Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2017] Race 13 - GP van Italië Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste
Acties:
  • 60.641 views

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 09:05

Rivanov

Apple freak

Max en RIC bij Sky.

Rivanov wijzigde deze reactie 03-09-2017 16:01 (7%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Eddye
  • Registratie: juli 2013
  • Nu online
quote:
sjaool schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:00:
Wat hebben die Doornbos en Coronel toch met die voetbaltermen? Ze zitten volgens mij bij het verkeerde programma. :P
Wat mij betreft zeker die Coronel. Ik vind het een raar figuur.

• TinusTegengas
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 24-06 13:23
quote:
RoD schreef op zondag 3 september 2017 @ 15:57:
[...]

Mwa een open vraag was het niet. Ik zou het een zeer suggestieve vraag noemen. Desondanks niet sterk dat hij wegloopt.
True. Hij probeerde er nog een soort van open vraag van te maken maar de suggestie was er zeker.

TinusTegengas wijzigde deze reactie 03-09-2017 16:02 (15%)

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

• Transportman
  • Registratie: juli 2016
  • Nu online
quote:
Wat hebben die Doornbos en Coronel toch met die voetbaltermen? Ze zitten volgens mij bij het verkeerde programma. :P
Het niveau dit jaar is anders vergelijkbaar, allebei eigenlijk niet veel, al ligt het in de Formule 1 vooral aan de motor en bijna niet aan Verstappen, geen idee waar het bij de voetballers aan ligt.

• max
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

quote:
Ze moeten het vertalen naar voor Jörgen Raymann begrijpbare taal. ;)

Bald by design, beard by choice.

Discussiëren met een vrouw is zoals het lezen van algemene gebruiksvoorwaarden: uiteindelijk negeer je alles en zeg je "OK".

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09:18

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Barres B. schreef op zondag 3 september 2017 @ 15:37:
Pfff, wat een zuurpruimen hier weer ja. Dat is toch mooi dat boe geroep, lekker wat drama erbij. Wat beleving nog bij de F1. Hamilton kan daarom ook een verdiende sneer uitdelen i.p.v. het standaard "de fans hier zijn geweldig"-verhaaltje.
Precies. Juist jammer dat dit prachtige podium verpest wordt door 2 Mercedessen. En tja veilig achter z'n beveiliging durft ie wel :p

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• geennl
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 12:20
reactie van Max bij Ziggo: https://www.ziggosport.nl...ea912a1bb0052838-mp4.html

youtube versie:

geennl wijzigde deze reactie 03-09-2017 16:05 (29%)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Wereld van verschil hoe Max bij Ziggo staat of bij Sky.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 11:42

sjaool

Every life should have 9 cats

MAG vindt dat hij niet genoeg ruimte kreeg om te remmen... Hm... je kunt er ook gewoon achter blijven. :P

"When you grow up your heart dies"

• Hertog_Martin
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 19-06 18:46
Je proeft dat de inconsistentie van straffen er voor zorgt dat de coureurs steeds meer bezig zijn met roepen van dat een ander gestraft moet worden, meer uit principe uit dat ze een vergelijk trekken met dat ze zelf een keert voor zoiets gestraft zijn dan dat het ze anders echt boeit

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

quote:
Rivanov schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:03:
Bij Sky stellen ze wel intelligente vragen waar een coureur iets mee kan. :X

Discussiëren met een vrouw is zoals het lezen van algemene gebruiksvoorwaarden: uiteindelijk negeer je alles en zeg je "OK".

• TinusTegengas
quote:
Pinkham of Plooy. Van wie zou jij vrolijk worden :+

• AzzKickah
  • Laatst online: 12:11

AzzKickah

06-CENSORED

quote:
Ja, ook bij Max zullen de tenen omkrullen vanwege de interviewer bij Ziggo... :X
quote:
TinusTegengas schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:05:
[...]

Pinkham of Plooy. Van wie zou jij vrolijk worden :+
tijd voor een griepje voor jack en Fatima Moreira de Melo maar eens een weekeindje langsturen?

nachtnet zonder hoofdletter

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Ik ben teruggegaan van een ziggo sport abonnement naar RTL Deutschland omdat dat hele Ziggo commentaar en studiogedoe en Jack niks toevoegen. Dan net zo lief onverstaanbaar duits. Dus ja ik snap Max wel als ik zo deze video zie.

I got a bad feeling about this.

• TinusTegengas
quote:
nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:07:
[...]

tijd voor een griepje voor jack en Fatima Moreira de Melo maar eens een weekeindje langsturen?
Doe dan dat Brundle/Massa virus maar. Is ie gelijk 4 weken weg :+

• Exocet
  • Niet online
Snap dat Max baalt, maar die instelling van het boeit allemaal niet, daar moet ie mee stoppen

• geennl

• Transportman
  • Nu online
quote:
AzzKickah schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:05:
[...]

