Tenzij je in Q op wet of inters de snelste tijd zet dus.peeth schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:18:
[...]
Max zei gisteren tegen Olav dat hij niet in Q3 wil komen vanwege de vrije bandenkeus die hij dan heeft.
Gaan ze zo weer door de pitstraat roeien, net als USA 2015
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dan is het vrij? Hopen we daar dus op.nachtnet schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:19:
[...]
Tenzij je in Q op wet of inters de snelste tijd zet dus.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als de kwalificatie nat is zal het banden reglement ook niet meer van kracht zijn. Als ze in Q2 op regenbanden gekwalificeerd hebben en op zondag is het droog lijkt het me niet handig om op de regenbanden te starten.peeth schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:18:
[...]
Max zei gisteren tegen Olav dat hij niet in Q3 wil komen vanwege de vrije bandenkeus die hij dan heeft.
Had eigenlijk wel leuk geweest dat ze dan na ronde 1 moeten pitten om softs of inters eronder te gooien. Als Max dan in Q1 uitvalt met motor problemen en vanuit de pits mag startenSpaceAce schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:20:
[...]
Als de kwalificatie nat is zal het banden reglement ook niet meer van kracht zijn. Als ze in Q2 op regenbanden gekwalificeerd hebben en op zondag is het droog lijkt het me niet handig om op de regenbanden te starten.
Vreemde logica.pizzaboertje schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:23:Had eigenlijk wel leuk geweest dat ze dan na ronde 1 moeten pitten om softs of inters eronder te gooien. Als Max dan in Q1 uitvalt met motor problemen en vanuit de pits mag starten
- DaniëlWW2
- Niet online
Net bij Ziggo. Nou Charlie Whiting gaat al richting geen FP3...
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-09-2017 11:30 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oja, da's natuurlijk ook zo.Grimmie187 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:19:
[...]
Die vrije keus voor de start van de race krijg je alsnog als de kwalificatie nat is.
Vincere Per Belli
Jammer dat ze zo bang zijn voor een beetje regen..
Marnix wordt het kaf van het koren wel gescheiden
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Problerm volgens Charlie is vooral aquaplaning in de pitstraat. Daar wil je liever geen bowlingbaan van maken..Nickrsd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:31:
Jammer dat ze zo bang zijn voor een beetje regen..
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou die safety car heeft het ook een beetje moeilijk...
Een kwartiertje FP3 dus. Restart om 11:44.
PSN: xMaurice93
Zal mij benieuwen hoeveel er dan nog de baan op gaan.Humma Kavula schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:34:
Yes, 11:44 actie
- DaniëlWW2
- Niet online
16 minuten FP3. Yay.
Ik ken er denk ik wel een paar. Die vinden dit gewoon gaaf!TinusTegengas schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:35:
[...]
Zal mij benieuwen hoeveel er dan nog de baan op gaan.
"When you grow up your heart dies"
Ik denk iedereen, als het nat blijft in de Q wil je wel data hebben op nat.TinusTegengas schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:35:
[...]
Zal mij benieuwen hoeveel er dan nog de baan op gaan.
Zo te zien is het vooral opletten bij het binnenrijden van de pitstraat. Dat ziet er wel heel nat en glad uit.
Humma Kavula schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:36:
[...]
Ik denk iedereen, als het nat blijft in de Q wil je wel data hebben op nat.
Truesjaool schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:35:
[...]
Ik ken er denk ik wel een paar. Die vinden dit gewoon gaaf!
Session will start at 11:44 Session will stop at 11:45
when someone goes into the barriers.
credits @PHortonF1
when someone goes into the barriers.
credits @PHortonF1
Hoelang gaat het duren voordat de eerste naast de baan schiet en een rode vlag veroorzaakt? 3 bochten?
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Kijken of iemand zo stom is om op inters te gaan rijden.
SAIDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:40:

Max?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:40:
RIC in ieder geval op full wets. En Max ook.
[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 02-09-2017 11:42 ]
Mooi shot was dat met de beide RB's achter elkaar.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Niet online
Laat Max dan voor Ric gaan. Max kan rijde met dit weer.
Hmmm, nog 2 minuten. Zijn ze niet iets te vroeg uit de pits gereden?
PSN-id: Chrasher
En wie zal dat zijn?
Poll: Wie veroorzaakt de eerste rode vlag?
• Stroll
• Palmer
• Wehrlein
• Iemand anders

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Wie veroorzaakt de eerste rode vlag?
• Stroll
• Palmer
• Wehrlein
• Iemand anders
Ook een poll maken? Klik hier
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, ze willen eerst zijn.Chrasher schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:42:
Hmmm, nog 2 minuten. Zijn ze niet iets te vroeg uit de pits gereden?
Gaaf hoor hoe RIC de pitbox uit kwam glijden...
Ik wacht weer met smart op het gifje!sjaool schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:43:
Gaaf hoor hoe RIC de pitbox uit kwam glijden...
En ze zijn los!
Als Max het al glad vindt...dan is het echt glad.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max vind het zelfs glad...
RBR de pit in, te erg...
RBR de pit in, te erg...
[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-09-2017 11:47 ]
Het regent weer harder.
SAI de enige die een echte ronde wil zetten?

