ? :+

Nee als Red Bull de wedstrijd gewoon uitrijd mogen we tevreden zijn dunkt mij.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:13

Spotmatic

Ken sent me

Ben ik dan de enige die het verbazingwekkend vindt dat McLaren recht achter RBR staat?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:57
ScrooLoose schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:08:
Liever een Ferrari die weigert dan een Renault die steigert ? :+
:Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Spotmatic schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:09:
Ben ik dan de enige die het verbazingwekkend vindt dat McLaren recht achter RBR staat?
Volgens mij is iedereen daar in de F1 er wel mee eens dat als zij een fatsoenlijke motor hadden dat ze gewoon voor het podium mee deden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 22:56
Hebben die niet gewoon alleen maar Tow's zitten oefenen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
En nog niet eens met een verkeerde tijd ook.

Ach ja, daar hoeven we pas bang van te worden driekwart van de race. Daarvoor is er toch nog grote kans dat ze stil gaan staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:57
Nee, maar dit is vrije training. Morgen in de kwali mogen ze in de handjes klappen als ze Q2 halen of de motor niet begint met roken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

De McLarens hebben zitten slipstreamen. Niet zo gek dat ze hoog staan in de tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Woudloper schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:13:
De McLarens hebben zitten slipstreamen. Niet zo gek dat ze hoog staan in de tijden.
Dus als RBR dat doet hebben ze pole + P2? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Laatst online: 12-09 16:49
Behalve dat Mercedes en Ferrari precies hetzelfde kunnen doen, dus zal Red Bull niet verder komen dan P5 en P6.
ik verwacht zelf dat ze gewoon een tijd zetten binnen de 107% in Q1 en dat ze het daar bij laten om zo verse banden voor de race te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:12
Spotmatic schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:15:
[...]

Zou lastig worden om tow te regelen bij beide coureurs, omdat er in Q3 relatief weinig tijd is. Als het wel lukt heb je ook maar 1 rondje de kans..

Grote kans dat 1 coureur benadeeld wordt.

Enige top team dat ik het zie doen is Ferrari. Ik gok dat het 0,3-0,4 scheelt in sector 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:42
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIpJAM_XcAATx-f.jpg:large
Voor de fanatieke rekenaars..

Na Q worden de straffen op volgorde (op een oneindige grid) gegeven Daarna schuiven ze alles bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:35
nachtnet schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:52:
[afbeelding]

Na Q worden de straffen op volgorde (op een oneindige grid) gegeven Daarna schuiven ze alles bij elkaar.
In principe is dit dus het meest gunstig voor Max want zijn straf wordt als laatste toegepast? of het in praktijk uitmaakt is natuurlijk weer wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dijkstraat schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:55:
[...]

In principe is dit dus het meest gunstig voor Max want zijn straf wordt als laatste toegepast? of het in praktijk uitmaakt is natuurlijk weer wat anders.
Lijkt mij juist het minst gunstig? Eerst wordt RIC achteraan gezet, daarna SAI, waardoor RIC een plekje naar voren gaat, dan ?? (wie is 14?), en RIC en SAI gaan nog een plekje naar voren, en dan wordt VER terug gezet en gaan ze alle drie een plekje naar voren. Daardoor dat je soms ook ziet dat iemand met een 5 place penalty uiteindelijk effectief maar 4 plekken wordt terug gezet, omdat iemand uit die 5 plekken zelf is terug gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
RobertMe schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:04:
[...]

Lijkt mij juist het minst gunstig? Eerst wordt RIC achteraan gezet, daarna SAI, waardoor RIC een plekje naar voren gaat, dan ?? (wie is 14?), en RIC en SAI gaan nog een plekje naar voren, en dan wordt VER terug gezet en gaan ze alle drie een plekje naar voren. Daardoor dat je soms ook ziet dat iemand met een 5 place penalty uiteindelijk effectief maar 4 plekken wordt terug gezet, omdat iemand uit die 5 plekken zelf is terug gezet.
14 is ALO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[afbeelding]

Buck het, we zien het zondag wel. Bijna niemand begrijpt die regels toch meer echt. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

RobertMe schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:04:
[...]