Ja, ook bij Max zullen de tenen omkrullen vanwege de interviewer bij Ziggo... :X
Ik dacht dat Max jeuk aan zijn been had, dat hij even moest krabben, maar hij moest zijn tenen recht zetten voordat ze permanent omgekruld zouden zijn.

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 11:46
quote:
Exocet schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:10:
Snap dat Max baalt, maar die instelling van het boeit allemaal niet, daar moet ie mee stoppen
Zoiets is menselijk. Het is geen machine. Give the guy a break :)

PSN: iRoyalFlushh

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Als Jack eens open vragen zou stellen (al dan niet suggestief) en geen gesloten vragen (al dan niet suggestief) dan kan een coureur daarop in ieder geval reageren.

Die gesloten vragen en conclusies (vaak suggestief of over foutief geïnterpreteerde situaties) doen een coureur en Jack echt de das om. Dan neem je geen interview af, dan vraag je om een reactie. En die reactie is dan "ja, nee of whatever".

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

8)7 en dan laat Plooij bij Stroll zien dat hij wel open vragen kan stellen.. :X

• Jensen89
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 31-10-2018
Max zal toch moeten leren om iets meer geduld te hebben met z'n acties. Frustratie druipt er een beetje van af en dat is niet meer danlogisch na zoveel pech en tegenslag.

Ik denk dat dit seizoen hem mentaal alleen maar sterker maakt en dat hij er de rest van z'n carrière de vruchten van plukt.

YouTube F1 kanaal en F1 2018 gameplay!: https://www.youtube.com/jensen89

• Apache4u
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
quote:
nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:15:
8)7 en dan laat Plooij bij Stroll zien dat hij wel open vragen kan stellen.. :X
Het antwoord van Stroll was dan wel weer grappig. :+

• Bee.nl
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

quote:
max schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:13:
Als Jack eens open vragen zou stellen (al dan niet suggestief) en geen gesloten vragen (al dan niet suggestief) dan kan een coureur daarop in ieder geval reageren.

Die gesloten vragen en conclusies (vaak suggestief of over foutief geïnterpreteerde situaties) doen een coureur en Jack echt de das om. Dan neem je geen interview af, dan vraag je om een reactie. En die reactie is dan "ja, nee of whatever".
Jack mag dan al wat jaren in het vak zitten, zijn manier van interviewen is inderdaad zéér suggestief en probeert continu woorden in de mond van mensen te leggen. Ik vind het zeer amateuristisch. Je ziet ook dat Max in het interview met Jack zojuist totaal geen zin had om in te gaan op zijn suggestie dat Massa de schuldige was. Ik snap niet dat de Ziggo Sport-leiding dit niet ziet en ingrijpt.

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

@nachtnet
Dat komt door de wij-zijn-buddies, ons-kent-ons, wij-Nederlanders feeling die Jack bij Max creëert of probeert te creëren.

Soms leuk, meestal niet zo.

max wijzigde deze reactie 03-09-2017 16:18 (4%)

quote:
Bee.nl schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:17:
[...]

Jack mag dan al wat jaren in het vak zitten, zijn manier van interviewen is inderdaad zéér suggestief en probeert continu woorden in de mond van mensen te leggen. Ik vind het zeer amateuristisch. Je ziet ook dat Max in het interview met Jack zojuist totaal geen zin had om in te gaan op zijn suggestie dat Massa de schuldige was. Ik snap niet dat Ziggo Sport-leiding dit niet ziet en ingrijpt.
Ik ga ervanuit dat Jack de manier van vragen vanuit de ziggo Sport Directie mee krijgt. In opdracht van dus.. Keuze van Ziggo.

• Richard117
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 11:14
quote:
nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:18:
[...]

Ik ga ervanuit dat Jack de manier van vragen vanuit de ziggo Sport Directie mee krijgt. In opdracht van dus.. Keuze van Ziggo.
Bij SBS was het al net zo'n drama. Zack Hooij moet gewoon lekker gaatjes blijven vullen ;)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Exocet
  • Niet online
quote:
nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:18:
[...]

Precies, dit ziet iedereen toch?

• geennl

• geennl

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Haha die race was zo snel klaar dat ze in de Ziggo programmering nu zelfs 20 minuten voor lopen, er is alweer voetbal op nu. :D

:X :'(

quote:
max schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:31:
Haha die race was zo snel klaar dat ze in de Ziggo programmering nu zelfs 20 minuten voor lopen, er is alweer voetbal op nu. :D

:X :'(
Gisteren heeft voetbal 2 1/2 uur moeten inleveren.. :P

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:02

Martinspire

Awesomeness

quote:
Trevor schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:08:
Ik ben teruggegaan van een ziggo sport abonnement naar RTL Deutschland omdat dat hele Ziggo commentaar en studiogedoe en Jack niks toevoegen. Dan net zo lief onverstaanbaar duits. Dus ja ik snap Max wel als ik zo deze video zie.
Goed verhaal. Lekker kort. Wel verkeerde topic (al boeit niemand dit soort opmerkingen, net als de rest die voorbij kwam)

Anyways, kan iemand mij uitleggen waarom Massa geen straf heeft gehad vandaag?

