Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ga nou eens wat onderbouwen i.p.v. oneliners te plaatsen begint vervelend te worden.
Als ik het zelf zo zie wordt het voor max heel moeilijk de top 10 nog te bereiken. Hoop wel dat stroll voor Raikonnen blijft.
En dat was toen ook nog eens in de eerste ronde volgens mijdr.lowtune schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:18:
[...]
Uiteraard...vorige keer kreeg Max 'm wel voor het akkefietje met Ric.. war een belachelijke organisatie is de FIA toch. Dat daar niet eens een serieus alternatief voor komt.
DUGG
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Goed dat Max nog wel rijdt, ook al is t onderaan.
Het gaat mij juist om de inconsequentie van de stewards.alwaysleft schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:19:
[...]
Wat moet hij dan doen? Max maar voorbij laten?
"When you grow up your heart dies"
Moet 'ie hem wel in kunnen halenSinergyX schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:19:
Max binnen 10 rondje op een rondje gezet, HAM gaat kolere snel.
Ging op het rechter stuk aardig naar de grond toe en bij het aanremmen kwam de kont weer omhoog
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Dat zie ik nog wel gebeurenRocketKoen schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:18:
Nu alleen ric nog naar 3

Waiting on the world to change
Het is krap in zo'n chicane, en ja racen is risico en ik ben er helemaal voor dat men waar nodig alle risico's neemt, maar het was hier denk ik niet nodig en als je weet dat je een Massa daarna kan pakken met DRS mss handiger even het slimmer te spelen, vooral als je al zo geteisterd bent door DNFsNickThissen schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:18:
[...]
Niemand zegt dat het niet risicovol is. Racen is risico, inhalen nog meer. Maar Massa houd gewoon niet zijn lijn met een auto er naast. Goed, dit zijn misschien de kansloze F1 regels waar je iedereen naast de baan mag beuken maar in elk andere race klasse is dit de fout van Massa.
Max was er al voorbij, dit was ook op de live timing te zien. Massa kleunt hem gewoon aan de binnenkant bij max naar binnen.alwaysleft schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:19:
[...]
Max was er al voorbij. Massa is in de binnenbocht op hem ingereden. Heb je de onboard uberhaupt gezien?alwaysleft schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:19:
[...]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Downforcejorank schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:20:
Leek dat nou zo of lijkt dat bij de FI ook een semi actieve ophanging heeft?
Ging op het rechter stuk aardig naar de grond toe en bij het aanremmen kwam de kont weer omhoog
Er is nagenoeg geen vertragingJeroentjuh82 schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:19:
Zit in duitsland met mn pa te kijken op rtl + maar wat apart dat daar ineens reclame doorheen komt. Ik kijk bewust niet via ZiggoGo ivm weet ik hoeveel seconden vertraging tov rtl +
Goed dat Max nog wel rijdt, ook al is t onderaan.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dan maar een foto van Gekke fans..DaniëlWW2 schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:21:
[modbreak] Het is wel weer genoeg geweest met de verwijten over en weer. Hou het nou eens gezellig.[/modbreak]

https://streamable.com/km9d5BasvanS schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:21:
Ik heb nog geen herhaling van Max vs Massa gezien, iemand?
Max is een verschrikkelijk goede rijder, maar moet nog leren om af en toe iets meer geduld te hebben en dan zijn kans pakken. Ja je moet af en toe risico's nemen, maar risico afweging is ook enorm belangrijk. Daar schort het nog een beetje aan.
[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 03-09-2017 14:23 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Omdat het een saai circuit is.Hertog_Martin schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:21:
Het is ook zo'n korte race.. waarom niet verhogen naar 60 rondjes?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oke. Ik blijf wel rtl + kijken in het kader een keer wat anders. Tot nu valt het commentaar me mee
Beschikbare beelden hier zijn niet zo duidelijk though, eerst maar eens beelden van Massa's wagen zien c.q. van boven voordat je echt een conclusie kan trekken.sjaool schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:20:
[...]
Het gaat mij juist om de inconsequentie van de stewards.
BasvanS schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:21:
Ik heb nog geen herhaling van Max vs Massa gezien, iemand?
Moeilijk te zien maar lijkt of ze naast elkaar ganse tijd te zitten. Zou je topview voor moeten hebben om het echt te kunnen zien. Deze camera zegt niet alles.xos schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:19:
volgens mij gebeurde het hier: https://streamable.com/km9d5
De race is per definitie 1 rondje langer dan 305km. Ze rijden gewoon verekkes hard op Monza.Hertog_Martin schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:21:
Het is ook zo'n korte race.. waarom niet verhogen naar 60 rondjes?
Er was ook een onboard van Massa toch?azz_kikr schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:22:
[...]
[...]
Moeilijk te zien maar lijkt of ze naast elkaar ganse tijd te zitten. Zou je topview voor moeten hebben om het echt te kunnen zien. Deze camera zegt niet alles.
Ah is dat de vriendin van Stroll..lief meiske denk ikTarabass schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:24:
Die vriendin van Stroll...jummie
Zo is hethoevenpe schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:23:
Zie het positief: het is ronde 14 en Max rijdt nog...

