Waiting on the world to change
"When you grow up your heart dies"
Ik vraag me echt af wat er gaat gebeuren als Stoffel eindelijk eens een "betrouwbare" wagen krijgt met vermogen. Hebben volgens mij nog niet het laatste gezien van die jongen.KleineJoop schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:33:
Stoffel gaat ook weer lekker
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ham zit er nu 1.8 sec achter, maar rijdt wel 1 sec sneller...sjaool schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:36:
Max krijgt HAM zo in zijn nek.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
alles kan off-topic

Race toch gewoon door man, je doet er niets meer aan.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Zit alleen nog wel een seconde of 14 tussen.nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:37:
Oh nee, PER Rijdt voor OCO..
Nog wel een gat van 14seconden.. maar toch..,nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:37:
Per moet nog naar binnen.nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:37:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[wishful thinking] Hopelijk kan Max aanhaken...sjaool schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:36:
Max krijgt HAM zo in zijn nek.
Als ie maar niet Jos nadoet en 'm er in rijdtRobertdj schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:39:
[...]
[wishful thinking] Hopelijk kan Max aanhaken...
Pure frustratie. Hoe zou je zelf zijn?CaptainPanda schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:38:
Die Alonso staat er zo bekend om dat ie hersencapaciteit over heeft terwijl ie racet, maar nu blijft ie wel zeuren om die vijf seconden straf van Palmer terwijl hij hem nota bene zelf volledig van de baan duwt..
JE verlaat Ferrarri, en dan zie je hoe goed ze rijden. Stoppen ze je in een onbetrouwbare zeepkist...je zou voor minder
HAM rijd 9km/h langzamer zonder DRS dan de top (RBR).Odessa schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:40:
Niemand kan vandaag aanhaken bij de Mercedes
Maar waar zijn de uitvallers? We zitten bijna op de helft.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 03-09-2017 14:41 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zou er niks om geven met 40 miljoen per jaar... en dan nog gewoon maar rondjes rijden als 'baan'. Mooier kan het leven niet.azz_kikr schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:40:
[...]
Pure frustratie. Hoe zou je zelf zijn?
JE verlaat Ferrarri, en dan zie je hoe goed ze rijden. Stoppen ze je in een onbetrouwbare zeepkist...je zou voor minder
[ Voor 3% gewijzigd door CaptainPanda op 03-09-2017 14:41 ]
Omdat je geen racer bent.CaptainPanda schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:41:
[...]
Ik zou er niks om geven met 40 miljoen per jaar... en dan nog gewoon maar rondjes rijden als 'baan'. Mooier kan het leven niet.
Flickr PSN ID= cheironnl
Duidelijk geen sportman dusCaptainPanda schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:41:
[...]
Ik zou er niks om geven met 40 miljoen per jaar... en dan nog gewoon maar rondjes rijden als 'baan'. Mooier kan het leven niet.
Jammer hoor

[ Voor 24% gewijzigd door CaptainPanda op 03-09-2017 14:44 ]

Het is niet de meest spannende race neecheiron schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:41:
Mooi, de 50e herhaling van een simpele DRS overtake

Zonder DRS was het nog erger verschil qua motoren.cheiron schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:41:
Mooi, de 50e herhaling van een simpele DRS overtake
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Na de race danShva schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:43:
Verstappen vermaak komt zo...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wij misschien niet. Ik zou zelf niet aantrekken voor paar miljoen te verdienen om bij voetbal elke match de bank warm te houden...CaptainPanda schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:41:
[...]
Maar als ex-wereldkampioen en als spanjaard. Iets hevigere drang om te winnen denk ik (of toch om mee te strijden)
Dan gebruik jij een goede thermoskannachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:42:
race is halverwege nu. Mijn koffie is nog niet eens koud..
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Die pitstop bedoel je?Shva schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:43:
Verstappen vermaak komt zo...
Pfffff, wakker blijven....!!!! SS it is!
[ Voor 72% gewijzigd door pilskes op 03-09-2017 14:45 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Koffie is wel lauw.. (niet heet.) (zeker niet ondrinkbaar koud.)
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee geloof er zelf ook niet in.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, dat snap ik natuurlijk ook wel....maar in dit geval was het volledig zijn eigen schuld! Hij nam die bocht gewoon alsof die Palmer er niet eens was en dan heeft ie er imo geen recht van spreken..azz_kikr schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:43:
[...]
Wij misschien niet. Ik zou zelf niet aantrekken voor paar miljoen te verdienen om bij voetbal elke match de bank warm te houden...
Maar als ex-wereldkampioen en als spanjaard. Iets hevigere drang om te winnen denk ik (of toch om mee te strijden)
Daar heb ik een magnetron voornachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:44:
[...]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik drink ijskoffie..geen probleem met koud wordennachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:44:
[...]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
maar 15 seconde verschil...hoevenpe schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:46:
Daniel bijna op P3...
alles kan off-topic
die haalt ie vast ook welhoevenpe schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:46:
Daniel bijna op P3...
DUGG
Idd, zwaar irritant dit jaar.Goron schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:47:
Waarom laten ze zo lang de volledige namen, de positiewinst, en het aantal stops zien, de tijdenverschillen zijn bijna nooit in beeld...
- DaniëlWW2
- Niet online
Zou hij dan toch zijn auto met nog minder downforce dan die van Max hebben afgesteld? Die Force India's waren echt nergens naast de RBR van RIC, terwijl Max amper voorbij de Toro Rosso's komt.hoevenpe schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:46:
Daniel bijna op P3...
Monza is gewoon een klote circuit voor Formule 1.nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:42:
race is halverwege nu. Mijn koffie is nog niet eens koud..
GP3 en Formule 2 was wel vermakelijk, maar die F1 coureurs maken gewoon te weinig fouten om voor actie, spanning en sensatie te zorgen.