Martinspire wijzigde deze reactie 03-09-2017 16:34 (7%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• geennl

geennl wijzigde deze reactie 03-09-2017 16:36 (15%)

Zak Brown duidelijk bij SKY. Deze week besluit, als de eerste domino op de goede plek komt, gaat de rest vanzelf mee. (lijkt klaar met Honda.)
Lijkt vooral een kwestie van heel veel partijen die iets willen en moeten.

+ nieuwe sponsors voor McLaren.

quote:
Martinspire schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:33:
[...]

Volgens het stewards document omdat er geen echt schuldige partij aan te wijzen was.
http://www.fia.com/events...venttiming-information-25

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

quote:
nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:38:
[...]

Volgens het stewards document omdat er geen echt schuldige partij aan te wijzen was.
http://www.fia.com/events...venttiming-information-25
Ik blijf het een slap excuus vinden. Was ie naast de baan gegaan om de botsing te vermijden, had ie zeker wel een penalty gehad. Je wint nooit met de huidige regelgeving en dat is gewoon enorm triest.

• Eddye
  • Registratie: juli 2013
  • Nu online
quote:
Martinspire schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:33:
[...]

De Stewarts hebben naar het incident gekeken en vonden het dit keer geen straf waardig. Het is alleen niet meer te begrijpen wanneer er wel, en wanneer er geen straf meer wordt uitgedeeld. Daarna volgt nog het mysterie hoe hoog de staf danwel zou moeten zijn geweest...

Enorm inconsistent.

• Mach
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 24-06 21:57

Mach

Elysium Hoplite Forever

quote:
Eddye schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:41:
[...]

De Stewarts hebben naar het incident gekeken en vonden het dit keer geen straf waardig. Het is alleen niet meer te begrijpen wanneer er wel, en wanneer er geen straf meer wordt uitgedeeld. Daarna volgt nog het mysterie hoe hoog de staf danwel zou moeten zijn geweest...

Enorm inconsistent.
Gelukkig was het vonnis over MAG wel duidelijk "clearly ahead of"

DUGG

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
Mach schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:42:
[...]

Gelukkig was het vonnis over MAG wel duidelijk "clearly ahead of"
Daarom dus , inconsequent

• Koja78
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 10:38
Ik ben stoppen kijken toen Stoffel wederom eens motorpech kreeg.
brol, grotere brol, extremere brol, honda

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-04 11:43
quote:
Exocet schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:10:
Ik zeg het niet snel, maar Jos zijn carriere is daaraan tenonder gegaan. Die instelling. Max, je kunt beter. Laat het zien op de baan, kop op!
:)F

alwaysleft wijzigde deze reactie 03-09-2017 16:50 (6%)

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 24-06 19:54
quote:
Koja78 schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:49:
Ik ben stoppen kijken toen Stoffel wederom eens motorpech kreeg.
brol, grotere brol, extremere brol, honda
Wat is een brol?

• Feihcretsam
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 08-03 12:21
Die houding van Max ligt volgens mij veel meer aan Jack dan aan Max. Bij de internationale pers komt hij altijd erg sterk over vind ik, en de manier waarop Jack vragen stelt... ik vraag me al het hele seizoen af waarom Max off-camera niet even naar Jack toegaat en zegt dat hij iets betere vragen moet stellen.

Hetzelfde met die vragen voor de race, wat is je plan bij de 1e bocht en wanneer ga je pitten etc... Hij kan toch zelf wel verzinnen dat je daar vooraf helemaal niks over kunt zeggen. Daarom is de start van de race juist zo spannend...
quote:
een Honda :+

• Koja78
  • Laatst online: 10:38
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=brol&lang=fn

brol (m) (België)
1
rotzooi, troep, rommel, waardeloos spul

Ik wist niet dat het een puur Vlaams woord was :)
quote:

• geennl

• Arjantje72
quote:
Koja78 schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:53:
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=brol&lang=fn

brol (m) (België)
1
rotzooi, troep, rommel, waardeloos spul

Ik wist niet dat het een puur Vlaams woord was :)

[...]
Thanx, ik had het nog nooit gehoord :)

• Stijnb_
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 16-06 11:37
Die mannen van honda zouden beter een plug en play motor uitvinden. Kan stoffel de pits in rijden voor een nieuwe motor in plaats van banden.

• 210667
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
quote:
max schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:13:

....
Doe eens een paar open vragen zoals jij die gesteld had?

Juist met open vragen krijg je dat de geïnterviewde het die kant op laat gaan zoals hij zelf wil. Dan krijg je: ja mooi weer, het was het beste publiek van alle circuits, we blijven ons best doen, het team was geweldig en nog meer van die dooddoeners. Jack zijn vragen zijn niet echt gesloten, maar half gesloten. Die beginnen vaak met "wat [vindt je] of, vindt je ook niet dat.. . Ik vind dat Jack het zo slecht nog niet doet.