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooie ogenOdessa schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:24:
[...]
Ah is dat de vriendin van Stroll..lief meiske denk ik

Ik dacht race-incident, maar na het zien van dit...Massa geeft 0,0 ruimte. Max wordt puur van de baan geveegd, of hij nou wel of niet inhaalt, of er voor bij is maakt daar in niet uit.
Is een wilde gok hoor haha. Anders moet Stroll maar even een telefoonnummer regelenOdessa schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:24:
[...]
Ah is dat de vriendin van Stroll..lief meiske denk ik
Enige nadeel vind ik, de beeldkwaliteit van RTL.de en de reclameJeroentjuh82 schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:22:
[...]
Oke. Ik blijf wel rtl + kijken in het kader een keer wat anders. Tot nu valt het commentaar me mee
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Die laten ze bewust niet zien zodat het niet zo opvalt dat ze zo inconsequent zijn
Hongarije werd wel 20x herhaald vanuit beide auto's, identiek incident waar max terecht een straf kreeg.
Dan roept hij "NO!!!!"DaniëlWW2 schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:25:
Ik vraag me wel wat af. Wat gebeurd er als Max een blauwe vlag krijgt.
alles kan off-topic
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
imo schat Massa het verkeerd in en komt te laat ernaast. Maar nog steeds een race incident.Saturnus schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:25:
[...]
Ik dacht race-incident, maar na het zien van dit...Massa geeft 0,0 ruimte. Wordt puur van de baan geveegd, of hij nou wel of niet inhaalt, of er voor bij is maakt daar in niet uit.
Inderdaad, als je ziet hoe ze uitlopen op de Ferarris op een echte lijn. Broem!Robertdj schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:25:
Denk niet dat Max veel kansen had gehad om Massa in te halen. Die Williams lopen allejezus hard op rechte stukken. Daarnaast, hoe langer je er achter zit, hoe moeilijker het wordt om in te halen.
Schatte Max dan vorige week niet verkeerd in?Goron schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:26:
[...]
imo schat Massa het verkeerd in en komt te laat ernaast. Maar nog steeds een race incident.
No further action heb je gemist zekerGoron schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:26:
[...]
imo schat Massa het verkeerd in en komt te laat ernaast. Maar nog steeds een race incident.
www.google.nl
Als je dit hele fimpje ziet, dan zie je Max op het rechte stuk zonder dat Massa zichtbaar ernaast zit(dus iig geen voorvleugel in beeld) en dan de bocht, dus hij duikt er gewoon tussen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Reclame vindt ik zwaar irri idd, maar de ouwe vindt het de normaalste zaak omdat ie niet anders gewend is.Hackus schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:25:
[...]
Enige nadeel vind ik, de beeldkwaliteit van RTL.de en de reclame
Het leek er even op dat Ferrari en Mercedes behoorlijk gelijk waren dit seizoen....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Inderdaad
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Inderdaad. En dan stuurt Max in verwachtende dat hij er voorbij is (dat kan hij prima inschatten) maar schrikt dan dat die raket er opeens aan komt. Waarschijnlijk denkt hij net daarna dat Massa wel zal afremmen en ruimte geven...nee.Terranova schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:27:
https://www.ad.nl/dossier...uche-met-massa~va31e7bd2/
Als je dit hele fimpje ziet, dan zie je Max op het rechte stuk zonder dat Massa zichtbaar ernaast zit(dus iig geen voorvleugel in beeld) en dan de bocht, dus hij duikt er gewoon tussen.
Plek 12 tot 15 maximaal vandaagHertog_Martin schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:29:
Zoveel harder dan de mensen voor 'm gaat Max helaas niet meer

Nee, gat te groot.Hackus schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:30:
VST profiteert nu mooi van komende pits
ERI & WEH passeren telt daarbij natuurlijk niet.
[ Voor 13% gewijzigd door nachtnet op 03-09-2017 14:30 ]
Wie?Hackus schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:30:
VST profiteert nu mooi van komende pits
Een snelle zoekactie leert mij dat ze zo scheel als een aap is
Waarom denk je anders dat ze bij STR is.Tarabass schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:31:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Daar voel je niks vanTarabass schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:31:
[...]

Waiting on the world to change
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Misschien managed ie z'n Supersofts zodat ie straks nog 1 stint op SS kan terwijl de rest dan op oude Softs rijdt
Dan valt die unibrow van Stroll d'r minder op...Tarabass schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:31:
[...]
KloptSaturnus schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:33:
Jongens, al die vrouwen zijn professioneel opgemaakt. In het echt stelt het niet zoveel voor.
DUGG
Die zien we toch nooit in het echt so this is as good as it getsSaturnus schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:33:
Jongens, al die vrouwen zijn professioneel opgemaakt. In het echt stelt het niet zoveel voor.
Realtime Photoshop.Saturnus schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:33:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ocon en perez zitten weer bij elkaar go fiMach schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:33:
Kans op een SC nog is nu ook wel minimaal
Nee,Hackus schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:35:
Is Ricciardo al binnen geweest ?
nope. top5 moet nog.Hackus schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:35:
Is Ricciardo al binnen geweest ?
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1