Mja hij staat dan volgens mij 19e en Alonso 20e (omdat die simpelweg meer gridstraffen heeft)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:18
ProjectB00man schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:29:
ik verwacht zelf dat ze gewoon een tijd zetten binnen de 107% in Q1 en dat ze het daar bij laten om zo verse banden voor de race te hebben
Ik denk dat ze in Q1 gewoon een snelle ronde neerzetten, dus wel Q2 halen, maar daarna stoppen. Misschien Q2 nog gebruiken om wat te testen, maar zeker niet in de top 10 komen.

Ook leuk voor andere teams, er zijn dus meer kansen om Q3 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Woudloper schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:28:
Leuk filmpje met dat karten. Vanaf 35:10 begint VER aan zijn kartrace. Gaat hem allemaal wel erg makkelijk af.
Verstappen heeft iig zijn lolbroek aan op 6:55-7:00 min in het filmpje. :P

Viel me echt meteen op. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Spotmatic schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:15:
[...]

Je snapt toch wel dat iedereen met iets anders bezig is tijdens trainingen? Als de rest simulaties doet en andere oefenen op een tow voor quali, omdat hun motor niet zo snel is. Ja natuurlijk staan ze dan hoger. Straks met de kwalificatie staat iedereen gewoon weer op de plek die maximaal haalbare is met hun materiaal.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Leoon. schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:52:
[...]

Je snapt toch wel dat iedereen met iets anders bezig is tijdens trainingen? Als de rest simulaties doet en andere oefenen op een tow voor quali, omdat hun motor niet zo snel is. Ja natuurlijk staan ze dan hoger. Straks met de kwalificatie staat iedereen gewoon weer op de plek die maximaal haalbare is met hun materiaal.
Het was een serieuze vraag! Als McLaren dit kan, kunnen andere teams dit in Q ook. Dat dit niet gebeurt (omdat elke rijder met zichzelf bezig is en niet met het team) is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Spotmatic schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:57:
[...]

Het was een serieuze vraag! Als McLaren dit kan, kunnen andere teams dit in Q ook. Dat dit niet gebeurt (omdat elke rijder met zichzelf bezig is en niet met het team) is een ander verhaal.
Maar Honda doet het net zoals vorige keer omdat 1 rijder Alonso in dit geval toch gridstraffen heeft dus ze kunnen het meerdere keren proberen. Een ander team moet geluk hebben dat het 1x lukt bij beide coureurs (tijdnood) . En verder als iedereen het zou doen snap je zelf het antwoord en nu als alleen Honda het zou doen hebben ze misschien een plek of 2/3 winst. Waarschijnlijk maar 1 als ze geluk hebben. In Spa mislukte het nog omdat de motor het niet aan kon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 09:44
[afbeelding]

Daarom stond hij 2min voor aanvang van VT1 al voor het rode licht te wachten in pit lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat een kulregel weer zeg... De volgorde van de straffen ophangen aan de eerste meters op het circuit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
RIC +5 Gearbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Laatst online: 20:11

Cheezus

Luiaard

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5ug7bq4Q7bTVJqaBJCPcd3Vj/full.png plaatje van NOS bericht. Wat zit hier voor rare neus op de redbull?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Cheezus schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:05:
[afbeelding] plaatje van NOS bericht. Wat zit hier voor rare neus op de redbull?
Dat is een oudere Red Bull (als ik Google Image search mag geloven is het de RB7 uit 2011)

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
[afbeelding] plaatje van NOS bericht. Wat zit hier voor rare neus op de redbull?
Dit is een afbeelding van de promo ergens eerser dit jaar. Het is inderdaad een ouder model RB wagen. Kan het event even niet meer plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik heb maar weer wat silly season reacties verplaatst naar het correcte topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Heuj heuj heuj

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIpbWD0XgAA6MMF?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De meesten hiervan zijn oude auto's. Foto is van het F1 Live evenement in Londen ( @Jasphur ). Sommige teams hadden volgensmij wel een nieuwere auto opgesteld, maar de daadwerkelijke demo heeft elk team sowieso met een oude auto moeten doen. Dit door de regels m.b.t. test & demo dagen, waardoor alleen auto's van (voor?) 2014 gebruikt mogen worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 14:21

koli-man

Bartender!!!!