• Transportman
  • Nu online
quote:
Stijnb_ schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:56:
Die mannen van honda zouden beter een plug en play motor uitvinden. Kan stoffel de pits in rijden voor een nieuwe motor in plaats van banden.
Dan snapt aan het eind niemand de resultaten nog met alle straffen. Dan krijgen we een beetje wat we vorig jaar hadden in Mexico, Verstappen als derde over de streep, wegens straf achter Vettel, die het podium op mocht en vervolgens later een straf kreeg waardoor Ricciardo als derde de boeken in ging.

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-04 11:43
quote:
Feihcretsam schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:52:
Die houding van Max ligt volgens mij veel meer aan Jack dan aan Max. Bij de internationale pers komt hij altijd erg sterk over vind ik, en de manier waarop Jack vragen stelt... ik vraag me al het hele seizoen af waarom Max off-camera niet even naar Jack toegaat en zegt dat hij iets betere vragen moet stellen.

Hetzelfde met die vragen voor de race, wat is je plan bij de 1e bocht en wanneer ga je pitten etc... Hij kan toch zelf wel verzinnen dat je daar vooraf helemaal niks over kunt zeggen. Daarom is de start van de race juist zo spannend...
Dan nog kan Max het iets meer profi doen. Ik schrok nogal van de reactie van Max.

• geennl

• Razkin
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 07:23
quote:
Stijnb_ schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:56:
Dan volgen er eerst een paar jaren van plug & pray aleer dat goed gaat werken :+

iRacing Profiel

• 210667
  • Niet online
quote:
Feihcretsam schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:52:
.
ik vraag me al het hele seizoen af waarom Max off-camera niet even naar Jack toegaat en zegt dat hij iets betere vragen moet stellen.
Zoals?!

En verder bepaald Verstappen natuurlijk niet wat voor vragen/betere vragen er gesteld moeten worden. Waarbij ik mij ook nog afvraag hoe jij beter definiëert.

• Feihcretsam
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 08-03 12:21
quote:
alwaysleft schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:03:
[...]

Dan nog kan Max het iets meer profi doen. Ik schrok nogal van de reactie van Max.
Ik ook moet ik zeggen, al zijn de vragen nog zo dom dan moet hij daar wel boven staan en volwassener antwoord geven. Maargoed de jongen is 19, extreem getalenteerd en zit dit seizoen in een negatieve spiraal, dan kan zoiets als een reporter die je niet mag of een vraag die je dom vind je denk ik wel over het randje duwen.

Het helpt natuurlijk ook dat Sky met een leuke dame en een hele open vraag komt.
quote:
Heppieboeddah schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:09:
[...]

Zoals?!

En verder bepaald Verstappen natuurlijk niet wat voor vragen/betere vragen er gesteld moeten worden. Waarbij ik mij ook nog afvraag hoe jij beter definiëert.
Met name de vragen vooraf ''Ga je de buitenkant kiezen in bocht 1?'' zoals die bijna iedere race gesteld worden vind ik gewoon onzinnig, daarop kun je alleen maar antwoorden ''we gaan het zien''.

En post-race vind ik Jack teveel het negatieve benadrukken met zijn vraagstelling, als hij zoiets vraagt als: ''Max, niet de race die je gepland had maar wel een fantastische start - beschrijf eens hoe je die eerste ronde door kwam'' dan zal Max vanzelf aankomen bij het Massa incident en het denk ik wat beter beschrijven.

Feihcretsam wijzigde deze reactie 03-09-2017 17:21 (40%)

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 12:04

SuBBaSS

-has Ryzen

quote:
Heppieboeddah schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:09:
[...]

Zoals?!

Het is natuurlijk een beetje apart dat "wij" zijn werk moeten doen maar bijvoorbeeld:
Begin met een korte inleiding (leuke race blabla) en vraag bijv. "Hoe heb je dat beleefd?"
Dan gaat ie praten en daar komen vanzelf weer nieuwe vragen uit.

Plooij begint meteen met een suggestie om zo het gesprek meteen een bepaalde kant op te duwen en dan krijg je dit soort cynische reacties van Max. Vind ik totaal begrijpelijk (hoewel de houding, als dat niet tijdelijk/eenmalig is, me ook niet ok lijkt).