En Italianen zijn kut, net als Fransen.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Kan prima, De Mercs deden er meer dan 30 op banden uit Q2.SinergyX schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:44:
23 rondjes SS? Dat wordt leuk.
Dus kan nog wel leuk worden
[ Voor 7% gewijzigd door Harrie op 03-09-2017 14:50 ]
Ik niet, hij rijdt goedsjaool schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:48:
Ik zou echt balen als RIC nu weer P3 weet te halen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Binnenkort (ik dacht Singapore) hebben ze als het goed is de 4.00 PU van Honda, aangezien Mchonda nu al redelijk bij kan blijven op dit powercircuit met de 3.7 versie hoop ik dat de coureurs de rest van het jaar kunnen laten zien wat zij met de auto/chassis kunnen bereiken.azz_kikr schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:36:
[...]
Ik vraag me echt af wat er gaat gebeuren als Stoffel eindelijk eens een "betrouwbare" wagen krijgt met vermogen. Hebben volgens mij nog niet het laatste gezien van die jongen.
Q2 reden ze op full-wets / intermediatesHarrie schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:49:
[...]
Kan prima, De Mercs deden er meer dan 30 op banden uit Q2.
Rijdt Mercedes op de regenbanden dan? (Q2 was nat! )Harrie schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:49:
[...]
Kan prima, De Mercs deden er meer dan 30 op banden uit Q2.
Omdat je daarvoor een (betaalde) app kunt gebruiken.Goron schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:47:
Waarom laten ze zo lang de volledige namen, de positiewinst, en het aantal stops zien, de tijdenverschillen zijn bijna nooit in beeld...

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
- DaniëlWW2
- Niet online
Helemaal niet, zelfs een Renault motor kan die Honda inhalen.SinergyX schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:50:
Oh kut, VER achter ALO.
En er voorbijSinergyX schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:50:
Oh kut, VER achter ALO.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Stoffel neemt de vocabulaire van Alonso over
- DaniëlWW2
- Niet online
Viel me ook al op dat de laatste races de McLarens het helemaal niet zo slecht doen, zeker ten opzichte van het begin van het jaar wat betreft pure snelheid. Natuurlijk gaan ze nog steeds te vaak kapot en laat Alonso met zijn toneelstukje zo vaak horen op de radio dat het drie keer niks is, maar die wagens worden echt niet met het allergrootste gemak voorbij gereden zoals we nu kunnen zien. Het zou geweldig zijn als ze dit jaar nog competitief worden...KleineJoop schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:50:
[...]
Binnenkort (ik dacht Singapore) hebben ze als het goed is de 4.00 PU van Honda, aangezien Mchonda nu al redelijk bij kan blijven op dit powercircuit met de 3.7 versie hoop ik dat de coureurs de rest van het jaar kunnen laten zien wat zij met de auto/chassis kunnen bereiken.
En ja hoor, doei Alonso en Vandoorne....

Wat doet GRO daar... sukkel.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zou mij niets verbazen als ALO over 2 rondes de mcl in de garage parkeert.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
[ Voor 5% gewijzigd door iTeV op 03-09-2017 14:54 ]
Are you a one or a zero
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1