Echt....het kon Hitler wel zijn hoe hij daar uitziet? :X

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIqDMFNXkAEXvex.jpg

Lekker nat en veel onweer in Monza. Morgen rijden op een verse groene baan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, ik ben benieuwd. Wie van de tifosi gooit er suiker in de tank van de Mercedes bolides? :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
gambieter schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:07:
Nou, ik ben benieuwd. Wie van de tifosi gooit er suiker in de tank van de Mercedes bolides? :p
Eej! :(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Dan's motorhome en Seb komt ook nog even voorbij. :+

Deze stond ook al in het algemene topic zie ik net. Maar deze scheelt een klik. :P

[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 01-09-2017 21:51 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:28
-

[ Voor 100% gewijzigd door akerssies op 01-09-2017 21:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIpsvDCWsAAFYjM.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIpplBWXUAAbYvB.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:19
Weerupdate.

Gister rond 1930 is het gaan onweren gepaard met veel regen.

En momenteel regent het nog. Het is flink afgekoeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SP26reGbr4Y]

"Helmut Marko has always been fair to you."
Hmmm O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:37
Interview met Cyril Abiteboul van Renault:

Renault belooft Verstappen een megasprong - http://nos.nl/l/2190983

[ Voor 4% gewijzigd door jorank op 02-09-2017 09:42 ]

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
jorank schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:41:
Interview met Cyril Abiteboul van Renault:

Renault belooft Verstappen een megasprong - http://nos.nl/l/2190983
Best een interessant stuk. Hij focust wel erg op dat de motor maar 3 keer aan de bron van een uitval stond. Maar dat de motor niet competitief is met Ferrari en Mercedes is natuurlijk ook een een puntje.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Even iets over het Circuit van Monza. Ik zat net op Google Maps te kijken en ik zie recht onder het huidige circuit in de weilanden de restanten van een tweede ovalen baan. Weet iemand wat dit is geweest? Het heeft precies dezelfde oriëntatie als de oude kombaan van Monza. link naar maps

Afbeeldingslocatie: https://www.pentaxian.nl/PeterJ/kombaan.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

GP3 qaulify is al afgelast vanwege "track conditions" :o
Hopelijk is dat straks tegen 11 uur beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ScrooLoose schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:12:
GP3 qaulify is al afgelast vanwege "track conditions" :o
Hopelijk is dat straks tegen 11 uur beter.
Regen?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Yup, schijnt daar aardig hard/lang geregend te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Spotmatic schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:08:
Even iets over het Circuit van Monza. Ik zat net op Google Maps te kijken en ik zie recht onder het huidige circuit in de weilanden de restanten van een tweede ovalen baan. Weet iemand wat dit is geweest? Het heeft precies dezelfde oriëntatie als de oude kombaan van Monza. link naar maps

[afbeelding]
Als je de streetview erbij pakt zie je dat het een spoor is gemaakt door iets wat er loopt of rijdt. En aangezien rechts van het midden van die ovaal een paardrijschool zit denk ik dat ik de oorzaak wel weet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:19
Het regent nog steeds :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:00
sjaool schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:36:
Dan's motorhome en Seb komt ook nog even voorbij. :+
[video]

Deze stond ook al in het algemene topic zie ik net. Maar deze scheelt een klik. :P
Overnachten de coureurs waar mogelijk daadwerkelijk in hun motorhome of is dit meer voor middagdutjes enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Spotmatic schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:08:

[afbeelding]
Drafbaan voor paarden; gezien de paardrijschool ernaast? Daar kweekte Enzo geloof ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

barber schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:16:
[...]
Als je de streetview erbij pakt zie je dat het een spoor is gemaakt door iets wat er loopt of rijdt. En aangezien rechts van het midden van die ovaal een paardrijschool zit denk ik dat ik de oorzaak wel weet ;-)
Roamor schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:28:
[...]

Drafbaan voor paarden; gezien de paardrijschool ernaast? Daar kweekte Enzo geloof ik. ;)
Dat zal het inderdaad wel zijn! Ik dacht in dezelfde richting maar kon er zo snel geen verwijzingen naar vinden. Inmiddels wel:

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/it/3/3f/Monza%2C_Ippodromo_01.jpeg

[ Voor 7% gewijzigd door Spotmatic op 02-09-2017 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Cranzai schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:27:
[...]