Het zorgt er iig. voor dat het nogal stroef verloopt en dat valt de geïnterviewde echt niet altijd aan te rekenen.
Daarnaast maakt het dat ik niet echt uitkijk naar zijn interviews en da's bij anderen beslist anders (veel van de sky reporters bijv., ondanks ook hun biasses). Vermoed zomaar dat dat voor meer mensen geldt, het is immers een terugkomend punt en al helemaal niet sinds vorige week ofzo.
En als bonus: kan me helemaal niet voorstellen dat Jack zelf met een lekker gevoel wegloopt daar. Als dat wel zo zou zijn dan is dat wmb. helemaal tekenend.

| AMD Ryzen 5 2400G - MSI B450 Gaming Plus - 16GB Corsair Vengeance LPX 3,0 GHz | De track 'achter' mijn avatar. *2019 Update* | Blogn00b |

• geennl

• ian2002
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 03-01 17:55
d

ian2002 wijzigde deze reactie 03-09-2017 17:45 (97%)

• Arjantje72
quote:
ian2002 schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:28:
bestuurders zullen wel moeten opletten voor de scherpe bocht kort na de optrekzone
:S

• 210667
  • Niet online
quote:
SuBBaSS schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:23:
[...]

Het is natuurlijk een beetje apart dat "wij" zijn werk moeten doen maar bijvoorbeeld:

Begin met een korte inleiding (leuke race blabla) en vraag bijv. "Hoe heb je dat beleefd?"
Hoe heb je dat beleefd. Dat kan twee kanten opgaan. Kudt en wat denk jezelf.
Net zoals die dame van Sky. Take us through the keymoments.?

Hallo woman, heb je de race wel gezien?

Eerlijk gezegd mogen die interviews wat mij betreft wel helemaal afgeschaft worden. Gaat dus echt nergens over.

• Lensent
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 11:20
Iemand beelden van Hamilton z'n gevatheid ri de Tifosi tijdens de podiumceremonie?

Ben ook benieuwd naar Plooij VS Massa interview?

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 12:04

SuBBaSS

-has Ryzen

quote:
Heppieboeddah schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:41:
[...]

Hoe heb je dat beleefd. Dat kan twee kanten opgaan. Kudt en wat denk jezelf.
Net zoals die dame van Sky. Take us through the keymoments.?

Hallo woman, heb je de race wel gezien?

Eerlijk gezegd mogen die interviews wat mij betreft wel helemaal afgeschaft worden. Gaat dus echt nergens over.
"Can you tell me something more about it?".
Als ze dwars willen doen dan lukt dat bij iedereen.
Ben het op zich wel met je eens hoor, hoewel niet helemaal afgeschaft. Het is wel een ontzettend verplicht nummertje geworden, maar ja... Het hoort bij je werk om je fans te woord te staan en dat kun je dan (los van emotie) beter gewoon doen imo.

Dit is natuurlijk ook mooi "vanaf de zijlijn", doe het de beide mannen allemaal sowieso niet na.

SuBBaSS wijzigde deze reactie 03-09-2017 17:56 (6%)

| AMD Ryzen 5 2400G - MSI B450 Gaming Plus - 16GB Corsair Vengeance LPX 3,0 GHz | De track 'achter' mijn avatar. *2019 Update* | Blogn00b |

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

quote:
SuBBaSS schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:23:
[...]

Dan gaat het op de automatische piloot en komt er ook geen tijd meer voor een vervolgvraag. Zeker niet bij alle andere rijders (behalve Max dus, die is daartoe verplicht). Ook bij Lewis krijg je vaak maar 1 vraag te zien. Dat verbouwt ie vaak tot wat ie zelf wil zeggen en geeft 0,0 extra info over de race.
quote:
Plooij begint meteen met een suggestie om zo het gesprek meteen een bepaalde kant op te duwen en dan krijg je dit soort cynische reacties van Max. Vind ik totaal begrijpelijk (hoewel de houding, als dat niet tijdelijk/eenmalig is, me ook niet ok lijkt).
Hij had er gewoon totaal geen zin in. Ligt niet aan Jack, maar aan de race. Zie zijn reactie over Massa. Dat interesseert hem al niet, laat staan dat ie wel zin heeft in interviews.
quote:
Het zorgt er iig. voor dat het nogal stroef verloopt en dat valt de geïnterviewde echt niet altijd aan te rekenen.
Daarnaast maakt het dat ik niet echt uitkijk naar zijn interviews en da's bij anderen beslist anders (veel van de sky reporters bijv., ondanks ook hun biasses). Vermoed zomaar dat dat voor meer mensen geldt, het is immers een terugkomend punt en al helemaal niet sinds vorige week ofzo.
En als bonus: kan me helemaal niet voorstellen dat Jack zelf met een lekker gevoel wegloopt daar. Als dat wel zo zou zijn dan is dat wmb. helemaal tekenend.
Je hebt als kleine omroep nou eenmaal weinig te zeggen. Volgens mij til je veel teveel aan wat ze bij de BBC of Sky gedaan krijgen. Die gasten hebben redelijk wat macht binnen F1 en krijgen ook 3 keer zoveel tijd met een coureur. Plus ze hebben daar gewoon contracten mee om verplicht te komen praten waar waarschijnlijk ook in staat dat ze niet om de boel heen mogen praten (ik zou dat in ieder geval wel erin zetten). Net als de Duitse TV gewoon meer gedaan krijgt. Ben je Canadese TV, dan krijg je ook weinig gedaan. Ben je Fins, dan heb je op Kimi en Bottas ook weinig te vertellen. Ga maar eens kijken wat voor interviews de rest allemaal krijgt. 9/10 zijn gewoon eenheidsworst. Totaal niets nieuws. Dat is ook de reden dat je op diverse social media en fora weinig nieuws krijgt te zien over andere interviews. Die is er simpelweg niet. Nou kun je datzelfde doe en dus eigenlijk nutteloze interviews maken. Of je gaat kijken of je ze nog kunt porren. Niet alleen voor mooie quotes of reacties, maar ook om wat anders te doen. Want je ziet gewoon veel coureurs bij Jack komen en dat is ze allemaal niet verplicht. Je moet al blij zijn dat ze überhaupt langs komen voor het kleine kikkerlandje. Prima dat je liever het doorsnee verhaal hoort, maar dan kan ik net zo goed alle Youtube interviews kijken. Liever wat anders (en iets oprecht) dan die eenheidsworst.

