Godverdomme!!!
Weer de schuld van Renault?
alles kan off-topic
MAS verdient hier wel wat voor.
"When you grow up your heart dies"
Dat is niet netjes van Massa
Flickr PSN ID= cheironnl
Whahaha, Max rijdt zelf net zo.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nee lekke voorbandAnkona schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:07:
Weer de schuld van Renault?
Max had beter achter 'm kunnen blijven tot DRS beschikbaar werd
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh FFS...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
haha BOT gewoon overal op het rechte stuk voorbij... wat een kwaliteiten moet je hebben om in een MERC te winnen zeg..
het zal ook eens een race meezitten he
man man man
Hij was er al voorbij hoor. Massa duwt em gewoon van de lijn.Hertog_Martin schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:08:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Verstappen reed ervoor,Massa liet geen ruimte
Wat een onzin. Niks mis mee.sjaool schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:07:
MAS verdient hier wel wat voor.
Max reed voor Alonso hoor....Hertog_Martin schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:08:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Max nieuwe band en vleugel en weer onderweg.
Massa zal wel geen penalty krijgen.
En bottas 2, die zijn zoveel sneller.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Godverdomme Max
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Max en STR under investigation?!
LOL. Wat zuipen ze daar bij race control.
[ Voor 40% gewijzigd door Rivanov op 03-09-2017 14:09 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat ^ zegt....beginnersfoutje, die chicane is nogal klote en Massa is niet een open deur zoals Stroll dat wel deed met Bottas...kwiebus schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:08:
Verstappen weer te overmoedig geweest.
Charlie denkt er al anders over. Eens kijken wat de stewards zeggen...
Wel waar, want Max!
FIA is echt de weg kwijtRivanov schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:09:
Max en STR under investigation?!

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Kom maar met SC
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Niet online
Stroll en Verstappen? 
Maar nu krijgen we echt inhalen, hopelijk...
Maar nu krijgen we echt inhalen, hopelijk...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Fuck man, P7 en Soft band zag er rooskleurig uit
alwaysleft schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:10:
Wat een rookie fout van Max.