Die wil het alleen al om op nummer 1 te staan denk ik
Daar lijkt het wel op. Wil zich zeker in de kijker spelen.
Ik ga in een deuk als die er af gaat
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kimi doet ook een rondje. Breekt hem af.
[ Voor 27% gewijzigd door sjaool op 02-09-2017 11:49 ]
Als het morgen dit weer is gaan we iets moois zien
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja, alle rondjes achter de safety car..Pierre schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:50:
Lewis doet zijn headbobbing weer eens.
Nee joh haha
Hebben ze serieus maar twee setjes wet-banden?"Dit is je potentiële kwalificatieband, dus beschadig 'm niet", hoort Hamilton over zijn boardradio.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Helaas nietPierre schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:50:
Even uit mijn hoofd 3 sets en 4 sets Inters.naitsoezn schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:55:
[...]
Hebben ze serieus maar twee setjes wet-banden?
-
Ik zou toch wel graag eens een docu willen zien over hoe de F1 in beeld wordt gebracht. Lijkt mij erg interessant.
Er is volgens mij een filmpje over te vinden op youtube. Zal even zoeken voor je.sjaool schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:58:
Ik zou toch wel graag eens een docu willen zien over hoe de F1 in beeld wordt gebracht. Lijkt mij erg interessant.
En ik blijf die full wets echt de mooiste banden voor onder een F1 wagen vinden.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Volgens Weather.com blijft het de hele middag tot aan 16.00 uur regenen
In dat geval moet Max maar gewoon strijden voor P1alwaysleft schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:08:
Volgens Weather.com blijft het de hele middag tot aan 16.00 uur regenen
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Wat uiteindelijk P16 word, dus of ze echt voor P1 gaan.. Denk het niet.Distortion schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:10:
[...]
In dat geval moet Max maar gewoon strijden voor P1
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Is morgen hele dag droogExocet schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:11:
Met regen is achteraan starten wel erg groot nadeel.
Zie: https://www.google.nl/sea...i131k1j0i67k1.ky_z3jY6aGs
[ Voor 36% gewijzigd door alwaysleft op 02-09-2017 12:13 ]
Denk het ook niet. Regent het eens een keer, heeft Max een gridstrafjdiezrequejo schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:11:
[...]
Wat uiteindelijk P16 word, dus of ze echt voor P1 gaan.. Denk het niet.
P16 starten of P19, scheelt toch weer 3 plaatsen op de gridjdiezrequejo schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:11:
[...]
Wat uiteindelijk P16 word, dus of ze echt voor P1 gaan.. Denk het niet.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Extra hulp van Renault voor RB
https://nos.nl/artikel/21...appen-een-megasprong.html
[ Voor 15% gewijzigd door TinusTegengas op 02-09-2017 12:17 ]
Oud nieuws. Al het hele jaar roept Renault dat de 2018 motor beter wordt.TinusTegengas schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:17:
Extra hulp van Renault voor RB
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online
En in 2016 dat de 2017 motor beter zou zijn.YakuzA schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:20:
[...]
Oud nieuws. Al het hele jaar roept Renault dat de 2018 motor beter wordt.
@sjaool never mind. Dacht dat het echt om cameras enzo ging. Maar goed. Ik had het over dit filmpje.
[YouTube: https://youtu.be/3HHyZyFLlj8]
[YouTube: https://youtu.be/3HHyZyFLlj8]
Ik bedoelde echt over het in beeld brengen van de race. Dus de heli, camera's langs de baan en de regie. ;)Het filmpje is wel interessant maar niet helemaal wat ik bedoelde. In ieder geval bedankt voor het delen.Jasphur schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:27:
@sjaool never mind. Dacht dat het echt om cameras enzo ging. Maar goed. Ik had het over dit filmpje.
[video]
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 02-09-2017 13:08 ]
Zal deze GP een ultiem voorbeeld zijn waarbij de gridstraffen een potentieel geweldige wedstrijd om zeep hebben geholpen?
Ik denk juist het tegenovergestelde.Spotmatic schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:11:
Zal deze GP een ultiem voorbeeld zijn waarbij de gridstraffen een potentieel geweldige wedstrijd om zeep hebben geholpen?
Morgen zullen wij het weten!
- DaniëlWW2
- Niet online
Als het nog steeds regen is in Q3 en Max pole pakt.Spotmatic schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:11:
Waarom? Verklaar je nader.Spotmatic schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:11:
Ik verwacht dat de race er uiteindelijk alleen maar wat aantrekkelijker door wordt, Dat de auto's die vrijwel steevast op de plekken 5 en 6 terecht komen, bij kwalificatie en race, nu van achteraf door het veld kunnen gaan komen en mogelijk tot aan de plekken 7 & 8 gaan komen (behoudens safetycar zullen de FI's te snel zijn en niet meer te achterhalen misschien).Spotmatic schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:11:
Testing, one, two ...
De regenrijders kunnen zich in een natte Q3 beter kwalificeren dan normaal. Met gridstraffen erbij hebben ze daar helemaal niks aan... (Ja, ik refereer hierbij met name ook naar Max).
Nou ik vraag me af hoe de NOS daarbij komt, ze beloven helemaal geen topper de top motor volgend jaar.YakuzA schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:20:
[...]
Oud nieuws. Al het hele jaar roept Renault dat de 2018 motor beter wordt.
Waar het vooral om gaat is het volgende:
"Verstappen en Ricciardo hebben vanaf dit weekend meer technische steun van Renault. We hebben daar echt een paar topmensen in hun garage geparkeerd. Daarmee wil ik niet beweren dat vanaf nu alles heel blijft. Dat kan ik niet garanderen. Maar wel beloof ik dat we alles doen om te voorkomen dat het nog een keer mis gaat."
quote: @ChrisMedlandF1Penalties galore as Verstappen gets an extra five places for a 5th TC, Hulkenberg 10 places for 5th MGU-H, Palmer 15 places for TC and MGU-H