Overnachten de coureurs waar mogelijk daadwerkelijk in hun motorhome of is dit meer voor middagdutjes enzo?
Ik denk dat dit meer bedoelt is om je even terug te trekken en op te frissen tussen trainingen en dergelijke door. Het lijkt mij dat ze voor de rest overnachten in een hotel.
Roamor schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:28:
[...]

Even een paardje stekken. :+

[ Voor 23% gewijzigd door sjaool op 02-09-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DItKqejXcAAMyAV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ze verwachten dat de regen rond 11:30 uur stopt... maar of dat ook echt zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hoop dat het doorgaat met regenen, Pole position voor max tijdens de qualli :*) oOo

(dat die een gridstraf heeft, maakt niet uit) :P

[ Voor 30% gewijzigd door Bensimpel op 02-09-2017 10:52 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik dacht dat ik FP1 had gemist omdat deze om 10:00 begon en even wat anders te doen had. Nou, dat komt goed uit dat ik nu net weer tijd heb en we gaan beginnen. :P

Oh en regen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hmm, sowieso de start van P3 uitgesteld.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Humma Kavula schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:57:
Hmm, sowieso de start van P3 uitgesteld.
Voor onbepaalde tijd zelfs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het is maar goed dat ze niet over het oude deel van de het circuit hoeven te rijden. Dan moet je echt een boot meenemen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hoe zit het eigenlijk met een natte kwalificatie rijden en bandenkeuze voor de race als het droog is? Dan moet je toch niet op full wets gaan starten als het droog is en heb je wel keuze ook al sta je P1?

Ja, Max voor P1, gridstraffen en dan vrije bandenkeuze graag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Interessant beeld vanaf de safetycar en zonder commentaar :?

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DItPgt4W0AA9r6i.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Horen we nu op de achtergrond Max en Ric grappen en grollen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
TinusTegengas schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:04:
Interessant beeld vanaf de safetycar en zonder commentaar :?
Even naar kanaal 401 switchen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Grimmie187 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:07:
[...]

Even naar kanaal 14/401 switchen? ;)
Zo, goeiemorgen Tinus 8)7 |:(

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Een extra kerb met een lengte van een meter of 10 in bocht 11 omdat ze daar te wijd gaan begrijp ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
Ach, je mist weinig haha.

Ik ga koffie zetten en broodjes halen, denk niet dat er nog gereden wordt in FP3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Lol @ RIC's helm met een regenwolkje. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Edd

sjaool schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:08:
Een extra kerb met een lengte van een meter of 10 in bocht 11 omdat ze daar te wijd gaan begrijp ik?
Ja, klopt.. Is de Verstappen-kerb :+

Ze gingen daar regelmatig buiten de witte lijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DItS9JhW4AAI_oq.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DItSiicW0AA7uqr.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter

_O-

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Bernd heeft er met dit weer toch wel zin in hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:18
Mercedes steelt de show.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DItTq3WXoAASIFB.jpg
SFI daagt iedereen uit voor een papieren bootjes race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Die Mercedes gaat voor geen meter in de regen iig, zet dan ook een fatsoenlijke auto in als Safetycar.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 11:30
SC heeft ook nog wel wat moeite in de bochten zo te zien

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Edd

Hoeven ze niet te zeuren dat ze te weinig in beeld zijn geweest....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Toch wel een mooie slomo hoor. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 09:11
Bensimpel schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:51:
Hoop dat het doorgaat met regenen, Pole position voor max tijdens de qualli :*) oOo

(dat die een gridstraf heeft, maakt niet uit) :P
Max zei gisteren tegen Olav dat hij niet in Q3 wil komen vanwege de vrije bandenkeus die hij dan heeft.

Vincere Per Belli

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
peeth schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:18:
[...]

Max zei gisteren tegen Olav dat hij niet in Q3 wil komen vanwege de vrije bandenkeus die hij dan heeft.
Die vrije keus voor de start van de race krijg je alsnog als de kwalificatie nat is.
Pagina: 1 ... 6 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1