Verwijderd
Hoezo dat want Massa drukt zijn wagen er gewoon in?alwaysleft schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:10:
heb jij een andere race opstaan?alwaysleft schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:10:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Kan je ook wat onderbouwing geven? Hij was er voorbij en Massa duwt hem van de lijn. Vraag me af waar je de fout van Max ziet. Of zit je gewoon te trollen?alwaysleft schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:10:
[ Voor 5% gewijzigd door JackBol op 03-09-2017 14:11 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
De FIA is ook wakker zeg.
Kan iemand even zijn bidon op de baan leeggooien? Dan zorgt GRO wel voor een safety car
alles kan off-topic
Wat een ongelovelijk waardeloos en teleurstellend seizoen!!! 😔
Was die Massa maar met pensioen gegaan....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik wil wel een herhaling vanuit Massa zien, maar tot die tijd snap ik echt niet hoe mensen hier Max de schuld kunnen geven. Hoezo wachten op DRS? Hij was er al voor? Wat een onzin. Puur Massa die de bocht niet haalt, kan Max niks aan doen, hij zat er voor en gaf ALLE ruimte, deed hier niks fout.
Ik gok op geen straf, of een 5 second time penalty na de race.
Alles wat voor Max fout kan gaan, gaat dit seizoen fout. Waar hij voorgaande seizoenen altijd de mazzel had dat het allemaal net zijn kant op viel.. valt nu alles tegen 'm.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
Meer dan een minuut achter...
Pfff, wat een drama seizoen voor Max... je zit elke keer gewoon weer te wachten wat er nu weer mis zal gaan...
Bensimpel
Positieve meneer
Ham loopt lekker uit, wordt weer 1-2tje mercedes.
😆 - Denk ook eens om ;)
Als Max ervoorbij had geweest, had hij zijn linkerband niet naar de vaantjes gereden. Je moet niet inhalen waar geen plek is. Beetje overmoedig van VER lijkt me gewoon.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ditazz_kikr schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:12:
Als Max ervoorbij had geweest, had hij zijn linkerband niet naar de vaantjes gereden. Je moet niet inhalen waar geen plek is. Beetje overmoedig van VER lijkt me gewoon.
Wachten op herhaling, hij zag er op eerste beeld voorbij, massa neemt em breed.azz_kikr schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:12:
Haha wat een kansloos gelul hier sorry hoor. Massa moet gewoon ruimte geven, klaar!
Wat doet Massa bij Perez dan?
Flickr PSN ID= cheironnl
MAS is lekker aan het beuken geweest zeg.
Gelukkig was het rechts voor...azz_kikr schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:12:
RIC in de punten, die gaat lekker door
Reageer inhoudelijk of reageer niet.
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 03-09-2017 14:14 ]
Steeds als ik RAI hoor moet ik denken aan de Hydrolic Press Channel. Hebben meer mensen dit?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
De raikkonen strategie werkt weer goed bij Ferrari
Rechts inderdaad. Links op massa ^^
Zaterdag hangt er nog beetje in
Inderdaad, zit ook op herhaling te wachten. Maar dat was eerste indruk van aanraking. Zou nog eens moeten zien.
Andere vraag: zijn er dit seizoen al veel regenraces (geen quals) geweest? Geheugen laat me beetje in de steek
[ Voor 33% gewijzigd door SadisticPanda op 03-09-2017 14:15 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
JaMazeWing schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:14:
Steeds als ik RAI hoor moet ik denken aan de Hydrolic Press Channel. Hebben meer mensen dit?
www.google.nl
De motor is iig nog heel, dat is dan positief
Alleen China komt even in mij op.azz_kikr schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:14:
Inderdaad, zit ook op herhaling te wachten. Maar dat was eerste indruk van aanraking. Zou nog eens moeten zien.
Andere vraag: zijn er dit seizoen al veel regenraces (geen quals) geweest? Geheugen laat me beetje in de steek
Verwijderd
Max zat op de racelijn op het moment dat Massa zijn wagen op de racelijn probeerde te krjigen. Daarbij was Max er al voor 60% voorbij. Blijkt maar weer dat Massa met de dag een vervelende coureur wordt.
Ocon doet het goed als die als vierde zou eindigen!
He wants to play bumpercars or something
Waar kunnen we een safetycar bestellen?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
HAM&BOT gaan slingshotten, wat McLaren al eens deed.
Bensimpel
Positieve meneer
0800-SAFETYhoevenpe schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:16:
Waar kunnen we een safetycar bestellen?
😆 - Denk ook eens om ;)
Wat heeft GRO gedaan, dat hij nu al 31 sec achter WEH hangt?
Waiting on the world to change
Moet herhaling nog zien, maar als ie er niet volledig met hele auto voor zat en het een poging was om buitenlangs in de chicane in te halen dan was het erg risicovol en kon je beter 2 bochten wachten op DRS en er simpel voorbij gaanNickThissen schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:12:
Ik wil wel een herhaling vanuit Massa zien, maar tot die tijd snap ik echt niet hoe mensen hier Max de schuld kunnen geven. Hoezo wachten op DRS? Hij was er al voor? Wat een onzin. Puur Massa die de bocht niet haalt, kan Max niks aan doen, hij zat er voor en gaf ALLE ruimte, deed hier niks fout.
Sjezus wat gaan die Mercs hard zeg
Verwijderd
Die zag een verdwaalde regendruppelpinda powerrr schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:16:

Probleem met zijn achtervleugel ( boordradio - info ) ...pinda powerrr schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:16:
Gepit om de frontwing te vervangenpinda powerrr schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:16:
400cc extra olie, doet wonderen
VER nog 6 sec, hij gaat hard.
Belachelijk dat hij geen straf krijgt.
Raar, Max zou in een van de vorige races minimaal 5s aan de broek gehad hebben. MAS verpest hier toch wel de race voor iemand.nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:17:
NO action MAS/VER
Terecht maar niet consequent.
alles kan off-topic
Waar blijft het onboard beeld vanaf Massa?
Uiteraard...vorige keer kreeg Max 'm wel voor het akkefietje met Ric.. war een belachelijke organisatie is de FIA toch. Dat daar niet eens een serieus alternatief voor komt.nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:17:
NO action MAS/VER
Niemand zegt dat het niet risicovol is. Racen is risico, inhalen nog meer. Maar Massa houd gewoon niet zijn lijn met een auto er naast. Goed, dit zijn misschien de kansloze F1 regels waar je iedereen naast de baan mag beuken maar in elk andere race klasse is dit de fout van Massa.Hertog_Martin schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:16:
[...]
Moet herhaling nog zien, maar als ie er niet volledig met hele auto voor zat en het een poging was om buitenlangs in de chicane in te halen dan was het erg risicovol en kon je beter 2 bochten wachten op DRS en er simpel voorbij gaan
Wat moet hij dan doen? Max maar voorbij laten?sjaool schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:18:
[...]
Raar, Max zou in een van de vorige races minimaal 5s aan de broek gehad hebben. MAS verpest hier toch wel de race voor iemand.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1