• sjaool

sjaool

Alsjeblieft zeg geen interviews zoals we bij het voetballen zien. Daar zijn de vragen ook al zo dom. Ik vind vraagstelling van Jack echt niet zo verkeerd. Ze mogen dan wel voor een groot deel gesloten zijn en een ouwe jongens krentenbrood gehalte hebben. Ze prikkelen de coureurs wel tot het geven van niet standaard antwoorden.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Modbreak:
De interviewtechnieken van de verscheidene journalisten zijn hier offtopic.
in de uitgebreide samenvatting van C4 valt mij iets op:
HAM draagt op de motor een helm. +1 voor safety.

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 18:57:
Niks +1... Zou normaal moeten zijn toch?
quote:
MikeyMan schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:24:
[...]

Niks +1... Zou normaal moeten zijn toch?
Zou je denken inderdaad, maar alle andere keren dat HAM met de motor naar het circuit komt heeft hij geen helm opgehad.

• epo
  • Registratie: november 2000
  • Nu online
quote:
Lensent schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:43:
Iemand beelden van Hamilton z'n gevatheid ri de Tifosi tijdens de podiumceremonie?

Ben ook benieuwd naar Plooij VS Massa interview?
Gevatheid? Meneertje krijgt een keer wat boehoeh en laat direct de echte "Hamilton" zien met zo'n opmerking.
Zogenaamd best public ever blah blah en laat zien dat het allemaal acteer werk is.
Vettel en Rosberg hebben al flink wat boe publiek te verduren gehad en die hebben het netjes gehouden.

• geennl

Niet alleen op het circuit was Mercedes snel, ook de snelste pitstops.

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:55
quote:
geennl schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:41:
[afbeelding]
Kan mij vergissen, maar volgensmij heeft bij de stop van RIC toch echt 2.2 onderin de balk gestaan. Hoe kan het hier dan 2.40 zijn?

• sjaool

sjaool

quote:
geennl schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:41:
[afbeelding]
Wow, geen Williams in de top 10. Normaal zijn die zo'n beetje altijd het snelste.

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 24-05 15:21
quote:
RobertMe schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:42:
[...]

Kan mij vergissen, maar volgensmij heeft bij de stop van RIC toch echt 2.2 onderin de balk gestaan. Hoe kan het hier dan 2.40 zijn?
Er waren zelfs meerdere met een 2.2s pitstop en die zie ik allemaal niet terug hier :?

• Arjantje72
quote:
epo schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:25:
[...]

Gevatheid? Meneertje krijgt een keer wat boehoeh en laat direct de echte "Hamilton" zien met zo'n opmerking.
Zogenaamd best public ever blah blah en laat zien dat het allemaal acteer werk is.
Vettel en Rosberg hebben al flink wat boe publiek te verduren gehad en die hebben het netjes gehouden.
Ik vond het terecht Hamilton zei. Zo erg was het ook weer niet hoor.
Ja erg was dat boe geroep, belachelijk zelfs.

• geennl
quote:
[...]

Eigenlijk geen idee, het is ook iemand anders al een opgevallen dat deze tijden afwijken van de getoonde tijden op tv. Misschien zijn dit gecorrigeerde tijden ofzo?

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 11:47
In de kwalificatie klopten de tijden op tv ook voor geen meter, zal dus wel foutje zijn geweest op tv.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

quote:
Arjantje72 schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:00:
[...]

Ik vond het terecht Hamilton zei. Zo erg was het ook weer niet hoor.
Ja erg was dat boe geroep, belachelijk zelfs.
Altijd bij die tifosi. Kunnen voor niemand blij zijn. Net als dat iedereen die niet Hamilton is wint in Engeland. Ik heb toch het idee dat in Nederland en Duitsland veel objectiever gekeken wordt en waardering is voor de winnaar.

• Just_I
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 12:17

Just_I

What did you just say?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• p.d.akkerman
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 07:09
Ik was in 2013 ook in Monza en toen won Seb. En toen was er ook Boe geroep.