VER heeft nog ergens een +5 gekregen. (weet nog niet precies waarvoor.)
- DaniëlWW2
- Niet online
Renault komt volgend jaar weer met een nieuw motorconcept dat veel beter zou moeten zijn en doet niks meer met deze. Ze beloven dus heel wat. Maar dit is allemaal silly seaon en kan in het algemene F1 topic.LopendeVogel schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:34:
[...]
Nou ik vraag me af hoe de NOS daarbij komt, ze beloven helemaal geen topper de top motor volgend jaar.
Waar het vooral om gaat is het volgende:
"Verstappen en Ricciardo hebben vanaf dit weekend meer technische steun van Renault. We hebben daar echt een paar topmensen in hun garage geparkeerd. Daarmee wil ik niet beweren dat vanaf nu alles heel blijft. Dat kan ik niet garanderen. Maar wel beloof ik dat we alles doen om te voorkomen dat het nog een keer mis gaat."
TC= turbocompressornachtnet schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:36:
[afbeelding]
VER heeft nog ergens een +5 gekregen. (weet nog niet precies waarvoor.)
Traction control

[ Voor 5% gewijzigd door TheBrut3 op 02-09-2017 13:42 ]
Ah, Turbo Charger dus...
Dus alle Renaults starten achteraan en ook Alonso?
@Martinspire Het lijkt er wel op. Renault is zeker alles aan het vervangen om op zeker te spelen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=A3UhfLXgkqs]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TtjTI6Mu2FU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5U00948O54U]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TtjTI6Mu2FU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5U00948O54U]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
Als ik zo kijk naar de baan dan gaat het full wet worden, en gaan er auto's crashen...
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-09-2017 13:56 ]
Volledige quali die nat is. Awesome. En dan net die penalties voor VER nu 
However, ik denk dat hij Q3 gewoon gaat rijden als Q2 op wets of inters is. Immers toch vrije bandenkeuze dan, en dan kun je beter proberen ook in Q3 nog wat plekken te klimmen.
/edit
Zie dat opdrogend is. Dat zuigt altijd.
However, ik denk dat hij Q3 gewoon gaat rijden als Q2 op wets of inters is. Immers toch vrije bandenkeuze dan, en dan kun je beter proberen ook in Q3 nog wat plekken te klimmen.
/edit
Zie dat opdrogend is. Dat zuigt altijd.
[ Voor 8% gewijzigd door UltraSub op 02-09-2017 13:57 ]
beetje jammer dat dit max zn kans op pole wasDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:55:
Als ik zo kijk naar de baan dan gaat het full wet worden, en gaan er auto's crashen...
Qualificatie leuker dan de race dit weekendDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:55:
- DaniëlWW2
- Niet online
Morele pole scoren kan altijd. Maar P2 kan ook heel goed want Hamilton ga ik echt niet onderschatten in dit weer. Alonso gaat er denk ik ook voor.
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-09-2017 13:58 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Jasphur op 02-09-2017 13:59 ]
Rain is coming... o wacht...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1