En alonso(Ferrari) werd de hemel in geprezen.

En nu was het net zo.

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 18:57:
Maar geen lederen / beschermende kleding.

Dus ex aequo ....

https://qfire.nl

• Robehr
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 18:19
Hee jongens, ik houd ook van Max maar Lewis Hamilton heeft dit weekend even laten zien wat F1 rijden is hoor. Oh wat was ie goed!

Sony Bravia KDL 50W815b - Apple iPhone 6 Gold 16gb - Apple iPad Air 2 Gold 16gb - Sony PlayStation 4

• Exocet
  • Niet online
quote:
Robehr schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:43:
Hee jongens, ik houd ook van Max maar Lewis Hamilton heeft dit weekend even laten zien wat F1 rijden is hoor. Oh wat was ie goed!
Je bedoelt in de met afstand beste auto vooraan rustig je rondjes rijden. Kwalificatie was indrukwekkend ja.

• Spotmatic
  • Laatst online: 07:04
quote:
Robehr schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:43:
Heerlijke sarcasme! :P

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Robehr
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 18:19
quote:
Exocet schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:45:
[...]

Je bedoelt in de met afstand beste auto vooraan rustig je rondjes rijden. Kwalificatie was indrukwekkend ja.
>:)

Prima joh. 69 poles. Een jongen met flair. Na de race denigrerend richting Ferrari, geniet ik van!

Sony Bravia KDL 50W815b - Apple iPhone 6 Gold 16gb - Apple iPad Air 2 Gold 16gb - Sony PlayStation 4

• renzo4000
  • Nu online

renzo4000

*Doh!*

Poeh wat een race weer voor Max. Die jongen heeft een berg talent niet normaal... Wat mij betreft hoeft hij van niemand wat te leren op één ding na: "geduld".

Ik waardeer enorm zijn "agressieve" aanvalsmentaliteit maar de kracht om te doseren ontbreekt soms nog bij hem waardoor hij kostbare punten verspeelt. Soms is het verstandig om nog even een lap te wachten zoals nu bij Massa gebeurde.

Dit is een punt waar Ricciardo heel sterk in is waardoor hij vaak hoog in de punten eindigt. Mijn inziens zou een compromis tussen Max en Ricciardo een ideale racer maken.

Positief was natuurlijk dat alle bougies gewoon bleven werken vandaag ;)

Op naar Singapore!

Hey pssst! ......Fiets kopen?!

• sjaool

sjaool

quote:
FreshMaker schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:40:
[...]

Maar geen lederen / beschermende kleding.

Dus ex aequo ....
Je hebt kevlar spijkerbroeken die bieden even goede bescherming als leren motorkleding.

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:01

franssie

Save the albatross

quote:
Exocet schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:45:
[...]

het is wreed maar wel werkelijkheid. de beste rijders krijgen de mooiste meisjes autos's.

Haak vrolijk verder.

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• Arjantje72
quote:
Martinspire schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:09:
[...]

Altijd bij die tifosi. Kunnen voor niemand blij zijn. Net als dat iedereen die niet Hamilton is wint in Engeland. Ik heb toch het idee dat in Nederland en Duitsland veel objectiever gekeken wordt en waardering is voor de winnaar.
Ik heb niks met Hamilton, maar wel mijn respect. Het is toch duidelijk dat hij verdomd goed is. Ik heb echt een bloedhekel aan dat gefluit of boe geroep het is geen voetballen.
Ja hij rijdt in de beste auto, maar hoe komt hij daar? :)
Je moet het ook maar allemaal waarmaken elke keer.

En hij krijgt ook nog het boe geroep stil met zijn opmerking :)

Iets heel anders trouwens:
Die Lamborghini bij de start was dat alltijd al zo?
Vond het wel vet en tevens raar dat het geen Ferrari was.

• UltraSub
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 24-06 07:42
quote:
Dit! Dat valt me al op sinds dag 1. Dag en nacht verschil.

/edit
Ok, eerst ff moeten refreshen. :X

UltraSub wijzigde deze reactie 04-09-2017 07:26 (8%)

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11:53
quote:
Dit lijkt me geen sarcasme maar gewoon oprecht. Hamilton was toch geweldig dit weekend en dat lag niet alleen de aan de auto, foutloos, polerecord, uberhaubt geweldige pole.

• Jasphur
  • Laatst online: 12:19
Ben zeer benieuwd naar de onboards van deze race. Viel genoeg te zien volgens mij

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:38
Heb een beetje een dubbel gevoel bij Max' prestaties dit weekend. Aan de ene kant was het waarschijnlijk verstandiger geweest als hij nog een ronde had gewacht bij Massa, aan de andere kant kun je in de chaos van de eerste 2 ronden wel de meeste plekken pakken en is het dus te prijzen wat hij deed.

Ricciardo is het schoolvoorbeeld voor hoe het eigenlijk moet. Super-efficiënt en toch zeer agressief op het moment dat het kan (actie op Räikkönen). Maar toch kan ik het gevoel niet loslaten dat hij met zijn iets behoudender rijstijl nooit WDC materiaal zal worden. Tenminste niet in de RB. In een superieure auto als de Mercedes is dit precies de rijstijl die je nodig hebt, maar bij RB moet je - zeker dit jaar - net dat beetje extra doen om te proberen toch potten te breken.

En dat is iets dat Max tenminste wel probeert, hoewel hij er dit seizoen in tegenstelling tot vorig jaar weinig geluk bij heeft. In mijn ogen is hij dit jaar uitgegroeid tot de snelste coureur van de twee (laatste 9 races 8 keer sneller gekwalificeerd dan Ricciardo), maar zeker niet tot de betere coureur (in diezelfde 9 races behaalde Ricciardo 7 keer een beter resultaat).

Het is maar net welke criteria je hanteert als je Max' prestaties wil beoordelen. Vind je het belangrijk dat hij - ondanks het inferieure materiaal - toch probeert met de top mee te doen, dan heeft hij een topjaar.

Vind je het echter belangrijker dat Red Bull de derde plaats in het Constructeurs Kampioenschap veiligstelt dan zul je Max' rijgedrag niet kunnen waarderen. Gezien Red Bulls eigen image van Rebels lijkt het me dat ze op dit moment blijer zijn met Max dan met Ricciardo, ondanks de tegenvallende resultaten. Met Max gebeurt er altijd wat, over Ricciardo praat bijna niemand. Die doet netjes zijn ding, maar ook niet meer dan dat.

iRacing Profiel

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 07:41

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
[...]

100 procent zeker dat het 2.2 was, waarschijnlijk later aangepast..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

quote:
alexbl69 schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:03:
Vind je het echter belangrijker dat Red Bull de derde plaats in het Constructeurs Kampioenschap veiligstelt dan zul je Max' rijgedrag niet kunnen waarderen. Gezien Red Bulls eigen image van Rebels lijkt het me dat ze op dit moment blijer zijn met Max dan met Ricciardo, ondanks de tegenvallende resultaten. Met Max gebeurt er altijd wat, over Ricciardo praat bijna niemand. Die doet netjes zijn ding, maar ook niet meer dan dat.
Ik denk dat het veiligstellen van de derde plek toch altijd wel mogelijk was, maar ze komen nu ook nooit meer dichterbij door de problemen van Max. Plek 2 is onhaalbaar en plek 4 was eigenlijk nooit mogelijk, ook als Ricciardo keurig vijfde werd. Vergeet overigens niet hoeveel plekken Ricciardo won dit jaar door het wegvallen van Max. Niet alleen die plek, maar ook bv een Raikkonen die daardoor een straf krijgt e.d. Dus dat komt niet helemaal op het conto van Danny.

Het is echt jammer dat Max zoveel pech heeft, anders had ie geheid ver boven Ricciardo gestaan. En afgelopen race had Ricciardo het eigenlijk wel makkelijk om door het halve veld te komen. Hij heeft bijna iedereen ingehaald door lang op de Softs te kunnen rijden. Dat vind ik ook niet helemaal een wereldprestatie. Safe? Ja. Leuk? Nee. En die divebomb op Raikkonen was meer geluk dan wijsheid. Als Max die had gedaan, had ie waarschijnlijk gemeld gekregen dat het teveel van het goede was. Net als dat als Massa die move bij Hamilton had gedaan, er wel een straf had geweest. Of andersom Max beukt Massa eraf, was ie ook het bokje. Nee, de stewards hebben zich wederom belachelijk gemaakt. Geen idee waar de "als je de binnenbocht heb, dan heb je voorrang" oid vandaan komt, want volgens mij ging het toch echt om wie er voor licht en wie niet?

• mystic
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

quote:
Stop nou eens met dat roepen dat x coureur zoveel mazzel heeft omdat iemand uitvalt :( Raar genoeg hoor je dat niet als Max op het podium staat omdat twee Mercedessen zich eruit rossen bijvoorbeeld.

Dat is de aard van autosport: heel veel hangt van geluk en mazzeltjes aan elkaar, zeker als je niet de snelste auto van het veld hebt.

Ricciardo is gewoon een verrekt goede en sympathieke coureur die misschien wat voorzichtiger rijd maar blijkbaar wel op de goede plek zit als de pleuris uitbreekt of op de juiste momenten een gaatje ziet. En dat heeft geen bal met het uitvallen van zijn (toevallig) teamgenoot te maken. Het is een gelukje, en dat moet je soms hebben.

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09:18

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
epo schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:25:
[...]

Joh, Hamilton is een acteur eerste klas. Elke week met z'n "best crowd ever" en "amazing atmosphere" verhalen, en natuurlijk niet te vergeten zijn emotie inclusief tranen na elk verbroken record en verwijzing naar idool Senna :z

TommyGun wijzigde deze reactie 04-09-2017 09:58 (9%)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True